Legenda se vrací – společnost Razer představuje model Deathadder v3 Pro

Společnost Razer™, přední světová lifestylová značka pro hráče, dnes představila novou myš Razer DeathAdder V3 Pro, nejnovější iteraci nejprodávanější řady myší Razer DeathAdder. Myš Razer DeathAdder V3 Pro, která se může pochlubit nejnovějšími špičkovými technologiemi společnosti Razer, jako je bezdrátová technologie Razer HyperSpeed a nová technologie Razer HyperPolling, v kombinaci s novým ultralehkým ergonomickým designem, je nejlepším spojencem hráčů pro dosažení špičkového výkonu v soutěžním hraní.

Ikonická ergonomie byla přepracována

Uznávaná myš DeathAdder, která byla poprvé uvedena na trh v roce 2006 a dosud byla celosvětově dodána v počtu více než 15 milionů kusů, je nejoblíbenější herní myší Razer, které důvěřují i špičkoví esportovci. S myší DeathAdder V3 Pro získává vítězství novou podobu. Pohodlné drážky se zmenšenými výstupky po stranách poskytují lepší úchop a oporu ruky a jsou spojeny s vylepšeným ergonomickým tvarem pro lepší pohodlí, hmat a lehkou manipulaci. Kromě toho byly kolečko, tlačítka a opěrka dlaně vyvýšeny pro lepší přístupnost. Ikonický a esteticky minimalistický ergonomický tvar, vylepšený na základě zpětné vazby od špičkových esportových profesionálů, je nyní k dispozici v černém a bílém barevném provedení a váží pouhých 63 gramů a 64 gramů respektive.

„Od svého uvedení na trh Razer spolupracoval s profesionály z esportu po celém světě, aby vyladil a zdokonalil myš DeathAdder do podoby skutečně impozantní myši pro soutěže,“ řekl Flo Gutierrez, ředitel Global Esports ve společnosti Razer. „S myší DeathAdder V3 Pro jsme nyní vyrobili dosud nejpokročilejší, ultralehkou a ergonomickou myš DeathAdder, která ctí pověst myši DeathAdder, jež poskytuje „neférovou výhodu“. „

DeathAdder V3 Pro je stejně známý a spolehlivý jako dříve, je o více než 25 % lehčí než jeho předchůdce, má výdrž baterie až 90 hodin a lze jej snadno dobíjet přes USB typu C pomocí nabíjecího kabelu Razer Speedflex, který je součástí balení.

Nejlepší technologie ve své třídě zaměřené na čistý výkon

Srdcem DeathAdder V3 Pro je optický snímač Razer Focus Pro 30K s přesností rozlišení 99,8 %. Tento nový výkonný snímač je vybaven sadou funkcí umělé inteligence, jako je Smart Tracking, Motion Sync a Asymmetric Cut-off, pro maximální výkon na nejvyšších úrovních hry. Myš DeathAdder V3 Pro je také vybavena optickými spínači Razer Optical Mouse Switches Gen-3 pro absolutně nulové nechtěné dvojkliknutí a žádné zpoždění při odezvě. Tyto ultra rychlé a spolehlivé optické spínače jsou dimenzovány na 90 milionů kliknutí.

DeathAdder V3 Pro je vybaven technologií HyperSpeed Wireless, vlastní bezdrátovou technologií Razeru, která je až o 25 % rychlejší než jiné bezdrátové technologie, a je také kompatibilní s novou bezdrátovou technologií Razeru HyperPolling. Nativně podporuje DeathAdder V3 Pro frekvenci dotazování 1000 Hz s intervaly dotazování 1 ms. Po přidání bezdrátového hardwarového klíče Razer HyperPolling Wireless Dongle provádí zařízení DeathAdder V3 Pro bezdrátové dotazování v intervalech 0,25 ms, přičemž dotazování je 4x častější než dříve a čtyřikrát rychlejší než standardní dotazovací frekvence. Díky kombinaci těchto dvou nejlepších technologií ve své třídě se hráči dočkají plynulejšího sledování, konzistentnějších aktualizací a nejnižší latence bezdrátového klikání, což jim umožní překonat všechny soupeře v kompetitivních hrách, kde záleží na každé milisekundě.

Myš Razer DeathAdder V3 Pro představuje nejnovější herní a myší technologie společnosti Razer, které kombinují ergonomii vyladěnou pro esport s nejlepším senzorem ve své třídě, optickými spínači myši Gen-3 a špičkovými bezdrátovými technologiemi v ultralehkém provedení – je připravena začít novou kapitolu legendárního příběhu.

Bezdrátový hardwarový klíč HyperPolling

Bezdrátový klíč Razer HyperPolling Wireless Dongle, který byl uveden na trh 22. července, je prvním bezdrátovým klíčem pro myš, který dokáže dosáhnout skutečné bezdrátové frekvence dotazování 4000 Hz. Je navržen pro mimořádně citlivé kompetitivní hraní a hráči si mohou vychutnat vyšší standard bezdrátového výkonu díky dokonalému upgradu pro nejnovější myši Razer.

Bezdrátový hardwarový klíč HyperPolling, který se instaluje na stůl a zajišťuje nerušený bezdrátový signál, je schopen automaticky přepínat rychlost dotazování pro pohodlnější hraní konkurenčních her. Bezdrátový hardwarový klíč HyperPolling Wireless Dongle, který podporuje myši DeathAdder V3 Pro a Viper V2 Pro i budoucí kompatibilní myši, je spravován prostřednictvím aplikace Razer Synapse pro snadné používání a nastavení herních profilů podle výkonu.

O ZAŘÍZENÍ RAZER DEATHADDER V3 PRO

  • Vylepšený ergonomický design s velmi nízkou hmotností pro dlouhé hodiny hraní
  • Optický snímač Focus Pro 30K
  • Kompatibilita s širším povrchem – senzor se sleduje na čirém skle o tloušťce nejméně 2 mm.
  • Optické myši Razer™ Gen-3 s kapacitou až 90 milionů kliknutí
  • Možnost rozšíření na 4000 Hz díky bezdrátovému hardwarovému klíči HyperPolling, který se prodává samostatně.
  • Pět nezávisle programovatelných tlačítek a další tlačítko DPI
  • Výdrž baterie až 90 hodin
  • Nabíjení přes USB typu C a kabel Speedflex pro plynulý pohyb
  • Hmotnost: 63 gramů u černého modelu a 64 gramů u bílého modelu (bez kabelu)
  • Přibližná velikost: 68 mm (šířka) x 44 mm (výška) x 128 mm (délka) 

CENA & DOSTUPNOST

DeathAdder V3 Pro

149,99 USD / 159,99 € doporučená cena
Razer.com a autorizovaní prodejci – 11. srpna 2022
Další informace naleznete na adrese zde.

Bezdrátový hardwarový klíč HyperPolling

$29.99 USD / 34.99 € doporučená cena
Razer.com, RazerStores na vybraných trzích a autorizovaní prodejci
Další informace naleznete na adrese zde.

Svazek: DeathAdder V3 Pro + HyperPolling Wireless Dongle

$164.99 USD / 177.50€ doporučená cena
Balíček je k dispozici exkluzivně na Razer.com

AKTIVA VÝROBKŮ

DeathAdder V3 Pro: Ke stažení na zde.

Bezdrátový hardwarový klíč HyperPolling: Ke stažení na zde.

Další informace o tom, jak vám Razer umožňuje #WinItYourWay, naleznete na stránce zde.

NETGEAR prohlubuje svůj vztah k tvůrcům a sběratelům NFT. Připojil se k SuperRare DAO

Společnost NETGEAR, přední poskytovatel oceňovaných síťových produktů, oznamuje partnerství se SuperRare, unikátním tržištěm pro umělecké nezaměnitelné tokeny (NFT). Ve spolupráci se SuperRare se podílí na vývoji licenčního modelu pro zobrazování NFT na digitálních displejích.

Investice do budoucnosti digitálního umění

SuperRare je průkopnické tržiště pro shromažďování a obchodování s jedinečnými digitálními uměleckými díly postavené na blockchainu Ethereum. Získání $RARE tokenů (unikátních pro SuperRare) a účast v SuperRare DAO[1] značí začátek nové éry ve společnosti NETGEAR a dokazuje její odhodlání vytvořit nový model pro digitální umění.

SuperRare zajišťuje, že je každé dílo autenticky vytvořeno umělcem v jeho síti a tokenizováno jako digitální sběratelská položka, kterou mohou spotřebitelé vlastnit a obchodovat s ní. Ve spojení s platformou Meural společnosti NETGEAR tyto dvě značky vytvářejí program, který spojuje technologie současnosti a umění budoucnosti. Vytvořený licenční model podporuje prezentaci kurátorských kolekcí SuperRare na platformě Meural.

Vizuální umění současnosti

NETGEAR Meural je založen na víře, že promyšlené používání technologií může změnit přístup k vizuálnímu umění a učinit jej součástí každodenního života lidí. Platforma tvořená charakteristickým digitálním plátnem připojeným přes Wi-Fi, největší světovou streamovací knihovnou umění a fotografií Meural Art Library, aplikací pro chytré telefony a webovým portálem, byla vyvinuta, aby zapojila nové publikum do digitálního umění a zároveň vytvořila další zdroje příjmů pro autory děl.

„Zavedením digitálního nedostatku[2] do umění a sběratelství poskytly NFT a technologie blockchainu digitálním umělcům nové ekonomické a kreativní možnosti. NETGEAR podporuje tento vzrušující vývoj a je odhodlán spolupracovat s tvůrci, sběrateli a nadšenci na vytvoření licenčního modelu, který odráží jejich zájmy,“ říká Poppy Simpson, seniorní produktová a obsahová manažerka řady NETGEAR Meural.

„Jsme nadšeni, že se NETGEAR připojil k SuperRare DAO,“ říká John Crain, spoluzakladatel a CEO SuperRare. „Věříme, že jejich odborné znalosti v oblasti zobrazovacích technologií, licencování obsahu a streamování umění nám pomohou posouvat se kupředu, zatímco budeme pokračovat v budování otevřené a spravedlivé budoucnosti digitálního umění,“ dodává.

Interakce se zdroji inspirace

Meural je součástí portfolia NETGEAR Smart Home od roku 2018 a pomáhá prosazovat vizi společnosti plně propojeného světa. Prémiové digitální plátno poskytuje realistický zážitek z pozorování umění a lze ho ovládat pomocí gest, prohlížeče, mobilní aplikace nebo hlasu (prostřednictvím Amazon Alexa). Platforma Meural osvobozuje sbírky NFT od hranic digitálních peněženek a umožňuje majitelům vystavit si zakoupené kousky na stěnách jejich domovů nebo kanceláří.

Partnerství společnosti NETGEAR se SuperRare je nejnovějším průnikem do světa NFT, který následuje nedávnou integraci předních kryptopeněženek Coinbase, MetaMask a Phantom a také partnerství s Async Art za účelem přidání dynamických, programovatelných NFT do knihovny Meural.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

O SuperRare

SuperRare, založené v roce 2018, je průkopnické, kurátorské tržiště pro digitální umění, postavené na blockchainu Ethereum. SuperRare od začátku umožňuje umělcům převzít kontrolu nad svou prací a novými způsoby, jak prosperovat – s uměleckými NFT díly v hodnotě více než 300 milionů dolarů, které byly dosud na platformě zakoupeny a prodány, z čehož více než 150 milionů dolarů šlo přímo autorům. SuperRare, formovaný na základě konceptu uměleckých děl jedné edice, otevřel trh s uměním umělcům a sběratelům z celého světa. A se zavedením tokenu $RARE se SuperRare nadále vyvíjí v komunitně řízenou síť galerií s vlastní kurátorskou vizí.

© 2022 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Výhledové prohlášení:

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

  • [1] Zkratka DAO znamená decentralizovaná autonomní organizace. DAO je zjednodušeně řečeno organizace, která je řízena počítačovým kódem a programy. Má schopnost fungovat autonomně, bez potřeby centrální autority. SuperRare DAO společně řídí držitelé $RARE tokenů.
  • [2] Digital scarcity (digitální nedostatek) je myšlenka, že původně digitální aktivum může být kódováno tak, aby mělo trvale omezenou nabídku. Průkopníkem tohoto konceptu byla kryptoměna bitcoin – ve svém kódu byla omezena na počet 21 milionů.

LG nabízí tříměsíční bezplatný přístup ke službám Stadia Pro

LG Electronics (LG) ve spolupráci s Google Stadia nabízí novým i stávajícím majitelům chytrých televizorů LG tříměsíční přístup1 ke službě Stadia Pro. Tato časově omezená akce je k dispozici již nyní a vztahuje se na televizory LG s operačním systémem webOS 5.0 nebo vyšším ve dvaadvaceti zemích,2 kde je v současnosti dostupná cloudová herní platforma Stadia od společnosti Google.

Majitelé televizorů LG, kteří si aktivují bezplatný přístup ke službě Stadia Pro, získají knihovnu s více než padesáti hrami, přičemž každý měsíc přibývají nové tituly a pravidelně jsou nabízeny jedinečné slevy na hry a doplňkový obsah. Stadia Pro podporuje grafiku až do rozlišení 4K HDR a hraní v 60 FPS s pohlcujícím prostorovým zvukem ve formátu 5.1. Díky tomu jsou chytré televizory LG ideální volbou pro náruživé hráče, kteří hledají dokonalý herní zážitek, aniž by si museli kupovat drahou herní konzoli nebo herní počítač.

Ve Stadia Store je k dispozici také více než 250 populárních her, včetně Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin’s Creed: Valhalla, Hitman 3 a Baldur’s Gate 3, stejně jako přístup k rostoucímu seznamu bezplatných her a demoverzí, k jejichž hraní stačí jen kompatibilní ovladač, bez nutnosti stahování nebo instalace her.

Majitelé chytrých televizorů LG získají bezplatnou nabídku Stadia Pro snadno na oficiálním LG Content Store. Zobrazený QR kód stačí naskenovat a zahájit na telefonu proces aktivace nabídky, která bude bezplatně dostupná po dobu 3 měsíců.3

Televizory LG OLED z nabídky prémiových chytrých televizorů LG, které si již oblíbili hráči po celém světě, jsou ideální pro hry z pohledu první osoby, real-time strategie nebo závodní hry, protože díky milionům samosvítících pixelů zajišťují dokonalou kvalitu obrazu s HDR, hlubokou černou i přesné barvy. A navíc ultra-rychlá doba odezvy na úrovni 0,1 ms a extrémně nízké zpoždění na vstupu bez ztráty kvality obrazu televizorů LG OLED poskytují hráčům výhodu, kterou potřebují k vítězství.

  • 1 Nabídka je k dispozici novým předplatitelům služby Stadia Pro. K registraci je nutné zadat platný způsob úhrady předplatného, ale během prvních tří měsíců vám nebudou účtovány žádné poplatky a předplatné můžete kdykoli zrušit. Předplatné je nutné zrušit před uplynutím tříměsíčního období, jinak vám bude účtován čtvrtý měsíc. Informace o tom, jak spravovat vaše předplatné, naleznete na adrese g.co/stadia/subscriptions.
  • 2 Služba Google Stadia je v současné době dostupná ve Spojených státech, Kanadě, Velké Británii, Francii, Itálii, Německu, Rakousku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Dánsku, Norsku, Finsku, Belgii, Irsku, Nizozemsku, Polsku, Portugalsku, České republice, Slovensku, Rumunsku a Maďarsku.
  • 3 Nabídku lze uplatnit od 3. srpna 2022 do 31. ledna 2023. Termín pro uplatnění této nabídky bezplatného předplatného služby Stadia Pro se liší podle trhu. Na nabídku se vztahují všeobecné obchodní podmínky. Podrobnosti naleznete na oficiálních webových stránkách společnosti LG pro danou zemi.

O společnosti LG Electronics Home Entertainment

Společnost LG Home Entertainment je lídrem v oboru televizorů a audio-video systémů. Tato společnost je celosvětově uznávaným inovátorem pro svou přední pozici v oblasti OLED televizorů, které představují revoluci v kategorii prémiových televizí. Společnost LG se zavázala zlepšovat životy zákazníků prostřednictvím inovativních produktů pro domácí zábavu, mezi kterými vedou oceňované OLED televizory a QNED Mini LED televizory s technologií Quantum Dot NanoCell a zvukovými řešeními s udržitelným designem. Pro další novinky z LG navštivte www.LGnewsroom.com.

Aplikací číslo jedna ve financích je Patron GO

Aplikace Patron GO se tento týden v žebříčku App Store i Google Play umístila na první pozici. Je tak vůbec nejoblíbenější v oblasti financí. Aplikace, jejíž počet uživatelů aktuálně přesahuje 50 tisíc, už odhalila přes 100 000 předražených plateb a českým domácnostem pomohla ušetřit více než 40 milionů korun.

Neustále rostoucí inflace, enormní ceny energií a ekonomická nejistota představují aktuálně hlavní důvody, proč lidé potřebují mít správně nastavené finance. Už přes rok jim v tom pomáhá aplikace Patron GO s 200 odborníky, kteří jsou k dispozici 24/7, aby ulevili českým domácnostem v těžších časech. Počet odhalených předražených transakcí se v srpnu vyšplhal až na 100 tisíc. Ti, kteří se je už rozhodli vyřešit, celkově ušetřili částku přesahující 40 milionů korun.

„Mám ohromnou radost, když vidím, že lidé nejsou lhostejní k řešení svých financí. Vůbec jsem nedoufal, že bychom už letos mohli porazit velikány jako jsou například mobilní appky velkých bank,“ přiznává Lukáš Vršecký, CEO Patron GO. Aplikace Patron GO na prvním místě v žebříčku na App Store i Google Play (8.8.2022)

Zahraniční expanze

Patron Go je aktivní rovněž u našich východních sousedů. Růst této platformy na Slovensku se přibližuje úspěšnému českému scénáři. O aplikaci píší ta největší média jako například Startitup nebo týdeník TREND. Rychlý pokrok a další expanzi potvrzuje i Lukáš Vršecký; „V Česku jsme mezikvartálně poskočili o 70 %. Na Slovensko jsme vkročili teprve před pár měsíci, ale čísla se vyvíjí nad očekávání. Aktivně se nyní připravujeme na vstup do Polska.“

Jak aplikace přesně funguje?

Propracovaný algoritmus funguje na principu pasivního náhledu na bankovní účet, kde identifikuje předražené, ale zároveň i nebezpečné transakce, typicky rychlé půjčky, nevýhodné pojištění nebo platby za energie. Jestliže existuje výhodnější alternativa, aplikace na ni upozorní.

Pokud bude následně uživatel chtít ušetřit, u jednodušších služeb mu stačí pár kliků. V případě složitějších záležitostí, jako je třeba pojištění, je pak propojen se specialistou přímo v aplikaci. Ten mu doporučí srovnatelnou, a přitom levnější službu, než je ta stávající. Zároveň může pomoci najít takovou službu, která bude nejen stát méně, ale svým rozsahem bude ještě výhodnější. Patron Go neprodává, ale zlevňuje.

Pět kroků, jak na chytrou aplikaci Patron GO:

  • Nainstalujte si finanční appku Patron GO do svého mobilního telefonu přes App Store nebo Google Play.
  • Propojte aplikaci se svým bankovním účtem, aby mohla analyzovat platby.
  • Patron GO vyhledá na vašem účtu předražené položky a upozorní vás na ně.
  • Sami se rozhodnete, zda chcete platbu řešit a vyřešit = ušetřit.
  • U jednodušších služeb si poradíte sami, u těch složitějších se propojíte se specialistou přímo v aplikaci skrze chat.

Vstupte do nového školního roku s chytrými zařízeními Huawei. Back to school slevová akce je tady!

Prázdniny se pomalu blíží ke konci a začátek nového školního roku ťuká na dveře. Jak si užít návrat do školních lavic o trošku příjemněji? Huawei odstartoval slevovou akci Back to School a je z čeho vybírat! Vyberte si nového parťáka z řad chytrých telefonů, hodinek, notebooků nebo sluchátek. Ve slevě seženete například nová sluchátka Huawei FreeBuds Pro 2, chytré hodinky Watch GT 3 Pro, Huawei Watch FIt 2 nebo Huawei MateBook D14. Ale pospěšte si! Limitovaná akce bude k dispozici online v internetovém obchodě Huawei od 15. srpna jen do 25. září 2022.

Huawei MateBook – do školy i pro zábavu

Notebooky MateBook řady D jsou díky své velké obrazovce ideálním parťákem nejen při studiu a pro práci, ale také pro volnočasovou zábavu. Lehký a tenký design je perfektní pro nošení v batohu či tašce, takže ho s sebou vezmete kamkoliv budete potřebovat. Do knihovny, kanceláře nebo do kavárny na schůzku. V kombinaci s vysoce výkonnými procesory Intel® Core™ získáte dostatek šťávy pro ovládání více oken, video aplikací i nenáročných her. Za sníženou cenu teď seženete Huawei MateBook D14 a Huawei MateBook D15. Oba dva jsou k dostání jen za 14 990 Kč.

Huawei FreeBuds – ryzí zvuk v praktickém balení

Řada Huawei FreeBuds vyniká svou prvotřídní kvalitou zvuku díky špičkovým řešením zvukového hardwaru a sofistikovaným algoritmům. Ty jsou schopny detekovat změny hlasitosti, rozdíly ve struktuře zvukovodu a stavu nošení v reálném čase, v kombinaci s citlivými mikrofony pro křišťálově čistý zvuk. Hlasové hovory a videohovory budou díky aktivnímu potlačení hluku kvalitnější než kdy dřív. Ať už si vyberete nejnovější Huawei FreeBuds Pro 2 s s duálním zvukovým systémem, které jsou nyní k dostání za 4 499 Kč, nebo minimalistické, ale stylové Huawei FreeBuds 4 za akčních 2 499 Kč, či Huawei FreeBuds 4i se super dlouhou výdrží baterie za 1 499 Kč, nikdy nešlápnete vedle! Velkou výhodou je snadné připojení k jakémukoliv operačnímu systému, což zajistí skvělou použitelnost ve všech každodenních situacích.

Huawei MatePad – tablet pro studium na cestách

Potřebujete studovat během cestování? Učit se novou látku, oprašovat slovní zásobu pomocí studijní aplikace, či si dělat zápisky? Tablety ze série MatePad jsou to pravé pro vás! Huawei MatePad T 10 nabízí potenciál pro stahování a ukládání souborů a pokryje vaše zábavní i vzdělávací potřeby. Verze 32 GB vám přinese multimediální zábavu za pouhých 2 999 Kč. Větší paměťová verze 64 GB za 3 299 Kč. Pokud toužíte po všestrannosti je pro vás ideální Huawei MatePad 11, který v akci seženete za 8 990 Kč. Poskytne vám nejen spolupráci na více obrazovkách, ale také pohodlné sledování a propojení s chytrým telefonem.

Huawei Watch – chytrý kamarád na vašem zápěstí

Hledáte efektně vypadající chytré hodinky se spoustou přesných funkcí, které změří váš zdravotní stav a podpoří vás při dosahování vašich tréninkových cílů? Díky širokému portfoliu nositelných zařízení Huawei již nemusíte hledat. Každé z chytrých hodinek Huawei se můžou pochlubit elegantním designem, inovativními zdravotními funkcemi a sledováním více než 100 sportovních disciplín. Pokud hledáte chytré hodinky prémiové třídy, které připomínají klasické hodinky, pak jsou pro vás Huawei Watch GT 3 Pro perfektní volbou. Titanová 46mm edice je k dostání za krásných 7 999 Kč a keramická 43mm verze za 9 499 Kč. Jejich sourozenec Huawei Watch GT 3, který vydrží na jedno nabití až 14 dní, je k dostání od 4 490 Kč do 5 990 Kč. Záleží, zda dáváte přednost klasickému koženému řemínku, sportovnímu gumovému, nebo elegantnímu kovovému. Pokud dáváte přednost obdélníkovému tvaru chytrých hodinek, vyberte si Huawei Watch Fit 2. Jsou vhodné nejen pro milovníky sportu, ale díky vylepšenému designu také pro milovníky módy. Řada Active je k sehnání za jedinečných 2 999 Kč, řada Classic pak za 3 499 Kč a řada Elegant za 4 499 Kč.

Chytré telefony a mnoho dalšího

Smartphone je absolutně nejpoužívanějším zařízením každého z nás. Žádné další příslušenství nám neusnadňuje život tak, jak chytrý mobilní telefon, ať už jde o práci, vzdělávání nebo každodenní život. Huawei je známý svým výkonným mobilním fotografickým výkonem a nabízí široké portfolio modelů, ze kterých si můžete vybrat. Ve slevové akci Back to School si tak můžete vybrat mezi Huawei nova 9 a Huawei nova 9 SE, které jsou špičkovými fotografickými telefony s funkcemi vloggingu a řadou nočních režimů. První zmíněný seženete již za 8 499 Kč, smartphone nova 9 SE pak za krásných 6 999 Kč. Pokud toužíte po smartphonu, který dokáže pořizovat snímky srovnatelné s tradičními fotoaparáty, nehledejte dál a podívejte se na Huawei P50 Pro, který je nyní za 21 999 Kč! Model P50 Pro Pocket seženete za 24 999 Kč.

V rámci limitované akce Back to School jsou k sehnání také tablety značky Huawei, nebo špičkový reproduktor Sound Joy. Všechny produkty, na které se slevová akce vztahuje, a více informací, naleznete na oficiálním e-shopu Huawei.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Rekordní úspěch vshostingu! Největší hostingová firma v ČR dosáhla obratu téměř 210 milionů

Leader v oblasti managed služeb ve střední Evropě, firma vshosting~, zakončila rok 2021 rekordně. Na základě zveřejněných auditovaných výsledků společností Deloitte vykázal vshosting~ v roce 2021 obrat téměř 210 milionů Kč, což ho řadí na první příčku nejen managed hosting segmentu, ale i celého hostingového segmentu v ČR.

Významný růst v roce 2021 zaznamenala firma v rozšiřování komplexních managed služeb. Největší zájem klienti měli například i o takové komplexní služby jako je například Managed Kubernetes, na který firma bude i 22. srpna pořádat veřejně dostupný online webinář.

Současně toto léto slaví vshosting~ 7 leté výročí vlastního datacentra, které jako jedno z velmi mála datacenter v ČR dosahuje 100% dostupnosti od okamžiku svého otevření. To vše díky designu nadměrné redundance, který se již mnohokrát vyplatil. Vedle vysoké dostupnosti si klienti pochvalují špičkovou infrastrukturu, na které se nešetří a rychlý a odborný support, který nemá v ČR obdoby.

Špičková infrastruktura, vysoká dostupnost a rychlý, odborný support u vshostingu nemá v ČR obdoby

Vshosting~ hostuje v Česku a na Slovensku drtivou většinu e-commerce společností (cca 60 %), ale i firmy mimo tento segment si přijdou na své. „Vshosting~ je hlavně zdravou firmou, která si může dovolit řadu inovací a přinášet klientům stále nové služby a oslovit ještě větší skupinu klientů“ říká Damir Špoljarič, ředitel a zakladatel společnosti vshosting~.

Firma vshosting~ spustila například Managed Windows platformu, ve které hodlá být do dvou let největším poskytovatelem v oboru. Spolu s Managed Windows spustil vshosting~ i službu Managed Private Cloud s VMware hypervizorem ve spolupráci s HPE, který doplňuje řešení privátních cloudů řešených s Proxmoxem.

“Konečně jsme se dočkali i dlouho připravované, unikátní služby Zerops (zerops.io), do které se registrují první desítky uživatelů. Zerops byl spuštěn současně v Evropě a USA” dodává Špoljarič.

Aby toho nebylo málo, vshosting~ expanduje do Maďarska a rozšiřuje počet svých zaměstnanců. Jak je vidět, největšího poskytovatele hostingových služeb čeká nabitý rok a možná se dočkáme i letos rekordního roku této největší hostingové firmy ve Střední Evropě v oblasti managed služeb.

Společnost vshosting~ je největším poskytovatelem prémiového hostingu v České republice. Vznikla v roce 2006 a k dnešnímu dni pečuje o více než 8 000 serverů českých i zahraničních internetových projektů. Mezi internetové servery, kterým zajišťuje vshosting~ provoz, patří například internetové obchody GymBeam, Košík.cz, Notino, Pilulka a stovky dalších, ale i technologické společnosti jako Shoptet nebo Shopsys. Firma vshosting~ hostuje více než 60 % českého a slovenského e-commerce trhu a disponuje vlastním datacentrem. Více informací najdete zde.

První pololetí u T-Mobile: Meziroční růst spotřeby dat, podpora kybernetické bezpečnosti i péče o duševní zdraví

T-Mobile zveřejnil hospodářské výsledky za první pololetí letošního roku, které potvrzují stabilní hospodaření společnosti. Tržby meziročně vzrostly o 4,2 % a především stoupl objem přenesených dat, a to o téměř 57 %. Společnost T-Mobile se v prvním pololetí zaměřila na posilování služeb v oblasti kybernetické bezpečnosti, na naplňování své ESG strategie a pomoc Ukrajině.

Finanční ukazatele

Tržby z mobilních a pevných služeb vzrostly v meziročním srovnání o 4,2 % na 14,8 miliardy korun. Ukazatel EBITDA se zvýšil o 3,6 % a potvrzuje tak stabilní hospodaření společnosti. Výše investic se ve sledovaném období vyšplhala na 1,5 miliardy korun.

„I přes ekonomicky a celospolečensky složitou situaci v naší zemi držíme dlouhodobě stabilní pozici na trhu. Jako nesmírně důležité vnímám především to, že dokážeme velmi agilně reagovat na aktuální potřeby. Posilujeme v oblasti kybernetické bezpečnosti otevřením moderního Security Operations Centre, velmi rychle jsme se zmobilizovali v mimořádné pomoci Ukrajině a klademe důraz na péči o duševní zdraví, která se stala pilířem naší ESG strategie.“ dodává Pavel Hadrbolec, finanční ředitel T-Mobile Czech Republic

Zákazníci a data

Mobilní služby společnosti T-Mobile využívalo k 30. červnu 2022 již více než 6,3 milionu zákazníků, přičemž v meziročním srovnání přibylo zákazníků se smlouvou. Mírně poklesl počet zákazníků využívajících předplacené karty. Počet nově příchozích zákazníků využívajících mobilní služby vzrostl v porovnání se stejným obdobím loňského roku o 76 000.

Vysokorychlostní připojení využívá již 411 000 zákazníků, což představuje meziroční růst o více než 8 %. Roste i obliba T-Mobile TV, kterou v prvním pololetí sledovalo 223 000 lidí, a to jak přes IPTV, tak na satelitních platformách. T-Mobile rovněž dále pokračuje ve výstavbě optických sítí a pokrýváním domácností, kdy celkový počet přípojek přesáhl 300 000 v 84 městech.

Provoz

Provozní výsledky potvrzují trend rostoucí spotřeby dat na úkor klasického volání, kde došlo k 10% poklesu objemu provolaných minut. Oproti tomu znovu výrazně vzrostl objem přenesených dat v mobilní síti, a to o téměř 57 %. Fixní datový přenos rovněž zaznamenal nárůst ve výši 21 %.

Nové centrum pro kybernetickou bezpečnost

V dubnu otevřel T-Mobile v Praze na Roztylech své nové Security Operations Centre, které pod jednou střechou sdružuje na ploše 150 m2 komplexní služby v oblasti kybernetické bezpečnosti. Inovované centrum, které reaguje na neustále rostoucí počet kybernetických hrozeb, funguje v módu v provozu 24/7/365, nabízí nejmodernější technologie a zapojuje celkem 80 security profesionálů. Security Operations Centre je součástí divize T-Business, která se dlouhodobě zaměřuje na komplexní IT služby pro firemní zákazníky a v roce 2021 se podílela na celkových tržbách společnosti ze 42 %.

Využití 5G a IoT v projektu Chytré krajiny

Ve spolupráci s Českou zemědělskou univerzitou spustil T-Mobile v lokalitě u Kostelce nad Černými lesy dlouhodobý unikátní projekt Chytrá lesní krajina. Cílem projektu je pomocí technologií jako 5G sítě a IoT zkoumat přírodní děje a přizpůsobit se tak probíhajícím klimatickým změnám. Součástí projektu je i zpracování a ukládání dat v reálném čase pomocí umělé inteligence a jejich vyhodnocování za využití metody machine learningu. Závěry dlouhodobého monitorování krajiny a celého výzkumu, které proběhnou v několika fázích, by měly vytvořit základ pro utváření ostatních krajin nejen v České republice, ale i v celé střední Evropě.

Péče o duševní zdraví i mediální gramotnost

Téma duševního zdraví patří mezi strategické priority společnosti T-Mobile v oblasti ESG. I proto společnost iniciovala ve spojení s neziskovou organizací Nevypusť duši unikátní průzkum, zaměřený na duševní zdraví dětí z pohledu dospělých. Průzkum, který přinesl dosud chybějící data, ukázal jak na nedostatečnou osvětu, tak i na i mylné představy o dostupnosti odborné péče. V rámci dlouhodobé spolupráce s organizací Nevypusť duši organizuje T-Mobile během letošního roku workshopy na středních školách i kurzy pro dospělé, kteří se o téma duševního zdraví dětí zajímají.

Osvětě se věnuje i projekt Klíče k médiím, jehož cílem je zvyšovat mediální gramotnost studentů základních a středních škol. Projekt nabídne obsah pro učitele i širokou veřejnost ve formě videí a podcastů, které budou jak na webu, tak na YouTube a sociálních sítích. Projekt doplní veřejné debaty a soutěže, v nichž si mohou studenti vyzkoušet mimo jiné novinářskou práci.

Vylepšená aplikace, nová Twist kampaň a TM metaverse

Aplikace Můj T-Mobile se v červnu dočkala rozšíření o sekci Magenta Love. Zákazníci v ní naleznou to nejzajímavější ze světa T-Mobile včetně vybraného obsahu z Instagramu, Facebooku či Twitteru, aktuální kampaně, videa a livestreamy. Kromě zábavy a obsahu ze sociálních sítí přiblíží nová sekce také aktivity v oblasti společenské zodpovědnosti.

Na uživatele předplacených karet, kteří si v aplikaci nevybrali svou odměnu za dobití, ačkoliv na ni měli nárok, cílila během května a června nová Twist kampaň „Odměny vás roztančí“. Ta přibližovala především jednoduchost použití T-Mobile aplikace, kde si uživatel odměnu vyzvedne ve čtyřech snadných krocích.

V květnu vstoupil T-Mobile jako první telekomunikační společnost do metaverse. Na nejrozšířenější online herní platformě Roblox představil svůj vlastní projekt virtuálního klubu Beatland, který uživatelům zprostředkuje nový způsob vnímání hudby spolu s řadou dalších aktivit. Beatland navazuje na celoevropský hudební projekt Telekom Electronic Beats, který odráží neustálý vývoj hudby, designu, umění, módy a nových technologií.

Pomoc Ukrajině

T-Mobile velmi rychle poskytl pomoc Ukrajině a to, jak prostřednictvím bezplatného volání mezi Ukrajinou a Českou republika, tak i distribucí SIM karet a finanční sbírky. Nadále pokračuje v pomoci ukrajinským občanům v ČR a zaměřuje se především na aktivity usnadňující jejich integraci do české společnosti. Díky partnerství s neziskovou organizací Transkript vznikla služba simultánních překladů pro přímou komunikaci, která je zdarma jak na webu volaniproukrajince.cz, tak na zelené lince 800 900 909. Do programu T‑Mobile TV bylo zařazeno i vysílání veřejnoprávní Ukraina TV.

V dubnu vyrostlo na pražských Roztylech komunitní centrum pro děti z Ukrajiny, na jehož přípravě se T-Mobile podílel. Společnost poskytla internetové připojení, hlasové a datové tarify pro zaměstnance a třídy byly vybaveny tablety. V centru najdou zázemí jak nejmenší děti, tak i teenageři a díky jeho službám budou moci ukrajinští rodiče snáze nastoupit do práce a lépe se tak v ČR integrovat.

 

Zákazníci H1 2021

(v tis.)

H1 2022

(v tis.)

Meziroční změna (zaokrouhleno)
Zákazníci – mobilní služby 6 205 6 373 2,7%
Tarifní 3 645 3 802 4,3%
Předplacené karty 1 988 1 955 -1,6%
M2M 572 615 7,5%
Noví zákazníci – mobilní služby 27 76 n.a.
Tarifní 37 78 n.a.
Předplacené karty -33 -23 30,6%
M2M 22 21 -6,3%
Zákazníci – pevný broadband 380 411 8,2%
Zákazníci – TV 205 223 8,9%
Spotřeba
Minuty (milion) 6 963 6 260 -10,1%
SMS (milion) 2 370 2 498 5,4%
Data (TB) – mobilní síť 106 661 167 275 56,8%
Data (TB) – konvergované služby 253 342 307 651 21,4%
Finanční ukazatele

(v milionech Kč)

Celkové tržby 14 199 14 794 4,2%
EBITDA After Lease 5 983 6 196 3,6%

 

O společnosti

​​T-Mobile je největší operátor v ČR, který poskytuje mobilní služby již 6,3 milionům zákazníků. Neustále inovuje a rozšiřuje mobilní infrastrukturu, v současné chvíli svou sítí páté generace pokrývá 30,9 % obyvatel ČR. Jako digitální leader T-Mobile zásadně přispívá digitalizaci Česka budováním a rozvojem optické infrastruktury s cílem naplnit svou dlouhodobou vizi o Propojené zemi.

Na průmyslovém využití 5G sítí T-Mobile spolupracuje s předními českými a moravskými technickými univerzitami, na nichž buduje privátní kampusové sítě. Společné projekty v podobě inovačních hubů a testbedů pak cíleně podporují digitalizaci firem, startupy a rozvoj inovačního prostředí v ČR.

T-Mobile je stabilním a silným partnerem malých i velkých firem, kterým nabízí nejmodernější datacentra a pokročilá řešení pro bezpečnou a spolehlivou správu dat. Služby v oblasti kybernetické bezpečnosti či cloudová a systémová řešení využívají nejen korporace a státní správa, ale také drobní živnostníci.

Jednou z priorit společnosti je ohleduplné a udržitelné podnikání. Vedle naplňování konkrétních cílů v rámci iniciativy Green Deal se T-Mobile dlouhodobě zaměřuje i na zmírnění digitální propasti a mentální wellbeing a podporu společensky zodpovědných aktivit. Společnost cíleně podporuje neziskové organizace i jednotlivce, pomáhá při mimořádných událostech a její zaměstnanci se pravidelně zapojují do řady dobrovolnických aktivit po celé ČR.

T-Mobile je členem národní sítě UN Global Compact a její služby byly již potřetí hodnoceny jako nejlepší v Best-in-test UMLAUT (dříve P3).

realme zůstává jedinou značkou chytrých telefonů, která pokračuje v expanzi na evropském trhu i pod současným ekonomickým tlakem

realme, nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů, byla ve svém druhém čtvrtletí stabilní. Jako jediná značka chytrých telefonů v Top 5 zaznamenala ve 2. čtvrtletí roku 2022 meziroční nárůst dodávek o 21 % a podle nejnovějších výsledků výzkumu společnosti Counterpoint si realme udržuje titul nejrychleji rostoucí značky chytrých telefonů v Evropě.

Zpráva společnosti Canalys o globálních dodávkách smartphonů ve 2. čtvrtletí roku 2022 dále uvádí, že se realme umístil v TOP 3 v rámci střední a východní Evropy, což navíc znamená úspěch značky realme, která se v 1. čtvrtletí roku 2022 umístila na čtvrtém místě. Podle společnosti Canalys se společnost realme umístila také v Top 5 značek chytrých telefonů podle počtu dodávek v Itálii, Polsku a Řecku.

Mezitím se společnost realme poprvé probojovala do seznamu „BrandZ Chinese Global Brand Builders 2022“ společností Google a Kantar. Žebříček, který je vydáván každoročně, měří, jak jsou čínské značky vnímány a oceňovány spotřebiteli na 11 mezinárodních trzích. Letos poprvé se na seznamu objevila také společnost realme, která získala zvláštní ocenění „Nejlepší nováček pro vyvážený růst“. Vzhledem k tomu, že realme je nejmladší značkou v seznamu Top 50, je toto zařazení známkou jejího rostoucího vlivu mezi mladými spotřebyteli na domácím trhu i celosvětově.

Jako nejmladší ze jmenovaných značek společnosti Counterpoint prokázala realme svou agilitu tím, že pozitivně reagovala na nové výzvy v celém odvětví, které přineslo náročné ekonomické klima a útlum globálního odvětví chytrých telefonů. Generální ředitel společnosti realme Europe Francis Wong uvedl: „Tento nejnovější úspěch je skvělým příkladem tvrdé práce našich týmů v Evropě i celosvětově a vzkazem našim fanouškům, že Evropu nadále bereme vážně jako důležitý trh pro další růst společnosti a budeme uživatelům i nadále přinášet inovativní a dostupné produkty.“

Společnost realme byla v Evropě aktivní ve druhém čtvrtletí roku 2022, kdy uvedla na trh nejrychleji nabíjející se smartphone na světě GT NEO 3 se 150W nabíjením UltraDart spolu s GT NEO 3T Dragon Ball Z Edition s originálním designem a kreativní spoluprací a také rozšířila svou úspěšnou čístelnou řadu o modely realme 9 4G a realme 9 5G, které splňují náročné požadavky evropských uživatelů. To vše pomohlo pokračovat v růstové trajektorii společnosti realme v Evropě až do 2. čtvrtletí roku 2022 a zajistit stabilní výkon.

O společnosti realme

Realme je technologická značka, která se specializuje na poskytování technologických produktů s komplexním vynikajícím zážitkem pro globální uživatele. Společnost realme byla založena v roce 2018 a je nejrychleji rostoucí značkou chytrých telefonů v Evropě v roce 2021; a nejrychlejší značkou chytrých telefonů, která kdy v historii dosáhla 100 milionů dodávek.

Ambicí společnosti realme je udávat trendy a poskytovat lidem produkty, které zaručují nezapomenutelné zážitky. Zavázali jsme se vytvářet chytrý, propojený a trendy životní styl pro mladé, demokratizujeme špičkové technologie a poskytujeme nejlepší technologické produkty v každém cenovém segmentu.

Společnost realme spustila ekosystém realme TechLife, podporovaný strategií 1+5+T, který se soustředí na chytré telefony a rozšiřuje se na 5 klíčových kategorií chytrých televizorů, nositelné elektroniky, TWS, notebooků a tabletů a technologických produktů značky realme TechLife® ve 3 kategoriích Smart Life Care, Smart Entertainment a Smart Connect. realme vyvíjí další technologické produkty s inovativními partnery, aby obohatila ekosystém realme TechLife.

Více informací o společnosti realme naleznete na www.realme.com

Nové skládací telefony Samsung Galaxy ukazují směr k udržitelné budoucnosti

Společnost Samsung Electronics oznamuje, že je její mobilní divize na nejlepší cestě splnit stanovené cíle udržitelnosti do roku 2025. Mezi nejdůležitější součásti ekologického programu patří využívání recyklovaných materiálů přímo v produktech, ekologičtější balení a upcyklace neboli další využití vysloužilých přístrojů Samsung Galaxy.

Od vyhlášení programu Galaxy for the Planet na akci Unpacked v srpnu 2021 Samsung usilovně pracuje na vytváření nových možností recyklace a opětovného využití produktů a materiálů, z nichž by se jinak stal škodlivý odpad. Tím společnost minimalizuje svou ekologickou stopu a představuje světu inovace, které pomáhají chránit životní prostředí.

„Samsung podniká konzistentní a účinné akce na ochranu lidí i planety. Udržitelnost a inovace najdete ve všem, co děláme,“ říká TM Roh, prezident a ředitel mobilní divize Samsung Electronics. „Na náš dosavadní pokrok jsem vážně hrdý. Zároveň víme, že je nutno k ekologickým otázkám přistupovat s pokorou – jen tak můžeme na cestě ke stále vyšší udržitelnosti pokračovat s ještě větším úsilím a odhodlaností než dosud.“

Víc recyklovaných materiálů v telefonech Galaxy Z Fold4 a Galaxy Z Flip4

Jedním z hlavních aspektů programu Galaxy for the Planet je častější využívání recyklovaných materiálů. Čím víc Samsung recykluje, tím líp chrání přírodní zdroje. Použití recyklovaných materiálů v telefonech Galaxy je velká technologická výzva, ale podle Samsungu ekologický prospěch za to úsilí rozhodně stojí.

Při výrobě nových telefonů řady Galaxy Z a sluchátek Galaxy Buds2 Pro využil Samsung vyřazených rybářských sítí, které by jinak skončily v oceánu.

Vyřazené rybářské sítě Samsung poprvé použil při výrobě Galaxy S22 letos v únoru, nyní jejich části najdeme v jedenácti řadách zařízeních (patří k nim i notebooky řady Galaxy Book2 Pro a tablety Galaxy Tab S8). Recyklací sítí Samsung výrazně přispívá ke zmírnění škodlivých dopadů plastového odpadu – ve světových oceánech končí těchto sítí každoročně 640 000 tun[1].

Opětovné využití vyřazených rybářských sítí je jen jedním z příkladů, jak Samsung u svých produktů pracuje s recyklovanými materiály.

V uplynulém roce Samsung využil ekologické materiály (vyřazené rybářské sítě, materiály po skončení životnosti nebo bio pryskyřici) v 90 % zařízení Galaxy[2]. Sluchátka Galaxy Buds2 Pro se skládají z recyklovaných materiálů víc než z 90 %[3].  

Tento proces vyžaduje rozsáhlé technologické i technické dovednosti – jen tak lze zaručit odpovídající kvalitu, bezpečnost a spolehlivost nových materiálů. Společnost Samsung samozřejmě hodlá do výzkumu a vývoje investovat i nadále, vyvíjet nové materiály pro zařízení Galaxy a zároveň zvyšovat podíl recyklovaných materiálů v každém zařízení. 

Velká změna v balení produktů Galaxy

Do roku 2025 hodlá Samsung odstranit všechny jednorázové plasty v obalech mobilních zařízení. Už dnes se povedlo množství těchto plastů v obalech chytrých telefonů výrazně snížit, samozřejmě to platí i pro skládací novinky v řadě Galaxy Z. Klíčem k setrvalé redukci jednorázových plastů je pečlivá analýza možností obalové techniky do nejmenších detailů.

Už od představení řady Galaxy S22 využívá Samsung pro balení produktů nejvyšší řady pouze a jedině recyklovaný papír. 

Díky tomu Samsung jen za letošní rok s řadami Galaxy S22 a Galaxy Z ušetří ekvivalent téměř 51 000 stromů[4].

Kromě toho se samotné obaly výrazně zmenšily – v porovnání s první generací skládacích zařízení Galaxy je Galaxy Z Flip4 menší o 52,8 % a Galaxy Z Fold4 o 58,2 %. Tím Samsung snižuje svou ekologickou stopu při přepravě nových modelů v nákladních automobilech, letadlech i lodích. Zmenšení obalů podle odhadů Samsungu odpovídá snížení emisí uhlíku z dopravy do konce roku 2022 o přibližně 10 000 tun[5]. V budoucnu hodlá společnost rozšiřovat udržitelné obaly i do dalších produktových kategorií.

Řešení, která snižují množství e-odpadu

Pro přechod k cirkulární ekonomice, jejíž podstatou je ochrana a opětovné využití neobnovitelných planetárních zdrojů, je nesmírně důležité redukovat množství elektronického odpadu. Podle údajů Světového ekonomického fóra se jen v roce 2021 vyprodukovalo 57 milionů tun tohoto odpadu, očekává se růst o 2 miliony tun ročně[6].

Samsung kvůli tomu rozšiřuje svůj upcyklační program Galaxy Upcycling – jak název napovídá, vysloužilé chytré telefony Galaxy se v rámci tohoto programu mění na jiná užitečná zařízení. V projektu Galaxy Upcycling at Home[7] z nich Samsung pomocí jednoduché softwarové úpravy dělá zařízení pro chytrou domácnost, například k péči o děti nebo domácí zvířata.

Dalším důležitým úkolem projektu Galaxy Upcycling je zajistit, aby tyto udržitelné postupy nejen podporovaly životní prostředí, ale také zlepšovaly lidské životy. Za tímto účelem Samsung upcykluje použité telefony Galaxy na lékařská diagnostická zařízení – tzv. fundus kamery EYELIKE™, využívané v oční medicíně v komunitách s nedostatečnou péčí. V rámci programu společnost upcyklovala stovky zařízení Galaxy a poskytla potřebnou péči víc než 13 000 pacientů ve Vietnamu, Maroku, Indii a Papui-Nové Guineji.

Cesta vpřed

Cíle Samsungu v oblasti udržitelnosti jsou tedy jasné, ekologických řešení hodlá využívat napříč kategoriemi v rámci celého portfolia. Při plnění vize Galaxy for the Planet společnost kráčí krok za krokem pevně k cíli, ať už se jedná o opětovné využití vyřazených rybářských sítí pro výrobu telefonů a dalších zařízení, redukci plastů v obalech nebo postupné omezování odpadu na skládkách či pohotovostní spotřeby nabíječek až k nule.

Samsung říká, že na této cestě ji čekají další výzvy, ale i nadále se bude chovat maximálně otevřeně a bude veřejnost informovat o tom, jak se jí práce daří. Chce tím ostatní inspirovat, aby také přispěli k ochraně planety pro příští generace.

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými převratnými myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení, digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Samsung je podle žebříčku Interbrands z roku 2021 pátou nejhodnotnější značkou světa s hodnotou 74,6 miliard dolarů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com.

  • [1] FAO a UNEP
  • [2] Procento z celkového počtu modelů, do nějž patří chytré telefony Galaxy, tablety, notebooky a nositelná technologie, to vše představené od září 2021 do srpna 2022. V tomto období Samsung po celém světě představil 37 modelů a z toho 34 jich obsahuje minimálně jednu součástku vyrobenou z recyklovaných materiálů nebo bio pryskyřice.
  • [3] Víc než 90 % všech plastových součástí sluchátek Galaxy Buds2 Pro se vyrábí z recyklovaných materiálů. Celkem se ve sluchátkách Galaxy Buds2 Pro použilo 29 gramů plastů, z toho víc než 27 g je recyklovaných. Každá z těchto součástí obsahuje nejmíň 20 % vyřazených rybářských sítí (plasty z oceánu) nebo materiálů po skončení životnosti. Recyklované rybářské sítě se použily ve třech vnitřních součástech. V osmi vnějších součástech jsme použili recyklované materiály po skončení životnosti.
  • [4] Z 30leté borovice lze vyrobit 59 kg papíru.
  • [5] Kalkulace na základě norem ISO 14040:2006 a 14044:2006, s pomocí databáze Ecoinvent 3.8 pro přepravu modelů SM-F700F, SM-F721B, SM-F900F a SM-F936B z Koreje do Evropy.
  • [6] Světové ekonomické fórum, „Lidé vyprodukují za rok víc elektronického odpadu, než kolik váží Velká čínská zeď,“ 18. října 2021. https://www.weforum.org/agenda/2021/10/2021-years-e-waste-outweigh-great-wall-of-china/
  • [7] Program Galaxy Upcycling at Home v současné době funguje v USA, Velké Británii a Koreji, dostupnost se u různých mobilních operátorů liší. Funkce je k dispozici na všech modelech Galaxy S, Note a Z představených od roku 2018 (Galaxy S9, Galaxy Note9 a novější) s operačním systémem Android 9 či novějším. V budoucnu se počítá s dalším rozšířením.

Společnost NG Retail pomohla největšímu maloobchodnímu prodejci spotřební elektroniky na Slovensku NAY rozšířit zákaznický věrnostní klub pomocí digitálních věrnostních karet

Česká investiční společnost DT-holding a.s., která má ve svém portfoliu vývojáře a dodavatele specializovaného softwaru pro maloobchod společnost NG Retail, celorepublikový maloobchodní řetězec prodejen s tabákovými výrobky a tiskem (Traficon),  společnosti realizující stavební a výrobní projekty (skupina H&Q), firmy poskytující investiční a realitní služby (skupina E&Q) a společnost (KROUŽKY), která je jedním z největších organizátorů zájmových a vzdělávacích kroužků a volnočasových aktivit pro děti přímo ve školách a školkách po celé ČR a zastřešuje také Základní uměleckou školu a Středisko volného času (Flow), oznámila, že její společnost NG Retail s.r.o. vytvořila pro společnost NAY a.s., která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšíření zákaznického věrnostního klubu prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence. Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních karet a 2x větší zájem zákazníků o digitální karty než o plastové.

Společnost NAY nabízí svým zákazníkům členství v NAY Extra klubu a aplikaci Smart App do mobilního telefonu ke stažení. Díky aplikaci můžou získat výhodné členství ve věrnostním klubu, informace o stavu svého věrnostního konta a o marketingových akcích. Společnost však chtěla oslovit i ty zákazníky, kteří aplikaci nemají, rozhodla se proto využít nativních platforem Apple Wallet a Google Pay, prostřednictvím kterých by jim mohla nabídnout jak digitální věrnostní karty a slevové poukázky, tak dobíjecí dárkové karty s expirací.

„Nabídli jsme řešení formou digitálních karet a automatizovaných slevových poukazů přes naši platformu air&me, která zajišťuje generování a správu digitálních věrnostních karet do mobilní peněženky a dále pracuje s daty zákazníků v centrálním ERP systému SAP.​ Implementace probíhala ve spolupráci se společností PeckaDesign, která je dodavatelem e-shopu a s IT oddělením společnosti NAY,“ říká Peter Semančík obchodní ředitel NG Retail, a dodává: „Digitální karty v mobilní peněžence umožnily zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně.“​

Digitální karty v mobilu, které jsou zákazníkům zprostředkovány díky platformě air&me, jsou dalším nástrojem pro oslovení zákazníků a aktivní komunikaci s nimi. Umožňují společnosti NAY posílat notifikace o připravovaných akcích a událostech. Samotní zákazníci mají okamžitý přehled o stavu svého věrnostního konta a bezprostředně po nákupu mohou dostávat slevové šeky generované na základě nákupu. Můžou rovněž využívat nabíjecí digitální dárkové karty s expirací, které je možné zakoupit na eshopu i na prodejnách.

„Digitální karty v mobilní peněžence nám umožňují zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích, o aktuální výši věrnostního konta a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně, včetně slevových poukazů generovaných na základě nákupů. Ty můžou následně uplatnit v omnichannel režimu, jak na kamenné prodejně, tak na e-shopu,“ oceňuje implementované řešení Michal Dugáček, procesní manažer NAY.

NG Retail s.r.o. je mladá a dynamická společnost navazující na již 30letou tradici dodávek specializovaných SW řešení pro maloobchod – retail. Díky týmu zkušených seniorních konzultantů má ambici přinášet stávajícím i budoucím klientům řešení, které je ušito na míru jejich byznysu, vnáší do něj přehled, pomáhá ho akcelerovat a dále rozvíjet tak, aby bylo připraveno na změny, které přináší moderní retail. Nejnovějším produktem společnosti je pokladní řešení POS NG, které je v současné době nejmodernější na trhu a zvládne obsloužit jak non-foodový segment (móda, hračky, sport, tabák), tak i prodej v oblasti fast foodu. Společnost je součástí české investiční skupiny DT‑holding a.s., která od roku 2020 sdružuje úspěšné a perspektivní společnosti.

NAY a.s. je největší specializovaný maloobchodní prodejce elektroniky na Slovensku, provozující síť 46 velkoformátových prodejen pod značkou NAY. Od r. 2014 vlastní a provozuje 40 prodejen elektroniky značky Electro World v Čechách. Společnost je na trhu již 30 let a pravidelně získává ocenění v anketách „Obchodník roku“ pro nejlepšího maloobchodníka v kategorii Obchodník s elektronikou, nebo „Superbrands Award“ – ocenění dlouhodobé kvality, kterou nabízí svým zákazníkům.
www.nay.sk

Kompletní případová studie realizace rozšíření zákaznického věrnostního klubu NAY Extra:

NAY a.s. – NG Retail

NG_caseStudy_ugo_aj (ngretail.cz) 

O společnosti DT-holding a.s.:

Investuje do úspěšných a perspektivních společností v mnoha oborech podnikání. Ve svém portfoliu má společnosti realizující stavební a výrobní projekty, firmy poskytující investiční a realitní služby, vývojáře a dodavatele specializovaného softwaru pro obchod a v neposlední řadě celorepublikový maloobchodní řetězec. Jako poslední rozšířila portfolio společnost, zabývající se zájmovými a vzdělávacími kroužky a také základní umělecká škola. DT-holding představuje uskupení úspěšných firem, které podnikají v několika různých oblastech obchodu i služeb a jejich činnosti se vzájemně doplňují. Více informací najdete na www.dt-holding.cz

Představení společností:

TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o., přední česká síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb provozovaná na základě franšízingu. Historie značky TRAFICON sahá do roku 1996, kdy její zakladatel a současný majitel Daniel Tomeš začal provozovat první trafiku v Liberci. Postupem času si uvědomil, že budoucnost obchodu v tomto oboru je ve vybudování rozsáhlé sítě moderních prodejen umístěných na klíčových místech po celé ČR. A tak počet trafik rychle rostl. Nyní jich je více než 155 s tržbami převyšujícími 2 mld. Kč a další prodejny přibývají.

www.traficon.cz

NG Retail s.r.o., software pro retail

Společnost se specializuje na vývoj a implementaci aplikačního softwaru pro retail a obchodní firmy. Vyvíjí pokladní systémy, věrnostní programy a digitální karty, mobilní aplikace, CRM, software pro analýzu dat a segmentaci zákazníků.

www.ngretail.cz

Skupina H&Q, nábytek na míru pro obchod a služby

V rámci skupiny H&Q poskytuje zakázkovou výrobu nábytku, která spojuje kvalitní českou truhlářskou práci se znalostí specifických potřeb obchodu, retailového řetězce nebo firmy. Umí zajistit i kompletní přestavby a vybavení komerčních nebo kancelářských interiérů na klíč.

www.hq-design.cz

Skupina E&Q

E&Q je česká investiční skupina založená v roce 2017, která je součástí DT-holdingu. Zaměřuje se na investice do nemovitostí a jejich správu. Využívá dlouholetých zkušeností na realitním a developerském trhu pro realizaci jednotlivých projektů ve všech hlavních segmentech (residenční, komerční i industriální). Díky celorepublikovému pokrytí je schopna realizovat projekty v celé ČR a současně zajistit pro své klienty poradenství dle jejich požadavků v rámci kompletního obchodního procesu.

www.eq-reality.cz

Skupina KROUŽKY

Společnost organizuje zájmové a vzdělávací kroužky pro děti přímo ve školách a školkách, ale také víkendové a týdenní tábory ve vlastním areálu na horách. Skupina KROUŽKY zastřešuje také Základní uměleckou školu a Středisko volného času pod názvem Flow a rekreační středisko Kroužky nad Moníncem.

www.krouzky.cz

Exit mobile version