Bose QuietComfort Ultra Earbuds 2. generace přinášejí špičkové odrušení, skvělý zvuk, lepší hovory a bezdrátové nabíjení

Praha, 9. července 2025: Bose představuje druhou generaci svých vlajkových „špuntů“ QuietComfort Ultra Earbuds. Design vychází až na drobnosti z předchozí osvědčené podoby a nová verze nejvyššího modelu malých sluchátek do uší od Bose přebírá po svém předchůdci všechny prémiové vlastnosti, jako je aktivní potlačení okolních zvuků (ANC) nejvyšší třídy či individuální optimalizaci zvuku podle tvaru zvukovodu konkrétního ucha. Zároveň zásadně vylepšuje kvalitu handsfree hovorů v rušném prostředí a doplňuje možnost bezdrátového dobíjení. Hned při uvedení na trh přichází Bose i s limitovanou edicí.

Nejlepší ANC, jaké kdy Bose vytvořilo

Sluchátka QuietComfort Ultra Earbuds 2Gen navazují na předchozí generaci, která byla ve světových recenzích opakovaně označována za model s nejlepším aktivním potlačením okolních ruchů na trhu v kategorii špuntů. Technologie CustomTune umožňuje automaticky přizpůsobit zvuk konkrétní anatomii ucha – pokaždé, když si je nasadíte, provede sluchátko krátké měření odezvy zvukovodu a upraví reprodukci na míru.

Nová verze Bose Ultra Earbuds řeší nejčastěji vytýkanou slabinu první generace těchto sluchátek – kvalitu handsfree hovorů v rušném prostředí. Nové mikrofony a pokročilý digitální proces rozpoznání hlasu uživatele od ruchů okolí a jeho odfiltrování zajišťuje jasný a srozumitelný přenos hlasu i ve větru, na ulici plné aut nebo například na nádraží. Samozřejmostí zůstává možnost používat libovolné sluchátko samostatně jako mono handsfree. Decentní a přesto výrazný designový prvek sluchátek vytváří kombinace lesklých a matných povrchů.

Komfort, bezdrátové nabíjení, pevné uchycení v uších i při sportu, transparentní režim i prostorový zvuk

Díky chytrému systému uchycení pomocí dvou nezávislých silikonových částí (koncový špunt a kroužek zajišťující „zašroubování“ sluchátka do ušního boltce) drží sluchátka pevně a pohodlně i při sportu. Obě části jsou v balení ve třech velikostech a aplikace Bose ve spojení s měřením odezvy zvukovodu pomáhá zvolit uživateli jejich optimální kombinaci, která zajistí díky maximálnímu utěsnění ucha nejlepší možný zvuk i ANC. Nově také Bose sluchátkům přidává možnost bezdrátového dobíjení s využitím technologie Qi.

Dotykové plošky sluchátek umožňují ovládat nejen hlasitost a přeskakování skladeb, ale také okamžitou aktivaci transparentního módu Aware, který zpřístupní možnost komunikace s lidmi v okolí bez nutnosti sundávání sluchátek z uší. Detailní nastavení úrovní ANC, mezi kterými lze přímo ze sluchátek snadno přepínat, umožňuje stejně jako nastavení ekvalizace nebo aktivace a celé řady dalších funkcí mobilní aplikace Bose.

Stejně jako všechny ostatní vrcholné modely sluchátek Bose nabízí model QuietComfort Ultra Earbuds 2Gen možnost aktivace zvuku Bose Immersive Audio, který posluchačům zprostředkuje tři různé režimy prostorového poslechu. Na plně nabitou baterii hrají sluchátka až 6 hodin a baterie vestavěná do ochranného pouzdra poskytuje energii pro další trojí dobití.

Dvě základní barvy a limitka Deep Plumb hned při uvedení

Druhá generace přichází nejen s technickými vylepšeními, ale hned při jejím uvedení dává výrobce na trh limitovanou barevnou edici. Kromě klasické černé a bílé varianty je i na našem trhu k dispozici velmi omezené množství krásné edice Deep Plumb v elegantní švestkové barvě.

Dostupnost a cena

Bose QuietComfort Ultra Earbuds 2Gen budou na českém trhu dostupné koncem července. Doporučená koncová cena všech variant včetně limitované edice Deep Plumb je stanovena na 7 690 Kč.

O společnosti Bose:
Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:
Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, beyerdynamic PRO, Meze Audio, Rotel, spl, Unitra, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

OnePlus v Evropě posiluje svůj ekosystém pěti novými zařízeními v Evropě

Společnost OnePlus dnes představuje dlouho očekávané modely OnePlus Nord 5 a OnePlus Nord CE 5 a rozšiřuje svou nabídku IoT o tři nová zařízení: OnePlus Watch 3 43 mm, OnePlus Pad Lite a OnePlus Buds 4.

Praha, Česká republika, 8 července, 2025 – OnePlus, přední světová technologická značka, dnes uvedla na trh pět nových produktů v oblasti smartphonů, nositelných zařízení, tabletů a audio zařízení. Součástí uvedení na trh jsou dvě velmi očekávané novinky v řadě OnePlus Nord, a to OnePlus Nord 5 a OnePlus Nord CE5. OnePlus Nord 5 přináší výkon postavený na platformě Snapdragon® 8s Gen 3, která posouvá laťku výkonu a činí z něj nejvýkonnější OnePlus Nord všech dob. Díky vylepšeným obrazovým schopnostem a špičkové personalizované technologii OnePlus AI nabízí chytřejší a příjemnější každodenní zážitek. OnePlus Nord CE5 také přináší výrazné zvýšení výkonu, špičkovou kvalitu čipsetu a výdrž baterie, čímž poskytuje plynulejší zážitek z používání OnePlus.

OnePlus také představuje OnePlus Watch 3 43 mm – kompaktní, ale výkonnou verzi svých hodinek OnePlus Watch 3. Mezi další zařízení patří nový základní 11palcový tablet OnePlus Pad lite a krásně navržená sluchátka OnePlus Buds 4.

O sérii OnePlus Nord 5 řekl Pete Lau, zakladatel společnosti OnePlus: „Série OnePlus Nord kombinuje minimalistický design s špičkovou technologií, díky čemuž si získala důvěru a oblibu uživatelů po celém světě. V duchu našeho hesla „Never Settle“ pokračujeme ve zvyšování laťky ve všech cenových segmentech. Věříme, že díky tomu, že více uživatelům přinášíme špičkový výkon a pokročilé funkce OnePlus AI, se série OnePlus Nord 5 stane nepostradatelným společníkem v každodenním životě.“

Celina Shi, marketingová ředitelka společnosti OnePlus Europe, dále rozvedla téma ekosystému OnePlus: „Jsme hrdí na to, že můžeme dále posilovat náš rychlý a plynulý ekosystém řadou produktů, které přinášejí inovace na úrovni vlajkových lodí více uživatelům po celé Evropě. Od výkonu řady OnePlus Nord 5 až po plynulé připojení našich nových zařízení IoT – toto portfolio odráží náš neochvějný závazek poskytovat prémiové zážitky v každé cenové kategorii. Jsme nadšeni, že můžeme ještě více lidem poskytnout technologii, která jim pomůže dělat více, tvořit více a zůstat bez námahy ve spojení.“

OnePlus Nord 5

Design, který spojuje eleganci a odolnost.

OnePlus Nord 5 navazuje na základní designovou filozofii OnePlus Nord, která spočívá v jednoduchosti a eleganci, a kombinuje vytříbenou estetiku s výkonem. Přední sklo je vyrobeno z odolného materiálu Corning Gorilla Glass 7i, který nabízí vynikající odolnost a špičkovou ochranu před každodenními škrábanci a nárazy. S tloušťkou pouhých 8,1 mm dosahuje zařízení dokonalé rovnováhy a nabízí elegantní, ale zároveň solidní pocit, aniž by bylo příliš tenké nebo objemné. V kombinaci s mírně zaoblenými hranami po obvodu je navrženo tak, aby maximalizovalo pohodlí, pocit v ruce a poskytovalo bezpečnější uchopení při držení ve svislé i vodorovné poloze – ideální pro sledování seriálů a hraní her.

OnePlus Nord 5 byl vyroben s důrazem na přesnost a odolnost a nabízí jednodílnou konstrukci, která je elegantní a zároveň robustní. Je k dispozici ve třech barevných variantách: Marble Sands, Dry Ice a Phantom Grey.

Nová definice výkonu střední třídy

OnePlus Nord 5 je navržen tak, aby poskytoval špičkový výkon za cenu střední třídy, a poprvé přináší do řady Nord čipovou sadu Snapdragon 8.

Nord 5 je vybaven mobilní platformou Snapdragon 8s Gen 3 s 4nm výrobním procesem a pokročilým Qualcomm® Kryo™. Snapdragon 8s Gen 3 poskytuje robustní výkon GPU a nabízí celou řadu funkcí Snapdragon Elite Gaming™, včetně hardwarově akcelerovaného ray tracingu v reálném čase, který umožňuje herní grafiku na úrovni PC na mobilních zařízeních. V kombinaci s rychlým 144Hz AMOLED displejem Nord 5, prvním v historii telefonů OnePlus, si uživatelé mohou užít ultra plynulé hraní s vysokou obnovovací frekvencí bez jakýchkoli přerušení.

OnePlus Nord 5 je vybaven pamětí RAM LPDDR5X a špičkovým chladicím systémem Cryo-Velocity VC s celkovou plochou 7300 mm2, který zajišťuje konzistentně plynulý výkon i při vysokém zatížení. V kombinaci s hlubokou optimalizací na systémové úrovni poháněnou Trinity Engine získal Nord 5 hodnocení TÜV SÜD 72-Month Fluency A, které je důkazem jeho dlouhodobé spolehlivosti.

Zážitek z používání zajišťuje špičková baterie s kapacitou 5200 mAh, podporovaná 80W technologií SUPERVOOC pro rychlé nabíjení, kdykoli to potřebujete. Nord 5 také podporuje funkci Bypass Charging, která uživatelům umožňuje vychutnat si delší herní sezení bez obav z přehřívání, a životnosti baterie během nabíjení.

144Hz Swift AMOLED displej: vizuální zážitek převyšující standardy vlajkových modelů

V souladu s tradicí společnosti OnePlus v oblasti vysoce kvalitních a ultra plynulých displejů je model Nord 5 vybaven 6,83palcovým 1,5K Swift AMOLED displejem s obnovovací frekvencí až 144 Hz, což z něj činí dosud nejplynulejší displej OnePlus. U rychlých her se tato vysoká obnovovací frekvence promítá do plynulejšího obrazu a citlivějšího ovládání, což uživatelům poskytuje klíčovou konkurenční výhodu.

Je to také nejjasnější displej, jaký kdy byl u modelu Nord použit, s maximálním jasem až 1800 nitů, který zajišťuje vynikající viditelnost i na přímém slunci. Displej modelu Nord 5, navržený s ohledem na výkon i pohodlí, je vybaven technologií Aqua Touch 2.0 pro přesnou odezvu na dotyk i s mokrými a mastnými prsty. Díky stmívání PWM s frekvencí 3840 Hz si uživatelé mohou vychutnat pohodlné sledování i v prostředí se slabým osvětlením.

Pokročilá AI, chytřejší než kdy dřív

OnePlus Nord 5 je vybaven plně vylepšenou sadou OnePlus AI, která poskytuje stejný zážitek jako vlajkové modely. Kultovní OnePlus Alert Slider se vyvinul do nové klávesy Plus Key, která otevírá nové možnosti přizpůsobení. Klávesa Plus Key umožňuje okamžitý přístup k základním funkcím, jako jsou snímky obrazovky, svítilna, fotoaparát, nahrávání hlasu, režim Nerušit a přepínání mezi režimy vyzvánění, vibrací nebo tichým režimem.

Může také sloužit jako zkratka pro inovativní AI Plus Mind, která funguje jako osobní centrum mysli, které inteligentně rozpoznává obsah na obrazovce a ukládá jej do Mind Space pro snadné vyvolání. Produktivitu posouvá o krok dále přidáním událostí kalendáře na základě rozpoznaného obsahu a zároveň umožňuje snadný přístup pomocí konverzačních výzev prostřednictvím AI Search.

Google Gemini

OnePlus Nord 5 také běží na systému Android™ a je vybaven předinstalovanou aplikací Google Gemini. Chatujte s Gemini, vaším asistentem Al od Google, a podpořte svou kreativitu a produktivitu. Můžete také přejít do živého vysílání s Gemini a pomocí hlasu brainstormovat nápady, zjednodušovat složité témata a nacvičovat důležité momenty s odpověďmi v reálném čase.

S Gemini můžete dokonce mluvit o všem, co vidíte na Nord 5 a Nord CE5. Ať už vaříte, organizujete, cestujete nebo jen doháníte přátele, můžete snadno sdílet svou kameru nebo obrazovku v konverzacích Gemini Live.

Navíc mohou oprávnění uživatelé OnePlus bez dalších nákladů využívat tříměsíční zkušební verzi Google AI Pro, která zahrnuje větší přístup k novým a výkonným funkcím v aplikaci Gemini, vyšší limity využití v NotebookLM a Gemini v Gmailu, Docs a dalších aplikacích, aby mohli zvýšit svou produktivitu a kreativitu pomocí špičkových nástrojů Google založených na umělé inteligenci.

Křišťálově čistý, přední a zadní fotoaparát

Dnešní uživatelé očekávají od fotoaparátů svých smartphonů více, ať už jde o zachycování každodenních okamžiků nebo spojení prostřednictvím videohovorů. OnePlus Nord 5 se této výzvě staví čelem díky významnému vylepšení svého zobrazovacího systému, který byl navržen tak, aby překonal tyto rostoucí očekávání.

Na přední straně je vybaven špičkovým 50MP fotoaparátem ISOCELL JN5, který zajišťuje ostré selfie a výjimečnou čistotu videa. Na zadní straně se nachází 50MP hlavní fotoaparát LYT-700 – stejný fotoaparát, jaký je použit v řadě OnePlus 13 – spárovaný s pokročilými algoritmy HDR a Natural Color od OnePlus, které zachycují nádherné detaily a živé, realistické barvy v každém snímku.

Přední i zadní fotoaparát OnePlus Nord 5 podporují nahrávání videa v rozlišení 4K při plynulých 60 snímcích za sekundu, což uživatelům umožňuje zachytit každý okamžik – ať už jde o majestátní krajinu nebo živé setkání s přáteli – v profesionální kvalitě.

Oblíbená funkce Live Photo byla také vylepšena tak, aby podporovala Ultra HDR, což přináší ultra vysokou ostrost pohyblivých snímků. Nahrává 1,5 sekundy před a po stisknutí spouště a vykresluje titulní fotografii v kvalitě Ultra HDR.

OnePlus Nord CE5

Společnost OnePlus pokračuje ve svém úsilí nabízet špičkový výkon i u nového modelu OnePlus Nord CE5.

Výkonný stroj poháněný procesorem Mediatek Dimensity 8350 Apex

OnePlus Nord CE5 je vybaven procesorem MediaTek Dimensity 8350 Apex a velkým chladicím systémem VC o rozloze 7041 mm², díky čemuž nabízí plynulý a rychlý multitasking. Je také optimalizován pro hraní náročných her, jako je CODM, s rychlostí až 120 FPS, což je v tomto segmentu novinkou.

OnePlus Nord CE5 přináší významné vylepšení výkonu díky baterii s kapacitou 5200 mAh, která daleko přesahuje kapacitu běžnou v tomto segmentu. Tato výkonná baterie vydrží více než 1,5 dne používání, takže se uživatelé nemusí obávat vybití baterie. V kombinaci s 80W rychlým nabíjením SUPERVOOC, technologií Battery Health Engine a funkcí Bypass Charging nabízí Nord CE5 spolehlivou dlouhodobou životnost baterie a plynulé nabíjení s regulací teploty i během dlouhých herních sezení.

Zařízení je také vybaveno 6,77palcovým displejem Super Fluid OLED s frekvencí 120 Hz, který podporuje technologie Gaming HDR a Ultra HDR pro realističtější a pohlcující vizuální zážitek při zábavě i hraní her.

Fotoaparát s nejmodernější technologií AI

V oblasti zobrazování je hlavní fotoaparát Sony LYT-600 s rozlišením 50 MP vybaven špičkovým algoritmem RAW HDR z modelu OnePlus 13, který zajišťuje detailní a vyvážené HDR fotografie. Hlavní fotoaparát modelu Nord CE5 také podporuje živé fotografie v Ultra HDR a nahrávání videa v rozlišení až 4K 60 fps HDR, což zajišťuje jasnost každého snímku a realistické podání barev v každém snímku.

Nord CE5 běží na nejnovější generaci systému OxygenOS a navazuje tak na tradici rychlého a plynulého softwaru OnePlus. Díky vylepšené technologii OnePlus AI se Nord CE5 stává všestranným chytrým společníkem, který podněcuje kreativitu a zvyšuje produktivitu, ať jste kdekoli.

OnePlus Nord CE5 má certifikaci IP65 pro zvýšenou odolnost a nabízí spolehlivou ochranu proti stříkající vodě v běžných situacích. A pro ty, kteří potřebují další úložný prostor, je k dispozici možnost rozšíření paměti až na 1 TB pomocí karty MicroSD. Nord CE5 je k dispozici ve třech stylových barevných provedeních: Black Infinity, Marble Mist.

OnePlus Watch 3 43 mm – kompaktní design, nekompromisní funkce

V souladu se svou slavnou filozofií „Never Settle“ reaguje společnost OnePlus na požadavky své komunity a přichází s menší a kompaktnější verzí svého nejnovějšího vlajkového modelu chytrých hodinek, OnePlus Watch 3. S hmotností pouhých 37,8 g a 1,32palcovým displejem jsou hodinky OnePlus Watch 3 43 mm ideální volbou pro menší zápěstí.

Pouzdro hodinek je vyrobeno z odolné nerezové oceli a kombinuje pevnost s decentní elegancí. Zakřivené sklo 2,5D dokonale ladí s designem a dodává hodinkám hladký, jednotný vzhled s prémiovým dotykem a pocitem. OnePlus Watch 3 43 mm také nabízí širokou škálu přizpůsobitelných ciferníků, včetně video ciferníků, které uživatelům umožňují nastavit jako ciferník osobní fotografie nebo videa z telefonu, což umožňuje skutečně personalizovaný styl.

S krytím IP68 a odolností proti vodě 5 ATM jsou hodinky OnePlus Watch 3 43 mm navrženy tak, aby odolaly každodenním postříkání, potu a dokonce i plavání, a zároveň podporují sledování aktivity ve vodě. Hodinky OnePlus Watch 3 43 mm jsou k dispozici ve dvou nadčasových provedeních: v elegantní Silver Steel a Black Steel.

Výkonný výkon se snoubí s výjimečnou výdrží baterie

Navzdory kompaktnímu provedení dosahuje OnePlus Watch 3 43 mm působivé rovnováhy mezi chytrým výkonem a dlouhou výdrží baterie.

V jádru hodinek OnePlus Watch 3 43 mm leží proprietární architektura Dual Engine od společnosti OnePlus, která se stala základním prvkem technologie zajišťující dlouhou a účinnou výdrž baterie v hodinkách OnePlus. Díky této inteligentní koordinaci poskytují hodinky OnePlus Watch 3 43 mm výdrž baterie až 60 hodin v inteligentním režimu a až 7 dní v úsporném režimu, čímž řeší jeden z nejčastějších problémů kompaktních chytrých hodinek.

Nabíjení je stejně efektivní. Díky technologii Watch VOOC Flash Charging stačí pouhých 10 minut nabíjení na celý den chytrého používání, takže OnePlus Watch 3 43 mm je vždy připraven podpořit vás během celého dne.

Vylepšené funkce pro tělo, mysl i pro lepší duševní pohodu

Sledování zdraví je významnou funkcí chytrých hodinek, která uživatelům umožňuje sledovat zdravotní údaje a podporovat zdravý životní styl. Hodinky OnePlus Watch 3 43 mm se komplexně zaměřují na zdraví a zahrnují nejen fyzické, ale i psychické blaho díky vylepšené funkci OnePlus „Mind & Body Evaluation“.

Hodinky OnePlus Watch 3 43 mm jsou vybaveny barometrem v reálném čase, který každých 30 minut vyhodnocuje úroveň únavy vašeho těla a to, jak se to odráží na vašem duševním stavu. Sledují také vaše denní stresové vzorce a pomáhají vám identifikovat klíčové faktory, které je ovlivňují.

Pro podporu odbourávání stresu mohou uživatelé spustit jedno minutové dechové cvičení s okamžitou zpětnou vazbou, která ukazuje, jak tělo na cvičení reaguje. Hodinky navíc poskytují denní a týdenní přehledy o stavu vaší mysli a těla spolu s personalizovanými pokyny, které pomáhají snižovat stres a zlepšovat celkovou pohodu.

Využijte své zápěstí na maximum s Wear OS od Google™

Hodinky OnePlus Watch 3 43 mm jsou vybaveny operačním systémem Wear OS od Google (Wear OS 5), který je navržen tak, aby zlepšoval výkon, výdrž baterie a uživatelský komfort.

S Wear OS mohou uživatelé kontrolovat důležité oznámení, sledovat své zdraví a přistupovat k oblíbeným aplikacím Google. Aplikace YouTube Music pro Wear OS umožňuje uživatelům stahovat hudbu pro poslech offline, a to i bez telefonu. Navíc můžete zůstat v kontaktu díky zprávám a e-mailům, nosit karty a platit pomocí Google Wallet** a navigovat v reálném čase pomocí Google Maps – to vše z vašeho zápěstí. Díky plnému potenciálu Google Play mohou uživatelé také procházet nové aplikace, synchronizovat aplikace se smartphony a aktualizovat ciferníky hodinek. A připravte se na další vlnu nositelné inteligence s výkonným AI asistentem Google Gemini, který brzy dorazí do těchto hodinek.

OnePlus Pad Lite: Snadná zábava, kdekoli

V návaznosti na úspěch tabletu OnePlus Pad 3, který byl uveden na trh v červnu 2025, přináší OnePlus do své kategorie tabletů cenově dostupný základní model – OnePlus Pad Lite.

Pohlcující obraz a zvuk na velkém displeji

OnePlus Pad Lite je vybaven prostorným 11palcovým displejem s poměrem obrazovky k tělu 85,3 % pro poutavý zážitek ze sledování. Poměr stran 16:10 minimalizuje černé pruhy ve videích, zatímco 10bitová barevná hloubka, 1 miliarda barev a jas 500 nitů zajišťují živý obraz. Technologie Eye Comfort snižuje modré světlo a blikání pro dlouhodobé používání.

Systém čtyř reproduktorů s certifikací Hi-Res Audio, vybavený technologií Omnibearing Sound Field, se přizpůsobuje orientaci obrazovky a zajišťuje bohatý, směrový zvuk. Navzdory své velikosti má tablet tloušťku pouhých 7,39 mm a hmotnost 530 g. Pískovaný povrch zajišťuje bezpečné a pohodlné držení. Barva Aero Blue nabízí klidnou, moderní estetiku.

Dlouhá výdrž baterie s rychlým nabíjením

Baterie s kapacitou 9 340 mAh nabízí až 80 hodin přehrávání hudby nebo 11 hodin přehrávání videa a 54 dní v pohotovostním režimu. V případě potřeby tablet rychle nabije 33W rychlé nabíjení SUPERVOOC, které minimalizuje dobu nečinnosti.

Snadné připojení a multitasking

Funkce pro více zařízení, jako je zrcadlení obrazovky, sdílení schránky a sdílená galerie, zajišťují plynulou synchronizaci mezi zařízeními OnePlus. Tablet také podporuje Quick Share pro Android a O+ Connect pro iOS/iPadOS, což usnadňuje sdílení souborů mezi platformami.

Open Canvas umožňuje multitasking aplikací vedle sebe s nastavitelnými okny, což je ideální pro práci nebo studium. OnePlus Pad Lite, poháněný systémem OxygenOS 15.0.1 a procesorem MediaTek Helio G100, poskytuje plynulý a spolehlivý výkon po dobu až 36 měsíců používání.

Chytré funkce s ohledem na mladší generaci

Režim pro děti nabízí rodičovskou kontrolu, správu aplikací a integrovanou ochranu očí. Google Kids Space je předinstalován a poskytuje zábavný a vzdělávací obsah, díky čemuž je Pad Lite vhodnou volbou pro celou rodinu.

OnePlus Buds 4: Zvuk na úrovni vlajkové lodi díky duálním měničům a duálním DAC

OnePlus Buds 4 jsou vybaveny prémiovým koaxiálním duálním měničem: 11mm keramicko-kovová membrána basového reproduktoru zajišťuje hluboké basy, zatímco 6mm výškový reproduktor zaručuje čisté výšky. Nezávislé duální DAC obvody zpracovávají zvuk pro každý měnič a podpora LHDC 5.0 umožňuje streamování ve vysokém rozlišení (až 24 bitů/192 kHz). OnePlus 3D Audio vytváří pohlcující prostorový zvuk, zatímco Golden Sound využívá mapování zvukovodu pro personalizované ladění zvuku.

Špičkové potlačení šumu a křišťálově čisté hovory

Díky adaptivnímu ANC v reálném čase až do 55 dB a pokrytí v rozsahu 5500 Hz eliminují sluchátka OnePlus Buds 4 širokou škálu okolního hluku. ANC se přizpůsobuje 800krát za sekundu, zatímco vylepšené filtrování hlasu zvyšuje srozumitelnost v hlučném prostředí. Adaptivní režim inteligentně přepíná mezi průhledností a potlačením hluku na základě okolního prostředí – ideální pro cestování a při pobytu venku. Každá sluchátka jsou také vybavena systémem 3 mikrofonů s podporou AI a technologií redukce větru, která zajišťuje jasný příjem hlasu v jakémkoli prostředí.

Inteligentní, plynulé připojení

Funkce Steady Connect zajišťuje stabilní připojení Bluetooth, zatímco AI Translation nabízí funkci překladu jedním klepnutím. Přizpůsobitelná zkratka hlasového asistenta funguje napříč značkami smartphonů a hladce se integruje do ekosystému OnePlus.

Lehký a pohodlný, výkonný pro hraní her

Minimalistická a ultralehká sluchátka OnePlus Buds 4 s hmotností 4,7 g na jedno sluchátko podporují intuitivní posuvná gesta pro ovládání hlasitosti. Funkce Google Fast Pair, připojení dvou zařízení a herní režim s nízkou latencí 47 ms zajišťují všestrannost. Na jedno nabití vydrží až 11 hodin, s pouzdrem pak 45 hodin (s vypnutou funkcí ANC). 10minutové nabití poskytuje celkem 11 hodin používání.

Sluchátka OnePlus Buds 4 jsou certifikována společností TÜV Rheinland z hlediska stavu baterie a mají stupeň krytí IP55 pro odolnost proti vodě a prachu. Jsou navržena pro dlouhou životnost a dlouhodobé používání.

Ceny a Promo akce

Oneplus Nord 5 12GB/512GB – 13 990 Kč / sleva 1 500 Kč

Oneplus Nord 5 8GB/256GB – 11 990 Kč

OnePlus Nord CE5 8GB/256GB – 10 490 Kč / sleva 1 000 Kč

OnePlus Nord CE5 8GB/128GB – 8 990 Kč / sleva 1 000 Kč

Při koupi OnePlus Nord 5 nebo Nord CE5 (všechny paměťové varianty) získáte jako dárek sluchátka OnePlus Nord Buds Pro a OnePlus 80W SuperVOOC nabíječ.

Oneplus Pad Lite LTE 8GB/128GB – 6 490 Kč / sleva 800 Kč

OnePlus Pad Lite WiFi 6GB/128GB – 5 790 Kč / sleva 800 Kč

OnePlus Watch 3 43mm – 7 490 Kč / sleva 500 Kč

OnePlus Buds 4 – 2 990 Kč / sleva 500 Kč

Nabídka platí pro objednávky v termínu od 8.7. do 8.8.2025 nebo do vyprodání zásob

Další informace najdete na OnePlus.com nebo nás sledujte na:

Instagram – https://instagram.com/oneplus

Facebook – https://facebook.com/oneplus

Twitter – https://twitter.com/oneplus

LinkedIn – https://linkedin.com/company/oneplus

YouTube – https://youtube.com/@oneplustech

TikTok – https://tiktok.com/@oneplus

Acer for Business EMEA překonává růst trhu v segmentu produktů s profesionálním operačním systémem s nárůstem o 15 % v první polovině roku 2025.

  • Silné výsledky společnosti Acer potvrzují její obnovené zaměření na komerční segment, které společnost před rokem oznámila.
  • Nová platforma určená výhradně IT partnerům v prodejním kanálu bude spuštěna do konce roku 2025.

Bioggio, SWITZERLAND (8. července 2025) – Podle údajů společnosti Context dosáhla divize Acer EMEA „for Business“ výrazného růstu, který překonal trh: růst o 15,8 % v segmentu profesionálních notebooků ve srovnání s růstem trhu o 5,7 % a růst o 14,8 % v segmentu profesionálních stolních počítačů oproti 10,1% růstu trhu. Tento výsledek podtrhuje neochvějné odhodlání společnosti Acer soustředit se na komerční segment – rok poté, co při své výroční tiskové konferenci ve Švýcarsku znovu nastartovala své obchodní zaměření.

Za tímto pozitivním trendem stojí několik klíčových strategických pilířů, které zároveň vytvářejí základ pro budoucí úspěch: nové iniciativy na posílení loajality prodejců a partnerů, zvýšené investice do rychle rostoucího trhu digitálního zobrazování (Digital Signage) a trvalé inovace v oblasti produktů
a služeb určených pro firmy. Tyto faktory znovu potvrzují klíčovou roli společnosti Acer v komerčním segmentu

Massimiliano Rossi, viceprezident divize Product Business Unit společnosti Acer pro oblast EMEA, komentoval nedávné úspěchy a plány firmy: „V uplynulém roce jsme konsolidovali naše produktové portfolio, abychom nabídli širší škálu řešení podporujících segmenty SMB i Enterprise. Využíváme přitom odborné znalosti sesterských společností, jako je Aopen v oblasti digitálního zobrazování a Altos
v oblasti serverů a infrastruktury. V segmentu Digital Signage jsme navíc rozšířili investice i o nové produktové řady, jako jsou velkoformátové displeje (LFD), Chromeboxy a mini-PC Veriton NUC.“

Rossi rovněž přisuzuje značnou část úspěchu certifikacím partnerů v prodejním kanálu společnosti Acer. „Skutečně se vyplácí vytvoření specializovaných certifikací, jako je náš program Acer Cloud Partner pro řešení založená na Chrome OS, kde máme v regionu EMEA dominantní podíl na trhu ve výši 35 %. Náš program Acer Education Partner také umožnil významné proniknutí na trh s 25% podílem,“ uvedl.“

Rossi zdůraznil přístup společnosti Acer „channel first“ (kanál na prvním místě) a dodal: „Faktem, že nejsme pouze ‚nepřímí‘, ale skutečně kanálově orientovaní, zajišťuje, že nikdy nekonkurujeme našim prodejcům. Naše zjednodušená a flexibilní struktura umožňuje prodejcům jakéhokoli stupně nebo velikosti přímý přístup k potřebným informacím.

Společnost také plánuje na konci tohoto roku spustit nový portál věnovaný Partnerům. Partner portál má dvojí cíl: dále posílit vztahy prostřednictvím nástroje, který jim usnadní práci, a zároveň vybudovat pevný základ pro trvalý růst ekosystému prodejních kanálů.

“Nová platforma zefektivní práci partnerů a poskytne jim rychlejší přístup k výhodným nabídkám, službám obchodní podpory a školením o nových technologiích,“ říká Cristina Pez, ředitelka pro obchod a marketing společnosti Acer v regionu EMEA. „Společnost Acer byla vždy považována za dodavatele, se kterým je snadné spolupracovat. Nový portál jsme vytvořili s myšlenkou zachovat jeho jednoduchost
a uživatelskou přívětivost a vytvořit z něj konkrétní nástroj pro naše prodejce, který jim umožní řídit jednání, shromažďovat informace o produktech a získat okamžitý přehled o svých úspěších ve věrnostním programu.“

Nový portál Acer for Business Partner Portal bude spuštěn do konce tohoto roku.

O společnosti Acer

Společnost Acer byla založena v roce 1976 a dnes patří mezi přední světové technologické společnosti s působností ve více než 160 zemích. Firma se neustále vyvíjí díky přijetí inovací napříč svým portfoliem, které zahrnuje počítače a displeje, a zároveň rozšiřuje své aktivity o nové oblasti podnikání. Acer se rovněž zavazuje k udržitelnému růstu a prozkoumává nové příležitosti, které jsou v souladu s jeho environmentálními a sociálními závazky. Skupina Acer zaměstnává více než 9 000 lidí, kteří se podílejí na výzkumu, návrhu, marketingu, prodeji a podpoře produktů, řešení a služeb, jež překonávají bariéry mezi lidmi a technologiemi. Více informací naleznete na www.acer.com.

© 2025 Acer Inc. Všechna práva vyhrazena. Acer a logo Acer jsou registrované ochranné známky společnosti Acer Inc. Ostatní ochranné známky, registrované ochranné známky a/nebo servisní značky, uvedené nebo jinak, jsou majetkem příslušných vlastníků. Všechny nabídky se mohou změnit bez předchozího upozornění a nemusí být dostupné prostřednictvím všech prodejních kanálů. Uvedené ceny jsou doporučené koncové ceny výrobce a mohou se lišit podle lokality. K uvedeným cenám bude připočtena případná daň z prodeje.

 

Produktivita i gaming: TCL uvádí ultra široký 57“ Dual 4K QD-Mini LED herní monitor

Praha, 8 července 2025 – Velikost i rychlost – produktivita i gaming. TCL 57R94 Dual 4K QD-Mini LED herní monitor kombinuje extrémní úhlopříčku s plnou herní připraveností a je zatím největším herním monitorem TCL. Od srpna si ho můžete pořídit i v Česku a na Slovensku.

Pohlcující ultraširoké Dual 4K rozlišení na obří zakřivené obrazovce

TCL 57R94 je navržený pro maximální pohlcení, ať už závodíte na virtuální trati nebo pracujete s daty v nekonečných tabulkách. Díky 1000R zakřivení, ultraširokému poměru stran 32:9 a Dual 4K (7680 × 2160) rozlišení zaplňuje obraz celé zorné pole – velikostí odpovídá dvěma 32“ 4K monitorům vedle sebe, jen bez rušivých rámečků mezi displeji. Výsledkem je panoramatické zobrazení vhodné nejen pro hraní, ale také pro streamování, pracovní produktivitu a multitasking.

O kvalitu zobrazení se stará sedmá generace technologie QD-Mini LED s působivými 2304 zónami lokálního stmívání. V kombinaci s Dual 4K rozlišením zajišťuje detailní zobrazení s precizním kontrastem a minimálním halo efektem.

Rychlost a přesnost špičkového herního monitoru

Instinktivní reakce ve zlomcích sekund pro hráče často znamenají rozdíl mezi vítězstvím a porážkou. TCL 57R94 zachovává plynulý a ostrý obraz i v dynamických scénách díky 120 Hz obnovovací frekvenci a 1 ms době odezvy (GtG).

Plynulost a čistotu zobrazení doplňuje AMD FreeSync Premium – tato technologie synchronizuje obnovovací frekvenci monitoru s výstupem grafické karty, čímž eliminují trhání obrazovky a další nežádoucí artefakty způsobené měnící se snímkovou frekvencí při hraní her.

Připravený na kreativní práci

Vlastnosti, které vytvářejí herní zážitek (ostré detaily, velká plocha, přesnost barev nebo vyvážený jas) ocení i tvůrci obsahu a kreativní profesionálové. Ultraširoký 57“ displej nabízí dostatek prostoru pro práci s časovými osami, vrstvami nebo více okny najednou – ať už stříháte video, nebo ladíte digitální ilustraci.

Vysoké pokrytí barevného prostoru DCI-P3 (98 %) a 10bitová barevná hloubka zajišťují věrné podání barev, plynulé gradienty a syté odstíny. Továrně kalibrovaný panel garantuje konzistentní a přesné barvy po celé ploše (ΔE<1), zatímco certifikace VESA DisplayHDR 1000 přináší dostatečný kontrast i jas pro přesné zobrazení světlých i tmavých oblastí.

Plná výbava prémiového monitoru

TCL 57R94 nabízí plnou výbavu, kterou byste očekávali u monitoru s profesionálním využitím. Najdete USB-C připojení s napájením až 90 W a čtveřicí USB-A portů, včetně přepínače KVM – ideální sestava pro současné připojení pracovního notebooku a herního počítače s minimem kabelů.

Certifikace od TÜV Rheinland garantuje šetrnost k očím, zatímco univerzální ergonomický stojan se dá snadno přizpůsobit pro ideální pozorovací úhel. Výsledkem je maximální pohodlí pro oči a páteř i při mnohahodinových herních maratonech nebo celodenní práci.

Ceny a dostupnost

Herní monitor TCL 57R94 bude v Česku a na Slovensku dostupný během srpna 2025 za doporučenou cenu 59 990 Kč (2 399 €).

O společnosti TCL Electronics

Společnost TCL Electronics (1070.HK) je rychle rostoucí společností v oblasti spotřební elektroniky a předním hráčem v celosvětovém televizním průmyslu. Byla založena v roce 1981 a nyní působí na více než 160 trzích po celém světě. TCL se specializuje na výzkum, vývoj a výrobu produktů spotřební elektroniky od televizorů, audio zařízení až po chytré domácí spotřebiče. Navštivte webové stránky společnosti TCL na adrese https://www.tcl.com.

Vexl Foundation vyzývá Apple. Přichází s Freedom Store, vlastním obchodem pro mobilní aplikace

Praha, 1. července 2025 – Český startup Vexl a nadace Vexl Foundation, které jsou součástí holdingu SatoshiLabs, spouštějí svůj vlastní digitální obchod s mobilními aplikacemi Freedom Store. Platforma je určena uživatelům systému iOS v Evropské unii, kteří chtějí mít kontrolu nad svým zařízením. Uživatelé zde najdou aplikace s otevřeným zdrojovým kódem – jako například bitcoinové peněženky nebo aplikace pro e-cash. Mimo to cílí na lidi, kteří se zajímají o technologie a hledají bezplatný přístup k aplikacím. Misí Freedom Store je pokračovat v poslání Vexl Foundation, chránit finanční a digitální svobodu.

Freedom Store je platforma, jejíž misí je boj proti centralizaci moci v digitálním prostoru. Projekt klade důraz na uživatelskou suverenitu a nezávislost. Zaměřuje se na vytváření praktických nástrojů, které lidem pomáhají udržet si svobodu ve stále více kontrolovaném digitálním světě.

„Freedom Store spouštíme ve spolupráci s AltStore.io, platformou, kterou využívají například Epic Games. Díky tomu umožňujeme uživatelům instalovat aplikace mimo oficiální App Store, a vyhnout se tak cenzuře společnosti Apple, sledování a riziku, že jejich oblíbená aplikace přes noc zmizí. Samozřejmě se primárně zaměřujeme na aplikace s otevřeným zdrojovým kódem, které různou měrou přispívají ke zvýšení svobody a suverenity jednotlivce. Jedná se o bitcoinové peněženky, aplikace pro e-cash nebo aplikace protokolu Nostr. Vnímáme to jako další krok k větší digitální svobodě,“ komentuje Lea Petrášová, CEO Vexl a výkonná ředitelka Vexl Foundation.

Uživatelé budou moct stahovat aplikace i z jiných zdrojů než App Store
Cílem vývoje otevřeného digitálního obchodu bylo umožnit lidem přístup k softwaru, který by jinak mohl být zakázán nebo cenzurován. Vexl Foundation tímto zároveň reaguje na novou regulační příležitost v Evropské unii, která umožňuje alternativní distribuci aplikací mimo App Store. Tuto příležitost chce využít ve prospěch svobody, soukromí a technologické nezávislosti.

„Jsem hrdá na to, že se nám podařilo přetavit dlouhodobou frustraci z velmi nerovného a nevyžádaného boje se společností Apple do produktivních řešení, z nichž mohou těžit i další aplikace v našem odvětví. Freedom Store je pokračováním poslání Vexl Foundation. Zatímco Vexl se zaměřuje na peer-to-peer bitcoin bez cenzury a KYC, Freedom Store rozšiřuje tuto filozofii do oblasti distribuce softwaru,“ dodává Petrášová.

Více o Vexl Foundation

Vexl Foundation je nadace, která reaguje na rostoucí centralizaci a regulaci digitálních financí. Jejím posláním je posilovat finanční svobodu jednotlivců, podporovat decentralizované technologie a vzdělávat veřejnost o možnostech ochrany soukromí a autonomie v digitální ekonomice. Nadace podporuje a financuje open-source projekty, které řeší otázky ochrany soukromí, autonomie a finančních práv. Byla založena společností SatoshiLabs – tvůrce první hardwarové peněženky Trezor.

Více o SatoshiLabs
SatoshiLabs je globální technologická skupina zaměřená na kryptoměnové a open source inovace. Stojí za Trezorem – první hardwarovou peněženkou na světě a dnes firmou s miliardovým obratem, která vyvinula klíčové standardy, na nichž stojí celé odvětví. Do skupiny aktuálně patří také Vexl – nezisková společnost provozující aplikaci pro P2P obchodování s bitcoiny bez nutnosti KYC, dále Invity – služba a aplikace určená pro nákup a prodej kryptoměn a Tropic Square, který vyvíjí první transparentní bezpečnostní čip s otevřeným zdrojovým kódem. Jeho první produkt byl úspěšně uveden na trh v únoru 2025. Prostřednictvím těchto čtyř firem SatoshiLabs posiluje digitální bezpečnost i finanční nezávislost milionů uživatelů po celém světě.

 

Revolut se spojil s NBA a uvedl na trh nové platební karty pro basketbalové fanoušky

  • Revolut rozšiřuje svou přítomnost ve sportovním odvětví a posiluje partnerství s NBA uvedením dvou exkluzivních společných platebních karet.
  • Karty s výrazným designem inspirovaným basketbalem oslavují kulturu a energii tohoto sportu.
  • Karty jsou dostupné výhradně pro uživatele Revolutu ve většině zemí Spojeného království a Evropského hospodářského prostoru (EHP), včetně České republiky.

Praha, 8. července 2025 – Revolut, globální finanční aplikace s více než 60 miliony zákazníků, posouvá svou spolupráci s NBA i mimo hřiště a představuje dvě exkluzivní společné platební karty. Tento krok představuje další kapitolu dynamického partnerství, které odstartovalo rolí Revolutu jako hlavního partnera Evropských her v roce 2024, současně také partnera zápasů základní části NBA v Paříži, ale i jako hlavního partnera akce NBA Jam 2025.

Revolut představuje dvě spolubrandované fyzické platební karty, které kombinují nápaditý design inspirovaný basketbalem s inovativními finančními službami. První karta má prémiovou kovovou úpravu a elegantní vizuál inspirovaný jedinečným vzhledem a texturou profesionálního basketbalového hřiště. Je dostupná všem uživatelům za cenu 1 509,99 Kč.

Druhou kartou je lehčí plastová varianta s výrazným grafickým motivem inspirovaným ikonickým basketbalovým míčem. Je navržena pro každodenní použití a je dostupná všem zákazníkům Revolutu bez ohledu na jejich tarif za cenu 499,99 Kč.

Obě karty lze objednat přímo prostřednictvím aplikace Revolut a budou dostupné uživatelům ve Velké Británii a ve většině zemí EHP, včetně Česka. Představují nový krok v pokračujícím partnerství mezi Revolutem a NBA a nabízejí fanouškům v celé Evropě hmatatelný a osobní způsob, jak oslavit svou lásku k basketbalu.

Deborah Wajsbrot, vedoucí růstu v oblasti partnerství v Revolutu, uvedla: „Naše marketingové partnerství s NBA je přirozeným propojením – spojuje globální energii basketbalu s odhodláním Revolutu přinášet zákazníkům výjimečné a kulturně relevantní zážitky. Jsme nesmírně hrdí na uvedení těchto společných karet, které oslavují vášeň fanoušků NBA a zároveň představují prémiový design a inovace, které definují Revolut. Od limitovaných edic karet až po exkluzivní aktivity – naše partnerství s NBA není jen značkovým sponzoringem, je to způsob, jak přiblížit fanoušky ke hře, kterou milují, a zároveň je odměnit něčím opravdu výjimečným.”

David Brody, viceprezident NBA a manažer globálních partnerství, uvedl: „Revolut nabízí fanouškům NBA neotřelý a kreativní způsob, jak prezentovat své fanouškovství. Během naší spolupráce Revolut neustále prokazuje své odhodlání zapojovat vášnivé fanoušky NBA v celém regionu novými a kreativními způsoby.“

Uvedení společných karet nejen oslavuje vášeň pro basketbal, ale také odráží závazek Revolutu přinášet hodnotu nad rámec bankovnictví a vytvářet smysluplná spojení mezi životním stylem a sportem.

Karty jsou ve většině zemí EHP a ve Spojeném království, včetně České republiky,, k dispozici od 1. července v aplikaci Revolut.

O Revolutu

Revolut Bank UAB je licencovaná evropská banka, která pomáhá vytěžit maximum ze svých peněz. V roce 2015 zahájil Revolut činnost ve Velké Británii, kde nabízí převody peněz a směnu. Dnes více než 60 milionů zákazníků po celém světě využívá desítky inovativních produktů Revolut a měsíčně provede více než půl miliardy transakcí.

V rámci osobních a firemních účtů poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad jejich financemi a bezproblémově propojuje lidi po celém světě.

Bankovní služby a RevPoints poskytuje Revolut Bank UAB (304580906), banka se sídlem v Litvě, která je autorizovaná a regulovaná Litevskou bankou a Evropskou centrální bankou. 18+, platí poplatky a VOP. Více informací na: www.revolut.com.

95 procent odesílatelů e-mailů jsou spameři

Z tisíce odesílatelů e-mailů jen padesát posílá legitimní obchodní zprávy – zbylých 950 jsou spameři a odesílatelé nevyžádané pošty. Právě tato realita ukazuje, jak masivní je problém spamu na internetu. Experti ze Seznamu, Notina, Livesportu, Kiwi.com a Mailkitu odhalili, že úspěšný e-mail marketing začíná správným technickým nastavením. Firmy, které to pochopily, radikálně snížily počet kontaktů – Notino vymazalo milion adres a ušetřilo 700 tisíc korun, Livesport se zbavil dokonce 85 procent databáze. 

Kvůli lavině nežádoucích zpráv jsou poskytovatelé e-mailových služeb stále přísnější, a i legitimní firemní komunikace často končí v koši.

Spam není jen reklama na podezřelé pilulky. „Nevyžádaná pošta je cokoliv, co příjemce nechce,“ uvádí Jakub Olexa z Mailkitu. Ten se aktivně podílí na rozvoji e-mailových technologií prostřednictvím mezinárodních organizací jako M3AAWG nebo CSA.

Právě subjektivní vnímání uživatele je pro poskytovatele e-mailových schránek zásadní. Podle David Fingera, ředitele divize Email.cz ze Seznamu, neurčuje e-mailovou reputaci jen obsah zprávy, ale zejména to, jak s vašimi zprávami příjemci nakládají.

„Pokud uživatelé vaše e-maily nečtou, mažou je nebo označují jako spam, reputace odesílatele padá. A špatná reputace znamená, že se vaše zprávy vůbec nemusí dostat do schránky,“ potvrzuje.

Milion kontaktů do koše ušetřil stovky tisíc

Dominik John z Notina přiblížil odvážný krok společnosti, kdy se v roce 2018 rozhodli odstranit více než třetinu všech e-mailových kontaktů, celkem přes jeden milion adres. „Tento krok nám v prvním roce ušetřil 700 tisíc korun na nákladech spojených s rozesílkou a zároveň zlepšil reputaci a doručitelnost našich kampaní. V tomto úsilí stále pokračujeme a pravidelně databáze čistíme,“ vysvětluje John.

Podobnou zkušenost mají i v Livesportu, jehož weby a aplikace měsíčně navštěvuje přes 100 miliónů uživatelů z celého světa. „Mailing jsme snížili o 85 procent. Ze sta miliónů kontaktů zůstalo jen asi 15 milionů. Nikdo nechce, aby uživatelé dostávali e-maily, které pro ně nejsou relevantní. To byl hlavní důvod, proč jsme databázi pročistili,“ přiznává Kristýna Slouková specialistka na marketing.

Koupené seznamy? Cesta do pekel

Varovné signály jsou jasné: nízká míra otevření, vysoký počet označení jako spam nebo dokonce blokování ze strany poskytovatelů.

„Když koupíte databázi, nemáte s příjemcem žádný vztah. A příjemce nemá vztah s vámi,“ vysvětluje Olexa. „Tohle je věc, která zničí reputaci velmi rychle. Antispamové filtry poznají, že používáte pochybnou databázi,“ dodává.

Technologie vs. obsah – co je důležitější?

I když se intuitivně zdá, že obsah e-mailu je nejdůležitější, opak je pravdou. Podle Olexy je základ v technologiích. „Nejdříve musí být technologie v pořádku, pak se může zlepšovat obsah,“ zdůrazňuje.

V Livesportu, který rozesílá do více než 50 zemí, to poznali na vlastní kůži. „Celý loňský rok jsme se snažili zlepšovat design a copy, ale open rate nám pořád klesal,“ vzpomíná Kristýna Slouková a dodává: „Udělali jsme proto audit technického řešení a databází, který nám ukázal, jak na správné nastavení.“

E-mailing není kobercový nálet

Jakub Semotam z Kiwi.com upozorňuje, že největší chybou je snaha poslat co nejvíc e-mailů co nejvíce lidem. Na tom se shodli všichni panelisté: personalizace, segmentace, správné načasování a znalost zákazníka jsou základem správného e-mailingu.

„Kiwi například využívá AI k tomu, aby každému zákazníkovi posílal personalizovaný obsah podle cíle cesty, délky pobytu nebo počtu cestujících,“ říká Jakub Semotam.

A co open rate? Ten už neřekne skoro nic

Míra otevření e-mailů bývala dlouho základní metrikou úspěchu. Dnes je to spíš matoucí číslo. „E-maily otevírají boti nebo bezpečnostní skenery. Open rate nemá valnou vypovídací hodnotu. Místo toho doporučuji sledovat konverze a chování příjemců na stránkách, v případě míry otevření a kliknutí pouze trend v čase,“ radí Olexa.

Experti zdůrazňují důležitost spolupráce s odborníky a systematický přístup k e-mail marketingu. „Bez kvalitních dat, správné hygieny kontaktů a odborného know-how nejde mít dobrou reputaci ani doručitelnost,“ shrnul Jakub Semotam.

Nejnovější modely Acer Chromebook Plus nyní s 12měsíčním balíčkem Google AI Pro včetně služby NotebookLM zdarma

Praha (7. července 2025) Společnost Acer oznámila novou akci pro zákazníky, kteří zakoupí nové notebooky Acer Chromebook Plus. Po omezenou dobu[[1]] získají uživatelé nových notebooků Acer Chromebook Plus 514, Acer Chromebook Plus 516 a Acer Chromebook Plus Spin 714 bezplatné 12měsíční předplatné plánu Google AI Pro[[2]], který nyní obsahuje nové a výkonné funkce Gemini, Flow a NotebookLM.

Tato nabídka zahrnuje špičkové nástroje s umělou inteligencí, které zvyšují kreativitu, spolupráci, produktivitu a mnohem více. Google AI Pro Plan odemyká přístup k nejpokročilejšímu modelu Gemini (2.5 Pro), poskytuje 2 TB cloudového úložiště a umožňuje plynulou integraci Gemini do Gmailu, Dokumentů Google a dalších produktů Google. Součástí plánu je také NotebookLM, asistent pro výzkum a psaní, který uživatelům pomáhá rychleji a snadněji získávat klíčové poznatky – nabízí pětkrát více zvukových přehledů, zápisníků, dotazů a zdrojů. Navíc získáte přístup k nástroji pro tvorbu filmů s využitím AI – Flow od Googlu, vytvořenému na míru s rychlým a vysoce kvalitním generátorem videa Veo 3 Fast, který umožňuje vytvářet filmové scény a příběhy.

Nejnovější zařízení Acer Chromebook Plus splňující požadavky

  • Acer Chromebook Plus Spin 714 (CP714-1H/CP714-1HN): Prémiový konvertibilní laptop 2 v 1 s procesory Intel® Core™ Ultra v tenkém a lehkém odolném hliníkovém šasi. Je vybaven 14palcovým dotykovým displejem WUXGA s antibakteriálním sklem Gorilla Glass a jasem 340 nitů. Navíc s podporou aktivního stylusu, který nabízí intuitivnější uživatelské prostředí, a až 10hodinovou výdrží baterie pro delší produktivitu. Acer Chromebook je také vybaven webkamerou s rozlišením 1440p QHD s nástroji pro videohovory s umělou inteligencí, které zlepšují čistotu a osvětlení, a rozhraním Thunderbolt 4, které podporuje rychlé přenosy dat a napájení.
  • Acer Chromebook Plus 514 (CB514-5H/CB514-5HT): Chromebook Acer je navržen pro efektivní multitasking a je vybaven až procesorem Intel Core 7, 16 GB paměti LPDDR5X
    a úložištěm o kapacitě až 512 GB. Díky displeji WUXGA s antireflexní úpravou si uživatelé užijí ostrý a čistý obraz i při vysokém jasu. Zařízení je odolné a spolehlivé – splňuje armádní standard odolnosti MIL-STD-810H – a volitelně nabízí připojení k síti Wi-Fi 7 pro rychlé
    a stabilní připojení k internetu.
  • Acer Chromebook Plus 514 (CB514-6H/CB514-6HT): Chromebook Acer je vybaven procesorem Intel Core 3 N355, který zajišťuje plynulý chod pracovních procesů. Displej
    s rozlišením WUXGA, poměrem stran 16:10 a antireflexní technologií poskytuje ostrý obraz
    a je k dispozici také ve variantě s dotykovou obrazovkou. Pro každodenní úkoly nabízí spolehlivou rychlost a dostatek prostoru díky až 16 GB paměti, úložišti NVMe SSD o kapacitě až 512 GB a možnostem připojení Wi-Fi 6E a Wi-Fi 7. Zařízení splňuje vojenský standard odolnosti, takže bez problémů zvládne nároky každodenního používání, a na jedno nabití umožňuje až 15 hodin prohlížení webu[3]. Nechybí ani praktická funkce Quick Insert Key pro rychlé vkládání obsahu.
  • Acer Chromebook Plus 516 (CB516-1H/CB516-1HT): Tento model nabízí velký 16palcový displej WUXGA s poměrem stran 16:10 pro široký a přehledný obraz. Hravě si poradí i s náročnějšími úlohami díky procesoru až Intel Core 7, až 16 GB paměti LPDDR5X a úložišti
    o kapacitě až 512 GB. O čistou a plynulou komunikaci se stará soustava tří mikrofonů
    s technologií DTS Audio, stejně jako podpora rychlého připojení přes Wi-Fi 7. Uživatelé na cestách ocení, že zařízení splňuje vojenský standard odolnosti MIL-STD-810H, takže bez obav zvládne i náročné každodenní používání.

Všechna zařízení Acer Chromebook Plus jsou součástí této akce a zahrnují funkce umělé inteligence od Googlu, jako je Magické guma (Magic Eraser) v aplikaci Fotky Google, Pomoz mi napsat (Help me write) a ovládací prvky videohovorů vylepšené pomocí AI. Díky přidanému plánu Google AI Pro a nástroji NotebookLM získávají uživatelé Chromebooků Acer Plus přístup
k rozšířeným sadám nástrojů AI pro chytřejší a rychlejší psaní, tvorbu i komunikaci. Pro více informací a úplný seznam podporovaných modelů Acer Chromebook Plus navštivte stránku
s podmínkami nabídky členství Google One.

O společnosti Acer

Společnost Acer byla založena v roce 1976 a dnes patří mezi přední světové technologické společnosti s působností ve více než 160 zemích. Firma se neustále vyvíjí díky přijetí inovací napříč svým portfoliem, které zahrnuje počítače a displeje, a zároveň rozšiřuje své aktivity o nové oblasti podnikání. Acer se rovněž zavazuje k udržitelnému růstu a prozkoumává nové příležitosti, které jsou v souladu s jeho environmentálními a sociálními závazky. Skupina Acer zaměstnává více než 9 000 lidí, kteří se podílejí na výzkumu, návrhu, marketingu, prodeji a podpoře produktů, řešení a služeb, jež překonávají bariéry mezi lidmi a technologiemi. Více informací naleznete na www.acer.com.

© 2025 Acer Inc. Všechna práva vyhrazena. Acer a logo Acer jsou registrované ochranné známky společnosti Acer Inc. Ostatní ochranné známky, registrované ochranné známky a/nebo servisní značky, uvedené nebo jinak, jsou majetkem příslušných vlastníků. Všechny nabídky se mohou změnit bez předchozího upozornění a nemusí být dostupné prostřednictvím všech prodejních kanálů. Uvedené ceny jsou doporučené koncové ceny výrobce a mohou se lišit podle lokality. K uvedeným cenám bude připočtena případná daň z prodeje.

Google, Chromebook, NotebookLM a další značky jsou ochranné známky společnosti Google LLC.

  1. Platnost nabídky končí a musí být uplatněna do 1. února 2026. Úplné podmínky najdete na webu g.co/chromebookplus/ai-premium-offer.
  2. V USA je tato nabídka v hodnotě 239,88 USD pouze po omezenou dobu. Po skončení nabídky bude cena 19,99 USD/měsíc. Hodnota nabídky se může v různých zemích/oblastech lišit. Nabídku můžete kdykoli zrušit. Po uplatnění nabídky můžete na stránce Předplatné v obchodě Google Play potvrdit datum konce období nabídky.
  3. Uvedená výdrž baterie je testována pomocí nástroje Google Power Load Test v2: 1) Prohlížení: Tento test shromažďuje údaje o spotřebě energie při procházení (posouvání nahoru a dolů) stránek uložených v mezipaměti ve veřejném cloudovém úložišti Google. 2) Přehrávání videa: Tento test opakovaně přehrává offline video na celé obrazovce z ramdisku po dobu 6 minut / 1 hodiny.

 

Čeští vysokoškoláci bodovali na největší evropské přehlídce studentských firem. Zaujali farmářskými drony s umělou inteligencí

PRAHA, 7. ČERVENCE 2025 – Ve dnech 1.–3. července se pod taktovkou JA Europe v Athénách konala největší evropská přehlídka studentských firem Gen-E 2025. V řeckém hlavním městě se sešly stovky mladých inovátorů z 39 evropských zemí. Mezi nimi i zástupci Česka s projektem Cooltivate. Nápad na efektivnější a udržitelné zemědělství pomocí dronů týmu z pražské Anglo-Americké univerzity vynesl velkou pozornost zahraničních investorů a vítězství v odborné kategorii Signature Awards.

Pod záštitou Evropské komise se 36. ročníku přehlídky Gen-E 2025 zúčastnili studenti středních a vysokých škol, jakožto reprezentanti svých zemí, jejich pedagogové, odborníci na vzdělávání, představitelé firem i politické elity, aby společně ocenili nejlepší podnikatelské projekty nastupující generace. „Letošní veletrh opět předvedl kreativitu a úsilí mladých podnikatelů, kteří v akademickém roce 2024–2025 založili vlastní průkopnické firmy v programech JA Studentská firma pro střední školy a JA StartUp pro univerzity. Během dvou semestrů se po celé Evropě do obou programů zapojilo přes 400 tisíc studentů, do Athén pak vyrazili jen ti nejlepší – reprezentanti svých zemí. Na českých vysokých školách je program JA StartUp teprve krátce, letos proběhl 3. ročník, o to víc nás těší, že se naši zástupci – tým Cooltivate – v silné konkurenci 19 nejlepších vysokoškolských týmů Evropy dokázal prosadit a zvítězil před odbornou porotou,“ uvedl ředitel české kanceláře Junior Achievement (JA Czech) Martin Smrž.

Tým tří kamarádů z pražské univerzity pro Česko získal první odborné ocenění ve vysokoškolské kategorii v historii soutěže. Jejich řešení s využitím umělé inteligence zaujalo porotu natolik, že získali speciální ocenění EY AI Innovators Award, které uděluje společnost EY jako partner této kategorie. „Název firmy Cooltivate vznikl spojením dvou anglických výrazů – „cultivate“ (kultivovat), které má v jádru růst, péči o půdu v zemědělství, a „cool“, které zdůrazňuje inovace, modernost a udržitelné chování směrem k planetě. Naše drony poskytují v reálném čase zprávy o stavu plodin, kvalitě půdy a zavlažování, což umožňuje malým a středním farmářům efektivnější řízení zdrojů a maximalizaci zisku bez nadužívání vody či hnojiv. Díky dronům a aplikaci FarmLife 3.0 budou mít zemědělci všechna potřebná data rychle a snadno k dispozici,“ popsal člen týmu Cooltivate Radim Zavoral.

Aby mohli čeští vysokoškoláci reprezentovat své projekty v zahraničí, musejí nejprve zvítězit na domácí půdě v programu JA StartUp, ten funguje v Česku teprve tři roky. „Pilotní program JA StartUp jsme na českých vysokých školách zahájili teprve na podzim 2022. V programu studenti založí a vedou firmu se vším všudy, ale stále je možné to brát jen tak ‚na zkoušku‘. Od září do ledna zažijí opravdové reálie podnikání a po konci programu studentské společnosti zanikají. Vidíme ale, že nemalá část, zhruba 20 procent, v byznysu úspěšně pokračuje,“ dodal Martin Smrž.

JA CZECH, www.jaczech.org

JA Czech je obecně prospěšná vzdělávací organizace založená Tomášem Baťou, která již od roku 1992 realizuje na českých školách ucelenou koncepci nadstandardního vzdělávání. Formuje podnikatelské myšlení a finanční gramotnost mladých lidí, propojuje je s lidmi z praxe a pomáhá nastartovat jejich úspěšnou profesní kariéru. Ve spolupráci se školami vytváří příznivé a motivující prostředí pro rozvoj osobních dovedností v rámci podnikatelského vzdělávání studentů i učitelů. Stěžejního projektu JA Studentská firma, se závěrečným veletrhem JA STUDENTSKÁ FIRMA ROKU, se každoročně účastní tisíce středoškoláků.

JUNIOR ACHIEVEMENT, www.juniorachievement.org

Junior Achievement je nejstarší vzdělávací organizace na světě s rokem vzniku 1919. Působí ve více než 120 zemích světa. Zároveň byla švýcarskou institucí NGO Advisor vyhlášena jako sedmá nejvlivnější nevládní organizace světa a v lednu 2022 byla za svou práci pro rozvoj mládeže nominována na Nobelovu cenu míru. Do programů JA se každoročně zapojí 11 milionů dětí a studentů ve věku šest až 22 let.

GEN-E

GEN-E je největší evropskou podnikatelskou akcí, oslavou podnikání a úspěchů evropské mládeže. Tisíce evropských studentů od 15 let prezentují své špičkové podnikatelské nápady online i na místě. Festival GEN-E také spojuje dvě každoroční evropské podnikatelské soutěže pro vítěze programu JA Company a programu JA Start-Up z více než 40 zemí. GEN-E 2026 se bude konat v Rize v Lotyšsku.

JA Europe 

JA Europe je největší a přední organizace v Evropě, která se věnuje inspirování a přípravě mladých lidí k úspěchu. Již více než 100 let poskytuje JA Worldwide praktické a zážitkové učení v oblasti podnikání, pracovní připravenosti a finančního zdraví. V loňském školním roce síť JA Europe poskytla mladým lidem téměř 7 milionů vzdělávacích aktivit online, prezenčně a kombinovaně.

Český trh ojetin je celkově stabilní, prodeje elektromobilů z druhé ruky ale meziročně vzrostly o více než 60 %

  • Analýza Carvago přináší pohled na sekundární automobilový trh v ČR za 1. pololetí 2025
  • Počet prodaných vozů, cenová hladina ani nejprodávanější modely se meziročně téměř nezměnily
  • Nejprodávanější ojetinou v ČR je Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 110 kW DSG
  • Nejvýraznější meziroční změna nastala ve struktuře i objemu trhu s elektromobily
  • Zákazníci Carvago volí oproti průměru českého trhu mladší vozy s nižším nájezdem a častěji vybírají prémiové modely

PRAHA, 7. července 2025 – Český trh s ojetými automobily vykazuje mimořádnou stabilitu. Počet prodaných vozů, cenová hladina ani nejprodávanější modely se meziročně téměř nezměnily. S jedinou výjimkou – prodeje ojetých elektromobilů dramaticky vzrostly o 61,6 %. Vyplývá to z analýzy tržních dat, kterou provedla společnost Carvago, přední evropská platforma pro online nákup a prodej vozů.*

Celková situace na tuzemském sekundárním trhu zůstává stabilní a předvídatelná. Data ukazují pokračující posun zákazníků od soukromých prodejců směrem k profesionálním dealerům a autobazarům, jejichž tržní podíl rostl na úkor soukromých inzerentů. Cenová hladina se ve srovnání s prvním pololetím loňského roku prakticky nezměnila – mediánová cena vzrostla pouze o 0,8 % na 379 000 Kč. Typický prodávaný vůz je však o rok starší (mediánový rok registrace 2015) a má mírně vyšší nájezd (medián 98 400 km).**

Top 10 nejprodávanějších ojetin v ČR, 1. pololetí 2025

  1. Škoda Octavia
  2. Škoda Fabia
  3. Škoda Superb
  4. Škoda Kodiaq
  5. VW Passat
  6. VW Golf
  7. Hyundai i30
  8. Škoda Scala
  9. Škoda Karoq
  10. Škoda Kamiq

Nejdynamičtější změnou na trhu je nástup cenově dostupných ojetých elektromobilů. Jejich prodeje v České republice oproti loňsku vzrostly o 61,6 % na 3873 kusů. Klíčovým faktorem tohoto růstu je výrazný pokles mediánové ceny o téměř 30 % na 715 000 Kč. Současně se více než zdvojnásobil mediánový nájezd prodávaných elektromobilů na 35 000 km. Tento trend potvrzuje i vlastní zkušenost platformy Carvago, jejíž zákazníci v 1. pololetí hojně pořizovali například ojeté vozy Tesla Model 3 za ceny okolo půl milionu korun. I díky tomu dosáhl podíl elektromobilů na celkových prodejích Carvago donedávna nepředstavitelných 20 procent (v ČR, květen 2025).

„Už v květnu jsme konstatovali, že údajně elektroskeptičtí Češi si elektrické auto ve skutečnosti pořídí rádi, pokud odpovídá jejich finančním možnostem, a naše analýza celého tuzemského trhu za 1. pololetí 2025 to beze zbytku potvrzuje,“ řekl zakladatel Carvago Jakub Šulta. „Přestože v absolutních číslech prodeje ojetých elektroaut zůstávají nízké, dramatický meziroční růst signalizuje, že do budoucna se situace bude rychle měnit. Ohromný zájem o dostupné elektromobily mezi zákazníky Carvago ostatně mluví za vše.“

Prodejní data společnosti Carvago zároveň potvrzují, že její zákazníci mají o něco vyšší nároky než průměrný kupující na českém trhu. Vozy prodané přes Carvago jsou výrazně mladší, s mediánovým rokem 1. registrace 2020 a nájezdem pouze 64 991 km. Rozdíly jsou patrné i v poptávce po konkrétních značkách a modelech. Zatímco celkovému trhu dominují objemové značky v čele se Škodou Auto, v žebříčku nejprodávanějších značek na Carvago obsazují druhé až čtvrté místo prémioví výrobci Mercedes-Benz, BMW a Audi. Mezi deseti nejprodávanějšími modely na Carvago se pak objevují vozy jako Mercedes-Benz GLC, Audi A5, Mercedes-Benz CLA nebo Audi A4. To dokládá, že online platforma dokáže efektivně uspokojovat poptávku po mladších a prémiovějších ojetých vozech, jichž je na českém trhu obecně nedostatek. Zajímavostí je, že stejně jako na českém trhu je i na Carvago nejprodávanějším vozem Škoda Octavia Combi z roku 2020, ovšem se zážehovým motorem 1.5 TSI místo dieselu 2.0 TDI.

Další zajímavá data o českém trhu ojetin za 1. pololetí včetně meziročního srovnání a přehledu nejprodávanějších ojetých SUV nebo elektromobilů naleznete v této tabulce, která je nedílnou součástí tiskové zprávy.

*Vlastní analýza Carvago na základě dat z průběžného monitoringu českého trhu. Vozy nabízené a prodávané mimo hlavní inzertní servery nebo zcela mimo online prostor nejsou v analýze zahrnuty.

**Carvago ve svých analýzách pracuje nejčastěji s mediánem (střední hodnota statistického souboru), protože na rozdíl od průměru není ovlivněn extrémními krajními hodnotami.

O společnosti Carvago

Carvago je největší online platforma pro nákup a výkup ojetých automobilů v Evropě. Klade si za cíl digitalizovat trh s ojetými vozy a nabídnout zákazníkům cenově dostupnou, transparentní a snadno použitelnou službu. Je součástí mezinárodní investiční skupiny EAG s centrálou v České republice.

Exit mobile version