Umělá inteligence je již součástí běžného života. Dokáže třeba snížit spotřebu energie či vytvořit nápoj na míru

Existuje mnoho odvážných vizí, ale i obav a spekulací na téma umělé inteligence. Zatímco mnohé z nich vykreslují děsivý obraz budoucnosti, A.I. (umělá inteligence) se již stala součástí každodenního života. V současné době není hrozbou, ale naopak užitečným nástrojem, který nám přináší řadu příležitostí k růstu.

Věděli jste například, že při nakupování v internetovém obchodě běžně používáte A.I.? Nebo když zadáváte texty do překladače anebo dálkově skrze telefon ovládáte chytrou domácnost? Nahlédněme společně do oblastí, ve kterých jsou aplikace založené na umělé inteligenci už nyní součástí našich životů!

Zdraví a A.I.

Technologie umělé inteligence již nyní umožňuje analyzovat data a pomáhá tak rychleji diagnostikovat pacienty, včas zachytit onemocnění a dříve zahájit léčbu. Už dnes zdravotníci využívají algoritmy A.I. například k efektivnějšímu a přesnějšímu odhalování nádorů na radiologických snímcích. A.I. se používá také ke sledování stavu pacientů, při genetických výzkumech a roboticky asistované chirurgii. Pomáhá také při prevenci nemocí, jelikož dokáže předvídat potenciální zdravotní problémy na základě věku, genetické anamnézy, socioekonomického statusu apod. Mějte proto při dalším laboratorním vyšetření na paměti, že právě díky A.I. získáte své výsledky takhle snadno a rychle.

Finance a A.I.

Banky a finanční instituce využívají A.I. k odhalení podvodů a zneužití, analýze úvěruschopnosti, správě dat a poskytování personalizovaného finančního poradenství. Je tedy možné, že jste si poslední úvěr vzali s pomocí A.I., nebo že umělou inteligenci využíváte k manipulaci s penězi ve vašem internetovém bankovnictví, které často spravuje.

Nakupování a A.I.

Podnikatelé a obchodníci již moc dobře vědí, co umělá inteligence dokáže. Pomáhá efektivně studovat chování spotřebitelů a potenciálních zákazníků na základě jejich nákupních návyků. Podniky tak dokáží nabídnout svým zákazníkům přesně ty produkty, které je zajímají.

A.I. se také využívá při vývoji nových produktů. Tak například Češi budou moci už brzy ochutnat nový výrobek společnosti Hell Energy – první energetický nápoj na světě, vyvinutý výhradně pomocí umělé inteligence. Společnost s pomocí A.I. kompletně vyvinula složení a chuť nápoje, design plechovky i veškeré marketingové materiály. Umělá inteligence svůj výsledek dokonce sama ochutnala a otestovala.

Manuální práce a A.I.

V zemědělství se již na mnoha místech používají autonomní samořídící stroje pro sklizeň obilovin, dokonce existují roboti pro sklizeň hroznů! Tyto stroje využívají umělou inteligenci k prostorové orientaci, rozhodování a bezpečné navigaci. Takové moderní stroje se běžně využívají v prostředích, která jsou pro člověka nebezpečná nebo škodlivá, například v mnoha továrnách a důlních provozech se již používají nákladní automatické vozy.

Spotřeba energie, ochrana životního prostředí a A.I.

A.I. pomáhá efektivněji řídit spotřebu energie v průmyslu, domácnostech a pracovat s obnovitelnými zdroji energie. Umožňuje lepší koordinaci práce vědců v boji proti znečištění.

Optimalizace spotřeby energie v domácnosti je možná již dlouho, ale A.I. přispívá k jejímu ještě efektivnějšímu využití. Například díky připojení lednice k systému chytré domácnosti dokáže umělá inteligence zkontrolovat, jaké potraviny jsou k dispozici, a navíc i objednat chybějící produkty. Může také pomoci omezit plýtvání potravinami – upozorní, kterým potravinám končí doba spotřeby, a dokonce navrhne recepty na jejich využití. Není to fascinující?!

Z výše uvedených příkladů je patrné, že umělá inteligence dokáže překonat rutinní nebo monotónní pracovní postupy našeho každodenního života a rychle zpracovat obrovské množství dat, což lidem umožní soustředit se na komplexní řešení problémů, kreativitu a budování důležitých vztahů. Umělou inteligenci je potřeba vnímat jako příležitost, jak v kombinaci s lidskými schopnostmi dosáhnout optimálních výsledků v mnoha oblastech života. Protože automatizace každodenních úkolů umožňuje lidem soustředit svůj čas a energii na činnosti s vyšší hodnotou, které vyžadují emoční inteligenci, kritické myšlení a empatii.

O společnosti HELL ENERGY

Společnost HELL ENERGY založená v Maďarsku v roce 2006 je v současné době jednou z nejrychleji se rozvíjejících FMCG značek. Během pouhých čtyř let se stala lídrem na maďarském trhu a expandovala do dalších zemí světa, zejména v Evropě a Asii. Momentálně je dostupná na více než 50 trzích, v několika z nich je uznaným lídrem ve svém segmentu. Za úspěchem HELL ENERGY stojí vynikající kvalita, příznivá cena, široká dostupnost a prvotřídní marketingové aktivity. Společnost je jedinečným hráčem na poli výroby energetických nápojů a jako jediná na světě může říct, že je lídrem tohoto odvětví hned v několika zemích. Je rovněž vlastníkem ultramoderní plnírny a továrny na hliníkové nápojové plechovky, což jí dává bezkonkurenční celosvětovou strategickou pozici.

Nikdy není pozdě nastartovat novou kariéru: 3 příběhy IT absolventů

Petr, Tomáš a Tâm. Tři lidé. Tři odlišné příběhy. Co je spojuje? Všichni chtěli změnit svou kariéru a získat svobodu v práci. Díky Coding Bootcamp Praha našli cestu k plnění svých snů a vstoupili do světa IT. Přečtěte si, jak se stali úspěšnými programátory a datovými odborníky díky intenzivnímu školení, které jim otevřelo nové dveře k neomezeným pracovním možnostem.

Petr chtěl především svobodu a možnost být kreativní

Petr Stoklas neměl jasnou představu o své kariéře. V zahraničí pracoval jako pekař nebo skladník. Odjakživa chtěl mít možnost pracovat z domova i z kanceláře a tvořit kreativní věci. Pochopil, že programování mu toto umožní, a to jen s notebookem v ruce. Také se mu líbila velká rozmanitost pracovních možností. V České republice našel jen několik nabídek studia programování a mezi nimi Coding Bootcamp Praha. Jak sám říká, ten měl skvělé recenze a výhodné školné. „Samotný bootcamp byl zábavný. Stresoval jsem se jen tím, abych si co nejdříve našel práci. Dostal jsem šanci a využil ji,“ říká absolvent Coding Bootcamp Praha, nyní spokojený React vývojář pro JLL.

Od logistiky a nákupu až po vývoj bankovních aplikací

Zatímco byl celý svět ochromen pandemií, Tomáš Kravčík se ji rozhodl využít jako příležitost pro změnu. Motivován naplňující kariérou se chopil příležitosti, kterou mu nabídl bootcamp, díky němuž nakonec získal práci v České spořitelně. „Tvrdě pracujte a posouvejte se dál, protože bootcamp je jen začátek. Musíte se stále učit a přizpůsobovat,“ podělil se o svou zkušenost další z absolventů. Nyní Tomáš jako návrhář procesů v bance pracuje na zlepšování funkčnosti a uživatelského komfortu interních aplikací. Při zamyšlení nad svou cestou radí budoucím studentům bootcampu, aby přijímali výzvy a přistupovali ke své práci poctivě a zodpovědně.

Vzdělávání brala Tâm jako práci na plný úvazek

Tâm Lê se po čase na pozici asistentky generálního ředitele rozhodla pro radikální změnu. „Chtěla jsem si najít práci, kde budu pracovat s lidmi, ale zároveň budu mít čas pracovat sama na sobě,“ vzpomíná absolventka Coding Bootcamp Praha. Začala si sama vyhledávat kurzy programování a díky tomu objevila právě tento druh intenzivního bootcampu. Od začátku brala kurz velmi vážně a všechen svůj čas investovala do studia.  „Bylo to velmi intenzivní. Tím myslím, že jsem musela vstřebat spoustu informací ve velmi krátkém čase. Tři měsíce mi utekly jako voda,“ hodnotí Tâm zpětně své zkušenosti z kurzu. Přibližně měsíc po dokončení studia si našla svou první práci v IT jako frontend developer a nyní pracuje v Emplifi (bývalé Social Bakers).

„Sledujeme, kolik studentů po úspěšném absolvování našeho programu dokáže sehnat práci v IT do šesti měsíců od konce kurzu. Náš průměr, ze všech v tuhle chvíli 20 dokončených běhů, je 92 %,“ komentuje úspěšnost svých studentů Jana Večerková, zakladatelka a ředitelka intenzivních kurzů programování Coding Bootcamp Praha.

Poptávání jsou dnes datoví odborníci. Na českém trhu práce jich chybí až 10 000

Odvětví data science se stává stále důležitější součástí mnoha společností od finančnictví,   telekomunikaci  až po e-commerce. Po datových odbornících je vysoká poptávka nejen v Česku, ale i po celém světě, což na domácím trhu nedostatek odborníků dále zvyšuje. V reakci na rostoucí poptávku otevřeli CBP ve spolupráci s EY nový kurz Data Science Bootcamp. „Je v naší DNA podílet se na vzdělávacích iniciativách i v oblastech, kde je největší celospolečenská potřeba a zájem. I proto se těšíme, že studentům pomůžeme získat znalosti právě v oblasti datové vědy,“ doplnil Michal Ambler ze společnosti EY.

„Vyznat se dnes v galimatyáši různých pojmů a metod je obtížné a často demotivující. V tomto pomůžeme studentům Data Science Bootcampu vyznat se a osvojit si přední technologie dnes používané pro zpracování a vytěžování dat vytvářených moderními institucemi,“ popisuje Bohuslav Dvorský, mentor v Data Science Bootcampu, který má za sebou více 10 let zkušeností s vývojem datově intenzivních enterprise aplikací v Komerční bance a rovněž působí jako doktorand na katedře Biomedicínské informatiky ČVUT.

Motivaci máte, ale poslední překážkou je vysoké školné?

U renomovaných programů je dnes samozřejmostí, že vám kariéru pomohou rozjet. V praxi to funguje tak, že nejenže garantují uplatnění na trhu práce, ale umožní vám i předem zaplatit jen nízkou částku školného, kterou si zajistíte místo v konkrétním kurzu. Zbytek školného se rozdělí do několika měsíčních splátek, které začnete splácet až po ukončení kurzu. Stejně tak to nabízí i Coding Bootcamp Praha. „Věříme, že finanční situace by neměla být překážkou při získávání nových dovedností. Proto jsme se rozhodli nabídnout našim studentům možnost odkladu školného, což jim umožňuje odsunout platbu většiny školného až na dobu po absolvování bootcampu. Věříme, že tato možnost pomůže začínajícím webařům a datařům dosáhnout svého cíle bez obav, jestli na to mají,“ komentuje Večerková. Oba jejich bootcampy, Web Development i Data Science, lze navíc studovat nejen osobně, ale i online. A pokud studenti úspěšně absolvují program pro webaře a nesehnali by práci v oboru, školné je jim vráceno.

O Coding Bootcamp Praha

Coding Bootcamp Praha vybavuje studenty schopnostmi a dovednostmi, které jsou zapotřebí pro budoucí povolání v IT sféře – programování, vývoj webů a data science. Své studenty učí jak kreativně řešit problémy reálného světa, mají možnost osvojit si osvědčené postupy a vytvořit si kompletní portfolio, které budou moci prezentovat svým budoucím zaměstnavatelům. Bootcamp je oceněn prestižní americkou univerzitou MIT a Evropskou komisí za vysokou úspěšnost absolventů a jejich schopnost nalézt uplatnění v budoucí kariéře. Funguje nepřetržitě od září 2016 a mentoři vzdělali a pomohli najít uplatnění více než 350 novým programátorům.

Spořitelna vstupuje jako první banka v Česku na herní platformu Twitch a v nové komunikační kampani se zaměří na komunitu hráčů počítačových online her

Podle průzkumu agentury NMS a České spořitelny se tzv. gamingu v ČR pravidelně věnuje 37 % obyvatel, tedy 2,5 milionu lidí, kteří v průběhu hraní online her provádějí množství finančních transakcí. Proto se Spořitelna rozhodla vstoupit na globálně nejpopulárnější herní sociální síť Twitch a ve své komunikační kampani oslovit právě komunitu českých hráčů online her a inspirovat je prostřednictvím rad, tipů a informací, souvisejících s tématem financí a finančního zdraví v oblasti online počítačových her.

„V herním průmyslu dochází k obrovskému množství finančních transakcí. Ať jde o výdaje na pořízení počítače, herní konzole, příslušenství, her, ale i výdaje v průběhu hraní her samotných. Ne všichni hráči přitom vědí, jak s penězi zodpovědně nakládat. Proto jim chceme pomáhat prostřednictvím rad, tipů či návodů, na jejichž základě budou hráči úspěšnější nejen v hraní ve virtuálním prostředí, ale i v reálném světě. Máme potvrzené řadou výzkumů a studií, mimo jiné od respektovaného National Institute of Health, že gaming rozvíjí mnoho užitečných životních kompetencí, jako jsou znalost jazyků, schopnost rozhodování, týmovost, trpělivost, postřeh, kreativita nebo strategické myšlení,” říká Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

Komunikační kampaň pro Česku spořitelnu vytvořila agentura VMLY&R a do její tvorby zapojila i zástupce z oblasti gamingu, ať šlo o různé esport týmy, herní studia či přímo samotné hráče. Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na nejpopulárnější streamovací platformě Twitch. Komunikační kampaň bude cílit zejména na skupinu gamerů ve věku 18-35 let.

Spot je ke zhlédnutí: Silnější v gamingu, #silnější i v životě – YouTube

„S naším ambasadorem Petrem Jirákem, známým pod přezdívkou Xnapy, budeme vytvářet pravidelný gamingový seriál na Twitchi, kde otevřeme nová gamingová témata, týkající se financí a finančního zdraví, podpory sebevědomí a kyberbezpečnosti, na něž se chceme dlouhodobě zaměřovat,” doplňuje Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starost a dodává: „Level up your life je nové motto, které spojuje Spořitelnu a gaming. Název Level up your life je z gamingového prostředí a znamená dostaň se na další úroveň v životě, posuň se o kus dál, a to je přesně to, co chceme ve spojení Spořitelny a gamingu dělat.” 

Limitovaná edice gamingových Virtuálních George karet a Moneyback

Spořitelna téma gamingu rovněž podpoří limitovanou edicí Virtuálních George karet a speciálními nabídkami ve slevovém programu Moneyback. Od 7. srpna si mohou uživatelé v bankovnictví George vytvořit Virtuální George karty, a to hned ve třech limitovaných motivech. Do budoucna se Spořitelna chystá virtuální karty s tématem gamingu rozšiřovat. První, s obrázkem draka, se jmenuje Fiery revenge a původně její design navrhla umělá inteligence, následně ji překreslil grafik do finální podoby. Další dvě se jmenují Leviathan a Blazing wolf.

Na své si přijdou gameři i ve věrnostním programu Moneyback. V následujících týdnech tam najdou slevu na kroužky od Bridge Academy, kteří pořádají pro děti kempy a příměstské tábory, kde je učí programování v Minecraftu či Unity. Další speciální nabídkou bude Microsoft Game Pass Ultimate za zvýhodněných podmínek nebo Sleva do Playzone arény v Praze na Chodově.

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést skrze poradenství jednotlivce, firmy a celou společnost k finančnímu zdraví a prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů a naše digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků, ať jde o individuální klientelu, drobné podnikatele, malé a střední firmy až po velké korporace a klienty z veřejného sektoru. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
    • Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
    • Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
    • Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
    • Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na děti a mladé lidi, u nichž chce vzděláváním rozvíjet takové dovednosti a postoje, které budou přispívat k jejich větší nezávislosti, soběstačnosti a finančnímu zdraví. Nadace do podpory vzdělávacích projektů investuje každý rok desítky milionů korun.

HTC VIVE FIZTrack mění pravidla virtuální produkce

Společnost HTC VIVE dnes představila HTC VIVE Mars FIZTrack, nový enkodér objektivu pro systém virtuální produkce VIVE Mars CamTrack. Ten je nyní k objednání ve vybraných zemích Severní Ameriky, Evropy a APAC. Novinka navazuje na posun ve virtuální produkci, který výrobce zahájil představením systému Mars CamTrack, který filmovým studiím usnadnil přístup k celé technologické oblasti. Tehdy společnost nabídla kompletní řešení, které v kompaktním systému integrovalo nejen sledování pohybu kamery, ale také synchronizaci kamer a kalibraci objektivů. S HTC VIVE Mars FIZTrack ale společnost posouvá hranice ještě dál a zprostředkovává okamžitý přenos FIZ parametrů (ostření, clona a zoom) do Unreal Engine, čímž filmařům umožňuje aplikovat tradiční filmové techniky přímo ve virtuálním prostředí.

S VIVE Mars FIZTrack mohou filmaři zaostřovat, měnit zoom, upravovat clonu a okamžitě aplikovat tyto parametry na scénu v Unreal Engine. Reálné i virtuální prvky se tak chovají konzistentně v celém obraze. Dokonalá synchronizace virtuálních prvků, jako jsou postavy nebo objekty v pozadí s reálnou částí scény zpřístupňuje bezkonkurenční úroveň kreativní kontroly a skvělé vizuální výsledy.

„Náš přesný a cenově dostupný enkodér objektivu uvádíme na trh právě při výročí sady Mars CamTrack,“ řekl Raymond Pao, výkonný viceprezident pro obchodní řešení společnosti HTC VIVE. „Novinka představuje odpověď na zpětnou vazbu a potřeby filmařské komunity našich zákazníků. Pro mnoho studií je právě enkodér objektivu chybějícím článkem ve virtuálním produkčním procesu, a tak perfektně odráží náš hlavní cíl, a to usnadnit a zlevnit virtuální produkci.“

Rostoucí komunita

Zpětná vazba uživatelů je dle HTC VIVE jedním z nejdůležitějších zdrojů inspirace. Proto upozornil také na sociální sítě, jako je Facebook a Instagram, kde filmaři pracující se systémem HTC VIVE Mars CamTrack sdílí své poznatky z oblasti virtuální produkce.

Cena a dostupnost

HTC VIVE Mars FIZTrack je dostupný za cenu 564 € na stránkách mars.vive.com.

O společnosti HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

Sluchátka s potlačením hluku – skvělý pomocník pro celý den

Najít klidné místo k soustředění nebo odpočinku je mnohdy obtížné. Rušivé elementy jsou všude – v open space kancelářích, v ulicích města, v parcích i při odpočinku na zahradě. Naštěstí existuje řešení, které lze aplikovat ve všech uvedených i mnoha dalších situacích – sluchátka s funkcí aktivního potlačení okolních ruchů dokáží dnes skoro úplně potlačit všechny rušivé vlivy a oceníte je během celého dne: ráno při cestě do kanceláře, během práce či návštěvy posilovny, a také třeba při domácích pracích.

Aktivní a pasivní potlačení ruchů

Z pohledu samotného principu potlačují sluchátka zvuky z okolí dvěma způsoby: aktivním a pasivním. Pasivní forma je vytvořena fyzickou bariérou, tedy ucpáním zvukovodu sluchátkovým špuntem nebo překrytím ucha náušníkem. Aktivní cesta (Active Noise Cancelling neboli ANC) využívá vyspělé technologie. Mikrofony vestavěné na vnější straně sluchátek snímají okolní zvuky a elektronika generuje speciální „opačný“ signál, který ruchy eliminuje a vytváří uvnitř sluchátek ticho. Tento opačný signál je zároveň míchán se signálem přehrávané hudby. V jakých situacích oceníte sluchátka s výkonným systémem ANC?

Kdekoli a kdykoli si vytvoříte prostředí pro soustředěnou práci

V rušném kancelářském prostředí naplněném zvuky telefonů, konverzací, tiskáren a dalších ruchů je mnohdy obtížné se soustředit. Rozptylující vlivy nevyhnutelně snižují produktivitu a přispívají ke stresu z nedodělané práce. Sluchátka, jako jsou například Bose QuietComfort Earbuds II, která jsou aktuálně mnoha odborníky považována za model s nejvýkonnějším ANC vůbec, dokáží všechny zmíněné ruchy účinně odfiltrovat. Díky nim si můžete v rušném prostředí kanceláře nebo třeba kavárny vytvořit svou vlastní pracovní „bublinu“.

Kromě toho mohou taková sluchátka pomoct při on-line schůzkách. S kvalitními ANC sluchátky budete slyšet mnohem lépe než prostřednictvím reproduktorů notebooků. A navíc, pokud budete v rušném prostředí, účastník hovoru na opačné straně bude také lépe rozumět vám. Jak je to možné? Některé modely, například Bose Noise Canceling Headphones 700, využívají technologii ANC i pro vyčištění vašeho hlasu – díky množství instalovaných mikrofonů totiž dokáží rozlišit váš hlas od nežádoucích okolních ruchů a v reálném čase ho „vyčistit“.

Význam sluchátek při cvičení

Pokud aktivně cvičíte, jsou pro vás pravděpodobně chvíle strávené ve fitness centru nebo na běžecké stezce časem, kdy se chcete soustředit jen na sebe. Snažíte se propojit svaly se svou myslí a dosáhnout co největší vytrvalosti. Rozptylující vlivy jsou proto nepříjemné i v těchto situacích a sluchátka s potlačením ruchů mohou pomoci. A kromě toho, správně vybraný hudební playlist má často významný pozitivní vliv na soustředění a výkon. To potvrzuje řada studií i ohlasů sportovců. Například studie z roku 2021 zveřejněná National Library of Medicine zdůrazňuje, že záleží na výběru hudby. To znamená, že skladby, které se posluchači nelíbí, mohou naopak výkon snížit: „Trenéři a sportovci by při snaze optimalizovat výkon a trénink měli zvážit individuální hudební preference zúčastněných,“ uzavírá uvedená zpráva.

Pomocník při domácí práci

Potřebujete dodat motivaci a energii při domácí práci? Sluchátka s potlačením okolních ruchů mohou pomoct i v téhle situaci. Možná to na první pohled nezní úplně věrohodně, ale optimistický playlist vás dostane do pohodlného rozpoložení třeba i při žehlení, skládání prádla nebo utírání prachu. Kromě toho mohou být sluchátka s ANC i vhodným prostředkem pro ochranu sluchu například při sekání trávníku. Jak? Benzínová sekačka má průměrnou hlučnost 90 decibelů a dlouhodobé vystavení hluku s úrovní nad 70 decibelů může mít negativní vliv z hlediska poškození sluchu. Sluchátka s ANC dokáží snížit úroveň takového hluku až o 70 %.

Pozor, v některých situacích je vnímání zvuků z okolí nezbytné

Jsou však chvíle, kdy je třeba okolní ruchy vnímat. Provoz, práce na silnici nebo jiné vlivy působí rušivě, ale když například běháte ve veřejném prostoru, vstupujete do vozovky, chcete vnímat hlášení o zastávkách vlaku, v němž sedíte, nebo třeba mluvíte s jinou osobou, potřebujete zvuky ze svého okolí slyšet. V takových situacích nabízejí sluchátka Bose s funkcí aktivního potlačení hluku dvě řešení. Prvním z nich je možnost nastavení úrovně potlačení okolí a druhým jsou speciální režimy Aware (u modelu QC Earbuds II) a Conversation Mode (u sluchátek Noise Canceling Headphones 700), které naopak okolní zvuky zdůrazní a zesílí a mohou tak eliminovat i pasivní potlačení ruchů samotnými nasazenými sluchátky. Uvedené režimy lze intuitivně okamžitě aktivovat přímo na sluchátkách.

Klid na cestách

Potřebujete se soustředit? Chcete se na chvíli uzavřít do sebe, meditovat nebo se naopak nabudit na energický výkon? Malá sluchátka do uší s funkcí potlačení ruchů jsou velmi kompaktní, lehká a snadno se vejdou do kapsy. Můžete je mít pořád na dosah ruky a kdykoli využít jejich vlastností, třeba i během dlouhého letu. Kdykoli si s jejich pomocí můžete vytvořit prostor pro soustředění nebo pustit oblíbenou hudbu.

Baterie ve sluchátkách Bose s ANC poskytuje energii na mnoho hodin. Například sluchátka QC Earbuds II mohou s dodatečnou powerbankou vestavěnou v ochranném pouzdru fungovat až 24 hodin. A pokud se vybijí úplně, budou po 20 minutách nabíjení připravené hrát další 2 hodiny.

Sluchátka s funkcí ANC se mohou hodit téměř kdykoli během dne. Jakmile přijdete na chuť jejich výhodám, stanou se pro vás pravděpodobně stejně nepostradatelnou záležitostí, jakou představuje pro produktivní den mnoha lidí ranní káva.

V soutěži o nejlepší policejní video zvítězil záznam z Brna. Policisté tam v lednu zabránili katastrofě

Soutěž Nejlepší důkaz už druhým rokem pravidelně hodnotí kvalitu dokumentárních videí publikovaných tiskovými odděleními městských policií, Policie ČR a Celní správy ČR. Ocenění nejlepšímu videu 1. pololetí 2023 dnes pořadatelé soutěže předali v budově Krajského ředitelství Policie Jihomoravského kraje členům týmu PČR, který 30. ledna 2023 provedl skvěle koordinovaný zásah proti ozbrojenému muži v Holandské ulici v Brně. Videodokument ze zásahu ocenila tříčlenná expertní porota soutěže.  

Soutěž Nejlepší důkaz pořádají ve spolupráci s nezávislou expertní porotou společnost Axis Communications a online magazín Týdeník policie. V aktuálním kole se hodnotila videa 1. pololetí 2023 a do užšího výběru se dostalo 28 oficiálních videí městských policií, Policie ČR a Celní správy ČR, která příslušná tisková oddělení zveřejnila od 1. ledna do 30. června 2023. Videa vznikla ze záznamů městských kamerových systémů, palubních kamer ve služebních vozech, vrtulnících nebo z osobních kamer strážníků a policistů.

Nejlepším policejním videem prvního pololetí roku 2023 je podle porotců soutěže Nejlepší důkaz nahrávka pořízená 31. ledna 2023 při zásahu PČR proti ozbrojenému muži v Holandské ulici v Brně.

Muž se zbraní a výbušným systémem v brněnském mrakodrapu

Vítězné video vzniklo kompilací z kamerových záznamů pořízených několika členy zásahu Policie ČR dne 30. ledna 2023 ve výškové budově v Holandské ulici v Brně. Je velmi pravděpodobné, že policisté touto akcí zabránili mnoha obětem. Do osmnáctého patra budovy toho dne vstoupil ozbrojený muž, který se choval nevypočitatelně a ohrožoval své okolí střelnou zbraní. Policisté vyslaní na místo pomáhali s evakuací zhruba 200 osob, zatímco členové prvosledové hlídky z oddělení hlídkové služby vybavení dlouhými zbraněmi muže vyhledali a po krátkém vyjednávání s pomocí hmatů a chvatů zadrželi a odzbrojili. Během zásahu navíc vyšlo najevo, že pachatel v jedné z místností nastražil výbušný systém. Důležitou práci na místě odvedl i policejní krizový intervent, který se věnoval traumatizovaným lidem.

Porota ocenila zákrok, ale i autentický střih i zvuk

„Je to skutečně dokument o skvěle provedeném zásahu – bezprostředně po nahlášení aktivního střelce vidíme zapojení intervenční síly prvosledové hlídky policie, sledujeme správnou taktiku pohybu v budově, spojení se s ostatními hlídkami, vyhledání a eliminaci pachatele, součinnost s pyrotechnickou službou a  výbornou komunikaci po vysílačce, a tím pádem i koordinaci a spolupráci hlídek a operačního střediska,” ocenil kvalitu zásahu člen poroty a policejní expert Martin Hrinko. „Myslím, že občan si při zhlédnutí tohoto videa podprahově odnáší ujištění, že v podobné situaci se nemá rozmýšlet a na linku 158 okamžitě zavolat. Je skvělé, že je na začátku ponechaný hovor – je to autentické a divák slyší, že operační důstojník s volající jedná profesionálně, nikdo nikoho neosočuje, nepoučuje a podobně. Z hlediska PR je dobré, že je vidět reálný zásah, včetně zadržení, i když jsou tam zachycené jen krátce,“ uvádí dokumentarista Mirek Vaňura, člen poroty a expert na kritérium PR. Také forenzní expert Martin Spurný dal videu vysoké hodnocení: „Vítězný videozáznam splňuje z hlediska kvality pro soudní dokazování většinu základních atributů.“ Připomněl ale, že z forenzního hlediska by bylo dobré „doplnit i záběr z kamery zasahujícího policisty s přímým pohledem na nebezpečného pachatele. Také by videu slušelo ponechání většího množství autentických zvuků místo doplněné dramatické hudby na pozadí, která výsledný vjem poměrně degradovala.“ Ve třech kritériích soutěže (profesionalita zachyceného policejního zásahu, důkazní hodnota videa a popularizační význam) nakonec vítězný klip získal 29 bodů

Brněnští policisté zabodovali ještě jedním videem

Cenu za nejlepší video jarního kola soutěže Nejlepší důkaz 2023 předali brněnským policistům osobně zástupci společnosti Axis Communications Dalibor Smažinka a Marek Pavlica při setkání v Krajském ředitelství policie Jihomoravského kraje, které se uskutečnilo 3. srpna 2023 za účasti ředitele brig. gen. Leoše Tržila. Ten video a lednový zásah svého týmu vyhodnotil následujícími slovy: „Samotný okamžitý zásah na místě v Holandské ulici hodnotím jako bezchybný, ale důležitá byla také následná post intervenční péče a práce s desítkami lidí, kteří krizovou situaci prožili.“

O atraktivitě oceněného videa svědčí i to, že jen na oficiálním YouTube kanálu PČR už klip nasbíral téměř 30 tisíc zhlédnutí.  Navíc se v první pětici nejlépe hodnocených videí soutěže ocitlo ještě další video z Brna – záznam z honičky ozbrojeného muže v kostele. Seznam pěti nejlepších klipů s odkazy a bodovým hodnocením poroty je uvedený níže. 

Top 5 videí jarního soutěže Nejlepší důkaz 2023

Pořadí Název (s proklikem na video) Počet bodů
1 Policie zveřejnila video ze zákroku proti ozbrojenému muži v Brně. Podle všeho v budově odpálil výbušninu 29
2 Ozbrojený muž se před policisty v Brně schoval v kostele 28
3 Policejní pes Appolo vypátral na Domažlicku podezřelé z krádeže 25
4 Policisté z OHS Praha I odrodili zdravé miminko 24
5 Podezřelého z dvojnásobné vraždy na Blanensku se podařilo dopadnout díky pozornému svědkovi 23

 

Soutěž Nejlepší důkaz 2023 pokračuje podzimní částí

Tým vítězného videa získá od organizátora soutěže Axis Communications cenu v podobě kompletně nastaveného kamerového systému s kamerou AXIS W101 určenou k nošení na uniformě. Soutěž dále pokračuje i v druhém pololetí roku 2023 a je už možné nominovat videa publikovaná od 1. července 2023.

Vítězné video na oficiálním YouTube kanálu PČR najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=uBZDP4MwBbQ

Kompletní hodnocení vítězného videa a další informace najdete na adrese www.nejlepsidukaz.cz 

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí síťových řešení, která otevírají přístup k lepšímu zabezpečení a k novým způsobům podnikání. Axis jako lídr v oblasti síťového videa nabízí produkty a služby pro videodohled a analýzu videa, řízení přístupu a audiosystémy. Společnost Axis má přes 3 000 zaměstnanců víc než v 50 zemích a při poskytování klientských řešení spolupracuje s globální sítí partnerů. Společnost Axis byla založena v roce 1984 a sídlí ve švédském Lundu. Víc informací o společnosti Axis najdete na naší webové stránce

Jak začít s běháním? 5 tipů pro začátečníky

Dovolené jsou v plném proudu a s nimi přichází také spousta volného času. Mnoho z nás si říká, že je ten správný čas vrátit se ke svému oblíbenému sportu či začít s úplně něčím novým. Velké oblibě se v poslední době těší zejména běh. Stačí vám kvalitní obuv a můžete vyběhnout kdykoliv a kdekoliv, třeba při východu slunce na pláži nebo v horách. Začít s novým sportem ale není nikdy jednoduché. Obzvlášť běhání umí v začátcích hodně potrápit. Aby cesta za oblibou pravidelného běhání nebyla tak trnitá, přinášíme vám pár tipů, které vám pomohou běhání ulehčit, abyste u něj vydrželi. A taky jak efektivně při běhu používat chytrá zařízení.

Tip č. 1: Není kam spěchat

Cílem každého je dostat se do stavu, kdy vydrží běžet několik kilometrů bez přerušení. Nicméně jako profesionální běžec se nikdo z nás nenarodil, je tedy potřeba se na tuto úroveň postupně vypracovat. V začátcích se proto doporučuje začít s lehkými běhy, které pomohou posílit srdeční sval a položí pevný základ pro váš tréninkový režim. Lehké běhy také zlepšují celkové prokrvení. Vhodné je například střídání běhu s chůzí. Chcete-li běhat co nejefektivněji, hodit se vám budou chytré hodinky, například Huawei Watch 4 Pro, které monitorují tepovou frekvenci a umožňují snadné nastavení vlastních zón tepové frekvence. Díky tomu jednoduše zjistíte, že jste mimo svou tepovou frekvenci a měli byste zpomalit nebo přejít do svižnější chůze.

Tip č. 2: Najděte si vhodnou úroveň intenzity

Přepálit začátek není nikdy dobré. Nečekejte tedy, že vaše první běhy budou v rychlém tempu. A pokud ano, akorát to rychle vzdáte, protože budete z tréninku ztrhaní jak psi. Začínejte tedy pomalu. Vhodnou intenzitu si můžete jednoduše spočítat. Nejprve zjistěte svou přibližnou maximální tepovou frekvenci odečtením svého věku od čísla 220. Přesnější hodnotu získáte z následujících testů. Doporučujeme však, abyste tyto testy prováděli pouze pod odborným dohledem, protože jsou velmi intenzivní.

Test na běžeckém pásu

8 km/h x 4 minuty + 2 minuty přestávka

9 km/h x 4 minuty + 2minutová přestávka

10 km/h x 4 minuty + 2minutová přestávka

11 km/h x 4 minuty + 2minutová přestávka

Počáteční tempo můžete upravit podle svých běžeckých schopností (pokud jste zkušený běžec, začněte například od 10 km/h) a poté tempo vždy o 1 km/h zvyšujte, dokud nedosáhnete tempa, které již nedokážete udržet. Test by měl trvat přibližně 30 minut.

Test intervalového tréninku na hřišti

7:00 x 800 metrů + 2minutová přestávka

6:30 x 800 metrů + 2minutová přestávka

6:00 x 800 metrů + 2minutová přestávka

5:30 x 800 metrů + 2minutová přestávka

5:00 x 800 metrů + 2minutová přestávka

Startovní tempo si můžete upravit podle svých běžeckých schopností (například začněte od 6:00, pokud jste zkušený běžec) a poté tempo vždy o 30 sekund zvyšujte, dokud nedosáhnete tempa, které již nedokážete udržet. Test by měl trvat přibližně 30 minut.

Test horské turistiky

  • Desetiminutový zahřívací běh
  • Uběhnutí prvních 400 metrů s hodnocením vnímané námahy (RPE) 8 + jogging z kopce + odpočinek v dolní části svahu po dobu 3 minut.
  • Běh na druhých 400 metrů s RPE 9 + jogging z kopce + 3 minuty odpočinku v dolní části svahu.
  • Třetí běh na 400 metrů s RPE 10 + běh z kopce + 5 minut odpočinku na spodní části svahu.

Test by měl být ukončen, pokud již vaše tepová frekvence není zvýšená z předchozího úseku horské turistiky a tepová frekvence získaná z předchozího úseku je maximální tepová frekvence.

Test na 5 000 metrů

Tempo na kilometr by se mělo zrychlovat, mělo by dosáhnout vrcholu během posledních 400 až 800 metrů a mělo by se udržet až do konce.

Další hodnota, kterou je potřeba naměřit, je klidová tepová frekvence. Lze ji měřit, když jste vzhůru a sedíte/ležíte v klidu ráno v prostředí s pokojovou teplotou. Pokud máte chytré hodinky Watch 4 Pro a nasadíte si je před spaním, bude vaše klidová tepová frekvence měřena automaticky.

Zóny tepové frekvence se pak pohybují mezi minimální a maximální hodnotou. Vypočítáte je podle jednoduchého vzorečku = (maximální tepová frekvence – klidová tepová frekvence) x procento rezervy tepové frekvence + klidová tepová frekvence.

Rezerva tepové frekvence

Aplikace Huawei Health, která sbírá všechna data z vašich chytrých hodinek Huawei, automaticky vypočítá pět zón srdeční frekvence poté, co zadáte svou maximální srdeční frekvenci a klidovou srdeční frekvenci. Dosazením procenta HRR (rezervy srdeční frekvence) 59-74 % do výše uvedeného vzorce se rovněž vygeneruje zóna srdečního tepu pro snadný běh.

Tip č. 3 – Udržujte tréninkový režim

Úprava dýchání a kadence vám může pomoci řídit intenzitu tréninku v zóně tepové frekvence pro snadný běh. Začněte tím, že budete běhat vždy 30 minut se stejnou tréninkovou zátěží po dobu čtyř týdnů. Následně počkejte až se vaše vytrvalost přirozeně zlepší a tepová frekvence se bude pohybovat v rozmezí 10 %, teprve pak zkuste tréninkovou zátěž zvýšit. Lehčí začátek vám pomůže získat sebedůvěru a pokračovat v dobré práci!

Tip č. 4 – Oblíbená hudba pro správnou motivaci

Pokud máte v plánu běhat 30 minut, věřte, že vám ta půl hodina bude připadat nekonečná. Proto se hodí mít připravený nejen zajímavý běžecký okruh, ale také oblíbený playlist, který vás jednoduše namotivuje. A k tomu potřebujete kvalitní sluchátka, třeba Huawei FreeBuds 5, které umožňují vlastní nastavení bas a poskytují křišťálově čistý zvuk. Navíc díky ergonomickému designu perfektně drží v uších. Nemusíte se tedy bát, že by při běhu vypadávaly. Navíc je můžete propojit s hodinkami Huawei Watch 4 Pro, do kterých si můžete nahrát svůj playlist a vyběhnout na lehko bez telefonu.

Tip č. 5 – Vytvořte si vlastní běžecký plán

Aplikace Huawei Health obsahuje přizpůsobitelné běžecké plány, které vám pomohou posunout vaši kondici na zcela novou úroveň.

Nejprve si nastavíte své běžecké cíle, zadáte své základní informace, nedávnou naběhanou kilometráž a nejlepší běžecký výkon a poté vyberete dny pro běh, silový trénink a odpočinek.

Po vygenerování plánu bude trénink optimalizován na základě vašich vlastních kondičních schopností. Jakmile dokončíte běh, tréninkové tempo další fáze se dynamicky upraví na základě nedávno vygenerovaných běžeckých dat. Budete také dostávat podrobné týdenní běžecké zprávy včetně grafů, odborných rad a praktických tipů pro kondiční přípravu.

Běžecký plán s umělou inteligencí lze také synchronizovat s hodinkami Huawei Watch 4 Pro. Jedná se o hodinky Huawei určené přímo pro běžce. Otevřete aplikaci Huawei Health, přejděte na obrazovku Cvičení a klikněte na tlačítko „Plán“, abyste si vytvořili běžecký plán a mohli ihned začít!

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK 

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Klimatická krize ovlivňuje rozhodování rodičů o nákupech, kariéře, a dokonce o velikosti rodiny, říká studie HP

Společnost HP vydala svou výroční zprávu o udržitelném dopadu, která podrobně popisuje pokrok společnosti při plnění komplexních a odvážných environmentálních a sociálních cílů. V tomto směru společnost HP podniká konkrétní kroky, jejichž výsledkem je:

  • Od roku 2019 snížila absolutní uhlíkovou stopu o 18 %. Tím se přiblížila svému cíli dosáhnout do roku 2040 čistých nulových emisí uhlíku.
  • Množství jednorázových plastových obalů HP snížila o 55 % oproti roku 2018.
  • Vyrovnala odlesňování u 32 % veškerého papíru použitého v produktech a službách HP, cílem je 100 %.
  • Urychlila digitální rovnost pro více než 21 milionů lidí; cílem je 150 milionů do roku 2030.
  • Zavázala se k vytváření zdrojů různorodých talentů, přičemž 46 % nových zaměstnanců v USA v loňském roce pocházelo z rasových nebo etnických menšin.

Společnost HP při příležitosti vydání zprávy také realizovala průzkum provedený společností Morning Consult, který odhalil, jaká opatření lidé podnikají kvůli změně klimatu: od každodenních rozhodnutí až po dlouhodobé plánování rodiny. Studie zaměřená zejména na rodiče zjistila, že 91 % z nich se obává klimatické krize, což mění jejich život a nákupní zvyklosti. Více než polovina dotazovaných (53 %) uvádí, že to ovlivnilo jejich pohled na plánování počtu dětí. Čtyřicet tři procent respondentů konstatovalo, že přehodnotili práci pro určitou společnost na základě jejího závazku k environmentálním a sociálním otázkám.

Z průzkumu také vyplynulo, že mnoho respondentů dává přednost značkám, které se snaží řešit klimatické změny. Téměř dvě třetiny (64 %) dotazovaných preferuje výrobky, které pocházejí z udržitelných zdrojů, a 60 % uvádí, že udržitelné postupy společností hrají velkou roli v jejich nákupních zvyklostech. A to i přes zjištění, že naprostá většina rodičů (84 %) uznává, že životní náklady rostou, a více než polovina (57 %) se domnívá, že zapojení do ekologicky šetrných postupů zabere mnoho času.

„Rodiny, stejně jako všichni naši zákazníci, spoléhají na to, že je společnost HP spojí s věcmi, na kterých jim nejvíce záleží, ať už jde o práci, zábavu nebo blízké,” řekla Michele Malejki, vedoucí oddělení sociálního dopadu. „Dnešní rodiče čelí velkým tlakům, k nimž patří klimatická krize. To je důvod, proč jdeme nad rámec obchodního uvažování. Lidé přijímají osobní opatření a většina z nich se domnívá, že jednat musí i klíčoví hráči v podnikové sféře. Více než polovina z nich (51 %) si myslí, že firmy by se měly podílet na opatřeních v oblasti klimatu, na rozdíl od zákazníků (36 %).

Společnost HP usiluje o to, aby byla nejudržitelnější a nejspravedlivější technologickou společností. V roce 2021 si stanovila progresivní cíle udržitelného dopadu ve třech oblastech, kde věří, že může dosáhnout největších změn. Jde o opatření v oblasti klimatu, lidských práv a digitální rovnosti. Zpráva za rok 2022 podrobně popisuje pokrok ve všech třech popsaných oblastech, včetně nulového čistého uhlíkového hodnotového řetězce, ochrany lesů, vytváření oběhového hospodářství, budování kultury rovnosti. V urychlení digitální rovnosti po celém světě vidí pro tradičně vyloučené komunity možnost uspět v digitální ekonomice.

Výzkum Morning Consult byl proveden ve dnech 18. až 26. května 2023 na vzorku 5 007 dospělých osob v USA, Velké Británii, Indii, Mexiku a Singapuru.  

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

Umělá inteligence už pomáhá v mailingových kampaních

Česká e-mailingová platforma Mailkit implementovala do své infrastruktury na rozesílku zpráv umělou inteligenci. Uživatelé ji mohou používat při vytváření textových bloků ve vizuálním tvůrci přímo na platformě. Pomáhá s překlady, shrnutím textu, odpověďmi na faktické otázky, nebo kontrolou pravopisu.

Konkrétně byla AI implementována do editoru pro přípravu šablon. Umělá inteligence je schopna generovat obsah e-mailů s vysokou gramatickou a stylistickou kvalitou, což může zlepšit celkový dojem e-mailové kampaně. Díky ulehčení tvorby textů se zrychlí zpracování vytváření e-mailů, což umožní uživatelům posílat kampaně pravidelně a bez prodlev. Kvalita obsahu vede k vyšší konverzi.

Z důvodu sílící poptávky uživatelů po nástrojích AI jsme se rozhodli zpřístupnit funkce ChatGPT v rámci naší platformy, a to konkrétně v editoru pro přípravu šablon. V Drag n Drop editoru stačí vložit textové pole, kliknout na tlačítko spuštění AI, napsat, s čím potřebuje uživatel pomoci a volbu potvrdit. Umělá inteligence vygeneruje text ve více variantách, uživatel si vybere tu, která nejvíce vyhovuje jeho potřebám, nebo případně upraví své zadání. Vždy je ale nutné mít kvalitní vstupní data, se kterými pak AI může dále pracovat,“ říká Libor Nádvorník, Business development manažer společnosti Mailkit.

S ohledem na záplavu e-mailů, které každodenně zaplavují schránky uživatelů, je klíčové oslovit čtenáře relevantním obsahem.

„Jedním z hlavních faktorů, které vedly k rozhodnutí implementovat umělou inteligenci do naší platformy, bylo ulehčit práci e-mail marketérovi něčím, s čím už nyní rád aktivně pracuje. Odhadem 50 % marketérů v oboru již AI, konkrétně Chat GPT, aktivně vyzkoušelo,“ dodává Nádvorník.

Mailkit od roku 2005 vyvíjí ryze českou marketingovou platformu s hlavním zaměřením na e-mail a SMS, která funguje ve zcela vlastní a uzavřené infrastruktuře. V žádné fázi procesu nejde o Cloud.

SledovaniTV přináší Tour de France a Wimbledon všem svým uživatelům

SledovaniTV představuje červencové promo kanály. V tomto letním měsíci přinese svým uživatelům oblíbené sportovní stanice Eurosport 1 a 2. Všichni tak budou mít k dispozici přímé přenosy z Tour de France a tenisového turnaje ve Wimbledonu.

Celý červenec se na SledovaniTV ponese ve sportovním duchu. Všichni uživatelé získají jako dárek přístup ke stanicím Eurosport 1 a Eurosport 2 zdarma. Právě na těchto kanálech poběží hlavní sportovní události letošního léta.

Cyklistický závod Tour de France začíná hned 1. 7. v Bilbau a potrvá až do 23. 7., kdy se koná finálová etapa na pařížském Champs-Élysées. Závod dlouhý 3404 km budou moci diváci sledovat na stanici Eurosport 1.

Nejstarší světový tenisový turnaj v londýnské části Wimbledon začíná o dva dny později, tedy 3. 7., a potrvá až do 16. 7. Jeden ze čtyř turnajů světového Grand Slamu nese významnou stopu v podobě americké tenistky českého původu Martiny Navrátilové, která drží hned několik rekordů. Diváci si přenosy i záznamy jednotlivých utkání mohou vychutnat na stanici Eurosport 2.

„I když se v létě nehrají pravidelné zápasy fotbalových a hokejových lig, nepřijdou sportovní fanoušci zkrátka. Významné sportovní události letního období mohou sledovat všichni naši uživatelé díky promo kanálům zcela zdarma, “  říká Head of Marketing společnosti SledovaniTV Matěj Čičák.

Grafické podklady najdete ve sdílené složce. Využít můžete také náš Press kit.

O SledovaniTV

SledovaniTV je IPTV, neboli internetová televize, která nabízí více než 200 televizních kanálů a přes 100 rádiových stanic. Televizní vysílání lze pauzovat, přetáčet, služba umožňuje také zpětné zhlédnutí v délce až 30 dnů. Přepínat lze i mezi jazykovými stopami, titulky i různou kvalitou vysílání od SD po 4K. SledovaniTV funguje také jako virtuální videorekordér, k dispozici je až 600 hodinový prostor pro záznam televizního programu.

Aplikace SledovaniTV je dostupná v celé řadě různorodých zařízení. Stáhnout ji lze pro vybrané modely chytrých televizí od Samsungu, LG, Panasonicu, Hisense a také od výrobce Vestel (např. Toshiba, JVC, Sencor). Dále v televizních a set-top boxech se systémem AndroidTV od jakéhokoliv výrobce (např. Sony, TCL, Philips, Sharp, Thompson). Novinkou je aplikace pro Amazon Fire TV Stick, samozřejmostí je také podpora Chromecastu a Apple TV.

Na televizi se lze dívat na počítači v prohlížeči a také na mobilech a tabletech se systémem iOS a Android. Zkrátka nepřijdou ani majitelé telefonů s operačním systémem Windows, či mobilů značky Huawei a Honor. Absolutní vychytávkou je aplikace pro chytré hodinky Apple Watch, ve které lze listovat v TV programu nebo poslouchat rádia. SledovaniTV funguje v síti kteréhokoliv internetového poskytovatele nejen v ČR, ale v celé Evropské unii.

SledovaniTV poskytuje IPTV jak konečným uživatelům, tak spolupracuje s více než 700 lokálními internetovými poskytovateli v ČR a na Slovensku a soustředí se na expanzi do zahraničí.

Exit mobile version