Applifting spouští inkubátor Fintech Booster. Začínajícím fintechům pomůže nastartovat byznys

Vykřesat z pouhého nápadu plnohodnotnou firmu – v tom začínajícím fintechům pomůže nový inkubátor Fintech Booster českého studia Applifting. Projekt Appliftingu je určen všem zakladatelům, kteří zatím mají pouze představu o startupu, případně svůj nápad v minulosti neúspěšně validovali. Součástí programu je intenzivní mentoring – jak online pro mimopražské účastníky, tak i osobně v pražských kancelářích Appliftingu. Na závěr Fintech Boosteru se startupy představí síti investorů a předním partnerům Visa, Deloitte či Česká spořitelna prostřednictvím svého programu SeedStarter. Ty nejlepší projekty budou mít možnost postoupit do akcelerační fáze. Projekt odstartuje 27. září a přihlášky do něj mohou zájemci podávat na webu Fintech Booster až do 30. srpna.

„Fintech nás v Appliftingu baví a v minulosti jsme aktivně přispěli k rozvoji různých projektů v této oblasti. Je to zajímavý obor, v němž dnes vzniká obrovské množství nápaditých projektů. Ve střední Evropě však nemají k dispozici žádné inkubační nebo akcelerační programy, které by byly zaměřené přímo na fintech. Proto jsme přišli s nápadem Fintech Boosteru coby programu, ve kterém zakladatelům pomůžeme s validací jejich nápadu a následně i s vývojem aplikace,“ komentuje Jiří Ettler, head of Fintech Booster.

České vývojářské studio Applifting spouští první ročník svého nového inkubátoru a akcelerátoru Fintech Booster, s nímž cílí na zakladatele fintechových startupů v raných fázích. Tedy na projekty, které jsou ve fázi nápadu či svůj rozjezd právě řeší. Foundeři ze střední a východní Evropy mohou přihlášky do programu posílat do 30. srpna, přičemž účast ve Fintech Boosteru je zdarma.

„Mimo samotný vývoj softwaru chceme české startupové komunitě dávat i něco navíc. Proto pořádáme eventy nebo přednášíme na různých konferencích. Jsem rád, že se Jirka s týmem právě do tohoto projektu pustili a že mohou mladým fintechům na začátku jejich cesty předat naše know-how a pomoci jim v rychlém startu,“ říká Vratislav Kalenda, spoluzakladatel a CEO Appliftingu.

Z nuly na sto za tři měsíce

Cílem inkubátoru Fintech Booster je formou úkolů a mentoringových sezení pomoci zakladatelům zorientovat se ve startupovém světě jak po stránce produktu samotného, tak i s kroky, které předcházejí založení startupu. Mentoři účastníky naučí pohybovat se ve startupovém prostředí, s nastavením byznys modelu a managementu nebo také s marketingovou strategií.

Inkubátor Fintech Booster odstartuje 27. září v Praze zahajovacím dvoudenním workshopem Boostcamp. Samotný program pak potrvá 10 týdnů. Přihlášené projekty z Prahy a blízkého okolí budou moci po celou dobu inkubace využívat prostory studia pro mentoring a konzultace se zkušenými appliftery. Zahraniční startupy se budou moci programu účastnit vzdáleně online. Protože Fintech Booster začíná nejprve inkubací nápadů, není při přihlášení nutné mít založenou společnost. Program zakončí 8. prosince prezentace zúčastněných projektů odborné porotě. Ty nejlepší postoupí do druhého kola, kterým je akcelerátor. V něm Applifting mladým projektům pomůže s praktickým vývojem aplikací.

„Akcelerovat špatný nápad je ztráta času, energie i financí. Proto Fintech Booster začínáme inkubací, ve které si s foundery definujeme nápad jejich projektu a zda má projekt potenciál uspět na trhu. Jen ty nejlepší nakonec postoupí do druhé fáze akcelerace, v níž se zaměříme na praktický vývoj aplikace. Zároveň plánujeme jak inkubátor, tak i akcelerátor v budoucnu opakovat, a tím každý rok podporovat zajímavé projekty,“ doplňuje Ettler.

Mladé fintechy se silnou podporou

Inkubátor a akcelerátor Fintech Booster studia Applifting získal podporu společností, které samy s akcelerátory mají bohaté zkušenosti. Podporu programu tak přislíbily Deloitte, ČS Seed Starter a Visa.

„Naše společnost podporuje podnikání a inovace v řadě oblastí. Fintech je pro nás zcela přirozený segment, kde můžeme jak čerpat inspiraci, tak pomáhat. Rádi se podílíme na úspěšných příbězích technologických firem, což nás motivuje být součástí programu Fintech Booster, který má shodné cíle s těmi našimi, tedy rozvíjet a podporovat v úspěchu dobré fintechové projekty,“ komentuje za Seed Starter České spořitelny Jiří Skopový.

„Česká finanční scéna poskytuje služby světové úrovně. Máme u nás výborné produkty a hlavně špičkové experty. Chceme, aby tento našlápnutý finanční trh dokázal maximálně těžit ze společných synergií, a proto jsme se rozhodli do projektu Fintech Booster aktivně zapojit. Budeme podporovat lokální ekosystém skrz sdílení expertizy z tuzemska i ze zahraničí a propojíme komunitu ambiciózních fintechů se zavedenými finančními institucemi,“ komentuje Ivo Apetauer, vedoucí týmu specializujícího se na fintech v oddělení poradenských služeb společnosti Deloitte Česká republika.

Studio Applifting se v minulosti podílelo na vývoji řady fintechových aplikací pro mobilní či cloudové bankovnictví Erste Group Bank a mimoto stálo za vznikem aplikace BankID, kterou využívají české banky. Zkušenosti má české studio také na poli inkubátorů. Ve svém interním programu Voyager pomáhá applifterům s rozjezdem vlastních projektů pod záštitou mateřské společnosti. Z tohoto inkubátoru vzešel například projekt GetSnack pro správu firemních snack barů nebo web Dostupnost-léků.cz.

Více o Appliftingu

Applifting je české vývojářské studio, které vytváří software a aplikace na míru pro přední tuzemské i zahraniční společnosti. Podle žebříčku Deloitte Fast 50 za rok 2020 jde o osmou nejrychleji rostoucí firmu v České republice a 22. ve střední Evropě. Applifting stojí na unikátním principu naprosté otevřenosti. Každý applifter může ovlivňovat směřování firmy i výběr projektů. Všichni navzájem znají výši svých platů a vědí, co musí udělat pro to, aby se profesně i finančně posunuli. Také proto patří mezi tzv. tyrkysové firmy, pro něž je na prvním místě spokojenost zaměstnanců a klientů, zisk je pouze nástrojem pro dosahování vyšších cílů. Mezi hlavní klienty studia patří Jablotron, Komerční banka a mateřská společnost České spořitelny Erste Group. Applifting vznikl v roce 2014 jako garážový projekt Filipa Kirschnera a Vratislava Kalendy a od té doby se rozrostl na více než 170 pracovníků.

The First Descendant vyjde s podporou NVIDIA DLSS 3

The First Descendant se připojuje ke stále se rozšiřujícímu seznamu her podporujících DLSS 3. Kooperativní střílečku s RPG prvky vytvořilo studio Nexon Games v Unreal Engine 5 a k dispozici bude zdarma.

Hráči se vtělí do role Descendantů a budou mít za úkol bránit svůj kontinent Ingris proti invazi. K dispozici jsou jim různé postavy s jedinečnými dovednostmi, mohou se těšit na volný pohyb s využitím drapáků i rozmanité střelné zbraně.

NVIDIA DLSS se tento týden objeví i v dalších hrách:

Doporučené odkazy:

DLSS – týdenní přehled na GeForce.com: https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/first-descendant-nvidia-dlss-3

(Video) The First Descendant DLSS trailer: https://youtu.be/iO2VCWgyYEY

iSTYLE otevírá čtvrtou Apple Premium Partner prodejnu. Na Černý Most láká MacBookem Air za 19 990 Kč

Rozšířená prodejní plocha, široká nabídka příslušenství, prémiový zákaznický zážitek z nákupu i praktická školení. Společnost iSTYLE otevírá v pražském Centru Černý Most novou prodejnu s nejvyšším statusem Apple Premium Partner, která má ambici se svým konceptem co nejvíce blížit ikonickým legendárnímu Apple Store. Prodejna bude slavnostně otevřena v pátek 18. srpna 2023 a zákazníkům nabídne mimořádné slevové akce. Čekat na ně tak bude například MacBook Air za 19 990 Kč a řada dalších nabídek.

Nová Apple Premium Partner (APP) prodejna je v pořadí již čtvrtou, kterou iSTYLE s tímto statusem v České republice otevře. Navazuje tak na úspěch poboček v pražských centrech Chodov a Palladium a také brněnské Vaňkovce. iSTYLE, který je největším partnerem Apple ve střední Evropě, tak pokračuje ve své snaze přiblížit zážitek podobný nákupu v Apple Store co největšímu počtu českých zákazníků. Kromě prémiového designu prodejny a vysokého standardu nabízených služeb se návštěvníci mohou těšit i na pravidelná školení, které mají za cíl uživatelům předávat zajímavé tipy a triky a práci s Apple zařízeními.

Apple Premium Partner prodejny, které jsme v posledních měsících otevřeli, se u zákazníků těší velkému zájmu a na prodejních číslech i návštěvnosti prodejen je vidět, že lidé další posun v kvalitě nabízených služeb jasně vnímají. O to jsme motivovanější tyto nové standardy dostávat do dalších lokalit, jako je právě Centrum Černý Most. Zákazníci se při otevírače mohou těšit nejen na zajímavé slevy, ale také na řadu praktických školení, která je provedou např. pořizováním portrétů iPhonem, využíváním MacBooku při studiu nebo personalizací uživatelského prostředí v iOS 14,“ láká na otevření prodejny General Manager společnosti iSTYLE Vít Goluch.

Prodejna v Centru Černý Most se nachází v přízemí, v prostorech stávající prodejny nedaleko kavárny Starbucks, přičemž prodejní plocha byla zvětšena na 172 m2. Na zákazníky čeká zcela nový design prodejny, kde většinu plochy zaujímá Apple showroom s produkty k vyzkoušení včetně bohaté nabídky příslušenství. Přímo v prodejně je k dispozici proškolený personál i expresní autorizovaný servis. Firemní klienti mohou navíc využít B2B koutek zaměřený především na potřeby malých a středních firem, kde jsou specialisté iSTYLU zákazníkům připraveni pomoci nejen s nákupem, ale také s financováním a celkovou implementací zařízení do firemního provozu.

V den otevření na zákazníky čeká řada mimořádných slev. Na místě budou moci zakoupit například MacBook Air M1 s úhlopříčkou 13,3″ za pouhých 19 990 Kč, MacBook Pro 16“ za 43 990 Kč, iPhone 14 Pro za 26 490 Kč nebo dostupný iPhone SE již za 10 990 Kč. Zákazníky potěší také 10% sleva na všechny nezlevněné počítače včetně nejnovějšího 15palcového MacBooku Air. Všichni návštěvníci ve frontě se navíc budou moci občerstvit díky kávě ze Starbucks.

Společnost připravuje další otevření nových prodejen, nejvyšší status Apple Premium Partner bude například v budově Zahy Hadid v novém komplexu Masaryčka . Dále iSTYLE připravuje otevření nového obchodního prostoru v OC Šestka. Aktuálně společnost v Česku disponuje sítí 10 prodejen – v Praze, Brně, Ostravě a Ústí nad Labem.

O společnosti:

iSTYLE (člen skupiny Midis) je největším partnerem společnosti Apple v CEE. První pobočka v Česku byla založena v roce 2006 a vůbec první obchod iSTYLE byl otevřen již v roce 1999. Nyní má společnost více než 100 obchodů, z nichž 58 se nachází v EU a 16 na Blízkém východě. Sesterská společnost K-Tuin ve Španělsku disponuje sítí dalších 53 prodejen. Obrat iSTYLE (společně se španělským K-Tuin) v roce 2022 překročil 1 miliardu dolarů. Obrat českého iSTYLE zároveň za stejný rok přesáhl 3,2 miliardy Kč. V České republice má iSTYLE aktuálně 10 prodejen, které se nacházejí v Praze, Brně, Ostravě a Ústí nad Labem.

Pohostinství už dohání dobu před pandemií. Počet hostů roste a daří se doplňkovým službám, ukazují data Mews

Do ubytovacích zařízení se vrací hosté, rostou také integrace softwaru třetích stran či oblíbenost doplňkových služeb. Tyto a mnohé další trendy popisuje český scaleup Mews, přední cloudový poskytovatel služeb v oblasti pohostinství, ve svém datovém reportu za druhou polovinu loňského roku. Průzkum srovnává data s rokem 2019 a zúčastnilo se ho 3 500 aktivních ubytovacích zařízení, která využívají platformu Mews, z 85 zemí světa. „Údaje v pohostinství za rok 2022 jsou více než povzbudivé. Tradiční ukazatele jako obsazenost a tržby za dostupný pokoj (RevPAR) a průměrná denní sazba (ADR) vypadají pozitivně, zatímco touha po konektivitě a technologiích roste,“ komentuje výsledky průzkumu Richard Valtr, zakladatel Mews.

V roce 2022 se pohostinství víceméně vrátilo k normálu a data se začínají opět přibližovat hodnotám před pandemií. Hodnoty obsazenosti pokojů překonaly v srpnu a prosinci 2022 rok 2019 a například francouzské ubytovací služby mají konzistentně o několik procent vyšší obsazenost v druhé polovině loňského roku oproti roku 2019.

„Lze předpokládat, že mezera mezi obsazeností v roce 2019 a 2023 by mohla zmizet úplně. Tržba za dostupný pokoj byla v loňském roce o 92 % vyšší oproti roku 2021 a průměrná denní sazba o 34 % vyšší,“ říká Valtr. Rekordní ADR ve spojení s obsazeností, která zároveň vytváří vyšší RevPAR, je podle něj prakticky na úrovni roku 2019. „Tento trend platí pro všechny typy nemovitostí od hostelů přes hotely až k apartmánům, což vypovídá o tom, že vlastníci po celém světě generují za své prostory vyšší příjmy,“ komentuje výsledky zakladatel platformy.

Pohostinství stále více spoléhá na technologie

„Vzhledem k pozitivním trendům v oblasti příjmů a obsazenosti v jiných oblastech lze říci, že hotelové technologie jsou významným pomocníkem při automatizaci opakujících se úkolů a umožňují efektivní správu ubytovacích zařízení s menším počtem zaměstnanců,“ dodává Josef Starýchfojtů, CTO Mews. Ve všech nemovitostech běžících na Mews bylo během druhé poloviny roku 2022 připojeno 3 432 integrací, což je o 157 více než v první polovině roku. Meziročně se jedná o 36% nárůst. Nejčastěji instalovanými integracemi jsou Google, Booking.com, SiteMinder, Lightspeed či OTA Insight a nejoblíbenější kategorií integrací je distribuce.

Ačkoli průměrný počet zaměstnanců v hotelech zůstal stejný, a to na čísle 16, jejich průměrný počet v apartmánech a ubytovnách se zvýšil. Počet členů personálu v jednotlivých regionech vykresluje různorodý obrázek, přičemž některé týmy se rozšiřují a jiné se stále zmenšují. Údaje o regionálních zaměstnancích jasně ukazují, že ačkoli je pohostinství celosvětovým odvětvím, nemovitosti pořád podléhají geografickým mikroprostředím a ubytovací zařízení se stále více spoléhají na technologie, aby vykompenzovaly nedostatek zaměstnanců.

Stále oblíbenější v pohostinství jsou doplňkové služby. V loňském roce generovala ubytovací zařízení tržby ve výši 24 milionů eur pouze z doplňkových služeb přes platformu Mews. Konkrétně se jedná například o parkovací místa, konferenční místnosti či pronájem kol. Využití dalších rezervovatelných služeb se ve druhém pololetí 2022 zvýšilo o 35 %. Neustálý nárůst nových rezervovatelných služeb ukazuje, že hoteliéři usilují o diverzifikaci příjmů a maximalizaci svých prostor bez negativního dopadu na provozní efektivitu. Mezi nejrychleji rostoucí oblasti patří členství, které by mohlo být jedním z největších trendů roku 2023.

Zákazníci jeví větší zájem o přímé rezervace

Rezervační lhůta se v roce 2022 vrátila na úroveň roku 2019 a mezi rezervací a příjezdem je v průměru 31 dní. Průměrná rezervační lhůta v první polovině loňského roku činila 25 dní a růst ročního průměru zpět na 31 dní ukazuje, že cestující měli v průběhu druhého pololetí větší důvěru v cestování. Pro hoteliéry to znamená, že jsou schopni generovat více rezervací s předstihem a mohou se méně zaměřit na zaplnění pokojů na poslední chvíli. Míra stornování ve druhém pololetí loňského roku také mírně poklesla, a to na 31 %, což je o 3 % více než v roce 2019.

Podíl přímých rezervací je v hotelech výrazně nižší než v hostelech nebo apartmánech – to znamená, že ubytovací zařízení stále lépe přesvědčují hosty, aby si rezervovali ubytování prostřednictvím jejich webových stránek. Tato skutečnost může být podle Valtra způsobena několika faktory, mezi něž patří zdokonalení procesu rezervace přes rezervační systém, lepší marketing, který přivede více hostů na webové stránky hotelů (včetně vyhledávače Google Hotel Search), a větší informovanost hostů o výhodách přímé rezervace.

Více o Mews

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Umí mimo jiné přijímat platby, řešit kompletní management hotelu včetně personálu, a především pak podporuje připojení na vlastní API, takže se může jakákoli jiná služba v případě zájmu se systémem propojit. Platformu dnes využívá na 3 500 ubytovacích zařízení v 85 zemích po celém světě. Společnost Mews vznikla v Praze a v současnosti má sídlo v Amsterdamu. Kromě toho má kanceláře také v Londýně, Bruggách, New Yorku a dalších městech. Součástí týmu Mews je více než 800 lidí. V investičních kolech A, B a C získal scaleup Mews celkem 225 milionů dolarů. Kromě toho získal na konci roku 2021 také strategickou investici od giganta Salesforce a v létě 2022 uvedl Mews for Salesforce, první nativní integraci mezi systémem pro správu nemovitostí a platformou pro řízení vztahů se zákazníky.

Kam se vydá svět mobilního fotografování? vivo naznačuje budoucí inovace

Společnost vivo představila své nejnovější projekty z oblasti fotografování. Odhalila periskopický objektiv s novými standardy „Vario-Apo-Sonnar“, vyvinutý ve spolupráci se společností ZEISS pro tvorbu vysoce kvalitních makro snímků, a novou generaci vlastního zobrazovacího čipu V3. Tento nejmodernější 6nm čip kromě nejnovější technologie algoritmů pro zvýšení kvality obrazu přinese i režim 4K Cinema Portrait Mode a nové možnosti 3D zpracování.

S cílem poskytnout uživatelům věrnou reprodukci toho, co vidí lidské oko, rozšiřuje vivo odborné znalosti značky v oblasti optiky, výpočetní techniky a algoritmů a dosahuje zobrazovací schopnosti srovnatelné s profesionálním fotografickým vybavením. To je umožněno špičkovými obrazovými čipy, algoritmy a rozšiřováním technologických hranic ve spolupráci s předními společnostmi v oboru, jako jsou ZEISS, MediaTek a Sony.

Periskopický objektiv pro mimořádně vysoké rozlišení a kvalitu zoomu

Dlouhodobá spolupráce společnosti vivo s průkopníkem v oblasti optiky, společností ZEISS, se osvědčila a vedla k několika inovacím u řady X. Nyní společnosti vivo a ZEISS oznámily periskopový design objektivu s novými standardy „Vario-Apo-Sonnar“. Konstrukce APO je považována za nejlepší možné řešení pro kontrolu kvality chromatické aberace, poprvé bude navíc přizpůsobena mobilnímu zobrazovacímu systému, což zajistí vysoce výkonný zoom. Technologie plovoucí skupiny čoček v periskopickém objektivu dále přináší mimořádně vysoké rozlišení a lepší zaostřovací schopnosti, které uživatelům umožňují dosahovat vynikajících makrosnímků. Současně disponuje také jemným efektem bokeh, který umožňuje ještě více zdůraznit fotografovaný objekt.

Ostrost obrazu díky povrchové úpravě ZEISS T*

Společně vyvinutý systém zadních fotoaparátů vivo řady X s technologií ZEISS T* Coating, charakteristickou technologií ZEISS pro antireflexní povrchovou úpravu optického povrchu, výrazně snížil nežádoucí odlesky objektivu na snímcích v náročných světelných podmínkách, jako je noc, silné protisvětlo a složité zdroje světla.

U nadcházejícího vlajkového modelu řady X společnosti vivo bude povrchová úprava ZEISS T* vybavena technologií Multi-ALD, která dále zvyšuje ostrost obrazu snížením středové odrazivosti z 0,2 % na 0,1 % ve viditelném světelném spektru. Ve srovnání s předchozí generací povrchové úpravy ALC se odrazivost sníží o 50 %.

4K portrétní video ve filmové kvalitě s nejnovějším čipem V3

Nejnovější čip V3 společnosti vivo využívá 6nm proces a obsahuje nově navrženou víceproudovou architekturu AI-ISP a technologii FIT (Frame Info Tunneling) druhé generace. Tato technologická inovace přináší ve filmové kvalitě 4K efekt bokeh, automatickou detekci a přepínání zaostření objektu, optimalizaci zachycení pleti a zpracování barev. Společnost vivo se tak stává prvním výrobcem telefonů se systémem Android, který umožňuje pořizovat portrétní videa v 4K s funkcemi následného zpracování.

Vytváření profesionálních portrétů a dokonalých záběrů nočních scén

Při uvedení nového čipu V3 společnost vivo odhalila také řešení kompozitní matice algoritmu. Nový vivo Origin Imaging Engine (VOIE) zlepšuje kvalitu obrazu, barvy, tónování a výpočetní funkce tím, že zdokonaluje základní algoritmické schopnosti tří dílčích modulů: Colour Restoration Engine, Ultra HD Engine a Accelerated Computing Engine.

Díky inovacím v oblasti fotografie vytvořila společnost vivo jedinečný styl portrétů, který kombinuje jasnou texturu, přirozené tóny pleti a rovnováhu skutečných a virtuálních efektů. Kromě toho společnost vivo pokračuje ve výzkumu a vývoji technologie 3D portrétů s 3D rekonstrukcí obličeje. Uživatelé budou moci pořizovat fotografie, které dokonale vyvažují skutečné a virtuální efekty, upravovat fotografie s pomocí algoritmů pro rekonstrukci textur a libovolně měnit osvětlení, vzhled vlasů a výrazy obličeje.

Na základě VOIE představila společnost vivo v systému Night Sky Imaging System také model True Colour Night založený na učení umělé inteligence. Toto vylepšení umožňuje adaptivní úpravy tónů a barev nočních scén. Pro noční scény s vysokým kontrastem bylo navíc zavedeno komplexní řešení nočního HDR, které řeší problémy se zobrazením v režimech náhledu, snímání a zobrazení.

Inovace ve fotografování díky spolupraci na vývoji technologií

Kromě dlouhodobého partnerství společnosti vivo s průkopníkem optiky ZEISS, které vedlo k několika inovacím pro modely z řady X, bude společnost vivo pokračovat ve spolupráci se společností MediaTek a do budoucna plánuje další spolupráci se Sony pro vývoj technologií, jako je dvouvrstvý pixel (stack pixel) a HDR. vivo bude také aktivně podporovat společný výzkum prostřednictvím spolupráce s dalšími průmyslovými partnery a vzdělávacími institucemi, usilujícími o technologický průlom.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Průmyslové a investiční týmy v Colliers Czech Republic s novým vedením

Společnost Colliers, přední poskytovatel diverzifikovaných profesionálních služeb v oblasti komerčních nemovitostí a správy investic, jmenovala nové vedení svých oddělení průmyslových nemovitostí a investic v České republice. Tým průmyslových nemovitostí vede od začátku srpna Miroslav Kotek, investiční tým pak Omar Sattar. Hlavním cílem tohoto kroku je posílit potenciál obou obchodních linií společnosti, reagovat na požadavky trhu a lépe se vypořádat s dynamikou očekávaného růstu v jednotlivých odvětvích. S novým vedení se budou moci oba týmy věnovat rozvoji a dalšímu zkvalitňování služeb a péče o klienty v plné kapacitě.

Oba experti nejsou na realitním trhu v České republice a v regionu CEE žádnými nováčky, svou kariéru zde rozvíjí již déle než dvě desetiletí. Miroslav Kotek svou profesní dráhu zahájil v roce 1999 po studiu ekonomie a mezinárodních vztahů na Karlově univerzitě ve vládní agentuře CzechInvest, kde naposledy zastával post vedoucího odboru rozvoje infrastruktury. Od roku 2007 se věnuje oboru komerčních průmyslových nemovitostí, nejdříve ve společnosti Jones Lang LaSalle, od roku 2018 pak v Colliers. „Potřeby nájemců, developerů a investorů o kvalitní poradenství v oblasti nájemních strategií a vyhledávání developerských příležitostí vytvářejí v současné době mnoho příležitostí pro naše podnikání v České republice. Mám radost, že mohu navázat na úspěchy svého předchůdce a dále rozvíjet naše služby a projekty v tomto stále dynamickém odvětví realitního trhu,“ říká ke svému jmenování Miroslav Kotek, nový ředitel oddělení průmyslových nemovitostí ve společnosti Colliers Czech Republic.

Omar Sattar zahájil svou kariéru v oblasti nemovitostí ve Velké Británii v roce 1994, kdy nastoupil do společnosti Colliers jako absolvent po studiu pozemkové ekonomie na univerzitě v západním Skotsku. V roce 1997 se Omar přestěhoval do České republiky a od té doby zastával několik seniorních pozic v oblasti nemovitostí a pracoval v celém regionu střední a východní Evropy. Z jeho bohatých profesních zkušeností stojí za zmínku jeho působení ve společnost DTZ-Czech Republic, kde se zabýval službami v oblasti oceňování a investičního poradenství. V letech 2005 až 2011 zastával post ředitele investičního týmu pro střední a východní Evropu v Avestus Real Estate, přední irské společnosti zabývající se soukromým kapitálem. Následovalo jeho druhé působení ve společnosti Colliers, a sice na postu ředitele, který zastával v letech 2011 až 2018. Sem se nyní po pětileté přestávce vrací. Omar je kvalifikovaný certifikovaný odhadce RICS (MRICS). „Jsem velmi rád, že se vracím do Colliers a těším se na rozšiřování našich investičních služeb v České republice a v celém regionu střední a východní Evropy. Zdejší tým se dosud podílel na celé řadě pozoruhodných investičních transakcí a mým cílem je i nadále vyhledávat příležitosti a propojovat je se zájmy a strategiemi našich klientů, stejně jako posílit platformu CEE,“ uvádí Omar Sattar, nový ředitel oddělení investic ve společnosti Colliers Czech Republic.

„V rámci našeho neutuchajícího úsilí o zvyšování kvality našich služeb je vždy velmi důležité, aby součástí našich týmů byli ti nejlepší a nejtalentovanější lidé. Důležité pro nás nejsou jen jejich zkušenosti a odbornost, ale také jejich hodnoty a soulad s kulturou Colliers. Mám radost, že nové vedení našich týmů v tomto ohledu naplňuje naše očekávání a těším se na spolupráci a další rozvoj našeho potenciálu,“ říká Tewfik Sabongui, Managing Partner ve společnosti Colliers Czech. 

O skupině Colliers

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) je přední diverzifikovaná společnost poskytující profesionální služby a správu investic. Naše společnost působí v 62 zemích a 17 000 podnikavých profesionálů spolupracuje na poskytování odborného realitního a investičního poradenství klientům. Již více než 27 let přináší naše zkušené vedení s významným vnitřním podílem akcionářů složené roční investiční výnosy ve výši 20 %. S ročními příjmy ve výši 4,1 miliardy dolarů a více než 50 miliardami dolarů spravovaných aktiv společnost Colliers maximalizuje potenciál nemovitostí a reálných aktiv, aby urychlila úspěch našich klientů, našich investorů a našich lidí. Více informací se dozvíte na stránkách corporate.colliers.com, Twitter @Colliers nebo LinkedIn a lokálně na @Colliers_EMEA, LinkedIn a Colliers.cz.

Komentář: Náhlý výpadek proudu může zničit neuloženou práci i rozehranou hru. Lze tomu však předejít

Zejména v letních měsících se české firmy a domácnosti potýkají s výpadky elektřiny, za které může počasí. Stačí příchod bouře nebo přívalových dešťů, přeruší se dodávky energie, a rázem zmizí hodiny neuložené práce na stolním počítači. Jak problémům s výpadky proudu předejít pomocí záložních zdrojů, radí ve svém komentáři Radim Tlapák, ředitel českého internetového obchodu s bateriemi BatteryShop.cz.

Pokud vás překvapí náhlé přerušení dodávek elektřiny zapříčiněné klimatickými nebo jinými vnějšími vlivy, určitě vám v hlavě vyvstane několik alarmujících otázek. Obavy můžete mít z poškození přístrojů i ze ztráty neuložených dat ve vašem počítači. Všechny strachy jsou bez preventivních opatření zcela na místě.

Překvapit může vichr, krupobití i bouřka

Živelné události vás opravdu mohou připravit o dodávky elektřiny, a tím zadělat na problémy. Zbystřit by měli lidé, kteří doma pracují na důležitých projektech, o něž nechtějí přijít. Náhlým přerušením proudu se smaže rozepsaný pracovní e-mail, dokument i pokrok v rozehrané hře.

K událostem, které přísun elektrické energie ohrožují, navíc dochází čím dál častěji. Do konce 21. století bude podle předpovědi německých vědců v Evropě růst frekvence bouřek, krupobití a silných větrů. Za fenoménem stojí stoupající vlhkost poblíž zemského povrchu. Doporučuji se na nepříjemné důsledky počasí pro jistotu přichystat.

Elektrocentrály někdy nestačí

Před výpadky proudu se lidé preventivně chrání záložními zdroji energie. Zatímco firmy, které k fungování potřebují servery, volí jako pojistku elektrocentrály, domácnosti spoléhají spíše na menší agregátory. Tato řešení ale mají háček. Elektrocentrále trvá určitou dobu, než se nastartuje a začne přístrojům dodávat elektřinu. Televize, PC nebo herní konzole ve vaší domácnosti se tak mohou ocitnout bez proudu až na několik minut. Taková situace představuje závažný problém právě pro stolní počítače, ze kterých jako lusknutím prstu zmizí rozpracovaná data.

Spolehlivost nabízí UPS

Před ztrátou neuložených úkonů chrání uživatele počítačů UPS (Uninterruptible Power Supply, nepřerušitelný zdroj energie). Zařízení zajišťuje rychlý a stabilní přísun energie v případě výpadku proudu. Srdcem UPS je vyměnitelná baterie, kterou dodávky elektřiny ze sítě udržují v nabitém stavu a která v případě nouze začne připojená zařízení sama napájet. Nejvýkonnější nepřerušitelný zdroj napájení zvládne dobíjet přístroje po několik desítek minut. Pomůže tak překlenout kritickou dobu bez proudu a poskytne vám dostatek času k uložení všech procesů na PC.

Díky okamžité reakci UPS se nemusíte obávat ani poškození spotřebičů, k němuž při náhlém vypnutí proudu někdy dochází. UPS poslouží majitelům rovněž v době nestability vstupního napětí. Záložní zdroj pečlivě monitoruje kolísání toku a chrání citlivé přístroje.

Při výběru nepřerušitelného zdroje energie se orientujte podle příkonu připojených zařízení. Pro ochranu domácích přístrojů, jako je PC, vám stačí UPS o výkonu do 500 W. Výkonnější modely doporučuji využít pro servery a kanceláře. Že je o UPS zájem, potvrzují například statistiky prodeje baterií do UPS naší české značky T6 Power, kdy se poptávka na zahraničních trzích meziročně zvýšila o 96 %.

Péče o vyměnitelnou baterii

Životnost UPS avšak není nekonečná. Standardně se zdroj o ochranu napojených přístrojů postará po dobu 3 až 5 let. Výdrž baterie ovlivňuje několik faktorů. Roli hraje například teplota a vlhkost prostředí. Neumisťujte UPS k topným tělesům a do vlhkých sklepů. Péči je potřeba věnovat také pravidelnému čištění zařízení. Zejména UPS s ventilátory si zaslouží zvýšenou pozornost, co se úklidu prachu týče. Kvůli nánosu nepořádku totiž dochází k přehřívání záložního zdroje.

Pokud akumulátor doslouží, nezoufejte. Náhradní baterie jsou běžně dostupné, a to například v internetovém obchodu BatteryShop.cz. Při pořizování akumulátoru si dejte pozor na kompatibilitu nového dílu se značkou a typem vašeho záložního zdroje. V současné době UPS nejčastěji využívají uzavřené bezúdržbové olověné baterie typu VRLA, které je dobré po 5 letech měnit.

Autor komentáře: Radim Tlapák, ředitel internetového obchodu BatteryShop.cz, který je předním prodejcem akumulátorů do mobilních zařízení na českém trhu. Baterie nabízí i pod vlastní značkou T6 Power.

O e-shopu BatteryShop.cz:

Společnost BatteryShop.cz má v obchodování na internetu dlouhodobé zkušenosti, věnujeme se mu od roku 1998. Specializuje se výhradně na prodej baterií. Všichni pracovníci mají s produkty z oboru počítačové elektroniky bohaté zkušenosti. Obchodními partnery jsou společnosti z Asie a USA. Všechny prodávané baterie splňují přísné evropské normy a mají všechny certifikáty potřebné pro prodej v zemích Evropské unie. Vysokou kvalitu služeb internetového obchodu potvrzuje 100% hodnocení zákazníků na portálu Heureka.cz.

Internetový obchod BatteryShop.cz provozuje společnost NTB CZ, která je zároveň vlastníkem a výhradním prodejcem baterií značky T6 Power.

Hladký vstup do světa kryptoměn. Invity ze skupiny SatoshiLabs přibližuje bitcoin díky mobilní aplikaci zase o něco blíže lidem

Invity.io ze skupiny SatoshiLabs přináší svým uživatelům novou aplikaci. Společnost vznikla před rokem 2019 a už během roku 2021 zprostředkovala nákup a směnu kryptoměn za 100 milionů dolarů. Během srpna 2023 očekává, že se přehoupne přes miliardu dolarů. Z původního srovnávání cen směnáren je dnes kompletní ekosystém umožňující nákup, prodej, směnu i útratu kryptoměn. Nově navíc s vlastní službou nákupu a tzv. DCA (dollar cost averaging), která funguje na bázi pravidelného spoření stejné částky. Cílem Invity je přivádět ke kryptoměnám nové lidi a současně jim celý onboarding usnadnit. Nová aplikace tak uživatelům přináší nákupy kryptoměn bez nutnosti mít vlastní peněženku, ale také přístup k plánované akademii.

„Mobilní aplikace nám pomůže více otevřít Invity nováčkům. Abychom jich oslovili co nejvíce, klademe v aplikaci důraz na jednoduchost uživatelského prostředí a edukaci. Speciální pozornost věnujeme také bezpečnosti. Vše směřujeme k tomu, aby si uživatelé mohli do budoucna uložit své kryptoměny na vlastní peněžence a nemuseli spoléhat na jejich držení u nás nebo u kohokoli jiného. Pro zkušené bitcoinery je tu samozřejmě nadále možnost využívat Invity přímo v kryptopeněžence Trezoru, jako doposud,“ komentuje Štěpán Uherík, CEO Invity a CFO SatoshiLabs. 

Akademie jako vstupní brána do Trezoru

V rámci aplikace plánuje Invity uživatelům poskytnout i vzdělávací akademii. Jejím cílem je efektivně pomoci nováčkům s orientací v segmentu a postupným „onboardingem“ do pokročilejších funkcí jim umožnit s kryptoměnami informovaně a nezávisle nakládat. Spolu s tím také zdůrazňuje důležitost držení kryptoměn na vlastní hardwarové kryptopeněžence.

Pokročilejší uživatelé mohou dále s Invity pokračovat třeba právě do Trezoru. Služby Invity jsou totiž přímo integrované v softwarové nadstavbě hardwarové peněženky Trezor v aplikaci Trezor Suite. Uživatelům peněženky nabízí jednoduché, bezpečné a pohodlné obchodování kryptoměn. Konkrétně nákup, výměnu, prodej, DCA, útratu kryptoměn a nákup bitcoinu P2P. Bezpečnost je zde zároveň posílená tím, že Invity podporuje pouze tzv. non-custodial burzy, tedy cokoli nakoupíte, nezůstane na burze, nýbrž musí být okamžitě převedeno do vaší peněženky. „Uživatel má tedy absolutní kontrolu nad drženými kryptoměnami. V kontextu častých pádů burz a nestabilního regulatorního prostředí by totiž uživatelé neměli mít u třetích stran svůj digitální majetek dlouho a už vůbec ne velké částky,“ doplňuje Uherík.

Více o SatoshiLabs

SatoshiLabs je technologická skupina, která se zaměřuje na posílení nezávislosti jednotlivce a budování decentralizovaného finančního ekosystému prostřednictvím kryptoměnových a open source technologií. Společnost, která zastřešuje čtyři nezávislé entity, se těší skvělé globální pověsti díky vytváření produktů definujících odvětví. Kromě Trezoru – první hardwarové kryptopeněženky na světě, stojí SatoshiLabs i za vznikem zdrojových kódů a populárních standardů BIP 39 a 44, bez kterých by se většina kryptopeněženek neobešla. Vedle toho skupina pomocí Invity.io usnadňuje také samotné obchodování s kryptoměnami a její startup Tropic Square se věnuje vývoji přelomového, plně auditovatelného čipu založeného na open source přístupu, jenž by se měl objevit také v Trezoru. Nejnovější přírůstek Vexl.it poskytuje jednotlivcům možnost anonymně a bezpečně nakládat s bitcoiny v rámci vlastní komunity.

Až ke hvězdám! EVERSPACE 2 míří na platformy PlayStation a Xbox již dnes!

Nezávislý developer AA, firma ROCKFISH Games má tu příjemnou příležitost podělit se s Vámi vlastní vesmírnou akční hrou s prvky RPG. Ano řeč je o EVERSPACE 2, která debutuje právě dnes na PlayStation 5 a Xbox Series X|S! Díky více než 100 perfektně navrženým lokacím, čeká na milovníky vesmíru na obou platformách nevšední vzrušující dobrodružství mezi hvězdami při plných 60 FPS.

Shlédnout premiérový trailer konzoly EVERSPACE 2 ZDE!

“Kromě plánované premiéry Everspace 2 na Xboxu a PlayStation nás těší, že fanoušci vesmírných herních konzolí zažijí hvězdné dobrodružství v naší RPG hře s prvky science-fiction. Příběh této hry jsme vytvářeli více než 6 let a již od samého začátku se jednalo o fascinující projekt pro všechny členy našeho týmu” – říká generální ředitel ROCKFISH Games Michael Schade. “Dobrodružství pro všechny fanoušky EVERSPACE 2 zdaleka nekončí. Kromě bezplatné aktualizace, která vyjde později, přesněji tento podzim, jsme rovněž zahájili práci nad významným rozšířením hry, které sebou přinese více hvězdných systému, více příběhů, více postav a co je nejdůležitější více válečných kořistí.”

Vesmírný prostor nemá pro piloty Game Pass – EVERSPACE 2 žádných hranic. Již první den debutuje tato hra jako číslo jedna na Xbox Game Pass, podporujícím Play Anywhere, všem fandům vesmíru umožní zkoumat hvězdné planety současně na Xbox, tak i v obchodě Microsoft Store. Na Xbox Series X EVERSPACE 2 funguje na úrovni 60 FPS, kdežto hráči Series S se budou muset spokojit s pouhými 30 FPS.

Na PlayStation 5 můžou hráči EVERSPACE 2 plně využívat haptickou odezvu herního ovladače, adaptivní spouštěč a funkce reproduktoru DualSense a tím tak spojit zábavu s přímou reakci jejich dlaní. Projektanti ROCKFISH Games spustili dodatečný feedback informující o docházející munici a jejím nabíjením, adaptivní nabíjení založené na hloubce kliknutí spouště a pokročilé dotykové a zvukové dojmy během aktivování nejrůznějšího materiálu, létajících nábojnic a spousta jiných. Hráči na PlayStation 5 mohou hrát EVERSPACE 2 v 60 FPS.

Vzrušující 30hodinová kampaň pro jednoho hráče EVERSPACE 2 míří na herní konzole v plné anglické a německé jazykové verzi. Celá kampaň a více než 100 hodin vedlejších misí, operací, nouzových volání, tajuplných lokačních misí, hádanek, a jiných aktivit je k dispozici v angličtině, brazilské portugalštině, češtině, francouzštině, němčině, italštině, japonštině, korejštině, polštině, ruštině a zjednodušené tradiční čínštině a španělštině. Hra na servisu Metacritic dosahuje hodnocení úrovně 81 a 87 % na Steamu, což je velmi slušné. Hráči ji mohou zakoupit v ceně 49,99 USD / 44,99 GBP / 49,99 EUR / 6930 YPY.

ROCKFISH Games spolupracuje s firmou Maximum Games, tak aby 3. října 2023 došlo k zpřístupnění maloobchodní verze na PlayStation 5 a Xbox Series X|S. EVERSPACE 2 Stellar Edition je zabalené do atraktivního steelbooku včetně 64stránkového artbooku a digitální zvukové stopy ke stažení.

Objednávky v předprodeji jsou dostupné prostřednictvím  Amazon, Best Buy, Target, Walmart, GAME, Argos, Micromania, Cultura, Leclerc, Xtralife, MediaMarkt, Saturn, EB Games, JB Hi-Fi a u jiných maloobchodních prodejců po celém světě.

Sledujte neustálý vývoj EVERSPACE 2 na Twitteru a Facebooku nebo se připojte ke komunitě na Discordu, za účelem získávání nejnovějších informací a novinek. Tým ROCKFISH Games streamuje každý pátek na YouTube a Twitch kanálech, prezentuje zde obsah nejnovějších verzi developerské hry. Přenosy probíhají od 20:00 do 22:00 CET / OD 14:00 DO 16:00 ET / OD 11:00 DO 13:00 PT, během trvajícího přenosu mohou diváci pokládat otázky programátorskému týmu přímo do chatu.

O EVERSPACE™ 2

W EVERSPACE 2 usedneš do kokpitu pilota rychlé, vesmírné hry určeného pro jednoho hráče. Prožij vzrušující sci-fi příběh odehrávající se v bujném otevřeném světě plném tajemství, hádanek a nebezpečí. Získávej další úrovně, sbírej nahromaděnou kořist a prozkoumávej více než 100 precizně navržených míst v doposavad ještě neprobádaném prostoru.

EVERSPACE 2 lze aktuálně zakoupit na platformách:  Steam, GOG, Microsoft Store, Xbox a PlayStation. Hra EVERSPACE 2 je dostupná zároveň v rámci PC Game Pass, tak i pro Xbox Game Pass.

O firmie ROCKFISH Games GmbH

ROCKFISH games je nezávislé herní studio AA specializující se vývojem nejnovějších vesmírných her s prvky RGB pro počítače a herní konzole. Veteráni této branže: Michal Schade a Christian Lohr založili ROCKFISH Games, za účelem stvoření nové kapitoly plné adrenalinu a dobrodružství pro všechny milovníky vesmírných stříleček právě prostřednictvím projektu EVERSPACE. Po strávení 30 let v rolích společníku v oblasti 3D grafiky a mobilních her, Schade a Lohr založili zcela od základu společně se svým talentovaným bývalým týmem ROCKFISH Games. V současnosti studio čítá 25 talentovaných herních tvůrců a expertů gamingové branže.

Využitím Kickstarter jako platformy k vytvoření nové komunity v roce 2025, ROCKFISH Games zaznamenalo obrovský úspěch díky hře EVERSPACE, která se prodala ve více než 2 milionech kopiích, jak pro PC verze, tak i herní konzole. Firma začala na tomto úspěšném programu stavět a motivována další potencionální úspěšnou kampani na Kickstaru se v roce 2019 ROCKFISH Games rozhodl zahájit vývoj nad vytvořením neskutečné angažující vesmírné střílečky nové generace, určené pro jednoho hráče, osazeného v otevřeném světě, založené na vysoce kvalitním storytellingu, která je na začátku velmi přístupná, ale zároveň je ve své mechanice hluboká, proto aby dokázala oslovit jak příležitostné hráče, tak i nadšence vesmírných akcí z celého světa. Řeč je samozřejmě o EVERSPACE 2.

O Maximum Games

Maximum Games je mnohokrát oceňovaný vydavatel videoher, spolupracující s těmi nejlepšími své branže herními tvůrci z celého světa (“Kena: Bridge of Spirits”, “Among Us”, “Five Nights at Freddy’s™”). Díky svým více než 300 herním titulům, kterými se může pyšnit ve svém katalogu, se společnost Maximum Games etablovala mezi 20 předních světových firem, zaměřených na produkci her, a to od doby jejího založení Christinou Sellye v roce 2009. Firma Maximum Games je dceřinou společnosti firmy Maximum Entertainment. Navštivte Maximum Games na webové stránce  www.maximumgames.com.

Chytré hodinky s pořádnou výdrží baterie: jak si užít dovolenou nebo festival bez nabíječky?

Léto je obdobím odpočinku, dobrodružství a příjemných zážitků. Pokud se chystáte vyrazit na dovolenou nebo na festival, musíte vždy zabalit hromadu věcí a na nic nezapomenout. Základní věci jako peněženka, mobil, chytré hodinky nebo nabíječky jsou nezbytnosti, bez kterých se neobejde nikdo z nás. Díky smart hodinkám Huawei si však nabíječku můžete v klidu vyškrtnout ze seznamu. S nejnovějšími modely Huawei Watch 4 a Watch 4 Pro si užijete letní dobrodružství bez zbytečného stresu z vybité baterie. Verze Watch 4 vydrží až 14 dní, verze Watch 4 Pro dokonce až 21 dní.

Ideální pro dovolenou a cestování

Mít u sebe spolehlivé smart hodinky, které nebudete muset nabíjet každý den, je nezaměnitelný pocit. Huawei hodinky nabízí tuto svobodu v podobě extrémně dlouhé výdrže baterie ve všech svých modelech. V porovnání s některými konkurenčními značkami, jejichž hodinky je potřeba nabíjet každý den, je tato jejich vlastnost skutečně nedoceněná. Už se víc nemusíte obávat, že by se vaše hodinky v nejnevhodnějším okamžiku vybily. Ať už se chystáte na dovolenou, festival, služební cestu nebo jednoduše máte jiné starosti, nabíječku můžete klidně pustit z hlavy.

Nabíjení jednou za dva týdny

Huawei hodinky jsou dokonalým společníkem pro ty, kteří rádi cestují nebo plánují delší dovolenou a chtějí cestovat nalehko. S jejich impozantní výdrží baterie máte jistotu, že vám hodinky vydrží po celou dobu úplně bez kabelů. Už se nemusíte trápit tím, že byste zapomněli nabíječku doma, museli si ji půjčovat na festivalu nebo museli hledat zásuvku v kavárně nebo restauraci.

Hodinky, které vám zjednoduší život

Hodinky Huawei jsou výjimečné zejména proto, že nabízí kromě inovativních funkcí také množství sportovních režimů, pokročilé monitorování zdraví i vynikající výdrž baterie, která je několikanásobně vyšší než u většiny konkurenčních značek.

To dokazuje i nejnovější série Huawei Watch 4. Model Watch 4 totiž bez nabíječky při běžném používání vydrží 3 dny, ve verzi Pro až 4 a půl dne, ve standardním režimu. Pokud by to bylo málo, hodinky mají možnost režimu ultra dlouhé výdrže baterie, která u základního modelu Watch 4 běží až 14 dní a ve verzi Watch 4 Pro je to neuvěřitelných 21 dní.

V porovnání se staršími modely se výdrž baterie výrazně zlepšila, což je obzvlášť důležité pro ty, kteří očekávají spolehlivý výkon na delší dobu. Navíc, díky rychlému nabíjení můžete hodinky rychle doplnit energií před důležitými událostmi už za několik minut. Oba modely podporují reverzní nabíjení, na bezdrátové doplnění šťávy vám tak bude stačit chytrý telefon podporující tuto funkci.

Smart hodinky od Huawei představují aktivní životní styl, se kterým zapomenete, kde je nabíječka. Jejich revoluční výdrž baterie a rychlé nabíjení z nich dělá ideálního asistenta pro všechny aktivní lidi, kteří se nechtějí omezovat kabely a častým nabíjením.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK 

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Exit mobile version