Jak pracovat chytřeji a efektivněji? Super Device (Zařízení+) od HUAWEI může být řešením

Ve světě digitálních technologií už jsme si pravděpodobně všichni zvykli, že jsme více či méně neustále propojení s mnoha elektronickými zařízeními. Jak se v tom ale neztratit a pracovat se všemi snadno a efektivně? Odpovědí od HUAWEI je chytrá služba Super Device (Zařízení+). Svým uživatelům umožňuje propojit všechna zařízení do jediného rozhraní a hravě mezi nimi sdílet obsah i funkce.

Pracovat každý den hned s několika zařízeními, to už je pro většinu z nás běžná rutina. Používáme je doma, v autech, nosíme je po kapsách a neobejdeme se bez nich ani v kanceláři. Díky mobilním zařízením se také zcela proměnil náš přístup k práci – jsme výrazně flexibilnější, můžeme být neustále ve spojení, a dokonce spolupracovat s našimi kolegy, klidně z různých koutů světa.

Více zařízení, více starostí?

Tím, že dnes k práci nepoužíváme pouze jediné zařízení, ale hned několik najednou, si umíme usnadnit, ale paradoxně také zkomplikovat, náš život. Stačí si představit běžný pracovní den. Ráno otevřete notebook, odepíšete na e-maily a začnete se připravovat na odpolední prezentaci. Mezitím na telefonu komunikujete s klienty, u toho máte na uších bezdrátová sluchátka a na tabletu si píšete poznámky. Později potřebujete poznámky z tabletu a další soubor z telefonu přesunout do počítače. Nakonec ještě promítnete svou prezentaci na chytré televizi. Ufff… Z obyčejného dne se stal pěkný zmatek.

Dokážete si teď představit, že byste mohli veškerý svůj obsah vytvářet, sdílet, prohlížet na jednom místě nebo třeba využívat funkci jednoho zařízení na displeji jiného? HUAWEI pro svoje zařízení, které tuto funkci podporují, přesně s takovou možností přichází.

Vše hezky na jednom místě

Super Device, česky Zařízení+, je jednoduše řečeno prostor pro propojení zařízení HUAWEI, a to jak v rámci obsahu, tak funkcí a aplikací. Rozhraní pro připojení mezi zařízeními je velice intuitivní – aktuálně používané zařízení se vám zobrazuje uprostřed, přičemž ostatní dostupná zařízení ho obklopují. Pro spárování stačí přetáhnout ikonu okolního zařízení do středu a tím se naváže spojení.

Jakmile svůj MateBook spárujete s kompatibilním smartphonem HUAWEI, Super Device vám umožní na počítači otevřít až tři mobilní aplikace, díky čemuž můžete snadno sdílet soubory a obrazovku na displeji notebooku. Co více, prostřednictvím sdílení můžete aplikace ovládat myší a klávesnicí notebooku, takže například zvládnete rychle a pohodlně odpovídat na zprávy a e-maily, aniž byste museli otevírat telefon. Funkce AI Search vám zase umožní prohlížet a vyhledávat soubory napříč všemi připojenými zařízeními.

Spolehlivý počítač je základ

Začít využívat výhod Super Device (Zařízení+) můžete již dnes, stačí mít po ruce zařízení HUAWEI. Pokud hledáte ten pravý notebook, se kterým půjde práce od ruky, vybírat můžete například ze dvou čerstvých novinek HUAWEI.

Jednou z variant je prémiový MateBook X Pro, který vás okouzlí nejen svým luxusním vzhledem a 14,2palcovou dotykovou obrazovkou. Uvnitř se skrývá silný výkon, příjemné pracovní prostředí, schopnost 90W Super Charge nabíjení a rozlišení ve 3,1K.

Variantou střední třídy je pak nový MateBook D 16. Počítač zaujme 16palcovým FullView displejem, 1080p kamerou a mikrofonem s aktivním potlačením šumu pro kvalitní připojení na vaše online schůzky či lehkým kovovým tělem.

HONOR otevírá nové využití AR (virtuální reality) a ukazuje kulturní dědictví UNESCO v nové podobě

Globální technologický brand k evropskému launchi na mezinárodní veletrhu IFA 2022 odhalil také nový projekt, kde prostřednictvím AR (virtuální reality) ukazuje staré památky z nové perspektivy. HONOR za pomocí dvou populárních umělců přetvořili historickou památku Wasserschloss, ikonu Speicherstadtu v Hamburku a součást světového dědictví UNESCO. HONOR tak navazuje na narůstající trend popularity metaverse a tzv. hybridního cestování. Díky projektu a využití nejnovější technologie umělé inteligence i virtuální reality včetně zapojení nové technologie HONOR, tzv. prostorového audia, se tak propojují různé lokální komunity, kdy si k památce užijete rozšířenou realitu i lokální atmosféru tzv. genius loci.

„HONOR si jako globální technologická značka předsevzala vyvíjet nové technologie pro chytrá zařízení, která propojují všechny po celém světě. Zažijete tak historii v úplně nové podobě, jednoduše během chvilky cestujete z minulosti do budoucnosti.,“ uvedl George Zhao, CEO HONOR Device Co, Ltd.

„Předpokládáme, že narůstající trend AR (virtuální reality) i zapojení umělé inteligence pomůže k využití ještě více onsite-online projektů po celém světě, také s přihlédnutím k poslednímu trendu tzv. hybridnímu turismu, který zažívá velký boom. Kromě turismu, má tato technologie potenciál v řadě odvětví. Je to opravdová brána do budoucnosti.“

Pocta kulturnímu dědictví v metaverse

Přístavní město Hamburk v Německu je známý také jako „brána do světa“. Dnes je prosperující metropolí s dlouho přetrvávající kulturou místních komunit, ale také díky inovacím. HONOR se nechal inspirovat touto transformací, a právě díky tomu si vybral Hamburk jako pilotní projekt pro digitální kulturní boom, který bude inspirovat po celém světě a znovu představí národní historické poklady ve světě metaverse.

Za podpory partnera ARLOOPA, který se zabývá vývojem virtuální i rozšířené reality, ale také mezinárodních umělců Yunuene a Timo Helgerta, kreativně transformovali podobu slavné budovy Wasserschloss do rozšířené reality.

Yunuene, mexická umělkyně zabývající se modernou, zrealizovala koncept „Plavba časem“. Poukazuje tak na evoluci přístavního města a kolik inovací se v námořní dopravě za celou dobu existence přístavu událo. Pojetí vizuálního německého umělce Timo Helgerta „Kvetoucí budoucnost“ je mnohem futurističtější. Pohrává si se statusem Hamburku jako jednoho z nejzelenějších měst světa a kreativně znázorňuje, jak by vypadal Wasserschloss v zelené budoucnosti, kde se může dařit krásným rostlinám a ohroženým druhům, a přenáší tuto historickou památku do nadpozemské říše.

Nová éra zážitků díky umělé inteligenci a rozšířené realitě

HONOR navazuje na rapidně narůstající trend tzv. hybridního cestovního ruchu, který se objevuje po celém světě a hlavním účelem je oživení cestovního ruchu po době pandemie, kdy cestovatelé objevují nové možnosti cestování. Díky propojení fyzického a digitálního světa vnímáte tamní kulturu úplně novým způsobem. Značka HONOR neustále investuje do nových technologií, jako je nově tzv. prostorové audio za využití umělé inteligence nebo virtuální reality pro ještě pohlcující zážitky v rychlé éře digitální revoluce.

„Komplex budov, tzv. Warehouse District, byl v roce 2015 zapsaný na seznam světového dědictví UNESCO. Cílem bylo chránit a zachovat historii a kulturu jednoho z největších světových obchodních přístavů. Díky nástupu nových technologií, včetně rozšířené reality, se může budoucí generace vzdělávat a poznávat kulturní památky úplně novým a zábavným způsobem.

Máme velkou radost, že jsme mohli přispět HONOR v tomto inovativním projektu „Brána do budoucnosti“, který je poctou ikonického místa v Německa, ale pomáhá futuristickým způsobem znovu objevovat historii světových metropolí,“ dodal Bernd Paulowitz, vedoucí pobočky světového dědictví UNESCO v Hamburku.

Cestovní ruch po letech lockdownů po celém světě opět roste. Je super vidět značky jako HONOR přinášet nové obohacující zážitky. Letos v létě naše město zaznamenalo stejnou úroveň návštěvnosti jako v létě 2019. K tomu částečně přispěly nové interaktivní kulturní atrakce umožněné technologiemi. Hamburk je známý jako brána do světa, jsme rádi, že můžeme být partnerem iniciativy Brána do budoucnosti (Gateway to the Future).

Můžeme s jistotou říct, že taková iniciativa ukáže návštěvníkům i obyvatelům Hamburku Speicherstadt, který je na seznamu světového dědictví UNESCO, zcela novým způsobem. Poptávka po hybridních zážitcích extrémně narůstá. U kulturních památek cestovatelé stále častěji očekávají virtuální interakci. Nyní je ten správný čas využít moc technologií v cestovním ruchu a vytvořit pro turisty po celém světě kouzelné zážitky,“ uvedl Guido Neumann, vedoucí PR oddělení Hamburské centrály cestovního ruchu.

HONOR Talents 2022: Letos poprvé i kategorie s využitím virtuální reality

Letos HONOR představil novou kategorii „AR interaktivní umělecký design“. Už několikátý ročník tak znovu vnáší inspirativní dialog a propojení mezi technologií a uměleckým designem, designování mobilních telefonů a nové cesty k uměleckému komunikaci.

HONOR Talents není jen globální soutěž uměleckých prací a designu, ale zároveň nabízí nové cesty pro všechny soutěžící. Díky inovativním nápadům na design se tak dostáváme mnohem blíže skutečným potřebám zákazníků. Značka HONOR pracuje s novými designovými koncepty velmi intenzivně a umělecké nápady nové mladé generace pak zpracovává a prezentuje prostřednictvím uvedených produktů. Tak se ke každému zákazníku dostává do rukou nový design a pravé propojení technologie a umění.

Více o HONOR Talents a přihlášky s uměleckými nápady můžete nahrát na: https://www.hihonor.com/honor-talents/cz/

Společnost HONOR také spolupracuje s Ústřední akademií výtvarných umění (CAFA) v Číně na vytvoření nového uměleckého AR díla s názvem INFINITY. Tento fy-gitální zážitek představuje uměleckou interpretaci vesmíru, kterou tvůrčí tým složený ze členů fakulty CAFA a studentů používá jako analogii k podpoře mezikulturního dialogu. Umění je k vidění na stánku HONOR na veletrhu IFA prostřednictvím aplikace ARLOOPA.

Zažijte rozšířenou realitu právě teď!

Zažijte Hamburg na vlastní kůži nebo z pohodlí vašeho domova. Chcete vidět umělecké vizualizace za pomocí virtuální reality od umělců Yunuene nebo Timo Helgerta? Vizualizace bude k dispozici pro veřejnost pouze od 2. září 2022 do 2. prosince 2022. Užijte si bránu do budoucnosti.

Stačí Vám zdarma stáhnout aplikaci ARLOOPA na váš mobilní telefon. Vizualizace se promítá na ikonické historické budově Wasserschloss. Krásně i uvidíte z mostu Poggenmühlen-Brücke, který je hned naproti. Nebo si můžete užít vizualizaci online na jakémkoli povrchu[1].

Více o celém projektu najdete také na webu:

https://www.hihonor.com/honor-talents/cz/activity/

  • [1] Pro co nejlepší zážitek doporučujeme uživatelům používat smartphone kompatibilní s ARCore nebo ARKit.

Nová aplikace LUGGit pro (ještě) lepší zákaznickou zkušenost

Technologický start-up LUGGit, který nedávno vstoupil na český trh, nyní přichází s nativní aplikací. Ta je pro službu LUGGit klíčová.  Musí být intuitivní pro všechny uživatele – cestující, pronajímatele a dokonce i „keepery“ (profesionální řidiče LUGGit). Nová aplikace byla vyvinuta se zvláštním důrazem na zlepšení zákaznické zkušenosti. Aplikace je k dispozici pro systémy Android a iOS.

„V letech 2019 a 2020 jsme se navzdory působení v odvětví, které bylo kvůli celosvětové zdravotní krizi silně ovlivněno, dokázali vyvíjet, učit se a připravit vše tak, abychom byli svědky výrazného růstu, který se projevil v roce 2021 a nezastavil se. V tomto roce jsme zaznamenali více než 84% meziměsíční růst. Díky tomuto úspěchu jsme měli příležitost a prostředky ke zlepšení naší základní nabídky a zároveň jsme postupně vylepšovali náš produkt průběžnými aktualizacemi. To vše vyústilo ve významný milník, vydání naší nejnovější aplikace pro Android a iOS,“ uvedl Ricardo Figueiredo CEO, https://luggit.app/. 

Nové funkce a změny

Nová aplikace umožňuje zákazníkům zadat požadavek v reálném čase nebo si službu předem rezervovat. Je také vybavena interním chatem, který umožňuje kdykoli hovořit se zákaznickou podporou. Díky tomu má zákazník vždy k dispozici integrované kontaktní místo se službou LUGGit a s „keeperem“, aniž by musel přepínat aplikace (předchozí komunikace probíhala prostřednictvím aplikace WhatsApp Business). A samozřejmě nová aplikace přichází ve zcela novém vzhledu s vylepšením a redesignem UI/UX rozhraní, aby byla interakce pro zákazníky srozumitelnější. Nová aplikace byla navržena s využitím všech dat a zkušeností, které tým LUGGit nashromáždil z předchozí verze, díky čemuž se předchozí komplikace a výzvy změnily v úžasné funkce a tipy.

Aplikace také přináší větší efektivitu „Keeperům“. Využívají ji k provádění svozu a rozvozu zavazadel, umožňuje jim spravovat všechny logistické detaily, jako je více svozů na stejné trase či optimalizace na základě výkonu.

„Žijeme ve světě, kde potřebujeme mít všechno, a když pocítíme nějakou „bolest“, chceme řešení, kterému můžeme okamžitě důvěřovat. O této nové aplikaci LUGGit můžeme s jistotou říci, že toto řešení to vše splňuje: je to nejlepší řešení, které vás může zbavit břemene zavazadel bez jakýchkoli pochybností a nejistoty, protože vše, co potřebujete, máte na dlani,“ říká Ricardo Figueiredo CEO, https://luggit.app/.

Podívejte se, jak vypadá aplikace LUGGit:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luggit.app

O společnosti LUGGit

LUGGit je inovativní startup, který se zrodil v roce 2019 a ve stejném roce byl spuštěn v Lisabonu a Portu. Společnost získala v prosinci 2019 investiční pre-seed kolo ve výši 9 890 000 českých korun (400 000 eur), které vedla společnost Portugal Ventures. V lednu 2020 byla Světovou organizací cestovního ruchu označena za druhé nejinovativnější řešení na světě a v prosinci získala od Evropské komise ocenění Seal of Excellence. LUGGit v současné době shromažďuje prostředky v rámci kola Seed.

V Česku startuje prodej stylového mobilního telefonu HONOR 70 s profi foto výbavou. Navíc se startovací slevou 1 500 Kč u vybraných prodejců nebo u Vodafone se slevou 4 000 Kč a sluchátky jako dárek

Právě dnes startuje prodej dlouho očekávané novinky, nádherného stylového foto mobilu HONOR 70. Ten se pyšní nejen profi foto výbavou včetně hned dvou hlavních fotoaparátů a špičkovým světelným snímačem SONY IMX800, ale také nádherným designem inspirovaným šperkařským řemeslem. Barevné provedení Crystal Silver přichází s krásnou podobou zad, které při lomu světla připomínají perfektně vybroušený diamant. HONOR 70 (8 GB + 128 GB) je k dostání jen za 13 490 Kč, HONOR 70 ve vyšší paměťové verzi (8 GB + 256 GB) pak jen za 14 490 Kč. HONOR navíc na prvních 14 dní prodej nachystal s vybranými prodejci super slevovou akci! Při výkupu starého zařízení na Alza.cz, Datart.cz, Smarty.cz nebo MobilPohotovost.cz máte HONOR 70 se slevou 1 500 Kč! Při zakoupení u mobilního operátora Vodafone je stylový foto mobil HONOR 70 se slevou 4 000 Kč, a navíc máte ještě sluchátka HONOR Earbuds 2 Lite jako dárek! 

Unikátní funkce „Sólové vystřižení“ pro natáčení skupinky lidí i jednotlivce zároveň

Novinka HONOR 70 přichází s dalšími inovativními vychytávkami. Unikátní funkcí je tzv. „Sólové vystřižení“. Za pomoci AI (umělé inteligence) natáčíte skupinku lidí, ale také jednotlivce, svého hlavního hrdinu videa, jako výřez. Perfektní pro všechny besídky dětí, herecká představení nebo vystoupení vaší oblíbené hudební skupiny. Navíc díky funkci Seamless Focus Switch si můžete pouhým ťuknutím na displej zaostřit a hned přepnout výřez na někoho jiného. 

Vůbec poprvé špičkový světelný senzor SONY IMX800 pro snímky v top kvalitě i za horšího osvětlení

HONOR 70 oproti konkurentům tentokrát sází na hned dva hlavní fotoaparáty, navíc podpořenými špičkovou technologií výpočetní fotografie i využití AI (umělé inteligence). Nechybí také HONOR Image Engine, technologie, díky které za pomocí všech hardwarových i softwarových vychytávek nakonec získáte fotky i videa standardně a konzistentně ve velmi vysokém rozlišení.

Duální hlavní fotoaparát má dvě kamery: 54MPx, které pomáhá 1/1,49″ světelný senzor SONY IMX8000 s clonou f/1,9. Ten zachycuje maximum světla pro detailní snímky ve velmi vysoké kvalitě i za velmi špatných světelných podmínek. Druhý hlavní fotoaparát, 54MPx je širokoúhlý a makro s f/2,2 zároveň. Oproti standardnímu snímaní ze 4 cm umí automatické zaostření už od 2,5 cm, navíc při zachycení velmi živých a reálných barev.

HONOR 70 nechybí ani 32Mpx super ostrým selfie fotoaparátem, který dokáže zachytit nádherné selfie snímky s mimořádně čistými detaily.

Design inspirovaný diamanty, který si hraje s lomem světla

HONOR 70 stejně jako předchozí generace v této inspirovaný šperky a šperkařským řemeslem. Zaujme symetrickým super zaobleným displejem, je tenký pouhých 7,91 mm[1] a váží jen 178 g[2], Díky vyváženému designu se perfektně drží i v menší ruce.

Nový koncept designu „Crystal Silver“ si hraje s lomem světla stejně jako dokonale vybroušený diamant. Stává se tak dokonalým módním kouskem, který padne ke každému outfitu a každé denní i noční příležitosti.

Super výkon s hvězdnými parametry

Srdcem telefonu HONOR 70 je 6nm procesor Qualcomm Snapdragon 778G Plus 5G, který se stará o vynikající výkon. Zvládá i náročnější zatížení včetně silné podpory grafiky, ale i celkové odezvy.

Díky inovativním technologiím GPU Turbo X a OS Turbo X bez problémů běží při hraní her. HONOR 70 má ve výbavě Anti-aging Engine, která umí chytře vyčistit zbytečné systémové soubory a zajistit tak více úložného prostoru.

Displej telefonu HONOR 70 dokáže zobrazit až 1,07 miliardy barev, pokrývá 100 % barevného prostoru DCI-P3 a podporuje HDR 10+. Díky tomu přináší živé barvy v ostrých a jasných detailech. Obrazovka využívá špičkovou technologii pulzně šířkové modulace (PWM) stmívání s frekvencí 1920 Hz, která poskytuje ambientní osvětlení pro pohodlné sledování displeje. Díky dynamické obnovovací frekvenci 120 Hz a dotykové vzorkovací frekvenci 300 Hz[3] zajistí HONOR 70 uživatelům vyšší efektivitu a rychlejší odezvu na dotyk při hraní nebo prohlížení sociálních sítí.

HONOR 70 disponuje mimořádně velkou 4800mAh baterií[4] s 66W rychlonabíjením HONOR SuperCharge. Bez problémů se postará o celodenní výdrž. Pomocí nabíjecího adaptéru v balení dobijete 3 % na 60 % už za pouhých 20 minut[5].

HONOR 70 je první smartphone řady HONOR N, který se může pochlubit nejnovějším uživatelským rozhraním HONOR Magic UI 6.1 založeným na systému Android 12. Nabízí řadu vylepšených funkcí, které poskytují originální, inteligentnější a personalizovanější zážitek a přinášejí uživatelům větší pohodlí a produktivitu.

Ceny a dostupnost

HONOR 70 je špičkový foto mobil s nádherným i ergonomickým designem pro každého, kdo hledá kvalitu fotoaparátů, vynikající výdrž na 1 nabití za cenovku střední třídy. Přichází ve stylových barevných provedeních Midnight Black, Emerald Green a Crystal Silver.

HONOR 70 (8 GB + 128 GB) je k dostání jen za 13 490 Kč, HONOR 70 ve vyšší paměťové verzi (8 GB + 256 GB) pak jen za 14 490 Kč. HONOR navíc na prvních 14 dní prodej nachystal s vybranými prodejci super slevovou akci! Při výkupu starého zařízení na Alza.cz, Datart.cz, Smarty.cz nebo MobilPohotovost.cz máte HONOR 70 se slevou 1 500 Kč! Při zakoupení u mobilního operátora Vodafone je stylový foto mobil HONOR 70 se slevou 4 000 Kč a navíc máte ještě sluchátka HONOR Earbuds 2 Lite jako dárek!

Více informací včetně oficiálních českých prodejců najdete webu HONOR:¨

https://www.hihonor.com/cz/phones/honor-70/

HONOR je v plné síle zpět

Značka HONOR se zavázala být globální technologickou špičkou a vybudovat portfolio chytré domácnosti, které bude dostupné pro každého. Dnes má HONOR více jak 10 000 zaměstnanců, z nichž větší polovina pracuje na výzkumu a vývoji (R&D), čtyři vývojové instituce, více než sto inovačních laboratoří po celém světě, a podal už přes 5500 patentových žádostí. Velmi rychle etabloval také přes 30 strategických partnerství se světovými špičkami jako Microsoft, Google, Intel, Qualcomm apod., s nimiž společně vyvíjí inovativní řešení v rámci softwaru i hardwaru, a dokáže tak zajistit produkci mobilní technologie od začátku až do konce.

  • [1] Údaje z laboratoří HONOR. Skutečné rozměry se mohou lišit v závislosti na konfiguraci, výrobním procesu a metodě měření. Tloušťka (7,91 mm) telefonu nezahrnuje vyčnívající fotoaparát.
  • [2] Údaje z laboratoří HONOR. Celková hmotnost včetně baterie. Skutečná hmotnost se může lišit v závislosti na konfiguraci výrobku, výrobních procesech a metodách měření.
  • [3] U různých aplikací a herních obrazovek se může obnovovací frekvence obrazovky a dotyková vzorkovací frekvence mírně lišit.
  • [4] Běžná kapacita je 4800 mAh a zaručená kapacita je 4700 mAh (nevyměnitelná baterie).
  • [5] Údaje o nabíjení pocházejí z laboratorních testů HONOR, které byly provedeny při teplotě 25 °C a relativní vlhkosti 45-80 %, kdy byl telefon s originálním nabíjecím adaptérem a kabelem nabíjen s vypnutou obrazovkou z kapacity 3 %. Skutečné údaje se mohou lišit v důsledku rozdílů mezi jednotlivými produkty, verzí softwaru, podmínkách používání a faktorech prostředí. Všechny údaje jsou závislé na skutečném používání.

Samyang rozšiřuje svou filmovou řadu objektivů Xeen CF

Řada XEEN CF byla poprvé představena koncem roku 2019 v produktové řadě skládající se z modelů 24, 50 a 85 mm, u všech se světelností T1.5. Od té doby se řada rozrostla a dnes společnost Samyang představuje nový objektiv Xeen CF 135 mm T2.2.

Zkratka „CF“ znamená kompaktní („compact“) a flexibilní („flexible“), čímž se zdůrazňuje kompaktní velikost a univerzálnost objektivů.

Při navrhování objektivů Xeen CF bylo cílem vytvořit filmový objektiv, který by byl co nejmenší a co nejkompaktnější, aniž by byla jakýmkoli způsobem snížena kvalita. Ohnisková vzdálenost 135 mm se často volí pro portréty a záběry zblízka. Díky lehkému provedení

je objektiv perfektní pro moderní filmaře, kteří jej chtějí kombinovat s fotoaparátem na gimbalu nebo dronu. Díky nízké hmotnosti objektivu se gimbal nebo dron snadněji vyváží, čímž se prodlouží výdrž baterie a doba produkce.

Řada Xeen CF přichází se skvělou optickou konstrukcí, která minimalizuje tzv. focus breathing (dýchání při ostření), podporuje rozlišení 8K a dodává záběrům filmový vzhled s mimořádnou reprodukcí detailů. Úžasná světelnost T2.2 nabízí nádherný bokeh, malou hloubku ostrosti a vynikající výkon při slabém osvětlení. Objektiv vybavený 11 zaoblenými lamelami clony vytváří při široce otevřené cloně jemný a snový bokeh a při zavření křišťálově čistý a ostrý obraz.

Filmům dodává umělecký dojem a díky neuvěřitelnému bokehu vytváří pocit jemné dimenze, perfektní pro portréty s rozostřeným pozadím.

Díky jedinečné technologii X-Coating společnosti Samyang jsou efektivně minimalizovány odrazy světla a efekty ghostingu.

Cena a dostupnost

Nový objektiv bude dostupný v polovině září 2022.

Doporučená prodejní cena je 50.490,- Kč / 2.032 €

K získání dalších informací napište na e-mailovou adresu matej.sumka@focusnordic.cz.

Hlavní vlastnosti

  • Pokrytí snímačů full-frame a rozlišení 8K
  • Technologie X-Coating k minimalizaci odlesků světla
  • 11 lamel clony k vytváření nádherných efektů kruhového bokehu
  • Částice v uhlíkových vláknech pro zajištění lehkosti a odolnosti objektivů
  • Standardní průměr 95 mm pro zajištění kompatibility s matte boxy
  • K dispozici pro bajonety Canon EF, Sony E a PL
  • Luminiscenční značky k usnadnění používání za extrémně slabého osvětlení
  • Stejná poloha ostřícího prstence a clonového kroužku u všech modelů této řady
  • Konzistentní 200stupňový úhel rotace pro jemné nastavení ostření

Ještě rychlejší AV integrace. NETGEAR navázal partnerství se značkou Shure

Společnost NETGEAR, globální poskytovatel inovativních síťových produktů, navázala partnerství s firmou Shure, předním výrobcem kvalitních audio zařízení. Díky tomu bude integrace při instalaci produktů Shure Microflex Ecosystem a přepínačů NETGEAR z AV řady M4250 mnohem rychlejší a spolehlivější. Integrátoři tak ušetří čas při konfiguraci zařízení, zatímco zákazníkům zajistí kvalitní a konzistentní zvuk.

AV přepínače na špičkové úrovni

Přepínače NETGEAR z AV řady M4250 jsou od základů vytvořené pro 1G AV přes IP (AV-over-IP) a vznikly na základě letitých zkušeností předních AV profesionálů. Uživatelské rozhraní dostupné v prohlížeči umožňuje klíčová nastavení AV sítě a volitelné profily pro oblíbená AV zařízení. Přepínače mají také elegantní přední panel s několika možnostmi montáže.

Nyní jsou přepínače z této řady nově vybaveny dvěma předinstalovanými profily Shure, které zajistí optimalizaci nastavení a přizpůsobení VLAN (virtuálních lokálních sítí) pro ovládání a zvuk při nasazování zařízení Microflex Ecosystem. Přepínače snadno rozdělují síťový provoz pro audio software Dante a Shure, což integrátorům poskytuje větší jistotu a bezproblémovou instalaci.

„Chápeme, že čas integrátorů i zákazníků je cenný,“ říká Chad Wiggins, zástupce viceprezidenta globálního produktového managementu a inovací ve společnosti Shure. „Díky spolupráci s NETGEAR mohou uživatelé, kteří instalují produkty Microflex Ecosystem do konferenčních místností a podnikové sítě, nasazovat naše řešení rychleji než kdy dříve. Shure se zavázal pokračovat v optimální kompatibilitě pro řadu M4250 a zlepšit celkový zážitek pro každého uživatele.“

Společnosti Shure a NETGEAR úzce spolupracovaly, aby zajistily bezproblémovou interoperabilitu pro uživatelský profil AV řady M4250. Přepínače i zařízení Microflex Ecosystem prošly přísným testováním, aby dodržely vysoké standardy kvality, které dodržují obě společnosti.

Mezi kompatibilní produkty Microflex Ecosystem patří zejména stropní a stolní mikrofony (MXA920, MXA910, MXA310), mikrofony s lineárním uspořádáním (MXA710), procesor pro audiokonference (IntelliMix P300), USB audio síťové rozhraní (ANIUSB-MATRIX), síťový reproduktor (MXN5W-C) a tlačítko ztlumení (MXA).

Záruka a podpora AV přepínačů

Jako další výhodu poskytuje NETGEAR zákazníkům doživotní záruku, rychlou technickou podporu, výměnu do druhého pracovního dne a specializovanou podporu pro síťové problémy. Inženýrský tým NETGEAR také nabízí bezplatné služby návrhu sítě a podporu instalace.

„Společnost NETGEAR si i nadále uvědomuje evoluci probíhající v profesionálním AV světě a konkrétně pokroky v instalacích AV přes IP, které posunují to, co je v našem odvětví možné,“ řekl Laurent Masia, ředitel správy produktové řady spravovaných přepínačů společnosti NETGEAR. „Jsme rádi, že můžeme spolupracovat s lídrem na trhu, jako je Shure, aby byly instalace co nejjednodušší a bezproblémové.“

Pro další informace o oceněných řešeních Microflex Ecosystem kompatibilních s řadou přepínačů NETGEAR M4250, navštivte www.shure.com/mxecosystem. Informace o přepínačích NETGEAR M4250 najdete zde: www.netgear.com/business/wired/switches/fully-managed/m4250/avline/.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR (NASDAQGM: NTGR) navrhuje inovativní, značková technologická řešení, která svým vysokým výkonem, spolehlivostí a snadnou použitelností odpovídají na specifické síťové, úložné a bezpečnostní potřeby malých či středně velkých firem a domácích uživatelů. Nabízí ucelené portfolio síťových produktů, které umožňují uživatelům propojit jejich multimediální zařízení a internet – sdílet připojení k internetu, periferní zařízení, soubory, digitální multimediální obsah a aplikace mezi více počítači a dalšími elektronickými přístroji s přístupem k internetu. Pro podniky poskytuje společnost NETGEAR síťové prvky, úložiště a bezpečnostní řešení bez dodatečných vysokých nákladů a složitosti, které jsou jinak typické pro rozsáhlé IT infrastruktury. NETGEAR zároveň podporuje poskytovatele špičkových služeb v jejich oblasti podnikání. Produkty NETGEAR jsou postaveny na osvědčených technologiích z oblasti bezdrátového připojení, ethernetových a powerline sítí, přičemž je u nich kladen důraz na spolehlivost, snadné použití, pokročilé funkce, stylový design a technologické inovace. Na všechny produkty ProSafe poskytuje NETGEAR doživotní záruku. Řešení NETGEAR se prodávají na více než 45 000 obchodních místech po celém světě a prostřednictvím více než 39 000 prodejců s přidanou hodnotou. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a má pobočky v 25 zemích. NETGEAR je partner programu ENERGY STAR®. Další

informace jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz. Sledujte společnost NETGEAR na www.facebook.com/netgearczask a www.linkedin.com/company/netgear-cesko.

© 2022 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Metaverse je sice virtuální, ale jeho vliv bude skutečný. Meta spouští kampaň představující sociální a ekonomický dopad nové kapitoly internetu

V několika evropských zemích dnes začíná kampaň společnosti Meta „The Impact Will Be Real“. Kromě Česka poběží v Německu, Itálii, Španělsku, Francii a Belgii. Kampaň představí výhody Metaverse a ukáže lidem, co vše v něm bude možné. Velkou příležitostí se díky 3D technologii stane například pro obory školství či architektury, kterým nabídne to, co školní tabule a ploché obrazovky nedokážou.

Samostatnou kapitolou je pak zdravotnictví a studium medicíny. Metaverse v tomto oboru nabídne velké množství nových možností ve vzdělávání – od nácviku chirurgických zákroků, až po školení záchranářů nebo kurzy první pomoci. A to vše bez toho, aby byl někdo vystaven nebezpečné situaci. Odstraněním geografických a jiných bariér se navíc zvýší dostupnost studia medicíny a zdravotnického studia.

Metaverse je novou generací internetu kombinující fyzické a virtuální prostředí. Nabídne poutavé, pohlcující a 3D prožitky. Metaverse by mohl mít skutečný dopad i na digitální ekonomiku. Studie společnosti Analysis Group odhaduje, že pokud by zavádění Metaverse v Evropě rostlo podobným tempem jako kdysi mobilní technologie, pak by za deset let přispěl Metaverse k regionálnímu HDP částkou 440 miliard amerických dolarů.

i Meta zároveň zdůrazňuje, že vývoj metaverzu bude postupný a nebude vybudován ani vlastněn jen jednou společností. Na jeho vývoji proto spolupracuje s odborníky, akademiky, občanskou společností, legislativci a partnery z oblasti průmyslu. Zástupci společnosti Meta doufají, že nová kampaň podpoří další diskuzi a spolupráci napříč odvětvími s odborníky v Evropě i mimo ni.

HP představilo na konferenci Amplify Executive Forum Roadshow nové partnerské výhody

Na konferenci HP Amplify™ Executive Forum, každoroční partnerské roadshow, představila společnost HP řadu nových partnerských výhod, jejichž cílem je posílit spolupráci s partnery a rozšířit možnosti vzdělávání a zapojení komunity. Kromě novinek v rámci programu Amplify Data Insights informovala společnost o globálním rozšíření svého oceňovaného partnerského programu Amplify Impact, zaměřujícího se na udržitelnost, a představila novou platformu pro vzdělávání a zapojení partnerů HP Curiocity.

Všechny představené novinky staví na síle globálního partnerského programu HP Amplify,[i] který je prvním partnerským programem svého druhu, optimalizovaným pro podporu dynamického rozvoje partnerů a poskytování konzistentních služeb koncovým zákazníkům. Program HP Amplify je postaven na jednotné integrované struktuře a partneři díky němu získávají informace, schopnosti a také nástroje pro spolupráci, jež napomáhají jejich růstu v prostředí probíhající digitální transformace, v němž prochází změnami také nákupní chování zákazníků.

Úspěch společnosti HP se do značné míry odvíjí od síly našich obchodních partnerů. Jen v uplynulém roce se nám s přispěním našich partnerů podařilo zvýšit tržby o více než 6 miliard USD,“[ii] informuje Kobi Elbaz, generální ředitel divize Global Channel Organization společnosti HP. „Dnes představené novinky jsou výrazem našeho trvalého odhodlání podporovat naše obchodní partnery a nadále investovat do poskytování potřebných informací, vzdělávání, vazeb a programů, které jim umožní poskytovat lepší služby zákazníkům a podpoří jejich růst.“

Síla dat

Program HP Amplify Data Insight byl spuštěn téměř před rokem a poskytuje partnerům okamžitý přístup k bohaté sadě datových analýz, z nichž každá se zaměřuje na ovlivnění nákupní cesty zákazníka. Společnost HP i nadále úzce spolupracuje se svými partnery, aby zdokonalila jejich digitální dovednosti a vybavila je cennými poznatky získanými během svého výzkumu nákupního chování zákazníků.

Studie ukazují, že společnosti, které vycházejí z prakticky využitelných poznatků, daných analýzami dat, vykazují rychlejší růst než společnosti, jež tento typ informací nevyužívají. Díky tomu, že 98 % obchodních partnerů společnosti HP sdílí svá data, je na této platformě týdně aktualizováno více než 14 miliard datových záznamů, což partnerům umožňuje v reálném čase přistupovat k informacím, uzpůsobeným konkrétním potřebám jejich podnikání.

Globální rozšíření programu Amplify Impact

Společnosti, které se řídí jasně definovaným programem udržitelného dopadu (nebo programem zaměřujícím se na oblast environmentálního, sociálního či podnikové řízení), získávají jednoznačnou konkurenční výhodu. Dokládá to nárůst tržeb společnosti HP o více 3,5 miliardy USD, pro nějž se ve fiskálním roce 2021[iii] stala rozhodujícím faktorem udržitelnost. Program Amplify Impact dává tutéž příležitost – realizovat konkurenční výhodu – také partnerům společnosti HP.

Program HP Amplify Impact byl poprvé představen na začátku roku 2021 a je prvním programem svého druhu, zaměřujícím se na hodnocení partnerů, poskytování vzdělávání a dalších zdrojů, který partnerům tímto vstřícným způsobem zprostředkovává přínosy rozsáhlých vlastních investic a iniciativ společnosti HP. V současné době poskytuje tento program více než 10 000 partnerům ve 43 zemích možnost připojit se k úsilí společnosti HP o dosažení významného dopadu v oblasti klimatických opatření, lidských práv a digitální rovnosti. Program je doposud partnery přijímán s nadšením a sebehodnocení dokončilo více než 80 % z nich.

Společnost HP dnes oznámila, že se v průběhu příštích dvou let chystá tento oceňovaný program postupně rozšířit celosvětově na všechny trhy. Možnost účastnit se tohoto oceňovaného programu tak po jeho rozšíření získají partneři všech typů (prodejci, maloobchodní a distribuční partneři) bez ohledu na jejich geografickou polohu.

Oslava úsilí partnerů o udržitelnost

Společnost HP také vyzvala partnery, aby se přihlásili do soutěže o nové výroční ceny programu HP Amplify Impact, které ocení partnery v pěti kategoriích, včetně cen pro globální lídry programu Amplify Impact: za udržitelnost podnikání, opatření v oblasti klimatu, za strategie k zajištění diverzity, rovnosti a inkluze a ceny HP LIFE.

Vítězové budou vyhlášeni na slavnostním předávání cen v prosinci 2022 a budou mít možnost veřejně propagovat svá ocenění pomocí odznaků a propagačních materiálů. Podrobnější informace získají partneři na Partnerském portálu HP, kde mohou sledovat své výsledky prostřednictvím žebříčku ocenění.

Představujeme HP Curiocity

Nedávné studie zdůrazňují pozitivní vliv vzdělávání a prodeje ve spolupráci s partnery na konečný hospodářský výsledek. Společnosti, nabízející komplexní školicí programy, mají v průměru o 24 procent vyšší ziskovou marži, zatímco 60 procent prodejních profesionálů tvrdí, že jim prodej využívající spolupráci s partnery zvýšil produktivitu o více než 25 procent.

V reakci na tyto trendy a na základě zpětné vazby od partnerů vyvinula společnost HP novou platformu, jež nabízí rozšířené vzdělávání, zapojení komunity a odměny – to vše v jediném programu. Platforma HP Curiocity inspirovaná koncepcí otevřeného světa a systémem odměn uplatňovaným ve známých hrách se bude postupně zavádět od konce tohoto roku a poskytne partnerským obchodním zástupcům přístup k této jedinečné spolupracující komunitě.

Mezi hlavní výhody této platformy patří:

  • Virtuální kampus HP University – jednotné místo pro vzdělávání v oblasti „měkkých dovedností“, produktů a řešení
  • HP Community – centralizovaná platforma pro komunikaci ve formátu 1:1 nebo pro účast v komunitních diskusích
  • Odměny a možnosti uznání včetně propagačních akcí a soutěží

Podrobnější informace o platformě HP Curiocity získají partneři na stránkách Partnerského portálu HP.

O společnosti HP

HP Inc. je technologická společnost, která věří, že i jeden mimořádný nápad má sílu změnit svět. Její portfolio produktů a služeb v oblastech osobních počítačů, tiskáren a řešení pro 3D tisk pomáhá tyto myšlenky realizovat. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

  • [i] Nezahrnuje Velkou Čínu
  • [ii] Na základě finančních výsledků společnosti HP za posledních dvanáct měsíců, k 2. čtvrtletí roku 2022.
  • [iii] 3,5 miliardy USD v nových prodejích v roce 2021 na základě celkové hodnoty smluv, v nichž byla udržitelnost identifikována jako známé kritérium.

HUAWEI na veletrhu IFA představila řadu nových produktů včetně vlajkových lodí

Na veletrhu IFA v Berlíně svá nová zařízení představovala také společnost HUAWEI, která je  všechny uvedla v sobotu 3. září. Mezi prezentovanými novinkami nechyběly vlajkové lodě z řad tabletů a notebooků, nové chytré telefony z řady nova, nebo chytré hodinky Watch D. Prostor dostal také ekosystém Huawei Mobile Services, který se vyvíjí působivou rychlostí, čímž HUAWEI prokazuje svůj pokračující závazek k neustálým inovacím.

Společnost HUAWEI neustále rozvíjí svá zařízení po stránce hardwaru i softwaru. Cílem je, aby byla uživatelsky příjemnější, snadnější a lépe spolupracující. Tyto vlastnosti se jí daří zdárně implementovat a jsou součástí i nových inovativních produktů, které byly představeny na veletrhu IFA. Příznivci a uživatelé značky HUAWEI se mohou těšit z nového tabletu MatePad Pro, laptopu MateBook X Pro, chytrých telefonů nova 10 či nova 10 Pro a nejnovějších chytrých hodinek Watch D.

Nova 10 a Nova 10 Pro – špičkové fotomobily

Zcela nové smartphony HUAWEI nova 10 a nova 10 Pro byly vyvinuty se zaměřením na nejnovější fotografické trendy. Výrobci chytrých telefonů vždy upřednostňovali zadní fotoaparát, ale pro miliony uživatelů nejnovějších aplikací sociálních médií je klíčový výkon především předního fotoaparátu. Proto jsou telefony nova 10 a nova 10 Pro prvními smartphony, které převrátily tradiční přístup. Obě zařízení se mohou pochlubit 60MP ultraširokým předním fotoaparátem schopným pořizovat 4K videa. HUAWEI nova 10 Pro má take další 8MP portrétní fotoaparát pro křišťálově čisté selfies.

Oba chytré telefony mají také řadu působivých specifikací navržených tak, aby nadchly opravdu každého, včetně 50MP zadního fotoaparátu s pokročilým zpracováním obrazu, vysokou obnovovací frekvenci obrazovky a schopnost rychlého nabíjení. To vše je zabaleno do neuvěřitelně elegantního designu, přičemž HUAWEI nova 10 Pro měří pouhých 7,88 mm a nova 10 je ještě tenčí, má 6,88 mm. Na veletrhu IFA si oba smartphony vysloužily i několik ocenění. Nova 10 si odnesla cenu Best of IFA 2022 od Phone Arena a Yanko Desing. Nova 10 Pro také Best of IFA 2022 od Phandroid a Best in Show Winner od Trusted Reviews.

MateBook X Pro – vlajková loď mezi notebooky

Best in Show Winner od Trusted Reviews získal také nejnovější, ultratenký, ultralehký notebook HUAWEI MateBook X Pro, který v sobě ukrývá řadu inovativních funkcí v krásném kovovém provedení s matnou povrchovou úpravou, která odolá otiskům prstů i poškrábání. Díky použití lehkých a odolných hořčíkových slitin a oxidačního povlaku Micro-arc je notebook vysoce přenosný a také ultraodolný. Díky svému designu si zasloužil i cenu Best of IFA 2022 od Yanko Design.

HUAWEI MateBook X Pro vyniká především svým 14,2palcovým 3.1K FullView displejem a může se pochlubit nejpokročilejším touchpadem, jaký kdy na MateBooku byl. HUAWEI Free Touch podporuje osm ovládacích gest včetně snímků obrazovky, jasu, nastavení hlasitosti a mnoha dalších. Vybaven je nejnovějším procesorem Intel® Core™ 12. generace a nabízí zcela novou hybridní architekturu, která je o 60 % účinnější než její předchůdce. 

MatePad Pro – zážitek jako z notebooku

Vlajková loď nové generace tabletů, HUAWEI MatePad Pro, byla oproti ostatním tabletům výrazně inovována. K vylepšení došlo z hlediska designu, kvality obrazovky, audiovizuálního zážitku, softwaru i hardwaru. Nadchne tak i ty nejnáročnější uživatele. Pochlubit se může 12,6palcovým OLED Real Color FullView displejem s vysokou obnovovací frekvencí 120Hz, poměrem obrazovky k tělu 90 % a technologií Universal Color Consistency, která poskytuje bohatší funkce a konzistentní barvy.

HUAWEI MatePad Pro přináší uživatelům také lepší zážitek, zlepšuje kreativitu a produktivitu tabletových produktů a nabízí zážitek jako na PC. Funkce jako App Multiplier a podpora Multi-Window umožňují současné zpracování více úloh. HUAWEI M-Pencil 2. generace a chytrá magnetická klávesnice navíc poskytují uživatelům všestrannost při přepínání mezi kancelářskými, kreativními a studijními scénáři. Ani HUAWEI MatePad Pro si nechal utéct ocenění Best of IFA 2022 od Android Headlines, Yanko Design či Android Authority.

HUAWEI Watch D – zdravotní asistent na zápěstí

Mnoho nositelných zařízení HUAWEI dokáže monitorovat řadu důležitých zdravotních statistik, jako je například přesné sledování srdce a SpO2 a mnoho dalších. Začátkem tohoto roku HUAWEI oznámilo uvedení nových chytrých hodinek Watch D, které budou disponovat inovativním systémem, který měří krevní tlak uživatele a budou podporovat elektrokardiogram (EKG).

HUAWEI Watch D se tak pro uživatele stanou komplexním zdravotním asistentem s celodenním sledováním SpO2 a srdečního tepu, což umožní nastavit automatické připomenutí nízké hladiny kyslíku v krvi, stejně jako sledování spánku a stresu. I z toho důvodu se staly jednoznačně Best of IFA 2022. Toto ocenění získaly od Phone Arena, Tech Radar, Yanko Design, Android Authority a Ubergizmo.

Huawei Mobile Services – neustále se vyvíjející ekosystém

Ekosystém HMS (Huawei Mobile Services) se vyvíjí opravdu působivou rychlostí. Neustále se posouvá dopředu, aby uživatelům nabídl vynikající možnosti mapování, navigace, vyhledávání, pošty i nakupování. Huawei také nadále investuje do svého trhu AppGallery, který má nyní 580 milionů aktivních uživatelů měsíčně, z nichž více než 45 milionů sídlí v Evropě. Počet aplikací dostupných v AppGallery se meziročně zvýšil o 147 % a více než 5,5 milionu registrovaných vývojářů pracuje na další integraci. Z toho důvodu byla AppGallery právem oceněna od Newsweek za Best of IFA 2022.

„Jsme potěšeni, že se opět vracíme na IFA. Vždy šlo o skvělý veletrh pro neuvěřitelné inovace v celém technologickém průmyslu a HUAWEI má na výstavě opět několik zajímavých produktů. Zaměřili jsme se na prvotřídně navržený hardware i software, který poskytuje bezproblémový zážitek na více zařízeních, a také na fotografický výkon přizpůsobený potřebám uživatelů. Od zdraví a kondice, až po zábavu a chytrá kancelářská řešení. HUAWEI i nadále posouvá hranice a my budeme i nadále přinášet úžasné technologické inovace našim milionů věrných fanoušků po celé Evropě,” říká William Tian, prezident WEU.

Philips Hue nabízí nové podmanivé osvětlení pro ještě vetší styl a zábavu

Společnost Signify (Euronext: LIGHT), světový lídr v oblasti osvětlení, představuje novou řadu produktů a funkcí chytrého osvětlení Philips Hue – od jedinečných možností, jak zkrášlit domácnost a vytvořit dokonalou atmosféru, až po strhující zážitky z hraní počítačových her a poslechu hudby. Mezi novinky patří například moderní řada žárovek, které jsou k dispozici ve třech výrazných tvarech, nový světelný pásek speciálně navržený pro PC monitory, který přináší dokonalý světelný zážitek při hraní počítačových her, a nová automatizace Mimic napodobující vaši přítomnost, která je dostupná v aplikaci Hue, a která vám přinese více klidu, když jste mimo domov. Pro další vylepšení osvětlení – pokud jde o hraní her a poslech hudby – se Philips Hue spojil se zajímavými novými partnery, kteří zajistí ještě dokonalejší zážitek.

Philips Hue přináší do interiéru moderní, ale zároveň tradiční a praktický design

Nové žárovky Philips Hue Lightguide ve výrazném a moderním designu přinášejí nejen moderní styl, ale i všechny funkce chytrého osvětlení Philips Hue. Žárovky Lightguide jsou k dispozici ve třech tvarech – velká koule, elipsa a trojúhelník – a obsahují výraznou vnitřní trubici, která svítí všemi barvami, zatímco jejich reflexní, lesklý povrch je činí ještě zářivějšími. Žárovky Lightguide jsou navrženy jako výrazný prvek, který vynikne v každé moderní domácnosti. Aby se staly skutečným středobodem interiéru, lze žárovky Lightguide sladit se speciálně navrženým závěsným lanem a kovovým držákem. Obojí se prodává samostatně a je k dispozici v černé nebo bílé barvě.

Užívat si barevné chytré osvětlení ve všech částech domácnosti je s novým tenkým stropním svítidlem Philips Hue slim ještě snazší. Toto svítidlo se vejde všude tam, kam se tradiční osvětlení nevměstná. Díky svému štíhlému profilu se svítidlo snadno instaluje a je ideální například pro použití v prostorách s nízkými stropy. Philips Hue slim je se svítivostí 1200 lumenů dostatečně jasné, aby naplnilo místnost světlem, ale lze jej také ztlumit na nízkou úroveň jasu a libovolně tak upravit atmosféru.

Ještě více pohlcující zábava díky novým světlům i funkcím aplikace

Nový světelný pásek Philips Hue Play Gradient pro PC přináší dokonalý světelný zážitek při hraní počítačových her. Světelné LED pásky s technologií mísení barev vytvářejí plynulý přechod bohatého a vysoce kvalitního světla. Barvy se přirozeně přelévají jedna do druhé a vytvářejí skutečně podmanivý efekt. Světelný pásek Play Gradient pro PC bliká, stmívá se a rozjasňuje společně s děním na obrazovce, čímž vytváří skutečně pohlcující herní zážitek. LED pásek Hue Play Gradient PC se připevňuje k zadní straně monitoru pomocí přiložených držáků a díky 45stupňovému úhlu uchycení vytváří při umístění monitoru blízko stěny strhující efekty. Díky flexibilitě světelného pásku jej lze připevnit k rovným i zakřiveným monitorům. Vybrat si můžete ze tří variant – 24/27palcový světelný pásek, 32/34palcový světelný pásek pro sestavy s jedním monitorem a delší pásek určený pro sestavu tří monitorů s použitím 24/27palcových obrazovek.

Pro podporu strhujících herních zážitků se spojily značky Philips Hue a CORSAIR, aby hráčům poskytly dokonalé herní nastavení a oživily hraní světlem. Pomocí softwaru CORSAIR iCUE lze nastavit světelné scény s Philips Hue v pokoji nebo herním prostoru a synchronizovat je s rodinou produktů CORSAIR RGB a vytvořit tak dokonalou herní atmosféru.

Aby bylo nastavení zábavy jednoduché a uživatelsky přívětivé, ať už jde o hraní her, nebo jen o sledování televize, bude současná mobilní aplikace sync boxu ve 4. čtvrtletí 2022 sloučena s aplikací Hue. Sloučení aplikace Philips Hue sync do hlavní aplikace Hue znamená, že uživatelé mohou spustit a dokončit nastavení celého zábavního systému na jednom místě. Aplikace Hue se tak stane novým domovem pro vytváření zábavy, nastavování sync boxu, jeho ovládání nebo povolování funkcí, jako je hlasové a IR ovládání. Mobilní aplikace sync – samostatná aplikace, která ovládá sync box – bude z obchodů s aplikacemi postupně vyřazena.

Philips Hue také zpřístupňuje synchronizaci světel s hudbou na ještě více zařízeních. Nyní se můžete ponořit do hudby synchronizací chytrých světel Philips Hue s oblíbenými skladbami na jakémkoli chytrém telefonu Samsung Galaxy pomocí synchronizace hudby Philips Hue + SmartThings. Pokud používáte telefon nebo tablet Galaxy, použijte k propojení chytrých světel funkci Music Sync v aplikaci SmartThings od společnosti Samsung. Po aktualizaci aplikace umožní SmartThings synchronizaci s Hue, což je snadný způsob synchronizace světel a hudby z většiny streamovacích služeb na vašem mobilním zařízení. Toto propojení je plánováno na 4. čtvrtletí 2022.

Nová automatizace Mimic napodobující přítomnost poskytuje uživatelům větší klid, když jsou mimo domov

Díky nové automatizaci Philips Hue Mimic napodobující přítomnost to vypadá, že je někdo stále doma. Je navržena tak, aby chránila váš domov pomocí světla a pomohla vám zajistit více klidu, když doma nejste. Tato specializovaná automatizace automaticky zapíná a vypíná světla v době, kdy je obvykle používáte, a ve vámi vybraných místnostech. Můžete si vybrat, která světla chcete automatizovat, a zvolit, zda se mají světla zapínat nebo vypínat nepřetržitě během dne, nebo jen když se venku setmí. K dispozici bude na začátku září 2022.

„Ve Philips Hue věříme, že pokračující integrace chytrého osvětlení a domácí zábavy je pro naše uživatele stále důležitější, ať už hrají hry, sledují televizi nebo poslouchají hudbu. Díky našim novým produktům a funkcím aplikace nadále nabízíme strhující a uživatelsky přívětivější zábavu. Uvědomujeme si také, že naši uživatelé si potrpí na design, a proto se jim snažíme přinášet nové, zajímavé a elegantní osvětlení, které doplní jejich domov a poskytne jim možnost přizpůsobit si jeho atmosféru,“ řekl Jasper Vervoort, Business Leader Philips Hue ve společnosti Signify.

Další informace o nejnovějších produktech a funkcích aplikace Philips Hue najdete na adrese www.philips-hue.com/newlaunches. 

O společnosti Signify

Signify (Euronext: LIGHT) je celosvětově vedoucí firmou v oblasti světelných produktů jak pro profesionály, tak pro koncové zákazníky a osvětlení v rámci internetu věcí. Produkty značky Philips a systém propojeného osvětlení a datových služeb Interact vytvářejí obchodní hodnotu a pomáhají k přeměně života v domácnostech, budovách i na veřejných prostranstvích. Firma, která v roce 2021 dosáhla tržeb ve výši 6,9 miliard EUR a zaměstnává přibližně 37.000 zaměstnanců ve více než 70 zemích světa, se snaží odhalit mimořádný potenciál světla, který dokáže změnit svět. V roce 2020 společnost Signify dosáhla uhlíkové neutrality, od svého vstupu na burzu je již čtyři roky po sobě v indexu Dow Jones Sustainability a byla oceněna jako Industry Leader v roce 2017, 2018 a 2019. Novinky týkající se společnosti Signify najdete v Newsroomu, na Twitteru, LinkedInu a na Instagramu. Informace pro investory jsou na webové stránce Investor Relations.

Exit mobile version