NOVÝ BARBIE TELEFON SNŮ JE TADY

Užívejte si život naplno a dopřejte si dovolenou od svého věčně blikajícího smartphonu. Human Mobile Devices přináší nový HMD Barbie™ telefon, se kterým se budete cítit jako na pláži v Malibu.

  • Human Mobile Devices spojil síly s Mattel, Inc. a přináší nový HMD Barbie™ Phone; roztomilý a skladný véčkový mobilní telefon, se kterým strávíte méně času za obrazovkou a o to víc zábavy si užijete.
  • Retro telefon, se kterým si pohodlně zavoláte, pošlete SMS, ale sociální sítě na něm nenajdete – ideální pro vytoužený online detox.
  • Véčko s sebou nese nostalgii minulosti – zavolejte svým přátelům, domluvte si s nimi schůzku a pošlete jim, kde se potkáte. Tak jednoduché to může být.
  • Kromě všech nezbytných funkcí v mobilu naleznete také tipy na to, jak se cítit co možná nejlépe, uklidňující tóny notifikací a také možnost upomínek, díky kterým nikdy nezanedbáte svou self-care.
  • Klávesnice, která je samozřejmě v ikonickém odstínu Barbie růžové, má skryté designové prvky, díky kterým se na ní ve tmě rozzáří palmy, srdce a plameňáci
  • Po zapnutí telefonu vás přivítá uvítací “Hi Barbie” zpráva a čeká na vás zmeškaný hovor od Kena.
  • Kromě zařízení samotného v balení najdete také vyměnitelné kryty a další doplňky jako jsou krystalky, samolepky a korálková šňůrka, díky které padne mobil lépe do ruky
  • Tento mobilní telefon naleznete od středy, 28. srpna v [MARKETS TO INSERT RETAIL AND RRP]

Ať právě děláte cokoliv, na tohle si raději sedněte. HMD Barbie™ telefon je tady. Jeho funkce zahrnují volání, psaní zpráv a život v reálném světě bez online rozptýlení.

Human Mobile Devices se spojil s Mattel, aby společně vytvořily nový HMD Barbie™ telefon, který přináší nával nostalgie a špetku jedinečného stylu v podobě retro véčka.

Je růžový, je stylový, je elegantní. A navíc má zrcátko na přední straně, takže se můžete rychle upravit, ať jste kdekoliv. Je jednoduše perfektní k tomu, když si chcete dát pauzu od svého smartphonu a žít chvilku opravdu naplno.

Přináší s sebou také oblíbené vyměnitelné kryty a to dokonce ve dvou designech. První je inspirovaný ikonickou Barbie Totally Hair panenkou, druhý vintage designem “střílejícího srdce”. V balení je také korálková šňůrka, na kterou můžete připnout přívěsky Barbie bruslí a nebo zmrzliny. Véčko si můžete navíc ozdobit množstvím krystalků a Barbie samolepek.

Lars Silberbauer, globální marketingový ředitel Human Mobile Devices, komentoval uvedení telefonu Barbie Flip Phone na trh takto;

„V našem rychle se rozvíjejícím digitálním světě se často může zdát, že online svět nikdy nespí. Tento telefon vás vybízí, abyste svůj smartphone klidně na chvilku odložili a užili si daný moment naplno. To vše s pomocí skutečné kulturní ikony, Barbie. Barbie se opět vrátila na vrchol popularity a mobilní telefony jsou v kurzu neustále – spojujeme tak dvě populární věci v jednu. Nemůžeme se dočkat, až si lidé náš telefon vyzkouší a vezmou si zaslouženou dovolenou od svého smartphonu.“

Ruth Henriquez, vedoucí oddělení licencí ve společnosti Mattel EMEA, dodala;

„Ve společnosti Mattel máme dlouhodobý závazek k designu a inovacím a tento nový telefon je toho skvělým příkladem. Využívá důležité poznatky o tom, že lidé chtějí omezit čas strávený u obrazovky a věnovat se životu mimo online prostor. Společnost HMD do telefonu navíc skryla i spoustu zajímavých překvapení, díky nimž bude uživatelská zkušenost ještě výjimečnější a hravější a jistě potěší fanoušky Barbie po celém světě”.

V posledních letech se stále více Gen Z a mladých lidí aktivně snaží snížit svůj čas strávený u obrazovek nebo ho čas od času eliminovat úplně. Od roku 2021 se dokonce množství konverzací vedených online mezi přáteli snížilo o 13 %, zatímco četnost osobních setkání vrostla o 28 %. 1

Vyvinut v úzké spolupráci s interním designovým týmem Mattel, nový HMD Barbie™ telefon evokuje původní vintage-chic svět Barbie, ovšem s pořádnou dávkou moderního šarmu, a je poctou jedné z nejtrvalejších a nejslavnějších hraček v historii. A i když z něj Barbie přímo čiší, zároveň nabízí i množství možností, jak ho dotvořit k obrazu svému.

Kromě růžového Barbie krytu v balení najdete také dva další vyměnitelné zadní kryty; vybrat si můžete buď ten inspirovaný ikonickou Barbie Totally Hair panenkou, nebo vintage designem “střílejícího srdce”. Sladit ho tak můžete jak s outfitem, tak i s vaší aktuální náladou.

To ale pořád není všechno! Tohle véčko, které se vám vejde pohodlně do kapsy, vám přijde i s množstvím třpytivých krystalků, Barbie samolepek a korálkovou šňůrkou, na kterou můžete připnout přívěsky palmy, zmrzliny, ikonických bílých kolečkových bruslí a další. Navíc je všechno zabalené v roztomilé Barbie x HMD šperkovnici, do které si můžete všechny tyto novinky bezpečně schovat.

Součástí telefonu je samozřejmě uživatelské rozhraní na míru včetně tapet Barbie a Barbie ikon. Navíc v něm najdete aplikace, které podpoří vaši psychickou pohodu a v nastavení si můžete zapnout upomínky, díky kterým nikdy nezapomenete na svou self-care. Nabízí dokonce i množství jemných a uklidňujících tónů, které si můžete nastavit jak na vyzvánění tak na budík.

Zmíněná skrytá překvapení můžete najít tak, že zkusíte na klávesnici napsat BARBIE (tedy zmáčknete tlačítka *#227243#).

0,3MP fotoaparát se zabudovanou baterkou zachytí autentické snímky ve stylu Y2K, což je nejnovější trend mezi generací Z, a také přichází s rámečkem Barbie, kterým můžete své fotky upravit. S baterií, která vydrží až 9 hodin můžete dělat cokoliv, aniž byste se jakkoliv omezovali.

Když se telefon odklopí – což je samo o sobě skvělým zážitkem – vše na obrazovce vypadá, jako by to bylo přímo z Barbie DreamHouse. Kromě známé uvítací „Hi Barbie!“ zprávy, která se přehraje, když zařízení zapnete, zmeškaného hovoru od Kena, kterého si můžete přidat do kontaktů, je jednoduché uživatelské rozhraní ve stylu Barbie velmi snadno navigovatelné. Všechno bylo vytvořeno s odkazem na Barbie, dokonce si můžete zahrát i Malibu hada, který mění jablka za melouny. I když už žádnou jinou hru hrát tento rok chtít nebudete, nezapomeňte i na svůj digitální detox!

Obsah balení:

  • Telefon HMD Barbie™
  • Dva zadní kryty navíc
  • Růžová baterie
  • Růžový nabíjecí kabel USB-A na USB Type-CTM
  • Samolepky a samolepky krystalků
  • Korálková šňůrka a přívěsky
  • Čistící hadřík
  • Průvodce rychlým nastavením

Technologické parametry v bodech:

  • Sítě: GSM/GPRS 900/1800, WCDMA, LTE Cat1
  • Operační systém: S30+
  • Varianty: Dual SIM / Single SIM
  • Procesor: T107
  • Úložiště: 1281 MB ROM + 64 MB RAM, podpora Micro SD karet až do 32 GB
  • Displej: 2,8″ vnitřní displej, 1,77″ vnější displej
  • Konektivita a senzory: Bluetooth® 5.0, USB Type-C, 3,5mm AV jack
  • Baterie: 14502 mAh
  • Audio: MP33 přehrávač, FM rádio (drátové/bezdrátové)
  • Rozměry a hmotnost: 108,4 x 55,1 x 18,9 mm, 123,5 g
  • Fotoaparát: VGA fotoaparát s bleskem (svítilnou)
  • Typ SIM karty: 4FF + 4FF
  • Výdrž baterie: Až 9 hodin hovoru (v laboratorních podmínkách)

1 Předinstalovaný systémový software a aplikace využívají významnou část paměti.​

2 Baterie má omezené cykly nabíjení a kapacita baterie se časem snižuje. Po nějaké době může být nutné baterii vyměnit.

3 Vyžaduje MicroSD kartu, prodává se samostatně.

BARBIE™ a související ochranné známky a obchodní známky jsou vlastněny a používány na základě licence od společnosti Mattel. ©2024 Mattel.

TM a © 2024 HMD Global. Všechna práva vyhrazena. Nabídka se může lišit. Zkontrolujte místní dostupnost. Veškeré specifikace, funkce a další poskytnuté informace o produktu se mohou bez upozornění změnit. Všechny obrázky jsou pouze ilustrativní.

Zdroje:

1 zdroj GWI Social Behind the screens 2023, internet users all locations, 16-64, all locations

O Human Mobile Devices:

Human Mobile Devices si klade za cíl naladit se na to, co lidé skutečně chtějí. Jejich spotřebitelé jsou lidé, které zajímá udržitelnost, často se cítí zahlcení online světem a bedlivě sledují svůj rozpočet. I z toho důvodu je HMD největším výrobcem chytrých telefonů v Evropě, který mimo jiné prosazuje možnost opravy doma a možnost trávit čas mimo online prostor. V letošním roce HMD přináší nové portfolio originálních mobilních zařízení, stejně jako telefony Nokia a zajímavá nová partnerství. Další informace naleznete na www.hmd.com.

O Mattel:

Mattel je přední světová společnost zabývající se hračkami a rodinnou zábavou a vlastní jedno z nejznámějších portfolií značek na světě. Zapojuje spotřebitele a fanoušky prostřednictvím franšízových značek, včetně Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & Friends™, UNO®, Masters of the Universe®, Matchbox®, Monster High®, MEGA® a Polly Pocket®. Nabídka zahrnuje hračky, spotřební zboží, digitální i zážitky v reálném světě. Mattel produkty jsou prodávány ve spolupráci s předními světovými maloobchodními a elektronickými společnostmi. Od svého založení v roce 1945 je společnost Mattel hrdá na to, že je důvěryhodným partnerem, který umožňuje generacím objevovat zázraky dětství a dosáhnout jejich plného potenciálu. Další info naleznete na mattel.com.

Komfort a kvalita ve vaší kapse – Sony rozšiřuje modelem WF-C510 řadu svých skutečně bezdrátových špuntových sluchátek

  • Díky malému, kompaktnímu provedení a výkonné baterii je model WF-C510 ideální pro pohodlné celodenní používání
  • Užijte si další praktické funkce pro usnadnění používání
  • Vychutnejte si skvělou kvalitu zvuku za dostupnou cenu

Společnost Sony dnes představila skutečně bezdrátová špuntová sluchátka WF-C510, která nabízejí tradičně kvalitní zvuk Sony v kompaktním provedení. Sluchátka mají výkonnou baterii a pohodlný design spolu s vylepšenými funkcemi za dostupnou cenu, takže jsou ideální pro celodenní poslech.

Kompaktní. Lehká. Pohodlná.

Model WF-C510 je oproti předchozím generacím menší a kompaktnější a jeho hlavní předností je vysoký komfort. Sluchátka WF-C510 jsou vůbec nejmenším[1] modelem uzavřeného typu od společnosti Sony, takže budou stabilněji sedět i těm, kteří mají menší uši. Sluchátka WF-C510 kombinují tvar, který dokonale odpovídá lidskému uchu, s ergonomickým designem povrchu pro stabilnější usazení. Při navrhování modelu WF-C510 jsme využili rozsáhlé údaje o tvaru uší, které shromažďujeme již od uvedení prvních sluchátek do uší na světě v roce 1982, a také vyhodnocení citlivosti různých typů uší, abychom zajistili ideální tvar, který je pohodlný pro větší skupinu lidí. Sluchátka mají také zaoblený design a matný povrch, které zajišťují větší pohodlí. Navíc bylo přidáno ploché a širší tlačítko na povrchu, které zajišťuje bezproblémové ovládání. Můžete tak poslouchat hudbu bez jakéhokoli přerušování.

K menším sluchátkům patří menší nabíjecí pouzdro. Kompaktní nabíjecí pouzdro válcovitého tvaru je ve srovnání s předchozím modelem tenčí, takže se ještě pohodlněji nosí v kapse nebo v tašce. Sluchátka si tak můžete vzít kamkoli s sebou.

Díky dlouhé výdrži baterie až 11 hodin si můžete užívat hodiny nepřetržitého přehrávání [2] a 5 minut rychlého nabíjení vám zajistí až 60 minut poslechu, můžete tak poslouchat celý den.

Volit můžete mezi modrou, žlutou, černou nebo bílou barevnou variantou, takže si můžete vybrat tu, která se k vám nejlépe hodí – kombinace povrchové úpravy, kvality a barvy pro váš vlastní styl.

Navrženo pro každodenní pohodlí

Zařízení WF-C510 jsou kompatibilní s funkcí Multipoint Connection společnosti Sony, která umožňuje připojení ke dvěma zařízením Bluetooth® současně. Sluchátka jsou také vybavena režimem Ambient Sound Mode, který vám umožní slyšet zvuk kolem vás a zároveň poslouchat hudbu. Po zapnutí funkce „Voice Focus“ navíc sluchátka WF-510 zachycují lidské hlasy a zároveň potlačují okolní hluk.

Nastavení zvuku můžete přizpůsobit pomocí aplikace Sony | Headphones Connect. Ať už posloucháte jakýkoliv hudební žánr, přizpůsobte si zvuk podle svých hudebních preferencí díky funkci EQ.

Malé rozměry, skvělý zvuk

Model WF-C510 nedělá žádné kompromisy v oblasti zvuku. Díky technologii DSEE (Digital Sound Enhancement Engine) poskytují sluchátka vysoce kvalitní zvuk a přinášejí autentický zážitek z poslechu. Vyvážené ladění zvuku od nízkých po vysoké frekvence zajišťuje, že vokály jsou přirozené a čisté. Můžete si také vychutnat pohlcující zvuk 360 Reality Audio pro prostorový poslech.

Usnadněte si každodenní poslech

Pomocí funkce ‚Quick Access’ můžete snadno ovládat aplikaci Spotify Tap [3], která vám umožní přehrávat skladby několika jednoduchými dotyky. Sluchátka WF-C510 mají stupeň odolnosti proti vodě IPX4 [4], takže vám v poslechu hudby nezabrání stříkající voda ani pot.

Model WF-C510 lze snadno spárovat s vaším zařízením pomocí funkcí Fast Pair a Swift Pair. Můžete také vyjmout levé nebo pravé sluchátko z nabíjecího pouzdra a používat je samostatně, což je ideální pro multitasking.

S ohledem na životní prostředí

Společnost Sony navrhla sluchátka WF-C510 tak, aby byla stylová a zároveň šetrná k životnímu prostředí. Sluchátka i pouzdro jsou částečně vyrobeny z recyklovaného plastu [5] a jejich obal neobsahuje žádné plasty [6]. To podtrhuje snahu společnosti Sony minimalizovat dopad výrobků a procesů na životní prostředí.

Ceny a dostupnost

Model WF-C510 bude od září v prodeji v modré, žluté, černé a bílé barvě za doporučenou cenu 1599 Kč.

Více informací o nových sluchátkách se dozvíte ZDE

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

  1. Nejmenší velikost (objem) mezi bezdrátovými sluchátky Sony uzavřeného typu k 27. srpnu 2024.
  2. Baterie vydrží až 22 hodin s nabíjecím pouzdrem při vypnutých režimech Ambient Sound Mode, DSEE a EQ custom. Upozorňujeme, že tento čas může být kratší v závislosti na podmínkách použití.
  3. Nainstalujte si aplikaci Spotify a proveďte nastavení pomocí aplikace Sony | Headphones Connect. Služba Spotify nemusí být v některých zemích/oblastech dostupná. Spotify a všechny ostatní ochranné známky související se značkou Spotify jsou výhradním vlastnictvím společnosti Spotify AB.
  4. Je zaručena ochrana proti stříkající vodě z jakéhokoli úhlu, s výjimkou zvukovodu (zvukového výstupu) sluchátek. Nabíjecí pouzdro není voděodolné.
  5. Recyklovaný plast se používá pro výrobu různých částí těla sluchátek a pouzdra, změna je vyhrazena.
  6. Vyjma nátěrových a lepicích materiálů. Údaje se liší v závislosti na regionu.

Pět nejlevnějších elektrických vozů, které stojí za zmínku: Ideální volba pro každodenní dojíždění

Carvago, největší evropské online tržiště pro prodej ojetých vozů, představuje pět nejdostupnějších elektrických automobilů, které jsou ideální volbou pro každodenní dojíždění na krátké vzdálenosti a druhý či třetí vůz do domácnosti. S narůstající popularitou ojetých elektromobilů nabízí Carvago výběr modelů, které kombinují cenovou dostupnost a spolehlivost elektrického pohonu.

Zatímco nová elektrická vozidla se teprve probojovávají na příčky prodejnosti, zájem o ojeté elektromobily stoupá. Starší elektrická auta, s jejich nízkými provozními náklady a jednoduchou údržbou, se stávají ideálním doplňkem pro domácnosti. Výběr pěti modelů od Carvago potvrzuje, že kvalitní elektromobil nemusí být finančně nedostupný.

„Elektrická auta dnes nabízejí velice efektivní řešení pro denní dojíždění na kratší vzdálenosti a je tak perfektní volbou pro druhé auto do rodiny. Ne náhodou segment levných ojetých EV v posledním roce stoupá na oblibě,“ říká Zbyněk Müller, obchodní ředitel Carvago.

BMW i3 (2011–2019)

BMW i3, se svým futuristickým designem a inovativní kompozitovou karoserií, předběhlo svou dobu. Tento elektromobil byl ve výrobě téměř dekádu a stále patří mezi nejprodávanější ojeté elektromobily. Nejdelší dojezd nabízejí modely vyrobené po roce 2018 s 120Ah baterií, což odpovídá 42 kWh.

„Varianta REX se spalovacím motorem prodlužujícím dojezd vypadá na papíře jako ideální způsob, jak se vyhnout vybití baterie mimo dosah nabíječky. V praxi ale REX přinesl dodatečné pořizovací i servisní náklady, v roce 2019 jej automobilka z nabídky vyřadila a my jej nedoporučujeme,“ říká Marek Dvořák, šéf výkupu ve společnosti Carvago.

Starší modely s 60Ah baterií zvládnou na jedno nabití zhruba 100 km, což je dostatečné pro denní dojíždění. Původní cena BMW i3 byla kolem 1,2 milionu Kč, dnes je průměrná cena ojetého modelu přibližně 450 000 Kč.

Hyundai Ioniq Electric (2016–2022)

Hyundai Ioniq Electric je známý svou excelentní aerodynamikou, která umožňuje dosáhnout zajímavého dojezdu i s menší baterií o kapacitě 28 kWh (po faceliftu 38 kWh).Faceliftovaný model nabízí výkonnější pohon a delší dojezd, přičemž rychlonabíjení bylo optimalizováno pro noční nabíjení střídavým proudem.

„Trakční baterie funguje spolehlivě, to spíš odejde startovací olověná. A někdy se při prověrkách setkáváme s hlučným chodem elektromotoru, způsobeným vadnými ložisky,“ vysvětluje Dvořák.

Původní cena modelu začínala na 850 000 Kč, dnes lze ojetý Ioniq pořídit za průměrnou cenu kolem 380 000 Kč.

Smart Fortwo EQ 453 (2017–2023)

Smart Fortwo EQ 453, kompaktní městský elektromobil, se vyráběl ve dvou karosářských variantách: Coupé a Cabrio. S baterií o kapacitě 17,6 kWh a reálným dojezdem okolo 100 km je tento model ideální pro městské prostředí.

„Při vyšším stáří a nájezdu musí zákazník počítat s reálným dojezdem kolem 70–80 km,“ říká Dvořák.

Přestože kosmetický stav ojetin nemusí být perfektní, spolehlivost elektromotoru a dalších komponent zůstává vysoká. Původní cena Smart Fortwo EQ byla kolem 600 000 Kč, nyní se průměrná cena ojetého modelu pohybuje kolem 250 000 Kč.

Volkswagen e-Golf (2014–2020)

Volkswagen e-Golf, elektrická verze populárního modelu Golf, patřil mezi průkopníky bezemisní mobility. S původní baterií o kapacitě 24 kWh a modernizací v roce 2017, která přidala dalších 12 kWh, e-Golf nabízí spolehlivost a dostatečný dojezd pro každodenní cesty.

„Stáří nejstarších kusů a pasivní chlazení baterie budí obavy, ale baterie funguje i po letech, pokud předchozí majitelé příliš často nevyužívali rychlonabíjení stejnosměrným proudem,“ uvádí Dvořák.

Výhodou je také příplatkové tepelné čerpadlo, které zlepšuje efektivitu v zimních měsících. Původní cena e-Golfu byla kolem 900 000 Kč, dnes se průměrná cena pohybuje okolo 320 000 Kč.

Tesla Model S (2012–dosud)

Tesla Model S, první masově vyráběný model této značky, se stal ikonou mezi elektrickými vozy. Nabízí luxus, výkon a působivý dojezd až 500 km s 85kWh baterií.

„Zákazník se musí připravit na množství drobnějších závad od zatékající panoramatické střechy přes rozvrzaný interiér, protože dílenské zpracování Tesly bylo dlouho opravdu katastrofální, až po stávkující elektrické kliky dveří. To hlavní, tedy elektrický pohon včetně baterie, však i ve velmi starých vozech obvykle funguje,“ vysvětluje Dvořák.

Speciálním benefitem je možnost bezplatného nabíjení v síti Tesla Supercharger pro vozy zakoupené do roku 2016. Původní cena Tesla Model S začínala na 2,5 milionu Kč, dnes lze ojetý vůz pořídit za průměrnou cenu kolem 550 000 Kč.

Nejlevnější nebrat

Přestože jde o přehled levných elektroaut, nejlevnější elektrovozy ve výběru chybí. Zařazeny byly jen modely, které lze komfortně používat jako běžné auto a u nichž není statisticky pravděpodobná nutnost extrémně nákladné výměny baterie. Proto zde chybí třeba originální dvoumístné vozítko Renault Twizzy, Mitsubishi i-MiEV (včetně sourozenců Citroen C-Zero a Peugeot iOn) nebo Nissan Leaf 1. generace. Ten sice v mnoha evropských domácnostech slouží ke spokojenosti majitelů, riziko selhání baterie je u něj ale příliš velké. Proto první Leaf nenajdete ani na Carvago, kde najdete až druhou generaci. “Notoricky nespolehlivé modely a motorizace totiž z nabídky vyřazujeme. I když prodáváme auta z druhé ruky, chceme nabízet jen vozy, u nichž můžeme předpokládat, že vám budou ještě dlouho a dobře sloužit bez nadměrných servisních výdajů,” uzavírá Müller.

O společnosti Carvago
Carvago je evropský lídr v oblasti prodeje ojetých automobilů, nabízející širokou škálu kvalitních vozů s důrazem na bezpečnost a spolehlivost. Platforma spojuje kupující s prověřenými ojetými vozy a zajišťuje, že každý zákazník najde automobil, který mu bude dlouho a dobře sloužit.

Zájem o kancelářský, rezidenční a průmyslový sektor pomáhá budovat momentum

Ve 2. čtvrtletí roku 2024 bylo do komerčních nemovitostí v ČR investováno zhruba 465 milionů eur. Plných 77 % tohoto objemu přitom pocházel od místních investorů. Prime výnosy zůstaly ve srovnání s předchozím čtvrtletím beze změn a nejvíce investory lákaly kancelářské objekty. Rozdíl mezi nabídkou a finální cenou se snižuje, což by mělo pomoci transakční aktivitě po zbytek roku 2024. Vyplývá to z pravidelného kvartálního průzkumu trhu kancelářských nemovitostí, který zveřejnila společnost Colliers, přední poskytovatel diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic.

Podobně jako na začátku roku, i ve 2. čtvrtletí na scéně dominovali investoři z regionu střední a východní Evropy, kteří přispěli 77 % kapitálu. Následovali investoři z regionu MEA (16 %) a Ameriky (6 %). Tento trend není překvapivý vzhledem k tomu, že mnozí evropští investoři jsou ve vyčkávacím režimu nebo se soustředí na západní trhy, což umožňuje právě místním investorům, kteří mají dostatek volného kapitálu, vstoupit do hry a v některých případech dokonce expandovat za své vlastní hranice.

Největší transakcí 2. čtvrtletí byla akvizice Václavského náměstí 42, historického kancelářského komplexu o rozloze téměř 40 000 m², za cca 140 milionů eur. Tuto budovu Komerční banky získalo hlavní město Praha jakožto svou novou radnici, přičemž její stěhování z aktuální lokality je plánováno okolo roku 2028. Mezi další významné transakce patřily tzv. forwardové nákupy portfolia bytů BTR (Build-to-rent) v projektech Nová Elektra a Vysočanský Mlýn v Praze 9 aktivními investory, jimiž jsou AFI Europe a MINT Investments. V sektoru průmyslových nemovitostí pak společnost RSJ prodala plně pronajatý sklad o rozloze 40 000 m² v blízkosti Chomutova společnosti Patria s výnosem na úrovni současné prime úrovně.

Z hlediska sektorů přilákaly ve druhém čtvrtletí nejvíce kapitálu kanceláře, a to 38 % (175 mil. eur), následované rezidenčními nemovitostmi (29 %) a průmyslovými objekty (17 %).

Prime výnosy jsou stabilní, rozdíl mezi nabídkou a finální cenou se snižuje

„Co se týče referenčních výnosů na české investiční scéně, nedomníváme se, že by poslední investiční transakce plně ospravedlňovaly další snižování výnosů, a proto jsme zachovali stejný postoj jako v prvním čtvrtletí,“ říká Josef Stanko, ředitel oddělení průzkumu trhu ve společnosti Colliers, a dodává: „Náš pohled na prime yield z prémiových kancelářských nemovitostí je proto na hodnotě 5,50 %, výnosová míra z prime industriálních nemovitostí je o něco vyšší a jejich míra dosahuje 5,25 %. Pokud jde o prémiové maloobchodní nemovitosti, yield z nejlepších nemovitostí na hlavních nákupních třídách je 4,50 %, z nákupních center 6,00 % a z nejlepších retailových parků 6,25 %.“

Dobrou zprávou je, že rozdíl mezi nabídkou a finální cenou se snižuje, což by mělo pomoci transakční aktivitě po zbytek roku 2024. Dalším důležitým faktorem jsou budoucí náklady na financování dluhu. Červnové snížení úrokových sazeb ECB o 25 bazických bodů, byť malé, by mohlo pomoci při vyjednávání a přispět k lepšímu překlenutí rozdílu mezi cenovou představou kupujících a prodávajících.

Aktivita pomáhá podpořit trh

Přestože přetrvává několik geopolitických a ekonomických hrozeb, aktivita investorů na českém trhu zajišťuje, že se obchody nadále uzavírají, i když v nižších objemech než před dvěma až třemi lety. Příkladem projednávaných transakcí je Myslbek, víceúčelová budova v prémiové lokalitě centra Prahy či nákupní centrum Atrium Flora v Praze 3. Za povšimnutí také aktivita v sektoru hotelů, kde se různé skupiny investorů zajímají o pražské hotely Four Seasons, Mandarin či Hilton a další. Vzhledem k nedostatečné nabídce nájemního bydlení v Praze se dá očekávat i pokračující zájem o rezidenční produkty typu BTR (Build-to-rent).

V tradičnějších investičních sektorech, jako jsou kanceláře a maloobchod, se investoři v současné době zřejmě více přiklánějí k příležitostem typu „Core+“ a/nebo „Value-Add“. Zatímco v sektoru průmyslových nemovitostí byly uzavřeny nebo budou brzy oznámeny transakce, které se z hlediska výnosů pohybují na úrovni prémiových yieldů.

„Vzhledem k výsledkům za 1. a 2. čtvrtletí by celkový objem investic v roce 2024 mohl přesáhnout 1,4 miliardy eur, pokud se některé z větších transakcí, které jsou v současné době ve hře, uzavřou během druhé poloviny tohoto roku. Přestože je tedy situace na trhu stále komplikovaná, existují indicie, které podporují opatrný optimismus,“ uzavírá Josef Stanko.

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední poskytovatel diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic. Společnost působí v 66 zemích a 19 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 28 let přináší zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši téměř 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,5 miliardy dolarů a 98 miliardami dolarů spravovaných aktiv Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch svých klientů, investorů a lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, X @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

Doogee na IFA 2024 představí kompletní portfolio včetně žhavých novinek

Doogee jede do Berlína ukázat své portfolio (nejen) odolných mobilních zařízení včetně nových modelů i zcela nové řady Doogee Fire.

28. 8. 2024, Praha – Společnost Doogee s potěšením oznamuje svou účast na nadcházejícím veletrhu IFA Berlin 2024, kde představí své portfolio včetně nejnovější technologických inovací. IFA je jedním z nejvýznamnějších globálních veletrhů elektroniky a domácích spotřebičů, který je zásadní pro uvádění nových produktů a trendů na technologický trh a nabízí platformu pro globální lídry, aby představili své inovace.

„Jsme nadšeni, že budeme součástí IFA Berlin 2024,“ uvedl Xin Chao, generální ředitel společnosti Doogee. „Bude to vzrušující událost, které se zúčastní tisíce vystavovatelů a desítky tisíc návštěvníků z celého světa, a my se těšíme, že budeme moci ukázat, jak naše produkty usnadňují interakce mezi lidmi a technologiemi. Srdečně zveme všechny účastníky k návštěvě našeho stánku, kde budou moci prozkoumat budoucnost mobilních technologií a zažít naše inovace z první ruky.“

Doogee na IFA 2024 ukáže návštěvníkům celé produktové portfolio včetně nových modelů i zcela nové produktové řady. Na co se tedy návštěvníci mohou těšit?

Doogee V

Řada Doogee V představuje vlajkovou loď společnosti Doogee a nabízí extrémně odolné telefony s vynikající výbavou. První modelem této řady byl Doogee V Max z roku 2023, který do segmentu odolných zařízení přinesl čipovou sadu MediaTek Dimensity 1080 doplněnou obrovskou 22000mAh baterií nebo 108Mpx fotoaparátem.

Mezi další modely této řady patří V30, který je prvním odolným telefonem podporujícím eSIM, nebo V30 Pro, který zase jako první odolný telefon nabídl kombinaci 12 GB RAM, 512 GB ROM a 200Mpx fotoaparátu. Do řady Doogee V budou v budoucnu patřit i chystané skládací telefony V Flip a V Flip Pro.

Na IFA 2024 bude k vidění zbrusu nový model Doogee V40 Pro, jenž kromě nejvyššího stupně odolnosti vůči vodě a prachu nabídne 4nm osmijádrový 5G procesor od MediaTeku, 16 GB RAM, masivní 512GB úložiště, 200Mpx hlavní fotoaparát vyvinutý v partnerství se společností Morpho nebo 1,47“ multifunkční displej na zádech.

Doogee DK

Nedávno představená speciální řada Doogee DK je druhou pomyslnou vlajkovou lodí, která do segmentu odolných zařízení přináší nádech luxusu a prémiového designu, aniž by dělala jakékoliv kompromisy na straně výdrže a odolnosti.

Model Doogee DK10, se kterým tato řada debutovala, nabízí vysoce citlivý fotoaparát vyvinutý ve spolupráci se společností Morpho, nádherný 6,67″ 120Hz 2,5K AMOLED displej, obrovské 512GB úložiště, bleskové 120W nabíjení a k tomu podporu až 50W bezdrátového nabíjení.

Doogee S

Telefony ze série Doogee S jsou střední až vyšší modely se zaměřením na vysoký výkon a odolnost. Řada zahrnuje například velmi úspěšný model Doogee S100 a na něj navazující S100 Pro s masivní 22000mAh baterií a kempingovým světlem se svítivostí 900 lumenů, dále pak S110 s multifunkční duální obrazovkou nebo miniaturní Doogee Smini, jeden z nejmenších telefonů na trhu.

Na své úspěšné předchůdce bude nyní chtít navázat zbrusu nový Doogee S200 nabízející typickou extrémní odolnost a velmi solidní výbavu s osmijádrovým procesorem Dimensity 7050 5G, 12 GB RAM a 256GB úložištěm, 1,32″ multifunkčním zadním displejem a velkou 10100mAh baterií.

Doogee Blade

Řada Blade nabízí zařízení kombinující odolnost se štíhlostí. Odolné telefony se typicky vyznačují zavalitostí vyplývající z dodatečného „pancíře“, ale v případě řady Blade se Doogee podařilo udržet tloušťku telefonů velmi blízko k rozměrům konvenčních smartphonů.

Nejnovější model Blade 10 Pro je s tloušťkou 10,7 mm nejtenčím odolným telefonem na trhu a přesto disponuje stejnými stupni odolnosti proti vodě, prachu a nárazům jako jeho podstatně zavalitější sourozenci z jiných sérií. Do jeho tenkého těla se navíc vešla i nadstandardní 5150mAh baterie.

Doogee Fire

Zcela nová řada Doogee Fire se zaměřuje na odolné telefony vybavené kamerou s termovizí. Díky technologii tepelného zobrazování může uživatel s telefonem Fire dohlédnout za hranice viditelného spektra, což zásadně rozšiřuje možnosti využití těchto zařízení v oblastech bezpečnosti, stavitelství, myslivosti a dalších.

Nový model Doogee Fire 6 vybavený termovizí nabídne velkou 10400mAh baterii, aby se s ním dalo pracovat bez přestávek na nabíjení, 50Mpx AI hlavní kameru nebo kombinaci 6 GB RAM a 256 GB ROM.

Doogee R, T a U

Kromě odolných telefonů nabízí Doogee také tři samostatné řady tabletů – sérii R zahrnující odolné tablety pro práci v terénu, řadu T zaměřenou na konvenční spotřebitelské modely a v neposlední řadě sérii U určenou pro nejmenší uživatele, pro které nabízí certifikovanou ochranu zraku před modrým světlem, roztomilá ochranná pouzdra a nativní sadu her a vzdělávacích aplikací.

Současnou vlajkovou lodí Doogee mezi tablety je model T30 Max, který nabízí zářivý 12,4“ 2,5K displej, 8 GB RAM s možností virtuálního rozšíření na 20 GB, 512GB úložiště s možností rozšíření až o 2TB paměťovou kartu, čtveřici reproduktorů, podporu mobilní konektivity a mnoho dalšího.

Stánek společnosti Doogee můžete navštívit od 6. do 9. 9. 2024 na výstavišti Messe Berlin v hale č. 25. Lokální dostupnost nově představených modelů bude oznámena později.

O Doogee

Doogee je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost Doogee se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Dell Technologies a Nutanix prohlubují spolupráci a přináší novinky v nabídce správy hybridního cloudu

Společnosti Dell Technologies a Nutanix navazují na více než 14 let trvající spolupráci nabídkou dvou nových inovativních řešení pro efektivní a jednoduchou správu lokálního i hybridního cloudu. Systém Dell XC Plus bude pomáhat s integrací softwarového balíku Nutanix Cloud Platform na serverech Dell PowerEdge. Druhou novinku zákazníci naleznou v řadě Dell PowerFlex. Jedná se o první externí úložiště na světě s nativní implementací Nutanix Cloud Platform. Jednou z výhod bude možnost spravovat výpočetní a úložnou kapacitu nezávisle. Obě řešení ocení zejména společnosti, které od své IT infrastruktury vyžadují vysokou míru výkonu, flexibility a bezpečnosti.

„V IT existují minimálně dvě konstanty: růst a změna. V posledních dvou letech hlásí 90 % organizací nárůst složitosti. Kvůli pokračujícímu prudkému růstu aplikací a dat je stále důležitější efektivně spravovat aplikace a pracovní zátěže,“ říká Travis Vigil, viceprezident pro oblast správy produktů ve společnosti Dell Technologies. „Dalším problémem je předvídatelnost a stabilita nákladů na infrastrukturu. Ve spolupráci s naším partnerem Nutanix nabízíme řešení, které pomáhají se strategickým rozhodováním tam, kde hraje hlavní roli flexibilita a možnost volby.“

Horká novinka: Dell XC Plus

Dell XC Plus je zařízení založené na hyperkonvergované infrastruktuře (HCI). Za jeho návrhem byla snaha zefektivnit složitost lokálních a hybridních cloudových prostředí pomocí integrace softwarového balíku Nutanix Cloud Platform na serverech Dell PowerEdge. Zákazníkům nabídne větší výběr a kontrolu s ohledem na postupně se vyvíjející a rostoucí požadavky na IT. Díky centralizované řídicí rovině, robustní automatizaci, integrovanému hypervizoru Nutanix AHV a odolné distribuované cloudové architektuře poskytuje firmám řadu výhod:

  • Zjednodušení hybridního cloudu. Kombinace uživatelsky přívětivého softwaru Nutanix a robustního serveru Dell PowerEdge umožňuje bezproblémovou správu a jednotný rámec hybridního cloudu. IT týmy se tak mohou soustředit na růst a strategické obchodní výsledky.
  • Zefektivnění provozu. Automatizace vytváří bezpečnější, odolnější a agilnější IT prostředí, které směřuje energii k průlomovým řešením namísto údržby.
  • Optimalizace výkonu. Systém se neustále vylaďuje pomocí umělé inteligence a strojového učení. Ve výsledku se zvyšuje jeho výkon a optimalizuje plánování zdrojů pro tradiční i moderní pracovní zátěže.

Pro zákazníky je toto moderní, flexibilní a bezpečné řešení XC Plus k urychlení nasazení aplikací a zjednodušení hybridního cloudu dostupné už dnes.

Již brzy: Dell PowerFlex s Nutanix Cloud Platform

Pro firmy, které vyžadují v architektuře infrastruktury flexibilitu, připravují společnosti Dell Technologies a Nutanix novinku v řadě Dell PowerFlex. Bude se jednat o první externí úložiště s podporou a integrací Nutanix Cloud Platform. Toto řešení nativně integruje softwarově definovanou infrastrukturu společnosti Dell s hypervizorem Nutanix AHV a platformou Nutanix Cloud Platform. Výsledkem je vylepšený hybridní cloud. Výhodu představuje větší flexibilita úložiště s možností spravovat výpočetní a úložnou kapacitu nezávisle, provozovat vybraný hypervisor a dosahovat extrémního výkonu. To vše při zachování kompletní sady softwarových funkcí Nutanix pro řešení komplexních výzev v oblasti infrastruktury – od ochrany a obnovy dat po nastavení a zabezpečení sítě.

Dell PowerFlex s Nutanix Cloud Platform je v současné době ve vývoji. Pro zákazníky bude k dispozici v předběžném přístupu ještě v tomto roce.

Dell Technologies a Nutanix: Společně na cestě k inovacím v oblasti hybridního cloudu

Rozšíření spolupráce mezi společnostmi Dell Technologies a Nutanix odráží jejich společný závazek k inovacím a využívá desítky let jejich zkušeností k poskytování inovativních řešení. Příchod těchto dvou novinek je jen začátkem. Rozšíření integrace platformy Nutanix Cloud Platform u společnosti Dell by se v budoucnu mohlo dotknout dalších řešení pro ukládání dat založených na protokolu IP.

Více informací o nových produktech se dozvíte na webových stránkách společnosti Dell.

O společnosti Dell Technologies

Dell Technologies pomáhá organizacím a jednotlivcům budovat jejich digitální budoucnost, transformovat způsob, jakým pracují, žijí a baví se. Společnost poskytuje a dodává zákazníkům nejkomplexnější a nejinovativnější portfolio technologií a služeb, aby dokázali úspěšně konkurovat v dnešní datové éře.

Vodafone s ČEZ posilují bezpečnost Jaderné elektrárny Temelín. Ta jako první v Evropě využívá mobilní privátní oddělenou 5G síť

Parametry, které přináší nejmodernější mobilní síť 5G, je nyní možné využít k vytvoření velmi výkonné, zcela izolované a bezpečné bezdrátové sítě. Právě takovou 5G standalone síť Vodafone nově spustil v pilotním provozu pro společnost ČEZ v temelínské jaderné elektrárně. Jde o první takovou síť v jaderné elektrárně v Evropě. Nasazení nových technologií a způsobů komunikace do ostrého provozu elektrárny teď bubou obě strany společně testovat. Půjde například o využití brýlí s rozšířenou realitou.

Svou mobilní privátní 5G síť od Vodafonu má další velmi významný zákazník. Po dříve oznámeném projektu s automobilkou ŠKODA AUTO jde nyní nově o společnost ČEZ a její Jadernou elektrárnu Temelín. Vodafone v rámci pilotního projektu pokryl privátní standalone 5G sítí jak venkovní areál temelínské jaderné elektrárny, tak i vybrané prostory prvního výrobního bloku.

Primárním cílem našeho pilotního testování je zajistit, aby mobilní privátní síť 5G splňovala přísné bezpečnostní a provozní standardy vyžadované v jedinečném prostředí jaderné elektrárny. Naše řešení je zcela nezávislé na veřejné síti a tím zajišťuje, že všechna uživatelská data a infrastruktura jsou bezpečně spravovány v rámci vlastních systémů elektrárny. To je zásadní pro udržení nejvyšších standardů bezpečnosti a spolehlivosti v tomto kritickém prostředí. Uvedená technologie je klíčovým faktorem pro pokrok v bezpečné digitalizaci právě takové kritické infrastruktury,“ vysvětluje Violeta Luca, generální ředitelka společnosti Vodafone Czech Republic.

„Vybraná část komunikační sítě jaderné elektrárny, jako prvku kritické infrastruktury, musí být naprosto oddělená od vnější sítě. I proto si zachováváme vždy i alternativu pro případ výpadku a systém řízení samozřejmě zůstává zcela oddělený od vnějšího světa. Jsme první jadernou elektrárnou v Evropě, která reálně testuje privátní 5G síť, zatímco další evropští provozovatelé pracují nejvíce se 4G. I ve světě jde o výjimečný počin. Jen drobná zajímavost, oddělené 5G sítě má na svých jaderných elektrárnách KHNP, tedy firma, která byla vybrána za preferovaného dodavatele pro nové jaderné bloky v Dukovanech,“ říká Bohdan Zronek, člen představenstva a ředitel jaderné divize ČEZ.

Výsledky pilotního projektu a následné interní vyhodnocení v rámci společnosti ČEZ budou podkladem pro budoucí nasazení 5G technologie v ostrém provozu.

Náhrada vysílaček i cesta k brýlím s rozšířenou realitou

Technologie 5G umožňuje připojit mnohem více typů koncových zařízení a tím i zajistit nové způsoby komunikace. V případě temelínské jaderné elektrárny půjde například o videohovory využívající brýle s rozšířenou realitou – třeba u servisu potrubí může do brýlí technik dostávat plánek a postupovat podle něj, případně si může nacvičit servis s brýlemi nanečisto a tím se pak urychlí servis v realitě. Dále jde o náhradu komunikace přes vysílačky (náhrada „push-to-talk“) a 5G může zlepšit i pokrytí některých v současnosti hůře dostupných míst areálu. Součástí testování je také integrace s vybranými stávajícími IT systémy.

Mobilní privátní síť 5G standalone může dosahovat rychlosti stahování 1 Gb/s, velmi nízkého zpoždění (tzv. latence) v řádu i jen jednotek milisekund. Jde o plně dedikované řešení pro konkrétního zákazníka, kdy celá infrastruktura je instalována v dané lokalitě a zároveň je plně nezávislá na veřejné síti. Z hlediska možných typů privátních sítí jde o nejvyšší stupeň, který zároveň přináší nejvyšší možnou míru zabezpečení dat i největší flexibilitu konfigurace a úprav podle požadavků zákazníka.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších 43 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje přes 76 milionů zákazníků v osmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

PR agentura Grunex nově zastupuje značky ADATA a XPG

Se začátkem září letošního roku rozšiřují ADATA a XPG, výrobci paměťových modulů, disků a dalších forem úložišť a herního příslušenství, spolupráci s agenturou Grunex o PR služby. Navazují tak na dosavadní úspěšné společné marketingové aktivity. Grunex nově poskytne těmto značkám zázemí a zkušenosti v rámci veškerých mediálních aktivit na českém a slovenském trhu.

Společnost ADATA Technology je druhým největším výrobcem pamětí DRAM a značkových SSD disků na světě. Mezi hlavní produktové řady společnosti ADATA patří paměťové moduly, SSD disky, další úložiště pro spotřebitele a průmyslová řešení. Společnost se také zaměřuje na elektromobily, autonomní mobilní roboty s umělou inteligencí a herní odvětví se svou značkou XPG. Ta byla založena s cílem poskytovat spolehlivé produkty pro hráče, profesionální eSport hráče a technické nadšence. Kompletní sortiment produktů XPG zahrnuje celý ekosystém včetně komponent a periferií vyrobených podle nejvyšších standardů kvality, spolehlivosti a výkonu.

“Spolupráce s agenturou Grunex se nám osvědčila ihned při prvních marketingových aktivitách,“ říká Colin Ngan, zástupce ředitele marketingu ADATA a XPG, a dodává: „Přesvědčili jsme se o spolehlivosti, lidském přístupu a celkovém doručení výsledků, a proto jsem se rozhodli navázat spolupráci i v oblasti public relations, abychom zefektivnili komunikaci značek ADATA a XPG na českém a slovenském trhu.“

„Vážíme si prohloubení spolupráce s renomovanými značkami ADATA a XPG. Je to pro nás další důkaz, že v rámci marketingových a PR aktivit odvádíme spolu se všemi kolegy v agentuře Grunex skvělou práci. Těšíme se, že naše mnohaleté zkušenosti opět přetavíme ve mnohé úspěšné aktivity,“ dodává k rozšíření spolupráce Martin Liberský, CEO agentury Grunex.

Další informace najdete na stránkách https://www.adata.com resp. https://www.xpg.com.

O značce ADATA – Innovating the Future

Společnost ADATA Technology je druhým největším výrobcem pamětí DRAM a značkových SSD disků na světě a v žebříčku Best Taiwan Global Brands zaujímá 19. místo. Mezi hlavní produktové řady společnosti ADATA patří paměťové moduly, SSD disky, další úložiště pro spotřebitele a průmyslová řešení. Společnost se také zaměřuje na elektromobily, autonomní mobilní roboty s umělou inteligencí a herní odvětví se svou značkou XPG. Produkty společnosti ADATA získaly v průběhu let široký mezinárodní věhlas, včetně ocenění iF Design, Red Dot Design a Taiwan Excellence. Společnost ADATA byla také oceněna za svůj závazek k péči o zaměstnance a společenskou odpovědnost, včetně ocenění „Great Place to Work Certification“ pro své pobočky na Tchaj-wanu, v Číně, USA, Brazílii a Mexiku a ocenění „Best Workplaces in Asia“, „Best Workplaces in Greater China“ a „Best Workplaces in Taiwan“. Od roku 2020 získala společnost ADATA pět let po sobě ocenění „Asia Responsible Enterprise Awards“ a „Best Companies to Work for in Asia“. Při pohledu do budoucnosti je společnost ADATA i nadále oddána své udržitelné vizi „Innovate Today, Embrace Tomorrow“. Společnost nadále ztělesňuje „ducha kolibříka“, protože využívá inovativní technologie k vytváření chytrého a pestrého života pro lidi na celém světě. Další informace naleznete na adrese www.adata.com.

O značce XPG – Xtreme Performance Gear

Značka XPG (Xtreme Performance Gear) byla založena společností ADATA s cílem poskytovat spolehlivé produkty pro hráče, profesionální eSport hráče a technické nadšence. XPG se snaží vyvíjet produkty, které nabízejí maximální výkon, a úzce spolupracuje s herními a eSport komunitami, aby získala detailní přehled o potřebách uživatelů. Kompletní sortiment produktů XPG zahrnuje celý ekosystém včetně komponent a periferií vyrobených podle nejvyšších standardů kvality, spolehlivosti a výkonu. Produkty XPG získaly také řadu renomovaných mezinárodních ocenění, jako jsou iF Design a Good Design za moderní design. XPG aktivně sponzoruje celosvětové eSport soutěže a týmy, aby umožnila dokonalé herní zážitky na nejvyšší úrovni. Další informace naleznete na oficiálních webových stránkách www.xpg.com.

Česko-kanadská Ataccama je díky AI silným konkurentem mezi poskytovateli datových katalogů, ohlásil Forrester

Společnost Forrester vyzdvihla bezkonkurenční datovou kvalitu a pozorovatelnost dat společnosti Ataccama, stejně jako její vizi umožnit podnikům růst pomocí důvěryhodných dat.

Nezávislá analytická společnost Forrester označila česko-kanadskou Ataccamu zabývající se správou dat pomocí AI za silného konkurenta mezi poskytovateli podnikových datových katalogů. První vydání zprávy Forrester Data Catalog Wave Report oceňuje, že Ataccama chvályhodně zajišťuje kvalitu a pozorovatelnost dat, a vyzdvihuje pokročilé funkce generativní AI, díky nimž mohou platformu Ataccama ONE používat všichni lidé ve firmě i bez pomoci IT odborníků a které platformu odlišují od konkurence.

„Máme radost, že nás Forrester označil za silného konkurenta a ocenil naši trvalou soustředěnou práci a expertizu na poli správy dat,“ uvedla Jessie Smith, VP of data quality společnosti Ataccama. „Skutečnost je taková, že pokud si dnes podniky chtějí udržet konkurenceschopnost, musejí svou činnost založit na datech. Kvalitní data poskytují vedoucím pracovníkům cenné poznatky a jsou nezbytná pro plné využití potenciálu umělé inteligence. Různé projekty využívající AI pak mohou například analyzovat dopady zákaznického chování, zefektivňovat provoz, snižovat náklady, zajišťovat shodu s předpisy a celkově podporovat růst firem. Pokud však podnikoví uživatelé nemůžou svým datům důvěřovat, jsou takové projekty odkázané k neúspěchu. Kvalita dat a jejich katalogizace je zásadní pro zajištění toho, že budou všechna data odpovídat svému účelu a že je budou moct ke zlepšení svých výsledků používat všichni uživatelé napříč firmou.“

Společnost Forrester ve své analýze zdůrazňuje, že komplexní katalogizace dat a AI je nezbytná, co se připravenosti na AI týče, a že datový katalog společnosti Ataccama je prvním kritickým krokem, jak v celé firmě zajistit kvalitní data a sofitiskovaný datový management. Jednotná platforma pro správu dat Ataccama ONE poskytuje nejen robustní datový katalog, ale právě taky řešení pro datovou kvalitu a správu kmenových dat. Dokumentuje všechna datová aktiva ze všech zdrojů a prostředí a pomocí automatického odhalování dat a datové pozorovatelnosti zajišťuje, že je vše neustále aktuální. Společnostem tak pomáhá vytvořit jeden ucelený, důvěryhodný přístupový bod k datům.

Kvalitní data jsou pro byznys nezbytná

Jednou z firem, která používá toto řešení, je T-mobile, přední světový mobilní a 5G operátor. Kromě propojení veškerých datových zdrojů a celopodnikové správy dat T-mobile oceňuje také nepřetržité automatické skenování dat a jejich klasifikaci a ochranu dle citlivosti. Umožňuje mu to zabezpečit jeho data před útoky třetích stran a dodržovat oborové a regulační požadavky. Konkurenční výhodu a možnost lépe vyhovět zákazníkům mu také poskytující funkce pro predikci chování. „Ataccama hraje zásadní roli v naší snaze dostát vizi, že zákazníkům porozumíme tak dobře, že budeme o jejich problémech vědět ještě dříve než oni sami,“ uvedl Daniel West, vedoucí oddělení správy dat ve společnosti T-Mobile.

AI mění přístup k datům

Forrester si také všímá toho, že Ataccama opravdu plní svůj závazek k inovacím a uživatelům své platformy poskytuje bezkonkurenční datovou kvalitu a pozorovatelnost dat, stejně jako nástroje pro správu mobilních zařízení, funkce generativní AI a přizpůsobený zákaznický zážitek. Další silnou stránkou Ataccamy je podle Forresteru schopnost jejího datového katalogu zajistit, že ti, kdo data používají, je dokážou skutečně najít a také jim rozumět. Bez obchodních metadat totiž technická metadata moc užitečná nejsou.

Díky tomu, že je v platformě Ataccama ONE implementovaná AI, ji mohou lidé používat samostatně a prostřednictvím automatizace opravovat chyby v datech i bez pomoci technických expertů. Data si neustále zachovávají svou kvalitu a uživatelé z nich mohou čerpat informace, které potřebují pro pracovní úkoly, a spolupracovat s ostatními. V podnicích tak postupně vzniká kultura datově podložené práce.

O společnosti Ataccama

Ataccama umožňuje organizacím maximalizovat transformační potenciál dat a AI pomocí Ataccama ONE, sjednocené platformy pro správu dat s podporou AI (umělé inteligence), která automatizuje kvalitu a správu dat. Ataccama je jednou ze tří softwarových společností, které byly v roce 2024 Gartnerem uznány jako tržní lídr v oblasti augmentované kvality dat. Platforma Ataccama ONE umožňuje stovkám společností po celém světě vytvářet vysoce kvalitní datové produkty, které podporují obchodní iniciativy a AI projekty, a zároveň zachovávají přesnost, kontrolu a správu dat. Více informací naleznete na www.ataccama.com.

Nedávné tiskové zprávy

Belkin přináší na český trh chytrý stojan Auto-Tracking Stand Pro se sadou DockKit pro tvůrce originálních videí

Objekt stále v záběru. Otáčení o 360 stupňů a naklápění o 90 stupňů. První příslušenství na světě s certifikací Apple Works with DockKit poskytuje bezproblémovou „hands-free“ práci s kamerou pro tvůrce obsahu, filmaře, pedagogy, virtuální prezentátory, vývojáře sociálních aplikací a další

Společnost Belkin, která je již 40 let přední značkou spotřební elektroniky, oznámila dostupnost svého stojanu Auto-Tracking Stand Pro na českém trhu. Tento produkt umožňuje automatickou, tichou, motorizovanou a plynulou práci s kamerou integrovanou do iPhonu ve spojení s technologií automatického sledování objektu DockKit, která sleduje objekty před kamerou při jejich pohybu v prostoru s možností otáčení o 360 stupňů a naklápění o 90 stupňů. Je to dokonalé příslušenství pro videohovory nebo nahrávání interaktivního obsahu, který zahrnuje vysokou míru pohybu.

Sada DockKit, navržená pro systém iOS pro použití s předními a zadními kamerami, umožňuje uživatelům snadno vytvářet, prezentovat a nahrávat bez nutnosti stahovat aplikace třetích stran v pouhých čtyřech jednoduchých krocích:

  • Připevněte iPhone 12 nebo novější s Magsafe na stojan Stand Pro pomocí MagSafe.
  • Spárujte pomocí NFC.
  • Otevřete fotoaparát v aplikacích FaceTime, Instagram, TikTok, Canva, WhatsApp, Microsoft Teams nebo jiných aplikacích sociálních médií či platformách pro zasílání zpráv.
  • Začněte tvořit.

Se stojanem Stand Pro mohou uživatelé snadno rozšířit zorné pole na 360 stupňů otáčení a 90 stupňů naklápění díky podpoře modelu pohybu s náklonem a odklonem a automatickému sledování systému. Tvůrci se tak mohou soustředit na obsah, zatímco DockKit automaticky udržuje objekt v záběru ve všech úhlech a zároveň zachycuje přirozené pohyby bez nutnosti manuálního nastavení.

Klíčové funkce:

  • Podporuje technologii MagSafe. Nabíjejte a chatujte zároveň díky rychlému bezdrátovému nabíjení až 15 W, když je Stand Pro připojen k síti.
  • Sledování pohybu v úhlu 360° – sledování pohybu pomocí DockKitu vždy udrží osoby v záběru bez ohledu na to, kolikrát obkrouží místnost.
  • Motorizovaný automatický náklon 90° – snímejte v libovolném úhlu pomocí předních nebo zadních kamer s automatickým nastavením úhlu videa pro pohyb ve formátu na výšku nebo na šířku.
  • Aktivace jedním tlačítkem. Zapněte nebo vypněte sledování pohybu jedním tlačítkem; indikátor LED signalizuje, zda je sledování aktivní.
  • Dobíjecí baterie. Žádná zásuvka, žádný problém; dokovací stanice poskytuje 5 hodin výdrže baterie pro snímání obsahu na cestách.
  • Součástí balení je 1,5metrový kabel USB-C a 30W napájecí zdroj.
  • 360° sledování obličeje, těla a pohybu

Stojan Auto-Tracking Stand Pro je vyroben za použití minimálně 75 % materiálů z PCR a prodává se v obalech bez plastů v souladu se závazkem společnosti hledat zodpovědnější způsoby výroby produktů.

Belkin Auto-Tracking Stand Pro je dostupný u vybraných prodejců a resellerů za doporučenou cenu 4 890 včetně DPH.

https://www.belkin.com/p/auto-tracking-stand-pro-with-dockkit/MMA008dq05BKAPL.html

O společnosti Belkin

Společnost Belkin je kalifornský lídr v oblasti příslušenství, který již 40 let dodává oceňované produkty pro napájení, ochranu, produktivitu, konektivitu a audio. Společnost Belkin, která byla navržena a zkonstruována v jižní Kalifornii a prodává se ve více než 100 zemích po celém světě, si zachovává své stálé zaměření na výzkum a vývoj, komunitu, vzdělávání, udržitelnost, a především na lidi, kterým slouží. Od skromných začátků v garáži v jižní Kalifornii v 80. letech až po dnešní rozmanitou globální technologickou společnost zůstáváme navždy inspirováni planetou, na které žijeme, a spojením mezi lidmi a technologiemi.

Exit mobile version