ASUS oznámil na akci EMEA Commercial Business Summit svou strategii pro firemní segment

Společnost ASUS představila na konferenci ASUS Commercial Business Summit v tureckém Istanbulu své obchodní plány a cíle v regionu EMEA pro firemní segment. Pro ASUS šlo o první mezinárodní partnerskou akci svého druhu.

Firemní trh je důležitou součástí počítačového průmyslu na celém světě. Ročně se na něm prodá v průměru 200 milionů kusů počítačů. Společnost ASUS zahajuje novou kapitolu své více než třicetileté historie a chce se stát významným hráčem, který dokáže nabídnout nejlepší produkty a řešení ve své třídě pro firemní segment. Po dvou letech příprav na vybraných trzích je divize ASUS Business připravena dodávat kompletní řadu produktů, které budou letos uvedeny na trh ve více než 40 zemích Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Madeleine Hungová, generální ředitelka divize ASUS West EMEA, na akci prezentovala novou strategii firmy. „Dosáhli jsme celosvětových úspěchů na trhu PC pro koncové zákazníky a nyní se snažíme expandovat a dosáhnout stejných úspěchů i v oblasti PC pro firmy,“ řekla Hungová. „Proto představujeme ASUS Business, naše komplexní řešení pro různé sektory trhu, které se skládá z široké řady produktů, intuitivního softwaru pro zefektivnění provozu podniku a kompletní podpory.“

Benjamin Yeh, generální ředitel divize ASUS East EMEA, k tomu dodává: “ ASUS Business se zavazuje dodávat spolehlivá zařízení a služby, a současně vytvářet pozitivní a smysluplné změny v oblasti životního prostředí. Nabízíme celou řadu flexibilních řešení, která reflektují potřeby zákazníků a dalece přesahují rámec hardwaru.“

Během ASUS Commercial Business Summitu měli účastníci možnost si produkty vyzkoušet v celkem osmi interaktivních zónách, které demonstrovaly ekosystém v praxi. Scénáře simulovaly práci na dálku kombinovanou s prací v kanceláři, řešení pro pohostinství, vzdělávání, maloobchodní prodejny, inženýrskou kancelář, PC laboratoř a další.

Know-how v oblasti designu výrobků

Cesta společnosti ASUS za úspěchem vždy začíná u produktů. Po dosažení celosvětového úspěchu v oblasti PC pro koncové zákazníky se firma nyní zaměřuje na rozšíření svého podnikání na trh B2B.

ASUS zohledňuje klíčové hodnoty, na kterých podnikatelům a majitelům firem záleží, a vytváří tak portfolio produktů, které jsou spolehlivé, vysoce profesionální a efektivní, jako je například řada firemních notebooků ExpertBook. Design notebooků ExpertBook čerpá inspiraci z geometrických tvarů, jasného členění a kontrastů světel a stínů, které využívají architektonické stavby po celém světě.

Vrcholem tohoto designového konceptu je vlajkový produkt ExpertBook B9 – nejlehčí 14palcový firemní notebook na světě. Váží pouhých 880 gramů a je 15 mm tenký. Tento notebook je jedním z prvních opravdových mistrovských děl řady ASUS Business, které reprezentují dokonalou kombinaci technologií a maximální mobility. Ve světových médiích se notebook dočkal mimořádně pozitivních ohlasů a získal také mnoho ocenění. 

Propojení obchodních cílů s kampaní ASUS Expert

Vedle strategie vývoje produktů a služeb se ASUS Business snaží propojit marketingové a prodejní aktivity a zaměřit se na budování značky, získání autority ve firemním segmentu, zapojení partnerů a oslovování potenciálních zákazníků. Kampaň ASUS Expert začne během tohoto roku a poskytne ASUS partnerům užitečný nástroj, který jim pomůže nastartovat prodeje na SMB trhu.

Na udržitelnosti záleží

Společnost ASUS provádí strategii udržitelnosti již od začátku nového tisíciletí. V roce 2009 představila první uhlíkově neutrální notebook na světě. V roce 2016 získala centrála společnosti ASUS jako první na světě certifikaci Zero Waste to Landfill. V roce 2019 získala firma jako první na světě certifikát ISO 20400 pro udržitelné zadávání zakázek. V roce 2021 zahájil ASUS éru digitální transformace s cílem optimalizovat procesy řízení a rozhodování a s jasným cílem, že do roku 2025 dosáhnou všechny klíčové produkty úrovně energetické účinnosti, která bude o 30 % vyšší než standard Energy Star. V oblasti klimatu si společnost ASUS stanovila za cíl využívat do roku 2035 v globálních provozních centrech 100% obnovitelné energie.

Nejlepší telefony vivo nově odemknete s 3D ultrazvukovým snímačem otisků prstů

vivo se do svých produktů vždy snaží začlenit technologie a inovace, které reagují na potřeby lidí. Snímačem 3D Ultrasonic Large Fingerprint, který k rozpoznání a zabezpečení uživatelů využívá ultrazvukové vlny namísto světla, jsou nyní vybaveny nejnovější vlajkové smartphony vivo. Uživatel odemkne telefon za pouhých 0,2 sekundy.

Sensor založený na ultrazvukové technologii

3D ultrazvukový snímač otisků prstů využívá ultrazvukové vlny ke snímání pórů prstu uživatele a vytváří tak velmi přesný 3D obraz. Ultratenký snímač o tloušťce pouhých 0,2 mm umožňuje použití mnoha různých konstrukčních řešení, jako jsou celoskleněné displeje od okraje k okraji nebo flexibilní displeje OLED. Díky tomu, že je čtečka umístěna pod displejem, nijak nenarušuje celistvý vzhled telefonu.

Největší plocha pro čtení otisků prstů

Snímač otisků prstů s plochou 20×30 mm2 je tím největším, kterým smartphony v dnešní době disponují. Čtecí plocha je 11,1krát větší než u tradičních optických snímačů otisků prstů v displeji. Velká čtecí plocha dokáže téměř okamžitě shromáždit potřebné množství biometrických informací pro odemknutí otiskem, což znamená, že uživatelé nastaví odemknutí otiskem prstu pouhým jedním stisknutím displeje. Díky velké čtecí ploše dokáže sensor snímat i dva otisky prstů najednou, což zvyšuje bezpečnost smartphonu. Uživatelé si tak mohou nastavit „dvou-prstové“ ověřování pro bezpečný přístup k vybraným aplikacím, jako jsou mobilní bankovnictví, sociální média nebo prohlížeč fotografií.

Smartphony se staly nedílnou součástí našeho každodenního života, spoléháme na ně téměř ve všem – od komunikace, přes nakupování a finanční služby, až po ukládání vzpomínek. Proto jsou témata rychlého přístupu a zabezpečení dat nesmírně důležitá. Díky modernímu a elegantnímu řešení umožňují spotřebitelům některé z našich nejnovějších produktů, počínaje řadou iQOO a X Note, rychlý přístup k aplikacím a bezpečné odemykání. Těšíme se na využítí této nové technologie u našich nadcházejících produktů vivo,” říká Gabriela Roušarová, marketingová manažerka společnosti vivo.

0,2 sekundy

Ultrazvukový snímač zajišťuje neuvěřitelně rychlý proces odemknutí otiskem prstu. Tradiční optické snímání otisků prstů obvykle vyžaduje přibližně 15 až 20 klepnutí. V případě ultrazvukového sensoru se po nastavení dosáhne nejrychlejšího odemknutí v mobilním průmyslu – pouhých 0,2 sekundy. 

Rychlý přístup k oblíbeným aplikacím

Jednou z dalších působivých inovací systému je možnost získat přístup k oblíbeným aplikacím uživatele jediným přiloženým prstu na snímač. Velká plocha umožňuje uživatelům dostat se k vybraným aplikacím rychleji. Přiložením prstu na určitou oblast snímače se během okamžiku odemkne a zpřístupní konkrétní aplikace. 

Nové možnosti zabezpečení telefonu

Ultrazvukový snímač společnosti vivo splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy. Falešné fotografie a otisky prstů nekompromisně odmítá. Kromě toho nabízí vysoce výkonnou ochranu, a to i v extrémních podmínkách jako je sucho nebo mokro. Ve srovnání s tradičními řešeními je rychlejší při práci s mokrými prsty.

Roland-Garros a OPPO hrdě oznamují prodloužení partnerství na další turnaje

Francouzská tenisová federace (FFT) a přední světová technologická společnost OPPO, která je partnerem Roland-Garros od roku 2019, oznamují prodloužení partnerské spolupráce na další dva ročníky turnaje (2022 a 2023).

Inovace a technologie jsou to, co spojuje pařížská utkání o grandslamový pohár se společností OPPO. Společně sdílejí stejné hodnoty a snaží se neustále inovovat a nabízet ty nejlepší zážitky. Společnost OPPO nedávno představila své nové heslo „Inspirace před námi“, které potvrzuje tuto ambici a je spojené s novým mottem turnaje Roland-Garros „ Move the lines, with style“, volně přeloženo „Po tenisovém kurtu se hýbejte ve stylu“.

Společnost OPPO v rámci letošního turnaje představí digitální výstavu fotografií pořízených výhradně nejnovějším vlajkovým smartphonem OPPO Find X5 Pro, který se díky vlastnímu obrazovému procesoru (NPU-Neural Processing Unit) MariSilicon X vyjímá dechberoucím videem a fotografiemi.

Snímky z telefonu budou vystavené během turnaje Roland-Garros tak, aby je měli možnost vidět diváci, kteří se dostaví na stadion tenisového turnaje.

Jako každý rok, tak i letos společnost OPPO odhalí „snímek dne“, video s nejlepším záběrem nebo shrnutím každého dne, které bude zveřejněné na digitálních televizorech a bannerech v tenisové aréně turnaje.

Díky preciznímu zpracování fotografií s podporou umělé inteligence a MariSilicon X je každý snímek pořízený v režimu 4K Ultra Night Video stejně čistý jako statická fotografie. Pokročilý systém snímání smartphonu OPPO Find X5 Pro umožňuje zachytit strhující záběry z Roland-Garros v celé jeho kráse s vynikající reprodukcí barev, která přináší skutečnou živost odehrávající se na antukovém kurtu. První pětiosý systém optické stabilizace obrazu svého druhu přináší zásadní změnu ve stabilitě, díky kterému je možné pořídit lepší záběry a stabilnější videa než kdykoli předtím.

realme představilo limitovanou edici GT NEO 3 inspirovanou dalším populárním japonským anime

realme dnes v Číně představilo další chytrý telefon inspirovaný populárním anime. Pro spolupráci na limitovanou edici modelu realme GT NEO si nejrychleji rostoucí značka smartphonů tentokrát zvolila seriál Naruto. Cena modelu na čínském trhu začíná na 395 eurech. realme navazuje na úspěšný projekt z loňska, kdy model realme GT NEO 2 propojila s anime DragonBall Z.

Anime je označení pro animovanou tvorbu pocházející z Japonska, kde je také nejrozšířenější, a vyznačuje se charakteristickým stylem kresby postav a pozadí. Naruto vypráví příběh chlapce, který navštěvuje akademii pro nindža bojovníky. Naruto je energický, zbrklý a cílevědomý, jeho snem je stát se nejvyšším a nejmocnějším nindžou ve vesnici.

Design realme GT NEO 3 je inspirovaný oblečením Naruta. Návrháři pracovali s prvky oranžové barvy, matné černé a kovové šedé. Na zádech telefonu najdete mikro 3D vzory, které vytvářejí pouhým okem rozpoznatelné 3D vizuální efekty. Ty připomínají charakteristickou Narutovu čelenku, ale i loga realme a seriálu Naruto. V matně černé části telefonu realme ukázalo svůj vytříbený smysl pro detail, když vytvořilo pomocí komlepxní a vysoce přesné technologie lesklé pruhy vytvářející vzorek inspirovaný Narutovým rodovým znakem.

Pozoruhodná je i animace nabíjení. Při použití 150W nabíječky Ultra Dart se na displeji objeví přizpůsobené uživatelské rozhraní s Narutou používajícím „Rasengan“ a pět základních živlů. Tematický je také obal, špendlík, kryt na telefon, HD tapety a také powerbanka realme 3 Pro s kapacitou 10 000 mAh podporující rychlé nabíjení o výkonu 33W.

Po technické stránce má telefon stejná specifika jako běžná varianta realme GT NEO 3. Model je vybavený nabíjením UltraDart 150W, díky kterému je schopný se nabít z 0 % na 50 % za 5 minut. Díky mobilní platformě Dimensity 8100 dokáže realme GT NEO 3 Naruto Edition dosáhnout při hraní her vyšší efektivity procesoru a impozantní a stabilní rychlosti až 90 snímků za sekundu.

realme GT NEO 3 se brzy objeví také na evropských trzích, zůstaňte naladěni!

Dají se u nás vydělávat peníze aktivitou na TikToku? Podle odborníků: „Ano i ne“

Možnost podpořit tvůrce u přímých přenosů na TikToku je dostupná také pro české uživatele aplikace. Podmínkou je, aby byli starší 18 let a mohou pak prostřednictvím takzvaného “pink gift coinu” podpořit svého oblíbeného tvůrce během livestreamu. Potom již záleží jen na šikovnosti samotného tvůrce, jak dokáže své fanoušky zaujmout a přesvědčit, aby jeho tvorbu podpořili. Více prozradila Petra Mlynárová, Social Media Manager z EFFE Prague.

Jiná věc je podle odborníků na sociální sítě z reklamní agentury dívat se na možnost darování z pohledu značky. Prvořadým úkolem komerční značky působící na TikToku by nemělo být vydělávat prostřednictvím aplikace. Pro značky je TikTok kanál, přes který mohou neformálním, zajímavým a přívětivým způsobem komunikovat s mladou cílovou skupinou. „Mělo by to být spíše místo pro budování brandu, ne pro přijímání příspěvků na podnikání. Příležitost však vidím ve využití gift coinu k charitativním účelům. Tuto možnost by určitě měly zvážit neziskové a příspěvkové organizace,“ říká Petra Mlynárová, Social Media Manager z EFFE Prague.

Na kvalitě záleží i u živých streamů

I když se na první pohled může zdát, že na TikToku najdete nekvalitní ba dokonce nepěkná videa, na zpracování a přípravě livestreamu podle odborníků určitě záleží. Livestream, jehož prostřednictvím chcete získat od sledovatelů dary by určitě neměl být nudný a nepřipravený. Stejně jako při každém představení, také u livestreamu na TikToku záleží v první řadě na kreativitě a kvalitní přípravě. „Odfláknuté, amatérské a špatně připravené vysílání bez myšlenky, má násobně menší šanci na úspěch v podobě příspěvků. Vždyť, kdo by chtěl podporovat něco, co se mu vlastně nelíbí,“ míní Mlynárová, z EFFE Prague.

TikTok sleduje trendy

Málokterá sociální síť je více postavená na aktuálních trendech než TikTok. Proto je právě zde velmi důležitá příprava. Vysledovat aktuální trendy a přinést uživatelům zážitek, který je podle jejich chuti a dostatečně je zaujme.

Výdělky na TikToku versus spolupráce s firmami a značkami

Otázka zní, jestli je možné v současnosti vydělat na sociální síti TikTok více peněz, než například za spolupráci s firmami a značkami? Co si o tom myslí odborníci? „Osobně si myslím, že ne. Většina influencerů používá k prezentaci více platforem a při spolupráci mají ve zvyku je kombinovat, aby dosáhli pro značku co největšího efektu. Za to si nechávají také přiměřeně zaplatit. Česká republika ještě nemá tolik uživatelů TikToku, aby výdělky z livestream darů převýšily objem financí, které infuenceři vydělají díky placené spolupráci s komerčními značkami,“ uvádí Petra Mlynárová, Social Media Manager z EFFE Prague.

Jak toho mohou využít firmy či podnikatelé? Kreativitě se meze nekladou a firmy a podnikatelé samozřejmě mohou vyzkoušet i tento způsob odměňování. Je zapotřebí si však dobře rozmyslet, zda je tato forma komunikace vhodná pro danou značku, jestli má značka vůbec cílovou skupinu na TikToku a zda jí dokáže předat informace takovým způsobem, jak je pro uživatele této aplikace přirozené. Hlavním krédem TikToku totiž je: Don’t make ads. Make TikToks.

Společnost Huawei v Praze představila inovativní řešení pro soukromé 5G sítě

Vysokorychlostní sítě 5G a jejich průmyslové využití budou hrát klíčovou roli v digitalizaci českého průmyslu. Jak konkrétně by mohla vypadat aplikace soukromých sítí v českých podnicích, předvedla tento týden v Praze společnost Huawei. Interaktivní kamion 5G MPN Truck nabídl návštěvníkům pohled na řadu aplikačních scénářů a obchodních případů pro využití technologií 5G v různých vertikálních odvětvích a společnost tímto v České republice zároveň oficiálně spustila „Demonstrační platformu pro 5GtoB a Průmysl 4.0“. Platforma bude otevřena vybraným zákazníkům z řad operátorů, aby jim umožnila komunikovat a sdílet s jejich partnery a klienty informace o novinkách a inovacích v oblasti Průmyslu 4.0.

Platforma využívá 3D technologii k vytváření skutečných obchodních situací, které jsou demonstrovány prostřednictvím reálných případů. Zákazníkům tak předvede nejrůznější případové studie nasazení soukromých 5G sítí ve skutečném provozu a ilustruje přidanou hodnotu těchto řešení, již mohou aplikace a aplikační scénáře technologie 5G vytvářet v rámci průmyslového odvětví. Česká republika je první mimoasijskou zemí, kde se Huawei rozhodla platformu zpřístupnit. Společnost hodlá do budoucna postupně přidávat nové aplikační scénáře a obchodní případy vhodné pro další konkrétní regiony a otevřít tak platformu operátorům a partnerům v ostatních zemích.

„Průmysl je pro Českou republiku stěžejním odvětvím a proto nás velmi těší, že to jsou právě čeští operátoři, kteří mohou jako první v Evropě využít platformu k objevování nových řešení pro využití 5G sítí ve spojitosti se svými klienty,“ uvádí James Tang, ředitel české pobočky Huawei. „Digitalizace nejen českého průmyslu, ale celé české ekonomiky je klíčovým předpokladem pro úspěšný rozvoj České republiky. Jsme rádi, že našim zákazníkům můžeme nabídnout široké portfolio aplikačních scénářů pro 5GtoB, které mohou pomoci s modernizací místního průmyslu a implementací Průmyslu 4.0.“

Společnost Huawei ke konci roku 2021 podpořila již tisíce projektů soukromých sítí 5GtoB po celém světě a podepsala více než 3 000 komerčních smluv. Odvětví, v rámci nichž společnost spolupracuje s průmyslovými partnery na zavádění soukromých sítí 5G, pokrývají například zpracovatelský, těžební či ropný průmysl, ale týkají se také správy přístavů, energetických sítí, či dopravy. Vysokorychlostní sítě 5G v kombinaci s umělou inteligencí a dalšími inovativními digitálními technologiemi pomáhají řadě průmyslových odvětví dosáhnout digitální modernizace a přiblížit se nástupu tzv. Průmyslu 4.0.

Jak sluchátka s aktivním potlačením okolního hluku zlepšují cestování letadlem

Nastává čas dovolených a cestování. Nejrychlejším dopravním prostředkem, kterým se dostanete do vaší oblíbené destinace, je letadlo. S létáním je ale spojena řada nepříjemných a obtěžujících faktorů a pro mnoho lidí také stres. Jak mohou pomoci sluchátka s technologií potlačení okolních ruchů?

Už od roku 1963 nabízely letecké společnosti cestujícím na palubách audio nahrávky s využitím speciálních náhlavních souprav, které vypadaly jako stetoskopy. Koncem 70. let začali přepravci instalovat sluchátka elektronická. Amar Bose, profesor na Massachusetts Institute of Technology, si v roce 1978 na palubě letu z Curychu do Bostonu uvědomil vliv hluku, který znepříjemňuje cestování letadlem. Když si tehdy Dr. Bose nasadil sluchátka, byl nadšený a zároveň zklamaný. Elektronická sluchátka poskytovala vynikající zvuk, ale hlučná kabina letadla zážitek rušila.

Amara Bose napadla tehdy geniální myšlenka – s pomocí základní fyziky vymyslel náhlavní soupravu s mikrofonem snímajícím vnější ruchy a také elektroniku, která dokázala tyto zvuky eliminovat. Tak se zrodila první sluchátka s technologií, kterou dnes známe pod označením ANC (Active Noise Cancelling). Sluchátka s potlačením okolních ruchů se postupem času stala nesmírně populárními a dnes je jich na trhu nepřeberné množství mnoha značek. Neumí sice eliminovat kopání dítěte sedícího za vámi ani zápach rybího burrita, ale dokonale řeší čtyři problémy letecké dopravy.

Problém 1: Hluk kabiny

Amara Bose obtěžoval při poslechu hudby během letu všudypřítomný hluk kabiny letadla. Kombinace zvuku motorů, poryvů větru a hučení klimatizace vytváří neustálý bílý šum, který ruší vnímání hudby či filmů. To je důvod, proč jsou dnes sluchátka s aktivním potlačením okolních ruchů v letadlech tak rozšířená, jako notebooky nebo šálky na kávu. Bezdrátová sluchátka, která Amar Bose světu představil, byla průkopníkem technologie ANC. Aktuálně dostupná sluchátka, jako Bose Noise Cancelling Headphones 700 nebo Bose QuietComfort 45 jsou i dnes známá nejen svou schopností potlačit výrazně hluk kabiny, ale také vynikající reprodukcí zvuku při všech úrovních hlasitosti. Díky dodávanému kabelu je lze navíc zapojit do zábavního systému letadla. Stejně efektivně umí odrušit hluk kabiny i malá ANC sluchátka do uší, jako například Bose QuietComfort Earbuds. Jejich šestihodinová výdrž na baterie zajišťuje klidné cestování i během dlouhých letů a rychlé 15minutové nabití jim dodá energii na další dvě hodiny. Zde je však třeba připomenout, že zábavní systémy letadel nepodporují technologii Bluetooth® a malá sluchátka nelze propojit se zdrojem zvuku kabelem. Proto je třeba si před odletem stáhnout obsah, který chcete sledovat, přímo do svého zařízení.

Problém 2: Hlasití cestující

Cestovní agentura Agoda se nedávno zeptala více než 10 000 cestovatelů po celém světě, co považují za nejhorší zlozvyky během cestování. Nejvíc tazatelů má problém s hlukem spolucestujících. Nikdy nevíte, vedle koho budete sedět, a proto si nezapomeňte přibalit sluchátka s aktivním potlačením okolních ruchů. Když si je nasadíte na uši, vaši sousedé jasně pochopí, že si nechcete během cesty povídat. A pokud se rozhodnou bavit se mezi sebou, nebudou vás rušit. Jediné, co uslyšíte, je hudba, film nebo podcast.

Problém 3: Stres z létání

Máte strach z létání? Nejste sami. Podle Anxiety and Depression Association of America se 20 procent obyvatel USA tak moc bojí létání, že se vyhýbá dovoleným nebo dokonce zaměstnání, které vyžaduje cestování. Pokud máte fobii z létání, zvažte použití sluchátek s potlačením hluku. Umožní vám vytvořit si osobní tichý prostor, který vám pomůže stres lépe zvládnout. Podle článku na portálu TheHealthy.com může mít hudba vliv na zpomalení tepové frekvence, rychlosti dýchání a snížení úrovně emočního stresu. Ve studii z roku 2017 zjistili britští neurovědci, že konkrétní skladba může snížit úzkost dokonce až o 65 %. Vyzkoušejte například seznam konkrétních 10 nahrávek, které pomáhají výrazným způsobem odbourat stres – pro streamovací službu Spotify ho sestavila Melanie Curtin.

Problém 4: Potíže s relaxací

Během letu jste neustále obklopeni lidmi. Slyšíte důležitá oznámení v kabině, zvuky šustících pytlíků, upozornění na nezapnuté bezpečnostní pásy či vozíku s nápojovým servisem. Před vámi někdo neustále vstává, aby lovil náhodné předměty v přihrádce nad sebou. Můžete se zachumlat do deky a zkusit usnout. Pokud si však chcete během letu vytvořit osobní zónu klidu, nic nefunguje tak dobře, jako sluchátka s ANC.  Nasaďte si je a vyberte si pohodový seznam skladeb ze zábavního systému letadla nebo z vlastní hudební knihovny.

Kromě toho všeho je důležité pohodlí, a to jak při nalezení správné polohy při sezení, tak i při poslechu hudby. Konkrétně zmíněná sluchátka Bose jsou oceňována právě pro jejich optimální přítlak na uši a pohodlné provedení zpříjemňující mnohahodinový poslech.

Ať už si chcete během cestování zdřímnout, sledovat film nebo jen odpočívat ve své vlastní zóně klidu, sluchátka s aktivním potlačením hluku vám výrazně pomohou.

Na co myslet před letní dovolenou na čtyřech kolech?

Prosluněné letní dny se nezadržitelně blíží a s nimi nás každoročně čekají výlety a stále více oblíbené tuzemské dovolené v přírodě. Chystáte se na dovolenou s rodinou, nebo přáteli? Pokud budete trávit dovolenou v přírodě s možností opékání buřtů, tak nezapomeňte přibalit kytaru a třeba nějaký zpěvník. Pokud zrovna ve vaší společnosti na kytaru nikdo nehraje, tak můžete atmosféru zachránit přenosným Bluetooth reproduktorem. Dovolená by neměla být stresující, ale naopak uvolněná a nezapomenutelná. Proto je důležité si ji pořádně pojistit. Přinášíme vám pár tipů, jak se na dovolenou připravit pomocí praktických produktů Yenkee.

Také znáte ten pocit, kdy koukáte do plného kufru a napadá vás otázka, zda jste na něco nezapomněli? Před každou dovolenou je dobré si udělat seznam věcí, které s sebou budete potřebovat. Pokud se rozhodnete pro pohodlnější cestu autem, nezapomeňte vůz opravdu dobře zkontrolovat, aby náročnou cestu pohodlně zvládl. Neméně důležité je však pořídit i kvalitní příslušenství do auta, aby řidič mohl využívat navigaci a nemusel řešit, že se mu vybíjí mobilní telefon nebo že neustále padá z palubní desky. Na delší cesty se hodí mít pro jistotu ještě powerbanku, která poslouží k dobíjení zařízení vašich i ostatních cestujících.

Při řízení oceníte kvalitní držák telefon, na kterém dobře uvidíte spuštěnou navigaci a zároveň bude telefon také nabíjet. Bezdrátová magnetická nabíječka Yenkee YSM 615 s výkonem 15 W se postará, abyste mohli být neustále na příjmu. Je určena primárně pro mobilní zařízení Apple iPhone 12 a novější, protože je zkonstruována na uchycení telefonu pomocí nejnovější technologie Apple MagSafe. Ta zároveň telefon díky magnetickému přichycení pevně drží i nabíjí.

Pořídit si jí můžete od 599 Kč.

Nesmíme zapomínat na fakt, že každý produkt má svůj nabíjecí konektor, který však nemusí být kompatibilní s klasickou USB-A nabíječkou, na kterou jistě zdířku v autě máte. Pro nabití jakýchkoliv jiných zařízení pro vás máme připravenou USB-C nabíječku do auta Yenkee YAC 2035. Tento model je vybaven vícenásobnou ochranou proti přetížení, zkratu, přehřátí a přebití vámi připojeného zařízení. Přidejte si USB-C nabíječku do své výbavy a předejdete tak nepříjemnému překvapení na cestě. Tohoto parťáka jistě oceníte a nejednou vás zachrání. Pořídit si jej můžete za příjemných 249 Kč.

Jsou věci, které se staly přirozenou součástí našich životů. Na letní dovolené se stává nedílnou součástí naší výbavy opravdu kvalitní powerbanka, kterou využijeme jako záložní zdroj pro ostatní zařízení. Powerbanka Yenkee YPB 3010 patří do skupiny výkonných externích zdrojů energie. Využít ji můžete například pro nabití vašeho mobilního telefonu v bezdrátové magnetické nabíječce Yenkee YSM 615. Dva USB-A výstupy s možností současného využití obou a jeden USB-C výstup zajistí očekávaný komfort. Přehledný LCD displej vás informuje o aktuálním stavu baterie a nadstandardní kapacita 30 000 mAh se postará o několikadenní nabití všech vašich přenosných zařízení. Tak hurá za dobrodružstvím s powerbankou Yenkee YPB 3010, kterou pořídíte za 899 Kč.

Také bojujete ve vašem automobilu s každým volným centimetrem? Ukládání zavazadel do kufru občas připomíná spíše Tetris. Je pak opravdu na zvážení, zda některé věci nenechat doma a nehledat vhodnou alternativu. Například taková kytara, bez které se neobejdete na žádném čundru, nebo stanování. Jenže co když na ní zkrátka nezbývá místo ve voze? Jaké by ale bylo cestování bez oblíbené hudby? Alternativou pro takové situace je přenosný Bluetooth reproduktor, který si jednoduše spárujete s vaším mobilním zařízením a ihned můžete poslouchat vaše oblíbené písničky. Reproduktor Yenkee YSP 3010BK QBRICK s výkonem 20 W se postará o výjimečný zvuk po celou dobu. Je vyroben z odolného materiálu a vydrží tak i v těžkých podmínkách. Funkce True Wireless Stereo umožňuje bezdrátově propojit dva reproduktory QBRICK, které se postarají o parádní 40 W stereo zvuk. Navíc pokud by se společná zábava protáhla až do nočních hodin, tak jistě oceníte výdrž baterie, která zajistí až 10 hodin přehrávání bez přerušení.

Reproduktor Yenkee YSP 3010BK si můžete zakoupit od 799 Kč.

Připravte se, léto se blíží, a s ním i čas rekonstrukcí. Netatmo přináší tipy, jak si pomocí chytrých pomocníků zvelebit domácnost.

Během posledních dvou let trávili Češi díky probíhající pandemii doma více času než kdykoliv předtím. Nelze se tedy divit, že mnoho lidí se rozhodlo pro zvelebování svých obydlí. Podle průzkumu společnosti Ipsos se v letech 2020 a 2021 rozhodlo pro rekonstrukci domácnosti 22 % dotazovaných.[1] Z toho téměř třetina uvedla, že roli v jejich rozhodnutí sehrála právě pandemie covid-19. Modernizaci bydlení jako hlavní cíl rekonstrukce popsalo 63 % Čechů. Právě modernizace domácnosti se často pojí s pořízením chytrých technologií. Jedná se o malé, dostupné a jednoduše instalované pomocníky, kteří ušetří čas, peníze a zvýší bezpečí i celkový životní komfort.

Při rekonstrukcích Češi z chytrých technologií nejčastěji používají chytrá osvětlení (39 %) následuje ovládání přes mobilní aplikace (30 %) a zapojení obnovitelných zdrojů energie (20 %). Francouzský výrobce zařízení pro chytrou domácnost Netatmo přináší několik tipů, jak si rychle a jednoduše zabezpečit domácnost, ušetřit na provozních nákladech a zároveň zvýšit pohodlí.

Chytré vytápění zvyšuje komfort a šetří peníze

Podle České národní banky tvoří výdaje za energie v průměru 15 % ročního rozpočtu domácnosti. Od roku 2022 však ceny energií strmě stoupají a tento trend lze očekávat i v následujících měsících.[2]  Podle aktuální analýzy americké banky Bank of America průměrná evropská domácnost v tomto roce za energie zaplatí o 54 % více než před dvěma lety.[3]  Kromě toho, že vytápění představuje vysoký výdaj, je také významným zdrojem emisí skleníkových plynů. Odhaduje se, že vytápění české domácností za rok uvolní na jednoho obyvatele 1300 kg CO2 do atmosféry.[4]

Chytrá řešení pro domácnosti se samostatným kotlem i dálkovým vytápěním

Ti, co doma mají kotel na dřevo, topný olej, plyn nebo disponují tepelným čerpadlem se mohou vybavit inteligentním termostatem Netatmo a řídit teplotu ve svém domě.

Inteligentní termostat lze snadno nainstalovat a ovládat z chytrého telefonu. Přidružená aplikace Energy na začátku uživateli položí pět otázek, na základě odpovědí termostat definuje program vytápění podle životního stylu obyvatel, takže dům je vytápěn pouze v případě potřeby.

Pokud má uživatel dálkové vytápění, jsou ideální volbou inteligentní termostatické hlavice, které umožňují upravit teplotu v každé místnost zvlášť. Uživatel je může ovládat na dálku pomocí chytrého telefonu. Navíc jsou vybavené funkcí Auto-Adapt, která zohledňuje počasí a charakteristiky vytápění v domácnosti a zaručuje ideální teplotu ve správný čas.

Posilněte bezpečnost domácnosti

V České republice došlo za minulý rok 2021 k 24 638 krádežím a 28 321 vloupáním.[5] Navrch hasiči denně likvidují v průměru 10 požárů v domácnostech.[6] Účinnou cestou, jak ochránit své domovy a majetek jsou chytrá, praktická i cenově dostupná řešení.

Inteligentní kamery Netatmo, které se snadno instalují a jsou levnější než kompletní bezpečnostní systém, umožňují uživatelům zůstat ve spojení se svým domovem prostřednictvím chytrého telefonu, tabletu nebo počítače, i když jsou tisíce kilometrů daleko.

Kamery Netatmo mají algoritmy umělé inteligence, které jim umožňují rozlišit důležitou událost od té banální. Venkovní kamera dokáže rozlišit mezi osobou, zvířetem nebo vozidlem, zatímco vnitřní kamera má funkci rozpoznávání obličeje. V případě neobvyklé situace kamera okamžitě zašle upozornění uživateli. Ten může hned začít jednat, ať už se nachází kdekoliv – například spustí alarm nebo zavolá policii.

Statistiky hovoří jasně: účinná prevence před požárem se vyplácí a dokáže výrazně snížit škody na majetku

Riziko vloupání však není jediné, před kterým je potřeba se chránit. Potenciální nebezpečí může také číhat zevnitř.  Stačí chvilka nepozornosti a z malé jiskry se stane během několika sekund nekontrolovaný požár. Inteligentní detektor kouře od Netatmo vybavený baterií s desetiletou životností v případě požáru spustí alarm o hlasitosti 85 dB a okamžitě informuje uživatele na jeho chytrém telefonu. Statistiky navíc dokládají, že prevence a systém se při minimalizaci škod způsobenými požáry vyplatí. Podle ročenky World Fire Statistics Center (WFSC) má Česká republika jeden z vůbec nejnižších podílů přímých škod způsobených požáry na hrubém domácím produktu na světě.[7]

Narozdíl od detektoru kouře zatím nejsou detektory oxidu uhelnatého povinnou výbavou českých domácností. V Česku přitom ročně dojde až k 1500 otravám oxidem uhelnatým (CO). Více než 100 jich přitom skončí smrtelně.[8]  Detektor oxidu uhelnatého je jediným skutečně účinným způsobem, jak poznat únik plynu. I přes dostatečné větrání a pravidelné revize spotřebičů nelze nikdy riziko zvýšené koncentrace CO vyloučit. Inteligentní detektor oxidu uhelnatého od Netatmo funguje díky baterii s dlouhou životností samostatně po dobu 10 let a uživatel se o něj nemusí starat. Funkce Auto-Test kontroluje stav snímače oxidu uhelnatého, baterii a Wi-Fi připojení. Uživatel tak může detektoru plně důvěřovat. V případě zjištěného problému jej na to detektor upozorní.

Automatické otvírání a zavírání střešních oken podle stavu vnitřního ovzduší

Pokud rekonstrukce domu zahrnuje i rozsáhlejší práce jako je zateplení, výměna střechy či oken nebo elektroinstalace, máte ve výběru chytrých řešení o to volnější ruku.

Díky systému VELUX ACTIVE with NETATMO může uživatel ovládat a optimalizovat vnitřní prostředí domácnosti pro zdravé a pohodlné bydlení. Systém je vybavený inteligentními senzory CO2, vlhkosti a teploty, které umožňují automatické otevírání a zavírání střešních oken VELUX, vnitřních žaluzií a rolet, a postarají se tak o zdravé vnitřní klima a příjemnou teplotu.

  • [1] Výzkum zaměření na inteligentní domácnost provedla na vzorku 1000 respondentů společnost Ipsos v roce 2021. Výsledky dostupné zde: https://new.abb.com/news/cs/detail/77473/tretina-domacnosti-se-pousti-do-rekonstrukce-domova-i-kvuli-covidu
  • [2] ČNB (2022). Jak vysoké ceny energií ovlivní spotřebu domácností? Dostupné zde: https://www.cnb.cz/cs/menova-politika/zpravy-o-menove-politice/boxy-a-clanky/Jak-vysoke-ceny-energii-ovlivni-spotrebu-domacnosti/
  • [3] PERIČ, Jozo (2022). Průměrná domácnost v EU zaplatila za energie v roce 2021 o čtvrtinu více než před rokem. V Česku ceny klesaly. Dostupné zde: https://www.hypoindex.cz/kratke-zpravy/prumerna-domacnost-v-eu-zaplatila-za-energie-v-roce-2021-o-ctvrtinu-vice-nez-pred-rokem-v-cesku-ceny-klesaly/
  • [4] International Energy Agency IEA (2021). Czech Republic. Dostupné: https://www.iea.org/countries/czech-republic
  • [5] Policie České republiky (2021). Statistické přehledy kriminality za rok 2021. Dostupné zde: https://www.policie.cz/clanek/statisticke-prehledy-kriminality-za-rok-2021.aspx
  • [6] Hasičský záchranný sbor České republiky (2012). Dostupné zde: https://www.hzscr.cz/hasicien/docDetail.aspx?docid=21705697&docType=ART
  • [7] Hasičský záchranný sbor České republiky (2021). „Prevence a systém se vyplatí“ – dokládají světové statistiky. Dostupné zde: https://www.hzscr.cz/hasicien/docDetail.aspx?docid=21705697&docType=ART
  • [8] Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR (2018).

NETGEAR představuje nejnovější verzi služby Insight pro malé a střední firmy

Společnost NETGEAR, přední světový poskytovatel inovativních síťových produktů, představuje podrobnosti o nejnovější verzi služby NETGEAR Insight: komplexního cloudového nástroje, kterému stále větší počet IT manažerů a poskytovatelů spravovaných služeb (MSP) svěřuje správu sítí. Mezi novinky, které přináší verze 6.6, patří možnost naplánovat restart zařízení, podpora kabelových zařízení v Business VPN nebo podpora mobilních hotspotů, přehledný průvodce a tříměsíční zkušební předplatné varianty Insight Pro.

Podpora kabelového připojení k Business VPN

Už s verzí Insight 6.3 NETGEAR představil předplatitelskou službu Business VPN, vítěze ceny CES Innovation Award 2022. Tato služba firmám umožňuje prostřednictvím virtuální privátní sítě (VPN) poskytovat zabezpečené připojení z hlavní kancelářské sítě i domácím kancelářím zaměstnanců nebo dalším pobočkám firmy.

Verze 6.6 se může pochlubit vylepšeným provozem VPN a nově také umožňuje připojit k VPN kabelová zařízení, jako jsou tiskárny nebo stolní počítače. Přístroje uživatelé mohou připojit ke všem dostupným vzdáleným LAN portům na routerech Orbi Pro, které jsou například součástí mesh systémů NETGEAR SXK30, SXK50 nebo SXK80. Pomocí vynucování zásad řízení přístupu 802.1x mohou uživatelé kontrolovat, která zařízení se mohou připojit k LAN portům Business VPN.

Plánovaný restart zařízení

Schopnost vzdáleně restartovat zařízení nebo skupinu zařízení podle plánu nebo podle aktuální potřeby je pro IT manažery a poskytovatele služeb zásadní, zvláště pokud se zařízení a správce nenacházejí na stejném místě. S nejnovější verzí služby mohou uživatelé Insight Pro kdykoliv naplánovat reboot zařízení. Dílčí funkcionality zahrnují: restart zařízení na úrovni organizace, výběr více zařízení, různé přístupy k plánování a report stavu.

Podpora mobilního hotspotu

NETGEAR Insight Pro je nyní také dostupný na mobilních routerech Nighthawk M1 4G LTE (MR1100) a M5 5G Wi-Fi 6 (MR5200). Díky tomu mohou IT manažeři centrálně organizovat nasazení zařízení pro svůj tým a zajistit jim nepřetržitý přístup k internetu téměř odkudkoli. Distribuované hotspoty mohou také na dálku monitorovat a konfigurovat.

Průvodce a zkušební verze Insight Pro

Aby bylo nasazení NETGEAR Insight pro zákazníky, prodejce s přidanou hodnotou (VAR) a MSP ještě jednodušší, Insight 6.6 obsahuje podrobného průvodce, který uživatele provede konfigurací, správou účtů a dalšími prvky softwaru. Průvodce se nachází v nabídce pod Správou účtu. Pro uživatele, kteří ještě Insight Pro nevyzkoušeli, NETGEAR také nabízí bezplatnou tříměsíční zkušební verzi (pro maximálně 25 zařízení).

Cesta Insight pokračuje

Brzy uplyne šest let od doby, kdy NETGEAR poprvé spustil Insight Management na vybraných přístupových bodech. „Od té doby jsme ušli dlouhou cestu, pokud jde o vylepšení softwaru i hardwaru. Nyní máme v nabídce desítky přístupových bodů, přepínačů a dalších zařízení, která podporují Insight, a další přibudou. Snažíme se firmám usnadňovat práci poskytováním nástrojů nezbytných pro snadnou správu životně důležité síťové infrastruktury. A to bez ohledu na to, kde podnikají,“ říká Douglas Cheung produktový vedoucí divize SMB Wireless ve společnosti NETGEAR.

Služba NETGEAR Insight s cloudovou správou funguje na bázi předplatného a zahrnuje měsíční nebo roční poplatek za každé spravované zařízení. Obsahuje verzi Insight Premium, jejíž cena začíná na 9.99 USD za rok, a variantu Insight Pro, která stojí od 22 USD za rok. Více informací a podrobnosti o jednotlivých variantách jsou k dispozici na webu www.netgear.com/business/services/insight/.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

Exit mobile version