PRAHA, 29. listopadu 2024 – Ve čtvrtek proběhlo vyhlášení prestižní soutěže o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace – POPAI AWARDS. Společnosti THIMM se letos opět povedlo zabodovat. Z předávání si odnáší hned čtyři ceny. Dvě z nich získala za Jogurtový bar pro zákazníka Yoggies v kategorii Prostředky pro služby podpory prodeje a také Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru. V doprovodné soutěži Hvězda 3D reklamy obsadila druhé a třetí místo s jejími produkty Royal truck pro Royal Jerky a obalem na hru PSINA pro Spokojený Pes.
„Úspěchy, které jsme letos zaznamenali na retailové akci POPAI DAY, jsou pro nás obrovskou motivací k tomu, abychom neustále zvyšovali laťku své práce. Soutěž POPAI AWARDS představuje výjimečnou příležitost ukázat, jak inovativní a kreativní dokážeme být v oblasti retailových řešení. Naši vývojáři a výrobní tým odvedli letos opravdu fantastickou práci a právem se díky nim řadíme mezi špičku v oboru,” říká Martin Hejl, jednatel české společnosti THIMM.
THIMM zabodoval v kategorii Prostředky pro služby podpory prodeje s Jogurtovým barem pro Yoggies. Tento projekt spojuje kreativní design s praktičností a ekologickou odpovědností. Konstrukce z udržitelné vlnité lepenky zahrnuje funkční prvky jako pultíky s úložnými prostory, 3D sochy psů, stěnu s logem a stojan na televizi ve tvaru stromu. Díky snadné přemístitelnosti a možnosti opakovaného využití představuje praktické a udržitelné řešení. Projekt navíc obdržel také prestižní cenu Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru. Do této kategorie se nelze předem přihlásit a vítěze volí porota ze všech přihlášených exponátů. Společnost ji získala už podruhé. Naposledy tomu bylo v roce 2022.
Kromě Jogurtového baru zaujal THIMM i dalšími projekty, které uspěly v soutěži Hvězda 3D reklamy, kde získal 2. místo s Royal trucky pro Royal Jerky a 3. místo za obal na hru PSINA pro Spokojený Pes. „Tato ocenění dokazují, že dokážeme vytvářet nejen funkční, ale i vizuálně poutavé a inovativní obaly, které podporují prodej produktů. Jsme hrdí na to, že můžeme tímto způsobem reprezentovat kreativní a flexibilní přístup THIMMu. Získané ceny jsou pro nás známkou toho, že jsme konkurenceschopní a rosteme správným směrem,“ dodává Hejl.
THIMM k výrobě foodtrucků a kamionů v různých designech přizpůsobených různým příležitostem využil technologii digitálního tisku. Konstrukce i tvar byly navrženy tak, aby odpovídaly požadavkům značky Royal Jerky, která tímto obalem chtěla vytvořit dojem, že si zákazník kupuje produkt přímo z foodtrucku,. Tento originální přístup nejen upoutá pozornost, ale také posiluje zapamatovatelnost obalu a přispívá ke zvýšení povědomí o značce.
Desková hra PSINA spojuje udržitelný design, kreativitu a praktické využití. Obal, vyrobený z vlnité lepenky a zdokonalený laserovým výsekem, nabízí dokonale uspořádaný prostor pro všechny herní prvky, jako jsou figurky, karty a hrací deska, přičemž zcela eliminuje potřebu plastových vložek, což zdůrazňuje ekologickou odpovědnost. Design obalu zaujme nejen precizním zpracováním, ale i originálními detaily, jako je motiv psí tlapky, který fixuje herní komponenty, a pohyblivýma očima na víku. Tyto prvky nejen přitahují pozornost, ale také posilují zážitek ze hry a podtrhují zábavnou tématiku. Obal tak není jen funkčním řešením, ale i důkazem inovativního přístupu THIMMu k udržitelnému designu a kreativním obalovým řešením.
Společnost se v této soutěži umisťuje pravidelně již několik let. Své obaly vyrábí z udržitelné vlnité lepenky a její heslem je “Z vlnité lepenky cokoliv”. Tím se také řídí a kromě obalů a stánků zvládne například vytvořit i kostým.
Soutěž POPAI AWARDS, která se zaměřuje na nejlepší komunikační projekty v retailu, letos již po patnácté ocenila nejzajímavější realizace uplynulého roku. Díky soutěži mohou jednotliví výrobci a poskytovatelé POP materiálů své firmy zviditelnit, kreativně se realizovat a zároveň přispět do oboru novými nápady a inovacemi.
O společnosti THIMM
Společnost THIMM je významným poskytovatelem řešení pro obaly a distribuci zboží. Portfolio udržitelných řešení zahrnuje přepravní a prodejní obaly z vlnité lepenky, kvalitní prodejní stojany (displeje) a tiskové produkty pro další průmyslové zpracování. Inovativními, jednoduchými a udržitelnými řešeními pomáhá společnost Thimm svým zákazníkům se na trhu odlišit a vytvářet individuální značku. Tento rodinný podnik přitom na své strategické cestě „Thimm 2030“ předvídá ekonomické, ekologické a sociální výzvy budoucnosti a řeší je. Cílem společnosti Thimm je nabízet zákazníkům vždy nejjednodušší a nejlepší řešení. Tato zásadní orientace na zákazníka je hnacím motorem inovací a průkopnického ducha společnosti. Společnost Thimm proto důsledně investuje do rozvoje tržního zastoupení a inovativních technologií pro příští generaci. Rodinný podnik založený v roce 1949 v současné době zaměstnává přibližně 2 500 zaměstnanců v 13 závodech v Německu, Francii, Polsku, Rumunsku a Česku a v roce 2022 dosáhl ročního obratu přes 723 milionů eur.