METZ přináší na český trh novinku pro zábavu na cestách, snadno přenosnou chytrou televizi METZ 24MPE7000Z

Red Dot Award, obrazovka 24 palců a výdrž na jedno nabití až 3 hodiny

Praha, 21. listopadu 2024

Německá značka televizorů METZ přináší na český trhu jednu z nejsnadněji přenosných chytrých televizí na platformě Google TV na světě, METZ Portable TV 24MPE7000Z, ideální pro zábavu na cestách. Ať už se jedná o venkovní posezení, grilování na zahradě nebo přecházení mezi místnostmi, tento chytrý televizor nabízí až 3* hodiny výdrže baterie, což zaručuje nepřerušovaný filmový nebo sportovní zážitek kdykoli a kdekoli.

Televize METZ Portable TV 24MPE7000Z je navržena tak, aby poskytovala maximální pohodlí při přenášení a poskytovala neopakovatelné zážitky z audiovizuální zábavy doslova kdekoli. Díky praktickému koženému držadlu pro přenášení je televize snadno a elegantně přenosná. Navíc lifestylový design televize vzbudí zaslouženou pozornost okolí. Ultralehká smart TV má hmotnost pouhé 4 kilogramy a měří 36,6 × 54,9 × 7,4 cm (vך×h). Díky DVB-T2/S2/C umožňuje i příjem pozemního vysílání všude tam, kde je dostupné.

Trojúhelníkový design se širokou základnou u televize METZ Portable TV 24MPE7000Z zajišťuje stabilitu na jakémkoli povrchu. Obrazovka s technologií Matte Screen přináší bezkonkurenční viditelnost projekce. Antireflexní úprava snižuje odlesky a zajišťuje zřetelný obraz, barvy a kontrast i při jasném slunečním světle. Obrazovka televize METZ Portable TV 24MPE7000Z má rozlišení 1080P FHD, které je zcela dostatečné při této velikosti a ideální pro práci i zábavu kdekoli na cestách. Navíc tato přenosná chytrá televize využívá technologii Trochilus Extreme Picture Quality Engine pro jemné doladění obrazu, eliminaci šumu a zvýšení kontrastu pro zážitek ze sledování obsahu na standardních FHD displejích. Přenosná smart TV METZ Portable TV 24MPE7000Z používá displej s certifikací TUV Rheinland, je vybavena funkcemi Flicker Free a Low Blue Light, a chrání tak zrak diváků všech věkových kategorií.

Přenosný televizor METZ Portable TV 24MPE7000Z poskytuje i přes své kompaktní rozměry působivou kvalitu zvuku. Jeho přední reproduktory produkují čistý a plný zvuk a vytvářejí pohlcující zážitek, ať už v interiéru nebo venku. Tento přenosný televizor, vylepšený technologií Dolby Audio, nabízí prostorové zvukové efekty pro každou scénu, takže váš filmový večer budete vnímat jako živou událost. Přenosný televizor METZ Portable TV 24MPE7000Z je chytrý televizor na platformě Google TV, a proto nabízí všechny možnosti této platformy. Kromě toho však METZ vyvinul řadu dalších funkcí, díky nimž je sledování televize pro uživatele jednodušší, plynulejší a pohodlnější

Televize METZ Portable TV 24MPE7000Z je doslova centrem zábavy a umožňuje vše, co streamujete, centralizovat na jedné obrazovce. Obsah telefonu nebo tabletu se na televizi snadno přehrává. Pro sdílení fotografií je k dispozici aplikace Google Photos Ambient Mode

Pro připojení k síti využívá METZ Portable TV 24MPE7000Z dvoupásmovou Wi-Fi, která poskytuje vyšší rychlosti, minimalizuje rušení a zvyšuje stabilitu, zajišťuje bezproblémové a spolehlivé streamování s křišťálově čistým obsahem ve vysokém rozlišení.

Firemní závazek k inovativnímu a uživatelsky orientovanému designu vynesl přenosnému televizoru METZ Portable TV 24MPE7000Z prestižní ocenění Red Dot Award, což je celosvětová značka excelence, která se uděluje za vynikající design výrobků. Oceněný design této přenosné televize přináší nejen výjimečnou estetiku, ale také zvyšuje funkčnost, takže je ideální volbou pro ty, kteří si cení stylu a přenosnosti.

Cena a dostupnost

METZ Portable TV 24MPE7000Z, přenosný chytrý televizor s obrazovkou 24 palců je k dostání za cenu 8 999 Kč

Cena Black Friday

Aktuálně lze využít nabídky Black Friday na Alza.cz za zvýhodněnou cenu 7 190 Kč

Televizory METZ jsou na českém trhu dostupné prostřednictvím Alza.cz

Shrnutí technických údajů Televize METZ 24MPE7000Z:

SMART LED, Portable TV, 60cm, Matte Screen, HD Ready , 50 / 60Hz, HDR10 and HLG, DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC, 1× HDMI, 1× USB, CI+, LAN, WiFi5 , Bluetooth, Chromecast, HbbTV, Google TV, 2×6 W speaker(s), Dolby Digital Plus and Dolby Audio, E

*Skutečná výdrž baterie se může lišit v závislosti na způsobu používání a nastavení.

Společnost METZ úspěšně zahájila svou obchodní činnost ve více než 24 evropských zemích, což znamená strategickou expanzi do regionu. S vytrvalým odhodláním růst plánuje METZ v budoucnu rozšířit svou přítomnost na ještě více zemí a upevnit tak svou pozici dynamické a globálně působící značky v Evropě.

Již 85 let stojí METZ v čele vývoje a výroby produktů v Německu a může se pochlubit jednou z nejbohatších tradic mezi německými společnostmi vyrábějícími spotřební elektroniku. Věrny svému neochvějnému závazku nesou výrobky METZ hrdě označení „vyrobeno v Německu“, což našim váženým zákazníkům zaručuje prvotřídní kvalitu. Naše trvalé dědictví odráží nejen historii řemeslného zpracování, ale i oddanost dokonalosti, která nadále definuje METZ jako důvěryhodné jméno ve světě spotřební elektroniky.

ASUS Republic of Gamers představil herní telefony ROG Phone 9

Nové verze prémiového herního telefonu nabízejí vylepšený displej AniMe Vision, vysoký výkon a řadu herních funkcí využívajících AI

HLAVNÍ VÝHODY

  • Stvořeny pro hráče: Elegantní prémiový design – přizpůsobitelný displej AniMe Vision; model ROG Phone 9 Pro má 648 programovatelných mini-LED diod s pixelovými hrami AniMe Play
  • Dokonalý herní zážitek s podporou AI: Exkluzivní AI herní funkce vyvinuté ROG zajišťují bezkonkurenční hraní
  • Pokročilý výkon: Mobilní platforma Snapdragon 8 Elite se systémem chlazení ROG GameCool 9 pomáhají dosáhnout maximálního výkonu
  • Hraní jako na konzoli: Ovládací prvky AirTrigger a ekosystém příslušenství od ROG přinášejí ovládání, které je podobné jako na herní konzoli

PRAHA, 19. listopadu 2024 – Společnost ASUS představila novou řadu herních telefonů ROG Phone 9, které nabízejí ty nejlepší herní zážitky v prémiovém provedení. Řadu ROG Phone 9 tvoří modely ROG Phone 9 a ROG Phone 9 Pro, které zaujmou elegantním designem. Vynikají jedinečným vzhledem i možnostmi personalizace zásluhou inovativního pomocného mini-LED displeje AniMe Vision. Obě varianty nabízejí bezkonkurenční hraní díky sadě herních funkcí využívajících AI, které vyvinula značka ROG. O jejich hladké fungování se stará mobilní platforma Qualcomm Snapdragon 8 Elite v kombinaci s pokročilým systémem chlazení ROG GameCool 9, který zajišťuje maximální výkon za všech okolností. Ovládání her připomínající herní konzole bylo vždy zásadním prvkem designové filozofie telefonů ROG Phone. Řada ROG Phone 9 na tento odkaz navazuje exkluzivním dotykovým systémem AirTrigger a rozsáhlým ekosystémem herního příslušenství ROG.

Telefony pro hráče

Řada ROG Phone 9 vyniká elegantním provedením, které působí futuristicky a sofistikovaně. Má matnou povrchovou úpravu s krystalizovanou nanotexturou, která je na dotek jako hedvábí a současně dostatečně odolná vůči otiskům prstů.

Jedinečnou funkci obou modelů představuje pomocný displej AniMe Vision. Model ROG Phone 9 Pro[1] je vybaven displejem Anime Vision s 648 programovatelnými mini-LED diodami, které reagují na to, co se děje s telefonem a umožňují zobrazit řadu animací. Nově přidané červené mini-LED diody ještě více umocní herní atmosféru. Displej AniMe Vision lze také přizpůsobit a přidat vlastní nápad, který se na něm vizualizuje. Při nečinnosti je zcela neviditelný, takže hráči mohou libovolně měnit jeho vzhled a volit mezi nenápadným a herním stylem.

V případě modelu ROG Phone 9 Pro navíc AniMe Vision umožňuje hráčům ponořit se do exkluzivní hry AniMe Play[2], ve které ožívá kouzlo klasických pixelových her převedených do moderní doby. Lze je jednoduše ovládat dotykem pomocí systému ROG AirTrigger.

Vysoký herní výkon s podporou AI

Řada ROG Phone 9 nabízí sadu herních funkcí vyvinutých ROG, které využívají AI a přinášejí bezkonkurenční herní zážitky.

X Sense 3.0 využívá rozpoznávání obrazu s pomocí AI k zefektivnění herních úloh, jako jsou detekce klíčových událostí nebo automatické sbírání předmětů. Nejnovější verze 3.0 dokonce automaticky vylepšuje dovednosti postav, aby hráči mohli využít jejich nejlepší schopnosti.

X Capture 2.0 využívá rozpoznávání obrazu pomocí AI k detekci klíčových událostí. Automaticky např. zaznamenává okamžiky vítězství, souboje týmů či situace, kdy si uživatel ve hře losuje karty postav.

AI Grabber 2.0 využívá AI k rozpoznávání textu, a proto umožňuje velmi snadné vyhledávání tipů. Nově navíc podporuje i funkci překladu, což znamená jednodušší komunikaci.

AI Noise Cancelation využívá strojové učení k identifikaci různých frekvencí šumu. Tím hráčům usnadňuje eliminaci nežádoucích zvuků, aby jejich komunikace během hry byla čistá.

Pokročilý výkon

Herní telefony řady ROG Phone 9 využívají 3nm mobilní platformu Snapdragon 8 Elite, díky níž mohou hráči mohou dominovat ve hře. Vysoký výkon zajišťuje i bezproblémová synchronizace Qualcomm Seamless s PC vybavenými procesorem Snapdragon X Elite. Každý procesor – včetně výkonného procesoru Oryon, GPU Adreno a Hexagon NPU vyhrazeného pro AI výpočty – se vyznačuje zásadními vylepšeními, která zajišťují, že i náročné tituly s nastavením na nejvyšší grafické detaily běží plynule a bez prodlev.

Vysoký výkon SoC si žádá stejně výkonný systém chlazení, aby telefon dokázal naplno využít svůj potenciál. Chlazení ROG GameCool 9 nabízí 360° řešení SoC Cooling System Gen 3, které se opírá o řadu vysoce výkonných chladicích materiálů. Tento systém chlazení je zaměřen na SoC a doplňuje ho nový externí chladič AeroActive Cooler X Pro.

Kvalitní zážitky z hraní her a streamování videa vyžadují také vynikající audiovizuální systém. Proto je řada ROG Phone 9 vybavena špičkovým 6,78palcovým E6 AMOLED displejem s obnovovací frekvencí 185 Hz, který se vyznačuje úspornou adaptivní obnovovací frekvencí a výkonným audiosystémem. Při použití originálních pouzder řady ROG Phone 9 navíc funkce Audio Redirect zajišťuje pohlcující zvuk i z přední strany telefonu. Kvůli větší realističnosti je v chladiči AeroActive Cooler X Pro integrován také subwoofer.

S pomocí pokročilého systému tří fotoaparátů telefonů řady ROG Phone 9 mohou hráči a tvůrci odhalit neomezené fotografické možnosti. Technologie OZO Audio zvyšuje kvalitu zvuku. Uživatelům zajistí potlačení šumu větru a možnost pořizovat nahrávky venku, nebo zachytit pohlcující 3D prostorový zvuk s vysokou věrností.

Hraní jako na konzoli

Řada telefonů ROG Phone 9 je vybavena oceňovaným ovládáním AirTrigger, díky kterému mají hráči intuitivní herní zážitky přímo na dosah ruky. Tyto dotykové ovladače jsou všestranné a reagují na celou řadu gest, jako jsou dvojitá akce, stisknutí a zvednutí a míření pomocí gyroskopu, což představuje tu nejvyšší úroveň mistrovství.

Externí chladič AeroActive Cooler X Pro navíc přidává dvě další fyzická tlačítka pro lepší ovládání podobné tomu na konzoli.

Pro dosažení dokonalého zážitku mohou hráči připojit mobilní ovladač ROG Tessen, který okamžitě promění telefony řady ROG Phone 9 v přenosnou herní konzoli profesionální úrovně a zajistí výborný komfort při delším hraní.

Kontakty pro tisk

Jiří Jelínek

Country marketing manager

Jiri_Jelinek@asus.com

František Špirakus

Technical PR specialist

Frantisek_Spirakus@asus.com

ROG Facebook: https://www.facebook.com/asusrog

ROG X (Twitter): https://www.x.com/asus_rog

ASUS Pressroom: http://press.asus.com

ASUS Global Facebook: https://www.facebook.com/asus

ASUS Global Twitter: https://www.x.com/asus

Technické parametry[3]

Řada telefonů ASUS ROG Phone 9

Rozměry / hmotnost 163,8 x 76,8 x 8,9 mm / 227 g
Barva ROG Phone 9 Pro Edition a Pro: Phantom Black

ROG Phone 9: Storm White a Phantom Black

Zadní fotoaparát Hlavní: 50Mpx, 6osý Hybrid Gimbal Stabilizer 3.0, 1/1,56“, f/1,9

Širokoúhlý: 13Mpx, f/2,2, flexibilní objektiv

Teleobjektiv: 32 Mpx, f/2,4, OIS, 3x optický zoom, spojování pixelů 1,4 μm (skutečná výstupní fotografie: 8 Mpx)

Přední kamera 32 Mpx RGBW, spojování pixelů 1,4 μm (skutečná výstupní fotografie: 8 Mpx)
Obrazovka 6,78“ flexibilní AMOLED, Full HD+, obnovovací frekvence až 185 Hz, LTPO 1~120 Hz, maximální jas 2500 nitů
Baterie / nabíjení 5 800 mAh (typicky), 65W nabíjení HyperCharge přes kabel, bezdrátové 15W s certifikací Qi
Paměť 12 GB + 256 GB / 12 GB + 512 GB / 16 GB + 512 GB / 24 GB + 1 TB
Frekvence 5G SA&NSA: n1 / n2 / n3 / n5 / n7 / n8 / n12 / n18 / n20 / n25 / n26 / n28 / n38 / n40 / n41 / n48 / n66 / n77 / n78 / n79

4G FDD-LTE: B1 / B2 / B3 / B4 / B5 / B7 / B8 / B12 / B17 / B18 / B19 / B20 / B25 / B26 / B28 / B32 / B66

4G TDD-LTE: B34 / B38 / B39 / B40 / B41 / B42 / B43 / B48

WCDMA: 800 / 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100 MHz

GSM: 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz

Další funkce akcelerátor, e-kompas, snímač přiblížení, snímač okolního světla, otisk prstu na displeji, gyroskop (s podporou ARCore), AirTrigger, Wi-Fi 7 ready, Bluetooth 5.4, GPS/GNSS/GLONASS/Galileo/Beidou/QZSS/NavIC, 3,5mm headset, NFC

CENÍK A KONFIGURACE

Model Name Označení MSRP EUR MSRP CZK Poznámka Konfigurace
AI2501-12G256G-BK ASUS ROG Phone 9 12GB/256GB, Phantom Black 1129 28990 bez adaptéru v balení 12GB LPDDR5X RAM, 256GB UFS4.0 ROM; Snapdragon® 8 Elite, až 4,3 GHz; 6,78″ Flexible AMOLED 2400×1080, až 185Hz, LTPO, až 2400nit; 50Mpx Sony Lytia 700, 13Mpx Ultra-Wide, Macro, Selfie 32Mpx RGBW 90°;5800mAh baterie s Hypercharge a Qi 1.3; 2x USB-C (1x DP 1.4), jack 3,5mm
AI2501-12G512G-WH ASUS ROG Phone 9 12GB/512GB, Storm White 1169 29990 bez adaptéru v balení 12GB LPDDR5X RAM, 512GB UFS4.0 ROM; Snapdragon® 8 Elite, až 4,3 GHz; 6,78″ Flexible AMOLED 2400×1080, až 185Hz, LTPO, až 2400nit; 50Mpx Sony Lytia 700, 13Mpx Ultra-Wide, Macro, Selfie 32Mpx RGBW 90°;5800mAh baterie s Hypercharge a Qi 1.3; 2x USB-C (1x DP 1.4), jack 3,5mm
AI2501-16G512GP-BK-EU ASUS ROG Phone 9 Pro 16GB/512GB, Phantom Black 1319 33990 adaptér v balení 16GB LPDDR5X RAM, 512GB UFS4.0 ROM; Snapdragon® 8 Elite, až 4,3 GHz; 6,78″ Flexible AMOLED 2400×1080, až 185Hz, LTPO, až 2400nit; 50Mpx Sony Lytia 700, 13Mpx Ultra-Wide, Tele, Selfie 32Mpx RGBW 90°;5800mAh baterie s Hypercharge a Qi 1.3; 2x USB-C (1x DP 1.4), jack 3,5mm
AI2501-24G1TP-BK-EU ASUS ROG Phone 9 Pro Edition 24GB/1TB, Phantom Black 1519 38990 adaptér v balení 24GB LPDDR5X RAM, 1TB UFS4.0 ROM; Snapdragon® 8 Elite, až 4,3 GHz; 6,78″ Flexible AMOLED 2400×1080, až 185Hz, LTPO, až 2400nit; 50Mpx Sony Lytia 700, 13Mpx Ultra-Wide, Tele, Selfie 32Mpx RGBW 90°;5800mAh baterie s Hypercharge a Qi 1.3; 2x USB-C (1x DP 1.4), jack 3,5mm; AeroActive X Pro Cooler

 

O značce ROG

Republic of Gamers (ROG) je podznačka společnosti ASUS, která se věnuje vytváření nejlepšího herního hardwaru a softwaru na světě. Značka ROG, která byla založena v roce 2006, nabízí kompletní řadu inovativních produktů známých svým výkonem a kvalitou, včetně základních desek, grafických karet, systémových komponent, notebooků, desktopů, monitorů, smartphonů, audio zařízení, routerů, periferních zařízení a příslušenství. ROG se účastní a sponzoruje významné mezinárodní herní akce. Výbava ROG byla použita k vytvoření stovek rekordů v přetaktování a je stále preferovanou volbou hráčů a nadšenců po celém světě. Chcete-li se stát jedním z těch, kteří si troufají, více informací o ROG najdete na http://rog.asus.com.

  1. Model ROG Phone 9 se standardní verzí displeje Anime Vision disponuje 85 mini-LED diodami.
  2. Aplikace Anime Play není dostupná u základní verze telefonu ROG Phone 9.
  3. Parametry, obsah a dostupnost produktů se mohou bez předchozího upozornění změnit a mohou se v jednotlivých zemích lišit. Skutečný výkon se může lišit v závislosti na aplikacích, použití, prostředí a dalších faktorech. Kompletní parametry jsou k dispozici na adrese http://www.asus.com

Axis uvádí novou generaci procesorů ARTPEC-9. Nabízí lepší zpracování obrazu, AI analytiku a kyberbezpečnost

Společnost Axis představuje již 9. generaci svého vlastního systému na čipu (SoC) navrženého speciálně pro budoucí generaci síťových kamer. Procesor ARTPEC-9, stejně jako předchozí generace, vyvinul Axis ve vlastní režii a akceleruje tak zpracování obrazu.

Inovace se týkají zejména vylepšení obrazové kvality při využití efektivnější komprese (snížení datového toku), vylepšení analýzy poháněné umělou inteligencí a posílení kybernetické bezpečnosti. Nový ARTPEC-9 je vůbec prvním čipem v síťovém videu, který podporuje ověřený standard kódování videa AV1 od Aliance pro otevřená média (AOM). Společně s technologií Axis Zipstream umožňuje kodek AV1 snadno a dramaticky snížit náklady na úložiště bez obětování forenzních detailů videa.

ARTPEC-9 je prvním čipem v síťovém videu, který podporuje ověřený standard kódování videa AV1. Společně s technologií Axis Zipstream umožňuje kodek AV1 snadno snížit náklady na úložiště bez obětování forenzních detailů.

„ARTPEC-9 jako první v odvětví nabízí podporou standardu AV1, což přinese zefektivnění datového toku a významně rozšíří základnu kompatibilních klientů. Je to skutečná výhra pro toto odvětví,“ říká Johan Paulsson, technologický ředitel společnosti Axis Communications. „Klíčovými slovy jsou zde ‚snadný přístup‘ a ‚otevřenost‘, které se dokonale shodují také s našim cílem vytvářet chytřejší a bezpečnější svět. Navíc, stejně jako všechny naše SoC, je také ARTPEC-9 navržen výhradně pro vysoce kvalitní síťové video. A jako vždy si ponecháme plnou kontrolu nad jeho výrobním procesem.“

Vyšší výkon a vylepšené zpracování obrazu

Čip ARTPEC-9 zvyšuje výkon už i tak silných technologií zpracování obrazu, které umožňují Axisu dosahovat špičkové kvality obrazu i za obtížných světelných podmínek, včetně technologií Axis Lightfinder nebo Axis Forensic Wide Dynamic Range (WDR). Tyto technologie jsou základními články Axis Scene Intelligence, která zlepšuje výkon analytických aplikací. Na výstupu jsou konzistentní výsledky analýzy a rychlé, přesné možnosti vyhledávání forenzních stop s minimálním množstvím falešných poplachů i za náročných podmínek. Čip ARTPEC-9, společně s dekádou zkušeností, které má Axis s procesováním obrazu, je pro bezpečnostní týmy zárukou, že budou moci spolehlivě dosahovat kvalitních výsledků ve všech situacích.

Posílení kybernetické bezpečnosti

Kybernetická bezpečnost je jádrem návrhu čipu ARTPEC-9. Funkce jako bezpečný start a podepsaný OS zajišťují, aby každé zařízení zůstalo chráněné proti kybernetickým hrozbám. Kromě toho, protože čip ARTPEC-9 vyvíjí přímo společnost Axis, je zde plná kontrola nad výrobním procesem zařízení a tím se zásadně posiluje komplexnost jeho celkové bezpečnosti.

Analytika nové generace

ARTPEC-9 otevírá dveře pokročilejší analytice AI s vyšším výkonem, která „vidí do dálky“. Jinými slovy, analytika detekuje už i menší objekty a včas na ně upozorní, aby poskytla více času pro bezpečnost, zabezpečení a provozní úkony. Příkladem vylepšení je vyšší přesnost a analytika, která rozpoznává a rozlišuje více tříd objektů pro detailnější klasifikaci objektů.

Nové benefity pro videodohled

Společnost Axis představuje AV1, novou generaci otevřeného standardu kódování videa pro média využívající živý přenos i do odvětví videodohledu. Díky podpoře AV1 a vylepšenému zpracování obrazu přináší ARTPEC-9 vysoce kvalitní video s nekompromisními detaily, vysokou čistotou obrazu a nejlepším datovým tokem ve své třídě. Společně s technologií Axis Zipstream zajišťuje AV1 bezproblémový přenos videa jak v místě instalace, tak i v cloudu. AV1 je v současné době podporován aplikací AXIS Camera Station. Poskytovatelé významných řešení pro správu videa (VMS), jako jsou Genetec a Milestone, budou postupně přidávat podporu pro AV1 do svých produktů.

Společnost Axis začne nový SoC ARTPEC-9 zařazovat do vybraných síťových video produktů počínaje začátkem roku 2025.

Další informace naleznete na adrese https://www.axis.com/solutions/system-on-chip

O společnosti Axis Communications

Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí řešení, která zvyšují úroveň zabezpečení a zlepšují procesy v podnikání. Jako světový leader v oblasti síťových technologií nabízí společnost Axis řešení videodohledu a řízení přístupu, interkomy a audiosystémy. Tato řešení jsou ještě efektivnější díky inteligentním analytickým aplikacím a vysoce kvalitním školením. V současnosti má Axis přibližně 4 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování řešení zákazníkům spolupracuje s technologickými partnery a systémovými integrátory z celého světa. Společnost byla založena v roce 1984 a sídlí ve městě Lund ve Švédsku. Více informací o společnosti Axis najdete na webové stránce www.axis.com.

BenQ představuje projektor W2720i využívající umělou inteligenci

Eindhoven, Nizozemsko 20. 11. 2024 – Společnost BenQ, mezinárodně uznávaná značka projektorů a digitálních lifestylových zařízení, uvádí na trh model W2720i. Špičkový 4K HDR projektor využívá prvky umělé inteligence a je navržen tak, aby jednoduše proměnil jakýkoli moderní prostor v promítací místnost.

Snadné nastavení a automatická optimalizace díky režimu AI Cinema Mode

Revoluční režim AI Cinema Mode integrovaný v projektoru W2720i umožňuje bezproblémové nastavení a celkovou vynikající kvalitu obrazu, což usnadňuje zejména nováčkům v oblasti projektorů proniknout do tohoto segmentu. Projektor reaguje v reálném čase na okolní osvětlení a na základě sledovaného obsahu upravuje obraz, aby se přizpůsobil různým světelným podmínkám a na míru každému uživateli. Tato inteligentní technologie zajišťuje, že není nutná znalost kalibrace barev pro dosažení vynikající kvality filmového obrazu.

Vysoká přesnost barev díky technologii CinematicColor

Technologie BenQ CinematicColor je ústředním bodem projektoru a poskytuje vynikající přesnost barev. Za vývojem nového modelu stojí mnohaleté zkušenosti společnosti v oblasti kalibrace barev, na které se podílí specializovaný tým vyškolený a certifikovaný organizacemi THX a ISF. Tato kompetence zajišťuje, že projektor splňuje standardy komerčních digitálních kinosálů, jako je například pokrytí DCI-P3. Každý projektor je dodáván včetně kalibrační zprávy přímo z výroby, které prokazuje barevnou teplotu D65 a přesnost barev Delta E<3. Výsledkem jsou živé a věrné barvy, tedy takové, jaké zamýšlel režisér filmu. Vedle technologie CinematicColor je k dispozici také BenQ HDR-PRO, která představuje vícestupňové řízení světla a technologie Global Contrast Enhancer, Local Contrast Enhancer a Dynamic Black, a podporuje standard HDR 10+.

Domácí kino nové generace využívá ekologickou technologii LED světla

Nový model využívá ekologický LED světelný zdroj, který je představitelem rostoucího trendu a důležitosti polovodičového osvětlení (SSI) na trhu s projektory pro domácí kino. SSI nabízí oproti tradičním projektorům s lampou řadu výhod včetně vynikající přesnosti barev, dlouhé životnosti a tichého provozu. Až 30 000 hodin eliminuje potřebu časté výměny lampy, což dále snižuje náklady na údržbu a provoz, a zároveň zajištuje konzistentní a vysoce kvalitní zážitek při promítání po dlouhou dobu.

Komplexní domácí promítání a flexibilita

Projektor umožňuje flexibilní nastavení projekce. Dokáže promítat 120palcový obraz ze vzdálenosti pouhých 2,7 metru a s funkcemi jako je 1,3x zoom, automatické přizpůsobení obrazu v promítané ploše či vertikální korekcí lichoběžníkového zkreslení jej uživatel snadno nainstaluje v jakémkoli prostoru.

K dispozici je vestavěný systém Android TV se službami pro streamování obsahu, jakými jsou Netflix nebo Disney+.

Bohatá konektivita je reprezentována konektory HDMI 2.1 (HDCP 2.3), SPDIF a eARC pro 7.1 kanálový zvuk s podporou Dolby Atmos.

BenQ W2720i bude k dispozici v průběhu prosince za doporučenou koncovou cenu 54 870 Kč s DPH v České republice a 2144 euro s DPH na Slovensku.

O společnosti BenQ Corporation

BenQ Corporation, přední světový dodavatel inovativních řešení a technologií, byla založena s dlouhodobou vizí „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life“). Jejím cílem je zlepšovat a obohacovat všechny aspekty života uživatelů. Zaměřuje se proto na věci, na kterých dnes lidem nejvíce záleží – životní styl, podnikání, péče o zdraví a vzdělání, to vše s vidinou umožnit lidem lépe žít, být efektivnější, zdravější a vzdělanější. Široké portfolio nabízených produktů zahrnuje digitální projektory, monitory, interaktivní velkoformátové displeje, mobilní telefony, reproduktory, digitální fotoaparáty, kamery, mobilní výpočetní zařízení a osvětlení. V duchu motta “Protože na tom záleží”.

O skupině BenQ Group

BenQ Group je dynamická skupina s ročním obratem přes 20 miliard dolarů. Skládá se z více než 15 nezávislých společností, působících ve 30 zemí světa napříč odvětvími. Celkový počet zaměstnanců přesahuje 100 000. Každá jednotlivá společnost je uznávaným lídrem ve svém oboru, přispívajícím k rozsáhlým zdrojům, výzkumu, vývoji a síle celku. Díky oborové specializaci každé společnosti pokrývající celou škálu produktů napříč odvětvími, disponuje BenQ Group velmi výkonným řetězcem s bezkonkurenční schopností dodávek kritických komponent a řešení světové úrovně v těchto oblastech: TFT-LCD, zelená energie, šetrné chemické prostředky a pokročilé materiály, osvětlení, návrhy integrovaných obvodů, přesné lékařské přístroje a vybavení, systémová integrace, vlastní značkové produkty a služby. BenQ Group se zavázala k ziskovému a udržitelnému podnikání, které sdílí její dlouhodobou vizi „Přinášet potěšení a kvalitu do života“ („Bringing Enjoyment and Quality to Life”).

Mezi společnosti BenQ Group patří: BenQ Corporation, AU Optronics Corporation (přední světový výrobce velkoplošných TFT-LCD panelů), Qisda Corporation, Darfon Electronics Corporation, BenQ ESCO Corp., BenQ Materials Corp., BenQ Guru Corp., BenQ Medical Center, BenQ Medical Technology Corp., BriView Co., Ltd., Daxin Materials Corp., Dazzo Technology Corp., Forhouse Corp., Lextar Electronics Corp. a Raydium Semiconductor Corp.

V nové kavárně na Pankráci zaplatíte kryptoměnami. Těšit se můžete na prvotřídní kávu i vzdělávací kurzy

Praha, 20. listopadu 2024 – V OC Arkády Pankrác byla otevřena unikátní kavárna BITmarkets Café by CAFÉ LEVEL, která propojuje lásku ke kvalitní kávě s fascinujícím světem kryptoměn a technologických inovací. Návštěvníci si zde mohou vychutnat kávu zdobenou logy krypta, dezerty ve tvaru symbolů digitálních měn a samozřejmě i platit touto měnou budoucnosti. Originální prostor se chce stát nejen místem odpočinku, ale také vzdělávacím centrem, kde budou probíhat kurzy a workshopy pro nadšence i začátečníky.

Unikátní koncept BITmarkets Café by CAFÉ LEVEL cílí na tři hlavní skupiny – milovníky kvalitní kávy, kryptoměnové investory a technologické nadšence. Interiér je navržen tak, aby co nejvíce připomínal prostředí světových burz, jako je Wall Street, kde jsou kryptoměny dnes již nedílnou součástí každodenního provozu. V nové kavárně v OC Arkády Pankrác mohou návštěvníci platit i kryptoměnami, což nabízí příležitost přijít s nimi do styku i méně zkušeným investorům či těm, kteří teprve zvažují jejich nákup.

„Jsem rád, že v době, kdy bitcoin překonává historická maxima, můžeme české veřejnosti představit tento unikátní koncept, který spojuje kvalitní kavárenský zážitek s edukací o kryptoměnách. Věřím, že se jedná o důležitý krok k rozptýlení obav veřejnosti z tohoto typu digitálních aktiv, protože ve společnosti stále koluje mnoho nepřesností a mýtů. V BITmarkets Café mohou návštěvníci získat přímou zkušenost s nejpopulárnějšími kryptoměnami a práci s nimi si sami vyzkoušet, což považuji za klíčový předpoklad pro budování důvěry potenciálních investorů,“ uvedl Peter Sumer, CEO kryptoměnové burzy BITmarkets.

Kavárna vznikla ve spolupráci populárního řetězce CAFÉ LEVEL a kryptoměnové burzy BITmarkets. Kryptoměnová symbolika je proto všudypřítomná. BITmarkets dlouhodobě usiluje o popularizaci obchodování s kryptoměnami a snaží se tuto oblast zpřístupnit široké veřejnosti i začínajícím investorům. V budoucnu se kavárna na Pankráci plánuje stát vzdělávacím centrem, kde budou pořádány kurzy, semináře a workshopy.

BITmarkets Café nabídne praktické programy pro začátečníky i pokročilé. Témata pokryjí základy kryptoměn a blockchainu, ale také sofistikované techniky obchodování a tržní analýzy. Burza připravuje také workshopy, na nichž si účastníci vyzkouší založení digitální peněženky, provedení první kryptotransakce nebo ochranu před kybernetickými hrozbami. Prostor bude sloužit také pro přednášky, diskuze s odborníky a networking v rámci kryptoměnové komunity.

„S kryptem jsem doposud neměla žádné zkušenosti, ale když vidím, že s ním mohu platit už i v kavárně, je nejvyšší čas, abych se také nějaké osvěty zúčastnila,” smála se herečka Lucie Benešová, která se společně s Anetou Vignerovou, Lelou Vémolou, Kate Matl či Janem Kopečným zúčastnila 19. listopadu slavnostního otevření.

S dalšími hosty si také pochutnali na lákavém dortu se zlatými bitcoiny. Digitálními inovacemi a světem krypta se chtějí v BITmarkets Café inspirovat i ve výsledné podobě nápojů a zákusků. Například pěnu kávy budou zdobit loga kryptoměn a také dezerty budou svými tvary odkazovat na symboly známých digitálních měn. Tento hravý a vizuálně atraktivní přístup dodává konceptu jedinečnost a odlišuje BITmarkets Café by CAFÉ LEVEL od konkurenčních podniků. Milovníci luxusu si přijdou na své díky nabídce prémiových značek alkoholu, jako je například šampaňské Moët & Chandon.

V BITmarkets věří, že podobné projekty a aktivity jsou klíčem k demystifikaci kryptoměnového světa a odbourání obav, které ve společnosti ohledně tohoto typu aktiv přetrvávají. Kavárna nabízí příležitost přijít s kryptoměnami do kontaktu a případně se o nich dozvědět více. Zároveň respektuje, že ne každý návštěvník má o tuto oblast zájem – vždy však může ocenit kvalitní nápoje a občerstvení.

BITmarkets Café by CAFÉ LEVEL se nachází v obchodním centru Arkády Pankrác a je otevřeno denně od 9:00 do 21:00. Aktuálně jde o jedinou krypto kavárnu v Praze, kde je možná kryptoměnami nejen platit, ale zároveň se o nich dozvědět více prostřednictvím vzdělávacích akcí, které navíc probíhají v designově unikátně provedených prostorách evokujících prostředí světových burz.

 

Síť poboček Bubblify meziročně vyrostla o 440 %. Rok a půl od založení čítá 56 poboček

Praha, 20. listopadu 2024 – Franšíza Bubblify, která se specializuje na prodej bubble tea, dosáhla mimořádného růstu během svého krátkého působení na trhu. Od založení v květnu 2023, kdy otevřela svou první pobočku, zaznamenala pozoruhodný meziroční růst v počtu poboček o 440 %. Zatímco v srpnu 2023 fungovalo 10 provozoven, v srpnu 2024 jich bylo už 44.

Růst sítě poboček pokračuje průměrným tempem 2,75 nových poboček měsíčně, přičemž trend je v posledních měsících výrazně rostoucí. Potvrzuje to i rekordní počet 12 nově otevřených míst v září a říjnu letošního roku. Bubblify, pod vedením spoluzakladatelů Andrey Fenn a Daniela Ryšky, rychle rozšiřuje svou působnost nejen v České republice, kde nyní provozuje 56 poboček, ale i na Slovensku, v Rumunsku a Spojené arabské emiráty.

Kromě expanze v počtu poboček se Bubblify těší ze svého finančního růstu. Meziročně vzrostl obrat společnosti o 750 %, přičemž v srpnu 2024 dosáhl 14,2 milionu Kč. Za tento měsíc se napříč celou sítí prodalo přes 100 000 nápojů bubble tea, což odráží zvyšující popularitu původně tchajwanského nápoje a sázku na správný franšízový koncept.

„Naším cílem vždy bylo nabízet kvalitní bubble tea a dynamický investiční koncept, a jsme nadšení z toho, jak naše franšíza roste. Je to zásluha nejen našich skvělých franšízantů, ale i silné poptávky ze strany zákazníků. Vidíme, že kvalita a autenticita našich produktů rezonuje s lidmi po celém světě,“ uvedla Andrea Fenn, spoluzakladatelka Bubblify.

Bubblify se také chlubí úspěchy ve vysoce atraktivních lokalitách. Například pobočka na Pražském Hradě, otevřena v únoru 2024, zaznamenala do srpna nárůst tržeb o 220 %. Nad očekávání skvěle fungují pobočky v Ostravě, které patří mezi nejúspěšnější v České republice.

Bubblify pod dynamickou skupinou Twistcafe nadále pokračuje v úspěšné expanzi na nové trhy a potvrzuje, že její model franšízového podnikání má silné základy. Svou pozici na trhu upevnili mimo jiné i nedávnou akvizicí ostravské firmy TeaStar.

O společnosti Bubblify

Bubblify je inovativní franšíza pod dynamickou skupinou Twistcafe, která se specializuje na prodej oblíbeného bubble tea. Během necelých dvou let od svého vzniku v květnu 2023 otevřela více než čtyři desítky poboček po celém světě, včetně prestižních lokalit jako Pražský hrad nebo JBR v Dubaji.

Pod vedením spoluzakladatelů Andrey Fenn a Daniela Ryšky Bubblify aktuálně otevírá 4 až 6 nových poboček měsíčně, přičemž se dynamicky rozrůstá nejen v České republice, kde má 50 poboček, ale také na Slovensku, v Rumunsku a v Dubaji. Tento rychlý růst odráží silnou poptávku po kvalitním a originálním bubble tea, které značka Bubblify nabízí.

Skupina Twistcafe, pod kterou Bubblify spadá, zahrnuje koncepty jako je Trdlokafe, My Food Place, Pizza Raketou, Rio, Cinname a další. Cílem skupiny je vytvářet vynikající produkty pro zákazníky a poskytovat špičkové služby investorům a franšízantům, čímž zajišťuje úspěšné a ziskové podnikání. Vstupem do prestižních lokalit a expanzí na mezinárodní trhy se neustále posouvá směrem k dalším úspěchům.

Dell Technologies urychluje AI inovace a posiluje kybernetickou bezpečnost pro zákazníky Microsoftu

Novinky v portfoliu řešení Dell AI Factory zlepšují výkon AI v multicloudových prostředích a zjednodušují vývoj vlastních řešení AI pomocí nástrojů od společnosti Microsoft

Praha, 20. listopadu 2024 – Společnost Dell Technologies představuje inovace v oblasti umělé inteligence, které jejím zákazníkům a zákazníkům společnosti Microsoft usnadňují zavádění umělé inteligence, urychlují její nasazení a zajišťují potřebný výkon pro náročné pracovní úlohy v multicloudových prostředích. Pokroky v oblasti ochrany dat, kybernetické odolnosti a zabezpečení pomáhají společným zákazníkům posílit celkovou bezpečnost.

„Podniky, které modernizují své IT strategie s ohledem na nové typy pracovních zátěží, jako je umělá inteligence, potřebují řešení, která jim pomohou rychleji inovovat, řídit náklady a chránit data v multicloudových prostředích,“ říká Arthur Lewis, prezident divize infrastrukturních řešení společnosti Dell Technologies. „Naše novinky v oblasti softwaru pro ukládání dat, ochrany dat a služeb pomáhají zákazníkům urychlit transformační úsilí a posílit bezpečnost v prostředích Microsoft.“

Rychlejší zavádění a vyšší výkon umělé inteligence

Společnost Dell Technologies rozšiřuje portfolio Dell AI Factory o řešení a služby vyvinuté ve spolupráci se společností Microsoft, která je jejím partnerem v rámci ekosystému AI.

Souborové úložiště Dell APEX pro Microsoft Azure brzy nabídne možnost externí správy společností Dell pro zákazníky, kteří si chtějí zjednodušit nasazení a správu. Zákazníci mohou snadno uspokojit nároky pracovních zátěží umělé inteligence v multicloudových prostředích díky výkonu, škálovatelnosti a datovým službám podnikové třídy souborového úložiště Dell PowerScale od nejvýznamnějšího dodavatele na trhu NAS.

Služba zahrnuje:

  • Nárazové navyšování kapacity pro výkonově náročné úlohy umělé inteligence s architekturou navrženou tak, aby poskytovala špičkovou hustotu výkonu a rozsah.
  • Zjednodušení správy díky bezproblémové mobilitě dat a konzistentnosti provozu v lokálních a cloudových prostředích.
  • Rychlejší získávání poznatků z dat díky nativní integraci s nástroji Microsoft AI.

Společnost Dell představuje nové služby, které mají zákazníkům pomoci zjednodušit zavádění AI a vytváření vlastních řešení AI.

  • Služby Accelerator Services pro počítače Copilot+ ukazují, jak mohou počítače Copilot+ zvýšit produktivitu a efektivitu pomocí odborného poradenství ohledně nových funkcí, plánů implementace, osvědčených postupů a dalších informací.
  • Služby pro Microsoft Copilot Studio a Azure AI Studio pomáhají s vývojem a implementací agentů Copilot a řešení AI přizpůsobených konkrétním podnikovým potřebám.
  • Implementační služby pro službu Microsoft Azure AI Service pomáhají zákazníkům využívat nové obchodní příležitosti prostřednictvím vývoje aplikací umělé inteligence v lokálním prostředí se službami Azure AI v hybridních cloudových řešeních Dell pro Azure.

Komplexní ochrana dat a zabezpečení

Dell Technologies představuje inovace v oblasti ochrany dat, kybernetické odolnosti a zabezpečení pro zákazníky společnosti Microsoft.

Služba Dell APEX Protection Services pro Microsoft Azure poskytne cloudovou ochranu dat a kybernetickou odolnost založenou na umělé inteligenci v edge prostředích, detašovaných pracovištích a datových centrech, spravovanou společností Dell. Služba zlepšuje provozní efektivitu a využití prostředků a zároveň zajišťuje spolehlivou ochranu dat pomocí pokročilých funkcí redukce dat. Zákazníci mohou:

  • Posílit kybernetickou odolnost pomocí zabezpečení na bázi nulové důvěry, včetně nezměnitelnosti, šifrování, vícefaktorového ověřování a řízení přístupu podle rolí.
  • Chránit se před ransomwarem a kybernetickými hrozbami pomocí efektivních možností obnovy pro tradiční i moderní pracovní zátěže.
  • Urychlit obnovu kybernetických systémů pomocí inteligentní technologie CyberSense s umělou inteligencí, která zkracuje čas potřebný k obnově až o 80 %.

Dell představuje nové bezpečnostní služby pro prostředí Microsoft:

  • Poradenské služby pro certifikaci modelu vyspělosti kybernetické bezpečnosti (CMMC) pro technologie Microsoft pomáhají zákazníkům sladit své nastavení kybernetické bezpečnosti s pokyny CMMC pomocí konkrétních doporučení pro řešení společnosti Microsoft.
  • Externí služby detekce a reakce v prostředí Microsoft umožňují zákazníkům soustředit se na svoji hlavní činnost, zatímco odborníci společnosti Dell nepřetržitě monitorují, detekují, vyšetřují a reagují na hrozby v jejich IT prostředí.

Doplňující komentáře

„Naši zákazníci hledají cesty, jak modernizovat svou IT infrastrukturu a bezpečně využívat hybridní cloudové služby,“ říká Aung Oo, viceprezident společnosti Microsoft pro úložiště Azure. „Společnost Dell Technologies umožňuje svým zákazníkům přenést své stávající znalosti, důvěryhodné platformy a podniková data do prostředí Azure a urychlit tak zavádění kritických technologií včetně služeb Azure AI Services.“

Dostupnost

  • Souborové úložiště Dell APEX pro Microsoft Azure spravované společností Dell bude k dispozici jako veřejné preview v první polovině roku 2025.
  • Služby Accelerator Services pro počítače Copilot+ jsou již k dispozici.
  • Služby pro řešení Microsoft Copilot Studio jsou již k dispozici.
  • Služby pro Microsoft Azure AI Studio jsou již k dispozici.
  • Implementační služby pro Microsoft Azure AI Service jsou již k dispozici.
  • Služby Dell APEX Protection Services pro Microsoft Azure budou k dispozici v první polovině roku 2025.
  • Poradenské služby pro certifikaci modelu vyspělosti kybernetické bezpečnosti (CMMC) pro technologie Microsoft jsou již k dispozici.
  • Externí služby detekce a reakce v prostředí Microsoft jsou již k dispozici.

Další zdroje (v angličtině)

O společnosti Dell Technologies

Dell Technologies pomáhá organizacím a jednotlivcům budovat jejich digitální budoucnost, transformovat způsob, jakým pracují, žijí a baví se. Společnost poskytuje a dodává zákazníkům nejkomplexnější a nejinovativnější portfolio technologií a služeb, aby dokázali úspěšně konkurovat v dnešní datové éře.

Blíží se Black Friday. Bez celoroční práce během něj e-shopy neuspějí, tvrdí Jakub Stupka z Ecomail.cz

Praha, 20. 11. 2024: Black Friday, který letos připadá na 29. listopadu, už dávno není jen americkou tradicí –⁠ stal se globálním fenoménem, který výrazně ovlivňuje i český trh. Pro firmy představuje nejen velkou příležitost, ale také výzvu, jak uspět ve vysoce konkurenčním prostředí. Podle marketingových expertů obstojí ti, kteří věnují čas kvalitní přípravě, promyšlenému marketingu a dokážou zaujmout zákazníky originálním obsahem. Jak efektivně využít e-mailing a další strategie, aby vaše firma vytěžila Black Friday na maximum a udržela si nové zákazníky i po jeho skončení?

Ačkoli jde původně o americkou tradici pevně spjatou s Dnem díkůvzdání, ani české firmy a agentury si dnes nedovolí Black Friday ignorovat. Jednoduše proto, že se jedná o jednu z největších prodejních akcí roku, na kterou si už zvykli i tuzemští spotřebitelé. Svým způsobem připomíná efekt sněhové koule – někteří prodejci tuto praktiku přijali, a ostatním nezbývá, než je následovat. Platí, že čtvrtý listopadový pátek uspějí ti, kteří nepodcenili přípravy. A kvalitní marketing je jednou ze základních ingrediencí úspěchu.

V období před, během a po Black Friday směřuje do e-mailových schránek spotřebitelů nepřeberné množství prodejních e-mailů a newsletterů. Bylo by naivní si myslet, že adresát věnuje všem stejnou pozornost. Firmy by proto měly dbát na to, aby jejich rozesílka byla rozpoznatelná, unikátní a zapamatovatelná. Právě kvalitní obsah je tím, co odlišuje efektivní kampaň od neefektivní. Vyplácí se klást důraz na sdělení, která mají přidanou hodnotu a rezonují se zákazníky.

„Kobercové nálety plošných kampaní jsou minulostí. Pokud chcete uspět, musíte celoročně pracovat s databází,“ vysvětluje Jakub Stupka, spoluzakladatel e-mailingové platformy Ecomail.cz. „Prodejní e-maily je nutné vyvažovat těmi, které zákazníkům přinášejí přidanou hodnotu, aby pravidelný kontakt vnímali jako užitečný. Když se zákazníkovi pravidelně připomínáte a nabízíte mu nejen produkty, ale i relevantní obsah, máte větší šanci, že při Black Friday sáhne právě po vaší nabídce,“ dodává.

Podobně hovoří i Ondřej Kužílek, zakladatel a generální ředitel marketingové agentury Webscale: „Všichni vědí, co Black Friday je, není třeba nic složitě vysvětlovat. Zaměřte se na jednoduchost – jasná sleva, ukázka produktu a viditelné CTA. Pro vás je to jedna z největších prodejních příležitostí roku, která však musí být dobře naplánována. Black Friday není jen jeden den, ale často několikaměsíční akce rozdělená do fází.“ Na začátku je podle něj klíčové zákazníka informovat, poté postupně gradovat slevy, včas upozornit na konec akce a vyvolat efekt FOMO. V závěru lze akci „překvapivě“ prodloužit.

Něco za něco

Black Friday je celosvětový fenomén a pomyslná vstupní brána do hlavní nákupní sezóny, kam samozřejmě spadají i Vánoce. Ze zjištění Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vyplývá, že minimálně 80 % české online populace plánuje během hlavní sezóny nakupovat na internetu, především vánoční dárky. Téměř polovina respondentů chce většinu těchto dárků pořídit právě tímto způsobem. Největší část z nich navíc nehodlá s přípravami otálet a považuje Black Friday v druhé polovině listopadu za ideální příležitost k zahájení nákupů.

Aby firmy uspěly v konkurenčním prostředí, měly by do tohoto období vstupovat s konkrétní strategií a jasně definovanými cíli. Předvánoční i povánoční období je ideální čas pro získávání nových zákazníků i udržení stávajících. Kontakty do databáze lze obohatit prostřednictvím formulářů, slevových kuponů nebo soutěží. Zákazníci jsou ochotni poskytnout své kontaktní údaje výměnou za hodnotný obsah.

„Pro náš e-shop je plánování sezónní strategie klíčové. Umožňuje nám lépe přizpůsobit nabídku a marketingové aktivity potřebám zákazníků v různých obdobích roku,“ říká Michaela Ivan Reichová, marketingová manažerka e-shopu Hezkynabytek.cz. „Efektivně načasované kampaně a optimalizované zásoby nám umožňují nabízet atraktivní produkty a akce během celého roku.“

Znalost cílové skupiny je základem, kterému by měla odpovídat forma i tón komunikace. „Segmentace kontaktů podle aktivity, zájmu nebo demografických údajů výrazně zvyšuje efektivitu kampaní. Klíčové je to co vidí příjemce ve své schránce jako první – jméno odesílatele, předmět e-mailu nebo preheader se mohou jevit jako detaily, ale právě na nich záleží,” dodává Stupka z Ecomail.cz.

„V RealGeeku posíláme měsíčně několik segmentovaných sezónních mailingů, které stabilně přinášejí konverze. Nejlepší zkušenost však máme s mailingy typu waitlist. Zákazníci se několik týdnů předem přihlašují k odběru novinek o zajímavém produktu a my jim při spuštění dáváme vědět jako prvním,“ podotýká Tereza Barteková, spolumajitelka e-shopu RealGeek.

Kvalitní e-mailing zahrnuje nejen obsah, ale i vizuální prezentaci. Sezónní vzhled e-mailů lze podpořit GIFy, odpočty nebo prvky gamifikace. Oblíbené jsou například adventní kalendáře či dárkové průvodce. Důležité je nepodcenit technické testování – šablony musí fungovat i v dark mode nebo na různých operačních systémech.

Každý Black Friday jednou skončí, ale firmy by měly pamatovat na to, že získané zákazníky je třeba udržet. Průběžné sledování reportů pomáhá zlepšovat výsledky a maximalizovat efekt z kampaní. Pokud se vám podaří zákazníka oslovit během Black Friday, je už jen na vás, zda u vás v novém roce nakoupí opakovaně.

Fortinet posiluje umělou inteligenci u ochrany dat a řízení vnitřních rizik

PRAHA, ČR / SUNNYVALE, Kalifornie, 20. listopadu 2024 – Společnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a průkopník konvergence sítí a zabezpečení, oznámila dostupnost FortiDLP, nové generace řešení pro prevenci ztráty dat (DLP) a řízení vnitřních rizik. Nové řešení založené na inovativní technologii Next DLP, integrované do Fortinet Security Fabric, posiluje celkové portfolio možností DLP společnosti Fortinet. FortiDLP umožňuje efektivní řízení bezpečnosti dat, dynamické prosazování jejich ochrany a lepší přehled o vnitřních hrozbách v měřítku pro velké podniky.

„V době, kdy je ochrana dat prvořadá, nabízí FortiDLP řešení nové generace, které kombinuje detekci rozšířenou o umělou inteligenci (AI) a řízení interních rizik pro zabezpečení citlivých informací,“ říká John Maddison, marketingový ředitel společnosti Fortinet. „Využitím řešení ochrany dat na bázi AI s pomocí generativní umělé inteligence mohou bezpečnostní týmy předvídat rizika, zefektivnit reakci na incidenty a zmírnit hrozby rychleji než u starších řešení DLP. Ochrana dat před vnitřními i vnějšími hrozbami začíná přehledem a proaktivní prevencí a FortiDLP tuto ochranu poskytuje hned od začátku.“

Tradiční DLP řešení jsou pro CISO manažery nedostačující

Společnost Gartner® nedávno ve svém nejnovějším průvodci trhem pro prevenci ztráty dat předpověděla, že „do roku 2027 přijme 70 % manažerů pro informační bezpečnost (CISO) ve větších podnicích konsolidovaný přístup k řešení zneužití vnitřních rizik i případů exfiltrace dat.“ CISO manažeři a bezpečnostní týmy však nadále bojují s tradičními DLP výzvami, jako je správa datových sil a rozptýlených dat s rostoucím počtem hybridních pracovníků, orientací v těžkopádných a nepružných zásadách klasifikace dat, pomalým výkonem starších nástrojů a rostoucím rizikem, které představují insideři zneužívající přístup k citlivým datům.

Co FortiDLP odlišuje od starších DLP řešení

Odpovědí společnosti Fortinet na tradiční výzvy DLP je FortiDLP, cloudové řešení ochrany dat koncových bodů s podporou umělé inteligence, které zákazníkům umožňuje řešit všechny požadavky na ochranu dat pomocí jediného produktu. S nedávnou akvizicí Next DLP přidává Fortinet do Fortinet Security Fabric výkonné řešení ochrany dat, které bezpečnostním týmům dává efektivnější způsob, jak předcházet únikům a ztrátám dat, odhalovat hrozby související s chováním, školit zaměstnance, aby se rozhodovali na základě informací o rizicích a dodržovali bezpečnostní pravidla. Řešení také pomáhá s používáním neschválených aplikací typu software jako služba (SaaS) zaměstnanci a chrání před únikem dat, když zaměstnanci používají oficiálně neschválené nástroje umělé inteligence. Mezi klíčové funkce, které odlišují FortiDLP od konkurence, patří:

  • Ochrana dat při použití oficiálně neschválených nástrojů umělé inteligence: FortiDLP umožňuje zaměstnancům bezpečně používat veřejně dostupné nástroje generativní umělé inteligence, jako jsou OpenAI ChatGPT, Google Gemini a další. Administrátoři mohou nastavit akce, které upozorní zaměstnance na správné postupy při zacházení s daty a zároveň jim umožní tyto nástroje nadále používat. Výsledkem je rovnováha mezi vyšší produktivitou a zároveň zabezpečení organizace proti sdílení citlivých firemních dat s těmito nástroji.
  • Viditelnost a ochrana dat od prvního dne: FortiDLP poskytuje automatizovaný přehled o pohybu dat a jejich ochranu od prvního dne díky zásadám out-of-the-box a strojovému učení zabudovanému do koncového bodu pro základní analýzu, s kontextovou kontrolou a kontrolou obsahu, která funguje, i když jsou koncové body odpojeny od sítě.
  • Řízení vnitřních rizik: FortiDLP může identifikovat akce, chování a další ukazatele a aplikovat vhodná opatření k identifikaci a zabránění ve zveřejňování citlivých dat mimo organizaci. Bezpečnostní týmy mohou pomocí tohoto řešení také monitorovat rizika jednotlivých uživatelů, a to identifikací, analýzou a zachycením aktivit zaměstnanců při přístupu k citlivým datům a/nebo při porušení zásad.
  • Ochrana SaaS aplikací: FortiDLP poskytuje komplexní přehled o interakcích uživatelů s daty v cloudu a zachovává ochranu i při přesunu dat mimo cloud. Řešení vytváří komplexní inventář aplikací SaaS využívaných v rámci organizace s vyhodnocením rizik a s přehledem o vstupech, výstupech a pověřeních k datům. Posiluje také obranu proti potenciálnímu narušení dat v důsledku odhalení obchodních záznamů kvůli neoprávněnému používání aplikací.
  • Ochrana dat založená na původu: FortiDLP poskytuje okamžitý přehled o vystavení dat riziku pomocí funkce Secure Data Flow, která doplňuje tradiční přístupy založené na klasifikaci obsahu a citlivosti o identifikaci dat na základě původu, detekci manipulace a kontrolu výstupu dat. Bezpečnostní týmy mohou sledovat a zabránit výstupu dat z koncových bodů a nespravovaných mobilních zařízení na disky USB, tiskárny a SaaS aplikací, jako jsou Slack, Office 365 a Google Workspace.
  • Vzdělávání uživatelů informacemi o riziku: Správci mohou konfigurovat zásady a akce, které zahrnují prezentaci přizpůsobitelných zpráv, aby uživatele poučili o důležitosti zabezpečení citlivých dat a zároveň zprostředkovali mechanismy, které řídí odpovědnost za chování zaměstnanců.
  • Navádění pomocí umělé inteligence: Asistent FortiDLP s umělou inteligencí vylepšuje analýzu incidentů tím, že pomocí FortiAI shrnuje a dává do souvislostí data spojená s pozorovanou vysoce rizikovou aktivitou, která jsou mapována do znalostní databáze MITRE Engenuity Insider Threat Tactics, Techniques, and Procedures (TTP), aby je mohli snadno využít analytici a kolegové.

V rámci svého trvalého závazku nabízet zákazníkům ochranu dat na podnikové úrovni plánuje společnost Fortinet prodávat FortiDLP jako samostatné řešení, a navíc přidat pokročilé funkce prevence ztráty dat založené na umělé inteligenci do své nabídky Security Service Edge (SSE) a integrovat další funkce ochrany dat a rizika vnitřních informací v rámci Fortinet Security Fabric.

FortiDLP je založeno na cloudové platformě SaaS pro ochranu dat nové generace od společnosti Next DLP. Společnost Next DLP byla oceněna jako reprezentativní dodavatel v průvodci Gartner Market Guide 2023 pro oblast prevence ztráty dat a v průvodci Gartner Market Guide 2023 pro oblast řešení pro řízení vnitřních rizik.

O společnosti Fortinet

Fortinet je hnací silou vývoje kybernetické bezpečnosti a konvergence síťových a bezpečnostních technologií. Jejím posláním je zabezpečit uživatele, zařízení a data na všech místech. Poskytuje tak kybernetickou bezpečnost všude tam, kde ji uživatelé potřebují, a to díky nejrozsáhlejšímu a nejucelenějšímu portfoliu řešení zahrnujícímu více než 50 produktů podnikové třídy. Řešením společnosti Fortinet, která patří k nejrozšířenějším, nejčastěji patentovaným a nejlépe ověřeným na trhu, důvěřuje přes půl milionu zákazníků. Fortinet Training Institute, jeden z největších a nejširších školicích programů v oboru, se snaží všem zpřístupnit vzdělání v oblasti kybernetické bezpečnosti a nové kariérní příležitosti. Spolupráce s respektovanými organizacemi z veřejného i soukromého sektoru, včetně CERT, vládních subjektů a akademické obce, je základním aspektem závazku společnosti Fortinet zvyšovat kybernetickou odolnost v celosvětovém měřítku. FortiGuard Labs, elitní výzkumná organizace společnosti Fortinet, vyvíjí a využívá špičkové technologie strojového učení a umělé inteligence s cílem poskytovat zákazníkům včasnou konzistentní ochranu nejvyšší úrovně spolu s informacemi o hrozbách, na něž mohou okamžitě reagovat. Další informace naleznete na stránkách https://www.fortinet.com, v blogu společnosti Fortinet a na stránkách laboratoří FortiGuard Labs.

Zoe.ai hlásí další úspěchy a opět rozšiřuje portfolio klientů

Praha, 20. listopadu 2024 – Český technologický startup Zoe.ai, který se specializuje na vývoj pokročilých nástrojů pro personalizaci zákaznické zkušenosti pomocí umělé inteligence, oznamuje další rozšíření svého portfolia klientů. Mezi ty nyní patří Česká mincovna, lídr v oblasti sběratelských mincí, a Rituals, světově známá značka prémiové kosmetiky a produktů pro domácí péči.

V září započala spolupráce s Českou mincovnou, která zahrnuje implementaci personalizovaných doporučovacích technologií na všechny dostupné webové plochy a v říjnu došlo k rozšíření o plně personalizované vyhledávání. Během prvních měsíců nasazení bylo zaznamenáno zvýšení celkových tržeb o 6 % a nárůst konverzního poměru o 7 %.

Prémiová značka kosmetiky a produktů pro domácí péči Rituals se rovněž rozhodla pro implementaci technologie Zoe.ai, která umožní hlubší personalizaci uživatelského zážitku na jejich e-shopu. V první fázi nasazení od konce srpna, se systém zaměřil na optimalizaci všech doporučovacích ploch, aby zákazníci našli produkty, které skutečně odpovídají jejich preferencím a nákupnímu chování. Nasazení přineslo nárůst tržeb z rekomendačních ploch o stovky procent. V aktuální fázi se díky vynikajícím výsledkům implementuje systém personalizovaného vyhledávání a čerstvě je v produkci i nákupní asistent.

„Spolupráce s významnými značkami, jako jsou Česká mincovna a Rituals, jasně ukazuje, že naše personalizační technologie se dokážou přizpůsobit potřebám klientů napříč různými segmenty. Od sběratelských mincí až po prémiový retail Zoe.ai pomáhá vytvářet výjimečný zákaznický zážitek,” uvedl Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.

Počet zákazníků Zoe.ai vzrostl od minulého roku na pětinásobek, což se promítlo do tržeb, které oproti roku 2023 narostly o 400 %. Zoe.ai se tak od svého založení v roce 2019 nadále profiluje jako inovátor v oblasti komplexní personalizace nákupní zkušenosti a postupně se vyvinula v lídra tohoto sektoru.

O Zoe.ai

Společnost Zoe.ai se specializuje na vývoj pokročilých technologických nástrojů pro personalizaci zákaznické zkušenosti. Technologie Zoe.ai dokáže v reálném čase sledovat a analyzovat chování uživatelů na webových i mobilních stránkách a využívá umělou inteligenci k optimalizaci obchodních procesů. Díky inovativním funkcím, jako je personalizované doporučování produktů a vyhledávání, pomáhá e-shopům zlepšit zákaznický zážitek, zvýšit konverze a optimalizovat prodeje podle individuálních potřeb každého zákazníka.

Exit mobile version