Společnost Zoho představuje aplikaci Blended Conversations pro Zoho Desk, která poskytuje nové možnosti obsluhy zákazníků.

Zoho Corporation, globální technologická společnost, představila nové nástroje pro Zoho Desk, svou stěžejní platformu pro služby zákazníkům. Nové funkce zahrnují plynulou kombinaci hlasové podpory řízené lidmi a boty a několik vylepšení uživatelského rozhraní. Díky těmto změnám mohou pracovníci zákaznického servisu poskytovat zákazníkům konkrétnější informace a odpovědi na nahlášené problémy.

„V této ekonomicky náročné době nejlepší společnosti zvyšují úsilí o udržení zákazníků. Všichni se snaží dosahovat lepších výsledků a snižovat náklady,“ řekl Sridhar Iyengar, generální ředitel společnosti Zoho Europe. „Odpovědí na hospodářskou krizi jsou stále lepší řešení služeb zákazníkům. Blended Conversations, nová služba v rámci služby Zoho Desk, inteligentně kombinuje práci lidí a botů a snižuje tak náklady na služby.“

Bezproblémové hlasové služby vyžadují spolupráci zaměstnanců s roboty. Služba Blended Conversations používaná v aplikaci Zoho Desk umožňuje agentům zákaznických služeb delegovat většinu manuálních a transakčních úkolů na roboty a zároveň zachovat lidskou kontrolu nad celkovým průběhem služby.

Díky rychlé a snadné implementaci aplikace Zoho Desk mohou společnosti snadněji rozvíjet hlasové služby a zvyšovat produktivitu zaměstnanců, aniž by byla ohrožena kvalita služeb. Řešení je kombinací frameworku Instant Messaging (IM) společnosti Zoho a průvodce Guided Conversations pro vytváření samoobslužných řešení. IM Framework umožňuje firmám integrovat službu zasílání zpráv Zoho Desk se službami, jako jsou WhatsApp, Telegram, Line, WeChat, Messenger a Instagram.

Řízené konverzace umožňují podnikovým uživatelům vytvářet pokročilé samoobslužné procesy, které jsou užitečné pro služby zákazníkům.

Pracovníci zákaznického servisu si mohou vybrat z řady předdefinovaných otázek nebo odpovědí, aby optimálně vyřešili problém, který zákazník vznesl. Kromě toho může zaměstnanec v kterémkoli okamžiku konverzace nasměrovat zákazníky, aby se obrátili na člověka a v případě potřeby se vrátili.

Řízené rozhovory lze použít v různých situacích, například při rezervaci, objednávce, žádosti o vrácení zboží nebo při shromažďování informací pro zpracování kreditní karty nebo pojištění.

Společnost Zoho také oznámila technologická vylepšení uživatelského rozhraní, která mají uživatelům usnadnit, zrychlit a zpřístupnit práci.

„Naši zákazníci na službě Zoho Desk nejvíce oceňují zjednodušení komunikace s uživateli, množství dostupných funkcí a automatizaci, která výrazně zkracuje dobu potřebnou k vyřízení požadavků nebo stížností. Pro mnohé je důležitá snadná konfigurace a možnost vytvářet vlastní funkce, které zefektivňují práci týmů nebo oddělení ve firmě. Použití přizpůsobených reportů a řídicích panelů umožňuje zaměstnancům servisu vidět celkový obraz a neustále zlepšovat své operace.“ – řekl Krisztian Farkas, ředitel společnosti Pro Futuro Consulting a.s., která se zabývá implementací řešení Zoho jako nástroje digitální transformace.

„Nové funkce služby Zoho Desk, které se opírají o spolupráci lidí a botů, nám rozhodně umožní efektivněji a přesněji řešit požadavky zákazníků.“ – dodal Krisztian Farkas.

Za posledních pět let dosáhla společnost Zoho Desk 45% meziročního růstu tržeb a v současné době poskytuje služby více než 100 000 firem po celém světě.

Zoho je soukromá společnost s více než 12 000 zaměstnanci. Společnost Zoho sídlí v indickém Čennaí a její evropská centrála je v nizozemském Utrechtu. Společnost Zoho má pobočky ve Spojených státech, Indii, Japonsku, Číně, Singapuru, Mexiku, Austrálii a Spojených arabských emirátech.

www.zoho.com

Společnost Pro Futuro Consulting a.s. je partnerem společnosti Zoho. Provádí poradenskou a implementační činnost v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Indii.

Společnost se zaměřuje na implementaci řešení Zoho, která firmám umožňují dosáhnout vyšší úrovně digitální transformace.

www.pfc-group.com

Napsat komentář