Angelbird představuje novou generaci karet AV PRO CFexpress A

Společnost Angelbird vylepšuje své proslulé karty CFexpress typu A, aby zefektivnila pracovní postupy a efektivně zvládala velké datové požadavky fotoaparátů Sony s vysokým rozlišením. Cílem těchto vylepšení je poskytnout kreativním profesionálům rychlejší výkon a spolehlivou manipulaci pro plynulejší produkční procesy.

Největší novinkou je, že nové karty mají nyní certifikaci VPG400, což znamená, že paměťová karta dokáže trvale udržovat rychlost zápisu alespoň 400 MB/s, takže je vhodná pro profesionální nahrávání videa a vysokorychlostní fotografování. Nová karta přichází s rychlostí čtení až 1800 MB/s a rychlostí zápisu 1650 MB/s, což dále zvyšuje efektivitu, takže přenosy souborů jsou rychlé a pracovní postupy bezproblémové.

Karty jsou navrženy tak, aby byly odolné vůči extrémním teplotám, vlhkosti, prachu, nárazům, rentgenovému záření a magnetickému rušení. Pokročilý systém regulace tepla také pomáhá předcházet přehřívání a zajišťuje konzistentní výkon v náročných podmínkách, zatímco technologie Stable Stream společnosti Angelbird zabraňuje poklesům snímků.

Karta je k dispozici v kapacitách 256 GB, 512 GB a 1 TB.

V souvislosti s vylepšením karet byla uvedena také nová čtečka karet, která urychluje práci. Nová čtečka karet Angelbird PKT je kompaktní výkonný přístroj, který je konstruován pro přenosnost a efektivitu. Nová čtečka karet je k dispozici pro karty CFexpress typu A a B a SD UHS-II. Má robustní konstrukci a dodává se s krytem na paměťovou kartu, takže je karta vždy chráněna. Čtečka se snadno připojuje přes USB-C a dokáže poskytovat rychlost až 20 Gb/s.

Ceny a dostupnost

Nové karty a čtečky karet se začnou dodávat v listopadu.

Doporučená prodejní cena je

130223  Angelbird CFexpress typ A, VPG400 R1800/W1650 256GB – 6.090,- Kč / 241 €

130224  Angelbird CFexpress typ A, VPG400 R1800/W1650 512GB – 10.690,- Kč / 421 €

130225  Angelbird CFexpress typ A, VPG400 R1800/W1650 1TB – 15.290,- Kč / 601 €

130220  Angelbird Cardreader PKT – CFexpress 2.0 typ B – 3.090,- Kč / 121 €

130221  Angelbird Cardreader PKT – CFexpress 2.0 typ A – 3.090,- Kč / 121 €

130222  Angelbird Cardreader PKT – SD 4.0/SDXC, UHS-I/UHS-II – 3.090,- Kč / 121 €

Klíčové specifikace

  • Certifikace VPG400
  • Rychlost čtení až 1800 MB/s a zápisu 1650 MB/s.
  • Technologie Stable Stream
  • Pokročilý systém regulace světla
  • Karta je k dispozici v kapacitách 256 GB, 512 GB a 1 TB.

Výpadky v dodavatelském řetězci pomáhá řešit 3D tisk

Evropské firmy se v posledních letech musejí vyrovnávat s narušením dodavatelských řetězců. Chybějící součástky jim znemožňují včas a efektivně vyrábět produkty. Řešení tohoto problému se však rýsuje v podobě 3D tisku, prudce se rozvíjející technologie, která nachází využití v mnoha oblastech výroby. 3D tisk se aktuálně stává významným pomocníkem, jenž firmám přináší možnost lépe zvládnout výpadky v dodávkách.

Potíže s dodavatelskými řetězci, které eskalovaly v průběhu pandemie covidu-19, podle asociace Eurochambres sdružující evropské hospodářské komory stále přetrvávají.[1] Nedostatek materiálů, zpoždění dodávek a nárůst cen přiměly firmy napříč Evropou, včetně těch českých, hledat nové způsoby, jak se vyhnout závislosti na zahraničních dodavatelích. Výpadky a změnami v globálních dodavatelských řetězcích je ovlivněna až třetina firem ve střední Evropě, což se následně promítá do vyšších nákladů a zpoždění zakázek.

„Musíme dopředu myslet na možná rizika způsobená geopolitikou. Můžete to proaktivně řešit diverzifikací kurzů nabídky. Pokud možno. Ukázalo se, že přílišné spoléhání se na jediného dodavatele nebo jedinou zemi je riskantní,“ uvedl Paul Linden, výkonný ředitel Supply Chain & Operations v panelové diskuzi pořádané platformou Steamline.[2]

Problémy s dodávkami mohou nadále ohrožovat českou ekonomiku

Aktuální makroekonomická predikce Ministerstva financí ČR uvádí, že obnovení problémů v dodavatelském řetězci představuje budoucí riziko pro řadu odvětví ekonomiky. Podle dokumentu v letošním roce brzdily mezinárodní obchod logistické problémy dané aktuálními ozbrojenými konflikty a s tím spojené prodloužení dodavatelských lhůt.

V době nestability dodavatelských řetězců se proto mnoho evropských firem obrací k technologii 3D tisku. Podle údajů Českého statistického úřadu využívalo v roce 2017 3D tisk ve výrobě jen asi 6 procent středních firem (50–249 zaměstnanců), v roce 2021 už to byl dvojnásobek. U velkých firem (nad 250 zaměstnanců) využívání vzrostlo z 18 procent na 33 procent v roce 2021. I když mohou být investice do této technologie nákladné, stále více se projevuje dlouhodobý přínos v podobě zkrácení dodacích lhůt a snížení logistických nákladů.

Výroba na míru bez čekání

3D tisk komponentů využívá i společnost Bert solutions při výrobě dekorací a scénografických prvků. „Zabýváme se výrobou na míru, která byla dříve drahá a časově náročná, s nástupem 3D tisku se však stává dostupnější a pružnější. Díky této technologii mohou firmy vytvářet součástky, nebo dokonce celé produkty přímo ve svých závodech, čímž eliminují časové prodlevy spojené s přepravou z jiných regionů,“ popisuje Jakub Olbert.

Do technologií 3D tisku ve výrobě významně investuje i Evropský inovační a technologický institut (EIT). „Pokud výrobní závod narazí na výpadek dodávky specifického dílu, může si ho pomocí 3D tiskárny vyrobit sám, často během několika hodin či dnů,“ uvádí. Tento přístup umožňuje firmám rychle reagovat na změny na trhu a snižuje riziko ztráty zákazníků kvůli nedostatku výrobků.

Využití v praxi snížilo náklady i množství odpadu

Praktickým příkladem je investice divize EIT Manufacturing do startupu ADAXIS, který vyvinul software AdaOne. Ten umožňuje přeměnit robotická ramena na 3D tiskárny schopné pracovat s různými materiály, jako jsou kovy, plasty, kompozity a beton. Tato technologie podporuje flexibilní a lokální výrobu, což snižuje náklady na přepravu, řeší problémy v dodavatelském řetězci a snižuje uhlíkovou stopu výroby.

Dalším příkladem je průmyslový výrobce Atlas Copco, kterému se díky využívání 3D tisku od německé společnosti EOS na výrobu komponentů přímo ve vlastním závodě podařilo snížit výrobní náklady o 30 procent a dobu dodání dokonce o 96 procent.[3] V neposlední řadě ubylo také odpadního materiálu, který z původních 7 procent klesl téměř na nulu. „Získáváme nové zakázky po celém světě, protože můžeme dodávat přímo, s nižšími náklady a krátkými dodacími lhůtami,“ uvedl Jason Edwards, technický manažer Atlas Copco.

Evropská legislativa řeší udržitelnost dodavatelského řetězce

Další významnou výhodou využití 3D tisku ve výrobě je udržitelnost. Technologie minimalizuje odpad a výroba je efektivnější, díky čemuž mohou firmy plnit ekologické normy, které jsou v EU čím dál přísnější. Evropský parlament v letošním roce schválil směrnici o náležité péči podniků v oblasti udržitelnosti, která velkým korporacím ukládá povinnost zmírňovat negativní vliv jejich činnosti na lidská práva a životní prostředí. Velké společnosti nad tisíc zaměstnanců jsou tak zodpovědné za dopady svého podnikání, a to včetně dopadů dodavatelského řetězce, který využívají.

www.lesensky.cz

  1. Zdroj: TZ Eurochambres, listopad 2024 (https://www.eurochambres.eu/publication/eurochambres-economic-survey-2025-europes-competitiveness-is-at-a-tipping-point/)
  2. Zdroj: Panelová diskuze Výzvy dodavatelského řetězce a S&OP v roce 2024 (https://gmdhsoftware.com/cs/supply-chain-and-sop-challenges-in-2024/)
  3. Zdroj: TZ EOS, srpen 2024 (https://www.eos.info/press-media/press-center/press-releases/eos-helps-atlas-copco-cut-costs)

 

Spojení módy, technologie a udržitelnosti našla společnost Sony v partnerství se společností Freshlabels

Společnost Sony udělala odvážný krok a poprvé zalistovala svá unikátní sluchátka mimo obchodníky se spotřební elektronikou a otevřela dveře módnímu průmyslu.

Freshlabels se tak stávají prvním českým fashion concept storem, který ve svém sortimentu nabídne designová sluchátka Sony

Společnosti Sony a Freshlabels oznamují navázání partnerství, díky kterému si zákazníci budou moci nově v pražských prodejnách Freshlabels Flagship Store, Freshlabels Sustainable Store, ale i na webu Freshlabels.cz zakoupit designová sluchátka Sony z řad 1000XM5 a LinkBuds. Pro společnost Sony se jedná o první fashion concept store, kde svá sluchátka oficiálně nabídne.

„Jsme velice rádi, že se Sony může spojit s lokální módní značkou a nabídnout tak naše oceňovaná sluchátka unikátní skupině zákazníků prostřednictvím stylového concept storu, což děláme v Česku vůbec poprvé. Spojení s Freshlabels nám dává smysl díky silnému důrazu na udržitelnost a kvalitu nabízených značek, design produktů či atraktivnímu prostředí samotných prodejen,“ říká Lukáš Bohata, Sony Sales Head pro Českou republiku.

Freshlabels, kteří v prosinci letošního roku oslaví 18. narozeniny, se od samotného začátku zaměřují na objevování a kurátorství unikátních značek a produktů s důrazem na design, kvalitu a udržitelnost. Spojení se Sony přináší Freshlabels novou výzvu v podobě zařazení vůbec první elektroniky do vlastního sortimentu.

“Na partnerství se Sony se těšíme. Díky našemu přístupu objevování unikátních produktů z celého světa spolupracujeme se světoznámými značkami často, toto je ale naše první spolupráce s takovou značkou mimo fashion odvětví. Produktové řady 1000xm5 a LinkBuds od Sony nás oslovily svou kvalitou, minimalistickým designem a udržitelností, díky čemuž výborně zapadnou do naší nabídky, “uvádí Ladislav Žižka, CEO Freshlabels.

Pro Sony i Freshlabels se na první pohled může jednat o plavbu do neprobádaných vod, partnerství se však zrodilo díky společné filozofii, která má za cíl zákazníkům nabídnout tu nejlepší kvalita s důrazem na co nejmenší dopad výrobního procesu na životní prostředí.

„Nápad na rozšíření distribuce Sony sluchátek do Freshlabels vznikl na základě nepopíratelných hodnot, které obě značky razí, ať už se jedná o nadstandartní kvalitu nabízených produktu, vysokou úroveň zákaznického servisu na prodejně nebo důraz na udržitelnost. Právě udržitelnost je posledním dílkem do pomyslné skládačky. V Sony navrhujeme naše produkty v souladu s naší iniciativou Road to Zero. Na jejímž základě například balíme naše nové produkty do originálního směsného materiálu vyrobeného z rychle rostoucích rostlin a recyklovaného papíru, což nám dovoluje v obalech kompletně eliminovat plasty,“ dodává Daniel Novák, Sony Brand Activation Manager pro Českou republiku a Slovensko.

Vzájemné partnerství obou společností bylo oficiálně oznámeno na neformálním večeru, který se uskutečnil ve čtvrtek 21. listopadu přímo v prodejně Freshlabels Sustainable store.

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl i první rozšíření pro Star Wars Outlaws v knihovně GeForce NOW

GeForce NOW přináší členům každý týden nejnovější hry a obsah, aniž by museli čekat na jejich instalaci, aktualizace nebo záplaty. Tentokrát se jedná o dlouho očekávané pokračování legendární série S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chernobyl od GSC Game World nebo možnost spojit síly s Lando Calrissianem v prvním Story Packu „Wild Card“ pro hru Star Wars Outlaws. K rozšíření se také váže nová odměna pro členy: balíček Forest Commando s kompletní výbavou pro postavy Kaye a Nixe.
Zájemci o vyzkoušení všech výhod členství Ultimate a Performance stále mohou využít 25% slevu na Day Pass, kterou lze využít do zítra, tedy pátku 22. 11.
Novinky v knihovně tento týden:

  • Towers of Aghasba (novinka ve službě Steam, 19. listopadu)
  • S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (novinka na Steamu a Xboxu, dostupné v rámci PC Game Pass, 20. listopadu)
  • Star Wars Outlaws (novinka na Steamu, 21. listopadu)
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion Game of the Year Edition (Epic Games Store, Steam a Xbox, k dispozici na PC Game Pass).
  • Fallout 3: Game of the Year Edition (Epic Games Store, Steam a Xbox, k dispozici na PC Game Pass)

V rámci služby PC Game Pass bude také tento týden zpřístupněn Microsoft Simulator 2024. NVIDIA spolupracuje s Xbox Game Studios na jeho podpoře v GeForce NOW a bude o této aktivitě dále informovat.

Proměňte o Vánocích svůj domov. Inovativní i stylové Black Friday typy od TCL

Praha, 21. listopadu 2024 – Black Friday slevy jsou v Česku v plném proudu, proto by měli zbystřit všichni, kdo uvažují o vylepšení domácích technologií. Nové řady produktů TCL pro domácí zábavu nebo třeba důmyslná chladnička dokážou zpříjemnit nejen vánoční svátky, ale především každodenní život. Proto jsme pro vás vybrali ty nejzajímavější slevy.

Televizory řady TCL C855 – vysoký výkon pro náročné

C855 je druhá nejvyšší televizní řada TCL a je po okraj naplněná špičkovými technologiemi. TCL QD-Mini LED podsvícení s ohromujícím množstvím stmívacích zón a QLED PRO tvoří dechberoucí obraz – tyhle televizory umí kontrast ostrý jako žiletka, jas jako slunce a barvy tak živé, že vás každý obsah naprosto pohltí. Podpora celé řady HDR formátů, včetně chytrého Dolby Vision IQ, zajistí prvotřídní hloubku a realističnost každé scény.

I gaming je na TCL řady C855 nekompromisní – chlubí se totiž herním balíčkem Game Master Pro 3.0. S funkcemi 144 Hz VRR (certifikované AMD FreeSync Premium Pro), 240 Hz Game Accelerator nebo ALLM je hraní vždy plynulé, ostré a bez trhání, takže ždíme z moderních konzolí i tu poslední kapku výkonu.

Součástí každého domácího kina by měl být i odpovídající zvuk. Tato řada je osazená 2.2.2 kanálovým ozvučením od Onkyo (2.1.2 u 65” a 75” modelů) s Dolby Atmos, které produkuje plný, pohlcující zvuk zejména díky integrovaným basovým reproduktorům. Zkrátka, C855 jsou nesmlouvavé televize pro náročné.

V průběhu Black Friday se slevou až 25 %.

Televizory řady TCL C765 – domácí kino i herna

Nová řada C765 má všechno, co od moderní televize chcete. Mini LED podsvícení s množstvím stmívacích zón jen o málo menším, než u C855 se spolu s celou řadou dalších sofistikovaných technologií pečlivě stará o to, aby černá byla černá, bílá svítila plným jasem a jejich přechod byl opravdu ostrý. QLED PRO a 4K Premium 2000/2400 se starají o vysoký maximální jas a pestré barvy, takže všechno na obrazovce vypadá živě a věrně – obzvlášť v HDR formátech.

Herní šampion 55C765 se může pochlubit prestižním oceněním EISA Gaming TV 2024-2025 – podobně jako prémiová řada C855 má i C765 plně nabitý herní balíček Game Master Pro 3.0 s 144 Hz VRR, takže je připravená i na nejnáročnější hráče a gaming bez kompromisů.

V průběhu Black Friday se slevou až neuvěřitelných 50 %.

Televizory řady TCL C655 – pohlcující obraz pro každého

O další stupínek níž v televizní hierarchii TCL se nachází řada C655 – tahle střední třída kraluje poměru cena/výkon. Ve své kategorii vyčnívá hlavně díky QLED PRO, jehož široké barevné spektrum je ideální pro živý obraz při sledování filmů, sportu i hraní her. S herním balíčkem Game Master 3.0 a jeho 120 Hz Game Acceleratorem (55-85“ modely, 98“ nabízí dokonce nativní 144 Hz panel a 240 Hz Game Accelerator) zajišťuje plynulé a dynamické hraní. Jako všechny TCL televize, i řada C655 je vybavena systémem Google TV se vším pohodlím, obří knihovnou aplikací i hlasovým ovládáním.

Díky 2.1 kanálovému (55“ a větší) ozvučení Onkyo s Dolby Atmos se i s C655 budete cítit, jako byste seděli přímo uprostřed akce. S luxusním bezrámečkovým designem také dobře vypadá, takže je perfektním středobodem každého obývacího pokoje.

V průběhu Black Friday se slevou až 17 %.

Soundbary řady TCL Q – zvuk jako v kině a chytrý design

TCL soundbary řady Q, které jsou k dispozici ve výkonném modelu Q85HE (7.1.4, max. 860 W) a kompaktnějším Q75HE (5.1.2, max. 620 W), vám do domácnosti přinesou zvuk jako z kina. Jsou vybaveny unikátní technologií RAY•DANZ pro širokou, pohlcující zvukovou scénu a podporují Dolby Atmos a DTS:X pro bohatý prostorový zvuk, kterým pozvednou jakýkoli zážitek z poslechu.

Díky funkci Tutti Choral pracují vybrané televizory TCL a soundbary v dokonalé harmonii, zatímco funkce AI Sonic-Adaptation optimalizuje zvuk přesně pro váš byt. Oba modely mají bezdrátový subwoofer pro silné basy a oba lze ovládat i pomocí dálkového ovladače televizorů TCL, takže si pohodlně vychutnáte místnost plnou prvotřídního zvuku.

V průběhu Black Friday se slevou až 23 %.

Chladnička řady TCL Free Built-In: design se spoustou vychytávek

Pro ty, kteří si cení flexibility při uspořádávání kuchyně, nabízí chaldničky TCL Free Built-In spousty možností zvenčí i zevnitř. Díky spodnímu odvodu tepla ji můžete natěsno integrovat do kuchyňské linky, zatímco XL kapacita a přizpůsobitelné přihrádky usnadňují organizované uložení všech potravin. Zásuvka T-Temp dokonce umožňuje flexibilní nastavení teploty pro různé potraviny.

Díky pokročilým systémům sterilizace a eliminace zápachu T-Fresh zajišťuje chladnička Free Built-In hygienické prostředí, takže vaše potraviny zůstanou dlouho čerstvé. Chytrý senzor AI Radar pečlivě hlídá teplotu uvnitř chladničky a kovový panel zajišťuje rychlé a efektivní rozložení chladu. Společně tedy zajišťují konzistentní teplotu, i když třeba vybalíte velký víkendový nákup.

V průběhu Black Friday se slevou až 24 %.

O společnosti TCL Electronics

Společnost TCL Electronics se specializuje na výzkum, vývoj a výrobu spotřební elektroniky, včetně televizorů, mobilních telefonů, audio zařízení, chytrých domácích produktů a spotřebičů. Díky kombinaci promyšleného designu a inovativních technologií, které inspirují ke skvělým výsledkům, přináší naše řada produktů funkce, které musíte mít, a smysluplné zážitky. Jako jedna z největších světových značek spotřební elektroniky, náš vertikálně integrovaný dodavatelský řetězec a nejmodernější továrna na výrobu zobrazovacích panelů pomáhají společnosti TCL poskytovat inovace pro všechny. Další informace naleznete na adrese: https://www.tcl.com/eu/.

 

Green500: Eviden opět ovládl žebříček „zelených“ superpočítačů

Praha, 21. listopadu 2024 – Aktuální vydání prestižního žebříčku „zelených“ superpočítačů Green500 opět ovládl Eviden. Jeho clustery postavené na architektuře BullSequana se umístily na prvním, druhém a šestém místě. Zlato již podruhé obhájil systém JEDI z Německa. Vítězný JEDI a šestý JETI navíc patří do evropské superpočítačové iniciativy EuroHPC, do které se výrazně zapojuje také česká pobočka Evidenu. Ta je mimo jiné podepsaná pod výstavbou a vylepšením clusteru Discoverer v Bulharsku.

„Žebříček Green500 potvrdil energetickou úspornost naší platformy BullSequana,“ říká Jaroslav Vojtěch, vedoucí oddělení HPC & Big Data společnosti Eviden v České republice. „Hned tři místa mezi deseti nejlepšími systémy na světě je fenomenální výsledek. Nejvíc nás těší, že bodovaly clustery spadající do evropské iniciativy EuroHPC, v rámci které dodávali systémy i experti z naší české pobočky.“

V žebříčku Green500 jsou superpočítače hodnoceny podle toho, jaký výpočetní výkon podávají na jeden watt spotřebované elektrické energie. Tato účinnost se měří v gigaflopech/Watt. Eviden je aktuálně podepsaný hned pod třemi clustery: JEDI, ROMEO a JETI.

Vítězem se již podruhé v řadě stal JEDI (JUPITER Exascale Development Instrument). Systém provozovaný v Německu má celkem 19 584 jader a dosáhl účinnosti 72,7 GFlops/Watt. Základem JEDI je BullSequana XH3000, kombinovaná s komponenty Grace Hopper Superchip 72C, NVIDIA GH200 Superchip a Quad-Rail NVIDIA InfiniBand NDR200.

Druhé místo obsadil cluster ROMEO-2025 nasazený ve Francii. S celkovým počtem 47 328 jader dosáhl účinnosti 70,9 GFlops/Watt. Architektura tohoto superpočítače je identická jako u JEDI.

Třetím zástupcem Evidenu je JETI (JUPITER Exascale Transition Instrument) na šesté pozici. Stejně jako JEDI je nainstalovaný v Německu a spadá do EuroHPC a má také totožnou architekturu. Disponuje ovšem dvacetinásobným počtem jader, konkrétně 391 680. O to více je zaujme jeho účinnost na hodnotě 68 GFlops/Watt.

Žebříček Green500 je součástí celosvětového hodnocení nejvýkonnějších superpočítačů Top500. Také na jeho špici najdeme zástupce společnosti Eviden. Na deváté pozici je cluster Leonardo z Itálie, který opět spadá do EuroHPC. Disponuje 1 824 768 jádry. Je postavený na platformě BullSequana XH2000 a čipech Xeon Platinum 8358 32C, NVIDIA A100 SXM4 a Quad-rail NVIDIA HDR100 Infiniband.

Česká „superstopa“

Mezi superpočítači se neztrácí ani Češi. České pobočce Evidenu byl v roce 2021 svěřen projekt na stavu bulharského superpočítače Discoverer. Letos pak Eviden získal kontrakt na jeho výrazné technologické vylepšení. Discoverer vznikl na základě iniciativy Společného evropského podniku pro superpočítačové systémy (EuroHPC JU). Iniciativa EuroHPC má za cíl budovat celoevropskou infrastrukturu špičkových superpočítačů tak, aby EU byla schopna konkurovat USA nebo Číně. V rámci EuroHPC nyní funguje devět systémů.

O společnosti Eviden

Společnost Eviden je technologickým lídrem nové generace v oblasti důvěryhodné a udržitelné digitální transformace založené na datech. S robustním portfoliem patentovaných technologií patří mezi celosvětově nejsilnější hráče na poli pokročilé výpočetní techniky, bezpečnosti, umělé inteligence, cloudu a digitálních platforem. Ve více než 47 zemích poskytuje hluboké odborné znalosti pro všechna odvětví. Díky propojení 47 000 odborníků světové úrovně dokáže společnost Eviden rozšiřovat možnosti dat a technologií v celém digitálním kontinuu, a to nejen pro současné, ale i příští generace. Eviden je společností skupiny Atos s ročním obratem cca 5 miliard eur.

Ataccama představila vítěze Data Visionary Awards, ceny míří i do Nissanu a T-Mobilu

Česko-kanadská společnost Ataccama vybrala šest vizionářů, kteří svým inovativním přístupem k práci s daty pomohli firmám k významným úspěchům.

Praha, Boston 21. listopadu 2024 – Data v dnešní společnosti hrají klíčovou roli, a to nejen z pohledu osobních dat a jejich bezpečnosti, ale také ve způsobu, jakým firmy rozhodují o svém fungování a rozvoji. Česko-kanadská společnost Ataccama, která poskytuje globálním značkám platformu pro zvýšení důvěryhodnosti dat, nyní ocenila datové lídry, kteří inovativním přístupem k využívání dat pomohli svým firmám dosáhnout mimořádných výsledků. V celkem šesti kategoriích Data Visionary Awards Ataccama ocenila mimo jiné zástupce firem Nissan, T-Mobile nebo Teranet.

„Posláním společnosti Ataccama je urychlit rozvoj našich klientů díky důvěryhodným datům. Proto chceme ocenit výjimečné datové lídry za jejich inovativní přístup k využívání naší platformy a odhodlání dostat se co nejblíže k datové dokonalosti. Data Visionary Awards v sobě spojují naše hodnoty, jako jsou vysoké cíle a pevná týmová spolupráce, a oceňují přínos naší komunity k rozvoji inovací v oblasti dat. Úspěchy našich klientů ukazují, jak důležité je rozhodovat se pomocí dat a jak velký transformační dopad efektivní správa dat má,“ říká Mike McKee, CEO společnosti Ataccama.

Inovativní práce s daty si zaslouží ocenění

Ataccama hodnotila společnosti v celkem šesti kategoriích na základě čtyř klíčových kritérií: inovativní využívání platformy Ataccama ONE, měřitelný dopad na byznysové výsledky, zákaznická zkušenost a vynikající celkový přístup ke správě dat.

Výsledky:

Inovace v oblasti dat

Vítěz: Sundar Sattanathat, vedoucí oddělení zákaznické zkušenosti ve společnosti Nissan

Ocenění náleží společnosti, která se nebála odvážně řešit složité datové výzvy, čímž prokázala svou výjimečnou kreativitu, vynalézavost a využila špičkové nástroje přinášející byznysovou hodnotu. Nissan svůj inovativní přístup ukázal při nastavení správy zákaznických dat s cílem zachovat konzistenci, přesnost a tzv. single source of truth (SSOT) napříč všemi systémy a tím zlepšit, kontextualizovat a personalizovat zákaznickou zkušenost. Díky použití nástroje Ataccama získal Nissan jednotný pohled na zákaznická data. Může se tak o zákazníky postarat ve všech oblastech, zlepšovat vztahy s obchodníky a partnery a také zajistit soulad s kalifornskou legislativou.

Datová dokonalost

Vítěz: Jason Wright, manažer pro technické produkty a řešení ve společnosti T-Mobile US

Cílem této kategorie je ocenit zákazníky Ataccama, kteří díky zavedení škálovatelného a automatizovaného systému pro datovou kvalitu prokázali své vynikající vůdčí schopnosti a výsledky v oblasti správy dat. T-mobile se to podařilo, když zavedl iniciativu „datová kvalita ve velkém“, díky níž zabezpečil a optimalizoval osmnáct tisíc databází, ušetřil desítky milionů dolarů na provozních nákladech a umožnil klíčovým datovým uživatelům ve firmě např. z oblasti AI, marketingu, financí či dodavatelského řetězce zvýšit příjmy a snadněji splnit obchodní cíle.

Obhájce zákazníka roku

Vítěz: Chantale Boulanger, ředitelka správy dat ve společnosti iA Financial Group

Toto ocenění získává zákazník, který důsledně prosazuje společnost Ataccama a její řešení a v duchu propagace, vedení a spolupráce podporuje společnost Ataccama ve své organizaci i v širší komunitě správy dat. Chantale velkoryse sdílí své poznatky a úspěchy s širší komunitou, podporuje kulturu datové gramotnosti ve své organizaci a svým příběhem inspiruje ostatní.

AI vizionář

Vítěz: Catherine Yoshida, architektka správy dat ve společnosti Teranet

Jako AI vizionáře oceňuje Ataccama toho, kdo dokázal s pomocí umělé inteligence vyřešit výzvy oblasti správy dat a připravit svá data pro strategická rozhodnutí. Společnost Teranet použila řešení Ataccama k tomu, aby získala konzistentní, přesná a s předpisy kompatibilní data připravená pro AI. Díky správě dat efektivnější podle předpokladů o 25 %, rychlejšímu přístupu uživatelů k informacím a výraznému snížení rizik spojených s dodržováním předpisů umožnil tento projekt týmům soustředit se na strategické iniciativy namísto manuálních revizí a ve firmě se setkal s pozitivním ohlasem.

Šampion datové spolupráce

Vítěz: May Kwok, architektka správy dat ve společnosti Hamilton

Titul šampiona získává člověk, který prokazuje inovace a vůdčí schopnosti, zasloužil se o mimořádnou spolupráci a sdílení znalostí ve své firmě a má klíčový podíl na úspěšném sjednocení týmů, dat a procesů. S využitím kompletní sady produktů společnosti Ataccama pro správu referenčních dat, kvalitu dat a odstraňování problémů s daty dokázala May se svým týmem automatizovat manuální procesy, omezit nadbytečné úkony a zajistit konzistentní a vysoce kvalitní data napříč divizemi, a to včetně regulačního reportování, business intelligence a daní.

Podporovatel komunity Ataccama

Vítěz: Albert de Ruiter, vedoucí oddělení správy dat ve společnosti Stater

Toto ocenění se uděluje jednotlivci z komunity Ataccama, který trvale překračuje rámec podpory ostatních uživatelů, sdílí své odborné znalosti a přispívá ke společnému růstu a úspěchu. Albert si toto ocenění zasloužil za svou výjimečnou oddanost komunitě Ataccama a za to, že je jedním z nejaktivnějších členů. Letos ze své iniciativy vytvořil čtyřdílnou příručku osvědčených postupů pro komunitu týkající se kvality a správy dat, která se věnuje různým termínům, vztahům a vícejazyčnosti. Jeho zvídavost, příspěvky a nasazení inspirovaly ostatní k převzetí vedoucích rolí v rámci komunity.

O společnosti Ataccama

Ataccama umožňuje organizacím zrychlit jejich obchodní iniciativy pomocí vysoce kvalitních, řízených a důvěryhodných dat. Jednotná platforma pro důvěryhodná data Ataccama ONE kombinuje datovou kvalitu, pozorovatelnost dat, datovou genealogii, řízení dat a centrální správu kmenových dat do jediného řešení, které stovky společností po celém světě využívají k růstu, snižování nákladů a minimalizaci rizik. Společnost Ataccama byla jednou z pouhých tří softwarových společností, které společnost Gartner v roce 2024 ocenila jako lídra trhu pro rozšířenou datovou kvalitu. Více informací najdete na www.ataccama.com.

Press kit včetně fotografií platformy Ataccama ONE naleznete zde.

Nedávné novinky z Ataccama:

Inteligentní cenotvorba a automatizace pro efektivní hotelový provoz. Mews akvíruje švédské Atomize

Praha 21. listopadu 2024 – Český jednorožec Mews, přední cloudový poskytovatel služeb v oblasti pohostinství, oznámil akvizici švédské firmy Atomize, která se specializuje na software pro řízení výnosů (RMS). Díky pokročilým algoritmům umožňuje platforma Atomize hotelům dynamicky upravovat ceny a lépe využívat kapacity, což otevírá cestu k vyšším příjmům a efektivnějšímu řízení. Mews zároveň nedávno posílil svou pozici na trhu akvizicí francouzské společnosti Quotelo, jejíž technologie usnadňuje hotelům organizaci eventů a automatizuje administrativní procesy spojené se skupinovými a firemními rezervacemi. Mews Ventures má na svém kontě od svého vzniku celkem jedenáct akvizic.

„V odvětví, kde rezervace mohou probíhat kdykoli, je klíčové rozhodovat se na základě aktuálních dat. Tradiční systémy pro řízení výnosů často vedou k plošným úpravám cen, což není vždy efektivní. Právě proto nás akvizice Atomize tak těší – svým zákazníkům umožníme pracovat s prediktivními analýzami a tržními daty, díky kterým mohou své příjmy maximalizovat,“ uvádí zakladatel společnosti Mews Richard Valtr.

Společnost Atomize, kterou v roce 2016 založil Leif Jägerbrand, využívá pokročilé technologie k převodu složitých tržních dat na praktická doporučení. Umožňuje hoteliérům nastavovat optimální ceny v reálném čase s výhledem až na dva roky. Zároveň minimalizuje potřebu ručních zásahů. Atomize využívají hotely ve více než 50 zemích na pěti kontinentech. Mezi hlavní funkce této platformy patří:

  • Dynamická cenotvorba v reálném čase: Atomize využívá chytré algoritmy, které nepřetržitě sledují poptávku na trhu, rezervační vzorce, ceny konkurence a další faktory, a automaticky upravuje ceny pokojů v reálném čase.
  • Detailní cenotvorba na úrovni jednotlivých pokojů: Hotely mohou optimalizovat ceny pro konkrétní typy pokojů podle aktuální tržní poptávky, preferencí hostů a vnímané hodnoty jednotlivých kategorií, což zvyšuje efektivitu správy příjmů.
  • Cenotvorba pro více nemovitostí a skupiny hotelů: Jednotná platforma umožňuje konzistentní správu výnosů pro hotelové řetězce a skupiny, přičemž zohledňuje specifické podmínky jednotlivých trhů.
  • Kombinace automatizace a lidské kontroly: Atomize spojuje pokročilé algoritmy pro cenotvorbu s možností hoteliérů zasahovat do strategie a přizpůsobit ji vlastním potřebám.

„Atomize je naším klíčovým strategickým partnerem již od roku 2018. Společně jsme pomohli stovkám zákazníků efektivně řídit jak příjmy, tak provoz. Začlenění týmu expertů z Atomize a jejich špičkového produktu do naší rodiny je pro Mews obrovským krokem vpřed v naší snaze přetvářet hotelový průmysl,“ říká CEO společnosti Mews Matt Welle.

„Vstup do rodiny Mews znamená novou vzrušující etapu nejen pro Atomize, ale i pro celé hotelnictví. Díky globálnímu dosahu a inovačnímu přístupu Mews vidíme obrovský potenciál v tom, nabídnout hoteliérům komplexnější způsob správy příjmů a provozu. Spojením sil můžeme lépe podpořit hoteliéry v poskytování výjimečných zážitků hostům a zároveň zvyšovat ziskovost. Věříme, že budoucnost hotelových technologií spočívá v chytrých a integrovaných řešeních, a toto partnerství nás k této vizi posouvá o krok blíže,“ komentuje zakladatel a předseda představenstva společnosti Atomize Leif Jägerbrand.

„Atomize je přesně to, co jsme potřebovali k maximalizaci příjmů a efektivity. Díky jeho doporučením cen v reálném čase můžeme okamžitě reagovat na měnící se rezervační trendy, což nám pomohlo zvýšit ukazatel RevPAR o 35 % napříč celou naší skupinou. Zároveň nám ušetří přibližně deset hodin týdně na každý hotel, což celkově činí padesát hodin týdně. Nejenže s Mews a Atomize zůstáváme flexibilní v dynamickém trhu, ale také vytváříme plynulý a hodnotný zážitek pro své hosty a odolnější provoz pro svůj tým,“ uvádí Chris Pedersen, CEO společnosti Kronen Hotel Group v Norsku.

Nejedná se o první akvizici posledního kvartálu letošního roku. Český scaleup již začátkem listopadu oznámil posílení své pozice na trhu akvizicí společnosti Quotelo, jejíž technologie usnadňuje hotelům organizaci eventů a automatizuje administrativní procesy spojené se skupinovými a firemními rezervacemi. Akvizice následuje po růstu na francouzském trhu, kde scaleup zvýšil počet zákazníků o 57 % na 1 000 a otevřel novou pobočku v Paříži. Jedná se o desátou akvizici Mews Ventures a první na francouzském trhu, celkem má na svém kontě Mews Ventures od svého vzniku 11 akvizic.

Více o Mews

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá pět tisíc zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub a Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností Hotel Tech Report, stejně jako Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii.

Více o Atomize

Atomize vyvíjí cloudový systém pro řízení výnosů (RMS), který pomáhá hotelům efektivněji stanovovat ceny za pokoje a automatizovat cenotvorbu. Řešení Atomize reaguje na potřeby hotelů, které se potýkají s nedostatkem personálu a hledají způsoby, jak zvýšit efektivitu a ziskovost prostřednictvím automatizace. Systém Atomize je navržen tak, aby byl snadno použitelný a finančně dostupný, přičemž zajišťuje přesnou správu cen. Společnost, založená ve švédském Göteborgu, působí globálně a její služby využívají hotely ve více než 50 zemích na pěti kontinentech, s kapacitou od 50 do 1 250 pokojů.

Více o Quotelu

Quotelo je francouzský startup, který nabízí automatizaci nabídky, fakturace, plánování a funkcí pro hotely. Zaměřuje se na jednoduchost a efektivitu. Platforma spojuje potřeby klientů v oblasti eventů, specifické profily zákazníků, nabídky hotelů a požadavek na okamžité výsledky do efektivního rezervačního systému, který je optimalizován pro MICE a skupinové akce. Quotelo šetří čas prodejních týmů, minimalizuje chyby a automatizuje administrativní úkoly, čímž zlepšuje práci hoteliérů i zážitky jejich hostů.

Další citace k využití:

„Stáváme se součástí rodiny Mews a jsme z toho nadšení. Začlenění Atomize do Mews znamená novou vzrušující kapitolu pro celé hotelnictví. Spojením naší pokročilé technologie pro řízení příjmů s komplexní platformou Mews vznikají dlouhodobé možnosti pro rychlejší a hlubší inovace, které nastaví nové standardy pro provozní efektivitu a optimalizaci příjmů. Společně vytváříme základ pro další generaci hoteliérů, kteří budou prosperovat nejen dnes, ale i v odvětví, které se rychle vyvíjí a vyžaduje moderní, škálovatelná řešení,“ říká Alexander Edström, CEO společnosti Atomize.

3D modely měst neslouží jen úředníkům. Využívají je akademici i laická veřejnost

Ačkoliv 3D modely měst nacházejí uplatnění primárně v úřednických kancelářích při plánování budoucího územního rozvoje, užitek přinášejí rovněž akademikům i laické veřejnosti. Důležité jsou například při environmentálních výzkumech, studiích šíření hluku či analýzách přírodních hrozeb. Běžný občan města se zase díky nim může lépe seznámit s budoucím vývojem svého sídla.

Interaktivní 3D modely s vysokou mírou přesnosti se stávají nezbytným nástrojem moderních měst. Kromě zástupců municipalit dokážou velmi cenně posloužit rovněž laické i odborné veřejnosti, pro kterou jsou tyto projekty obvykle v plném rozsahu volně dostupné. „Běžný občan si může za pomoci 3D mapy svého sídla udělat lepší představu o tom, kterak se v příštích letech promění zástavba kolem něj a jaký vliv bude mít tato skutečnost na jeho bydlení,“ nastiňuje Drahomíra Zedníčková, výkonná ředitelka společnosti TopGis, která se tvorbou 3D modelů měst zabývá.

V praxi si tak může člověk ověřit například to, zda mu nově navržená budova nezamezí ve výhledu z okna či jak se s její výstavbou promění množství dopadajícího světla. Pro vědeckou komunitu jsou pak nově tvořené 3D modely měst cenným nástrojem k výzkumům věnujícím se například kvalitě života a bezpečnosti v daném místě. Konkrétně může jít o studie čistoty ovzduší, šíření hluku, teplot povrchů či analýzy potenciálních přírodních hrozeb.

S dostupnými daty rovněž pracují studenti vysokých škol, zejména oborů geodézie, architektury, stavebnictví, topografie či protipovodňové ochrany. „Na geodézii o těchto 3D modelech měst víme, využíváme je jako dostupné ukázky typu dat ve více předmětech a vyučujeme geodetické a fotogrammetrické metody sběru dat, ze kterých tyto 3D modely vznikají,“ potvrzuje Jiří Bureš z Ústavu geodézie Fakulty stavební Vysokého učení technického (VUT) v Brně.

„Trojrozměrné mapy měst využíváme primárně v předmětech, jako je hydroinformatika nebo protipovodňová ochrana,“ doplňuje Aleš Dráb z Ústavu vodních staveb VUT. S takzvanými digitálními dvojčaty ve své běžné praxi dále pracují i architekti, jimž pomáhají lépe zasazovat jejich projekty do stávající sídelní struktury. Data z 3D map používají ke komerčním účelům i turistické cestovní kanceláře.

Pro moderní města nepostradatelný nástroj

Zásadním důvodem, kvůli kterému si města podrobné 3D modely pořizují, je snaha maximálně optimalizovat budoucí územní rozvoj. V Česku začaly vysoce přesný fotorealistický model mezi prvními využívat Karlovy Vary, a to v roce 2018. „Od té doby byl nápomocen při doprovodu řady investičních záměrů, ať už soukromé, či veřejné sféry. Při jejich ověřování je přesné prostředí 3D modelu neocenitelným pomocníkem, zvlášť v tak morfologicky komplikovaném prostředí, jako je lázeňské centrum Karlových Varů,“ uvádí Karel Adamec, ředitel Kanceláře architektury města Karlovy Vary.

Nepostradatelná je 3D mapa i v hlavním městě. „3D model Prahy dlouhodobě slouží pro vizualizaci a posouzení plánované nové výstavby ve městě. Jeho role je nezastupitelná zejména při vyhodnocení vlivu nových budov na panoramata Prahy,“ vysvětluje Marek Vácha, tiskový mluvčí Institutu plánování a rozvoje hlavního města Prahy.

Kompletní trojrozměrnou mapu ve vysoké přesnosti má od letošního roku v kompletní podobě i největší moravské město. „3D model byl využit například při práci na budoucí podobě Brněnské třídy nebo územních studiích, které se dotýkaly lokality Západní brána a nové čtvrti Trnitá, a to včetně podkladů pro nové hlavní nádraží,“ doplňuje Šárka Reichmannová, tisková mluvčí Kanceláře architekta města Brna.

Kromě krajských sídel si však trojrozměrné vizualizace stále častěji pořizují i menší města. Příkladem může být jihomoravská Kuřim. „Díky novému trojrozměrnému modelu budeme při plánování staveb moci pracovat s vyšší úrovní detailů. Interaktivní vizualizace nám nabídne daleko komplexnější představu o tom, jak budoucí stavby ‚zapadnou‘ do stávající zástavby města. 3D model bychom rádi zpřístupnili i široké veřejnosti“ popisuje Jan Vlček, místostarosta Kuřimi.

Přesnost až na dvacet centimetrů

3D modely měst se obvykle realizují za pomoci leteckých snímků. „Kupříkladu trojrozměrnou mapu Brna jsme vytvořili pomocí stereofotogrammetrického mapování. 3D objekty pak vznikají s použitím speciálních brýlí ze stereopárů leteckých měřických snímků. Výsledný model nabízí přesnost 0,2 metru,“ uzavírá Drahomíra Zedníčková.

HONOR uvádí na český trh tablet HONOR MagicPad 2 a chytré hodinky HONOR Watch 5

[Praha – 20. listopadu 2024] – Globální technologická značka HONOR přichází na český trh s dvěma novinkami – výkonným tabletem HONOR MagicPad 2, který propojuje produktivitu a zábavu, a stylovými chytrými hodinkami HONOR Watch 5 s pokročilými funkcemi pro zdraví a sport. Obě novinky mohou být skvělým dárkem pro vás i vaše blízké.

HONOR MagicPad 2: Dokonalé propojení produktivity a zábavy

HONOR MagicPad 2 zaujme svým impozantním designem – má ultratenké 5,8mm tělo a váží pouhých 555 g, což z něj dělá ideálního společníka na cesty. Je vybaven velkým 12,3palcovým displejem HONOR Eye Comfort s obnovovací frekvencí 144 Hz, který vytváří vizuálně ohromující zážitek s vylepšenou plynulostí a odezvou napříč různým obsahem. Navíc díky dvojí certifikaci TÜV zajišťuje optimální péči o oči díky pokročilým inovacím, jako jsou AI Defocus Display, 4320Hz vysokofrekvenční PWM stmívání, cirkadiánní noční displej a funkce dynamického stmívání.

Tablet vyniká nejen po vizuální stránce, ale také zvukovým zážitkem, který nabízí. HONOR MagicPad 2 má certifikaci IMAX-Enhanced, což zaručuje kvalitní zábavu s ohromující kvalitou obrazu a zvuku od DTS, která uživatele ponoří do neskutečného audiovizuálního zážitku na Disney+ kdykoli a kdekoli. Díky integraci technologie HONOR Spatial Audio tablet disponuje o 25 % širším zvukovým polem ve srovnání se svým předchůdcem, což obohacuje zvukový zážitek všech uživatelů.

HONOR MagicPad 2 je poháněn vlajkovou platformou Snapdragon 8s Gen 3, která excelentně zvládá více úkolů, jako jsou kancelářská práce a hraní her. Obrovská baterie s kapacitou 10050 mAh, která slouží jako výkonná záloha pro práci i zábavu, je doplněna 66W technologií pro rychlé nabíjení a efektivní spotřebu energie, což uživatelům poskytuje klid na práci bez stresu z vybití zařízení.

HONOR MagicPad 2 běží na novém MagicOS 8.0, který je založen na rozpoznávání záměrů uživatele a disponuje výkonnými schopnostmi umělé inteligence, přinášejícími uživatelům bezprecedentní magický zážitek. Funkce Magic Portal dokáže v předstihu rozpoznat záměry uživatele, což uživatelům umožňuje vytvářet plány nebo více úkolů pouhým dlouhým stisknutím a přetažením. Kancelářské nástroje řízené umělou inteligencí dále zvyšují produktivitu zařízení — od převodu hlasu na text až po zkrášlování rukopisu a funkce rozpoznávání vzorců — čímž uživatelům zásadně usnadňují každodenní práci.

HONOR Watch 5: Lehký design a pokročilé funkce

HONOR přináší také chytré hodinky HONOR Watch 5, které v sobě pojí moderní technologie a elegantní design. Chytré hodinky HONOR Watch 5 váží jen 35 g a jejich tloušťka je pouhých 11 mm, takže jsou lehké a pohodlné pro celodenní nošení. Barevný 1,85palcový displej AMOLED s rozlišením 450 × 390 pixelů a 322 PPI podporuje dotykové ovládání na celé obrazovce a poskytuje živý vizuální zážitek.

Chytré hodinky HONOR Watch 5 jsou vybaveny křemíkovo-uhlíkovou baterií, která s kapacitou 480 mAh nabízí působivou 15denní výdrž. Baterie je poháněna technologií Turbo X Smart Power Management, která zajišťuje efektivní využití energie. Tyto chytré hodinky také sledují základní zdravotní ukazatele, včetně srdečního tepu a úrovní SpO2, a pomáhají tak uživatelům sledovat jejich pohodu v reálném čase. Systém určování polohy AccuTrack výrazně zvyšuje přesnost GPS a nabízí uživatelům přesnější sledování aktivit.

Cena a dostupnost

Tablet HONOR MagicPad 2 (12/256 GB) v černé barvě je dostupný u prodejců Alza a Datart za doporučenou cenu 13 490 Kč. Chytré hodinky HONOR Watch 5 budou u vybraných prodejců dostupné od 27. 11. 2024 v černé a zlaté barvě za doporučenou cenu 3 790 Kč.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.honor.com/cz.

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

Exit mobile version