GoodAccess v druhém investičním kole podpoří fond Nation 1 VC a Fazole Ventures investicí v hodnotě 1,2 milionu dolarů

Nástroj GoodAccess ústeckých vývojářů zajišťuje bezpečný vzdálený přístup k IT systémům firmám ve 120 zemích světa. Další růst společnosti podpořil ve druhém investičním kole investicí v hodnotě 1,2 milionu dolarů český investiční fond Nation 1 VC spolu s fondem Fazole Ventures. Nové prostředky GoodAccess plánuje využít pro další rozvoj společnosti, zejména posílení obchodních kanálů, rozšíření obchodního týmu a zvýšení viditelnosti značky posílením marketingu. Od své první investice z roku 2021 GoodAccess představil první cloudovou VPN pro firmy zdarma nebo také Threat Blocker – automatickou ochranu uživatelů před online hrozbami.

Nástroj GoodAccess ústeckých vývojářů od srpna roku 2020 nabízí uživatelům ze 120 zemí světa bezpečný vzdálený přístup k IT systémům odkudkoli. Svým zákazníkům z řad menších a středních firem umožňuje vytvořit bezpečnou virtuální síť, pomocí které se mohou jejich zaměstnanci bezpečně připojit ke svým aplikacím, privátním sítím nebo cloudům. Firmy tak nemusí vynakládat prostředky na budování vlastní zabezpečené infrastruktury. Další růst GoodAccess nyní podpořil český venture kapitálový fond Nation 1 VC spolu s fondem Fazole Ventures investicí v celkové hodnotě téměř 30 milionů korun. Právní poradenství během uzavírání investice zajišťovala advokátní kancelář Novalia.

„Přesunem světa do online prostředí vyvstává čím dál větší potřeba řešit potenciální rizika. Proto vítáme každý nástroj, který pomáhá zvyšovat bezpečnost a soukromí uživatelů. Do GoodAccess jsme poprvé investovali vloni. Od té doby společnost urazila velký kus cesty, upevnila své místo na trhu a dále škáluje. Proto jsme se rozhodli znovu ji podpořit,“ komentuje investici Jaroslav Trojan, managing partner investičního fondu Nation 1 VC.

Nové prostředky GoodAccess využije pro další růst společnosti, zejména pak k posílení pozice na trhu zero-trust network access, kde se za poslední rok etablovala jako jeden z předních hráčů pro segment SMB neboli malých a středních podniků.

„Nová investice nám pomůže rozvinout kanály, kterými oslovujeme větší firmy do 500 zaměstnanců, a obecně naškálovat naše aktivity. Půjde především o posílení obchodního týmu a marketingu, jehož hlavním úkolem bude zvýšení vizibility značky a produktu,“ hodnotí plány Michal Čížek, CEO a spoluzakladatel GoodAccess.

Svou první investici v hodnotě 22 milionů korun získal nástroj GoodAccess v roce 2021 od českého venture kapitálového fondu Nation 1 VC. Prostředky společnost využila pro posílení vývoje svého nástroje a marketingu na klíčových trzích, kterými jsou Spojené státy a Velká Británie.

Inovativní nástroj, který stále roste

Se svým nástrojem loni v květnu zvítězil GoodAccess v soutěži Ynovate StartUp Challenge, která hodnotila 10 nejlepších startupů v České republice. Za poslední rok také uvedl na trh produkt Starter, první cloudovou VPN pro firmy zcela zdarma. V březnu 2022 svým zákazníkům nabídl Threat Blocker, automatickou ochranu uživatelů před nejběžnějšími hrozbami, jakými jsou například phishing či malware. Svými kroky GoodAccess mění své postavení z poskytovatele VPN směrem k vybudování silné pozice na trhu zero-trust network access, jehož hodnota je analytiky odhadována na 22 miliard amerických dolarů.

„Firmy dnes mnohem častěji dávají zaměstnancům možnost pracovat na dálku nebo hybridně, využívají cloudové služby nebo mají digitální zdroje mimo lokální síť. Jedná se o zásadní transformaci, která ale vyvolává otázku, jak v tomto novém prostředí zabezpečit přístup k IT zdrojům. Zero-trust nástroje typu GoodAccess na ni umí odpovědět, přičemž není potřeba rozsáhlých investic, složitého nastavení nebo expertních znalostí uživatelů,“ uzavírá Čížek.

O fondu Nation 1

Investor, akcelerátor i sehraný tým profesionálů, kteří nejdou pro dobrou radu daleko: to je Nation 1, venture kapitálový fond se zaměřením na pre-seedová a seedová kola investic do startupů. Za Nation 1 stojí dvojice Marek Moravec a Jaroslav Trojan, kteří do fondu dohromady vložili 1 milion eur a prostřednictvím financování i sdílení mnohaletých zkušeností podávají pomocnou ruku startupům v raných fázích vývoje. Pro startupy s globální vizí má fond v pre-seedových fázích připravené částky až 1,5 milionu eur. V následujících deseti letech plánuje Nation 1 investovat 35 milionů eur do zhruba 40

Pipedrive odhaluje produktovou strategii pro rok 2023. Soustředí se na podporu malých a středních firem

Estonský scale-up Pipedrive, který vyvinul globální prodejní CRM platformu pro malé podniky, zveřejnil svou strategii pro rok 2023. Ta je plně založena na pochopení potřeb zákazníků a usnadnění jejich práce skrze různé kanály, například prostřednictvím zpětné vazby získané v rámci interního programu The Voice of Customer. Na základě toho bude Pipedrive při vylepšování svých produktů v letošním roce brát v potaz primárně skutečné potřeby profesionálů v oblasti prodeje a zaměřovat se na podporu růstu tržeb malých a středních firem, a to i přes nejistotu v době recese.

„Víme, co dnes obchodníky trápí a ztěžuje jim práci. My se tyto problémy snažíme rozpoznávat, řešit a denní strasti proměnit v konkurenční výhodu. S měnící se ekonomikou je na zákazníky vyvíjen tlak a my chceme zajistit, aby jim naše nástroje pomohly rychle a efektivně vyhledávat nové obchodní příležitosti. V tomto roce chceme především vyslyšet přání a požadavky uživatelů, agilně na ně reagovat a umožnit jim prosperovat v konkurenčním prostředí,“ říká Shaun Shirazian, chief product officer v Pipedrive.

V uplynulém roce Pipedrive důkladně analyzoval zpětnou vazbu od svých zákazníků a zahrnul ji do plánů vývoje produktu a jeho inovace. Klíčovými oblastmi v roce 2023, které malé podniky v rámci softwaru CRM potřebují, jsou automatizované a přizpůsobitelné funkce umožňující růst a také propracované nástroje pro vytváření e-mailů a zpráv. Díky těmto vylepšením budou prodejní týmy schopny podepisovat kontrakty rychleji, uskutečňovat hovory na základě dat z okamžitého hloubkového reportingu celého prodejního kanálu a v neposlední řadě přizpůsobovat si CRM na míru svému podnikání.

Připravované aktualizace produktů Pipedrive

  • E-mailová a vícekanálová schránka, která umožňuje synchronizaci více e-mailových účtů pro lepší přehled a užší spolupráci mezi obchodními zástupci a týmy
  • Automatizované e-mailové sekvence, které šetří čas obchodníků a zvyšují pravděpodobnost uzavření obchodu
  • Automatizované přiřazování, které urychluje ruční rozdělování velkého množství potenciálních zákazníků mezi obchodníky
  • Bohatší e-mailový reporting, který nabízí lepší přehled o klientech
  • Nové typy reportů, které poskytují obchodním zástupcům komplexní přehled o jejich klientské základně
  • Možnost rychlého vytváření kopií dashboardů, reportů a nastavených cílů, což snižuje množství manuální práce
  • Snadnější správa vytížených prodejních kanálů s flexibilními úpravami, tříděním a seskupováním obchodů
  • Další vizuální podněty pro zlepšení čitelnosti

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000

Ruští hackeři se navzdory zákazu snaží využívat umělou inteligenci k vývoji hrozeb

Check Point Research, výzkumný tým společnosti Check Point® Software Technologies Ltd. (NASDAQ: CHKP), předního světového poskytovatele kyberbezpečnostních řešení, již dříve varoval, že kyberzločinci začínají používat ChatGPT k vytváření malwaru, šifrovacích nástrojů a skriptů pro obchod s nelegálním zbožím. Na dark webu jsou stále častěji diskuze o možnostech využití umělé inteligenci k útokům a vývoji malwaru, a to i v zemích, které nejsou podporovány OpenAI. Ruští kyberzločinci zkouší obejít restrikce, takže lze očekávat, že bez ohledu na tato omezení budou ChatGPT brzy zneužívat hackeři po celém světě k zefektivnění svých útoků.

Podle kyberzločinců je v nepodporovaných zemích, jako je Rusko, přístup k ChatGPT omezen třemi hlavními parametry:

  1. IP adresou
  2. Telefonním číslem
  3. Platební kartou (u aktualizované verze ChatGPT s přístupem k API musí uživatelé platit platební kartou)

Ovšem obejít tato opatření není nijak složité. A ruští hackeři již aktivně diskutují a testují, jak ChatGPT využít.

Check Point objevil mimo jiné prosbu ruského kyberzločince, který žádal o radu ohledně přístupu k API OpenAI. Uvedl, že má potíže s nákupem přístupu pomocí ruské platební karty a požádal o pomoc s použitím ukradené platební karty.

Na ruském undergroundovém fóru se objevilo vlákno, jak použít ChatGPT k psaní malwaru a jak obejít geografické kontroly OpenAI. Kyberzločinci také zmiňovali, že různé online SMS služby mohou umožnit obejít ověření telefonu za 6 rublů (asi 2 Kč).

Check Point našel také několik návodů v ruštině o pololegálních službách pro zasílání SMS zpráv, včetně postupu, jak je použít k registraci na ChatGPT. Ty umožňují přijímat SMS zprávy na telefonní číslo v požadované zemi a obvykle se používají právě k obcházení pravidel pro registraci do různých online služeb.

„Pomocí AI technologií bychom mohli výrazně zlepšit náš život. Zlepšit bezpečnost dopravy, zefektivnit medicínu a podobně. A velký potenciál je i v oblasti kybernetické bezpečnosti, kde umělá inteligence může zrychlit vývoj nových ochranných nástrojů a pomoci s odhalováním hrozeb. Ovšem jako u každé nové technologie i zde hrozí zneužití,“ říká Pavel Krejčí, Security Engineer z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies. „ChatGPT je nyní mimořádně populární. Mnoho lidí zkouší pomocí AI psát básně nebo vytvářet recepty, ovšem motivace řady lidí je mnohem temnější. ChatGPT je totiž možné jednoduše použít k vytváření škodlivých e-mailů a kódů. Velmi rychle jsme objevili konkrétní případy, kdy se kyberzločinci, včetně úplných začátečníků, snaží použít umělou inteligenci k útokům. Je to obrovské riziko, kterému budeme v roce 2023 čelit.“

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT. 

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Finanční výsledky NETGEAR za rok 2022

Společnost NETGEAR, přední globální výrobce inovativních síťových produktů pro domácnosti a firmy, oznámila finanční výsledky za rok 2022. Čisté příjmy za fiskální rok 2022 dosáhly výše 932,5 milionu USD, což představuje pokles o 20,2 % oproti roku 2021.

Provozní ztráta podle GAAP za fiskální rok 2022 je ve výši 82,9 milionu USD, tj. 8,9 % čistých příjmů. Provozní ztráta mimo GAAP za stejné období je ve výši 15,6 milionu USD, neboli 1,7 % čistých příjmů.

Patrick Lo, předseda představenstva a generální ředitel společnosti NETGEAR se při hodnocení finančních výsledků zaměřil na čtvrté čtvrtletí roku 2022: „Ve čtvrtém čtvrtletí jsme dosáhli tržeb ve výši 249,1 milionu USD. Prodeje pro malé a střední firmy (SMB – Small Medium Business) dosáhly rekordních tržeb již třetí čtvrtletí v řadě a tento segment se stává klíčovým odbytištěm našich výrobků. To potvrzuje i téměř 30% meziroční čtvrtletní nárůst prodejů řízených přepínačů ProAV, za kterým stojí pokračující přechod audio vizuálních zařízení z analogových na digitální IP připojení přes ethernet.

Také naše špičkové Wi-Fi mesh systémy a mobilní hotspoty 5G pokračovaly v USA v růstu, což potvrzuje naši hlavní dlouhodobou strategii zaměřit se na prémiové segmenty trhu s vyšší marží. Spotřebitelé z této oblasti si také častěji předplácejí naše služby s přidanou hodnotou a jsou odolnější vůči zhoršujícímu se makroekonomickému prostředí. Ve čtvrtém čtvrtletí jsme přidali 81 000 placených předplatitelů, čímž se celkový počet našich placených předplatitelů zvýšil na 747 000, což představuje meziroční nárůst o 27,9 %. S dalším rozšiřováním prémiového segmentu trhu předpokládáme, že naše předplatitelská základna poroste souběžně, a jsme přesvědčeni, že do konce roku 2023 dosáhneme počtu 875 000 placených předplatitelů.

Obchodní výhled

Bryan Murray, finanční ředitel společnosti NETGEAR, představil obchodní výhled pro úvod letošního roku: „Očekáváme silnou poptávku v oblasti SMB a prémiové části našeho produktového portfolia pro domácnosti (CHP – Consumer Home Product). Očekáváme, že naše čisté tržby za první čtvrtletí se budou pohybovat v rozmezí 185 až 200 milionů USD, a že naše provozní marže podle GAAP se bude v prvním čtvrtletí pohybovat v rozmezí 4,7 % až 3,7 % a provozní marže mimo GAAP v rozmezí 2,0 % až 1,0 %. Upozorňujeme, že na trhu přetrvává značná nejistota v důsledku pandemie COVID-19 a stále náročným podmínkám v dodavatelském řetězci.

Plné znění tiskové zprávy NETGEAR® Reports Fourth Quarter and Full Year 2022 Results.

O společnosti NETGEAR

Společnost NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) je od roku 1996 průkopníkem pokročilých síťových technologií pro domácnosti, firmy a poskytovatele služeb po celém světě a je lídrem v oboru s širokou škálou oceňovaných produktů, jejichž cílem je zjednodušit a zlepšit život lidí. NETGEAR umožňuje lidem spolupracovat a připojit se ke světu informací a zábavy. Nabízí inovativní a pokročilýá propojených řešení: mobilní a cloudové služby pro lepší ovládání a zabezpečení, inteligentní síťové produkty, video přes Ethernet pro Pro AV aplikace, snadno použitelná wi-fi řešení a výkonné herní routery pro vylepšení hraní online her. Společnost sídlí v San Jose v Kalifornii a její pobočky jsou rozmístěny po celém světě.

Informace v češtině jsou k dispozici na webových stránkách www.netgearcz.cz.

Sledujte české aktivity společnosti NETGEAR také na sociálních sítích facebook a LinkedIn.

© 2023 NETGEAR, Inc. NETGEAR a logo NETGEAR jsou ochranné známky či registrované ochranné známky společnosti NETGEAR, Inc. a jejích dceřiných společností ve Spojených státech a dalších zemích. Ostatní názvy značek a produktů jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky příslušných majitelů. Uvedené informace podléhají změnám bez upozornění. NETGEAR nenese odpovědnost za technické nebo redakční chyby nebo opomenutí. Všechna práva vyhrazena.

Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení v souladu s „U.S. Private Securities Litigation Reform Act“ z roku 1995. Za tato výhledová prohlášení jsou považovány informace týkající se produktů, řešení a technologií společnosti NETGEAR, očekávané funkce, vlastnosti, parametry, spolehlivost, přijetí na trhu, růst trhu, specifické použití, zpětná vazba od uživatelů a postavení produktů a technologií NETGEAR na trhu. Tato prohlášení jsou založena na současných očekáváních vedení společnosti a podléhají určitým rizikům, nejistotám a předpokladům, včetně následujících: skutečná cena, výkon a jednoduchost používání výrobků NETGEAR nemusí splňovat představy o ceně, výkonu a jednoduchosti používání zákazníků; výkon výrobků může být nepříznivě ovlivněn reálnými podmínkami provozního prostředí; selhání produktů může za určitých okolností způsobit trvalou ztrátu dat koncových uživatelů; nové viry nebo internetové hrozby mohou snížit účinnost bezpečnostních technologií v produktech NETGEAR; schopnost společnosti NETGEAR vyvíjet a prodávat své výrobky a technologie může poklesnout vlivem dopadu a cenové politiky konkurenčních výrobků či zavedení alternativních technologických řešení. Další informace o možných rizikových faktorech, které by mohly ovlivnit společnost NETGEAR a její obchodní činnost, jsou podrobně popsány v oznámeních společnosti NETGEAR, pravidelně podávaných americké Komisi pro cenné papíry a burzu (SEC). NETGEAR na sebe nebere žádný závazek zveřejnit případné revize výhledových prohlášení obsažených v tomto dokumentu, aby odrážela události nebo okolnosti, které nastaly po datu vydání této zprávy nebo v reakci na vznik neočekávaných událostí.

Leze vám Valentýn krkem? Vypněte si ho. STRV testuje prototyp ad blockeru nové generace

Reklamy, newslettery, příspěvky na sociálních sítích. Kampaně na svátek svatého Valentýna jsou v plném proudu a člověk jim neuteče ani online. Díky českému technologickému týmu STRV si však nyní může kdokoli skrýt jakýkoli text nebo grafiku s tematikou svátku zamilovaných. Rozšíření Valentine’s Day Blocker pro prohlížeč Chrome vzniklo v rámci STRV Labs, kde se firma soustředí na testování nových technologií a produktů. Rozšíření je prototypem aplikace využívající model strojového učení (machine learning) pro správu obsahu (content moderation), na kterém STRV pracuje již přes rok a půl. Vizí týmu je nabídnout lidem revoluční nový ad blocker, který vyfiltruje téměř jakýkoli druh obsahu podle preferencí uživatele. Uživatelům může pomoci i se spouštěči úzkosti (tzv. triggers).

„Na internetu je zdánlivě nekonečné množství obsahu a ne všechen chceme nutně vidět. Moc chytrých nástrojů ke správě obsahu, který na internetu konzumujeme, ale neexistuje. Můžete si skrýt reklamy v ad blockeru na základě IP adres – a zdaleka ne všechny, nebo ztlumit slova na twitteru. Strojové učení toho ale nabízí daleko více. Rozhodli jsme se tento potenciál prozkoumat a dát běžným uživatelům do ruky jednoduchý, a přitom velice chytrý způsob, jak získat kontrolu nad obsahem na internetu. Náš první veřejný prototyp se zatím zaměřuje na reklamy spojené s Valentýnem, ale to je pouze začátek,“ vysvětluje Kateřina Dousková, chief of STRV Labs.

Nápad využít strojové učení pro chytřejší moderování obsahu přišel přímo z týmu STRV. Přes rok a půl firma trénovala vlastní model, který umí detekovat vybraný obsah v textu i obrázcích. Nyní STRV uspořádalo měsíční hackathon, během kterého vytvořilo veřejný prototyp v podobě rozšíření pro Google Chrome. Ten má jednu hlavní funkci: zbavit internet veškerých zmínek o svátku sv. Valentýna, přičemž si uživatel může vybrat, jestli chce skrýt nebo rozmazat text (aktuálně v češtině a angličtině), obrázky, nebo obojí. „Potřebujeme technologii vyzkoušet v ostrém provozu, proto jsme hledali jednoduché využití. A řekli jsme si, že to otestujeme na něčem, co nás samotné štve. A jako první nás před Valentýnem napadlo schovat všechny růže, diamanty, romantické pobyty a ostatní typicky valentýnské nabídky a reklamy,“ popisuje Dousková.

Přizpůsobit si internet k obrazu svému

Pokud bude test úspěšný, STRV má s modelem daleko větší plány než jen vypínat valentýnské reklamy. „Cílem je nabídnout uživatelům řešení, které jim dá absolutní kontrolu nad tím, na internetu vidí. Budou si například moct skrýt fotografie bývalých partnerů, text či grafiku obsahující spouštěče úzkosti a panických atak, nebo vyfiltrovat zmínky o seriálu, který ještě neviděli. Budou si moct vybrat vše od klíčových slov a tématu až po konkrétní lidi a místa. Zvláštní důraz přitom klademe na bezpečnost. Využíváme tzv. edge-computing, kdy veškerá analýza obsahu probíhá přímo v zařízení uživatele a nic se nikam neposílá. To výrazně přispívá k bezpečnosti, rychlosti a snížení spotřeby dat. A dokážeme vyfiltrovat reklamy lépe než ostatní ad blockery, protože neřešíme IP adresy inzerentů, ale přímo obsah reklamy,“ shrnuje Dousková vizi revolučního ad blockeru.

Moderace obsahu pomocí strojového učení je posledním z rostoucí řady projektů, které STRV rozvíjí pod značkou STRV Labs. Ta se soustředí na testování možností nových technologií a na jejich základě případně buduje nové úspěšné digitální produkty. Tým navíc získané cenné know-how využívá při práci na projektech pro globální značky. Dosud nejúspěšnějším projektem STRV Labs jsou seznamky pro LGBTQ+ komunitu pod samostatnou firmou Cosmic Latte vedenou CEO Milanem Kovačičem.

Více o STRV

STRV je český tým designérů a vývojářů tvořících špičkové digitální produkty. Od roku 2004 uvedlo na trh stovky softwarových řešení ve spolupráci s klienty Microsoft, Barry’s, The Athletic nebo Barnes & Noble. Pod značkou STRV Labs firma vyvinula řadu vlastních úspěšných aplikací v čele s LGBTQ+ dating aplikacemi Cosmic Latte nebo web3 projektem Enter. Hranice technologií v STRV posouvá více než 200 talentovaných lidí, kteří jej hodnotí 4,8 hvězdami na portálu Glassdoor. Firma pečuje o rozvoj české technologické scény organizováním vzdělávacích kurzů STRV Academy pro vývojáře, akcí Next Level Talks se světoznámými řečníky i menších odborných meetupů pro lokální komunitu.

SledovaniTV upravuje uživatelské nastavení a EPG

Nastavení uživatelského účtu služby SledovaniTV prošlo významným redesignem. Nejedná se jen o grafickou úpravu, ale o celkové zvýšení uživatelské přívětivosti. Novinkou je také aktualizovaný vzhled EPG v aplikacích pro Android TV.

Novinkou letošního února je změna vzhledu uživatelského nastavení. To prošlo nejen grafickou obměnou, ale nově je přehlednější a celkově zapadá do vizuálu značky. Největší výhodou je pohodlné párování zařízení, ale také přehled již spárovaných televizí či mobilů.

Jednoduchá je též změna hesla či rodičovského PINu. V záložce Platby a předplatné mají uživatelé možnost spravovat svá předplatná. V oddílu Nastavitelné kanály se pak vybírají stanice v balíčku Mých 7. Ty si mohou uživatelé jednou za měsíc přenastavit.

Nový design EPG na Android TV

Redesignem prošlo i EPG na Android TV. Vizuálně tak došlo ke sjednocení televizních platforem, stejný design programového průvodce už mají aplikace v televizích Samsung a LG.

Grafické podklady najdete ve sdílené složce. Využít můžete také náš Press kit.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 600 hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

SPOLEČNOST RAZER PŘEDSTAVUJE VIPER MINI SIGNATURE EDITION – HERNÍ MISTROVSKÉ DÍLO Z HOŘČÍKOVÉ SLITINY

Společnost Razer™, přední světová lifestylová značka pro hráče, dnes představila herní myš Razer Viper Mini Signature Edition, která je ztělesněním herní technologie. Myš Viper Mini Signature Edition je výsledkem dlouholetého pečlivého řemeslného zpracování a inženýrství, je to mimořádně výkonná, ultralehká bezdrátová herní myš, která je nabitá nejlepšími technologiemi Razer ve své třídě.

Myš Viper Mini Signature Edition byla navržena pro hráče, kteří si troufají na všechno, a představuje vrchol herního výkonu. S úžasnou hmotností 49 gramů mohou hráči zažít skutečnou dokonalost s mistrovskou herní periferií vybavenou našimi nejlepšími technologiemi ve své třídě, a to vše v jedné dokonalé podobě.

Velmi nízká hmotnost pouhých 49 g

„Rozhodli jsme se vytvořit nejlepší lehkou a výkonnou herní myš,“ řekl Barrie Ooi, ředitel divize PC Gaming společnosti Razer. „Šli jsme nad rámec našeho obvyklého procesu navrhování a zabývali se výběrem materiálů a alternativními průmyslovými návrhy, abychom vytvořili mimořádně odolné exoskeletové šasi z hořčíkové slitiny ve fanoušky oblíbeném tvaru Viper Mini. Výsledkem je, že myš Viper Mini Signature Edition je lehká pouhých 49 gramů bez jakýchkoli kompromisů, což z ní činí naši nejlehčí myš vůbec.“

Použití hořčíkové slitiny a techniky vstřikování umožnilo výrazně snížit hmotnost myši, aniž by to bylo na úkor odolnosti, a zároveň umožnilo pohodlné držení v oblíbeném designu Viper Mini. Díky těmto rozhodnutím si myš Viper Mini Signature Edition zachovala nadměrnou hmotnost pouhých 49 gramů a přitom stále poskytuje prvotřídní výkon.

Exoskelet z hořčíkové slitiny

Model Viper Mini Signature Edition je vyroben z vysoce kvalitní hořčíkové slitiny a vyznačuje se výjimečným poměrem hmotnosti a pevnosti díky nové složité a mimořádně odolné konstrukci vytvořené technikou vstřikování.

„Viper Mini Signature Edition představuje nejambicióznější designový a inženýrský projekt, jaký jsme kdy realizovali,“ řekl Charlie Bolton, vedoucí průmyslového designu společnosti Razer. „Chtěli jsme překonat tradiční voštinový design, což vyžadovalo materiál s vynikajícím poměrem pevnosti a hmotnosti. Po posouzení plastů, uhlíkových vláken a dokonce titanu jsme nakonec zvolili hořčíkovou slitinu pro její výjimečné vlastnosti.“

Každá jednotka Viper Mini Signature Edition je vyrobena ze vstřikovaného exoskeletu, který je následně opracován na CNC strojích a vyleštěn. Skořepina exoskeletu je následně pasivována, aby se snížila náchylnost ke korozi, a poté je lakována a smontována. V každém kroku je každá jednotka pečlivě kontrolována, aby byla zachována pouze ta nejvyšší kvalita.

Špičkový výkon v oboru

Myš Viper Mini Signature Edition je vybavena nejnovějšími inovacemi a představuje špičkovou myš, která se nedrží zpátky.

Myš Viper Mini Signature Edition se může pochlubit optickým senzorem Razer™ Focus Pro 30K, optickými spínači Razer™ Optical Mouse Switches Gen-3 a bezdrátovou technologií HyperPolling se skutečnou frekvencí bezdrátového dotazování 4000 Hz a je vybavena nejrychlejší bezdrátovou herní technologií od společnosti Razer pro vyšší rychlost a stabilní výkon. Kromě toho se myš Viper Mini Signature Edition dokáže plně nabít za méně než 90 minut díky rychlosti nabíjení 2C, což je čtyřikrát více než špičková kapacita nabíjení většiny ostatních bezdrátových myší.

Viper Mini Signature Edition se dodává s předem spárovaným bezdrátovým hardwarovým klíčem Razer HyperPolling, sadou nožiček pro myš Corning® Gorilla® Glass 3, čisticí utěrkou z mikrovlákna, 2 sadami pásků Razer Mouse Grip a 2 alkoholovými podložkami. Jako další benefit je součástí Viper Mini Signature Edition také prodloužená záruka na 3 roky.

Viper Mini Signature Edition je dokonalou volbou pro hráče, kteří požadují ultralehkou vysoce výkonnou herní myš, která nedělá kompromisy ve výkonu ani funkcích, což z ní dělá nejlepší herní myš společnosti Razer vůbec.

O RAZER VIPER MINI SIGNATURE EDITION

  • Režimy Razer HyperSpeed Wireless a Wired
  • Optický snímač Razer™ Focus Pro 30K
  • Až 750 palců za sekundu (IPS) / zrychlení 70 G
  • 99,8% přesnost rozlišení
  • Optické myši Razer™ Gen-3 s kapacitou 90 milionů kliknutí
  • Výdrž baterie: Až 60 hodin s bezdrátovou technologií HyperSpeed
  • Skutečná bezdrátová frekvence dotazování 4000 Hz s bezdrátovým hardwarovým klíčem Razer HyperPolling
  • 1,8 m kabel Speedflex typu C pro nabíjení a kabelové použití
  • Přibližná velikost: 119 mm (délka) x 62 mm (šířka) x 39 mm (výška)
  • Přibližná hmotnost: 49 g / 1,72 oz (bez kabelu)

Další informace o Razer Viper Mini Signature Edition najdete zde.

Další informace o tom, jak vám Razer umožňuje #WinItYourWay, najdete zde.

CENA & DOSTUPNOST

279,99 USD / 319,99 € MSRP

Exkluzivně k dispozici na Razer.com – První předání ve 20:00 PST 11. února 2023

Dokážete zachránit planetu? Nová česká hra Beecarbonize je strategická výzva i klimatická simulace

Studio Charles Games ve spolupráci s Člověkem v tísni představí unikátní karetní strategickou hru Beecarbonize, v níž jsou vaším protivníkem uhlíkové emise a klimatická změna. Zvládnete proměnit průmysl, upravit zákony a chránit přírodu tak, abyste přežili? Hra vychází už 1. března na App Store, Google Play a PC, dostupná bude zdarma. Už teď se ale můžete podívat na trailermicrosite.

Pokud byste si rádi hru před vydáním exkluzivně vyzkoušeli, dejte nám vědět a rádi vám předběžný recenzní klíč/kód pro PC, App Store či Google Play poskytneme.

Naše studio můžete znát jako autory a autorky her Attentat 1942 nebo Svoboda 1945: Liberation.

GeForce NOW slaví 3 roky. Službu využilo již přes 25 milionů členů

GeForce NOW slaví tři roky od chvíle, kdy opustila beta verzi určenou pouze pro pozvané. Za tu dobu se jí podařilo vybudovat mnohamilionovou komunitu hráčů v cloudu. Následující měsíc poběží na sociálních sítích Twitter a Facebook iniciativa #3YearsOfGFN. Pod tímto hashtagem může komunita sdílet nejlepší způsoby hraní v cloudu.

GeForce NOW v číslech

Od spuštění službu využilo více než 25 milionů členů, kteří hraním v cloudu strávili více než 700 milionů hodin. Knihovna podporovaných titulů čítá více než 1500 jmen a stále roste. Přes 50 z nich využívá RTX efekty a NVIDIA DLSS. Počet datacenter služby po celém světě přesáhl 30 a program GeForce NOW Alliance má partnery v Japonsku, Turecku, Latinské Americe i dalších zemích.

Možnosti GeForce NOW nejnověji rozšířilo členství Ultimate, které je poháněno architekturou Ada Lovelace a do cloudu přineslo výkon GeForce RTX 4080. Streamování je na této úrovni možné až ve 4K se 120 fps nebo v 1080p při 240 fps a s NVIDIA Reflex. Poprvé u cloudového hraní přibyla také podpora ultrawide monitorů. A v neposlední řadě je zde možnost si v podporovaných hrách vyzkoušet plný ray tracing a NVIDIA DLSS 3.

Oslavy také přinášejí odměny členům. Od příštího týdne bude možné získat zdarma výbavu do Dying Light 2 a další odměny čekají na majitele předplatného Priority a Ultimate.

Novinky v knihovně během února

Tento týden se knihovna rozšiřuje o 9 her. Patří mezi ně i Deliver Us Mars s ray trancingovými stíny a osvětlením. Níže je kompletní seznam:

V průběhu února přibudou i další tituly, včetně 9 her v den vydání, jako jsou Atomic Heart, Wild West Dynasty a Scars Above:

  • Dark a Darker playtest (6. – 13. 2., Steam)
  • Labyrinth of Galleria: The Moon Society (novinka, Steam, 14. 2.)
  • Wanted: Dead (novinka, Steam a Epic Games, 14. 2.)
  • Eldera (novinka, Steam, 16. 2.)
  • Wild West Dynasty (novinka, Steam, 16. 2.)
  • The Settlers: New Allies (novinka, Ubisoft Store, 17. 2.)
  • Atomic Heart (novinka, Steam, 20. 2.)
  • Chef Life — A Restaurant Simulator (novinka, Steam, 23. 2.)
  • Blood Bowl 3 (novinka, Steam a Epic Games Store, 23. 2.)
  • Scars Above (novinka, Steam, 28. 2.)
  • Heads Will Roll: Reforged (Steam)
  • Above Snakes (Steam)
  • Across the Obelisk (Steam)
  • Captain of Industry (Steam)
  • Cartel Tycoon (Steam a Epic Games Store)
  • Ember Knights (Steam)
  • Inside the Backrooms (Steam)
  • SimRailThe Railway Simulator (Steam)

Firmy mají o digitalizaci zájem. Software společnosti Raynet využívá na 15 tisíc obchodníků a 2,5 tisíce firem, nárůst nastal v energetice

Společnost Raynet, jejíž software pomáhá 15 tisícům obchodníků a 2,5 tisícům českým firmám zefektivňovat podnikání, vyrostla za loňský rok o více než 55 procent. Zvýšený zájem vnímají v energetice, konkrétně u firem zajišťujících fotovoltaiku. Ambicí Raynetu pro letošní rok je pokračující růst, příprava na mezinárodní expanzi a vzdělávání odborné i laické veřejnosti.

Loňský rok byl pro Raynet extrémně úspěšný. Obratově jsme poskočili o 55 % a počet uživatelů narostl téměř o třetinu. Ukazuje se rostoucí obliba používání softwaru jako služby (SaaS), kdy se u zákazníků software nasazuje de facto okamžitě, bez složitých implementací, a platí se měsíčně, podobně jako třeba Netflix nebo Spotify. V době krize a tržní nervozity jsou rychlost a rozložení nákladů v čase klíčové,“ říká Martin Bazala, CEO ostravské společnosti Raynet. Software RAYNET CRM (costumer relationship management) patří mezi nejoblíbenější mezi českými obchodníky. Celkem ho využívá 15 tisíc obchodníků a manažerů a 2,5 tisíce firem napříč odvětvími. V minulém roce firma hospodařila s obratem 86 milionů korun a ziskem 21 milionů korun. Ambicí pro letošní rok je pokoření 100milionového obratu.

Technologie v terénu

Mezi firmami využívající software společnosti Raynet se řadí například Chytrý Honza, RE/MAX, Direct pojišťovna, Notino, MALL.cz či Liftago. „Trend zavádění funkčního CRM vidíme v několika odvětvích. Například za loňský rok nastal obrovský boom u firem nabízejících fotovoltaiku do domácností a firem. S rostoucí poptávkou v tomto sektoru musí firmy logicky zefektivnit procesy, aby nával objednávek zvládly ustát. Firmy i v dalších odvětvích se postupně dostávají k tomu, že odkládají tužky, papíry a excelové tabulky a používají software, kde mají vše centralizované na jednom místě,“ dodává Martin Bazala. „Záleží nám na tom, aby software přinesl i přidanou hodnotu. Přizpůsobili jsme ho také obchodníkům v terénu. Mobilní aplikace umožňuje spoustu vychytávek, třeba diktování zápisu přes mobil,“ popisuje Martin Bazala. V přípravě FVE se procesy, například dokumentace pro žádosti o dotace, zajištění instalací FVE a další, zefektivní a zkrátí dobu vyřizování o několik měsíců. 

Stabilní partner pro automatizaci

Raynet není na trhu žádným nováčkem. Téměř dvě dekády přesvědčuje ostravský tým obchodníky o výhodách a potřebách digitalizace. „Digitalizace hned nutně neznamená nasazení autonomních robotů do výroby. Firmy mohou začít postupně, podívat se na klíčové interní procesy a ty postupně zjednodušovat. Řízení obchodu není výjimkou a i zde efektivita velmi často pokulhává. Digitalizace v obchodě tak dává obrovský smysl a může znamenat odemknutí zcela nevídaného potenciálu,“ doplňuje Martin Bazala.

Společnost sídlí v tzv. RAYNET Tower v centru městské čtvrti Ostrava-Poruba. Pro zaměstnance jsou k dispozici zasedačky porostlé mechem, vlastní posilovna i jóga centrum. Součástí je potom vlastní studio, ve kterém si ostravští rejnoci produkují vlastní video- a audioobsah. Raynet je zajímavý i svou firemní kulturou. S růstem společnosti zavedli metody otevřeného řízení firmy, které spočívá v co největším sdílení informací se zaměstnanci. Všichni znají navzájem své platy a mají podíl na rozhodování o budoucnosti společnosti. 

Vzdělávání díky sdílenému videoobsahu

Díky znalosti českého sales prostředí má Raynet vhled do potřeb obchodníků a manažerů. Už osmým rokem předává komunitě i vlastní know-how v oblasti řízení obchodu. „Divil jsem se, jak málo kvalitního obsahu je u nás dostupného pro obchodníky a sales manažery. Chceme to změnit a v našem vzdělávacím maratonu plánujeme pokračovat. Stokrát recyklované články o deseti nejlepších krocích atp. nejsou cestou k posouvání obchodního know-how. Jde nám o kvalitní primárně videoobsah, který bude v lidech dlouhodobě rezonovat,“ dodává Martin Bazala. Druhá vzdělávací série SalesMajstr, která vznikla ve spolupráci s Michalem Musilem, konzultantem GrowJob Institute, a vyšla zkraje tohoto roku, se věnuje vyjednávání. První sérii, která byla věnována nastartování byznysu, zhlédlo přes deset tisíc lidí. 

O firmě RAYNET

Softwarová společnost RAYNET stojí za nejpoužívanějším online nástrojem pro obchodníky v České republice. RAYNET CRM pomáhá efektivně organizovat vztahy se zákazníky včetně kompletní podpory v češtině. Tým v čele s Martinem Bazalou odbourává obavy z digitalizace a pomáhá firmám v růstu. Svoboda, respekt a zdravý rozum jsou tři základní pilíře RAYNETí filozofie, které se propisují nejen do samotného produktu, ale i do fungování firmy. Díky otevřenému řízení založeném na maximálním sdílení informací mají všichni zaměstnanci přístup na porady, znají aktuální výsledky a veřejné jsou i výše platů. Tým rejnoků o 40 lidech sídlí v RAYNET TOWER, zrekonstruované budově bývalého kasina v centru městské části Ostrava-Poruba. V roce 2022 vyrostl jejich obrat o 55 % na 86 milionů korun. Ve svém segmentu je RAYNET v tuzemsku jedničkou jak v počtu zákazníků, tak uživatelů. Jeho software používá 2 500 firem v České republice. Mezi klienty patří Chytrý Honza, RE/MAX, Direct pojišťovna, Notino, MALL.cz, Liftago nebo AAA Auto.

Exit mobile version