Investiční skupina JSK Simony Kijonkové počítá se vstupy za desítky miliard korun

Simona Kijonková představila plány investiční skupiny JSK, která kromě připraveného finančního kapitálu buduje svůj byznys plán na tzv. smart investicích a na know-how úspěšné byznysmenky a jejího týmu. Cílem skupiny je posunout zakladatele k dalším úspěchům. Během následující dekády počítá JSK se vstupy do firem v hodnotě desítek miliard korun a plánuje spolupráci s dalšími investory. Zaměřit se chce na podniky ve střední fázi růstu, které kromě návratnosti přinášejí i společenský přesah.

“Samozřejmě mě těší, že jsem se díky exitu Packety stala v očích české byznysové komunity úspěšnou podnikatelkou, ale jsem a vždy jsem byla také investorkou. Skupinou JSK jsme už před lety s manželem zaštítili rodinné podnikání a nyní jsem ve fázi, kdy se mohu investování věnovat naplno. Mým primárním cílem je pomoci tvořit další úspěšné byznysové příběhy. Jsem připravena pomáhat desítkám dalších founderů zažít to, co jsme zažili my. Z JSK chceme vybudovat globální investiční skupinu zaměřenou na celou Evropu. Naším cílem je podporovat místní podnikatelskou komunitu a projekty, které mají přidanou hodnotu a dopad, který je pro mě osobně stěžejní,“ říká podnikatelka, investorka a filantropka Simona Kijonková.

Od desítek dalších investičních společností se JSK odlišuje tím, že se umí podělit o vytvořenou nadhodnotu, a také tím, že firmám nenabízí jen finance, nýbrž i know-how úspěšné podnikatelky, která má zkušenosti s řízením desítek společností, a samozřejmě také dalších zkušených investičních partnerů. Své vstupy do podniků Simona označuje jako „smart investice“. Primárně se soustředí na Evropu a nejblíže jsou jí české projekty.

V centru pozornosti Simoniny investiční skupiny JSK stojí firmy ve střední životní fázi, které může díky scale-up zkušenostem posunout k dalšímu růstu. Nezříká se ale ani začínajících byznysů. „V uplynulých třech měsících jsme se dívali na asi deset projektů různé velikosti v celkové investiční hodnotě přesahující miliardu korun. V budoucnu počítáme s desítkami až stovkami vstupů. Do deseti let chceme pracovat s objemem desítek miliard korun,“ uvedla Simona. O každou investici skupiny se Simona osobně zajímá a potkává se s každým founderem. V rámci rozhodování se opírá o investiční profesionály z týmu JSK. Při plánování počítá nejen s vlastním kapitálem, ale také účastí dalších kvalifikovaných investorů v rámci skupiny JSK. Jejich zapojení má v dohledné době usnadnit také vznikající podílový fond.

Kromě návratnosti investice je pro Simonu a JSK klíčový také společenský přesah a pozitivní dopad projektů. Dokazují to mimo jiné dvě z čerstvě zainvestovaných firem: Týden inovací Lukáše Sedláčka a mladá firma inTouch využívající AI pro péči o seniory, kterou založil Vassili Le Moigne. Vstupem do technologického veletrhu chce Simona podpořit českou podnikatelskou komunitu a přispět k tomu, aby se tuzemsko rozvíjelo v inovační hub Evropy.

„Rozhodnutí Simony Kijonkové a JSK Investments stát se významnými partnery Týdne inovací nás nesmírně potěšilo,“ říká Lukáš Sedláček, zakladatel Týdne inovací. „Máme totiž velmi ambiciózní cíl. Chceme vytvořit z této největší tuzemské události v oblasti inovací a umělé inteligence, kterou pořádáme už od roku 2015, respektovaný mezinárodní event, jenž pravidelně přiláká mnoho nejen českých, ale i zahraničních návštěvníků, představitelů firem a startupů a rovněž odborníků či zástupců akademického sektoru. Ve spolupráci se Simonou Kijonkovou a JSK Investments tak máme jedinečnou šanci prezentovat Česko světu jako místo, které není pouze skanzenem, ale které se podílí na vytváření globální budoucnosti. Velmi se těším na to, že Týden inovací, který se každoročně přirozeně rozrůstá, budeme společně posouvat výš,“ dodává Lukáš Sedláček.

Celospolečensky pozitivní dopad přinese také projekt Vassiliho le Moigne inTouch. Investicí do něj podporuje JSK také českou IT komunitu, která je Simoně historicky velmi blízká, a pomáhá Česku udržet krok s vývojem umělé inteligence. „Cílem společnosti inTouch je využít sílu AI a pomocí denních telefonátů podporovat rodiny v boji s osamělostí, kterou trpí miliony seniorů po celém světě. Díky vhledu, který získáváme analyzováním dat, můžeme přispět k větší efektivitě existujícího úsilí rodinných příslušníků. Investiční podpora od JSK nám pomůže s naším plánem začít uvádět služby inTouch na trh už letos v prosinci, a to v řadě jazyků a mnoha zemích. Do našeho pražského sídla proto aktuálně nabíráme odborníky na AI i marketing,“ uvedl zakladatel in Touch Vassili le Moigne.

O JSK

Investiční skupinu JSK založila v roce 2017 česká podnikatelka, investorka a filantropka Simona Kijonková se svým manželem Jaromírem Kijonkou, aby jí zastřešili své investiční a podnikatelské aktivity a efektivně a uceleně zhodnocovali rodinný majetek. Investiční skupina JSK sdružuje již dnes desítky firem, mezi nimi například i skupinu Alensa, kterou v roce 2005 založil Jaromír Kijonka s Radkem Hejlem a která je jedním z největších prodejců kontaktních čoček a brýlí v Evropě. Do roku 2024 byla součástí holdingu také skupina Packeta, již Simona Kijonková od založení v roce 2010 vybudovala v prosperující mezinárodní technologicko-logistickou firmu a začátkem letošního roku úspěšně prodala. Podnikatelský fokus holdingu spočívá v private equity investicích do primárně českých a evropských firem, které může díky svým bohatým podnikatelským zkušenostem posunout do další fáze růstu.

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí, odhalila studie Pipedrive

Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Uvádí to startup Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu pro obchodníky, ve své studii State of AI in Business Report 2024. Ta vychází z průzkumu mezi 500 majiteli a lídry firem a nabízí hluboký vhled do jejich myšlení v situaci, kdy se potýkají s otázkou efektivní automatizace opakujících se úkolů, zvyšování produktivity a získávání komplexních informací o fungování a efektivitě byznysu.

Jedním z klíčových zjištění studie jsou faktory, které brání širšímu používání AI ve firmách. Téměř polovina společností (48 %) uvedla jako hlavní překážku nedostatek znalostí. Signifikantní je ale také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Rozhodně ale není možné mluvit o nechuti uplatnit AI v byznyse. Jen 4 % respondentů totiž zmínila jako překážku v jejím zavádění „odpor stakeholderů“, což poukazuje na to, že mezi investory, obchodními partnery a dalšími osobnostmi firemního zákulisí je o AI velký zájem.

Hlavní motivací těch, kdo AI už ve firmě používají, je zvýšení produktivity (79 %). Klíčové je také shromažďování informací (42 %) a vylepšování interakce se zákazníky a jejich spokojenosti. Navzdory rozšířené představě jen 22 % firem vnímá používání AI jako úsporné opatření.

Vede ChatGPT

Report společnosti Pipedrive také ukazuje, že co se týče zavádění AI, vede jednoznačně virtuální asistent od OpenAI. ChatGPT používá více než každá osmá firma (86 %) z těch, které pracují s generativní umělou inteligencí. Na trhu je platforma 3,7krát rozšířenější než druhý nejoblíbenější nástroj Siri (24 %). První pětku pak doplňují Google Assistant (19 %), Microsoft Copilot (17 %) a Google Gemini (17 %). Jenom 6 % dotázaných využívá ve firmě Claude od Anthropic a 3 % používají Perplexity. Z toho vyplývá, že tyto platformy mají kam růst.

Pokud jde o konkrétní uplatnění umělé inteligence, vládne mu obsah. Malé a střední podniky používají AI nejčastěji při tvorbě textů a dalšího obsahu (75 %), pro shrnutí obsahu (52 %), přepisy (29 %), rešerše ( 24 %) nebo při tvorbě obchodních reportů (17 %). Naopak jen 8 % podniků využívá umělou inteligenci pro lead scoring, takže i v této oblasti je prostor do budoucna.

„V Pipedrive chápeme, že malé podniky potřebují výkonné, ale zároveň dostupné nástroje, aby se jim v dnešním konkurenčním prostředí dařilo. Naše řešení založená na umělé inteligenci jsou navržena tak, aby zjednodušovala složité procesy a umožňovala jim plně využít potenciál umělé inteligence a dosahovat tak vyšší produktivity a efektivity. Když malé podniky začlení AI do svého každodenního provozu, získají možnost se chytřeji rozhodovat, efektivněji optimalizovat zdroje a také rychleji dosahovat svých růstových ambicí,“ říká Dominic Allon, generální ředitel společnosti Pipedrive.

Kompletní studie je k dispozici zde.

Více o Pipedrive

Společnost Pipedrive byla založena v roce 2010 a je jednoduchým a efektivním CRM nástrojem, který podporuje růst malých firem. Dnes jej používají týmy obchodníků ve více než 100 000 společnostech po celém světě. Pipedrive sídlí v New Yorku a má pobočky v Evropě a USA. Společnost je podporována většinovým vlastníkem Vista Equity Partners a společnostmi Bessemer Venture Partners, Insight Partners, Atomico a DTCP. Více informací naleznete na adrese www.pipedrive.com.

Analýza: I útočníci si udělali letní prázdniny, objem DDoS útoků na české firmy stagnoval

Objem DDoS útoků na české firmy oba letní prázdninové měsíce stagnoval. Nejvíce útoků míří již více než rok bez přestávky z Ruska, které v srpnu pátý měsíc v řadě kralovalo také z pohledu intenzity útoků. S tím pravděpodobně souvisí i to, že kolem výročí 21. srpna byl počet útoků vyšší než ve zbývajících letních týdnech. Vyplývá to z pravidelné měsíční analýzy statistik provozu služeb FlowGuard české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku.

„Srpen byl z podhledu DDoS útoků klidným měsícem. Zaznamenané útoky každopádně potvrzují tři dlouhodobé trendy – využívání stále kvalitnějších a efektivnějších útoků, cílené zneužívání DNS serverů klíčových pro správné fungování internetu a rostoucí intenzita jednotlivých útoků. Viděli jsme útoky s intenzitou i nad 150 Gbps, běžně jsou přitom tyto hodnoty násobně nižší. Protože obvyklá kapacita síťového připojení je výrazně menší, útokem se plně vyčerpá, což znamená automaticky výpadek služby,“ říká Jaroslav Cihelka, expert na kybernetickou bezpečnost a spolumajitel společnosti ComSource.

Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti ComSource přesáhl v srpnu počet zemí, ze kterých na firmy a instituce v České republice útoky mířily, hodnotu 200. Nejvíce útoků bylo tentokrát z Evropy, která kralovala i z pohledu intenzity. Z pohledu zemí je již dlouhodobě největší počet útoků z Ruska (bez přestávky od července loňského roku), které je již pět měsíců za sebou také na první příčce intenzity útoků. Celkový objem odfiltrovaného škodlivého provozu zůstal v srpnu v porovnání s předchozím měsícem na podobné úrovni.

Stále oblíbenější útoky přímo na aplikační vrstvě umožňují útočníkům efektivně zvýšit dopad útoků a servery provozující služby jednodušeji zahltit i menší intenzitou síťového provozu. V kombinaci se zranitelností méně obvyklých internetových protokolů a nárůstem intenzity jednotlivých útoků to ukazuje na nutnost zabezpečení nových míst v rámci firemní IT infrastruktury. Jednotlivé útoky navíc v některých případech dosahují intenzity i přes 100 Gbps, tedy i tisíckrát více, než je kapacita běžného firemního připojení. I několikaminutový útok na servery tak zajistí nedostupnost služeb či internetových stránek.

O FlowGuard

Detekční zařízení FlowGuard vzniklo v laboratořích společnosti ComSource. Funguje na principu rozpoznání potenciální hrozby již v toku dat mířících na síť a jeho vyčištění od nežádoucího provozu. Organizacím pomáhá detekovat všechny druhy DDoS útoků. Blokuje data z podezřelých zdrojů, a přitom nezasahuje do běžného provozu jejich sítě. Díky strojovému učení FlowGuard neustále zvyšuje svou efektivitu a naddimenzovaná kapacita čistícího centra zaručuje spolehlivost v každé situaci.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010, od roku 2023 se soustředí i na oblast datové analytiky. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Brně, Písku a v Bratislavě.

BenQ uvádí novou řadu monitorů MA pro uživatelé MacBooků

Nové elegantní displeje nabízí minimalistický design, exkluzivní barvy a 4K rozlišení

Společnost BenQ, mezinárodně uznávaný dodavatel profesionálních zobrazovacích technologií a digitálních lifestylových zařízení, uvádí novou řadu monitorů MA, speciálně navržených pro uživatele MacBooků. Díky elegantnímu stylu, který dokonale doplňuje MacBooky, nastavuje řada MA nový standard externích monitorů pro MacOS. Poskytuje dokonalou konzistenci barev a bezproblémovou integraci se zařízeními Mac.

„Většina externích monitorů bojuje s přesným replikováním barev zobrazených MacBooky,“ říká Peter Huang, generální ředitel BenQ Corporation, a dodává: „Řada MA představuje naši vlastní technologii, která si skvěle poradí s barvami Mac a zajišťuje, že monitory řady MA poskytnou konzistentní a maximálně věrné barvy, které dokonale odpovídají barvám ze zařízení MacBook Air nebo MacBook Pro.“

Smazání rozdílů mezi displeji MacBooků a externích monitorů umožnili experti z BenQ Color Lab, známí svojí autoritou v oblasti barev, díky speciální technologii ladění barev integrovanou do monitorů. Tou je zajištěna vysoká konzistence barev a vyladěný vizuální zážitek na obrazovkách MacBooků i monitorů řady MA.

Jednotnost je dále podpořena bezproblémovou integrací, a to i díky synchronizaci jasu, hlasitosti a ovládacích prvků MacBooku, a dále zjednodušeným nastavením prostřednictvím softwaru BenQ Display Pilot 2 umožňujícím nastavení obrazovky jedním kliknutím.

Monitory řady MA nabízí dostatek pracovního prostoru na 27 a 32palcových panelech se 4k rozlišením doplněným flexibilním nastavením výšky a úhlu naklonění pro optimální pohodlí a produktivitu. Nedílnou součástí je bohatá konektivita reprezentovaná dvěma porty USB-C, dvěma HDMI a možností připojení přes jediný USB-C kabel včetně napájení notebooku. K dispozici je také funkce always-on pro nepřetržité nabíjení připojených Mac zařízení.

Jako první jsou uváděny na trh 27palcový model BenQ MA270U a 32palcový model BenQ MA320U.

BenQ MA320U bude k dispozici v průběhu listopadu za doporučenou koncovou cenu 17 425 Kč s DPH v Česku a 697 euro s DPH na Slovensku.

BenQ MA270U bude k dispozici v průběhu listopadu za doporučenou koncovou cenu 14 525 Kč s DPH v Česku a 581 euro s DPH na Slovensku.

Pro více informací o nové řadě monitorů pro uživatele Mac navštivte https://www.benq.eu/cs-cz/monitor/monitors-for-macbook.html

O společnosti BenQ Corporation

BenQ Corporation, přední světový dodavatel inovativních řešení a technologií, byla založena s dlouhodobou vizí „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life“). Jejím cílem je zlepšovat a obohacovat všechny aspekty života uživatelů. Zaměřuje se proto na věci, na kterých dnes lidem nejvíce záleží – životní styl, podnikání, péče o zdraví a vzdělání, to vše s vidinou umožnit lidem lépe žít, být efektivnější, zdravější a vzdělanější. Široké portfolio nabízených produktů zahrnuje digitální projektory, monitory, interaktivní velkoformátové displeje, mobilní telefony, reproduktory, digitální fotoaparáty, kamery, mobilní výpočetní zařízení a osvětlení. V duchu motta “Protože na tom záleží”.

O skupině BenQ Group

BenQ Group je dynamická skupina s ročním obratem přes 20 miliard dolarů. Skládá se z více než 15 nezávislých společností, působících ve 30 zemí světa napříč odvětvími. Celkový počet zaměstnanců přesahuje 100 000. Každá jednotlivá společnost je uznávaným lídrem ve svém oboru, přispívajícím k rozsáhlým zdrojům, výzkumu, vývoji a síle celku. Díky oborové specializaci každé společnosti pokrývající celou škálu produktů napříč odvětvími, disponuje BenQ Group velmi výkonným řetězcem s bezkonkurenční schopností dodávek kritických komponent a řešení světové úrovně v těchto oblastech: TFT-LCD, zelená energie, šetrné chemické prostředky a pokročilé materiály, osvětlení, návrhy integrovaných obvodů, přesné lékařské přístroje a vybavení, systémová integrace, vlastní značkové produkty a služby. BenQ Group se zavázala k ziskovému a udržitelnému podnikání, které sdílí její dlouhodobou vizi „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life”).

Mezi společnosti BenQ Group patří: BenQ Corporation, AU Optronics Corporation (přední světový výrobce velkoplošných TFT-LCD panelů), Qisda Corporation, Darfon Electronics Corporation, BenQ ESCO Corp., BenQ Materials Corp., BenQ Guru Corp., BenQ Medical Center, BenQ Medical Technology Corp., BriView Co., Ltd., Daxin Materials Corp., Dazzo Technology Corp., Forhouse Corp., Lextar Electronics Corp. a Raydium Semiconductor Corp.

Výpadky ve výrobě stojí firmy 1,5 bilionu dolarů ročně. Automatizaci průmyslu brzdí důvěra v přežité technologie i chybějící know-how

Výpadky v provozech stojí světové výrobce celkem 1,5 bilionu dolarů ročně. Oproti roku 2020 stojí firmy každá hodina neplánovaného prostoje dvojnásobek. Přestože množství jednotlivých incidentů klesá, trvají déle a náklady i ztráty rostou. Ignorovat i drobné nedostatky ve výrobních procesech se tedy dramaticky nevyplatí. Lepší automatizaci ovšem brání nejen vysoké náklady, ale také nedostatek expertů.

„Věcí, které se mohou pokazit a zpomalit nebo zastavit celou výrobu, je spousta. Automatická výroba je řízená počítači, takže tu mluvíme například o chybách, jako jsou selhání komunikace mezi řídícími jednotkami, výpadky po aktualizacích serverů, ztráty dat nebo chybné hodnoty z různých čidel. I drobná odchylka na začátku výrobního procesu může vést ke kritickým problémům v pozdějších fázích. Chyby ale dělají i lidé, když třeba omylem smažou důležitá nastavení. To je těžko předvídatelné a k řešení takových chyb potřebujete expertní znalosti,“ vysvětluje Antonín Boháč, head of automation consulting v AIKIT digital.

V segmentu rychloobrátkového spotřebního zboží stojí firmu hodinový výpadek výroby asi 39 000 dolarů, tedy více než 900 tisíc korun. V automobilovém průmyslu, na který se česká společnost AIKIT digital mimo jiné specializuje, přijde hodinová odstávka linky na více než dva miliony dolarů (téměř 47 milionů korun), uvedla loni například společnost Siemens. A vypočítala také, že za rok 2023 přišly firmy z Fortune Global 500 na pauzách ve výrobě dohromady o bezmála 1,5 bilionu dolarů, přibližně 11 % svých ročních příjmů.

Problém pro firmy představuje ovšem nejen odstraňování chyb, nýbrž i automatizace jako taková. Podle průzkumu McKinsey z roku 2022 firmy očekávají, že do automatizace výroby investují během následujících pěti let až čtvrtinu svého kapitálu. Slibují si od ní zlepšení kvality výroby, její efektivity i rychlosti. Zároveň se ale tohoto úkolu obávají. Největší obavy panují z nákladů a také z nedostatku vlastní expertizy.

Podle McKinsey řada současných firem používá „mišmaš“ starších technologií a očekává, že když budou chtít zavést jednotné řešení automatizace, způsobí jim to problémy. 42 % respondentů z potravinářského, spotřebního, zdravotnického, farmaceutického, biovědního, logistického a automobilového průmyslu uvedlo, že mají problém najít dodavatele, kteří by poskytovali hotové řešení na celkovou automatizaci. Situaci proto řeší navazováním partnerství s odborníky na optimalizaci starších systémů, startupy specializovanými na robotiku a inovátory, kteří umějí i do stávajících provozů integrovat nejnovější technologie.

„Je to logický přístup. Kdyby na automatizaci výroby existovalo jednotné řešení, už by ho dávno každý používal. Jenže firmy potřebují řešení individuální. Pro mnoho společností je tak nejschůdnější, když optimalizují současné provozy. Praxe navíc ukazuje, že optimalizace často nevyžaduje odstávky produkce. Obavy z prodražení v tomto směru tak nejsou vždy namístě,“ doplňuje Boháč.

Vyřeší chyby z budoucnosti

Vyhnout se odstávkám výroby pomáhá i prediktivní údržba. Jde o systémy, které umějí aktivně kontrolovat výrobu a pomocí AI předpovídat, kde hrozí největší problémy. Firmy tak mohou poruchy řešit ještě dříve, než se projeví a budou mít vliv na výrobu. „Nástroje pro monitorování stavu zařízení a jejich následnou prediktivní údržbu budou hrát čím dál větší roli, zejména když náklady na neplánované výpadky tak drasticky narůstají. I v jejich případě ale potřebují firmy experty, kteří umějí dostupná řešení aplikovat na jejich infrastrukturu nebo vytvořit nástroje na míru,“ shrnuje Boháč.

Mezi největší problémy současných firem podle něj patří i pomalá implementace nových technologií, které pomáhají předejít výpadkům ve výrobě. „Díky technologii prediktivní údržby víte, že se zařízení rozbije, s předstihem dní až týdnů. Kvůli nízkým budgetům na inovace má management tendenci zůstávat u zastaralé reaktivní údržby,” popisuje Antonín Boháč. Firmy, které v této fázi nezaspí, budou mít oproti konkurenci výhodu ve snižování nákladů za jinak drahé prostoje výroby.

Pozitivní zpráva je, že v loňském roce výrobci zaznamenali v průměru o 23 % méně neplánovaných výpadků výroby než o dva roky dříve (pokles z 26 incidentů na 20, uvedl Siemens). Je to mimo jiné právě díky nástrojům prediktivní údržby.

O AIKIT

AIKIT je česká vývojářská společnost působící v České republice, Portugalsku a USA. Zaměřuje se na průmyslovou automatizaci, AI a robotizaci, tedy oblasti s vysokými nároky na dodávané know-how a kvalitu (při dodržení SLA nad 99,95 % pro zajištění podpory výrobních informačních systémů MES). Rovněž se zabývá vývojem aplikací, webů, výrobních systémů a PLC a robotikou, v neposlední řadě se soustředí na web3 a blockchain. Mezi její klienty patří ŠKODA Auto, Siemens, E.ON, GEN Digital, Česká spořitelna nebo Komerční banka a je strategickým partnerem Škoda Auto Vysoké školy.

Sony sluchátka řady 1000X jsou nově k dostání ve fialovorůžové barvě

Společnost Sony představila novou barevnou variantu svých oceňovaných sluchátek s funkcí potlačením okolního hluku řady 1000X. Náhlavní sluchátka WH-1000XM5 a skutečně bezdrátová sluchátka WF-1000XM5 jsou nově k dostání ve fialovorůžové barvě. Objevte s touto barvou nové způsoby, jak podtrhnout svůj styl díky růžovému odstínu a elegantním akcentům, které ze sluchátek dělají skvělý hudebně-módní doplněk!

Náhlavní sluchátka WH-1000XM5 i špuntová sluchátka WF-1000XM5 se vyznačují špičkovým potlačením okolního hluku a vysokou kvalitou zvuku, která byla dovedena k dokonalosti. Sluchátka WF-1000XM5 se v současné době dodávají v černé a platinově stříbrné barvě, zatímco sluchátka WH-1000XM5 jsou k dostání v černé, platinově stříbrné a půlnočně modré barvě.

Nová fialovorůžová barva je jemná a sofistikovaná, s pudrově matnou texturou, která podtrhne váš styl.

Další informace naleznete na adrese:

https://www.sony.cz/electronics/sluchatka-s-paskem/wh-1000xm5

https://www.sony.cz/headphones/products/wf-1000xm5

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

 

Glorious představuje největší portfolio klávesnic v historii

Glorious GMMK 3 — 1 miliarda klávesnic v jedné — Dny generických černých obdélníků jsou pryč. Klávesnice GMMK 3, navržená pro hráče, poskytuje uživatelům bezkonkurenční úroveň kontroly nad jejich klávesnicemi, od estetiky, přes zážitek z psaní, až po výkon.

Společnost Glorious Gaming, světový lídr v oblasti herního hardwaru pro PC, dnes představuje největší portfolio klávesnic, které bylo kdy současně uvedeno na trh — GMMK 3 s více než 1 miliardou různých hardwarových konfigurací.

Společnost Glorious věří, že hráči jsou hrdiny svých vlastních příběhů a měli by mít větší kontrolu nad svými periferiemi. Namísto diktování toho, co by měli hráči mít k dispozici, GMMK 3 dává uživatelům možnost přizpůsobit každý aspekt jejich klávesnice, od estetiky, přes zážitek z psaní, až po výkon, aby odpovídaly jejich herní cestě a potřebám.

V nedávné studii, kterou provedla společnost Glorious, bylo zjištěno, že více než 85 % hráčů tvrdí, že přizpůsobení klávesnice je důležité, a více než 50 % hráčů mění své klávesové kryty. Společnost Glorious si klade za cíl umožnit uživatelům přizpůsobit si každý aspekt klávesnice, nejen její kryty, snadněji než kdykoli předtím.

Váš vzhled, vaše klávesnice, váš styl
GMMK 3 nabízí sedm různých estetických bodů přizpůsobení, což hráčům poskytuje úplnou kontrolu nad vzhledem jejich klávesnice, ať už se snaží sladit své herní nastavení, domácí kancelář nebo osobnost. Vyměnitelný horní rám, spodní rám, otočný knoflík, značka, USB kabel, klávesové kryty a deska spínačů lze všechny nezávisle měnit a snadno upravovat, což uživatelům umožňuje vytvořit si svou ideální klávesnici a skutečně se vyjádřit.

Přizpůsobený a vyladěný zážitek z psaní
Kromě estetických možností GMMK 3 existují tři způsoby, jak přizpůsobit zážitek z psaní. Uživatelé si mohou vybrat z řady různých spínačů, spínacích desek a těsnění, aby našli svůj ideální zvuk a pocit, ať už chtějí měkký a tlumený, hlasitý a cvakavý nebo hluboký a dunivý zážitek. Spolu s GMMK 3 se na trh dostává 14 možností spínačů, z nichž si můžete vybrat mezi lineárními, hmatovými, klikacími a tichými variacemi, přičemž všechny jsou k dispozici jak v provedení HE (Hallův jev), tak v mechanickém provedení. Vyměnitelné desky spínačů a systém těsnících modulů v GMMK 3 umožňují uživatelům jemně doladit zážitek z psaní jak po zvukové, tak po pocitové stránce, a to díky řadě materiálů desek spínačů (plexi, FR4, hliník, mosaz) a materiály modulů (tvrdý silikon, měkký silikon/Poron). GMMK 3 se může stát přesně tím, co uživatelé potřebují, ať už jsou to hráči nebo písaři.

Představení magnetických spínačů s Hallovým efektem
Hráči nebudou muset obětovat styl a estetiku ve prospěch výkonu s deskou GMMK 3. Poprvé v klávesnici Glorious GMMK se technologie Hallova efektu dostává do popředí, aby podpořila hráče, kteří potřebují jen ten nejlepší výkon. Desky GMMK 3 HE spárované s magnetickými spínači Hall Effect nabízejí podporu pro rychlou aktivaci (Rapid Trigger), nastavitelné body aktivace a dynamické údery kláves 4:1. Všechny desky GMMK 3 HE jsou plně kompatibilní s mechanickými spínači se 3 a 5 piny a s kompletní sadou spínačů HE, které budou uvedeny na trh společně s GMMK 3, včetně našich legendárních taktilních Panda, lineárních Fox a klikacích Raptor spínačů, poprvé dostupných ve verzích HE. GMMK 3 zajišťuje, že hráči nejsou omezeni pouze na svět magnetických spínačů a mohou si vyzkoušet vše, co svět klávesnic nabízí.

Kompletní ekosystém příslušenství
Rodina GMMK 3 je podpořena celou řadou příslušenství, aby plně využila modularitu GMMK 3. Díky široké škále barevných možností od růžové po modrou, zelenou po červenou a černou a bílou budou uživatelé GMMK 3 schopni najít dokonalou kombinaci.

Více než 1 miliarda klávesnic v jedné — která je ta vaše?
Spolu s GMMK 3 přichází na trh nový způsob, jak navrhnout a koupit vysněnou klávesnici, Boardsmith. Umožňuje hráčům plně přizpůsobit jejich vysněnou klávesnici ještě před jejím doručením. Uživatelé Boardsmith jsou přivítáni průvodcem krok za krokem, který jim pomůže při vytváření jejich vysněné klávesnice, od výběru z řady barevných rámečků a limitovaných edic kláves až po výběr ideálních spínačů a spínacích desek.

Uživatelé jsou provázeni procesem v každé fázi pomocí užitečných tipů, zvukových ukázek a obrázků, aby to bylo snazší jak pro začátečníky, tak pro veterány, kteří potřebují obnovit své znalosti a přesně vědět, co dostávají před doručením. Všechny klávesnice Boardsmith jsou ručně sestaveny společností Glorious v Dallasu, Texas, a odesílány přímo ke dveřím zákazníků.

GMMK 3 je dostupná v různých velikostech a možnostech připojení:

  • GMMK 3 & GMMK 3 HE — 65% | 75% | 100% — Drátové připojení (8 000Hz Polling u modelů HE)
  • GMMK 3 Pro a GMMK 3 Pro HE — 65% | 75% | 100% — Drátové připojení (8 000Hz Polling u modelů HE) a duální bezdrátové připojení 2.4Ghz/Bluetooth 5.2

Řada GMMK 3 je nyní dostupná k zakoupení na Gloriousgaming.com a u vybraných prodejců po celém světě:

  • GMMK 3 od: 119,99 USD | Evropa: 139,99 EUR | APAC: 139,99 USD
  • GMMK 3 HE od: 174,99 USD | Evropa: 209,99 EUR | APAC: 209,99 USD
  • GMMK 3 Pro od: 239,99 USD | Evropa: 259,99 EUR | APAC: 259,99 USD
  • GMMK 3 Pro HE od: 299,99 USD | Evropa: 329,99 EUR | APAC: 329,99 USD

Digitální materiály jsou k dispozici zde: Glorious GMMK 3
Navštivte webovou stránku Glorious, abyste měli přehled o všech novinkách, které jsou již zde a brzy přijdou.
Pro více informací o nových klávesnicích Glorious GMMK 3 a všech našich nejnovějších nabídkách sledujte Glorious Gaming na X, Instagramu, TikToku a YouTube pro další aktualizace.

O společnosti Glorious Gaming
Glorious Gaming, se sídlem v Dallasu, Texas, je od svého založení v roce 2014 v popředí herního průmyslu pro PC. Díky zaměření na výkon, kvalitu a estetiku Glorious dodává herní hardware a příslušenství, které překonávají očekávání komunity, které slouží. Další informace naleznete na gloriousgaming.com.

Kontakty pro média
Diana Akchurina
Info@easyco.agency

 

PanzerGlass® představuje příslušenství pro řadu telefonů iPhone 16 v hlavní roli s revolučními keramickými skly a novou značkou krytů PanzerGlass® CARE

Se zítřejším startem prodeje nové řady telefonů iPhone 16 představuje dánský výrobce PanzerGlass svou nejširší nabídku tvrzených skel i zcela novou značku krytů. Nejvíce zaujmou revoluční keramická skla PanzerGlass Ceramic, která jsou pětkrát odolnější než dosud nejodolnější sklo PanzerGlass. PanzerGlass Aluminum vyniká odolností na svých okrajích díky hliníkovému rámečku a PanzerGlass Gaming zaujme všechny, kteří ocení matnou povrchovou úpravu a tím i lepší čitelnost na přímém sluníčku. Souběžně s těmito novinkami PanzerGlass uvádí na trh svou novou značku krytů – PanzerGlass CARE, která dává záruku na jeden rok proti žloutnutí a nabízí spousty zajímavých variant.

PanzerGlass Ceramic je revoluce mezi ochrannými skly
PanzerGlass Ceramic jsou nová tvrzená skla, která jsou 5x odolnější oproti dosud nejlepším PanzerGlass sklům a dokážou odolat pádu ocelové koule o hmotnosti 320 gramů (dříve 64 gramů) z výšky 2,5 metru, aniž by došlo k jejich poškození. Skla jsou vyrobená z certifikované japonské sklo-keramiky z materiálu NANOCERAM™, která je jedním z nejodolnějších materiálů proti rozbití na světě. Díky zapuštěným krystalům, neviditelným pouhým okem, brání šíření mikroprasklin a nabízí tak úroveň pevnosti, kterou jiné běžné sklo na trhu nemůže dosáhnout. Nanokrystalizační technologie navíc zajišťuje i bezkonkurenční průhlednost skla.

Skla taktéž mají speciální povrchovou úpravu, která zamezuje vzniku otisků prstů i stop po mastnotě a nechybí ani antireflexní vrstva sloužící pro zvýšení čitelnosti displeje v ostrém světle a zabraňující odrazům okolí při práci s telefonem.

Hliníkový rámeček, matná úprava, tlumení modrého světla nebo úplné soukromí
PanzerGlass taktéž jako každý rok představil i spousty dalších variant tvrzených skel. Působivou novinkou je tvrzené sklo PanzerGlass Aluminum. To má po okrajích hliníkový rámeček a díky němu nabídne opravdu vysokou odolnost i při pádu na své hrany. PanzerGlass Gaming je zase dělané nejen pro hráče, ale oblíbí si ho skrze jeho matnou povrchovou úpravu všichni, kteří nemají rádi odlesky na obrazovkách. Tradičně oblíbenou variantou je PanzerGlass Privacy, kdy obsah obrazovky je viditelný pouze při čelním pohledu a je tak toto sklo ideální jak do MHD, tak pro firemní použití. PanzerGlass EyeCare zase ideálně kombinuje antireflexní vlastnost, kdy je sklo skvěle čitelní i na přímém sluníčku a zároveň potlačuje modré světlo z displeje telefonu. Nabídku uzavírá stále nejvíce prodávané křišťálově čisté Ultra-Wide-Fit sklo, které má nově antireflexní úpravu.

Všechna PanzerGlass skla pro řadu telefonů iPhone 16 jsou třikrát tvrzená, mají třikrát větší odolnost oproti minulému roku vůči poškrábání a nechybí jim v balení rámeček ze 100 % recyklátu pro snadné nalepení.

PanzerGlass® CARE jsou stylové i maximálně odolné kryty
PanzerGlass při příležitosti odhalení letošních Apple novinek představil i zcela novou značku svých krytů PanzerGlass CARE. Stále zde nalezneme, jak velmi odolné kryty, tak nově i spousty dalších variant včetně líbivých fashion a praktických provedení.

CARE Urban Combat s MagSafe (k dispozici i provedení bez MagSafe) jsou testované pro pády až ze 4,8 metru, přičemž jsou i přesto příjemně tenké. Kryt je vyroben z průhledného recyklovaného plastu, ale lze vybírat z pěti barevných provedení MagSafe cívky. K dispozici je i varianta s černým rámečkem a černou MagSafe cívkou.

Zejména slečny a dámy ocení kryt CARE Star Lit. Ten v sobě kloubí módní trendy a opět vysokou odolnost. Oproti předchozímu krytu se liší primárně tím, že má v sobě drobné třpytky, které dodávají krytu eleganci a nevšednost. Ani zde nechybí plná podpora MagSafe. Opakem pro pánskou část je tmavý a kouřový kryt CARE Smokey.

Milovníkům barevných krytů se budou líbit kryty CARE Fearlessly. Ty jsou ve čtyřech celobarevných provedení a jsou zároveň nejtenčí z nabídky. I tak ochranní telefon při pádu až z 2,4 metru a jsou ve variantě s MagSafe.

Nejen krytem, ale i praktickým doplňkem je kryt CARE KikStand. Opět ochrání telefon i při pádu z 4,8 metru, a navíc přidává praktický 360stupňový otočný stojánek z recyklovaného hliníku. Stojánek se perfektně hodí pro postavení telefonu pro videohovory, pracovní schůzky nebo filmy.

Kategorii krytů uzavírá CARE MagSafe Wallet 2v1. Kryt je tvořen z kůže a TPU, přičemž pouhým nacvaknutím přes MagSafe máte z krytu i pouzdro na kreditní karty.

PanzerGlass CARE je aktuálně jediná značka krytů, u které zákazník dostane rok záruku proti žloutnutí.

Ještě odolnější ochrana na čočky fotoaparátů
Stejně jako pro loňské modely, tak i pro řadu iPhone 16 PanzerGlass nabízí kroužky na čočky fotoaparátů – PanzerGlass HOOPS. Ty se velmi snadno nalepí díky přítomnému aplikátoru a nemusíte se tak obávat, že si pokročilou techniku nechtěně poškrábete. HOOPS jsou nově taktéž v transparentním provedení, a i ve variantě se sklo-keramikou.

PanzerGlass® SAFE jsou cenově dostupnější, ale stále zajímavé produkty
PanzerGlass má již pár let taktéž svou podznačku PanzerGlass SAFE, ve které najdeme cenově dostupnější, ale stále odolné a zajímavé produkty. Pro řadu iPhone 16 zde nalezneme například tvrzené sklo Ultra-Wide-Fit, které stále velmi dobře ochrání obrazovku telefonu nebo kroužky na čočky fotoaparátů HOOPS ve třpytivém provedení.

S respektem k přírodě
Důraz je kladen i na ekologii a balení všech PanzerGlass produktů je tak certifikováno FSC. To znamená, že za každý použitý strom pro výrobu prodejních balení je vysazen strom nový. Prodejním balením to ale nekončí. PanzerGlass dále finančně podporuje z každého svého prodaného produktu organizaci The Perfect World Foundation, která zvyšuje povědomí o problémech planety a podporuje snahy předcházet celosvětové krizi. Organizace se například zabývá stále větším problémem, a to čištěním oceánů od plastového odpadu.

Cena a dostupnost
Nové PanzerGlass příslušenství pro řadu iPhone 16 je již v prodeji na MP.cz, Alza.cz, iWant.cz, Smarty.cz, Datart.cz, iSetos.cz, AppleGang.cz, Noco.cz, Mall.cz a prodejnách T-Mobile, iSpace a u dalších autorizovaných prodejců.

Doporučené prodejní ceny zmíněných produktů v závislosti na jejich provedení:

Ochranná skla PanzerGlass

  • od 1399 CZK – Ceramic – sklo-keramika
  • od 1099 CZK – Aluminum – sklo s hliníkovým rámečkem
  • od 999 CZK – Gaming – sklo s matnou úpravou
  • od 999 CZK – EyeCare – sklo s antireflexní a anti-bluelight vrstvou
  • od 999 CZK – Privacy – sklo s privátním filtrem
  • od 899 CZK – Ultra-Wide-Fit – křišťálově průhledné sklo s antireflexní vrstvou
  • od 649 CZK – HOOPS – sklo-keramika na zadní čočky fotoaparátů
  • od 449 CZK – HOOPS – kroužky na zadní čočky fotoaparátů

Ochranné kryty PanzerGlass® CARE

  • od 999 CZK – KickStand s MagSafe
  • od 999 CZK – MagSafe Wallet 2v1
  • od 899 CZK – Urban Combat s MagSafe
  • od 899 CZK – Star Lit s MagSafe
  • od 899 CZK – Smokey s MagSafe
  • od 699 CZK – Fearlessly s MagSafe
  • od 699 CZK – Urban Combat bez MagSafe

Ochranná skla PanzerGlass® SAFE

  • od 499 CZK – Ultra-Wide-Fit – křišťálově průhledné sklo
  • od 349 CZK – HOOPS – kroužky na zadní čočky fotoaparátu

O společnosti PanzerGlass

Společnost PanzerGlass vznikla v roce 2013 v Dánsku. Od té doby byly po světě otevřeny pobočky v deseti zemích, což napomohlo k dostupnosti ochranných skel PanzerGlass™ napříč šesti kontinenty. PanzerGlass™ se svým širokým portfoliem nabízí ochranu pro různá zařízení, ať už jde o chytré telefony, tablety, notebooky i chytré hodinky.

Strategie proti populismu: Jak Kamala Harrisová a Donald Trump bojují o voliče

Zatímco Kamala Harrisová a Donald Trump bojují o přízeň voličů, jejich kampaně zaplňují sociální sítě i zpravodajské kanály. Jan Skovajsa, CEO digitální agentury myTimi, v rozhovoru přináší detailní pohled na rozdíly ve strategické komunikaci těchto dvou výrazných osobností americké politiky. Jak se liší populistická rétorika Trumpa od promyšlené kampaně Harrisové? A proč mohou být právě sociální média rozhodujícím faktorem? Rozhovor odhaluje odpovědi na zásadní otázky, které mohou formovat budoucnost amerických voleb.

  1. Jaké jsou hlavní prvky marketingových kampaní Kamaly Harrisové a Donalda Trumpa?

Hlavním prvkem komunikace Donalda Trumpa je v zásadě populismus a prázdná hesla, která míří na často méně inteligentní skupiny obyvatel. Krásným příkladem bylo „make America great again”, což v sobě evokuje, že nyní není skvělá a je to vina demokratické strany. Obecně platí obava stran republikánů, že vládu v demokratické straně přebírají hodně levicoví politikové. Nicméně už tam není ta reflexe, že demokraté nejsou až tak levicoví, za to republikáni se stávají pod Trumpem neustále více pravicoví a zachází až do nenávisti. Obecně je kampaň postavená pro lidi, kteří neuznávají klasickou americkou hodnotu, kterou je svoboda. Kde úplně nechápu, jak se svobodou například souvisí zákaz potratů, adopce homosexuálními páry atp. Jsem daleko k tomu, abych podporoval woke teen a různé nebinární směry, nicméně jsem v tomto silným zastáncem hesla, ať si každý dělá, co chce, když tím někoho neomezuje. Nicméně republikáni silně míří právě na lidi, kteří chtějí někomu něco zakazovat, nebo z nějaké nenávisti nesouhlasí s celou řadou věcí. To určitě dělá Trump dobře a mnohokrát jsme se mohli přesvědčit, že populismus funguje.

Na druhé řadě K. Harrisová se jednak vymezuje proti Trumpovi, ale zároveň se snaží razit si i svou vlastní cestu skrze právě podporu menšin, podporu vzdělávání, zdravotnictví a možnosti volby pro potraty. Zde získává nejen na svou stranu lidi, kteří to přirozeně podporují, ale také lidi z řad republikánům, kterým prostě extrémní styl Donalda Trumpa nesedí a chtějí hlasovat proti němu.

Stejně tak jejich extrémní přístup k obchodním válkám a podpoře Ukrajiny. Kde opět D. Trump hlásí prázdná hesla, typu „do roka ukončím válku“, bez konkrétního plánu. Nebo obchodní válka ve stylu omezení, která rozhodně USA dlouhodobě spíš zhorší. Je obecným ekonomickým faktem, že cla a kvóty průmyslu dané země nepomáhají a její přirozená konkurence se tím nezlepší. Pokud něco vyrábíte hůř a za dráž, tak tím že na to dáte clo, tak se prostě zázračně nestane, že někdo vaše horší produkty bude kupovat.

  1. Které kanály (televize, sociální média, streamovací platformy) oba kandidáti nejvíce využívají a proč?

V USA jsou rozpočty na kampaně tak vysoké, že jsou v zásadě oba kandidáti hutně vidět jak v TV a debatách, tak na sociálních sítích. Tím, jak jsou volby vyrovnané, tak očividně na svoji cílovku dělají obě strany dobrou práci. Zajímavé je, že nově poměrně hodně jede Tik Tok, který je paradoxně produktem „čínského nepřátelského státu“.

  1. Jakou roli hraje obsah a tón reklamy v kampaních obou kandidátů?

Tady bohužel hraje vysokou roli ostrá rétorika D. Trumpa. Jasná a úderná komunikace prostě funguje lépe, nehledě na to, zda má nějaký reálný plán nebo obsah. Naopak rozvážnější a více strategická komunikace Harrisové pak působí váhavěji, což je v konečném výsledku problém. Myslím, že kdyby Harrisová uplatnila podobný ostrý tón a populistická hesla za své názory, tak získá rychleji nadpoloviční většinu voličů. Rozvážná a strategická může být ve funkci. Což bohužel tento typ mírnějších politiků nechápe, že první cíl je vyhrát a pak může komunikovat umírněně.

  1. Jaký dopad mají tyto kampaně na veřejné mínění podle posledních průzkumů?

Obecně Trump začal s mírným náskokem, který se poslední dobou srovnal a nyní je více ve prospěch Harrisové, právě díky tomu, že její styl rezonuje větší šíři voličů, které už prostě starý a extrémní Trump rozčiluje.

  1. Oba kandidáti chtějí cílit zejména na mladé voliče (prostřednictvím sociálních sítí, zejména Tiktok), kteří mohou výrazně rozhodnout volby. Jak to vidíte vy? A kdo podle vás má větší šanci oslovit mladší generaci?

Tam je to jednoznačně Harrisová. Jednak mladší voliči si častěji umí lépe ověřit fakta, takže lehce prokouknou Trumpovi bláboly a konspirace a jednak jeho názory s většinou mladých voličů naprosto nerezonují. Jinak řečeno, až na výjimky jsou lidé do 40 let mnohem méně konzervativní a mnohem liberálnější, než je Trump.

  1. Jak se liší způsob využití Tik Toku oproti Instagramu a X v rámci kampaní Harrisové a Trumpa?

V zásadě Tik Tok je v tomto trend-setter (autorita udávající trendy), kde většina formátů videí a tak podobně začal právě Tik Tok. Navíc má lehce lepší algoritmy cílení, tzn. s vyšší pravděpodobností a efektivněji jste schopni zasáhnou svoji cílovou skupinu.

 

Neuvěřitelné podzimní slevy na Microsoft Windows a Office jsou tady, Windows 11 jen za 332 Kč, Office 2021 jen za 432 Kč

Microsoft Office Professional 2021 pro Windows nabízí všechny základní aplikace, které potřebujete k efektivní práci – od správy každodenních úkolů až po vytváření složitých dokumentů a prezentací. Nedovolte, aby pirátské programy pro zvýšení produktivity a nevyžádané systémy zpomalovaly vaši pracovní efektivitu!

Nepromeškejte skvělé slevy na produkty Windows a Office

V podzimním výprodeji na Godeal24 můžete získat MS Office a Windows za dechberoucí ceny! Pořiďte si klíč Microsoft Office 2021 Pro Plus ve výprodeji za 683 Kč. Jednorázový nákup pro doživotní používání! Pokud potřebujete více sad Office pro více počítačů, klíč Office 2021 Professional Plus pro 5 počítačů stojí jen 432 Kč/PC. Ušetřit je tak snadné jako dýchat! Kromě toho je Windows 11 Pro, nejnovější operační systém MS, k dispozici za 332 Kč, což je o více než 90 % méně než oficiální cena! Před aktivací klíče si musíte stáhnout software z obchodu Microsoft, což znamená, že budete používat 100% originální kancelářský balík MS Office a operační systémy! Nakupujte, dokud je nabídka ještě k dispozici!

 

Zvyšte svou produktivitu za nízkou cenu! Časově omezená nabídka!

 

Nespokojte se s obyčejným – Windows 11 Pro jsou tou správnou volbou!

 

Získejte své cenově výhodné licence ještě dnes! (slevový kód „SGO62“)

 

Až 50 % sleva na další Windows a Office! (slevový kód „SGO50“)

 

Úžasný výprodej vás ohromí! Naprosto skvělá nabídka!

 Nejpohodlnější způsob, jak získat nástroje pro vaší práci a produktivitu, je Godeal24. Fungující klíče a profesionální zákaznický servis zajistí, že váš nákup bude bez starostí!

Praktický software pro každodenní potřebu

>>Více nástrojů

Kdo je Godeal24?

Godeal24 je globální distributor počítačového softwaru s velmi atraktivní cenovou politikou. Ať už jste nezávislý tvůrce obsahu, nebo potřebujete software pro úpravu videa a obrázků, nebo prostě chcete jen posílit zabezpečení svého počítače antivirovým softwarem, zveme vás k prohlédnutí všech nabídek od Godeal24, určitě najdete to, co hledáte.

Na Godeal24 je software garantován jako 100% originální. Stránka je 100% bezpečná a klíč obdržíte okamžitě e-mailem po zaplacení. Godeal24 slibuje, že nabízí 24/7 profesionální technickou podporu a doživotní poprodejní servis a že můžete produkt používat bez problémů!

Kontakt Godeal24: service@godeal24.com

Exit mobile version