Zákazníci mohou využívat službu Lidl Pay a Kaufland Pay: rychlé a bezpečné platby s automatickým uplatněním slev

Společnost Lidl a Kaufland Česká republika patřící do obchodní skupiny Schwarz nabízí svým zákazníkům nový platební systém Lidl Pay/Kaufland Pay, který přináší bezpečné a rychlé transakce. Tato funkce nejen že zjednodušuje nákupní proces, ale také automaticky umožňuje uplatnit dostupné slevy z věrnostního programu, čímž zákazník ušetří čas i peníze. Stačí, když si zákazníci přidají platební kartu do aplikace Lidl Plus nebo Kaufland Card, následně aktivují funkci Lidl Pay/Kaufland Pay a při placení u pokladny načtou QR kód své věrnostní karty. Svůj nákup tak zaplatí jediným skenem, aniž by museli u pokladny vytahovat peněženku.

Zákazníci, kteří si do aplikace přidají platební kartu, ocení jednoduchost a rychlost při nákupech u klasických i samoobslužných pokladen. Přidání karty do aplikace je jednoduché. V aplikaci stačí přidat platební metodu a zadat údaje o kartě. Pro platby mohou zákazníci využít karty Mastercard a VISA. Všechny údaje jsou bezpečně uloženy a společnost k nim nemá přístup, podobně jako u běžných e-shopů.

Před samotným placením stačí jednoduše kliknout na svou věrnostní kartu a provést platbu přes Lidl Pay/Kaufland Pay. U pokladny následně naskenujete svou věrnostní kartu a mobil můžete schovat. Už není třeba přikládat kartu k terminálu. Vaše slevy se automaticky uplatní a nákup se ihned zaplatí.

„V Lidlu neustále pracujeme na tom, aby byly nákupní procesy co nejjednodušší a přizpůsobené potřebám zákazníka. Tento systém byl navržen s důrazem na jednoduchost, bezpečnost a rychlost platebních transakcí, a jeho cílem je zefektivnit způsob, jakým naši zákazníci mohou za naše produkty platit. Zavedením tohoto systému posilujeme naši pozici na trhu a přinášíme další inovace pro komfort a bezpečnost našich uživatelů,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

„Kaufland mobilní aplikaci neustále rozšiřujeme o nové služby tak, aby nákup pro naše zákazníky byl co nejjednodušší a nejpohodlnější. Naši zákazníci mohou využívat v aplikaci službu mobilní platby Kaufland Pay, ale i vlastní skenování nákupu K-Scan. Vše pro svůj nákup od odbavení po zaplacení tak mohou zákazníci pohodlně zařídit v rámci naší mobilní aplikace“, doplňuje tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika Renata Maierl.

Bezpečnost a ochrana zákaznických údajů jsou pro Lidl i Kaufland naprostou prioritou. Platby jsou chráněny pomocí bezpečnostních ověřovacích metod, které zajišťují, že veškeré transakce probíhají spolehlivě a bezpečně. Tímto způsobem mohou zákazníci provádět nákupy s klidem a vědomím, že jejich osobní i platební údaje jsou chráněny. Díky pokročilým bezpečnostním prvkům, jako jsou PIN, touch-ID, nebo face-ID nemůže dojít k náhodné úhradě. Dynamický QR kód se pravidelně obměňuje a jeho platnost je omezena, aby se předešlo případnému zneužití, například při použití screenshotů.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

O společnosti Kaufland

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 144 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává přibližně 27 000 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 450 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí. Více informací najdete na prodejny.kaufland.cz.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version