Komunikaci pro GoodRequest zastřešuje agentura Pyxis

Mediální vztahy a komunikaci v českém veřejném prostoru pro slovenské digitální studio GoodRequest nově zajišťuje agentura Pyxis. Ta s novým klientem spolupracuje od začátku měsíce. Kromě klasického PR se postará i o výseky aktivit v digitálním světě.

„V Pyxis si uvědomujeme, jak jde digitální svět dopředu a jeho vliv na společnost neustále roste. Vizí společnosti GoodRequest je mimo jiné tvořit smysluplný a zodpovědný digitální svět, což je něco, s čím se i u nás v agentuře ztotožňujeme. Proto máme z nové spolupráce radost a těšíme se, jak společně budeme tvořit lepší digitální prostředí v České republice. Partnerům z GoodRequest chceme pomoci značku etablovat na českém trhu, kde už nyní připravuje velmi zajímavé a velké projekty. Nebudeme pomáhat jen s klasickým PR, ale i dalšími komunikačními aktivitami,” uvádí CEO Pyxis Denisa Juna. GoodRequest tak přibyl k dalším klientům jako GLAMI, ESET nebo Fitshaker.

Právě rozvoj společnosti, online prostředí, ale důraz na kvalitu, efektivitu i stav planety je to, co je pro firmu GoodRequest stěžejní. „V GoodRequest děláme vždy to, co je pro naše klienty nejlepší, kvalitně a efektivně. Záleží nám na stavu společnosti i planety a chceme, aby se o našich aktivitách vědělo. Proto jsme si pro spolupráci vybrali Pyxis. Společně plánujeme rozvíjet naše mediální vztahy a publicitu, zároveň se budeme soustředit na působení v onlinu a oborových eventech,“ říká Tomáš Lodňan, CEO GoodRequest.

GoodRequest je digitální studio, které své služby poskytuje napříč Evropou i mimo ni. Je technologickým partnerem pro společnosti, které chtějí na trhu nabízet digitální řešení. Disponuje týmem s více než 100 členy a díky 10letým zkušenostem s UX, UI designem, vývojem a zájmem o dlouhodobá řešení dokáže nabídnout přidanou hodnotu všem klientům.

Ve svém portfoliu má například vývoj mobilní aplikace pro společnost Tatra banka, která získala ocenění v rámci TOP APP AWARD 2022 v kategorii Bankovnictví, nebo komplexní digitální řešení pro Fitshaker: největší online fitko s desítkami tisíc uživatelů a oceňovaným designem.

Čtvrtina pracovního trhu se do pěti let promění. Nejvíce míst vznikne díky digitalizaci a zeleným technologiím

Automatizace, zelená politika a stárnutí populace. To jsou hlavní faktory, které budou v následujících letech určovat podobu pracovního trhu. Aktuální výzkumná zpráva Světového ekonomického fóra ukazuje, že nejvíce nových míst vznikne v oblastech digitálních a zelených technologií, potřeba budou také zdravotníci a sociální pracovníci. Kromě struktury pracovního trhu se změní i požadavky zaměstnanců.

Aktuální globální průzkum Future of Jobs Světového ekonomického fóra ukazuje, že pracovní trh v nejbližších letech projde skutečně rozsáhlou proměnou, jež se dotkne až čtvrtiny všech pracovních míst. Do roku 2027 deset procent současných pozic zanikne a naopak vznikne třináct procent nových.

„Poslední tři roky zažívali lidé na celém světě plno otřesů a nejistoty, pokud jde o jejich životy a živobytí. Covid-19, geopolitické a ekonomické změny a rychlý rozvoj umělé inteligence i dalších technologií nyní představují riziko, že se nejistota ještě zvýší,“ uvedla Saadia Zahidi, výkonná ředitelka Světového ekonomického fóra. Podle ní musejí vlády a podniky podpořit přechod k pracovním místům budoucnosti prostřednictvím investic do vzdělávání, rekvalifikací a služeb sociální podpory.

Na podobu budoucího pracovního trhu v Evropě se zaměřila také studie společnosti McKinsey Global Institute pojmenovaná Zaměstnanost v Evropě: perspektivy do roku 2030. Podle ní může být v Evropě do roku 2030 vytvořeno až 30 milionů nových pracovních míst v oblastech, jako jsou digitální technologie, zdravotnictví, sociální péče, obnovitelná energie a ekologická doprava. Zároveň se předpokládá, že některá tradiční odvětví, například těžký průmysl a výroba, by mohla být postižena poklesem poptávky a strukturálními změnami.

Automatizace část míst nahradí, jiná vytvoří

Studie se shodují, že hnacím motorem změn na pracovním trhu v nejbližších letech bude automatizace a digitalizace. McKinsey odhaduje, že až 30 % pracovních hodin by mohlo být do roku 2030 nahrazeno automatizací. Tento trend má oboustranný dopad: Na jedné straně může dojít ke snížení počtu pracovních míst v odvětvích, jako je výroba, logistika a administrativa, které jsou k automatizaci zvláště náchylné, na straně druhé se očekává, že vzniknou nové pozice v oblastech, které vyžadují vysokou úroveň lidské kreativity, empatie a strategického myšlení. To vše AI a robotizace nemohou plně nahradit.

„Je důležité si uvědomit, že i když některá tradiční odvětví mohou čelit poklesu, stále zde budou pozice, které vyžadují lidské dovednosti a zkušenosti. Práce, které si žádají kreativitu, sociální inteligenci a komplexní rozhodování, zůstanou důležitou součástí naší ekonomiky,“ vysvětluje Petra Turzová z pracovního portálu Alfréd Jobs, který sleduje vývoj na českém i evropském pracovním trhu.

Mezi nejžádanější profese patří aktuálně ty z IT segmentu a do budoucna se na tom nic nezmění, přestože rozšíření umělé inteligence tuto oblast výrazně promění. Podle Mariana Hurty ze společnosti Engeto budou firmy umělou inteligenci začleňovat do svých produktů i pracovních postupů. „AI nástroje mohou pomáhat při rutinním psaní kódu, ale postupně budou zvládat i složitější úkoly. Ve srovnání s minulými roky se na pracovním trhu zvýší poptávka po AI inženýrech a odbornících na strojové učení. Velmi žádanými obory i nadále zůstanou software vývojáři, datoví analytici, cloud inženýři a odborníci na IT bezpečnost,“ komentuje CEO společnosti školící IT pracovníky.

Vzniknou nové pracovní pozice, umělá inteligence se implementuje do náplně práce mnoha z těch současných a určitá místa zaniknou úplně. Očekává se, že zaměstnanost datových analytiků a vědců, specialistů na big data, specialistů na strojové učení s umělou inteligencí a odborníků na kybernetickou bezpečnost vzroste do roku 2027 v průměru o třetinu.

Podle průzkumu Světového ekonomického fóra bude největší absolutní nárůst pracovních míst patrný v online obchodování. Očekává se poptávka po přibližně 2 milionech pracovníků v nových digitálně podporovaných pozicích, jako jsou specialisté na elektronický obchod, specialisté na digitální transformaci a specialisté na digitální marketing a strategii.

Zelená budoucnost

Vedle automatizace a digitalizace bude druhým významným trendem na pracovním trhu v Evropě zelená transformace. Jde o klíčový pilíř budoucí strategie Evropské unie, jak je popsáno v dokumentu Green Deal. Předpokládá se proto vysoká poptávka po dovednostech souvisejících s obnovitelnou energií a udržitelností.

Na dubnové konferenci v Praci to potvrdila i předsedkyně Evropského parlamentu Roberta Metsolaová, podle níž Evropská unie při zavádění zelené a digitální transformace zastává ve světě vedoucí roli. Investice do ekologického přechodu a zmírňování klimatických změn, stejně jako rostoucí povědomí spotřebitelů o otázkách udržitelnosti, jsou hnací silou transformace průmyslu a otevírají nové příležitosti na trhu práce.

Nejsilnější vliv na tvorbu pracovních míst budou mít podle studie Světového obchodního fóra investice do zelené transformace podniků. Vysokou poptávku lze čekat po technických odbornících na zelené zdroje energie, včetně solárních systémů. Celkově se v oblasti udržitelnosti do roku 2027 předpokládá nárůst přibližně o 1 milion pracovních míst.

Péče o seniory

Třetím významným trendem působícím na pracovní trh je stárnutí populace. Podle údajů Eurostatu se do roku 2040 podíl osob starších 65 let v EU pravděpodobně zvýší na téměř 30 %. To bude mít na pracovní trh značný dopad, což může vést k větší poptávce po zdravotnických pracovnících a odbornících na péči o seniory.

„Demografické stárnutí populace se bude v brzké budoucnosti týkat celosvětově značného počtu států. Během následujících let se mnoho zemí dočká situace, kdy nejpočetnější věkovou skupinu obyvatelstva budou tvořit lidé starší 65 let a průměrný věk populace se přiblíží k 50 letům. Tomuto životně-vývojovému trendu se nevyhne ani ČR,“ potvrzuje odborník na ergonomii práce Miloslav Král.

S narůstajícím počtem lidí dosahujících důchodového věku se v mnoha sektorech očekává rozsáhlý odchod do penze. To může vést k nedostatku pracovních sil v některých oblastech, zejména v těch náročných na pracovní sílu nebo vyžadujících specializované dovednosti.

Nárůst počtu starších lidí může také vytvořit větší poptávku po pracovních místech v sektoru péče o seniory a zdravotní péče, a to jak v oblasti přímé péče, jako jsou zdravotnické a pečovatelské role, tak i v rovině podpůrných pozic, například v administrativě, managementu a technických službách. Nárůst poptávky může vytvořit nové pracovní příležitosti a rovněž zvýšit platy v těchto sektorech.

Práce na dálku

Čtvrtý trend spočívá v nárůstu dálkové práce a flexibilních pracovních dob. Podle průzkumu Eurofound z roku 2020 pracovalo v EU v době pandemie covid-19 na dálku více než 40 % zaměstnanců. Tento trend by mohl pokračovat i v následujících letech a ovlivnit poptávku po pracovních místech, která umožňují flexibilitu. „Homeoffice je nyní považován za jednu z nejžádanějších zaměstnaneckých výhod. Možnost práce z domova nabízí lidem flexibilitu a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, což je pro mnoho z nich důležitější než jiné výhody. Zaměstnavatelé by se měli připravit na to, že minimálně částečný homeoffice bude na patřičných pozicích brán jako samozřejmost,“ dodává Petra Turzová.

Luigi’s Box posiluje produktový tým. S evropským růstem mu pomůže Roman Dušek, který vedl vyhledávání v Mallu a v Seznamu

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search. Online vyhledáváním se Dušek zabývá již přes patnáct let, do Luigi’s Box přechází z pozice šéfa vyhledávání v Mall Group. Obdobnou pozici přitom dříve zastával také v Seznamu.

Práce v Luigi’s Box mě láká především proto, že je to kombinace startupového prostředí a světa vyhledávání, které mě dlouhodobě baví. Profesní zkušenosti mám primárně z firem, které mají jasně definované uživatele, což je u Luigi’s Box jiné, neboť má celou řadu různorodých klientů s individuálními požadavky. Právě pochopení potřeb konkrétních eshopů, jejich uživatelů a byznysových cílů je klíčem ke kvalitnímu a vysoce konverznímu vyhledávání. Jednou z prvních výzev, na které se budu soustředit, je transparentnější komunikace přidané hodnoty Luigi’s Box směrem ke klientovi,“ říká Roman Dušek. Ten nově do slovenské technologické firmy, která pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje pomocí umělé inteligence, nastupuje na vedoucí pozici vyhledávání.

Roman Dušek vystudoval obor computer science na Masarykově univerzitě v Brně. V letech 2010–2017 působil nejdříve jako produktový manažer a následně jako vedoucí divize vyhledávání ve společnosti Seznam. Šéfem vyhledávání byl i poté ve společnosti Mall, kde vedl tým vývojářů. Úzce spolupracoval i se Search oddělením polské nákupní platformy Allegro, která v loňském roce akvírovala Mall, a získal tedy silný vhled do obou společností. Do Luigi’s Box přináší klíčové zkušenosti z fungování e-shopů.

Důraz na globální expanzi

Roman je jeden z mála expertů na vyhledávání v našem regionu. Protože budujeme světový produkt, potřebujeme, aby na něm pracovali ti nejlepší lidé z oboru. Díky zkušenostem ze Seznamu a zejména Mall Group tak Roman skvěle doplní náš tým. Jeho hlavní úlohou bude jednak zvyšovat hodnotu, kterou přinášíme e-shopům využívajícím Luigi’s Box, dále pak zlepšování uživatelské zkušenosti koncových zákazníků. V roli head of search bude zodpovědný za vyhledávání a k němu patřící analytiku. Úspěchy Luigi’s Box jsou zásluhou celého týmu, který pracuje na produktu, na zákaznické podpoře, v obchodě i operativě. A i když k nám Roman přichází do produktové sekce, vidíme velký průnik i s jinými odděleními. Těšíme se na společnou cestu,“ vysvětluje Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.

Dušek přitom není jediným, kdo v poslední době rozšířil řady slovenské technologické firmy. Od loňského září na pozici šéfa prodeje Pawel Zawisza, který se věnoval byznys developmentu v řadě startupů napříč střední a východní Evropou, včetně konkurenční Algolie. Nové posily mají Luigi’s Box, který se umístil v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 pro nejrychleji rostoucí firmy, pomoci v globální expanzi. Dnes jeho inteligentní nástroje pro optimalizaci vyhledávání využívá přes 2 500 evropských e-shopů, patří mezi ně i přední e-commerce hráči jako Alza, Benu, Datart, Electronic-star, Košík.cz či Electroworld.

Více o Luigi’s Box

Luigi’s Box je přední slovenská technologická firma, která poskytuje e-shopům inteligentní vyhledávání a doporučení produktů. Pomáhá jim také pochopit, jak využít data o chování zákazníků při nákupu k navyšování prodeje. Vyniká díky jednoduché implementaci do jakéhokoli e-shopu, která zabere pouhých pět minut. Skrze strojové učení a umělou inteligenci umí technologie zjistit, jak nejlépe seřadit výsledky ve vyhledávání nebo který produkt má systém doporučit zákazníkovi. V roce 2014 ji společně založili Gejza Nagy (CEO), Tomáš Kramár (CTO) a Michal Barla (CPO). Technologie Luigi’s Box využívá přes 2 500 e-shopů, mezi jeho největší klienty patří Datart, Electroworld, Benu, O2 či Košík.cz. Loni se umístil na prvním místě v žebříčku největšího světového softwarového tržiště G2 v kategorii e-commerce search a dosáhl nejvyšší kategorie Market Leader. Společnost Deloitte jej navíc zařadila do prestižního žebříčku Technology Fast 50 2022 jako jednu z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě.

PŘEDSTAVUJEME THX® CERTIFIKOVANÁ RAZER HAMMERHEAD PRO HYPERSPEED – NEJLEPŠÍ MULTIPLATFORMNÍ SKUTEČNÁ BEZDRÁTOVÁ GAMINGOVÁ SLUCHÁTKA

Šílenými sluchátky Razer Hammerhead Pro HyperSpeed dnes přední světová lifestylová značka pro hráče – Razer™ – zvýšila laťku v oblasti bezdrátového zvuku. Tato špičková sluchátka nabízejí jedinečnou svobodu zvuku s mimořádně nízkou latencí a všestrannost na různých platformách, včetně PC, PlayStation, smartphonů a kapesních zařízení, jako jsou Nintendo Switch nebo Steam Deck. S průlomovými funkcemi, jako jsou nastavitelné aktivní potlačování hluku, rychlé bezdrátové nabíjecí pouzdro a přizpůsobitelné osvětlení Razer Chroma™ RGB, posouvají Hammerhead Pro HyperSpeed svobodu zvuku do nových výšin.

„Razer je odhodlán posouvat hranice možností v oblasti her. S Hammerhead Pro HyperSpeed hráčům nabízíme nejen další pár bezdrátových sluchátek, ale zároveň odpovídáme na volání po přesnosti, výkonu a multiplatformní všestrannosti, které se v herní komunitě ozývá už dlouho,“ řekl Alvin Cheung, Senior viceprezident hardwarové divize Razeru. „Hnací silou tohoto inovativního řešení jsou špičková technologie Razeru a hluboké porozumění potřebám hráčů. Jde o to, aby zažili hráči své oblíbené hry ve zcela nové dimenzi, s natolik pohlcující a realistickou kvalitou zvuku, že promění každé hraní ve skutečně epické střetnutí.“

Zvuk s certifikací THX® – zlatý standard kvality zvuku

Sluchátka Hammerhead Pro HyperSpeed jsou navržena pro ty, kteří vyžadují špičkovou kvalitu zvuku, a získala certifikaci THX®, která je mezinárodně uznávanou zárukou vysoké kvality, konzistence a zvukového výkonu.

Certifikační program THX pro sluchátka věnuje detailní pozornost konzistentní frekvenční odezvě, nízkému zkreslení a výjimečné izolaci okolních zvuků. Certifikace THX vychází z průmyslových standardů vyvíjených během čtyř desetiletí používání vlastních testovacích metod a představuje důkladný proces prováděný za účasti špičkových zvukových inženýrů. Úspěch Hammerhead Pro HyperSpeed při dosahování tohoto standardu je známkou špičkové konstrukce a funkční výbavy výrobku. Spotřebitelé, kteří vidí tuto známku věrnosti zvuku, si mohou být hned po rozbalení z krabice jisti kvalitou výrobku.

Zvyšování konektivity mezi platformami

Použitím hardwarového klíče Razer HyperSpeed Wireless Dongle rozšiřuje Hammerhead Pro HyperSpeed hranice skutečného bezdrátového zvuku. Tato jedinečná funkce snadno překonává propast mezi zařízeními bez vlastních zvukových funkcí Bluetooth a zve je do říše nespoutaných zvukových zážitků. Vše, co musí hráči udělat, je připojit HyperSpeed Wireless hardwarový klíč ke svému PlayStation, Nintendo Switch, Steam Deck nebo PC a hned si mohou užívat dokonalé 2,4 GHz připojení.

Rozšířená kompatibilita sluchátek zdůrazňuje jejich roli nepostradatelného prostředku pro pohodlné a vylepšené propojení platforem.

Bezdrátová technologie Razer™ HyperSpeed

Průkopnická bezdrátová technologie HyperSpeed Wireless od Razeru poskytuje Hammerhead Pro HyperSpeed impozantní zvukový výkon a s 2,4 GHz hardwarovým klíčem dosahují tato sluchátka špičkového zvukového výkonu s nízkou latencí menší než 40ms.

Například herní režim se u Bluetooth nijak nezpomaluje a zajišťuje solidní výkon s latencí jen kolem 60 ms. Díky kompatibilitě s Bluetooth 5.3 zajišťují Hammerhead Pro HyperSpeed plynulé připojení k mnoha zařízením.

Plně nastavitelné hybridní aktivní potlačování hluku

Hammerhead Pro HyperSpeed jsou navržena tak, aby zlepšila ponoření do děje a povědomí o něm prostřednictvím nastavitelného hybridního aktivního potlačování hluku. Pokročilé mikrofony s funkcí zpětné vazby a dopředného hlídání monitorují okolní zvukové prostředí, což umožňuje uživatelům potlačovat hluk během vyžadujících soustředění herních sezení, nebo nastavit posuvník v aplikaci a řídit, kolik okolního zvuku chtějí dovnitř propustit.

Rychlé bezdrátové nabíjecí pouzdro

Hammerhead Pro HyperSpeed se dodávají s pouzdrem pro rychlé bezdrátové nabíjení kompatibilním s Qi technologií, které nabízí dalších 24 hodin výdrže baterie. Kompatibilní s Razer Charging Pads a dalšími bezdrátovými nabíječkami, nabízí také port typu C pro kabelové nabíjení.

Režim Nerušit při duálním bezdrátovém připojení

Režim Nerušit umožňuje potlačit Bluetooth notifikace během hraní s HyperSpeed, což umožňuje uživatelům soustředit se na svou hru nebo práci. Při připojení telefonu a dalšího zvukového zdroje přes Bluetooth lze režim přepnout tak, aby se zabránilo přerušování poslechu hovory a textovými zprávami.

Poháněno technologií Razer Chroma™ RGB

Díky téměř 16,8 milionům barev, nespočtu vzorů a dynamickým světelným efektům ve hře, nabízí Hammerhead Pro HyperSpeed přizpůsobitelné osvětlení a nekonečné stylové možnosti. Díky největšímu světovému ekosystému osvětlení pro herní zařízení se mohou uživatelé těšit na plné přizpůsobení RGB a hlubší ponoření do hry.

Razer Hammerhead Pro HyperSpeed je důkazem odhodlání Razeru inovovat a poskytovat hráčům nejpokročilejší zvuková řešení. Díky svým průkopnickým funkcím a bezkonkurenční všestrannosti jsou tato sluchátka navržena tak, aby nově definovala standardy pro skutečný bezdrátový herní zvuk.

Více informací o Razer Hammerhead Pro HyperSpeed naleznete na Razer.com.

CENA & DOSTUPNOST

199,99 USD / 219,99 € MSRP

Razer.com, RazerStores & Autorizovaní prodejci – 30. května 2023

INFORMACEO PRODUKTU

Informace o produktu ke stažení zde.

NVIDIA umožní pomocí AI přirozeně konverzovat s NPC ve hrách. Na Computex 2023 oznámila také nové notebooky, ovladače a další novinky

Společnost NVIDIA na veletrhu Computex 2023 oznámila NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) for Games. Služba, jež staví na NVIDIA Omniverse, umožní NPC chovat se „inteligentně“ a díky AI interagovat v přirozeném jazyce. Vývojáři a herní studia nyní mohou díky ACE s pomocí AI vytvářet vlastní modely řeči, konverzace a animace. Novinka využívá následující technologie:

  • NVIDIA NeMo™ pro vytváření, přizpůsobování a nasazování jazykových modelů s využitím vlastních dat. Rozsáhlé jazykové modely lze přizpůsobit pomocí na základě herního prostředí i příběhů postav. Hráče lze chránit před kontraproduktivními nebo nebezpečnými konverzacemi pomocí NeMo Guardrails.
  • NVIDIA Riva zajišťuje automatické rozpoznávání řeči a převod textu na řeč. Umožní tak přirozenou živou konverzaci.
  • NVIDIA Omniverse Audio2Face™ dokáže vytvořit výrazné animace obličeje herní postavy, které jsou synchronizovány s mluveným slovem.

NVIDIA se společností Convai, startupem z programu NVIDIA Inception, vytvořila ukázku využití nazvanou Kairos. Hráč v ní přímo mluví na majitele bistra Jina. Přestože se jedná o NPC, odpovídá Jin na dotazy přirozeně a realisticky a v souladu s příběhem. Scéna je vytvořena v Unreal Engine 5 a využívá nejnovější funkce ray-tracingu i NVIDIA DLSS.

„Generativní AI má potenciál revolučním způsobem změnit interakci hráčů s herními postavami a výrazně zvýšit imerzi ve hrách,“ řekl John Spitzer, viceprezident pro vývojářské a výkonné technologie ve společnosti NVIDIA. „Na základě našich odborných znalostí v oblasti AI a desetiletí zkušeností se spoluprací s herními vývojáři stojí NVIDIA v čele využití generativní umělé inteligence ve hrách.“

„Díky NVIDIA ACE for Games mohou nástroje společnosti Convai dosáhnout latence a kvality potřebné k tomu, aby NPC disponující umělou inteligencí dostupné téměř každému vývojáři při zachování ekonomické efektivity,“ řekl Purnendu Mukherjee, zakladatel a generální ředitel společnosti Convai.

Odkazy:

Notebooky pro éru generativní AI

Generativní AI se dostává do řady oblastí, ať už jde o ACE pro hry, ChatGPT, Adobe Firefly nebo DLSS 3 Frame Generation. GPU GeForce RTX a NVIDIA RTX jsou na ni připraveny díky čtvrté generaci Tensor jader, která nabízejí až 1400 Tensor TFLOPS pro inferencování pomocí AI. generativní modely AI díky tomu mohou běžet až 5x rychleji než na konkurenčních zařízeních.

Vzhledem k tomu, že se stále více inferencí využívajících AI provádí na koncových zařízeních, budou počítače potřebovat výkonný a zároveň efektivní hardware. GPU z rodiny RTX proto brzy nabídnou Max-Q inferencování s nízkou spotřebou energie právě pro práci s AI. GPU bude pracovat se zlomkem výkonu pro lehčí inferenční úlohy a zároveň bude možné výkon škálovat výše pro využití v náročných úlohách.

Optimalizace výkonu Tensor jader při co nejnižší spotřebě energie GPU prodlouží životnost baterie a zároveň zachová chladný a tichý systém. Již brzy díky tomu NVIDIA představí nové nízkoenergetický Max-Q notebooky, včetně nových, ultrapřenosných a velmi výkonných 14″ modelů.

„Umělá inteligence bude v nadcházejících letech největším motorem inovací pro zákazníky se systémem Windows. Díky spolupráci se společností NVIDIA na hardwarových a softwarových optimalizacích poskytujeme vývojářům transformativní, vysoce výkonné a snadno nasaditelné prostředí,“ komentuje aktuální trend Pavan Davuluri, korporátní viceprezident společnosti Microsoft.

Odkazy:

G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 je nyní k dispozici

Od roku 2015 poskytuje technologie Ultra Low Motion Blur (ULMB) mimořádně čistý pohyb. Na veletrhu Computex představila společnost NVIDIA technologii G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB 2) s efektivní čistotou pohybu přes 1000 Hz. Oproti původní verzi přináší ULMB 2 plnou obnovovací frekvenci podsvícení, téměř 2x vyšší jas a prakticky nulový crosstalk.

ULMB 2 je nyní k dispozici zdarma pro kompatibilní monitory prostřednictvím aktualizace firmwaru na jedno kliknutí.

DLSS Momentum pokračuje s dalšími hrami

Využití DLSS je rychlejší než kdykoli předtím a poté, co v lednu překročil počet podporovaných her a aplikací 250. O pět měsíců později je tato číslovka již přes 300!

Hra Diablo IV vychází 6. června s DLSS 3, ačkoli majitelé Digital Deluxe a Ultimate Edition mohou začít hrát už o čtyři dny dříve. DLSS 3 pomáhá hráčům s GeForce RTX 40 Series znásobit na GeForce RTX 4070 výkon v průměru 2,5x při rozlišení 4K a hrát při více než 170 snímcích za sekundu v rozlišení 2560 x 1440. Celý článek k Diablo IV.

Mezi novinky s DLSS Gaming patří:

  • Diablo IV (6. června s DLSS 3 a Reflex)
  • System Shock (k dispozici s DLSS 2)
  • Honor of Kings: World (DLSS 3 a ray tracing při uvedení na trh)
  • Ash Echoes (DLSS 3 a ray tracing při uvedení na trh)
  • Legend of Ymir (DLSS 3 a ray tracing při uvedení na trh)
  • Party Animals (DLSS 2 a reflex při uvedení na trh)

Odkazy:

Diablo IV a další nové hry jsou díky NVIDIA Reflex svižnější

NVIDIA Reflex je ve hrách nezbytnou součástí, která snižuje latenci systému, takže akce probíhají rychleji, hráči dostanou konkurenční výhodu v zápasech pro více hráčů a v singleplayerových titulech se hra příjemněji ovládá.

Nejnovější hry s NVIDIA Reflex naleznete níže, podrobněji o nich pojednává nejnovější blog.

  • Redfall (nyní k dispozici s Reflex a DLSS 3)
  • Returnal (nyní k dispozici s Reflex a DLSS 3) Reflex snižuje latenci až o 52 %.
  • Pán prstenů: (nyní k dispozici s Reflex, DLSS 3 a DLAA) Reflex snižuje latenci až o 56 %.
  • Diablo IV (uvedení na trh 6. června s Reflex & DLSS 3) Reflex snižuje latenci až o 67 %.
  • Metal: Hellsinger (aktualizace s Reflex již brzy) Reflex snižuje latenci až o 27 %.

Game Ready na Diablo IV a System Shock

Společnost NVIDIA dnes vydala nové GeForce Game Ready ovaldače pro dlouho očekávanou hru Diablo IV, která vychází 6. června s podporou NVIDIA DLSS 3 a NVIDIA Reflex.
Přinášejí také optimalizaci pro remake hry System Shock využívající DLSS 2.

Podrobnosti přináší tento článek: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/diablo-iv-game-ready-driver

Obal jako klíčový prvek marketingu: Jak se investice do designu vyplácí

Obal je nepostradatelnou součástí každého produktu a plní mnoho funkcí. Základní je pochopitelně ochrana zboží pro účely distribuce a skladování. Hned potom ale nastupuje marketing. Primární funkcí obalu je zachování vlastností daného produktu tak, aby se dostal ke koncovým zákazníkům v požadovaném a nepoškozeném stavu. Především u potravin, hygienických produktů, léčiv a podobně je ochranná funkce prioritou. Tyto parametry obvykle omezují výběr materiálů, velikost nebo tvar obalu.

Tam, kde končí tato omezení, začíná prostor pro designéra, aby z obyčejné věci udělal neobyčejnou, aby obal nebyl pouze ochrana před vnějšími vlivy, ale zapůsobil na cílové zákazníky. Z produktových obalů se tak stává silný nástroj marketingu,“ říká Tomáš Zadák, CEO & client partner společnosti Ler Studio.

Je drahý obal je investicí, která se vyplatí? 

První dojem z obalu musí odpovídat ceně produktů uvnitř, a to nejen u dražších produktů, ale také u těch běžných. Pokud prodáváte zboží z vyšší cenové kategorie, musíte rozhodně věnovat dostatečnou péči také designu obalu. Klientela je obvykle náročnější a při nákupu luxusnějšího zboží mají zákazníci často nějaké očekávají od toho, jak by měl obal vypadat. Přestože návrh a samotná výroba takových obalů je drahá a zvyšuje cenu samotného produktu, musíte se touto cestou vydat. Pokud zabalíte drahé zboží do laciného obalu, bude na zákazníky působit stejně lacině i samotný produkt a značně Vám to zkomplikuje prodej.

Nesnažte se ovšem vytvořením luxusně vypadajícího obalu zvednout atraktivitu produktů. Bude to mít přesně opačný efekt. „Pokud vidí zákazníci běžné spotřební zboží v luxusním obalu, vyvolává to v nich obvykle pocity levných napodobenin pochybného původu. Zároveň se dostanete do fáze, že kvůli nákladům na obal musíte zvednout koncovou cenu a tím se stávají Vaše produkty ještě méně konkurenceschopné,“ potvrzuje Tomáš Zadák, CEO & client partner společnosti Ler Studio.

Při designu obalu musíte najít ideální rovnováhu a myslet především na to, jak budou reagovat spotřebitelé. Proto při návrhu obalů postupujeme obezřetně a využíváme průzkumy trhu. Přečtěte si o tom náš další článek: Jak se nám podařilo navrhnout obal, který zaujme 86% zákazníků.

Rozbalování jako příležitost: Budování značky prostřednictvím obalu

Pokud se bavíme o designu obalu a zážitku z jeho rozbalování, nesmíme pochopitelně zapomenout na společnost Apple. Důležitost produktových obalů si uvědomoval už vizionář a perfekcionista Steve Jobs. Proto mají v Applu pro účely testování obalů vyhrazené speciální oddělení, kde zkoumají a navrhují každý detail obalu. Cíl je jasný, vše musí být dokonalé.

V oblasti e-commerce je téma zážitku z rozbalování dobře známé. Nejedná se nicméně o produktové obaly, ale distributorské. Tyto obaly obsahují několik produktů a slouží jako přepravní obal. E-shopy se pokouší tímto způsobem navázat vztah se zákazníky díky emocím spojeným s rozbalováním zásilky, protože jejich kontakt se zákazníkem se odehrává pouze v digitálním světě a přepravní obal je to první co vidí při převzetí zásilky. To je prostor, kde díky zajímavému obalu můžete udělat dojem a zvýšit si tím šance na dobrou recenzi, opakovaný nákup nebo dokonce unboxing video či fotku s pochvalným komentářem na sociálních sítích, a tedy budování značky.

Kvalitní obal musí mít nezaměnitelný design, ale na druhou stranu musí splňovat požadavky na skladování, distribuci a cenu. V Ler studiu sledujeme nové trendy a inspirujeme se z různých odvětví. Díky tomu přinášíme nový pohled na věc a dokážeme uvažovat nadčasově,“ zakončuje Zadák z Ler Studio.

Kdo je Tomáš Zadák?

Tomáš Zadák je grafik a podnikatel původem z Hradce Králové. Na střední technické škole začal pracovat na drobných grafických projektech pro menší podnikatele. Po škole se jako interní grafik ve společnosti Playman podílel i na tvorbě tiskovin pro známé herní tituly jako Far Cry, Assansin’s Creed nebo Dead Island. Poté založil studio Ler, které se vyvinulo v komplexní boutique agenturu s týmem 14 lidí, nabízející grafiku, marketing a vývoj. Do budoucna plánuje rozšířit působení do EU a vyvíjet vlastní marketingové SaaS služby. Přístup a kvalita práce Leru zaujala natolik, že se dokonce jako jedné z mála agentur ve Východních Čechách povedlo oslovit investory. Zajímá se také o cestování, yachting, kutilství a nové technologie. Zajímavé projekty, za kterými Tomáš stojí: www.menickator.cz, www.mylaw.cz a www.anywhere.legal.

Mají investice firem do metaverz smysl? V Praze se sejdou mezinárodní experti na Web3

Metaverza, imerzivní virtuální světy, v posledních letech přitahují značnou pozornost. Přestože se zatím neuchytily v mainstreamovém nasazení, firmy se již snaží hledat způsoby, jak v těchto světech podporovat vlastní značku. Coca-Cola v metaverzech šíří svá sběratelská NFT, Tommy Hilfiger v digitálním vesmíru prodává své výrobky. V Česku je nejviditelnějším příkladem automobilka Škoda, která spustila dokonce svůj vlastní Škodaverse. Co všechno metaverza značkám nabízejí a kdy se technologie rozšíří, budou v červnu v Praze řešit světoví experti na technologie Web3 Diego Borgo, Tim Walther, Daryl Kelly a Sebastian Orellano. České tech scéně se čtveřice představí na akci STRV Talks organizované českým týmem vývojářů a designérů STRV a Škoda Auto.

„Praha je důležitým technologickým centrem a my v STRV neustále testujeme možnosti nových technologií včetně Web3, ale i AR, VR nebo blockchainu. Proto jsme se rozhodli do Česka pozvat světové odborníky zabývající se metaverzy, aby zde společně diskutovali o potenciálu této technologie nejen spolu, ale i s českými firmami a technologickou komunitou,“ vysvětluje myšlenku celé akce Lubo Smid, spoluzakladatel a CEO STRV.

Revoluce v digitálním marketingu

Na akci STRV Talks: Supercharging Brands With Web3 ft. Škodaverse & Frens se chystají kapacity skutečně globálního významu v oblasti Web3 a metaverz. Mezi řečníky je Diego Borgo, který s metaverzy radí nadnárodním značkám, jako je Adidas, Shell, Porsche a v neposlední řadě také Škoda Auto, které pomáhal se spuštěním jejího vlastního metaverza s názvem Škodaverse. K němu se připojí Tim Walther, řečník známý ze série přednášek TEDx a expert na kombinaci metaverza s NFT, který do nového sektoru pomáhá proniknout mimo jiné koncernu Volkswagen. Dalšími řečníky budou Daryl Kelly, CEO tržiště s NFT LTD.INC, a Sebastian Orellano, spoluzakladatel POAP Studia, které s NFT radí značkám Vogue, Renault a dalším.

„Metaverza jsou další evolucí toho, jak se lidé spojují. E-commerce a sociální sítě byly pro značky revoluční přelom. Představte si, co jim nabídne metaverzum coby další fáze internetu. Zatím se firmy ptají: ‚Co je to metaverzum, jaké problémy řeší Web3, co z toho budeme mít a proč s tím začít už teď?‘“ předkládá hlavní téma události jeden ze spíkrů Diego Borgo. „Těším se, že na STRV Talks potkáme podobně smýšlející nadšence do NFT, tvůrce, sběratele a zájemce z řad firem,“ doplňuje ho další řečník Daryl Kelly.

Vstupenka na akci jako NFT

Akce STRV Talks s pomocí Škoda Auto proběhne 5. června ve střešním baru kanceláří STRV v pražském Karlíně. Vstupenky na akci STRV je možné pořídit pouze ve formě NFT. Těmi se návštěvníci prokazují jako běžnou vstupenkou skrze ticketingovou aplikaci Enter dostupnou pro Android i iOS, kterou STRV představilo minulý rok. Akci bude moderovat Lubo Smid společně s Lucou Zicconim, který vede Web3 Studio ve Škoda Auto. Součástí akce bude Q&A sekce a následně neformální networking s občerstvením.

Více o STRV

STRV je český tým designérů a vývojářů tvořících špičkové digitální produkty. Od roku 2004 uvedlo na trh stovky softwarových řešení ve spolupráci s klienty Microsoft, Barry’s, The Athletic nebo Barnes & Noble. Pod značkou STRV Labs firma vyvinula řadu vlastních úspěšných aplikací v čele s LGBTQ+ dating aplikacemi Cosmic Latte nebo web3 ticketing platformou Enter. Hranice technologií v STRV posouvá více než 200 talentovaných lidí, kteří jej hodnotí 4,8 hvězdami na portálu Glassdoor. Firma pečuje o rozvoj české technologické scény organizováním meetupů pro designéry a vývojáře a akcemi STRV Talks pro širší startupovou a technologickou komunitu.

Vodafone v létě přisype data k předplaceným kartám. Například 6,5 GB bude jen za 119 korun

Mít předplacenou kartu od Vodafonu se stále vyplatí. Ten od 1. června rozdává 5 GB dat navíc v rámci letní akce. Kromě toho na konci června vylepší svou standardní nabídku balíčků k předplaceným kartám.

Během června, července i srpna si každý zákazník s balíčkem obsahujícím data může vyzvednout 5 GB dat navíc v internetové samoobsluze nebo aplikaci Můj Vodafone. V praxi tak mohou lidé třeba s balíčkem 1,5 GB + neomezenými SMS v síti přes léto využít 6,5 GB dat, a to za cenu jen 119 korun měsíčně.

Datový dárek 5 GB čeká na všechny, kteří využívají balíčky z kategorie Data+SMS nebo Komplet. Letní akce startuje 1. června a platí až do konce srpna nejen pro nově zakoupené předplacené karty, ale také jde o dárek pro stávající zákazníky.

Úprava i standardních balíčků, a to od konce června

Od 29. června zároveň dostane novou podobu i standardní nabídka balíčků k předplacené kartě. Příkladem je balíček 6 GB dat a neomezené SMS v síti. Nově bude obsahovat 10 GB dat za cenu 399 korun. Takový objem vystačí i těm, kteří využívají mobilní připojení každý den i pro datově náročnější aktivity.

Novou nabídku balíčků platnou od 29. června přehledně shrnuje přiložená tabulka. Stávající zákazníci se o změnách dozví v samoobsluze Můj Vodafone a také prostřednictvím SMS zpráv.

„Naší strategií je digitalizovat Česko a jsme rádi, že i lidé s předplacenými kartami využívají mobilní data čím dál více. Přes léto, kdy tráví čas na dovolených, rozdáváme každý měsíc 5 GB dat navíc. Tento dárek platí jak pro stávající nabídku, tak pro upravené balíčky od konce června. Přitom všechny předplacené karty mohou využít i naši nejmodernější 5G síť,“ říká Josef Bína, manažer segmentu předplacených karet Vodafonu.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje 50 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2022 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 28 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a 160 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Blíží se regulace kyberbezpečnosti v Česku. Zasáhne více než 6 tisíc firem

Nové trendy v oblasti kybernetické bezpečnosti, rostoucí počet kybernetických útoků a hrozby spojené s digitalizací kritických průmyslových odvětví. To vše jsou důvody, proč Rada Evropské unie během českého předsednictví v listopadu 2022 schválila konečné znění směrnice o opatřeních pro vysokou společnou úroveň bezpečnosti sítí a informačních systémů celé EU. Zatímco dosavadní právní úprava dopadala na poměrně úzký okruh subjektů, nově bude pod regulaci spadat každý podnik, který zaměstnává 50 a více zaměstnanců, nebo dosahuje ročního obratu alespoň 10 milionů euro nebo 250 milionů korun. 

Nová směrnice NIS 2 navazuje na stávající směrnici NIS 1, ale značně rozšiřuje okruh povinných subjektů a odstraňuje často vytýkané nedostatky. Původní verze zavazovala členské státy k vypracování strategie v oblasti kybernetické ochrany a zaváděla povinnosti v oblasti kyberbezpečnosti pro některé společnosti. S rozvojem digitalizace a stále se zvyšujícím počtem kybernetických útoků ovšem dochází k navýšení rizik, než tomu bylo dříve, a proto nově Rada EU přistoupila k vytvoření směrnice NIS2 a zásadnímu rozšíření počtu společností, kterých se tato změna bude týkat. „Skok z 360 subjektů na více než 6 tisíc je dost razantní. Nicméně cíle jako takové jsou pochopitelné a nějak se začít musí, aby se v dohledné době kyberneticko-informační bezpečnost celkově zlepšila,“ říká expertka Kateřina Hůtová, spoluzakladatelka konzultantské společnosti Cybrela, která se zaváděním nové směrnice do firem zabývá.

Cílem je lepší kybernetická odolnost EU

Podle výroční zprávy Bezpečnostní informační agentury patří v posledních letech mezi hlavní hrozby především kybernetické útoky z Číny a Ruska. Zpráva BIS přímo uvádí, že v roce 2021 zaznamenala aktivity zejména ruských a čínských státních nebo státem podporovaných kyberšpionážních aktérů, kteří se zaměřovali nejen na Česko, ale směřovali také proti dalším členským zemím EU a NATO. Čína se přitom v posledních letech zařadila mezi nejčastější zdroje na poli kybernetických útoků. Zvýšilo se nejen jejich množství, ale zejména jejich závažnost a sofistikovanost. Zpravidla se totiž jedná o velmi technický pokročilé, dlouhodobé, a především skryté a těžko odhalitelné kyberšpionážní aktivity, jejichž důsledky mohou mít dopad na chod zasažených organizací i několik následujících let od odhalení. Covid a celková situace napomohly tomu, aby se urychlila práce na nové směrnici NIS 2, nicméně globální krize startérem iniciativy jako takové nebyly. „Dnešní svět funguje na informacích, datech. To nejcennější, co společnost má, jsou informace a ty je potřeba v digitálním světe chránit,“ popisuje Hůtová. Podle ní bychom si měli zároveň být vědomi toho, kolik věcí dnes funguje díky různým softwarům a IT oddělením ve společnostech obecně. „Představte si například situaci, kdy by například potravinové řetězce kvůli kybernetickému útoku nedovezly do obchodů jídlo, protože by nevěděly kam, komu a co. To by vyvolalo paniku. A to se nebavíme o velkých věcech jako systémy elektráren, vodáren a tepláren,“ vysvětluje. 

Jaké povinnosti NIS 2 pro společnosti zavádí?

  1. Povinnost přijmout vhodná a přiměřená technická a organizační opatření k řízení bezpečnostních rizik
  2. Odpovědnost vedoucích orgánů za přijatá opatření v oblasti kybernetické bezpečnosti a povinnost dohledu. Za účelem získání dostatečných znalostí a dovedností mají členové vedoucích orgánů také povinnost absolvovat pravidelná školení v oblasti kybernetické bezpečnosti
  3. Oznamovací povinnost pro každý incident, který má závažný dopad na poskytování služeb

Konečné znění směrnice bylo zveřejněno v prosinci 2022 a vstupuje v platnost 20. den po jeho zveřejnění. Od této doby mají členské státy lhůtu 21 měsíců na implementaci směrnice do svých vnitrostátních právních předpisů. Stát a experti na kybernetickou bezpečnost se ovšem snaží komunikovat vše potřebné s předstihem. „V první řadě jde především o zvýšení kyberneticko-informační bezpečnosti. Aktuálně platí, že informace jsou cennější než zlato. A vy si musíte vybudovat stabilní zázemí tak, aby váš byznys přežil určité incident, které se dějí dnes a denně. Tím myslím snahy o získání citlivých dat samozřejmě. Zároveň jde ale i o to, aby i stát byl dostatečně silný a připravený udržet si odpovídající standard při poskytování služeb svým občanům,“ uzavírá Kateřina Hůtová.

Huawei Watch Buds: Tvůj 2v1 parťák na sportovní aktivity

Společnost Huawei nedávno představila mnoho nových špičkových produktů. Mezi ně patří i novinka Huawei Watch Buds. Jde o zcela první chytré hodinky se zabudovaným magnetickým pouzdrem pro ukládání bezdrátových sluchátek. Tento inovativní design boří hranice mezi chytrými hodinkami a sluchátky. Kromě designu se mohou pochlubit také funkcemi na sport či monitoringem zdraví. Díky tomu mají uživatelé neustálý přehled o svém sportovním výkonu.

Huawei Watch Buds podporují 80 sportovních režimů včetně běhu, chůze, cyklistiky či skákání přes švihadlo. Svá sportovní data mohou uživatelé snadno analyzovat pomocí funkce TruSport, a k ještě lepším výkonům jim může pomoci hlasový průvodce, který funguje jako soukromý trenér. Dává uživatelům sportovní rady přímo během tréninku, informuje je o jejich dosavadním výkonu a povzbuzuje k dosažení cílů.

Celodenní monitoring zdraví

Chytré hodinky Huawei Watch Buds uživatelům nabízí sledování zdraví srdce, a to pomocí technologie TruSeen™ 5.0+. Vylepšená technologie spolu s osmi fotoelektrickými senzory zajišťují ještě preciznější měření srdečního tepu. Spolu s dlouhou výdrží baterie tak můžete činnost svého srdce sledovat 24/7 a předcházet kardiovaskulárním onemocněním.

Watch Buds také dokáží měřit hladinu kyslíku v krvi. Obecně platí, že čím vyšší tato hodnota je, tím lepší. Nízké hodnoty mohou vést k vyčerpání, ke ztrátě paměti a dalším symptomům majícím neblahý vliv na zdraví.

HUAWEI TruSleep™ 3.0

Dostatek kvalitního spánku je podstatný pro udržení optimálního zdraví. Už od prvního představení technologie TruSleep™ Huawei neustále pracuje na jejích dalších vylepšeních. Nová verze 3.0 je k dispozici právě u Huawei Watch Buds. Díky jejich citlivosti na srdeční frekvenci dokážou celkem přesně vystihnout okamžik, kdy uživatel usne, a přepnout do monitorování spánku. Tato technologie navíc automaticky rozpozná 6 typických problémů se spánkem, např. lehké spaní či brzké probouzení, a nabízí přes 200 personalizovaných návrhů a rad k vylepšení kvality spánku.

Výdrž baterie chytrých hodinek a sluchátek

Chytré hodinky Huawei jsou velmi známé pro svou dlouhou výdrž baterie. Ani v tomto případě tomu není jinak. Navíc jedna baterie dodává energii hodinkám i sluchátkům najednou. Při plném nabití lze hodinky plnohodnotně používat 3 dny při běžném používání a týden v režimu úspory. Díky dlouhé výdrži baterie si uživatelé mohou užívat svá sportovní dobrodružství bez nutnosti nabíjet je tak často. Huawei Watch Buds navíc plně nabijete již za 100 minut.

Propojte si hodinky se svým smartphonem

Huawei Watch Buds lze jednoduše spárovat s každým smartphonem, ať už je to Android nebo iOS. Jakmile dojde ke spárování, všechny funkce jsou dostupné v aplikaci Huawei Zdraví. Aplikace dokáže zaznamenávat aktivitu ve více než 100 různých sportovních režimech. Kromě toho pomáhá s monitorováním zdraví, uživateli zaznamenává srdeční tep, okysličení krve, krevní tlak, kvalitu spánku a počet kroků. Data jsou navíc k dispozici v přehledných grafech a díky nim se můžete podívat na vývoj svého sportovního výkonu kdykoli.

Své úspěchy také můžete sdílet s rodinou a přáteli. Ať už pojedete na výlet na kole, nebo se vydáte běhat při západu slunce, to vše můžete svým blízkým nasdílet. Navíc při takovém výletu bude rozhodně co fotit. Aktuálně má nejlepší fotoaparát na trhu dle žebříčku DXOMARK Huawei P60 Pro. Díky automaticky nastavitelné fyzické cloně, Anti-Shake senzoru a dalším vychytávkám budete mít nádherné fotografie, které budou stát za sdílení. Jednoduše si k novému telefonu připojte Huawei Watch Buds a buďte připraveni na všechna letní dobrodružství.

Tyto speciální hodinky se zabudovanými sluchátky koupíte u vybraných maloobchodních prodejců za 11 990 Kč.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Exit mobile version