Polovina pracovníků ve veřejném sektoru přiznává, že problémové procesy způsobily ztrátu dat

Každý pracovník také každý měsíc ztratí jeden den času kvůli nekvalitním informačním technologiím, které mu brání dělat jeho práci

Podle nového výzkumu společnosti Epson polovina (49 %) ve veřejném sektoru přiznává, že v jejich pracovních procesech jsou přítomny chyby, které za posledních 12 měsíců vedly ke ztrátě dat nebo dokumentů.

Další polovina (45 %) říká, že tyto ztráty dat jsou způsobeny zvyšujícím se množstvím práce a špatnými technologiemi. Ačkoli ztrátu dat může způsobit mnoho faktorů, skoro dvě třetiny (61 %) říkají, že schopnost skenovat a digitalizovat záznamy je uznávána jako nejlepší řešení pro zabezpečení dat v rámci organizace. Je to významný a jednoduchý způsob, jak zlepšit správu dat.

Nicméně pouze čtvrtina respondentů (24 %) říká, že zvýší objem skenování, aby se omezily ztráty dat a záznamů. Respondenti vědí, co musí udělat, ale nevyužívají řešení, která mají k dispozici.

Tento průzkum mezi 1205 pracovníky ve veřejném sektoru z Evropy, Blízkého východu a Afriky také odhalil, že pracovníci každý měsíc osobně přijdou o jeden den (7 hodin) času kvůli nekvalitním informačních technologiím, které jim bránit dělat jejich práci. Většina výsledků v tiskové zprávě jsou za Českou republiku.

Jelikož efektivita a produktivita jsou ve veřejném sektoru vždy důležité, může investice do lepších technologií představovat rychlé řešení.

Marcel Divín, Branch Office Manager ve společnosti Epson CZ&SK, tato zjištění okomentoval následovně: „Ztráta dat a cenného času představují jedny z největších problémů, kterým pracovníci ve veřejném sektoru čelí.

Mnoho státních služeb v současnosti pracuje v zastaralých systémech, což může mít negativní vliv na produktivitu a efektivitu. Ačkoli došlo k určitému pokroku, výrobci technologií, jako jsme my, musí dělat vše, co je v jejich silách, aby tyto problémy vyřešili a veřejný sektor podpořili, až bude připraven na digitalizaci. Tak bude možné zabezpečit data a zlepšit pracovní postupy.“

Veškerá zjištění tohoto výzkumu jsou k dispozici ke stažení ve zprávě IT periferní zařízení již nejsou periferní:

https://neon.epson-europe.com/files/assets/source/a/h/v/r/a15102-research-lores-cs-cz-vertical_research_report.pdf 

O výzkumu

Tento výzkum byl zadán společností Epson a proveden online společností Coleman Parkes mezi 5650 osobami s rozhodovací pravomocí, uživateli a influencery v oblasti IT a technologických periferních zařízení mezi dubnem a červnem 2022. Většina výsledků v tiskové zprávě jsou za Českou republiku. Byl zaměřen na vzdělávací, zdravotnický a veřejný sektor.

O společnosti Epson

Epson je přední světový dodavatel technologií, který spoluvytváří udržitelné prostředí a přispívá k rozvoji komunit. Využívá k tomu efektivní, kompaktní a přesnou techniku a digitální technologie propojující lidi, věci a informace. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblasti domácího a firemního tisku, komerčního a průmyslového tisku, výroby a v oblasti vizualizace a životního stylu. Do roku 2050 společnost Epson dosáhne uhlíkové neutrality a eliminuje používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy. Skupina Epson má celosvětovou působnost, je řízená japonskou společností Seiko Epson Corporation a generuje každoroční prodeje v hodnotě okolo 1 bilionu japonských jenů.

global.epson.com

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version