Axis rozšiřuje svůj systém nositelných kamer – uvádí novou „kameru pro nás ostatní“ a sadu ke vzdálené aktivaci

Společnost Axis Communications uvádí na trh novou kameru k nošení na těle AXIS W110 – lehčí a uživatelsky přívětivější typ nositelné kamery, navržený speciálně k ochraně zaměstnanců v odvětvích, jako jsou maloobchod, zdravotnictví nebo doprava. Reaguje tím na obrovskou poptávku po používání nositelných kamer i mimo oblast policejních a pořádkových složek. Druhou novinkou je aktivační sada AXIS W400, s jejíž pomocí lze na dálku spustit nahrávání ze všech dostupných nositelných kamer v blízkém okolí systému. 

Nositelné kamery jsou dobrým preventivním nástrojem při udržování pořádku. Samotná jejich přítomnost lidi odrazuje od agresivního chování a pozitivně ovlivňuje vystupování na veřejnosti – ať už jde o nositele kamery nebo potencionálního agresora.

„Až dosud byly kamery nošené na těle určené téměř výhradně pořádkovým složkám a bezpečnostním organizacím,“ říká Olof Leidecker, produktový manažer společnosti Axis Communications. „Nová nositelná kamera AXIS W110 přinášejí výhody také ostatním z nás, a to díky zpracování, které je kompaktní, lehké, snadno použitelné, a navíc se hodí do mnoha různých odvětví.“

Kamera k nošení na těle AXIS W110 odrazuje od nevhodného chování, chrání a dokumentuje. Uživatelé i veřejnost mají pocit, že nejsou sami bez pomoci, což přispívá k jejich většímu klidu na pracovišti. AXIS W110 nabízí také vynikající kvalitu obrazu a zvuku, záběry jsou mimořádně ostré a čistý zvuk může sloužit k forenznímu využití v případě řešení incidentů nebo k zvýšení efektivity provozních úkolů.

Kamera AXIS W110 je postavená na otevřených standardech a nabízí snadnou integraci jak s aplikací AXIS Camera Station, tak i dalšími systémy VMS (správa videa) a EMS (správa důkazů) třetích stran, a to lokálně nebo v cloudu. Není proto problém tyto kamery zapojit do stávajících bezpečnostních systémů a ukládat libovolné množství záznamu, aniž by se ohrozila kvalita obrazu.

AXIS W110 splňuje standardy FBI pro kybernetickou bezpečnost díky end-to-end šifrování. Samozřejmostí je také soulad s předpisy HIPAA.

Mezi klíčové vlastnosti kamery W110 patří:

  • kompaktní provedení (85 g, 75×55×19 mm);
  • nízká hmotnost s flexibilními možnostmi montáže;
  • otevřené standardy pro snadnou integraci;
  • snadné vyhledávání a načítání záznamů;
  • end-to-end šifrování.

Sada AXIS W400 na dálku spustí nahrávání

Společnost Axis Communications zároveň představila aktivační set AXIS W400 pro kamery nošené na těle. Tato sada umožňuje na dálku automaticky aktivovat nahrávání videa u všech nositelných kamer v blízkém okolí z jednoho systému poté, co se spustí světelný maják nebo siréna nebo při zmáčknutí tísňového tlačítka.

Ve stresových situacích vždy existuje riziko, že uživatelé kamer nošených na těle zapomenou v rychlosti aktivovat nahrávání. AXIS W400 toto riziko eliminuje a zajišťuje, že se během vyhrocené situace pořídí videozáznam vždy s pomocí jedné nebo více dostupných kamer v systému – například policie tak může podpořit dodržování předpisů a dokumentovat správnost svého postupu. Pokud je AXIS W400 integrovaný v policejním voze, může se automaticky spustit při aktivaci světelného majáku nebo sirény. Systém lze také připojit k tísňovému tlačítku, například v maloobchodním prostředí, které při zmáčknutí automaticky aktivuje nositelné kamery personálu.

Mezi klíčové vlastnosti aktivační sady AXIS W400 patří:

  • automatická aktivace záznamu;
  • spouštění pomocí I/O spouštěče;
  • využití Bluetooth beaconů.

Nová kamera k nošení na těle AXIS W110 bude k dispozici prostřednictvím distribučních kanálů společnosti Axis ve 4. čtvrtletí roku 2023 za doporučenou koncovou cenu 15 900 Kč.  Aktivační set AXIS W400 pro kamery nošené na těle bude rovněž k dispozici ve 4. čtvrtletí 2023. 

O společnosti Axis Communications

Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí řešení, která zvyšují úroveň zabezpečení a zlepšují procesy v podnikání. Jako světový leader v oblasti síťových technologií nabízí společnost Axis řešení videodohledu a řízení přístupu, interkomy a audiosystémy. Tato řešení jsou ještě efektivnější díky inteligentním analytickým aplikacím a vysoce kvalitním školením. V současnosti má Axis přibližně 4 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování řešení zákazníkům spolupracuje s technologickými partnery a systémovými integrátory z celého světa. Společnost byla založena v roce 1984 a sídlí ve městě Lund ve Švédsku. Více informací o společnosti Axis najdete na webové stránce www.axis.com.

VARTA Multi Charger – USB-C nabíječka baterií

Klasickou situaci kdy potřebujete nabít baterie, ale nabíječka není po ruce lze řešit různě. Jedním z těchto řešení je novinka VARTA. Nabíječka nabízí velmi kompaktní rozměry (137x101x26 mm, 123 g) a jako zdroj napájení využívá USB-C konektor. VARTA Multi Charger nabije až 8 baterií AA nebo AAA najedou. Velmi praktický je pak USB-C zdroj napájení. Ten umožnuje nabíječku použít nejen doma, ale také na cestách. Zdrojem energie pro nabíječku totiž může být jak počítač, tak nabíječka např. mobilu, ale také powerbanka. Nabíjet baterie tak lze z powerbanky např. i pod stanem bez přístupu k elektrické síti. Multi Charger umožňuje nabíjet baterie po párech (tzn. 2, 4, 6 a 8 ks) a je možné dodat energii jak mikrotužkovým, tak tužkovým NiMH bateriím. Každý pár má vlastní stavovou diodu informující o průběhu. Multi Charger disponuje nabíjecím proudem 200mA pro AAA a 450 mA pro AA baterie. Nabíjecí čas je cca 4,5 h pro 4x AA 1600 mAh. Vzhledem k pomalejšímu nabíjení se Multi Charger hodí zejména na šetrné nabíjení většího množství baterií např. přes noc. Samozřejmostí je i udržovací nabíjení „trickle charge“. Z bezpečnostních funkcí nechybí detekce špatné polarity, alkalické baterie, ochrana proti zkratu a ukončení nabíjení s využitím „Minus Delta V“. Součástí balení je i vhodný USB-C kabel a samozřejmostí je také 3letá záruka.

Cena: 789 Kč

www.varta-ag.com/en/consumer

https://www.czc.cz/varta-nabijecka-multi-charger/353344/produkt

Focus Nordic rozšiřuje distribuci časosběrných kamer Brinno

Společnost Focus Nordic s hrdostí oznamuje, že rozšiřuje distribuci oblíbených časosběrných kamer Brinno do šesti nových zemí: České republiky, Slovenska, Rumunska, Bulharska, Slovinska a Chorvatska.

Brinno je jednou z předních světových technologických společností, které se zaměřují na vývoj a výrobu časosběrných kamer pro profesionální použití i pro koncové uživatele. V průběhu let získala řadu ocenění za své vysoce kvalitní inovativní výrobky. V rámci jejich nabídky produktů objevíte celou řadu možností, včetně časosběrných kamer, stavebních kamer, domácích bezpečnostních kamer, venkovních bezpečnostních kamer a kreativních kamerových sad.

„Svědčí to o tom, že jsme odvedli dobrou práci a získali jsme zvýšenou důvěru společnosti Brinno,“ říká Magdalena Ozarek, produktová manažerka a odpovědná osoba za značku Brinno ve společnosti Focus Nordic. Zaznamenáváme zvýšenou poptávku po jejich stavebních časosběrných kamerách, které mají úžasnou výdrž baterie až 120 dní a jsou robustně konstruované, aby odolaly náročným povětrnostním podmínkám. Všechny stavební časosběrné kamery Brinno mají pouzdra odolná proti povětrnostním vlivům s krytím IPX. Díky flexibilnímu nastavení časového plánu je snadné dokumentovat proces výstavby a můžete si vybrat a naplánovat, které dny v týdnu chcete nahrávat.

Kamery Brinno jsou skladem a je možné je ihned expedovat do všech nových zemí.

iSTYLE se spojuje s m:zone a posiluje v regionu. Na česko-slovenském trhu má nově 16 prodejen, v CEE dokonce 61

iSTYLE a m:zone spojují své aktivity a pod hlavičkou iSTYLE budou nově na Slovensku provozovat šest prodejen v Bratislavě, Žilině a Trenčíně. iSTYLE je největším partnerem značky Apple ve střední a východní Evropě, v Česku a na Slovensku má 16 prodejen. V pěti zemích CEE otevřel již 9 prodejen s nejvyšším statusem Apple Premium Partner. Novým generálním manažerem iSTYLE SK se stává někdejší CEO a vlastník m:zone Branislav Rentka. Po spojení s m:zone má iSTYLE ambici již v příštím roce na slovenském trhu pokořit obrat 85 milionů eur. Ke sloučení obou firem dojde ihned po schválení transakce ze strany příslušných úřadů.

Společnost m:zone působí na slovenském trhu již od roku 1996 a aktuálně disponuje třemi prémiovými prodejnami v centrech Aupark a Eurovea v Bratislavě a v centru Aupark v Žilině. Tato trojice nově doplní původní slovenské prodejny iSTYLE v bratislavských centrech OC Central a Bory Mall a trenčínskou prodejnu v OC Laugaricio. Spojením firem tak vzniká zásadní Apple Premium Reseller na slovenském trhu, který zákazníkům přinese nejen nabídku Apple zařízení a široký výběr příslušenství, ale také profesionální poradenství pro retailové i firemní zákazníky, širokou nabídku možností financování a v neposlední řadě také špičkový nákupní zážitek, v rámci kterého zákazníka ekosystémem Apple provází tým odborníků vyškolených podle standardů společnosti Apple.

„Spojení obou značek je výsledkem dlouhodobého vzájemného respektu a zároveň naplněním společné vize nabídnout zákazníkům na Slovensku co nejlepší dostupnost prodejen a ještě lepší služby. Společně budeme pod značkou iSTYLE schopni synergicky využít silné stránky obou firem a usnadnit cestu k Apple zařízením mnohem širšímu okruhu koncových zákazníků, podnikatelů i firem. Pro stávající zaměstnance m:zone se nic nemění a spojení nebude mít žádný vliv na provoz stávajících poboček,“ popisuje Branislav Rentka, nový generální ředitel iSTYLE SK.

Stávající tým iSTYLE na Slovensku doplní všichni stávající zaměstnanci m:zone a iSTYLE SK bude podléhat vedení místního managementu v čele s generálním ředitelem Branislavem Rentkou. Rebranding stávajících prodejen je naplánován do konce roku 2023.

„Slovensko je trhem s atraktivní kupní silou, vysokým růstovým potenciálem a zároveň trhem, kde mají monobrandové prodejny silnou pozici. Jelikož je pro nás celý region střední a východní Evropy strategickým, posílení pozice na slovenském trhu pro nás byla přirozeným krokem. Společnost m:zone je se svou takřka třicetiletou tradicí a výbornou znalostí lokálního prostředí skvělým partnerem,“ popisuje motivy spojení regionální manažer iSTYLE pro CEE Csaba Gyarmati.

Věrnostní program, lepší e-shop i nové prodejny s vyšším statusem APP

V rámci sloučení budou moci všichni zákazníci využívat výhody věrnostního programu společnosti iSTYLE a také bezproblémového online nakupování na webu istyle.sk. Nakupující zároveň získají přístup k širší prodejní síti. Exkluzivní designové prodejny v atraktivních lokalitách, s pečlivě vyškoleným personálem a s nabídkou služeb, jako je možnost odprodat své staré zařízení, vyzvednout si objednávku z e-shopu nebo zajistit si financování pro svůj osobní i firemní nákup, tak budou mít zase o něco blíže. Obchodní závazky společnosti m:zone budou převedeny na iSTYLE a zákazníci se tak nemusí obávat o případné uplatnění záruky.

Ambicí iSTYLE pro další měsíce je kontinuální růst napříč segmenty, tedy jak v oblasti prodeje koncovým zákazníkům, tak v oblasti B2B, ve které je iSTYLE napříč trhy velmi silný. Firma zajišťuje nejen prodej, ale i financování zařízení a jejich následnou implementaci v souladu s individuálními potřebami firem, a to jak v oblasti malých a středních firem, tak i velkých korporací a institucí. Již v příštím roce chce firma na slovenském trhu pokořit obrat 85 milionů eur, otevřít nové lokace a zároveň rozšířit síť o prodejny s nejvyšším statusem Apple Premium Partner, které se svým nákupním standardem přibližují ikonickým prodejnám Apple Store.

O společnosti:

Společnost iSTYLE, která patří do skupiny Midis, je největší sítí maloobchodních prodejen Apple Premium v 9 zemích střední a východní Evropy. V současné době má 131 prodejen, z toho 61 v regionu střední a východní Evropy a 30 na Středním východě. Síť španělské sesterské společnosti K-Tuin tvoří dalších 40 prodejen. Obrat společnosti iSTYLE (společně se španělskou K-Tuin) v loňském roce přesáhl 1 miliardu dolarů.

Správa umělé inteligence představuje pro firmy největší výzvu, ukazuje report DLA Piper

Globální advokátní kancelář DLA Piper zveřejnila detailní studii AI Governance: Balancing Policy, Compliance, and Commercial Value. Komplexní report založený na nezávislém průzkumu se zabývá kritickým průnikem umělé inteligence, správy umělé inteligence a řízení rizik. Zkoumá, jak společnosti zavádějí programy umělé inteligence v praxi a s jakými problémy se přitom potýkají, a sdílí poznatky globální pracovní skupiny DLA Piper pro umělou inteligenci o tom, jak lze AI zavést odpovědně, eticky a současně s rozumnými komerčními očekáváními.

Ačkoli se zdá, že disruptivní potenciál umělé inteligence je takřka neomezený, implementace umělé inteligence představuje také některá vážná rizika. AI report DLA Piper ukazuje, jak důležité je správné řízení při využívání umělé inteligence v situacích, kdy jsou pravidla a předpisy celkově značně složitá a mnohdy nekonzistentní. Je obecně známo, že obavy týkající se potenciálně neodpovědného využívání AI prudce vzrostly spolu s aktuálně jejím masivním zaváděním, což přimělo vybrané globální tvůrce politik a regulační orgány k formalizaci pravidel, která by uspokojivým způsobem řešila momentální i dlouhodobé společenské, technické a obchodní výzvy.

Klíčová zjištění z reportu

Nasazení umělé inteligence:

  • 96 % respondentů zavádí umělou inteligenci, přičemž 72 % využívá nástroje a řešení od dodavatelů třetích stran.
  • V současné době se umělá inteligence nejčastěji využívá v oblasti zákaznických služeb (59 %) a výzkumu a vývoje/vývoje produktů (57 %).
  • 45 % respondentů považuje umělou inteligenci za klíčovou pro to, jak jejich organizace vytváří hodnotu, a 41 % předpokládá, že pokud ji nepřijmou, jejich hlavní činnost se stane nadbytečnou.

Výzvy a rizika v oblasti umělé inteligence:

  • Zavedení a implementace řádné governance je hlavní výzvou při zavádění umělé inteligence – 99 % respondentů ji uvedlo mezi svými pěti největšími výzvami.
  • 96 % respondentů uvedlo jako klíčovou výzvu zajištění toho, aby AI fungovala v souladu s regulačními pravidly.
  • Téměř polovina respondentů (43 %) se setkala s přerušením, pozastavením nebo zrušením projektů umělé inteligence, přičemž jako časté důvody uvádějí problémy s ochranou osobních údajů (48 %) a nedostatečný rámec správy a řízení (37 %).

Správa a řízení umělé inteligence:

  • Polovina respondentů (49 %) chce implementovat AI v souladu s hodnotami své společnosti a 65 % respondentů dokonce aktivně ukončilo smlouvy s dodavateli AI kvůli etickým obavám.
  • Více než polovina respondentů odpovědělo, že vylučuje z rozhodovacího procesu o zavedení umělé inteligence právní a compliance týmy.
  • Více než třetina (36 %) respondentů si není jistá, že dodržuje současné právní předpisy v oblasti umělé inteligence, a 39 % nemá jasno v tom, jak se regulace vyvíjí.

Paul Allen, partner a globální spolupředseda praxe duševního vlastnictví a technologií ve společnosti DLA Piper, říká: „V době, kdy se kolem umělé inteligence vedou velké diskuse, odhaluje naše zpráva zásadní zjištění, výzvy a příležitosti, které utvářejí prostředí umělé inteligence. AI pronikla do všech odvětví byznysu a slibuje téměř neomezenou konkurenční výhodu. Uprostřed tohoto rozruchu však zkoumáme obchodní rizika a stupňující se obavy ohledně zodpovědného a s pravidly souladného využívání AI.“

Tomáš Ščerba, partner a expert na právo technologií a duševního vlastnictví pražské DLA Piper, dodává: „Aby firmy mohly využít potenciál umělé inteligence, musí umět rozlišit skutečné obavy (předsudky) od zdánlivých rizik. Naše studie zdůrazňuje klíčovou roli dobrého řízení a profesionální právní navigace při orientaci v prostředí AI, ošetření rizik a maximalizaci výhod ze zavedení AI do jednotlivých organizací. Umělá inteligence není technologický či právní strašák 21. století, ale příležitost k dlouhodobému zefektivnění procesů organizace a udržení tolik potřebného kroku s konkurencí.“

Studie sdílí kontext, vhled a strategická a rámcová doporučení partnerů z globálního týmu DLA Piper, kteří se zabývají obvyklými problémy v oblasti umělé inteligence, od duševního vlastnictví a zaměstnanosti až po globální regulační rozdíly. Dále se studie zaměřuje na zjištění specifická pro jednotlivá odvětví byznysu v oblastech médií, sportu a zábavy, technologií, věd o živé přírodě, pojišťovnictví, finančních služeb, průmyslu a spotřebního zboží, potravin a maloobchodu.

Podrobnější informace naleznete na webu: https://www.dlapiper.com/en/insights/publications/2023/09/ai-governance-balancing-policy-compliance-and-commercial-value

O DLA Piper

DLA Piper je globální advokátní kancelář s advokáty ve více než 40 zemích v Americe, Evropě, na Blízkém východě, v Africe a v Asii a Tichomoří, což jí umožňuje poskytovat klientům právní pomoc kdekoli ve světě. Pražská kancelář DLA Piper působí na českém trhu již téměř 20 let a poskytuje komplexní právní poradenství. Další informace o organizaci a službách firmy lze nalézt na webových stránkách: www.dlapiper.com.

O reportu

V červnu 2023 pověřila DLA Piper společnost Coleman Parkes Research provedením nezávislého průzkumu mezi osobami s rozhodovací pravomocí a poradci v oblasti umělé inteligence ve velkých a středně velkých společnostech. Bylo provedeno 600 rozhovorů s generálními řediteli, generálními manažery, vedoucími IT a datových oddělení, podnikovými právníky a vedoucími oddělení právního a compliance ve společnostech s průměrným ročním obratem 900 milionů USD. Organizace zastupují následující odvětví: pojišťovnictví; spotřební zboží, potraviny a maloobchod; technologie (s výjimkou dodavatelů AI); finanční služby; média, sport a zábava; průmyslové podniky; a vědy o živé přírodě (life sciences).

  • 83 % společností se domnívá, že jejich přístup k řízení AI je účinný nebo do jisté míry účinný. Více než třetina (36 %) si však není jistá, že dodržuje současné právní předpisy, a 39 % nemá jasno v tom, jak se regulace AI vyvíjí.
  • Více než polovina (52 %) respondentů odpovědělo, že záměrně vylučuje z rozhodovacího procesu o zavedení umělé inteligence právní a compliance týmy.
  • 99 % respondentů považuje governance za zásadní výzvu v oblasti AI.
  • 67 % respondentů považuje vlastní využívání umělé inteligence za největší interní riziko.
  • Třetina (32 %) respondentů považuje za největší externí riziko využívání umělé inteligence partnery, dodavateli a prodejci.
  • 47 % respondentů hodnotí dodržování právních předpisů ze strany dodavatelů umělé inteligence jako průměrné nebo špatné, 34 % tak hodnotí postupy dodavatelů v oblasti ochrany osobních údajů a 34 % pak rizikově hodnotí transparentnost vlastnictví a tvorby duševního vlastnictví.
  • 40 % respondentů se vyjádřilo neutrálně nebo nedůvěřovalo tomu, že jejich dodavatelé zpracovávají informace v souladu se smluvními podmínkami a 35 % se vyjádřilo, že jejich dodavatelé nakládají s informacemi v souladu se zákonem.
  • Téměř polovina (43 %) respondentů byla nucena pozastavit, vrátit nebo zrušit projekty umělé inteligence: 48 % z nich se odvolává na problémy s ochranou osobních údajů, 37 % na nedostatek řídicích pravidel, 37 % na problémy s vlastnictvím dat, 35 % na obavy zákazníků, 33 % na dostupnost lepších technologií a 29 % na obavy zaměstnanců.
  • Třetina (32 %) respondentů byla v souvislosti s umělou inteligencí pokutována nebo vyšetřována regulačními orgány, přičemž v 71 % případů je klíčovým faktorem ochrana osobních údajů, v 56 % hospodářská soutěž, ve 49 % bezpečnost výrobků a v 39 % otázky zaměstnanosti.
  • 96 % respondentů zavádí umělou inteligenci v nějaké formě, přičemž 72 % se spoléhá na externí dodavatele, 22 % kombinuje nakoupený a vytvořený přístup.
  • 57 % respondentů využívá umělou inteligenci k vývoji nových produktových nabídek a 52 % respondentů využívá umělou inteligenci k získávání nových zákazníků prostřednictvím personalizovanějšího a cílenějšího marketingu a reklamy.
  • Na otázku týkající se současného využití umělé inteligence odpovědělo 59 % respondentů, že v současné době využívají umělou inteligenci pro zákaznický servis (např. chatboty); 57 % pro výzkum a vývoj produktů; 54 % pro provoz nebo dodavatelský řetězec; 52 % pro marketing a reklamu.
  • Na otázku ohledně budoucího využití AI odpovědělo 82 % respondentů, že plánují využití AI v marketingu a reklamě, 79 % v provozu a dodavatelském řetězci, 75 % v zákaznických službách a 70 % ve výzkumu a vývoji produktů.
  • 55 % respondentů považuje umělou inteligenci za zdroj konkurenční výhody a 45 % respondentů považuje umělou inteligenci za klíčovou pro to, jak jejich organizace vytváří hodnotu pro zákazníky, akcionáře a zaměstnance.
  • 41 % respondentů předpokládá, že pokud nebude umělá inteligence přijata, bude jejich hlavní obchodní činnost zastaralá a nekonkurenceschopná.
  • Mezi nejčastější výzvy v oblasti umělé inteligence respondenti zařadili odpovídající governance (99 %), pochopení toho, jaké duševní vlastnictví bude vytvořeno a jak ho chránit (97 %), dohled nad projekty umělé inteligence v rámci regulačních pravidel (96 %), získání souhlasu příslušných zúčastněných stran (96 %), řízení očekávání (95 %) a překonání obav z porušení předpisů nebo vystavení se riziku (95 %).

Uhlíková ocel jako základní kámen stavebního průmyslu

Ocel je v průmyslu i drobné výrobě nejrozšířenější železný kov. Její užitné i estetické vlastnosti využijí konstruktéři i designéři. Aby vyhověla tak širokému spektru požadavků, jaké na ni koncoví zákazníci kladou, je třeba správně nastavit její složení. Třeba tak, jako u uhlíkové oceli.

Obsah konkrétních prvků a jejich kombinace dává oceli její vlastnosti. Kde je třeba zajistit zvýšenou ochranu proti působení oxidace, přichází na řadu chrom a nikl. Pokud aplikace vyžaduje vyšší mechanickou odolnost nebo je naopak žádoucí tvárnost, pracuje se s obsahem uhlíku.

Co je to uhlíková ocel

Primárně jde o slitinu železa (Fe) a uhlíku (C). Nemusí to nutně znamenat úplnou absenci dalších prvků, ty ale případně tvoří tak malou poměrnou část celkového obsahu, že nemají na výsledné vlastnosti uhlíkové oceli zásadní vliv. Aby byla nazývána právě uhlíkovou, musí být podíl tohoto prvku ve složení minimálně 0,02 % a naopak nesmí překročit hranici 2 %.

  • Pokud je uhlíku ve slitině méně, než je udávaná spodní hranice, materiál se označuje jako kujné železo – měkký a dobře tvárný kov.
  • Je-li obsah naopak vyšší než horní mez pro uhlíkovou ocel, pak jde o litinu. Ta je využívána zejména pro její nižší teplotu tavení a dobrou zabíhavost – schopnost zatéct ve formě i do tenkých částí – jako materiál vhodný k výrobě tvarově složitých, často i dekorativních prvků.

Rozdělení a značení uhlíkové oceli

Základní kategorie uhlíkové oceli jsou celkem tři. Každá jednotlivě určuje právě obsah uhlíku, který jí dodává konkrétní vlastnosti:

  1. Nízkouhlíková ocel – obsah C v rozmezí 0,02-0,25 %

Nazývá se také někdy „měkkou“, což nejlépe vyjadřuje právě její základní charakteristiku. Hodí se pro širokou škálu aplikací, její výhodou je tvárnost. Výrobky z nízkouhlíkové oceli je možné zpracovat kováním, řezáním, je i dobře svařitelná. Lze ji ohýbat za studena nebo tepelně upravit pro zvýšení odolnosti proti mechanickému opotřebení.

Typickými výrobky z nízkouhlíkové oceli jsou řetězy, dráty, tyče, nýty, šrouby a plechy.

  1. Středněuhlíková ocel – obsah C v rozmezí 0,25-0,6 %

Tam, kde je stále třeba zachovat alespoň částečnou plasticitu a houževnatost, ale zároveň se vyžaduje i vyšší pevnost než u nízkouhlíkové oceli, najde uplatnění ocel středněuhlíková. Upravuje se především kalením a temperováním tak, aby byla následně dobře využitelná ve stavebnictví nebo pro konstrukce mechanicky namáhaných dílů strojů a zařízení. K tomu ji předurčuje dobrá obrobitelnost, zároveň je ale obtížněji svařitelná.

Využívá se také jako výchozí surovina pro výrobu nerez oceli.

  1. Vysokouhlíková ocel – obsah C v rozmezí 0,6 -1,7 %

Extrémní hodnoty pevnosti, odolnosti povrchu a tvrdosti lze dosáhnout navýšením podílu uhlíku nad hranici 0,6 %. Pro finální použití je vysoce uhlíková ocel zušlechtěna popouštěním po dlouhou dobu.  Namáhání ložisek, ocelových rámů neb třeba řezných nástrojů – přesně to je svět oceli s vysokým obsahem uhlíku.

Poznámka: Samostatně se v některých zdrojích uvádí i 4. kategorie tzv. Ultra Carbon Steel, tedy ocel s velmi vysokým obsahem uhlíku až 2 % a využitím pro neprůmyslové, zejména výzkumné a vědecké účely.

Uhlíková ocel nachází stále nové využití

Jak bylo uvedeno, uhlíková ocel nabízí mnoho variabilních možností využití v praxi. Tou aktuální je použití pro konstrukce potrubí rozvodů vytápění a chlazení, pro které byla původně nejčastěji uvažována měď.

Výhoda je nejen na straně kratšího času nutného pro instalaci trubek z uhlíkové oceli, ale pro někoho možná překvapivě i v nižší ceně. Ta se výrazně projeví s rostoucím průměrem potrubí, kde se oproti mědi pohybuje dokonce až ve stovkách procent!

Z uhlíkové oceli jsou v takovém případě realizovány i odpovídající fitinky a celá soustava je pak z jednoho materiálu. Díky vysoké pevnosti materiálu je možné zároveň volit menší tloušťky bez vlivu na životnost či výslednou konstrukční odolnost. Spojeným bonusem je pak nižší hmotnost celé instalace, a tedy i snížené nároky na manipulaci.

Jak podchytit SEO pro svůj byznys a nezbláznit se z toho

Ve světě majitelů webů zaujímá SEO podobné postavení, jako zdravá strava v životě většiny z nás. Tušíme, že když tomu věnujeme pozornost, přinese nám to řadu benefitů, ale už není tak jednoduché v tom kontinuálně pokračovat. Jak tedy efektivně, nenásilně a svépomocí podchytit problematiku SEO, abyste udrželi svůj web stále fit, a zároveň dosáhnout optimálních výsledků i s omezenými zdroji se dozvíte v tomto článku.

V zákulisí SEO, věnujte pozornost Google nástrojům

Search Engine Optimization, zkráceně SEO, v češtině chápeme jako systém optimalizace pro vyhledávače. Zatímco technická stránka SEO zajišťuje bezproblémový chod funkcí webu, mezi které patří optimalizace rychlosti webu, ošetřování duplicit a indexace, jeho obsahová složka se zabývá zveřejněným obsahem. Tím je možné rozumět nejen blog či jinou content marketingovou platformu, ale i produktové karty, kategorie nebo home page.

Další často zmiňované dělení se týká toho, zda se změny dějí přímo na webu (on-page), nebo zda řešíme otázku reputace našich stránek v očích vyhledávačů prostřednictvím webů, které na ně odkazují (off-page). Hlavním cílem off-page je dostat váš web do povědomí široké veřejnosti a zároveň získat zájem od relevantních zdrojů.

Neexistuje univerzální způsob, jak dosáhnout nejlepšího možného výsledku. Nicméně se základním přehledem o nástrojích společnosti Google, které pokryjí značnou část vašich SEO potřeb, se vaše šance na úspěch výrazně zvyšují. „Z pozice majitelů byznysů je spíše než zevrubná znalost důležitý přehled,“ potvrzuje Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto. Zaměřte se na bezplatný analytický nástroj Google Search Console, který Vám poskytne nedocenitelné informace o tom, skrze jaké vyhledávací dotazy chodí lidé na váš web a jaké stránky se na dané dotazy nejlépe umisťují.

Role indexace

Obecně společným znakem SEO je zalíbit se Googlu. Mít dobře podchycenou indexaci znamená, že vyhledávač o vašich stránkách ví a zvažuje je jako jednu z možných odpovědí na vyhledávaný dotaz. Informaci o stavu indexaci webu získáte snadno po založení GSC kliknutím na záložku Indexace. „Pokud bojujete s indexací stránek, o kterých by Google měl vědět, je dobré nechat si poradit od GSC, která Vám typicky řekne, co indexaci dané stránky brání. Typické problémy bývají duplicitní, neoriginální, nebo nedostatečný obsah, explicitní zákaz indexace v systému či špatný technický stav webu. Detaily je třeba řešit individuálně,“ radí Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

Vstupní stránky, vyhledávací výrazy a ranking

Mít svižné a technicky správně zpracované stránky nemusí vždy stačit. Pokud GA nebo jiný analytický nástroj zaznamenává vysokou návštěvnost, ale nesplňuje to očekávané nákupy, leady a konverze, mohlo se stát, že váš web nebyl odpovídající vstupní stránkou na jejich požadavek.

GSC umožňuje získat detailní vhled do vyhledávacích dotazů a vstupních stránek. Kromě toho poskytuje data o průměrné pozici ve vyhledávání, s ohledem na klíčové dotazy i stránky. Faktory jako osobní preference hledajícího mohou ovlivnit celkové výsledky, takže průměrná pozice nemusí vždy zcela odpovídat skutečnosti. 

Jak být ve vyhledávání první?

Existuje pár zásad, díky kterým si vybudujete velmi solidní základ pro tvorbu kvalitního obsahu:

  • Tvořte pravidelně. „Chytit slinu jednou za měsíc a vypustit posledního tři články najednou je podstatně horší, než si stanovit režim a produkovat co týden, to článek. Takže slinu klidně chyťte, ale naplánujte si vypuštění jejího výstupu postupně,“ říká Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto, contexto.cz.
  • Tvořte na základě dat. GSC, Google Analytics, Google Trends, případně specializované SEO nástroje jako Marketing Miner či Collabim. To vše jsou zdroje, které vám mohou poskytnout informace o tom, na co se lidé ptají a jak. Vaším úkolem je pak už pouze odpovědět prostřednictvím kvalitně zpravovaného, relevantního obsahu.
  • Tvořte pro lidi. Stokrát omílané, stále ještě nerespektované. Pro vyhledávač je důležité upřednostňovat takový obsah, který budou lidé chtít číst, proto vždy preferujte čtivost před násilným roubováním klíčových slov do textu.
  • Ptejte se lidí. Čím specifičtější produkt či službu nabízíte, tím větší šance, že mluvíte diametrálně jiným jazykem než váš zákazník. Profesní žargon či představa o tom, co vše zákazník ví, zná a pochopí, jsou častými zabijáky content marketingových snah.
  • Sledujte konkurenci. Vaši soupeři na marketingovém kolbišti řeší stejné problémy jako vy. Domnívat se, že víte vše lépe než oni, by byla cesta k záhubě. Nechat se naopak inspirovat k nápadům na nový obsah může být přínosem.

Backlink portfolio

Při spravování obsahu vašeho webu nesmíte zapomínat i na problematiku off-page, tedy dění na webech třetích stran. Její základní složkou je koncept zpětných odkazů (backlinků), zjednodušeně řešení, kolik a jak kvalitních webů na ten váš v jakém kontextu a jakým způsobem odkazuje. Je celá řada specializovaných nástrojů, které urychlují práci s portfoliem backlinků, z těch českých je to například zmiňovaný Marketing Miner nebo Collabim. Existují i volně dostupné stránky, které ale poskytují data v omezené míře, nejlepší z nich pravděpodobně Free Backlink Checker od společnosti Ahrefs.

Jak se zpětnými odkazy pracovat?

V principu platí, že vaší snahou by mělo být získávat zpětné odkazy z důvěryhodných zdrojů relevantních Vašemu oboru. Kromě webů partnerů a registrace na místech, jako jsou Google či Seznam mapy, se může jednat například o oborové weby, magazíny, encyklopedické platformy typu Wiki a tak podobně. Naopak je třeba vyhnout se veškerým podezřele levným odkazům či odkazům vedených bez zjevného kontextu. „Pro koncepční linkbuildingovou strategii nicméně platí totéž, co pro zbylé již zmíněné oblasti SEO. V určitý moment je dobré přestat investovat vlastní čas a poradit se s odborníkem,“ doplňuje Tomáš Vacek, partner reklamní agentury Contexto, www.contexto.cz.

Držte krok s dobou a průběžně aktualizujte své SEO

Stejně jako každý digitální obor, i SEO v posledních letech prochází turbulentními změnami. S popularizací AI se zásadně zvýšily nároky kladené na copywritery a SEO specialisty. S tím, jak se zrychlí a zjednoduší produkce textu, bude třeba čím dál víc klást důraz na jeho kvalitu a dobré technické zpracování samotného webu. Je tedy třeba uchopit dobře základy a nastavit si takový modus operandi, který umožní vašemu webu nenásilný a konstantní rozvoj.

PanzerGlass™ představuje inovované příslušenství pro řadu telefonů iPhone 15 v hlavní roli s novými typy tvrzených skel a kryty s revolučním materiálem D30

Se startem předobjednávek nové řady telefonů iPhone 15 představuje dánský výrobce PanzerGlass™ své inovované, a ještě odolnější příslušenství. Zákazníci se mohou těšit na tvrzená skla s mnoha variantami, oblíbené kryty vylepšené revolučním materiálem D30, nebo na ochranu jednotlivých čoček fotoaparátů – HOOPS, která nijak nezkresluje výsledky pokročilé foto sestavy, a to ani za použití blesku.

Nejlepší se stalo ještě lepším

Nová tvrzená skla PanzerGlass™ pro modely iPhone 15 přinášejí vysokou odolnost, zajímavé variace a značně zvýšenou ochranu proti poškrábání – 3x vyšší oproti loňským sklům určených pro řadu iPhone 14 a nerozhodí je tak ani přímý střet s klíči v jedné kapse. Ani tento rok nechybí v balení PanzerGlass™ skel pro iPhone 15 zakoupených u vybraných prodejců online praktický aplikátor, díky kterému bude nalepení skla otázkou minuty. Samotný aplikátor je pak vyrobený ze 100% recyklovaného plastu a je dále recyklovatelný. Novinkou je však přítomnost QR kódu na prodejním balení pro rychlý přístup k videu s návodem. Pokud by se i přesto nepodařilo sklo nalepit napoprvé správně, tak se zákazníci nemusejí ničeho obávat, jelikož PanzerGlass™ skla lze až 200krát aplikovat bez ztráty funkčnosti.

Nejprodávanější verzi skel PanzerGlass, pokrývající celou přední stranu telefonu, označovanou jako Ultra-Wide-Fit, si zákazník může vybrat také v mnoha různých variantách dle stylu využití. Kromě klasické 100% křišťálově průhledné verze nechybí v nabídce EyeCare protection sklo, které kombinuje antireflexní vlastnosti pro skvělou čitelnost na přímém slunci – nově se jedná o lesklé sklo namísto matného a filtr proti modrému světlu, který se stará o pohodlí a zdraví očí při sledování obrazovky telefonu před spaním. I přes tyto vlastnosti navíc sklo téměř nezkresluje barevné podání displeje. Ani tento rok nechybí stále populárnější varianta s filtrem pro ochranu soukromí, která zabraňuje okolí vidět obsah obrazovky uživatele.

Udržitelnost a ochrana naší planety je pro PanzerGlass™ nejen tento rok velké téma. Kromě prodejních balení PanzerGlass™ příslušenství, které jsou certifikované FSC™ (za každý použitý strom je vysazen strom nový) a lze je jednoduše recyklovat, přichází na trh novinka Re:fresh. Re:fresh je nové tvrzené sklo tvořené z 45 % z recyklovaného odpadu. I přes to nabízí vysokou odolnost a další oceňované vlastnosti PanzerGlass™ skel.

Revoluční kryty s materiálem D30

Značného vylepšení se dočkaly i velmi oblíbení kryty PanzerGlass HardCase a PanzerGlass ClearCase. ClearCase je tvořen tvrzeným sklem o tloušťce 0,7 mm a odolným TPU rámečkem s 44% podílem rostlinného obsahu – D30 Bio. Kryt nechá naplno vyniknout jedinečný design telefonu a zároveň ho díky dvojnásobné certifikaci Military Standard ochranní i při pádu z výšky 2,4 metrů. HardCase jde ještě dále a splňuje dokonce trojnásobně certifikaci Military Standard. To znamená že přežije i pád z 3,6 metrů. I tak si zachovává průhledný design a je vyroben z odolného 100% recyklovaného polykarbonátu na zadní straně a stejně jako ClearCase z TPU rámečku s 44% podílem D30 Bio. Oba kryty zaručují, že i při ošklivém pádu se budou telefony iPhone řady 15 cítit jako v bavlnce.

D30 se ve své syrové podobě chová jako kapalina, kde molekuly materiálů volně protékají, což tomuto materiálu dává měkkost a pružnost a díky tomu je výsledný produkt schopen pohltit značné množství energie při nárazu. D30 se aktuálně nejvíce používá u chráničů na motocykly jako je helma, rukavice nebo chrániče končetin a zad. Nejen díky své odolnosti, ale hlavně pružnosti, je zde velmi oblíbený.

PanzerGlass ClearCase a HardCase pro novou řadu iPhone 15 jsou tak vůbec prvními ochrannými kryty pro mobilní telefony, ve kterých byl tento revoluční materiál použit. V samotných krytech se nachází v jeho rámečcích a zajišťuje, že kryt dokonale odpruží i ty nejdrsnější pády na beton nebo kámen. Materiál byl navíc uzpůsoben do barev rámečku krytů, tedy do černé a průhledné. Samozřejmostí je pak stejně jako minulý rok plná kompatibilita s MagSafe u HardCase a částečná u ClearCase.

Už žádné „Ups“ s PanzerGlass Hoops

PanzerGlass™ Hoops jsou ochranné skla na čočky fotoaparátu, které nejen maximálně chrání pokročilou fototechniku nových telefonů, ale hlavně nijak nezkreslují výsledné fotky, a to ani při focení s bleskem.

Oproti běžným ochranám na modul fotoaparátu jsou PanzerGlass™ Hoops tvořené samostatnými skly pro každou čočku zvlášť. Skla jsou tvrzená, odolná vůči poškrábání a nerozhodí je ani pád na kamennou podlahu. Po svých stranách jsou zakončena tenkým hliníkovým rámečkem, který zabraňuje jakémukoliv zkreslení fotografií. I zde je aplikace díky přítomnému aplikátoru, pomocí kterého se nalepí všechny kroužky najednou, otázkou chvilky.

Dostupnost, ceny a rozdělení PanzerGlass™ produktů

PanzerGlass™ skla lze najít pod třemi různými kategoriemi dle jejich udávané odolnosti, a to Gold Strength, Platinum Strength a Diamond Strength. PanzerGlass™ skla jsou až třikrát tvrzená a ochrání telefon před pády až z 2,5 metrů nebo snesou zátěž až 25 kg na svých okrajích.

Nové PanzerGlass™ příslušenství pro řadu iPhone 15 je již v prodeji na MP.cz, Alza.cz, iWant.cz, Smarty.cz, Coradia.cz, Datart.cz, Mall.cz, CZC.cz, iSetos.cz, AppleGang.cz, Noco.cz, prodejnách T-Mobile, iSpace a u dalších autorizovaných prodejců.

Doporučené prodejní ceny zmíněných produktů v závislosti na jejich provedení:

Ochranná skla PanzerGlass

  • od 699 CZK – Classic Fit (Platinum Strenght) – sklo bez rámečku
  • od 899 CZK – Ultra-Wide-Fit (Diamond Strenght) – sklo s barveným rámečkem
  • od 999 CZK – Ultra-Wide-Fit s antireflexnivní a anti-bluelight vrstvou
  • od 899 CZK – Ultra-Wide-Fit s privátním filtrem
  • od 449 CZK – Hoops – skla na zadní čočky fotoaparátu

Ochranné kryty PanzerGlass

  • od 799 CZK – HardCase (3x Military Standard)
  • od 999 CZK – HardCase s MagSafe (3x Military Standard)
  • od 999 CZK – ClearCase (2x Military Standard)

Více informací naleznete na ochrandisplej.cz

O společnosti PanzerGlass

Společnost PanzerGlass vznikla v roce 2013 v Dánsku. Od té doby byly po světě otevřeny pobočky v deseti zemích, což napomohlo k dostupnosti ochranných skel PanzerGlass™ napříč šesti kontinenty. PanzerGlass™ se svým širokým portfoliem nabízí ochranu pro různá zařízení, ať už jde o chytré telefony, tablety, notebooky i chytré hodinky.

Huawei oslavuje 10 let vývoje nositelných zařízení a otevírá novou éru s důrazem na módu a inovace

Společnost Huawei dnes ve španělské Barceloně představila svou novou globální strategii, která zamíchá trhem s nositelnými zařízeními. Jejich vize „Fashion Forward“ odhaluje ambici revolučně změnit toto odvětví spojením špičkových technologií, trendy designu a zdravotních funkcí. Během odhalení nové strategie byly představeny i dlouho očekávané chytré hodinky Huawei Watch GT 4. Mezi další uvedené produkty patří také sluchátka Huawei FreeBuds Pro 3 Hi-Res TWS, luxusní hodinky Huawei Watch Ultimate Gold Edition s rámečkem pokrytým 18 karátovým zlatem či nové tablety Hauwei MatePad. Výběr Barcelony pro podzimní launch nové strategie a nositelných zařízení nebyl náhodný. Před 10 lety zde byl na trh uveden první smart náramek této značky – Huawei TalkBand B1. Společnost tak navazuje na to, co kdysi v Barceloně započala.  

Evoluce nositelných zařízeních

Za posledních 10 let se společnost Huawei zaměřila především na poskytování nejlepších nositelných zařízení s využitím nejnovějších technologií. Vlastním výzkumem, vývojem a využíváním vědeckých poznatků značka vytvořila inovativní řešení, která umožňují monitorovat zdraví, sledování sportovních funkcí a neopomněla ani propojení technologií s módou. Kvalitní materiály a špičkový design jsou znakem nositelných zařízení Huawei. „Jsem hrdý na to, že i po téměř 10 letech nadále vytváříme nositelná zařízení, která získávají přízeň spotřebitelů na evropských trzích a uvedením nejnovější řady inteligentních produktů ze série Watch a FreeBuds jsme připraveni stát se světovou značkou číslo jedna,“ říká William Tian, prezident Huawei Consumer Business Group Europe.

Huawei mění pravidla hry v oblasti designu, zdraví i sportu

V průběhu posledních let udělal Huawei velké pokroky ve vývoji nositelných zařízení, od využití inovativních technologií přes jedinečný design produktů až po prémiové materiály a moderní funkce. Rozmanité portfolio Huawei produktů nabízí množství různých nositelných zařízení pro každého uživatele. Stalo se tak již v roce 2014, kdy výrobce představil svůj první chytrý náramek Huawei TalkBand B1. Od té doby prošla společnost dlouhou cestu a díky nadčasovému designu a inovativním funkcím se jejich chytrá nositelná zařízení stala perfektními pomocníky pro každodenní nošení. Společnost Huawei neustále vyvíjí a zdokonaluje svoje wearables produkty po designové i technologické stránce, aby se uživatelé při nošení těšili špičkovému a pohodlnému zážitku. K výrobě nositelných zařízení jsou používány inovativní a odolné materiály a každé zařízení nabízí nepřeberné množství personalizace.

Společnost věnuje také velkou pozornost sledování zdravotních údajů. Během posledních 10 let se Huawei podařilo vytvořit inovativní řešení monitoringu zdraví, jako jsou senzory, algoritmy a funkce. Ty následně integrovala do svých nositelných produktů, které pomáhají uživatelům v kontrole nad jejich zdravím 24/7. Neustálý výzkum a vývoj vede ke zlepšování přesnosti monitoringu zdraví a poskytuje uživatelům spolehlivé údaje o srdečním tepu či hladině kyslíku. Nejen že se společnost Huawei může pochlubit žádostmi o více než 800 patentů, ale také upevňuje svůj závazek v oblasti chytrých nositelných zařízení prostřednictvím výzkumných a vývojových center.

Mimo to intenzivně pracuje také na vylepšování sportovních funkcí. Díky funkci Huawei TruSportTM proměnila společnost svá nositelná zařízení na osobního trenéra přímo na zápěstí uživatele.

Huawei Watch GT 4 a další produkty konečně představeny

Novou generaci nositelných zařízení představují nově uvedené Huawei Watch GT 4. Tato horká novinka mezi chytrými hodinkami přichází s pokročilými designovými prvky v kombinaci s výkonnými funkcemi umožňující sledovat zdraví a sportovní výkony. Nechybí ani zcela nové funkce, jako je sledování dýchaní během spánku, celodenní monitoring kalorií či vylepšená funkce TruSeenTM 5.5+. Pochlubit se mohou i dlouhou výdrží baterie, která je u menšího modelu s rozměry ciferníku 41 mm až 7 dní a u většího 46 mm ciferníku až 14 dní.

Nový model chytrých hodinek Huawei Watch Ultimate je ztělesněním technologických a designových inovací mezi chytrými nositelnými zařízeními. Huawei Watch Ultimate Gold Edition jsou propracované do posledního detailu, přičemž vynikají svým nanokrystalickým keramickým 18karátovým zlatým rámečkem. Jde tak o vůbec první zlaté chytré hodinky Huawei. Jsou napěchované těmi nejmodernějšími funkcemi, jako je průlomová schopnost vodotěsnosti do hloubky 100 metrů, expediční režim či dvoutýdenní výdrž baterie.

Dalším představeným produktem z řady nositelných zařízení jsou sluchátka Huawei FreeBuds 3, která se těší obdivu pro svůj neotřelý design obohacený špičkovou audio technologií. Ta uživatelům poskytuje dokonalý hudební zážitek. Jejich součástí je hladké skleněné pouzdro vyrobené z Nano Processed materiálu a duální měnič Ultra-hearing pro čistší výšky a dunivou základnu. Navíc jsou vylepšené o Triple Adaptive EQ pro autentickou kvalitu zvuku.

Kromě toho byly představeny také nové tablety Huawei PaperMatter Tablets, které přinášejí papírový zážitek z obrazovky. Společnost Huawei uvedením nových nositelných zařízení na trh představuje vizi o Fashion Forward a posouvá značku kupředu v oblasti inovací a módy. Uživatelé tak získají dokonalé společníky, které je budou doprovázet na každém kroku.

Mo Farah a Pamela Reif jako noví ambasadoři nejnovějších produktů

Pamela Reif, mezinárodně uznávaná módní a fitness ikona, a olympijský, světový a evropský medailista Sir Mo Farah vystoupili na launchi v Barceloně jako čerstvě jmenovaní produktoví ambasadoři chytrých nositelných zařízení společnosti Huawei.

Obě tyto veřejně známé osobnosti používají Huawei Watch GT 4 a Huawei Watch Ultimate během svých každodenních činností i během jejich tréninků. Hodinky jim pomáhají ve zvýšení efektivity, k lepšímu pochopení zdravotního stavu, ale i v podtržení osobního stylu, díky jejich nadčasovému designu. „Je neuvěřitelné, že se s Huawei věnujeme aktivnímu životnímu stylu stejnou dobu. Za deset let, co jsem nadšenkyní do fitness, sehrály technologie nesmírně významnou roli v pomoci lidem žít zdravěji. Huawei stojí v čele této inovace a dělá to opravdu skvěle. Na strategii nositelných zařízení Huawei se mi nejvíce líbí, že zařízení na první pohled nevypadají jako chytré hodinky. Jsou to opravdu krásné módní doplňky, které zároveň poskytují sportovní výhody,“ uvádí Pamela Reif.

Mo Farah na začátku launche „Fashion Forward“ konstatoval: „Už mnoho let jsem hrdý na to, že používám nositelná zařízení Huawei k přesnému sledování svých aktivit a údajů o zdraví. Během soutěžení na nejvyšší úrovni jsme s mým týmem dokázali z hodinek vytěžit velmi cenné poznatky. Teď, když jsem pověsil své běžecké boty – alespoň profesionálně – na hřebík, se těším, že si budu moci trochu více užívat života, vyrazit ven a po městě. Právě tam hodinky Huawei opravdu září.“

Horká novinka Watch GT 4 na našem trhu

Na českém trhu jsou k dostání nově představené hodinky Huawei Watch GT 4. Ty je možné od 14. do 24. září 2023 zakoupit v předprodejích u maloobchodních prodejců na českém trhu. K prodeji jsou také na oficiálním e-shopu Huawei. K nákupu hodinek navíc běží zajímavá nabídka – při jejich koupi získáte jako dárek sluchátka FreeBuds SE 2.

Huawei Watch GT 4 46 mm v černé variantě jsou k dostání za 5 999 Kč, hnědá a zelená varianta za 6 499 Kč a varianta s řemínkem z nerezové oceli za 8 499 Kč. Huawei Watch GT 4 41 mm s bílým koženým řemínkem jsou k dostání za 5 999 Kč, s milánským tahem za 6 999 Kč a s kovovým stříbrným řemínkem za 9 499 Kč.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Jose Perdomo Lorenzo, generální ředitel T-Mobilu, bude od ledna zodpovědný za strategii a transformaci celé skupiny Deutsche Telekom

Generální ředitel společností T-Mobile CZ a Slovak Telekom Jose Perdomo Lorenzo se po pěti letech přesouvá na novou pozici do Německa. Od 1. ledna 2024 bude v pozici Strategy Lead mít na starosti kompletní strategii a transformaci skupiny Deutsche Telekom, reportovat bude přímo generálnímu řediteli skupiny Timotheovi Höttgesovi. Pro Lorenza, pod kterým T-Mobile dosáhl vysoké zákaznické i zaměstnanecké spokojenosti, jde o zásadní kariérní milník.

Jose Perdomo Lorenzo nastoupil do T-Mobilu 1. října 2018. Do firmy si přinesl více než dvacetiletou manažerskou praxi, silné telekomunikační a obchodní zázemí a vášeň pro kolektivní sport, zejména týmovou cyklistiku, do které osobně aktivně zapojoval i zaměstnance. Pod jeho vedením se společnost výrazně posunula a dosáhla řady úspěchů: Např.  získala dvakrát za sebou prvenství v nezávislém testu společnosti Ookla® za nejlepší mobilní pokrytí a nejrychlejší mobilní síť v ČR, zvýšilo se 5G pokrytí populace, vzrostl také počet gigabitových přípojek a rozrostlo se nejkvalitnější optické připojení (FTTH). V oblasti B2B byla vybudována nová datová centra i privátní 5G sítě. Významným krokem byla také agilní transformace a spojení oddělení napříč českým a slovenským trhem.

V českém T-Mobilu jsem strávil pět let a nebude to lehké loučení. Za tu dobu jsme si prošli několika globálními krizemi, které se nám podařilo zvládnout především díky skvělým lidem, jenž v T-Mobile pracují a neustále ho posouvají dál. Nebude se mi lehce loučit ani s Českou republikou, již jsem si pro její dechberoucí historická místa a úžasné přírodní scenérie velice oblíbil, ani se Slovenskem, kam jsem často jezdil. Nazrál však čas postavit se nové výzvě, na kterou se již nyní moc těším,“ uvedl José Perdomo Lorenzo, CEO Českého T-Mobile a Slovak Telekom.

Do nové pozice si Josého vybral generální ředitel skupiny Deutsche Telekomu Timotheus Höttges, jemuž bude Lorenzo přímo podřízený. V rámci vedení firemní strategie pomůže Deutsche Telekomu v digitální transformaci, zaměří se na získávání nových příležitostí, směrování trhu, technologické trendy a celkový rozvoj firemní strategie. Společně se svým týmem bude Jose úzce spolupracovat se všemi obchodními divizemi, aby naplnil cíle skupiny na cestě stát se telco leaderem.

„José je zkušený manažer, se kterým se skvěle spolupracuje, a kterému se podařilo posunout T-Mobile CZ a Slovak Telekom opravdu hodně kupředu. Jsem rád, že ho budu moci přivítat v našem týmu, kam přináší rozsáhlé zkušenosti se strategickým plánováním, mezinárodní transformací i zákaznicky orientovaný přístup a podpoří tak digitální transformaci skupiny Deutsche Telekom,“ dodává Timotheus Höttges.

Ve své stávající roli CEO zůstane Lorenzo do konce letošního roku. Nový generální ředitel T-Mobile CZ a Slovak Telekom bude oznámen po ukončení výběrového řízení.

Jose Perdomo Lorenzo (1971) je zkušeným manažerem s více než dvacetiletou praxí a důkladným telekomunikačním a obchodním zázemím. Svou kariéru začal v roce 1996 jako technik ve společnosti Spanish Sener Engineering & Systems a později v Boeing Company v USA. V roce 2000 se stal management konzultantem ve španělské pobočce McKinsey & Company, o šest let později se jeho působištěm stala skupina Telefónica, kde nejprve působil jako ředitel marketing Telefónica Spain a od roku 2008 jako ředitel B2C divize v Telefónica O2 v ČR. Poté se roku 2010 vrátil do mateřské společnosti ve Španělsku jako Global Managing Director pro oblast eHealth a bezpečnost. V roce 2014 nastoupil do Millicomu (telekomunikační skupina s tržbami přesahujícími $6B, s 18,000+ zaměstnanci), kde naposledy zastával funkci generálního ředitele Tigo Paraguay, jedničky na lokálním konvergovaném trhu. Od roku 2018 působí jako generální ředitel T-Mobile CZ a Slovak Telekom.

Exit mobile version