Star Wars Outlaws a více než dvě desítky dalších her nově v GeForce NOW

Očekávaný letní hit Star Wars Outlaws od Ubisoftu je majitelům early accessu již dnes k dispozici ke streamování skrz GeForce NOW. Členové služby s úrovní Ultimate se mohou těšit na výkon GeForce RTX 4080 v cloudu a naplno využijí všechny technologické možnosti včetně NVIDIA DLSS 3.5 s funkcí Ray Reconstruction a NVIDIA Reflex.

Na předběžný přístup se můžete těšit také do hry Call of Duty Black Ops 6. Bude k dispozici pro ty, kteří si hru předobjednali, a proběhne od 30. srpna do 4. září. Otevřená beta potom začíná 6. a končí 9. září. V obou případech s podporou streamování přes GeForce NOW.

V knihovně nově najdete např. Visions of Mana, akční RPG od Square Enix. Jak již název napovídá, jedná se o nejnovější přírůstek do populární série „Mana“. Celkem je novinek v knihovně tento týden úctyhodných 26.

  • Endzone 2 (Novinka, Steam, 26. 8.)
  • Age of Mythology: Retold (Novinka, Steam, Xbox, k dispozici na PC Game Pass, Advanced Access, 26. 8.)
  • Core Keeper (Novinka Xbox, k dispozici na PC Game Pass, 27. 8.)
  • Star Wars Outlaws (Novinka Ubisoft Connect, early access 27. 8.)
  • Akimbot (Novinka Steam, 29. 8.)
  • Gori: Cuddly Carnage (Novinka Steam, 29. 8.)
  • MEMORIAPOLIS (Novinka Steam, 29. 8.)
  • Visions of Mana (Novinka Steam, 29. 8.)
  • Avatar: Frontiers of Pandora (Steam)
  • Cat Quest III (Steam)
  • Cooking Simulator (Xbox, k dispozici na PC Game Pass)
  • Crown Trick (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Darksiders Genesis (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Expeditions: Rome (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Heading Out (Steam)
  • Into the Breach (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Iron Harvest (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • The Knight Witch (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Lightyear Frontier (Xbox, k dispozici na PC Game Pass)
  • Metro Exodus Enhanced Edition (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Outlast 2 (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • Saturnalia (Steam)
  • SteamWorld Heist II (Steam, Xbox, k dispozici na Microsoft Store)
  • This War of Mine (Xbox, k dispozici na PC Game Pass)
  • We Were Here Too (Steam)
  • Yoku’s Island Express (Xbox, k dispozici na Microsoft Store)

S novým rozšířením The War Within pro World of Warcraft se znovu otevírá majitelům placených členství Priority a Ultimate skvělá příležitost snadno vyzkoušet 25 nejlepších modů z CurseForge.

Celý blog: https://blogs.nvidia.com/blog/geforce-now-thursday-visions-of-mana/

Matouš Syrový: Síla osobního kontaktu aneb potřesení rukou jako základ úspěchu

Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl jsem být další společností, která pouze prodává produkty. Chtěl jsem vytvořit značku, která přináší zážitek. A zkušenost mě naučila, že ten zážitek začíná již prvním setkáním. Když si potřesete rukou s klientem, navazujete kontakt, který má hlubší význam než jen obchodní. Je to symbol důvěry, proto u nás v Koupelnách Syrový to není jen formalita, ale klíčový prvek naší firemní kultury.

Kultura butikového stylu

V Koupelnách Syrový jsme se rozhodli jít cestou tzv. butikového stylu. Co to znamená? Každý zákazník je pro nás jedinečný, stejně jako každý projekt, na kterém pracujeme. Náš tým se stará o každý detail a dbáme na to, aby konečný výsledek přesně odpovídal přáním a potřebám našich klientů. Tento přístup vyžaduje nejen špičkový servis a dokonalý produkt, ale také hluboké porozumění zákazníkovi.

Customer centricity, tedy zákaznická orientace, je v našem podnikání zásadní. A právě potřesení rukou je pro mě symbolem této strategie. Když si potřesu rukou se zákazníkem, dávám mu najevo, že si ho vážím, že jsem tu pro něj, a že udělám vše pro to, aby byl spokojený. Osobní přístup je to, co nás odlišuje od konkurence.

Síla osobního přístupu

Vím, že v dnešní době je snadné nechat zákazníka projít showroomem, ukázat mu katalog a nechat ho, ať si vybere, co potřebuje, nebo ho nechat nakoupit online. Ale to není náš styl. My věříme, že zákazník ocení, když s ním projdeme každý detail a postaráme se o to, aby jeho představa byla dokonale realizována. Tento přístup se nám vyplácí – zákazníci se k nám vracejí, doporučují nás dál a stáváme se pro ně partnerem, na kterého se mohou spolehnout.

Důležitost kamenných prodejen v tomto kontextu nelze podceňovat. Jsou pro nás zásadní právě proto, že umožňují osobní kontakt, který online prostředí nikdy nedokáže plně nahradit. Přesto však v Koupelnách Syrový nezůstáváme pouze u tradičních forem interakce. Aktivně pracujeme na propojování našeho online působení, včetně influencer marketingu, s osobním přístupem. Tím zajišťujeme, že naše značka zůstává moderní a přístupná, aniž by ztratila svůj osobní dotek, který naši zákazníci tolik oceňují.

Důraz na detail

V koupelnách nejde jen o to, aby vše fungovalo, ale také o to, aby vše vypadalo přesně podle představ zákazníka. A často jsou to právě ty nejmenší detaily, které dělají největší rozdíl. Díky osobnímu kontaktu se zákazníkem mám příležitost lépe porozumět tomu, co skutečně chce a jaká jsou jeho očekávání. To mi umožňuje lépe se naladit na jeho potřeby a vnést do projektu i prvky, které by jinak mohly být přehlédnuty. Protože detaily nejsou jen o produktech, ale i o tom, jaký zážitek si zákazník odnese.

Je to o důvěře

Důvěru nelze vybudovat bez osobního kontaktu. Rukou si potřesu s každým zákazníkem, protože věřím, že je to první krok k tomu, aby se cítil komfortně. Aby věděl, že se na nás může spolehnout, a aby měl jistotu, že jsme tu pro něj nejen jako obchodníci, ale jako partneři. Zákazník pro nás není jen číslo nebo objednávka – je to člověk s potřebami, představami a očekáváními. A my jsme tu od toho, abychom tyto vize přeměnili ve skutečnost.

Potřesení rukou je symbolem, který shrnuje naši firemní filozofii. Je to moment, kdy se náš vztah se zákazníkem posouvá na osobní úroveň. A já věřím, že právě tento osobní přístup, podpořený naší absolutní důvěrou v zákazníky a 100% osobní zodpovědností vůči nim, je to, co nás na trhu tak odlišuje. Přestože by někteří marketéři mohli namítat, že jde o vykradenou frázi, pro nás to platí stoprocentně. Právě tomu vděčíme za naše současné úspěchy.

Mintos za rok 2023 hlásí solidní růst a rozšíření portfolia o nové investiční produkty

Berlín – Mintos, multifunkční investiční platforma nabízející jedinečnou kombinaci alternativních a tradičních investičních možností, dnes představil své finanční výsledky za rok končící 31. prosince 2023, který pro platformu byl ve znamení expanze. V uplynulém roce společnost zaznamenala výrazný růst a zároveň dosáhla ziskovosti, a to díky strategickému rozšíření nabídky produktů a silnému důrazu na zapojení a spokojenost zákazníků.

V roce 2023 se Mintos úspěšně přeměnil na investiční platformu nabízející více tříd aktiv a vedle svého hlavního produktu, kterým jsou investice do úvěrů, představil také Fractional Bonds a ETF. V roce 2024 platforma pokračovala v rozšiřování nabídky produktů a přidala investice do nemovitostí na pronájem a službu Smart Cash. Tato rozšíření jsou důkazem toho, že je Mintos odhodlán nabízet rozmanité investiční příležitosti s cílem stát se preferovanou platformou pro dlouhodobé investory v Evropě.

Roční výsledky za rok 2023

Mintos v roce 2023 vykázal solidní finanční výsledky, přičemž jeho příjmy vzrostly o 30 % a dosáhly 11,4 milionu EUR oproti 8,8 milionu EUR v roce 2022. Platforma rovněž vykázala čistý zisk přes 650 tisíc EUR, což představuje zlepšení oproti ztrátě 196 tisíc EUR v roce 2022.

Ke konci roku dosáhl objem spravovaných aktiv více než 600 milionů EUR, což dokládá rostoucí důvěru a spolehlivost platformy mezi investory. Investorská základna platformy pokrývá celou Evropu. Mezi její klíčové trhy patří Německo a Španělsko. Ve 3. čtvrtletí roku 2024 rozšířil Mintos své působení oficiálním uvedením na trh v Portugalsku a České republice. Vše nasvědčuje tomu, že do konce tohoto čtvrtletí by Mintos měl své služby oficiálně uvést na všech evropských trzích.

Výhled do budoucna

Díky pevnému základu a zavedení nových aktiv v letech 2023 a 2024 je Mintos odhodlán posílit své stávající portfolio tradičních a alternativních tříd aktiv. V rámci podpory svého růstu spustil Mintos v dubnu 2024 druhou crowdfundingovou kampaň na platformě Crowdcube, během které bylo vybráno celkem 3,1 milionu EUR. Tato kampaň je zatím druhou největší crowdfundingovou kampaní na Crowdcube za letošní rok.

Martins Sulte, generální ředitel Mintosu, k tomu dodává: „Rok 2023 byl pro Mintos rokem přeměn, jelikož jsme naše působení rozšířili nad rámec našeho kmenového investičního produktu, kterým jsou investice do úvěrů, a stali jsme se komplexní multifunkční investiční platformou. Naše finanční výsledky odrážejí sílu našeho obchodního modelu a náš závazek poskytovat ta nejlepší investiční řešení pro dlouhodobé investory. I nadále se snažíme rozvíjet naši platformu, expandovat na nové trhy a uspokojovat tak měnící se potřeby našich investorů.“

Podrobnosti o finančních výsledcích a zajímavé informace o fungování platformy Mintos naleznete na našich webových stránkách – https://www.mintos.com/cs/o-nas-cs/vztahy-s-investory-cs/

Komentář: Jak se dotkne nová odpadová legislativa sběru starého elektra v Česku?

Změny v legislativě, které postupně vstupují v platnost, mají zlepšit nakládání s odpady v České republice. Jednou z hlavních novinek je povinnost obcí vytřídit do roku 2025 60 % komunálního odpadu, s ambiciózním cílem dosáhnout až 70 % do roku 2035. V kontextu rostoucího objemu elektroodpadů a neustálého tlaku na efektivnější recyklaci se tyto cíle jeví jako nevyhnutelný krok. Otázkou však zůstává, jaké dopady bude tato legislativa mít na sběr a recyklaci odpadních elektrozařízení. Odpověď dává ve svém komentáři David Chytil, člen představenstva společnosti REMA Systém.

V roce 2023 jsme v REMA Systém dosáhli rekordního sběru, a to bezmála 30 tisíc tun odpadních elektrozařízení. Zároveň se jednalo o nejvyšší míru sběru ze všech kolektivních systémů v ČR, podíl sběru totiž činil 68,3 %. To je důkazem stále zodpovědnějšího přístupu firem, obcí i jednotlivců k recyklaci. Množství materiálů, které jsou předávány k recyklaci, se kontinuálně zvyšuje, což se dá považovat za pozitivní trend posledních let.

Ale vždy je co zlepšovat, a to zejména v rámci sběru malých elektrospotřebičů. Právě drobné spotřebiče nejčastěji končí ve směsném – tedy komunálním – odpadu, kam rozhodně nepatří. Množství takto vyhozených elektrozařízení, která najdeme v komunálním odpadu, se podle oficiálních dat pohybuje pod jedním procentem případů. Může se to zdát jako zanedbatelný podíl, ale ve výsledku jde o značný objem. Ročně se totiž od každého obyvatele v Česku nedostanou k recyklaci přibližně 3 kilogramy převážně drobných elektrozařízení. Navíc je třeba si uvědomit, že celkové množství elektroodpadů meziročně narůstá, a to skokově. Průměrný Evropan totiž vyprodukuje přibližně 18 kilogramů vysloužilých spotřebičů za rok.

Co přináší legislativní změny pro sběr elektroodpadu?

Od ledna 2025 začne platit nová povinnost průběžné evidence odpadů. Ta se však sběru elektrozařízení výrazně nedotkne. Díky zjednodušenému administrativnímu režimu, který se aplikuje na zpětný odběr elektrozařízení z míst zpětného odběru, nebude nutné vést tyto odpady v průběžné evidenci ani v hlášení o odpadech. Díky tomu nehrozí, že by firmy či obce musely kvůli nové legislativě měnit své procesy v oblasti zpětného odběru elektrozařízení. Zjednodušený režim, který se aplikuje již dnes, bude pokračovat nadále i v dalších letech.

Jiná pravidla platí pro zpracovatele elektroodpadů, tedy specializované odpadářské podniky. Přestože se technologické procesy zpracování odpadu nezmění, dojde k některým administrativním změnám právě v evidencích odpadů. Na tuto změnu se ale společně s našimi smluvními zpracovateli již chystáme, včetně úprav IT systému. Veřejnost tyto změny nepocítí.

Legislativní výzvy budoucnosti

V rámci sběru a recyklace starého elektra tak zůstávají některé výzvy, jež možná vyřeší připravovaná novela zákona o výrobcích s ukončenou životností. Cílem by totiž neměl být složitý proces, ale efektivní recyklace odpadních elektrozařízení, která má přímý vliv na ochranu přírody. Současná globální situace je totiž alarmující. Podle posledních výsledků zprávy The Global E-waste Monitor totiž lidé po celém světě vyprodukují 62 milionů tun elektroodpadu ročně, přitom v roce 2030 má roční produkce elektroodpadu dosáhnout až 82 milionů tun. A ekologická likvidace starých elektrospotřebičů je jediné správné řešení.

Autor komentáře: David Chytil, člen představenstva společnosti REMA Systém, která je jedním ze tří největších kolektivních systémů zajišťujících sběr odpadních elektrozařízení působících v České republice.

O společnosti REMA Systém

Hlavními aktivitami společnosti REMA Systém jsou služby zabezpečující zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrických a elektronických zařízení, jde například o pračky, lednice, televizory, počítače, tiskárny, mobilní telefony a další přístroje. Ve spolupráci se společností REMA Battery navíc umožňuje i zpětný odběr odpadních baterií a akumulátorů.

Svým klientům REMA Systém nabízí odborné a komplexní řešení na cestě ke splnění legislativních povinností, běžným spotřebitelům pomoc a jednoduché vyřešení starostí s nepotřebnými či vysloužilými elektrospotřebiči. V oblasti ochrany životního prostředí REMA Systém působí od roku 2005, od kdy provozuje systém pro zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrozařízení.

Podrobné informace najdete na adrese www.rema.cloud, informace k projektu Chytrá recyklace naleznete na www.chytrarecyklace.cz.

Confirmo: Do světa kryptoměn přichází regulace. Na část MiCA musí být firmy připraveny už dnes

Ačkoli většina legislativních požadavků směrnic, týkajících se obchodování kryptoměn v EU, nabude platnosti až v novém roce, části regulací se firmy musejí přizpůsobit už nyní. Nejedná se jen o směrnici MiCA (Markets in Crypto-assets), která po poskytovatelích finančních služeb v oblasti kryptoměn požaduje identifikaci spotřebitelů. Současně se také uplatňuje i DORA (Digital Operational Resilience Act), která se u společností domáhá vyššího kybernetického zabezpečení. Podle společnosti Confirmo, která se aktuálně připravuje na získání licence MiCA, prohloubí regulace důvěru veřejnosti v kryptoměny a upevní jejich pozici na trhu.

„Skutečnost, že státní struktury v EU poprvé začínají regulovat kryptoměny, je důkazem toho, že je uznávají jako validní měnu a důležité téma, kterému je nezbytné věnovat zvýšenou pozornost,“ komentuje Tomáš Cuník, vedoucí právního oddělení společnosti Confirmo.

Přizpůsobit se nové legislativě

Jednou z nejvýznamnějších legislativních úprav, která v letošním roce svět kryptoměn mění, je MiCA (Markets in Crypto-assets). Ta po poskytovatelích finančních služeb v oblasti kryptoměn požaduje například zaznamenávání informací o uživatelích a jejich ztotožnění. Od této regulace si slibuje vyšší bezpečnost těch, kteří kryptoměny nakupují či prodávají. Zatímco většina ustanovení regulace začne platit až koncem roku 2024, některé její části, například regulace stablecoinů, nabývají platnosti už nyní.

Další regulací je nařízení DORA, které klade důraz na IT bezpečnost a digitální odolnost, vyžadující implementaci nových procesů pro řízení rizik a ochrany klientů. Směrnice DAC8 pak zavede povinnost hlásit veškeré kryptotransakce finančním úřadům, což přispěje k větší transparentnosti a srovnatelnosti kryptoměn s tradičními fiat měnami.

„Očekáváme, že se tato legislativa bude v blízké době dynamicky vyvíjet, a proto jsme v Confirmu připraveni přizpůsobit se všem novým požadavkům. Znamená to pro nás, jako pro kryptoměnovou platební bránu, zejména přísnější regulaci stablecoinů, posílení jejich stability a transparentnosti. Budeme muset zajistit, že naše služby budou v souladu s novými standardy pro kybernetickou bezpečnost, správu rizik a hlášení incidentů,“ dodává Cuník.

Bezpečnější a spolehlivější obchodování
Regulaci MiCA schválil Evropský parlament s cílem posílit ochranu finančních prostředků i osobních údajů spotřebitelů, minimalizovat riziko podvodů a přispět k celkové stabilitě trhu. Právě větší transparentnost a bezpečnost jsou podle Confirma hlavní benefity, které směrnice přináší. MiCA zavádí řadu povinností pro podnikatele v oblasti kryptoměn, srovnatelných s požadavky kladenými na tradiční finanční instituce, jako jsou banky a investiční fondy. Společnosti, které v této oblasti podnikají, musejí nově získat licenci od státních orgánů, která vyžaduje dodržování vysokých standardů IT bezpečnosti.

„Z našeho pohledu představuje regulace pro poskytovatele finančních služeb v oblasti kryptoměn obrovský potenciál. Ačkoli mnoho firem v ní může spatřovat byrokratickou zátěž, v Confirmu v ní vidíme příležitost, jak zkvalitnit svoje služby a upevnit pozici na trhu. Věříme, že MiCA přinese do světa kryptoměn stabilitu a předvídatelnost, což přispěje k dlouhodobému rozvoji finančních služeb v této oblasti. Vnímáme ji také jako novou příležitost ke komunikaci s institucemi,“ dodává Cuník. Confirmo se na získání licence MiCA připravuje od minulého roku a její podmínky hodlá naplnit v následujících měsících.

Více o Confirmu

Confirmo je první kryptoměnová platební brána v regionu, která klientům z řad firem a e-shopů umožňuje přijímat platby deseti nejběžnějšími kryptoměnami. Společnost pod názvem bitcoinpay.com založili v roce 2014 Daniel Houška a Roman Valihrach jako komplementární službu ke své krypto burze Coinmate. Dnes obě společnosti fungují nezávisle a původního zakladatele Confirma ve vedoucí pozici nahradila Anna Štrébl. Platební brána Confirma každý měsíc zprostředkuje transakce v hodnotě přes 700 milionů korun ve více než sto zemích napříč různými segmenty. Se svými platbami mu důvěřuje přes pět tisíc klientů. Mezi významné české klienty patří například Alza, Pilulka, Qerko, Trezor, Prusa Research, Pražská plynárenská, tradingová platforma FTMO nebo zahraniční Funding Pips, The 5ers nebo My Funded FX.

Nedávné tiskové zprávy:

Konzistentní obchodování: Klíčový prvek úspěchu ve světě tradingu

V dynamickém světě finančního obchodování se často zdůrazňuje role štěstí. Přesto skuteční profesionálové vědí, že úspěch na trzích není výsledkem náhodných sázek, ale pečlivě promyšleného a konzistentního přístupu. Konzistence je základním kamenem úspěchu každého seriózního obchodníka, a právě tento aspekt odlišuje profesionály od hazardérů.

Proč je konzistentní přístup tak důležitý?

Konzistentní obchodník je schopen opakovaně dosahovat zisků a zároveň efektivně řídit míru rizika. Takový obchodník ví, že trvalý úspěch na trzích nepochází z jednorázových rizikových sázek, ale z dlouhodobé strategie, která je založena na důkladné analýze, plánování a disciplíně. Profesionální obchodníci mají pevně stanovené obchodní plány a systémy, které jim umožňují udržet stabilní výkonnost po delší dobu.

“Obchodování, které připomíná hazard, může vést ke krátkodobým ziskům, ale z dlouhodobého hlediska je neudržitelné. Takové chování často zahrnuje agresivní sázky na jednu velkou pozici s nadějí na rychlý zisk, což je přístup, který nepodporujeme,” říká David Varga spoluzakladatel společnosti Fintokei.

Rizika spojená s hazardním obchodováním

Moderní prop trading přitahuje mnoho obchodníků, kteří v něm vidí příležitost k rychlému zbohatnutí. Tento přístup však často vede k nezodpovědnému chování, které se více podobá hazardu než skutečnému obchodování. Někteří obchodníci například otevírají vysoce pákované pozice bez jasného obchodního plánu a spoléhají na štěstí, že alespoň jeden obchod přinese velký zisk. Tento přístup však ve skutečnosti připomíná spíše sázení v kasinu než systematické obchodování.

Dalším rizikovým chováním je takzvané „točení účtů“, kdy obchodníci kupují více obchodních výzev a agresivně obchodují s nadějí, že alespoň jeden účet bude úspěšný. Tento způsob obchodování však často vede k rychlému vyčerpání kapitálu bez dlouhodobých výsledků, na reálném účtu by takové chování navíc nikdy nefungovalo.

Přístup k odpovědnému obchodování

Prop tradingové společnosti proto zavádí pravidla proti hazardování, která mají za cíl ochránit obchodníky i firmu před rizikovým chováním a pěstovat v nich pozitivní návyky. Pravidla jsou navržena tak, aby umožnila disciplinovaným obchodníkům obchodovat bez omezení, zatímco ti, kteří se dopouštějí hazardního chování, budou čelit určitým omezením.

“Naší vizí je nejen urychlit cestu šikovným obchodníkům k serióznímu kapitálu, ale také je naučit návykům, které jim dopomohou být na finančních trzích dlouhodobě úspěšní. Obchodování není sprintem za rychlým ziskem, ale maratonem, který vyžaduje trpělivost, disciplínu a konzistentní přístup. Snažíme se podporovat obchodníky, kteří jsou ochotni investovat čas a úsilí do rozvoje svých obchodních dovedností, a kteří se zaměřují na dlouhodobý úspěch namísto krátkodobých spekulací. Takoví obchodníci mají potenciál dosáhnout nejen stabilních zisků, ale také rozvíjet svou kariéru na profesionální úrovni, například prostřednictvím správy porfolií investorů v hodnotě milionů dolarů,” říká David Varga.

Pro ty, kteří jsou ochotni se učit, plánovat a obchodovat odpovědně, je svět obchodování plný příležitostí. Konzistence, disciplína a dlouhodobá strategie jsou klíčem k úspěchu na trzích, a právě na tyto aspekty by se měl zaměřit každý, kdo chce být úspěšným obchodníkem.

Z animovaného seriálu Dinoo se vyklubala nová značka dětských potravin od Penamu. Za její kreativou i TikTokem stojí komunikační agentura Blueglue

Youtubový animovaný vzdělávací seriál pro děti, tiktokový kanál inspirující rodiče, jak trávit čas se svými ratolestmi, či dronová show nad Prahou. Tak se posledních sedm měsíců zapisuje do povědomí Čechů nová značka Dinoo. S tematikou dinosaurů totiž propojil své nové produkty pro nejmenší český výrobce potravin Penam, který marketingové aktivity spustil ještě před uvedením výrobků na trh. Na kreativu i správu nejtrendovější sociální sítě si vybral pražskou komunikační agenturu Blueglue, která u projektu působí od samotného začátku.

„Před dvěma lety jsme Blueglue oslovili ohledně chystané řady produktů Dinoo, kterou cílíme na děti předškolního věku. Po úspěchu s animovaným teaserem, který byl součástí velké prezentace pro vedení firmy, jsme komunikační agenturu zapojili i do návrhů komunikace značky ještě před uvedením produktů na trh, z čehož vznikla spousta skvělých nápadů,“ říká Adam Sedláček, produktový manažer společnosti Penam. Z těchto nápadů se již realizovaly například polepy tramvají či dronová show nad Prahou spojená s průvodem dinosaurů. Největšímu ohlasu se však těší zábavně-vzdělávací animovaný seriál pro děti, který pravidelně vychází na platformě YouTube. Ten má aktuálně přes 13 200 sledujících a téměř 1,3 milionu zhlédnutí.

„Chtěli jsme vytvořit dětský pořad, který by ty nejmenší provázel každodenním životem a díky němuž by si děti i rodiče zapamatovali značku Dinoo ještě před jejím vstupem na trh,“ popisuje Pavel Paradýs, zakladatel a šéf komunikační agentury Blueglue. Pro seriál je však podle něj zásadní, že se v něm neobjevují žádné produkty ani odkaz na společnost Penam. „Nechceme hardsell. Naopak je hlavním cílem děti rozvíjet a edukovat, protože jim ve věku, na který řada Dinoo cílí, chceme být prospěšní,“ dodává Paradýs. Seriál tak v každém dílu zahrnuje dvě příběhové linky, jednu zaměřenou na samotné postavičky a druhou ryze edukativní.

Ambice oslovit svět

Celý seriál Dinoo vzniká kompletně v režii komunikační agentury Blueglue, podle jejíhož šéfa bylo největší výzvou vše ukočírovat. „Vymýšlíme vše od nosného příběhu přes konkrétní scénáře k jednotlivým scénám až po texty doprovodného hlasu vypravěče i dialogy a popis chování jednotlivých postav. To vše pak náš interní tým animuje a rozhýbe. Je to hodně komplexní proces, na kterém se ale mohou podílet všechna oddělení Blueglue, od obsahu přes kreativu a produkci až po performance či sociální sítě,“ říká Paradýs.

Dinoo doposud publikovalo 9 dílů seriálu na měsíční bázi, díky úspěchu však epizody nově začnou vycházet každých 14 dní. Pořad je dostupný zdarma na platformě YouTube v českém jazyce, v plánu je nicméně dostat ho do celého světa. „S klientem jsme se shodli na tom, že když už jsme tomu věnovali tolik času, s trochou energie navíc rozšíříme Dinoo i do míst, kde sice klient neplánuje prodávat své výrobky, ale kde dětem udělá radost. Díky AI generovanému voiceoveru dokážeme snadno vytvořit různé jazykové verze při zachování hlasů jednotlivých postav,“ vysvětluje Paradýs. Krom Německa, Polska či Maďarska tak Blueglue plánuje seriál dostat i do Spojených států, Indie, Vietnamu či Španělska, případně Jižní Ameriky. Do budoucna by pak agentura ráda ze seriálu vytvořila například audioknihu či krátkometrážní film a ten uvedla na některé z velkých streamovacích platforem. Aktuálně klient dohodnul zveřejňování seriálu Dinoo na české streamovací platformě Stream.cz. Nově je možné Dinoo najít už i na Spotify, kde jsou dostupné vzdělávací, poznávací, a hlavně zábavné pohádky a písničky s dinosauří tematikou pro děti.

Díky dosavadním úspěchům získalo Blueglue pod svou správu i tiktokový účet značky Dinoo. Na tom publikuje obsah zaměřený na rodiče, zejména edukativní a zábavné aktivity, které mohou dělat společně s dětmi. „Naše hlavní cílová skupina, tedy děti, na sociálních sítích v ideálním případě vůbec není. Zato rodiče velmi často ano, a na TikTok chodí zejména pro odpočinek a inspiraci. Zaměřili jsme se tedy právě na ně, protože i spousta z nás v agentuře má malé ratolesti. Dinoo má být zkrátka značka, která pomáhá, je autentická a inspirativní,“ vysvětluje Paradýs. Za tímto cílem směřuje Penam i svůj projekt Bezpečně s Dinoo, který chce do školek dodávat bezpečnostní prvky – reflexní vesty či náramky.

O společnosti Blueglue

Blueglue je kreativní agentura, která na trhu působí od roku 2021, je součástí marketingové agentury Acomware. Dává značkám šmrnc na sociálních sítích, v televizi nebo kdekoliv jinde. Firmám pomáhá budovat značky, tvoří obsah, tým kreativců vymýšlí kampaně a kreativní koncepty. Disponuje velkým týmem specialistů na content marketing, copywriterů, grafiků a specialistů na sociální sítě, plánuje úspěšné kampaně. Disponuje týmem na videoprodukci a fotoprodukci od reportážní až po produktovou fotografii, natáčí videa i TV spoty, má vlastní fotostudio na pražském Andělu. Připravuje grafiku pro online i offline. Agentura získala ocenění v prestižních marketingových i kreativních soutěžích – Internet Effectiveness Awards 2022, IMC Awards 2022 či v evropské kreativní soutěži Impact Awards 2022. Mezi její klienty patří Spokojenypes.cz, Mobil.cz, Trenýrkárna, Tescoma, Penam, Astratex a mnoho dalších.

Moje Generali: nová mobilní aplikace i klientská zóna v jednom

  • Mobilní aplikace přináší na jednom místě všechny zásadní informace o pojistných smlouvách i dokumenty k nim
  • Důležitou součást představuje modul věnovaný řešení škod (od jejich hlášení, přes sledování průběhu vyřízení až po vkládání dokumentů či fotografií)
  • Aplikace nabízí množství funkcí, které usnadňují život – např. offline zelenou kartu a kartičku cestovního pojištění, notifikace na chybějící platby a zároveň jejich provedení přes Google Pay/Apple Pay

Praha – Generali Česká pojišťovna představuje mobilní aplikaci Moje Generali – klientskou zónu v mobilu. Její hlavní úlohou je přinést uživatelům s Androidem (verze 5.0 a novější) i iOS (verze 14 a novější) relevantní informace o jejich pojištění, škodách či platbách, a to vše v maximálně přehledné podobě.
Aplikaci jsme vyvíjeli s vidinou toho, že našim klientkám a klientům přinese do jejich života především jednoduché uživatelské prostředí a zároveň maximum informací, které skutečně potřebují. To vše jsme doplnili o množství chytrých maličkostí, o kterých jsme přesvědčení, že uživatelé při používání aplikace Moje Generali ocení,“ vysvětluje Vladimír Staněk, ředitel digitálních služeb v Generali České pojišťovně.
Moje Generali přitom pod stejným názvem znamená i platformu klientské zóny na webu. Záleží na klientech, kterou z variant přístupu zvolí. Přihlašovací údaje jsou pro obě báze stejné. Dostupnost je v režimu 24/7.

„Jde o náš důležitý příspěvek do celého množství inovací a technologií, které díky digitalizaci a umělé inteligenci v pojišťovnictví prokazatelně zrychlují procesy, komunikaci a zlepšují také klientský zážitek,“ podotýká Vladimír Staněk.

Přehlednost na první dobrou
Prvotní přihlášení do aplikace Moje Generali probíhá přes standardní údaje (uživatelského jméno, heslo), následně si lze nastavit nejsnadnější způsob přihlášení přes biometrické údaje (otisk prstu, sken obličeje). Pro uživatele se tím vyřeší častá potíž – zapomenuté heslo.
„Už úvodní obrazovku jsme koncipovali tak, aby klientka nebo klient na první dobrou věděli, zda je s jejich pojištěním či platbami za něj vše v pořádku. Je to jedno z nejdůležitějších očekávání, které z našeho testování při vývoji aplikace i webové varianty vzešlo,“ upozorňuje Vladimír Staněk.

Ihned po přihlášení tak úvodní obrazovka nabízí přehled smluv a případných škod, stejně jako informaci, pokud chybí platba za pojištění nebo je vyžadováno doložení dokumentu ke škodě.
Na chybějící platbu ale i na další užitečné informace dokáže aplikace upozornit přes notifikace.
Dokumenty k pojištění zasílané do schránky v aplikaci mohou – na rozdíl od dokumentů zasílaných e-mailem – uživatelky a uživatelé otevírat snadno a rychle bez nutnosti zadávat bezpečnostní heslo. Komunikaci s pojišťovnou tak mají klientky a klienti vždy po ruce a na jednom místě.

Smlouvy a jejich obsluha
Přehled pojistných smluv umožňuje uživatelkám a uživatelům aplikace snadno najít informace bez složitého listování. K dispozici jsou totiž údaje o tom, co je pojištěné, jaké je pojistné (dle frekvence placení), termíny platnosti či další důležité údaje.

Například u autopojištění jsou k náhledu informace o pojištěném vozidle, ale i rozsah pojistného krytí. K dispozici je elektronicky i zelená karta. „A to v režimu offline, řidička či řidič se k ní v případě potřeby dostanou i bez připojení k internetu,“ dodává Vladimír Staněk. Podobně snadno k zobrazení je i elektronická kartička cestovního pojištění.
Součástí modulu o smlouvách je rovněž kontakt na poradce, který smlouvu spravuje.

Platby za 24 měsíců
Dotazy za platby za pojištění patří mezi ty nejčastější, které klientky a klienti na klientský servis Generali České pojišťovny vznášejí nejčastěji. Této agendě se proto aplikace Moje Generali věnuje důsledně a v modulu plateb lze nalézt uskutečněné platební transakce za všechna pojištění za uplynulých 24 měsíců.
Aplikace podporuje rychlé a zabezpečené platby za pojištění přes oficiální služby Google Pay a Apple Pay.

Škody a asistence
Modul o škodách z uživatelského hlediska přináší to nejdůležitější přehledně na jednom místě.
Týká se to jak škod, které klientky či klienti chtějí nahlásit, tak těch nahlášených (ale i již vyřízených).
U vyřízené škody jsou k náhledu všechny podstatné informace vč. klientské korespondence. Aplikace Moje Generali přitom umožňuje i zaslat zprávu likvidátorovi, kterou škodu řeší nebo řešil. Přes aplikaci lze ke škodě i jednoduše přidat i elektronické dokumenty, skeny či fotografie.
Aplikace umožňuje rovněž rychle kontaktovat asistenční službu telefonicky nebo online objednáním na pár kliků. Stejně tak je možné si objednat odtah vozidla a sledovat čas příjezdu i příjezd samotného zásahového vozu v reálném čase na mapě.

Aplikace Moje Generali je ke stažení v online obchodech Google Play a App Store.

SKUPINA GENERALI

Generali Česká pojišťovna je součástí skupiny Generali, jednoho z největších světových poskytovatelů pojištění a správy aktiv. Byla založena v roce 1831. Předepsané pojistné společnosti dosahuje 82,5 miliardy eur (v roce 2023). S 82 tisíci zaměstnanci a se 70 miliony klientů ve více než 50 zemích světa zaujímá skupina Generali vedoucí postavení v Evropě a stále významnější pozici získává na trzích Asie a Latinské Ameriky.

Ambicí Generali je být partnerem, který klienty doprovází po celý jejich život a který jim díky bezkonkurenční obchodní síti a nejlepší zákaznické zkušenosti nabízí inovativní a personalizovaná řešení. Skupina Generali začlenila udržitelnost do všech svých strategických rozhodnutí s cílem budovat hodnotu pro všechny zúčastněné strany díky podpoře vytváření spravedlivější a odolnější společnosti.

V Rakousku, v regionu střední a východní Evropy působí Generali prostřednictvím Generali CEE Holdingu (se sídlem v Praze) ve 12 zemích. Patří tak mezi tři největší pojistitele v regionu.

SAP v Česku představuje nové partnery pro cloud, spouští pilotní program

Společnost SAP uzavřela strategická partnerství pro svá cloudová řešení s šesti novými dodavateli. Mezi ně patří Deep systems, Dytron, msg Plaut, NDC ICT Solutions, SoftwareOne a Trustsoft. Počet implementačních partnerů SAP v Česku se tím rozšířil na více než čtyřicet firem. Největší softwarová společnost v Evropě letos také spustila pilotní program pro partnery, do kterého se zapojily ACTUM Digital a Brighten Digital.

„Řada malých firem v Česku za poslední dekádu dorostla do střední velikosti a pustila se do zahraniční expanze. S tím se přímo pojí potřeba komplexnějšího cloudového řešení a tlak na celý ekosystém SAP, který musí na poptávku reagovat. Proto je naší prioritou průběžně rozšiřovat počet expertů, kteří s našimi řešeními umí pracovat. V tom nám pomáhají i partnerské firmy ze zahraničí vstupující na český trh,“ říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR.

Noví partneři SAP se zaměřují na firmy všech velikostí od startupů až po nadnárodní korporace napříč odvětvími. Zabývat se budou zejména cloudovými systémy včetně integrovaných nástrojů s umělou inteligencí.

Partnerské firmy se minulý rok podílely na celkových prodejích řešení SAP v Česku více než z poloviny. I na celosvětové úrovni mají partnerské firmy významný vliv na tržby softwarové společnosti. Podílí se na uzavření smluv se čtyřmi z pěti nových zákazníků a implementují 90 % řešení SAP.

Pilotní program

Letos SAP v Česku také spustil pilotní program Partner-Led Territory v oblasti Customer Experience (CX), do něhož se zapojily ACTUM Digital a Brighten Digital. Obě společnosti získaly rozšířenou podporu a zdroje od SAP v takové míře, která jim umožnuje nabízet CX řešení SAP novým klientům zcela samostatně. V regionu střední a východní Evropy je Česká republika společně s Polskem a Rakouskem jednou ze tří zemí, kde SAP pilotní projekt spouští.

„Oblast CX je velmi dynamická a znalost procesů a ověřených postupů je zde klíčová. ACTUM Digital i Brighten Digital mají zkušený tým, který se v této oblasti pohybuje už několik let a dlouhodobě spolupracuje s firmami napříč trhem. V pilotním programu se oba partneři stávají prodlouženou rukou SAP, díky čemuž získávají kromě prémiové podpory i vysokou úroveň autonomity i flexibility, aby mohly rychle reagovat na potřeby trhu a inovace SAP,“ říká David Motyka, vedoucí partnerských vztahů společnosti SAP pro Českou republiku a Slovensko.

O společnosti SAP

SAP je světovým lídrem v oblasti podnikových aplikací a umělé inteligence pro byznys a nachází se na pomezí technologií a podnikání. Více než padesát let se organizace spoléhají na SAP, aby jim pomohl dosahovat výjimečných výsledků prostřednictvím integrace klíčových podnikových procesů zahrnující finance, nákup, lidské zdroje, řízení dodavatelských řetězců nebo vztahy se zákazníky. Další informace naleznete na www.sap.com.

V České republice zaměstnává SAP přes 3 000 lidí a patří mezi největší IT zaměstnavatele. Zákazníci SAP vytváří 80 % českého HDP. Celosvětově využívá řešení SAP 99 ze 100 největších firem.

Nasadit nové technologie nestačí, musíte je mít rádi. Spokojenost s nástroji přináší o 30 % lepší výsledky, zjistil Pipedrive

Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí světovou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy.

„Zavádění digitálních nástrojů se přímo promítá do prodejních úspěchů. Technologie pomáhají nejen automatizovat repetitivní úkoly, ale také zefektivňují prodej. Abyste se mohli rozhodovat, které leady jsou pro vás v daný okamžik nejdůležitější a kdy je při prodeji nejlepší čas dělat jednotlivé kroky, potřebujete mít správné a aktuální informace. A mít v nich dokonalý přehled. Když obchodníci používají technologie, které tohle udělají za ně, uvolní se jim kapacita na budování osobních vztahů. Ty jsou při uzavírání obchodů neocenitelné,“ uvádí Sean Evers, viceprezident pro prodej a partner ve společnosti Pipedrive.

V práci ovšem nestačí moderní technologie jenom zavádět, ale je třeba také hlídat, že jsou s nimi uživatelé skutečně spokojení. Platí to minimálně mezi obchodníky, jak zjistila společnost Pipedrive. Z těch, kdo jsou s technologiemi používanými v práci „velmi spokojení“, svých pracovních cílů dosahuje 82 %, nespokojení uživatelé dosahují cílů ale jen v 62 %.

Další cestou ke spokojenosti je pak podle Agura Jõgiho, CTO společnosti Pipedrive, edukování zaměstnanců. „Průběžné školení zaměstnanců jak digitální nástroje efektivně využívat může zvýšit produktivitu a zlepšit vztahy se zákazníky,“ říká a doplňuje, že „zavedení těchto technologií nejen zefektivňuje provoz, ale také umožňuje malým podnikům efektivněji konkurovat na dnešním rychle se rozvíjejícím trhu.“

Podceňovaná práce s daty

Naprostá většina obchodníků moderní digitální nástroje ve své práci používá. Tři čtvrtiny z nich jsou nimi také „spokojené“ nebo „velmi spokojeno“. Nejčastěji obchodníci používají CRM platformy disponující možnostmi automatizace (81 %). Na druhém místě v oblíbenosti se umístila automatizace e-mailového marketingu a umělá inteligence, byť druhá z těchto technologií existuje mnohem kratší dobu. Méně často obchodníci používají na aktivitě založenou automatizaci work-flow, automatizaci generování leadů, agregování dat a cenové nabídky. Vůbec nejméně oblíbené jsou nástroje pro automatickou analýzu a prognózování, používá je pouze 13 % obchodníků.

Pipedrive v průzkumu také zjišťoval, jaké nástroje z těch, co zatím nepoužívají, by obchodníkům pomohly nejvíc. Jako odpověď na otázku, která technologie by měla při zavedení v jejich firmě největší pozitivní dopad na práci, uvádí nejvíce dotázaných AI nástroje (38 %). Na druhém místě v teoretickém zlepšení pracovních výsledků skončily CRM platformy, dále pak automatické generování leadů, automatizace cenových nabídek, e-mailového marketingu, work-flow, agregování dat a na posledním místě opět automatická analýza a prognózování (22 %).

Umělá inteligence a její využití pro práci s daty, jejich analázu a dělání prognóz, má ale potenciál, který prodejci možná podceňují, jak naznačil Jõgi: „Nástroje umělé inteligence mají obrovský potenciál, profesionálové v oblasti prodeje v nich vidí velký pozitivní dopad na výkonnost a výsledky. Při používání AI pro prognózování získávají prodejci v reálném čase přístup informacím postaveným na datech. Díky tomu se mohou lépe rozhodovat a lépe tvořit obchodní strategie. AI řešení mohou předpovídat trendy trhu, pomoct lépe využívat zdroje a identifikovat nové příležitosti k růstu.“

AI revoluci táhnou ti nejmenší

Nástroje umělé inteligence využívá už 42 % firem s deseti a méně zaměstnanci. Z firem do sta zaměstnanců používá AI 37 % a z těch nad sto zaměstnanců jenom 23 %. Rozdíl v zavedenosti AI mezi malými a velkými podniky je dán jednak tím, že do velkých týmů je obtížnější přinášet novinky, jednak tím, že malé firmy sahají po AI právě proto, že jsou tak malé. Lidé v nich často zastávají vícero rolí a umělá inteligence jim pomáhá využít své kapacity na maximum.

Informace o preferovaných a využívaných technologiích pochází z mezinárodního průzkumu State of Sales and Marketing Report, který v lednu a únoru 2024 už počtvrté realizovala společnost Pipedrive. Do průzkumu za rok 2023/2024 se zapojilo 948 podnikatelů a odborníků z oblasti prodeje a marketingu z 85 různých zemí, a to jak ze startupů, tak i malých, středních a velkých firem.

Více o Pipedrive

Společnost Pipedrive byla založena v roce 2010 a je jednoduchým a efektivním CRM nástrojem, který podporuje růst malých firem. Dnes jej používají týmy obchodníků ve více než 100 000 společnostech po celém světě. Pipedrive sídlí v New Yorku a má pobočky v Evropě a USA. Společnost je podporována většinovým vlastníkem Vista Equity Partners a společnostmi Bessemer Venture Partners, Insight Partners, Atomico a DTCP. Více informací naleznete na adrese www.pipedrive.com.

Exit mobile version