Inovativní poprodejní servis, autorizovaný servis pro vivo zařízení a další služby zákazníkům: tak společnost vivo, jeden z předních světových výrobců chytrých telefonů, klade zvláštní důraz na dlouhodobou podporu a péči o zákazníky v případě, že se s přístrojem něco pokazí. Poprodejní služby představují velmi důležitý strategický přínos, který přispívá k vytváření přidané hodnoty pro zákazníka a odlišuje společnost v rámci referenčního trhu.
Pravidelné aktualizace a 5 dní na opravu smartphonu
vivo se řídí přístupem „více lokální, více globální“. Neustále se učí o českých zákaznících a uvědomuje si ty klíčové prvky, které zákazníci oceňují, jako je neustálá aktualizace softwaru, krátká doba odezvy a opravy a záruky na klíčové komponenty smartphonu. vivo garantuje opravu výrobků do pěti pracovních dnů od převzetí výrobku.
vivo si zároveň zakládá na vytváření odolných a bezpečných výrobků, protože chytré telefony jsou jedním z nejosobnějších zařízení, které zákazníci používají, a na které se spoléhají. Jak? Například společným návrhem pokročilých fotografických funkcí smartphonu ve spolupráci se společností ZEISS a prémiovým krycím sklem SCHOTT Xensation®, které chrání displej modelu vivo X80 Pro.
Kontrola kvality
To vše jsou jen některé z důvodů, proč si smartphony vivo získaly důvěru více než 400 milionů zákazníků na více než 70 trzích. Společnost investuje velké prostředky do kontroly kvality a podrobuje telefony extrémním teplotním testům, testům mechanické torze, ohybu, pádu, solné mlze a mnoha dalším testům ještě před zahájením sériové výroby. Jako příklad lze uvést nedávno oznámený telefon vivo X Fold, který byl testován institutem TÜV Rheinland – rozložením a složením více než 300 000krát – což odpovídá více než 10 letům používání v případě, že se skládá a rozkládá 80krát denně.
HelpDesk podpora
Zákazníci mohou opravu/reklamaci zařízení vyřešit návštěvou prodejce nebo operátora, případně zanesením telefonu na adresu autorizovaného servisu. Mohou také požádat o vyzvednutí zařízení na konkrétní adrese a následně po opravě zaslat zpět. vivo je tu pro své zákazníky také prostřednictvím online podpory ve formě live chatu, zákaznické linky a emailu.
„Poprodejní servis je nedílnou součástí cesty k zákazníkovi a ve vivo se neustále snažíme hledat řešení, která jsou v souladu s potřebami zákazníků. Veškerou zpětnou vazbu, kterou obdržíme, okamžitě interně sdílíme s techniky a dalšími osobami, protože věříme, že nikdo jiný než ti, kteří naše výrobky denně používají, nám nemůže poskytnout přesnou a včasnou zpětnou vazbu. Do budoucna pracujeme na zkrácení doby opravy, abychom omezili veškeré nepříjemnosti našich uživatelů,“ říká Gabriela Roušarová, marketingová manažerka českého zastoupení značky vivo.
O vivo
vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život. V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.
Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní
výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.
- „Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.