Skinners slaví 8. narozeniny a v Brně otevírají svůj první concept store. V budoucnu by se měly otevřít i v Praze a dalších městech

Brněnská značka Skinners, která se zaměřuje na bosé obutí a výrobu ponožkobot, oslavila 8. narozeniny a při této příležitosti otevřela v Brně svůj první concept store. Kromě nabídky kompletní kolekce ponožkobot a barefootových tenisek bude prostor sloužit především jako místo pro workshopy, setkávání se zákazníky, partnery či novináři i jako studio pro natáčení oznámení produktových novinek a dalších aktivit Skinners.

Slavnostní otevření brněnského concept storu, který zákazníci najdou v ulici Údolní 27, se konalo 20. dubna za účasti zakladatelů společnosti Petra Procházky a Michaely Steinhauser. Návštěvníci mohli využít profesionálního podologického měření chodidel nebo vyzkoušet produkty Skinners na unikátní test zóně. Na místě byly k vidění také připravované a zatím neveřejné modely barefoot tenisek, které Skinners plánují představit v průběhu letošního roku.

Přírodní motivy a rozsáhlá test zóna

Skinners concept store se rozkládá na ploše 80 m2 a není koncipovaný pouze jako běžná prodejna, ale rovněž jako místo pro setkávání a zážitky. Celý prostor je laděný v přírodních motivech a čerpá inspiraci ve svěžích zelených barvách lesa. Skladem nabízí všechny modelové řady včetně limitované edice, aby měli zákazníci možnost si ponožkoboty i barefoot tenisky vyzkoušet.

„Naši zákazníci už dlouho volali po místě, kam by si mohli přijít vyzkoušet a osahat naše produkty. Zároveň jsme jim chtěli nabídnout prostor, kde se budou cítit podobně příjemně jako na procházce v přírodě. Proto jsme v prostorách prodejny vytvořili dominantní prvek v podobě test zóny, kde si mohou vyzkoušet, jak Skinners obstojí na nejrůznějších površích jako kamení, dřevo, mech, nebo třeba kostky lega,“ říká spoluzakladatel Skinners Petr Procházka.

Další prodejny v čele s Prahou

V budoucnu by Skinners chtěli rozšířit koncept brněnské prodejny i do Prahy a dalších měst. „Už od samotného neoficiálního otevření jsme na naši prodejnu dostávali nesmírně pozitivní zpětnou vazbu. Ta nás velmi motivuje a utvrzuje v tom, že jdeme správným směrem. Určitě nechceme zůstat pouze u jedné prodejny a otevření pobočky v Praze je jen otázkou správného načasování, a hlavně nalezení vhodného prostoru na dobré adrese,“ dodává spoluzakladatelka Michaela Steinhauser.

O Skinners

Skinners ovládli trh se svými ponožkobotami, které přinesly průlom v oblasti barefoot obouvání. Tomu pomohly i dvě úspěšné crowdfundingové kampaně na Kickstarteru, které dostaly Skinners do 120 zemí světa. V loňském roce se společnost posunula v segmentu barefoot o další krok a představila nový model barefoot tenisek Skinners Walker, podpořený kampaní na českém HitHitu. Ta se stala druhou nejúspěšnější kampaní na portálu a cíl překonala hned 14x. V letošním roce Skinners započali úspěšnou expanzi do Německa a USA a představili novou limitovanou edici ponožkobot Skinners Black 2.0, kterou se vrací zpátky ke kořenům a vzdávají hold svému úplně prvním modelu Skinners 1.0. Toho od svého vzniku prodali více než 417 tisíc párů.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version