Belkin představuje novou barevnou řadu bezdrátových nabíjecích zdrojů s technologií Qi2

Společnost Belkin, která je již 40 let přední značkou spotřební elektroniky, oznámila dostupnost řady magnetických powerbank BoostCharge Pro s technologií bezdrátového nabíjení Qi2. Aktuálně jsou nabíječky dostupné v kapacitních variantách 5K a 10K a v pěti nových svěžích barvách, jako jsou limetková, písková, růžová, modrá a zlatá.

Řada powerbank Belkin s technologií Qi2 poskytuje až 15W výkon pro rychlé nabíjení modelů iPhone 12 a novějších, a to bez potíží s kabely. Jsou navrženy s integrovaným stojánkem pro podepření telefonu při streamování, čtení nebo chatování a fungují s magnetickými pouzdry a pouzdry MagSafe o tloušťce až 3 mm. Jsou navrženy tak, aby dokonale padly na zadní stranu iPhonu a nepřekážely fotoaparátu. Technologie Power pass-through umožňuje nabíjení powerbanky a připojených zařízení jedním jednoduchým úkonem přes port USB-C.

Magnetická powerbanka BoostCharge Pro 5K

  • Rychle nabíjí modely iPhone 12 a novější až 15 W pomocí Qi2, když je připojená ke zdroji, a až 7,5 W, když se používá jako powerbanka bez připojení ke zdroji.
  • Poskytuje až 16 hodin další výdrže baterie*
  • Vybavena 1 x portem USB-C pro nabíjení dvou zařízení současně**
  • V balení s kabelem USB-C na USB-C, abyste mohli začít nabíjet hned po vybalení z krabice
  • K dispozici v černé, limetkové, pískové, růžové a modré barevné variantě; navíc pro evropsky trh i zlatá varianta.

Magnetická powerbanka BoostCharge Pro 10K

  • Rychle nabíjí modely iPhone 12 a novější až 15 W pomocí Qi2 (poskytuje rychlost nabití z 0 % na 25 % za 21 minut***) nebo až 20 W s integrovaným kabelem USB-C
  • Poskytuje až 35 hodin další výdrže baterie****
  • Vestavěný 1 x port USB-C a integrovaný kabel USB-C pro nabíjení tří zařízení současně*****
  • K dispozici v černé barvě

V souladu se závazkem společnosti Belkin vyrábět produkty odpovědněji jsou nabízené magnetické powerbanky BoostCharge Pro vyrobeny z minimálně 72 % z recyklovaných materiálů (PCR) a zabaleny v obalu 100% bez plastů.

https://www.belkin.com/pr-belkin-unveils-colorful-new-lineup-of-qi2-wireless-charging-power-banks.html

Více o technologií Qi2

Qi2 je nejnovější a nejmodernější dostupná technologie bezdrátového přenosu energie do zařízení. Qi2 funguje s iPhonem 15 a dalšími zařízeními podporujícími Qi2 a nabízí bezpečné magnetické spojení, rychlejší nabíjení a přenos většího množství energie. Qi2 také optimalizuje spotřebu energie a chrání životnost baterie. Technologie Qi2 byla vyvinutá konsorciem Wireless Power Consortium (WPC), jehož členem je i společnost Belkin, a představuje nejnovější standard v technologii bezdrátového nabíjení. Poskytuje až 15W nabíjecí výkon a využívá magnetické spojení k výraznému zvýšení rychlosti nabíjení. Srdcem Qi2 je magnetický napájecí profil (MPP), který vyvinula společnost WPC na základě technologie MagSafe společnosti Apple. Qi2 je ale otevřený všem výrobcům zařízení jako průmyslový standard, zatímco MagSafe je určen pro zařízení Apple. Qi2 bude dostupnější pro různé značky chytrých telefonů a operační systémy. V čínštině znamená Qi [čí] energii.

Výhradním distributorem značky Belkin pro Českou republiku je SWS a.s. a AT Computers a.s.

*Maximální počet hodin přehrávání videa navíc vypočítaný porovnáním kapacity mAh této powerbanky s maximálním počtem hodin přehrávání videa dosažitelným iPhonem 15 za běžných podmínek. Skutečné výsledky se budou lišit v závislosti na různých faktorech jednotlivých uživatelů.

**Při nabíjení jednoho zařízení: 7,5 W bezdrátový nebo 12 W maximální výstup USB-C. Když se nabíjejí dvě zařízení: 5 W bezdrátové + 5 W max. USB-C

***Založeno na interních testech s iPhonem 15; výsledky se mohou lišit v závislosti na různých podmínkách.

****Obsahuje interní baterii s kapacitou 10 000 mAh. Množství vybití zařízení uživatele je menší a může se lišit v závislosti na různých podmínkách. Maximální počet hodin přehrávání videa navíc vypočtený porovnáním kapacity interní baterie této powerbanky s maximálním počtem hodin přehrávání videa dosažitelným zařízením iPhone 15 za běžných podmínek. Skutečné výsledky se budou lišit v závislosti na podmínkách a způsobu používání.

*****Při nabíjení jednoho zařízení: 15 W bezdrátové nabíjení nebo USB-C 20 W maximální výstup. Při nabíjení dvou zařízení: 7,5 W bezdrátový + 10 W max. výstup USB-C. Když se nabíjejí tři zařízení: 15 W max. sdílený.

O společnosti Belkin

Společnost Belkin je kalifornský lídr v oblasti příslušenství, který již 40 let dodává oceňované produkty pro napájení, ochranu, produktivitu, konektivitu a audio. Společnost Belkin, která byla navržena a zkonstruována v jižní Kalifornii a prodává se ve více než 100 zemích po celém světě, si zachovává své stálé zaměření na výzkum a vývoj, komunitu, vzdělávání, udržitelnost, a především na lidi, kterým slouží. Od skromných začátků v garáži v jižní Kalifornii v 80. letech až po dnešní rozmanitou globální technologickou společnost zůstáváme navždy inspirováni planetou, na které žijeme, a spojením mezi lidmi a technologiemi.

Festivalové léto u Čechů boduje. Poslech živé hudby přináší polovině lidí tu největší radost

Zatímco se může zdát, že letošní léto je zasvěcené především sportovním událostem, o pozornost Čechů se úspěšně ucházejí i další zážitky, konkrétně hudební festivaly. Své oblíbené zpěvačky a zpěváky, kapely nebo DJe chtějí na velkých podiích vidět Češi více než kdy dřív. Účastnit se festivalů nebo koncertů a poslouchat živou hudbu jim totiž přináší pocit štěstí. Data průzkumu společnosti Mastercard ukazují, že ty nejpozitivnější emoce vůbec zažívá při poslechu živé hudby polovina Čechů.

Více než o festival, jde návštěvníkům o konkrétní jména interpretů, kteří vystupují na pódiu. Pro 57 procent Čechů je totiž poslech jejich oblíbené písně naživo lepší zážitek než cokoliv jiného na světě. Festivaly s velkým množstvím lidí jsou navíc příležitostí pro seznámení se a budování nových vztahů. Seznamovat se s lidmi při poslechu živé hudby je nejoblíbenějším způsobem socializace pro 54 % Čechů.

„S covidovou dobou v živé paměti si lidé umí užívat letní zábavu ještě o něco víc. V Česku a na Slovensku se letos konalo několik velkých mezinárodních festivalů, jako například Metronome, Rock for People nebo Grape, které jsou důkazem rostoucího zájmu spotřebitelů vkládat peníze do zbytných výdajů, jimiž jsou však neocenitelné zážitky a vzpomínky,“ říká Jana Lvová, generální ředitelka Mastercard pro Česko a Slovensko.

Živá hudba je pro Čechy důležitá. Její poslech by si nenechalo ujít za nic na světě 40 % z nich. Tak jako jsou Češi dobří posluchači, tak jsou věrní fanoušci. V Evropě, ale i v Česku je fanouškovská kultura přítomná, a v létě viditelná ještě víc. Češi mají své hudební oblíbence a rádi se k nim dostávají co nejblíže.

Možnost užít si koncert svého oblíbeného interpreta v první řadě nebo přímo pod pódiem považuje 52 % Čechů jako neocenitelnou příležitost. Osobní setkání se svým hudebním idolem si však považují ještě výš. Jako nejdůležitější moment svého dosavadního života by to brala přesně polovina Čechů, kteří byli v posledních třech letech na koncertě.

„Touha po hodnotných zážitcích je během letošního léta velmi silná. Hezké počasí vybízí spotřebitele k setkávání s přáteli a rodinou a s pozvolným ústupem nepříznivých vlivů vysoké inflace a vysokých úrokových sazeb spotřebitelé směřují svou kupní sílu k výdajům za volnočasové aktivity,“ sdělila Natalia Lechmanova, hlavní ekonomka Mastercard Economics Institute.

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

Trendyol a Temu válcují trh: super nízké ceny vykoupené drahými emisemi a osobními daty

Porovnání obchodních a marketingových strategií dvou aktuálně největších e-commerce platforem, Temu a Trendyol, nabízí fascinující pohled na vývoj a inovace v oblasti online nakupování. Obě společnosti se rychle přizpůsobují dynamickým potřebám globálních trhů, čímž nejen ovlivňují konkurenci, ale také nastavují nové trendy pro zákazníky po celém světě. Tento článek se zaměří na klíčové aspekty jejich strategií a odhalí, na co se spotřebitelé mohou těšit v blízké budoucnosti. Zároveň nabídneme pohled marketingových expertů, kteří zhodnotí, která z těchto strategií je efektivnější a jaký dopad to bude mít na budoucnost e-commerce.

Trendyol: Investice, expanze a cíle pro rok 2024

Abychom však dokázali porovnat strategie jednotlivých platforem, nejprve musíme pochopit, na čem  každá z těchto společností staví. Trendyol, založený v roce 2010 v Turecku, se stal velmi brzy největší e-commerce platformou v zemi a významným hráčem na mezinárodní scéně. Ke konci roku 2023 byla hodnota Trendyolu oceněna na 16,5 miliardy dolarů. Obchodní strategii Trendyolu by bylo možné popsat poměrně jednoduše jako „totální expanzi“ do východní Evropy, počínaje Rumunskem, Řeckem, Maďarskem, Českou republikou, a následně do Polska, Slovenska a Bulharska. „Jejich cílem pro rok 2024 je dosáhnout v těchto regionech na 2 miliony aktivních zákazníků a překročit 4 miliony objednávek. Klíčem k dosažení této mety by pro Trendyol měla být jednak masivní investice do technologií a infrastruktury, v rámci které se snaží vytvořit ekosystém služeb obsahující např. vlastní dopravu Trendyol Express, digitální peněženku Trendyol Pay anebo „secondhand“ platformu Dolap, v kombinaci s propracovanou marketingovou komunikací zahrnující slevové akce či jiné speciální nabídky a cenové promoce motivující zákazníky k nákupu. Pokud se tyto plány pro rok 2024 podaří uskutečnit, stane se z Trendyolu skutečně velmi zajímavý marketplace, na kterém si každý spotřebitel najde to své,“ komentuje výkonný ředitel a jednatel kreativní agentury Fairy Tailors Honza Vašík.

Nízké ceny a influencer marketing pohánějí růst Temu

Na druhé straně Temu, jakožto e-commerce platforma založená čínskou společností PDD Holdings, byla spuštěná v USA v roce 2022, o rok později pak i v Evropě. Hrubá hodnota společnosti dosáhla v roce 2023 lehce nad 15 miliard dolarů a očekává se, že v roce 2024 přesáhne 37 miliard dolarů​. Obchodní strategie Temu je primárně založena na nízkých cenách zboží vyrobeného v Číně, efektivní logistice a gamifikaci nákupního procesu, včetně skupinového nakupování. K tomu se přidává agresivní marketingová kampaň a efektivní využívání sociálních médií, kde Temu výrazně investuje do spolupráce s influencery a micro-influencery na platformách jako TikTok a Instagram. Není tedy překvapením, jak rychle Temu dokáže rozšiřovat svou uživatelskou základnu, zejména mezi mladšími zákazníky.

Nízkým cenám těžko odolávají i ti nejzatvrzelejší

Přestože udržitelnost a ochrana klimatu jsou témata, která s mladou generací často spojujeme, dost možná jsou to nakonec témata minoritní, která jsou důležitá pro menší, ovšem v médiích nad proporčně zastoupenou skupinu mladých. Tichá většina Generace Z nakonec nejspíš bude nakupovat stejně jako její rodiče: pokud je cena zboží dostatečně nízká, rádi za ní zaplatí vyššími emisemi a svými osobními daty. “Haul video s rozbalováním nákupu z Temu a dalších e-shopů je oblíbený formát mezi mnoha influencery na TikToku. Levné nekvalitní zboží, které napodobuje drahé tradiční značky, je pak pro mnoho mladých lidí, kteří typicky nemají v této životní fázi moc peněz, jedinou cestou ke splnění konzumního snu,” říká Ondřej Tyleček, generální ředitel kreativní agentury Fairy Tailors.

Kdo nakonec ovládne e-commerce trh v roce 2024?

Z marketingového hlediska je skutečně náročné předpovědět, která z uvedených strategií nakonec dosáhne největšího úspěchu a zda tím zároveň odsune druhou platformu do pozadí. „Na jedné straně fandím pokusu o vytvoření vlastního ekosystému služeb, který v rámci e-commerce platformy Trendyol propojí malé a střední podniky napříč kontinentem. Na druhé straně mě jako marketéra bude zajímat, jak daleko se Temu se svým propracovaným a intenzivním marketingem dostane. Ať tak či onak, rok 2024 a možná i 2025 budou pro obě platformy skutečně klíčové,“ říká na závěr Honza Vašík, výkonný ředitel a jednatel kreativní agentury Fairy Tailors, www.fairytailors.cz.

Bose vylepšilo stávajícím uživatelům sluchátek handsftree hovory v rušném prostředí a přidalo multipoint Bluetooth

Ke všem svým aktuálním produktům vydává Bose pravidelně nové aktualizace. Některé z nich zásadně vylepšují vlastnosti zařízení nebo jim přidávají nové funkce. Jedna z posledních aktualizací vylepšuje bezdrátovým sluchátkům Bose významně čistotu handsfree hovorů a zároveň jim přidává možnost vícebodového připojení Bluetooth, což jim umožňuje využívat je současně se dvěma zařízeními, například s telefonem a notebookem.

Uživatelé, kteří mají svá sluchátka, reproduktor nebo soundbar propojen s chytrou aplikací „Bose“, využívají aktualizace zpravidla zcela automaticky, takže instalace nové verze softwaru v jejich zařízeních proběhne bez jejich aktivního zásahu. Ti, kteří toto propojení nevyužívají nebo mají automatické aktualizace vypnuté, mohou software instalovat manuálně, a to přes webovou stránku www.btu.bose.com při současném připojení daného produktu datovým kabelem k počítači.

Většinu funkcí moderní elektroniky obstarává software. U sluchátek to platí mimo jiné i pro algoritmy využívané pro funkci aktivního potlačení okolních ruchů (ANC) nebo při hansfree hovorech pro vyčištění hlasu uživatele od nežádoucích ruchů z okolí. A právě na poslední popsanou funkci se zaměřili vývojáři během přípravy zmíněné aktualizace softwaru pro sluchátka. Výsledkem je výrazné zlepšení srozumitelnosti handsfree hovorů ve velmi rušném prostředí. Algoritmus dokáže totiž ještě účinněji než dosud rozlišit ruchy z okolí a při telefonování je lépe „vymazat“.

Druhou novinku, přidání funkce vícebodového připojení Bluetooth, ocení uživatelé především během kancelářské práce. Jak to funguje? Technologie Bluetooth umožňuje sluchátkům či reproduktorům přehrávat v jednu chvíli zvuk z jednoho konkrétního zdroje, například telefonu nebo počítače. Díky funkci „multipoint“ mohou sluchátka vnímat signál přicházející ze dvou zařízení a plynule mezi nimi přepínat bez uživatelského zásahu. V praxi to znamená, že pokud uživatel pracuje s počítačem a poslouchá pomocí Bluetooth například zvuk z puštěného videa, sluchátka dokáží zároveň zaregistrovat signál příchozího hovoru z telefonu a plynule se na něj přepnout (zvuk videa se přeruší). Podobně lze například video s přehrávaným zvukem v počítači ručně pozastavit a spustit například hudební playlist ze Spotify v telefonu.

Ovládat aktivaci multipoint připojení lze snadno v aplikaci Bose. V menu aplikace přejděte na „Nastavení“ a poté na „Připojení Bluetooth“. Zde najdete přepínač, který umožňuje vícebodové připojení buď zapnout nebo vypnout v závislosti na individuálních preferencích. Tyto nové vlastnosti získávají po aktualizaci software noví i stávající uživatelé všech aktuálně prodávaných modelů sluchátek.

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys CS je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

HTC VIVE láká na letní slevy XR zařízení i zvýhodněné telefony

Fanoušci od 22. srpna do 30. září ušetří při nákupu VIVE XR Elite, VIVE Pro 2 a HTC U23 pro až 530 €. Zájemce o nejnovější HTC U24 Pro potěší bezdrátová nabíječka zdarma.

HTC VIVE dnes spustilo letní akci, která přináší lákavé slevy na špičková XR zařízení i chytré telefony. V nabídce vyniká všestranný VIVE XR Elite v atraktivních balíčcích s VIVE Ultimate Trackery. Fanoušky high-end VR jistě zaujme sleva 530 € na VIVE Pro 2, nabízející dechberoucí 5K rozlišení a 120Hz obnovovací frekvenci. Milovníci mobilních technologií se pak mohou těšit na HTC U23 pro s 5G, nyní za pouhých 394 €, nebo HTC U24 Pro s bezdrátovou nabíječkou zdarma.

Akční nabídka platí od 22. srpna do 30. září 2024 na www.vive.com a u vybraných partnerů.

VIVE XR Elite se zvýhodněnými Ultimate Trackery

VIVE XR Elite, který nasbíral více než 30 ocenění, redefinuje hranice mezi realitou a virtuálním světem. Nezklame tak při pohlcujících VR zážitcích ani ve spojení s aplikacemi rozšířené reality. Jeho 4K rozlišení nabídne jemný obraz a inovativní modulární konstrukce zajistí bezkonkurenční flexibilitu použití. Ať už zákazníci touží po pohlcujícím VR zážitku nebo praktických AR aplikacích, VIVE XR Elite je nezklame.

Letní akce potěší hlavně pokročilé uživatele, kteří by jeho schopnosti rádi využili na maximum. Těm totiž společnost nabízí zvýhodněné balíčky headsetu a HTC VIVE Ultimate Trackery, které zajistí precizní sledování pohybu celého těla. Snadno tak přenesou pohyby nohou do simulátorů fotbalových her či tance. Hodí se ale také pro oblíbené společenské aplikace jako je VR Chat, ve kterém už nebude problém komunikovat i řečí těla. Balíčky jsou následující:

VIVE XR Elite + 3 trackery za 1649 € (úspora 69 €)

VIVE XR Elite + 5 trackerů za 2027 € (úspora 169 €)

VIVE Pro 2: Když kompromisy nejsou na místě

VIVE Pro 2 s ohromujícím 5K rozlišením, 120Hz obnovovací frekvencí a 120° zorným polem představuje skvělou volbu pro náročné PC hráče i profesionály. Jeho jemný obraz a skvělý zvuk vtáhnou uživatele do virtuálních světů a propracovaná vyvážená konstrukce zajistí maximální pohodlí. Samozřejmě nechybí precizní Steam VR tracking a bohatá nabídka příslušenství. Ceny jsou přitom aktuálně výhodnější než kdy dřív:

VIVE Pro 2 Full Kit: 1009 € (úspora 530 €)

VIVE Pro 2 HMD: 599 € (úspora 300 €)

Zvýhodnění se nevyhnulo ani základnovým stanicím HTC VIVE Base Station 2.0, které nyní fanoušci PCVR headsetů získají se slevou 50 € za pouhých 195 €. Jejich doplněním ke stávajícím základnovým stanicím snadno rozšíří herní prostor až na 10 x 10 metrů, nebo zvýší spolehlivost celého systému.

HTC U23 pro: Chytrý telefon, který předčí očekávání

HTC U23 pro boří mýty o tom, co dokáže smartphone střední třídy. S podporou 5G, solidním fotoaparátem a bezdrátovým nabíjením nabízí funkce, které by zákazníci čekali u mnohem dražších modelů. Za akční cenu 394 € získají nejen výkonné zařízení, ale i nadčasový design a prvky jako 3,5mm jack, nebo slot pro microSD karty, které konkurence dávno opustila. Výrobce pamatoval i na zájemce o nejnovější model HTC U24 pro. Ti v rámci akce k zakoupenému telefonu obdrží bezdrátovou nabíječku jako bezplatný bonus.

O HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

První malý jazykový model NVIDIA běžící lokálně pomůže nejen autonomním NPC ve hrách

Na veletrhu Gamescom 2024 společnost NVIDIA oznámila Nemotron-4 4B Instruct, její první malý jazykový model (SLM) schopen lokálního provozu na PC s GPU NVIDIA RTX. Nyní se stává součástí sady technologií NVIDIA ACE jako mikroslužba NVIDIA NIM, která výrazně zlepšuje konverzační schopnosti „digitálních lidí“ ve hrách, zákaznických službách, zdravotnictví a dalších oblastech.

Aktuální blog AI Decoded tento týden představuje možnost, jak může SLM poskytovat rychlejší a přesnější odpovědi a také výhody jeho využití v rámci NVIDIA ACE. Vývojáři sadu mohou využít ke zlepšení interakcí s NPC ve hrách a aplikacích a vytvořit pomocí ní „digitálního člověka“ – od automatického rozpoznávání řeči zajištěné technologií Riva, přes zpracování jazyka pomocí SLM a LLM, převod textu na řeč až po rozhýbání obličeje pomocí Audio2Face.

Všestrannost ACE se projevuje podporou různých modelů AI, včetně vlastních modelů NVIDIA i těch od třetích stran, s možností flexibilního provozu na cloudových serverech nebo lokálně na počítačích a pracovních stanicích využívajících akceleraci AI pomocí RTX.

Přínos NVIDIA ACE si můžete vyzkoušet již v brzy v první hře s její podporou. Jde o Mecha BREAK od Amazing Seasun Game. Na ai.nvidia.com je pak k dispozici James, virtuální asistent pro zákaznickou podporu.

Detaily přináší blog AI Decoded: https://blogs.nvidia.com/blog/ai-decoded-gamescom-ace-nemotron-instruct

HP na Gamescomu 2024: řešení na míru zajistí hráčům dokonalý herní zážitek

Nejdůležitější novinky

  • OMEN 35L se svou komplexní konstrukcí obsahuje komponenty odpovídající průmyslovým standardům, které umožní budoucí úpravy na míru
  • Nová generace mikrofonů HyperX, QuadCast 2 a QuadCast 2 S nemá mezi USB herními mikrofony konkurenci v možnosti přizpůsobení[2] .
  • HP jako první výrobce počítačů se systémem Windows nabízí ve spolupráci s Google Play Games přístup k místním, cloudovým a nyní i mobilním hrám prostřednictvím počítače, a to vše v OMEN Gaming Hub[3] .
  • První bezdrátová přizpůsobitelná herní klávesnice HyperX Alloy Rise 75 Wireless má nejdelší výdrž baterie ve své kategorii.[4]

Společnost HP Inc. tento týden na veletrhu Gamescom 2024 v německém Kolíně nad Rýnem představila nejnovější herní zařízení OMEN a HyperX. Novinky s komponenty OMEN nabízejí ještě lepší možnosti přizpůsobení včetně estetických prvků, a to i do budoucna.

„Díky neustálému vylepšování technologií poskytuje společnost HP hráčům jedinečné zážitky,“ říká Josephine Tan, senior viceprezidentka a prezidentka divize Personal Systems Gaming Solutions. „Naše aktuální novinky OMEN a HyperX, které představujeme na veletrhu Gamescom 2024, nabídnou hráčům nástroje k dosažení co nejlepších výkonů. Zároveň budou moci své systémy v budoucnu upgradovat, a tak se do herního světa ponořit na dlouhá léta.“

OMEN 35L: osobní styl bez kompromisů ve výkonu

96 % hráčů dává při rozhodování o nákupu přednost výkonu, 84 % hledá produkty, které odpovídají jejich osobnímu stylu[5], a 84 % oceňuje možnosti upgradovat a přizpůsobovat své zařízení[6]. Všechny tyto požadavky naplnila společnost HP novým prémiovým herním počítačem OMEN 35L s možností přizpůsobení. Jeho komponenty umožňují budoucí upgrade, a zároveň zajišťují vysoký výkon a flexibilitu. Mezi klíčové vlastnosti počítače OMEN 35L patří:

  • Prémiový výkon: OMEN 35L nabízí špičkový výkon podpořený AI, zvládne náročné programy a grafiku díky výkonným procesorům a GPU. K dispozici je s variantami procesorů až na úroveň AMD RyzenTM 7 8700G[7]. S Intel procesory je OMEN 35L k dispozici až na úroveň Intel® Core™ i7-14700F.[8] Kromě toho lze OMEN 35L vybavit grafickým procesorem až na úrovni NVIDIA® GeForce RTX™ 4090, který je výjimečně výkonný, efektivní a využívá podporu umělé inteligence.
  • Připravenost na budoucnost: dnešní specifikace nemusí v budoucnu stačit. Proto OMEN 35L nabízí standardní komponenty pro možnost budoucího upgradu. OMEN Liquid s LCD obrazovkou nebo aRGB krytem využívajícím technologii Asetek 7. generace, společně se 120mm ventilátory OMEN a modulárním zdrojem OMEN (850W/1000W) zajistí, že si hráči mohou přizpůsobit sestavu přesně podle svých požadavků. [9]

Tepelná dokonalost: konstrukční vylepšení OMEN 35L zajišťují vynikající průtok vzduchu a tepelný výkon, k výbavě patří velké ventilátory 2×140 mm ARGB a 240mm systém kapalinového chlazení.

OMEN 35L herní stolní počítač v provedení ceramic white

OMEN 35L v provedení shadow black  

Komponenty OMEN –⁠⁠ kapalinový chladič OMEN (LCD/LED), zdroj OMEN (850W/1000W) a ventilátory OMEN (120mm)

V rámci nové spolupráce s Google Play Games OMEN Gaming Hub (OGH), který je k dispozici u všech stolních počítačů a herních notebooků OMEN, umožní skrze funkci My Games přístup k tisícům mobilních a nativních PC her. Tato novinka přináší uživatelům bezproblémové multiplatformní hraní na mobilních a PC zařízeních. [10],[11]

Next Gen Audio

Více než polovina příslušníků generace Z někdy uvažovala o kariéře influencera na sociálních sítích[12] . Audio hraje v tomto případě zásadní roli a má značný vliv na vytváření osobního stylu a značky. Mikrofony HyperX QuadCast 2 a QuadCast 2 S nastavují špičkový standard pro novou generaci USB mikrofonů, poskytují zvuk studiové kvality[13] a nabízejí flexibilní přizpůsobení. Mezi jejich klíčové vlastnosti patří:

  • Vynikající kvalita zvuku z USB mikrofonu: QuadCast 2 poskytuje křišťálově čistý zvuk pro streamování a nahrávání s kvalitou 24 bitů/96 kHz. QuadCast 2 S se zase může pochlubit profesionální kvalitou 32 bitů/192 kHz.
  • 100 LED diod na jednom mikrofonu: zatímco mikrofon QuadCast 2 nabízí červené osvětlení, mikrofon QuadCast 2 S obsahuje více než 100 aRGB LED diod přizpůsobitelných pomocí softwaru NGENUITY1. QuadCast 2 a QuadCast 2 S disponují rozšířenými možnostmi ovládání, včetně multifunkčního tlačítka pro nastavení citlivosti, ovládání hlasitosti, monitorování mikrofonu a volbu směru snímání, což hráčům poskytuje maximální flexibilitu.
HyperX QuadCast 2 HyperX QuadCast 2 S s odpruženým držákem, připojení USB C s adaptérem typu A HyperX QuadCast 2 S

Bezkonkurenční výdrž baterie

Vhodná na LAN party i do kanceláře je bezdrátová klávesnice HyperX Alloy Rise 75 Wireless. Tato bezdrátová verze navazuje na úspěch HyperX Alloy Rise 75, první klávesnice s vysokoprofilovými a měnitelnými klávesami, a nabízí stejnou úroveň přizpůsobení bez újmy na kvalitě a hratelnosti.

  • Dlouhá výdrž baterie: u bezdrátové klávesnice baterie vydrží až 80 hodin při zapnutém podsvícení[14] a až 1 500 hodin při vypnutém podsvícení[15]
  • Klávesnice, která odráží váš styl: horní desky, štítky a spínače HyperX lze vyměňovat za provozu, a to jak v drátové, tak v bezdrátové verzi. Pohodlí umocňuje i funkce senzoru okolního světla a vysokoprofilová klávesnice.
HyperX Alloy Rise 75 Wireless HyperX Alloy Rise 75 Wireless Horní deska HyperX Alloy Rise 75

Ceny a dostupnost

  • HyperX QuadCast 2 bude od zítřka na českém trhu dostupný za doporučenou cenu 3 699 Kč
  • HyperX QuadCast 2 S by měl být k dispozici v listopadu za 4 999 Kč
  • Bezdrátová klávesnice HyperX Alloy Rise 75 bude uvedena na český trh v polovině října za 5 799 Kč

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

  1. Na základě všech mikrofonů USB, které jsou inzerovány pro hraní her a mají alespoň dvě z následujících vlastností: USB, vestavěné ovládání a ztlumení a přímý monitorovací výstup na trhu k 08/2024. Přizpůsobení se měří adresovatelným osvětlením RGB.
  2. Na základě všech herních mikrofonů USB (včetně připojení USB, vestavěného ovládání a ztišení, přímého monitorovacího výstupu, adresovatelného aRGB) na trhu k 08/2024.
  3. Pro přístup k hrám Google Play v počítači a knihovně je vyžadován účet Google Play. Dostupnost her se liší podle regionu a/nebo kompatibility s PC. Další podrobnosti naleznete na webu g.co/googleplaygames.
  4. Na základě interní analýzy podsvícených klávesnic HP inzerovaných pro hraní her, které podporují duální bezdrátové připojení, i když 2,4Ghz a Bluetooth, k datu 08/2024. Výdrž baterie testovaná společností HP při zapnutém podsvícení, vypnutém snímači okolního světla a 50% jasu. Výdrž baterie je odhad a liší se v závislosti na mnoha faktorech, včetně počtu hodin aktivního používání, nečinnosti a spánku, počtu spuštěných aplikací, podmínek prostředí a používaných funkcí; skutečná výdrž baterie se bude lišit v závislosti na používání a podmínkách prostředí. Maximální kapacita baterie se časem a používáním přirozeně snižuje.
  5. Zdroj: Studie segmentace hráčů HP 2024, n=3207
  6. Zdroj: Kvalitativní fokusní skupiny s DIY hráči 2024
  7. Vícejádrové systémy jsou určeny ke zvýšení výkonu některých softwarových produktů. Ne všichni zákazníci nebo softwarové aplikace budou mít z použití této technologie nutně prospěch. Výkon a taktovací frekvence se budou lišit v závislosti na vytížení aplikace a konfiguraci hardwaru a softwaru. Číslování společnosti AMD není měřením taktovací frekvence.
  8. Vícejádrové systémy jsou určeny ke zvýšení výkonu některých softwarových produktů. Ne všichni zákazníci nebo softwarové aplikace budou mít z použití této technologie nutně prospěch. Výkon a taktovací frekvence se budou lišit v závislosti na vytížení aplikace a konfiguraci hardwaru a softwaru. Číslování, značení nebo pojmenování společnosti Intel není měřítkem vyššího výkonu.
  9. Komponenty OMEN včetně kapalinového chladiče OMEN/ zdroje OMEN/ ventilátoru OMEN budou součástí OMEN 35L, samostatný prodej je plánován na začátek roku 2025.
  10. Synchronizace postupu ve hře v mobilu a počítači – k dispozici pro vybrané hry na kompatibilních zařízeních.
  11. Požadovaný účet. Viz podmínky služby OMEN Gaming Hub. Ne všechny funkce jsou dostupné ve všech edicích nebo verzích systému Windows. Systémy mohou vyžadovat vylepšený a/nebo samostatně zakoupený hardware, ovladače, software nebo aktualizaci systému BIOS, aby bylo možné plně využívat funkce systému Windows. Systém Windows je automaticky aktualizován a povolen. Je vyžadován vysokorychlostní internet a účet Microsoft. Mohou být účtovány poplatky poskytovateli internetových služeb a časem se mohou objevit další požadavky na aktualizace. Viz http://www.windows.com.
  12. Více než polovina lidí z generace Z uvažuje nad kariérou influencera na sociálních sítích – https://www.parents.com/gen-z-wants-to-be-social-media-influencers-8349212#:~:text=More%20Than%20Half%20of%20Gen%2DZ%20Interested%20in%20Careers%20as,They’re%20probably%20not%20alone
  13. Na základě všech mikrofonů USB, které jsou inzerovány pro hraní her a mají alespoň dvě z následujících vlastností: USB, vestavěné ovládání a ztlumení a přímý monitorovací výstup na trhu k 08/2024. Rozlišení zvuku se měří podle vzorkovací frekvence a bitové hloubky.
  14. Výdrž baterie testovaná společností HP při zapnutém podsvícení, vypnutém senzoru okolního světla a 50% jasu. Výdrž baterie je odhad a liší se v závislosti na mnoha faktorech, včetně počtu hodin aktivního používání, nečinnosti a spánku, počtu spuštěných aplikací, podmínek prostředí a používaných funkcí; skutečná výdrž baterie se bude lišit v závislosti na používání a podmínkách prostředí. Maximální kapacita baterie se časem a používáním přirozeně snižuje.
  15. Výdrž baterie testována společností HP s vypnutým podsvícením. Životnost baterie je odhad a liší se v závislosti na mnoha faktorech, včetně počtu hodin aktivního používání, nečinnosti a spánku, počtu spuštěných aplikací, podmínek prostředí a používaných funkcí; skutečná životnost baterie se bude lišit v závislosti na používání a podmínkách prostředí. Maximální kapacita baterie se časem a používáním přirozeně snižuje.

 

České organizace čelí nadprůměrnému počtu ransomwarových útoků, varují experti

Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies upozorňuje, že během první poloviny roku 2024 došlo k zásadnímu nárůstu kyberútoků na české organizace. „Zatímco v lednu čelila jedna česká společnost v průměru zhruba 1500 kyberútokům týdně, na konci května už se jednalo o více než 2300 kyberútoků týdně na jednu českou společnost,“ varuje Miloslav Lujka, Country Manager Czech Republic, Slovakia & Hungary z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies. „Dlouhodobý trend je jednoznačný a vyžaduje změnu bezpečnostních strategií a přechod od detekce k prevenci.“

„České společnosti čelí také nadprůměrnému riziku ransomwarových útoků, i když v závěru pololetí toto riziko oproti evropskému průměru mírně pokleslo. A na některá odvětví se kyberzločinci se svými vyděračskými útoky zaměřují ještě více. Například dopad ransomwarových útoků na vládní a vojenské organizace je výrazně nadprůměrný. Gangy zaměřené na šifrování dat a vydírání přitom stále častěji využívají i techniku dvojitého vydírání, kdy při útoku ukradnou i citlivá data a hrozí jejich zveřejněním, pokud nebude výkupné rychle zaplaceno. Nejen že to může mít zásadní dopad na pověst společnosti, ale také hrozí tučné pokuty vyplývající z nedodržení předpisů o uchovávání a správě citlivých osobních údajů. Zásadní je proto odpovídající zabezpečení a plán reakce na podobné incidenty,“ dodává Miloslav Lujka. „V průběhu května jsme zachytili i zvýšenou aktivitu botnetů a souvisejících útoků. Česká republika je častým cílem různých hacktivistických skupin, zejména z Ruska, které se snaží s pomocí výkonných botnetů narušovat chod organizací a způsobovat nedostupnost oblíbených webových stránek a služeb.“

Drtivá většina škodlivých souborů (97 %) byla v České republice v uplynulých 30 dnech distribuována e-mailem. Evropský průměr je nižší (80 %), významnou roli v šíření nebezpečných souborů hrají i různé webové stránky. Nejčastěji byly v e-mailech v ČR šířeny soubory .exe (68 %), na druhém místě byl formát .docx (18 %). V Evropě je ve většině případů používán k šíření malwaru a hrozeb v e-mailech také formát .exe a na druhém místě je formát .bat.

Důležité je zabezpečit i mobilní zařízení. V průměru každá čtvrtá společnost totiž v uplynulém měsíci řešila bezpečnostní incident související s mobilními zařízeními. Check Point během posledních 30 dnů detekoval 189 škodlivých a 17 883 rizikových mobilních aplikací.

Hrozby a útoky jsou stále sofistikovanější, proto je nutné zaměřit se na prevenci a využívat AI technologie k analýze hrozeb a včasnému odhalování anomálií a nových vzorců útoků. Například Check Point ThreatCloud AI, který je součástí všech bezpečnostních řešení Check Point, každý den sbírá a analyzuje informace z více než 150 000 sítí a milionů koncových zařízení a vše kombinuje s výzkumy týmu odborníků z Check Point Research a několika desítek dalších externích zdrojů. Pro zvýšení přesnosti využívá umělou inteligenci a big data k boji i s těmi nejrafinovanějšími hrozbami. Jakmile je útok nultého dne objeven kdekoliv na světě, okamžitě je zablokován a informace je sdílena napříč všemi kontinenty, což umožňuje v rámci několika sekund zmařit podobný útok klidně na druhém konci světa a zabránit tak potenciálním škodám. Organizace zkrátka musí přistupovat ke kybernetické bezpečnosti komplexně, zálohovat data, školit zaměstnance a aktualizovat a záplatovat nejen kritické systémy.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Facebook: https://www.facebook.com/CheckPointCzech

X: https://twitter.com/CheckPointCzech

LinkedIn: https://cz.linkedin.com/showcase/checkpointczech

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Blog: https://research.checkpoint.com/

X: https://twitter.com/_cpresearch_

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:
X: http://www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware
Blog: http://blog.checkpoint.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/check-point-software-technologies

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT.

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Epson uvádí na trh řadu profesionálních 4K domácích laserových projektorů

Řada EH-Q přináší špičkovou technologii a velký jasný obraz s úhlopříčkou až 1000 palců pro vynikající zážitek z domácí zábavy.

Společnost Epson představila tři nové špičkové profesionální domácí laserové projektory, které tvoří novou řadu špičkových lifestylových projektorů. Řada EH-Q zahrnuje modely EH-QB1000W/B, EH-QL3000W/B a EH-QL7000W/B, přičemž každý z nich přináší působivý a živý zážitek v profesionální kvalitě, který promění jakékoli místo od vyhrazených prostorů pro média až po dobře osvětlené obytné prostory na kino. Ať už jde o sledování filmů, sportovních přenosů nebo hraní her, tato řada přináší špičkovou technologii a jasný obraz s úhlopříčkou až 1000″ v kompaktním a snadno nastavitelném provedení.

Každý projektor využívá pokročilou laserovou technologii 3LCD, která zajišťuje obraz v rozlišení 4K Super Resolution (3 840 × 2 160) o úhlopříčce až 300 palců (u modelu EH-QB1000) a neuvěřitelných 1 000 palců u vylepšených modelů EH-QL3000 a EH-QL7000. Projektor EH-QL7000 se světelným tokem 10 000 lm přináší mimořádně jasný a pohlcující obraz, zatímco EH-QL3000 má světelný tok 6000 lm a EH-QB1000 3300 lm. Tyto úrovně jasu poskytují dokonalý zážitek ze sledování v různých prostředích bez omezení instalace.

Tyto profesionální projektory pro domácnost s dynamickým kontrastním poměrem 5 000 000 : 1 pro dobře reprodukované stíny a ještě hlubší odstíny černé nabízejí také řadu pokročilých technologií pro vylepšení obrazu, jako je interpolace snímků v rozlišení 4K, která zaručuje hladký obraz, a technologii Super Resolution pro zachování detailů v každém záběru.

Nové projektory jsou vybaveny pokročilými funkcemi, jako je dynamické mapování odstínů, pro zlepšení kvality obrazu při každém snímku a v případě projektorů EH-QB1000 funkcí HDR10+ a v případě projektorů EH-QL3000 a EH-QL7000 funkcí HDR10 pro živější a věrnější barvy, což zajišťuje mimořádný zážitek při sledování filmů i sportovních přenosů. Díky připojení HDMI 2.1, obnovovacímu režimu 4K / 120 Hz a režimu Auto Low Latency nabízejí plynulý herní zážitek, zatímco velkolepá kvalita obrazu při velkém rozměru projekční plochy z nich činí perfektní volbu pro sportovní simulace.

Vylepšené modely EH-QL3000 a EH-QL7000 jsou kompatibilní se širokou řadou výměnných objektivů a lze jej snadno nakonfigurovat tak, aby poskytoval požadovanou velikost obrazu při optimální kvalitě v libovolném mediálním prostoru. K dispozici je volitelné příslušenství, jako je čočka s velmi krátkou projekční vzdáleností a nulovým odsazením, která umožňuje jejich diskrétní instalaci např. například stropy. Vyměnitelné objektivy rovněž znamenají, že lze snadno nastavit projekční vzdálenost a umožnit tak promítání z různých vzdáleností, aniž by bylo nutné projektorem pohybovat.

Projektory jsou kompatibilní se širokou škálou systémů ovládání IP, lze je integrovat do stávajících instalací a nabízejí mnoho dalších výhod, jako je jednoduché přizpůsobení. Motorizovaný posun objektivu s velkým rozsahem, motorizovaný zoom a zaostřování navíc umožňují rychlé a snadné nastavení projektorů, zatímco jejich téměř okamžité zahřátí a ochlazení přispívají k vynikajícímu pohodlí, energetické efektivitě a dlouhé (20 000 hodin) životnosti laseru. Integrovaná podpora Crestron, Control4 a RS232C / kabelové sítě LAN navíc znamená, že lze tuto řadu projektorů snadno integrovat do inteligentní domácí sítě, se kterou bude zážitek ze sledování obsahu ještě příjemnější.

Ben White, produktový manažer pro profesionální domácí projektory ve společnosti Epson Europe, uvedl: „Pro Epson představuje tato nová řada vzrušující novinku a jsme si jisti, že všechny tři projektory budou mít obrovský úspěch. Poptávka po zábavě na velkých obrazovkách s vysoce kvalitním obrazem ve světlých obývacích místnostech nebo místnostech pro média nebyla nikdy větší. Tyto profesionální domácí projektory nabízejí bezproblémovou integraci do světlého prostředí bez kompromisů a jsou nabité technologiemi a funkcemi, díky kterým jsou atraktivní pro všechny fanoušky filmů, zábavy, sportu nebo her, kteří hledají pohlcující zážitek.“

Řada EH-Q bude od 1. října k dispozici u vybraných specializovaných prodejců a integrátorů domácího kina a profesionálních audiovizuálních zařízení, často jako součást kompletní instalace domácích médií.

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr, jehož filozofie efektivních, kompaktních a precizních inovací obohacuje životy a pomáhá vytvářet lepší svět. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblastech domácího, firemního, komerčního a průmyslového tisku, výroby, projekce a zároveň životního stylu. Cílem společnosti Epson je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality a eliminovat používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy.

Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přes 1 bilion JPY.

Co zatím přinesl rok 2024 z pohledu e-commerce a marketingu?

Začátek roku 2024 nám přinesl návrat k ekonomickému růstu, ačkoli jeho tempo je skromné, s mírným růstem spotřeby domácností (0,2 % v Q1). Zároveň pozorujeme stabilizaci dodavatelských řetězců, což znamená hladký průběh dodávek zboží do obchodů a na e-shopy. Minulý rok také přilákal na trh nové významné hráče jako je např. polské Allegro v e-commerce a Hebe jak v e-commerce, tak v klasickém retailu. V automobilovém sektoru jsme svědky vstupu cenově dostupných čínských značek jako MG a očekávání vstupu BYD. To vše a mnoho dalšího, vede k nadmíře zboží a rostoucí konkurenci, což samozřejmě vyvíjí tlak na marže a ziskovost (EBITDA) ve většině firem.

„Investice do reklamy rovněž stoupají; v roce 2023 o 12 % na 145,3 miliardy Kč, přičemž většina investic stále směřuje do televize a online. Letos se očekává další nárůst na 154 miliard Kč. Narůstající investice a omezené inventory jak v televizi, tak v klíčových online kanálech, tlačí ceny nahoru a zvyšují tlak na marketingové rozpočty, což má opět dopad na ekonomické výsledky firem,“ říká Tomáš Vacek, partner reklamní a marketingové agentury Contexto.

Co toto znamená pro marketingové agentury?

Vyšší tlak na dvě základní věci: Senioritu agenturního týmu, která je postavena na reálných zkušenostech tak, aby byl schopen doručovat skutečně efektivní strategie a kreativní řešení Schopnost realizovat efektivní a kvalitní exekuce, které šetří čas a snižují tak náklady na přípravu kampaní.

„Nejen z uvedených důvodů máme proto velkou radost, že po loňském strategickém partnerství s Publicis Media pro nákup a plánování médií, jsme: posílili náš tým o Tomáše Belka, bývalého kreativního ředitele Ogilvy Group, který má téměř 30 let zkušeností z tvorby kampaní pro významné klienty jako např. AirBanka, PU, Amundsen Vodka, Ford či Tesco zahájili úzké partnerství v oblasti strategické práce s daty a email marketingem s Janem Krčmářem a Vojtěchem Bulířem z Data Club,“ doplňuje Tomáš Vacek, partner reklamní a marketingové agentury Contexto, www.contexto.cz.

Exit mobile version