S novou aplikací Nesnězeno zachráníte jídlo i na Slovensku, v Maďarska a Rumunsku, nově umí i jednu platbu za více nákupů

Brno, 6. února 2025: Platforma Nesnězeno, která bojuje proti plýtvání potravinami, představila novou verzi své mobilní aplikace. Jednotnou verzi mohou využívat zákazníci ve všech čtyřech zemích, kde Nesnězeno působí. Aplikace přináší řadu vylepšení včetně pokročilého filtrování a hodnocení balíčků, rozšíření platebních možností nebo tmavý režim. Nesnězeno s aplikací cílí do první pětky nejvyužívanějších B2C i B2B aplikací v segmentu potravin.

Aplikace Nesnězeno se díky své globální verzi a synergii se společností Munch zařadilo po bok dalším společnostem, které využívají jednu aplikaci na všech trzích. Zákazníkům se tak výrazně zjednodušuje přístup k zajímavým nabídkám nehledě na to, ve které zemi se právě nacházejí.

Pokročilé filtrování i jednodušší placení

Aplikace umožňuje pokročilé filtrování nabídek. Časový filtr umožní zobrazit jen nabídky dostupné až v konkrétní hodinu – tak, aby si zákazníci snadno našli balíčky, které si mohou vyzvednout po cestě z práce nebo ze školy. Díky vylepšenému mapovému podkladu aplikace umožňuje také filtrování podle druhů jídla či produktů přímo v mapě. Zákazníci si tak mohou zobrazit například pouze vegetariánská jídla nebo skrýt již vyprodané nabídky. Zároveň si mohou přidat nabídky mezi oblíbené a ve chvíli jejich dostupnosti dostanou notifikaci. Novinkou je možnost zapnutí režimu dark-mode a nové možnosti hodnocení balíčků.

Nová verze aplikace vychází vstříc aktuálním trendům v oblasti placení a rozšiřuje dostupné platební metody o Google Pay a Apple Pay, aby bylo placení co nejpohodlnější a nejrychlejší. Zároveň umožní zákazníkům objednat si z více míst a zaplatit najednou.

Nesnězeno pokrývá už všechny kraje ČR. Platformu Nesnězeno a Munch, které se spojily a čerpají ze vzájemných synergií, využívají v ČR, na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku už více než dva miliony zákazníků. Společně tak zachránili již více než 3 miliony balíčků potravin.

O Nesnězeno a Munch  

Munch byl založen v roce 2020 Botondem Zsoldosem, Bencem Zweckerem, Albertem Wettsteinem a Kirillem Perepelicou, jejichž misí bylo bojovat proti plýtvání potravinami prostřednictvím technologií. Společnou vizí bylo představit udržitelný přístup k potravinářskému průmyslu, který přinese prospěch jak majitelům podniků, tak zákazníkům. Restaurace, pekárny, obchody s potravinami či hotely využívají platformu Munch k prodeji svých nespotřebovaných, vysoce kvalitních potravin za snížené ceny.

V listopadu 2022 se Munch sloučil s českou aplikací Nesnězeno, založenou Jakubem Hennim. Dosud Munch zachránil více než 3 milionu balíčků potravin v České republice, Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku. Tyto snahy byly rovněž oceněny množstvím cen: Nesnězeno získalo absolutní vítězství v ekologické soutěži E.ON Energy Globe nebo také Czech Social Awards v kategorii Startup. Munch na druhou stranu získal prestižní ocenění „Udržitelná společnost roku“ a „Cenu za prevenci plýtvání potravinami“ na Maďarské národní zemědělské a potravinářské výstavě.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version