Oči technika jsou hned u vás doma. Nové nástroje usnadní život zákazníkům Vodafonu

Statisíce uživatelů domácího internetu nebo televize od Vodafonu se mohou spolehnout na nové nástroje, které jim usnadní život nebo pomohou tehdy, když si s technikou nevědí rady. Díky nástroji Vodafone Remote Assistant nemusí situaci složitě vysvětlovat, technikovi jen nasdílí to, co sami vidí. Často není potřeba dělat vůbec nic, třeba o nejlepší nastavení domácího internetu se nově sám stará Wi-Fi Expert System. Kdo má naopak věci rád pod kontrolou, může si v samoobsluze Můj Vodafone spustit diagnostiku sítě.

Rychlou pomoc na dosah ruky mají zákazníci díky novému nástroji Vodafone Remote Assistant (VRA), nemusí díky němu nic složitě vysvětlovat, technikovi jednoduše nasdílí to, co sami vidí.

Třeba překladatelka a tlumočnice z Hradce Králové, která pracuje z domova, se obrátila na technickou podporu Vodafonu, protože jí přestalo fungovat internetové připojení. Technik nabídl, že se na situaci podívají detailněji přes kameru jejího telefonu. Při videohovoru si všiml, že kabel z modemu je zapojený do špatného konektoru. Zákaznici tak na dálku přes Vodafone Remote Assistant navigoval a po přepojení kabelu se internet rozběhl. Problém se podařilo vyřešit rychle bez výjezdu technika, což ušetřilo čas i překladatelce.

Zákazník z Ostravy volal s tím, že mu nefunguje televize, a tak mu technická agentka nabídla pomoc přes VRA relaci. Po spuštění videohovoru zjistila, že problém je v konektivitě. Provedla zákazníka znovuzapojením síťového kabelu ze set-top boxu do modemu, televize se načetla správně a agentka klienta navigovala i uživatelským rozhraním, ve kterém potřeboval poradit.

„I když se lidé snaží problém našim technikům co nejlépe popsat, je někdy zkrátka mnohem efektivnější, když můžeme díky nástroji Vodafone Remote Assistant dostat oči odborníka rovnou na místo. Pomohli jsme tak třeba i v případě, že antivirový program blokoval zákaznici službu Vodafone TV v počítači,“ říká Pavel Škarda, viceprezident Vodafonu pro péči o zákazníky. Lidé samozřejmě vždy musí předem s využitím nástroje a kamery souhlasit.

Spolehlivější Wi-Fi bez rušení a bez starostí

Další novinkou je Wi-Fi Expert System (WES), díky kterému už vám třeba signál od sousedů nebude dělat problémy s domácí Wi-Fi sítí. WES totiž zvládne nastavení na optimální kanál tak, aby nedocházelo k rušení signálu. Situaci monitoruje automaticky sám, to v případě, že zákazníci využívají modemy od Vodafonu.

„Nástroj Wi-Fi Expert System je další krok k tomu, aby lidé mohli internet od nás používat jednoduše a bez starostí, potřebné změny nastavení na optimální kanál se odehrávají automaticky na pozadí tak, že si jich zákazník ani nevšimne. Připojení je ale přitom spolehlivější,“ dodává Pavel Škarda.

Snadná diagnostika sítě, kterou zvládne i laik

Kdo má zájem, může si také ve webové samoobsluze Můj Vodafone spustit diagnostiku sítě a přehledně se na aktuální stav svého domácího připojení podívat. Součásti této diagnostiky a nástroje v Můj Vodafone je také možnost restartování nebo kompletní resetování modemu. Uživatelské prostředí ukazují přiložené náhledy.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších téměř 50 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Vodafone měl v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v ČR, a to podle měření nezávislé německé společnosti umlaut.

Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů ve všech evropských zemích i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Axis uvádí nové modulární kamery s AI a externími senzory. Umožní flexibilní a nákladově efektivní instalace

Společnost Axis Communications rozšiřuje řadu modulárních kamer AXIS F o dvě nové, odolné hlavní jednotky určené k instalaci v prostředí s vysokými vibracemi, dvě hlavní barebone jednotky s certifikací UL a nové kamerové senzory pro diskrétní instalace. Tyto kamerové moduly nabízejí vysoce kvalitní video a dobrý výkon i v náročných světelných podmínkách.

Nové hlavní jednotky do prostředí s vysokými vibracemi lze instalovat například v průmyslu nebo ve vozidlech hromadné dopravy např. autobusech/trolejbusech, kde řízené vypínání zapalování zabraňuje vybití akumulátoru vozidla. Navíc přicházejí s předinstalovanou aplikací AXIS Sensor Metrics Dashboard, která umožňuje sběr informací z připojených senzorů, včetně integrovaného senzoru zrychlení (akcelerometr), a také externích senzorů Modbus a GPS. AXIS F9111-R Mk II je jednokanálová hlavní jednotka nabízející rozlišení HDTV 1080p při 60 fps. AXIS F9114-R Mk II je čtyřkanálová hlavní jednotka s rozlišením až 4K při 12/15 snímcích za sekundu na kanál. Vystačí si ale s jedinou licencí na software pro správu videa (VMS) a jedním kabelem.

Axis nabízí dvě odolné hlavní jednotky řady AXIS F91 k instalaci do prostředí s vysokými vibracemi a dvě barebone jednotky s certifikací UL pro integraci do koncových produktů.

Axis uvedl také nové čtyřkanálové barebone hlavní jednotky AXIS F9104-B Mk II a AXIS F9114-B Mk II, které se prodávají bez horního krytu a jsou ideální pro vytváření vlastních video řešení při integraci do koncových produktů s certifikací UL (nezávislé certifikační organizace Underwriters Laboratories).

Nové hlavní jednotky využívají umělou inteligencí a zahrnují jednotku pro zpracování hlubokého učení (DLPU) umožňující pokročilé analytické funkce přímo v zařízení, tj na okraji sítě. Dodávají se s předinstalovaným softwarem AXIS Object Analytics pro detekci, klasifikaci, sledování a počítání lidí nebo různých typů vozidel.

Navržené k použití s ​​novými kamerovými senzory AXIS F Series

Senzory se k hlavní jednotce připojují pomocí odnímatelného kabelu, což znamená, že obě části můžou být umístěné odděleně od sebe až do vzdálenosti 30 m a když je nutná údržba, lze ponechat kabel na místě a podle potřeby aktualizovat nebo vyměnit jen modul senzoru. Díky jejich malé velikosti lze tyto moduly umístit prakticky kdekoli. Axis nabízí také řadu montážního příslušenství.

Nový ultra kompaktní diskrétní kupolovitý kamerový senzor AXIS F4108 je ideální zejména pro maloobchodní prodejny nebo bankovní aplikace. Jeho kryt lze přelakovat libovolnou barvou, aby splynul s okolím. Druhý senzor s označením AXIS F2108 lze snadno integrovat do řešení pro bankomaty, nebo samoobslužné pokladny. Oba nabízí obraz v 4K rozlišení a při nasazení s ​​hlavními jednotkami AXIS F91 podporují také technologii Forensic WDR pro vyvážený obraz v tmavých i světlých oblastech scény.

Axis představil také nové senzorové moduly, které se hodí do většiny vnitřních i venkovních prostředí mini bullet snímač AXIS F2107-RE nabízející horizontální zorné pole 110° a snímač s optikou rybího oka AXIS F2137-RE s horizontálním zorným polem 185°. Díky své robustní konstrukci jsou odolné proti nárazům i vibracím, takže jsou ideální také k instalaci například do vozidel a průmyslových strojů. Konektory SMA zde zajišťují těsné spojení mezi optickým modulem a kabelem.

Mezi klíčové charakteristiky řady AXIS F91 patří:

  • 1-kanálové a 4-kanálové hlavní jednotky;
  • barebone hlavní jednotky s certifikací UL;
  • sedm senzorů pro různé aplikace;
  • podpora pokročilé analytiky s AI;
  • vestavěná kybernetická bezpečnost s Axis Edge Vault.

Pro více informací navštivte stránky:

https://www.axis.com/products/axis-f-series

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis umožňuje rozvoj inteligentního a bezpečného světa s pomocí řešení, která zvyšují úroveň bezpečnosti a zlepšují efektivitu procesů v podnikání. Jako světový leader v oblasti síťových technologií nabízí společnost Axis řešení videodohledu a řízení přístupu, interkomy a audiosystémy. Tato řešení jsou ještě efektivnější díky inteligentním analytickým aplikacím a vysoce kvalitnímu vzdělávání v oboru. V současnosti má Axis přibližně 5 000 specializovaných zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování řešení zákazníkům spolupracuje s technologickými partnery a systémovými integrátory z celého světa. Společnost byla založena v roce 1984 a sídlí ve městě Lund ve Švédsku. Více informací o společnosti Axis najdete na webové stránce www.axis.com.

Canon představuje imagePROGRAF TC-21 a TC-21M: velkoformátové stolní tiskárny s vylepšeným ovládáním a ekologickými funkcemi

Modely imagePROGRAF TC-21 a TC-21M Model imagePROGRAF TC-21M navíc obsahuje plochý přicházejí s rozšířenou podporou médií, skener formátu A4, který uživatelům umožňuje inovativním naklápěcím ovládacím panelem, snadno vytvářet velkoformátové kopie – a to i bez připojení k tiskem s minimálními okraji a zdokonaleným počítači. ekologickým designem.

LONDÝN, Velká Británie, 27. března 2025 – Společnost Canon rozšiřuje své komplexní portfolio velkoformátových řešení o dvě nové čtyřbarevné (CMYK), uživatelsky přívětivé stolní tiskárny: TC-21 a TC-21M, přičemž druhý model je navíc vybaven integrovaným skenerem formátu A4. Nové tiskárny jsou určeny zejména zákazníkům z oblastí architektury, stavebnictví a inženýrství (AEC), designu, pohostinství, maloobchodu a školství. Navazují na úspěšné modely TC-20 a TC-20M z roku 2023 a přinášejí další výhody – například rozšířenou podporu médií, praktický naklápěcí ovládací panel, tisk s minimálními okraji a ekologičtější konstrukci. Ačkoli mají kompaktní rozměry, oba nové modely podporují tisk až do formátu A1+, a jsou tak ideální pro využití v oblasti architektonických a technických výkresů, návrhů, restauračních menu, propagačních plakátů nebo výukových materiálů. Díky standardnímu automatickému podavači listů (ASF) lze tisknout i další typy aplikací, například letáky na formáty A5/A6, štítky, pohlednice nebo obálky.

Model TC-21M je vybaven plochým skenerem formátu A4, který umožňuje snadno vytvářet velkoformátové kopie i bez použití počítače – ideální pro tvorbu propagačních materiálů, výukového obsahu nebo třeba originálního dárkového balicího papíru. Oba modely nabízejí vysokou kvalitu tisku v prostorově úsporném provedení, a jsou tak skvělou volbou pro různá prostředí – od domácích kanceláří přes maloobchodní provozovny až po vzdělávací instituce.

Úsporný design s vylepšeným ovládáním

Tiskárny imagePROGRAF TC-21 a TC-21M byly navrženy tak, aby všechny úkony – vkládání papíru, doplňování inkoustu i odebírání výtisků – bylo možné provádět zcela z přední strany zařízení. Díky tomu jsou tiskárny mimořádně úsporné na prostor.

Nový naklápěcí ovládací panel přináší větší volnost při umístění tiskárny a zároveň zaručuje pohodlné ovládání – jeho úhel si jednoduše přizpůsobíte tak, jak vám to vyhovuje, ať už tiskárnu máte na stole, nebo na nízké polici. Oba modely podporují tisk z rolového papíru až do šířky A1+ a jsou vybaveny automatickým podavačem listů (ASF), který si poradí s různými formáty a typy médií – od archů A3 až po A6, pohlednice, obálky nebo štítky. Tato všestrannost umožňuje tisknout stejný obsah v různých velikostech – například technické výkresy ve formátu A1 pro odevzdání a zároveň ve formátu A4 pro snadnou kontrolu, nebo menu v restauracích doplněné o menší letáky na stoly.

Pokročilé skenování a kopírování u modelu TC-21M

Model TC-21M je vybaven plochým skenerem formátu A4, který umožňuje snadno vytvářet zvětšené kopie až do velikosti A1+. Nabízí rozšířené funkce kopírování, které zjednodušují práci bez nutnosti použití počítače:

  • „Enlarge & Split Copy“ – umožňuje vytvořit plakáty až do velikosti A0 z originálů formátu A4. Obsah se vytiskne na více listů, které lze následně spojit do většího celku.
  • „Repeat Copy“ – opakovaně tiskne stejný obsah na rolový nebo samostatný list (dříve bylo možné pouze na roli u modelu TC-20M), což je ideální například pro tisk etiket.
  • „Layout Copy“ – umožňuje rozvržení více naskenovaných obrázků na jednu tiskovou plochu při tisku na roli.

Tyto funkce jsou ideální pro tvorbu výukových materiálů, propagačních plakátů nebo personalizovaného balicího papíru – a to vše bez počítače.

Nové funkce pro ještě působivější design

Modely TC-21 a TC-21M přinášejí novou funkci Minimal Margin Printing“ [1], která umožňuje tisknout na rolový papír zcela bez horního a dolního okraje a s minimálními postranními okraji (pouze cca 0,5 mm). Tím se maximalizuje využitelná tisková plocha pro vizuálně výrazné výstupy. Díky metodě zpracování obrazu, která vychází z pokročilejších modelů řady imagePROGRAF[2], tisknou oba modely živé a syté barvy i na běžný papír. Velkokapacitní zásobníky inkoustu zajišťují efektivní tisk v rámci desktopové kategorie, zatímco bezplatný online nástroj PosterArtist od Canonu – který měsíčně používají tisíce uživatelů imagePROGRAF – umožňuje snadnou tvorbu profesionálně vypadajících plakátů a letáků, které odpovídají různorodým obchodním potřebám.

Špičkové ekologické parametry

Poprvé v historii řady Canon imagePROGRAF byla při výrobě modelů TC-21 a TC-21M použita ocel z recyklovaných zdrojů, a zároveň přibližně 40 % plastových dílů[3] tvoří recyklovaná pryskyřice – což představuje významný krok vpřed oproti předchozím modelům TC-20 a TC-20M. Oba produkty jsou navíc baleny v recyklovatelné kartonové krabici místo pěnového polystyrenu, což dále snižuje jejich dopad na životní prostředí. Oba modely získaly mezinárodní eko-certifikaci EPEAT Gold[4], udělovanou Global Electronics Council (GEC), která potvrzuje závazek společnosti Canon k udržitelnému a odpovědnému přístupu.

Mathew Faulkner, ředitel marketingu a inovací ve skupině Canon EMEA Wide Format Printing, k tomu dodává:
„Modely imagePROGRAF TC-21 a TC-21M dále posilují již tak silné portfolio velkoformátových řešení značky Canon a reagují na rostoucí poptávku po možnostech lokálního tisku velkých formátů – například pro CAD výkresy, maloobchod, pohostinství, školství a kreativní odvětví. Díky kombinaci praktických funkcí s důrazem na udržitelnost přinášejí tyto kompaktní stolní tiskárny profesionální výsledky s menším dopadem na životní prostředí než jejich předchůdci. Modely TC-21 a TC-21M tak nabízejí cenově výhodnou alternativu k externím tiskovým službám a umožňují organizacím tisknout kvalitní materiály – bez nároků na velký prostor.“

Nové modely imagePROGRAF TC-21 a TC-21M budou k dispozici od května u autorizovaných prodejců Canon.

Více informací naleznete zde:
https://www.canon-europe.com/business/products/large-format-printers/imageprograf-tc-series/

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13.200 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

www.canon-europe.com

  1. Podporované šířky rolového papíru jsou: 24″, 18″, 17″, A1, A2, A3, B2, B3.
    Levé a pravé okraje jsou přibližně 0,5 mm. V závislosti na tiskových podmínkách a prostředí může být okraj cca 0,1–0,8 mm.

    Není podporován tisk na: zadní projekční fólie, pauzovací papír a průsvitné matné fólie.

  2. imagePROGRAF TX-4200/3200.
  3. Podíl recyklovaných materiálů je vypočítán na základě celkové hmotnosti plastu použitého v těle zařízení.
  4. 4 Modely jsou registrovány s označením EPEAT Gold ve Spojených státech amerických.

Revolut v Česku překročil hranici 1 milionu zákazníků

  • Revolut v Česku výrazně posiluje a je nyní druhou nejstahovanější bankovní aplikací roku 2024, před Českou Spořitelnou, AirBank a ČSOB.
  • Evropská digitální banka dosáhla v Česku 1 milionu zákazníků s osobním účtem.
  • Revolut nadále zvyšuje své investice a plánuje další rozvoj inovativních produktů v oblasti bankovnictví i mimo něj s cílem dosáhnout 1,5 milionu zákazníků.
  • 58 % transakcí prováděných v tuzemsku naznačuje, že je Revolut stále více využíván jako bankovní účet pro každodenní výdaje.

PRAHA, 28. března 2025 — Revolut, globální fintech s více než 50 miliony uživatelů po celém světě, dnes oznámil, že v Česku dosáhl 1 milionu zákazníků. Růst této digitální banky prudce stoupá a Revolut je nyní druhou nejstahovanější bankovní aplikací na trhu, před Českou Spořitelnou, AirBank a ČSOB.

Díky neustálé diverzifikaci produktů a funkcí nabízených v aplikaci, snadnému používání a transparentním poplatkům se Revolut stal pro Čechy nejoblíbenější digitální bankou a jen v roce 2024 mu přibylo více než 350 000 nových zákazníků. V loňském roce se celkový počet transakcí provedených zákazníky Revolutu v Česku zvýšil o 67 % a celkový objem výdajů o 66 %. Skutečnost, že 58 % transakcí bylo provedeno v tuzemsku, naznačuje, že Revolut je stále častěji využíván jako bankovní účet pro každodenní platby.

Za tímto rychlým růstem stojí diverzifikovaná strategie. Nedávné marketingové iniciativy Revolutu výrazně zvýšily povědomí o jeho značce, zejména díky strategickým partnerstvím s renomovanými tvůrci obsahu a influencery a televizním kampaním. Silný výkon značky nedávno ocenila také společnost Brand Finance ve své nejnovější publikaci Top 500 Banks, která Revolut umístila jako „nejrychleji rostoucí bankovní značku na světě s nárůstem hodnoty značky o 795 % na 1,9 miliardy dolarů, a to díky marketingovým investicím, expanzi zákazníků a vstupu na nové trhy” [1].

Revolut se také zaměřuje na kvalitu své aplikace a nabídku nových funkcí bezkonkurenčním tempem v Česku. Jen v loňském roce Revolut jako první finanční instituce v Česku spustil službu eSIM, která pomáhá předcházet vysokým poplatkům za datový roaming. Digitální banka také představila RevPoints, první celoevropský věrnostní program pro debetní karty, který odměňuje zákazníky za jejich každodenní výdaje a proměňuje nasbírané body v zajímavé výhody od leteckých mil až po slevy na ubytování a zážitky, které jsou dostupné v aplikaci. Revolut také posílil svá bezpečnostní opatření o Ochranu majetku, další biometrickou bezpečnostní vrstvu chránící úspory a investice zákazníků.

Češi stále častěji využívají Revolut k investicím a budování portfolií, včetně nízkorizikových investic do fondů peněžního trhu prostřednictvím FlexiFondů a více než 9 000 dalších finančních aktiv včetně amerických a evropských akcií, podnikových a státních dluhopisů a ETF. Česko bylo také jednou z pilotních zemí, kde Revolut v loňském roce představil aplikaci Revolut Invest, výkonnou samostatnou aplikaci pro zkušené investory.

Na síle nabírá také Revolut Business, v jehož případě vzrostl počet měsíčně aktivních firem o 31 % oproti loňskému roku. Revolut posiluje své zaměření na podporu malých a středních podniků a velkých firemních klientů nedávno uvedenou aplikací Revolut Business, 5. generací své inovativní platformy, která poskytuje vylepšené uživatelské prostředí na mobilních i desktopových platformách.

Mariia Lukash, Head of Growth Revolut pro region střední a východní Evropy, vysvětluje: „Dosažení 1 milionu zákazníků je pro Revolut v Česku nepochybně velmi důležitým milníkem. Naše investice se vyplácejí, ale ještě jsme nedosáhli maximální rychlosti akvizice. Revolut je nyní jednou ze tří nejrychleji rostoucích bank (podle počtu stažení aplikace) na českém trhu, přičemž vklady zákazníků se zvyšují. Revolut využívá celá domácnost, od účtů pro děti, společné účty, multiměnové platební karty až po spořicí a investiční nástroje. Zatímco původně jsme si získali popularitu díky produktům pro cestování, nyní vidíme, že se Česko stává vyspělým bankovním trhem, kde se téměř dvě ze tří plateb kartou Revolut uskutečňují lokálně. Naším jasným cílem je pokračovat v budování stálé pozice na trhu a nabízet ještě zajímavější produkty v oblasti bankovnictví i mimo něj.”

REVOLUT

Revolut je globální fintech, který pomáhá lidem využít jejich peníze na maximum. V roce 2015 Revolut zahájil svou činnost ve Velké Británii, kde nabízel převody a směnu měn. Dnes více než 50 milionů zákazníků po celém světě využívá desítky inovativních produktů společnosti Revolut a měsíčně provede více než 800 milionů transakcí. V rámci osobních a firemních účtů poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad jejich financemi a bezproblémově propojuje lidi po celém světě.

Bankovní služby poskytuje společnost Revolut Bank UAB (304580906), se sídlem na adrese: Konstitucijos ave. 21B, Vilnius, 08130, Litevská republika, banka se sídlem v Litevské republice, která je autorizována a regulována Litevskou centrální bankou a Evropskou centrální bankou. Pouze pro starší 18 let. Mohou se platit poplatky. Platí podmínky a ujednání. Více informací zde: revolut.com/en-CZ/.

Investiční služby poskytuje společnost Revolut Securities Europe UAB (305799582, adresa sídla: Konstitucijos ave. 21B, Vilnius, Litevská republika, LT-08130), investiční společnost, která je autorizována a regulována Litevskou centrální bankou. Tato tisková zpráva má pouze informativní charakter a nepředstavuje investiční poradenství. Kapitál je vystaven riziku, vaše investice mohou vést jak k ziskům, tak ke ztrátám. Výnosy mohou být ovlivněny kolísáním měnových kurzů. Předchozí výkonnost není spolehlivým ukazatelem budoucích výsledků. Pouze pro starší 18 let. Mohou se platit poplatky. Platí podmínky a ujednání. Více informací: revolut.com/en-CZ/legal/#investment-services.

  1. Zdroj

REMA Systém je hrdým partnerem akce Ukliďme Česko 2025 a přispěje vlastní úklidovou akcí

Společnost REMA Systém, kolektivní systém zaměřený na ekologické nakládání s elektroodpady, se letos na jaře stala partnerem dobrovolnické kampaně Ukliďme Česko 2025. Ta vyvrcholí v sobotu 29. března, kdy je v rámci celostátní akce plánováno téměř 4 000 úklidů po celé republice. REMA Systém navíc iniciativu podpoří vlastním úklidovým eventem, při kterém zaměstnanci společnosti vyrazí společně uklidit přírodu ve svém okolí.

Do letošního ročníku akce Ukliďme Česko se zapojují tisíce dobrovolníků a organizátoři aktuálně evidují téměř 4 000 naplánovaných úklidů po celé republice. Zúčastnit se může úplně každý – ať už jednotlivec, parta kamarádů, školní třída nebo firemní tým. Stačí si vybrat konkrétní místo na mapě úklidů a ideálně se i zaregistrovat, aby měl organizátor připravené rukavice a pytle pro všechny zájemce. Hlavní termín pro letošní jaro je sobota 29. března, ale úklidy probíhají i později. Právě v dubnu plánuje svou úklidovou akci realizovat i společnost REMA Systém.

„Naším posláním je ochrana životního prostředí nejen prostřednictvím recyklace odpadních elektrozařízení, ale i aktivním přístupem k péči o přírodu. Partnerství s Ukliďme Česko pro nás bylo přirozenou volbou, tato akce pro nás má smysl a oceňujeme i silný společenský dopad. Proto se do úklidu rovnou aktivně zapojíme a vydáme se společně zvelebit přírodu v naší blízkosti. Chceme jít příkladem a ukázat, že každý z nás může přispět k čistšímu prostředí,“ zdůrazňuje Denisa Krumlová, marketingová manažerka společnosti REMA Systém, která je jedním ze tří největších kolektivních systémů zajišťujících sběr odpadních elektrozařízení působících v České republice.

Akce má kromě úklidové mise i společenský rozměr. Na mnoha místech probíhají doprovodné programy a chybět nebude ani tradiční fotosoutěž, letos obohacená o kategorii „Bike“ pro všechny, kdo dorazí na úklid na sdíleném kole. Novinkou je i výzva Vajglobraní, jejímž cílem je motivovat dobrovolníky i širokou veřejnost k úklidu cigaretových nedopalků. Právě ty tvoří jeden z nejčastějších druhů odpadu v městských i přírodních oblastech. Soutěž Vajglobraní bude probíhat během úklidových akcí až do konce dubna a jejím úkolem je nejen uklidit veřejné prostory, ale také zvýšit povědomí o negativním dopadu cigaretových nedopalků na životní prostředí.

„Díky podpoře našich partnerů jsme mohli letos na jaře organizátorům rozeslat téměř 3 000 úklidových balíčků obsahujících dohromady přes 120 000 pevných pytlů a 190 000 párů rukavic,“ shrnuje Miroslav Kubásek ze spolku Ukliďme Česko. „Bez této podpory by bylo těžké udržet akci v takovém rozsahu, i díky ní bude letos Česko zase o něco čistší,“ dodává s tím, že jako bonus mohou účastníci v den hlavního úklidu sledovat i částečné zatmění Slunce, takže to bude opravdu nezapomenutelná sobota.

Pro ty, kteří chtějí kromě zvelebení veřejných prostor zahájit jarní úklid i doma, přináší REMA Systém praktická řešení, jak se zbavit vysloužilých elektrospotřebičů snadno, ekologicky a zdarma. Díky službě Rebalík je možné jednoduše odeslat drobné elektrospotřebiče přes Balíkovnu. Služba je určena pro zařízení, která se vejdou do 15 kg a balíčku o maximálních rozměrech 50 x 50 x 50 cm. Kdo má doma větší spotřebič nebo se mu nechce nikam chodit, může využít službu Buď líný – svoz elektrozařízení přímo z domácnosti je zdarma a dostupný v jakémkoliv koutě republiky. Odevzdané elektrospotřebiče jsou pak odborně zpracovány a recyklovány.

Stačí vybrat jednu z tisíců úklidových akcí v rámci iniciativy Ukliďme Česko, zaregistrovat se a pak už jen obout pevné boty a v sobotu 29. března se přidat k tisícům dobrovolníků, kteří vyrazí pomoci přírodě. Každý nasbíraný pytel odpadu má smysl – a čistší prostředí bude odměnou pro všechny.

O společnosti REMA Systém

Hlavními aktivitami společnosti REMA Systém jsou služby zabezpečující zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrických a elektronických zařízení jako například pračky, lednice, televizory, počítače, tiskárny, mobilní telefony a další přístroje.

Svým klientům REMA Systém nabízí odborné a komplexní řešení na cestě ke splnění legislativních povinností, běžným spotřebitelům pak pomoc a jednoduché vyřešení starostí s nepotřebnými či odpadními elektrospotřebiči. V oblasti ochrany životního prostředí REMA Systém působí od roku 2005, od kdy provozuje systém pro zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrozařízení.

Podrobné informace najdete na adrese www.rema.cloud, informace k projektu Chytrá recyklace naleznete na www.chytrarecyklace.cz.

GeForce NOW umožní zahrát si v cloudu přelomový simulátor života inZoi, první hru využívající NVIDIA ACE

GeForce NOW přináší do cloudu inZOI od společnosti KRAFTON. Jde o simulátor běžného života, kde si hráči mohou přizpůsobit „Smart Zoi“, tedy NPC s životními cíli, jejichž chování a interakce s ostatními má na starosti NVIDIA ACE využívající AI. Jde o vůbec první implementaci této technologie do PC hry.

Díky GeForce NOW mohou hráči streamovat inZOI přímo z výkonných serverů poháněných GeForce RTX, aniž by museli hru stahovat, aktualizovat nebo si pořizovat špičkový hardware.

Podívejte se na kompletní seznam 12 nových her v knihovně tohoto týdne :

Uber dále expanduje do regionů, spouští své služby v Hradci Králové a Pardubicích

  • Uber dnes vstoupil do Hradce Králové a Pardubic
  • Služby společnosti Uber jsou nyní dostupné již v sedmi městech v České republice: Praha, Brno, Plzeň, Ostrava, Olomouc, Hradec Králové a Pardubice
  • Cestující v Hradci Králové a Pardubicích mohou využít speciální nabídku – slevu až 225 Kč na první dvě jízdy se speciálním promokódem

Praha, 27. března 2025Uber je od dneška dostupný i v Hradci Králové a Pardubicích. Obyvatelé i návštěvníci obou východočeských metropolí tak mohou využívat jednoduchý a bezpečný způsob dopravy přímo prostřednictvím mobilní aplikace. K příležitosti spuštění služby připravil Uber pro všechny své uživatele v obou městech speciální nabídku – slevu 225 Kč na první dvě jízdy s promokódem AHOJHK! nebo AHOJPARDUBICE.

Uber tak nově poskytuje své služby již v sedmi městech v České republice, když se Hradec Králové a Pardubice zařadily po bok Prahy, Brna, Plzně, Ostravy a Olomouce. Spuštění Uberu ve východočeských metropolích je reakcí na rostoucí poptávku po flexibilním a moderním způsobu dopravy, který usnadňuje každodenní pohyb po městě. Cestující si v obou městech budou moci objednat cenově dostupné jízdy s tarifem UberX. Všichni partnerští řidiči, kteří jezdí s UberX, jsou licencovaní profesionálové s nejrůznějšími vozidly střední třídy.

„Spuštění Uberu v Hradci Králové a Pardubicích představuje další krok v našem úsilí přinášet moderní, bezpečnou a dostupnou dopravu do českých regionů. Díky naší technologii mohou obyvatelé i návštěvníci města objednat jízdu během pár kliknutí a vyrazit, ať už do práce, za kulturou nebo za rodinou. Naším cílem je usnadnit cestujícím bezpečný a spolehlivý pohyb po městě, snížit potřebu vlastnit automobil a podpořit udržitelnější městskou mobilitu,“ říká provozní manažer Uberu pro Českou republiku Štěpán Šindelář.

Stejně jako v dalších městech spolupracuje Uber i v Hradci Králové a Pardubicích výhradně s profesionálními licencovanými řidiči, kteří splňují stejné podmínky jako řidiči tzv. klasických taxislužeb. Ti získají přístup k technologii, která jim umožní snadněji oslovit nové zákazníky, zkrátit čekací doby a také získat další zdroj příjmů. Aplikace Uber rovněž nabízí řadu funkcí zaměřených na bezpečnost cestujících i řidičů – od hodnocení řidiče přes GPS sledování a sdílení cesty s blízkými až po podporu v případě nouze. Každý cestující nalezne v aplikaci ještě před začátkem jízdy veškeré potřebné informace včetně jména řidiče, jeho fotografie a hodnocení, model vozu a SPZ.

Speciální nabídka pro Hradec Králové a Pardubice

Pro všechny uživatele v Hradci Králové je připravena sleva až 225 Kč na první dvě jízdy – stačí zadat v aplikaci promokód AHOJHK! Uživatelé v Pardubicích pak mohou využít speciální promokód AHOJPARDUBICE, který rovněž zajistí slevu až 225 Kč na první dvě jízdy. Promokódy jsou funkční jen na území daných měst od 27. do 30. března. Sleva na první dvě jízdy v obou městech činí maximálně 225 Kč. V případě vyšší ceny jízdy musí zákazník doplatit doplatek, v případě levnější jízdy nemůže požadovat rozdíl v ceně.

Proč vyzkoušet Uber?

  • Dostupnost kdykoliv: Jízdu je možné objednat pomocí několika kliknutí v aplikaci a řidič dorazí během několika minut.
  • Bezpečnost na prvním místě: Informace o řidiči, vozidle a sledování cesty jsou samozřejmostí.
  • Jednoduchá platba: S aplikací Uber uživatel předem vidí, kolik bude cesta stát. Cena se nezvyšuje, ani když se změní délka trasy nebo vznikne dopravní zácpa, takže cestujícího nečeká žádné nepříjemné překvapení. Platbu včetně případného spropitného vyřeší uživatel přímo v aplikaci platební kartou, službami Apple Pay nebo Google Pay, případně v hotovosti po ukončení jízdy.
  • Spolehlivá kdekoliv a kdykoliv: Aplikace Uber je dostupná v sedmi městech v ČR a ve více než 10 000 měst v 71 zemích po celém světě.

Jak funguje Uber

  • Stáhněte si Uber aplikaci na svůj mobilní telefon a vytvořte účet.
  • Aplikace startuje s jednoduchou otázkou „Kam to bude?“.
  • Jakmile zadáte destinaci, aplikace vám ukáže výběr tarifu a konečnou cenu za jízdu.
  • Po objednání jízdy se vám zobrazí veškeré informace o řidiči a jeho vozu a můžete sledovat jeho cestu na dohodnuté stanoviště.
  • Jakmile řidič dorazí, ověřte si, že jeho vizáž i vůz odpovídají informacím v aplikaci.
  • Svou cestu můžete sledovat a sdílet včetně odhadovaného času příjezdu se svými přáteli nebo rodinou.
  • Zaplatíte hotově nebo bezhotovostně přímo v aplikaci.
  • Ohodnotíte jízdu nebo zanecháte jakoukoliv další zpětnou vazbu.

O společnosti Uber

Posláním Uberu je vytvářet příležitosti prostřednictvím pohybu. Začali jsme v roce 2010, a to řešením jednoduchého problému: jak se spolehlivě a bezpečně svézt jediným dotykem tlačítka? O více než 10 miliard jízd později vytváříme produkty, s nimiž se lidé dostanou vždy tam, kam chtějí. Uber je platforma, která mění způsob, jakým se lidé, jídlo i předměty pohybují městy, a otevírá tak pro svět nové možnosti. Více informací o společnosti naleznete na www.uber.com.

Investiční pobídky ve střední a východní Evropě lákají firmy z oblasti výzkumu a podnikových služeb

PRAHA, 27. BŘEZEN 2025 – Nejnovější zpráva společnosti Colliers ukazuje, že investiční pobídky v regionu střední a východní Evropy směřují zejména do projektů v oblasti výzkumu a vývoje (R&D) a podnikových služeb. Podpora může dosahovat až 70 % kvalifikovaných nákladů, což činí tento region mimořádně atraktivním pro investory.

Mezi významné hráče v této oblasti patří i Česká republika, která nabízí nejen osvobození od daně z příjmů právnických osob, ale i dodatečné dotace na investice do výzkumu a vývoje. Díky stabilnímu podnikatelskému prostředí, bezpečnosti země a dostupnosti kvalifikovaných talentů zůstává atraktivní destinací pro zakládání center podnikových služeb či R&D center.

Dynamický růst tohoto sektoru potvrzují i aktuální údaje oborové asociace ABSL – v roce 2024 vzrostl segment podnikových služeb v Česku o 9 %, přičemž celkově v něm nyní pracuje již 175 000 lidí. V hledáčku investorů z toho sektoru je nejčastěji Praha a Brno, s rozvojem kancelářského trhu ve větších regionálních městech však na atraktivitě získává i Ostrava, Plzeň či Pardubice.

Většina zemí se zaměřuje na podporu průmyslových a výzkumných projektů. Kancelářské projekty však mohou využít finanční podpory prostřednictvím peněžních dotací a daňových pobídek ve většině regionálních center. Pobídky mohou být značné, některé dosahují až 30 000 EUR na nového zaměstnance, což je realita například v Chorvatsku. Pronajímatelé kanceláří mohou tyto pobídky využít ke zvýšení atraktivity pronájmu, protože nájemci upřednostňují lokality s finanční podporou,“ komentuje výsledky analýzy Josef Stanko, ředitel oddělení průzkumu trhu ve společnosti Colliers.

Pronajímatelé často existenci pobídek přehlížejí, přitom ale v některých lokalitách mohou přímo těžit z opatření, jako je osvobození od daně z nemovitosti. Ve většině zemí střední a východní Evropy nájemci při rozhodování o lokalitě přitom pobídky zohledňují. Rozdíly v pobídkách mohou být až pětinásobné,“ dodává Josef Stanko.

Nájemci, zejména velké výrobní podniky a centra podnikových služeb, považují dostupnost veřejné podpory při výběru lokality za jeden z klíčových faktorů. Jsou-li dvě nemovitosti srovnatelné z hlediska nákladů, polohy a dostupnosti pracovní síly, ale jedna z nich se nachází v regionu, který nabízí vyšší úroveň podpory, pravděpodobnost jejího pronájmu se výrazně zvyšuje.

Mezi pobídky v jednotlivých zemích patří například:

  • Česká republika nabízí osvobození od daně z příjmů právnických osob a dodatečné dotace na investice do výzkumu a vývoje.
  • Bulharsko nabízí vysokou míru podpory, ale spoléhá především na všeobecné daňové úlevy.
  • Chorvatsko poskytuje rozsáhlé daňové a peněžní pobídky, včetně podpory na vytváření pracovních míst a investic do high-tech zařízení.
  • Estonsko má nižší míru podpory, ale dotuje projekty výzkumu a vývoje granty až do výše 2 milionů EUR.
  • Maďarsko agresivně vyjednává o peněžních grantech a úlevách na dani z příjmu právnických osob až do výše 80 % po dobu maximálně 13 let.
  • Polsko umožňuje získat maximální podporu povolenou EU a v poslední době zvýšilo granty pro průmyslová odvětví související s uhlíkově neutrální (net zero) ekonomikou a pro projekty spřažené s výzkumem a vývojem.
  • Rumunsko poskytuje vysokou míru podpory, ale zaměřuje se především na investice do zpracovatelského průmyslu.
  • Srbsko se přizpůsobuje strukturám podpory v EU a nabízí peněžní granty a daňové prázdniny.

Střední a východní Evropa zůstává pro investory vysoce konkurenceschopná. Objemy investic v roce 2024 potvrzují oživení regionu, přičemž Polsko zaznamenalo 138% nárůst. Děje se tak po slabém roce 2023, který byl v celém regionu poznamenán stagnací a recesí. Odhady společnosti Colliers naznačují, že z hlediska ekonomické aktivity došlo k zotavení a průměrné tempo růstu ekonomik střední a východní Evropy se ztrojnásobilo z 0,6 % v roce 2023 na 1,9 % v roce 2024; s 2,9% růstem HDP vede Polsko. Odhady pro rok 2025 naznačují další zrychlení, přičemž Polsko by mělo dosáhnout 3,5 %,“ vysvětluje Grzegorz Sielewicz, vedoucí oddělení Economic & Market Insights pro střední a východní Evropu ve společnosti Colliers,

Trh s kancelářskými prostory ve střední a východní Evropě se vyvíjí v souvislosti s geopolitickými změnami a trendy v oblasti hybridní práce. Přestože region zaostává za západní Evropou, zaznamenává silný růst.

Hybridní způsob práce podporuje poptávku po chytrých a flexibilních prostorách, zatímco starší budovy se naopak potýkají s dodržováním ESG. Zelená dohoda EU urychluje potřeby modernizace. Navzdory globálním problémům těží trhy střední a východní Evropy z nízké nabídky kancelářských prostor na obyvatele, nízké míry neobsazenosti a kvalifikované pracovní síly, což je hnací silou dalšího růstu.

Další informace o úrovni pobídek v zemích střední a východní Evropy naleznete ve zprávě s interaktivní mapou (plná verze studie, v angličtině, vyžaduje registraci).

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední poskytovatel diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic. Společnost působí v 70 zemích a 22 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 30 let přináší zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši téměř 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,5 miliardy dolarů a 99 miliardami dolarů spravovaných aktiv Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch svých klientů, investorů a lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, X @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

 

Edenred a iniciativa ShareTheMeal společně globálně podpoří přístup k potravinám

U příležitosti summitu „Výživa pro růst“, který se koná 27. a 28. března v Paříži, se společnost Edenred zapojila do dobročinné iniciativy ShareTheMeal. Dary získává prostřednictvím stejnojmenné aplikace, kterou provozuje Světový potravinový program OSN (WFP).

Iniciativa ShareTheMeal vznikla pod hlavičkou Světového potravinového programu za účelem boje proti hladu. Jejím cílem je zajistit, aby měl každý přístup k nutričně výživné a nezávadné stravě. Společnost Edenred podporuje tuto iniciativu prostřednictvím svého působení v rámci sítě čítající 60 milionů uživatelů ve 45 zemích světa.

Chceme zajistit přístup k dostatku potravin pro všechny

Edenred je celosvětovým lídrem v oblasti digitálních platebních řešení pro specifické účely, zejména v oblasti stravování. Společnost stojí za systémem Ticket Restaurant® a spravuje stravovací programy po celém světě, které umožňují desítkám milionů zaměstnanců hradit obědy během pracovního dne.

Světový potravinový program (WFP) je největší humanitární organizací na světě. Každoročně poskytuje potravinovou pomoc přibližně 100 milionům lidí. Ve spolupráci se společností Edenred se snaží zvýšit povědomí o tom, jak zásadní význam má přístup k výživným potravinám.

Edenred zapojuje své uživatele po celém světě

Prostřednictvím speciální komunikační kampaně, personalizovaných e-mailů, oznámení v aplikaci, bannerů i veřejných akcí oslovuje společnost Edenred své uživatele i veřejnost. Motivuje k zapojení do výzvy Edenred Challenge v aplikaci ShareTheMeal, jejímž cílem je financování stravování po celém světě.

V souladu se svým posláním, „Enrich connections. For good.“, Edenred propojuje síť 60 milionů uživatelů z řad zaměstnanců, 2 miliony partnerských obchodníků a 1 milion firemních klientů ve 45 zemích.

Výzvu Edenred najdete na webové stránce ShareTheMeal.

ShareTheMeal: jednoduchý a přímý způsob darování

Iniciativa ShareTheMeal, která byla spuštěna v roce 2015, umožňuje každému jednoduchou cestou přispět na boj proti hladu. Každý příspěvek ve výši pouhých 0,70 EUR zajistí jídlo někomu, kdo ho potřebuje.

V rámci této první kampaně si společnost Edenred klade za cíl vybrat prostředky na celkem 100 000 jídel. Podle Světové banky přitom přináší každé investované euro do výživy průměrnou návratnost 23 eur do místní ekonomiky.

„Digitální řešení společnosti Edenred každý den pomáhají více než 60 milionům uživatelů na světě zajistit jejich základní potravinové potřeby. Tím se roztáčí koloběh, který prospívá zdraví zaměstnanců i místním ekonomikám. Partnerství se Světovým potravinovým programem odráží tento náš závazek. Umožňuje těm, kteří mají to štěstí, že se mohou každý den najíst, přispět na jídlo lidem v nouzi. Tato spolupráce plně souzní s naším cílem: ‚Enrich connections. For good.‘ Díky naší síti ve 45 zemích můžeme propojovat lidi, vytvářet nové synergie a přispívat k lepší budoucnosti pro všechny. Společně měníme naši vizi v činy a pozitivním způsobem ovlivňujeme boj proti hladu,“ říká Bertrand Dumazy, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Edenred.

„Hlad je jednou z nejnaléhavějších světových výzev, kterou ale zároveň můžeme společně pomoci vyřešit. Prostřednictvím služby ShareTheMeal může každý majitel chytrého telefonu přispět malou částkou, která má ale velký dopad. Pouhých 0,70 EUR může poskytnout jídlo někomu, kdo ho potřebuje. Jsme vděční společnosti Edenred, že může toto poselství posílit a zapojit svou rozsáhlou síť do boje proti hladu,“ dodává Virginia Villar Arribasová, zástupkyně ředitele WFP pro partnerství se soukromým sektorem.

O společnosti Edenred CZ

Edenred je přední digitální platformou pro služby a platby a také každodenním společníkem zaměstnanců spojujícím přes 60 milionů uživatelů a více než 2 miliony partnerských provozoven ve 45 zemích prostřednictvím 1 milionu firemních klientů.

Edenred nabízí specifická platební řešení pro konkrétní použití zaměřená na stravování (příspěvek na stravování), engagement (dárkové karty, platformy pro zapojení zaměstnanců), mobilitu (multienergetická řešení, včetně nabíjení EV, údržba, mýtné či parkovné) a firemní platby (virtuální karty).

V souladu se záměrem skupiny „Enrich connections. For good“ umožňují tato řešení zlepšovat pohodu a kupní sílu uživatelů. Zlepšují i atraktivitu a efektivitu společností, oživují trh práce a místní ekonomiku. Rovněž podporují přístup ke zdravější stravě, produktům šetrnějším k životnímu prostředí a udržitelnější mobilitě.

12 000 zaměstnanců společnosti Edenred usiluje o to, aby se svět práce stal propojeným ekosystémem, který je každým dnem bezpečnější, efektivnější a zodpovědnější.

V roce 2024 skupina díky svým globálním technologickým aktivům spravovala obchodní objem téměř 45 miliard EUR, a to především prostřednictvím mobilních aplikací, online platforem a karet.

Edenred je zapsán na burze cenných papírů Euronext v Paříži a je součástí indexů CAC 40, CAC 40 ESG, CAC Large 60, Euronext 100, Euronext Tech Leaders, FTSE4Good, DJSI Europe Index, DJSI World Index a MSCI Europe.

Značky a loga uvedená a použitá v této tiskové zprávě jsou ochrannými známkami registrovanými společností EDENRED S.E., jejími dceřinými společnostmi nebo třetími stranami. Bez písemného souhlasu svého vlastníka je nelze použít ke komerčním účelům.

Nové cenově dostupné výkonné AIO vodní chlazení XPG Levante II 360

Taipei, Taiwan, 27. 3. 2025 – Společnost XPG, značka společnosti ADATA a přední světový výrobce pamětí, počítačových komponent a periferií pro hráče a technologické nadšence, uvádí na trh Levante II 360. Nové AIO vodní chlazení nabízí vynikající účinnost a vizuálně působivý design.

Chladicí výkon a design nové úrovně

Srdcem modelu Levante II 360 je inovativní výkonné dvoukomorové čerpadlo, které poskytuje výjimečnou účinnost chlazení, zvládá až 320 W TDP, a je tak ideálním kandidátem pro nejnáročnější systémy.

Inovativní a uživatelsky přívětivé funkce

Chlazení zajišťují tři předinstalované ARGB ventilátory, které využívají bezšroubové připojení k radiátoru a poskytují také zjednodušenou správu kabelů. Jsou účinné a tiché, vykazují průměrnou hlučnost 29 dB.

Kvádrový tvar pumpy ozvláštňuje design nekonečného zrcadla. Celkový vzhled podtrhuje ARGB podsvícení.

Optimalizaci výkonu lze řídit přes PWM ovládání ventilátorů i pumpy, a tím zajistit maximální efektivitu, aniž by došlo ke snížení účinnosti.

Cenově dostupný a široce kompatibilní

Chladič se pyšní širokou kompatibilitou. Rozumí si s platformami Intel LGA 1851, LGA 1700 a AMD AM5 a je vhodný jak pro nové sestavy, tak pro upgrade starších systémů. Díky svému chladicímu výkonu jej lze integrovat do vysoce výkonných sestav. Hráči a všichni počítačoví nadšenci jistě ocení 40% snížení doporučené ceny oproti předchozí generaci, a to dokonce při dosažení ještě vyššího výkonu.

All-in-one vodní chlazení XPG Levante II 360 bude lokálně k dispozici ve druhém čtvrtletí letošního roku v černém a bílém provedení za očekávanou doporučenou koncovou cenu 2999 Kč s DPH v České republice a 119 euro s DPH na Slovensku.

Pro více informací navštivte https://www.xpg.com.

O značce XPG – Xtreme Performance Gear

Značka XPG (Xtreme Performance Gear) byla založena společností ADATA s cílem poskytovat spolehlivé produkty pro hráče, profesionální eSport hráče a technické nadšence. XPG se snaží vyvíjet produkty, které nabízejí maximální výkon, a úzce spolupracuje s herními a eSport komunitami, aby získala detailní přehled o potřebách uživatelů. Kompletní sortiment produktů XPG zahrnuje celý ekosystém včetně komponent a periferií vyrobených s podle nejvyšších standardů kvality, spolehlivosti a výkonu. Produkty XPG získaly také řadu renomovaných mezinárodních ocenění, jako jsou iF Design a Good Design za moderní design. XPG aktivně sponzoruje celosvětové eSport soutěže a týmy, aby umožnila dokonalé herní zážitky na nejvyšší úrovni. Další informace naleznete na oficiálních webových stránkách www.xpg.com.

Exit mobile version