Prezidentské volby v Česku podle Google Trends

Trendující vyhledávací dotazy související s prezidentskými volbami, Vyhledávání Google, Česko,  9. 1. 2023 – 17. 1. 2023

  • Vyhledávání dotazu “výsledky voleb” vzrostlo o více než 5000 % (a řadilo se tak k tzv. průlomovým dotazům).
  • Dotaz “kdo vyhral volby” byl jedním z nejvyhledávanějších výrazů v Česku v daném období.
  • Vyhledávání dotazu “volební místnosti mapa” vzrostlo o více než 5000 % (a řadilo se tak k tzv. průlomovým dotazům).
  • Vyhledávání dotazu “seznam volby” vzrostlo o více než 5000 % (a řadilo se tak k tzv. průlomovým dotazům).
  • Vyhledávání dotazu “do kolika jsou volby” vzrostlo o více než 4,400 %.
  • Vyhledávání dotazu “kdy je druhe kolo voleb” vzrostlo o více než 1,900 %.

Trendující otázky týkající se voleb, Vyhledávání Google, Česko, 9. 1. 2023 – 17. 1. 2023

  1. kdo vyhral volby
  2. kdo vyhrava volby 2023
  3. kdo vyhrál volby v praze
  4. kdo vede ve volbach 2023
  5. na jak dlouho je volen prezident cr
  6. jak volit
  7. kde volim
  8. kde je volebni mistnost
  9. jak vyplnit volební lístek
  10. kdo vyhral prvni kolo voleb

Trendující otázky týkající se prezidentského kandidáta Petra Pavla, Vyhledávání Google, Česko, 9. 1. 2023 – 17. 1. 2023

  1. kde se narodil petr pavel
  2. co slibuje petr pavel
  3. co chce petr pavel
  4. kde žije petr pavel
  5. kdo stoji za petrem pavlem

Trendující otázky týkající se prezidentského kandidáta Andreje Babiše, Vyhledávání Google, Česko, 9. 1. 2023 – 17. 1. 2023

  1. kde bydli andrej babis
  2. proč volit babise
  3. kdo voli babise
  4. proč nevolit babiše
  5. jak se stal babiš prezidentem

GRAF: Zájem o prezidentské kandidáty ve Vyhledávání Google v průběhu času v Česku: Petr Pavel a Andrej Babiš

Zde můžete porovnat zájem o prezidentské kandidáty ve Vyhledávání Google podle jednotlivých regionů a související vyhledávací dotazy pro každého kandidáta.

Poznámky

  • Údaje z Google Trends nevypovídají o záměrech voličů a neměly by být zaměňovány za data z průzkumů veřejného mínění.
  • U „průlomových dotazů“ došlo k nárůstu vyhledávání výrazu o více než 5 000 %. V některých případech proto, že se jedná o nové dotazy, které byly předtím vyhledávány minimálně (pokud vůbec).
  • „Nejvyhledávanější” dotazy jsou ty, které se v daném časovém rámci a lokalitě umístily na nejvyšších příčkách z hlediska objemu vyhledávání.
  • “Trendující dotazy” jsou vyhledávací výrazy, které v daném časovém období zaznamenaly největší nárůst objemu vyhledávání ve srovnání s předchozím obdobím.
  • Další informace o naší metodice a interpretaci dat naleznete zde: Časté dotazy ohledně dat Trendů Google.
  • Prosíme, abyste při publikaci dat nebo vizualizací obsažených v tomto newsletteru uváděli jako zdroj Google Trends.

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version