3 tipy na dárky za vysvědčení

Pro sportovce

Bezdrátová sportovní sluchátka Bose Sport Earbuds

Sluchátka legendárního amerického výrobce audiotechniky, která nadchnou každého, zejména pak sportovce. Jejich patentovaná koncovka zajišťuje pevné uchycení v uších i při aktivním pohybu, takže nevypadnou ani při skákání přes švihadlo, běhu nebo třeba intenzivním kondičním tréninku boxu. Excelentní zvuk řídí automatický ekvalizér tak, aby basy i výšky zůstaly dostatečně intenzivní i při tichém poslechu a voděodolné provedení (IPX5) zajišťuje, aby k reproduktorům nepronikla ani kapka deště nebo potu. Každý „špunt“ váží jen asi 8,5 gramu a sluchátka vydrží hrát na jedno nabití až 5 hodin. Malé pouzdro s vestavěnou baterií nabízí navíc dvojnásobné dobití sluchátek na cestách, tedy na dalších 10 hodin s tím, že při úplném vybití stačí 15 minut dobíjení na další dvouhodinový poslech. Bose Sport Earbuds jsou k dispozici ve třech barevných provedeních – Tripple Black, Baltic Blue a Glacier White. Cena: 5 490 Kč

Pro hráče

Herní headset beyerdynamic MMX 100 od profesionálů na studiovou techniku

Hráči německou značku beyerdynamic možná zatím moc neznají, ale profesionální zvukaři rozhodně ano. V headsetu MMX 100 přenesl beyerdynamic do světa her své letité zkušenosti z návrhu a výroby studiové techniky. Zvuk ve vysokém rozlišení byl speciálně vyladěn pro intenzivní zážitek a podporu úspěchu při hraní her. Výsledkem je čisté a přesné podání basů, středů i výšek při hraní her všech žánrů. V FPS hrách dává headset uživatelům výhodu přesné lokalizace kroků nepřátel i všech ostatních okolních zvuků, což poskytuje hráčům výhodu v celé řadě situací a díky působivému zvuku jsou realističtější i RPG hry. Základem headsetu jsou špičkové reproduktory o průměru 40 mm, které nabízí prémiový zvuk ve studiové kvalitě, vynikající kondenzátorový mikrofon s funkcí eliminace nežádoucích ruchů z pozadí a pohodlné provedení, které zpříjemňuje hodiny nepřetržitého hraní. Analogové propojení s herním hardwarem zajištují dva přiložené odpojitelné kabely. Cena: 2 600 Kč

Pro každého

Bluetooth reproduktor Bose SoundLink Flex

Na své rozměry hodně výkonný a mimořádně odolný bezdrátový reproduktor s vynikajícím zvukem, který si sám upraví reprodukci podle toho, jestli ho položíte, postavíte nebo pověsíte za vestavěné poutko. Bose SoundLink Flex nabízí vynikající poměr mezi velikostí, kvalitou zvuku a výkonem. Exkluzivní technologie Bose mu propůjčují čistý zvuk, který výraznými basy i hlasitostí naplní obývací pokoj i velký prostor při letních venkovních dobrodružstvích. Rozhodně se nemusíte bát, že by se zničil – neublíží mu totiž jemný plážový písek ani úplné ponoření do vody. V takovém případě dokonce vyplave zpátky na hladinu poutkem nahoru! To vše umocňuje při jeho malých rozměrech až 12hodinová výdrž na baterie. V nabídce jsou tři barevná provedení – černá, kouřová bílá a kamenná modř. Cena: 4 390 Kč

Lidé v nesvobodných zemích se potýkají s větším rizikem kyberútoků

Avast (LSE:AVST), globální lídr v oblasti digitální bezpečnosti a ochrany soukromí, vydal svou první zprávu Digital Wellbeing Report srovnávající úroveň digitální svobody v jednotlivých zemích světa. Pandemie covidu-19 zasáhla všechny uživatele internetu. Světem se šířilo dosud nevídané množství dezinformací, útočníci zaplavili neznalé uživatele podvody a kyberútoky a některé vlády se uchýlily k autoritářským praktikám. Ve zprávě Avast odhaluje, že lidé žijící v zemích s vyšší mírou digitální svobody jsou méně ohrožení kyberútoky. Čelí však stejnému nedostatku transparentnosti v oblasti ochrany soukromí jako lidé ze zemí s méně svobodným internetem.

„Zjistili jsme, že s rostoucí mírou omezení online svobody občanů roste i riziko, že se lidé stanou obětmi kyberútoků. Nesvobodné země mají často také nižší HDP, což vede k tomu, že jejich obyvatelé používají starší systémy náchylnější na útoky a volně dostupný, nebo dokonce nelegální software, který bývá méně bezpečný. Nicméně i státy s vyšší digitální svobodou čelí častým kyberútokům. Na všechny země – svobodné i nesvobodné – pak ještě čeká mnoho práce v oblasti ochrany soukromí,“ vysvětluje generální ředitel Avastu Ondřej Vlček. „K řešení těchto problémů jsou potřeba inovace v oblasti kyberbezpečnosti a služeb digitální důvěry, abychom zvýšili bezpečnost a transparentnost pro všechny.“

Méně digitální svobody, více kyberútoků

Zatímco riziko, že se lidé žijící ve svobodných zemích stanou obětmi útoků je 30 %, v částečně svobodných a nesvobodných zemích je to o 6 % více. To může souviset s vyšší mírou porušování autorských práv, zákazem šifrovacích služeb, rozsáhlým státním dohledem, shromažďováním dat a cenzurou, což ukazuje nepřímou úměru mezi oficiálním indexem internetové svobody Freedom on the Net podle Freedom House a mírou rizika kybernetického útoku. Nesvobodné země mívají navíc nižší HDP, takže jejich občané častěji používají například stránky s torrenty, aby se bez placení dostali k obsahu, hrám a filmům. Tyto nedůvěryhodné zdroje je mohou vystavit vysokému množství online rizik.

Riziko, že se lidé stanou obětí kyberútoku v deseti nejsvobodnějších zemích světa (seřazeno od nejvíce svobodné země po méně svobodné): Riziko, že se lidé stanou obětí kyberútoku v deseti nejméně svobodných zemích světa (seřazeno od nejméně svobodné země po více svobodné):
  1. Island 33,2 %
  2. Estonsko 30,8 %
  3. Kanada 26,9 %
  4. Kostarika 27,6 %
  5. Tchaj-wan 36,6 %
  6. Německo 24,1 %
  7. Francie 27 %
  8. Velká Británie 24,4 %
  9. Gruzie 33,6 %
  10. Itálie 23,9 %
  1. Čína 46,8 %
  2. Myanmar 33,7 %
  3. Vietnam 43,3 %
  4. Saudská Arábie 33,9%
  5. Pákistán 40,2 %
  6. Egypt 44,7 %
  7. Spojené arabské emiráty 36,1 %
  8. Etiopie 43,2 %
  9. Venezuela 37,5 %
  10. Uzbekistán 32,9 %

Výzkumníci Avastu dále zjistili souvislost mezi stářím používaných operačních systémů a rizikem, že se obyvatelé stanou oběťmi kyberútoků. Porovnáním pořadí v indexu Freedom on the Net s interními daty Avastu lze vyvodit, že v bohatších zemích nacházejících sev indexu výše, včetně Německa, Francie a Velké Británie, mají uživatelé častěji aktuální operační systémy, které je mohou lépe chránit před kybernetickými útoky. Naopak země, které v indexu Freedom on the Net dosáhly nižšího skóre, jako je Indonésie, Turecko a Bělorusko, mají v průměru nižší HDP na obyvatele. Jejich obyvatelé zároveň častěji používají zastaralejší operační systémy, což zvyšuje riziko kybernetického útoku. Pouze 28 % uživatelů ve svobodných zemích stále používá zastaralé operační systémy. Naopak v částečně svobodných zemích je používá 38 % procent uživatelů a v nesvobodných zemích je toto číslo podle indexu Freedom on Net ještě vyšší (41 %).

Ochrana soukromí není dostatečná

Zpráva Avastu také ukazuje, že na ochranu soukromí obecně více dbají svobodné země, jejichž webové stránky (podle indexu Freedom on the Net) obsahují zásady ochrany osobních údajů častěji (70 %) než webové stránky v částečně svobodných (52 %) a nesvobodných zemích (47 %). I když jsou zásady ochrany osobních údajů rozšířenější ve svobodných zemích, nezdá se, že by existovala přímá souvislost mezi jejich jednoznačností a srozumitelností a úrovní online svobody v těchto zemích. Pouhá přítomnost politiky ochrany soukromí v dané zemi nemusí stačit k tomu, aby jejím občanům zaručila dostatečnou ochranu soukromí.

„Směrnice regulující ochranu soukromí, jako je GDPR v Evropě a CCPA v Kalifornii, vyžadují, aby uživatelé byli informovaní o tom, jak jsou jejich data používána, což má vést k větší transparentnosti. Pokud jsou ale zásady ochrany osobních údajů napsány vágně a nesrozumitelně, tento cíl se v podstatě míjí účinkem,“ říká Vlček.

Průměrná srozumitelnost zásad ochrany osobních údajů v angličtině v deseti nejsvobodnějších zemích (vyšší číslo je lepší): Průměrná srozumitelnost zásad ochrany osobních údajů v angličtině v deseti nejméně svobodných zemích (vyšší číslo je lepší):
  1. Island 49 %
  2. Estonsko 48 %
  3. Kanada 45 %
  4. Kostarika 46 %
  5. Tchaj-wan 45 %
  6. Německo 49 %
  7. Francie 46 %
  8. Velká Británie 48 %
  9. Gruzie 48 %
  10. Itálie 44 %
  1. Myanmar 47 %
  2. Vietnam 49 %
  3. Saudská Arábie 46 %
  4. Pákistán 48 %
  5. Egypt 48 %
  6. Spojené arabské emiráty 46 %
  7. Etiopie 48 %
  8. Venezuela 48 %
  9. Rusko 46 %
  10. Bahrajn 46 %

Metrika: <46 % jsou velmi složité k porozumění; 46 %-58 % jsou složité k porozumění. Data pro nejméně svobodnou zemi, Čínu, a pro desátou nejméně svobodnou zemi, Uzbekistán, nebyla hodnocena a proto nejsou v této tabulce zahrnuta.

Studie navazuje na zprávu Avastu Digital Citizenship Report ze září 2021, která zkoumala postpandemické chování uživatelů na internetu a je součástí snah Avastu pochopit, jak můžeme zlepšit naše online životy.

Celou zprávu Avast Digital Wellbeing Report najdete zde: https://press.avast.com/cs-cz/digital-wellbeing-report

Metodologie

Ve zprávě Digital Wellbeing Report Avast kombinuje svá vlastní data, jako je riziko napadení kyberútokem, stáří počítačového systému uživatelů a přítomnost, transparentnost a srozumitelnost zásad ochrany osobních údajů s daty ze zprávy Freedom on the Net, kterou vydala v roce 2021 organizace Freedom House. Ta hodnotí, kolik mají lidé svobody při užívání internetu podle míry dohledu a omezení v dané zemi, jako jsou např. blokování sociálních sítí, cenzura, záměrná manipulace s online diskuzemi a přerušení komunikačních sítí nebo zatýkání či fyzické napadení blogerů a uživatelů za zveřejňování politického obsahu. Avast definuje digitální spokojenost jako kombinaci digitální svobody, kyberbezpečnosti a soukromí s možností využívat internet otevřeným, regulovaným, soukromým, bezpečným a informovaným způsobem.

O společnosti Avast:

Avast (LSE: AVST), člen indexu FTSE 100, je globální lídr v oblasti digitálního zabezpečení a ochrany soukromí se sídlem v Praze. Svým více než 435 milionům uživatelů nabízí produkty pod značkami Avast a AVG, které je chrání před hrozbami na internetu i těmi, které přibývají v prostředí Internetu věcí (IoT). Síť Avastu pro detekci hrozeb je jednou z nejpokročilejších na světě a díky technologiím strojového učení a umělé inteligence dokáže odhalovat a zastavovat útoky v reálném čase. Bezpečnostní produkty Avastu pro mobilní zařízení, Windows a Mac se pravidelně umisťují na předních místech žebříčků a získaly certifikace od institucí jako VB100, AV-Comparatives, AV-Test, SE Labs a dalších. Avast je členem mezinárodních uskupení jako jsou koalice Coalition Against Stalkerware, iniciativa No More Ransom nebo organizace Internet Watch Foundation. Navštivte www.avast.com.

Čtvrtý roční ankety o nejlepší podcast zná své vítěze. Opět dominovala Vinohradská 12 a Opravdové zločiny

Dnes se opakovaně v Radlické kulturní sportovně v Praze 5 rozdávala ocenění v rámci ankety o nejlepší Podcast roku 2022.  Slavnostním vyhlášením jednotlivých kategorií provázel Jiří Havelka. V kategorii Veřejnoprávní podcast zvítězil zpravodajský pořad Vinohradská 12 z dílny Českého rozhlasu. Překvapením nebyl ani vítěz v sekci Autorského podcastu, kterým se stal pořad Opravdové zločiny moderátorek Evropy 2 Lucky Bechynkové a Báry Krčmové. O výsledku těchto dvou kategorií rozhodli posluchači na webu Podcast roku. O umístění v dalších 7 kategorií rozhodovala odborná porota.

S nárůstem obliby poslechovosti podcatů zároveň roste i množství stylů pořadů, které dnes posluchač může sledovat. „Ukazuje se, že podcast, který má svou verzi i pro YouTube může benefitovat nejen z většího dosahu, ale posluchači se lépe vedou na prokliky například na hlasování v anketě Podcast roku,“ říká Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio. Nejen pro vítěze kategorií Veřejnoprávní podcasty Českého rozhlasu a České televize, ale i pro tvůrce nejlepších autorských podcastů mohli posluchači hlasovat na webu www.podcastroku.cz od 9. května do 5. června. Největší vlna zájmu o hlasování v anketě byla zaznamenána po samotném spuštění ankety, dále pak 8. a 16. den.Obdobný scénář se opakoval i v poslední den hlasování.

V roce 2022 se do ankety opět zapojilo více hlasujících. „Máme radost, že navazujeme na trend z loňska, kdy letos vzrostl počet hlasujících o 36 %,“ komentuje anketu Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio.

Výsledky a jednotlivé kategorie

Veřejnoprávní kategorii ovládla Vinohradská 12 a obhájila své první místo s 12 % hlasů, loni 22 %, Lucie Výborná s pořadem Host Lucie Výborné obsadila druhé místo s 9,8 %, což znamená nárůst oproti loňským získaným 8,8 %. Třetí místo patřilo ČT sport podcasty s 6,6 %, kteří svou pozici utvrdili a oslovili o 1, 3 % posluchačů více.

Výsledky TOP 10 – Veřejnoprávní podcast

  1. Podcast Vinohradská 12
  2. Host Lucie Výborné
  3. ČT sport podcasty
  4. Kriminálka
  5. Buchty
  6. Historie českého zločinu
  7. Blízká setkání
  8. ČT24
  9. Meteor
  10. Kompot

V kategorii autorské tvorby výherkyně z podcastu Opravdové zločiny navýšily svůj loňský náskok před dalšími umístěnými a meziročně si výsledek polepšily o 11, 1 %. Celkem získaly 27 % hlasů, což znamená přes 61 tis hlasů a staly se tak i absolutním vítězem. Na druhém místě se umístil podcast U Kulatého stolu, který dosáhl 5 %, což je oproti loňsku o 3 % hlasů méně. Třetí místo, Fantastický podcast, získalo přes 3 % hlasů. V loňském roce obsadili třetí místo tvůrci podcastu Brocast se 7,5 %.

Výsledky TOP 10 – Autorských podcastů

  1. Opravdové zločiny
  2. U Kulatého stolu
  3. Fantastický podcast
  4. Brocast
  5. Vlevo dole
  6. Kecy a politika
  7. Příběh, který se opravdu stal
  8. středo/věk
  9. Neplecha ukončena
  10. Patálie

Porota v kategorii Zábava ocenila na prvním místě dva pořady: Buchty a Koulí podcast. Český rozhlas obsadil ve volbě poroty 5 prvních míst, autorské podcasty pak získaly první 3 místa. Porotci vybírali v každé kategorii vždy ze 7 nominovaných podcastů. Odborná porota ani letos neměla jednoduchou volbu. Z ocenění se mohly těšit tyto tvůrčí týmy:

  • Osobní rozvoj a vzdělávání – Balanc
  • Společnost – Insider
  • Zpravodajství – Vinohradská 12
  • Zábava – Buchty, Koulí Podcast
  • Sport – Stadiony
  • Byznys – Ve vatě
  • Objev roku – Čekání na prezidenta

Letošní návštěvníci mohli prožít příjemné chvíle v malebném prostředí nedaleko centra Prahy a během inspirativního odpoledne se díky panelové diskusi dozvěděli, jak lze podcast monetizovat.

Zástupci Brain we are představili využívanou platformu Pickie. Dámy z Opravdových zločinů prezentovaly svůj vlastní klub, který využívají k registraci a díky tomuto systémů mohou nabídnout např. bonusové epizody či posluchače pozvat do klubové kultury.

Mezi další řečníky panelové diskuse patřila Denisa Hrubešová ze zmíněného Pickey, Vladimír Piskáček za Gazetisot nebo také Vojtěch Otevřel, zastupující platformu Hero Hero. Večer se o hudební doprovod postarala kapela The Silver Spoons.

Po vyhlášení všech vítězů proběhlo předání výher soutěže Poznej podcast, elektrokoloběžek Cube 1.

Více informací o soutěži najdete na webových stránkách: www.podcastroku.cz. Pořadatelem akce je multimediální skupina Active Radio a Český rozhlas. Partnery jsou Youradio Talk, HeyFomo, Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Z, Cube 1, České podcasty a CNC.

HUAWEI WATCH FIT 2 vstupují na trh. Nabídnou výjimečné funkce i dokonalý design

Huawei v pondělí oficiálně startuje prodej nových chytrých hodinek Huawei Watch Fit 2, které nadchnou nejen náročné milovníky sportu, ale také mladé lidi, kteří si potrpí na dokonalý design. Huawei Watch Fit 2 se pyšní 1,74palcovým AMOLED displejem, úzkými rámečky z hliníku a výjimečnými funkcemi. Pouhým zvednutím zápěstí dokážou poskytnou vše, co je potřeba. Od tréninků, sledování zdraví až po příchozí hovory. V prodeji budou od 20. června ve verzi Active za 3 499 Kč a ve verzi Classic za 3 999 Kč.

Huawei Watch Fit 2, které doplní ikonickou řadu Watch Fit, disponují 1,74palcovou AMOLED dotykovou obrazovkou, která je o 18,6 % větší než u předchozí generace, s jemným rozlišením 336 x 480 pixelů poskytující bohaté a živé barvy. Displej je také vybaven podporou Always-On a šachovnicovým designem, který uživatelům umožňuje snadno a intuitivně přibližovat a oddalovat sdělení na obrazovce. Ve výbavě rozhodně zaujmou také senzory, které snímají srdeční frekvenci, stres či okysličení krve nebo GPS, která zajistí přesnější měření sportovních aktivit. Díky těmto funkcím budete mít vaše zdraví pod kontrolou. Watch Fit 2 umí také sledovat různé části spánku a identifikovat tak problémy, se kterými se uživatel potýká a nabídnout vhodně řešení.

Trenér vždy po ruce

Hodinky disponují, stejně jako jejich předchozí generace, animovaným fitness trenérem, který je dostupný až pro sedm tréninkových módů a projde s vámi váš trénink od začátku až do konce. A to včetně zahřátí a finálního protažení. Milovníci běhu určitě ocení funkci Running Ability Index, která pomocí dat, jako je výška, váha a věk, navrhne trénink přímo na míru. Dámy naopak ocení sledování menstruačního cyklu. Pomocí měření tepu, tělesné teploty a dechu dokážou hodinky předpovědět různé fáze cyklu a upozornit uživatelku na změny, se kterými se její tělo aktuálně potýká.

Vyřiďte pracovní hovory a okouzlete designem

Huawei Watch Fit 2 narozdíl od předchozí generace přichází s reproduktorem i mikrofonem, který uživatelům umožňuje přijímat hovory přes Bluetooth či poslouchat hudbu, bez toho, aniž by museli používat svůj chytrý telefon. Díky tomu se dočkaly vylepšení audia také animované fitness tréninky. Hodinky podporují rychlé odpovědi na zprávy i importování kontaktů, díky čemuž pomáhají být na příjmu celý den, ať už děláte cokoliv.

Minimalistický design s dlouhou výdrží

Velkým lákadlem je pro uživatele také výdrž baterie, která má při standardním používání vydržet až 10 dní a při extenzivním využívání až 7 dní. Za pouhých 5 minut nabíjení poskytnou výdrž na celý den používání. Huawei Watch Fit 2 jsou také unikátním designovým kouskem. Na český trh přichází ve dvou mírně lišících se modelech – Active a Classic. Active edice nabídne barevné provedení Deep Tarnish s Midnight Black silikonovým náramkem a Gold se Sakura Pink silikonovým náramkem. Edice Classic bude k sehnání v barvě Moon White s koženým náramek v téže barvě. Díky designu s inovativním řešením pro uvolnění řemínku jedním stisknutím jej lze snadno vyměnit za jiný, třeba podle nálady nebo oblečení. Velkou výhodou je, že Huawei Watch Fit 2 jsou kompatibilní s operačním systémem Android i iOS.

Nové Game Ready ovladače rozšiřují podporu RTX. GeForce NOW vylepšuje aplikaci

Společnost NVIDIA dnes vydala nové GeForce Game Ready ovladače, které přinášejí optimalizovaný výkon ve Fall Guys: Free for All, vycházející 21. června. Nový ovladač také přináší ray tracing do Jurassic World Evolution 2, Resident Evil 2, Resident Evil 3 a Resident Evil 7. Navíc přináší podporu NVIDIA Reflex v ICARUS.

Aktualizace s RTX technologiemi získá 5 populárních her

Ovladače Game Ready obsahují nejen optimalizace a vylepšení, ale zpřístupňují i další funkce. Tento měsíc získává pět populárních titulů nové a #RTXON funkce:

Jurassic World Evolution 2 vyšel koncem loňského roku s podporou NVIDIA DLSS. 14. června spolu s rozšířením Jurassic World Evolution 2: Dominion Biosyn přišla nová aktualizace hry s ray tracingovou ambientní okluzí (RTAO).

ICARUS, kooperativní PvE hra o přežití pro 8 hráčů od společnosti RocketWerkz, tento měsíc představí podporu technologie NVIDIA Reflex.

Díky snížení latence mezi koncovými body systému bude hra svižnější. Více informací se dozvíte zde.

Resident Evil 2, 3 a 7 s ray tracingem: Společnost Capcom se vrátila k oblíbeným hrám Resident Evil 2, Resident Evil 3 a Resident Evil 7 Biohazard pro PC a v sérii bezplatných aktualizací přidala ray trcingové globální osvětlení (RTGI) a odrazy. RTX technologie dnes podporuje přes 250 her.

9 her s optimálním nastavením na jedno kliknutí

Optimální nastavení v GeForce Experience jedním kliknutím umožňuje hráčům okamžitě nakonfigurovat grafické detaily hry pro optimální zážitek. Podporováno je více než 1000 titulů a od posledního vydání ovladače se podpora rozšířila na 9 dalších:

  • Dolmen
  • Evil Dead: The Game
  • Five Nights at Freddy’s: Security Breach
  • My Time At Sandrock
  • Paradise Killer
  • Sniper Elite 5
  • V Rising
  • Vampire: The Masquerade – Swansong
  • Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters

Blog: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/fall-guys-free-for-all-game-ready-driver/

O GeForce Game Ready ovladačích

Ovladače GeForce Game Ready jsou vyladěny ve spolupráci s vývojáři a důkladně testovány na tisících hardwarových konfiguracích stolních počítačů a notebooků pro dosažení maximálního výkonu a spolehlivosti.

Program ovladačů NVIDIA Game Ready ovladačů byl od základu vytvořen jako metoda, která má poskytnout nejlepší možný herní zážitek. Tento program vytváří součinnost s herními vývojáři a zavedl pravidelnou výměnu buildů her a ovladačů mezi vývojáři a týmem společnosti NVIDIA před vydáním titulů. Spolupracují tak na hledání optimalizací a řešení problémů.

Více informací nabízí toto video: https://youtu.be/u1BOC6oMCz4

GeForce NOW s vylepšenou aplikací

Od 23. června, po úspěšné omezené beta verzi, mohou všichni členové GeForce NOW prozkoumávat rozsáhlý magický svět dobrodružství ve hře Genshin Impact. Oblíbené akční RPG s otevřeným světem opouští omezenou betaverzi a příští týden bude spuštěno pro všechny členy GeForce NOW.

Tento týden navíc vychází aktualizace aplikace na verzi 2.0.41 GeForce NOW s ní přináší velmi žádanou funkci: podporu kopírování a vkládání ze schránky na PC a Macu. Členové nyní mohou přistupovat ke svým hrám ještě rychleji.

Mobilní hráči získávají širší přístup k výhodám členství RTX 3080, protože streamování ve 120 FPS je nyní dostupné na všech mobilních zařízeních se 120Hz displeji.

Do knihovny přibývá 6 her:

Canyon sledování trendů a otevřené vztahy s partnery je klíčem k úspěchu

Globální scénář vývoje trhu spotřební elektroniky a souvisejících produktů se rychle mění. Očekává se, že v příštích letech bude nabírat na síle. Budování úspěšné značky vyžaduje monitoring prodejních kanálů a rozvoj vztahů s partnery, které pomohou rychle proniknout na nové trhy, rozšířit působení a získat značné příjmy.

Stav trhu – spotřební elektronika a příslušenství

Předpokládá se, že tržby v segmentu spotřební elektroniky v Česku dosáhnou v roce 2022 1 429,31 milionu EUR. Roční nárůst tržeb bude 5,46 % (CAGR 2022-2025), což bude znamenat, že do roku 2025 bude objem trhu 1 676,68 milionů EUR.

Očekává se také, že do roku 2025 dosáhne 3,7 milionu uživatelů a průměrný příjem od jednoho klienta (ARPU) bude 418,69 EUR.

„Touha klientů po zlepšování svých zařízení dostupným příslušenstvím je nadcházejícím trendem, který bude mít pozitivní dopad na trh a v konečném důsledku povede ke vzniku pokročilejších a multifunkčnějších spotřebitelských elektronických doplňků“, – říká Business Development Director Canyon, Dmitrij Romaněnko.

Příslušenství k produktům podle různých statistik aktuálně tvoří asi 5-7 % tržeb maloobchodníků z prodeje různých zařízení (smartphony, tablety, příslušenství). V tomto případě, podle míry marže, je příslušenství na prvním místě – přibližně 40 %, a v jednotlivých kategoriích dosahuje 75 %. Méně výnosným zbožím jsou smartphony a tablety, kde míra marže na trhu v průměru činí 5-15%.

Spolupráce s obchodními partnery

K tomu, aby práce s obchodními partnery byla vzájemně prospěšná, je potřeba nastavit srozumitelné a předvídatelné podmínky spolupráce, které vytváří výrobce. Nestačí jen lákat partnery atraktivními bonusy, slevami nebo nákupními cenami. Je nutné, aby v jakémkoli ekonomickém prostředí a za každého kurzu měn zůstávaly pravidla hry stejná.

Canyon je přední značkou příslušenství na trhu spotřební elektroniky v Česku. Nabízí komplexní portfolio produktů, včetně brand managementu, marketingové a reklamní podpory, logistiky a řešení pro obchody i konečné spotřebitele, společnost plánuje zvýšit svůj podíl na trhu v příštích letech.

Značka Canyon se snaží poskytnout partnerům nejen samotné produkty, ale komplexní řešení pro správnou prezentaci produktů. K tomu byl vytvořen tým, jehož cílem je sledovat, analyzovat trendy a vybírat portfolio klíčových produktů potřebných pro tvorbu dlouhodobé strategie značky.

„Společnost Canyon, jako silný hráč na trhu mezi B-značkami, je zajímavá kombinací svých produktů. Prezentujeme ji jako jednotný ekosystém pro partnera. Například osobní počítač a jeho příslušenství: klávesnice, myš, reproduktory, podložka pod myš a různé periferie. To vše jsou prvky ekosystému, co patří k počítači. To je nová realita podnikání, proto jsme uvedli na trhy v Evropě celou škálu produktů: od mobilních a PC-příslušenství až po herní a wearables zařízení, aby značka Canyon byla vnímána právě jako ekosystém dodavatele. Partneři značky Canyon se vždy mohou spolehnout na doporučení a rady ohledně sortimentu a rozvoje podnikání,“ – říká Business Development Director Canyon, Dmitrij Romanenko.

Vytváření nových produktů dle aktuálních trendů a dění na trhu

Trh spotřební elektroniky zejména příslušenství je silně roztříštěný a je na něm spousta hráčů. Jejich hlavní pozornost je zaměřena na uspokojování potřeb svých klientu a udržení jejich loajality tím, že vyvíjí aktuální produkty s vysoce kvalitními funkcemi.

Základem dynamického růstu podnikání společnosti Canyon je být v souladu s globálními trendy ve svém oboru. Rozhodujícím faktorem je včasný vývoj aktuálních produktů, což umožňuje dosáhnout aktualizace produktového portfolia pro klienta ve správný okamžik. Aby značka Canyon udržela svou pozici na trhu, drží krok s trendy. Tým Canyon pořádá pravidelné průzkumy mezi klienty a používá nástroj Social Listening pro zařazení potřebných inovací a vylepšení produktů.

„Uvědomili jsme si, že klienti přechází do online prostředí, proto jsme tam také přesměrovali většinu našich sil. Cílem bylo se ujistit, že neposkytujeme klientům pouze informace o našich nabídkách, ale také získáváme zpětnou vazbu. Za posledních několik měsíců jsme si uvědomili, že s námi chtějí klienti komunikovat, aktivně se podílet na vývoji produktů a nechávat nám zpětnou vazbu, to je důvod, proč jsme zvýšili počet kanálů pro obousměrnou komunikaci s klienty,“ — říká Marketing Director Canyon, Elena-Tokar.

Většina lidí si bere na dovolenou počítač nebo tablet – pro zábavu i kvůli práci

Automatické odpovědi v nepřítomnosti naznačují, že startuje doba dovolených. Většina Čechů se ale ani na dovolené neobejde bez svého notebooku, tabletu nebo jiného pracovního nástroje. Jen pětina je při balení nechá stranou. Téměř všichni pak zůstávají on-line i z jiných než pracovních důvodů – neobejdou se bez sociálních sítí, oblíbených pořadů a kanálů nebo her.

Online i o dovolené

S covidem se pro mnohé změnil nejen způsob práce, ale i zvyky. Mnoho činností, včetně zábavy, sportu, nakupování, jsme si zvykli řešit v on-line prostředí, a je tedy bolestivé se z něj vymanit. I kdyby to mělo být jen na chvíli a z takových příjemných důvodů jako relaxace, odpočinek a dovolená.

V mnoha firmách se změnil přístup k tomu, jak jsou lidé „dosažitelní“ mimo pracovní dobu. Dlouhodobá práce z domova přispěla k určitému rozpliznutí pracovní doby a někde se stalo zvykem, že lidé bez ohledu na denní dobu nejen vezmou mobilní telefon, ale také zareagují na e-mail nebo jinou komunikaci. To platí i o víkendech a dovolených.

„Lidé si zvykli na pohodlnost komunikace kdykoli a odkudkoli. To jim na jednu stranu dává volnost, kdy se mohou do pracovního jednání plnohodnotně prostřednictvím zabezpečeného komunikačního řešení připojit i z auta, zahrady nebo z dovolené. Na druhou stranu se stalo zvykem být pro důležitá jednání dosažitelný i v době volna,“ říká Michal Černý, odborník na komunikační techniku ze společnosti Audiopro.

Pro práci i pro zábavu

Většina lidí si s sebou bere na dovolenou vybavení, které jim umožní být on-line. Lidé během dovolené chtějí sdílet své zážitky na sociálních sítích, hrát hry, mají čas na sledování filmů a seriálů nebo oblíbených kanálů, mít možnost hledat informace o zajímavých místech, která by mohli navštívit, možnostech dopravy, restauracích a zábavě v okolí. Dvě třetiny lidí s sebou berou počítač kvůli práci.

„Množství lidí, kteří řeší své pracovní záležitosti z dovolené, v posledních letech skokově narostlo. Firmy by měly pamatovat na to, aby zejména v letním období zaměstnanci věděli, co nemají z pracovních počítačů a telefonů dělat. Připojování z veřejných sítí v hotelech, na letištích, v restauracích, poskytování pracovního počítače dětem na hraní a streamování. To jsou neustále opakované chyby, jimiž mohou lidé na dovolených ohrozit nejen svá zařízení a data, ale i firemní systémy. Pozor by si uživatelé měli dát hlavně ve chvíli, kdy se jim v počítači zobrazí zpráva informující je o nedůvěryhodném připojení, pokud se snaží přistoupit na webové stránky, přihlásit se k firemní síti nebo si stáhnout poštu. Nedůvěryhodné připojení je nutné vždy bezpodmínečně odmítnout,“ říká Michael Grafnetter z Počítačové školy GOPAS.

Právo nebo povinnost být off-line?

V době, kdy firmy zakotvují ve své kultuře work-life balanc, sílí trend donutit zaměstnance o dovolené nepracovat. Někteří zaměstnavatelé přímo pod hrozbou sankcí zakazují, aby jejich lidé během dovolené vstupovali do firemních systémů a mailových profilů.

„Firmy mají zájem, aby jejich zaměstnanci zůstali výkonní, proto sledujeme rostoucí tlak na to, aby se o dovolených odstřihli od pracovní komunikace. Doba covidu značně posunula hranice vnímání potřeby zůstat on-line. Proto se toto téma stává důležitým nejen pro HR oddělení, ale je cílem úprav pracovního práva. Zakotvení práva být off-line, které se týká nejen času mimo pracovní dobu, ale i o dovolené, se nejspíš stane součástí novely Zákoníku práce v souvislosti s právní úpravou home office,“ říká Michal Novák z pracovního portálu Profesia.cz.

Největší lolkařský event je za rohem. Prague Champs nabídne akci, která tu ještě nebyla!

Týdny čekání jsou u konce. Největší offline League of Legends turnaj v historii začíná už v sobotu a slibuje podívanou na světové úrovni. Do pražského O2 universa dorazí absolutní špička českého esportu, největší gamingoví influenceři, exkluzivní host z Francie a hlavně: tisíce fanoušků.

Hala O2 universum takovou akci ještě nezažila – a stejně tak čeští fanoušci League of Legends. Na obřím 22metrovém pódiu s velkými pohyblivými LED obrazovkami se utkají ti nejlepší z nejlepších. Víc než měsíční kvalifikací, do které se mohl zapojit kdokoliv, nakonec prošly profesionální LoL týmy Dynamo Eclot, Entropiq, eSuba a Sinners. Jejich souboje slibují napínavou akci a vítěz celého turnaje se v neděli ještě utká v showmatchi s francouzským LoL týmem Gamers Origin.

Program na hlavní stagi Prague Champs:

(časy jsou orientační a můžou se měnit v závislosti na délce jednotlivých zápasů)

SOBOTA

  • 11.00 začátek akce
  • 12.30 semifinále 1 (BO5): Dynamo Eclot vs. Sinners
  • 17.30 semifinále 2 (BO5): Entropiq vs. eSuba
  • 23.00 konec sobotního programu

NEDĚLE

  • 10.00 začátek nedělního programu
  • 11.00 finále Prague Champs (BO5): vítězové sobotních semifinále
  • 18.00 showmatch vítězů s Gamers Origin (BO5)
  • 23.00 konec nedělního programu

Návštěvníci Prague Champs dostanou jedinečnou možnost potkat se se zástupci všech zúčastněných týmů včetně francouzských hostů. Zároveň se akce zúčastní nejznámější herní influenceři Idyiom, CzechCloud, Charmie, Herdyn a Xnapy. I s nimi se fanoušci budou moci potkat, vyfotit nebo požádat o autogram.

Program Meet & Greet

(časy jsou orientační a můžou se měnit v závislosti na délce jednotlivých zápasů)

SOBOTA

  • 11.45 Meet & Greet s GamersOrigin
  • 16.00 Meet & Greet s Dynamo Eclot
  • 16.30 Meet & Greet se Sinners
  • 21.30 Meet & Greet s Entropiq
  • 22.00 Meet & Greet s eSubou

NEDĚLE

  • 14.30 Meet & Greet s Idyiomem a CzechCloudem
  • 15.00 Meet & Greet s Charmie a Herdynem
  • 15.30 Meet & Greet s Xnapym

Jedinečná trofej pro vítěze

Na vítěze celého turnaje čeká vedle největšího podílu z velkorysého prize poolu 200 000 korun taky unikání trofej. Pohár ve tvaru pochodně pro tuto příležitost na míru vytvořil sochař Roman Kvita, který je mimo jiné držitelem ocenění Red Dot Design Award přezdívaného designový Oscar.

Turnajová trofej je vyrobená ze skla a nerezu a svými barvami i tvarem vychází ze symboliky světa League of Legends. Barvy jsou inspirované čtyřmi šampiony (Kai’Sa, Jayce, Taliyah, Ornn), pětice šroubů spojujících jednotlivé skleněné a nerezové pláty je uspořádaná podobně jako hráči na LoL mapě a materiály odkazují na obě strany hry: sílu i zranitelnost šampionů.

„Chtěl jsem vycházet přímo z herního universa LoL, který je hodně komplexní a mnohovrstevnatý. Hledal jsem styčné body, co ze hry by se mělo promítnout do návrhu trofeje, ale zároveň jsem usiloval o to, aby se trofej maximálně odlišovala od ostatních e-sportových cen a opravdu vynikala,“ říká autor trofeje Roman Kvita a dodává: „Při rešerši a skicování jsem zkoumal barvy a tvary konkrétních postav. Srpovité křivky figur a barvy se nakonec staly hlavní myšlenkou návrhu. Vznikl tak objekt, který je navrstvený z lehaného skla a nerezi. Celkový výraz poháru potom připomíná pochodeň, což se ke hře skvěle hodí. Myslím, že touto materiálovou kombinací je trofej opravdu jedinečná a velmi nápadná.“ 

Prague Champs pořádají Mastercard a Komerční banka

Mastercard ve spolupráci s Komerční bankou přímo na eventu představí nové designy speciálních esportových platebních karet s motivy hrdinů ze hry League of Legends. Konkrétně jde o šampiony Jayce, Kai`Sa, Ornn a Taliyah. Designy jsou k dostání na kb.cz/lol.

Pro klienty Komerční banky a Mastercard jsou na Prague Champs přichystané taky exkluzivní benefity. Držitelé platebních karet Komerční banky s designem League of Legends dostanou slevu 30 % na víkendovou vstupenku. Majitelé všech karet Mastercard zase můžou využít speciální zážitkové balíčky.

Další podrobnosti o eventu najdete na www.praguechamps.cz. Poslední vstupenky na Prague Champs jsou k dispozici do vyprodání zásob za akční cenu v síti Ticketmaster. Všechny zápasy budou také živě streamované a komentované na Xnapyho Twitchi.

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Firemní kultura společnosti a vše, co Mastercard dělá uvnitř i navenek, se řídí firemním kvocientem slušnosti. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

Zpestřete si léto s produkty Sony

Léto se pomalu rozjíždí a s ním nás čeká čas výletů, dovolených a jiných letních radovánek. Vyberte si mezi našimi tipy na technologické novinky od Sony, ať už to jsou sluchátka na cesty, přenosný reproduktor, smartphone se skvělým fotoaparátem či vlogovací kamera. S nimi bude léto ještě větší zábava!

Ideální parťák k vašemu smartphonu

Hledáte lehká a pohodlná bezdrátová sluchátka, se kterými si užijete hudbu na maximum a zároveň budete stále na příjmu? Přestaňte hledat, přesně pro vás jsou nová sluchátka Sony LinkBuds S.

Nejmenší a nejlehčí skutečně bezdrátová sluchátka na světě s potlačením okolního hluku a vysokým rozlišením, LinkBuds S, vám nabídnou nevídaný komfort pro celodenní nošení. Navíc jsou vyrobeny z recyklovaného plastu. Svou oblíbenou hudbu si budete moci vychutnávat až 20 h, zároveň vám bude stačit 5 minut nabíjení pro dalších 60 minut poslechu. Sluchátka se přesně přizpůsobí vašim potřebám. Potřebujete slyšet, co se děje kolem vás? Pomůže špičkový ambientní režim. Ruší vás hluk ve vlaku? Zapněte si pokročilé potlačení okolního hluku. Pokud často telefonujete, se sluchátky si užijete opravdu zřetelné hovory bez šumu. Sluchátka navíc podporují kodek LDAC, hudbu tak můžete poslouchat ve vysokém rozlišení. Sluchátka jsou k dispozici ve třech lákavých barvách – černé, bílé a ecru.

Pozvedněte své cestovní vlogy

Chystáte se na cesty a potřebujete spolehlivý fotoaparát, se kterým snadno zaznamenáte všechny vaše úžasné výlety? Přesně pro vás je vlogovací fotoaparát Sony ZV-E10.

Neuvěřitelně kompaktní vlogovací fotoaparát s výměnnými objektivy ZV-E10 budete mít vždy po ruce, snadno tak zachytíte každý moment, kdykoliv a kdekoliv budete chtít. Fotoaparát je stvořen pro co nejintuitivnější natáčení videa – vy máte nápad, vše ostatní vyřeší fotoaparát. Vytvořte efekt rozmazaného pozadí stisknutím jednoho tlačítka nebo jednoduše přepněte na záznam zpomalených záběrů. Pokročilé automatické ostření zaručuje, že snímané objekty budou vždy ostré a systém stabilizace zajistí, že vaše záběry nebudou za chůze nijak roztřesené. Dokonalý bude i váš zvuk, vestavěný směrový mikrofon se třemi vložkami nahrává jasný a čistý záznam, s ochranou proti větru se nebudete muset o kvalitu zvuku bát ani za nepříznivého počasí. Fotoaparát ZV-E10 s výměnnými objektivy otevírá nové možnosti vlogování, vyberte si z více než 60 objektivů a ukažte, co ve vás je!

Smartphone pro kreativní duše

Toužíte po smartphonu, který bude držet krok s vašimi ambicemi? Ať už jste fotograf, vášnivý mobilní hráč nebo potřebujete jednoduše streamovat, nová Xperia 1 IV je tu přesně pro vás.

Charakteristický design v provedení s prémiovými materiály v sobě skrývá ty nejlepší technologie Sony. Xperia 1 IV je prvním smartphonem se skutečným optickým zoomem a nahráváním videa ve 4K HDR při 120 snímcích za sekundu všemi objektivy, nic už tak nebude omezovat vaše kreativní vize. 4K HDR OLED s obnovovací frekvencí 120 Hz vás okouzlí, ať už sledujete videa nebo hrajete hry. Mobilní hráči navíc ocení 240Hz skenování dotyku pro ještě větší přesnost nebo možnost přímého streamování do počítače. Maximální výkon zaručí nejnovější platforma pro mobilní zařízení Snapdragon® 8 Gen 110. Nemusíte se však bát, že by vám rychle došla energie, 5000mAh baterie vás nenechá na holičkách. K dispozici v matném provedení ve třech elegantních barvách – fialové, černé a bílé.

Hudba bez hranic

Buďte slyšet, ať se vydáte kamkoli. Přenosný bezdrátový reproduktor Sony XG300 budete mít vždy po ruce, ať už pořádáte párty, vyrážíte do města nebo se chystáte na pláž. Stačí dobít baterii, popadnout držadlo a vyrazit.

V designovém těle reproduktoru Sony XG300 s výsuvným držadlem se skrývá jednotka reproduktoru X-Balanced Speaker Unit, která vytváří větší akustický tlak, a zajišťuje tak vysoce kvalitní výkonný zvuk, který je ideální pro jakoukoliv venkovní party. Potřebujete opravdu působivý zvuk, který vám vyrazí dech? Zapněte funkci MEGA BASS a můžete si užívat hluboký a rázný zvuk basů. Chcete si připadat jako na koncertě? Zapněte funkci LIFE SOUND a můžete si vychutnat atmosféru živé hudby. Hudbu můžete doprovodit i světelnou show, v aplikaci Sony | Music Center si vyberte z celé řady různých světelných efektů. Skvělá výdrž na baterie 25 h zaručuje, že reproduktoru nedojde dech dříve, než vaše party skončí. Navíc z vybitého stavu se za 10 minut nabíjení dostanete až na 70 min poslechu. Reproduktor je také prachotěsný a vodotěsný – nenechte se ničím svazovat a žijte život naplno!

Výrazný kontrast a strhující zvuk

Kromě cestování a venkovních radovánek k létu patří i filmové večery. Pokud si potrpíte na špičkovém obraze a perfektním zvuku, pak vaší pozornosti nesmí ujít OLED TV Sony Bravia XR A80K, který vám nabídne obraz s úžasným kontrastem, věrnými barvami a opravdovou černou, doplněný zvukem přímo z celé obrazovky.

Technologie XR OLED Contrast Pro panelu OLED se stará o to, aby TV A80K zesilovala barvy a kontrast ve světlých oblastech, dík čemuž si můžete vychutnat mimořádně sytou černou a špičkový jas. Technologie Acoustic Surface Audio+™ vytváří z obrazovky vícekanálový reproduktor, zvuk tak bude naprosto dokonale ladit s děním na obrazovce. S tímto televizorem získáte přístup k exkluzivní službě Bravia Core, kde na vás čeká velké množství filmů v té nejvyšší kvalitě. Televizor je navíc ideální volbou pro konzoli PlayStation 5. Rozlišení až 4K, vysoká obnovovací frekvence až 120 sn. / s, funkce Automatické mapování tónů HDR a automatický herní režim zajistí neuvěřitelně rychlý a plynulý herní zážitek s tou nejvyšší obrazovou kvalitou. Díky minimalistickému elegantnímu designu se bude televizor ve vašem obývacím pokoji doslova vyjímat. Televizory této řady jsou dostupné v úhlopříčkách 55“ 65“ a 77“.

NETGEAR rozšiřuje portfolio přístupových bodů o dvoupásmový WAX615 spravovaný službou Insight. Ocení ho malé a střední firmy

Společnost NETGEAR, přední poskytovatel síťových produktů pro velké i malé firmy, oznamuje nejnovější přírůstek do svého portfolia bezdrátových přístupových bodů: dvoupásmový multi-gigabitový PoE Wi-Fi 6 AX3000 přístupový bod spravovaný službou Insight (WAX615). Nové zařízení, které disponuje celou řadou zajímavých funkcí, představuje skvělou volbu zejména pro malé a střední firmy (SMB).

Pokud firmy chtějí udržet krok s poptávkou zákazníků a obchodními operacemi založenými na datech, nevyhnou se upgradu své Wi-Fi infrastruktury. Ideálním řešením může být NETGEAR WAX615, který malým a středním firmám a poskytovatelům spravovaných služeb nabízí výkonné řešení založené na technologii Wi-Fi 6 Release 2. Ta za srovnatelnou cenu umožňuje dvojnásobnou propustnost v porovnání s Wi-Fi 6 Release 1. Zařízení je navíc zpětně kompatibilní se všemi přístupovými body NETGEAR s Wi-Fi 5 a Wi-Fi 6 spravovanými službou Insight, což umožňuje snadný upgrade pro stávající sítě využívající tuto službu.

S maximální rychlostí 3 Gb/s, vynikajícím dosahem a snadným nastavením poskytuje přístupový bod NETGEAR WAX615 bezproblémový roaming, vyvažování zátěže a přístup pro více uživatelů, což zajistí ten nejlepší zážitek i v prostředí s vysokou hustotou. Uživatel k zařízení získá také roční předplatné služby Insight zdarma. Tato služba umožňuje plně centralizované nastavení zařízení, monitorování a ovládání v reálném čase, bez potřeby dalšího hardwaru pro správu. NETGEAR WAX615 je navíc vybaven jedním 2,5 Gb/s PoE portem pro rychlejší kabelové připojení a snadnou instalaci. Ideální spárování navazuje s PoE přepínači NETGEAR GSM4210P, MS510TXPP, MS510TXUP a MS108EUP.

„WAX615 je dalším příkladem odhodlání společnosti NETGEAR k inovacím a poskytování špičkových Wi-Fi řešení zákazníkům. WAX615 poskytuje vyšší datovou propustnost, zlepšenou efektivitu sítě a příjemnější uživatelskou zkušenost, to vše při zachování konzistence správy napříč generacemi produktů a za atraktivní cenu,“ říká Douglas Cheung, vedoucí divize SMB Wireless ve společnosti NETGEAR.

Bezprecedentní zabezpečení Wi-Fi

Malé a střední firmy si mohou s NETGEAR WAX615 užívat zabezpečení na nejvyšší úrovni i bez výdajů, které jsou obvykle spojeny s touto třídou produktů. NETGEAR Insight usnadňuje konfiguraci a údržbu zabezpečení sítě pomocí následujících funkcí:

  • Protokol WPA3 Enterprise pro nejvyšší úroveň zabezpečení Wi-Fi připojení
  • 8 samostatných bezdrátových sítí (SSID), které lze použít pro administrátory, zaměstnance, hosty a velké množství IoT zařízení (sledovací kamery, termostaty, dveřní zámky, senzory atd.)
  • Individuální VLAN pro oddělené sítě a vyhrazené datové toky pro administrátory, zaměstnance, návštěvníky, HR, finance atd.

Mezi další klíčové parametry NETGEAR WAX615 patří:

  • Wi-Fi 6 Release 2: O 100 % vyšší rychlost než Wi-Fi Release 1 v 5GHz pásmu umožněná kanálem 160 MHz.
  • Instant Mesh: Kompatibilita se všemi přístupovými body spravovanými Insight a možnost vytvoření hybridních kabelových a bezdrátových mesh sítí, které rozšiřují Wi-Fi do oblastí, které jsou těžko dostupné ethernetovými kabely.
  • Souběžné použití: Zvládá 4x více klientských zařízení na jednotku než Wi-Fi 5 (pokud všechna podporují Wi-Fi 6).
  • Špičkový výkon: Dvě pásma a schopnost každé jednotky poskytovat datovou propustnost 3 Gb/s.
  • Bezproblémový roaming a vyrovnávání zátěže – bezkonkurenční uživatelská zkušenost v celém podniku, a to i v prostředí s vysokou hustotou.
  • Podpora pro nejnovější zařízení: Funguje s nejnovějšími mobilními zařízeními s iOS a Android a notebooky a počítači.
  • Zpětná kompatibilita: Podporuje standardy Wi-Fi 4 (IEEE 802.11n), WiFi 5 (IEEE 802.11ac) a WiFi 6 (IEEE 802.11ax).
  • Snadné nasazení: Jeden 2,5 Gb/s ethernetový PoE port.

Dostupnost a cena

Dvoupásmový multi-gigabitový PoE Wi-Fi 6 AX3000 přístupový bod spravovaný službou Insight (WAX615) bude velmi brzy možné zakoupit v síti obchodních partnerů společnosti NETGEAR za doporučenou koncovou cenu 5665 Kč/229 EUR.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

Exit mobile version