Společnost Zoe.ai, zaměřující se na vývoj technologických nástrojů pro personalizaci na základě chování uživatelů v reálném čase s pomocí AI, přichází na trh s novou funkcionalitou Deep Search. Ke stávající technologii, která se zabývá personalizovaným doporučováním produktů na e-shopu, nově nabízí komplexní řešení problematiky personalizovaného vyhledávání.
Nové řešení Zoe.ai Deep Search umožňuje e-shopům výrazně zlepšit zákaznický zážitek díky vysoce přesnému vyhledávání přizpůsobenému individuálním preferencím zákazníků. Nástroj dokáže zvýšit konverzi a tržby z personalizovaného vyhledávání až o 50 %. Díky snadné implementaci plug & play lze navíc řešení rychle integrovat do stávajících systémů.
Rozšíření služeb Zoe.ai nově zahrnuje několik vyhledávacích nástrojů. Kromě klasického fulltextového vyhledávání s pokročilým našeptávačem, který okamžitě reaguje na dotazy a zlepšuje uživatelský zážitek, nabízí také sémantické vyhledávání, jež chápe význam vyhledávaných výrazů a nabízí vysoce relevantní výsledky. Dále zahrnuje vizuální vyhledávání na základě podobnosti obrázků, ideální pro segmenty jako módní průmysl nebo personalizované řazení výsledků vyhledávání podle preferencí jednotlivých zákazníků. Poslední, ovšem jistě neméně důležitou funkcí, je nákupní rádce. Jedná se o konverzační aplikaci, která poskytuje nejen personalizované doporučení z produktového katalogu, ale umí i sofistikovaně komunikovat v podstatě na jakékoliv téma.
„V dnešní rychle se měnící e-commerce sféře se personalizace stává téměř nepostradatelným prvkem. Rozšířením naší nabídky o funkcionality Deep Search chceme našim klientům poskytnout zásadní konkurenční výhodu, která jim pomůže lépe porozumět svým zákazníkům a efektivněji reagovat na jejich potřeby automatizovaně a v reálném čase, bez nutnosti jakýchkoli manuálních zásahů. Věříme, že tato inovace jim umožní získat nemalé výhody v dynamickém prostředí online obchodování,” říká Michal Krňák, produktový manažer Zoe.ai.
O Zoe.ai
Společnost Zoe.ai se specializuje na vývoj pokročilých technologických nástrojů pro personalizaci zákaznické zkušenosti. Technologie Zoe.ai dokáže v reálném čase sledovat a analyzovat chování uživatelů na webových i mobilních stránkách a využívá umělou inteligenci k optimalizaci obchodních procesů. Díky inovativním funkcím, jako je personalizované doporučování produktů a vyhledávání, pomáhá e-shopům zlepšit zákaznický zážitek, zvýšit konverze a optimalizovat prodeje podle individuálních potřeb každého zákazníka.