SledovaniTV zařazuje nové stanice a představuje promo kanály na květen

SledovaniTV rozšířilo svou programovou nabídku o několik kanálů. Přidává FunBox UHD, nové regionální stanice ČT1 a nový kanál A11. První jmenovaný získají všichni zákazníci v květnu zdarma v rámci každoměsíčního proma. Doplní jej dvě stanice pro dospělé.

Od začátku května se mohou diváci těšit z FunBox UHD. Tuto stanici nabízíme jako jediní na českém trhu. Její vysílání je v angličtině a vysoké kvalitě 4K. Ve svém programu přináší širokou škálu dokumentů o přírodě, cestování i umění.

V květnu jej najdou všichni uživatelé v základních balíčcích v rámci každoměsíčního proma. Poté jej budou obsahovat balíčky Premium a FilmBox.

„Těší nás, že na český trh přinášíme stanici FunBox UHD. Ta svou vysokou kvalitou rozlišení a dechberoucími záběry nejrůznějších dokumentů jistě zaujme mnoho diváků,“  říká Head of Marketing společnosti SledovaniTV Matěj Čičák.

Proměnou prošel v uplynulém týdnu kanál Náš region. Ten nahradila zcela nová stanice A11, která svým divákům nabízí zábavné pořady z vlastní produkce, seriály a filmy i talk show. Chybět nebudou ani pořady o bydlení, zahradě či sportu.

V dubnu jsme přidali také nově vzniklé stanice ČT1 JZC a ČT1 SVC. Diváci ze všech koutů republiky tak mohou sledovat pořad Události ze svých regionů. Právě tímto pořadem se od sebe jednotlivé regionální stanice liší.

V květnu, měsíci lásky,  mají uživatelé k dispozici také dvě promo stanice určené pro dospělé – Men.tv a Desire.

Grafické podklady najdete ve sdílené složce. Využít můžete také náš Press kit.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 600 hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Květnové novinky u iSTYLE: MacBooky se slevou až 8 tisíc i odkup starých zařízení

Nejnovější Macy, iPady, ale i Apple Watch a široké příslušenství. iSTYLE vítá jaro slevami na vybrané Apple produkty a zároveň zákazníkům nabízí online odkup starých zařízení s výkupním bonusem.

Při nákupu MacBooků mohou zákazníci v květnu ušetřit až 8 000 Kč. MacBook Air s čipem M1 je dostupný již od 23 490 Kč, M2 od 31 990 Kč a 14“ MacBook Pro M2 bude možné zakoupit od 52 990 Kč. V nabídce nechybí ani zvýhodněné modely iMac, Mac mini a Mac studio. Výhodné ceny zahrnou také oblíbené iPady. Základní iPad bude možné zakoupit již od 8 490 Kč, iPad Air pak od 17 490 Kč a iPad Pro od 23 990 Kč.

Květnová slevová akce se vztahuje i na Apple wearables a příslušenství. Apple Watch SE v různých provedeních budou dostupné už od 4 990 Kč a Apple Watch Ultra již od 19 990 Kč. K produktům v akci je možné vybírat i z široké nabídky zvýhodněného příslušenství.

Zákazníci, kteří plánují nákup nového telefonu, mohou využít možnost výkupu starého zařízení. Nový iPhone 14 128 GB tak při prodeji staršího modelu iPhone 13 zakoupí díky výkupnímu bonusu již od 8 490 Kč. Odkup je možné uskutečnit jak na prodejně, tak online z pohodlí domova.

Pro zákazníky, kteří chtějí mít k dispozici vždy nejnovější model Macu, iPhonu či Apple Watch, nabízí iStyle službu Easy Upgrade. Stačí si vybrat libovolné zařízení a měsíčně za něj hradit předem daný fixní poplatek – uživatel tak neplatí za celé zařízení, ale jen za dobu jeho používání. Nejnovější MacBook Air je možné pořídit již od 735 Kč/měsíc a iPhone 14 už od 615 Kč/měsíc.

Akce platí do vyprodání skladových zásob nebo do odvolání. Více podrobností k jarní slevové kampani je k dispozici na https://istyle.cz/jaro.

O společnosti:

iSTYLE (člen skupiny Midis) je největším partnerem společnosti Apple v CEE. První pobočka v Česku byla založena v roce 2006 a vůbec první obchod iSTYLE byl otevřen již v roce 1999. Nyní má společnost více než 100 obchodů, z nichž 54 se nachází v EU a 16 na Blízkém východě. Sesterská společnost K-Tuin ve Španělsku disponuje sítí dalších 53 prodejen. Obrat iSTYLE (společně se španělským K-Tuin) v roce 2022 překročil 1 miliardu dolarů. Obrat českého iSTYLE zároveň za stejný rok přesáhl 3,2 miliardy Kč. V České republice má iSTYLE aktuálně 10 prodejen, které se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě a Ústí nad Labem.

Pochopte zákazníky, buďte flexibilní a všem na očích. Pipedrive radí malým firmám, jak zlepšit byznys

Současný trh přináší malým firmám spoustu výzev, se kterými se musí potýkat. Perfektně zvládnutá digitalizace a interní procesy, marketing nebo obchod jsou často dělítkem mezi úspěchem a neúspěchem. Estonský scale-up Pipedrive proto spouští akci Týden malých podniků (Small business week), v rámci kterého dává firmám rady a doporučení, jak akcelerovat jejich byznys.

„Žijeme ve vysoce konkurenční době – menší společnosti, které dokážou rychle zavést digitální infrastrukturu umožňující efektivní práci v souladu s potřebami zákazníků, budou dlouhodobě profitovat. To ale zároveň znamená potřebu vyčlenit značné množství prostředků na strategické plánování těchto investic a jejich odpovídající realizaci. V Pipedrive se proto v rámci Týdne malých podniků snažíme takovým firmám pomoci vytěžit maximum ze získaných dat i zkušeností jejich zaměstnanců,“ říká Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Malé firmy by se zejména v těžkých časech měly soustředit na své zákazníky. Co nejlépe si na základě dat definovat cílovou skupinu a strategii, jak ji oslovit. Klíčové je potom průběžné měření úspěšnosti a hledání prostoru pro zlepšení. Z hlediska obchodníků to znamená zejména sledování počtu nových potenciálních zákazníků (leadů), poměr uzavřených kontraktů a dalších aktivit. S tím jim pomohou CRM nástroje, které umožní obchodníkům  tyto aktivity lépe spravovat, případně je sdílet napříč týmem.

Narušte status quo

Změny na trhu mají pro malé firmy jednu velkou výhodu – díky své flexibilitě mohou rychleji měnit obchodní strategii, upravovat produkty a zavádět inovace. „Zejména malé firmy by měly validovat svůj produkt prakticky neustále, sbírat data od zákazníků, monitorovat domácí i zahraničí trh a ze získaných závěrů se poučit. Díky tomu mohou přinést opravdu přelomový produkt a narušit tak dosavadní status quo,“ dodává Veronika Danielová.   

Pipedrive pomáhá malým firmám prostřednictvím svého CRM nástroje pochopit jejich zákazníky. Pro obchodníka je proto velmi důležité shromáždit co nejvíce dat z různých nástrojů a platforem, rozhovorů se zákazníky, průzkumů a anonymních formulářů zpětné vazby. A ty pak zohlednit v produktu, který odpovídá potřebám zákazníka. Otázky na způsob využívání produktu, jeho účel, chybějící funkce nebo denní rutiny by měly být pro obchodníky na denním pořádku.

Buďte vidět za všech okolností

Firma, která není vidět, je mrtvá. Report od společnosti Nielsen například uvádí, že většina značek neinvestuje do marketingu dostatek prostředků – což snižuje návratnost těchto investic v průměru o 50 %. Další snižování výdajů na marketing může vést pouze k dalšímu snižování ROI (návratnost investic) v době, kdy firmy potřebují maximalizovat zisky. Mezi marketingovými aktivitami by neměl chybět e-mailový marketing, spolupráce s mikroinfluencery nebo organické PR. Studie jako State of Sales and Marketing od Pipedrive se shodují, že zejména v době krize je důležité udržet si viditelnost pro svou cílovou skupinu.

„Především malé firmy nyní hledají prostor k úsporám a marketing bývá na ráně jako první. Spíš než na provádění plošných škrtů by se však měly soustředit na maximální efektivitu – tedy především mít data na jednom místě, dokázat je sdílet napříč firmou a hledat automatizovaná řešení, která jsou klíčem k optimalizaci marketingových a obchodních strategií. Díky tomu se mohou zaměřit na nákladově efektivnější organizaci činností, přehodnocení obchodního přístupu a budování smysluplných vztahů s klienty,“ dodává Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Budujte firemní kulturu a smysluplná partnerství

Složitá situace na trhu bývá zároveň i prověrkou vztahů uvnitř firmy i týmů. Je proto důležité starat se o motivaci a psychický stav zaměstnanců a vytvářet prostředí, které dokáže lidi podržet i v době nejtěžších zkoušek. Ačkoli si malé firmy zpravidla nemohou dovolit vlastní terapeuty či kouče, mohou hodně pomoci jenom tím, že se budou soustředit na budování firemní kultury, komunitní akce nebo prostě jenom dají svým lidem dostatek času na odpočinek.

Nakonec pokud vaše firma potřebuje rozvíjet produkt a zároveň nemá dost kapacit, může svou nabídku rozšířit partnerstvím s dalšími společnostmi: místo mapování celého hodnotového řetězce se tak mohou zaměřit na svou klíčovou odbornost. A zbytek nahradit produkty třetích stran, a to skrze API rozhraní. Malé společnosti si tak mohou pomáhat a vzájemně se lépe zviditelnit mimo svou zákaznickou bázi.

„V rámci akce Týden malých podniků dáváme firmám tipy, jak prosperovat i v této nelehké době. A to prostřednictvím webinářů, návodů a inspirativních videí. Chceme tak přinést inspirativní obsah, díky kterému mohou posunout svůj byznys zase o něco dál. Nejbližší nadcházející akcí je webinář, který proběhne 4. května. Za Pipedrive se jej zúčastní Janis Rozenblats (VP of product), Zahra Jiva (ředitelka globální prodejní strategie) a Tiffany Largie, zakladatelka několika společností a věrná uživatelka Pipedrive,“ uzavírá Veronika Danielová.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.

Call centra Conectart testují ChatGPT na zákaznické lince jako jedna z prvních na světě

Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, testuje jako jedna z prvních společností na světě implementaci jazykového modelu GPT-3.5[1]. Potenciál umělé inteligence hodlá Conectart využít k zefektivnění zákaznické péče na několika kanálech zákaznické podpory včetně informační linky.

Jedna z prvních firem na světě, která integrovala ChatGPT do svého řešení pro kontaktní centra, je společnost Daktela. Díky partnerství kontaktního centra Conectart se společností Daktela je tento jazykový model nyní implementován právě v Česku na zákaznické lince klienta z oblasti technologií.

 „V ChatGPT vidíme skvělý nástroj ke zlepšení komunikace a k rychlejšímu odbavení zákaznických požadavků. Tato nejnovější technologie uvolní operátorům zhruba až 30 % jejich kapacit. Jedná se zatím o zkušební proces. Výsledky spolupráce naznačí, jak velký potenciál ChatGPT pro call centra má,“ sdělil Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart a dodává: „Díky implementaci jazykového modelu do našeho řešení Daktela jsme v čele inovací nejen v rámci českého, ale i globálního trhu.”

Systém bude připravovat rychlé souhrny jednotlivých konverzací. Během několika vteřin tak operátor zjistí, jaké záležitosti s kontaktním centrem zákazník v minulosti řešil. Dále bude vytvářet návrh odpovědí v rámci e-mailové komunikace nebo zpětnou vazbu na operátorovu práci, v čemž je už nyní objektivně přesnější než živý hodnotitel.

Nejnovější technologie ChatGPT rozumí přirozenému českému jazyku na vysoké úrovni, což má vést k časové úspoře při zpracování zákaznických požadavků. To ovšem neznamená regulaci počtu operátorů. Jejich práce se pouze přizpůsobí novým podmínkám. Jejich volné kapacity tak budou uvolněny pro větší množství projektů, na kterých budou odbavovat interakce, jež nedokáže vyřešit umělá inteligence.

Pro Conectart je to další stupeň spolupráce s českou společností Daktela. V rámci jednoho ze svých projektů, nasadila společnost Conectart unikátní software Daktela Workforce Optimisation[2], který dokáže ideálně namodelovat plán směn a předpovídat budoucí provoz s přesností převyšující 90 %. Speciálně vyvinutá aplikace zohledňuje osobní požadavky agentů, personální pravidla, a mnoho dalších faktorů potřebných k vytvoření efektivního plánu směn. Celý systém řídí práci operátorů na základě komplexního predikčního modelu.

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 500 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz

Daktela

Globální technologická společnost Daktela nabízí zákazníkům vlastní komunikační software a cloudové řešení pro kontaktní centra. Umožňuje firmám pečovat o zákazníky pomocí všech dostupných komunikačních kanálů, jako je hlas, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp či Viber. Vše s nativní podporou v jedné webové aplikaci. V současnosti obsluhuje více než 1000 firemních zákazníků všech velikostí po celém světě. Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Spojeném království, Dubaji, na Filipínách a nově také ve Slovinsku a Rumunsku. Vlastníky Daktely jsou zakladatelé Richard Baar a David Hájek a slovenská investiční skupina Sandberg Capital. V roce 2021 dosáhl obrat společnosti 253 milionů korun. Od října 2022 Daktela vlastní většinový podíl ve společnosti Coworkers.ai, která je na českém trhu leaderem poskytujícím vlastní inteligentní chatboty a voiceboty. Více informací na https://www.daktela.com

Roste nelegální trh s věrnostními body, hotelovými odměnami a přihlašovacími údaji k účtům u leteckých společností

Ceny letenek letí vzhůru a vzhledem k celkové ekonomické situaci lidé ještě častěji hledávají slevy a speciální akce, aby ušetřili za dovolenou. Kyberbezpečnostní společnost Check Point® Software Technologies varuje, že hackeři a kyberzločinci si jsou tohoto trendu dobře vědomi a snaží se toho využít ve svůj prospěch.

„Kyberzločinci nabízí například ukradené přihlašovací údaje k hotelovým a leteckým účtům, na nichž jsou věrnostní body a další výhody. Koupit lze také speciální nástroje pro hacknutí účtů hrubou silou. Množí se i ‚cestovní kanceláře‘ na ruských hackerských fórech, které prodávají letenky a ubytování se slevou 45–50 %. K získání slev hackeři využívají ukradené účty s věrnostními body, tradičně vidíme i nejrůznější phishingové podvody cílící na zájemce o dovolenou,“ říká Daniel Šafář, Area Manager CEE regionu z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Hackeři nabízí i letenky předních světových leteckých společností:

Populární je také prodej účtů s věrnostními body. Například za 435 dolarů lze koupit účet u American Airlines, na kterém je více než 1 500 000 bodů.

Máte zájem o hotelové věrnostní body? Volnou noc v hotelu Marriot? I takové nabídky kyberzločinci na darknetu nabízí.

Chcete získat odměny v síti hotelů Radisson? Kyberzločinci nabízí nástroj, který hrubou silou prolomí jakýkoli účet a umožní vám z něj získat našetřené body. Tento hackovací nástroj se používá k prolomení nebo uhodnutí hesla nebo šifrovacího klíče tím, že se zkouší všechny možné kombinace znaků, dokud se nenajde ta správná.

Darkwebové cestovní kanceláře

Služba Patriarch nabízí 45-50% slevu z původní ceny, která je uvedena na legitimních rezervačních stránkách. Výhodné ceny jsou získány pomocí ukradených účtů u leteckých společností a hotelů. Inzerát na darknetu (původně v ruštině) nabízí letenky do celého světa s výjimkou Ruska při minimální objednávce za 350 dolarů.

Phishing a jedinečné akce

Phishingové podvody jsou i nadále nejoblíbenější technikou, kterou kyberzločinci používají k vylákání osobních, ideálně finančních, informací z uživatelů, které následně vedou ke krádežím peněz. A cestovní ruch není výjimkou. Phishingové stránky napodobují například webové stránky Vietnam Airlines, ale i dalších leteckých společností, a nabízí výhodné letenky a lákají k rezervaci letenek.

V jiném podvodu zase uživatelé obdrželi e-mail, který tvrdil, že vyhráli odměnu jménem společnosti SouthWest Airline. Podobné kampaně vidíme i u jiných leteckých společností.

Jak se chránit před cestovními podvody:

  • Podvodníci často lákají na výhodné slevy a jedinečné akce. Pokud se nabídka zdá až příliš dobrá, než aby to byla pravda, pak se s největší pravděpodobností bude skutečně jednat o podvod. Nikdo vám neprodá jen tak letenku se slevou 50 %.
  • Používejte bezpečné platební metody. Při rezervaci dovolené používejte bezpečnou platební metodu, například kreditní kartu nebo PayPal. Tyto metody poskytují ochranu před podvodnými poplatky a usnadňují zpochybnění případných neoprávněných transakcí.
  • Všímejte si detailů. Pokud budete pozorní, můžete odhalit řadu detailů, které signalizují podvod. Jedná se třeba o špatné formátování, pravopisné a gramatické chyby, včetně podvodných názvů domén. Ujistěte se také, že odkazy začínají https:// a nikoli http://, což znamená, že zadávané údaje jsou šifrované a zabezpečené.
  • Ještě než lístek nebo ubytování rezervujete, ujistěte se, že víte, od koho nakupujete. Podívejte se na webové stránky dané společnosti a také na recenze ostatních uživatelů a ověřte si, že o této společnosti už někdo slyšel.
  • Ověřte odesílatele. U každé zprávy zkontrolujte, kdo jej posílá. Kdo nebo co je zdrojem zprávy? Dávejte pozor na překlepy nebo rozdíly v e-mailové adrese odesílatele. A neváhejte blokovat podezřelé odesílatele.
  • Chraňte se před phishingovými útoky. Důležitým prvním krokem k ochraně je pochopení taktik hackerů a rizik souvisejících s phishingovými útoky. Moderní phishingové kampaně jsou ale sofistikované a je pravděpodobné, že řada lidí podvod nepozná. Důležité je proto používat i bezpečnostní řešení na ochranu koncových bodů a e-mailů a pokročilé anti-phishingové řešení.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Niceboy představuje nový elegantní fén s funkcí ionizace

Značka Niceboy představuje svůj nejnovější přírůstek do domácnosti – fén Niceboy ION AirSonic PRO. Tento výkonný fén nabízí šetrnou a účinnou ionizační péči pro styling vlasů. Je vhodný pro všechny typy vlasů a součástí balení jsou i víceúčelové nástavce – stylingový koncentrátor a objemový difuzér.

Dokonalý a šetrný styling s ionizační péčí

Niceboy ION AirSonic PRO je ideální fén pro všechny typy vlasů. Fén je vybaven výkonným motorem s příkonem 2200 W se sníženou hlučností. Současně disponuje funkcí ionizace (produkce záporných iontů), která eliminuje statickou elektřinu a tím chrání vlasy před přesušením a dodává jim přirozenou vlhkost.

Nabízí i řadu možností kontroly nad teplotou a prouděním vzduchu. Na výběr jsou dvě rychlosti proudění vzduchu a hned tři různé teploty. Velmi přínosnou funkcí je i tlačítko chladného vzduchu pro šetrnější ošetření vlasů, finální vytvarování a dlouhodobou fixaci účesu.

Krásný účes rychle a pohodlně

Součástí balení jsou dva nástavce pro úpravu různých typů vlasů. Pro další úpravy či finalizaci účesu je v balení ultratenký stylingový koncentrátor, otočný o 360°. Ten v kombinaci s chladným vzduchem zajistí dlouhotrvající účes.

Objemový difuzér pro vzdušný účes je tvarem přizpůsobený hlavě a umožňuje tak rozšířit proud vzduchu rovnoměrně na všechna její místa. Výsledkem je tak větší objem, snadnější tvarování a lesk bez zacuchání. Součástí fénu Niceboy ION AirSonic PRO je také 1,8 metru dlouhý přívodní kabel a bezpečnostní pojistka proti přehřátí.

Klíčové vlastnosti:

  • Motor s příkonem 2200 W
  • Ionizační funkce pro ochranu vlasů
  • Součástí balení difuzér a koncentrátor
  • Tlačítko chladného vzduchu
  • Dlouhý přívodní kabel 1,8 metru
  • Bezpečnostní pojistka proti přehřátí

Fén Niceboy ION AirSonic PRO pořídíte za 999 Kč.

Více informací na www.niceboy.eu

O značce Niceboy

První produkty uvedla značka Niceboy na evropský trh v roce 2016. Od té doby se stala úspěšnou nejen u nás, ale i v řadě dalších zemí Evropy. Ve vybraných kategoriích zaujímá přední příčky v prodejích a je jedním z lídrů na trhu. Mezi produkty značky Niceboy patří akční kamery, autokamery, různé typy sluchátek, přenosné reproduktory, fitness náramky, chytré hodinky a další. Novinky, které Niceboy v posledních letech představil, jsou ucelená řada gamingového vybavení ORYX a řada chytrých výrobků do domácnosti ION.

Kyberzločinci obchodují s kradenými prémiovými účty ChatGPT

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, opakovaně upozorňuje na bezpečnostní rizika související s ChatGPT. Nyní varuje, že roste obchod s kradenými prémiovými účty ChatGPT, které kyberzločinci používají mimo jiné k obcházení zákazů a restrikcí v řadě zemí, včetně Ruska, Číny nebo Íránu. Kyberzločinci při krádeži přístupových údajů získají navíc i historii dotazů původního majitele, které mohou obsahovat osobní i firemní informace.

Trh s kradenými účty k různým online službám na darknetu kvete a je jedním z nejlukrativnějších byznysů. Tradičně se jedná o ukradené účty finančních služeb, sociálních sítí, online seznamek nebo e-mailů. Nově ale sledujeme růst obchodu s prémiovými účty ChatGPT.

„Umělá inteligence hýbe světem. A i my v Check Pointu využíváme řadu AI technologií k detekci a blokování kybernetických útoků v reálném čase. Stejně jako legitimní uživatelé se ale velmi aktivně snaží AI zneužívat i kyberzločinci. Opakovaně varujeme, že ChatGPT má přímý dopad na kybernetickou bezpečnost. V současnosti vidíme na darknetu nárůst obchodu s kradenými prémiovými účty ChatGPT, což může mít dopad na bezpečnost uživatelů i organizací,“ říká Miloslav Lujka, Country Manager Czech Republic, Slovakia & Hungary z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Obchod s ukradenými účty ChatGPT

„Kyberzločinci často spoléhají na to, že uživatelé používají stejná hesla na různých platformách. Jakmile tedy dojde k libovolnému úniku přihlašovacích údajů, zadají zcizené údaje do specializovaného nástroje a provedou pokusy o přihlášení, aby identifikovali, zda jsou zcizené údaje platné pro přihlášení i na jiných službách,“ dodává Miloslav Lujka.

V poslední době zaznamenal Check Point na darknetu nárůst nabídky a poptávky po prolomených prémiových účtech ChatGPT:

„Většinou se tyto ukradené účty prodávají, ale někteří kyberzločinci je nabízí zdarma, aby propagovali své vlastní služby nebo nástroje pro krádeže účtů,“ upozorňuje Miloslav Lujka. Níže je příklad, kdy hacker sdílel čtyři prémiové účty ChatGPT, které byly ukradené pravděpodobně pomocí nástroje pro kontrolu účtů.

Nástroje pro hacknutí účtů

Ke kontrolám přihlašovacích údajů nebo k prolomení přístupu hrubou silou lze použít různé nástroje, například SilverBullet. Check Point upozorňuje, že kyberzločinec na darknetu nabízel například konfigurační soubor pro SilverBullet, který umožňuje automatizovanou kontrolu přihlašovacích údajů pro platformu OpenAI. Za minutu zvládne zkontrolovat 50 až 200 účtů, a umožnuje tak krást účty ve velkém. Pomocí proxy serverů lze navíc obejít různé ochrany na webových stránkách.

Kyberzločinec s přezdívkou „gpt4“, který se zaměřuje na zneužívání ChatGPT a související podvody, zase nabízel nejen účty ChatGPT, ale také konfiguraci pro nástroj, který automaticky kontroluje platnost přihlašovacích údajů.

Doživotní předplatné na ChatGPT Plus

Jiný kyberzločinec zase nabízel doživotní předplatné na ChatGPT Plus, navíc se 100% zárukou spokojenosti. Doživotní předplatné na ChatGPT Plus je možné koupit za pouhých 59,99 USD, přitom oficiální cena této služby je 20 USD měsíčně. Nabízen je i sdílený doživotní přístup k účtu za pouhých 24,99 USD. Řada uživatelů již zanechala pozitivní zpětnou vazbu a za službu se zaručila. Stejně jako v jiných případech, kdy kyberzločinci poskytují některé služby za cenu výrazně nižší než je oficiální částka, předpokládáme, že i zde je platba provedena pomocí kradených platebních karet.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Představujeme Moto KeySafe na ochranu před neoprávněnou manipulací

V průběhu let společnost Motorola vyvinula a vylepšila ThinkShield pro mobilní zařízení, aby zajistila na svých chytrých telefonech zabezpečení, možnosti správy, produktivitu a servisní funkce na podnikové úrovni. S chytrým telefonem motorola ThinkPhone značka pokračuje v tomto závazku a poskytuje bezkonkurenční zabezpečení pomocí Moto KeySafe.

Díky Moto KeySafe mají zařízení Motorola bezpečnostní procesor určený pro bezpečnější chod procesů s cílem lépe chránit citlivá data a informace. Poskytuje tak zabezpečení na úrovni hardwaru s ochranou odolnou vůči neoprávněné manipulaci. Moto KeySafe jako fyzicky izolovaný procesor pomáhá čelit škodlivým útokům na jádro procesoru. Jedním ze způsobů, jak poskytuje tuto ochranu, je jeho vlastní oddělené místo v paměti, kde jsou uloženy vysoce citlivé digitální klíče. Kromě toho je firmware, který běží na tomto procesoru, dále zabezpečený, aby odolal útokům. Díky této úrovni ochrany jsou citlivé procesy (např. odemykání zařízení a šifrování souborů) a data lépe chráněna před pokročilými útoky (např. fyzickými útoky a útoky bočními kanály).

Představte si Moto KeySafe jako skrytý trezor v domácnosti nebo kanceláři. Všechna zařízení Motorola se zabudovanou ochranou ThinkShield pro mobilní zařízení mají vynikající ochranu. S Moto KeySafe však vybraná zařízení získají další vrstvu na ochranu před pokročilými útoky.

Provozní prostředí formálně certifikované s vysokou úrovní zabezpečení na ochranu citlivých údajů

Společnost Motorola je schopna poskytovat Moto KeySafe ve spolupráci s partnery, společnostmi Qualcomm Technologies, Inc. a Google. Současná implementace Moto KeySafe je založena na zabezpečené procesorové jednotce v mobilní platformě Snapdragon® 8+ Gen 1 a dodržuje bezpečnostní požadavky systému Android pro Strongbox Keymaster. Díky této implementaci Moto KeySafe poskytuje certifikovanou platformu s ještě vyšším zabezpečením pro své zákazníky.

Umožňuje digitální klíče pro auta, digitální peněženku pro řešení elektronických peněz a jiné.

S Moto KeySafe využívají citlivé procesy další vrstvy pokročilého ověřování. Příkladem citlivého procesu je uzamčení zařízení pomocí PIN kódu nebo hesla a šifrování souborů. Aby tyto procesy fungovaly, zařízení uloží digitální klíče a tyto klíče se kontrolují při každém spuštění procesu. Nyní jsou v systému Moto KeySafe tyto digitální klíče uloženy na samostatném místě s dodatečným ověřením přístupu k nim pro zvýšení bezpečnosti. V technickém světě se to nazývá keymaster HAL (hardware abstraction layer).

Zařízení Motorola s Moto KeySafe jsou připravena na řešení, jako jsou digitální klíče od auta a domu, digitální pasy a řidičské průkazy a pokročilá platební řešení, která vyžadují nekompromisní úroveň zabezpečení. Díky zabudované technologii Moto KeySafe mohou vývojáři těchto nových řešení využít specializovaného bezpečnostního procesoru a poskytnout uživatelům jistotu, že jejich nejcennější majetek je v zařízení Motorola chráněn.

Moto KeySafe bude k dispozici ve vybraných zařízeních včetně motorola edge 30 ultra a motorola ThinkPhone.

O společnosti Lenovo & Motorola

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost s příjmy 70 miliard USD, která patří do žebříčku Fortune Global 500 a poskytuje služby zákazníkům na 180 trzích po celém světě. Zaměřujeme se na odvážnou vizi poskytovat inteligentnější technologie pro všechny a vyvíjíme technologie, které mění svět a které každý den pohánějí (prostřednictvím smartphonů a infrastruktury) a posilují (prostřednictvím řešení, služeb a softwaru) miliony zákazníků a společně vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost pro všechny a všude. Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je dceřiná společnost v plném vlastnictví společnosti Lenovo a je zodpovědná za navrhování a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značky Moto a Motorola. Chcete-li se dozvědět více, navštivte stránku https://www.lenovo.com a přečtěte si o novinkách na našem StoryHub a Motorola Global Blog.

Právní prohlášení o odmítnutí odpovědnosti 

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. ThinkShield je ochranná známka společnosti Lenovo. Google a Android jsou ochranné známky společnosti Google LLC. Snapdragon je ochranná známka nebo registrovaná ochranná známka společnosti Qualcomm Incorporated. Snapdragon je produkt společnosti Qualcomm Technologies, Inc. a/nebo jejích dceřiných společností. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. © 2023 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

Dvě třetiny českých organizací se obávají své budoucnosti, ukázal průzkum společnosti Dell

Podle průzkumu Innovation Index 2023 společnosti Dell Technologies Česká republika zaostává v IT inovacích. Pouze polovina organizací je inovačně vyspělá a využívání nových technologií jako jsou edge computing a multicloud je v porovnání s ostatními zeměmi v regionu Evropy, Středního východu a Afriky (EMEA) nedostatečné. Zlepšením schopnosti přijímat inovace mohou české firmy zlepšit svou konkurenceschopnost na trhu.

Průzkum obsahuje data z šesti oblastí – inovace, budoucnost práce, kybernetickou bezpečnost, multicloud, data a edge technologie. Tyto oblasti musí podniky brát v úvahu, aby udržely krok s neustále se měnícím trhem.

V oblasti inovací je 62 % respondentů skeptických ohledně toho, zda jejich organizace bude relevantní v následujících 3-5 letech.

  • Za důležité faktory pro inovace považují organizace to, aby se věnovaly vzdělávání zaměstnanců (50 %), kteří by mohli přispět k vytváření budoucího směřování organizace (48 %).
  • Největšími překážkami pro inovace jsou nedostatek času (46 %) a znalostí digitálních technologií (36 %).

IT manažeři věří, že inovovat se dá i na dálku

Zatímco 92 % organizací uvádí, že zaměstnanci pracující zcela na dálku či hybridně mají stejnou šanci inovovat jako ti, kteří pracují v kanceláři. Pouze 67 % IT manažerů se však shoduje na tom, že vzdáleným zaměstnancům poskytují inteligentní technologie pro hladký průběh jejich práce. Nicméně, v době vzdálené či hybridní práce mnoho IT manažerů nezvládá dostatečně zabezpečit síť poskytování IT podpory, což vnímají jako potenciální riziko (67 %).

  • Z výzkumu také vyplývá, že pouze 22 % organizací v České republice urychluje své inovační úsilí v reakci na klimatické změny.
  • Pouze 10 % IT manažerů se dokázalo úspěšně postarat o potřeby zaměstnanců pracujících v kanceláři i vzdáleně.
  • 53 % IT manažerů se necítí komfortně, když zaměstnanci mohou pracovat z jakéhokoli místa.

Kyberútoky jsou stále větší hrozbou

Jen 44 % respondentů má plnou důvěru v kybernetické zabezpečení zabudované do svých technologií a aplikací. Více než třetina IT decision makerů (ITDM) je přesvědčena, že moderní hrozby jsou hlavními bezpečnostními problémy. Některé z těchto hrozeb zahrnují hacking, phishing a ransomware útoky. Proto je důležité, aby lidé používali bezpečná hesla a aby měli aktualizované antivirové programy a firewall.

Mezi hlavní výzvy v oblasti kybernetické bezpečnosti, které ITDM identifikovali, patří složitost moderního počítačového prostředí, neustále sofistikovanější hrozby, zaměstnanci, kteří neberou kybernetické hrozby vážně, a bezpečnostní týmy, které nespolupracují se zainteresovanými stranami z oblasti podnikání.

  • Většina ITDM zatím nepoužívá architekturu Zero Trust, ačkoli 40 % uvádí, že její potřebu urychluje rostoucí hodnota dat a 30 % tvrdí, že je třeba zabezpečit rostoucí objem koncových bodů pro stále více zaměstnanců, pracujících na dálku. Panuje také nejistota ohledně toho, jak Zero Trust implementovat, aniž by byla ohrožena produktivita podniku.
  • 80 % ITDM nemá k dispozici řízenou službu detekce a reakce na hrozby ani kybernetický bezpečnostní trezor, který by chránil data vysoké hodnoty.
  • 75 % respondentů uvedlo, že má obavy o to, jak jsou jejich osobní údaje zpracovávány a sdíleny. S ohledem na nedávné skandály s úniky dat se jedná o stále důležitější téma.

Multicloud firmy zajímá, ale zatím si jej zcela neosvojily

Většina organizací v České republice spoléhá na multidatová centra a využívání cloudových řešení. Nicméně žádná z dotázaných organizací se neprohlašuje za multicloudového lídra a pouze 40 % IT manažerů rozhoduje o přesunu aplikací nebo dat na veřejné cloudy, aby tím podpořili inovace.

  • Zatímco 77 % organizací je multicloudovými nadšenci, 20 % se označuje za multicloudové analytiky a 3 % jsou běžnými uživateli multicloudu. To znamená, že organizace v České republice stále plně nevyužívají potenciál multicloudové strategie. Trend však ukazuje, že české firmy chtějí využít výhody cloudových řešení a inovací, které s sebou přináší.

S daty české firmy hospodaří spíše průměrně

Průzkum rozdělil firmy do pěti skupin podle úrovně, jak dokáží pracovat s daty. Žádná z dotázaných českých organizací se nedostala do kategorie „datoví lídři“, která znamená nejvyšší úroveň, a pouze 27 % se prohlašuje za běžné uživatele, kteří se soustředí na těžbu hodnoty ze sesbíraných dat. To znamená, že pouze menší část ITDM využívá datové poznatky jako zdroj pro inovaci a růst.

Kromě toho pouze 23 % ITDM, kteří zakládají své inovační úsilí na datových poznatcích, má platformu AI/ML propojenou s datovým skladem, které umožňuje prediktivní analýzu a prognózování. To může vést ke ztrátě konkurenčního náskoku.

Dalším problémem je nedostatek kvalitní IT infrastruktury pro sběr a zpracování dat v edge (resp. na okraji, v decentralizovaných místech), což uvedlo 30 % ITDM jako hlavní výzvu pro podporu inovací.

Metodika průzkumu

Průzkum s názvem „The Innovation Index“ od společnosti Dell Technologies byl založený na odpovědích 6 600 vedoucích pracovníků v oblasti podnikání a IT z celého světa. Průzkum hodnotil vyspělost organizací v oblasti inovací, bezpečnosti, přístupu k zaměstnancům, využívání multicloudu, těžby hodnot z dat a edge technologií.

Další zdroje:

  • Celý průzkum od společnosti Dell Technologies, který přináší nové poznatky o tom, jak organizace mohou urychlit přechod na nové technologie a tím podpořit inovace, si můžete přečíst zde: Innovation Index 2023.

Spojte se se společností Dell prostřednictvím sítí Twitter a LinkedIn

Revolut umožní svým zákazníkům podat daňové přiznání z kryptoměn

Revolut, celosvětová finanční superaplikace s více než 28 miliony zákazníků po celém světě, otevírá svým zákazníkům obchodujícím s kryptoměnami přístup k externí službě pro daňová přiznání za zvýhodněné ceny, a dělá tak další krok na své misi v budování první superaplikace pro správu všeho, co se týká financí.

Díky partnerství Revolutu a Koinly, renomované platformy v oboru, je podání daňového přiznání méně stresující, zabere méně času, a v porovnání s manuálními výpočty je také preciznější. Aktuálně mohou zákazníci Revolutu nakoupit a prodat tokeny z portfolia, které nabízí více než 90 kryptoměn, nebo mohou vyzkoušet obchodovat s více než 12 kolekcemi kryptoměn. Navíc mají možnost rozšířit své znalosti o kryptoměnách v Akademii ve své aplikaci. Externí služba pro daňová přiznání ještě rozšíří širokou nabídku, kterou již Revolut nabízí milionům zákazníků po celém světě. (Poznámka: dostupnost funkcí a tokenů se může lišit v závislosti na regionu).

Vyplňování daňového přiznání s Koinly je snadný a intuitivní proces, který mají zákazníci k dispozici. Nejenže je jeho použití snadné, ale umožňuje také vytvořit konsolidované zprávy, které integrují krypto aktiva a obchodní aktivity z jiných platforem. Partner, kterého jsme zvolili, je expertem v generování zpráv, které zahrnují transakce více než 1 700 tokenů, přes 170 podporovaných blockchainů a přes 100 peněženek a je dostupný na 34 trzích.

Funkci uživatelé najdou v sekci Kryptoměny v aplikaci Revolut, poté stačí kliknout na odkaz na platformu Koinly a vyplnit registrační proces přes SSO (Single Sign-On).

Po synchronizaci transakcí provedených přes Revolut bude muset zákazník zkontrolovat nahlášené transakce a při odhlášení bude informován o ceně služby. Konečná cena zaplacená zákazníkem se bude lišit v závislosti na počtu krypto transakcí provedených v Revolutu nebo na jiných krypto platformách, které si zákazník vybral, a to včetně štědré slevy až 60 %. Jakmile bude sestava zaplacena a stažena, bude ji zákazník moci použít k dokončení svých daňových přiznání u příslušných daňových úřadů v jejich jurisdikci.

Mazen Eljundi, Globální obchodní ředitel kryptoměn v Revolutu, řekl: „Daňová přiznání za kryptoměny a další digitální aktiva jsou pro mnoho našich zákazníků výzvou. Hledali jsme řešení, které by plynule sledovalo, konsolidovalo a generovalo daňové přiznání během několika minut, abychom vyhověli potřebám našich zákazníků. Jsme přesvědčeni, že tato krypto daňová služba, nabízená prostřednictvím našeho partnerství s Koinly, učiní tuto zákonem požadovanou činnost jednodušší, méně stresující a přístupnější pro všechny.

Chceme být nejzodpovědnějším poskytovatelem krypto služeb. Chceme pomáhat našim uživatelům s integrací na web 3 a zároveň budovat bezpečnější a vyhovující ekosystém v krypto průmyslu. Shoda s platnými požadavky je jádrem všeho, co ve společnosti Revolut děláme. Jde o významný krok k tomu, aby zákazníci Revolutu mohli plnit své daňové povinnosti”.

Jane McEvoy, Globální vedoucí pro partnerství v Koinly, řekl: „Jsme naprosto nadšeni, že jsme navázali spolupráci a spojili síly s Revolutem, s přední světovou finanční superaplikací. Revolut učinil podstatný pokrok ve zlepšování své nabídky kryptoměn a jsme hrdí, že jsme se stali jejich výhradním daňovým partnerem. Uživatelé Revolutu mohou nyní bez námahy přistupovat ke Koinly přímo prostřednictvím aplikace Revolut, což zjednodušuje proces výpočtu jejich krypto daní.“

Jak nakupovat nebo prodávat kryptoměny prostřednictvím Revolutu?

Revolut, společnost poprvé založená ve Spojeném království, nabízí širokou škálu finančních produktů prostřednictvím své finanční superaplikace, a právě kryptoměny jsou stále populárnější funkcí. Existuje několik způsobů, jak nakupovat a prodávat kryptoměny na Revolutu. Zákazníci si mohou nastavit limitní nebo stop příkaz, aby nemuseli časovat trh, nebo mohou používat funkci opakovaného nákupu k průměrování volatility. Zákazníci mohou také zaokrouhlit své zbylé drobné v kryptoměně dle vlastního výběru ze seznamu více než 90 kryptoměn. (Poznámka: počet tokenů se může lišit podle regionu).

V rámci našeho cíle stát se nejbezpečnějším místem pro obchodování, používání a poznávání kryptoměn, Revolut svým zákazníkům pravidelně připomíná, že kryptotokeny jsou nestálá aktiva a ceny se mohou rychle měnit. Revolut věří v rozšíření přístupu ke kryptoměnám a také si uvědomuje, že nemusí být vhodné pro každého, takže společnost vyzývá své zákazníky, aby před nákupem nebo prodejem prozkoumali různé kryptoměny a jejich rizika a příležitosti. Zákazníci by si měli prohlédnout nezávislé zdroje a naučit se rozdíly mezi tokeny a také zvážit své okolnosti při nákupu nebo prodeji kryptoměn. Kryptoměny nejsou regulované. Prostředky investované do kryptoměn nejsou chráněny, což znamená, že byste mohli přijít o celou svou investici. Ze zisku se může platit daň.

Více informací naleznete zde: https://www.revolut.com/legal/cryptocurrency-terms/

O Revolutu

Revolut buduje první skutečně globální finanční superaplikaci na světě, která má lidem pomoci získat více ze svých peněz. V roce 2015 zahájila společnost Revolut ve Spojeném království nabídku převodů a směny peněz. Dnes více než 28 milionů zákazníků po celém světě využívá desítky inovativních produktů Revolutu k provádění více než 330 milionů transakcí měsíčně.

V rámci našich osobních a firemních účtů pomáháme zákazníkům zlepšit jejich správu financí, poskytujeme jim větší kontrolu a bezproblémově spojujeme lidi po celém světě.

www.revolut.com

O Koinly

Koinly je přední krypto daňový software. Uživatelé si mohou vypočítat své daně během několika minut a stáhnout si daňové přiznání, které lze použít ve 100 zemích. Ať už jste daňový poplatník, který chce získat přesné daňové přiznání o kryptoměnách, firma, která chce sledovat své prostředky, nebo účetní, který se snaží propracovat bludištěm transakcí, Koinly vám pomůže. Jak? Koinly je bitcoinová a kryptoměnová daňová kalkulačka, díky které je generování daňových přiznání velmi snadné. Jednoduše připojte své kryptopeněženky a směny prostřednictvím souborů API nebo CSV a nechte Koinly vypočítat vaše investiční zisky a příjmy. Jednoduše si stáhněte kompletní daňové přiznání za daný rok a vaše krypto daně jsou hotové!

Exit mobile version