Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií nástroji a zdroji zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií.

Ocenění se uděluje na základě zprávy „Serviceability Market Insights“ , která porovnává přední prodejce tiskových zařízení v západní Evropě a Severní Americe. Tento materiál vyzdvihl výjimečnou strategii společnosti Canon v oblasti servisu a podpory a její inovativní přístup ke zlepšování servisních možností. Zpráva pochválila společnost Canon také za zjednodušenou konstrukci svých zařízení, moderní nástroje, prediktivní analýzu a školicí programy, které pomáhají zkrátit dobu odstávek a řešit rychle problémy koncových zákazníků.

Deborah Hawkinsová, ředitelka skupiny Keypoint Intelligence Workplace Team, k tomu uvedla: „Tiskárny a multifunkční zařízení jsou klíčové pro řadu firemních procesů. Proto je důležité, aby byly prostoje způsobené nedostatečnou servisní podporou co nejkratší. Naše studie Market Insights ukázala, že společnost Canon je zaslouženým vítězem ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award v oblasti podpory servisu, protože nabízí perspektivní a efektivní služby, které umožňují lidem a organizacím zůstat produktivní.“

Canon získává take uznání za udržitelné postupy a oběhové hospodářství

Mezi další klíčové prvky, které zpráva oceňuje, patří udržitelné postupy společnosti Canon, jež dosáhly nejvyššího skóre v porovnání s ostatními hodnocenými konkurenty. Společnost Canon má rozsáhlou strategii obnovy, opětovného použití a oprav zařízení, náhradních dílů a spotřebního materiálu. Právě to u zákazníků hraje stále větší roli. Z hlediska produktů byla řada imageRUNNER ADVANCE ES označena za jeden z nejlepších příkladů nabídky repasovaných zařízení na trhu pro zákazníky, kteří chtějí podpořit oběhové hospodářství.

Marc Bory, viceprezident pro marketing a inovace, digitální tisk a řešení ve společnosti Canon Europe a generální ředitel společnosti IRIS, k tomu poznamenal: „Snaha o zajištění špičkových služeb zákazníkům je pro naši společnost již mnoho let klíčová. Těší nás, že jsme získali ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability stejně jako další prvenství podle doprovodné zprávy společnosti Keypoint Intelligence. Skvělé výsledky odráží trvalý závazek vůči našim zákazníkům a partnerům a odpovídají úsilí, které vynakládáme na úzkou spolupráci s klienty s cílem poskytovat co nejlepší servisní služby a zkracovat prostoje.“

„Jsme hrdí na to, že zákazníkům nabízíme vysoce kvalitní výrobky včetně udržitelných řešení. Pomáháme tím podnikům dosáhnout jejich cílů v oblasti oběhového hospodářství. Ve spojení s vynikajícím zákaznickým servisem dokážeme nabízet ty nejspolehlivější výrobky a nejlepší služby na trhu.“

Mezi další hardware, služby a řešení, které přispěly k vedoucímu postavení společnosti Canon v oboru, patří:

  • pracovníci v oblasti přímého servisu: společnost Canon, která disponuje jedním z největších objemů pracovní síly v oblasti přímého servisu, se výrazně zaměřuje na průběžné vzdělávání, aby zajistila vysokou úroveň odbornosti svých lidí. To jí umožňuje využívat přístupů připravovaných na míru pro přímé i nepřímé kanály,
  • design a hardware: zjednodušený design, vysoce kvalitní hardware a jednotnost platformy podporují vyšší ziskovost servisu a výrazné zkrácení doby oprav,
  • vzdálené řešení: společnost Canon se zaměřuje na rozšíření možností vzdáleného řešení pomocí asistenčních center a vzdálených nástrojů, jako je například rozšířená video asistence AVA. Kromě toho má být do konce roku 2024 dokončeno v celé organizaci nasazení platformy ServiceNow, která posílí integraci procesů správy incidentů, problémů a změn,
  • průběžná zpětná vazba od obchodních partnerů: fóra obchodních partnerů poskytují příležitost k výměně osvědčených postupů. To zajišťuje neustálé zlepšování služeb společnosti Canon v souladu s potřebami trhu.

O oceněních BLI Pacesetter Awards

Na základě rozsáhlých dotazníků, hloubkových rozhovorů a vlastní hodnotící stupnice uděluje společnost Keypoint Intelligence ocenění Buyers Lab Pacesetter Awards těm výrobcům OEM pro zobrazování dokumentů, kteří prokázali vedoucí postavení na trhu v různých kategoriích.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

Napsat komentář