ASUS rozzářil Burdž Chalífu světelnou show v rámci eventu The Pinnacle of Performance

Společnost ASUS uspořádala 7. května ohromující světelnou show na nejvyšší budově světa Burdž Chalífa v Dubaji coby předzvěst akce The Pinnacle of Performance, jejíž přímý přenos začne 10. května v 18:00 našeho času. Světelná show na Burdž Chalífě prezentovala technologické inovace v noteboocích ASUS Zenbook a Vivobook a vedoucí postavení značky ASUS v oblasti OLED notebooků a notebooků pro tvůrce.

Společnost ASUS usiluje o kvalitnější život lidí na celém světě, a proto se projekce věnovala i snaze značky poskytovat lidem neuvěřitelné zážitky.

Světelná show poskytla společnosti ASUS příležitost oznámit vedoucí postavení na trhu ve dvou nových segmentech. ASUS se stal celosvětovou jedničkou v oblasti OLED notebooků1 a také světovou značkou číslo 1 v prodejích notebooků NVIDIA Studio určených pro tvůrce.2 Tyto úspěchy podtrhují závazek firmy vytvářet smysluplné inovace na základě poznatků uživatelů. Tímto způsobem ASUS zlepšuje práci všech typů tvůrců a umělců a přináší vysoce výkonné notebooky a specializované funkce, které zefektivňují jejich tvůrčí pracovní postupy.

[videopress gBMxRXbF permalink=“false“]

Show také ukázala dvě hvězdná řešení společnosti ASUS: po všech stránkách vylepšený notebook ASUS Zenbook Pro 14 Duo OLED (UX8402) se dvěma displeji, který je prvním 14,5ʺ 2,8K 120 Hz OLED notebookem na světě, a Zenbook Pro 16X OLED (UX7602), výkonný notebook pro tvůrce s nejnovějším procesorem a grafikou. Tyto dva nové notebooky budou představeny spolu s celou řadou zajímavých notebooků z řad Zenbook a Vivobook v rámci akce The Pinnacle of Performance.

Zapojte se do akce online a sledujte představení nejnovějších produktů ASUS na adrese: https://asus.click/pop_pr.

Vývojářské studio Cleevio investuje 1,5 milionu korun do interního vzdělávání

Poté, co během jediného roku ztrojnásobilo počet svých zaměstnanců, vytváří Cleevio nový komplexní vzdělávací systém. Podle COO a Head of HR Mirky Hrivňákové představuje Cleevio Akademie způsob, jak umožnit všem členům týmu růst a zároveň nabízet klientům kromě špičkových služeb také dokonalý zákaznický servis.

Akademie se zaměřuje na všechny úrovně v týmu, od C-level managementu, přes Team Leadery, produktové a projektové manažery až po běžné zaměstnance. První workshopy proběhly v dubnu a do konce roku se má různě zaměřených školení zúčastnit většina zaměstnanců Cleevia.

Leadership školení pro vyšší management je zaměřené na osobnostní rozvoj a měkké dovednosti související s vedením společnosti a velkých týmů. Team Leadery čeká školení prohlubující zkušenosti s vedením hybridních týmu, delegováním, motivací, sdílením zpětné vazby a stanovením KPIs. Školení pro produktové a projektové manažery se bude týkat zejména komunikačních dovedností a řízení vztahů s klienty. Talent Akademie vytváří prostor pro 10 vybraných osobností, které mají ambice vyrůst do pozic Team Leaderů. Umožní jim prozkoumat náplň dané role formou workshopů, na kterých zjistí, co pozice obnáší a ujasní si, jestli se jedná o vhodný směr.

Díky spolupráci se Soulmio, organizací vytvářející firemní online program péče o duševní zdraví, může každý ze zaměstnanců Cleevia využít benefit v podobě online terapie zdarma. Všichni zaměstnanci mohou navíc čerpat příspěvek ve výši 10 000 – 20 000 Kč na vzdělávání a seberozvoj.

Kromě externích školení je v plánu také interní vzdělávání napříč celým týmem – Cleevio Upskill Academy. „Součástí Cleevia je velké množství talentovaných lidí. Proto jsme vytvořili také interní akademii, v rámci které dostanou příležitost všichni, kdo chtějí sdílet své zkušenosti, znalosti a dovednosti s ostatními,” uvádí COO Cleevia Mirka Hrivňáková. Aktuálně probíhají workshopy na témata jako Git Basics for non developers, Data analytics for business roles nebo Content writing for digital media.

„Cleevio vyrostlo velkou rychlostí a během jediného roku přivítalo 70 nových zaměstnanců. Jejich práce i duševního zdraví si vážíme a chceme jim umožnit růst dál. Proto nám dává smysl investovat 1,5 milionů do vzdělání a zároveň vytvořit prostor, kde se mohou vzájemně obohacovat,” vysvětluje Mirka Hrivňáková, COO a Head of HR, proč Cleevio Akademie vznikla.

Dvojnásobek dat za stejnou cenu! Vodafone potěší zákazníky předplacených karet

Být majitelem předplacené karty u Vodafonu se vyplatí, objem dat právě u těchto karet totiž od května výrazně narostl. Například balíček za 139 korun nově nabízí nejen neomezené volání do sítě Vodafonu, ale i 1,2 GB dat. A za 349 korun je kdispozici 6 GB dat a neomezené SMS vsíti. To vše vpodobě naprosté volnosti, kterou předplacené karty přinášejí.

Podle Datové kalkulačky Vodafonu zákazník, kterému denně mobilem projde 100 e-mailů, k tomu denně navštíví 50 webových stránek a ještě si přes internet poslechne 2 hodiny hudby týdně, spotřebuje v součtu za měsíc 1 GB dat. U Vodafonu nově tohle vše, a ještě s rezervou třeba pro aplikace WhatsApp nebo Messenger, pokryje balíček 1,2 GB dat a neomezené volání v síti. Stojí pouhých 139 korun. Cena zůstává, ale původní objem dat vyrostl více než dvojnásobně.

Ale tím změny zdaleka nekončí. Za 249 korun si zájemce může nově pořídit 2,5 GB dat a neomezené volání i SMS v síti. Další možností je 6 GB dat a neomezené SMS v síti za 349 korun. Vybrané balíčky shrnuje přiložená tabulka:

Předplacené balíčky si lze aktivovat v aplikaci Můj Vodafone, internetové samoobsluze nebo pomocí SMS zprávy. Objem dat se navyšuje na všech předplacených balíčcích, které si zákazníci aktivují ode dneška. Stávajícím zákazníkům se navýšený objem dat projeví při nejbližší obnově balíčku. Kompletní podobu nových balíčků najdete zde. Balíčky platí vždy měsíc od aktivace a automaticky se obnovují – zákazníkovi tedy stačí mít dostatečný kredit a nemusí se o nic starat.

„Na našich zákaznících nám záleží a chceme jim dopřát to nejlepší. Na základě našich analýz spotřeby dat navyšujeme na více než dvojnásobek datové balíčky u předplacených karet, abychom pokryli rostoucí poptávku. Zvlášť vsoučasném ekonomickém kontextu je důležité zmínit, že to děláme bez navýšení ceny, zákazník tak za zdvojnásobení dat nezaplatí ani korunu navíc,“ říká Simona Lišková, ředitelka marketingu Vodafonu.

U Vodafonu si lze pořídit neomezené volání, SMS i neomezený objem dat už za 499 korun měsíčně, a to v kombinované nabídce služeb. Přesto společnost upravenou nabídkou předplacených balíčků myslí i na ty, kteří nepotřebují nebo nechtějí využívat neomezená data, ale je pro ně důležitější mít náklady pevně pod kontrolou. Upravená nabídka balíčků je na webu ZDE.

E-shop budoucnosti: Zná svého zákazníka a přizpůsobí se mu

Spotřebitelé si v době pandemie rychle zvykli na online nakupování a vyšší podíl nákupů na internetu nezmizí ani po jejím odeznění. E-shopy však musí nejen udržet stávající zákazníky, ale přivést nové. Správně zvolená strategie digitálního marketingu je účinnou zbraní proti konkurenci. Klíčem pro obchodníky v e-commerce je znát potřeby a chování nakupujících. Věrné zákazníky navíc udrží jen e-shop, který má uživatele na prvním místě.

Nakupující, který je vhodně oslovován, e-shop s ním pracuje a nabízí mu produkt podle toho, jak se na webu pohybuje, bude více přemýšlet, zda jej také koupit. Trendem digitálního marketingu je personalizace, kdy se e-shop snaží poznat každého zákazníka individuálně a přizpůsobuje mu nabídku i komunikaci na míru. „Zatím se personalizaci věnují spíše větší hráči na trhu. Ať už jde o jednorožce v regionu střední a východní Evropy, jako je Rohlik Group a Berlin Brands Group, nebo o lídry ve své kategorii jako Kytary.cz (hudebniny), Pilulka.cz (farmacie) nebo Alensa.cz (optika). Právě tyto firmy, které se koncem loňského roku objevily na seznamu Top 30 exportérů v regionu, vynikají a dláždí cestu ostatním,“ říká László Szabó, spoluzakladatel a ředitel rozvoje digitální agentury Growww Digital, která spolupracuje s předními e-shopy na trzích střední a východní Evropy.

Kdo včas zainventuje do digitálních nástrojů, jak pracovat s jednotlivými zákazníky, bude mít konkurenční výhodu. Moderní řešení, kterým personalizace je, dosáhne větších výsledků pomocí řešení využívající umělou inteligenci a algoritmy. Základem jsou uživatelská data a profilování nakupujícího. „K zákazníkovi, který na webu nakupuje opakovaně, budeme přistupovat jinak než k tomu, který je u nás poprvé. A e-shop budoucnosti přesně ví, kdo je kdo, jakou má historii, pro koho je důležitá cena nebo jiný faktor. To můžeme rozeznat na základě signálů – z jakého klíčového slova na web přišel, na co kliknul na dané stránce, co naposledy hledal, co nakoupil. Bez toho, aby internetový obchodník znal předchozí aktivitu zákazníka, není schopen efektivně přizpůsobit nabídku,“ upřesňuje László Szabó.

Roli hraje chování zákazníka na webu. Jen tak obchodník identifikuje jednotlivé nakupující či skupiny, kteří se vyznačují určitým chováním a přizpůsobí tomu nabídku. Nesmí ale zapomínat na to, že návštěvníci webu jsou především lidé. Důležitým faktorem je také “behaviorální ekonomie”, která doplňuje ekonomický aspekt o psychologii. Ne vždy se totiž rozhodujeme racionálně a logicky a to platí i při nákupu. Vliv na ekonomické chování tak mají naše zvyky, nálady či předsudky.

Přestože neexistuje žádné zlaté pravidlo, co přesně má e-shop udělat s jednotlivými skupinami, aby je přiměl k nákupu, lze to rozeznat právě na základě dat. „Pokud už například víme, že skupina „bargain hunterů“ reaguje na akce a slevy, můžeme na ně přesně zacílit. Jestliže u nich funguje nízká cena a sleva, minule například dobře reagovali na akce typu Black Friday, pak musíme i příště zajistit, aby o nás věděli,“ vysvětluje László Szabó. Zvolená strategie tak může zahrnovat oslovení personalizovaným e-mailem, remarketingem, PPC kampaněmi či sociálními sítěmi. K nové objednávce může nalákat sleva na míru, která zohlední preference zákazníka. Věrnostní programy zase udělají ze zákazníka věrného propagátora vašeho obchodu.

Správně nastavený e-shop, rychlost načítání, jednoduché navigování nebo pokročilý vyhledávač jsou důležitým faktorem pro pohodlný nákup, který zákazník očekává. Pokud navíc e-shop funguje na zahraničních trzích, musí znát nákupní zvyklosti v dané zemi a zde je svatým grálem lokalizace. Lokální standardy a porozumění potřebám místního trhu je základem úspěchu. „Nákup v rodném jazyce je komfortnější pro zákazníky ve středoevropském regionu, s e-shopem v angličtině nepochodíte. U Čechů je v oblibě dobírka, v Maďarsku jsou citliví na chyby v překladu, Rumuni dělají objednávky po telefonu a na Slovensku se dvě třetiny nákupů uskuteční prostřednictvím chytrých telefonů. Uspějí pouze e-shopy, které porozumí potřebám a chování zákazníka. Jen tak si vybudují důvěru a zákazník se bude rád vracet,“ dodává Szabó.

Češi pomáhají Američanům z krize. Používají k tomu virtuální realitu

Český technologický start-up Lifeliqe boduje v USA. V rámci projektu SANDI získala parta nadšenců z Brna třímilionový grant a pomáhá státu Nevada mírnit ekonomické dopady pandemie covid-19. Pomocí interaktivního obsahu ve 3D, virtuální (VR) a rozšířené (AR) realitě mění podobu rekvalifikací dospělých a připravuje je na ekonomiku budoucnosti.

SANDI byl jediným projektem rozvoje zaměstnanosti, který americká vláda podpořila. „Lifeliqe je integrální součástí obnovy nevadské ekonomiky. Jeho virtuální obsah pomáhá dospělým připravit se na klíčová odvětví budoucnosti skrze certifikační programy,“ říká Tammy Westergard, šéfka projektu a bývalá hlavní knihovnice státu Nevada. Právě tamní knihovny jsou důležitým pilířem projektu.

Úspěch v Nevadě je potvrzením obchodního modelu společnosti Lifeliqe. Tím je vývoj simulací ve VR, které mají pomoci v získávání klíčových kariérních kompetencí pro nejžádanější povolání. Ta se v Nevadě nacházejí především v oblasti chytré výroby, technologií nebo zdravotnictví. Lifeliqe spolupracuje i s institucemi, které mají na starost rekvalifikaci nezaměstnaných.

„Výukové 3D materiály na mobilních zařízeních a simulace pro virtuální realitu umožňují zefektivnit učení, které je dostupné odkudkoliv. Rozpohybovaný vizuální vjem je mnohem silnější, než klasická učebnice nebo statický obrázek. Lidem, kteří přišli o práci, pomáháme získat certifikát, který jim pomůže k lepšímu platu, kariéře v nejžádanějších profesích a vyšší ekonomické mobilitě,“ vysvětluje ředitel české pobočky Lifeliqe Matouš Tlapák.

Do rekvalifikačních programů zájemci vstupují s pomocí brýlí pro virtuální realitu. Lifeliqe pro SANDI vytváří kurzy ve VR, 3D obsah, virtuální prohlídky pracovišť a také online platformu, která zaměstnavatelům i školitelům usnadní přístup k VR obsahu. Ukázkovým příkladem je kurz dializačních techniků. Dodá člověku specializované vzdělání v oboru, který je žádaný a kde získá nadprůměrný plat spolu s perspektivou dlouhodobého zaměstnání. Během roku 2022 a 2023 přibudou v rámci grantu i další obory, včetně asistenta zdravotní sestry.

„Jsme moc rádi, že můžeme pomáhat tam, kde je to potřeba a dále se technologicky a obchodně rozvíjet. Především po útlumu, způsobeného covidovou krizí, kdy naše společnost do velké míry závisela na podpoře skupiny CREDITAS, jsme mohli zaznamenat další rozvoj,“ podotýká Matouš Tlapák.

Lifeliqe má v plánu své VR produkty nabízet i dalším státům, jejichž ekonomiky procházejí transformací. „Naším dlouhodobým cílem je stát se přední platformou pro rekvalifikace. Začínáme v USA, které jsou pro nás klíčové. Chceme ale pomoci i českému průmyslu a pracovnímu trhu. V krátkodobém horizontu se zaměřujeme na rozšíření našeho týmu, abychom našim vizím mohli dostát,“ dodává Tlapák.

AOC uvádí na trh pokročilý multitaskingový monitor: 34” ultraširoký CU34P2C s 65W USB-C

AOC, specialista na displeje, oznamuje 34” (86,4 cm) monitor AOC CU34P2C, nejnovější přírůstek do své špičkové řady P2, zaměřené na podnikání. Tento zakřivený (1500R) ultraširoký monitor s poměrem stran 21:9 nabízí výrazné a živé barvy a velmi vysoké rozlišení UWQHD (3440 x 1440 pixelů). Díky vestavěnému USB-C konektoru může monitor CU34P2C nabíjet a napájet notebooky výkonem až 65 W, a současně rozšiřovat jejich zobrazovací plochu. A co víc, 4portový USB rozbočovač monitoru umožňuje přístup k zařízením (klávesnice, myši atd.) pomocí jediného kabelu USB-C.

AOC CU34P2C: Všestranný monitor s USB-C konektivitou (65 W PD)

Rozšíření obzorů

Široký horizontální prostor monitoru CU34P2C (poměr stran 21:9 a 3440 x 1440 pixelů) může skvěle nahradit „neohrabané“ sestavy s více monitory vedle sebe. Vyhoví zejména potřebám hudebních producentů, editorů videa, streamerů a dalších, protože jim umožní pohodlně, bez přerušení rámečky, pracovat s celou časovou osou na jednom displeji. Ultraširokoúhlý displej lze také použít s přichycením dvou oken aplikací na dvě strany, čímž se efektivně nahrazuje více monitorová sestava za jednolitou plochu bez rámečků. S přidaným bonusem v podobě USB-C připojení může CU34P2C skutečně rozšířit obzory tvůrců a překlenout propast mezi mobilními a stolními počítači. Pomocí jediného kabelu USB-C může editor videa nebo hudební producent jednoduše připojit svůj notebook a začít jej nabíjet/napájet pomocí CU34P2C coby hlavního displeje a zároveň přistupovat k dalším zařízením napájeným přes USB, jako je externí disk, webová kamera nebo audio zařízení, díky 4portovému USB hubu monitoru.

Skvělý univerzál

CU34P2C je vybaven VA panelem, který vykresluje živý obraz se statickým kontrastním poměrem 3000:1 pro inkoustově hlubokou černou a bohaté, syté barvy s širokým gamutem (120 % sRGB, 89 % AdobeRGB). Se špičkovým jasem 300 nitů zvládne CU34P2C i jasné okolní osvětlení a nepřímé sluneční světlo, zatímco jeho široké pozorovací úhly (178°/178°) zlepšují pohodlí při sledování pro každého dalšího uživatele, který se zároveň dívá na obrazovku.

Díky obnovovací frekvenci 100 Hz, Adaptive-Sync a dobám odezvy 1 ms MPRT / 4 ms GtG je CU34P2C kompetentním herním monitorem, stejně jako skvělým společníkem kinofilů s bohatým kontrastem (3000:1) a plátnem s poměrem stran 21:9, takže nabízí dokonalé vyžití, když už je práce hotová. CU34P2C je vybaven dvěma 3W reproduktory a konektorem pro sluchátka, které dokreslují audio-vizuální zážitek.

Povrch stojanu CU34P2C je z kartáčovaného hliníku a je navržený tak, aby se monitor dobře vešel do moderních kanceláří a domácností. Navíc krásně doplňuje jeho elegantní 3stranný bezokrajový design. Monitor je dodáván s plně ergonomickým stojanem s velkorysým nastavením výšky o 150 mm a širokým rozsahem úhlů otáčení a naklánění. Stojan lze osadit držákem AOC VESA-P2, takže na něj pak lze umístit miniPC, jako například Intel NUC, a vytvořit tak jedinečný vyměnitelný systém vše v jednom. Díky internímu napájecímu zdroji a správě kabelů zabudovaných do stojanu pomáhá CU34P2C uživatelům vytvořit elegantní pracovní prostor bez nepořádku.

V souladu s odhodláním AOC k udržitelnosti je CU34P2C certifikován podle TCO 8.0, EnergyStar 8 a ECMA Eco Declaration. Jeho displej s technologií FlickerFree zajišťuje pohodlné používání díky použití DC k úpravě jasu místo PWM, zatímco režim LowBlue v OSD snižuje únavu očí.

AOC CU34P2C bude dostupný od května 2022 za doporučenou koncovou cenu 15 089 Kč (619 Eur).

Vývojářské studio Cleevio spustilo blockchainovou divizi

Vývojářská společnost Cleevio rozšířila své působení o další odvětví a po loňském ztrojnásobení obratu vybudovala nové oddělení zaměřené na blockchain. Tomu se za první kvartál podařilo dosáhnout kontraktů ve výši 10 milionů a v rychlém růstu plánuje pokračovat.

V čele blockchainového oddělení, do jehož vývoje investovala společnost 4 miliony Kč, stojí Ondřej Macháček. Ten má několikaleté zkušenosti z finančního sektoru, podílel se například na budování služby Mall Pay. Pod jeho vedením Cleev.io, jak se blockchainové oddělení nazývá, navázalo spolupráci s několika českými i zahraničními projekty. Během prvních tří měsíců vybudovalo celkem patnáctičlenný tým, který se dále rozšiřuje. Díky rychlému růstu Cleev.io za první kvartál dosáhlo obratu 3 milionů korun a celková hodnota získaných spoluprací přesahuje 10 milionů korun.

 „Soustředíme se na programování smart contractů, vyvíjíme také celé platformy, ať už webové či mobilní. Baví nás vymýšlet věci od úplného začátku až po uvedení na trh. Propojujeme naše zkušenosti s tvorbou Web2, tedy standardních aplikací, a Web3, aplikacích postavených na blockchainu, a díky tomu přicházíme na nové možnosti a řešení, což považuji za naši hlavní konkurenční výhodu,” vysvětluje Ondřej Macháček, vedoucí blockchainového oddělení.

Blockchainová technologie, která se používá zejména u kryptoměn, ze své podstaty láká i pochybné projekty. Pro Cleevio je proto podle Ondřeje Macháčka klíčové vybírat si pro spolupráci partnery se zajímavými realizacemi, které přináší zákazníkům i vývojářům smysl. Kvůli tomuto požadavku už podle něj blockchainová divize celkem desítku různých projektů odmítla.

V roce 2022 plánuje Cleev.io uskutečnit spolupráci na přibližně desíti projektech. „Chceme navazovat dlouhodobá partnerství, která obohatí obě strany a podílet se na projektech, které mají přidanou hodnotu,” uzavírá Ondřej Macháček.

Philips Monitors potvrzuje účast na ISE 2022 s řešeními pro všechny hlavní vertikální trhy

Společnosti Philips Monitors a Philips Professional Display Solutions společně s potěšením oznamují svou účast na letošním veletrhu ISE 2022 v Barceloně, největší výstavě pro profesionály v oblasti AV a systémové integrace na světě, která se uskuteční od 10. do 13. května 2022. Návštěvníci jsou zváni do Fira de Barcelona, Gran Via, stánek 3Q600, v hale 3, aby objevili nejnovější vystavené monitory Philips, prohlédli si a vyzkoušeli nejnovější portfolio řešení společnosti prostřednictvím nejdůležitějších prvků podporujících všechny hlavní tržní vertikály, jako jsou korporace, vzdělávání, maloobchod a mnoho dalšího. 

Dotykové monitory pro dálkové studium

Některé z monitorů Philips vystavovaných na ISE mají dotykové obrazovky. Jsou vybaveny Projected-Capacitive (P-Cap) dotykem, podporují až 10 bodů současně, splňují mnoho aplikací a vynikají v podpoře efektivnějšího a poutavějšího vzdělávání a zároveň podporují spolupráci mezi spolužáky. Na stánku si návštěvníci vyzkouší Philips 242B1TC, 23,8” monitor, který spoléhá na Advanced In-Cell Technology a Projected Capacitiv. Přirozenější, plynulejší a rychlejší odezva na dotek vyhovuje potřebám a přáním vzdělávacích aplikací, ať už pro využití ve škole nebo při dálkovém studiu, také díky kompatibilitě plug & play s Windows 10 a různými verzemi Android a Linux.

Flexibilita USB-C dokovací stanice

Dokovací stanice USB-C je výkonné a praktické řešení navržené pro zvýšení produktivity dnešních polyvalentních profesionálů, kteří se zabývají multitaskingem. Tenký, oboustranný konektor USB-C umožňuje snadné dokování pomocí jednoho kabelu. Toto řešení připojení umožňuje uživatelům rychle a bezpečně přenášet data, dobíjet notebooky a zapojovat periferní zařízení přímo do monitoru, aby mohli sdílet soubory, sledovat videa a mnoho dalšího. Na veletrhu ISE návštěvníci objeví čtyři modely monitorů Philips: plochý 27” (68,6 cm) 276B1JH, který kombinuje zabezpečení webové kamery Windows Hello™ s vysokými ekologickými standardy, zakřivený 34” (86,36 cm) 346E2CUAE pro vyšší produktivitu s větším prostorem pro boční srovnání vedle sebe, zakřivený 34” (86,36 cm) 346P1CRH, který zvládne každý úkol v ostrém panoramatickém pohledu, a 27” (68,47 cm) 279C9, který získal cenu iF Design Award a zároveň byl vítězem Red Dot v roce 2020. 

Volání po ekologických a udržitelných produktech

Philips Monitors v rámci dnešního trhu disponuje rekordním počtem 64 monitorů s certifikací TCO Certified 9. generace. TCO Certified 9. generace zaručuje, že monitory Philips jsou vyráběny zodpovědně s ohledem na životní prostředí a bezpečnost a vyznačují se řadou úsporných opatření. Dále, že mají inovativní a ekologicky šetrné technologie, které jsou vyráběny v dodavatelském řetězci, kde jsou prioritou udržitelnost a etické otázky. Například PowerSensor a LightSensor jsou dvě základní zelené funkce, kterými je vybavena většina monitorů Philips. Objevte na ISE nejekologičtější monitor Philips dostupný na současném trhu, navržený pro optimální pohodlí a produktivitu s ohledem na snížený dopad na životní prostředí: Philips 272B1G, 27″ (68,6 cm) Full HD monitor.

„Jsme rádi, že se můžeme zúčastnit ISE a dáváme návštěvníkům příležitost vyzkoušet si inovace, které přinášíme na trh. Společnost MMD (Philips Monitors) pracuje na důležitých cílech, aby našim klientům zajistila tu nejlepší uživatelskou zkušenost a zároveň byla laskavá k naší Zemi,“ uvedla Xeni Bairaktari, vedoucí globálního marketingu a senior brand manager EU ve společnosti Philips Monitors & IT Accessories. „ISE bude okamžikem, kdy předvedeme všechna naše nejlepší řešení pro korporace, obchod a vzdělávání.“

Swappie prodalo už 1 milion repasovaných telefonů

Finský startup Swappie překonává milník 1 milionu spokojených zákazníků a podle Financial Times se stává nejrychleji rostoucím evropským startupem roku 2022. Od svého založení v roce 2016 expandoval už do 15 zemí včetně České republiky a získal investice v hodnotě přes 3,6 miliardy korun. V Evropě se tak snaží utvářet změny na trhu s chytrými telefony a poskytovat spotřebitelům kvalitní a udržitelnou alternativu s cílem učinit jejich nákup dostupnější.

Swappie je rychle rostoucí finský startup, který vykupuje, repasuje a prodává iPhony. V České republice, kde působí od srpna roku 2021, je dominantním prodejcem repasovaných iPhonů na trhu. Leaderem je i na většině zastoupených evropských trzích, díky čemuž se mu podařilo prodat už 1 milion repasovaných telefonů. „Tržby firmy na evropském trhu meziročně vzrostly v roce 2020 ze 765 milionů korun na 2,4 miliardy a díky dalším investicím, které dohromady převyšují 3,6 miliardy korun, se podíl společnosti na trhu dále zvyšuje. V Česku působíme jen několik měsíců, ale i přesto jsme se setkali s velmi pozitivním přístupem spotřebitelů a země se stala jedním z největších překvapení celé expanze,” říká Michaela Mackovičová, country manager Swappie pro Českou republiku a Slovensko.

Nejrychleji rostoucí startup podle Financial Times

V každoročním žebříčku nejrychleji rostoucích evropských startupů podle Financial Times se letos umístilo Swappie na první příčce, tuto pozici navíc obsadilo jako první finská firma. „Z úspěchu máme velkou radost a vážíme si toho, že se stále více zákazníků přiklání k nákupu repasovaného telefonu. Věříme, že se nám bude dále dařit budovat důvěru v naše produkty a činit tak z nákupu repasovaného telefonu běžnou záležitost. Naše cíle jdou totiž daleko za hranice prodejů,” komentuje Michaela Mackovičová. Hlavní misí startupu je rozšiřovat myšlenku cirkulární ekonomiky na trhu s chytrými telefony, a to díky poskytování dostupné a vysoce standardizované platformy pro prodej i výkup telefonů a budování důvěry pomocí garantovaných záručních lhůt i testování telefonů pomocí moderních technologií. „Naše filozofie se skládá ze čtyř základních pilířů. Redukujeme elektronický odpad, znovu využíváme funkční součástky, recyklujeme materiály a opravujeme všechny telefony v našich vlastních továrnách. iPhony navíc doručujeme v udržitelných obalech,” doplňuje Mackovičová.

Efektivní zacházení s elektronickým odpadem

Elektronika je nejrychleji rostoucím zdrojem odpadu na světě a chytré telefony patří mezi zařízení s nejnižší životností. Kvalitní repasování může ušetřit více než 2 miliony tun emisí za rok, pro ilustraci se pak uhlíková stopa kompenzovaná každým nákupem repasovaného telefonu rovná vysazení jednoho stromu. Swappie zároveň spolupracuje s EPR Finland a Kuusakoski a to v oblasti recyklace elektronického odpadu z provozů společnosti. V rámci boje proti klimatickým změnám Swappie v minulém roce mimo jiné podpořilo projekty mezinárodních neziskových organizací jako Plastic Change nebo CO2 Hero.

Na oslavu 1 milionu spokojených zákazníků vyhlásilo Swappie soutěž o iPhone 12. Přihlásit se můžete pomocí zaslání fotky krabičky Swappie, které jste díky novému využití dali nový život. Pokud krabičku ještě nevlastníte, vytvořte si ji pomocí nápisů „Swappie” a „buy smart.not new”. Více podrobností k soutěži najdete na https://swappie.com/cz/.

realme představí 12. května nejvýhodnější řadu realme 9 v Evropě

realme, nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů na světě, potvrdilo, že představení nových modelů realme 9 a realme 9 5G v Evropě proběhne 12. května. Bude se jednat o nevýhodnější smartphony ve svém segmentu.

Společnost realme se v duchu svého sloganu „Dare to leap“ využívá od samého počátku ve svých zařízeních nejpokročilejší technologie, aby svým uživatelům dopřála prémiový zážitek. Ani nové modely nejsou v tomto ohledu výjimkou. realme 9 je prvním smartphonem vybaveným obrazovým snímačem Samsung ISOCELL HM6, díky němuž má fotoaparát řadu moderních a pokročilých funkcí, které nejsou v kategorii 4G telefonů běžné.

realme je zároveň dlouhodobě velkým propagátorem sítí páté generace, které se značka snaží zpřístupnit co nejširšímu okruhu uživatelů, a právě proto uvádí také nový nejdostupnější telefon s podporou 5G sítě.

Další informace naleznete na oficiálních stránkách realme – https://www.realme.com/.

Exit mobile version