HTC VIVE má zimní slevy na XR zařízení i smartphone HTC U23 pro

Skvělá příležitost získat prémiový modulární XR Elite pro virtuální a rozšířenou realitu! Náročné hráče nadchne zvýhodněný headset HTC VIVE Pro 2, a zkrátka nepřijdou ani fanoušci smartphonů.

Společnost HTC VIVE dnes odhalila zimní slevy na prémiové headsety i dostupný smartphone střední třídy. Těšit se lze na všestranný HTC VIVE XR Elite, který si lze užít jak samostatně, tak ve společnosti herního PC a smartphonu za pouhých 27 499 Kč. Ty, kteří ocení nekompromisní zobrazení s 5K rozlišením 120Hz obnovovací frekvencí a 120° šířkou zorného pole, nadchne sleva ve výši 10 000 Kč na HTC VIVE Pro 2. Pro zájemce o dostupný smartphone s nadstandardní výbavou výrobce přichystal zvýhodnění na HTC U23 pro s 5G konektivitou, bezdrátovým nabíjením a zvýšenou odolností. Jeho cena byla v rámci akce stanovena na 9 499 Kč.

Nabídka je dostupná od 22. ledna až do 18. února 2024 na oficiálních webových stránkách www.vive.com, v elektronickém obchodě Alza.cz a u dalších vybraných prodejních partnerů.

Víc než jen VR headset

HTC VIVE XR Elite představuje ultimátní řešení pro ty, kdo hledají kombinaci virtuální a rozšířené reality v jednom zařízení. S 4K rozlišením a modulárním designem, který umožňuje snadný přechod mezi různými módy, lze získat nejen headset pro VR, ale i brýle pro rozšířenou realitu. Za cenu 27 499 Kč lze získat zařízení, které posouvá hranice produktivity i zábavy a na cestách si užít třeba soukromé virtuální kino při sledování oblíbených filmů ze smartphonu.

Hry i simulace na špičkové úrovni

Pro ty, kteří hledají vrcholný vizuální zážitek, HTC VIVE Pro 2 nabízí 5K rozlišení a 120 Hz obnovovací frekvenci. S 120° šířkou zorného pole se hráči stávají součástí hry, ponořeni do neuvěřitelně realistických světů. Pyšnit se může i bezchybným Steam VR trackingem a bohatou nabídkou příslušenství, které umožňuje rozšíření sestavy. Zmínit lze například bezdrátový HTC VIVE Wireless adaptér, nebo sledovače HTC VIVE Tracker 3.0. S cenou 27 499 Kč je tak skvělou volbou pro založení plnohodnotné domácí či pracovní VR sestavy, která nezná kompromisy.

Vše, co by měl smartphone nabídnout

HTC U23 pro je ideální volbou pro ty, kteří chtějí kombinaci dostatečného výkonu a neotřelého stylu. Lze se těšit na pokročilý 108Mpx fotoaparát, 5G konektivitu, bezdrátové nabíjení a zvýšenou odolnost splňující IP67. Tento smartphone je za cenu 9 499 Kč nejen funkční a elegantní, ale nabídne i dostatek výkonu pro vše, co uživatelé žádají. Nabídne přitom i funkce a výbavu, jako je 3.5mm jack konektor nebo slot na microSD karty, které konkurence již roky nenabízí.

O HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

Better Stack je v zisku. Hlásí 200 000 uživatelů a investici 10 milionů dolarů na další růst

Startup Better Stack, který staví novou generaci technologických nástrojů pro observabilitu, získává 10 milionů dolarů od stávajícího investora KAYA na podporu budoucího růstu. Jako andělští investoři se připojují Aaron Levie (CEO společnosti Box) a Kulpreet Singh (UiPath). Společnost již dříve získala 18,6 milionu dolarů mimo jiné od společností Creandum, KAYA, Susa Ventures, K5 Global, Credo Ventures a startupových osobností Lachyho Grooma, Ryana Petersena (zakladatele Flexportu), Michaela Stoppelmana, Emila Eifrema (zakladatele Neo4j), Zacha Simse (zakladatele Codecademy) nebo Madhua Muthukumara (CPO ve společnosti Notion).

  • Better Stack staví novou generaci technologických nástrojů pro vývojáře, přináší spolupráci podobnou softwaru Figma a těží z pokroků databáze ClickHouse.
  • Better Stack, který používá více než 200 000 vývojářů a přes 4 000 zákazníků z celého světa, je nyní zavedenou alternativou ke společnostem Datadog, New Relic či PagerDuty.
  • Better Stack se za agresivního růstu stává neúmyslně ziskovým a zachovává si dříve získané investice.

Better Stack neslevuje ze svých plánů na agresivní růst, a přestože už na začátku minulého roku dosáhl neplánovaně ziskovosti a zachovává si tak předchozí investice, rozhodl se přibrat dalších 10 milionů dolarů v novém investičním kole, které vede fond KAYA, jeden z prvních dřívějších investorů. „KAYA nám doposud byla nesmírně nápomocná, a jsem proto nadšený, že je můžeme jako klíčového investora plnohodnotně přivítat na palubě,“ říká Juraj Masár, spoluzakladatel a CEO. Zároveň se podělil o informaci, že díky účasti fondu KAYA a jejích investorů v podobě fondu Aternus bratrů Walachových půjde část výnosu z investice na neziskové účely.

„Tým Better Stack rozumí lépe než kdokoli jiný tomu, jak moderní vývojářské týmy fungují. Stokrát rychlejší a desetkrát levnější produkt je jasnou volbou pro rychle rostoucí firmy,“ dodává Tomáš Obrtáč, generální partner venture kapitálového fondu KAYA.

Efektivní spolupráce vývojářů je při řešení incidentů klíčová

Better Stack si udržel raketové tempo růstu i v roce 2023 a představil dashboardy usnadňující spolupráci vývojářským týmům, podobné populárnímu grafickému editoru Figma. „Už teď nás většina vývojářů zná jako ten nejinovativnějsí nástroj na řešení incidentů. Nové dashboardy a spolupráce jako ve Figmě pomůžou vývojářům společně odstranit příčiny výpadků rychleji než kdykoli předtím,“ komentuje Veronika Kolejaková, spoluzakladatelka a COO.

Better Stack pomáhá vývojářům rychleji vyvíjet kvalitnější software díky tomu, že vytváří výkonné nástroje pro sledování softwarové infrastruktury, které jsou navržené tak, aby s nimi byla radost pracovat. Využívají jej světově známá jména: Time Magazine, Salesforce, ESET, Accenture, Decathlon nebo Rakuten. Ze startupové scény Better Stack denně využívají například Brave, Hugging Face, Apollo a Drata, dále i řada neziskových organizací, jako je Unicef nebo Raspberry Pi.

Vývojáři dnes používají desítky drahých nástrojů, které je třeba složitě integrovat, často svým designem působí jako z roku 2000 a zbytečně tak komplikují a prodlužují řešení výpadků. Better Stack naopak v jedné platformě kombinuje monitoring webů, logging, správu incidentů a technických výpadků a takzvané stavové stránky (například status.time.com). Díky revoluční databázi ClickHouse, na níž je vše postaveno, je Better Stack násobně levnější a až stokrát rychlejší alternativou oproti konkurenci. Používání produktu vyžaduje pouze znalost jazyka SQL, který je intuitivní pro týmy vývojářů a zásadně usnadňuje osvojení ve všech větších firmách.

Veronika Kolejaková, COO a spoluzakladatelka Better Stack, uvádí: „Vezměte 10 vývojářů z ulice a zeptejte se jich: umíte Datadog Query Language, New Relic Query Language, AWS CloudWatch Query Language, PromQL, LogQLM? 9 z 10 řekne, že ne. Každý však zná SQL, a proto z něj díky Better Stack děláme standard pro observabilitu softwaru. A to je jen jedno z mnoha rozhodnutí, která jsme udělali, abychom dokázali pomáhat co největšímu počtu vývojářů.“

Juraj Masár, CEO a spoluzakladatel Better Stack, k tomu doplňuje: „Sami jsme ve svých předchozích zaměstnáních zažili každodenní problémy, kterými vývojáři procházejí. S Better Stack jsme se rozhodli vyřešit alespoň některé z nich. Jsme prostě inženýři, kteří vytvářejí nástroje, které jsme vždycky chtěli používat.“

Tomáš Hromada, CTO Better Stack, dodává: „Z našeho pohledu mohou být vývojářské nástroje krásně navržené a může být radost je používat, i když to teď není standard. Myslíme si, že všichni uživatelé, ať už jsou to freelanceři, nebo techničtí ředitelé velkých korporací, si zaslouží skvělou uživatelskou zkušenost. Vývojářům záleží na tom, aby pracovali s nástroji, které se zaměřují na design a UX stejně jako na funkčnost.“

O Better Stack

Better Stack pomáhá vývojářům rychleji vyvíjet kvalitnější software díky tomu, že vytváří výkonné nástroje pro sledování softwarové infrastruktury, které jsou navržené tak, aby s nimi byla radost pracovat. Better Stack spojuje monitorování, loggování, správu incidentů, stavové stránky a další nástroje do jedné platformy.

Do startupu Better Stack investovaly světové venture kapitálové fondy KAYA, Creandum, Susa Ventures, K5 Global, Credo a Lachy Groom. Od roku 2021 používá Better Stack více než 200 000 vývojářů a přes 4 000 zákazníků, včetně společností Accenture, Time Magazine, Decathlon, ESET, Brave či Drata. Více informací najdete na www.betterstack.com.

Better Stack založili Veronika Kolejaková a Juraj Masár. Startup má distribuovaný tým v USA, Velké Británii, Kanadě, Kolumbii, Nizozemsku, Česku, Slovensku, Rumunsku a Rwandě. Členové týmu před nástupem do společnosti pracovali mimo jiné ve firmách Google, Shopify, Productboard a Pipedrive.

O KAYA

KAYA je early-stage venture kapitálový fond, který podporuje zakladatele ve střední a východní Evropě (CEE), především v Česku, Polsku, na Slovensku a v zemích, kde tito zakladatelé působí. Společnost KAYA byla založena v roce 2010 v Praze a je klíčovým early-stage investorem v regionu střední a východní Evropy. KAYA spravuje aktiva v hodnotě více než 250 milionů dolarů ve čtyřech fondech, v začátcích podpořila například společnosti Docplanner, Rohlík nebo Booksy a více než 40 dalších startupů. Další informace najdete na kaya.vc.

Firmy se změny účtování bojí. Přechod na digitál ale trvá jen měsíc

Digitalizovat se musí a první na ráně jsou účetnictví a finance. České firmy to vědí, ale mnoho z nich si přechod z papíru na digitál zbytečně démonizuje a transformaci odkládá, nebo ji řeší polovičatě. Kompletní převod však nemusí zabrat více než pár týdnů.

Digitalizací žije český i evropský trh. Podle průzkumu německé kanceláře společnosti PriceWaterhouseCooper (PwC) pracuje na komplexní digitální transformaci svých finančních a účetních systémů téměř šedesát procent firem. Vyplývá to ze studie Digitalizace ve financích a účetnictví 2023, provedené na vzorku stovky středních firem. „Zdá se, že dozrál čas na konkrétní řešení v oblasti umělé inteligence. Aplikace založené na této technologii se mohou uplatnit právě i v oblasti financí a účetnictví,“ vysvětlil jeden z autorů Rüdiger Loitz. V České republice je trend podobný: podle průzkumu Asociace malých a středních podniků (AMSP) tři čtvrtiny firem loni posílily vlastní digitalizaci a jsou velmi ochotné k dalším inovacím. Problém však podle některých expertů spočívá v úrovni a komplexnosti. Mnoho českých firem považuje za „digitál“ to, že pouze převede část agendy do online prostředí: místo kompletních CRM, ERP či účetních systémů však dále používají excelové tabulky či elektronické kalendáře a ručně vyčítají jednu každou fakturu. Skutečných výhod, které s sebou nese digitalizace, tak nemohou dosáhnout. „Výhody digitalizace zdaleka nespočívají jen ve zrychlení a zlevnění běžných procesů. Díky okamžitému přístupu k důležitým datům mohou podnikatelé bleskurychle reagovat na vývoj trhu, odhalovat chyby, upravovat ceny a zdokonalovat procesy. Zatímco dříve museli řídit svůj byznys na základě měsíc starých čísel, dnes je mají k dispozici v přímém přenosu,“ vysvětluje Marcela Lonková ze společnosti This One, která firmám s digitální transformací pomáhá. Kompletního přechodu na digitál se podle ní firmy bojí zbytečně. „Není to raketové inženýrství. Asistovanou transformaci lze provést i během jednoho či dvou měsíců.“

Roboti vykrývají nedostatek účetních

Firmy, které chtějí digitalizovat, ale nevědí jak, mají několik možností. K financování mohou například využít dotační výzvy Ministerstva průmyslu a obchodu (MPO), které se na tuto oblast zaměřují. Agentura pro podnikání a inovace (API), kterou ministerstvo zřizuje, pravidelně vypisuje dotační výzvy na zavádění inovativních technologií. Je také možné využít služeb firem, které se na transformaci specializují. „Setkáváme se s obavami, že během transformace naběhne do firmy parta IT nerdů a překopou systém, na který byli všichni zvyklý, v úplně nový a nesrozumitelný matrix. Opak je pravdou, přechod musí být plynulý, aniž by se chod podniku zastavil nebo narušil,“ popisuje Marcela Lonková s tím, že kompletně transformovat je možné jak interní, tak externí účetnictví, a to u velkých korporátů i malých firem o desítkách zaměstnanců. Jedním z prvních efektů pak bývá úleva zahlceným zaměstnancům, což je při nedostatku kvalitních účetních běžný problém. Typicky firmy potřebují lépe rozložit kapacity v týmu a zbavit se přetížení z rutinních činností. „Transformace musí vždy začít podrobnou analýzou, novým rozdělením kompetencí a důkladným proškolením zaměstnanců. Teprve pak se implementují nástroje umělé inteligence, integrují se účetní systémy a nastavují roboti,“ vysvětluje Marcela Lonková. Během konečného vyladění je pak nezbytná zpětná vazba zaměstnanců. „Zvládnutá digitální transformace se na číslech projeví obvykle v řádu týdnů, nejdéle měsíců. Zvýšení obratu při stejném počtu zaměstnanců se běžně pohybuje v desítkách procent.“

Pozitivní náladu na kryptotrhu potvrzují i čísla Invity. Startup z dílny SatoshiLabs má za sebou milník miliardy dolarů v hodnotě zpracovaných transakcí

Přes 50 tisíc aktivních uživatelů ve 156 zemích světa a zpracované transakce v hodnotě přes 1 miliardu dolarů. Taková jsou některá z čísel ukazující růst platformy Invity za poslední čtyři roky a také zájem o nestátní digitální měny. Invity je jedna ze čtyř společností spadajících pod největší tuzemský kryptoholding SatoshiLabs. Umožňuje porovnat nabídky směnáren, rychle a bezpečně nakoupit, prodat nebo spořit kryptoměny pomocí metody dollar-cost averaging (DCA). Nejaktivnější uživatele si Invity našla ve Spojených státech, Nizozemsku, Německu a Česku, což jsou země, kde se kryptoměny těší historicky velkému zájmu. Její hlavní misí je být vstupní bránou pro nováčky, což jí dnes umožňuje i vlastní mobilní aplikace. Tam ale zdaleka nekončí.

„S nápadem založit Invity jsme přišli v roce 2019, protože jsme věděli, jak by podobná platforma mohla přispět k vizi finanční svobody, kterou celé SatoshiLabs prosazuje. Za čtyři roky se nám tak podařilo Invity rozvinout v platformu, která má globální uživatelskou základnu. Naším cílem zůstává představit svět kryptoměn nováčkům, nicméně víme, že platformu používá široké spektrum uživatelů i z řad zkušených držitelů. A hodnota transakcí, která překročila jednu miliardu dolarů, je důkazem, že to děláme správně. Možnosti platformy ovšem budeme v dohledné budoucnosti dále rozšiřovat,“ uvádí Štěpán Uherík, spoluzakladatel Invity, který zároveň působí v roli CFO celé skupiny SatoshiLabs.

Invity je v jádru agregátor směnáren, kde uživatelé mohou porovnávat různé nabídky a směnné kurzy kryptoměn. Platforma nabízí přes 4 000 směnných párů. Dnes už má i vlastní aplikaci a na kontě přes 320 tisíc transakcí. Mezi ty nejpopulárnější obchodované kryptoměny patří na prvním místě bitcoin, ethereum a pak zejména tzv. stablecoiny, což je typ kryptoměny, která udržuje stabilní hodnotu ve srovnání s tradičními měnami. Invity je zároveň součástí každé kryptopeněženky Trezor a procesuje tak i transakce prováděné jejími držiteli.

Ekosystém pro všechny

Invity založili v roce 2019 Štěpán Uherík a Jiří Brada. Platforma v současnosti disponuje týmem skoro 30 lidí, který má na starosti vývoj a provoz platformy. Jako taková má Invity v rámci skupiny SatoshiLabs svou vlastní roli, stejně jako ostatní projekty. Zatímco Trezor nabízí uživatelům možnost ukládat si své kryptoměny na fyzickou kryptopeněženku a zaměřuje se na bezpečné a jednoduché uchování kryptoměn, Invity má primárně za cíl oslovit ty, kteří s kryptoměnami teprve začínají, nebo si od nich dosud drželi odstup. „Hlavním cílem je ale postupně tyto začátečníky vzdělávat a vysvětlit i výhody self-custody, tedy držení kryptoměn na fyzické peněžence. Edukovat plánujeme rovněž v rámci chystané online akademie,“ říká Jiří Brada, CEO a druhý ze zakladatelů Invity.

Zájem o kryptoměny v posledních měsících roste, což mělo pozitivní dopad i na zájem lidí o služby Invity. Bitcoin se na začátku minulého roku prodával za sotva 17 tisíc dolarů, jeho cena však během roku poměrně stabilně rostla a na začátku prosince překonala 40 tisíc. „Nedávno byl schválen bitcoinový ETF, což sice nepřineslo výrazné navýšení ceny bitcoinu, jak mnozí očekávali, avšak trend ceny jde dlouhodobě jednoznačně nahoru. Letos nás navíc ještě čeká například halving, další půlení bitcoinu, které by mohlo ovlivnit cenu, ale také nemusí. Spekulace o ceně bitcoinu tedy bývá ošemetná, pokud budeme usuzovat z vývoje v minulosti, není meta 100 tisíc dolarů tento rok nepředstavitelná, ale je to čistě spekulace,“ komentuje Uherík.

Více o Invity

Invity je technologický startup spadající pod skupinu SatoshiLabs. S přesvědčením, že kryptoměny by měly být dostupné všem, se Invity snaží uživatelům zjednodušit jak vstup do světa kryptoměn, tak i proces obchodování a spoření s nimi. Mezi produkty společnosti patří integrovaný obchodní systém v hardwarové peněžence sesterské společnosti Trezor, nástroj pro porovnávání kryptoměn Invity.io a také mobilní aplikace Invity. Zbrusu nová aplikace nabízí maximálně zjednodušené a uživatelsky přívětivé prostředí a také praktické vzdělávání všem zájemcům o kryptoměny. Invity pomocí svých služeb usiluje o bezpečnou adopci bitcoinu a pomáhá lidem udělat první krok k finanční nezávislosti.

Více o SatoshiLabs

SatoshiLabs je technologická skupina, která se zaměřuje na posílení nezávislosti jednotlivce a budování decentralizovaného finančního ekosystému prostřednictvím kryptoměnových a open source technologií. Společnost, která zastřešuje čtyři nezávislé entity, se těší skvělé globální pověsti díky vytváření produktů definujících odvětví. Kromě Trezoru – první hardwarové kryptopeněženky na světě, stojí SatoshiLabs i za vznikem zdrojových kódů a populárních standardů BIP 39 a 44, bez kterých by se většina kryptopeněženek neobešla. Vedle toho skupina pomocí Invity.io usnadňuje také samotné obchodování s kryptoměnami a její startup Tropic Square se věnuje vývoji přelomového, plně auditovatelného čipu založeného na open source přístupu, jenž by se měl objevit také v Trezoru. Nejnovější přírůstek Vexl.it poskytuje jednotlivcům možnost anonymně a bezpečně nakládat s bitcoiny v rámci vlastní komunity.

DJI přichází s revolučním transportním dronem, unese až 40 kilogramů

Světová jednička v prodeji malých a komerčních dronů, společnost DJI, právě představila svůj první delivery dron FlyCart 30 pro přesun předmětů o hmotnosti až 40 kilogramů.

DJI FlyCart 30 patří mezi takzvané delivery drony. Maximální užitečné zatížení činí 40 kilogramů nákladů (při použití jedné baterie), respektive 30 kg při použití dvou baterií. S takto těžkým nákladem uletí dron až 16 kilometrů při maximální rychlosti 20 metrů za sekundu (72 km/h). Při letu bez užitečného zatížení má tento dron dolet až 28 kilometrů.

„Dron FlyCart 30 najde uplatnění v široké paletě činností, například v energetice, při manipulaci s náklady, může nést speciální měřicí přístroje, pomáhá při práci ve výškách nebo v obtížném terénu. Velké využití nabízí coby efektivní podpora pro záchranáře, kteří pomocí dronu mohou do nepřístupného terénu vyslat nosítka, oblečení, potraviny nebo léky,“ říká Jaroslav Řešátko, šéf firmy DJI Telink, oficiálního dovozce dronů DJI.

Náklad je možné nést v boxu nebo na laně, respektive na 20 metrovém navijáku. O pohon se stará osm rotorů s celkovým výkonem 32 kW. DJI FlyCart 30 může letět v maximální letové výšce 6 000 metrů a funguje i v nepříznivém počasí – zvládne létat i při rychlosti větru 12 m/s (43 km/h) a teplotě okolního vzduchu v rozmezí mínus 20 až plus 45 stupňů Celsia. Dron je chráněn proti vodě, ochrana odpovídá mezinárodnímu označení IP55.

Pro zvýšení bezpečnosti má  DJI Dron FlyCart 30 všechny klíčové systémy zdvojené a navíc je jeho nedílnou součástí padák. Dron je ovladatelný na vzdálenost až 20 km a po celou dobu přenáší obraz ve vysokém rozlišení a s nízkou latencí.

„Pro možnost pilotovat tento přepravní dron je nutné mít oprávnění pro kategorii Specific a povolení k provozu vydané Úřadem pro civilní letectví,“ dodává Jaroslav Řešátko.

Drony DJI FlyCart 30 budou v České republice dostupné letos v únoru. DJI Telink očekává, že se těchto pracovních dronů letos v Česku prodají vyšší jednotky kusů. Prodejní cenu zatím dovozce nestanovil.

O společnosti DJI

Společnost DJI je světovým lídrem ve vývoji a výrobě civilních dronů a letecké zobrazovací techniky pro osobní i profesionální použití. Společnost DJI založili a řídí lidé s vášní pro dálkově ovládané vrtulníky a odborníci na technologii řízení letu a stabilizaci kamery. Cílem společnosti je zpřístupnit, zkvalitnit a zjednodušit používání leteckých fotografických a filmových zařízení a platforem pro tvůrce a inovátory na celém světě. Globální aktivity společnosti DJI v současné době probíhají v Americe, Evropě a Asii a její revoluční produkty a řešení si vybrali zákazníci ve více než 100 zemích světa pro aplikace v oblasti filmování, stavebnictví, inspekce, záchranářství, zemědělství, ochrany přírody a v mnoha dalších odvětvích.

O firmě DJI TELINK

Česká společnost DJI TELINK byla založena v roce 1997, kdy se věnovala stavbě RC modelů prodávaných po celém světě. Od roku 2010 vyvíjí své vlastní drony, o dva roky později se stává největším prodejcem dronů značky DJI v České republice a na Slovensku. DJI TELINK dosud prodala desítky tisíc dronů nejen soukromým zájemcům, ale i do sféry státních firem, záchranných složek, průmyslových firem nebo profesionálních filmařů.

Kromě prodeje se statusem DJI Enterprise Dealer se společnost DJI Telink zabývá publikační činnosti (úspěšná kniha Drony, letecké mapy a materiály pro výuku pilotů) a školením hobby i profesionálních pilotů v rámci své unikátní letecké školy. DJI TELINK v Praze provozuje jedinou značkovou prodejnu DJI Authorized Retail Store v Česku a teprve čtvrtou v Evropě.

GymBeam má nyní jediného investora, Crowdberry navyšuje svůj podíl.

Investoři z platformy Crowdberry využili opci a vlastní 16,73 % společnosti GymBeam. Tímto krokem potvrdili důvěru ve směřování společnosti. Zbytek nadále vlastní zakladatel společnosti GymBeam Dalibor Cicman.

V roce 2020 získala společnost GymBeam největší e-commerce investici v historii Slovenska ve výši 6 milionů EUR od společností Crowdberry a Slovak Investment Holding (dále jen SIH). Platforma Crowdberry uplatnila opci, na jejímž základě má právo na vykoupení minoritního společníka SIH.

Realizací opce investoři Crowdberry navýšili svůj původní 12,16% obchodní podíl o dodatečných 4,57%. Zbytek i nadále vlastní zakladatel a CEO GymBeamu Dalibor Cicman.

Tímto krokem investoři potvrdili důvěru ve směřování společnosti a také kompetentnost managementu. “Za projevenou důvěru jim děkujeme a budeme dělat všechno pro to, abychom naplnili jejich očekávání,” říká Dalibor Cicman.

Transakce nemá téměř žádný dopad na provoz společnosti GymBeam. Vedení GymBeamu klade důraz na kontinuální rozvoj v souladě se stanovenou strategií a očekává, že díky tomuto kroku bude v budoucnu firma umět flexibilněji realizovat další investiční kola. “Jsem si jistý, že teď máme lepší předpoklady na úspěšné naplnění naší dlouhodobé strategie,” uzavírá Cicman.

O GymBeam:

GymBeam je s obratem přes 170 milionů eur za rok 2023 největším fitness e-shopem v regionu CEE. Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.

Společnost od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.

O Crowdberry:

Crowdberry je moderní nástroj privátního financování pro rychle rostoucí společnosti. Crowdinvestičná platforma, licencovaná Národní bankou Slovenska, se zaměřuje na transparentní přístup k růstovému kapitálu s cílem vytvářet dlouhodobou hodnotu pro české a slovenské startupy, malé a střední firmy a realitní projekty s cílem nadprůměrně zhodnocovat kapitál. Skupina fondů a investiční platformy Crowdberry v současnosti spravuje přes 100 milionů. EUR a její portfolio zahrnuje více než 70 společností a realitních projektů. Využívá ji více než 8000 soukromých a institucionálních investorů z Čech, Slovenska a zahraničí.

Bytový trh čeká oživení. Prodeje bytů s koncem 2023 rostly

Společnost Neocity očekává v roce 2024 oživení bytové výstavby a zvýšení poptávky po nových bytech. Zásadní je rozhýbání hypotečního trhu a zlepšení dostupnosti financování. Snížení úrokových sazeb na hranici kolem 4 % je klíčovým faktorem k motivaci investorů, kteří svůj nákup odkládají a čekají na lepší podmínky financování.

I nadále platí, že tím hlavním impulsem pro trh bude až pokles úrokových sazeb. Ty se stanou motivátorem pro investory, kteří vyčkávají na lepší podmínky financování nemovitostí. Snížení úrokových sazeb na hranici kolem 4 % je klíčovým faktorem, nicméně už snížení pod 5 % bude vnímáno investory jako pozitivní zpráva,” říká Oded Ber, CEO společnosti Neocity.

Společnost Neocity vyhlíží s rokem 2024 oživení bytové výstavby. Již nyní vnímá první pozitivní signály z trhu a podle vlastních dat může konstatovat, že za poslední dva kvartály roku 2023 stouply prodeje o 40 % oproti prvním dvoum kvartálům roku 2023.

Pozitivně také vnímá dlouho očekávaný krok ČNB z prosince 2023, kdy poprvé po několika měsících snížila úrokové sazby o čtvrt procentního bodu. Jedná se o první krok vedoucí k rozjezdu prodejů a opětovné zvýšení poptávky investorů o nové byty.

Během letošního roku Neocity očekává v souvislosti se sníženým 12% DPH mírný pokles cen nových bytů. Avšak trh s novými byty se začíná dostávat zpět do rovnováhy, tedy ceny bytů se podle společnosti nebudou nijak zásadně proměňovat. „Aktuálně vnímáme nárůst prodejů a stabilizaci poptávky. Navíc s očekávaným snižováním úrokových sazeb v následujících měsících počítáme s chutí lidí investovat do nových bytů, proto spíše výhledově predikujeme opětovné navýšení cen. Aktuální situace proto generuje zajímavé příležitosti k investicím,” dodává Oded Ber za Neocity.

Projekt Veni Vidi Vinoř a Prosek

Neocity v letošním roce uvede na trh dva nové rezidenční projekty. Dohromady tak nabídne přes 200 nových bytů. „Na rok 2024 investorům nabídneme dva projekty, které jsou zásadně rozdílné svým charakterem. Aktuálně máme spuštěný předprodej bytů v srdci pražské Vinoře, který je charakteristický svou rozlehlostí a velkorysými dispozicemi. Jedná se projekt vhodný pro investory, kteří hledají domov na klidném místě, ale s dostupností metropole. Naším druhým projektem je Prosek, který je si vlastní pro své investiční výhody a je vhodný spíše pro investory uvažující o nákupu prvního bytu”, přibližuje novinky Oded Ber.

Veni Vidi Vinoř

Rezidenční projekt střední velikosti v lokalitě pražské Vinoře, kde bude k dispozici 134 bytových jednotek na pozemku o rozloze 30 000 m². Budovy mají maximálně čtyři podlaží s velkorysými dispozicemi. Společnost Neocity přemýšlela tak, aby projekt respektoval klid Vinoře, a to jak architekturou, tak hustotou zastavění, která je vzhledem k rozloze pozemku minimální. Projekt navíc propojuje historii a současnost. Tato myšlenka vznikla částečně kvůli dvěma památkově chráněným budovám na pozemku. Historie poplužního dvora s jeho specifickou architekturou, která umožňuje vznik nádvoří, určila směr, kterým jsme se při projektování ubírali s architektonickým studiem Quarta Architektura.

Projekt na Proseku

V nadcházejícím roce společnost uvede do prodeje také projekt na Proseku. Zde převažují dispozice 1kk a 2kk, které je jsou vhodné na investici nebo pro investory uvažující o nákupu prvního bytu. Projekt je navržen v energetické třídě A, tedy pasivní, čemuž pomáhají trojskla a solární panely na střeše domu.

O Neocity:

Společnost Neocity byla založena v roce 2005 a je součástí úspěšné mezinárodní developerské skupiny Neocity Group. Společnost se zaměřuje na stavbu a prodej rezidenčních projektů menšího či středního rozsahu, v nichž nabízí bydlení s důrazem na maximální komfort a kvalitu bydlení. Za necelých 20 let existence společnost úspěšně vybudovali a prodali řadu rezidenčních projektů, jako například Terasy Břevnov, Rezidence U Veleslavínského zámku či R2 Rokytka. Nejnovější projekty, za kterými Neocity stojí patří Veni Vidi Vinoř, SBH Living.

Vodafone má nový hardware pro svou TV i pevný internet. Televizní zážitek je příjemnější, domácí Wi-Fi výkonnější

Ode dneška si lze pořídit Vodafone TV s novou generací set-top boxu nazvaném Vodafone TV 3. Ten nově nabízí obchod s aplikacemi nebo třeba integrovaný Chromecast umožňující přenášet obsah z mobilního zařízení přímo do televizoru. Další novinkou z Vodafonu je modem pro pevné internetové připojení „Vodafone Station Wi-Fi 6“, jehož silnější a modernější Wi-Fi síť domácnosti ocení.

Černá „krabička“, která i starý televizor promění v moderní televizi s obrovským počtem programů a online videoték a služeb, má ode dneška na trhu novou generaci s názvem Vodafone TV 3. Nejnovější set-top box od Vodafonu obsahuje operační systémem Android, každý si díky tomu do boxu může stáhnout a nainstalovat oblíbené aplikace nebo hry.

Náš nový set-top-box Vodafone TV 3 je branou k neomezené zábavě. Nejen, že dokáže ze staršího televizoru udělat moderní multimediální centrum pro sledování jakéhokoliv oblíbeného pořadu, ale zákazníci si mohou pustit i aplikace jako Voyo, HBO Max nebo třeba YouTube. Navíc box přináší mnoho dalších aplikací a her, které je možné si stáhnout stejným způsobem, na jaký jsou lidé zvyklí z chytrých telefonů s operačním systémem Android. Vodafone TV 3 tak patří k nejmodernějším boxům na našem trhu,“ říká Milan Raška, který má rozvoj televizních služeb ve Vodafonu na starosti.

Dalším pozitivem nového set-top boxu je integrovaná funkce Chromecast, je tedy možné přenášet (streamovat) obsah z mobilního zařízení přímo do televizoru. Vedle toho set-top box přináší upravené uživatelské prostředí, které dává divákům lepší přehled o tom, co se děje na obrazovce. Další podrobnosti k novému zařízení shrnuje tento web.

Aplikace Vodafone TV je nově i v televizích LG

Kdo nechce nebo nemůže sledovat televizi od Vodafonu přes set-top box, má spoustu dalších možností. Lze si ji pustit přes aplikaci v mobilním telefonu i tabletu, další cestou je sledování na počítači a notebooku přes webový prohlížeč.

V chytrých televizorech si pak jen stačí nainstalovat aplikaci Vodafone TV, ať už jde o televizory Samsung TV nebo Android TV. Od ledna 2024 je aplikace Vodafone TV dostupná také pro televize LG vyrobené od roku 2020 a s operačním systém webOS 5.x a novějším.

Nový modem s rychlejší a robustnější Wi-Fi sítí

Na přelomu roku zároveň zařadil Vodafone do prodeje modernější generaci modemu, který je potřeba v domácnosti pro pevné internetové připojení. Vodafone Station Wi-Fi 6 disponuje novější generací Wi-Fi, která je robustnější, zvládne obsluhovat více zařízení a datových požadavků (a to i současně), dosahuje vyšších rychlostí přenosu, efektivněji využívá pásma nebo minimalizuje překryvy – je tedy ideální i do silně rušených oblastí.

Obecně je tak modem technologicky vyspělejší a přináší výrazně kvalitnější Wi-Fi připojení. Zákazníci si ho k pevnému internetovému připojení mohou pronajmout za 100 korun měsíčně.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT). Se službami Vodacom Financial Services a M-Pesa, největší finanční technologickou platformou v Africe, obsluhujeme více než 73 milionů lidí v sedmi zemích a umožňuje jim tak těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 17 zemích a ve 46 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. V roce 2023 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, zhruba 30 milionů zákazníků s pevným připojením, více než 20 milionů televizních zákazníků a přes 175 milionů připojených IoT zařízení a platforem.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Lednový týden notebooků a PC u CZC: Slevy na 800 produktů včetně značky Apple

CZC spustilo týdenní slevovou akci, do které zařadilo přibližně 800 notebooků a počítačů ze své nabídky. Mezi nejzajímavější položky týdne notebooků patří mimo jiné notebooky Apple MacBook či herní počítačová sestava CZC.Gaming.

Mimořádná slevová akce běží u CZC od pondělí 22. do neděle 28. ledna. Týden notebooků a PC zahrnuje průřez všemi kategoriemi přenosných i stolních počítačů. Na své si přijdou jak hráči, tak i ti, kdo využívají notebooky k práci. Za zvýhodněné ceny lze na e-shopu CZC, které je dlouhodobě jedním z nejvýznamnějších prodejců počítačů a notebooků na českém trhu, pořídit přibližně 800 počítačů a množství příslušenství.

Notebooky

Zmíněná akce je zaměřena především na notebooky, které již ve většině domácností i firem nahradily tradiční stolní počítače. Příznivce značky Apple potěší výhodná nabídka MacBooků, z níž lze jmenovat například MacBook Air 13 s osmijádrovým procesorem M2, 8 GB operační paměti a SSD diskem s kapacitou 256 GB za cenu 25 990 Kč (po zadání kódu u produktu). Z kancelářských notebooků s operačním systémem Windows se do akce dostal mimo jiné 15,6″ HP 15s-fq4990nc s 4jádrovým procesorem Intel Core i5, operační pamětí 16GB DDR4, grafikou Intel Iris Xe Graphics a SSD diskem 512GB. Po zadání kódu u produktu ho lze pořídit za 12 990 Kč. Hráče, kteří preferují přenosné řešení, osloví například gamingový notebook z populární řady ASUS TUF Gaming s označením F15 (2021), který je osazen 144 Hertzovým IPS-level Full HD displejem s úhlopříčkou 15,6″ a svítivostí 250nit, 6jádrovým procesorem Intel Core i5-11400H, 8GB operační paměti DDR4, grafikou NVIDIA GeForce RTX 3050 4GB GDDR6 a SSD diskem M.2 PCIe NVMe s kapacitou 512GB. Během akce ho lze po zadání kódu u produktu zakoupit za 17 990 Kč.

Stolní počítače

Tato kategorie, která umožňuje mimo jiné průběžný upgrade a další uživatelské zásahy do konfigurace, je dnes především doménou hráčů, kteří potřebují při hraní moderních 3D her dosáhnout co možná nejvyššího výpočetní výkonu procesoru i grafiky. Zajímavou nabídku tohoto segmentu reprezentuje v akci například sestava CZC.Gaming Paladin GC134, CS2 Reflex Edition pečlivě vyladěná týmem geeků z CZC. Umožňuje hraní na velmi rychlých monitorech s vysokými detaily v rozlišení až 4K. 10jádrový procesor Intel Core i5-13400F je zasazen na desku Asus TUF GAMING B760M-PLUS WIFI (DDR4). Výkon výrazně podporuje také 32 GB operační paměti Kingston FURY Beast RGB DDR4 3600MHz a dostatek prostoru pro hry i data poskytuje SSD disk Samsung 980 M.2 PCIe 4.0 NVMe s kapacitou 1TB. Grafiku má na starosti karta ASUS TUF-RTX4070TI-12G-GAMING 12GB GDDR6X. Tato sestava je do 28.ledna v nabídce CZC za 44 991 Kč.

O CZC:

CZC je populární internetový obchod zaměřený především na počítače a elektroniku a v tomto segmentu je dvojkou na trhu. V sortimentu má přes 65 000 druhů produktů od notebooků přes mobilní telefony až po IT speciality. Díky vlastním skladům a pobočkám po celé České republice dodává zboží ve stejný či následující den od objednání. Mezi zákazníky patří nejen domácí uživatelé, hráči a počítačoví nadšenci, ale také firmy, školy a instituce. CZC je součástí Allegro Group, mezinárodní internetové společnosti, která vlastní značky MALL, CZC a WE|DO a provozuje přední online tržiště ve střední a východní Evropě. Platforma se sídlem v Lucembursku a kótovaná na varšavské burze cenných papírů spojuje miliony kupujících s tisíci obchodníky, kteří poskytují stovky milionů nabídek.

Společnost Huawei přichází na český trh s novým notebookem. MateBook D 16 2024 je vysoce výkonný a lehký společník pro práci, zábavu i studium

Společnost Huawei startuje na českém trhu prodej nového notebooku Huawei MateBook D 16 2024. Stejně jako jeho předchůdci disponuje 16palcovým displejem, ale mnohem nižší váhou, a přesto je stále stejně výkonný díky vysoce výkonnému procesoru 13. generace Intel® CoreTM i9 s technologií Dual Shark Fin Fan a kapacitou baterie až 70 Wh. Nový Huawei MateBook D 16 2024, vytvořený pro náročné uživatele z řad kancelářských pracovníků a studentů, je ideálním kompaktním společníkem, který nedělá kompromisy ve svém výkonu.

Buďte nejlepší verzí sebe sama: Rozšiřte si obzory a využijte naplno svůj potenciál

Všichni mladí a ambiciózní lidé, kteří usilují o dosažení svých cílů v práci, ve škole nebo při zábavě, mají jednu věc společnou – potřebují počítač, který jim otevře cestu k odhalení jejich plného potenciálu a umožní jim dosáhnout ještě větších úspěchů. Hledání ideálního notebooku je však vždy plné kompromisů. Uživatelé, kteří chtějí vysoce výkonný notebook často narazí na zařízení, které je objemné a těžké. Naopak ti, kteří hledají lehký notebook musí mnohdy dělat ústupek ohledně velikosti obrazovky, a nakonec zvolí zařízení s omezeným vizuálním prostorem. V reakci na to představuje společnost Huawei svůj nově vylepšený Huawei MateBook D 16 2024 – vysoce výkonný notebook stvořený pro cílevědomý životní styl. Huawei MateBook D 16 přichází s impozantní velkou obrazovkou a lehkým tělem, což uživatelům poskytuje volnost při tvorbě, učení i práci.

16palcový FullView displej: Nástroj pro maximální produktivitu

Notebook Huawei MateBook D 16, navržený pro maximální pohodlí a optimalizovaný zážitek, byl zkonstruován ve futuristické šedé barvě Space Grey a mystické stříbrné barvě Mystic Silver. Obě barvy jsou univerzální a minimalistické, ale zároveň vzbudí u uživatelů pozitivní dojem. Novinka se svou 16palcovou obrazovkou nadále kraluje ve velikosti displeje mezi ostatními notebooky, ať už jde o výrobky společnosti Huawei či konkurence. Velká obrazovka uživatelům poskytuje pohlcující zážitek, ale i přes to notebook váží pouhých 1,68 kg[1] a chlubí se tloušťkou 17 mm[2]. Díky tenkým rámečkům nabízí poměr obrazovky k tělu až 90 %[3], což tvůrcům a kancelářským pracovníkům poskytuje větší prostor pro práci. Huawei

MateBook D 16 také přichází s novým 180° pantem. Díky této vlastnosti je notebook flexibilní a lze jej plně a na plocho rozložit na stůl, což může být výhoda při různých společných pracovních a školních projektech. Ti, kteří disponují pracovním prostorem s více zařízeními, ocení možnost notebooku rozložit ho na stojan.

Vynikající výkon díky inovovanému procesoru 13. generace Intel® CoreTM i9

Huawei MateBook D 16 představuje průlom v úrovni výkonu díky svému vysoce výkonnému procesoru 13. generace Intel® CoreTM i9. To dává uživatelům možnost snadno zvládnout náročný multitasking, včetně činností, jako je programování, ilustrování či střih videa. Procesor lze také dodatečně navýšit pomocí režimů Performance Mode a Super Turbo, které lze aktivovat v pracovně náročnějších obdobích.

Huawei MateBook D 16 přichází také s technologií Dual Shark Fin Fan, která optimalizuje efektivitu výkonu. Technologie chlazení se dvěma lopatkami účinně reguluje rozptyl tepla po celém notebooku, což výrazně zvyšuje efektivitu a zabraňuje přehřívání, zejména při náročné práci s velkými soubory. Produktivita také závisí na výkonu baterie notebooku. Proto Huawei MateBook D 16 disponuje baterií o kapacitě 70 Wh[4], a tím posouvá efektivitu na ještě vyšší úroveň. Jde také o výrazné zlepšení oproti maximální kapacitě 60 Wh u předchozí verze. Díky vylepšené výdrži baterie si uživatelé, kteří pracují na cestách, nemusí dělat starosti s vybitou baterií a mohou se plně věnovat své práci. Huawei MateBook D 16 je také vybaven klávesnicí s 1,5 mm zdvihem kláves a konstrukcí s měkkým vyklápěním[5], což je u lehkého notebooku neobvyklé. Inovovaná numerická klávesnice navíc uživatelům umožňuje efektivnější práci s grafy, daty a dokumenty, zatímco klávesové zkratky usnadňují přímý přístup k často používaným funkcím, což vede k vyšší produktivitě při práci.

První notebook na světě s certifikací 5 hvězdiček za vynikající příjem signálu Wi-Fi

Huawei MateBook D 16 je vybaven silnou anténou, která se postará o všestranný bezdrátový výkon a celkové vylepšení uživatelského zážitku. Je též prvním notebookem na světě, který získal certifikaci SGS 5-Star Wi-Fi Signal Capability. Prošel také řadou testů rychlosti uplinku/downlinku s vynikajícími výsledky, což uživatelům zaručí bezproblémový online zážitek. Notebook také přidává inovativní technologii Huawei Metaline, která má na starost spolehlivost připojení. Díky její schopnosti navázat spojení na velmi dlouhou vzdálenost až 270 metrů se výrazně minimalizuje riziko falešného zachycení signálu, což uživatelům zajišťuje stabilnější připojení. Uživatelé se tak mohou rozloučit s věčně pomalým načítáním videostreamů či s přerušovanými konferenčními hovory s kolegy.

Bezproblémové a inteligentní zpracování úkolů

Funkce Super Device, která se v nejnovějších produktech od společnosti Huawei stala standardem, umožňuje rychlejší a bezproblémové spárování notebooku s dalšími zařízeními. Uživatelé tak mohou snadno navázat připojení jednoduchým přetažením ikon. Díky této funkci můžete transformovat svůj smartphone na externí úložiště či přeměnit tablet na další monitor. Zvukový zážitek můžete rozšířit propojením počítače s reproduktorem nebo sluchátky. Ti, co pracují na dálku budou moci využívat také inteligentní nástroje pro videokonference, jako je Al na pozadí, FollowCam či korekci pohledu. Uživatelé si tak mohou vytvořit prostor pro schůzku s funkcemi, jako je Al Sound a Al Camera, které přidávají funkce ochrany soukromí a potlačení šumu. To zajišťuje příznivé prostředí pro videokonference a online schůzky tak probíhají hladce a bez rušivých vlivů. S tím, aby vás schůzka nerozptylovala a navodila soukromou atmosféru, vám pomůže funkce Osobní vylepšení hlasu s podporou umělé inteligence. Tato funkce se zaměřuje na toho, kdo hovoří a během hovoru jeho hlas vylepšuje. To výrazně potlačuje rušivé vlivy z okolí a přispívá k pozitivnímu zážitku všech účastníků schůzky.

Novinka Huawei MateBook D 16 2024 se tak stane ideálním společníkem pro práci, studium i zábavu. Na českém trhu je k dostání v několika velikostech úložiště ROM a RAM již od 22. ledna, a to na oficiálním e-shopu Huawei. K jeho nákupu obdržíte jako dárek sluchátka Huawei FreeBuds 5.

Produkt     Cena
HUAWEI MateBook D 16 2024 8 GB/512 GB SSD 19 999 Kč
HUAWEI MateBook D 16 2024 16 GB/512 GB SSD 21 999 Kč
HUAWEI MateBook D 16 2024 16 GB/1 TB SSD 24 999 Kč

Více informací najdete na oficiálních webových stránkách Huawei.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

  1. Skutečná hmotnost výrobku se může lišit v závislosti na konfiguraci výrobku, výrobních postupech a metodách výpočtu.
  2. Údaje získané z laboratoře Huawei. Skutečná životnost baterie se může lišit v závislosti na výrobním procesu, verzi softwaru, podmínkách používání a prostředí.
  3. Testovací data pocházejí z laboratoří Huawei. Standartní údaje měření jsou založeny na poměru velikosti viditelné plochy obrazovky k velikosti obrazovky pro výpočet poměru obrazovek.
  4. Huawei MateBook D 16 se dodává ve dvou typech baterií – 56 Wh a 70 Wh.
  5. Pouze vybrané modely s podsvícenou klávesnicí podporují klávesnice s měkkým designem.
Exit mobile version