PFX Group převzala VFX divizi berlínského studia Cine Chromatix

Po akvizicích v Polsku a na Slovensku míří české postprodukční studio na západ

PFX Group, česká společnost zabývající se vizuálními efekty a postprodukcí, převzala divizi VFX berlínské společnosti Cine Chromatix, která se zaměřuje na komplexní služby v oblasti obrazové a zvukové postprodukce a stojí za řadou oceněných mezinárodních filmových i seriálových projektů. Akvizice divize VFX je tak prvním krokem k rozsáhlé spolupráci mezi PFX Group a Cine Chromatix a s jeho zakladateli a jednateli Ufukem Gencem a Janoschem Benzem.

V čele divize VFX, jejím hlavním supervizorem a nově členem nového vedení se stane Markus Frank. Výkonným producentem bude i po akvizici Thomas Knop, který současně povede proces integrace všech čtyř studií (Praha, Bratislava, Varšava, Berlín) do vedení skupiny PFX. Sídlo studií VFX zůstane v Goethestraße v Berlíně-Charlottenburgu, další studia a kanceláře se nachází v Lipsku, Kolíně nad Rýnem, Stuttgartu a italském Meranu.

Cine Chromatix, má za sebou mnoho mezinárodních úspěchů a uznání: Markus Frank, supervizor zodpovědný za VFX práce na filmu Edwarda Bergera „Na západní frontě klid“, byl v loňském roce nominován na Oscara a získal cenu BAFTA, Evropskou filmovou cenu a Německou filmovou cenu. Lolu za nejlepší vizuální efekty drží snímek „Škola kouzelných zvířat“ režiséra Gregora Schnitzlera, ve stejné kategorii byla nominována na Německou filmovou cenu „Škola kouzelných zvířat 2“ Svena Unterwaldta.

Studio současně spolupracuje se společnostmi jako Disney+ (s oceněnou minisérií „Sam – Ein Sachse“) či Paramount+ (film „One Trillion Dollars“), i s německými televizními stanicemi ZDF, ARD nebo RTL či platformou YouTube. Spolupracovalo rovněž na celovečerních filmech „Lassie“ nebo „Muenter a Kandinsky – Modrý jezdec“.

„Touto akvizicí úspěšně doplňujeme investice PFX a stáváme se tak jednou z nejlepších adres pro vizuální efekty v Evropě. Jsme rádi, že můžeme na palubě přivítat tým VFX společnosti Cine Chromatix i s Markusem Frankem a Thomasem Knopem. Jejich odborné znalosti a kompetence zvýší naši mezinárodní konkurenceschopnost a budou příležitostí k posílení nových, trvalých vztahů se zákazníky,“ říká Jiří Mika, generální ředitel skupiny PFX.

„Těšíme se na jedinečné příležitosti, které nám tato konstelace přinese. Oddělení VFX společnosti Cine Chromatix se v posledních letech výrazně rozšířilo a spojením s PFX získáváme významnou posilu v oblasti know-how a potřebný přístup k investicím do naší infrastruktury, softwaru a hardwaru, ale také do talentů,“ dodává Markus Frank, vedoucí oddělení VFX.

Janosch Benz, generální ředitel společnosti Cine Chromatix, dodává: „Z dlouhodobého hlediska jsou v odvětví VFX schopny přežít pouze silné mezinárodní aliance, které mají dostatek zaměstnanců, neustále investují do technologií a jsou přítomny po celém světě. Jako společnost se nyní soustředíme na postprodukci, ale budeme i nadále spolupracovat s našimi ceněnými kolegy z divize VFX, kteří se nyní připojili k PFX. Pro naše zákazníky se tedy z hlediska kvality, profesionality, kompetencí a kontaktních osob nic nezmění.“

O PFX

PFX je studio zaměřené na vizuální efekty a postprodukci. Od 2012, kdy bylo založeno, se organicky rozrostlo o další studia v Praze, Bratislavě, Varšavě a Berlíně, kde působí celkem více než 250 vysoce kvalifikovaných odborníků. Studio se specializuje na vizuální efekty, animaci a postprodukci v reklamní a filmové tvorbě. V průběhu let se společnost PFX proměnila z malého butikového studia ve významnou společnost v regionu střední a východní Evropy (CEE), která tvoří pro renomované společnosti, jako HBO, Disney, Netflix, AppleTV a další. V rámci filmu a TV se podílela například na dramatu Napoleon nominovaném na Oscara za vizuální efekty, seriálu Lakers, Winning Time, který získal cenu VES Awards, hororové sci-fi sérii Stranger Things či Blonde, či na českých hitech „Zátopek“ a „Středověk“.

V oblasti animace je PFX koproducentem animovaného filmu Diplodokus či Pyšná princezna. Mezi klíčové reklamní kampaně PFX patří například legendární Red Bull F1 natáčená v České republice a na Slovensku, 125 let České filharmonie, Pilsner Urquel, reklamy pro Jeep, Chrysler, T-Mobile, Intel a mnohé další.

Více informací na: https://pfx.tv/

Firemní sběr vysloužilých elektrospotřebičů zatím vede Alza, od dubna odevzdala prostřednictvím míst zpětného odběru REMA Systém 26 tun

Soutěž ve sběru vysloužilých elektrozařízení společnosti REMA Systém vede Alza.cz. Po dvou měsících od startu soutěže v rámci projektu Zelená firma vysbírala již 26 tun starých elektrospotřebičů. Intenzivním sběrem tak Alza.cz podporuje své udržitelné aktivity a rozvíjí ESG zodpovědnost. Díky sběru elektroodpadu a následné recyklaci lze totiž ušetřit významné množství vzácných kovů, ale i elektrické energie, vody a dalších surovin.

Druhý ročník soutěže spadající pod projekt Zelená firma probíhá od 1. dubna až do 15. října 2024. Společnost REMA Systém umožňuje českým podnikům odevzdávání elektrozařízení přímo na pracovištích, čímž jim usnadňuje logistiku sběru a lépe je motivuje. Do soutěže se již zapojilo 94 firem, které význam šetrné likvidace elektrozařízení vnímají jako důležitou součást ESG aktivit.

„Velký zájem o sběř vysloužilých elektrospotřebičů nás nadchnul. Vnímáme to jako signál, že si české podniky, včetně těch největších jako Alza.cz, uvědomují důležitost ESG problematiky. Podporou sběru ovlivňují koncové spotřebitele i celé komunity,“ zdůrazňuje David Chytil, člen představenstva společnosti REMA Systém, která je jedním ze tří největších kolektivních systémů zajišťujících sběr odpadních elektrozařízení působících v České republice. „Společně tak pomáháme chránit přírodu, a to právě díky podpoře třídění odpadních elektrozařízení a odevzdávání i malých spotřebičů. Je důležité, aby nebyly vyhazovány do směsného odpadu a neničily tak životní prostředí,“ dodává David Chytil.

Dva měsíce po startu soutěže je nejaktivnějším účastníkem Alza.cz, které se od 1. dubna podařilo odevzdat do sběrné sítě společnosti REMA Systém celkem 26 tun starých elektrospotřebičů. „Soutěž v projektu Zelená firma je dobrým způsobem, jak motivovat české firmy k udržitelnému chování. ESG aktivity jsou pro nás prioritou, proto jsme se s chutí zapojili,“ uvádí Eliška Čeřovská, PR manažerka Alzy.

Význam sběru vysloužilých elektrozařízení dokládá například statistika z roku 2022, kdy každý Čech vyprodukoval v průměru 553 kg směsného odpadu. Přestože každý odevzdal k šetrné likvidaci 14,4 kg odpadního elektra, bohužel zhruba 2,82 kg drobných elektrozařízení na osobu se ke správné recyklaci nedostalo. Každý Čech tak v průměru zamezil úspoře 1,35 kWh elektrické energie nebo 5,21 kg CO2.

V kategorii firem s více než tisíci zaměstnanci se v čele sběrové soutěže REMA Systém drží po prodejci Alza.cz ještě společnosti O2 a Meopta. V kategorii firem s 251 až 1000 zaměstnanci prozatím vede elektrotechnická společnost Eltodo a v kategorii 51 až 250 zaměstnanců aktuálně vítězí strojírenská firma Královopolská. Lídrem ve sběru vysloužilých elektrozařízení v kategorii firem do 50 zaměstnanců je pak VDC kancelářská technika.

Společnost REMA Systém nabízí zapojení do projektu Zelená firma zcela bezplatně, a to jakékoliv organizaci se sídlem v České republice. Díky tomu mají firmy i jejich zaměstnanci možnost jednoduše a pohodlně odevzdat odpadní elektrozařízení k šetrné recyklaci, čímž významně přispívají k ochraně životního prostředí. Sběr přitom není omezen jen na drobné elektrospotřebiče, spolupráce zahrnuje i svoz velkých elektrozařízení. Například odevzdáním jedné tuny praček je možné ušetřit 370 kWh elektrické energie, 172 m3 vody a 733 l ropy. Toto množství znamená i úsporu 1 752 kg CO2. Navíc je díky šetrné recyklaci tuny vysloužilých elektrospotřebičů možné opětovně získat 615 kg primárních surovin a ochránit tak cenné přírodní zdroje. Zelené firmy tímto krokem naplňují své závazky k udržitelnosti a společenské odpovědnosti.

Průběžná první místa ve sběrové soutěži Zelených firem

Kategorie firem 1001 zaměstnanců a více Alza.cz
Kategorie firem 251 až 1000 zaměstnanců Eltodo
Kategorie firem 51 až 250 zaměstnanců Královopolská
Kategorie firem 0 až 50 zaměstnanců VDC kancelářská technika

O společnosti REMA Systém

Hlavními aktivitami společnosti REMA Systém jsou služby zabezpečující zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrických a elektronických zařízení, jde například o pračky, lednice, televizory, počítače, tiskárny, mobilní telefony a další přístroje. Ve spolupráci se společností REMA Battery navíc umožňuje i zpětný odběr odpadních baterií a akumulátorů.

Svým klientům REMA Systém nabízí odborné a komplexní řešení na cestě ke splnění legislativních povinností, běžným spotřebitelům pomoc a jednoduché vyřešení starostí s nepotřebnými či vysloužilými elektrospotřebiči. V oblasti ochrany životního prostředí REMA Systém působí od roku 2005, od kdy provozuje systém pro zpětný odběr a recyklaci odpadních elektrozařízení.

Podrobné informace najdete na adrese www.rema.cloud, informace k projektu Chytrá recyklace naleznete na www.chytrarecyklace.cz.

Startuje kampaň na podporu asistence a zvýšení počtu zájemců o asistenci pro lidi s postižením a seniory

Etické kreativní studio DRUŽINA vytvořilo kampaň pro obecně prospěšnou společnost Asistence pro nábor nových zájemců o asistenci za podpory Nadace Kooperativy.

Pražské kreativní studio Družina (součást produkční a postprodukční společnosti NICE!), které se zaměřuje na etické a veřejně prospěšné kampaně, spouští kampaň, jejímž cílem je zvýšení počtu asistentů/asistentek, kteří pomáhají lidem s postižením a seniorům po celé ČR žít normální život. Hlavní součástí kampaně pro obecně prospěšnou společnost Asistence je série videospotů – AI vás nenahradí a Asistence je práce, kterou už dávno znáte. Kampaň startuje v pondělí 17. června a poběží hlavně na sociálních sítích Facebook a Instagram a na webu asistujeme.cz. V plánu je také několik společných setkání nebo aktivit ve veřejném prostoru.

Cílem kampaně je dostat k široké veřejnosti zprávu, že lidé s postižením potřebují pomoc a asistenci druhých, se kterou pak mohou žít normální svobodný život. Krátké spoty z dílny pražského kreativního studia Družina ukazují pomocí tří příběhů – skladníka, prodavačky a kustoda, že asistence je práce jako každá jiná. Zájemci o asistenci se nepotřebují učit nic nového, mohou začít hned teď, a navíc je to práce, která dává smysl. Druhá kampaňová linka pak pracuje s fenoménem umělé inteligence (AI) a její interakce s lidmi s postižením. Rozehrané situace staví na jasném předpokladu, že AI lidskou asistenci zkrátka nezvládne. Autory kreativní myšlenky jsou Jan Látal, Michaela Klakurková a Emil Nitkulinec.

„Přidejte se do party lidí, kteří pomáhají lidem s postižením žít normální život. Čeká vás zajímavá finanční odměna, můžete si vybrat, kdy budete pracovat a taky se toho dost naučíte,“ popisuje hlavní komunikační myšlenku spotů a celé kampaně režisér Jan Látal.

V ČR žije něco mezi 10-15 000 lidí s handicapem, kteří potřebují asistenci ve velkém rozsahu. Část z nich teď žije v ústavech, část mimo ústav jen díky zbytku sil svých blízkých a část s podporou asistentů, na které ale nemají dost peněz. Je tu ale šance, že brzy bude lépe. V ČR aktuálně působí zhruba 50 poskytovatelů asistentské péče, přičemž největší kapacity jsou v Praze. Má to svůj důvod, protože do Prahy se mladí lidé s postižením často stěhují. Život je tu pro ně jednodušší. „Připravujeme se na možnou systémovou změnu, která zlepší finanční dostupnost osobní asistence pro lidi s postižením. Až se tak stane, budeme narážet na nedostatek osobních asistentů a asistentek, kterých je už teď málo. Chceme touto kampaní lidem ukázat, že asistování je nejen potřebná práce, ale také práce, která vám toho hodně dá. Nejen peníze, ale také smysl,“ říká Erik Čipera z obecně prospěšné společnosti Asistence, a dodává: „Cílem kampaně je získat co nejvíce nových registrací potenciálních zájemců o asistenci, navýšit počet asistentů po celé republice a posílit dobrou značku asistování.”

Asistence je práce, kterou už dávno znáte

Asistence je celkem obyčejná práce, srovnatelná s jinými. Asistent jen neplní regály v obchodě, ale u někoho doma. Neuklízí kancelář, ale obývací pokoj, nevaří čaj v restauraci, ale svému klientovi. Asistence je ale práce, která není jednotvárná, a navíc má rozhodně smysl.

AI vás nenahradí

„Umělá inteligence je v mnoha směrech skvělý a revoluční vynález a lidem může v mnoha oblastech života pomáhat. Asistenty pro lidi s postižením ale nemůže nahradit nikdy. Tady jsou potřeba ruce, nohy a hlavně srdce,” říká zakladatelka studia Družina Michaela Klakurková.

Služby asistentů využívají lidé s tělesným a kombinovaným postižením ve věku od 16 do 64 let na území Prahy a celé ČR a kteří v důsledku svého postižení potřebují pomoc druhé osoby. S podporou asistenčních služeb mohou svobodně žít v přirozeném prostředí i lidé s těžším postižením. Kapacita služeb asistence trvale narůstá, i tak ale nezvládá pojmout ještě výraznější nárůst zájmu lidí s postižením a seniorů. „Lidé často nevědí, že by vůbec asistovat mohli a že by to zvládli, a právě jim se snažíme přiblížit. Ze zahraničních zkušeností víme, že žádní lidé s postižením nemusí opouštět své domovy a žít v ústavech. A ze zkušeností asistentek a asistentů u nás je patrné, že dělat něco potřebného a užitečného rozvíjí v jejich životech tolik vítané uvědomění si vlastní hodnoty,” dodává Erik Čipera.

Benefity asistentské práce:

  • Zajímavá a pestrá práce, která má smysl.
  • Jedná se o placenou práci.
  • Volná pracovní doba. Mohu si určit kdy a jak dlouho chci pracovat.
  • Dohoda, plný úvazek i zkrácené úvazky dle individuální potřeby.
  • Zaškolení a průběžné další vzdělávání.
  • Podnětné prostředí, kde se dá získat mnoho zkušeností a znalostí pro život.
  • Nevšední zážitky.
  • Silná komunita lidí, přátelské prostředí.

V přiloženém press kitu najdete samotný spot i fotografie z natáčení spotu, které proběhlo letos v květnu v Praze se skutečnými asistenty a klienty Asistence o.p.s.

Asistence, o.p.s.

Obecně prospěšná společnost Asistence poskytuje sociální služby lidem s tělesným a kombinovaným postižením. Její programy mají společný cíl: podpořit svobodný a samostatný život v běžném prostředí. Dlouhodobě usilují o zlepšování podmínek pro život lidí s postižením v běžné společnosti. Asistence, o.p.s. působí v Praze a je registrovaným poskytovatelem sociálních služeb osobní asistence a sociální rehabilitace. Asistence prosazuje řešení, která umožňují, aby lidé s postižením byli nedílnou součástí společnosti.

www.asistence.org

Studio Družina, s.r.o.

Družinu založili v roce 2014 tři přátelé Michaela Klakurková, Jan Látal a Jan Žaloudek. Od začátku se studio profilovalo jako etické se zaměřením na sektor NGOs, sociálně-lidskoprávní témata, ekologii, aktivismus ve veřejném prostoru a kulturní projekty. Za dobu svého fungování si Družina získala věhlas nejen na tuzemském poli, ale i v zahraničí. I tam se studiu povedlo vytvořit kampaně s milionovými impakty. Mezi největší projekty Družiny patří např. kampaň “Change your shoes” s Annou Polívkovou v hlavní roli. Toto virální video dodnes koluje po sítích po celém světě. Studio v minulosti spolupracovalo například také s OSN, HateFree Culture, Evropskou komisí nebo na největších demonstracích Milionu chvilek pro demokracii na podzim roku 2019. V posledních dvou letech již ve spolupráci s agenturou NICE! vytvořilo např. komplexní kampaň “Naši krajané” pro Jihomoravský kraj, virální videospot projektu Začít společně, který zachycuje 50 mrazivých vteřin ukrajinské doktorky Aliny z Charkova, která musela kvůli válce opustit svou zemi a začít znovu v České republice. Videospot pro nadační fond Eduzměna, který byl součástí kampaně jejímž cílem bylo zvýšit povědomí o systematických nedostatcích českého školství a upozornit na aktuální problémy, nebo komplexní kampaň pro projekt Díky pěstounství, který má za cíl dostat děti z kojeneckých ústavů a dětských domovů tam, kam patří. Do milující rodiny.

https://studiodruzina.cz/

https://www.facebook.com/jsmedruzina

https://www.instagram.com/studiodruzina/

NICE!

NICE! je pražská kreativní produkční a postprodukční agentura, která se specializuje na live action natáčení, 3D postprodukci a VFX. Mezi významné a dlouhodobé klienty studia patří například Seznam.cz, Eduzměna, Nestlé, síť kin CineStar nebo Blizzard Entertainment. NICE! také působí v reklamní agentuře pro neziskový sektor, studio Družina s.r.o.

https://www.nice.film/

https://www.youtube.com/channel/UCVJpg9Qs4UJrwAN3DvzEx_A

https://www.instagram.com/nice.film_prague/

https://www.facebook.com/nicefilmprague/

 

 

vivo představuje V40, první smartphone střední třídy vyvinutý ve spolupráci s ZEISS v Evropě

vivo u příležitosti šampionátu UEFA EURO 2024™ představuje nové smartphony V40 a V40 Lite, které přinášejí profesionální portréty a prémiové funkce vlajkových lodí v elegantním a cenově dostupném těle

vivo představilo nové smartphony V40 a V40 Lite při příležitosti zahajovacího zápasu UEFA EURO 2024™ v Německu. Po dubnovém uvedení modelu V40 SE rozšíří řadu V modely V40 a V40 Lite a stejně jako ostatní modely této produktové řady přinesou prémiové funkce a design, který je častěji spojován s prémiovými telefony a vlajkovými loděmi.

Stvořeno pro každý okamžik

Chytré telefony designované na míru potřebám zákazníků jsou nedílnou součástí filozofie společnosti vivo. Proto jsou modely vivo V40 a V40 Lite vybaveny funkcemi vlajkových lodí v kombinaci s technologií vivo Aura Light Ring, která uživatelům umožňuje zachytit každý okamžik bez ohledu na světelné podmínky.

Společnosti vivo a ZEISS s modelem vivo V40 přinášejí do Evropy vůbec poprvé profesionální mobilní zobrazování v segmentu střední třídy, což je významný milník v zpřístupnění špičkových optických systémů společnosti ZEISS širšímu okruhu spotřebitelů.

„Každý rok posouváme možnosti mobilního zpracování obrazu a stále více fotografů a nadšenců od svých chytrých telefonů očekává pořizování fotografií v téměř profesionální kvalitě. Partnerství se společností ZEISS nám umožňuje těžit z vynikajících fotografických schopnosti optiky ZEISS, které byly dříve vyhrazeny jen našim vlajkovým modelům z řady X, i v chytrých telefonech střední třídy, a ještě více uživatelů tak může pořizovat skutečně úchvatné fotografie,” komentuje novinku prezident vivo Europe Čchang-ťün Li.

Společným cílem společností vivo a ZEISS je zpřístupňovat uživatelům ikonické zobrazovací technologie, které jim umožní snadno dosáhnout profesionálních výsledků. Společnosti vivo a ZEISS tak společně podporují a vyvíjejí průlomové inovace v oblasti mobilních zobrazovacích funkcí. „Nový model V40 je dalším milníkem v naší spolupráci se společností vivo a dalším důkazem našeho odhodlání přinášet technologie na úrovni vlajkových lodí širšímu okruhu uživatelů. Také tím potvrzujeme závazek profesionálnějšího a intuitivnější přístupu k tvorbě obsahu. Vycházíme z profesionálních odborných znalostí v kombinaci s maximální přístupností, čímž zajišťujeme, že budou ty nejlepší fotografie dostupné všem,” dodává ředitel divize marketingu a prodejů společnosti ZEISS Sebastian Döntgen.

vivo V40: Profesionální portréty díky globální spolupráci se společností ZEISS

Každý nezapomenutelný okamžik si zaslouží být zachycen s maximálním umem. Nové vivo V40 promění každého uživatele v mistra portrétů s vlastním uměleckým projevem.

Zadní strana telefonu je vybavena 50MP hlavním fotoaparátem ZEISS a 50MP širokoúhlým fotoaparátem ZEISS pro jasnější snímky a realističtější barvy. Díky více než 130 létům odborných znalostí a zkušeností společnosti ZEISS v oblasti fotografie, včetně vývoje portrétních objektivů, si uživatelé mohou vychutnat pořizování portrétních fotografií s režimy ZEISS Style Portrait včetně ikonického ZEISS Biotar Style Bokeh a ZEISS Multifocal Portrait s profesionálními portrétními ohniskovými vzdálenostmi 24 mm, 35 mm a 50 mm.

Ty nejlepší portréty se rodí ze souhry světla a stínu, a proto je smartphone vivo V40 vybaven systémem Aura Light Ring. Ten je vytvořen tak, aby napodoboval studiové světelné podmínky a každou osobu nebo objekt obklopil ideálním světlem. Slouží k tomu inteligentní přizpůsobení teploty světla, které umožní zachytit požadovaný snímek bez ohledu na aktuální světelné podmínky.

Na své si přijdou i milovníci selfie a videí. Model vivo V40 je vybaven 50MP ultraširokoúhlým předním fotoaparátem, který umožňuje zachytit celou partu přátel jedním záběrem.

Kromě foto vybavení je V40 pečlivě designováno tak, aby se stalo nedílnou součástí každodenního života. Díky svému elegantnímu 7,5mm tělu je nejtenčím mobilním telefonem se zakřivenou 1,5K AMOLED obrazovkou v cenové kategorii a zároveň poskytuje ostré a živé barvy na úrovni prémiové třídy. Smartphone vivo V40 se dodává ve dvou barevných provedeních: Stellar Silver a Nebula Purple. Modul zadního fotoaparátu se inspiruje nebeským zázrakem – prstencem Gemini, a dodává tak elegantní estetice telefonu nádech kosmického úžasu.

Vivo V40 nabízí také dostatek výkonu díky vyladěnému procesoru Qualcomm Snapdragon 7 Gen 3 a až 12 GB paměti RAM, kterou lze rozšířit o dalších 12 GB. Nabízí také až 512 GB úložiště pro všechny vaše fotografie, videa a digitální obsah, stejně jako duální reproduktory, odolnost proti vodě a prachu odpovídající normě IP68 a možnost použití e-SIM. Baterie s kapacitou 5500 mAh poskytuje mimořádně dlouhou výdrž a podporuje velmi rychlé 80W nabíjení systému FlashCharge. Tato kombinace zajišťuje, že uživatelé mohou zachytit a sdílet všechny okamžiky svého dne bez jakéhokoliv stresu.

vivo V40 Lite

Smartphone V40 Lite je od základu vyvinut s maximálním důrazem na detail a je stejně stylový jako funkční. Hlavní 50MP fotoaparát s vylepšeným snímačem Sony IMX882 a světelným kroužkem Aura Light Ring s inteligentním nastavením teploty zajišťuje, že se vivo V40 Lite dokáže přizpůsobit jakémukoli prostředí. Ať už fotografujete v tmavých místnostech, užíváte si romantickou večeři při svíčkách, nebo pořizujete vzpomínku na západ slunce u moře, vivo V40 Lite plynule upraví teplotu barev a nechá vyniknout zvláštní atmosféře.

Uživatelé si pak mohou připomenout nejkrásnější okamžiky nebo se ponořit do svého oblíbeného světa na úžasném 6,78“ displeji AMOLED s obnovovací frekvencí 120 Hz. Smartphone s tenkým designem je dodáván v distingovaných, stylových provedeních Classy Brown nebo Dreamy White.

Díky podpoře dvou fyzických karet nano SIM a jedné e-SIM s až 8 profily přináší V40 Lite nepřetržité připojení a produktivitu po celý den, kdekoli a kdykoli. Díky procesoru Qualcomm Snapdragon 6 první generace, 8 GB operační paměti, baterii s vysokou kapacitou 5500 mAh a odolnosti proti vodě a prachu s certifikací IP64 je V40 Lite skutečně všestranným parťákem pro každodenní život

Smartphony V40 i V40 Lite běží na systému Android s nadstavbou vivo Funtouch OS 14, která zajišťuje plynulý uživatelský zážitek díky vylepšené správě paměti, možnostem multitaskingu, personalizaci, ochraně soukromí a zabezpečení a také novým snadno použitelným nástrojům pro úpravu videa, které v každém uživateli zažehnou jiskru kreativity.

Cena a dostupnost

vivo V40 Lite je v České republice dostupné od dnešního dne, 14. června za doporučenou maloobchodní cenu 8 999 korun. vivo V40 bude v České republice dostupné od 28. června za doporučenou maloobchodní cenu 12 499 korun (verze 8 GB / 256 GB) nebo 13 999 korun (verze 12 GB / 512 GB). Už dnes u V40 startuje předprodej. U vybraných obchodních partnerů přichází s limitovanou nabídkou – k předobjednávce telefonu získají zákazníci až do 27. června kompaktní gril na uhlí značky Weber v hodnotě 2999 korun jako dárek.

O vivo

vivo je technologická společnost, která vytváří produkty založené na skvělém designu a jejímž základem jsou chytrá zařízení a inteligentní služby. Cílem společnosti je propojovat lidi po celém světe s digitálním světem. Prostřednictvím jedinečné kreativity poskytuje vivo svým uživatelům stále pohodlnější mobilní a digitální život.

V návaznosti na základní hodnoty společnosti, mezi které patří tzv. Benfen*, orientace na design a uživatele, realizovala společnost vivo strategii udržitelného rozvoje s vizí stát se společností světové úrovně.

Společnost vivo sdružuje a rozvíjí nejlepší místní talenty, aby dosáhla vynikajících výsledků, a podporuje ji síť výzkumných a vývojových středisek v Šen-čenu, Dongguanu, Nanjingu, Pekingu, Hangzhou, Šanghaji a Xi’anu, která se zaměřují na vývoj nejmodernějších spotřebitelských technologií, včetně 5G, umělé inteligence, průmyslového designu, zobrazovacího systému a dalších perspektivních technologií. vivo také vytvořilo inteligentní výrobní síť (včetně těch, které autorizovala společnost vivo) s roční výrobní kapacitou téměř 200 milionů smartphonů. K dnešnímu dni má společnost vivo rozvětvenou prodejní síť ve více než 60 zemích a regionech a oblíbilo si ji více než 400 milionů uživatelů po celém světě.

*„Benfen“ je čínský termín označující přístup k práci. Znamená dělat správné věci správným způsobem. Popisuje poslání společnosti vivo, jejíž vizí je budovat technologie sloužící dobrým účelům.

Novinky o společnosti vivo najdete na https://www.vivo.com/cz/about-vivo/news

Autorizované zastoupení společnosti vivo v České republice provozuje společnost ZHI SHENG INTERNATIONAL CZECH, s. r. o. oficiální obchodní a distribuční zástupce společnosti vivo Mobile Communication Co.

Český jednorožec Mews rozšířil tým na více než 1 000 zaměstnanců, zdůrazňuje sílu pracovní kultury a nadále roste

Český jednorožec Mews, přední cloudový poskytovatel služeb v oblasti pohostinství, pokračuje v růstu a dosahuje hranice 1 000 zaměstnanců, více než čtvrtina pracuje z Česka. Společnost, která má pobočky v Praze, Amsterdamu, Sydney nebo New Yorku, dlouhodobě nabízí zaměstnancům neomezenou dovolenou, práci odkudkoli, možnost odpočinku i zaměstnanecké akcie, takzvané ESOPy.

„Již při zakládání Mews bylo naší prioritou vytvořit otevřenou a přátelskou firemní kulturu. Náš současný tým čítající přes 1 000 zaměstnanců je důkazem toho, že jsme dokázali vytvořit prostředí, kde každý může růst a přispívat k úspěchu firmy. Jsem rád, že i nadále u nás panuje atmosféra, kdy se každý může otevřeně ptát a sdílet know-how s kolegy napříč různými odvětvími ať už v Evropě, tak v Severní Americe nebo Austrálii. Na své cestě jsme potkali mnoho talentů z velkých firem, kteří se k nám připojili a pomohli tak růstu celé společnosti. Víme, že vše nestojí jen na práci, a proto jsem rád, že se u nás soustředíme i na mimopracovní rozvoj, osobní čas a wellbeing našich lidí, který navíc podporujeme například neomezenou dovolenou či prací odkudkoli,“ říká Richard Valtr, zakladatel Mews.

Profesní výzvy a práce na globálním produktu nejsou to jediné, čím je Mews pro zaměstnance atraktivní. To potvrdila certifikace Great Place to Work®, kterou společnost získala pro svou pražskou kancelář. Mimo práce v prostorách atraktivních kanceláří mají zaměstnanci možnost pracovat odkudkoli na světě. Svoboda, kterou jim společnost nabízí, tak pomáhá workflow především u vývojářů, kterým to umožňuje nerušeně se soustředit na práci. I přes tyto výhody bývá ale pravidlem, že zaměstnanci docházejí do kanceláří, kde kromě networkingu tráví svůj čas nabíráním inspirace. V rámci upevňování vztahů napříč společností mají také zaměstnanci pravidelně možnost navštívit země, ve kterých Mews sídlí. Aktuálně má všech tisíc zaměstnanců šanci se v létě sejít v rodné Praze na plánovaném celofiremním offsidu.

Pravidlem jsou tzv. wellness středy, které probíhají jednou měsíčně. Tehdy se neplánují žádné schůzky a je prostor soustředit na to udělat něco pro sebe, někdo je využije na práci bez vyrušování, či si vezme volno. To zaměstnanci využívají k relaxaci, sportu nebo vlastnímu rozvoji. Myšlenkou je poskytnout prostor na odreagování a čas věnovat se svému mentálnímu zdraví. K tomu jim rovněž dopomáhá i možnost čerpat neomezenou dovolenou. Zaměstnanci mají také vedle svých platů nárok na zaměstnanecké akcie, tzv. ESOPy.

Dosažením tisíce zaměstnanců firma od konce loňského roku vyrostla o 18 % a dále toto číslo hodlá navyšovat, jen v oddělení vývoje, které z velké části sedí v Čechách, má tým vyrůst na 500 zaměstnanců. „V Mews vytváříme globální produkt, který stále plánujeme zdokonalovat a posouvat na další úroveň. Jsem rád, že se nám daří hledat talentované vývojáře, pro které je možnost podílet se na globálním produktu skvělá příležitost a výzva, k níž přistupují s patřičným zapálením,“ říká Josef Starýchfojtů, CPTO Mews.

Více o Mews

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá 5 000 zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub a Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností Hotel Tech Report, stejně jako Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii.

Nová „arašídová“ kamera Axis se dvěma senzory má 2× 4K rozlišení při 30 fps a podporu AI analytiky

Společnost Axis Communications uvádí na trh novou vícesměrovou kameru se dvěma 4K senzory, která současně může z jednoho místa poskytnout jak širokoúhlý přehled, tak i detailní záběr s přiblížením, nebo s ní lze monitorovat prostory ve dvou různých směrech, a to i v náročných světelných podmínkách. Díky nejnovějšímu SoC Axis navíc podporuje také pokročilou videoanalytiku založenou na hlubokém učení přímo v koncovém zařízení.

Nová kamera AXIS P4708-PLVE má dva senzory, každý s rozlišením 4K a snímkovou frekvencí 30 snímků za sekundu, ale pracuje s jedinou IP adresou, díky níž ji lze použít ve VMS systémech vždy pouze s jednou licencí. Jedinečná konstrukce kopule ve tvaru arašídu umožňuje ušetřit instalační náklady díky flexibilnímu polohování obou varifokálních kamerových hlav.

Cenově zajímavá panoramatická kamera AXIS P4708-PLVE má dva kamerové senzory, ale instaluje se jako jedna kamera, s jediným kabelem, jednou IP adresou a jednou licencí softwaru pro správu videa (VMS) nebo licencí pro jakoukoli analytiku.

Každý kamerový senzor lze ovládat samostatně a zajistit tak záběry ze dvou různých směrů zároveň, nebo je možné oba senzory nastavit stejným směrem a zachytit tentýž cílový objekt jak v širokoúhlém záběru, tak i v maximálně přiblíženém detailu. Potřebu ručního doladění během instalace eliminuje možnost dálkového zoomu a ostření.

Vidí vše 24/7 i ve špatných světelných podmínkách

Díky technologiím Lightfinder a Forensic WDR poskytuje kamera ostrý a čistý obraz i v náročných nebo vysloveně špatných světelných podmínkách. Díky 360° IR osvětlení s individuálně ovladatelnými LED diodami tato panoramatická kamera poskytuje jasné snímky také v úplné tmě. Integrovaný audio vstup navíc umožňuje také přidání zvukových funkcí.

Kamera AXIS P4708-PLVE je ideální například pro dlouhé chodby, rohy a křižovatky, kde může sledovat dva směry současně. Vhodná je také pro široká vnitřní prostranství, haly a velké prostory v průmyslu, maloobchodu, nemocnicích nebo ve školách. Navíc se stupněm krytí IP66 a IP67 je zde garance ochrany před vlivy externího prostředí, jako je prach, déšť a silný vítr.

Nová kamera je postavená na nejnovějším SoC ARTPEC-8 s umělou inteligencí a jednotkou pro hluboké učení (DLPU), má vysoký výkon a pokročilé analytické možnosti a dokáže shromažďovat a analyzovat více dat přímo v zařízení, tzv. na okraji sítě. Kamera také umí poskytovat cenná metadata usnadňující rychlé, snadné a efektivní forenzní vyhledávání v živém nebo nahraném videu a díky funkci AXIS Object Analytics dokáže detekovat a klasifikovat lidi i různé typy vozidel – vše na míru konkrétním specifickým potřebám klientů. Navíc, s podporou aplikační platformy ACAP verze 4 můžete do svého systému přidat další aplikace na míru založené na hlubokém učení v koncovém zařízení.

K běžné výbavě kamer Axis patří také technologie Zipstream s kodeky H.264/H.265 pro snížení nároků na šířku pásma, aniž by se ohrozila kvalita obrazu (bez ohledu na použitý VMS) a také funkce kybernetické bezpečnosti (včetně Axis Edge Vault – hardwarové platformy kybernetické bezpečnosti), které pomáhají zabránit neoprávněnému přístupu a chrání citlivé informace a systém jako celek.

Mezi hlavní funkce AXIS P4708-PLVE patří:

  • Vícesměrová kamera (2× 4K) s jedinou IP adresou;
  • podpora AI analytiky s DLPU;
  • 360° infračervené osvětlení a 2,5násobný zoom;
  • technologie Axis Lightfinder a Forensic WDR;
  • platforma Axis Edge Vault, která chrání kybernetickou bezpečnost zařízení.

Panoramatická vícesměrová kamera AXIS P4708-PLVE s umělou inteligencí a pokročilou videoanalytikou s DLPU je už k dispozici prostřednictvím distribučních kanálů společnosti Axis za doporučenou koncovou cenu 27.200 Kč.

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí síťových řešení, která otevírají přístup k lepšímu zabezpečení a k novým způsobům podnikání. Axis jako lídr v oblasti síťového videa nabízí produkty a služby pro videodohled a analýzu videa, řízení přístupu a audiosystémy. Společnost Axis má přes 4 907 zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování klientských řešení spolupracuje s globální sítí partnerů. Společnost Axis byla založena v roce 1984 a sídlí ve švédském Lundu. Více informací o společnosti Axis najdete na naší webové stránce www.axis.com.

Trezor ze skupiny SatoshiLabs uvádí na trh novou peněženku Trezor Safe 5 a představuje službu Trezor Expert

Začátečníkům i dlouholetým uživatelům přináší komfort pro každodenní správu kryptoměn

Trezor, výrobce vůbec první hardwarové kryptopeněženky, oznamuje uvedení nové peněženky Trezor Safe 5. Novinka přináší nejvyšší možnou úroveň zabezpečení a pohodlí. Trezor Safe 5 je navržen s důrazem na pravidelné uživatele kryptoměn a nabízí rozšířené funkce i zcela nový design. Nový model má barevný dotykový displej, vylepšené zálohování a vysokou odolnost proti poškození. Kromě toho Trezor přichází s edicí pouze pro bitcoin, která uspokojí potřeby těch nejvášnivějších bitcoinových nadšenců. Společnost současně spouští službu Trezor Expert, která poskytne personalizovanou podporu při nastavování kryptoměnové peněženky a dává si za cíl zvýšit důvěru uživatelů v odpovědnou správu digitálních aktiv.

„Trezor Safe 5 je pomyslným vrcholem naší desetileté zkušenosti s vývojem hardwarových peněženek. Díky tomu nabízíme zařízení, které je nejen technologicky na výši, ale také se snadno používá. Při jeho vývoji jsme se jako vždy drželi open-source přístupu, kdy pracujeme i s postřehy komunity. Naše rozhodnutí uvést na trh také edici pouze pro bitcoin potom vychází z dlouhodobé poptávky po optimalizovaném a bezpečném řešení pro nejznámější kryptoměnu na světě. Limitovaná edice Trezoru Safe 3 Bitcoin-only se na podzim 2023 vyprodala za neuvěřitelných 24 hodin, a my tak víme, že je o takové řešení zájem. Věříme, že tato peněženka poskytne bitcoinovým nadšencům vše, co potřebují,“ říká Matěj Žák, CEO společnosti Trezor.

Revoluční krok ve správě kryptoměn

Trezor Safe 5 je navržen tak, aby splňoval nejvyšší standardy bezpečnosti a zároveň poskytoval intuitivní uživatelské prostředí. Nový model je ideální zejména pro aktivní uživatele, kteří chtějí mít své kryptoměny pod kontrolou spolu s maximální bezpečností. Změny ovšem doznal také design zařízení.

  • Barevný displej nabízí uživatelům přehled o transakcích a usnadňuje navigaci. Haptická technologie Trezor Touch poskytuje fyzickou odezvu posilující zážitek z jeho používání.
  • Je vybaven bezpečnostním čipem nejvyšší třídy EAL 6+, který chrání citlivé údaje a provádí zabezpečené kryptografické operace. Čip nevyžaduje smluvní NDA, což zajišťuje transparentnost a důvěru v integritu zařízení.
  • Trezor Safe 5 je chráněn povrchem z Gorilla Glass, který zajišťuje odolnost proti poškrábání a mechanickému poškození. Zařízení je pak dostupné v několika elegantních barvách: black graphite, violet ore a green beryl.

Další novinkou je společností nově doporučený standard zálohy pomocí 20 slov. Ten uživatelům umožňuje jednoduše přejít ze Single-share Backup na pokročilé zálohování Multi-share Backup, které umožňuje rozdělit hlavní privátní klíč na více částí, což eliminuje riziko ztráty přístupu při ztrátě některé z částí. Záloha je vytvořena pomocí tzv. Šamirova schématu pro sdílení tajemství (Shamir’s secret sharing, SSS), kdy se rozdělí hlavní privátní klíč na několik unikátních částí. Uživatelé si následně mohou zvolit, z kolika unikátních částí bude záloha složená a kolik z nich je potřeba k obnovení peněženky. I když tedy některé části ztratí, přístup ke kryptoměnám jim zůstane. Pro tyto potřeby český výrobce peněženek také nabízí 20slovní verzi zařízení Trezor Keep Metal, jehož prostřednictvím je možné klíč ochránit a uschovat offline.

Současně Trezor uvádí na trh také edici Trezor Safe 5 pouze pro bitcoin. Tento model odstraňuje všechny funkce nesouvisející s bitcoinem, což optimalizuje uživatelské prostředí pro správu této konkrétní kryptoměny. Edice je dostupná v charakteristické oranžové barvě, která je symbolem bitcoinu. Své bitcoinové verze se dočkal i loni představený model Trezor Safe 3, jedná se tedy o další nový produkt v portfoliu.

Personalizovaná podpora pro bezpečnou správu kryptoměn

Služba Trezor Expert je navržena pro uživatele, kteří chtějí lépe pochopit a plně využívat své kryptoměnové peněženky. Nabízí personalizované online konzultace s odborníky na hardwarové peněženky. Uživatelé si mohou rezervovat individuální konzultace, během nichž jim specialisté pomohou s nastavením jejich peněženek a poskytnou rady na téma bezpečné správy a ochrany kryptoměn.

„Služba Trezor Expert je navržena tak, aby uživatelům poskytla jistotu a vedení při přechodu z centralizovaných burz k vlastní správě kryptoměn. Nováčkům totiž někdy chybí zkušenosti, znalosti a důvěra v kryptoměnové peněženky, a proto se uchylují k provizornímu řešení, kdy jejich aktiva spravují třetí strany. Často tak hledají pomoc na sociálních sítích či internetových fórech. My jim nyní poskytneme expertního průvodce, který jim pomůže primárně nastavit peněženku, ale také podrobněji prozkoumat bezpečnostní aspekty self-custody či vhled do tématu správy privátních klíčů a obecného nakládání s kryptoměnami,“ uvedl Matěj Žák, CEO společnosti Trezor.

Trezor Safe 5 Bitcoin-only a Trezor Safe 5 v provedení black graphite jsou aktuálně dostupné pro předobjednávky za cenu 169 dolarů, s prvními dodávkami plánovanými zhruba na polovinu července. Barevné provedení green beryl a violet ore by mělo být v prodeji zhruba od poloviny srpna. Službu Trezor Expert lze zakoupit za cenu 99 amerických dolarů na oficiálním e-shopu Trezoru.

Více o SatoshiLabs

SatoshiLabs je technologická skupina, která se zaměřuje na posílení nezávislosti jednotlivce a budování decentralizovaného finančního ekosystému prostřednictvím kryptoměnových a open source technologií. Společnost, která zastřešuje čtyři nezávislé entity, se těší skvělé globální pověsti díky vytváření produktů definujících odvětví. Kromě Trezoru – první hardwarové kryptopeněženky na světě, stojí SatoshiLabs i za vznikem zdrojových kódů a populárních standardů BIP 39 a 44, bez kterých by se většina kryptopeněženek neobešla. Vedle toho skupina pomocí Invity.io usnadňuje také samotné obchodování s kryptoměnami a její startup Tropic Square se věnuje vývoji přelomového, plně auditovatelného čipu založeného na open source přístupu, jenž by se měl objevit také v Trezoru. Nejnovější přírůstek Vexl.it poskytuje jednotlivcům možnost anonymně a bezpečně nakládat s bitcoiny v rámci vlastní komunity.

Více o společnosti Trezor

Společnost Trezor je výrobcem první kryptoměnové hardware peněženky, jež vznikla v roce 2013. Stala se průkopníkem ve vývoji self-custody a poskytla jednotlivcům zařízení založené na open-source přístupu k vývoji, které umožňuje každému snadno a bezpečně držet kryptoměny. Dnes společnost nabízí celý ekosystém snadno použitelných hardwarových i softwarových produktů, které pomáhají chránit uživatele – od kryptoměnových nováčků až po naprosté experty. V roce 2023 společnost spustila iniciativu Trezor Academy, která vzdělává místní komunity na africkém kontinentu v oblasti působení v bitcoinovém ekosystému. Trezor je součástí technologického holdingu SatoshiLabs.

Ženy z vedení Mety a Samsungu míří do Pipedrive. Stanou se novými šéfkami produktu a marketingu

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro malé a střední podniky, dále posiluje svůj produktový a marketingový tým. Zmíněná oddělení nově povedou Viktoria Ruubel jako CPO a Sandrine Desbarbieux-Lloyd jako CMO. Jejich bohaté zkušenosti z vedoucích pozic mj. v Metě a Samsungu pomůžou společnosti připravit se na další fázi růstu.

„Moc nás těší, že můžeme přivítat Sandrine a Viktorii, jejichž znalosti, dovednosti a zkušenosti budou nedocenitelné při našem dalším růstu a rozvoji. Pipedrive pokračuje v rošiřování své globální působnosti, Sandrinina expertiza v oblasti získávání nových klientů, generování příjmů a digitální transformace pro nás tak bude zásadní. Viktoriiny hluboké odborné znalosti produktového leadershipu a její úspěchy s uváděním a rozšiřováním produktů na nových trzích budou stěžejní pro posouvání naší produktové strategie,“ uvádí Dominic Allon, CEO společnosti Pipedrive. „S jejich společným vedením jsme ve skvělé pozici přinášet našim zákazníkům větší přidanou hodnotu a zrychlit náš růst,“ dodává.

Viktoria Ruubel má přes 20 let zkušeností s vedením globálních produktů a týmů v rychle rostoucích scaleupech a inovátorských technologických firmách. Během své kariéry zastávala vedoucí pozice pro Metu, kde působila jako director of partnership pro Evropu, Blízký východ a Afriku, dále pracovala ve společnostech Skype, Intuit, IPF Group a dalších. Jako šéfka týmů pro produkty a partnerství pomohla firmám rozšířit produktová portfolia a vstupovat na nové trhy. Ve své poslední funkci jako managing director of Digital Identity ve společnosti Veriff vedla Viktorie nové odvážné počiny s cílem podpořit růst byznysu a diverzifikovat zdroje příjmů.

„Jsem velmi nadšená, že se přidávám k týmu Pipedrive. Vyzařuje z něj odhodlání dělat špičkové produkty, což dokládá i zpětná vazba zákazníků. Produkt mluví sám za sebe – je intuitivní, výkonný a věří mu více než 100 000 klientů, kteří se na něj spoléhají se zefektivněním svého prodejního procesu. Těší mě, že k tomu můžu svými zkušenostmi z oblasti strategického růstu postaveného na produktech přispět a pracovat v tak talentovaném a nadšeném týmu. Budeme pokračovat v rozvoji Pipedrive v prodejní platformu, která je jedničkou na trhu a umožňuje našim zákazníkům maximalizovat svůj potenciál a dosáhnout úspěchu,“ sděluje Ruubel.

Sandrine Desbarbieux-Lloyd má jako manažerka 25 let zkušeností z mezinárodního trhu. Do Pipedrive přichází ze společnosti Meta, kde působila jako UK group director. Předtím zastávala pozici evropské VP of Digital pro Samsung, kde vedla prodejní a marketingové aktivity v hodnotě desítek miliard korun ve 34 zemích. V Samsungu také založila centrum excelence pro aplikace strojového učení v marketingu. Během své kariéry působila dále ve vedoucích rolích pro značky Avis Budget Group, Tesco, Lacoste, Kurt Geiger, Hilton City Inn a další.

„K Pipedrive jsem se rozhodla přidat, protože se zaměřuje na marketing, prodej a technologie, což jsou oblasti, které mě nesmírně zajímají. Věřím, že je tu spoustu prostoru stavět na skvělých základech, které tým vybudoval, a dál jako byznys růst. V roli CMO je mým cílem postavit do centra fungování Pipedrive zákazníky, zlepšit služby pro malé a střední podniky a vybudovat silnou vizionářskou strategii, která bude mít pro svůj úspěch jasně definovaná KPI. Jsem odhodlaná vést tým pozitivně, podporovat jej ve skvělých výkonech a také podněcovat vznik dalších inovací,“ říká Desbarbieux-Lloyd.

Obě expertky posilují Pipedrive v momentě, kdy společnost oznámila svou produktovou strategii a uvedla sadu nástrojů využívajících generativní nástroje umělé inteligence, které usnadňují růst malým a středním podnikům. Pipedrive AI využívá technologii OpenAI a interně vyvinutý AI software a pomáhá prodejcům ubrat manuální práci, zjednodušit komunikaci a s minimem námahy uzavírat více obchodů. Šetří tak čas, zlepšuje výkonnost a pomáhá více než 100 000 zákazníků dělat během prodejního procesu chytřejší rozhodnutí.

Více o Pipedrive

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 55 lidí, z toho 27 vývojářů a 17 lidí v produktové organizaci.

HP oceňuje špičkové servisní partnery v České republice – Ocenění Customer Service Excellence 2024 získalo 5 z českých partnerských firem HP

HP Inc. Česká republika ocenila své servisní partnery v rámci prvního ročníku Customer Service Excellence 2024. Ohodnotila tak vysokou kvalitu služeb, které poskytují její autorizovaní servisní partneři zákazníkům. V roce 2024 se mezi vybrané oceněné řadí v České republice společnosti IMPROMAT – COMPUTER s.r.o., XANADU a.s., FS CODES s.r.o, Aricoma Systems a.s. a Rexonix s.r.o.

„Společnost HP si cení dlouhodobé spolupráce se svými partnery a je hrdá, že může ocenit ty, kteří jdou nad rámec očekávání. Věříme, že tato ocenění podtrhnou význam kvality služeb pro zákazníky a posílí vztahy mezi HP, jejími partnery a koncovými zákazníky,“ říká Eva Bláhová. Partner Service Delivery Manager HP ČR. „Gratulujeme všem oceněným partnerům a těšíme se na další společné úspěchy. “

Program HP Customer Service Excellence 2024 je určený k hodnocení a ocenění servisních partnerů za výjimečnou kvalitu zákaznické péče, kterou poskytují. Iniciativa klade důraz na význam kvalitního servisu a motivuje partnery k neustálému zlepšování poskytovaných služeb. Oceněné firmy získají od HP fyzický i digitální certifikát, jež mohou hrdě vystavovat na sociálních sítích a provozovnách. Zákazníci a partneři HP mohou ocenění vnímat jako důkaz vysoké úrovně služeb, na níž se mohou spolehnout.

O společnosti HP

Společnost HP Inc. (NYSE: HPQ) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií a tvůrcem řešení, která umožňují lidem realizovat jejich nápady a zabývat se věcmi, na nichž jim záleží nejvíc. Společnost HP působí ve více než 170 zemích světa a nabízí širokou škálu inovativních a udržitelných zařízení, služeb a předplatitelských programů pro osobní počítače, běžný i 3D tisk, hybridní práci, hraní her a další. Více informací o HP Inc. naleznete na http://www.hp.com.

EVOLVEO EasyPhone ID. Jednodušší telefon snad už ani neexistuje

EVOLVEO rozšiřuje nabídku tlačítkových telefonů o model EasyPhone ID. Jen čtyři velká tlačítka

Značka EVOLVEO přidává do své nabídky praktických tlačítkových telefonů nový model pro seniory EasyPhone ID. Je vhodný i pro ty nejmenší děti, jako první mobilní telefon. Patří mezi vůbec nejjednodušší telefony na trhu. EVOLVEO EasyPhone ID má pouze čtyři velká tlačítka pro uložení hlavních kontaktů, zjednodušené ovládací menu, ale také hlasitý reproduktor a FM rádio s vestavěnou anténou. Nechybí ani důležité a požadované bezpečnostní funkce, jako jsou integrovaná svítilna, a především SOS tlačítko pro odeslání nouzové zprávy

EVOLVEO EasyPhone ID překvapí atraktivním designem v černé barvě a minimálním množstvím tlačítek. Tento mobilní telefon je navržen tak, aby poskytoval snadné a přehledné ovládání pro seniory i děti, kteří se s moderními technologiemi teprve seznamují. Jednoduché a přehledné menu se ovládá pomocí opravdu velkých tlačítek, každá funkce telefonu je snadno dostupná a snadno se používá. Celkově je možné uložit až čtyři hlavní kontakty a pět SOS čísel, která mohou být aktivována pomocí jediného stisknutí tlačítka. Přidávání nových kontaktů je jednoduché a snadné, protože se provádí pomocí SMS příkazů.

Mobilní telefon pro seniory EVOLVEO EasyPhone ID má přehledný, jasný a barevný 1,77″ TFT displej. Zobrazené informace jsou snadno čitelné a srozumitelné. Vše lokalizované pro české prostředí. Displej zobrazuje čas a datum, poskytuje informace o síle signálu, stavu baterie a aktuálním operátorovi. Uživatel má tak dispozici všechny důležité informace. K dispozici je i FM rádio s vestavěnou anténou pro poslech vysílán bez nutnosti připojení k internetu.

Důležitou a uživateli vyžadovanou funkcí je i SOS tlačítko, které je u telefonu EVOLVEO EasyPhone ID dostatečně velké a je umístěno na zadní straně telefonu. Pomocí tlačítka je možné v případě nouze okamžitě kontaktovat pomoc. EVOLVEO EasyPhone ID umožňuje uložení až pěti SOS kontaktů, které mohou být kontaktovány pomocí SMS zprávy ihned po stisknutí tlačítka. Funkce SOS tlačítka poskytuje uživateli i jeho blízkým tolik potřebný pocit bezpečí a snadnou a rychlou komunikaci v případě krizové situace.

S dobíjecím portem USB-C a vyměnitelnou baterií nabízí EVOLVEO EasyPhone ID spolehlivou výdrž až 8 dnů v pohotovostním režimu. Hmotnost tlačítkového telefonu pro seniory EVOLVEO EasyPhone ID je 70 gramů včetně baterie a jeho rozměry jsou (d × š × v): 113 × 54 × 12,8 mm.

Dostupnost a cena
Mobilní telefon pro seniory EVOLVEO EasyPhone ID je dostupný prostřednictvím sítě internetových obchodů a vybraných prodejců již od 790 Kč včetně DPH.

Technické specifikace tlačítkového telefonu pro seniory EVOLVEO EasyPhone ID

• Mobilní telefon s velkými tlačítky vhodný pro seniory nebo pro děti

• Jednoduché ovládání a ergonomický design

• Velký barevný 1,77″ TFT displej

• Informace zobrazené na displeji:

o Datum včetně dne v týdnu

o Čas

o Operátor a síla signálu

o Stav baterie v 5 úrovních

• Dobíjecí port USB-C (Type C)

• Kapacita pro uložení kontaktů: 4 hlavní kontakty + 5 SOS kontaktů

• Kontakty rychlé volby pro snadné vytáčení blízkých osob

• Počet předvoleb pro rychlou volbu: 4

• SOS tlačítko s výrazným barevným odlišením pro SOS volání a SMS v případě nouze

• Počet předvoleb SOS kontaktů: 5

• Přidávání kontaktů pomocí SMS příkazů:

o Klasické kontakty (1-4): *#CALL#1#telefonní číslo#

o SOS kontakty (1-5): *#SOS#1#telefonní číslo#

• Nezávislé FM rádio funkční i pro vestavěný reproduktor

• Automatické ladění rádia

• Hlasitý výkonný reproduktor pro poslech FM rádia a vyzvánění

• Počet melodií pro vyzvánění: 1

• Uživatelsky vyměnitelná 700 mAh Li-Ion baterie (součást dodávky)

• Výdrž v pohotovostním režimu až 8 dnů

• Doba nabíjení baterie: 2 hodiny

• Rozlišení displeje 160 × 128 px

• Čtyři velká oddělená tlačítka klávesnice pro snadné ovládání a volání blízkým osobám

• Potvrzovací tlačítko

• Výkonná LED svítilna s možností rozsvícení i při uzamknuté obrazovce

• Bílé LED podsvícení kláves při odemčené obrazovce

• Posuvné tlačítko pro zapnutí/vypnutí svítilny

• Tlačítka pro ovládání hlasitosti

• Tlačítko pro vypnutí/zapnutí telefonu

• Tlačítko pro odemknutí/zamknutí telefonu

• Pokrytí pásem GSM 900/1 800 MHz

• 1 SIM karta (Mini SIM)

• Průvlek na poutko v pravé horní části telefonu

• Automatické nastavení přesného času podle operátora

• Kalendář

• Jazykové mutace návodu k obsluze: CZ, SK, EN, HU, RO

• Jazykové mutace firmwaru: CZ, SK, EN, HU, RO

• Délka kabelu nabíjecího adaptéru: 90 cm

• Rozměry telefonu (d × š × v): 113 × 54 × 12,8 mm

• Hmotnost vč. baterie: 70 g

www:

https://eshop.evolveo.cz/evolveo-easyphone-id–mobilni-telefon-pro-seniory–cerna/

Facebook: https://www.facebook.com/EvolveoCZ/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEono-1cGHesLH4-fz6Lw4w

Instagram: https://www.instagram.com/evolveo_cz/

EVOLVEO je značka elektroniky, která vznikla v roce 2005 a specializuje se na oblasti digitálního domova, osobní elektroniky a herních produktů. Značka je zaměřena na muže, kteří se zajímají o spotřební elektroniku nebo informační technologie, požadují trendové produkty a hledají ekonomicky výhodnější řešení vzhledem k nabídce velkých nadnárodních značek. Rozvoj, distribuci a servis EVOLVEO zajištuje mezinárodní tým ve více než deseti zemích.
EVOLVEO podléhá řízení jakosti dle normy ISO 9001.

Exit mobile version