Chytrá domácnost od Netatmo: jednoduchá řešení výzev, která přináší nový školní rok

S letošním podzimem přicházejí nové výzvy. Řešení vycházející z konceptu chytré domácnosti si s nimi dokážou poradit.

Snížení spotřeby energií, úspora peněz a maximalizace pohodlí uživatele

Svět prochází rozsáhlou energetickou krizí, která je citelná zejména v Evropě. Důsledků je mnoho: od prudkého nárůstu cen energií až po opatření přijímaná vládami ve snaze snížit inflaci a zamezit vyčerpání zásob energetických zdrojů.

Letošní zimu je třeba přijít s jednoduchými řešeními, jak v Evropě pomoci snížit poptávku po energiích. Týká se to i vytápění, které jen v rámci domácností představuje v průměru téměř dvě třetiny spotřeby energií.

Inteligentní termostaty a hlavice Netatmo, které jsou kompatibilní s většinou topných systémů, uživatelům umožňují ušetřit za energie, aniž by museli výrazně slevit ze svého pohodlí. Pomáhají k tomu inteligentní funkce jako plánování vytápění až na 7 dní, kdy uživatel vytápí pouze v případě potřeby, ovládání každé místnosti samostatně nebo detekce otevřených oken zamezující plýtvání energiemi. Bezplatné reporty o úsporách energie přinášejí přehled o spotřebě tepla přímo na uživatelův smartphone či tablet. Uživatel má každý měsíc přehled o tom, kolik díky inteligentnímu termostatu ušetřil.

Maximalizace bezpečnosti domácnosti uživatele

Největší tržní segment v segmentu chytré domácnosti v Evropě představuje bezpečnost.

Letos na veletrhu IFA Netatmo představilo inteligentní venkovní kameru v bílé verzi a inteligentní bezpečnostní snímač, první zařízení Matter značky Netatmo.

Inteligentní bezpečnostní řešení Netatmo, která se snadno instalují a jsou levnější než úplný bezpečnostní kamerový systém, umožňují uživateli prostřednictvím smartphonu, tabletu nebo počítače udržet spojení se svou domácností i v případě, že je tisíce kilometrů od domova.

Kamery využívají algoritmy umělé inteligence, které jim umožňují rozlišovat mezi důležitými a náhodnými událostmi. Inteligentní venkovní kamera Netatmo, která je nyní dostupná v bílé i černé barvě, rozlišuje mezi osobou, zvířetem nebo vozidlem. Interiérová kamera je zase vybavena funkcí rozpoznávání obličeje.

Na stejném principu – propojující pohodlí a bezpečí – funguje i inteligentní video zvonek, se kterým uživatelům neunikne žádná návštěva. Zvonek je praktický pomocník, který pomůže nasměrovat kurýra, kam má odložit balík. Jeho vestavěná kamera ochrání domácnost před vloupáním a upozorní na nenadálé situace.

Předcházení rizikům v domácnosti

Nehody v domácnostech jsou v Evropě nejčastější příčinou hospitalizací na pohotovosti Chcete-li žít v bezpečném domově, musíte být schopni účinně předcházet nebezpečí. Inteligentní detektor kouře Netatmo s vestavěnou baterií s 10letou životností v případě požáru spustí poplach o síle 85 dB a okamžitě zašle uživateli upozornění na smartphone. Toto upozornění mu umožňuje rychle jednat, přestože není doma.

Inteligentní detektor oxidu uhelnatého Netatmo monitoruje spotřebiče spalující palivo (kotel, plynový sporák, krb atd.), měří výskyt plynu a varuje uživatele prostřednictvím alarmu a oznámení. Spolehlivě funguje po dobu 10 let a automaticky provádí testování parametrů svého správného fungování (zejména kontroluje baterii a čidlo).

Kontrola životního prostředí

Se začátkem pandemie se Evropané stali citlivějšími vůči kvalitě vnitřního ovzduší, protože trávili více času doma. Vzduch v interiéru může být až 5krát více znečištěný než venkovní vzduch. Inteligentní senzor kvality ovzduší analyzuje údaje z vnitřního prostředí interiéru (hladinu CO2, hluk, vlhkost a teplotu) a pomáhá uživateli žít ve zdravém prostředí. Dostupná je i profesionální verze Senzor Pro, kterou využívají především školy a další veřejné budovy.

A aby uživatelé mohli plánovat výlety, organizovat práci na zahradě nebo zjistit, co si vzít na sebe, inteligentní meteostanice Netatmo jim poslouží ke sledování údajů o počasí na smartphonu. Meteostanice je první produkt, který Netatmo uvedlo na trh, a tak letos slaví 10 let! Díky pravidelným aktualizacím je stále stejně výkonná a prokazuje záměr značky nabízet udržitelná, bezpečná, užitečná a spolehlivá zařízení.

Vstříc autonomnímu domovu

S inteligentním řešením VELUX ACTIVE with NETATMO může uživatel ovládat a optimalizovat své životní prostředí a vytvářet tak zdravou a komfortní domácnost. Díky inteligentním senzorům (CO2, vlhkost, teplota) toto konektivní řešení zajišťuje automatické otevírání a zavírání střešních oken, vnitřních žaluzií a rolet VELUX, která udržují zdravé klima a příjemnou teplotu.

Se startovním balíčkem „My Smart lighting“ řady Céliane with Netatmo uživatelé snadno připojí svou domácnost a mohou regulovat světelnou intenzitu dle svých potřeb a nálady. Světla pak ovládají pomocí bezdrátového ovládání, které je dodáváno v balení, ze smartphonu prostřednictvím aplikace Home + Control nebo hlasem pomocí hlasového asistenta. Instalace se snadno a rychle nastavuje a je škálovatelná. Lze ji rozšířit do dalších místností v domácnosti a přizpůsobit ji kompatibilním chytrým produktům značek Netatmo a Legrand, stejně jako produktům kompatibilním se Zigbee 3.0, a užívat si tak plně propojenou domácnost.

O společnosti Netatmo

Netatmo je jedním z lídrů v oblasti chytré domácnosti, který navrhuje a vyrábí intuitivní inteligentní zařízení pro bezpečnější a komfortnější domov.

V roce 2012, kdy společnost vznikla, se zavázala nadále navrhovat a uvádět na trh zařízení, pro něž platí:

  • 100% bez poplatků: bez předplatného a jiných nákladů
  • 100% zabezpečení: garance ochrany údajů a respektování soukromého života uživatelů
  • 100% průběžný vývoj: pravidelné aktualizace a přidávání funkcí zdarma

Netatmo v současnosti nabízí 13 zařízení a příslušenství pro chytrou domácnost. Užitečná a snadno použitelná zařízení uživatelům usnadňují každodenní život a současně zvyšují komfort jejich domácnosti.

Kromě řady výrobků určených pro širokou veřejnost se společnost v rámci programu „with Netatmo“ ve spolupráci s předními značkami z oblasti stavebnictví podílí na vývoji možnosti integrace řízení chytré domácnosti do infrastruktury obytných domů.

V roce 2018 se společnost Netatmo připojila ke skupině Legrand, světovému specialistovi v oblasti elektrické a digitální infrastruktury budov.

Netatmo, stejný domov, jen chytřejší.

Počet kyberútoků na vzdělávací sektor vzrostl za poslední dva roky o 114 %

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, varuje v souvislosti s návratem žáků do škol před nárůstem hrozeb a kyberútoků na vzdělávací a výzkumné instituce. Sektor vzdělávání čelí dlouhodobě zdaleka největšímu počtu útoků, za poslední dva roky vzrostl počet kyberútoků v této oblasti o dramatických 114 %. V červenci byl dokonce týdenní průměr kyberútoků na vzdělávací a výzkumné organizace dvojnásobný ve srovnání s průměrem ostatních odvětví. V 1. pololetí roku 2022 čelila jedna vzdělávací a výzkumná organizace v průměru 2 297 útokům týdně, což je nárůst o 44 % oproti 1. pololetí 2021.

Návrat žáků do škol přitahuje pozornost hackerů. Studenti tráví doma, při online výuce i ve škole mnoho času na internetu, takže hrozí krádeže přihlašovacích údajů, digitální identity, účtů na sociálních sítích nebo i nejrůznější bankovní podvody.

Koronavirová pandemie přinesla řadu změn. Do školních systémů se lze nyní vzdáleně přihlásit snadněji než kdykoliv v minulosti, čehož mohou zneužít i kyberzločinci. K úspěšnému útoku na školu stačí, aby jeden učitel, student nebo rodič kliknul na phishingový e‑mail vytvořený hackerem a vše může skončit ransomwarovým útokem, zašifrováním dat a ochromením školy na dny nebo i týdny.

„Studenti, rodiče a školy jsou pro hackery lákavým cílem především kvůli obrovskému množství cenných dat. Data jsou pro hackery nejenom obchodním artiklem, ale také pákou například při ransomwarových útocích. Koronavirová pandemie přinesla ve větší míře vzdálenou výuku a lepší využití technologií, ale to znamenalo i nárůst hrozeb a rizik,“ říká Miloslav Lujka, Country Manager Czech Republic, Slovakia & Hungary z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies. „Mnoho studentů si nepřipouští, že by mohli být obětí kyberútoku. Proto ochranu a zabezpečení podceňují. Důležité je vzdělávat se a umět hrozby rozpoznat. Stejně tak je ale důležité používat pokročilé zabezpečení na notebooku, tabletu i telefonu a nikdy neignorovat výzvy k aktualizacím operačního systému i samotných aplikací.“

Na závěr připojujeme několik užitečných bezpečnostních tipů:

Bezpečnostní tipy pro žáky:

  1. Zakryjte si webovou kameru. Pokud neprobíhá online výuka, vypněte si nebo zablokujte kamery a mikrofony. Také se ujistěte, že při online výuce nejsou v záběrech kamery vidět žádné osobní informace a další citlivé věci.
  2. Klikejte pouze na odkazy z důvěryhodných zdrojů. Během online výuky klikejte pouze na odkazy, které jsou sdíleny učitelem a pokud jste ke kliknutí oficiálně vyzváni. Stejné pravidlo platí i pro přílohy.
  3. Přihlašujte se napřímo. Vždy se přihlašujte ke školním portálům a vzdělávacím platformám napřímo. Neklikejte na odkazy v e-mailech, hackeři totiž mohou snadno oficiální zprávy napodobit.
  4. Používejte silná hesla. Hackeři se často pokoušejí prolomit hesla, zejména krátká a jednoduchá, takže složité heslo jim může jejich aktivity překazit. Pro různé služby používejte různá hesla.
  5. Nikdy nesdílejte důvěrné informace. Studenti by nikdy neměli být žádáni, aby sdíleli důvěrné informace prostřednictvím online nástrojů. Zároveň by měli všechny osobní informace ukládat mimo cloudová úložiště.
  6. Zabezpečení není nepřítel. Bezpečnostní software ve vašich zařízeních není zbytečnost a otrava, naopak je tam pro vaši ochranu a pohodlí, protože prevence vás ochrání před spoustu nepříjemností. Nikdo si nepřeje, aby mu někdo ukradl online identitu nebo platil jeho platební kartou.

Bezpečnostní tipy pro rodiče:

  1. Mluvte s dětmi o phishingu. Naučte své děti, aby nikdy neklikaly na odkazy v e-mailech, dokud se s vámi neporadí.
  2. Dávejte pozor na kyberšikanu. Vysvětlete svým dětem, že ošklivé komentáře nebo kruté online žerty nejsou v pořádku. Řekněte jim, ať za vámi okamžitě přijdou, pokud budou oni nebo někdo jiný obětí kyberšikany.
  3. Vysvětlete, že zařízení nikdy nesmí zůstat bez dozoru. Vaše děti musí pochopit, že ponechat zařízení bez dozoru může být nebezpečné, protože se někdo může přihlásit do zařízení a ukrást online identitu.
  4. Používejte rodičovskou kontrolu. Přizpůsobte nastavení soukromí a nastavení webových stránek svým potřebám.
  5. Vzdělávání je základ. Kybernetická gramotnost je velmi důležitá už u nejmenších školáků. Investujte čas, peníze a zdroje a zajistěte, že vaše děti budou rozumět kybernetickým hrozbám a preventivním opatřením.
  6. Používejte kvalitní bezpečnostní software. Nainstalujte na zařízení svých dětí bezpečnostní řešení, které je pomůže ochránit před nástrahami online světa. U bezpečnostního software mějte vždy zapnuté automatické aktualizace.

Bezpečnostní tipy pro školy:

  1. Používejte bezpečnostní software. Ujistěte se, že počítače a další zařízení vašich žáků jsou zabezpečené a chráněné před náhodným stažením malwaru. U bezpečnostního software mějte vždy zapnuté automatické aktualizace.
  2. Vytvořte silný online perimetr. Školy by měly nasadit kvalitní firewally a internetové brány, aby chránily školní sítě před kybernetickými útoky, neoprávněným přístupem a škodlivým obsahem.
  3. Pečlivě zkontrolujte poskytovatele třetích stran. Školy by měly důkladně prověřit všechny poskytovatele platforem třetích stran.
  4. Monitorujte systém, nepřetržitě. Školy musí neustále monitorovat všechny své systémy a analyzovat neobvyklou aktivitu, která by mohla naznačovat útok.
  5. Investujte do kyberbezpečnostního vzdělávání. Ujistěte se, že zaměstnanci kybernetickým rizikům rozumí. Pořádejte pravidelná školení pro studenty, aby si byli vědomi nejnovějších kybernetických hrozeb.

Jak pracovat chytřeji a efektivněji? Super Device (Zařízení+) od HUAWEI může být řešením

Ve světě digitálních technologií už jsme si pravděpodobně všichni zvykli, že jsme více či méně neustále propojení s mnoha elektronickými zařízeními. Jak se v tom ale neztratit a pracovat se všemi snadno a efektivně? Odpovědí od HUAWEI je chytrá služba Super Device (Zařízení+). Svým uživatelům umožňuje propojit všechna zařízení do jediného rozhraní a hravě mezi nimi sdílet obsah i funkce.

Pracovat každý den hned s několika zařízeními, to už je pro většinu z nás běžná rutina. Používáme je doma, v autech, nosíme je po kapsách a neobejdeme se bez nich ani v kanceláři. Díky mobilním zařízením se také zcela proměnil náš přístup k práci – jsme výrazně flexibilnější, můžeme být neustále ve spojení, a dokonce spolupracovat s našimi kolegy, klidně z různých koutů světa.

Více zařízení, více starostí?

Tím, že dnes k práci nepoužíváme pouze jediné zařízení, ale hned několik najednou, si umíme usnadnit, ale paradoxně také zkomplikovat, náš život. Stačí si představit běžný pracovní den. Ráno otevřete notebook, odepíšete na e-maily a začnete se připravovat na odpolední prezentaci. Mezitím na telefonu komunikujete s klienty, u toho máte na uších bezdrátová sluchátka a na tabletu si píšete poznámky. Později potřebujete poznámky z tabletu a další soubor z telefonu přesunout do počítače. Nakonec ještě promítnete svou prezentaci na chytré televizi. Ufff… Z obyčejného dne se stal pěkný zmatek.

Dokážete si teď představit, že byste mohli veškerý svůj obsah vytvářet, sdílet, prohlížet na jednom místě nebo třeba využívat funkci jednoho zařízení na displeji jiného? HUAWEI pro svoje zařízení, které tuto funkci podporují, přesně s takovou možností přichází.

Vše hezky na jednom místě

Super Device, česky Zařízení+, je jednoduše řečeno prostor pro propojení zařízení HUAWEI, a to jak v rámci obsahu, tak funkcí a aplikací. Rozhraní pro připojení mezi zařízeními je velice intuitivní – aktuálně používané zařízení se vám zobrazuje uprostřed, přičemž ostatní dostupná zařízení ho obklopují. Pro spárování stačí přetáhnout ikonu okolního zařízení do středu a tím se naváže spojení.

Jakmile svůj MateBook spárujete s kompatibilním smartphonem HUAWEI, Super Device vám umožní na počítači otevřít až tři mobilní aplikace, díky čemuž můžete snadno sdílet soubory a obrazovku na displeji notebooku. Co více, prostřednictvím sdílení můžete aplikace ovládat myší a klávesnicí notebooku, takže například zvládnete rychle a pohodlně odpovídat na zprávy a e-maily, aniž byste museli otevírat telefon. Funkce AI Search vám zase umožní prohlížet a vyhledávat soubory napříč všemi připojenými zařízeními.

Spolehlivý počítač je základ

Začít využívat výhod Super Device (Zařízení+) můžete již dnes, stačí mít po ruce zařízení HUAWEI. Pokud hledáte ten pravý notebook, se kterým půjde práce od ruky, vybírat můžete například ze dvou čerstvých novinek HUAWEI.

Jednou z variant je prémiový MateBook X Pro, který vás okouzlí nejen svým luxusním vzhledem a 14,2palcovou dotykovou obrazovkou. Uvnitř se skrývá silný výkon, příjemné pracovní prostředí, schopnost 90W Super Charge nabíjení a rozlišení ve 3,1K.

Variantou střední třídy je pak nový MateBook D 16. Počítač zaujme 16palcovým FullView displejem, 1080p kamerou a mikrofonem s aktivním potlačením šumu pro kvalitní připojení na vaše online schůzky či lehkým kovovým tělem.

HONOR otevírá nové využití AR (virtuální reality) a ukazuje kulturní dědictví UNESCO v nové podobě

Globální technologický brand k evropskému launchi na mezinárodní veletrhu IFA 2022 odhalil také nový projekt, kde prostřednictvím AR (virtuální reality) ukazuje staré památky z nové perspektivy. HONOR za pomocí dvou populárních umělců přetvořili historickou památku Wasserschloss, ikonu Speicherstadtu v Hamburku a součást světového dědictví UNESCO. HONOR tak navazuje na narůstající trend popularity metaverse a tzv. hybridního cestování. Díky projektu a využití nejnovější technologie umělé inteligence i virtuální reality včetně zapojení nové technologie HONOR, tzv. prostorového audia, se tak propojují různé lokální komunity, kdy si k památce užijete rozšířenou realitu i lokální atmosféru tzv. genius loci.

„HONOR si jako globální technologická značka předsevzala vyvíjet nové technologie pro chytrá zařízení, která propojují všechny po celém světě. Zažijete tak historii v úplně nové podobě, jednoduše během chvilky cestujete z minulosti do budoucnosti.,“ uvedl George Zhao, CEO HONOR Device Co, Ltd.

„Předpokládáme, že narůstající trend AR (virtuální reality) i zapojení umělé inteligence pomůže k využití ještě více onsite-online projektů po celém světě, také s přihlédnutím k poslednímu trendu tzv. hybridnímu turismu, který zažívá velký boom. Kromě turismu, má tato technologie potenciál v řadě odvětví. Je to opravdová brána do budoucnosti.“

Pocta kulturnímu dědictví v metaverse

Přístavní město Hamburk v Německu je známý také jako „brána do světa“. Dnes je prosperující metropolí s dlouho přetrvávající kulturou místních komunit, ale také díky inovacím. HONOR se nechal inspirovat touto transformací, a právě díky tomu si vybral Hamburk jako pilotní projekt pro digitální kulturní boom, který bude inspirovat po celém světě a znovu představí národní historické poklady ve světě metaverse.

Za podpory partnera ARLOOPA, který se zabývá vývojem virtuální i rozšířené reality, ale také mezinárodních umělců Yunuene a Timo Helgerta, kreativně transformovali podobu slavné budovy Wasserschloss do rozšířené reality.

Yunuene, mexická umělkyně zabývající se modernou, zrealizovala koncept „Plavba časem“. Poukazuje tak na evoluci přístavního města a kolik inovací se v námořní dopravě za celou dobu existence přístavu událo. Pojetí vizuálního německého umělce Timo Helgerta „Kvetoucí budoucnost“ je mnohem futurističtější. Pohrává si se statusem Hamburku jako jednoho z nejzelenějších měst světa a kreativně znázorňuje, jak by vypadal Wasserschloss v zelené budoucnosti, kde se může dařit krásným rostlinám a ohroženým druhům, a přenáší tuto historickou památku do nadpozemské říše.

Nová éra zážitků díky umělé inteligenci a rozšířené realitě

HONOR navazuje na rapidně narůstající trend tzv. hybridního cestovního ruchu, který se objevuje po celém světě a hlavním účelem je oživení cestovního ruchu po době pandemie, kdy cestovatelé objevují nové možnosti cestování. Díky propojení fyzického a digitálního světa vnímáte tamní kulturu úplně novým způsobem. Značka HONOR neustále investuje do nových technologií, jako je nově tzv. prostorové audio za využití umělé inteligence nebo virtuální reality pro ještě pohlcující zážitky v rychlé éře digitální revoluce.

„Komplex budov, tzv. Warehouse District, byl v roce 2015 zapsaný na seznam světového dědictví UNESCO. Cílem bylo chránit a zachovat historii a kulturu jednoho z největších světových obchodních přístavů. Díky nástupu nových technologií, včetně rozšířené reality, se může budoucí generace vzdělávat a poznávat kulturní památky úplně novým a zábavným způsobem.

Máme velkou radost, že jsme mohli přispět HONOR v tomto inovativním projektu „Brána do budoucnosti“, který je poctou ikonického místa v Německa, ale pomáhá futuristickým způsobem znovu objevovat historii světových metropolí,“ dodal Bernd Paulowitz, vedoucí pobočky světového dědictví UNESCO v Hamburku.

Cestovní ruch po letech lockdownů po celém světě opět roste. Je super vidět značky jako HONOR přinášet nové obohacující zážitky. Letos v létě naše město zaznamenalo stejnou úroveň návštěvnosti jako v létě 2019. K tomu částečně přispěly nové interaktivní kulturní atrakce umožněné technologiemi. Hamburk je známý jako brána do světa, jsme rádi, že můžeme být partnerem iniciativy Brána do budoucnosti (Gateway to the Future).

Můžeme s jistotou říct, že taková iniciativa ukáže návštěvníkům i obyvatelům Hamburku Speicherstadt, který je na seznamu světového dědictví UNESCO, zcela novým způsobem. Poptávka po hybridních zážitcích extrémně narůstá. U kulturních památek cestovatelé stále častěji očekávají virtuální interakci. Nyní je ten správný čas využít moc technologií v cestovním ruchu a vytvořit pro turisty po celém světě kouzelné zážitky,“ uvedl Guido Neumann, vedoucí PR oddělení Hamburské centrály cestovního ruchu.

HONOR Talents 2022: Letos poprvé i kategorie s využitím virtuální reality

Letos HONOR představil novou kategorii „AR interaktivní umělecký design“. Už několikátý ročník tak znovu vnáší inspirativní dialog a propojení mezi technologií a uměleckým designem, designování mobilních telefonů a nové cesty k uměleckému komunikaci.

HONOR Talents není jen globální soutěž uměleckých prací a designu, ale zároveň nabízí nové cesty pro všechny soutěžící. Díky inovativním nápadům na design se tak dostáváme mnohem blíže skutečným potřebám zákazníků. Značka HONOR pracuje s novými designovými koncepty velmi intenzivně a umělecké nápady nové mladé generace pak zpracovává a prezentuje prostřednictvím uvedených produktů. Tak se ke každému zákazníku dostává do rukou nový design a pravé propojení technologie a umění.

Více o HONOR Talents a přihlášky s uměleckými nápady můžete nahrát na: https://www.hihonor.com/honor-talents/cz/

Společnost HONOR také spolupracuje s Ústřední akademií výtvarných umění (CAFA) v Číně na vytvoření nového uměleckého AR díla s názvem INFINITY. Tento fy-gitální zážitek představuje uměleckou interpretaci vesmíru, kterou tvůrčí tým složený ze členů fakulty CAFA a studentů používá jako analogii k podpoře mezikulturního dialogu. Umění je k vidění na stánku HONOR na veletrhu IFA prostřednictvím aplikace ARLOOPA.

Zažijte rozšířenou realitu právě teď!

Zažijte Hamburg na vlastní kůži nebo z pohodlí vašeho domova. Chcete vidět umělecké vizualizace za pomocí virtuální reality od umělců Yunuene nebo Timo Helgerta? Vizualizace bude k dispozici pro veřejnost pouze od 2. září 2022 do 2. prosince 2022. Užijte si bránu do budoucnosti.

Stačí Vám zdarma stáhnout aplikaci ARLOOPA na váš mobilní telefon. Vizualizace se promítá na ikonické historické budově Wasserschloss. Krásně i uvidíte z mostu Poggenmühlen-Brücke, který je hned naproti. Nebo si můžete užít vizualizaci online na jakémkoli povrchu[1].

Více o celém projektu najdete také na webu:

https://www.hihonor.com/honor-talents/cz/activity/

  • [1] Pro co nejlepší zážitek doporučujeme uživatelům používat smartphone kompatibilní s ARCore nebo ARKit.

Nová aplikace LUGGit pro (ještě) lepší zákaznickou zkušenost

Technologický start-up LUGGit, který nedávno vstoupil na český trh, nyní přichází s nativní aplikací. Ta je pro službu LUGGit klíčová.  Musí být intuitivní pro všechny uživatele – cestující, pronajímatele a dokonce i „keepery“ (profesionální řidiče LUGGit). Nová aplikace byla vyvinuta se zvláštním důrazem na zlepšení zákaznické zkušenosti. Aplikace je k dispozici pro systémy Android a iOS.

„V letech 2019 a 2020 jsme se navzdory působení v odvětví, které bylo kvůli celosvětové zdravotní krizi silně ovlivněno, dokázali vyvíjet, učit se a připravit vše tak, abychom byli svědky výrazného růstu, který se projevil v roce 2021 a nezastavil se. V tomto roce jsme zaznamenali více než 84% meziměsíční růst. Díky tomuto úspěchu jsme měli příležitost a prostředky ke zlepšení naší základní nabídky a zároveň jsme postupně vylepšovali náš produkt průběžnými aktualizacemi. To vše vyústilo ve významný milník, vydání naší nejnovější aplikace pro Android a iOS,“ uvedl Ricardo Figueiredo CEO, https://luggit.app/. 

Nové funkce a změny

Nová aplikace umožňuje zákazníkům zadat požadavek v reálném čase nebo si službu předem rezervovat. Je také vybavena interním chatem, který umožňuje kdykoli hovořit se zákaznickou podporou. Díky tomu má zákazník vždy k dispozici integrované kontaktní místo se službou LUGGit a s „keeperem“, aniž by musel přepínat aplikace (předchozí komunikace probíhala prostřednictvím aplikace WhatsApp Business). A samozřejmě nová aplikace přichází ve zcela novém vzhledu s vylepšením a redesignem UI/UX rozhraní, aby byla interakce pro zákazníky srozumitelnější. Nová aplikace byla navržena s využitím všech dat a zkušeností, které tým LUGGit nashromáždil z předchozí verze, díky čemuž se předchozí komplikace a výzvy změnily v úžasné funkce a tipy.

Aplikace také přináší větší efektivitu „Keeperům“. Využívají ji k provádění svozu a rozvozu zavazadel, umožňuje jim spravovat všechny logistické detaily, jako je více svozů na stejné trase či optimalizace na základě výkonu.

„Žijeme ve světě, kde potřebujeme mít všechno, a když pocítíme nějakou „bolest“, chceme řešení, kterému můžeme okamžitě důvěřovat. O této nové aplikaci LUGGit můžeme s jistotou říci, že toto řešení to vše splňuje: je to nejlepší řešení, které vás může zbavit břemene zavazadel bez jakýchkoli pochybností a nejistoty, protože vše, co potřebujete, máte na dlani,“ říká Ricardo Figueiredo CEO, https://luggit.app/.

Podívejte se, jak vypadá aplikace LUGGit:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luggit.app

O společnosti LUGGit

LUGGit je inovativní startup, který se zrodil v roce 2019 a ve stejném roce byl spuštěn v Lisabonu a Portu. Společnost získala v prosinci 2019 investiční pre-seed kolo ve výši 9 890 000 českých korun (400 000 eur), které vedla společnost Portugal Ventures. V lednu 2020 byla Světovou organizací cestovního ruchu označena za druhé nejinovativnější řešení na světě a v prosinci získala od Evropské komise ocenění Seal of Excellence. LUGGit v současné době shromažďuje prostředky v rámci kola Seed.

V Česku startuje prodej stylového mobilního telefonu HONOR 70 s profi foto výbavou. Navíc se startovací slevou 1 500 Kč u vybraných prodejců nebo u Vodafone se slevou 4 000 Kč a sluchátky jako dárek

Právě dnes startuje prodej dlouho očekávané novinky, nádherného stylového foto mobilu HONOR 70. Ten se pyšní nejen profi foto výbavou včetně hned dvou hlavních fotoaparátů a špičkovým světelným snímačem SONY IMX800, ale také nádherným designem inspirovaným šperkařským řemeslem. Barevné provedení Crystal Silver přichází s krásnou podobou zad, které při lomu světla připomínají perfektně vybroušený diamant. HONOR 70 (8 GB + 128 GB) je k dostání jen za 13 490 Kč, HONOR 70 ve vyšší paměťové verzi (8 GB + 256 GB) pak jen za 14 490 Kč. HONOR navíc na prvních 14 dní prodej nachystal s vybranými prodejci super slevovou akci! Při výkupu starého zařízení na Alza.cz, Datart.cz, Smarty.cz nebo MobilPohotovost.cz máte HONOR 70 se slevou 1 500 Kč! Při zakoupení u mobilního operátora Vodafone je stylový foto mobil HONOR 70 se slevou 4 000 Kč, a navíc máte ještě sluchátka HONOR Earbuds 2 Lite jako dárek! 

Unikátní funkce „Sólové vystřižení“ pro natáčení skupinky lidí i jednotlivce zároveň

Novinka HONOR 70 přichází s dalšími inovativními vychytávkami. Unikátní funkcí je tzv. „Sólové vystřižení“. Za pomoci AI (umělé inteligence) natáčíte skupinku lidí, ale také jednotlivce, svého hlavního hrdinu videa, jako výřez. Perfektní pro všechny besídky dětí, herecká představení nebo vystoupení vaší oblíbené hudební skupiny. Navíc díky funkci Seamless Focus Switch si můžete pouhým ťuknutím na displej zaostřit a hned přepnout výřez na někoho jiného. 

Vůbec poprvé špičkový světelný senzor SONY IMX800 pro snímky v top kvalitě i za horšího osvětlení

HONOR 70 oproti konkurentům tentokrát sází na hned dva hlavní fotoaparáty, navíc podpořenými špičkovou technologií výpočetní fotografie i využití AI (umělé inteligence). Nechybí také HONOR Image Engine, technologie, díky které za pomocí všech hardwarových i softwarových vychytávek nakonec získáte fotky i videa standardně a konzistentně ve velmi vysokém rozlišení.

Duální hlavní fotoaparát má dvě kamery: 54MPx, které pomáhá 1/1,49″ světelný senzor SONY IMX8000 s clonou f/1,9. Ten zachycuje maximum světla pro detailní snímky ve velmi vysoké kvalitě i za velmi špatných světelných podmínek. Druhý hlavní fotoaparát, 54MPx je širokoúhlý a makro s f/2,2 zároveň. Oproti standardnímu snímaní ze 4 cm umí automatické zaostření už od 2,5 cm, navíc při zachycení velmi živých a reálných barev.

HONOR 70 nechybí ani 32Mpx super ostrým selfie fotoaparátem, který dokáže zachytit nádherné selfie snímky s mimořádně čistými detaily.

Design inspirovaný diamanty, který si hraje s lomem světla

HONOR 70 stejně jako předchozí generace v této inspirovaný šperky a šperkařským řemeslem. Zaujme symetrickým super zaobleným displejem, je tenký pouhých 7,91 mm[1] a váží jen 178 g[2], Díky vyváženému designu se perfektně drží i v menší ruce.

Nový koncept designu „Crystal Silver“ si hraje s lomem světla stejně jako dokonale vybroušený diamant. Stává se tak dokonalým módním kouskem, který padne ke každému outfitu a každé denní i noční příležitosti.

Super výkon s hvězdnými parametry

Srdcem telefonu HONOR 70 je 6nm procesor Qualcomm Snapdragon 778G Plus 5G, který se stará o vynikající výkon. Zvládá i náročnější zatížení včetně silné podpory grafiky, ale i celkové odezvy.

Díky inovativním technologiím GPU Turbo X a OS Turbo X bez problémů běží při hraní her. HONOR 70 má ve výbavě Anti-aging Engine, která umí chytře vyčistit zbytečné systémové soubory a zajistit tak více úložného prostoru.

Displej telefonu HONOR 70 dokáže zobrazit až 1,07 miliardy barev, pokrývá 100 % barevného prostoru DCI-P3 a podporuje HDR 10+. Díky tomu přináší živé barvy v ostrých a jasných detailech. Obrazovka využívá špičkovou technologii pulzně šířkové modulace (PWM) stmívání s frekvencí 1920 Hz, která poskytuje ambientní osvětlení pro pohodlné sledování displeje. Díky dynamické obnovovací frekvenci 120 Hz a dotykové vzorkovací frekvenci 300 Hz[3] zajistí HONOR 70 uživatelům vyšší efektivitu a rychlejší odezvu na dotyk při hraní nebo prohlížení sociálních sítí.

HONOR 70 disponuje mimořádně velkou 4800mAh baterií[4] s 66W rychlonabíjením HONOR SuperCharge. Bez problémů se postará o celodenní výdrž. Pomocí nabíjecího adaptéru v balení dobijete 3 % na 60 % už za pouhých 20 minut[5].

HONOR 70 je první smartphone řady HONOR N, který se může pochlubit nejnovějším uživatelským rozhraním HONOR Magic UI 6.1 založeným na systému Android 12. Nabízí řadu vylepšených funkcí, které poskytují originální, inteligentnější a personalizovanější zážitek a přinášejí uživatelům větší pohodlí a produktivitu.

Ceny a dostupnost

HONOR 70 je špičkový foto mobil s nádherným i ergonomickým designem pro každého, kdo hledá kvalitu fotoaparátů, vynikající výdrž na 1 nabití za cenovku střední třídy. Přichází ve stylových barevných provedeních Midnight Black, Emerald Green a Crystal Silver.

HONOR 70 (8 GB + 128 GB) je k dostání jen za 13 490 Kč, HONOR 70 ve vyšší paměťové verzi (8 GB + 256 GB) pak jen za 14 490 Kč. HONOR navíc na prvních 14 dní prodej nachystal s vybranými prodejci super slevovou akci! Při výkupu starého zařízení na Alza.cz, Datart.cz, Smarty.cz nebo MobilPohotovost.cz máte HONOR 70 se slevou 1 500 Kč! Při zakoupení u mobilního operátora Vodafone je stylový foto mobil HONOR 70 se slevou 4 000 Kč a navíc máte ještě sluchátka HONOR Earbuds 2 Lite jako dárek!

Více informací včetně oficiálních českých prodejců najdete webu HONOR:¨

https://www.hihonor.com/cz/phones/honor-70/

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

  • [1] Údaje z laboratoří HONOR. Skutečné rozměry se mohou lišit v závislosti na konfiguraci, výrobním procesu a metodě měření. Tloušťka (7,91 mm) telefonu nezahrnuje vyčnívající fotoaparát.
  • [2] Údaje z laboratoří HONOR. Celková hmotnost včetně baterie. Skutečná hmotnost se může lišit v závislosti na konfiguraci výrobku, výrobních procesech a metodách měření.
  • [3] U různých aplikací a herních obrazovek se může obnovovací frekvence obrazovky a dotyková vzorkovací frekvence mírně lišit.
  • [4] Běžná kapacita je 4800 mAh a zaručená kapacita je 4700 mAh (nevyměnitelná baterie).
  • [5] Údaje o nabíjení pocházejí z laboratorních testů HONOR, které byly provedeny při teplotě 25 °C a relativní vlhkosti 45-80 %, kdy byl telefon s originálním nabíjecím adaptérem a kabelem nabíjen s vypnutou obrazovkou z kapacity 3 %. Skutečné údaje se mohou lišit v důsledku rozdílů mezi jednotlivými produkty, verzí softwaru, podmínkách používání a faktorech prostředí. Všechny údaje jsou závislé na skutečném používání.

Samyang rozšiřuje svou filmovou řadu objektivů Xeen CF

Řada XEEN CF byla poprvé představena koncem roku 2019 v produktové řadě skládající se z modelů 24, 50 a 85 mm, u všech se světelností T1.5. Od té doby se řada rozrostla a dnes společnost Samyang představuje nový objektiv Xeen CF 135 mm T2.2.

Zkratka „CF“ znamená kompaktní („compact“) a flexibilní („flexible“), čímž se zdůrazňuje kompaktní velikost a univerzálnost objektivů.

Při navrhování objektivů Xeen CF bylo cílem vytvořit filmový objektiv, který by byl co nejmenší a co nejkompaktnější, aniž by byla jakýmkoli způsobem snížena kvalita. Ohnisková vzdálenost 135 mm se často volí pro portréty a záběry zblízka. Díky lehkému provedení

je objektiv perfektní pro moderní filmaře, kteří jej chtějí kombinovat s fotoaparátem na gimbalu nebo dronu. Díky nízké hmotnosti objektivu se gimbal nebo dron snadněji vyváží, čímž se prodlouží výdrž baterie a doba produkce.

Řada Xeen CF přichází se skvělou optickou konstrukcí, která minimalizuje tzv. focus breathing (dýchání při ostření), podporuje rozlišení 8K a dodává záběrům filmový vzhled s mimořádnou reprodukcí detailů. Úžasná světelnost T2.2 nabízí nádherný bokeh, malou hloubku ostrosti a vynikající výkon při slabém osvětlení. Objektiv vybavený 11 zaoblenými lamelami clony vytváří při široce otevřené cloně jemný a snový bokeh a při zavření křišťálově čistý a ostrý obraz.

Filmům dodává umělecký dojem a díky neuvěřitelnému bokehu vytváří pocit jemné dimenze, perfektní pro portréty s rozostřeným pozadím.

Díky jedinečné technologii X-Coating společnosti Samyang jsou efektivně minimalizovány odrazy světla a efekty ghostingu.

Cena a dostupnost

Nový objektiv bude dostupný v polovině září 2022.

Doporučená prodejní cena je 50.490,- Kč / 2.032 €

K získání dalších informací napište na e-mailovou adresu matej.sumka@focusnordic.cz.

Hlavní vlastnosti

  • Pokrytí snímačů full-frame a rozlišení 8K
  • Technologie X-Coating k minimalizaci odlesků světla
  • 11 lamel clony k vytváření nádherných efektů kruhového bokehu
  • Částice v uhlíkových vláknech pro zajištění lehkosti a odolnosti objektivů
  • Standardní průměr 95 mm pro zajištění kompatibility s matte boxy
  • K dispozici pro bajonety Canon EF, Sony E a PL
  • Luminiscenční značky k usnadnění používání za extrémně slabého osvětlení
  • Stejná poloha ostřícího prstence a clonového kroužku u všech modelů této řady
  • Konzistentní 200stupňový úhel rotace pro jemné nastavení ostření

Ještě rychlejší AV integrace. NETGEAR navázal partnerství se značkou Shure

Společnost NETGEAR, globální poskytovatel inovativních síťových produktů, navázala partnerství s firmou Shure, předním výrobcem kvalitních audio zařízení. Díky tomu bude integrace při instalaci produktů Shure Microflex Ecosystem a přepínačů NETGEAR z AV řady M4250 mnohem rychlejší a spolehlivější. Integrátoři tak ušetří čas při konfiguraci zařízení, zatímco zákazníkům zajistí kvalitní a konzistentní zvuk.

AV přepínače na špičkové úrovni

Přepínače NETGEAR z AV řady M4250 jsou od základů vytvořené pro 1G AV přes IP (AV-over-IP) a vznikly na základě letitých zkušeností předních AV profesionálů. Uživatelské rozhraní dostupné v prohlížeči umožňuje klíčová nastavení AV sítě a volitelné profily pro oblíbená AV zařízení. Přepínače mají také elegantní přední panel s několika možnostmi montáže.

Nyní jsou přepínače z této řady nově vybaveny dvěma předinstalovanými profily Shure, které zajistí optimalizaci nastavení a přizpůsobení VLAN (virtuálních lokálních sítí) pro ovládání a zvuk při nasazování zařízení Microflex Ecosystem. Přepínače snadno rozdělují síťový provoz pro audio software Dante a Shure, což integrátorům poskytuje větší jistotu a bezproblémovou instalaci.

„Chápeme, že čas integrátorů i zákazníků je cenný,“ říká Chad Wiggins, zástupce viceprezidenta globálního produktového managementu a inovací ve společnosti Shure. „Díky spolupráci s NETGEAR mohou uživatelé, kteří instalují produkty Microflex Ecosystem do konferenčních místností a podnikové sítě, nasazovat naše řešení rychleji než kdy dříve. Shure se zavázal pokračovat v optimální kompatibilitě pro řadu M4250 a zlepšit celkový zážitek pro každého uživatele.“

Společnosti Shure a NETGEAR úzce spolupracovaly, aby zajistily bezproblémovou interoperabilitu pro uživatelský profil AV řady M4250. Přepínače i zařízení Microflex Ecosystem prošly přísným testováním, aby dodržely vysoké standardy kvality, které dodržují obě společnosti.

Mezi kompatibilní produkty Microflex Ecosystem patří zejména stropní a stolní mikrofony (MXA920, MXA910, MXA310), mikrofony s lineárním uspořádáním (MXA710), procesor pro audiokonference (IntelliMix P300), USB audio síťové rozhraní (ANIUSB-MATRIX), síťový reproduktor (MXN5W-C) a tlačítko ztlumení (MXA).

Záruka a podpora AV přepínačů

Jako další výhodu poskytuje NETGEAR zákazníkům doživotní záruku, rychlou technickou podporu, výměnu do druhého pracovního dne a specializovanou podporu pro síťové problémy. Inženýrský tým NETGEAR také nabízí bezplatné služby návrhu sítě a podporu instalace.

„Společnost NETGEAR si i nadále uvědomuje evoluci probíhající v profesionálním AV světě a konkrétně pokroky v instalacích AV přes IP, které posunují to, co je v našem odvětví možné,“ řekl Laurent Masia, ředitel správy produktové řady spravovaných přepínačů společnosti NETGEAR. „Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s lídrem na trhu, jako je Shure, aby byly instalace co nejjednodušší a bezproblémové.“

Pro další informace o oceněných řešeních Microflex Ecosystem kompatibilních s řadou přepínačů NETGEAR M4250, navštivte www.shure.com/mxecosystem. Informace o přepínačích NETGEAR M4250 najdete zde: www.netgear.com/business/wired/switches/fully-managed/m4250/avline/.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

© 2022 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Metaverse je sice virtuální, ale jeho vliv bude skutečný. Meta spouští kampaň představující sociální a ekonomický dopad nové kapitoly internetu

V několika evropských zemích dnes začíná kampaň společnosti Meta „The Impact Will Be Real“. Kromě Česka poběží v Německu, Itálii, Španělsku, Francii a Belgii. Kampaň představí výhody Metaverse a ukáže lidem, co vše v něm bude možné. Velkou příležitostí se díky 3D technologii stane například pro obory školství či architektury, kterým nabídne to, co školní tabule a ploché obrazovky nedokážou.

Samostatnou kapitolou je pak zdravotnictví a studium medicíny. Metaverse v tomto oboru nabídne velké množství nových možností ve vzdělávání – od nácviku chirurgických zákroků, až po školení záchranářů nebo kurzy první pomoci. A to vše bez toho, aby byl někdo vystaven nebezpečné situaci. Odstraněním geografických a jiných bariér se navíc zvýší dostupnost studia medicíny a zdravotnického studia.

Metaverse je novou generací internetu kombinující fyzické a virtuální prostředí. Nabídne poutavé, pohlcující a 3D prožitky. Metaverse by mohl mít skutečný dopad i na digitální ekonomiku. Studie společnosti Analysis Group odhaduje, že pokud by zavádění Metaverse v Evropě rostlo podobným tempem jako kdysi mobilní technologie, pak by za deset let přispěl Metaverse k regionálnímu HDP částkou 440 miliard amerických dolarů.

i Meta zároveň zdůrazňuje, že vývoj metaverzu bude postupný a nebude vybudován ani vlastněn jen jednou společností. Na jeho vývoji proto spolupracuje s odborníky, akademiky, občanskou společností, legislativci a partnery z oblasti průmyslu. Zástupci společnosti Meta doufají, že nová kampaň podpoří další diskuzi a spolupráci napříč odvětvími s odborníky v Evropě i mimo ni.

HP představilo na konferenci Amplify Executive Forum Roadshow nové partnerské výhody

Na konferenci HP Amplify™ Executive Forum, každoroční partnerské roadshow, představila společnost HP řadu nových partnerských výhod, jejichž cílem je posílit spolupráci s partnery a rozšířit možnosti vzdělávání a zapojení komunity. Kromě novinek v rámci programu Amplify Data Insights informovala společnost o globálním rozšíření svého oceňovaného partnerského programu Amplify Impact, zaměřujícího se na udržitelnost, a představila novou platformu pro vzdělávání a zapojení partnerů HP Curiocity.

Všechny představené novinky staví na síle globálního partnerského programu HP Amplify,[i] který je prvním partnerským programem svého druhu, optimalizovaným pro podporu dynamického rozvoje partnerů a poskytování konzistentních služeb koncovým zákazníkům. Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, schopnosti a také nástroje pro spolupráci, jež napomáhají jejich růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků.

Úspěch společnosti HP se do značné míry odvíjí od síly našich obchodních partnerů. Jen v uplynulém roce se nám s přispěním našich partnerů podařilo zvýšit tržby o více než 6 miliard USD,“[ii] informuje Kobi Elbaz, generální ředitel divize Global Channel Organization společnosti HP. „Dnes představené novinky jsou výrazem našeho trvalého odhodlání podporovat naše obchodní partnery a nadále investovat do poskytování potřebných informací, vzdělávání, vazeb a programů, které jim umožní poskytovat lepší služby zákazníkům a podpoří jejich růst.“

Síla dat

Program HP Amplify Data Insight byl spuštěn téměř před rokem a poskytuje partnerům okamžitý přístup k bohaté sadě datových analýz, z nichž každá se zaměřuje na ovlivnění nákupní cesty zákazníka. Společnost HP i nadále úzce spolupracuje se svými partnery, aby zdokonalila jejich digitální dovednosti a vybavila je cennými poznatky získanými během svého výzkumu nákupního chování zákazníků.

Studie ukazují, že společnosti, které vycházejí z prakticky využitelných poznatků, daných analýzami dat, vykazují rychlejší růst než společnosti, jež tento typ informací nevyužívají. Díky tomu, že 98 % obchodních partnerů společnosti HP sdílí svá data, je na této platformě týdně aktualizováno více než 14 miliard datových záznamů, což partnerům umožňuje v reálném čase přistupovat k informacím, uzpůsobeným konkrétním potřebám jejich podnikání.

Globální rozšíření programu Amplify Impact

Společnosti, které se řídí jasně definovaným programem udržitelného dopadu (nebo programem zaměřujícím se na oblast environmentálního, sociálního či podnikové řízení), získávají jednoznačnou konkurenční výhodu. Dokládá to nárůst tržeb společnosti HP o více 3,5 miliardy USD, pro nějž se ve fiskálním roce 2021[iii] stala rozhodujícím faktorem udržitelnost. Program Amplify Impact dává tutéž příležitost – realizovat konkurenční výhodu – také partnerům společnosti HP.

Program HP Amplify Impact byl poprvé představen na začátku roku 2021 a je prvním programem svého druhu, zaměřujícím se na hodnocení partnerů, poskytování vzdělávání a dalších zdrojů, který partnerům tímto vstřícným způsobem zprostředkovává přínosy rozsáhlých vlastních investic a iniciativ společnosti HP. V současné době poskytuje tento program více než 10 000 partnerům ve 43 zemích možnost připojit se k úsilí společnosti HP o dosažení významného dopadu v oblasti klimatických opatření, lidských práv a digitální rovnosti. Program je doposud partnery přijímán s nadšením a sebehodnocení dokončilo více než 80 % z nich.

Společnost HP dnes oznámila, že se v průběhu příštích dvou let chystá tento oceňovaný program postupně rozšířit celosvětově na všechny trhy. Možnost účastnit se tohoto oceňovaného programu tak po jeho rozšíření získají partneři všech typů (prodejci, maloobchodní a distribuční partneři) bez ohledu na jejich geografickou polohu.

Oslava úsilí partnerů o udržitelnost

Společnost HP také vyzvala partnery, aby se přihlásili do soutěže o nové výroční ceny programu HP Amplify Impact, které ocení partnery v pěti kategoriích, včetně cen pro globální lídry programu Amplify Impact: za udržitelnost podnikání, opatření v oblasti klimatu, za strategie k zajištění diverzity, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE.

Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen v prosinci 2022 a budou mít možnost veřejně propagovat svá ocenění pomocí odznaků a propagačních materiálů. Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou sledovat své výsledky prostřednictvím žebříčku ocenění.

Představujeme HP Curiocity

Nedávné studie zdůrazňují pozitivní vliv vzdělávání a prodeje ve spolupráci s partnery na konečný hospodářský výsledek. Společnosti, nabízející komplexní školicí programy, mají v průměru o 24 procent vyšší ziskovou marži, zatímco 60 procent prodejních profesionálů tvrdí, že jim prodej využívající spolupráci s partnery zvýšil produktivitu o více než 25 procent.

V reakci na tyto trendy a na základě zpětné vazby od partnerů vyvinula společnost HP novou platformu, jež nabízí rozšířené vzdělávání, zapojení komunity a odměny – to vše v jediném programu. Platforma HP Curiocity inspirovaná koncepcí otevřeného světa a systémem odměn uplatňovaným ve známých hrách se bude postupně zavádět od konce tohoto roku a poskytne partnerským obchodním zástupcům přístup k této jedinečné spolupracující komunitě.

Mezi hlavní výhody této platformy patří:

  • Virtuální kampus HP University – jednotné místo pro vzdělávání v oblasti „měkkých dovedností“, produktů a řešení
  • HP Community – centralizovaná platforma pro komunikaci ve formátu 1:1 nebo pro účast v komunitních diskusích
  • Odměny a možnosti uznání včetně propagačních akcí a soutěží

Podrobnější informace o platformě HP Curiocity získají partneři na stránkách Partnerského portálu HP.

O společnosti HP

HP Inc. je technologická společnost, která věří, že i jeden mimořádný nápad má sílu změnit svět. Její portfolio produktů a služeb v oblastech osobních počítačů, tiskáren a řešení pro 3D tisk pomáhá tyto myšlenky realizovat. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

  • [i] Nezahrnuje Velkou Čínu
  • [ii] Na základě finančních výsledků společnosti HP za posledních dvanáct měsíců, k 2. čtvrtletí roku 2022.
  • [iii] 3,5 miliardy USD v nových prodejích v roce 2021 na základě celkové hodnoty smluv, v nichž byla udržitelnost identifikována jako známé kritérium.
Exit mobile version