Se závěrečným losem, který proběhl 2. prosince, pomalu vrcholí očekávání šampionátu UEFA EURO 2024. Jako oficiální partner a oficiální smartphone Mistrovství Evropy ve fotbale se společnost vivo těší na důležitý milník, který bude moci oslavit se zákazníky z celé Evropy.
„Fotbal je jednou z nejsilnějších společných vášní po celém světě, a zejména v Evropě. Jako značka, pro kterou je na prvním místě spotřebitel, se těšíme, že společně s miliony fanoušků v Evropě i s našimi partnery oslavíme jednu z nejdůležitějších sportovních událostí roku,“ říká Čchang-ťün Li, prezident společnosti vivo Europe. „Všichni ve společnosti vivo vkládáme do nadcházejícího roku velkou důvěru. Přípravy běží naplno a naše týmy napříč Evropou se těší na vzrušující kampaně a uvedení produktů na trh během UEFA EURO 2024,“ dodává.
Z pozice oficiálního partnera a oficiálního smartphonu turnaje představí společnost vivo svou špičkovou technologii chytrých telefonů na světové fotbalové scéně a naváže kontakt s fanoušky prostřednictvím exkluzivních fanouškovských zážitků. vivo se zaměřuje na poskytování technologií a vlajkových chytrých telefonů, které umožňují snadné a dostupné fotografování na profesionální úrovni pro každého a dávají uživatelům možnost zachytit každý okamžik plný akce.
Turnaj UEFA EURO je jednou z nejvýznamnějších sportovních událostí na světě, na kterou se těší více než pět miliard fanoušků po celém světě. Během blížícího se EURO budou mít fanoušci příležitost se do tohoto zážitku skutečně ponořit prostřednictvím řady aktivit, které jsou možné i díky podpoře společnosti vivo. Před každým zápasem dostanou možnost zatančit si s některými z předních světových DJs a vytvořit nezapomenutelné vzpomínky díky společné lásce k hudbě a fotbalu. Značka také spojí síly s organizací UEFA, aby po každém zápase zaštítila ceremoniál volby hráče zápasu (Player of the Match) a společně s diváky ocenila ty největší fotbalové hvězdy.
Společnost vivo bude úzce spolupracovat s UEFA, aby zapojila fotbalové fanoušky po celém světě a podělila se o nadšení, které turnaj přinese. V rámci partnerství bude podporovat a vybavovat organizátory UEFA EURO 2024 vlajkovými smartphony vivo, které přispějí k úspěchu celé akce.
V roce 2021 společnost vivo jako oficiální partner UEFA EURO 2020 spustila kampaň Golden Ticket na sociálních sítích, která fanoušky vyzývala k zachycení a sdílení radostných okamžiků během turnaje. Obsah vytvořený fanoušky byl představen na zahajovacím a závěrečném ceremoniálu turnaje. Kromě toho společnost využila svou vlastní technologii umělé inteligence k restaurování památných fotografií slavných okamžiků z historie turnaje, které byly předány UEFA jako dárek k 60. výročí pořádání evropského šampionátu. Kromě toho se vivo prostřednictvím kampaně Golden Ticket spojilo s tisíci fanoušky v Evropě a přineslo vítězům nezapomenutelné okamžiky přímo na stadionu. A podpora fotbalu ze strany vivo se vztahuje i na další světové události.
Fotbal zůstává celosvětově nejsledovanějším sportem s bohatou historií, která je zároveň ztělesněním samotné podstaty týmové hry a snahy o dosažení společného cíle. Díky síle sportovního ducha dokáže fotbal bořit bariéry a budovat silná pouta mezi jednotlivci i komunitami. vivo je hrdé na to, že může budovat a posilovat vazby s fanoušky po celém světě skrze společnou vášeň.
O vivo
vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.
V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.
Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.
*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.
Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news
Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.