Aplikace Můj T-Mobile slaví 5 let: Využívají ji 1,7 milionu uživatelů, boduje gamifikací a zábavním obsahem

Nastavení služeb, kontrola útraty, ale také zábavní obsah včetně her, soutěží a multimédií. Mobilní aplikace Můj T-Mobile letos slaví pět let od svého spuštění a její výhody využívá již 1,7 milionu unikátních uživatelů. Aplikace, která si díky propracovanému obsahu vysloužila i vysoké uživatelské hodnocení, si k pětiletému výročí nadělila několik novinek a již brzy se zákazníci mohou těšit na další řadu exkluzivních akcí operátora i externích partnerů.

Aplikaci Můj T-Mobile si zákazníci oblíbili ihned po jejím spuštění v roce 2018 a již během prvního roku vyrostl počet aktivních uživatelů téměř pětinásobně. Samozřejmostí bylo i zavedení plateb přes Apple Pay a Google Pay, které usnadňují úhradu vyúčtování. Aktuálně ji uživatelé hodnotí známkou 4,4 hvězd z pěti.

Pro koncové i firemní zákazníky

Silnou stránkou aplikace je především práce s uživateli, individuální přístup a široká nabídka služeb. Zákazníci v ní mohou kompletně spravovat svůj účet, a to včetně změny tarifu nebo i nákupu telefonu v rámci prodloužení smlouvy.

Aplikace se řadí mezi tři nejoblíbenější způsoby dobití předplacených karet a platby za vyúčtování. A myslí i na B2B zákazníky – jako jediná na trhu umožňuje koncovým B2B uživatelům dokoupení dat. Řadu praktických funkcí v ní v rámci B2B naleznou také administrátoři.

V budoucnu by pak díky implementaci služby Bank iD měli mít všichni uživatelé možnost stát se novým zákazníkem T-Mobile skutečně jen na pár kliknutí – jednoduše zakoupením SIM karty přímo v aplikaci: „Od počátku stavíme aplikaci na osobním přístupu k uživatelům a kvalitním obsahu, který neustále vylepšujeme. Naším cílem je, aby si naši zákazníci mohli v budoucnu v aplikaci vyřídit vše, co potřebují,“ doplňuje Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.

Gamifikace aplikace a další exkluzivní výhody

T-Mobile svou aplikaci profiluje jako místo, které neslouží jen ke kontrole stavu dat nebo platbě vyúčtování, ale také k zábavě. Právě propracovaná gamifikace je tím, čím se Můj T­-Mobile výrazně odlišuje od obdobných aplikací na trhu. Herní obsah je mezi uživateli velmi oblíbený a soutěží se pravidelně účastní půl milionu z nich. Tradiční adventní kalendář přilákal vloni 600 tisíc unikátních návštěvníků, do velikonočního hledání vajíček s možností výhry T Phonu se letos zapojilo 215 tisíc lidí: „Naši zákazníci herní obsah cíleně vyhledávají a oceňují i pravidelné akce, jakou je třeba adventní kalendář s charitativním přesahem. Gamifikace aplikace nám navíc dává možnost ukázat uživatelům všechny její funkce, která dosud třeba neobjevili,“ doplňuje Andrea Výborná, expert řízení digitálních kanálů v T-Mobile.

Velký úspěch zaznamenala i sekce Srdcovky, která exkluzivně pro zákazníky T-Mobilu nabízí řadu výhodných nabídek externích partnerů a brzy se chystají další novinky. Aktuálně sekci využívá 1,3 milionu uživatelů.

„Chceme být našim zákazníkům nablízku a aplikace nám umožňuje s nimi interagovat zábavnou formou a nabídnout i něco navíc – třeba v podobě exkluzivních výhod od našich partnerů. Měla by být místem, kam se naši zákazníci budou rádi vracet, kde se odreagují a nebudou řešit jen vyúčtování,“ uzavírá Andrea Výborná, expert řízení digitálních kanálů v T-Mobile.

Vývoj aplikace Můj T-Mobile probíhá kompletně v Indii a od počátku je koncipován společně pro všechny země, kde skupina Deutsche Telekom působí. V Evropě má celkem 18,6 milionu zákazníků. Grafiku historických milníků k výročí naleznou zákazníci od dnešního dne přímo ve své aplikaci.

Niceboy představuje další novinky v péči o zuby, vlasy i vousy

Niceboy představuje hned několik novinek do svého portfolia produktů v kategorii péče o tělo. V oblasti ústní hygieny je to sonický kartáček Niceboy ION Sonic Lite a sonický kartáček pro děti Sonic Kids. Řadu vysoušečů vlasů doplňuje o fén Niceboy ION AirSonic POP, který je k dostání hned ve čtyřech barevných variantách. Do úplně nové kategorie holicích strojků pak značka vstupuje s holicím strojkem/zastřihovačem Niceboy ION AirBlade.

Niceboy ION Sonic Lite a Sonic Kids

Sonická technologie pro dokonalou ústní hygienu

Kartáčky Niceboy ION Sonic Lite a Sonic Kids jsou vybaveny sonickou technologií, která nabízí vysokou frekvenci vibrací 60 000 kmitů za minutu. Tato technologie umožňuje důkladnější čištění zubů i odstraňování nečistot ve srovnání s tradičními kartáčky. Současně by měla zajišťovat i vyšší šetrnost k zubům a dásním, protože při čištění nedochází k obrušování povrchu zubů. Kartáčky jsou navíc vybaveny speciálním režimem s nižší intenzitou vibrací, který je vhodný pro citlivé zuby.

Inovativní hlavice různých tvrdostí s DuPont štětinami

Hlavice sonických kartáčků Niceboy ION Sonic Lite a Kids jsou osazeny kvalitními DuPont štětinami, které jsou odolné vůči opotřebení a zároveň šetrné k zubům. Přičemž kartáček Niceboy ION Sonic Lite je dodáván se třemi druhy hlavic, které jsou k dispozici ve variantách soft, medium a hard. Tímto výběrem si můžete přizpůsobit péči o zuby svým individuálním potřebám a citlivosti dásní. V balení dětského kartáčku Sonic Kids pak najdete ultrasoft hlavici, určenou pro citlivý dětský chrup. Hlavici můžete kdykoli snadno vyjmout a dle potřeby vyměnit za novou.

Chytré technologie pro efektivní čištění

Kartáčky jsou vybaveny třemi čistícími módy (pro citlivé dásně, bělení zubů a obecné čištění), které uživatelům umožňují přizpůsobit čištění individuálním potřebám. Kartáčky Sonic Lite a Kids disponují také automatickou pamětí, která si zapamatuje poslední použitý režim a po zapnutí kartáčku jej opět aktivuje. Kartáčky současně disponují i časovačem, který uživatelům pomáhá dodržet dostatečnou dobu čištění. Kartáčky jsou plně vodotěsné (stupeň krytí IPX7), což znamená, že se o něj nemusíte obávat při používání ve vlhkém prostředí, například při sprchování.

Sonický kartáček Niceboy ION Sonic Lite je k dispozici ve dvou barevných variantách – černé a bílé. Dětský kartáček Sonic Kids je v bílém provedení a je navíc dodáván se sadou barevných samolepek pro osobní personalizaci kartáčku.

Klíčové vlastnosti:

  • Sonická technologie s frekvencí vibrací 60 000 kmitů za minutu
  • Speciální režim s nižší intenzitou vibrací pro citlivé zuby
  • Hlavice s DuPont štětinami ve stupních tvrdosti soft, medium a hard (pro Sonic Lite) a ultrasoft (pro Sonic Kids)
  • Vyměnitelné hlavice s optimalizovaným tvarem a rozmístěním štětin pro důkladné čištění i na obtížně dostupných místech
  • Různé čistící módy pro přizpůsobení péče o zuby (citlivé dásně, bělení zubů, obecné čištění)
  • Automatická paměť pro uchování posledně použitého režimu
  • Časovač pro sledování dostatečné doby čištění a rovnoměrného pokrytí úst
  • Ergonomický design s technologií odhlučnění
  • Plně vodotěsné provedení (stupně IPX7) pro bezpečné používání ve vlhkém prostředí
  • Dlouhá výdrž baterie až 40 dní na jedno nabití.

Kartáček Niceboy ION Sonic Lite pořídíte za 599 Kč a Sonic Kids za 499 Kč.

Více informací na www.niceboy.cz

Niceboy ION AirSonic POP

Výkonný fén pro snadné vysoušení a styling vlasů

Fén Niceboy ION AirSonic POP disponuje motorem o příkonu 1400 W, kontrolou teploty a rychlosti vzduchu, dlouhým kabelem a bezpečnostní pojistkou. Jeho kompaktní design a lehká konstrukce umožňují pohodlné držení a snadnou manipulaci během úpravy vlasů. Díky svému malému rozměru je navíc ideální i pro cestování.

Pohodlí a bezpečnost

Fén Niceboy ION AirSonic POP je navržen tak, aby nabízel maximálně snadné a intuitivní používání. Na výběr máte dvě rychlosti proudění vzduchu a teploty, abyste měli plnou kontrolu nad procesem vysoušení a stylingem vlasů. Fén je dále vybaven bezpečnostní pojistkou proti přehřátí, která chrání fén i vaše vlasy před případným poškozením. Na trhu je k dostání hned ve čtyřech barevných variantách.

Klíčové vlastnosti:

  • Motor s příkonem 1400 W
  • Možnost kontroly teploty a rychlosti vzduchu
  • Dlouhý přívodní kabel o délce 1,7 metru
  • Bezpečnostní pojistka proti přehřátí
  • Odlehčený design pro minimalizaci únavy rukou během úpravy vlasů
  • Kompaktní rozměry pro snadné přenášení během cestování
  • Elegantní a minimalistický design ve čtyřech dostupných barevných variantách

Fény Niceboy ION AirSonic POP pořídíte za 599 Kč.

Více informací na www.niceboy.cz

Niceboy ION AirBlade

Jedno řešení pro snadnou úpravu tváře i těla

Holicí strojek a zastřihovač Niceboy ION AirBlade v sobě kombinuje výkon, všestrannost i pohodlí. Je ideální volbou nejen pro použití na obličej, ale i pro úpravu celého těla. Jeho hrany s ochranou proti pořezání a speciálně upravené břity zajišťují bezpečnost a šetrnost k pokožce. Dvoustranný břit umožňuje holení v obou směrech. Holicí strojek je navíc vodotěsný, což znamená, že ho můžete používat i ve sprše. Balení obsahuje také praktické nástavce o délkách 1 mm, 3 mm a 5 mm, které vám umožní upravit váš vzhled přesně podle vašich představ.

Snadná údržba a používání

Kromě všestrannosti nabízí Niceboy ION AirBlade také jednoduchou údržbu. Celé tělo je omyvatelné, což usnadňuje odstranění zbytků vlasů a nečistot. Holicí strojek je vybaven USB-C nabíjením, které zajišťuje rychlé nabíjení. S výdrží 90 minut vám Niceboy ION AirBlade poskytne dostatečný čas pro důkladné holení a úpravu bez přerušení. Je dodáván s praktickým cestovním obalem, který zajišťuje ochranu a pohodlné přenášení během vašich cest.

Klíčové vlastnosti:

  • Zaoblené hrany a ochrana proti pořezání pro snadné použití na citlivých oblastech obličeje i těla
  • Dvoustranný břit umožňující holení v obou směrech
  • Vodotěsný design pro použití ve sprše
  • Výdrž baterie až 90 minut na jedno nabití
  • Součástí balení jsou nástavce o délkách 1 mm, 3 mm a 5 mm
  • Dobíjení pomocí USB-C kabelu
  • Jednoduchá údržba díky omyvatelnému tělu
  • Dodáváno s praktickým cestovním obalem

Holicí strojek Niceboy ION AirBlade pořídíte za 899 Kč.

Více informací na www.niceboy.cz

O značce Niceboy

První produkty uvedla značka Niceboy na evropský trh v roce 2016. Od té doby se stala úspěšnou nejen u nás, ale i v řadě dalších zemí Evropy. Ve vybraných kategoriích zaujímá přední příčky v prodejích a je jedním z lídrů na trhu. Mezi produkty značky Niceboy patří akční kamery, autokamery, různé typy sluchátek, přenosné reproduktory, fitness náramky, chytré hodinky a další. Novinky, které Niceboy v posledních letech představil, jsou ucelená řada gamingového vybavení ORYX a řada chytrých výrobků do domácnosti ION.

Kijonková, Smid a Šmída. Přední čeští tech podnikatelé vystoupí v září na největším technologickém festivalu na Kypru

Technologičtí nadšenci a investoři ze tří oblastí tří kontinentů – Evropy, Blízkého východu a severní Afriky – se potkají na největším technologickém festivalu evropského inovačního ekosystému. Festival Reflect se bude konat i letos na podzim na Kypru 20. a 21. září. Vystoupí zde také známá česká podnikatelská jména. Jako řečníci se představí přední čeští startupisté Simona Kijonková, CEO Packeta Group, Lubo Smid, CEO STVR, či Michal Šmída, CEO Twista. Spoluzakladatelé festivalu Dušan Duffek a Stylianos Lambrou slibují dva dny s nabitým programem s více než 200 inovativními startupy, přibližně 100 řečníky na pěti pódiích, 70 renomovanými investory a více než 8 000 účastníky. Pro startupy a investory z Česka a Slovenska je navíc Reflect i příležitost navázat kontakty v jedinečné přímořské atmosféře druhého největšího kyperského města.

Na Reflect dnes jezdí několik stovek Čechů a Slováků a jejich počet se každým rokem zvyšuje. Festival jim přináší skutečnou hodnotu v podobě mezinárodního networkingu a možnosti prezentovat inovace na unikátní geografické křižovatce tří kontinentů, říká spoluzakladatel festivalu Dušan Duffek, který stojí za několika projekty podporujícími středoevropské startupové prostředí, včetně VC fondů Zero One Hundred a Zero Gravity Capital a coworkingového prostoru v Bratislavě Campus Cowork.

Kypr se promění v technologickou promenádu

Festival Reflect je jednou z nejrychleji rostoucích akcí v regionu na křižovatce jižní Evropy, Blízkého východu a severní Afriky. Ambiciózní program šestého ročníku představí nejnovější technologické trendy proudící do globálního inovačního ekosystému. Akce má významný dopad na komunitu startupů nejen v regionu, ale také na propojování podnikatelů z Evropy, Blízkého východu a severní Afriky. Program klade důraz na sdílení zkušeností a učení a především na navazování kontaktů mezi zakladateli, startupy, investory, předními technologickými společnostmi a zástupci státní správy či neziskových organizací. „Reflect je skutečně městský festival: centrum města i nábřežní promenáda budou plné našich aktivit. V podstatě proměníme město, včetně jeho náměstí, restaurací a parků, v to, čemu říkáme ‚playground of doers‘,“ říká spoluzakladatel Reflectu Stylianos Lambrou.

Ambiciózní program a soutěž pro startupy

Festival bude hostit přibližně 100 mezinárodních řečníků na několika scénách rozmístěných v centru a na pobřeží Lemesu. Pódium ve Starém přístavu bude určeno především pro startupy, sponzory a investory. „Připravujeme také zcela nový prvek programu – soutěž pro startupy ReflectX, která upozorní na výběr nejnadějnějších mladých firem zejména z regionu,“ říká Dušan Duffek. Na vítěze čeká balíček cen, včetně finanční odměny ve výši 15 000 eur nebo balíčku Cyprus Startup Destination Package, který umožní nejlepšímu startupu zůstat na Kypru a zvážit ostrov jako ideální destinaci pro otevření kanceláře. Společnost Microsoft poskytne vítězi místo ve svém globálním startupovém programu Microsoft for Startups FoundersHub, což znamená až 150 000 dolarů ve formě bezplatných kreditů Azure a podporu od obchodních a technologických odborníků a mentorů ze sítě Microsoft. Všechny ceny jsou zveřejněny na webových stránkách ReflectX a novinky stále přicházejí.

Fanoušci technologií se mohou těšit na Carob Mill Stage a témata jako fintech, blockchain, gaming, Web3 a budoucnost internetu. Promenáda bude zase domovem Molos a Pier Stages, které se zaměří na širokou škálu populárních témat včetně technologických novinek, budoucnosti práce, fyzického a duševního zdraví, budoucnosti společnosti a udržitelnosti. Kromě přednášek a panelových debat budou na celém festivalu probíhat také praktické workshopy a privátní diskuze v úzkém kruhu.

Mezi prvními potvrzenými řečníky jsou Loulou Khazen Baz (managing partner, Spade Ventures), Lubo Smid (CEO & founder, STRV), Leanne Elliott-Young (CEO & co-founder, Institute of Digital Fashion), Mergim Cahani (CEO & founder, Gjirafa), Alexandra Balkova (partner & head of portfolio, Startup Wise Guys) či Tony Jamous (founder, Oyster) a Marek Rosa (CEO & founder, GoodAI). Řečníci samozřejmě stále přicházejí a brzy by měla být oznámena další velká jména z Evropy a USA. Z České republiky přibyli i úspěšní čeští zakladatelé Simona Kijonková a Michal Šmída.

Rozšířené startupové expo a ještě více networkingu

Expo se letos výrazně rozšiřuje. Vystavovat a prezentovat své novinky, služby a inovace bude asi 200 firem včetně mezinárodních startupů, scaleupů a významných technologických hráčů. Partneři akce připravují různé interaktivní aktivity, takže v areálu bude rozhodně co dělat. „Jsme rádi, že tolik firem vidí přínos v tom, kolik zajímavých lidí, klientů a investorů u nás mohou potkat. Expo se bude rozprostírat napříč celým městem, takže technologie a inovace budou skutečně v centru dění,“ říká Lambrou.

Velký důraz bude kladen také na networkingové příležitosti: účastníci se budou moci setkávat ve vyhrazených saloncích pro investory, startupy, hosty na úrovni C-level a VIP. Se seznamováním bude pomáhat také aplikace založená na umělé inteligenci a samozřejmě nebudou chybět ani večírky, networkingové obědy a další meetupy. „Networking je pro nás alfou a omegou, takže děláme vše pro to, aby se lidé na Reflectu setkávali a mluvili se starými přáteli i novými lidmi. Festival má pověst velmi otevřeného, neformálního místa s rodinnou atmosférou, kterou chceme zachovat, přestože se neustále zvětšujeme. Tato autenticita a skvělá atmosféra má však měřitelný pozitivní dopad na budování obchodních kontaktů jak pro jednotlivé účastníky, tak pro širší ekosystém,“ uzavírá Alexander Jahn, řídící partner Reflectu.

O festivalu Reflect

Festival Reflect je největší startupový a technologický festival na Kypru. Sdružuje různorodou komunitu technologických nadšenců, sponzorů, startupů, zástupců neziskových organizací a korporací, politiků a investorů přímo v srdci Lemesu. Součástí festivalu jsou prezentace mezinárodních řečníků, panelové diskuse, workshopy, výstava, soutěž startupů a spousta networkingu. Posláním festivalu Reflect je propojit Evropu a region MENA a přinést významnou přidanou hodnotu podnikatelům a startupům, inovacím a spolupráci v technologickém sektoru. Šestý ročník akce se uskuteční 20. a 21. září 2023 v Lemesu. Ti, kteří se plánují zúčastnit, si již nyní mohou zakoupit vstupenky Early Bird, které jsou k dispozici na webu. Více informací o partnerství a možnostech vystavování pro startupy a firmy lze získat na adrese partnership@reflectfest.com

Umělá inteligence zvýší kvalitu a efektivitu právních služeb, je ovšem potřeba dbát na ochranu dat

Právní kanceláře začínají využívat služeb umělé inteligence. Ta mimo jiné rozšíří možnosti práce s textem, zrychlí vyhledávání informací a stane se pro právníky důležitým nástrojem. Mluví o tom experti z advokátní kanceláře Moore Legal CZ. Varují ale i před možnými úskalími, jako je například omezená spolehlivost textových generativních modelů anebo nutnost zvýšené opatrnosti při nakládání s citlivými daty. V Moore Legal CZ umělou inteligenci již testují například pro vyhledávání informací v procesu due diligence nebo při úpravách textu.

Co se týče umělé inteligence, tak se v právních kancelářích využívají především generativní jazykové modely. „Značná část právní praxe souvisí s prací s textem, a právě tam mohou pomoci jazykové modely založené na umělé inteligenci. Současně vnímáme AI zejména jako další z nástrojů pro právníka vedle práce s komentáři, judikaturou či interními vzory. Převzetí aktivit se nicméně v současnosti bude týkat spíše okrajových záležitostí, jako je např. shrnutí time sheetů do zprávy pro klienta, či přípravy marketingových zpráv na základě podkladů,“ komentuje Jan Kubica, partner AK Moore Legal CZ, s tím, že umělá inteligence představuje pro právní kanceláře příležitost a zároveň impulz znovu promyslet své interní pracovní postupy.

AI musí být pod dohledem

Experti nicméně nabádají před potenciálními riziky využívání umělé inteligence v právní praxi. „V prvé řadě je nutné si uvědomit, jak jsou data poskytovatelem daného modelu dále zpracovávána, zejména zda dochází ke zpracování lokálně či dochází k odeslání dat třetí straně, a to vzhledem k rozlišení mezi zpracováním klientských a ne-klientských dat,“ vysvětluje Jan Kubica. „Zároveň je na místě obezřetnost ohledně výstupů AI, kdy nelze jednoznačně vyloučit, že AI může též uvádět nepravdivé informace,“ dodává.

Rychlejší práce s informacemi

Umělou inteligenci testují i v advokátní kanceláři Moore Legal CZ. „V současnosti testujeme systémy v rámci AK Moore Legal CZ, které vybírají z naší interní databáze relevantní kusy textu pro složení odpovědi, nebo systémy, které v rámci due diligence obdobně umožňují v rychlosti vyhledat relevantní pasáže pro určitý dotaz. Též právní psaní může být zajímavým způsobem podpořeno, např. pro navrhnutí zjednodušení určitého textu nebo pro generování možných protiargumentů k dané pozici – to vše vždy pod vedením a za plné kontroly daného právníka,“ popisuje Jan Kubica.

Regulace AI

Umělá inteligence je regulována celou řadu předpisů, ať už specificky zaměřených na AI či obecných, a to jak na národní, tak na evropské úrovni. „Při využití AI v právní praxi se samozřejmě uplatní mj. stavovské předpisy. Zároveň se další předpisy, a to zejména na evropské úrovni, chystají. Současnou, poměrně robustní, regulaci AI v rámci EU považujeme za správný směr,“ komentuje Jan Kubica.

O skupině MOORE Czech Republic

Poradensko-auditní a technologická skupina MOORE Czech Republic poskytuje svým klientům široké portfolio aktivit v 6 divizích – MOORE Advisory, MOORE Accounting, MOORE Audit, MOORE Academy, MOORE Technology a MOORE Legal. MOORE Czech Republic působí na trhu od roku 2011 a od roku 2020 je součástí nadnárodní sítě MOORE Global. MOORE Czech Republic zaměstnává téměř 300 specialistů a působí v 7 místech České republiky a na Slovensku.

Předností skupiny MOORE Czech Republic je schopnost propojovat oblast odborného poradenství s přímou realizací činností a projektů v praxi, čímž přilákala do svého portfolia nejen korporátní klienty, ale také kombinaci středně velkých společností a aktuálně se rychle rozvíjejících start-upů. Více informací o skupině MOORE Czech Republic naleznete na www.moore-czech.cz. 

O MOORE Global

MOORE Global je jedna z největších mezinárodních sítí auditorských a poradenských společností s více než 30 000 pracovníky ve více než 260 nezávislých firmách a 114 zemích. Renomovaná síť odborně zaměřených firem se jménem MOORE ve svém názvu vznikla již v roce 1907. Více podrobných informací je možné nalézt na internetové adrese www.moore-global.com.

Dell Technologies rozšiřuje nabídku AI řešení s cílem podpořit projekty bezpečné generativní umělé inteligence

Společnost Dell Technologies představuje nová řešení a služby, které zákazníkům pomohou rychle a bezpečně vytvářet lokální modely generativní umělé inteligence (GenAI), urychlí dosažení přínosů z této technologie a umožní novou úroveň automatizace.

Nová řešení Dell pro generativní umělou inteligenci staví na projektu Helix, který byl představen v květnu. Zahrnují IT infrastrukturu, počítače a profesionální služby a jejich smyslem je zjednodušit zavádění plnohodnotné GenAI s rozsáhlými jazykovými modely (LLM), přičemž nezáleží na tom, v jaké fázi tohoto procesu se zákazník nachází. Pomáhají podnikům všech velikostí a oborů se bezpečně transformovat a dosahovat lepších výsledků.

„Generativní umělá inteligence představuje inflexní bod, v němž dochází k zásadní změně jednak ve vývoji produktů, jednak ve výkonu práce,“ řekl místopředseda představenstva a provozní ředitel společnosti Dell Technologies Jeff Clarke v nedávném hovoru s investory. „Zákazníci užívají svá unikátní data a procesy k trénování masivních multifunkčních modelů se stovkami miliard parametrů, aby nalezli nové obchodní příležitosti, zvýšili produktivitu a podle toho přizpůsobili své fungování.“

„Generativní umělá inteligence může každému podniku pomoci transformovat data do inteligentních aplikací, které mu umožní řešit složité obchodní výzvy,“ řekl Manuvir Das, viceprezident divize Enterprise Computing společnosti NVIDIA. „Se společností Dell Technologies stavíme na naší dlouholeté spolupráci a pomáháme dalším společnostem k lepší obsluze jejich zákazníků, komplexní podpoře zaměstnanců a inovacím v rámci celého provozu.“

Rozsáhlé portfolio produktů Dell, včetně pracovních stanic Dell Precision, serverů Dell PowerEdge, škálovatelného úložiště Dell PowerScale, podnikového objektového úložiště Dell ECS a širokého spektra služeb poskytuje díky řešení pro generativní AI spolehlivé nástroje pro provoz GenAI kdekoli – od stolních počítačů po klíčová datová centra, edge prostředí a veřejné cloudy. Díky zvýšené poptávce v souvislosti s růstem investic do umělé inteligence mezi podniky po celém světě zaznamenává server Dell PowerEdge XE9680 nejrychleji rostoucí objem prodeje z celého portfolia Dell Technologies.

CyberAgent, japonská společnost zabývající se digitální reklamou, si vybrala servery Dell jako klíčovou IT infrastrukturu pro svůj vývoj generativní umělé inteligence a digitální reklamy. „Rozhodli jsme se pro servery Dell PowerEdge XE9680 vybavené grafickými procesory NVIDIA H100, které jsou optimalizovány pro aplikace generativní AI,“ řekl Daisuke Takahashi, architekt řešení CIU společnosti CyberAgent. „Oceňujeme také snadné použití nástroje pro správu Dell iDRAC pro bezpečnou místní i vzdálenou správu serverů.“

Ucelené řešení GenAI pro podniky

Ověřený design Dell pro generativní AI s technologií NVIDIA je předloha vytvořená ve spolupráci se společností NVIDIA, optimalizovaná pro urychlení implementace modulární, bezpečné a škálovatelné podnikové platformy GenAI.

Až dosud tradiční přístupy k vyhodnocování dat pomocí AI postrádaly schopnost škálovat a podporovat LLM tak, aby bylo možné získávat výsledky v reálném čase. Stejně tak chyběla cílená strategie, která by zajistila, aby byla data pro AI infrastrukturu snadno využitelná. Toto řešení pomáhá zákazníkům získávat kvalitnější, rychlejší a relevantnější předpovědi a rozhodnutí na základě vlastních dat.

Díky komplexnímu ověřenému přístupu k vyhodnocování dat mohou podniky rychle implementovat projekty GenAI, škálovat aplikace a transformovat procesy v klíčových oblastech, jako je interakce se zákazníky, tvorba a správa obsahu, vývoj softwaru nebo prodej.

Ověřené designy Dell jsou předem otestované a osvědčené konfigurace určené pro provoz generativní umělé inteligence založené na infrastruktuře Dell, jako je Dell PowerEdge XE9680 nebo PowerEdge R760xa, s možností výběru z grafických jednotek NVIDIA Tensor Core, NVIDIA AI Enterprise a NVIDIA NeMo se softwarem společnosti Dell. Zákazníci je mohou kombinovat s odolným a škálovatelným úložištěm nestrukturovaných dat včetně Dell PowerScale a Dell ECS. Infrastruktura je k dispozici prostřednictvím služby Dell APEX, která zákazníkům nabízí lokální nasazení s cloudovým modelem využívání prostředků a správy.

Služby přispívají k rychlejším a komplexnějším přínosům GenAI

Profesionální služby Dell poskytují široké spektrum nových možností, které zákazníkům pomáhají urychlit zavádění GenAI s cílem zvýšit provozní efektivitu a podpořit inovace.

Služby začínají zpracováním nové strategie GenAI, která popisuje případy použití s vysokou hodnotou a plán jejich realizace. Dell také nabízí komplexní implementační služby založené na svém ověřeném návrhu pro GenAI s technologií NVIDIA a adaptační služby, které platformu aplikují na konkrétní případy použití, jako je interakce se zákazníky nebo vytváření obsahu. Po začlenění nového řešení do činnosti podniku pomáhají škálovací služby společnosti Dell zlepšovat provoz prostřednictvím externě řízených služeb, školení nebo rezidentních specialistů.

„Řešení umělé inteligence společnosti Dell pomáhá podnikům správně zaměřit úsilí v oblasti GenAI a pomáhá zefektivnit provoz, protože zákazníci se snaží rychle dodávat produkty a služby pro specifické případy použití v různých odvětvích,“ řekl Ashish Nadkarni, viceprezident skupiny a generální ředitel pro celosvětový výzkum infrastruktury a BuyerView, IDC. „V éře inteligentní automatizace vychází společnost Dell Technologies vstříc organizacím, ať už jsou na cestě GenAI kdekoli, a pomáhá jim zajistit si úspěch ve stále inteligentnějším a technologiemi řízeném světě.“

Pracovní stanice Precision umožňují bezpečný vývoj GenAI na lokálním zařízení

Nejprodávanější pracovní stanice na světě Dell Precision umožňují vývojářům AI a datovým vědcům vyvíjet a ladit modely GenAI lokálně před nasazením ve velkém rozsahu. Pracovní stanice Precision – které pojmou až čtyři grafické jednotky řady NVIDIA RTX 6000 Ada – poskytují spolehlivost a výkon pro provoz softwarových rámců AI o 80 % rychleji než předchozí generace.

Integrovaný AI software Dell Optimizer se učí a reaguje na způsob práce uživatelů, zvyšuje výkon aplikací, zlepšuje síťovou konektivitu a zkvalitňuje zvuk. Nejnovější funkce umožňuje uživatelům mobilních pracovních stanic, kteří pracují s modely GenAI, zlepšovat výkon užívané aplikace a zároveň minimalizovat dopad na výdrž baterie.

Dostupnost

  • Ověřený design Dell pro generativní AI s technologií NVIDIA je v současné době celosvětově k dispozici prostřednictvím tradičních prodejních kanálů a Dell APEX.
  • Profesionální služby Dell pro generativní umělou inteligenci jsou v současné době k dispozici ve vybraných zemích.
  • Pracovní stanice Dell Precision (7960 Tower, 7865 Tower, 5860 Tower) s grafickými jednotkami NVIDIA RTX 6000 Ada budou celosvětově k dispozici začátkem srpna.
  • Nástroj pro optimalizaci pracovní zátěže Dell Optimizer bude celosvětově k dispozici na vybraných mobilních pracovních stanicích Precision od 30. srpna.

Další zdroje (v angličtině)

Další informace o využití umělé inteligence v řešeních Dell Technologies

Další informace o službách Dell Professional Services pro generativní umělou inteligenci

Další informace o pracovních stanicích Dell Precision

Blog: The Game-changing Potential of Generative AI

Blog: Deliver Faster Value With Dell Generative AI Solutions

O společnosti Dell Technologies

Společnost Dell Technologies pomáhá organizacím a jednotlivcům budovat jejich digitální budoucnost a transformovat způsob, jakým pracují, žijí a baví se.  Společnost poskytuje zákazníkům nejkomplexnější a nejinovativnější portfolio produktů a služeb pro datovou éru.

Copyright © 2023 Dell Inc. nebo její dceřiné společnosti. Všechna práva vyhrazena. Dell Technologies a Dell jsou ochranné známky společnosti Dell Inc. nebo jejích dceřiných společností.

Allegro.cz startuje a přináší 130 milionů nabídek šitých na míru českým zákazníkům

  • Allegro.cz se po svém spuštění nyní naplno rozbíhá, na platformě nakoupily již tisíce českých zákazníků.
  • Nová nákupní platforma nabízí českým spotřebitelům desetkrát více produktů než jakýkoli jiný e-shop na trhu.
  • Allegro staví na zkušenostech a odborných znalostech MALL i CZC a posouvá tak nabídku na další úroveň. MALL a CZC se stávají jedněmi z klíčových prodejců na Allegro.cz, čímž doplňují tisíce dalších ověřených českých i zahraničních značek, které společně zajišťují bezkonkurenční šíři nabídky za výhodné ceny.
  • WE|DO, Zásilkovna, DHL nebo DPD zajistí zákazníkům po celé České republice bezproblémové doručení.
  • Předplatitelé věrnostního programu Smart! mohou využít neomezené doručení i vrácení zboží zdarma u všech objednávek s minimální hodnotou 299 Kč.

Rádi bychom nyní české zákazníky pozvali k nákupům na allegro.cz – platformu, která byla vytvořena na míru jejich potřebám a klade si za cíl posunout úroveň jejich online nákupů ještě o kus dál. Spotřebitelé mohou procházet a srovnávat miliony nabídek zboží přímo na jednom místě a nakupovat tak pohodlněji než kdy dříve,“ komentuje Roy Perticucci, CEO společnosti Allegro. „Model online tržiště, který představujeme, podpoří růst české e-commerce a vytvoří živý ekosystém, z něhož budou těžit zákazníci i prodejci. Stavíme na zkušenostech a znalostech značek MALL i CZC a jsme přesvědčeni, že platforma motivuje díky svému pohodlí a výhodným cenám k online nakupování ještě více českých zákazníků.“

Od zboží denní spotřeby až po specializované produkty, zákazníci z České republiky mohou nyní na allegro.cz vybírat zboží napříč nejrůznějšími kategorii snadno a pohodlně pod jednou střechou. V katalogu produktů najdou vše od elektroniky, přes produkty z kategorie dům a zahrada, sport, cestování, auto-moto, módu a obuv, zdraví a krásu, dětský sortiment nebo knihy a média až po umění a sběratelské zboží. Celkem platforma disponuje až 130 miliony aktivních nabídek a nabízí desetkrát více produktů než kterýkoliv jiný český e-shop. Společnost zároveň připravila pro zákazníky řadu výhod zahrnujících bezplatné doručení a vrácení zboží, program pro ochranu kupujících či další speciální nabídky a akce.

Úplně prvním zbožím prodaným na Allegro.cz byla akční figurka z populárního filmu a komiksové série, české zákazníky nicméně na nové platformě nejvíce zajímá kategorie Dům a zahrada. Kromě kutilství však allegro.cz potvrzuje i další specifika českých spotřebitelů – každou třetí položkou zakoupenou v kategorii sport a cestování je totiž jízdní kolo či cyklistické doplňky, v sekci supermarket pak jednoznačně dominuje sortiment pro domácí mazlíčky, který tvoří v této kategorii 30 % všech nákupů.

Top kategorie a položky zakoupené na Allegru od spuštění platformy
Kategorie Nejčastěji kupované položky
1. Dům a zahrada příslušenství, sekačky na trávu, lůžkoviny a přikrývky
2. Elektronika kryty a obaly, kuchyňské potřeby a doplňky, vodní filtry
3. Zdraví a krása parfémy a parfémované vody, přípravky na barvení vlasů, koupelová a sprchová kosmetika

Seznamte se s největší e-commerce platformou v Česku

Model tržiště, který allegro.cz provozuje, umožňuje zákazníkům přístup k nabídkám tisíců individuálních prodejců na jednom místě, z nichž každý splňuje jednotné standardy služeb garantované poskytovatelem platformy – společností Allegro. Právě Allegro tak dohlíží na kvalitu celého nákupního procesu, bezpečnost každé uskutečněné transakce a zároveň poskytuje řadu doplňkových služeb, které posouvají nákupní zkušenost ještě o něco výš.

První marketingová kampaň Allegra napříč Českem začíná 31. července a má zákazníkům ukázat, jak snadné je na platformě najít vše, co zrovna potřebují. Počínaje nejširším výběrem produktů, nejlepšími cenami a spolehlivým doručením zajišťovaným ověřenými českými i zahraničními dodavateli: WE|DO, Zásilkovna, DHL a DPD, kteří společně nabízejí tisíce výdejních míst i kurýrní služby umožňující doručení zásilek až domů. Allegro tak nabízí nákupní zážitek plně přizpůsobený potřebám českých zákazníků.

Společnost si pro české spotřebitele připravila také program na bázi předplatného, který zajišťuje neomezené bezplatné doručování a vracení zboží, a to za měsíční poplatek 59 Kč, případně zvýhodněný roční poplatek 299 Kč. Pro jeho využití si stačí vybrat produkt s odznakem Smart!, kterým nyní disponuje více než 50 milionů nabídek. Výhody tohoto programu lze využít nejen při doručení na výdejní místa, ale také při doručení domů, které je dostupné u všech objednávek od jednoho prodejce s minimální hodnotou 299 Kč v případě výdejních boxů i výdejních míst a 499 Kč pro doručení domů.

Pro ty, kteří si chtějí zákaznický program vyzkoušet ještě předtím, než se stanou pravidelnými uživateli, je k dispozici zkušební verze, která zahrnuje 5 doručení zdarma během 6 měsíců – bez jakýchkoliv dalších nákladů. Program Smart! přitom zajišťuje nejen doručení zdarma, ale také přednostní vyřízení všech požadavků v rámci programu Allegro Protect do dvou pracovních dnů. Tento program chrání nakupující před případnými problémy po obdržení objednávky – např. v případě ztracené, neúplné, špatné či poškozené zásilky. Služba zajišťuje v takovém případě kompenzaci až do výše 100 000 Kč. Allegro tak spotřebitelům zaručuje, že případné potíže budou vyřešeny rychle, snadno a bez zbytečných starostí.

Jak začít objevovat Allegro?

Prostředí celé platformy je koncipováno tak, aby bylo pro zákazníky maximálně uživatelsky přívětivé – stačí jen přejít na web allegro.cz a začít procházet širokou nabídku prodejců napříč různými kategoriemi. Čeští spotřebitelé mohou na platformě nakupovat z pozice hosta nebo si zde mohou vytvořit vlastní uživatelský účet. Těm, kteří preferují mobilní nakupování, nabízí Allegro pokročilou mobilní aplikaci dostupnou pro systémy Android a iOS.

O Allegro Group

Allegro, vlastnící značky MALL, CZC a WE|DO, provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek. Model tržiště Allegro spočívá především ve zprostředkování prodeje převážně nových produktů obchodníků, zejména prostřednictvím modelu business-to-customer, a poskytuje evropským spotřebitelům snadný přístup k nabídkám z různých kategorií, mezi něž patří elektronika, dům a zahrada, sport a cestování, děti, auto-moto, móda a obuv, zdraví a krása, knihy, média, sbírky a umění.

Objevte nejkrásnější místa Slovenska: Takto vypadají objektivem nejlepšího fotomobilu současnosti

Zapomeňte na vzdálené destinace a vyrazte místo toho na dovolenou na Slovensko! Pokud patříte k milovníkům dobrodružství a krásných míst, oceníte slovenskou krajinu. Ta nabízí velké množství lokalit, které stojí za to je objevit. Své o tom ví i český profesionální fotograf a bloger Michal Petrů, známý jako @losmichalos. Ten se v rámci výhry v projektu Travedding zúčastnil umělecké expedice, na kterou si jako společníka vzal nový model Huawei P60 Pro, aktuálně nejlepší fotomobil na světě. S jeho pomocí zachytil nezapomenutelnou atmosféru a krásnou přírodu Slovenska.

Tatranský národní park

První zastávkou na dovolené na Slovensku je samozřejmě Tatranský národní park. Kromě dechberoucí přírody tu najdete i horské vrcholy, které jsou ideálním místem pro krásné portréty s pozadím jako z pohádky. Vyrazte na túru na Kriváň, který je symbolem slovenské hrdosti a duchovní síly. Překonat tento majestátní vrchol je snem mnoha turistů. Huawei P60 Pro vám umožní uchovat krásu tohoto místa včetně vašich emocí spojených se zdoláním vrcholu. Výkonný fotoaparát Huawei P60 Pro zachytí každý detail vašich dobrodružství, a to i v náročných světelných podmínkách. Nechejte smartphone zachytit západ slunce, který pohladí oči i duši.

Základem dobré portrétní fotografie je z mého pohledu zachycení emocí. A emoce se nejlépe zachycují, když o vás nikdo neví. Takže použití teleobjektivu je v tomto případě i velkou výhodou a P60 Pro poskytuje tak dobré výsledky, že mi mnoho í přátel – profesionálních fotografů – psalo, že takto se s telefonem fotit nedá. Ale dá! Velmi dobré portrétové fotografie si pamatuji už od modelu Huawei P10 a s každým dalším nástupcem se kvalita skokově zvyšuje,“ hodnotí Michal Petrů.

Slovenský ráj

Pokud toužíte po dobrodružství, Slovenský ráj je ideální volbou. Propletené chodníky, úzké rokliny a vodopády nabízejí nezapomenutelné zážitky. Navíc s režimem makro fotografování na Huawei P60 Pro zaznamenáte i ty nejmenší detaily či kapky vody. S jeho pomocí lehce vytvoříte sérii revolučních makro záběrů, které by vám záviděl leckterý profesionál. Potěšte své přátele a rodinu úchvatnými záběry ze skrytých koutů Slovenského ráje.

„Jednou ze zajímavostí, kterou ocení mnozí fotografičtí nadšenci, je krásné vykreslování „hvězdičky“ při fotografování nebo filmování scény se sluncem při použití hlavního objektivu. Donedávna to bylo doménou jen profesionálních zrcadlovek, a to při dodržení správného nastavení clony,“ komentuje autor fotografií.

Dobšinská ledová jeskyně

V horkých letních dnech se v rámci ochlazení vyplatí navštívit i největší ledovou jeskyni na Slovensku. I tady oceníte schopnosti Huawei P60 Pro, který je právem považovaný za krále fotografií ve zhoršených světelných podmínkách. Je proto ideálním společníkem právě na toulky pod zemí. Záběry zevnitř jeskyně vás ohromí a stanou se živou vzpomínkou na nezapomenutelný výlet.

„Teleobjektiv na fotoaparátu P60 Pro je skutečně dokonalým nástrojem, který dokáže přeměnit představu o fotografii, kterou chcete vytvořit, na skutečnost – a to bez ohledu na světelné podmínky,“ pochvaluje si fotograf a dodává: „Během mnoha let aktivního cestování a fotografování jsem měl možnost vyzkoušet nespočetné množství modelů různých značek, ale nikdy se nepřiblížily k podobným výsledkům, proto už víc jak šest roků používám na fotografování modely Huawei.“ 

Vlkolínec

V rámci cestování po Slovensku máte teď možnost cestovat i v čase, a to právě návštěvou malebné vesničky Vlkolínec. Tento kulturní poklad je dokonce zapsán v UNESCO. Už na první pohled vás vesnička přenese do minulosti svou jedinečnou lidovou architekturou a tradicemi, které jí dodávají výjimečnou atmosféru. S pomocí hlavního ultrasvětelného fotoaparátu Huawei P60 Pro zachováte autentičnost a krásu v každém záběru.

„Mnoho lidí se mě ptá, zda je mezi telefony na vrcholu prestižního žebříčku DXOMARK nějaký významný rozdíl. Při testování aktuálního krále mobilní fotografie, modelu P60 Pro, jsem často odpovídal, že tu je pro mě po dlouhé době konečně obrovský krok vpřed, a nejen drobné změny, které většina lidí nemá velkou možnost postřehnout. P60 Pro je všestranný nástroj do kapsy – dokonalé portréty, úchvatné makro záběry, časosběrné snímky, noční scény, krajiny a mnoho dalšího, a to všechno bez potřeby složitého nastavování – o vše se postará automatický režim s umělou inteligencí. Jsem velmi zvědavý, jaká vylepšení přinesou budoucí modely Huawei, protože jejich vlastní laťka je teď nastavená vážně vysoko,“ dodává za závěr fotograf.

Slovensko nabízí dovolenou plnou pestrých zážitků a Huawei P60 Pro bude váš věrný společník na cestě za objevováním jeho krás. Stačí vyrazit za dobrodružstvím a objevovat místa, která vám dokáží, že dovolená na Slovenskou je opravdovým zážitkem.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK 

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Správný zvuk na všech místech. Axis uvádí software pro správu multisite audiosystémů

Společnost Axis Communications představila AXIS Audio Manager Center, hybridní cloudovou službu založenou na předplatném, která slouží k intuitivní správě multisite audiosystémů. Uživatelé nyní můžou v jednom centrálním ovládacím panelu nastavovat, kontrolovat, spravovat a aktualizovat všechny své audiosystémy i zařízení v různých lokalitách a také vzdáleně spravovat vysílaný obsah, což minimalizuje práci se zajištěním správného poslechu.

Síťové audiosystémy umožňují firmám nebo institucím efektivně komunikovat se zaměstnanci i zákazníky, přirozeným způsobem jim předávat různé okamžité informace, varovná hlášení a bezpečnostní pokyny nebo vytvářet správnou atmosféru s pomocí reprodukované hudby na pozadí. Tyto systémy mají bezesporu mají celou řadu výhod, ale jejich správa může být časově i finančně dost náročná, například kvůli častým a neočekávaným změnám nebo potřebě rychlé reakce na různé situace.

AXIS Audio Manager Center – řízení zvuku po celém světě

Audiořešení Axis se vyznačují flexibilní architekturou, která umožňuje systém plně přizpůsobit potřebám všech uživatelů. Software správy audia AXIS Audio Manager Center centralizuje ovládání všech audio systémů, které můžou někdy zahrnovat i tisíce různých lokalit. Veškerou konfiguraci lze provádět tak, aniž byste museli být fyzicky přítomni v místě instalace, tedy vše nastavíte vzdáleně přímo ve svém prohlížeči prostřednictvím jediného zabezpečeného přihlášení a s použitím lokálních rozhraní AXIS Audio Manager Edge. Jednotlivé lokality jsou uspořádány intuitivně, a tak můžete snadno a rychle naplánovat nebo distribuovat zvukové oznámení, hudbu na pozadí, reklamy a další informace přímo do vybraných míst a zón.

Protože je software navržený pro podniky s pobočkami po celém světě, umožňuje automatické plánování v různých časových pásmech a různých provozních dobách pomocí jediné akce. Například zvukové oznámení 10 minut před koncem otevírací doby se ve všech prodejnách nastaví automaticky podle časového pásma a aktuální provozní doby v dané prodejně.

Centralizací správy audiořešení se snižují rizika možného selhání a také náklady na správu jednotlivých lokalit. Flexibilní správa uživatelů umožňuje také snadno centrálně nastavovat a rekonfigurovat oprávnění přístupu do systému pro jednotlivé lidi nebo skupiny podle regionu nebo jejich nastavené role. Díky tomu si každá organizace může zvolit správnou úroveň místního řízení podle svých potřeb a preferencí. Zatímco hybridní cloudové řešení je zásadní pro stabilní výkon, monitoring stavu celého systému a zabezpečený vzdálený přístup umožňují efektivně řešit i lokální problémy.

Mezi klíčové vlastnosti AXIS Audio Manager Center patří:

  • centrální správa tisíců lokalit;
  • multisite plánovač;
  • kontrola funkčnosti systému;
  • nastavení oprávnění různým uživatelům;
  • vestavěný zabezpečený vzdálený přístup.

Zatímco AXIS Audio Manager Center slouží k podpoře větších a pokročilejších systémů, samostatně zůstává k dispozici také menší bezplatná aplikace s omezenou sadou funkcí AXIS Audio Manager Edge, která je přímo součástí operačního systému audiozařízení Axis a je určena k malým až středním instalacím.

Jak funguje AXIS Audio Manager Center se můžete podívat v krátkém videu:

https://www.youtube.com/watch?v=C3YLhEDJWvo 

O společnosti Axis Communications

Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí řešení, která zvyšují úroveň zabezpečení a zlepšují procesy v podnikání. Jako světový leader v oblasti síťových technologií nabízí společnost Axis řešení videodohledu a řízení přístupu, interkomy a audiosystémy. Tato řešení jsou ještě efektivnější díky inteligentním analytickým aplikacím a vysoce kvalitním školením. V současnosti má Axis přibližně 4 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování řešení zákazníkům spolupracuje s technologickými partnery a systémovými integrátory z celého světa. Společnost byla založena v roce 1984 a sídlí ve městě Lund ve Švédsku. Více informací o společnosti Axis najdete na webové stránce www.axis.com.

Analýza: kvalita DDoS útoků na české firmy výrazně vzrostla

Počet i intenzita DDoS útoků na české firmy v červnu výrazně vzrostly. Kromě již déle trvajícího nárůstu intenzity jednotlivých útoků se objevily i sofistikované útoky, které nebyly založeny na síle, ale využívaly známé slabiny síťových zařízení. Vyplývá to z pravidelné měsíční analýzy statistik provozu služeb FlowGuard české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost a síťovou infrastrukturu.

„V červnu jsme zaznamenali specifický útok na slabinu starších verzí některých síťových zařízení. Útok vedl k jejich restartování, jehož důsledkem docházelo k výpadku služeb v řádu několika minut. Protože útok postihoval ve stejný čas i záložní zařízení, mohl mít opravdu vážné následky. Využíval přitom známé slabiny, jednalo se tak o sofistikovanou aktivitu. Jedinou prevencí před takovým útokem je dodržování upgradů všech zařízení v síti,“ říká Jaroslav Cihelka, expert na kybernetickou bezpečnost a spolumajitel společnosti ComSource.

Již několik měsíců v řadě roste intenzita jednotlivých útoků. Ty v některých případech dosahují intenzity i přes 100 Gbps, tedy i tisíckrát více, než je kapacita běžného firemního připojení. I několikaminutový útok na servery tak zajistí nedostupnost služeb či internetových stránek. V posledním měsíci nicméně poklesl počet míst a zařízení, ze kterých útoky probíhají – počet zdrojových IP adres podílejících se na útocích se vrátil na lednovou úroveň.

Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti ComSource se v červnu počet zemí, ze kterých na firmy a instituce v České republice útoky mířily, přiblížil hodnotě 200. Nejvíce útoků bylo po čtyřměsíčním kralování Asie z Evropy, žebříčku intenzity útoků kralovala poprvé po dlouhé době Jižní Amerika. Z pohledu zemí bylo stejně jako v květnu nejvíce útoků z USA. Nejintenzivnější útoky směřovaly z Brazílie. Celkový objem odfiltrovaného škodlivého provozu v červnu oproti předchozímu měsíci výrazně vzrostl. 

O FlowGuard

Detekční zařízení FlowGuard vzniklo v laboratořích společnosti ComSource. Funguje na principu rozpoznání potenciální hrozby již v toku dat mířících na síť a jeho vyčištění od nežádoucího provozu. Organizacím pomáhá detekovat všechny druhy DDoS útoků. Blokuje data z podezřelých zdrojů, a přitom nezasahuje do běžného provozu jejich sítě. Díky strojovému učení FlowGuard neustále zvyšuje svou efektivitu a naddimenzovaná kapacita čistícího centra zaručuje spolehlivost v každé situaci.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Písku a v Bratislavě.

Sony a Ben Cristovao spojují síly

Společnost Sony dnes s radostí oznámila partnerství s hudebníkem Benem Cristovao. Ten se stává oficiálním ambasadorem Sony pro rok 2023 a navazuje tak na vzájemnou dlouholetou spolupráci na řadě kreativních projektů, především pro kategorii audio produktů Sony.

„Jsme velice rádi, že můžeme v letošním roce s Benem spolupracovat ještě intenzivněji, než tomu bylo doposud. Benova kreativita a vášeň pro to, co dělá, pro nás v Sony byly vždy velice inspirativní. Věříme, že společné projekty, které na tento rok plánujeme, budou bavit jak fanoušky Bena, tak i naše zákazníky,“ říká Daniel Novák, Sony Brand Activation Manager pro Českou republiku a Slovensko.

Rok 2023 je pro Bena velice nabitý, kromě projektů v rámci partnerství se Sony ho čeká i celá řada koncertů, které vyvrcholí velkolepou show 10. listopadu 2023, kde se po roce vrací do O2 areny. Tomu však bude předcházet vydání očekávaného nového alba JENTAK, na kterém se mimo Bena představí i celá řada českých a slovenských interpretů.

“Dlouhodobě vnímám značku Sony jako silnýho parťáka v oblasti audia. Od malých sluchátek, který mám s sebou na cestách neustále, po komfortní bluetooth reproduktory, který využívám pro chill na terase s kámošema, během tréninků i při natáčení klipů. Produkty Sony jsou za mě nejen technologicky, ale i designově na velmi vysoký úrovni,” říká Ben.

Aktuálně Ben se Sony představil novou generaci vlajkových skutečně bezdrátových sluchátek WF-1000XM5, v minulosti se podílel například na propagaci sluchátek Linkbuds S, které díky svému pohodlí, kompaktnosti a odolnosti vůči potu a stříkající vodě cílí především na mladé aktivní lidi, nebo přenosného reproduktoru SR-XP500, který dokáže vytvořit párty zvuk v jakýchkoliv podmínkách. Spolupráci posiluje i vzájemný pozitivní vztah k udržitelnosti a ohledu na životní prostředí, který Sony manifestuje ve svém globálním plánu Road to Zero, v jehož rámci Sony pro své výrobky používá například speciální recyklovaný plast a zároveň eliminuje používaní plastů pro obaly svých produktů. 

O Sony Corporation

Společnost Sony Corporation je zábavní společnost, jež staví na preciznosti a jedinečnosti svých technologií a zodpovídá za elektronické výrobky a řešení (EP&S) ve skupině Sony. Řídí se základními filozofiemi Kando a Anshin. Cílem společnosti je prostřednictvím svých produktů a kreativity probudit emoce u samotných spotřebitelů i firem a zároveň jim dát pocit, že se produkty staly jejich neodmyslitelnou součástí a mohou si tak kousek unikátnosti vychutnat každý den – od domácí zábavy, zvuku a hudby, fotografie a spotřební elektroniky až po mobilní komunikace. Další informace jsou k dispozici na: http://www.sony.net/

Exit mobile version