Huawei Mobile Broadband Forum 2022: 5G sítě rostou nejrychleji ze všech

Rozvoj telekomunikačních 5G sítí nabral během uplynulých tří let obrátky. Od prvních komerčních nasazení sítí v roce 2019 hrstkou operátorů jsou k dnešnímu datu po světě rozmístěny více než tři miliony základnových stanic a 5G sítě, které v současné době nabízí více než 230 operátorů, využívá okolo 700 milionů koncových zákazníků. Jaký bude vývoj mobilních sítí do budoucnosti a co mohou přinést koncovým zákazníkům, operátorům a celému telekomunikačnímu sektoru diskutují účastníci 13. ročníku Mobile Broadband Forum (MBBF) v thajském Bangkoku.

„Technologie 5G se rozrůstá mnohem rychleji než jakákoli předchozí generace mobilních sítí,“ prohlásil úvodem současný předseda představenstva společnosti Huawei Ken Chu. „Během pouhých tří let jsme zaznamenali solidní pokrok v zavádění sítí, spotřebitelských službách a průmyslových aplikacích. Všichni bychom měli být hrdí na pokrok, kterého jsme dosáhli.“ I přes současný pozitivní vývoj je však cesta k plně digitalizované společnosti ještě velmi dlouhá. Abychom naplno rozvinuli potenciál nových sítí, Chu zdůraznil, že je zapotřebí vzájemná spolupráce na všech úrovních i expanze do služeb, jako jsou cloud či systémová integrace.

Výhody pro uživatele i operátory

V odvětví telekomunikací doposud stále platí, že většinu příjmů operátora tvoří služby pro koncové zákazníky. Rozšiřující se 5G sítě přináší spotřebitelům výrazně zdokonalený uživatelský zážitek a právě tento zážitek nyní mění chování spotřebitelů – raketově například roste konzumace videí v HD kvalitě. Nové mobilní aplikace, které těží z vyšší rychlosti a nižší latence 5G připojení, zdvojnásobily průměrnou spotřebu dat uživatele a zvyšují operátorům průměrný příjem na uživatele o 20 – 40 %, což přispívá k trvalému růstu výnosů operátorů.

Dalším motorem pro nárůst tržeb jsou 5G aplikace B2B, které zároveň vytvářejí značnou hodnotu v odvětvích, jako jsou ropný a plynárenský průmysl, výroba či doprava. Tyto aplikace pro operátory generují skutečnou komerční hodnotu. V uplynulém roce takto značně profitovali čínští operátoři – díky více než třem tisícům nových průmyslových 5G projektů zvýšili své tržby zhruba o půl miliardy USD. Tyto projekty navíc dále generovaly cca desetinásobek této částky ze souvisejících datových služeb a integrovaných ICT služeb. Sítě 5G umožňují vznik nových scénářů pro poskytování služeb, pro aplikace i obchodní modely a 5G B2B aplikace se tak již brzy mohou stát nejrychleji rostoucím zdrojem příjmů pro poskytovatele připojení.

Důraz na uživatele a implementaci inovací

Chu zdůraznil tři hlavní aspekty, na které je potřeba dbát při snaze zvýšit zisky operátorů a plně využít potenciál nových technologií. Sítě by měly být konstruovány tak, aby se přizpůsobily různým uživatelským potřebám. Toto demonstroval na příkladu čínských operátorů, kteří optimalizovali sítě na sledování populárních online videí prostřednictvím aplikací jako je TikTok. Optimalizací snížili čekání na načtení videa při spuštění o 50 % a zamrzání videí dokonce o 90 %, díky čemuž zlepšili zážitek spotřebitelů natolik, že ve výsledku konzumovali dvakrát více dat.

Podle Chua je dále nutné postupovat vpřed s technologiemi 5.5G, které mají poskytnout 10 Gbps downlink, 1 Gbps uplink, kapacitně zvládat 100 miliard připojení a podporovat chytré sítě. V neposlední řadě je důležité podporovat další inovace, které staví na využití 5G sítí. Díky velké šířce pásma a nízké latenci lze poskytovat zcela nové služby – operátoři mohou jednotlivým spotřebitelům nabízet nové zážitky, jako je rozšířená realita (XR), cloudové hry a rozšířené služby volání, zároveň také mohou poskytovat podnikům komplexnější řešení pro digitální transformaci.

Toto potvrdil také James Čchen, obchodní ředitel divize mobilních sítí Huawei. Nejenže jsou sítě 5G ve srovnání s 4G 10krát rychlejší a poskytují rychlosti vyšší než 1 Gb/s, uživatelé 5G také spotřebují dvakrát více dat než uživatelé 4G – více než 20 GB za měsíc – a očekává se, že toto množství bude nadále růst. Toto podle Čchena vytváří obrovské příležitosti pro operátory zejména v oblastech uživatelského zážitku, internetu věcí (IoT) a průmyslové digitalizace. Navzdory těmto příležitostem je však zavádění 5G sítí v různých zemích stále nekonzistentní. V současnosti je pokrytí 5G dostupné pouze pro 29 % celosvětové populace, tedy mnohem méně než 4G, které pokrývá 92 %. Podle Čchena je k plnému využití potenciálu 5G a dosažení komerčního úspěchu nutné urychlit zavádění sítí nové generace a maximálně využít „každé pásmo, každý hertz a každý watt“.

Global Mobile Broadband Forum 2022 pořádá společnost Huawei ve spolupráci s průmyslovými partnery GSMA a GTI. Události se každoročně  účastní operátoři mobilních sítí, lídři v odvětví ICT a globální partneři napříč celým ekosystémem technologií, aby diskutovali o tom, jak dosáhnout komerčního úspěchu telekomunikačních sítí, stejně tak jako o dalších průmyslových tématech s vysokou prioritou, jako jsou zelené technologie, umělá inteligence a evoluce 5G.

Další informace naleznete na adrese: https://www.huawei.com/en/events/mbbf2022. 

O společnosti Huawei

Huawei je vedoucím globálním výrobcem infrastruktury informačních a komunikačních technologií a chytrých zařízení. Nabízíme integrovaná řešení ve čtyřech klíčových oblastech, kterými jsou telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby. Naším závazkem je každému jednotlivci, domácnosti a organizaci přinášet digitální řešení pro plně propojený, inteligentní svět.

Ucelená nabídka produktů, řešení a služeb Huawei je současně konkurenceschopná a bezpečná. Pro naše zákazníky vytváříme trvalé hodnoty prostřednictvím otevřené spolupráce s partnery v rámci ekosystému. Pomáháme lidem k jejich růstu, pracujeme na větším komfortu občanů v domácnostech a inspirujeme organizace všech druhů a velikostí k inovativnějším přístupům.

V Huawei se inovace zaměřují na potřeby zákazníků. Silně investujeme do základního výzkumu, přičemž se soustředíme na technologicky přelomová řešení, která posouvají svět kupředu. Máme více než 194 tisíc zaměstnanců a působíme ve více než 170 zemích a regionech. Společnost Huawei byla založena v roce 1987 a funguje jako soukromá společnost plně vlastněná svými zaměstnanci.

Pro více informací prosím navštivte naše webové stránky www.huawei.com nebo nás sledujte na:

LG představilo nové herní rozhraní a cloudové herní služby

Společnost LG Electronics (LG) rozšiřuje herní zážitek na novějších televizorech o přidané cloudové herní služby. Aktualizace uživatelského rozhraní usnadní přístup do hry. Tato vylepšení jdou ruku v ruce se závazkem společnosti LG přinášet do svých televizorů obsah a funkce zaměřené na hráče.

Díky novým cloudovým herním platformám, které nevyžadují počítač, herní konzoli nebo samostatnou instalaci hry, je hraní her přístupnější než kdykoli předtím. Aplikace Blacknut a Utomik Cloud přinášejí nepřeberné množství titulů zahrnujících klasické AAA hry, oblíbené indie hry, adventury nebo třeba sportovní a strategické tituly. Prostřednictvím měsíčního předplatného nabízejí obě aplikace uživatelům možnost vybrat si a okamžitě hrát jakoukoli hru z rozsáhlých katalogů.

Rozsáhlá knihovna cloudových her

Aplikace Blacknut poskytuje předplatitelům více než 500 her pro PC a konzole s nejrůznějším prémiovým obsahem pro všechny členy rodiny a až pěti hráčskými profily. Katalog Blacknut představuje největší sbírku závodních a sportovních her v oblasti cloudových služeb, ale také kritikou uznávané hity, jako jsou Metro Exodus, Overcooked a rozsáhlou kolekci her od studia Disney. Utomik Cloud se může pochlubit výběrem více než 100 her ze své obsáhlé knihovny her pro PC, které pokrývají různé žánry s oblíbenými indie hrami jako Coffee Talk, My Time at Portia a Turnip Boy Commits Tax Evasion.

Praktická Gaming shelf usnadní ukládání herních titulů

Cloudové herní aplikace budou k dispozici v obchodě LG Apps Store pro televizory LG se systémy webOS 6.0 a webOS 2022. A díky aktualizovanému hernímu uživatelskému rozhraní LG budou moci uživatelé brzy najít řadu populárních cloudových herních služeb na praktické Gaming shelf1. Vybrané tituly NVIDIA GeForce NOW jsou již nyní přístupné právě na Gaming shelf. Možnost přístupu k hrám i dalším herním službám prostřednictvím služby Gaming Shelf bude přidána v budoucích aktualizacích.

Herní aplikace Blacknut a Utomik Cloud, které LG představila na letošním IFA veletrhu, se na televizorech LG objeví začátkem příštího roku.2

2 Gaming shelf je celosvětově dostupná pro modely LG Smart TV se systémem webOS 6.0 a webOS 2022.

1 Blacknut bude od září k dispozici v příslušných modelech LG Smart TV ve Velké Británii, Francii, Německu, Rakousku a Švýcarsku, později v Severní Americe a v dalších regionech po celém světě v prvním čtvrtletí roku 2023. Služba Utomik Cloud bude uvedena na trh od listopadu v USA, Velké Británii, Irsku, Německu, Nizozemsku, Belgii a Lucembursku.

O společnosti LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

Společnost LG Home Appliance & Air Solution Company je světovým lídrem v oblasti domácích spotřebičů, řešení pro inteligentní domácnosti, systémů na úpravu vzduchu a vizionářských produktů s technologií LG ThinQ AI. Společnost vytváří různá řešení se svými špičkovými technologiemi a zavázala se zajišťovat lepší a zdravější život spotřebitelů vyvíjením promyšleně navržených kuchyňských a domácích spotřebičů, řešení typu HVAC a řešení na čištění vzduchu. Společně tyto produkty poskytují větší pohodlí, vynikající výkon, efektivní provoz a působivé zdravotní výhody. Pro další novinky z LG navštivte www.LGnewsroom.com.

Experti z Huawei již sedmým rokem školili české talenty

Studenti technologických oborů českých vysokých škol se letos již posedmé mohli zúčastnit výběrového vzdělávacího programu Seeds for the Future. Globální iniciativa společnosti Huawei sdružuje špičky v sektoru ICT a pod jejich vedením již čtrnáct let nabízí talentovaným studentům jedinečnou příležitost rozšířit si vzdělání o nejnovější poznatky v oblastech inovací, jako umělá inteligence, 5G sítě, cloudové systémy a další chytré technologie. Více než dvě desítky studentů z VŠB v Ostravě a VŠTE v Českých Budějovicích v těchto dnech prezentují své závěrečné projekty a pak se přidají k více než stovce úspěšných absolventů, kteří prošli programem v minulých letech. Letošní absolventi mají také poprvé možnost zapojit se do mezinárodní soutěže Tech4Good, která se bude konat v lednu 2023.

Iniciativa Seeds for the Future se již od roku 2008 drží motta, že největším darem je vzdělání. Program, který si od svého debutu získal oblibu u studentů napříč 137 zeměmi a regiony, je k dnešnímu dni nejdéle trvající aktivitou Huawei podporující společenskou odpovědnost (CSR – corporate social responsibility). Seeds for the Future nabízí talentům v oboru možnost rozvíjet své nadání v oblastech nejmodernějších technologií, předává znalosti pro uplatnění v sektoru IT a telekomunikací a zároveň umožňuje navazovat mezinárodní kontakty. Vzdělávací program od svého spuštění pomohl více než 12 tisícům studentů po celém světě, jeho česká adaptace byla úspěšně spuštěna v roce 2015.

Letošní program probíhal stejně jako v minulých dvou letech po většinu času online a byl zaměřen na pokročilé kurzy, jako je 5G, AI, cloud computing, digitální energie, kybernetická bezpečnost, digitální obchod a chytrá města. Účastníci se také seznámili s kurzy vedení v oborech mezikulturního a strategického managementu a zároveň si mohli procvičit své dovednosti v oblasti leadershipu. Součástí byl i jeden den strávený v pražské centrále Huawei, kde se studenti setkali s CEO české pobočky Jamesem Wangem a v rámci workshopů se dozvěděli mimo jiné také jak komunikovat své projekty a nápady pod vedením specialistky Martiny Kemrové.

„Vedle účasti na lekcích studenti po celý týden pracují ve skupinách na projektu, jehož téma si sami vybrali, protože je oslovuje a zároveň trápí v běžném životě. Jeden tým se například zaměřil na nedostatek volně či levně dostupných kvalitních počítačů pro studenty a začínající podnikatele, jiný otevřel palčivé téma neefektivní recyklace plastů,“ uvedla Gabriela Löbel, manažerka pro společenskou odpovědnost v Huawei, která spolu s Jamesem Wangem přivítala studenty v pražské centrále.

Letos se budou moci absolventi zapojit do globální soutěže Tech4Good, která odstartovala v roce 2021. cílem je hlouběji seznámit účastníky s nejnovějšími trendy v digitalizaci a se způsoby využití digitálních technologií k řešení běžných sociálních problémů. Prostřednictvím Tech4Good studenti rozvíjejí svou kreativitu, zdokonalují své podnikatelské dovednosti a kultivují všeobecný smysl pro společenskou odpovědnost. Soutěž, která probíhá v týmech a pod vedením špičkových expertů Huawei, je součástí snahy společnosti rozvíjet nadání mladých talentů a zároveň objevovat nové metody, jak využít technologických inovací k podpoře udržitelnosti.

„Tento projekt mi otevřel mnoho nových dveří, poznal jsem mnoho nových lidí a naučil jsem se hodně o technologiích kolem nás,“ prohlásil o své účasti v programu Seeds for the Future Jakub Látal z českobudějovické VŠTE. Zástupci Huawei věří, že podobné příležitosti pomohou mladým lidem nejen nastartovat kariéru a získat konkurenční výhodu, ale také v budoucnosti stát v čele digitálních inovací. „Digitální transformace je všude kolem nás a svět informačních a komunikačních technologií bude do budoucna jedním ze základních stavebních kamenů úspěšné a rostoucí společnosti. Právě proto je tak důležité neustále poskytovat studentům šance rozvíjet své nadání,“ uzavřela Gabriela Löbel. 

O společnosti Huawei

Huawei je vedoucím globálním výrobcem infrastruktury informačních a komunikačních technologií a chytrých zařízení. Nabízíme integrovaná řešení ve čtyřech klíčových oblastech, kterými jsou telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby. Naším závazkem je každému jednotlivci, domácnosti a organizaci přinášet digitální řešení pro plně propojený, inteligentní svět.

Ucelená nabídka produktů, řešení a služeb Huawei je současně konkurenceschopná a bezpečná. Pro naše zákazníky vytváříme trvalé hodnoty prostřednictvím otevřené spolupráce s partnery v rámci ekosystému. Pomáháme lidem k jejich růstu, pracujeme na větším komfortu občanů v domácnostech a inspirujeme organizace všech druhů a velikostí k inovativnějším přístupům.

V Huawei se inovace zaměřují na potřeby zákazníků. Silně investujeme do základního výzkumu, přičemž se soustředíme na technologicky přelomová řešení, která posouvají svět kupředu. Máme více než 194 tisíc zaměstnanců a působíme ve více než 170 zemích a regionech. Společnost Huawei byla založena v roce 1987 a funguje jako soukromá společnost plně vlastněná svými zaměstnanci.

Pro více informací prosím navštivte naše webové stránky www.huawei.com nebo nás sledujte na:

Repasované iPhony Swappie mají o 78 % nižší uhlíkovou stopu než nové telefony

Swappie, přední evropská platforma pro nákup i prodej repasovaných iPhonů, vydává svůj první environmentální report, ve kterém stanovuje cíle pro snížení emisí skleníkových plynů a maximální úsporu uhlíkové stopy svých zákazníků pro následující dva roky.

Repasované telefony mají oproti novým až o 78 % nižší uhlíkovou stopu

Elektronický průmysl vyprodukuje každý rok miliony tun oxidu uhličitého – konkrétně jde o 3 % všech světových emisí. Environmentální report, který vydala společnost Swappie, však odhaluje, že díky repasování lze ušetřit až 78 % emisí vyprodukovaných při pořizování nových telefonů. Při jejich výrobě se využívají vzácné kovy, z nichž je řada získávána pomocí těžby, která je velmi náročná pro životní prostředí. Díky eliminaci těchto zásahů, snížení náročnosti dodavatelského řetězce a omezení emisí při výrobě tak platforma poskytující repasovaná zařízení představuje udržitelný byznysový model cirkulární ekonomiky. Společnost tak uvádí, že v roce 2021 každý repasovaný telefon díky prodloužení jeho životnosti ušetřil v průměru 61,5 kg uhlíkových emisí – odpovídající přínos má například život jednoho vysazeného stromu během 10 let. Pokud se tedy spotřebitelé rozhodnou pro repasovaný iPhone, prodlouží životnost stávajícího smartphonu a zároveň sníží svou vlastní uhlíkovou stopu.

Swappie chce do roku 2024 svými telefony ušetřit 100 000 tun uhlíkových emisí

V roce 2016, když byla společnost založena, bylo jen 5 % telefonů zakoupeno jako použité. Od té doby Swappie rozšířila svou komunitu na více než milion zákazníků po celé Evropě. Díky tomu, že si zákazníci Swappie vybrali místo nových smartphonů repasované, ušetřili v roce 2021 více než 23 500 tun emisí CO2e – to je stejné množství, jako zachytí 389 401 stromů za 10 let. Společnost Swappie se nyní zavazuje, že do roku 2024 pomůže zákazníkům po celém světě překročit 100 000 tun ušetřených emisí CO2e.

Swappie bude do roku 2024 používat pouze elektřinu z obnovitelných zdrojů

Environmentální report společnosti Swappie uvádí také její cíle jakožto udržitelné firmy. Od roku 2016 proběhlo otevření dvou center pro repasování, ve Finsku a Estonsku, expanze na 15 evropských trhů a rozšíření týmu na více než 1000 stálých zaměstnanců. To přirozeně prohloubilo také dopad společnosti na životní prostředí. V letošním roce firma získala environmentální certifikace ISO 9001 a ISO 14001, ale aby šla i nadále příkladem, byla vytvořena digitální platforma pro sledování vlastních negativních dopadů na životní prostředí. V roce 2021 činily emise skleníkových plynů společnosti Swappie celkem 10 445 tun emisí CO2e, jejichž zdrojem je teplo, elektřina a klimatizace spolu s dojížděním zaměstnanců a služebními cestami.

Hlavní změny, kterými chce Swappie snížit svůj dopad na životní prostředí

  • Snížit spotřebu energie a do roku 2024 plně přejít na energii z obnovitelných zdrojů.
  • Integrovat do roku 2024 inovativní způsoby zpracování elektroodpadu a jeho recyklace: využít 100 % funkčních částí chytrých telefonů a sbírat a recyklovat 100 % jejich nefunkčních součástek.
  • Pokračovat ve spolupráci na kampani Right to Repair, která vyzývá, aby byla elektronická zařízení lépe přizpůsobena k drobným opravám prováděným samotnými zákazníky, což by vedlo k prodloužení životnosti a snížení množství elektroodpadu. Společnost chce také dále kooperovat s Eurefas, Evropskou asociací pro repasování.

„Poslední měsíce nám extrémní sucha a vysoké teploty připomínaly, jak závažné klimatické krizi naše planeta čelí. Tyto jevy mají nesčetné množství příčin, nicméně je jisté, že jsou prohlubovány i lidskou činností. Přemýšlet o naší klimatické budoucnosti sice není jednoduché, ale teď není čas na to, abychom se bránili realitě a své úsilí vzdávali. Nyní totiž potřebujeme pravý opak. Musíme své snahy znásobit a připomenout lidem, jaký dopad mají jejich každodenní rozhodnutí a jak velký mohou mít vliv na naši planetu.

Ve Swappie pevně věříme, že pro udržitelný chod světa je nutná cirkularita a chceme motivovat co nejvíce lidí k tomu, aby se k této myšlence přidali. Musíme zvýšit důraz na to, aby firmy přinášely planetě dlouhodobý pozitivní dopad – mezi lidmi se totiž objevují názory, že ziskovost firem a udržitelný vývoj nemohou společně existovat. Ve Swappie ale věříme, že pro úspěšné rostoucí společnosti musí být udržitelnost základním pilířem. Doufáme, že v budoucnu uvidíme více cirkulárních ekonomik i v dalších odvětvích a vyzýváme i další společnosti, aby se k našemu udržitelnému závazku připojily,” komentuje zveřejnění environmentálního reportu CEO a spoluzakladatel Swappie, Sami Marttinen.

Swappie

Swappie je přední online platforma pro nákup i prodej repasovaných chytrých telefonů. Posláním společnosti je poskytovat vysoce kvalitní, cenově dostupnější a ekologický způsob pořizování telefonů. V současné době působí v 15 evropských zemích včetně Švédska, Itálie nebo Německa. Swappie výrazně vyrostlo v roce 2020 s tržbami v hodnotě 110 milionů dolarů (2,5 miliardy korun) a stalo se tak od svého založení v srpnu 2016 nejinovativnější a nejrychleji rostoucí evropskou společností. Dosud rozšířilo svůj tým na 1 200 zaměstnanců a získalo celkem 171 milionů dolarů (3,6 miliard korun) od investorů. Pro více informací navštivte https://swappie.com/cz/.

Ještě rychlejší, bezpečnější a výkonnější operační systém EMUI 13 od HUAWEI

Nová generace smartphonů přichází se spoustou nových funkcí. Jsou rychlejší, výkonnější a operační systém EMUI 13 je vytvořen pro vylepšení každého aspektu uživatelského zážitku. Díky patentované technologii EMUI 13 uživatel jednoduše propojí všechna svá zařízení. Přináší také vylepšené uživatelské rozhraní, technologii optimalizace výkonu a vylepšené funkce ochrany soukromí a zabezpečení, které poskytují propojený, flexibilní a spolehlivý zážitek v jakékoli situaci.

Udělejte si pořádek ve svých aplikacích

Skrze EMUI 13 mohou uživatelé pracovat s jednou domovskou obrazovkou, na které uvidí veškeré informace. Obrazovku si mohou nastavit přesně podle svých představ a mít po ruce funkce, které nejčastěji využívají.

S novou funkcí widget uživatelé mohou jednoduše nahlížet do aplikací bez nutnosti jejich otevření. Přejetím některých ikon mohou uživatelé generovat widget pro aplikace a následně si je připnout na domovskou obrazovku, nebo vybrat přímo lokaci, kam je naopak ukryjí. Už se nestane, že by se uživatel v množství widgetů ztrácel. EMUI 13 nabízí možnosti poskládat widgety skrze Card Folder funkci, přinášející chytré a jednoduché cesty k jejich organizaci. Ať už si widgety nakombinuje uživatel jakkoli, HUAWEI nabízí možnost mít na domovské obrazovce pořádek jako nikdy předtím.

Pro ještě lepší organizaci EMUI 13 poskytuje vylepšenou funkci The Smart Folders, kdy je možnost výběru z vice velikostí. K předchozím možnostem 1:2, 2:2 a 4:4 nově také nabízí úpravu velikosti na 1:2, 2:4 a další. Pokud uživatelé změní velikost svých složek, množství zobrazených aplikací se změní automaticky pro co nejpříjemnější zážitek při používání domovské obrazovky.

Propojte všechna svá zařízení

EMUI 13 operační systém umožňuje propojit až 10 vašich zařízení a vytvořit unikátní ekosystém. Jak to funguje? Jednoduše stačí pouhým přetažením ikony libovolného zařízení na ikonu smartphonu tato dvě zařízení propojit. Následně si uživatelé mohou například prohlížet svůj laptop ve svém telefonu. Nový operační systém také nabízí Multi-Screen Collaboration funkci, která podporuje otevření více oken, což umožňuje optimální zážitek ze dvou oken s možností multitaskingu.

Další funkce podporující rozšířenou konektivitu je SuperHub. Ten přináší inovativní možnosti přenosu souborů. Uživatelé jednoduše dlouze podrží jakékoli obrázky, videa a soubory a přetáhnout je do SuperHub okna, kde se dočasně uloží. Následně je z okna této aplikace stačí přetáhnout do složky na jakémkoli jiném zařízení. Ovládání, nahlížení a sdílení souborů není to jediné, co EMUI 13 v této oblasti přináší. Další možnosti spolupráce je například Share Audio a Multi-Cam Mode, což umožňuje připojit dvoje FreeBuds Pro 2 současně a sdílet zvuk mezi nimi.

Dosud největší úložný prostor se SuperStorage

EMUI 13 poskytuje uživatelům funkci SuperStorage, první technologii komprese hyperprostorového úložiště, která uživatelům rozšiřuje úložný prostor. Dále pomáhá se správou uloženého obsahu a maximalizuje úložný prostor. Prostřednictvím funkce SuperStorage jsou duplicitní soubory automaticky detekovány a označeny. Jedná se o fotografie odeslané z různých chatovacích platforem, nebo stejné soubory uložené či stažené několikrát po sobě. Díky označení se uživatel může rozhodnout komprimovat duplicitní soubory pomocí aplikace HUAWEI Optimiser.

SuperStorage také identifikuje aplikace, které nebyly dlouho používány a nabízí jejich kompresi tak, aby zbytečně nezabíraly místo v reálném čase. Toto opatření zjednodušuje a zefektivňuje běžné používání. 

Ještě větší soukromí a zabezpečení

Bezpečnost sítě a ochrana soukromí je pro HUAWEI hlavní prioritou. Se zavedením operačního systému EMUI 13 přichází transparentnější a kontrolovatelnější přístup k oprávněním aplikací a jednodušší ochrana uživatelských dat je mnohem jednodušší a bezpečnější. Funkce Privacy Center poskytuje uživatelům obecný řídicí panel pro zobrazení veškerého chování aplikací. Neustále je vynucována proaktivní ochrana soukromí poskytující návrhy proti těmto rizikovým aplikacím. Pokud telefon zjistí, že aplikace používá nepřiměřené oprávnění, Privacy Center doporučí uživateli, aby upravil, případně zrušil, oprávnění.

Privacy Center poskytuje celkovou bezpečnost zařízení. Umožňuje kdykoli zkontrolovat jeho aktuální bezpečnostní situaci. Patří mezi ně funkce jako App Lock, Password Vault, File Safe, Find Device a další. Security Center aktivně identifikuje problémy a reakce na různé situace. Poté Centrum zabezpečení poskytne vhodné doporučení pro ochranu zařízení.

EMUI 13 také myslí na ochranu soukromí snímků, která pomáhá vymazat citlivé informace z fotografií při sdílení. To zajišťuje, že informace, jako je poloha, model zařízení a časy fotografování nebudou náhodně šířeny.

Užijte si EMUI 13 na novém Mate 50 Pro

EMUI 13 je naprostou novinkou, která přináší řadu inovativních vylepšení pro nejnovější vlajkovou loď Mate 50 Pro. Ten se může jako první telefon na světě pochlubit fyzickou desetistupňovou clonou, a také prémiovým designem a nadstandardním výkonem. Kromě Mate 50 Pro přinesl HUAWEI na český trh také řadu nova 10 s mnoha inovativními technologiemi. Telefony jsou vybaveny hlavním fotoaparátem s rozlišením 50 Mpx, 60 Mpx předním duálním fotoaparátem, schopností 100 W nabíjení SuperCharge a technologií Touch Turbo 2.0, s kterou si díky skvělé kvalitě zvuku a stereofonnímu systému dvou reproduktorů vychutnáte naprosté audiovizuální pohlcení. Chytrý telefon nova 10 lze sehnat již za 13 999 Kč a nova 10 Pro za 17 999 Kč. V rámci limitované akce k nim zákazníci získají prémiová sluchátka FreeBuds Pro 2 zcela zdarma.

Více informací o nové řadě nova 10 a smartphonu Mate 50 Pro se dozvíte na oficiálních stránkách HUAWEI.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Grou

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

CZC zahajuje kampaň na podporu moderního vzdělávání ve školách, s komunikací pomůže FYI Prague

Dvojka na trhu s elektronikou CZC.cz zahajuje kampaň, jejímž cílem je využít aktuálně dostupné technologie ke zlepšení kvality českého školství a zvýšení atraktivity výuky. Kampaň CZC.Education osloví pedagogy, žáky i studenty a spolu s významnými partnery z oboru aktivně ukáže, jak může moderní vzdělávání vypadat a jak je třeba českým školám pomoci, aby mohly zavést smysluplnou a zábavnou výuku do praxe. Mediální komunikaci vzdělávacích aktivit i dalších projektů zaštítí agentura FYI Prague.  

Kampaň CZC.Education zahájila ukázka chytrých technologií a hraček pro školy, kterou předvedli zástupci iniciativy Laborky.cz v Gymnáziu Václava Beneše Třebízského ve Slaném v rámci populární Noci vědců. S projektem Laborky, který se věnuje vědeckým tématům a popularizaci vědy i chytrého vzdělávání s využitím moderních technologií , bude CZC.cz i nadále pracovat na popularizaci této oblasti. CZC.cz se zároveň stává partnerem projektu Elixír do škol, který podporuje kolegiální vzdělávání učitelů a pedagogům mimo jiné nabízí

„Větší zapojení technologií a chytrých hraček je rozhodně jedním z významných prvků, které pomáhají k tomu, aby výuka byla pro žáky a studenty poutavější a zároveň je lépe připravila na digitální budoucnost. Proto jsme se rozhodli, že aktivně přispějeme k transformaci výuky na českých školách,“ dodává Milan Duda, ředitel marketingu CZC.cz.

Chytré vzdělávání podporuje CZC.cz také prostřednictvím digitální a brandové kampaně. V polovině října tak odstartuje obsahová kampaň ve spolupráci s iniciativou Laborky.cz. Zábavná videa postupně představí studentům, ale i rodičům a školám, jak chytré hračky z portfolia CZC.cz fungují v praxi. Pro školy, které jsou zapojené v B2B programu CZC.cz, je připravena také cílená produktová nabídka prostřednictvím newsletteru. Studenti zase mohou díky ISIC kartě využít VIP slevu na celé portfolio CZC.cz produktů.

Podpora chytrého vzdělávání postupně zahrne i spolupráci s influencery, významnými pedagogy a osobnostmi. Edukativní materiály bude CZC.cz prezentovat především napříč vlastními digitálními kanály včetně webu, sociálních sítí a newsletterů oslovujících pravidelně statisíce lidí.

S komunikací aktivit zaměřených na chytré vzdělávání i dalších projektů pomůže nově agentura FYI Prague, která bude pro CZC.cz zajišťovat především kompletní press-office service a rozvíjet vztahy s novináři i důležitými stakeholdery v oblasti moderních technologií.

Kromě chytrého vzdělávání se CZC.cz spolu s FYI Prague v následujících měsících výrazně zaměří také na další kategorie, především pak na oblast nositelné elektroniky motivující k aktivnímu životnímu stylu a na podporu vlastních privátních značek CZC.Office a CZC.Gaming.

O společnosti CZC.cz

CZC.cz je ryze český internetový obchod s počítači a elektronikou. V tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 65 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce.

Laborky obecně nejsou zaměřeny na „moderní způsoby výuky“, ale v širším pohledu se tento kroužek věnuje vědeckým tematům, popularizaci vědy a zároveň i moderním technologiím (moderním způsobům výuky)… to jen na upřesnění:) [UH1]

Tady opět jen pro upřesnění, Elixír podporuje kolegiální vzdělávání učitelů mj v oblasti využívání digitálních technologií a právě v rámci těchto setkávání budou využívat chytré hračky a na ně vytvářet metodické postupy, které pak mohou sdílet dále ostatním pedagogům… [UH2]

Nový robotický vysavač Sencor SRV 9150 – profesionál do domácnosti

Sencor na podzimním FAST DAY uvedl na trh zbrusu nový robotický vysavač Sencor SRV 9150. Dokonalá navigace pomocí vyspělé LIDAR technologie, schopnost poradit si s prahy a přejezdy mezi podlahami a samozřejmě perfektní výsledek vysávání a mopování, včetně průběžné dezinfekce světlem UV-C dělá z nového topmodelu ideálního pomocníka do domácnosti. 

Dokonalá navigace v prostoru

Nejmodernější laserová technologie, tzv. lidar, se dnes začíná hojně používat i ve spotřební elektronice. Lidar pomocí laseru mapuje okolí a vytváří tak vysavači v reálném čase podrobnou mapu okolí. Kromě Lidaru ale vysavač používá ještě celou řadu dalších navigačních technologií, jako jsou gyroskop, infračervené senzory a čidla pro detekci schodů a jiných překážek. Výsledkem je, že se Sencor SRV 9150 nikdy v prostoru neztratí, nespadne ze schodů a vyhne se všem nenadálým překážkám. Hravě také překoná prahy o výšce až 1,5 cm!

Doma, na chalupě, v přízemí či patře

Sencor SRV 9150 lze nastavit parametry úklidu pro konkrétní místnost díky funkci multi-room. Zároveň si také dokáže zapamatovat až 5 různých podlažních prostor. Můžete jej tak vzít na chalupu, a i tam se hravě zorientuje. Díky sofistikovanému laserovému mapování má také neomezenou plochu úklidu. Pokud chcete například vysávat větší kanceláře (například v noci), robot začne s vysáváním, v případě potřeby se sám dojede dobít a opět naváže ve vysávání tam, kde přestal, aniž by opakoval místa, která již uklidil.

Samozřejmostí je možnost časového plánu. Chytré plánování umožňuje nastavovat program úklidu pro jeden či více dní v týdnu, pouze na víkendy, ve dne, v noci – prostě tak, jak je potřeba. A zároveň lze i nastavit výběr místností, které chci uklízet.

Výkonné vysávání a možnost aktivního mopování

O dokonalý výsledek vysávání se stará výkonný motor, kvalitní HEPA filtr pro zachycení nejjemnějších částeček nečistot a prachu, výkonný hlavní rotační kartáč pro vysávání koberců a tvrdých podlah a postranní rotační kartáče pro dokonalý úklid v rozích. Desinfekci vysávaného povrchu zajišťuje UVC-dezinfekční světlo, které odstraňuje potenciální infekční organismy z čištěných povrchů. Je tak ideální pro čištění koberců, plovoucích podlah, parket, linolea i dlažby. Nádoba na suché vysávání s objemem 600 ml dobře vystačí pro pořádný úklid bytu s velkou podlahovou plochou nad 100 m2. Na jedno nabití baterie zvládne vysavač pracovat až 120 minut, po kterých se sám dojede nabít.

Kromě suchého vysávání umožňuje Sencor SRV 9150 také aktivní mopování. Nádoba na vytírání vodou s nepěnivým detergentem má objem 350 ml a průtok vody je nově ovládán elektrickou pumpou. Díky ní lze nastavit až 3 intenzity vodní síly při vytírání.

Ovládání odkudkoliv pomocí SENCOR HOME APP

Stejně jako ostatní vyspělé robotické vysavače Sencor, je možné i SRV 9150 plně ovládat na dálku pomocí aplikace Sencor Home App. Z pohodlí práce či dovolené jednoduše spustíte či naplánujete program vysávání nebo mopování a budete mít okamžitou „online“ kontrolu nad tím, kde se robotický vysavač zrovna nachází.

Aplikace dovoluje nastavit vysavači úklidovou a naopak zakázanou zónu, virtuální zeď, jednotlivé místnosti či části k úklidu. Nastavit lze i možnost zda stroj má jen vysávat nebo i vytírat.

S akční cenou 9 999 Kč je maximální výkon a výbava robotického vysavače Sencor SRV 9150 na českém trhu bezkonkurenční. 

O značce SENCOR:

Značka SENCOR se poprvé objevila v Japonsku ve vlně nově vznikajících značek, jako byly Sony, Aiwa, Sanyo, po oživení ekonomiky po válce v roce 1969. Od té doby ušla dlouhou cestu, na které rozšířila svůj sortiment a snaží se pokrývat veškeré portfolio domácích elektronických pomocníků. Dnes je SENCOR řízen z Evropy, výroba probíhá v Asii i Evropě, ale stále s Japonskou přesností, důsledností a perfekcionismem. Dnešní designéři jsou špičkovými odborníky, kteří přinášejí do našich domovů moderní výrobky, jež nejsou jen šedo-černo-bílé, ale nebojí se barviček a radosti. Značka SENCOR se drží pravidla: Kvalita za odpovídající cenu – ani koruna navíc!

Vytisknout, zapomenout, odejít. Češi nacházejí na tiskárně cizí pracovní smlouvy i výplatnice

Pracovní smlouvy, informace o klientech, ale také cizí výplatní pásky. Čtvrtina respondentů průzkumu, který si nechala vypracovat společnost Canon na reprezentativním vzorku českých firem[1], přiznává, že někdy našla na sdílené kopírce vytištěný citlivý dokument, který nebyl určen pro jejich oči. Každý čtvrtý pak dokonce přiznal, že si „objev“ nejprve prohlédl a pak teprve předal osobě, které patří.

Pokud pracujete v kanceláři, možná jste se s tím také setkali. Přicházíte k firemní kopírce a zjišťujete, že na ní leží dokument, který někdo vytiskl před vámi, ale pak si ho zapomněl odnést. Takovou zkušenost má 23 % respondentů nejnovějšího průzkumu společnosti Canon.

Nejčastěji se jednalo o pracovní smlouvu některého ze zaměstnanců, informace o klientech nebo interní dokumenty, ale občas na kopírce lidé našli i soukromé materiály včetně okopírované občanky, nebo dokonce cizí výplatní pásku. Každý čtvrtý nálezce přitom zároveň přiznal, že si dokument nejprve prohlédl a pak jej teprve předal osobě, které patří. 9 % z nich jej raději rovnou vyhodilo nebo skartovalo.

„Vytisknout, zapomenout, odejít. To je bohužel smutná realita mnoha českých kanceláří, které stále ve velké míře spoléhají na práci s papírovými dokumenty. Přitom určitě nikdo z nás nechce, aby kolegové, nebo dokonce návštěvy v kanceláři viděli naši pracovní smlouvu nebo výplatnici,“ říká Eva Kučmášová, šéfka komunikace Canonu ve střední Evropě.

Řešením je cloud

Potenciální nebezpečí se týká většiny českých kanceláří, z průzkumu vyplývá, že svou vlastní tiskárnu nebo kancelářskou multifunkci má na pracovním stole pouze 5 % zaměstnanců. Více než polovina (52 %) respondentů uvedlo, že tiskárnu v jejich firmě sdílí více než 6 lidí, v každém šestém podniku je to dokonce 20 a více zaměstnanců.

Bezpečnostní trhliny, které z manipulování s papírovými dokumenty vyplývají, lze zásadně eliminovat využitím nástrojů digitální kanceláře. Třeba převedením firemních procesů do cloudu a využitím systémů, jejichž spolehlivost je pravidelně testována, takže odolají i pokročilým hackerským útokům.

„V případě řešení uniFLOW Online od Canonu jsou smlouvy, faktury či výplatní pásky ihned po naskenování uloženy do cloudu, kde mohou být automaticky roztříděny podle kategorie. Citlivé materiály směřují do personálních složek a přístup k nim mají pouze povolaní. Vše podléhá pokročilému zabezpečení,“ říká Petr Hnilička, produktový specialista Canon CZ. Papírové originály, které do firmy dorazily poštou, lze ihned po naskenování skartovat.

Díky cloudovým nástrojům má také vedení firmy možnost kontrolovat, kdo a jak s dokumentem zachází, a to i v dnešní zcela běžné situaci, kdy zaměstnanec pracuje z domova nebo chalupy. Už tedy žádné překvapivé nálezy u kopírky.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

[1] Průzkum probíhal telefonickým dotazováním (metodou CATI) v srpnu a září 2022 ve 100 českých firmách s 50 a více zaměstnanci.

Vánoce s Yenkee, aneb jakým dárkem nejlépe potěšit své dítě pod stromečkem

Vánoce se nezadržitelně blíží a vy nevíte, co svým dětem darovat pod stromeček? Místo měkkých dárků sáhněte po tom, co si váš potomek opravdu přeje. Nebojujte s jeho rostoucím zájmem o herní prostředí, snažte se jej motivovat! Vyměňte herní sestavu snů za jasná pravidla jejího užívání.

„Není pravděpodobné, že se děti stanou odolnými vůči technologiím, které je obklopují. Ani my nejsme,“ říká Lukáš Vobecký a dodává: „Úspěch spočívá v tom, že se stanete parťákem malého hráče. Společně s ním hledáte kvalitní obsah a aktivity v online prostředí, které jeho dovednosti rozvíjí. Práce na počítači už od základní školy je dnes samozřejmostí a všestranný rozvoj schopností zvyšuje šance vašich dětí na úspěšné studium i práci v odvětví, které je jim blízké a bude je bavit.

Podsvícená herní sada od Yenkee oslní každého malého hráče svým designem. Zároveň ale toto příslušenství splňuje důležité ergonomické požadavky a využít ho lze nejen jako podporu hráčských dovedností, ale i jako populární nástroj na práci do školy. Začínající hráči nejvíce ocení nastavitelné světelné efekty, se kterými se „obují“ do role profesionála. Jednodušším se tak pro ně stane večerní hraní ale i úkolů psaní J.

Dvě herní sady jsou sestaveny předními hráči,, kteří nespočet produktů, respektive parametrů, posoudili za vás. První herní sadu pořídíte za necelé tři tisíce a obsahuje podsvícenou klávesnici ZEROz[1], herní myš Ambush[2] a mikrofon Scout[3].

 

Tichá mechanická herní klávesnice YKB 3001 nabízí RGB podsvícení se skoro 20 efekty a scroll, který rychle změní intenzitu. Nechybí samozřejmě ani makro editor, intuitivní multimediální klávesy a herní režim.

 

Herní myš YMS 3017 nenadchne pouze svým nasvíceným pogumovaným vzhledem, ale i svými funkcemi. Pomocí softwaru si můžete naprogramovat tlačítka, frekvenci snímání a podsvícení. Mikrofon YMC 1040

s všesměrovou polární charakteristikou má ohebný krk a zajistí tak pohodlné a jednoduché nahrávání. Červená základna pak jen zútulní prostor, ve kterém se mikrofon nachází. Součástí je i rychlé vypnutí a zapnutí zvuku, stejně tak jako audio konektor pro zapojení sluchátek.

 

Levnější herní sada je výborným kompromisem. Pořídíte ji o téměř dvacet pět procent levněji a obsahuje herní klávesnici Katana[4], programovatelnou herní myš[5] a stolní mikrofon[6].

 

Odolná hliníková klávesnice Katana YKB 3500 s interní pamětí má propracované barevné podsvícení ve 14 různých variantách. Navíc má u všech funkčních kláves variantu pro multimediální účely a možnost personifikovaných maker pomocí softwaru. Symetrické provedení herní myše YMS 3027 je ideální pro leváky i praváky. Nechybí ani RGB podsvícení a software, na kterém si jednoduše nastavíte intenzitu a rychlost světla. Stolní mikrofon YMC 1020GY; je vhodný pro chatování, hraní her nebo streamování.  Neklouzavý stojan pak umožňuje nastavení úhlu a zajišťuje vysokou stabilitu na stole.

Evnia – nová řada monitorů a příslušenství Philips, která přetváří pravidla hraní

Herní průmysl ušel dlouhou cestu. Od svého jednoduchého dvourozměrného debutu v 70. a 80. letech 20. století drželo hraní krok s rychlým vývojem digitální technologie a stalo se nejen formou zábavy, ale skutečně pohlcujícím smyslovým zážitkem s velkou přitažlivostí. Moderní hráči stále více očekávají značku, která odráží rozmanitost jejich vkusu a tužeb a zároveň respektuje jejich identitu. V této souvislosti společnost MMD, přední specialista na displeje a licenční partner pro monitory značky Philips, s potěšením oznamuje uvedení produktové řady Evnia na trh.

Jeden hlas pro všechny

Slovo Evnia (řecky: Εύνοια) se skládá z eu (dobrý) a nous (mysl), což doslova znamená „dobře mysli“ a „chytré myšlení“. Evnia se používá jako slovo k vyjádření zájmu o podporu a ochranu někoho nebo něčeho. Často se používá v kontextu štěstí. Každý může být hráčem a Evnia, věrná svému jménu, podporuje radost z hraní pro všechny.

Definice typického hráče je rozmanitější, než kdy dříve – nicméně stereotyp, že hraní je pouze pro teenagery, je stále normou. Vstřícná komunita vyžadovala značku, která by mohla obsáhnout každého hráče, aby se cítil skutečně součástí skupiny. Svým jedinečným designem se Evnia odlišuje od davu agresivních modelů založených pouze na speciálech, vrací radost a zábavu z hraní, přičemž emocionální výhody jsou obsaženy v jádru.

„Philips Monitors věří, že radost z hraní by měla být dostupná všem. Naším cílem pro Evnia je poskytnout dnešním hráčům v celé jejich rozmanitosti monitory a příslušenství, které potřebují k tomu, aby si z každé herní relace užili co nejvíce, ať už jde o výkon, grafiku nebo celkový uživatelský zážitek. Evnia, věrná svému jménu, povzbuzuje hráče, aby do svých relací přinesli své nejryzejší já a znovu se propojili s původním účelem hraní,“ řekla Xeni Bairaktari, vedoucí globálního marketingu a senior brand manažer EU ve společnosti MMD Monitors & Display.

Produktová řada Evnia odráží svou mantru: „Znovu objevte pravidla“. Daleko od známého herního stereotypu, Evnia dodává dokonalou směs svěžesti, prémiovosti a elegance. Z produktových řad s osvětlením Ambiglow si bere emocionální i technické přednosti. Sofistikovaný design se hodí do každého prostředí a je dokonalým doplňkem k vybavení salonku jak pro příležitostné hráče, tak i do vyladěných herních PC sestav. 

První dostupný model: Philips Evnia 34M2C7600MV

Monitory Philips Evnia jsou splněným snem každého hráče. Stylový design této řady se bude hodit ke každému interiéru, zatímco její velkorysé displeje zvou hráče, aby se pustili do hry. První model Evnia, který byl uveden na trh, zakřivený monitor Philips Evnia 34M2C7600MV, zajišťuje téměř filmový zážitek s rozlišením UltraWide Quad HD 3440 x 1440 a HDR 1400. Mini-LED podsvícení monitoru s 1 152 zónami umožňuje lepší ovládání osvětlení a kontrastního poměru pro hlubší černou a jasnější bílou. Ambiglow přispívá k celkovému ponoření do hry. Vizuálnímu výkonu odpovídají jeho herní funkce a parametry – s obnovovací frekvencí 165 Hz, ultra nízkým vstupním zpožděním a Adaptive-Sync budou i ty nejakčnější hry vždy hladké a plynulé.

Pohodlí je pro monitory Philips vždy prioritou a řada Evnia není výjimkou. Philips Evnia 34M2C7600MV nabízí velkou flexibilitu s kompletní konektivitou portů USB-C, stejně jako KVM a výškově nastavitelný stojan HAS, aby se přizpůsobil preferencím uživatelů a zajistil herní sezení, které bude potěšením pro mysl i tělo.

Po uvedení tohoto monitoru na trh se produktová řada Evnia v budoucnu rozšíří o další výkonné modely: 42M2N8900 (42” OLED plochá obrazovka), 34M2C8600 (34” QD OLED zakřivená obrazovka) a 27M2C5500W (27” VA zakřivená obrazovka). Nabídku doplní inovativní a stylové příslušenství: dvě klávesnice (SPK8508 a SPK8708), dvě myši (SPK9508 a SPK9708), dvoje sluchátka (TAG5208 a TAG7208) a jedna podložka pod myš (SPL7508).

Přidejte se k nám v nové herní éře.

Cena a dostupnost

Monitor Philips Evnia 34M2C7600MV bude dostupný od prosince 2022 za doporučenou koncovou cenu 50 691 Kč (2069 Eur).

Monitory Philips Evnia 42M2N8900, 34M2C8600 a 27M2C5500W budou dostupné v polovině ledna. Ceny jsou 47 996 Kč (1 959 Eur), 45 301 Kč (1 849 Eur) a 14 186 Eur (579 Eur) . Veškeré příslušenství bude dostupné od června 2023.

Další informace o řadě Philips Evnia:
https://www.evnia.philips

O společnosti MMD

Společnost MMD-Monitors & Displays Holding BV (dále jen „MMD“), registrovaná v Nizozemí a sídlící v Amstrodamu, je 100% ve vlastnictví společnosti TPV Technology Limited („TPV“), která je předním světovým výrobcem LCD monitorů a televizí. MMD disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě. Kombinací silné značky Philips a výrobních možností společnosti TPV oslovuje MMD široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produk

Exit mobile version