Western Digital a Epic Games uzavřely partnerství a uvádí paměťovou kartu Fortnite pro Nintendo Switch

Společnost Western Digital, dodavatel ukládacích technologií a poskytovatel řešení s vedoucím postavením v odvětví, oznámila nové partnerství se společností Epic Games a Nintendo a přináší první, oficiálně licencovanou paměťovou kartu Fortnite® SanDisk® microSDXC™ pro Nintendo Switch™.

Exklusivní karta se značkou Fortnite je navržena tak, aby poskytla hráčům konzistentní a spolehlivé úložiště, kdykoli se dají do hraní hry Fortnite, bez ohledu na to, jakým způsobem hrají. Karta byla také testována a schválena pro použití u všech verzí Nintendo Switch. Na kartu je poskytována omezená doživotní záruka1 pro klid na duši všech hráčů, kteří přebírají velení ve hře.

Provedení karet je inspirováno epickými a legendárními postavami Skull Trooper (128 GB*) a Cuddle Team Leader (256 GB*), design karet připomíná vzácné a oblíbené outfity hry. Jako bonus, fanoušci, kteří zakoupí kartu, obdrží kód pro limitovanou grafiku Angular Flow Wrap2 a ohromí své spoluhráče.

„Epic Games jsou vedoucí společností a inovátorem v odvětví her a mají stovky milionů fanoušků po celém světě,“ říká Susan Park, viceprezidentka pro zákaznická řešení společnosti Western Digital a dodává: „Jsme nadšeni, že můžeme uzavřít partnerství s Epic Games a Nintendo, a napomoci fanouškům hry posunout herní zážitky na vyšší úroveň. Proto přinášíme komunitě hráčů Fortnite speciálně navrženou paměťovou kartu.“

Doporučená koncová cena pro paměťovou kartu SanDisk microSDXC pro Nintendo Switch je 759 Kč (128 GB*) a 1 329 Kč (256 GB*). Uvedené paměťové karty jsou dostupné prostřednictvím vybraných prodejců a distributorů a také přímo v internetovém obchodě Western Digital online store.

Partnerství bylo realizováno ve spolupráci se společností IMG, výhradní agenturou značky Fortnite pro licencování spotřebitelských produktů.

O společnosti Western Digital

Společnost Western Digital si klade za cíl uvolnit potenciál dat tím, že poskytuje prostředky k jejich využití. S našimi divizemi Flash a HDD, podpořenými pokrokem v paměťových technologiích, přinášíme průlomové inovace a výkonná řešení pro ukládání dat, která umožňují světu realizovat své touhy. V souladu s našimi hodnotami si uvědomujeme naléhavost boje proti změně klimatu a zavázali jsme se k ambiciózním cílům v oblasti snižování emisí uhlíku, které byly schváleny iniciativou Science Based Targets. Další informace o společnosti Western Digital a značkách Western Digital®, SanDisk® a WD® najdete na webu www.westerndigital.com.

Pro více informací o společnosti Western Digital a produktech značky SanDisk navštivte www.SanDisk.com nebo sledujte značku na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook nebo YouTube.

O společnosti IMG

IMG je globálním lídrem v oblasti sportu, módy, akcí a médií. Společnost řídí aktivity mnoha světových sportovců, ikonických tváří ze světa módy, každý rok organizuje stovky akcí. Je hlavním nezávislým producentem a distributorem sportovních a zábavních médii. IMG se také specializuje v poskytování licencí, sportovního tréninku a řízení herních soutěží. IMG je pobočkou společnosti Endeavor, globální společnosti pro sport a zábavu.

  • * Jeden gigabajt se rovná jedné miliardě bajtů. Vlastní uživatelská kapacita se může lišit v závislosti na operačním prostředí.
  • 130letá záruka pro Německo, Kanadu a další regiony, které neuznávají doživotní záruku. Více na  www.sandisk.com/wug.
  • 2 Platí dané podmínky a omezení. Viz vnitřní obal pro další informace. Nabídka musí být využita do 1. září 2026. Je vyžadováno připojení k internetu. Western Digital si vyhrazuje právo kdykoli bez předchozího upozornění změnit nebo ukončit tuto nabídku.

Western Digital, design Western Digital, logo Western Digital a SanDisk jsou registrované ochranné známky nebo ochranné známky společnosti Western Digital Corporation nebo jejích poboček ve Spojených státech a případně dalších zemích. Označení a logo microSDXC sou známky společnosti SD-3C, LLC.

©2022 Nintendo. Licensed by Nintendo. Nintendo a Nintendo Switch jsou ochranné nebo registrované ochranné známky společnosti Nintendo Co., Ltd. Nebo jejích přidružených poboček ve Spojených Státech a dalších zemích.

©️2022 Epic Games, Inc. Fortnite a jejich loga jsou obchodní známky společnosti Epic Games, Inc. V USA (Reg. U.S. Pat. & Tm. Off.) a dalších zemích

Všechny ostatní značky a známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Specifikace produktu se mohou změnit bez předchozího oznámení. Zobrazené obrázky se mohou lišit od skutečných produktů.

© 2022 Western Digital Corporation nebo její přidružené subjekty. Všechna práva vyhrazena.

Western Digital Technologies, Inc. Je prodejcem a držitelem licence pro produkty SanDisk®.

PARIMATCH TECH vstupuje do Prahy, přináší velkou příležitost pro české IT

Je to pět měsíců, co společnost Parimatch Tech otevřela v Praze své evropské centrum. Jde o mezinárodní produktovou společnost, která vyvíjí technologická a marketingová řešení pro online zábavní průmysl a vlastní značku Parimatch. Hlavním cílem v Praze je vytvořit výkonné výzkumné a vývojové centrum (R&D), které bude pracovat na rostoucím portfoliu B2B řešení společnosti. Nový tým se už nyní rozrostl o více než 30 členů a stále nabírá nové zaměstnance.

„Česká republika je jedním z významných evropských IT klastrů, má pověst bezpečné a komfortní země a nabízí vysoký potenciál pro rozvoj podnikání. Podle údajů Techloop zde v současné době pracuje v IT sektoru více než 316 000 lidí. V příštích dvou letech plánujeme rozšířit české R&D centrum na 200 vývojářů, proto v současné době aktivně najímáme vysoce kvalifikované odborníky z České republiky a do české pobočky také přemisťujeme zahraniční experty, ”říká Tatiana Davydova, Chief Talent Officer, Parimatch Tech.

Společnost Parimatch Tech otevřela evropské centrum v Praze 1. května. Toto rozhodnutí, učiněné uprostřed ruské agrese na Ukrajině, přispělo k celosvětové obchodní expanzi společnosti. Zároveň poskytlo zaměstnancům, kteří byli nuceni opustit zemi, stabilní a známé pracovní prostředí. Nyní v české pobočce trvale pracuje více než 30 lidí, třikrát více než v květnu. A protože zároveň funguje jako centrum pro všechny zaměstnance dočasně přemístěné do Evropy, může počet lidí v kanceláři v dosahovat až 50.

Talentová ředitelka společnosti Tatiana Davydova zdůrazňuje, že pražská kancelář umožní společnosti Parimatch Tech vytvořit a zorganizovat pohodlné pracovní podmínky pro týmy a stát se sjednocujícím centrem pro všechny zaměstnance v celé Evropě.

„Od samého počátku svého působení ve společnosti Parimatch Tech jsem byl velkým fanouškem živé, nebyrokratické a odborně zaměřené komunity, která se ve společnosti vytvořila. Jsem rád, že dnes máme příležitost přilákat do této komunity v pražské pobočce další silné odborníky a vytvořit mezinárodní výzkumné a vývojové centrum, které se stane zdrojem výkonných technologických řešení pro iGamingové společnosti z celého světa,“Artur Ashyrov, CTO at Parimatch Tech.

Nábor mezi místními odborníky je v plném proudu

Parimatch Tech má v plánu se aktivně podílet na dění v českém IT. Jako sponzor a řečník se 24. září zúčastní veletrhu Jobspin Multilingual Job Fair Prague a 20. října bude společnost sponzorovat akci Tech Dating in Prague. Vlastní událost plánuje na 6. října, kdy pořádá ‚Tech Breakfast‘, kterou povede technický ředitel společnosti Parimatch Tech Artur Ashyrov. Na této akci se účastníci budou moci dozvědět více o společnosti Parimatch Tech, o hlavních oblastech, softwarech a řešeních používaných při práci, o výhodách práce ve společnosti a také o tom, jaké specialisty chce Parimatch Tech vidět ve svém týmu.

O PARIMATCH TECH

Sídlo společnosti se nachází v Limassolu na Kypru. Před válkou na Ukrajině se největší výzkumné a vývojové centrum společnosti Parimatch Tech nacházelo v Kyjevě, ale po ostřelování hlavního města bylo přetransformováno do několika coworkingů na západní Ukrajině. Na Ukrajině jsou také dvě coworkingové kanceláře – v Kyjevě a ve Lvově.

Společnost Parimatch Tech patří k mezinárodně uznávaným lídrům v oboru. Jen v roce 2022 se společnost dostala do užšího výběru 4 prestižních oborových ocenění:

  • SBC Awards (kategorie ‚Platforma roku‘ a ‚Lídr roku‘ (Kateřina Biloruská, spolumajitelka společnosti Parimatch Tech, členka dozorčí rady));
  • EGR Operator Awards (kategorie ‚In-house produkt‘);
  • Woman in Tech Excellence Awards (kategorie ‚Role Model of the Year‘ (Katerina Biloruska));
  • Global Regulatory Awards (kategorie ‚Chief Compliance Officer roku‘ (Yurii Shevchuk, Parimatch Tech Head of Compliance & Regulations)).

3 největší mýty, které v Česku kolují kolem online podpisů

Tak jako o každé technologické novince, i kolem online podpisů koluje ve společnosti řada mýtů. Zatímco některé jsou neškodné a úsměvné, jiné v Češích vzbuzují zbytečné obavy. Společnost ezConvey, provozující podpisovou aplikaci Podpisovna, vybrala z hromady mýtů největší tři, které lidé často zmiňují na sociálních sítích i při debatách se známými.

„Několikrát týdně si na internetu čteme komentáře lidí, kteří debatují o podepisování dokumentů online. I když je nám jasné, že pro běžného člověka je zatím toto téma složité, sami jsme často překvapení, jaké nepravdy se kolem online podpisů šíří. Proto jsme se rozhodli některé mýty vyvrátit,” říká zakladatel Podpisovny Michal Bočan.

  1. Online podepisování je nebezpečné

Lidé si za roky používání internetu zvykli, že v online prostředí číhá nebezpečí na každém rohu. Nejspíš i proto často považují online podepisování za rizikové. Při využití důvěryhodné podpisové aplikace, která umožňuje ověření totožnosti online, je ale nebezpečí ve skutečnosti menší než u klasického podpisu rukou na papír.

„Když s někým podepisujete papírovou smlouvu, většinou po něm nechcete, aby vám ukázal občanku a prokázal tak svou totožnost. A i kdybyste to udělali, občanský průkaz nemusí být pravý. Tato starost u online podpisů odpadá. Pokud podpisová aplikace nabízí online ověření identity, například pomocí BankID nebo mojeID, je online podpis maximálně bezpečný,“ vysvětluje Bočan.

  1. Je nutné si zřídit kvalifikovaný elektronický podpis na poště

Není. Kvalifikovaný elektronický podpis, o kterém mají Češi částečné povědomí, nijak nesouvisí s online podepisováním přes podpisovou aplikaci, jako je třeba Podpisovna.

Zatímco kvalifikovaný elektronický podpis si občan zřizuje na poště nebo u jiné autority, kvůli online podpisu nic vyřizovat nemusí. Stačí otevřít podpisovou aplikaci, nahrát do ní dokument k podepsání a ověřit svou totožnost některým z dostupných způsobů (bankovní identita, mojeID apod.)

  1. Při online podepisování hrozí únik osobních údajů

Vždy záleží na tom, jestli podepisující využívá věrohodnou aplikaci, která mu dává záruku bezpečí. A také je důležité, zda aplikaci provozuje česká firma, která nepředává data do zahraničí. Pokud jsou tyto podmínky splněné, nemusí mít uživatelé žádné obavy.

„Provozovatelé podpisových aplikací se v žádném případě k citlivým údajům podepisujících nedostanou. Při online ověřování totožnosti zůstávají všechna osobní data na straně českých služeb, které ověření identity přes internet poskytují. Člověk tak má 100% jistotu, že údaje nikdo nezneužije,“ uzavírá Michal Bočan.

O firmě

ezConvey je česká společnost sídlící v Praze, která se od roku 2019 zabývá vývojem softwaru v oblasti internetového zabezpečení a online identity osob. Její zakladatelé mají dlouholeté zkušenosti s prací na IT projektech pro korporace, banky i státní správu. V současnosti ezConvey provozuje služby iD Brána a Podpisovna, pomocí kterých instituce, firmy i obyčejní lidé ověřují svou totožnost online a podepisují dokumenty online. Společnost se částečně věnuje také IT poradenství.

Studiový zvuk, výdrž 11 hodin, ANC a reprodukce přizpůsobená sluchu posluchače: True wireless sluchátka beyerdynamic Free BYRD

Milovníci špičkového zvuku i všichni, kteří chtějí být jedineční, by měli zpozornět. Nová absolutně bezdrátová sluchátka beyerdynamic Free BYRD od německého specialisty na studiovou techniku totiž nabízí velmi intenzivní zvukový zážitek s přesnou reprodukcí všech tónů včetně intenzivních basů, na jedno nabití vydrží hrát až 11 hodin a umí aktivně potlačit ruchy z okolí (ANC). A to není všechno – kromě toho umožňují přizpůsobit zvuk konkrétnímu posluchači a při reprodukci vyrovnávají nedokonalosti jeho sluchu. Tuto vlastnost jim propůjčuje technologie vyvinutá původně ve zdravotnictví pro lidi s postižením sluchu. 

Praha, 13. září 2022 –  BaSys CS, výhradní distributor produktů beyerdynamic pro ČR, představuje na našem trhu unikátní, absolutně bezdrátová sluchátka do uší beyerdynamic Free BYRD. Jejich základem je vynikající zvuk, založený na letitých zkušenostech s vývojem a výrobou studiových sluchátek této značky. Díky tomu nabízí vyrovnanou, a přitom působivou reprodukci celého spektra slyšitelných tónů od 10 Hz do 22 kHz. Na jedno nabití vydrží hrát až 11 hodin a přidávají absolutně bezdrátové provedení a dvě špičkové technologie.

ANC a vyrovnání sluchových nedokonalostí posluchače

První technologii, velmi populární ANC, najdou uživatelé dnes již v mnoha sluchátkách. Mikrofony vestavěné na vnější straně sluchátek spolu s propracovanou elektronikou umožňují snímat nežádoucí okolní ruchy a při reprodukci do uší je posluchači účinně „vymazat“. Díky tomu zajistí například i na rušné ulici optimální poslechové prostředí. První zahraniční recenze hodnotí kvalitu ANC u sluchátek Free BYRD jako vysoce nadprůměrnou.

Druhá technologie, MOSAYC, pochází z lékařského prostředí, do audiotechniky ji implementovala německá společnost Mimi Hearing Technologies a umí něco opravdu výjimečného. Pomocí přibližně dvouminutového testu sluchu rozpozná, které tóny slyší uživatel následkem poruch sluchu hůře, a při reprodukci tuto nedokonalost vyrovnává.

Sluchátka pro ty, kteří chtějí být výjimeční

Značka beyerdynamic je velmi známá ve světě profesionální zvukové techniky i nadšenců precizního poslechu hudby. Některá z jejích sluchátek má ve svém vybavení většina profesionálních nahrávacích studií a její velká sluchátka se těší oblibě mnoha skalních hifistů. Free BYRD nyní dokazují, že i při vývoji malých bezdrátových sluchátek do uší si v beyerdynamicu zakládají na přesném zvukovém projevu s přihlédnutím na dynamiku a dostatečně intenzivní podání basových tónů.

Uživatelé operačního systému Android ocení přenos zvuku s vyšší bitovou rychlostí díky podpoře kodeku Qualcomm® aptX™ Adaptive a vlastníky zařízení Apple potěší integrace standardu AAC. Pro případ, kdy chce uživatel pouze telefonovat, nabízí Free BYRD možnost mono režimu s využitím jen jednoho „špuntu“. Komunikaci s lidmi v okolí umožňuje přepnutí ANC do transparentního režimu, v němž elektronika naopak zvuk z vnějšku do uší propustí. Ovládání všech základních funkcí sluchátek, z nichž každé váží jen 7 gramů, je k dispozici pomocí dotykového ovládání.

Bezdrátová sluchátka beyerdynamic Free BYRD jsou na našem trhu k dostání v černé a šedé barvě za koncovou doporučenou cenu 5 890 Kč.

O společnosti beyerdynamic:

beyerdynamic GmbH & Co. KG, se sídlem v německém Heilbronnu představuje inovativní audio výrobky s nejvyšší zvukovou kvalitou a průkopnickými technologiemi. Dvě obchodní divize, Consumer Audio a Pro Audio & Installed Systems, poskytují na míru šité řešení pro uživatele z profesionální i spotřební oblasti. Většina produktů je vyvinutá v Německu a vyrábí se především ručně. Počínaje hi-fi sluchátky, mikrofony a systémy pro konference a tlumočení konče.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Marantz, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean.

PARIMATCH TECH vstupuje do Prahy, přináší velkou příležitost pro české IT

Je to pět měsíců, co společnost Parimatch Tech otevřela v Praze své evropské centrum. Jde o mezinárodní produktovou společnost, která vyvíjí technologická a marketingová řešení pro online zábavní průmysl a vlastní značku Parimatch. Hlavním cílem v Praze je vytvořit výkonné výzkumné a vývojové centrum (R&D), které bude pracovat na rostoucím portfoliu B2B řešení společnosti. Nový tým se už nyní rozrostl o více než 30 členů a stále nabírá nové zaměstnance.

„Česká republika je jedním z významných evropských IT klastrů, má pověst bezpečné a komfortní země a nabízí vysoký potenciál pro rozvoj podnikání. Podle údajů Techloop zde v současné době pracuje v IT sektoru více než 316 000 lidí. V příštích dvou letech plánujeme rozšířit české R&D centrum na 200 vývojářů, proto v současné době aktivně najímáme vysoce kvalifikované odborníky z České republiky a do české pobočky také přemisťujeme zahraniční experty, ”říká Tatiana Davydova, Chief Talent Officer, Parimatch Tech.

Společnost Parimatch Tech otevřela evropské centrum v Praze 1. května. Toto rozhodnutí, učiněné uprostřed ruské agrese na Ukrajině, přispělo k celosvětové obchodní expanzi společnosti. Zároveň poskytlo zaměstnancům, kteří byli nuceni opustit zemi, stabilní a známé pracovní prostředí. Nyní v české pobočce trvale pracuje více než 30 lidí, třikrát více než v květnu. A protože zároveň funguje jako centrum pro všechny zaměstnance dočasně přemístěné do Evropy, může počet lidí v kanceláři v dosahovat až 50.

Talentová ředitelka společnosti Tatiana Davydova zdůrazňuje, že pražská kancelář umožní společnosti Parimatch Tech vytvořit a zorganizovat pohodlné pracovní podmínky pro týmy a stát se sjednocujícím centrem pro všechny zaměstnance v celé Evropě.

„Od samého počátku svého působení ve společnosti Parimatch Tech jsem byl velkým fanouškem živé, nebyrokratické a odborně zaměřené komunity, která se ve společnosti vytvořila. Jsem rád, že dnes máme příležitost přilákat do této komunity v pražské pobočce další silné odborníky a vytvořit mezinárodní výzkumné a vývojové centrum, které se stane zdrojem výkonných technologických řešení pro iGamingové společnosti z celého světa,“Artur Ashyrov, CTO at Parimatch Tech.

Nábor mezi místními odborníky je v plném proudu

Parimatch Tech má v plánu se aktivně podílet na dění v českém IT. Jako sponzor a řečník se 24. září zúčastní veletrhu Jobspin Multilingual Job Fair Prague a 20. října bude společnost sponzorovat akci Tech Dating in Prague. Vlastní událost plánuje na 6. října, kdy pořádá ‚Tech Breakfast‘, kterou povede technický ředitel společnosti Parimatch Tech Artur Ashyrov. Na této akci se účastníci budou moci dozvědět více o společnosti Parimatch Tech, o hlavních oblastech, softwarech a řešeních používaných při práci, o výhodách práce ve společnosti a také o tom, jaké specialisty chce Parimatch Tech vidět ve svém týmu.

O PARIMATCH TECH

Sídlo společnosti se nachází v Limassolu na Kypru. Před válkou na Ukrajině se největší výzkumné a vývojové centrum společnosti Parimatch Tech nacházelo v Kyjevě, ale po ostřelování hlavního města bylo přetransformováno do několika coworkingů na západní Ukrajině. Na Ukrajině jsou také dvě coworkingové kanceláře – v Kyjevě a ve Lvově.

Společnost Parimatch Tech patří k mezinárodně uznávaným lídrům v oboru. Jen v roce 2022 se společnost dostala do užšího výběru 4 prestižních oborových ocenění:

  • SBC Awards (kategorie ‚Platforma roku‘ a ‚Lídr roku‘ (Kateřina Biloruská, spolumajitelka společnosti Parimatch Tech, členka dozorčí rady));
  • EGR Operator Awards (kategorie ‚In-house produkt‘);
  • Woman in Tech Excellence Awards (kategorie ‚Role Model of the Year‘ (Katerina Biloruska));
  • Global Regulatory Awards (kategorie ‚Chief Compliance Officer roku‘ (Yurii Shevchuk, Parimatch Tech Head of Compliance & Regulations)).

Více než 53 % žen aktivně neinvestuje, investice více zvažují a upřednostňují fondy

Pokud jde o ženy a investování, je jednou z hlavních výzev odstranění rozdílů v investování mezi muži a ženami, o čemž se příliš nemluví, a přesto je třeba to změnit. Ženám nejsou čísla cizí, protože převážná většina z nich spravuje měsíční rozpočet domácnosti. A přesto, pokud jde o investování na finančních trzích, mají tendenci zaostávat za muži. Jasně to ukazuje průzkum digitální investiční platformy.

Přestože je v dnešní době velký počet opravdu úspěšných ženských investorek, více než polovina z nich z nějakého důvodu stále neinvestuje. Průzkum GOBankingRates mezi více než 1 000 ženami ve věku od 18 do 65 let žijícími v USA zjistil, že více než 53 % žen aktivně neinvestuje. Podle odhadu odborníků počet investujících žen v Česku bude ještě menší. Jaké jsou důvody a jak to změnit?

Podle studie společnosti Fidelity například ženy častěji nakupují a drží akcie na dlouhou dobu, protože se zaměřují na budoucí cíle, jako je důchod nebo spoření na vysokou školu pro své děti než na dnešní výkonnost trhu.

Muži se naopak častěji zapojují do aktivního obchodování, protože se zaměřují na okamžité výnosy. Ženy mají tedy obvykle nižší toleranci k finančnímu riziku než muži. Dodnes se můžeme setkat s případy, kdy mají ženy mnohem nižší platy než muži, a i to může být důvodem proč se do investování tolik nehrnou. A když už se rozhodnou investovat, mají tendenci si o svých investičních rozhodnutích udělat větší průzkum.

Přestože ženy mají tendenci investovat konzervativněji než muži, není to nutně proto, že by se více vyhýbaly riziku. I když mají obecně nižší toleranci k riziku třeba díky výše zmíněným nepříznivým okolnostem, kterým čelí.

„Čas, který věnují zkoumání svých rozhodnutí, jim spíše pomáhá podstupovat přiměřenější míru rizika – a nedělat impulzivní pohyby s penězi, které jsou vyvolány emocemi nebo krátkodobými trendy,“ říká Jana Večerková z investiční realitní crowfunding platformy BrikkApp, https://www.brikkapp.com/.

Finance pod kontrolou, ale ne teorie

Přestože se ženy stále více podílejí na tvorbě rodinného rozpočtu a velmi často jsou zodpovědné za jeho správu, většina z nich se cítí být méně informovaná než muži, pokud jde o investování. Ženy, které se chtějí v této oblasti zorientovat, než začnou jednat, často uvádějí, že je odrazuje žargon a časté změny předpisů. Jejich touha po informacích se bohužel příliš málo promítá do činů: podle společnosti Fidelity sice 88 % žen tvrdí, že větší finanční vzdělání by zvýšilo jejich důvěru v investování, ale pouze 6 z 10 žen se skutečně obrátilo na finančního poradce.

Ženy upřednostňují fondy, jaké jsou ale další možnosti?

Jedním z faktorů, které mohou vysvětlovat takový rozdíl mezi investujícími ženami a muži, je povaha produktů, do kterých investují. Několik studií ukazuje, že ženy dávají přednost fondům, které se řídí zásadou „pomalu, ale jistě“, před individuálními akciemi, z definice volatilnějšími.

Investování těžce vydělaných peněz může být náročný úkol, zejména pokud jste začátečník. Rychlé vyhledávání na internetu vás může zahltit množstvím informací a produktů a způsobit, že budete jen zmatení a zcela vás to od investování odradí. Níže naleznete výčet pár možných cest kudy se během investování můžete vydat.

Podílové fondy – Akciové trhy jsou notoricky známé svou volatilitou. Když vsadíte správně, znásobíte své peníze. Někdy se však i ta nejlepší sázka může zvrtnout a zlikvidovat každou investovanou korunu. Celkově je to riskantní záležitost a pandemie ji ještě více zvýšila. To by vám však nemělo zabránit v tom, abyste to vyzkoušeli. Podílové fondy vám umožňují využívat výhod trhu a zároveň se vyhnout nevýhodám. Dělají to tak, že snižují riziko prostřednictvím diverzifikace – procesu, při kterém jsou vaše peníze investovány v různém poměru mezi akcie, dluhopisy a termínované vklady různých společností. Když ceny akcií rostou, vyděláváte. Když se trh koriguje, z dluhopisů a termínovaných vkladů ve vašem portfoliu získáte určité fixní výnosy.

Individuální akcie – Akcie představuje podíl na vlastnictví společnosti. Akcie nabízejí největší potenciální výnos z investice a zároveň vystavují vaše peníze nejvyšší míře volatility. Tato varovná slova nemají za cíl vás od akcií odradit. Mají vás spíše nasměrovat k diverzifikaci, kterou poskytuje nákup souboru akcií prostřednictvím podílových fondů, jak bylo zmíněno výše, na rozdíl od nákupu jednotlivých akcií.

Je dobré zmínit, že akcie jsou nejlepší volbou pro investory s dobře diverzifikovaným portfoliem, kteří jsou ochotni podstoupit trochu větší riziko. Vzhledem k volatilitě jednotlivých akcií je dobrým pravidlem pro investory omezit držbu jednotlivých akcií na 10 % nebo méně z celkového portfolia.

Investice do nemovitostí – Tradiční investování do nemovitostí zahrnuje nákup nemovitosti a její pozdější prodej se ziskem nebo vlastnictví nemovitosti a inkasování nájemného jako formu stálého příjmu. Existuje však několik dalších, mnohem volnějších způsobů investování do nemovitostí.

Jedním z běžných způsobů je investování do nemovitostí prostřednictvím realitních investičních fondů (REIT). Jedná se o společnosti, které vlastní nemovitosti generující příjmy (např. nákupní centra, hotely, kanceláře atd.) a nabízejí pravidelné výplaty dividend.

V posledních letech také vzrostla popularita realitních crowdfundingových platforem, které často sdružují peníze investorů a investují je do realitních projektů. Pro mnoho žen je překážkou pro získání podílu na trhu s nemovitostmi to, že nemají k dispozici velký kapitál na investování. Ale crowdfunding by mohl být vhodnou cestou ke vstupu. Odstraňuje potřebu značného kapitálu, protože lze investovat od opravdu nízkých částek.

Co s tím můžeme dělat?

Naštěstí můžeme udělat mnoho pro to, abychom pomohli zvýšit počet žen, které mají prospěch z investičního portfolia. Zde je jen několik opatření, kterými můžeme začít:

Zvyšovat povědomí o investování pro ženy – Pomůžeme-li ženám pochopit, jak lukrativní může být investování a jak snadné je začít, můžeme odstranit některé překážky vstupu. Navíc tím, že upozorníme na některé z mnoha zdrojů a aplikací, které ženám pomáhají na jejich investiční cestě, můžeme více ženám umožnit, aby začaly svou investiční cestu.

Vzdělávejte ženy – Ve znalostech je síla. Pokud tedy můžeme ženám poskytnout vzdělání, které potřebují k tomu, aby se cítily jistější ve své schopnosti investovat, můžeme jim pomoci vytvořit portfolio, které bude dobře informované, a tím i výnosnější. Společně se vzděláváním je určitě potřeba rozšířit i povědomí o všech možnostech, jak lze své úspory zhodnocovat. Pod pojmem investování si stále spousta z nás vybaví pouze obchodování s akciemi, ovšem možností je mnohem více. Každý si tak může najít to pravé, co splňuje jeho preference.

Budovat u žen a mladých dívek sebedůvěru – Pokud se nám podaří i nadále rozvíjet sebedůvěru mladých žen – nejen obecně, ale i konkrétně v oblasti peněz – můžeme vybudovat celou novou generaci investorek. Navíc tím, že upozorníme na některé z mnoha zdrojů a aplikací, které jim pomáhají na jejich cestě, můžeme více ženám umožnit snazší vstup do světa investic.

Dnes je již nespočet způsobů, díky kterým může v podstatě kdokoliv začít investovat od opravdu nízkých částek. Například uživatel BrikkAppu může přes aplikaci do nemovitosti přímo investovat, a to již od 1 000 Kč. Jde tedy o částky, které by váš rozpočet, v nejhorším případě, neměly nijak zásadně ohrozit a tím tedy odpadá i počáteční strach s investováním začít,“ dodává Večerková z investiční platformy do realit https://www.brikkapp.com/cz.

Pokračovat v boji za rovné odměňování – Potřeba finančního zabezpečení nikam nezmizí. Pomůžeme-li tedy ženám získat větší disponibilní příjem, můžeme jim zajistit, aby měly dostatek peněz uložených na horší časy a aby mohly investovat do vlastního portfolia.

K tomu, abyste se kdokoliv stal úspěšným investorem, rozhodně nepotřebuje ekonomický titul. Stačí se jen chtít učit. Pokud se budete vzdělávat v oblasti investičních možností a strategií, můžete začít s větší jistotou budovat své bohatství. Nebojte se na této cestě kontaktovat finančního odborníka, který vám poradí, což je mimochodem také něco, co ženy dělají mnohem častěji než muži.

AppGallery je stále oblíbenější. Na veletrhu IFA 2022 byla označena jako vycházející hvězda

AppGallery je pro uživatele HUAWEI hlavní platformou, přes kterou mohou do svého mobilního zařízení získávat své oblíbené aplikace, což z ní dělá jednu z nejrychleji rostoucích služeb v rámci Huawei Mobile Services. I díky tomu byla na světovém veletrhu počítačové elektroniky IFA 2022 v Berlíně označena magazínem Newsweek jako vycházející hvězda.

Za něco málo přes čtyři roky AppGallery přilákala přes 580 milionů měsíčních uživatelů s 10% ročním nárůstem mimo Čínu, přičemž v Evropě má více jak 45 milionů aktivních uživatelů. V rámci své globální strategie pracoval tým AppGallery na tom, aby HUAWEI po celém světě přinesl ty nejoblíbenější aplikace a hry. Zároveň spolupracovali s místním vývojáři na zabezpečení a spuštění nejoblíbenějších aplikací na místních trzích. To pomohlo vytvořit AppGallery jako skutečně konkurenceschopnou aplikační platformu, která se řadí mezi tři nejlepší tržiště aplikací na světě.

Ocenění Newsweek vyzdvihuje podporu vývojářů

Ocenění “Vycházející hvězda” magazínu Newsweek je prvním oceněním aplikace HUAWEI AppGallery na výstavě spotřební elektroniky IFA. Ocenění především opěvuje odměny, které AppGallery poskytuje nejen spotřebitelům, kteří mají přístup k prémiovému obsahu a využívají výhod propagačních akcí, včetně voucherů, kuponů, speciálních nabídek a HUAWEI bodů, ale také poskytovatelům obsahu, kteří dostávají obchodní i marketingovou podporu od HUAWEI s cílem zvýšit stahování jejich aplikací na platformě.

“Jsme potěšeni, že nás Newsweek ocenil. Zákazníci HUAWEI využívají AppGallery každý den a těží z důkladně upraveného obsahu a odměn, ať jsou kdekoliv na světě. Ocenění je důkazem kvality platformy a partnerů, jejichž aplikace propagujeme a dodáváme,” řekl při přebírání ceny na IFA 2022 Jamie Gonzalo, víceprezident Huawei Mobile Sevices.

AppGallery je nyní k dispozici ve více než 170 zemích a regionech. Zejména v Evropě se za poslední rok zvýšil růst počtu aktivních uživatelů za měsíc. HUAWEI investoval i do propagace a dalšího rozvoje své platformy, spolupracoval s vývojáři na podpoře inovací, optimalizaci jejich aplikací s cílem co nejlepšího zážitku pro uživatele. Nárůstu popularity AppGallery určitě přispěla i důležitost, se kterou HUAWEI přihlíží na otázku bezpečnosti, díky čemu pomáhá zachovat bezpečné a soukromé prostředí pro svoje uživatele. K dnešnímu dni se více než 5,75 milionů vývojářů z celého světe zaregistrovalo do vývojářské aliance HUAWEI, což vedlo k integraci více než 216 000 aplikací. To představuje meziroční nárůst 147 %. V roce 2021 měla AppGallery celosvětově přes 432 miliard distribucí aplikací, což je o 12 % více než v roce 2020. Mimo Čínu zaznamenalo množství distribucí také ohromující meziroční nárůst o 56 %.

Portfolio aplikací v AppGallery roste každým dnem, přičemž je rozdělená do 18 kategorií. Například v bankovnictví patří mezi nejlepší aplikace Revolut a Curve, v kategorii životního stylu je to Tinder, Viber, JD Sports, Just Eat a Getir. Pro pomoc s cestováním a navigací si spotřebitelé volí Bolt, Scyscanner, Trivago a Booking.com. Mezi nejoblíbenější herní aplikace se řadí GameLoft, Might&Magic, Era of Chaos a Asphalt 9, zatímco další známé aplikace jako je Telegram, Deezer, TikTok a Snapchat, patří mezí nejvíce stahované. Platforma také spotřebitelům umožňuje bezpečný a aktualizovaný přístup k jakékoliv aplikaci, kterou potřebují.

O AppGallery:

AppGallery je chytrý a inovativní ekosystém, který umožňuje vývojářům vytvářet jedinečné zážitky pro spotřebitele. Naše jedinečné jádro HMS umožňuje integraci aplikací do různých zařízení, což přináší větší pohodlí a plynulejší zážitek – a to je součástí HUAWEI širší strategie „1+8+N“.

Naší vizí je z AppGallery vytvořit otevřenou inovativní platformu pro distribuci aplikací, která je přístupná spotřebitelům, a zároveň přísně chrání jejich soukromí a bezpečnost a poskytuje jim jedinečný a chytrý zážitek. AppGallery je jedním ze tří největších tržišť aplikací na celém světě a nabízí širokou škálu globálních a místních aplikací v 18 kategoriích včetně navigace a dopravy, zpráv, sociálních médií a dalších. AppGallery je k dispozici ve více než 170 zemích a regionech s více než 580 miliony aktivních uživatelů měsíčně po celém světě. Huawei spolupracuje s 5,75 miliony vývojářů po celém světě a v roce 2021 dosáhla celková distribuce aplikací z AppGallery 432 miliardkrát.

O HUAWEI Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti HUAWEI jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. HUAWEI CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti HUAWEI a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti HUAWEI je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Dynabook představuje nový 13” notebook Satellite Pro C30-K, který spojuje moderní design a bohatou konektivitu

Dynabook Europe GmbH představuje zcela nový ultramobilní 13,3” notebook Satellite Pro C30-K, který kombinuje moderní design a vysoký výkon pro produktivní práci. Satellite Pro C30-K byl navržen s ohledem na dosažení atraktivní ceny a pohání ho nejnovější procesory Intel® Core™ 12. generace. Výborně se hodí pro využití v malých a středních firmách a v sektoru vzdělávání.

„Jsme rádi, že můžeme obohatit naši řadu Satellite Pro, která nabízí uživatelům špičkové technologie i design za dostupnou cenu, o první 13” notebook.“ říká Damian Jaume, prezident společnosti Dynabook Europe GmbH. „Novinka C30-K dokazuje, že i základní řada profesionálních notebooků může být stylová, nabitá funkcemi a velmi kvalitní, a to bez prémiové ceny. Jeho nový lehký design nabízí vynikající mobilitu pro práci na cestách.  Novinka pomůže profesionálům i studentům, aby byli produktivní a trvale ve spojení bez ohledu na to, odkud pracují a zároveň měli data v bezpečí.“

Tenký a stylový design

Elegantní a moderní design Satellite Pro C30-K v atraktivní modré barvě osloví profesionály i studenty, kteří potřebují notebook často přenášet. Na první pohled zaujme přístroj štíhlou a lehkou konstrukcí s hliníkovým rámem. Je tenký jen 15,95 mm a váží pouhých 1,16 kg. Jeho povrch, včetně klávesnice s clickpadem, je ošetřen antibakteriální vrstvou, která zabraňuje ulpívání nežádoucích bakterií, a to s účinností až 99,9 %¹.

Vysoký výkon a špičková konektivita

Satellite Pro C30-K je kompatibilní s Windows 10 nebo 11 a přichází s vylepšeným výkonem a celou řadou možností konektivity. Nejnovější procesory Intel® Core™ 12. generace spolu s pamětí DDR4 3200 MHz o velikosti až 32 GB a datovým úložištěm PCIe SSD s kapacitou až 1 TB² zajišťují hladký chod všech aplikací a efektivitu při práci ať už v kanceláři, ve třídě nebo na cestách. Notebooky jsou osazeny bateriemi LI-Po 3-45Wh, které poskytují výdrž až po dobu 8,4 hodiny³ a umožňují uživatelům pracovat i v nejvytíženějších dnech.

Model Satellite Pro C30-K byl navržen s ohledem na bohatou konektivitu: jeho výbava zahrnuje řadu portů a možností připojení, které uživatelům umožňují spolupracovat a být produktivní – ať jsou kdekoli. Multifunkční port USB 3.2 Type-C umožňuje nabíjení, přenos obrazu, připojení periferií i přenos dat. Kromě toho jsou k dispozici další dva porty USB 3.2 Type-A, port HDMI, konektor RJ45 a slot pro kartu Micro SD. Bezdrátovou konektivitu zajišťuje modul WiFi 6 802.11 AX.

K zajištění bezproblémové vzdálené práce a spojení s kolegy či studenty nabízí C30-K prémiové audiovizuální nástroje doplněné speciálními tlačítky pro konference na ergonomické klávesnici. Propracovaný design s tenkým rámečkem a antireflexním HD nebo FHD displejem poskytuje výbornou viditelnost obrazovky za všech světelných podmínek. Víko displeje je možné otevřít až o 180 stupňů a pro ostré a čisté videokonference je k dispozici HD webkamera spolu se stereo reproduktory, případně konektor pro sluchátka/mikrofon. Vestavěná technologie Realtek™ AI eliminuje při konferencích nežádoucí zvuky z pozadí jak pro uživatele notebooku, tak i pro ostatní účastníky schůzky. 

Pokročilé zabezpečení dat pro SMB i studenty

Vzhledem k tomu, že v popředí zájmu mnoha firem i vzdělávacích institucí je důsledné zabezpečení dat, je Satellite Pro C30-K vybaven modulem Trusted Platform Module (fTPM) 2.0 založeným na firmwaru, takže data uložená v přístroji jsou šifrována. To minimalizuje riziko jejich zneužití třetí stranou i při ztrátě nebo odcizení notebooku.

Ověření uživatele pomocí biometrických prvků je k dispozici prostřednictvím volitelné integrované kamery pro ověření obličeje či volitelné čtečky otisků prstů. Soukromí posiluje také posuvný kryt objektivu kamery a odcizení přístroje lze předejít díky slotu pro bezpečnostní zámek.

Nový notebook Satellite Pro C30-K bude na evropském trhu k dispozici během září tohoto roku. Více o noteboocích Dynabook najdete na https://cz.dynabook.com/laptops/satellite-pro/.

  • ¹ Testováno podle japonských průmyslových standardů (Z 2801)
  • ² V závislosti na modelu a konfiguraci
  • ³ Měřeno pomocí Mobile Mark™ 2018. Mobile Mark je ochranná známka Business Applications Performance Corporation

Sledujte nás online

Navštivte naše webové stránky, kde najdete technické údaje a nejnovější informace o produktech. Další informace naleznete na našem blogu. Nebo se s námi spojte na našich sociálních kanálech Twitter či LinkedIn.

O společnosti Dynabook Inc.

Již více než 30 let představují notebooky a technologie Toshiba standardy pro inovace, kvalitu a spolehlivost. Společnost Dynabook Inc., jejímž většinovým vlastníkem je nyní Sharp Corporation, pokračuje v této tradici poskytováním bohatých hodnot a služeb, které pomáhají našim partnerům a zákazníkům v dosahování jejich cílů.

Další informace naleznete na adrese https://cz.dynabook.com.

Každých 22 sekund dojde k případu krádeže identity

Krádeže digitální identity se rychle rozšiřují a způsobují značné finanční ztráty milionům lidí a firmám na celém světě. Tato neviditelná trestná činnost je rozšířená i v evropských zemích, kde se každoročně zvyšuje počet uživatelů, kteří se stávají terčem sofistikovaných podvodů. Rok 2022 ještě není u konce, ale statistiky jsou již nyní alarmující. Každý pátý Evropan se setkal s podvodem při krádeži identity a každých 22 sekund dojde k případu krádeže identity.

„Digitální identita představuje elektronickou reprezentaci osoby nebo objektu, jako je počítač nebo telefon, z reálného světa. Může se jednat o elektronické podání na finanční úřad pomocí občanského průkazu s čipem, identitu občana nebo také bankovní identitu. Cílem je identifikovat konkrétní osobu nebo zařízení v IT světě,“ vysvětluje využití pro jednotlivce Aleš Roman ze společnosti BCV solutions.

V online světě je identita cennou komoditou. Podle nedávné zprávy Dark Web Price Index lze digitální identitu, tedy kompletní informace o účtech dané osoby, na dark webu koupit za méně než 30 000 Kč. Hacknutý účet na Facebooku vyjde na 1 100 Kč, roční předplatné Netflixu na 600 Kč. Kyberútočníkům byste práci rozhodně neměli usnadňovat. To platí i pro firmy.

Zdlouhavý proces, nulová bezpečnost

Do procesu přijímání nového zaměstnance je běžně zapojeno mnoho lidí a je třeba koordinace HR i IT oddělení. Stále je běžné, že firemní administrátoři jsou zahlceni převážně rutinními úkoly v podobě manuálního zakládání nových účtů s kompletním udělením práv. Přitom jde o časově náročnou činnost. Ve firmách se tak často stává, že přidělování účtů a pravomocí k zaměstnaneckému účtu i kartě se protáhne na několik týdnů. Během přidělování jednotlivých přístupů je přitom nesmírně důležité, abychom měli jistotu, že například recepční v bance, v důsledku špatně nastavených přístupů, nevidí zůstatek a operace na bankovním účtu klienta. Ty má vidět pouze oprávněná osoba.

„Představte si, že bydlíte v bytě a nevíte, kdo všechno má k němu klíče. V takovém případě jen těžko můžete ochránit svůj majetek. To samé platí i o datech a IT systémech. Hrozí riziko krádeže dat a jejich zneužití, kdy škody mohou jít až do miliónů. Statistiky říkají, že 80 % úspěšných hackerských útoků je způsobeno krádežemi přihlašovacích údajů, případně jejich prolomením. Abychom organizacím zlepšili správu identit, vyvinuli jsme CzechIdM, který je nejvíce rozšířenou platformou pro správu identit v ČR,“ popisuje na příkladu odborník z BCV solutions.

Zjednodušení a ulehčení umožňuje Identity Management (IdM), neboli správa identit. Ten pomáhá se správou účtů, automatizací procesů, delegací oprávnění, schvalování, a také zajišťuje bezpečnost, evidenci a audit.

Usnadnění práce oddělení HR, IT, managementu i helpdesku

 „Uživatel nastoupí, hned první den mu jsou automaticky zřízeny přístupy do systémů, má nastavené jedno silné heslo, případně s dalším faktorovým ověřením, a hned může pracovat. To vede ke spokojenosti jak na straně uživatelů, tak na straně IT. To samé platí i v případě, kdy zaměstnanec z firmy odchází. Okamžitě se mu ruší veškeré přístupy, a firma se tak chrání třeba před odcizením interních dat,“ říká Aleš Roman z BCV solutions.

Podle zprávy Unit 42 Incident Response Report z roku 2022, 75 % případů vnitřních hrozeb se týkalo nespokojeného bývalého zaměstnance, který odešel s firemními daty, zničil firemní data nebo po svém odchodu získal přístup do firemních sítí.

Každá změna u zaměstnanců, od přijetí až po ukončení pracovního poměru, znamená nutnou aktualizaci systémů digitální identity. Nasazení IdM systému může být pro jakoukoliv firmu značně přínosné. Systém automatizuje běžné procesy, a tím šetří práci nejen zaměstnancům, ale i IT administrátorům, helpdesku, HR a managementu. Navíc díky IdM získá firma celistvý přehled o založených uživatelích a účtech ve všech řízených systémech.

O BCV solutions

IT firma BCV solutions řeší správu identit. Vyvíjí a implementují CzechIDM identity management. https://www.czechidm.com/. Pomáhá s automatizací správy účtů a práv mnoha aplikací. Spravují přes 5 miliónů účtů v České republice. BCV solutions je ryze česká společnost působící od roku 2008. Praxe? Přijímáte nového zaměstnance do velké korporace a musíte mu přidělit mnoho přístupů k různým účtům, práva k aplikacím. Trvá to mnohdy dlouho a je to frustrující jak pro firmy, tak pro zaměstnance. BCV solutions právě toto řeší. Více informací získáte na webu www.bcvsolutions.eu.

Průzkum IKEA: Češi svůj domácí komfort příliš omezovat nechtějí. Raději než topení omezí nákupy a zábavu

Nadcházející topná sezóna přinese v souvislosti s rekordním růstem cen energií znatelnou finanční zátěž pro mnoho domácností. Jen 6,5 % Čechů ale plánuje výrazněji snižovat obvyklou teplotu ve své domácnosti. Šetřit chtějí raději na nákupech a zábavě. Ukázal to aktuální průzkum pro IKEA.

Češi své domácnosti vytápějí nejčastěji na 22 nebo 21 stupňů (dohromady 49 % respondentů). Ani v blížící se topné sezóně na tom většina z nich nehodlá mnoho měnit – 42 % neplánuje teplotu vytápění snižovat vůbec a 29 % jen o jeden stupeň. Češi zároveň příliš nepočítají ani s nákupem výrobků, které mohou pomoci účty za topení snížit. Drobné úpravy v domácnosti přitom mohou k tepelnému komfortu citelně přispět a zároveň jsou cenově dostupné.

„Udržovat teplotu v místnosti pomůžou například koberce s vyšším vlasem, které brání prochladnutí od podlahy. K dalším tepelným ztrátám dochází často okny – v tomto případě zase pomůžou závěsy, které zadržují teplo v místnosti. Nejlepší volbou jsou zatemňovací závěsy tmavší barvy, které absorbují nejvíce světla a tepla,“ říká Markéta Polcarová, vedoucí interiérová designérka IKEA Česká republika a dodává: „Tyto drobné změny jsou navíc nejen efektivní, ale i efektní. Vhodnou volbou barev, vzorů a hřejivých materiálů zároveň zútulníte svou domácnost, ve které se pak budete cítit lépe. Výborně v tomto ohledu fungují teplejší odstíny.“

Ochotnější jsou Češi oproti svým zvyklostem snížit teplotu vytápění v době, kdy nejsou doma, a v noci (39 %). „V tomto případě pomůže volba hřejivějších přikrývek. Nestárnoucí klasikou jsou stále peřové. Peří je lehké, má absorpční vlastnosti, odvádí vlhkost a dá se prát v pračce. Kdo preferuje jiné materiály, může sáhnout třeba po syntetické přikrývce. Ta je vhodná i pro alergiky,“ doplňuje Petra Kendíková, manažerka sortimentu ložnic IKEA Česká republika.

Šetřit chtějí Češi nejčastěji tím, že odloží nákup věcí, které nejsou nezbytné, např. nového oblečení nebo spotřební elektroniky (68,5 %). Omezit hodlají i zábavu – kulturní a sportovní akce nebo dovolené (61 %).

Zdroj: průzkum IKEA, realizoval Ipsos v 34. týdnu roku 2022, na vzorku 800 respondentů

O IKEA

IKEA nabízí funkční a dostupné bytové zařízení vysoké kvality, které vyrábí s ohledem na lidi i životní prostředí. Pod značkou IKEA funguje několik různých společností s různými vlastníky. Všichni si ale kladnou za cíl vytvářet lepší každodenní život pro co nejvíce lidí. IKEA byla založena ve Švédsku v roce 1943.

O Ingka Group

S obchodními domy IKEA ve 32 zemích je společnost Ingka Group největším maloobchodním prodejcem IKEA a její prodeje představují přibližně 90 % maloobchodních tržeb IKEA. Ingka Group zaměstnává více než 170 000 zaměstnanců a na konci finančního roku 2021 vykázala IKEA tržby ve výši 37,4 miliardy eur. Je strategickým partnerem pro rozvoj a inovace podnikání IKEA a pomáhá definovat společné strategie společnosti IKEA. Společnost Ingka Group vlastní a provozuje prodejní kanály IKEA na základě franšízových smluv se společností Inter IKEA Systems B.V. Má tři obchodní oblasti: IKEA Retail, Ingka Investments a Ingka Centres. Více se dočtete na Ingka.com.

Exit mobile version