Vodafone je tradičním partnerem Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech a také letos nabídne návštěvníkům spoustu neotřelé zábavy. Těšit se mohou mimo jiné na ranní lekce jógy, závody 5G miniaut, workshopy s filmovými animátory a influencery Jankem Rubešem a Anet X. Novinkou budou také filmová promítání a besedy se známými jmény české kinematografie – Janou Plodkovou, Milenou Steinmasslovou a Jiřím Havelkou. Aby návštěvníkům žádná akce neunikla, po celou dobu festivalu jim bude k ruce praktický průvodce v podobě aplikace KVIFF Guide.

Dvořákovy sady v Karlových Varech se letos opět promění na Vodafone zónu, která nabídne návštěvníkům neotřelou zábavu i zážitky. Během dne si zde mohou kromě příjemného posezení a dobrého jídla užít i Vodafone TV kino, kde pro ně Vodafone bude promítat krátké filmy. Několik z nich vznikalo pod záštitou Nadace Vodafone, která podporuje technologické inovace se sociálním dopadem. A právě proto ve své zóně letos poprvé Vodafone pořádá i besedy s tvůrci či herci. Konat se budou od 2. 7. do 4. 7. a chybět nebudou ani velká jména české kinematografie, například Jana Plodková, Milena Steinmasslová nebo Jiří Havelka. Podrobný harmonogram projekcí i besed je k dispozici na webových stránkách.

Nesmírně mě těší, že můžeme podporovat technologické inovace, které dokáží lidem pomoci k lepšímu životu. Na letošním festivalu představíme několik filmů, jejichž témata jsou nám v Nadaci Vodafone vlastní. Ve Vodafone zóně mohou návštěvníci zhlédnout například film Semínka dobrodějů o životě s autismem a síle dobrovolnictví. Na dalších besedách k filmům představíme projekty, kterým Nadace Vodafone pomohla na svět – třeba aplikaci AfaSlovník pro lidi zotavující se z mrtvice nebo bionickou ruku, exoskeleton či virtuální realitu, kterou využívají lékaři při operacích mozku. A v neposlední řadě promítneme studentský film Osamocený a dotkneme se tak tématu stárnutí, jemuž se v Nadaci věnujeme prostřednictvím vzdělávacího programu Digitální odysea,“ říká Zuzana Holá, ředitelka Nadace Vodafone.

Všechny projekce festivalu, včetně těch ve Vodafone zóně, mohou návštěvníci najít ve speciální festivalové aplikaci Vodafone KVIFF Guide. Kromě filmů zde uživatelé získají podrobné informace o doprovodném programu, mapy, tipy, rady a novinky, které jim usnadní orientaci ve festivalovém labyrintu. Ty nejdůležitější informace, které by divákům rozhodně neměly uniknout, pak obdrží i formou notifikací. Jako bonus se mohou těšit na vysílání oficiální festivalové televize KVIFF.TV LIVE, které nabídne živé přenosy z červeného koberce, rozhovory nebo úvody k filmům, zpravodajské a publicistické pořady k dění na festivalu, soutěže, debaty, ankety a mnoho dalšího.

Ráno zahájí pozdrav slunci, večer tichá diskotéka

Vodafone zóna ale nabízí mnoho dalšího a bude útočištěm pro kulturou zmožené návštěvníky každý den až do půlnoci. Každé ráno (kromě zahajovacího dne) zde bude startovat lekcí jógy. Ať už budou chtít setřást únavu předchozího večera, nebo zkrátka přivítat nový festivalový den zdravým pohybem, ve Dvořákových sadech si vždy přijdou na své.

Po ranním pozdravu slunci se zákazníci mohou v zóně občerstvit a dobít tak energii pro tělo, ale také svůj mobilní telefon. Případnou dlouhou chvíli mezi projekcemi si mohou zkrátit rozšířenou realitou nainstalovanou ve speciální skulptuře. Během odpočinku se rozhodně vyplatí sledovat sociální sítě Vodafonu, ale také mít oči na stopkách přímo ve Vodafone zóně. Na obou místech se totiž budou ukrývat nápovědy a indicie, které přinesou jednomu šťastlivci hodnotnou výhru schovanou uvnitř záhadného Mystery Boxu. Slavnostní vyhlášení vítěze proběhne na konci festivalu přímo ve Dvořákových sadech.

Vodafone zóna je oázou odpočinku, kde mohou návštěvníci unavení po celodenním sledování filmů najít chvíli klidu a relaxace. Je to ideální místo k načerpání energie a obnovení síly pro další nabitý den. Nabídne ale spoustu zábavy i v pokročilejších hodinách, kdy mohou návštěvníci protančit střevíce na netradičním večírku,“ říká Barbora Kožíšková, ředitelka komunikace značky Vodafonu.

A skutečně – Vodafone nabídne zábavu i během festivalových večerů. Návštěvníci si totiž zde mohou užít  silent disco, kdy DJ hraje svůj set přímo do sluchátek. Ideální je zejména pro ty, kteří se chtějí dobře pobavit, ale navzájem se přehlušující festivalové party a koncerty jim atmosféru kazí.

Workshopy naučí, jak na animovaný film i sociální sítě

Karlovy Vary jsou rájem pro všechny filmové fajnšmekry, najdou se ale tací, kterým pouhá návštěva kina nestačí. Stejně jako v předchozím ročníku proto může každý, kdo je zákazníkem Vodafonu, roztočit ve Dvořákových sadech svůj vlastní animovaný film. Na speciálním workshopu budou k dispozici lektoři z Aerofilms, kteří poradí, jak na to, a o výsledek se amatérští filmaři mohou podělit i s ostatními návštěvníky v přilehlém letním Vodafone TV kině. Kdo zrovna není fanouškem animovaných filmů, ale rád natáčí videa na sociální sítě, měl by zavítat do zóny 4. a 5. července. Influenceři Janek Rubeš a Annet X se zde se zákazníky Vodafonu podělí o cenné tipy a triky, které pomohou vylepšit obsah na sociální sítě.

Kromě filmů a videí se ale budou ve Vodafone zóně točit i kola závodních miniaut. Vodafone totiž po loňském úspěchu opět přiveze speciální červená auta, která pohání nejrychlejší 5G síť od Vodafonu. Aktuálně je v jejím dosahu přes 75 % obyvatel Česka a firma je v rozsahu pokrytí jasným lídrem.

Není náhodou, že během loňského ročníku filmového festivalu spustil Vodafone právě v Karlových Varech vůbec nejmodernější 5G vysílač v republice. Kdokoliv může okusit výhody nejrychlejší sítě během festivalu i mimo něj, díky aplikaci Vodafone One lze třeba neomezený tarif pořídit do pěti minut bez návštěvy pobočky či podepisování smluv.

Inteligentní síť pro firmy lze „osahat“

V prostorách Vodafone Lounge ve Spa Hotelu Thermal bude připravená ještě jedna technická ukázka, tentokrát určena pro zástupce firem a podnikatele. Přímo na místě si budou moci doslova „osahat“ inteligentní síť, která dokáže ve firmách předvídat a řídit poptávku a která je řízená softwarově z jednoho místa. Služba se jmenuje SD-WAN (Software-Defined Wide Area Network) a Vodafone ji před třemi lety přivedl na český trh jako první z operátorů. Tím ale ochutnávky a novinky z technologického odvětví nekončí. Ve Vodafone Lounge totiž bude možné prostřednictvím rozšířené reality objevovat i chytrá řešení internetu věcí.

57. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary se koná od pátku 30. června do soboty 8. července. Veškeré doplňující informace najdete na webovém rozcestníku vodafone.cz/vary.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Napsat komentář