Doručení všech objednávek zdarma s AlzaPlus+

Alza.cz přichází s unikátním členským programem AlzaPlus+. Za velmi výhodný roční nebo měsíční paušál, poskytuje zákazníkům doručení zdarma na téměř patnácti tisíc odběrních míst na objednávky již od jedné koruny. Vychází tak vstříc potřebám zákazníků, pro 80 % objednávek totiž volí osobní vyzvednutí.

Největší český e-shop Alza.cz spouští na svém webu nový program AlzaPlus+. Za 25 korun měsíčně při roční fakturaci získají jeho zákazníci možnost doručení všech svých objednávek zdarma do AlzaBoxů, na pobočky i AlzaPointy a do všech partnerských odběrných míst a boxů společností Zásilkovna, pobočky České pošty a Balíkovny či PPL Parcel shopů. To platí pro veškerý sortiment více než 800 tisíc druhů zboží, které Alza nabízí, včetně velkých domácích spotřebičů nebo partnerských produktů v rámci Alza Marketplace.

„AlzaPlus+ rozšiřuje naši nabídku o mimořádně atraktivní a unikátní službu. S její pomocí a díky jedinečné síti odběrných míst včetně oblíbených AlzaBoxů mohou zákazníci nakupovat klidně každý den a třeba jen za korunu, počet doručení po dobu trvání členství je totiž neomezený,“ říká Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

Členství je otevřené pro všechny zákazníky, fyzické osoby i ty nakupující na IČO, bez ohledu na předchozí nákupní historii. Aktivace je snadná a rychlá. Při nákupu zboží na webu stačí v košíku vybrat roční nebo měsíční předplatné. Další možností je zakoupit členství AlzaPlus+ podobně jako jakýkoliv jiný produkt v e-shopu nebo přímo na stránce představující celý program. Po úspěšné aktivaci již není zákazníkovi účtována žádná částka za doručení do výdejních míst.

„AlzaPlus+ představuje ohromný skok v dostupnosti on-line nakupování. Služba je natolik levná, že si ji může pořídit úplně každý, a plně tak využívat širokou nabídku, výhodné ceny a rychlé doručení na malé i velké nákupy. Díky AlzaPlus+ tak zákazníci ušetří jak náklady za doručení, tak čas a náklady za cestu do obchodů. Pokud například zákazníkovi ráno dojde zubní pasta či potřebuje koupit dárek na poslední chvíli, může je cestou do práce objednat a večer na cestě domů rovnou vyzvednout. Vše bez zbytečného přemýšlení, zda se mu objednávka vyplatí. AlzaPlus+ tak představuje jedinečnou možnost ušetřit v rodinném rozpočtu v dnešní náročné době,“ dodává Bena. Jeho tvrzení o výhodném nacenění služby pro zákazníky potvrzují data z pilotního provozu programu, kdy 90 % z těch, kteří členství již zakoupili, zvolilo jeho roční variantu.

Celý koncept věrnostního programu AlzaPlus+ reflektuje nejen rostoucí oblibu doručení s osobním vyzvednutím objednávek mezi zákazníky e-shopu, ale i jeho snahu o zpřístupnění vysoké kvality služeb co nejvíce z jeho 5 milionů zákazníků.

Více informací o AlzaPlus+ na alza.cz/alzaplus

Monitory Philips posouvají herní nasazení na další úroveň uvedením dvou nových modelů Momentum

Prémiová herní řada Philips Momentum 5000 se rozšiřuje o dva nové monitory: Momentum 27M1F5500P s úhlopříčkou 27” (68,5 cm) a Momentum 27M1F5800 s úhlopříčkou 27” (68,5 cm).

Řada Momentum, navržená tak, aby dnešním hráčům nabídla vzrušující a pohlcující zážitek, který hledají, a zároveň skutečnou konkurenční výhodu oproti ostatním hráčům, je nabitá špičkovými funkcemi, které zaručeně ohromí. Aby nabídly úplnější zážitek a vyhovovaly potřebám všech hráčů, jsou tyto modely také skvělým nástrojem pro zvýšení produktivity uživatelů při dlouhých pracovních dnech.

Klíčové vlastnosti

  • 27“ Nano IPS panely s 1,07 miliardami barev
  • Delta E pod 2 pro barevný prostor sRGB
  • Podpora VESA DisplayHDR 600 a AMD FreeSync™ Premium Pro
  • Rozlišení UltraClear 4K UHD (3840 x 2160) při obnovovací frekvenci 144 Hz a připojení HDMI 2.1 pro model 27M1F5800
  • Rozlišení Crystalclear QHD (2560 x 1440) při obnovovací frekvenci 240 Hz pro model 27M1F5500P
  • MultiView pro současné duální připojení a zobrazení
  • Ergonomické funkce, jako je režim LowBlue, Flicker Free a SmartErgoBase

„Tyto dva nové herní monitory Philips z řady Momentum jsou nabité funkcemi speciálně navrženými tak, aby hráčům nabídly vše, co potřebují k tomu, aby i z těch nejdynamičtějších a vizuálně bohatých videoher na trhu vytěžili maximum. S modely 27M1F5500P a 27M1F5800 si hráči jistě užijí hraní s nejvyšší intenzitou, které je k dispozici díky řadě funkcí pro špičkový výkon. Nabízejí ohromující grafiku, plynulé a ultra rychlé hraní s nízkou latencí. Toto je hraní, jenž bylo zamýšleno si prožít,“ říká César Acosta, herní produktový manažer pro Evropu ve společnosti MMD Monitors & Displays.

Funkce vyšší úrovně pro ohromující hru

K odemknutí plného zážitkového potenciálu her nové generace potřebují seriózní hráči seriózní vybavení. Philips 27M1F5500P a 27M1F5800 mají vše. Technologie panelu IPS poskytuje ostrý obraz a plné barvy s extra širokými pozorovacími úhly, a to i v režimu otočení o 90°. Technologie Ultra Wide-Color nabízí široké barevné spektrum pro brilantnější obraz s barvami tak živými a realistickými, že doslova vyskočí z obrazovky. A exkluzivní funkce SmartContrast společnosti Philips analyzuje obsah v reálném čase a automaticky upravuje barvy a intenzitu podsvícení, čímž zvyšuje kontrast, aby si hráči mohli užít ten nejlepší možný vizuální zážitek.

Ohromující vizuální prvky však nejsou jediným klíčem ke skutečně pohlcující hře. Dnešní vysokorychlostní hry vyžadují technologii, která dokáže držet krok. Monitory Philips 27M1F5500P a 27M1F5800, vybavené rychlou obnovovací frekvencí 144 Hz nebo 240 Hz, dobou odezvy 1 ms a AMD FreeSync™ Premium, jsou navrženy tak, aby poskytovaly mimořádně plynulé hraní bez trhání a zadrhávání, a s nízkou latencí. Oba monitory také obsahují několik funkcí navržených speciálně pro potřeby hráčů, jako je tlačítko na přepínání nabídky EasySelect pro rychlé a snadné úpravy nastavení monitoru na obrazovce, MultiView pro současné duální připojení a zobrazení, a vestavěné přední stereo reproduktory pro bohatý zvuk a ještě více pohlcující hraní.

A protože vášniví hráči nutně tráví před monitorem několik hodin, jsou modely Philips 27M1F5500P a 27M1F5800 oba vybaveny účinnými funkcemi zvyšujícími pohodlí, včetně režimu LowBlue Mode a technologie Flicker-Free, které chrání oči diváků před škodlivými účinky modrého světla. Technologie SmartErgoBase zase umožňuje ergonomické nastavení pro maximální pohodlí.

Cena a dostupnost

Philips 27M1F5500P a Philips 27M1F5800 budou dostupné od června za doporučenou koncovou cenu 18 739 Kč a 19 959 Kč (769 Eur a 819 Eur)

Více informací o Philips 27M1F5500P a Philips 27M1F5800:
https://www.philips.cz/c-p/27M1F5500P_01/gaming-monitor-herni-monitor-s-rozlisenim-quad-hd/overview

https://www.philips.cz/c-p/27M1F5800_00/gaming-monitor-herni-monitor-4k-uhd/overview

Češi našli novou alternativu jak v dnešní době ušetřit peníze a zároveň dát věcem druhou šanci

Nová nákupní platforma Unboxino, která nabízí zboží minimálně s 50% slevou z běžné ceny má úspěšně za sebou dva měsíce od spuštění. Jen za první měsíc proběhlo 120 transakcí za 96.000 Kč. V 98% případech se jednalo o koupi jednoho SMARTboxu. Ukázalo se tedy, že lidé  mají velký zájem o věci, které z důvodu obrovského tempa výroby nebyly využity pro svůj účel a chtějí mu dát druhou šanci. Unboxino totiž spolupracuje s velkými e-shopy a prodejci. Od nich odebírá zboží, které bylo například rozbaleno a vráceno, nemá tedy originální obal nebo je z loňské kolekce. A byť je zcela nové, tak se stahuje z prodeje, i když je perfektní a nepoužité.

Nakupující se seznamovali s neobvyklým způsobem nakupování

Celý první měsíc probíhal v pilotním režimu, testovali se webové stránky, jeho funkce, výkonnost. „Web jsme ladili, aby byl pro návštěvníky co nejvíce srozumitelný. Tomu odpovídala i výše mediální investice a logicky i objem tržeb. Za 1. měsíc byla výše mediální investice pouze v řádu vyšších desítek tisíc korun a můžeme říct, že okamžitý výkon webu byl takový, že byl schopen mediální investici vykrýt a to na 100%. Což považujeme pro start za velký úspěch,“ uvádí Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.

Zájem zákazníků předčil očekávání

V tuto chvíli jsou doladěné nedostatky webových stránek a začíná se zvyšovat také konverzní poměr webu, který se v uplynulých dnech v porovnání se startem zdvojnásobil. To znamená, že projekt při dlouhodobém běhu a při plánovaném objemu bude profitabilní. „Na základě toho budeme v současné chvíli postupně přidávat vyšší mediální investice a to tak, že v příštích měsících máme v plánu podporu zvedat na hladinu vyšších set tisíc měsíčně a očekáváme, že nám s ruku v ruce s touto investicí poroste také objem prodejů,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.

Největší zájem je o spotřebiče do domácnosti

Celkově se dá říct, že velký zájem je o elektroniku, věci pro domácnost. Konkrétně si zákazníci nejvíce objednávali kulmy na vlasy, projektory a spotřebiče do domácnosti. „Vidíme zatím že v nákupech je srovnatelné zastoupení muži vs. ženy. Na začátku bylo vidět, že lidé hodně zkoušejí a kupovali nejčastěji 1 kg SMARTboxy, ale nyní se trend již změnil a rozjíždějí se nám také 2 kg a 3 kg SMARTboxy, kde je nákup ještě zajímavější,“ doplňuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.  

Uživatelé vnímají službu často jako kinder vajíčko pro dospělé

V častých reakcích zákazníků na sociálních sítí se objevují slova: hra, překvapení. Ale také dárek, který si přejete, tušíte co to bude, ale do poslední chvíle jste v očekávání. Unboxino je u nás zatím neobvyklý způsob nákupu, kde si kupujete SMARTbox, a ne přímo určitý produkt od určité značky. Funguje na principu, jako když jste byli malé dítě a psali jste seznam Ježíškovi, co byste chtěli dostat pod stromeček. Stačí si zvolit velikost SMARTboxu (1, 2, 3, 5 nebo 10 kg) a předvybrat druhy zboží, které potřebujete, nebo vám prostě jen udělají radost. Z vašeho předvýběru jsou pak vybrány dle aktuální nabídky produkty a sestaven SMARTbox přímo na míru. „Box, který obdržíte, tak bude vždy obsahovat pouze druhy zboží, které jste si přáli. Nikdy však úplně přesně nebudete dopředu vědět, které v boxu budou. Pokaždé tak bude rozbalování takové malé překvapení, které si jistě užijete,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.

Příklady recenzí nakupujících:

„Dnes mi přišel balík za 790,- a byl v něm projektor, elektrický kartáček, strojek na vlasy a kulma na vlasy. Když jsem koukala, kolik stojí normálně, tak v průměru okolo 3000,-.“  Karolína H. 

„Jsem fakt překvapen! Cena boxu maloobchodně by byla cca 4.500 kč. Za 749 kč přišlo 5 věcí … jen ochutnávka malý projektor (MC ~ 1.500 kč) Android Tv (MC ~ 1.000 Kč ) … Unboxino CZ vážně jste mi udělali radost, tak jak uvádíte na webu. Děkuji! A doporučuji všude a všem.“ David M.  

Stejné podmínky záruky jako u nového zboží

Zákazník má možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy (tedy vrátit SMARTbox). Jinak je záruka na zboží 12 měsíců. Pokud se v této lhůtě přístroj porouchá, tak ho pošle zpět a následně dostane jiný. „Samozřejmě negarantujeme, že od stejného výrobce, ale prostě vyměníme vrtačku za vrtačku nebo vaflovač za vaflovač,“ přibližuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací. Více informací naleznete na https://unboxino.cz/.

Nová aplikace Meteocentra: Přesné předpovědi díky využití AI

Aplikace od českých vývojářů ve spojení s meteorology z Meteocentra nabízí nejaktuálnější dostupnou předpověď pro danou oblast po hodinách i minutách. Předpovědi jsou založeny na zcela unikátním přístupu. Na základě umělé inteligence se kombinuje několik meteorologických modelů společně s dalšími metodami pro docílení co nejpřesnější předpovědi počasí. Spojením těchto postupů může aplikace dosahovat té nejvyšší možné úspěšnosti i pro náročné uživatele. Uživatelům je nyní aplikace dostupná v zařízeních pro Android.

„V aplikaci kromě aktuálního přehledu počasí najdete předpověď pro každou hodinu na celý týden. Nechybí ani srážkový radar, výstrahy a upozornění na nejbližší déšť,“ doplňuje Bohuslav Zeman, projektový manažer z Meteocentra, https://www.meteocentrum.cz/.

U jiných aplikací předpověď obvykle vychází z jednoho meteorologického modelu, to s sebou bohužel nese jisté limity, které mohou způsobit nepřesné koncové predikce. Aplikace, která vznikla ve spolupráci s Meteocentrem v daný čas vhodně kombinuje více metod a modelů. Díky tomuto novému přístupu mohou poté meteorologové pro danou oblast a čas dosáhnout nejpřesnější možné předpovědi.

Přehledný design s vysokou přesností

Aplikace je dostupná na Google Play pro všechna zařízení podporující Android. Celkový design je velmi intuitivní a přehledný, díky tomu nabízí uživatelům snadný přístup k nejaktuálnějším předpovědím pro jakoukoli jimi zvolenou lokalitu. Data společně s předpověďmi jsou aktualizována v reálném čase na základě nejnovějšího vývoje počasí a pro obydlené oblasti s dostupným měřením probíhá aktualizace většinou každých 10 minut. Za první měsíce, po které je aplikace dostupná, již získala nespočet spokojených uživatelů, a to nejen u nás ale i ve světě.

Zvládne i náročné uživatele

V Meteocentru si uvědomují potřebu komplexnosti a vysokých nároků dnešních uživatelů a tomu přizpůsobili i vývoj dalších možností využití aplikace kromě samotné předpovědi. Uživatel tak může včas dostávat upozornění na blížící se déšť díky předpovědi vývoje srážek na nejbližší hodinu. Aplikaci lze využít i v zahraničí při plánování aktivit na vaší dovolené, kdy pomocí lokálních radarových snímků a dat poskytne nejpřesnější možnou předpověď.

„Můžeme nabídnout i plánovač venkovních aktivit, který pomocí přehledných indexů doporučí ideální povětrnostní podmínky pro běhání, kolo, táborák  a další aktivity. Uživatelé určitě také ocení možnost přehledných widgetů s nastavitelnou velikostí, které si mohou snadno umístit na plochu svého telefonu,“ říká Zeman z Meteocentra.

Aplikace Počasí a radar Meteocentrum” je zdarma dostupná ke stažení na https://play.google.com/store/apps/details?id=com.meteosource.weather.forecast.local.radar&hl=cs.

Přivítejte moto e32: s úžasným displejem a elegantním designem

Motorola s potěšením představuje nové zařízení moto e32, které v sobě spojuje elegantní design, úžasný 6,5palcový HD+ displej s obnovovací frekvencí 90 Hz, systém tří fotoaparátů poháněný umělou inteligencí pro profesionální záběry a 5 000mAh baterii s dlouhou výdrží.

Nový moto e32 je navržen ve stylu funkční elegance, která dokonale pasuje do dlaně. Tenký, elegantní a vodoodpudivý design1 s efektivním vizuálním vzorem navíc poskytuje ochranu před politím a umožňuje přijímat hovory v dešti. Nový moto e32 je dostupný ve dvou barevných odstínech; perleťově modrá a břidlicově šedá 2.

O ještě pohlcující zážitek se stará ultra širokoúhlý 6,5palcový HD+ displej s rychlou obnovovací frekvencí 90 Hz. Je navržen tak, aby využil maximální prostor od okraje po okraj.

Systém tří kamer v moto e32 inspiruje k nespoutané kreativitě. Jeho 16MPx snímač s rychlým zaostřováním přináší ostré, ohromující záběry i při slabším světle.

Speciální kamera Macro Vision vám přiblíží detaily, které byste standardním objektivem nezachytili. Systém tří fotoaparátů s umělou inteligencí doplňuje snímač hloubky, který spolu s hlavní kamerou slouží k automatickému rozmazávání pozadí pro dosažení profesionální kvality záběrů.

Nový moto e32 je poháněn osmijádrovým procesorem a disponuje uMCP pamětí. Díky této kombinaci dosahuje vyššího výkonu a poskytuje plynulejší zážitek od pohlcujících videohovorů až po pokročilé možnosti využití umělé inteligence při fotografování. Navíc s boční čtečkou otisků prstů a odemykáním prostřednictvím rozpoznávání tváře se uživatelé rychleji dostanou ke všemu, na čem jim záleží.

Pro působivý výkon je moto e32 vybaven masivní 5000mAh baterií, která jej udrží v provozu déle. Navíc ovládání zařízení prostřednictvím gest usnadňuje každodenní interakci s ním. Seknutím dvakrát směrem dolů se zapne baterka a snímek obrazovky pořídíte pouhým dotykem. S My UX můžete využívat všechny oblíbené funkce o poznání přirozeněji.

dostupnost a cena

Motorola moto e32 přichází do České republiky s počáteční doporučenou cenou 3 599 Kč. Produktové fotografie si můžete stáhnout zde.

Společnost Sony slaví 5 vítězství v soutěži TIPA 2022 včetně titulů „nejlepší expertní fullframový fotoaparát“ pro Sony Alpha 7 IV a pro Xperii PRO – I „nejlepší profesionální fotografický smartphone“

Společnost Sony s hrdostí oznamuje, že vysoce renomovaná asociace Technical Image Press Association (TIPA) opět ocenila výkon a inovace společnosti Sony celkem pěti cenami TIPA. Společnost Sony získala ocenění v oblasti digitálního zpracování obrazu i mobilních zařízení, včetně titulů pro „nejlepší expertní fullframový fotoaparát s plnoformátovým snímačem“ za fotoaparát Alpha 7 IV a „nejlepší profesionální fotografický smartphone“ za model Xperia PRO – I.

NEJLEPŠÍ EXPERTNÍ FULLFRAMOVÝ FOTOAPARÁT: Alpha 7 IV

Podle názoru redaktorů časopisu TIPA si fotografové, kteří chtějí dále růst a rozšiřovat své tvůrčí možnosti při práci s fotografiemi i videem, najdou u modelu A7 IV spoustu věcí, které se jim budou líbit. Fullframový snímač Exmor R s rozlišením 33 Mpx a zadním osvětlením nabízí snímky s nízkou hladinou šumu a živými barvami. Výkon při slabém osvětlení navíc vylepšuje nativní citlivost ISO až 51 200. Tento fotoaparát navíc nabízí také pozoruhodný dynamický rozsah o 15 krocích při nastavení nejnižší citlivosti ISO. Procesor BIONZ XR je rychlý a zvládne 10 snímků za sekundu při pořízení až 800 po sobě jdoucích snímků ve formátu RAW + JPEG. Stejně působivé je i video, které umožňuje až hodinový nepřetržitý záznam v rozlišení 4K 60p. Přináší také flexibilitu při úpravách díky možnosti záznamu v 10bitovém formátu 4:2:2. Četné možnosti připojení zahrnují vestavěný port HDMI, vylepšené připojení k chytrému telefonu prostřednictvím aplikace Imaging Edge přes Wi-Fi a Bluetooth a řadu možností živého vysílání.

NEJLEPŠÍ FOTOAPARÁT PRO VLOGOVÁNÍ ZV-E10:

Fotoaparát Sony E10 je ideální pro influencery a všechny, kteří hledají dokonalé řešení pro tvorbu blogů nebo živé online prezentace. Splňuje všechny požadavky členů asociace TIPA na design, funkce a režimy snímání a je ideálním pomocníkem, pokud tvoříte sami. Díky vlastnostem, jako je variabilní výklopný 3palcový dotykový LCD displej, směrový mikrofon se 3 vložkami a speciální ochranou proti větru pro ostrý a čistý záznam zvuku, a režimům snímání, jako je rozostření pozadí, představuje model E-10 velmi praktickou a atraktivní volbu. Rozsah citlivostí ISO 100-3200 umožňuje práci v širokém spektru světelných podmínek, zatímco četné konektory, včetně digitálního zvukového rozhraní, eliminují změť kabelů a potřebu externího napájení při práci s kompatibilními mikrofony, které se připevňují na patici. Živé streamování z fotoaparátu do mobilního zařízení usnadňuje možnost připojení přes USB. Kompatibilita bajonetu E-mount s více než 60 různými objektivy činí z modelu ZV-E10 velmi univerzální fotoaparát připravený vyprávět jakýkoli příběh. 

Nejlepší standardní fullframový objektiv se zoomem: – FE 24 – 70 mm F2,8 GM II

Tento objektiv byl podle poroty TIPA komplexně navržen tak, aby odpovídal měnícím se potřebám dnešních tvůrců fotografií, videí a hybridního obsahu. Druhá generace tohoto objektivu přichází šest let po představení původního objektivu G Master 24-70 mm se zoomem. Je menší a lehčí, nabízí díky čtyřem lineárním motorům XD od společnosti Sony dvakrát vyšší rychlost sledování AF. Navíc dostal zcela novou optickou konstrukci, která zahrnuje tři asférické členy, z nichž dva jsou unikátní XA (extrémní asférické) členy pro vysoké rozlišení, dva členy s mimořádně nízkým rozptylem a dva členy Super ED a povrchovou úpravu Nano AR Coating II. Vylepšení se také dočkaly vlastnosti důležité pro nahrávání videí – patří mezi ně extrémně plynulé a tiché automatické zaostřování, redukce breathingu a přeostřování při zoomování a lineární odezva MF, která umožňuje lépe ovládat manuální zaostřování, a podpora funkce kompenzace breathingu u kompatibilních fotoaparátů řady Alpha. Mezi další novinky patří inovovaná sluneční clona pro práci s měnitelnými filtry, 11lamelová clona a zvýšená odolnost proti prachu a vlhkosti.

NEJLEPŠÍ TELEOBJEKTIV SE ZOOMEM PRO PLNOFORMÁTOVÉ FOTOAPARÁTY: FE 70 – 200mm F2.8 GM OSS II

Ohnisková vzdálenost 70-200 je pravděpodobně nejoblíbenějším rozsahem teleobjektivů se zoomem, který je považován za nezbytnou výbavu pro amatéry i profesionály. Porota soutěže TIPA se shodla na tom, že Sony 70-200 mm posouvá laťku této klasické ohniskové vzdálenosti nahoru díky zcela novému systému automatického zaostřování se čtyřnásobnou rychlostí a téměř o 30 % nižší hmotností oproti předchozím modelům. Navíc přináší vylepšení, která výrazně omezují vliv efektu „dýchání“ (breathingu) zaostření a přeostřování, což je pro kvalitní tvorbu videa zásadní. Vylepšená optika včetně unikátního asférického prvku XA (extreme aspherical) od společnosti Sony nabízí ostrost po celé ploše záběru, a to i při širokém otevření závěrky. Nově navržená clona s 11 lamelami pomáhá vytvářet měkký a efektní bokeh. Podpůrný systém automatického zaostřování je vybaven 4 lineárními motory XD pro lepší sledování zaostření, sériové snímání rychlostí 30 snímků za sekundu a téměř bezhlučné automatické zaostřování. Vestavěná stabilizace obrazu nabízející více režimů Optical SteadyShot zajišťuje stabilitu i při nastavení nejdelší ohniskové vzdálenosti.

NEJLEPŠÍ PROFESIONÁLNÍ SMARTPHONE PRO FOCENÍ: Xperia PRO – I

Xperia PRO-I přináší špičkovou zobrazovací technologii do pokročilého chytrého telefonu Sony. Vedle četných možností připojení a pozoruhodného interního úložiště s kapacitou 512 GB zaujal členy poroty TIPA jako první smartphone na světě se snímačem typu 1.0 s fázovou detekcí AF a možností nahrávání videa v rozlišení 4k při 120 snímcích za sekundu, navíc s funkcí Eye AF a sledováním objektů pro použití v režimech fotografie i videa. PRO-I se může pochlubit třemi objektivy hlavního fotoaparátu z dílny Zeiss s povrchovou úpravou T* pro pořizování 12Mpx snímků s ohniskovou vzdáleností 24, 50 a 16 mm a 8Mpx předním objektivem. Excelentní 6,5“ OLED displej s rozlišením 3840×1644 pixelů, chráněný sklem Gorilla Glass Victus, lze použít také jako živý monitor pro snímání videa. Xperia PRO-I je také vybavena procesorem BIONZ X, který přináší vylepšenou redukci šumu.

Nový model série GT NEO 3 od realme zrychlí evropský trh s chytrými telefony, dorazí 8. června!

Realme, nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů v Evropě, potvrdila, že rychlou vlajkovou řady GT NEO 3 uvede 8. června na evropský trh. Model, jehož vývoj trval čtyři roky, přichází s technologií nabíjení Ultra Charging o výkonu 150 W, která z realme GT NEO 3 dělá smartphone s nejrychlejším nabíjením na světě.  Z nuly na poloviční kapacitu baterie ho lze dobít za 5 minut. Vedle toho se realme GT NEO 3 také pyšní vyšší mírou konverze nabití baterie, účinností nabíjení a nižšími ztrátami, zejména při nabíjení ze zdroje.

realme GT NEO 3 je také vybaven prvním procesorem MediaTek Dimensity 8100 v Evropě s technologií HyperEngine 5.0, která poskytuje vynikající výkon hlavního procesoru a her spolu s možností úspory energie. Vzhledem k technologiím, které model GT NEO 3 využívá, lze říci, že tento chytrý telefon změní pravidla hry na trhu a bude inspirovat a podněcovat touhu po nových technologických objevech mezi milovníky technologií.

Spolu s realme GT NEO 3 byla představena ještě jedna rychlá vlajková loď ve stejném segmentu. realme GT NEO 3T přichází s technologií SuperDart Charge s 80 W, procesorem Snapdragon 870 a designem závodní legendy. V duchu filozofie „výkon jde ruku v ruce se stylem“, kterou společnost realme razí od svého vzniku, se firma rozhodlo vytvořit limitovanou edici ve spolupráci se společností Dragon Ball Z. realme GT NEO 3T tak dostojí svému mottu: „legendy nikdy neumírají“.

S červnovým příchodem novinek od realme se trh se smartphony dostává do varu. Poté, co společnost realme představila své motto „NEO Speed Awaken“, zaměří se i další produkty společnosti realme na „probouzení rychlosti“ a přinesou nejmodernější technologie s pozoruhodnými prvky, které budou vyhovovat různým stylům každého uživatele.

Zůstaňte naladěni!

Chytré funkce v módním provedení. Od nových HUAWEI Watch GT 3 Pro oči neodtrhnete

Když si vybíráme chytré hodinky, jsou pro nás v zásadě důležité stejné faktory – spolehlivost monitorování našeho zdraví, snadný přehled upozornění či dlouhá výdrž baterie. Co když ale všechny technologické vychytávky navíc ukryjete do zařízení, které je zároveň luxusním módním doplňkem a osobitě podtrhne váš styl? Přesně s tím přišly nové HUAWEI Watch GT 3 Pro a je opravdu na co dívat.

Když funkčnost potká styl

Z hlediska estetiky přináší nové chytré hodinky HUAWEI Watch GT 3 Pro uživatelům mnohem více módních, rafinovaných možností. Je tomu tak díky vylepšenému vzhledu rozhraní, špičkovým materiálům, přehlednému displeji a rozmanitým variantám ciferníků, spolu s kterými si může uživatel ty své přizpůsobit přesně tak, aby vystihovaly jeho osobitý styl.

Vůbec poprvé v historii série chytrých hodinek HUAWEI GT přichází nová verze rovnou ve dvou designových provedeních. Jedna vsází na minimalismus a vyniknutí materiálů, druhá zase na přenesení technologií do světa módy. Obě varianty, ať už titanová či keramická edice, přináší stejně plnohodnotný zážitek z chytrých funkcí, po stránce vzhledu ale každá přináší něco svého, a právě tím mají nové HUAWEI Watch GT 3 Pro potenciál oslovit uživatele s nejrůznějším vkusem.

Užívejte si luxus prémiových materiálů

Kvalita použitých materiálů je znát na první pohled. U modelu z titanové edice je pouzdro z pevného, ale lehkého titanu vyrobeno tak, aby odolalo všem vnějším vlivům. Do parády si hodinky vzali také mistři řemeslníci, proto se mohou pyšnit krásným broušením a leskem.

Hodinky HUAWEI Watch GT 3 Pro titanová edice nabízí 46 mm displej, samozřejmě s HD rozlišením. Displej chrání safírové sklo, materiál tvrdý jako diamant, a na zadní straně keramika, jakožto materiál, který je velice příjemný na nošení, a navíc umožňuje hodinkám měřit teplotu pokožky s vysokou přesností.

Keramická varianta HUAWEI Watch GT 3 Pro v sobě dokonale spojuje klasické prvky východního a západního umění a vytváří tak neobyčejný vizuální dojem. Hlavní inspirací pro ně bylo světově známé Botticeliho dílo Zrození Venuše, proto samotné hodinky působí velice uměleckým dojmem. Ušlechtilost keramiky spolu s třpytivými zlatými a stříbrnými kovovými ornamenty dávají hodinkám opravdový šmrnc.

Můžete se tak spolehnout, že budou HUAWEI Watch GT 3 Pro nejen dobře sloužit, ale ještě vypadat jako nádherný šperk. Stejně jako u titanové verze disponují hodinky displejem v HD rozlišení, který ovšem přichází v menším provedení, a to s průměrem 43 mm.

Drobné vychytávky mohou dělat velký dojem

Novým prvkem, které posouvá design i praktičnost na další úroveň, je také 3D otáčivá korunka hodinek. Kliknutím a otáčením korunky můžete přibližovat a oddalovat ikony, procházet různá rozhraní či upravovat nastavení, jako třeba hlasitost. Aby byla práce s hodinkami co možná nejjednodušší, mají v sobě zabudovaný systém pro odezvu v podobě vibrací, takže vždy máte přesný přehled, jak hodinky reagují na vaše akce.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro v titanové edici nabízí různé možnosti řemínků pro různé situace, sportem počínaje a pracovními a volnočasovými aktivitami konče. Sportovní fluoroelastomerový řemínek je bytelný, vodotěsný a odolný vůči potu. Pro formální příležitosti se hodí zase kožený řemínek vyrobený z vysoce kvalitní evropské telecí kůže či titanový pásek, který vám dodá pocit elegance.

HUAWEI WATCH GT 3 Pro v keramické edici se dodávají s keramickým řemínkem, který působí moderně, ale zároveň decentně. Alternativou je ovšem také bílý kožený pásek, který je velmi pohodlný na nošení a zároveň stále zapadá do uměleckého pojetí keramické varianty.

Pořiďte si své HUAWEI Watch GT 3 Pro, navíc se zajímavým dárkem

HUAWEI Watch GT 3 Pro 46 mm jsou v prodeji za cenu od 9490 Kč a až do 19.6. je získáte společně s dárkem v podobě hodinek Watch GT 2 o velikosti 46 mm.

HUAWEI Watch GT 3 Pro 43 mm můžete pořídit za cenu od 10990 Kč společně s dárkem v podobě bezdrátových sluchátek HUAWEI FreeBuds Lipstick až do 19. 6.

Všechny verze hodinek je možné získat na e-shopu Huawei.

HONOR hledá testery pro pro čerstvou novinku v Česku, stylový mobil s velkou výdrží baterie, HONOR X7!

Máte rádi značku HONOR a těšíte se na každou novinku? Technologická značka právě hledá testery pro další čerstvou novinku, stylový mobilní telefon s velkou výdrží baterie, HONOR X7. Každý z testerů navíc získá jako dárek stylový cyklistický batoh HONOR. Všichni testeři jsou také automaticky zařazeni do slosování o právě testovanou novinku, mobilní telefon HONOR X7! Registrace běží už jen do neděle 5. června 2022!

HONOR hledá testery novinek na trhu

Patříte mezi fanoušky značky HONOR a těšíte se na další novinky? Sledujete rychlý technologický vývoj, který značka za posledních pár let dosáhla? Baví vás technologické vychytávky a chcete mít horké novinky na trhu mezi prvními? HONOR hledá testery pro čerstvou novinku, stylový mobil s velkou výdrží baterie, HONOR X7!

Odměny za testování novinek zaručeny

Ze všech přihlášek HONOR vybere 4 testery. Každý z nich pak získá také stylový cyklistický batoh HONOR. Navíc jsou všichni testeři automaticky zařazeni do soutěžního slosování o právě testovanou novinku, mobilní telefon HONOR X7.

Otestujte mezi prvními stylový mobilní telefon HONOR X7!

HONOR X7 je nádherný, designový telefon s velkokapacitní baterií, na 1 nabití vydrží až 20 hodin přehrávání online videí nebo 49 hodin volání. Nechybí samozřejmě rychlonabíjení.  A navíc má nízkou hladinu modrého světla a disponuje technologií pro ochranu očí.

Buďte mezi prvními, kdo mají možnost otestovat horkou novinku, stylový HONOR X7. Přihlášky k testování a vice informací na: https://www.hihonor.com/cz/club/topicdetail/topicid-67854/

Více informací najdete na oficiálním webu HONOR: www.hihonor.cz

České e-shopy mobilizují a cílí na udržení růstu i klientů

Česká e-commerce zažívá novou situaci. Poprvé v historii není na vzestupu a vzhledem k předchozímu meziročnímu růstu o 14 % vnímají české e-shopy pokles nebo v lepším případě stagnaci o to citlivěji. Množí se případy, kdy jsou e-shopy nuceny dokonce propouštět zaměstnance. Při snižování stavů ale musí být opatrní, paradoxně jsou to právě zaměstnanci, kdo pro svou kvalitu dokážou elektronické obchody v krizi podržet či dokonce zachránit.

Doslova žně zažívala česká e-commerce v období pandemie. Spotřebitelé často neměli jinou možnost než nakupovat prostřednictvím e-shopů, které tak získaly mnoho nových zákazníků. Akvizice nových klientů však nepřinesla vždy pouze pozitivní dopady. Mnoho elektronických obchodů nebylo na takový příliv zákazníků a růst svých společností připraveno a bylo nuceno fungovat na hranici svých sil. „Relativně rychlý růst v tomto období mohl být i na úkor kvality služeb, které byly e-shopy schopny poskytovat. Provozovatelé e-shopů se těšili ze zvýšených prodejů a věnovali méně pozornosti plánování a zajištění udržitelného růstu do budoucna.“ říká Matěj Kapošváry, CEO společnosti Shopsys.

Zisky a expanze e-shopů vystřídala červená čísla i propouštění

Středoevropský trh e-commerce si aktuálně prochází bolestivým vystřízlivěním, čeští provozovatele elektronických obchodů musí čelit slabším výkonům než očekávali a potýkají se s nižšími zisky. Zaměření na další růst začíná vytlačovat prioritní snaha o to, aby si e-shopy dokázaly udržet nejen své místo na trhu, ale především své zákazníky. „Stále platí, že retence stávajících klientů je levnější než akvizice těch nových“ uvádí Kapošváry a dodává: „Mnoho provozovatelů e-shopů je v mínusu také kvůli špatnému plánování. V době pandemie tyto firmy zaznamenávaly enormní meziroční růsty a s vědomím, že to takto půjde dál, zapomněly na zadní vrátka“. Právě tyto společnosti se potýkají s problémy, které v některých případech mohou končit i propouštěním. E-shopy ale zároveň čeká zásadní výzva pro budoucnost, kterou je nutnost udržet si kvalitní a klíčové zaměstnance, kterých je aktuálně značný nedostatek.

Pomoct překlenout náročnější období české e-commerce se chystá ShopCamp

Aktuálně by e-shopy měly věnovat pozornost tomu, jak za současné krize přežít a poučit se do příštích let. Doslova, jak se oklepat a znova postavit na nohy, a jak lépe plánovat. Příležitost, jak se novému standardu postavit a bojovat s poklesem budou mít na e-commerce konferenci ShopCamp, na které vystoupí např. Marek Liška z Reflex Capital, který má mnohaleté zkušenosti s řízením lidských zdrojů, Jan Kvasnička specializující se na UX a zástupci e-shopů, mezi které se řadí Ovečkárna.cz, nebo například Adam Pýcha zastupující Knihy Dobrovský. Devátý ročník konference ShopCamp se uskuteční 8. září 2022 v Praze a sestávat se bude z 12 přednášek. Pro účast na akci se stačí zájemcům z řad účastníků registrovat na stránkách konference, přičemž vstup zdarma mají e-shopeři, tedy majitelé či zaměstnanci e-shopů. Registrace se spouští 7. června 2022.

Exit mobile version