Philips Sound představil nové soundbary, reproduktor i sluchátka pro děti

Společnost TP Vision představila nové produkty řady Philips Sound. Novinky zahrnují sluchátka pro děti, sport i práci, čtyři soundbary a nový model reproduktoru. Uživatelům nabízejí vysoký výkon spolu se snadnou instalací a ovládáním prostřednictvím aplikace Philips Sound.

Flexibilní Fidelio

Systém domácího ozvučení Fidelio si získal uznání milovníků hudby i filmů. Posledním úspěchem bylo vítězství v prestižní soutěži EISA 2022/23 pro soundbar FB1 se specifikací 7.1.2.

Do úspěšné řady patří i nový reproduktor FS1. Stejně jako oceněný soundbar FB1 a subwoofer FW1 nabízí i FS1 kombinaci prvotřídního designu, materiálů a výkonu. Snadno se instaluje a uživatelům poskytuje při sestavování domácího audio systému naprostou flexibilitu.

V kompaktní konstrukci reproduktoru se nachází 1″ výškový reproduktor, úhlový 2,5″ reproduktor usazený v horní části a 3,5″ subwoofer se dvěma pasivními zářiči. Nechybí ani LED osvětlení, které se synchronizuje s technologií Ambilight.

Díky zabudování výškového, středotónového a basového reproduktoru je možné FS1 použít jako třípásmový reproduktor, a to jak v režimu samostatné jednotky, tak ve stereofonním páru. V případě jeho zapojení jako satelitu AV systému se pak automaticky přepne do dvoupásmového režimu s dedikovaným reproduktorem Dolby Atmos.

Pokud se model FS1 spáruje s kompatibilním televizorem zastávajícím funkci středového kanálu, pak lze reproduktor využít také jako pravý a levý zvukový kanál. V takovém případě se uživatelé mohou těšit na znatelné rozšíření zvukové scény se současným zachováním zřetelných a čistých dialogů.

AV systém Fidelio je založený na bezdrátové multiroom technologii DTS Play-Fi a nabízí několik možných kombinací soundbaru FB1, subwooferu FW1 a reproduktoru FS1. Flexibilita sahá až do kanálové konfigurace 7.2.4. Systém navíc vždy automaticky detekuje připojená zařízení a následně optimalizuje jejich výkon.

Soundbar, který je vždy připraven

Čtyři nové modely soundbarů Philips poskytují skutečně široké možnosti pro vylepšení televizního zvuku. Všechny novinky – od modelu B7207 se soustavou 2.1 až po 3.1.2kanálový model B8907 – nabízejí vysoký výkon, bezdrátové subwoofery a možnost montáže na stěnu.

Vůbec poprvé obsahují soundbary také výškové reproduktory s bočním vyzařováním přidané k levému a pravému kanálu. Tři nejvyšší soundbary z této řady disponují kompatibilitou s Dolby Atmos, připojením HDMI eARC s průchodem 4K a v neposlední řadě vyhrazeným středovým kanálem, jenž zajišťuje zřetelné dialogy i mimořádně širokou zvukovou scénu.

Nejvyšším modelem v nové řadě je soundbar B8907 s působivým výkonem 720 W a dedikovanými výškovými reproduktory Dolby Atmos, které mají za úkol vytvořit skutečně pohlcující filmové zážitky. Díky konektivitě DTS Play-Fi je možné rozšířit jeho 3.1.2kanálový výkon až na zvukový systém 5.1.2 – stačí přidat zadní reproduktory, jež tuto technologii podporují.

Další v řadě, soundbar B8507, je ideálním doplňkem k televizoru Philips The One. Má totiž stejnou ideu: nabízí všechny základní funkce a možnosti připojení spolu s vysokým zvukovým výkonem 600 W, a to za příznivou cenu. Též model B8507 je kompatibilní s Dolby Atmos a konektivitou DTS Play-Fi.

Třetím z řady 3.1kanálových soundbarů je model B7807. I ten disponuje vyhrazeným středovým kanálem, přídavnými výškovými reproduktory s bočním vyzařováním, 8″ bezdrátovým subwooferem, kompatibilitou s Dolby Atmos, ovládáním Philips Easylink a především působivým výkonem 620 W.

Posledním zástupcem nové řady je model B7207 založený na 2.1kanálovém systému, který nabízí maximální výkon 520 W, kompatibilitu s Dolby Digital, připojení HDMI ARC a přídavné boční výškové reproduktory. To jej činí ideální volbou pro vstup do světa vylepšeného televizního zvuku.

Nová sluchátka v týmu

Nová bezdrátová sportovní sluchátka A7607 s technologií Bone Conduction (přenos zvuku přes lícní kosti) jsou v pořadí druhým modelem (po špuntech A7507 s hybridní konstrukcí, technologií TWS a potlačením okolního zvuku ANC), který vznikl ve spolupráci Philips Sound s týmem Jumbo-Visma. Finální provedení sluchátek tak inspirovaly poznatky předních světových sportovců.

Model A7607 je vůbec prvním modelem sluchátek Philips s otevřenou konstrukcí, který disponuje mikrofonem s vedením zvuku přes lícní kosti. Díky tomu není při hovorech slyšet vítr ani další nepříjemné zvuky z okolí a zvuk hlasu je čistý. Sluchátka jsou navíc odolná proti prachu i vodě v úrovni krytí IP66.

Doba přehrávání je úctyhodných devět hodin, přičemž další hodina fungování je k dispozici po pouhých 15 minutách nabíjení prostřednictvím magnetického nabíjecího portu odolného proti vlhkosti.

Otevřená konstrukce sluchátek zajišťuje vynikající hudební výkon a zároveň bezpečnost. Díky tomu, že uživatel nemá zakryté uši, bez problému slyší své okolí. Za účelem zvýšení bezpečnosti nabízí sluchátka také integrovaný červený LED pásek v nákrčníku, který poskytuje nositeli sluchátek jistotu, že bude v noci vidět.

Myslelo se i na děti

Philips Sound je propagátorem sluchátek s otevřenou konstrukcí a vedením zvuku přes lícní kosti. Nově nabízí tato sluchátka také ve verzi pro děti, pro něž má technologie Bone Conduction nesporné výhody.

Dětský model sluchátek K4607 chrání díky své otevřené konstrukci citlivé uši dětí před vysokou hlasitostí. Umožňuje jim také slyšet své okolí nebo poslouchat a zároveň vést konverzaci. I díky vestavěnému mikrofonu jsou proto sluchátka K4607 ideální volbou pro distanční výuku.

Bluetooth 5.2 zaručuje spolehlivou konektivitu a zajišťuje dobrou kvalitu zvuku i výdrž baterie. Ta dosahuje více než pěti hodin přehrávání v kuse. Otevřená konstrukce a nastavitelný nákrčník také společně zaručují dobré a bezpečné uchycení bez obvyklého rizika uvolnění nebo ztráty sluchátek při pohybu. Rodiče potěší i omezení maximální hlasitosti a aplikace, která umožňuje vzdáleně kontrolovat, jakým způsobem potomci sluchátka používají.

Práce a odpočinek – hybridně

Sluchátka H8507 vznikla pro všechny, kteří se zabydleli v novém hybridním způsobu práce – tedy dojíždějí na pracoviště, ale často také zůstávají na home-office. V takovém případě by totiž jejich sluchátka měla být partnerem nejen pro efektivnější a pohodlnější práci, ale také pro lepší zábavu.

Model H8507 tento model podporuje. Jeho bohatá a čistá kvalita zvuku je znát jak při pracovních hovorech, tak při poslechu hudby nebo přehrávání videí. Sluchátka za to vděčí na míru uzpůsobeným 40mm měničům a systému Noise Cancelling Pro. Vysokou čistotu hlasu při hovorech zajišťuje odnímatelný mikrofon.

Bluetooth připojení zjednodušuje uživateli přecházení mezi pracovním a osobním počítačem, vícebodové připojení zase umožňuje připojení k počítači i telefonu současně. Díky tomu je snadné přepínat mezi poslechem hudby, hovory a online meetingy, a to bez nutnosti opakovaného připojování.

Baterie nabízí výdrž v délce velkorysých 55 hodin. Praktická je též volitelná červená kontrolka, jež informuje okolí, že je uživatel sluchátek zaneprázdněn hovorem.

O společnosti TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) je společnost registrovaná v Nizozemsku se sídlem v Amsterdamu. Stoprocentním vlastníkem společnosti TP Vision je skupina TPV Technology Limited (TPV), světový lídr ve výrobě monitorů a televizorů.

Společnost TP Vision je klíčovým hráčem v oblasti spotřební elektroniky zaměřeným na audiovizuální zábavu. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Jižní Americe, Indii a vybraných státech Asie a Tichomoří a na audio produkty pod značkou Koninklijke Philips po celém světě. V TP Vision spojujeme silnou značku Philips s vlastním produktovým vývojem a tvorbou designu, obchodní strategií a průmyslovými zkušenostmi TPV. Naší vizí je vytvářet produkty, které spotřebitelům poskytnou prvotřídní zvukový i vizuální zážitek.

Společnost Philips TV představila nové modely televizorů OLED+ a Mini-LED

Společnost TP Vision, výrobce značky Philips TV & Sound, uvádí nové modely televizorů pro podzim 2022. Jedná se o televizory OLED+ se zvukovým systémem Bowers & Wilkins a novou řadu televizorů Mini-LED.

OLED+937 s novými funkcemi

OLED+937 je vlajková loď televizorů Philips pro rok 2022, takže nadále přináší výrazná vylepšení v kvalitě obrazu i zvuku. To potvrzuje vítězství v kategorii Home Theatre TV v soutěži EISA Awards 2022 pro model 65″ OLED+937.

O kvalitu obrazu modelu OLED+937 se stará vylepšená verze výkonného zpracování obrazu AI Dual Engine od společnosti Philips a nejnovější panel OLED EX se speciálním integrovaným tepelným chladičem, jež umožňuje nabídnout velmi působivý světelný výkon 1300 nitů.

Letošní verze obrazového procesoru P5 kromě svých známých funkcí umělé inteligence nyní nabízí funkci Advanced HDR, která jedinečně optimalizuje výkon HDR pomocí tónového mapování obsahu snímek po snímku, což je vylepšení oproti průměrování hodnot scénu po scéně.

Zvukový systém Bowers & Wilkins byl také vylepšen a poprvé obsahuje zvukové měniče levé a pravé strany pro vytvoření specifikace 5.1.2 se zvýšeným výstupním výkonem 95 W, který zajišťuje pohlcující a přesný zvuk v celé místnosti.

OLED+937 je také jednou z prvních řad televizorů vybavených technologií Philips Ambilight Next Generation, která namísto rozdělení zadních LED diod do skupin nyní umožňuje individuální ovládání každé jednotlivé LED diody a nabízí tak širší rozsah barev a přesnější přizpůsobení okolního osvětlení dění na obrazovce. Výsledkem je ještě zajímavější podsvícení a lepší dojem z obrazu. Nová funkce Aurora kombinuje galerii předem nahraných obrázků a videí zobrazených společně s funkcí Ambilight a vytváří atraktivní multimediální uměleckou show za televizorem.

OLED+937 nabízí vynikající herní zážitek s kompatibilitou G-sync a Free-sync Premium při herním nastavení a novou funkcí VRR Shadow Enhancer navrženou pro optimalizaci herního výkonu podle obnovovací frekvence panelu.

OLED+937 se vyznačuje prémiovým evropským designem s úzkým rámečkem, který umožňuje hladký přechod mezi obrazem a osvětlením Ambilight. Skříň reproduktoru je i nadále integrována jako součást stojanu televizoru. Nyní obsahuje tkaninu Kvadrat Audiomix na horní i přední straně se speciálně perforovanými saténovými kovovými mřížkami reproduktorů na obou koncích.

Nový dálkový ovladač disponuje podsvícením, které se automaticky zapne při pohybu.  Má vysoce kvalitní stříbrnou povrchovou úpravu, jeho luxusní dojem dotváří zadní část potažená kůží Muirhead.

OLED+907 – rafinovaná integrace obrazu a zvuku

Nový model OLED+907 navazuje na velmi populární model OLED+903, který měl stejně diskrétní začlenění zvukového systému Bowers & Wilkins do těla televizoru. Výjimečnou kvalitu obrazu poskytuje kombinace výkonného zpracování obrazu procesoru P5 6. generace s nejnovějším panelem OLED EX s integrovaným chladičem nabízející špičkový světelný výkon 1300 nitů u 55″ a 65″ modelu.

I tento model má technologii Ambilight Next Generation a novou funkci Aurora.

Kvalita zvuku je výjimečná díky 3.1 80W zvukovému systému Bowers & Wilkins se šesti předními měniči mířícími přímo na posluchače v uspořádání vlevo, uprostřed, vpravo (LCR), které vytváří širokou zvukovou scénu s křišťálově čistými dialogy. Hluboké a přesné basy poskytuje velký zadní subwoofer podporovaný čtyřmi pasivními zářiči.

OLED+907 je ideální na hraní her, má k dispozici speciální herní lištu a je kompatibilní s Freesync Premium i G-Sync. Nabízí reprodukci 4K 120 VRR v plném rozlišení v režimu monitoru.

Prémiový evropský design u tohoto modelu reprezentuje centrální kovový otočný stojan v matném chromu, zatímco diskrétní reproduktor pokrytý látkou Kvadrat Audiomix je umístěný po celé šířce spodní části. Minimalistický kovový rám dává modelu luxusní vzhled a umožňuje ještě lepší propojení panelu OLED EX s Ambilightem.

PML9507 – Mini LED v prémiové kvalitě

Prvotřídní kvalitu obrazu televizorů Mini LED zaručuje obrazový procesor P5 6. generace a vysoce kvalitní 120Hz VA panel s působivým špičkovým světelným výkonem 1500 nitů. Mini LED má čtyřstrannou verzi nové technologie Ambilight Next Generation i novou funkci Aurora, která ozáří místnost i po skončení sledovaného pořadu.

Kvalitní zvukovou reprodukci zajišťuje integrovaný 2.1 70W systém se dvěma páry výškových reproduktorů, dvěma středotónovými měniči a samostatnému subwooferu se třemi prstenci a dvěma pasivními zářiči namontovanými ve vlastním pouzdře v zadní části soupravy.

Reproduktor modelu PML9507 se může použít jako vyhrazený středový kanál v rozšířeném zvukovém systému pomocí kompatibilních satelitních reproduktorů připojených pomocí funkce DTS Play-Fi k rozšíření zvukové scény, zatímco dialogy zůstanou usazeny u obrazovky.

Prémiový evropský design zahrnuje kovovou povrchovou úpravu, kovový rám s úzkým pruhem podél spodního okraje, který se na ostatních třech okrajích obrazovky zmenšuje na skutečně minimální kryt. Tmavě antracitové eloxované broušené kovové nožky dotvářejí prémiový vzhled televizoru.

PML9507 je ideální pro hraní her, obsahuje herní panel Philips, kompatibilitu s Freesync Premium a přehrávání 4K 120 VRR v plném rozlišení při režimu monitoru.

PML9507 také obsahuje sofistikované a elegantní stříbrné dálkové ovládání s podsvícením a luxusní koženou zadní úpravou Muirhead.

O společnosti TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) je společnost registrovaná v Nizozemsku se sídlem v Amsterdamu. Stoprocentním vlastníkem společnosti TP Vision je skupina TPV Technology Limited (TPV), světový lídr ve výrobě monitorů a televizorů.

Společnost TP Vision je klíčovým hráčem v oblasti spotřební elektroniky zaměřeným na audiovizuální zábavu. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Jižní Americe, Indii a vybraných státech Asie a Tichomoří a na audio produkty pod značkou Koninklijke Philips po celém světě. V TP Vision spojujeme silnou značku Philips s vlastním produktovým vývojem a tvorbou designu, obchodní strategií a průmyslovými zkušenostmi TPV. Naší vizí je vytvářet produkty, které spotřebitelům poskytnou prvotřídní zvukový i vizuální zážitek.

Boj o talenty: dejte zaměstnancům správné technologie

Napříč všemi oblastmi podnikání pokračuje boj o talentované zaměstnance. A kvalifikovaní zaměstnanci zároveň přehodnocují své priority vzhledem k posunu k hybridní práci. Dříve lákali zaměstnavatelé potencionální pracovníky například na designové kanceláře nebo třeba na obědy zdarma. Dnes je situace složitější. Do popředí diskuze o udržení klíčových zaměstnanců se dostává výběr správných technologií. Přitom nejde jen o to, aby firmy daly zaměstnancům kvalitní hardware, se kterým se snadno pracuje. Důraz je kladen na flexibilní práci, snadnou vzdálenou týmovou spolupráci a spokojenost zaměstnanců.

Technologie by měly podporovat efektivitu, kreativitu a spolupráci. V ideálním případě by měly týmům pomáhat generovat a zachycovat nápady posouvající firmu vpřed, a také je následně realizovat. Kromě toho by měly usnadňovat spolupráci i hybridní práci, a současně pomáhat zaměstnancům, aby si udržovali zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Pokud tomu tak není, může trpět produktivita i využití schopností zaměstnanců.

Aktuální stav

Hybridní práce se stala trvalou součástí většiny firemních procesů a mnoho podniků se již zaměřilo na optimalizaci práce odkudkoli. Jednou z nejjednodušších a nejúčinnějších cest je poskytnout vzdáleným pracovníkům kvalitní zařízení v kombinaci s optimálním softwarem. Většina společností dnes předpokládá, že množství jejich zaměstnanců bude v budoucnu pracovat v souladu s hybridním modelem. Proto by volené technologie neměly být vnímány jako krátkodobé řešení. Sami zaměstnanci by měli být s výběrem technologií spokojeni a vnímat je jako prostředek k využití vlastních schopností a zvýšení pracovní spokojenosti.

Nejlepší jsou proto zařízení, která lze přizpůsobit různým požadavkům a úkolům. Žádný univerzální recept na technologie pro jednotlivé zaměstnance neexistuje, ale velký význam může mít mimo jiné bohatá konektivita či možnosti rozšířeného využití. Příkladem toho, na co se zaměřit, může být rychlý disk umožňující plynulou a efektivní práci nebo množství portů pro připojení potřebných zařízení v zasedacích místnostech. Na potřeby hybridní práce se zaměřujeme velmi důsledně při návrhu našich profesionálních notebooků Dynabook. Provozní komfort a ergonomii pro zaměstnance pracující z domova zvyšují také kupříkladu stojany na notebooky nebo bezdrátové myši a klávesnice.

Jednou z potenciálních nevýhod práce z domova je množství kabelů a s tím související nepořádek na stole. Mnoho zaměstnanců proto oceňuje dokovací stanice, které jim umožňují vytvořit kompaktní řešení pro připojení všech zařízení jedním kabelem. Významnými doplňky jsou navíc speciálně navržené polstrované batohy, které zajišťují bezpečné přenášení notebooků či zámky chránící zařízení před krádeží. Pořízení vhodného příslušenství se vyplatí a poměrně jednoduchou cestou podporuje přechod na hybridní způsob práce, zvyšuje spokojenost zaměstnanců a pomáhá jim dosáhnout co nejvyššího výkonu a maximální flexibility.

Udržení konkurenceschopnosti

Popsané věci nejen zvyšují spokojenost zaměstnanců, ale firmám pomáhají k tomu, aby zůstávaly konkurenceschopné. S využitím správně zvolených nástrojů jsou zaměstnanci efektivní a produktivní, svou práci řeší rychle, mohou snadno komunikovat s týmem a zvládnou více úkolů najednou.

Udržitelnost jako správná cesta

Udržitelnost je víc než jen moderní výraz. Mnoho společností se řídí filozofií make-or-break, která jim pomáhá přilákat a následně udržet talentované lidi. IT lídři musí zároveň dobře zvažovat dopad počtu a typů jednotlivých zařízení vzhledem k efektivitě podnikání i udržitelnosti. Počítače, notebooky, tablety, telefony i tiskárny mají svou ekologickou stopu. Proto by se mohlo zdát, že globální nárůst zájmu o přenosná zařízení a nástup éry hybridní práce s sebou přináší velkou zátěž pro životní prostředí. Pokud se ale odkloníme od lineárního modelu a přejdeme v oblasti elektroniky k oběhovému hospodářství, můžeme začít uvažovat o zlepšení ekologického chování a prodloužení životního cyklu zařízení. Pro udržitelné a oběhové hospodářství v IT průmyslu a omezování množství elektronického odpadu je klíčové využívání programů, jako je opětovné využití, recyklace zařízení a efektivní obnova majetku.

Většina dodavatelů technologií se soustředí pouze na ekologické aspekty svých vlastních produktů. Chytré společnosti ale vědí, že to, jak dobře je každý produkt zlikvidován, spočívá často na rozhodování na vrcholu nákupního řetězce. Posun k cirkulárnějšímu modelu fungování technologických produktů a lepšímu nakládání s elektronickým odpadem nabírá proto na síle. Nedílnou součástí cyklu udržitelnosti se stávají IT manažeři s rozhodovací pravomocí, kteří sledují používaná technologická zařízení od jejich pořízení až do konce životnosti a vybírají dodavatele, jejichž služby zahrnují i pomoc při optimalizaci jejich životního cyklu.

Výběr vhodných technologií pro zaměstnance se může často zdát jako náročný boj s náklady a status quo. Vzhledem k nové éře hybridní práce nebylo ale nikdy tak důležité přemýšlet o nových potřebách a o tom, jak mohou technologie sloužit co nejlépe potřebám podnikání.

OPPO představilo globální verzi systému ColorOS 13 s novým akvamorfním designem a inteligentním prostředím, založeným na inovativních technologiích

Společnost OPPO uvolnila globální verzi ColorOS 13, své nejnovější uživatelské nadstavby operačního systému založeného na Androidu. Jako jeden z prvních operačních systémů založených na nově vydaném Androidu 13 obsahuje ColorOS 13 řadu klíčových funkcí systému Android 13 a zároveň představuje nový akvamorfní design. Systém ColorOS 13, podporovaný technologickými inovacemi společnosti OPPO, obsahuje řadu nových funkcí pro inteligentní propojení více zařízení, které díky inteligentnímu prostředí ještě více zvyšují produktivitu.

Přehledné a pohodlné uživatelské rozhraní díky novému akvamorfnímu designu

Inspirovaná způsobem, jakým se chová voda v přírodě, představila společnost OPPO v systému ColorOS 13 zbrusu nový akvamorfní design, který vytváří plynulé, živé a srozumitelné uživatelské rozhraní. ColorOS 13 obsahuje také novou paletu motivů, inspirovanou změnou barvy světla mezi východem a západem slunce na hladině moře, zatímco nový systémový font zlepšuje čitelnost textu operačního systému v jakémkoli jazyce. Díky dalším vylepšením, jako je například rozložení ve stylu karet, je systém ColorOS 13 navržený tak, aby poskytoval přehledné a pohodlné vizuální prostředí.

ColorOS 13 přináší také intuitivnější uživatelské prostředí díky integraci různých akvamorfních efektů do systémových animací, uživatelského rozhraní a Quantum Animation Engine s novou behaviorální predikcí záměrů uživatelů při ovládání telefonu. To doplňuje designový jazyk OPPO zaměřený na člověka, který zavádí prázdné stavové ilustrace, adaptivní rozvržení pro různé velikosti obrazovek a vysoce rozpoznatelné ikony pro zvýšení čitelnosti a celkové snadnosti používání.

Nová série obrázků na Always-On displej, nazvaná „Homeland“ zobrazuje působivé výjevy divokých zvířat v přírodě. Animace na Always-On displeji odhalují změny v domovech, kde zvířata žijí, na základě každodenních teplotních změn a vyzývají, abychom věnovali pozornost změnám klimatu a Zemi, na které společně žijeme.

Zásadní vylepšení výkonu díky vlastní technologii

V systému ColorOS 13 debutuje Dynamic Computing Engine, technické řešení na úrovni systému, vyvinuté společností OPPO, jehož cílem je zajistit plynulejší a stabilnější systém a všestranně zlepšit základní uživatelský zážitek.

Engine přináší do systému ColorOS 13 dvě zásadní vylepšení. Technologie OPPO Dynamic Computing Engine zlepšuje plánování hardwarových zdrojů, aby se prodloužila výdrž baterie díky dosažení lepší rovnováhy mezi vysokým výkonem a nízkou spotřebou energie. Pomáhá také udržet více aplikací na pozadí, což umožňuje přepínat mezi aplikacemi tak, aniž by docházelo ke ztrátám stavu v aplikacích nebo k prodlevám při přepínání.

Vylepšený zážitek z práce i života díky zbrusu novým inteligentním funkcím

ColorOS 13 nabízí velké množství inteligentních funkcí, které pokrývají všechny aspekty osobního i pracovního života. Kromě skvělého způsobu, jak vyjádřit svou osobnost, může nyní Always-On displej[i] v systému ColorOS 13 zobrazovat informace související s aplikacemi pro přehrávání hudby, což uživatelům umožňuje rychlejší přístup k informacím a pohodlnější ovládání přehrávání hudby a dalších funkcí.

Společnost OPPO spolupracuje s předními světovými poskytovateli softwaru a služeb, včetně společností Bitmoji a Spotify, aby prostřednictvím chytrého Always-On displeje poskytla širokou škálu pohodlných a personalizovaných zážitků.

Díky špičkové technologii LTPO2.0 společnosti OPPO je obnovovací frekvence Always-On displeje snížená na pouhý 1 Hz, což v některých scénářích šetří až 30 % spotřeby energie. Další funkce na správu inteligentní domovské obrazovky, jako jsou Large Folders, Shelf[ii] a Home Screen Widget, také pomáhají uživatelům snadno a rychle přistupovat k potřebným informacím způsobem, který jim nejlépe vyhovuje.

Speciální asistent pro online schůzky

Vzhledem k tomu, že jsou po pandemii Covid-19 online schůzky stále běžnější, vyvinula společnost OPPO prvního asistenta pro schůzky na chytrých telefonech. Asistent pro schůzky dokáže automaticky upřednostňovat bezdrátové datové balíčky, a zajistit tak stabilnější připojení během online schůzek. Zjednodušuje také zobrazovaná oznámení, aby se minimalizovalo rozptylování, a zároveň uživatelům umožňuje přidat zástupce OPPO Notes[iii], který pomáhá pořizovat zápisy ze schůzek pomocí poznámek v malém vyskakovacím okně.

Multi-Screen Connect pro bezproblémové propojení více zařízení

Jednou z největších aktualizací, která přichází v systému ColorOS 13, je vylepšené uživatelské prostředí pro více zařízení. Funkce Multi-screen Connect nyní podporuje bezproblémové propojení mezi smartphonem a OPPO Pad Air a mezi smartphonem a počítačem[iv]. To díky funkci File Transfer, která podporuje více formátů souborů bez hardwarových omezení, zvyšuje produktivitu a pohodlí. Uživatelé, kteří připojí svůj chytrý telefon k počítači prostřednictvím funkce Multi-screen Connect, mohou také využívat výhod možnosti zobrazit na obrazovce počítače více mobilních aplikací současně.

Ochrana soukromí a zabezpečení jako priorita

Ochrana soukromí a zabezpečení byly od samého počátku pro systém ColorOS prioritou. ColorOS 13 proto integruje základní funkce ochrany soukromí systému Android 13. Systém například po krátké době automaticky odstraní historii schránky, čímž zabrání únikům citlivých informací způsobených malwarem. Kromě toho mohou uživatelé díky funkci Nearby Wi-Fi[v], využívat Wi-Fi, aniž by museli odhalovat konkrétní informace o poloze.

Neméně důležitou roli při zvyšování ochrany soukromí a bezpečnosti hrají technologie vyvinuté společností OPPO. Funkce Auto Pixelate[vi], založená na modelu algoritmu v zařízení, dokáže automaticky rozpoznat a jedním klepnutím rozmazat profilové fotografie a jména na snímcích obrazovky chatu. Nový soukromý trezor je šifrovaný pomocí široce používaného standardu AES (Advanced Encryption Standard), který zajišťuje vysokou úroveň zabezpečení. ColorOS 13 poskytuje ochranu soukromí a zabezpečení, kterému mohou uživatelé důvěřovat dle autoritativních standardů pro zabezpečení a ověřování soukromí, jako jsou ePrivacy, TRUSTe, ISO27701 a ISO27001.

Prozkoumávání nového prostředí Androidu ve strategické spolupráci se společností Google

Společnost OPPO během vývoje systému ColorOS 13 úzce spolupracovala se společností Google, aby prozkoumala způsoby, jak přinést do prostředí operačního systému Android novou hodnotu. Vlajkový skládací smartphone OPPO Find N a vlajkový smartphone OPPO Find X5 Pro byly dva z prvních smartphonů na světě, které obdržely aktualizaci na Android 13 Beta. Společnost OPPO rovněž uvedla vývojářské verze systému ColorOS založené na Androidu 13 Beta a bude se společností Google i nadále spolupracovat na budování bohatého ekosystému Androidu.

Plán uvedení systému ColorOS 13 a možnosti aktualizace

V rámci celosvětového uvedení systému ColorOS 13 plánuje OPPO během roku aktualizovat téměř 35 modelů chytrých telefonů, které pokryjí více než 60 zemí a regionů a až 160 milionů uživatelů. Jedná se o vůbec nejrozsáhlejší plán aktualizací v historii systému ColorOS. Tato aktualizace začne oficiálním vydáním systému ColorOS 13 pro modely Find X5 Pro a Find X5. Počínaje rokem 2023 bude OPPO pokračovat v uvolňování systému ColorOS 13 pro více než 20 dalších zařízení.

O ZNAČCE OPPO

OPPO je přední světová značka chytrých telefonů. Od uvedení svého prvního mobilního telefonu na trh v roce 2008 se OPPO snaží vytvářet technologie se srdcem a duší. Produkty OPPO kombinují pokročilé technologické možnosti se snadno použitelnými funkcemi v zařízeních s úžasným designem. V současné době působí OPPO ve více než 50 zemích světa a má šest výzkumných ústavů, sedm výzkumných a vývojových center a mezinárodní designové centrum v Londýně. Společnost OPPO se zavázala podporovat rozvoj standardů 5G na celém světě a byla první značkou, která na evropském trhu uvedla komerční smartphone s podporou sítí 5G. Značka spolupracuje s více než 50 předními světovými operátory na urychlení zavádění 5G ve velkém měřítku prostřednictvím svých inovativních technologických řešení.

  • [i]  U modelů nepodporujících AOD se ovládací panel zobrazí při zvednutí telefonu nebo dvojím kliknutím na obrazovku. Inteligentní funkce Always-On displeje podporují kvůli hardwarovým omezením pouze některé modely. Zjistěte si prosím aktuální situaci. Další funkce budou zveřejněné, jakmile budou k dispozici.
  • [ii] Pro další informace o dostupnosti a funkcích si prosím vyhledejte aktuální popis jednotlivých modelů telefonů.
  • [iii] OPPO Notes jsou k dispozici na některých modelech se systémem ColorOS 13.0 a na ostatních s budoucími OTA aktualizacemi. Další informace naleznete v aktuálním představení modelů telefonů.
  • [iv] Chcete-li používat funkci Multi-Screen Connect, musí váš počítač splňovat tyto minimální požadavky: Windows 10 build 18362 nebo novější; procesor Intel i3 2,4 GHz a vyšší; Wi-Fi Direct; Bluetooth 4.1 nebo vyšší. Doporučuje se 8 GB RAM a dvoupásmová Wi-Fi v pásmech 2,4 GHz a 5 GHz. Podrobné informace naleznete na adrese https://connect.oppo.com/en-US/adaptedModels.
  • [v] Tuto funkci musí podporovat samotná aplikace.
  • [vi] Funkce Auto Pixelate podporuje aplikace Messenger a WhatsApp. Algoritmus v zařízení detekuje a pixeluje profilové fotografie a jména, aniž by přistupoval k obsahu zpráv v chatu.

Jak technologie přenášejí emoce: VR film Tmání nabízí unikátní ovládání, které zesiluje prožitek

O tom, že ve virtuální realitě lze strávit hodiny rozbíjením krychliček do rytmu hudby, nemá nikdo pochyb. Už méně je však známé, že jde o technologii, díky níž je možné se vcítit do duševního stavu jiného člověka a pochopit, co prožívá. Animovaný VR film Tmání z produkce studia Brainz Immersive přináší příběh, v němž je možné se díky inovativním mechanikám vžít do mysli člověka s depresí. Představí se na filmovém festivalu v Benátkách, který začíná ve středu 31. srpna. Na přelomu roku bude dostupný široké veřejnosti na platformě Meta Quest.

Virtuální realita představuje technologický nástroj, který již léta pomáhá transformovat oblast psychoterapeutické péče. Díky své schopnosti přenést člověka do jakéhokoli imaginárního prostředí a pohltit jeho smysly umožňuje virtuální realita vyrovnat se s prožitým duševním otřesem, léčit depresi nebo zmírnit úzkosti, fobie či ADHD. Mezi nejzdařenější počiny v této oblasti patří kognitivní VR terapie gameChange, dále projekt BRAVEMIND určený k léčbě traumatizovaných vojáků nebo zážitek MANIC VR simulující horskou dráhu pocitů prožívaných při bipolární poruše.

Unikátní výtvarný a emotivní zážitek nyní přináší český animovaný film Tmání, jenž bude poprvé uveden na mezinárodním filmovém festivalu v Benátkách. Interaktivní film ve virtuální realitě přibližuje průběh deprese i těm, pro něž je podobný stav těžko představitelný nebo pochopitelný. Režisér autobiografického snímku Ondřej Moravec svěřil technologický vývoj snímku pražskému kreativnímu studiu Brainz Immersive ze skupiny Brainz Studios. „Museli jsme najít způsob, jak vizuální představu tvůrců filmu přenést na dnešní generace brýlí pro virtuální realitu, konkrétně na Meta Quest 2. Technologicky jsou už sice velmi daleko, ale pro takto umělecky propracovaný projekt mají pořád omezený grafický výkon. Práci nám usnadnilo prostředí softwaru společnosti Unity 3D, který se využívá k programování videoher. Od téže společnosti se nám podařilo získat grant z programu Unity for Humanity podporující projekty se společenským přesahem,” říká Robin Pultera, zakladatel studia Brainz Immersive.

Divák se v zážitku ponoří do imaginativní, výtvarně zpracované krajiny, jíž se díky technologii tzv. hand trackingu může doslova dotýkat rukama. “Film je dále unikátní také v tom, že dominantně využívá ovládání hlasem, které je neotřelé, souzní s příběhem filmu, a umožňuje divákovi silněji procítit zážitek tak, jako by byl součástí děje samotného,” doplňuje Pultera. Právě hlasová terapie totiž nabízí jeden z mechanismů, jejichž sílu mohou lidé s depresemi využít, aby se cítili lépe.

Moc virtuální reality spočíva na schopnosti ponořit uživatele do simulovaného prostředí, na něž člověk psychologicky i fyziologicky reaguje stejně, jako by šlo o prostředí reálné. Umožňuje proto nácvik kognitivně-behaviorálních technik přinášejících úlevu nebo ovládnutí uživatelových smyslů relaxačním zážitkem. Síla počinů jako Tmání pak tkví v prohloubení pochopení pro komplikované stavy mysli a přenáší optimismus, že i z nejtemnějších koutů duše vede cesta ven.

Brainz Immersive je pražské kreativní studio patřící do skupiny Brainz Studios. Specializuje se na tvorbu prémiových zážitků ve virtuální a rozšířené realitě. K těm patří nejen prohlídky ve virtuální realitě a umělecké instalace, ale také produktové konfigurátory a gamifikované zážitky, které značkám pomáhají začít se adaptovat na budoucnost v metaverzu.

ASUS představil na veletrhu IFA zařízení Zenbook 17 Fold OLED

ASUS dnes během virtuální tiskové konference představil unikátní zařízení Zenbook 17 Fold OLED (UX9702) a zároveň odhalil jeho designový příběh, parametry, ceny a dostupnost. Tento skládací 17,3palcový notebook bude globálně uveden na trh ve 4. čtvrtletí 2022,[i] přičemž jeho cena bude začínat na 3 499 USD (bez daně) v ČR 89990, – vč. DPH

Několik způsobů využití

Tento pozoruhodný notebook, který při své premiéře na veletrhu CES 2022 ohromil svět svou všestranností a originalitou, nabízí jedinečnou konstrukci, která umožňuje dvě konfigurace OLED displeje v jednom zařízení. Velký 17,3palcový dotykový displej s poměrem stran 4:3 a rozlišením 2,5K se dá uprostřed složit, čímž se vytvoří dva spojené 12,5palcové displeje s poměrem stran 3:2 a rozlišením 1920 × 1280. V kombinaci s Bluetooth klávesnicí a touchpadem ASUS ErgoSense plné velikosti poskytuje skládací konstrukce možnost využít zařízení hned v několika režimech – jako PC, notebook (s připnutou Bluetooth klávesnicí), notebook (s virtuální klávesnicí), tablet, čtečka knih a nebo rozšířený režim s externí Bluetooth klávesnicí položenou vedle zařízení.

Zenbook 17 Fold OLED, vyvinutý ve spolupráci se společností Intel, je první skládací OLED notebook na světě[ii] s úhlopříčkou 17,3 palce s verifikací Intel Evo. Společnosti ASUS a Intel vyvinuly první řešení svého druhu, a tím posunuly inovace v kategorii skládacích zařízení. Spolehlivý výkon zajišťují procesory Intel Core i7 řady U 12. generace, grafika Intel Iris Xe, podpora bezdrátového připojení Intel WiFi 6E, až 16 GB operační paměti a rychlý SSD disk PCIe 4.0 s kapacitou 1 TB. Pro připojení periferních zařízení slouží dva praktické porty Thunderbolt 4, které podporují rychlé nabíjení 75Wh baterie s dlouhou výdrží i možnost připojení k externím monitorům.

Příběh Zenbooku 17 Fold OLED

Zenbook 17 Fold OLED dokáže zastat funkce více zařízení najednou – notebooků, stolních PC i tabletů. Zaujme atraktivním vzhledem s monogramem ASUS na matné skleněné ploše, které fascinujícím způsobem zachycuje světlo. K prémiovému designu přispívá i víko zařízení, který je vyrobeno z tmavě zelené umělé kůže, a je proto velmi příjemné na dotek.

Inovativní precizně zkonstruovaný kloub s rozsahem pohybu 180 stupňů prochází nejméně 30 000 testovacími cykly, což zaručuje vysokou dlouhodobou odolnost.

O kvalitní audio zážitek bez ohledu na orientaci zařízení se stará výkonný zvukový systém Dolby Atmos se čtyřmi reproduktory certifikovanými společností Harman Kardon. Ten vylepšuje inteligentní zesilovač, který zvyšuje hlasitost reproduktorů až 3,5krát.

Stánky ASUS a ROG na IFA 2022

Vedle virtuálního představení uspořádala společnost ASUS v Berlíně také speciální den pro média, na kterém představila příběh tohoto jedinečného notebooku. Během veletrhu IFA 2022 může veřejnost od 2. do 6. září navštívit stánky značek ASUS a ROG přímo na berlínském výstavišti, a to denně od 10 do 18 hodin v hale 11.2 (Berlin ExpoCenter City, Messedamm 22, 14055 Berlín).

Zenbook 17 Fold OLED si můžete vyzkoušet nebo nechat předvést přímo na stánku ASUS společně s celou řadou dalších novinek. Patří mezi ně PC a notebooky pro kreativce, hráče, firemní segment i běžné uživatele; nejnovější řady smartphonů ASUS a ROG; periferie, monitory, základní desky, chytré hodinky, mini PC, síťová zařízení a napájecí zdroje.

  • [i] Harmonogram dostupnosti produktů se liší podle regionu a státu. Další informace vám poskytne místní zástupce společnosti ASUS.
  • [ii] Od dubna 2022 na základě interní analýzy trhu společnosti ASUS, která porovnává Zenbook 17 Fold OLED s konkurenčními konvertibilními notebooky s OLED obrazovkou o velikosti 17,3 palce od výrobců, jako jsou Acer, Apple, HP, Huawei, Dell, Lenovo, Microsoft a Samsung.

Westcon-Comstor EMEA získal ocenění Mezinárodní distributor roku 2022 od Extreme Networks

Westcon-Comstor, globální poskytovatel technologií a specializovaný distributor, byl společností Extreme Networks, lídrem v oblasti cloudových sítí, jmenován „Mezinárodním distributorem roku 2022“. Prestižní ocenění bylo uděleno během globální obchodní a partnerské konference Extreme Ignite v Bostonu v srpnu 2022.

Extreme Networks tímto oceňuje vynikající výsledky společnosti Westcon-Comstor v oblasti rozšiřování špičkových síťových a infrastrukturních řešení a rozvoje mezinárodní partnerské sítě. Westcon-Comstor podporuje obchodní partnery širokou sadou atraktivních služeb s přidanou hodnotou a je dlouhodobě jedním z nejúspěšnějších distribučních partnerů Extreme Networks na celém světě.

„Extreme Networks je již mnoho let jedním z našich nejdůležitějších strategických partnerů pro síťové prostředí – a během této doby jsme společně realizovali řadu průlomových projektů po celém světě,“ říká René Klein, výkonný viceprezident, Westcon Europe. „Ocenění dokazuje, že toto partnerství neztratilo nic ze své dynamiky, a my se velmi těšíme, že na tyto úspěchy navážeme i v příštím roce.“

„Důsledným rozšiřováním svého cloudového portfolia vyslala společnost Extreme Networks silný signál na trh sítí a infrastruktury, a mnoho našich obchodních partnerů s nadšením tato řešení zařadilo do svých portfolií,“ uvádí Marianne Nickenig, viceprezidentka divize Networking pro oblast EMEA a viceprezidentka pro Revenue Operations v EU ve společnosti Westcon-Comstor. „Ocenění je důkazem toho, jak dobře je tato inovativní nabídka přijímána v prodejním kanálu i u koncových zákazníků a jaký obrovský potenciál nabízí do budoucna.“

„Westcon-Comstor měl výjimečný rok a trvale přispívá k úspěchu společnosti Extreme Networks,“ řekl John Campbell, ředitel distribučního prodeje ve společnosti Extreme Networks. „Představuje kombinaci nejlepšího řízení prodejců ve své třídě a společného přístupu k realizaci našeho prodejního a marketingového plánu. Společnost učinila zásadní a vysoce strategická rozhodnutí, která nám v uplynulém roce významně pomohla zvýšit příjmy z předplatného.“

Westcon-Comstor přináší na trh celé portfolio řešení Extreme Networks a doplňuje jej širokou škálou atraktivních služeb s přidanou hodnotou, které umožňují udržitelný růst prodejního kanálu a úspěch partnerů. Westcon-Comstor je po celé Evropě zastoupen autorizovanými školicími středisky Extreme Authorised Training Centres. Systémoví integrátoři těží z partnerství prostřednictvím automatizovaných služeb obnovy a aktualizací, stejně jako aktivačních a onboardingových kampaní pro nové partnery. 

O společnosti Westcon-Comstor

Westcon-Comstor je globální poskytovatel technologií a specializovaný distributor, který působí ve více než 70 zemích světa. Poskytuje obchodní hodnotu a příležitosti tím, že propojuje přední světové dodavatele IT se sítí prodejců technologií, systémových integrátorů a poskytovatelů služeb. Společnost kombinuje přehled v oboru, technické know-how a více než 30 let zkušeností s distribucí, aby poskytovala přidanou hodnotu a urychlila obchodní úspěch prodejců a partnerů. Společnost na trhu působí prostřednictvím dvou obchodních divizí, Westcon a Comstor.

WestconComstor.com | LinkedIn | Twitter | Facebook

HONOR na IFA 2022 uvede kromě produktů také nové technologické vychytávky včetně zapojení virutální reality a nové řešení pro projení zařízení mezi sebou

Mezinárodní technologická výstava IFA odstartuje už tento pátek 2. září 2022. Technologická značka HONOR i letos odhalí horké produktové novinky na nadcházející sezónu. Kromě toho má ale pro své fanoušky také překvapení. Letošní oficiální HONOR launch s podtitulem „Embracing The Connected Future” nebude jen o produktech. HONOR také oficiálně odhalí nové technologické vychytávky i nové řešení pro propojení zařízení mezi sebou.

Propojená budoucnost

Před pár dny HONOR odtajnil první inovace, které uvede na další sezónu. Značka dál pracuje na pokročilé audio výbavě u všech svých zařízení. HONOR zveřejnil vůbec první fotky nové zvukové laboratoře, která se víc zabývá testování zvuku v uzavřeném i otevřeném prostoru.

Kromě toho se značka chystá odtajnit nové řešení pro ještě příjemnější a co nejvíce jednoduché propojení zařízení mezi sebou. Za celkem nedávnou historii pokrol poskočil mílovými kroky. Od přenosu pomocí infra portu nebo Bluetooh se dostáváme k novým možnostem a znovu se otevírá otázka, jak mohou být Android zařízení ještě jednodušeji propojeny s počítačem.

Projekt s využitím virtuální reality „Brána do budoucnosti” (Gateway to the Future)

HONOR se propojil s designérem projektů se zapojením virtuální reality Timo Helgertem, který zaměřuje na oživení starých historických budov. Je to jeden z AR designérů, se kterými momentálně HONOR spolupracuje, aby oživil tvář světového dědictví UNESCO, ikonickou budovu Wasserschloss v Hamburgském Speicherstadtu v Německu.

Celý rozhovor s Timo Helgertem najdete na:

https://www.techradar.com/news/how-ar-and-vr-could-usher-in-a-new-era-of-experience

Oficiální uvedení produktových i technologických startuje už v pátek 2. září od 17:00 hodin na IFA 2022 v Berlíně. Nebude chybět také možnost si některé z nových technologických vychytávek vyzkoušet přímo na místě.

Technologie budoucnosti je tady. Sledujte živý přenos už 2. září 2022 od 17:00 na oficiálním webu: https://www.hihonor.com/cz/

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

AMC Networks International Central & Northern Europe uzavřela víceletou distribuční smlouvu s Telly v České republice

AMC Networks International (AMCNI) a Telly s.r.o. oznamují uzavření víceleté distribuční smlouvy s platností od 1. září. Strategická dohoda zajišťuje vysíláni stanic z portfolia AMCNI: Sport1, Sport2, AMC, Film+, Spektrum, Spektrum Home, JimJam, Minimax a nabízí dlouhodobý přístup k zábavě divákům v České republice. Kromě hodnotných sportovních utkání budou vysílány i lokálně relevantní sportovní přenosy, jako jsou zápasy UEFA se Slavií Praha nebo Slováckem.

„Tato nově uzavřená dlouhodobá smlouva s Telly v České republice potvrzuje hodnotu stanic našeho portfolia a zdůrazňuje trvalou poptávku po našich vyhledávaných sportovních, dramatických, filmových, dokumentárních, zábavních a dětských pořadech,“ řekl Balázs Hajós, viceprezident pro partnerský prodej AMCNI CNE. „Neustáváme v investicích do našich sportovních práv, včetně žádaných závodů Formule 1, spolu s místní původní produkcí a předními mezinárodními seriály AMC, jako jsou Fear the Walking Dead anebo Better Call Saul. To umožňuje divákům sledovat ten nejpřitažlivější obsah a odráží se to v rostoucím podílu našeho portfolia na českém trhu. Těšíme se, že v nadcházejících měsících uvedeme v premiéře širokou škálu exkluzivních pořadů,“ dodal Hajós.

„Věřím, že díky spolupráci s AMC Networks International budeme schopni ještě více zatraktivnit naše již tak jedinečné portfolio sportovních stanic. Navíc díky bohaté nabídce stanic skupiny AMC Networks International si na své přijdou nejen sportovní fanoušci, ale i milovníci filmů, seriálů, dokumentů a rodiny s dětmi,“ uvedl Vladimír Rusnák, ředitel obsahu a strategie Telly.

Díky dohodě si sportovní nadšenci budou moci vychutnat přímé a exkluzivní přenosy závodů Grand Prix Formule 1 a Evropské konferenční ligy UEFA. Na podzim budou moci předplatitelé sledovat lokálně relevantní přenosy, jako je hokejová Liga mistrů se Spartou Praha, Mountfieldem a Oceláři Třinec a Evropská Konferenční liga UEFA se Slavií Praha a Slováckem a zápasy švédské a švýcarské hokejové ligy. Sportovní nabídku pak doplní házenkářská Liga mistrů EHF a všechny zápasy Ligy národů UEFA Německa, Francie, Anglie, Španělska, Nizozemska a také všechny nadcházející kvalifikační zápasy na EURO 2024, z nichž mnohé budou rovněž vysílány exkluzivně pouze na Sport1.

Kromě sportovních přenosů se diváci mohou těšit i na původní tituly stanice AMC, jako je Fear The Walking Dead nebo premiéra závěrečné řady Better Call Saul. Nechybí ani lokální původní tvorba představující historii magie se současnými českými & světovými kouzelníky v pořadu Abrakadabra na TV Spektrum. Diváci budou mít dále k dispozici stanice Spektrum Home a zde např. premiéry seriálů Dům snů, Zahrady Montyho Dona a Luxusní interiéry – speciální edice Česko. Obě stanice nabízejí přístupné a vzrušující vzdělávací a zábavné pořady pro celou rodinu. V rámci portfolia dětských stanic Minimax a JimJam se mohou nejmenší diváci těšit na své oblíbené seriály jako Mimi šéf, My Little Pony nebo Máša a medvěd.

O AMC Networks International – Central and Northern Europe

AMC Networks International – Central and Northern Europe je součástí AMC Networks International, jednou z předních mezinárodních společností na poli televizního vysílání a distribuce tematických televizních stanic, které se soustřeďují na střední a východní Evropu. Současně portfolio AMCNI – Central and Northern Europe nabízí televizní stanice ve čtyřech žánrech: sportovní: Sport1, Sport2, SportM, dětské: Minimax, JimJam; zábavně-vzdělávací: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home a filmové: AMC a Film +. Obsah tematických stanic je vytvářen pro místní diváky a trhy v různých jazycích. Je dostupný v celé řadě platforem, včetně HD služeb a nabízí verze pro mobilní telefony.

AMC Networks International (AMCNI) je globální divize AMC Networks a je dodavatelem uznávaných zábavných pořadů pro předplatitele ve více než 130 zemích. AMCNI zahrnuje globální značky a také populární stanice s lokálním významem a různorodým žánrovým zaměřením. Více informací naleznete na www.amcnetworksinternational.com

O společnosti Telly

Televizní operátor Telly nabízí divákům v ČR služby internetové a satelitní televize. V jejich programové nabídce je kromě řady filmových, seriálových, zábavných i dokumentárních kanálů také atraktivní sportovní obsah na oblíbených kanálech Premier Sport 1 HD a Premier Sport 2 HD a na stanici Nova Sport 3 HD a Nova Sport 4 HD. Ty obsahují například fotbalovou Champions League UEFA, německou Bundesligu, italskou Serii A, španělskou LaLigu, americkou NFL nebo zápasy UFC. Telly je také poskytovatelem pevného internetového připojení. Na českém trhu měli zákazníci možnost využívat služby pod označením DIGI již od roku 2006, značka Telly plynule navazuje na její dobré jméno. Telly je čistě českou společností, patří do skupiny LAMA ENERGY GROUP a všechny daně, včetně daně z příjmu, odvádí v ČR.

Společnost Sony představuje soundbar HT-A3000, který v kombinaci s volitelnými zadními reproduktory přináší pohlcující 360° prostorový zvuk

Společnost Sony dnes představila soundbar HT-A3000, který přináší vynikající prostorový zvuk 360 Spatial Sound ideální pro širokou škálu zákazníků, díky němuž se ocitnete přímo ve středu svých oblíbených filmů a hudby. Společnost Sony Europe rovněž potvrdila, že očekávaný soundbar HT-A5000 je již v prodeji.

Prostorový zvuk na dosah ruky

Model HT-A3000 disponuje 3.1 kanály, třemi předními reproduktory včetně speciálního středového reproduktoru pro čisté dialogy a vestavěným dvojitým subwooferem pro hluboké basy. Díky kombinaci technologií Vertical Surround Engine a S-Force PRO Front Surround vytváří model A3000 virtuální prostorový zvuk, který vychází z více směrů, takže si můžete naplno vychutnat vzrušující zážitky z Dolby Atmos® a DTS:X®.

Technologie 360 Spatial Sound Mapping

Model A3000 vám po připojení k bezdrátovým zadním reproduktorům Sony SA-RS5 a SA-RS3S nabídne přístup k revoluční technologii 360 Spatial Sound Mapping od společnosti Sony[1].

Díky technologii 360 Spatial Sound Mapping uslyšíte zvuk ze všech směrů a vzdáleností. Funkce Sound Field Optimisation důmyslně využívá vestavěné mikrofony k měření relativní výšky a polohy soundbaru a zadních reproduktorů. Na základě informací o poloze pak vytvoří další virtuální reproduktory syntézou zvukových vln[2]. Díky této technologii vyplní široké prostorové akustické pole Sony každý kout místnosti a všechny přítomné dokonale obklopí.

Volitelné reproduktory podle vašich představ[3]

Přidání volitelného bezdrátového subwooferu, který má na starosti nízké frekvence, umožňuje systému reprodukovat ještě působivější a silnější zvuk než dříve. K dispozici jsou dva modely, které byly navrženy tak, aby zvýraznily hlubší basy, větší čistotu vokálů a zajistily dokonalejší věrnost všech typů zvukového obsahu.

K dispozici je subwoofer SA-SW5 s výkonem 300 W, který reprodukuje hluboké a bohaté basy ze 180mm měniče s pasivním zářičem, nebo subwoofer SA-SW3 s výkonem 200 W kompaktního bassreflexového subwooferu se 160mm měničem.

Chcete-li svůj zážitek z domácího kina posunout na vyšší úroveň, přidejte zadní bezdrátové reproduktory SA-RS5 s celkovým výkonem 180 W a širším prostorovým zvukem. SA-RS5 disponuje reproduktory směřujícími vzhůru a vytváří bohatší a působivější prostorový zvuk 360 Spatial Sound. Model je dále vybaven vestavěnou baterií. Můžete se také rozhodnout pro bezdrátové zadní reproduktory SA-RS3S s celkovým výkonem 100 W.

Nejlepší společník televizorů Sony

Model A3000 vám umožní ještě více zdokonalit zážitek z domácího kina, pokud ho připojíte ke kompatibilním televizorům BRAVIA XR. Pomocí funkce Acoustic Center Sync[4] se soundbar i televizor BRAVIA XR stanou středovým reproduktorem systému domácího kina. Akce a zvuk se přesně sladí a dokonale vás pohltí. Dokonce uslyšíte dialogy přesně z místa, kde postava ve scéně stojí.

Funkce Acoustic Center Sync navíc spolupracuje s konfigurací 360 Spatial Sound Mapping, která přináší čistší dialogy a působivější zážitek ze sledování než kdykoli předtím.

Streamujte své oblíbené skladby

Díky modelu A3000 vaše hudba skutečně ožije. S technologií 360 Reality Audio[5] objevíte nový způsob poslechu. Tato technologie nabízí neuvěřitelně pohlcující zážitek z poslechu, jako byste se ocitli na živém koncertě nebo při natáčení ve studiu. 360 Reality Audio si můžete vychutnat také na Amazon Music HD, nugs.net a TIDAL[6].

Pomocí modelu A3000 získáte snadný přístup k populárním hudebním službám, jako je Spotify, a můžete streamovat všechna svá oblíbená alba a seznamy skladeb pomocí Chromecastu, Spotify Connectnebo Apple AirPlay 2. Můžete také bezdrátově streamovat z chytrého telefonu pomocí technologie Bluetooth🄬 nebo využít vestavěné Wi-Fi pro streamování hudby z vlastních zařízení.

Model A3000 je vybaven technologií DSEE Extreme™, která využívá Edge-AI a umožňuje obnovu všech komprimovaných digitálních hudebních souborů v reálném čase. Díky tomu můžete obnovit vysoké tóny, které se při kompresi ztrácejí, a získat tak bohatší a úplnější zážitek z poslechu.

Hlasové ovládání

Soundbar spolupracuje s asistentem Google s integrovaným Chromecastem nebo se zařízeními s podporou Amazon Alexa[7],[8]. Stačí přidat soundbar A3000 do skupiny reproduktorů pomocí aplikace Google Home a můžete začít přehrávat hudbu, měnit hlasitost nebo ovládat mnoho dalších funkcí pouze pomocí hlasu.

Elegantní design

Reproduktory A3000 a volitelné reproduktory byly navrženy na základě společné koncepce všesměrového bloku Omnidirectional Block. Jeho důmyslně zaoblené hrany představují jediný masivní celek, který poskytuje zvuk šířící se do celého prostoru, zatímco kombinace bohatých materiálových textur zajistí soulad s jakýmkoli interiérem obývacího pokoje. 

Snadné připojení

Model A3000 je v podstatě připraven k provozu ihned po vybalení z krabice. Stačí jej připojit k televizoru pomocí připojení HDMI eARC a zapnout. Díky USB, optickému vstupu a také výstupu HDMI (eARC) a výstupu S-CENTER OUT pro kompatibilní televizory BRAVIA máte k dispozici všechna připojení, která potřebujete, abyste si mohli vychutnat dechberoucí prostorový zvuk. 

Ceny a dostupnost

Cena modelu A3000 bude přibližně 16 990 CZK a v Evropě bude v prodeji od října 2022. Více se dozvíte ZDE. 

Společnost Sony potvrdila uvedení soundbaru HT-A5000 na evropský trh

Po představení modelu A3000 potvrdila společnost Sony také dostupnost svého očekávaného soundbaru A5000 v Evropě. 5.1.2kanálový model A5000 přináší vzrušující zážitek z kina až k vám domů díky technologiím Dolby Atmos, DTS:X a uznávaným zvukovým technologiím Sony, včetně technologie Vertical Surround Engine a S-Force PRO Front Surround. Model A5000 je navíc vybaven revoluční technologií Sony 360 Spatial Sound Mapping, která přináší novou dimenzi prostorového zvuku do vašeho obytného prostoru. Nastavení 360 Spatial Sound můžete aktivovat po připojení soundbaru k zadním reproduktorům SA-RS3S nebo novému bezdrátovému zadnímu reproduktoru SA-RS5.

Cena modelu A5000 bude přibližně 24 990 CZK a v Evropě bude v prodeji od října 2022.

Bezdrátové zadní reproduktory SA-RS5 jsou nyní v prodeji u autorizovaných prodejců za cenu přibližně 19 990 CZK.

Bezdrátové zadní reproduktory SA-RS3S jsou nyní v prodeji u autorizovaných prodejců za cenu přibližně 14 990 CZK.

O společnosti Sony Europe B.V.

Společnost Sony Europe B.V. je odštěpným závodem společnosti Sony Corporation s hlavním sídlem ve Velké Británii. Jsme zodpovědní za přední obchodní aktivity společnosti Sony v oblasti elektronických produktů, řešení pro spotřebitelské a profesionální trhy a také obchodní aktivity v oblasti zobrazovacích a snímacích řešení v Evropě. Od výzkumu a vývoje, přes konstrukci, design až po prodej, marketing, distribuci a zákaznický servis – tím vším se snažíme dosáhnout cílů společnosti Sony a naplnit svět emocemi prostřednictvím síly kreativity a technologie.

Bližší informace naleznete na: www.sony.eu/presscentre

  • [1] Zadní reproduktory se prodávají samostatně a nemusí být dostupné ve všech zemích/regionech.
  • [3] Produkty nemusí být dostupné ve všech zemích/regionech.
  • [4] BRAVIA Acoustic Center Sync je kompatabilní s následujícmi modely ze série: Z9K, A95K, A90K, A80K, A75K, X95K, X90K, Z9J, A90J, A80J and X95J. Produkty nemusí být dostupné ve všech zemích/regionech.
  • [5] Vyžaduje stažení aplikace Sony | Music Center. Může být vyžadováno předplatné kompatibilní online hudební služby a na službu se mohou vztahovat podmínky, účet a poplatky třetích stran. Kompatibilní služby nemusí být v některých zemích/regionech dostupné. Kompatibilitu aplikace a služby si můžete ověřit na adrese www.sony.net/360RA/.
  • [6] Dostupnost se v jednotlivých zemích/regionech liší.
  • [7] Google, Google Home a Chromecast built-in jsou ochranné známky společnosti Google LLC. Asistent Google není v některých jazycích a zemích k dispozici.
  • [8] Amazon.com, Inc. nebo její přidružené společnosti. Amazon, Alexa, Echo a všechny související značky jsou ochranné známky společnosti Amazon.com, Inc. nebo jejích přidružených společností.
Exit mobile version