Bolt vynaloží téměř 60 milionů korun na zvýšení podílu žen v sektoru mobility

Bolt se dlouhodobě snaží změnit zažitá paradigmata týkající se žen za volantem, a to zejména řidiček taxíků. Ženy za volantem je proto také název nové kampaně platformy Bolt, která si klade za cíl motivovat ženy ke vstupu do tohoto tradičně mužského odvětví.

Ženy jsou v sektoru mobility stále podreprezentovány, a v řadách řidičů klasických i alternativních taxíků zvlášť. Konkrétně na českém trhu se to Boltu daří měnit, jen za loňský rok došlo ke 45procentnímu nárůstu počtu partnerských řidiček platformy Bolt v Česku. Obecně si však stále mnoho žen neuvědomuje, že by mohly vydělávat jako řidičky alternativní taxislužby.

To alespoň vyplývá z průzkumu společnosti Bolt mezi dvěma tisíci ženami ve čtyřech zemích Evropy a Afriky. Přestože bezmála devět z deseti dotázaných za uplynulých 12 měsíců pocítily zvýšení životních nákladů, jen 7,2 procent uvažovalo o přivýdělku ježděním pro Bolt či jinou aplikaci tohoto druhu.

Na základě těchto zjištění Bolt spouští kampaň „Ženy za volantem“, kdy vynaloží 2,5 milionů eur, tedy bezmála 60 milionů korun, ke zvýšení podílu žen jezdících pro službu odvozu autem. Bolt finančně podpoří řadu neziskových projektů, jejichž činnost pomáhá usnadňovat uplatnění žen v sektoru mobility, dále spustí program mikrodotací na pokrytí nákladů spojených se získáním licence taxikářky, nebo urychlí vývoj nových bezpečnostních prvků v aplikaci Bolt.

„Je řada důvodů, pro které mnoho žen ani nenapadne, že by se mohly stát taxikářkou. Naše kampaň si proto klade za cíl vyvrátit některé předsudky ohledně žen za volantem taxíku, a usnadnit jim přístup k mimořádně flexibilní formě výdělku, jakou je ježdění v rámci ride-hailingové aplikace. Mezi českými ‚bolťáky‘ sice máme vysoký podíl řidiček, který navíc neustále stoupá. Vzhledem ke složité ekonomické situaci se však i u nás najde mnoho žen, kterým může výrazně pomoci, stát se partnerskou řidičkou,“ říká Soňa Stloukalová, Country manažerka platformy Bolt pro Českou republiku.

Ať pro ženy nebo muže, ježdění s aplikací Bolt představuje mimořádně flexibilní způsob výdělku. Partnerský řidič či řidička může za volant usednout kdykoliv a jezdit přesně podle svých časových možností. Stačí se jednoduše registrovat buď přímo v aplikaci Bolt nebo přes web s tím, že průkaz řidiče taxislužby si lze nechat vystavit na kterémkoliv dopravním úřadu obce s rozšířenou působností či magistrátu bez nutnosti skládat jakékoliv zkoušky.

Více o projektu na  – https://bolt.eu/cs-cz/driver/women/

O Boltu

Bolt je evropskou superaplikací, jejíž misí je dělat dopravu po městě dostupnější, bezpečnou a udržitelnou. Platforma Bolt již slouží 100 milionům zákazníků ve 45 zemích a více než 400 městech napříč Evropou a Afrikou. Bolt usiluje o urychlení přechodu od vlastnění automobilů k sdílené mobilitě, a nabízí lepší alternativy včetně odvozu autem, sdílení automobilů a elektrických koloběžek, stejně jako doručování jídel a potravin.

Společnost NiSi uvádí na trh novou vzrušující řadu objektivů Cinema

Společnost NiSi je známá výrobou prvotřídní optiky a nyní rozšiřuje svou produktovou řadu o zcela novou řadu profesionálních filmových objektivů.

Nová řada objektivů NiSi Athena Cinema se dodává s bajonety PL, Sony E a Canon RF a pokrývá nejběžnější ohniskové vzdálenosti a skládá se z pěti ohniskových vzdáleností: 14, 25, 35, 50 a 85 mm. Všechny objektivy s výjimkou 14mm mají mimořádně světelnou clonu T1,9. Objektiv 14 mm má světelnost T2,4.

Objektivy jsou lehké a určené pro použití s menšími filmovými kamerami, jako jsou Sony FX3, Canon R5C nebo Red Komodo, ale díky velkému obrazovému poli 46 mm pokrývají i větší kamery s větším snímačem, jako je VistaVision.

Mají několik jedinečných vlastností, například stejnou hmotnost v celé řadě a násuvný držák filtrů (E a RF-mount) pro flexibilnější pracovní postup a kreativní ovládání.

Všechny objektivy této řady váží pouhých 800 g (s bajonetem PL). Nízká a rovnoměrná hmotnost a délka usnadňuje použití objektivů na gimbalu, protože není třeba je znovu vyvažovat.

Clonový a zaostřovací kroužek jsou shodné díly na stejném místě. Mají také stejnou rotaci zaostřovacích kroužků o 300° a stejnou rotaci clony, takže při výměně objektivů není třeba upravovat následné zaostření. Díky standardnímu MOD 0,8 jsou kompatibilní s širokým rozsahem následného zaostřování.

Další jedinečnou vlastností objektivů je vlastní systém vhazovacích filtrů pro bajonety E a RF a zadní nástavec filtrů pro bajonet PL, který usnadňuje výměnu filtrů během výroby. Všechny objektivy s výjimkou 14mm mají také stejný 77mm přední závit pro filtry.

Optická konstrukce zajišťuje ostrý obraz s velmi nízkou chromatickou aberací a byla navržena tak, aby minimalizovala dech při zaostřování. To znamená, že bez ohledu na ohniskovou vzdálenost nebo nastavení clony je změna zorného pole při nastavení zaostření z minimální zaostřovací vzdálenosti na nekonečno extrémně malá. Všechny objektivy jsou vybaveny desetilamelovou clonou, která vytváří měkký a příjemný bokeh, který snadno odděluje fotografovaný objekt od pozadí.

Fluorescenční stupnice zaostření jsou zobrazeny v imperiálních i metrických jednotkách na boční straně objektivu pro přesné zaostření a

Objektivy jsou k dispozici jako jednotlivé objektivy, ale také jako kompletní sady se všemi pěti objektivy.

Ceny a doručení

Všechny objektivy se začnou dodávat v červenci 2023.

FN Kód

Produkt

SKU

RSP
CZK s DPH

RSP
EUR s DPH

123981 NiSi Cine Lens Athena Prime 14mm T2.4 E-Mount 14MM T2.4 E             32 190             1 349
123976 NiSi Cine Lens Athena Prime 14mm T2.4 PL-Mount 14MM T2.4 PL             32 190             1 349
123986 NiSi Cine Lens Athena Prime 14mm T2.4 RF-Mount 14MM T2.4 RF             32 190             1 349
123982 NiSi Cine Lens Athena Prime 25mm T1.9 E-Mount 25MM T1.9 E             29 490             1 249
123977 NiSi Cine Lens Athena Prime 25mm T1.9 PL-Mount 25MM T1.9 PL             29 490             1 249
123987 NiSi Cine Lens Athena Prime 25mm T1.9 RF-Mount 25MM T1.9 RF             29 490             1 249
123983 NiSi Cine Lens Athena Prime 35mm T1.9 E-Mount 35MM T1.9 E             29 490             1 249
123978 NiSi Cine Lens Athena Prime 35mm T1.9 PL-Mount 35MM T1.9 PL             29 490             1 249
123988 NiSi Cine Lens Athena Prime 35mm T1.9 RF-Mount 35MM T1.9 RF             29 490             1 249
123984 NiSi Cine Lens Athena Prime 50mm T1.9 E-Mount 50MM T1.9 E             29 490             1 249
123979 NiSi Cine Lens Athena Prime 50mm T1.9 PL-Mount 50MM T1.9 PL             29 490             1 249
123989 NiSi Cine Lens Athena Prime 50mm T1.9 RF-Mount 50MM T1.9 RF             29 490             1 249
123985 NiSi Cine Lens Athena Prime 85mm T1.9 E-Mount 85MM T1.9 E             29 490             1 249
123980 NiSi Cine Lens Athena Prime 85mm T1.9 PL-Mount 85MM T1.9 PL             29 490             1 249
123990 NiSi Cine Lens Athena Prime 85mm T1.9 RF-Mount 85MM T1.9 RF             29 490             1 249
123992 NiSi Cine Lens Set Athena Prime E-Mount ATHENA SET E           137 890             5 818
123991 NiSi Cine Lens Set Athena Prime PL-Mount ATHENA SET PL           137 890             5 818
123993 NiSi Cine Lens Set Athena Prime RF-Mount ATHENA SET RF           137 890             5 818

 

Klíčové specifikace

  • Extrémně lehká konstrukce
  • Stejná hmotnost a délka v celé sérii
  • Pokrývá 46mm snímač
  • Zadní násuvný filtr pro bajonety Sony E a Canon RF-mount
  • Velmi jasná clona T1,9

Kdo má mobilní tarif, získá Vodafone TV za skvělou cenu. K tomu jsou navíc první 3 měsíce balíčku Sport nebo Cinema zdarma

Nově nabízí Vodafone výhodnou cenu své televize všem, kteří si ji pořídí zároveň s mobilním tarifem nebo už tarif mají. Vodafone TV tak měsíčně vyjde na pouhých 150 korun a s neomezenými mobilními daty jde o ideální kombinaci, jak vyrazit s televizí na cesty. Ať už v mobilu nebo třeba tabletu pak lze kdekoliv sledovat více než 100 programů živě i tisíce filmů z videotéky. Kromě toho zákazníci další kanály získají v aktuální akci, kdy je prémiový televizní balíček Sport nebo Cinema na první 3 měsíce zdarma.

„Vemte televizi na vzduch,“ zaznívá v nových spotech Vodafonu s hercem Martinem Hofmannem. Ukazují, že není nutné spěchat kvůli živému přenosu domů nebo někam pod střechu k televizoru. S Vodafone TV má totiž každý své nejoblíbenější pořady kdykoliv a kdekoliv po ruce.

Už dlouho platí, že službu Vodafone TV získají za výhodnou cenu ti, kteří mají od Vodafonu zároveň pevné internetové připojení. Televize od Vodafonu ovšem v dubnu prošla výraznou obměnou a teď přidává další novinku: skvělou cenu lze získat také díky kombinaci televize a mobilního tarifu. Zatímco jako samostatná služba Vodafone TV stojí 320 korun měsíčně, při kombinaci služeb je zvýhodněná o více než 50 % a stojí jen 150 korun měsíčně.

Pronájem set-top boxu přitom není podmínkou a televizi je možné sledovat až na šesti zařízeních, ať už skrze aplikace pro mobil, tablet, přes webové rozhraní na počítači, aplikace pro chytré televize se systémem Android a samozřejmě set-top box (standardní nebo prémiový).

Nově je Vodafone TV dostupná díky aplikaci i pro televizory Samsung s operačním systémem Tizen. Aplikace je pro modely Samsung s rokem výroby 2018 a novější.

Prémiové sportovní i filmové programy na první 3 měsíce zdarma

základu Vodafone TV, který obsahuje přes 100 programů i přístup do videotéky se 2000 tituly, mohou aktuálně diváci získat doplňkový prémiový balíček Sport nebo Cinema na první 3 měsíce zdarma. Akce platí i pro stávající zákazníky, a to po splnění podmínek.

Balíček Sport obsahuje 16 programů včetně třeba Premier Sport nebo Nova Sport, tedy kompletní fotbalovou Ligu mistrů, zápasy evropských fotbalových lig i hokejovou NHL nebo závody Formule 1 (kanály Sport 1 a 2) a mnoho dalšího. V ceně balíčku Cinema jsou například kanály HBO včetně videotéky HBO Max nebo programy Filmbox.

„Naše neomezené mobilní tarify jsou v kombinaci s Vodafone TV zárukou toho, že si zákazníci mohou vychutnat své oblíbené filmy, seriály a programy kdekoli, a přitom stále s obrazem ve vysoké kvalitě. Například můžete začít sledovat sportovní zápas doma na velké televizní obrazovce a pokračovat na cestách na mobilním zařízení. Už nikdy vám neunikne žádný velkolepý gól nebo konečné skóre,“ říká Zohar Weitz, viceprezidentka Vodafonu pro nefiremní zákazníky.

Přitom aplikace zrcadlí i zákazníkovy nahrávky, které si pořídil přes set-top box. Tedy nahrané pořady jsou k dispozici také v mobilu. Další možností je stáhnout si obsah z videotéky a sledovat pořady třeba v letadle nebo autobusu. Pro sledování Vodafone TV doma je stále nejlepší pořízení set-top boxu, který umožňuje třeba ovládání hlasem, zapnutí titulků nebo vlastní řazení kanálů.

Spolu s prémiovými programy dnes Vodafone TV nabízí přes 150 programů, službu Voyo v ceně doplňkového balíčku Family za 220 korun měsíčně nebo partnerství s videotékou Netflix, kdy je možné mít všechny služby na jedné faktuře Vodafonu. Více se dozvíte na webu Vodafone TV 

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 20 zemích a ve 47 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Sony představuje TA-AN1000 – nový 7.2kanálový 8K AV zesilovač pro domácí kino s technologií 360 Spatial Sound Mapping

Společnost Sony dnes představila model TA-AN1000 – nový velmi očekávaný 7.2kanálový 8K AV zesilovač s technologií 360 Spatial Sound Mapping. Nejnovější model nabízí nové funkce včetně 360 Spatial Sound Mapping pro pohlcující zážitek ze sledování a podporu nejnovějších videoformátů včetně 8K a 4K120 pro realistický zážitek jako v kině.

Autentický filmový zážitek u vás doma

Model TA-AN1000 je vybaven revoluční technologií 360 Spatial Sound Mapping od společnosti Sony, která vytváří skutečně jedinečný a neuvěřitelně pohlcující filmový zážitek. Technologie 360 Spatial Sound Mapping dokáže umístit několik virtuálních reproduktorů[1] po celé místnosti a vytvořit tak širší zvukový prostor pro autentičtější domácí kinematografický zážitek.

Díky využití prostorových informací naměřených technologií Digital Cinema Auto Calibration IX (D.C.A.C. IX) od společnosti Sony se kolem vás vytvoří několik virtuálních reproduktorů. Milovníci filmů si tak mohou vychutnat každý nádech, krok a slovo, jako by byli součástí filmu. D.C.A.C. IX, nejnovější technologie automatické kalibrace vyvinutá společností Sony, dokáže korigovat vzdálenost, úhel, akustický tlak a frekvenční odezvu každého reproduktoru měřením umístění reproduktorů ve 3D prostoru pomocí kalibračního mikrofonu. Tato technologie funguje společně s funkcí Auto Phase Matching, která vyrovnává fázi různých reproduktorů. To znamená, že můžete kompenzovat náročné umístění reproduktorů, zpoždění nebo fázový posun a plně se ponořit do filmu.

TA-AN1000 představuje ideální zesilovač pro každé domácí kino díky technologii 360 Spatial Sound Mapping a podpoře nejnovějších zvukových formátů včetně Dolby Atmos® a DTS:X®.

Vysoce kvalitní obraz pro filmy a hry

Vychutnejte si filmy novým způsobem díky podpoře HDR10, HLG, Dolby Vision a nově i 8K a IMAX® Enhanced díky modelu TA-AN1000. Při přehrávání prostřednictvím TA-AN1000 je zachována veškerá původní kvalita obrazu, takže se diváci budou moci nechat při sledování zcela pohltit filmem.

Hry jsou také mnohem napínavější a realističtější. Model TA-AN1000 nyní podporuje nejnovější formáty, jako je 4K120, variabilní obnovovací frekvenci (VRR) a automatický režim s nízkou latencí (ALLM) v rozhraní HDMI 2.1, které zajišťují plynulejší a ostřejší pohyb pro svižnější hraní.

Pro lepší herní zážitek na konzoli PlayStation 5 nabízí model TA-AN1000 na kompatibilních televizorech BRAVIA funkce Auto HDR Tone Mapping a Auto Genre Picture Mode.

Vdechněte hudbě život

Objevte nový způsob poslechu s technologií 360 Reality Audio [2]  a zažijte skutečně pohlcující zážitek z živého vystoupení nebo studiové nahrávky. Užívejte si hudbu tak, jak ji umělci skutečně zamýšleli, díky technologii High-Resolution Audio s křišťálově čistým zvukem. TA-AN1000 také podporuje nativní přehrávání DSD (Direct Stream Digital) bez nutnosti konverze, takže si obsah DSD můžete plně vychutnat bez ztráty původní kvality.

Kromě toho nabízí TA-AN1000 snadný přístup k hudebním aplikacím. K zesilovači můžete snadno připojit chytrá zařízení přes Bluetooth® stejně jako služby jako Spotify ConnectTM, Chromecast [3], Apple Airplay 2 a Works with Sonos [4]. Pro hudební fanoušky tak nikdy nebylo snazší a pohodlnější vychutnat si své oblíbené interprety.

Dokonale se hodí k televizorům a reproduktorům Sony

Po připojení k televizoru BRAVIA s funkcí Acoustic Centre Sync [5] kombinuje TA-AN1000 zvuk z televizoru se zvukem ze středového reproduktoru a vytváří tak neuvěřitelný audio zážitek s efektem zvuku vycházejícího přímo z obrazovky. Dialog tak bude jakoby vycházet přímo z úst postav na obrazovce a přinese mnohem působivější zážitek.

Model TA-AN1000 lze také bezproblémově integrovat do menu rychlého nastavení BRAVIA, takže můžete měnit funkce, jako je zvukové pole zesilovače, pouhým použitím dálkového ovladače televizoru [6]. K ovládání hlasitosti televizoru můžete použít také dálkový ovladač televizoru, čímž zajistíte rychlé a snadné ovládání produktu bez nutnosti použití více dálkových ovladačů.

Díky novému a intuitivnímu průvodci nastavením nemůže být nastavení TA-AN1000 jednodušší. TA-AN1000 umožňuje snadnější konfiguraci dokonalého nastavení – od umístění reproduktorů až po nastavení samostatných zón v celém domě.

Kromě toho lze TA-AN1000 bezdrátově připojit k volitelným reproduktorům Sony, včetně bezdrátových zadních reproduktorů SA-RS5 a SA-RS3S a bezdrátových subwooferů SA-SW5 a SA-SW3. Volitelný bezdrátový subwoofer (SA-SW5 / SA-SW3) dodá průrazný basový zvuk a volitelný zadní reproduktor (SA-RS5 / SA-RS3S) nabídne ještě více filmových zážitků, včetně zvuku, který vychází z míst přímo za vámi. [7]

Na udržitelnosti záleží

Společnost Sony usiluje o to, aby při výrobě svých produktů a obalů používala méně plastů. V modelu TA-AN1000 je v několika částech výrobku použit speciálně vyvinutý recyklovaný plast [8], aby bylo možné dosáhnout vynikajícího akustického výkonu a zároveň snížit dopad na životní prostředí. Přibližně 95 % [9] obalu je vyrobeno z recyklovaného papíru a materiálů na bázi papíru, aby se minimalizovalo používání plastů. Chcete-li se dozvědět více, navštivte prosím: https://www.sony.cz/electronics/eco/sustainable-development

Ceny a dostupnost

Model TA-AN1000 bude v prodeji od června 2023 za doporučenou cenu 24 990 Kč.

Více se dozvíte zde: https://www.sony.cz/home-theatre-sound-bars/products/ta-an1000.html

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

  • [1] Počet generovaných virtuálních reproduktorů se liší v závislosti na konfiguraci reproduktorů.
  • [2] Vyžaduje stažení aplikace Sony | Music Center. Je možné, že se bude vztahovat předplatné na kompatibilní online hudební službu a podmínky a poplatky třetích stran. Kompatibilní služby nemusí být v některých zemích/oblastech dostupné. Kompatibilitu aplikace a služby si ověřte na adrese https://www.sony.net/360RA/.
  • [3] Google, Google Home a Chromecast built-in jsou ochranné známky společnosti Google LLC. Asistent Google není v některých jazycích a zemích/oblastech k dispozici.
  • [4] Sonos jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Sonos, Inc.
  • [5] Funkce Acoustic Center Sync funguje s kompatibilním televizorem BRAVIA™ a/nebo středovým reproduktorem. Acoustic Center Sync funguje s následujícími modely: A95L, X96L, A80L, X90L, Z9K, A95K, A90K, A80K, A75K, X95K, X90K, Z9J, A90J, A80J, X95J. Dostupnost produktů se liší podle zemí/regionů. Vyžaduje kabel HDMI (není součástí balení) i stereofonní mini kabel (není součástí balení).
  • [6] Integrované uživatelské rozhraní funguje s následujícími modely sérií: A95L, X96L, A80L, X90L, Z9K, A95K, A90K, A80K, A75K, X95K, X90K, X90S, X85K, X80K, Z9J, A90J, A80J, X95J, X90J, X85J, X80J. Dostupnost produktů se liší podle zemí a regionů. Je vyžadováno připojení HDMI.
  • [7] Dostupnost produktů se v jednotlivých zemích/regionech liší.
  • [8] V závislosti na době výroby nemusí být pro výrobu dílů použity recyklované plasty.
  • [9] Vyjma nátěrových a lepicích materiálů.

Rozjeďte večírek s novým výkonným party reproduktorem SRS-XV800 od společnosti Sony

Společnost Sony dnes představila nový reproduktor SRS-XV800 s hlasitým a čistým zvukem, který je jako stvořený pro každý večírek. Ať už pořádáte velkolepou party nebo si vychutnáváte svůj oblíbený film či televizní pořad, tento reproduktor poskytuje silný zvuk, který zaplní celou místnost, ať už posloucháte cokoli a odkudkoli.

Výkonný prostorový zvuk pro větší večírky

Model SRS-XV800 je vybaven všesměrovým zvukem Party Sound, který šíří silný zvuk do každého koutu místnosti. Pět výškových reproduktorů zajišťuje čistý zvuk v přední i zadní části reproduktoru [1],[2]. Díky dvěma vyváženým reproduktorovým jednotkám X-Balanced je navíc vše podpořeno dunivými basy, které skutečně ucítíte.

Reproduktorová jednotka X-Balanced od společnosti Sony je vybavena téměř obdélníkovou membránou, která nejen maximalizuje plochu membrány reproduktoru, ale také zvyšuje akustický tlak pro hlubší a průraznější basy, menší zkreslení a větší čistotu hlasu pro bohatší, jasnější a hodnotnější poslech. 

Silný zvuk v pohybu

Díky vestavěné baterii s výdrží až 25 hodin provozu [3] vydrží reproduktor SRS-XV800 přehrávat hudbu po celou noc. Pokud se vám stane, že se reproduktoru vybije baterie, nemusíte si dělat starosti. Díky rychlému nabíjení se reproduktor během pouhých 10 minut nabije na další 3 hodiny přehrávání.

Model SRS-XV800 je vybaven kolečky a rukojetí, které vám umožní dovézt reproduktor až na party. Kdykoli budete chtít reproduktor přemístit, stačí vzít za praktickou rukojeť a naklonit jej dozadu.

Nepřímé osvětlení vytváří ambientní světlo, díky němuž si můžete nasvítit pokoj tak, aby odrážel váš jedinečný styl. Vytvořte si pohlcující zážitek pouhým přehráváním hudby pomocí reproduktoru – světla se automaticky synchronizují s rytmem hudby a vytvářejí podmanivé ztvárnění barev [4].

Vylepšete svůj zážitek ze sledování

Ať už sledujete cokoli, určitě chcete mít ten nejlepší zvuk. Díky hlubokým basům a zvuku vyplňujícímu celou místnost, který zajišťuje jedinečný zesilovač zvuku televizoru Sony, získáte tak reálný zvuk, že budete mít pocit, jako byste vstoupili do světa na obrazovce.

Kombinace zvuku televizoru a dvou zadních výškových reproduktorů SRS-XV800 a vyvážených reproduktorových jednotek X-Balanced umocní váš zážitek ze sledování televizoru tím, že zvýrazní hluboké basy a realistické vysoké frekvence. Zvukové vlny se odrážejí od stěn a obklopují vás. Funkce TV Sound Booster [5] vám umožní vychutnat si vylepšený zvuk audiovizuálního obsahu, jako jsou videa s živými vystoupeními a filmy, a vtáhne vás do všeho, co sledujete.

Přenosný, plug-in party-starter

Reproduktor SRS-XV800 je také vybaven vstupem pro karaoke a kytaru, intuitivním a podsvíceným dotykovým panelem, stupněm voděodolnosti IPX4 [6] a funkcí Bluetooth® Fast Pair [7], která ještě více usnadňuje poslech hudby, ať jste kdekoli.

Sony | Music Center a Fiestable

Nový reproduktor SRS-XV800 je kompatibilní s aplikacemi Sony | Music Center a Fiestable. Pomocí aplikace Sony | Music Center můžete vybírat seznamy skladeb, měnit vzory osvětlení a režimy zvuku přímo z tanečního parketu. Aplikace Fiestable vám umožní přístup k zábavným funkcím, které vám pomohou vytvořit dokonalou atmosféru večírku, jako je vytváření seznamu skladeb, funkce karaoke včetně funkcí Voice Changer a Echo a funkce DJ, jejíž pomocí můžete přidávat zvukové efekty. 

S ohledem na životní prostředí

Výrobky Sony jsou navrženy nejen s ohledem na kvalitu zvuku, ale také s ohledem na životní prostředí. Pro konstrukci těla modelu SRS-XV800 je částečně použit recyklovaný plast, který byl vyvinut přímo pro společnost Sony. To dokazuje, že se společnost Sony snaží snížit dopad svých výrobků na životní prostředí.

Cena a dostupnost

Model SRS-XV800 bude k dostání od května 2023 za doporučenou maloobchodní cenu 19 990 Kč.

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

  • [1] V závislosti na poloze produktu optimalizuje snímač zvuk pro dané uspořádání a využívá čtyři z pěti výškových reproduktorů.
  • [2] Když je aktivována funkce TV Sound Booster, jsou tři komponenty reproduktoru (tři výškové reproduktory) na přední straně reproduktoru vypnuty, aby se optimalizoval zvukový výstup pro kombinované použití s připojeným televizorem.
  • [3] Při aktivaci funkce MEGA BASS a nastavení hlasitosti na 14, je osvětlení vypnuto. Skutečný průběh se může od uvedeného času lišit v závislosti na hlasitosti, přehrávaných skladbách, okolní teplotě a podmínkách používání.
  • [4] K dispozici prostřednictvím aplikace Sony | Music Center
  • [5] Když je aktivována funkce TV Sound Booster, jsou 3 reproduktorové komponenty (3 výškové reproduktory) na přední straně reproduktoru vypnuty, aby se optimalizoval zvukový výstup pro kombinované použití s připojeným televizorem.
  • [6] Voděodolnost IPX4 ve svislé poloze a IPX2 ve vodorovné poloze. Voděodolnost je účinná pouze při zavřeném krytu. Není zaručena pro všechny situace.
  • [7] Google a Android jsou ochranné známky společnosti Google LLC

Snadná tvorba brožur díky novému dokončovacímu řešení pro tiskárny imagePRESS od Canonu

Společnost Canon Europe rozšiřuje řadu dokončovacích řešení nabízených společně s digitálními tonerovými tiskovými stroji imagePRESS V1000 a V1350 o produkční zařízení na výrobu brožur řady BLM5000 od firmy Plockmatic.

Zařízení je určeno pro zákazníky se středními až vysokými objemy tisku, a kromě brožur běžného formátu na výšku nabízí také možnost výroby brožur formátu A4 na šířku. Umožňuje zahranění hřbetu brožury  čelní ořez nebo trojřez  pro tvorbu brožur potisknutých až do kraje. Model BLM5000 ve verzích pro tvorbu brožur z 35 nebo 50 listů umožňuje šití skobičkami nebo drátem. Díky šití až 4 skobiček na jednu brožuru  rozšíří nabídku aplikací poskytovatelů tiskových služeb, a to zejména těch, které tisknou prodloužené formáty pomocí zařízení imagePRESS.

Zařízení pro výrobu brožur BLM5000 doplňuje systémy Plockmatic BLM 550+ a BLM 50/35 z řady vysoce výkonných dokončovacích zařízení třetích stran, která Canon nabízí a která umožňují realizovat na míru šitá a vysoce automatizovaná komplexní výrobní řešení. Integrace těchto systémů také umožňuje poskytovatelům tiskových služeb nabízet pestřejší mix aplikací. Přináší tak více příležitostí k obchodnímu růstu.

„Poskytovatelé tiskových služeb stále hledají nové způsoby, jak produkovat profesionálně vypadající dokumenty v menších nákladech a zároveň udržet nebo zvýšit ziskovost a produktivitu. Tato optimalizace vyžaduje plynulejší komplexní pracovní postupy, takže se nákladově efektivní inline dokončovací řešení stávají zásadním faktorem ovlivňujícím úspěch. Nejnovější produkční tiskové systémy Canon imagePRESS si poradí s nebývalým spektrem substrátů a velikostí archů a zároveň poskytují výjimečnou úroveň kvality obrazu. Jsme rádi, že můžeme uvedením nové řady BLM5000 doplnit řadu imagePRESS o další možnost automatizace výroby brožur na šířku – o formát, který je často požadován pro vysoce kvalitní „look booky“, brožury a průvodce,“ uvedla Jennifer Kolloczek, ředitelka pro plánování, marketing a inovace v oblasti produkčního tisku pro region EMEA společnosti Canon Europe.

Řada BLM5000 je již nyní v prodeji prostřednictvím prodejců Canon v celém regionu EMEA, a to pro inline konfiguraci s tiskárnou imagePRESS V1000 nebo V1350.

O společnosti Canon Europe

Canon Europe je strategickou centrálou pro region EMEA společnosti Canon Inc., předního světového dodavatele technologií a služeb pro digitální zpracování obrazu. Canon působí přibližně ve 120 zemích, ve kterých zaměstnává zhruba 13,5 tisíce lidí. Na celosvětových příjmech společnosti se Canon Europe podílí přibližně jednou čtvrtinou.

Společnost Canon Inc. byla založena v roce 1937. Od té doby díky neustálým inovacím svých produktů a řešení stojí v oblasti zpracování obrazu na světové špičce. Neustále investuje do správných oblastí a využívá příležitostí k růstu – od fotoaparátů přes komerční tiskárny a firemní konzultační služby až po zdravotnické technologie.

Podniková filosofie společnosti Canon nese název Kyosei, což nejlépe vystihuje překlad „Společně žít a pracovat pro obecné blaho“. Společnost Canon Europe usiluje v rámci regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) o udržitelný růst podnikání se zaměřením na snižování vlastního dopadu na životní prostředí. Stejně tak dbá na to, aby tento dopad minimalizovali i její zákazníci při využívání produktů a služeb Canon.

Canon je průkopníkem, který přispívá ke zlepšování neustále se vyvíjejícího světa zobrazovací techniky. Svými technologiemi a inovativním duchem Canon posouvá hranice možného a pomáhá tak lidem podívat se na svět z nové perspektivy. Vnášíme do života kreativitu, snímek za snímkem. Protože jen pokud se dokážeme na svět správně podívat, můžeme jej změnit k lepšímu.

Další informace o společnosti Canon Europe a Canon CZ jsou k dispozici na www.canon-europe.com a www.canon.cz.

Colliers představil cenovou mapu kanceláří, stavba trasy D pražského metra přinese nové příležitosti

Společnost Colliers, která patří ke špičce v poskytování diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic, připravila unikátní cenovou mapu kancelářských ploch v Praze. Mapa napovídá, že za nejvyšší dosahované nájemné se kanceláře pronajímají na centrálně položených stanicích metra, jako je Muzeum či Náměstí Republiky, nejnižší nájemné je pak v okolí stanic Petřiny či Náměstí Míru.

Okolí stanic pražského metra představuje pro výstavbu nových kanceláří ideální lokalitu. Zajišťuje totiž skvělou dopravní dostupnost a nabízí širokou škálu služeb a občanské vybavenosti. „Jde o aspekty, které lidé často zvažují při rozhodování o přijetí pracovní nabídky. Nechtějí cestou do práce trávit moc času, proto je důležité, aby kanceláře nebyly dál než 10 minut pěší chůze od stanice metra,“ komentuje Jana Vlková, ředitelka oddělení Workplace Advisory a Office Agency ve společnosti Colliers.

Petřiny nejlevnější lokalitou

Cenová mapa přehledně ukazuje ceny obvyklých nájmů kancelářských ploch ve městě. Jde tedy o velmi jednoduchý nástroj pro srovnání finančních podmínek kanceláří mezi lokalitami. Z mapy vyplývá, že nejdražší kanceláře se aktuálně nachází u stanic Muzeum a Náměstí Republiky (26,50 až 27,00 EUR za m2 za měsíc), nejlevnější v okolí stanic Petřiny (10,50 EUR za m2 za měsíc) a Náměstí Míru a Radlická (12 EUR za m2 za měsíc), kde dlouho nevznikl žádný nový development, který by nájmy posouval výše. Nejdůležitější tedy není vzdálenost od centra města, ale kvalita a vybavenost dané lokality.

Nový potenciál v okolí metra D

Protože development kanceláří směřuje v Praze především ke stanicím metra, lze nové zajímavé projekty brzy očekávat i v okolí nových deseti stanic metra linky D, které jsou aktuálně ve výstavbě. Během několika let tu vznikne nejen více než 6000 nových bytů, ale i vyšší desítky tisíc metrů čtverečních moderních kanceláří. „I když první souprava metra by po nové lince měla vyjet až v roce 2029, již nyní existují plány na kancelářské budovy kolem některých budoucích stanic. Jednou z největších kancelářských lokalit by měla být stanice Nové Dvory. Očekáváme ale, že ceny v těchto lokalitách budou muset respektovat úroveň v zavedených kancelářských trzích. Tlak trhu na přidanou hodnotu v podobě inovativních a udržitelných budov s různorodou občanskou vybaveností bude ale posouvat nájmy vzhůru všude, podle toho, jak se budou vyvíjet náklady financování, stavbu a materiály,“ komentuje Josef Stanko, senior analytik ze společnosti Colliers. Dobrý potenciál z hlediska dostupných lokalit v blízkosti stanic metra dle něj nenabízí jen plánovaná linka D, ale také řada stávajících stanic, jako například Hradčanská, Opatov, Želivského nebo Pražského povstání, a to v podobě přestavby stávajících objektů.

Cenovou mapu lze stáhnout zde: www.colliers.com/cs-cz/news/metro-mapa-2023 

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední diverzifikovaná společnost poskytující profesionální služby a správu investic. Naše společnost působí v 66 zemích a 18 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 28 let přináší naše zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,5 miliardy dolarů a více než 98 miliardami dolarů spravovaných aktiv společnost Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch našich klientů, našich investorů a našich lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, Twitter @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

Zákazníci často nevyužívají možnost změny mobilního operátora a přicházejí tak o možnost úspory

Podle průzkumu společnosti Ušetřeno.cz klienti většinou setrvávají u svého stávajícího mobilního operátora a nevyužívají možnost ušetřit peníze srovnáním tarifů a přechodem ke konkurenci. Studie zjistila, že v posledních dvou letech 83 % respondentů vůbec neměnilo mobilního operátora. To naznačuje, že lidé mohou zbytečně přeplácet. 

Ideální tarif pro mobilní data

Téměř čtvrtina respondentů považuje za ideální tarif pro mobilní data rozmezí 3 až 6 GB, druhá čtvrtina preferuje tarif v rozmezí 6 až 10 GB a pouze 13 % dotázaných by zvolilo tarif do 3 GB. Je tedy jasné, že mnoho uživatelů má zájem o vyšší datové limity, což je dáno potřebou současného světa být stále on-line.

„Zákazníci mohou výrazně uspořit srovnáním tarifů a služeb mezi různými operátory. Převedením celé škály služeb, jako je telefon, internet a televize, k jednomu operátorovi se pak úspora ještě zvyšuje až násobí,“ říká Jan Štepaník, produktový manažer telekomunikačních služeb Ušetřeno.cz. „Průměrná úspora při změně mobilního operátora, dosahuje 851 korun ročně, v případě vícero služeb je kolem 1820 Kč ročně. Setkali jsme se i s případem, kdy zákazník díky změně ušetřil více jak 7000 Kč ročně, “ dodává Štepaník.

Překážky při přechodu

Abychom mohli přejít k jinému operátorovi, je potřeba získat od stávajícího mobilního operátora OKU kód neboli ověřovací kód účastníka. Průzkum zjistil, že téměř 75 % respondentů netuší, co to vlastně je.  Získání OKU kódu může být jedním z důvodů, proč se zákazníci zdráhají změnit svého operátora. Někteří operátoři nemusí mít uživatelské prostředí v samoobsluze k získání OKU kódu přívětivé. Pokud si navíc zákazník OKU kód vyžádá, může být otravován nevyžádanými telefonáty ze strany operátora. 

O Ušetřeno.cz

Portál Ušetřeno.cz, který patří do produktové skupiny ČSOB, je největší nezávislý online srovnávač poskytovatelů služeb pro domácnosti v ČR. Umožňuje spotřebitelům si snadno a rychle vybrat nejen z různých finančních produktů včetně půjček a hypoték či spoření, ale také pomáhá ušetřit na plynu a elektřině nebo na mobilních službách. Stačí vyplnit krátký dotazník a poradci Ušetřeno.cz spočítají nejvýhodnější nabídku každému klientovi na míru a pomohou vše zařídit. Ušetřeno.cz působí na trhu od roku 2010 a jeho služeb dosud využilo přes 4,2 milionu klientů.

Konference doručitelnosti přivede do Prahy odborníky z celého světa

Konference doručitelnosti se bude poprvé konat v Praze 1. a 2. června. Nabídne několik přednášek, panelových diskusí i interaktivních workshopů a představí technologie, díky kterým marketéři minimalizují riziko, že budou jejich kampaně označeny za spam. Experti z celého světa budou v Uměleckoprůmyslovém muzeu diskutovat o e-mailingu i aktuálních marketingových trendech.

Dvoudenní mezinárodní konference nabídne ověřené postupy, jak zvýšit doručitelnost a udržet si náskok v neustále se vyvíjejícím prostředí e-mailového marketingu. Účastníci se dozví o roli automatizace, nástrojů pro zefektivnění procesů prověřování a nastavení postupů tak, aby byly v souladu s předpisy o ochraně osobních údajů.

Jak má správné nastavení autentifikace e-mailů vypadat nabídne intenzivní workshop Jakuba Olexy ze společnosti Mailkit, která se stala zároveň partnerem summitu. Mailkit vlastní certifikaci CSA, která je vázána na dodržování vysokého standardu kvality a poskytuje výhody doručitelnosti u mezinárodních poskytovatelů poštovních schránek a spamových filtrů.

„Těší nás, že se konference poprvé uskuteční v Praze. Jedním z hlavních témat, na které se bude většina přednášejících odkazovat, bude e-mailová autentifikace, která má zásadní dopad na reputaci a na to, jak poskytovatel schránky hodnotí kvalitu odesílatele a tedy doručitelnost,“ říká Jakub Olexa ze společnosti Mailkit.

Mezi odborníky, kteří na konferenci vystoupí bude Lili Crowley z americké Yahoo, která se řadí mezi přední autority na doručování e-mailů. Mattew Growe ze společnosti Mailchimp prozkoumá roli umělé inteligence a strojového učení na zlepšení doručitelnosti emailů.

S případovou studií vystoupí Jennifer Nespola Lantz ze společnosti Kickbox, která budu mít přednášku na téma hygiena databáze, nebo Veronika Šklíbová z Notina, která promazáním databáze zvýšila efektivitu rozesílky.

Anna Didžbanienė ze společnosti Spamhaus vystoupí s přednáškou o příčinách blokování e-mailů a dopadu, který má na míru doručení i pověst odesílatele. Přidá tipy pro identifikaci a řešení problému v podobě proaktivních postupů a opatření k zamezení blokování.

Tomáš Charvát ze společnosti Excello, který je konzultantem kybernetické bezpečnosti, nabídne svůj jedinečný pohled a zkušenosti na boj proti spamu.

Marketingový specialista Jeff Boachie se podělí o poznatky ohledně optimalizace integrovaných marketingových kampaní a jak mohou jiné kanály podpořit brand. O tom, jak se starat o reputaci bude mluvit ve své přednášce odborník Pavel Pola, který vysvětlí rozdíl mezi doručením a doručitelností.

Jasper Kolwijck ze společnosti KPN představí postupy pro zavádění nového poskytovatele e-mailových služeb, jak vypadá zahřívání domény a s jakými překážkami se mohou marketéři setkat.

Specialistka na e-mailové metriky z EmailConsul, Yanna-Torry Aspraki, bude mluvit o míře zapojení, jak může ovlivnit pověst odesílatele, a jakou strategii použít k jejímu zlepšení.

Na své si přijdou i IT specialisté. Konference nabídne postupy, jak zajistit fungující infrastrukturu pomocí protokolů SPF a DKIM, bezpečnostní mechanismus DMARC nebo FBL. Dozvíte se, jak tyto protokoly nakonfigurovat a implementovat komplexní strategii ověřování emailů.

Kompletní program a řečníky naleznete ZDE

Organizátorem akce je společnost Emailexpert, která byla založena v roce 2010. Emailexpert sdružuje komunitu marketingových a bezpečnostních profesionálů, kteří mají společný cíl – vytvořit lepší a bezpečný emailový ekosystém.

T-Mobile TV slaví 7 let a mění se na MAGENTA TV. Nabízí téměř 170 kanálů, chytré funkce i prémiový obsah

Široká žánrová nabídka, chytré funkce a prémiový obsah pro český trh. T-Mobile TV při příležitosti sedmiletého výročí mění svůj název na MAGENTA TV. Zákazníkům v tuto chvíli přináší nejširší programový výběr na trhu i prémiový obsah včetně oblíbené Premier League na CANAL+ Sport. V rámci nové kampaně, která začíná 9. května, připravila MAGENTA TV speciální nabídku v podobě zvýhodněné ceny nejvyužívanějšího tarifu M. Po dobu dvou měsíců si ho zákazníci mohou aktivovat za pouhou 1 Kč za měsíc.

Na český trh vstupovala T-Mobile TV v květnu roku 2016 s přibližně 130 kanály, nyní pod značkou MAGENTA TV přináší divákům téměř 170 kanálů, přičemž z toho je více než 60 % v HD kvalitě a některé již dokonce v rozlišení 4K. Od 9. května 2023 MAGENTA TV zahajuje širokou reklamní kampaň, v rámci které mohou noví zákazníci vyzkoušet tarif M za zvýhodněnou cenu po dobu dvou měsíců. Právě tato varianta je mezi uživateli velmi oblíbená, protože poskytuje vyváženou kombinaci sportovního, filmového, seriálového i dokumentárního obsahu.

Hlavní tváří kampaně je známý televizní moderátor a hlasatel Alexandr Hemala. Ten ztvárňuje v televizních spotech několik rolí a poukazuje tak na obsahovou pestrost, kterou MAGENTA TV přináší. Atraktivním bonusem pro zákazníky je pak filmový a seriálový květen, jenž potěší uživatele nižších tarifů tím, že jim budou automaticky zpřístupněny programy CANAL+ Action, JOJ Cinema, AXN, AXN White, AXN Black, FilmBox Premium a FilmBox Extra.

„Od svého počátku naše televizní služba oslovuje zákazníky především širokou programovou nabídkou, ovšem kvalita přehrávaného obsahu a technické prvky jako zpětné zhlédnutí nebo dostupnost v rámci celé EU jsou to, co z oblíbené MAGENTA TV dělá tu preferovanou,“ uvádí Zdeněk Spurný, manažer televizních služeb T-Mobile.

Technická i obsahová vylepšení

Během uplynulých sedmi let prošla MAGENTA TV řadou technických i obsahových inovací. Například stále oblíbenější funkce zpětného zhlédnutí nyní divákům umožňuje sledovat pořady s týdenním odstupem oproti původním pouhým dvěma dnům. Významný posun se odehrál i z hlediska podpory zařízení – MAGENTA TV je dostupná přes set top box, mobilní telefony, tablety, chytré TV i webový prohlížeč. Zákazníci ji mohou využívat až na šesti zařízeních a v rámci celé EU, obojí bez nutnosti jakéhokoliv aktivačního poplatku. U více než 60 vybraných stanic mají diváci k dispozici různé jazykové audio stopy nebo mohou využít sledování s titulky.

Unikátní obsahový mix

MAGENTA TV se profiluje jako televize s obsahem skutečně pro každého a přináší divákům širokou škálu tematických kanálů. Mimo jiné například exkluzivní stanice CANAL+ Action a CANAL+ Sport s oblíbenou Premier League. V březnu MAGENTA TV zařadila do nabídky službu Voyo, která zahrnuje filmy, seriály i prémiový a originální obsah. Pro všechny zákazníky je připravena prodloužená zkušební 14denní verze Následně mohou pokračovat ve formě produktu Voyo start, které přináší pět Voyo titulů měsíčně v ceně služby MAGENTA TV, nebo přejít na plnou verzí služby Voyo bez omezení. Náhled obsahové nabídky Voyo lze procházet přímo v prostředí MAGENTA TV a přechody mezi oběma aplikacemi jsou naprosto plynulé a intuitivní.

„Z našich průzkumů vyplývá, že většina diváků digitální TV vyhledává především český obsah či zahraniční filmy – u diváků MAGENTA TV tvoří filmy a seriály téměř polovinu celkové sledovanosti a až 86 % zákazníků využije alespoň jednou za měsíc chytrou funkci zpětného zhlédnutí. Sportovní nadšenci zase pochopitelně preferují sledovat utkání v přímém přenosu. Naše široká programová nabídka, která momentálně čítá téměř 170 kanálů různých žánrů, myslí opravdu na všechny, a i díky tomu počet diváků MAGENTA TV neustále roste,“ dodává Zdeněk Spurný.

MAGENTA TV jako jediná televize na trhu sdružuje pod jednou službu takto širokou škálu programů. Nabízí kombinaci sportovních kanálů Premier Sport 1 a 2, CANAL+ Sport 1 a 2, Sport 1 a 2 a Auto Motor Sport. Zpravodajské kanály pak zahrnují BBC News a CNBC, dokumentární a zábavní přináší například BBC Earth, Fishing & Hunting, Spektrum či AMC.

V nejbližších týdnech a měsících tak mohou diváci sledovat například sportovní přenosy včetně finále Evropské ligy, finále Ligy mistrů, kompletní Premier League a FA Cup, na led pak diváky přenese Mistrovství světa v hokeji a Stanley Cup. Tenisové fanoušky potěší French Open, Wimbledon a US Open a milovníky rychlých strojů závody Formule 1. Chybět nebude ani stále populárnější UFC. Příznivce seriálů pak čeká mimo jiné nový seriál Django na CANAL+ Action a na HBO nová řada volného pokračování Sexu ve městě s názvem A jak to bylo dál… nebo nový seriál The Idol.

Exit mobile version