Prazdroj vytvořil první aplikaci na světě, která pěstitelům poradí, kdy a jak zavlažovat chmel

První mobilní aplikace na světě, která chmelařům přesně určí kdy, kde a kolik vody mají použít k zavlažování chmelnic, to je výsledek výzkumného projektu PRO CHMEL, který inicioval Plzeňský Prazdroj. Uživatelsky přívětivou aplikaci, která funguje v běžném smartphonu, vyvinuli čeští vývojáři ze studia Ackee na základě stovek milionů údajů ze senzorů umístěných na chmelnicích v půdě i na rostlinách chmele, z meteostanic i ze satelitních snímků a dalších zdrojů. Jedinečné řešení má pomoci zachovat kvalitu domácího chmele, který je základní surovinou pro výrobu českého piva a v posledních letech trpí v důsledku klimatické změny a výkyvů počasí. V pilotním provozu bude aplikace k dispozici desetině tuzemských chmelařů. Testovat ji budou na 28 chmelnicích.

„Vyvinuli jsme aplikaci, která pomáhá chmelařům a ukazuje jim, jak efektivně nakládat s vodou. Umí poradit, kde, kdy a jakým množstvím vody mají zavlažovat, a to až do úrovně konkrétní chmelnice. Chmelaři si v aplikaci zadají souřadnice své chmelnice i požadovaný výnos chmele na konci sezóny, který by měl odpovídat dlouhodobému průměru. Na základě detailních dat z předchozích dvou let měření, předpovědi počasí i údajů o zalévání v uplynulém období vidí, kolik vody je potřeba použít, aby chmel prospíval,“ vysvětluje Ivan Tučník, vedoucí projektu PRO CHMEL z Plzeňského Prazdroje.

Právě kvůli dlouhodobému problému s nedostatkem vody na českých chmelnicích, který ohrožuje úrodu a kvalitu chmele, Plzeňský Prazdroj spolu s Chmelařským institutem, Microsoftem a dalšími partnery v roce 2021 projekt PRO CHMEL rozjel. Šest zapojených chmelnic bylo osázeno půdními senzory, meteostanicemi a dalšími chytrými technologiemi. Během dvou let měření vznikla rozsáhlá databáze kompletně mapující podmínky na polích, která posloužila jako základ pro tvorbu prediktivních modelů vlivu počasí na růst chmele a stala se jádrem aplikace.

Chmel potřebuje 800 litrů vody

Klíčovou funkcí aplikace PRO CHMEL je přehled o vodní bilanci na konkrétní chmelnici. Na základě předchozích srážek, půdní vlhkosti a zavlažování vypočítává aplikace množství potřebné (chybějící) vody, kterou je ideálně potřeba chmelu dodat, aby pěstitel získal požadovaný výnos a obsah alfa kyselin, které jsou zásadní pro hořkost piva. Na základě sběru dat z chmelnic v předchozích dvou letech přitom výzkumníci poprvé v historii zjistili, že jedna rostlina chmele potřebuje na sezónu zhruba až 800 litrů vody, přičemž množství se může lišit zejména v závislosti na vnější teplotě.

Chmelařům nová aplikace nejen napoví, jak zavlažovat v příslušném týdnu, ale pomůže i odhadnout, kolik vody celkem budou pro svoji chmelnici potřebovat od jara až do sklizně. Zemědělci, kteří nemají přístup ke spolehlivému zdroji vody, což je většina tuzemských pěstitelů, tak mohou například vyhodnotit návratnost investice do sběrné nádrže i odhadnout její velikost.

Kolik vody je zapotřebí pro zvýšení výnosu a jak může projekt PRO CHMEL pomoci rostlinám, se ukázalo poprvé již před rokem. Poznatky z prvního roku měření projektu loni na jaře aplikoval Václav Burger, jeden ze zapojených pěstitelů z farmy LUPOFYT v Chrášťanech a díky získaným datům kompletně upravil závlahu na některých chmelnicích. „Na základě dat jsme začali zavlažovat loni už v  dubnu, tedy dřív než je obvyklé, a vláha pak v půdě vydržela i v době, kdy ji chmel potřeboval a kdy ji nemáme možnost získat z vodního toku. Díky tomu byl výnos v místech, kde se využila data z projektu PRO CHMEL, o 40 procent vyšší než jaký byl průměr předchozích tří let. Věřím, že aplikace bude dalším přínosem, který nám pomůže stabilizovat výnosy chmele,“ říká Václav Burger.

Připojují se další české chmelnice

Aplikace PRO CHMEL využívá pro svá doporučení prediktivní model vyvinutý kanadskou společností TensoAI. Ten je doslova napěchován daty z předchozích dvou let projektu, kdy do něj jako podklady proudily gigabity dat z chmelnic: údaje o počasí, srážkách, vlhkosti, síle větru a slunečního záření, satelitní snímky, historická data z českých chmelnic, aktuální výnosy chmele, obsahy alfa hořkých kyselin, půdní analýzy, listové analýzy atd. Na základě těchto údajů z šesti sledovaných lokalit je prediktivní model schopen určit množství potřebné vody i na jiných chmelnicích. Aplikaci tak mohou využívat i další pěstitelé, kteří se svými chmelnicemi nebyli doposud do projektu zapojeni a nemají na svých plochách umístěné senzory ani jiná měřící zařízení. K šesti původním farmám se tak letos připojilo dalších šest chmelařů a dohromady bude mít v pilotním provozu k aplikaci přístup 12 pěstitelů, to je desetina všech pěstitelů v Česku. Testovat ji budou celkem ve 14 různých lokalitách na 28 chmelnicích až do konce sezony.

Aplikace je dílem českých vývojářů

Přestože je PRO CHMEL projektem, na kterém spolupracují odborníci z celého světa, vlastní aplikace je nakonec dílem českých vývojářů ze studia Ackee, které uspělo ve výběrovém řízení. „Aplikace je optimalizována tak, aby byla přístupná z počítače, tabletu i mobilu, a poskytovala stejný uživatelský zážitek na všech zařízeních. Na pozadí aplikace komunikuje přes API rozhraní s prediktivním modelem od TensoAI. Prediktivní model běží v Azure cloudu od Microsoftu a je postaven na metodách strojového učení. Díky umělé inteligenci jsme tak schopni poskytnout předpovědi i těm chmelařům, kteří na své chmelnici nemají žádné senzory,“ dodává David Bilík, technický ředitel studia Ackee.

Projekt PRO CHMEL bude pokračovat i v dalších měsících. „Po celou letošní sezónu budeme pokračovat v měření na chmelnicích a zároveň analyzovat všechny údaje ze zapojených chmelnici. Prediktivní model se tak bude učit a upravovat svůj algoritmus na základě skutečnosti. Zároveň získáme zpětnou vazbu přímo od pěstitelů, jak se jim aplikace používá a jaké výsledky jim poskytuje. Do budoucna bychom pak chtěli nabídnout aplikaci i dalším českým chmelařům,“ uzavírá Ivan Tučník.

Český chmel dává českému pivu unikátní hořkou chuť i výjimečnou vůni. Spolu s vodou a ječmenem jde o zásadní surovinu, o kterou je potřeba pečovat, aby si miliony lidí v Česku i ve světě mohly i nadále vychutnávat české pivo. Podobně jako jiné plodiny i chmel ovlivňují změny klimatu a nepravidelné srážky. Proto vznikl projekt PRO CHMEL. Největší český pivovar Plzeňský Prazdroj a mateřská společnost Asahi se spojily se světovým softwarovým gigantem Microsoft, inovativní technologickou firmou TensoAI a dalšími partnery, aby pomohly chmelařům efektivněji zavlažovat a tím přispěly k zachování kvality i vypěstovaného množství českého chmele.

K tomu jsou třeba co nejpřesnější data o půdě a klimatických podmínkách na konkrétní chmelnici. Stejně tak potřebují pěstitelé rozumět tomu, jak a proč rostliny na danou klimatickou situaci reagují. Do půdy, na chmelnici i na rostliny chmele byly instalovány senzory, které už třetí rok sbírají data o srážkách, vlhkosti a obsahu živin v půdě. Jde o takové chmelové EKG, které poskytuje unikátní informace o tom, co český chmel v dané roční době a při konkrétním počasí potřebuje. Speciálně vyvinutý software dokáže tato data zpracovat a vyhodnotit. Mobilní aplikace pak chmelařům ukazuje, kdy rostliny potřebují vláhu a jaké množství v půdě chybí. Chmelaři tak mohou s vodou, které je často nedostatek, zacházet efektivněji a zajistit tak udržitelné pěstování této cenné suroviny i do budoucna.

Projektu PRO CHMEL se v první fázi účastnilo šest pěstitelů z oblasti Žatecka. Ti byli ve spolupráci s  Chmelařským institutem a Svazem pěstitelů chmele ČR vybráni tak, aby pokryli co možná nejširší škálu půdních a klimatických podmínek, v nichž se na Žatecku chmel pěstuje. Novou aplikaci PRO CHMEL v červnu používá už 16 pěstitelů z Česka. Na projektu spolupracuje přes 40 expertů ze tří kontinentů; od Singapuru po San Francisco, od Bělehradu po Quebec.

  • Česká republika je jedním ze světových lídrů v produkci chmele s více než tisíciletou tradicí. Ročně se zde na 5 000 hektarech vypěstuje v průměru přes 6 000 tun chmele. Z toho přes 80 % tvoří neslavnější odrůda – Žatecký poloraný červeňák – s jemným aroma a nezaměnitelnou chutí, typickou mj. pro plzeňský ležák. Produkce českého chmele ale v posledních deseti letech výrazně kolísá, a to právě vlivem nestálosti počasí a nepravidelných srážek. Příkladem je rok 2021, kdy české chmelnice zažily nejlepší sklizeň za poslední století, zatímco o rok později přišla nejhorší sklizeň od začátku 60. let. Meziroční výkyvy přitom průběžně rostou.
  • Plzeňský Prazdroj patří mezi tuzemské lídry v oblasti udržitelného podnikání. V roce 2020 představil zcela novou strategii udržitelnosti. Zavazuje se v ní k dosažení uhlíkové neutrality ve výrobě do roku 2030, využívání výhradně obnovitelných zdrojů energie nebo k cirkularitě svých obalů. Zároveň hodlá ještě více prohloubit svou pozici lídra v hospodaření s vodou. Důraz klade i na to, jaký vliv má jeho podnikání na zaměstnance i celou společnost. V roce 2023 získal v žebříčku aliance Byznys pro společnost TOP Odpovědná firma hned tři první místa: v hlavní kategorii „TOP odpovědná velká firma“ a v oborových kategoriích „TOP odpovědná firma v inovacích“ a „TOP odpovědná firma v životním prostředí“. S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Asahi Europe & International (AEI) je součástí Asahi Group Holdings, globální nápojové a potravinářské společnosti kótované na tokijské burze v Japonsku. Vznikla díky akvizicím, které umožnily Asahi Group Holdings, tradičnímu japonskému výrobci piva, whisky a široké škály potravinářských výrobků, založit a posílit své podnikání v Evropě a po celém světě. Firma zaměstnává více než 10 000 lidí, provozuje 19 výrobních podniků v 8 zemích Evropy a dále se s výjimkou Japonska a Oceánie stará celosvětově o export (90 trhů). Mezi její nejznámější značky se řadí Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch a Kozel. AEI dlouhodobě usiluje o udržitelný způsob podnikání a je členem několika mezinárodních koalic v této oblasti. Své nejnovější závazky pak představila v loňském roce v programu Legacy 2030.

www.asahiinternational.com

  • Microsoft je přední výrobce technologií pro svět, ve kterém jsou mobilita a cloud na prvním místě. Naší misí je umožnit každému člověku a každé organizaci na světě dokázat více. Microsoft Corporation vznikla před více než 40 lety – v dubnu roku 1975. Česká pobočka zahájila činnost v roce 1992. V červenci 2016 spojila česká pobočka síly se slovenskou a vznikl Microsoft Česká republika a Slovensko. Naší vizí je inspirovat naše zákazníky, jednotlivce i organizace v České republice i na Slovensku, aby pomocí digitálních technologií dokázali měnit svět. Věříme, že odpovědnost začíná vytvořením příležitostí pro všechny. Cílem společenské odpovědnosti Microsoftu je poskytnout přístup k technologiím a znalostem právě těm lidem a organizacím, které to potřebují nejvíce a jejichž možnosti využívat moderní technologie jsou často omezené. Pomáháme dětem a mladým lidem, zejména těm, kteří mají nějaké znevýhodnění, neziskovým organizacím, vzdělávacím institucím a dalším partnerům tím, že s nimi sdílíme naše technologie, zdroje, čas a dovednosti.
  • TensoAI je kanadská technologická firma se sídlem v Quebecu, zaměřená na vývoj software, techniky strojového učení, datovou analytiku a vývoj aplikací, primárně pro sektor zemědělství. Za využití umělé inteligence navrhuje modely k extrapolaci dat z externích zdrojů, jako jsou meteorologické stanice, satelitní snímky nebo software pro precizní zemědělství. Prediktivní modely postavené na korelacích mezi těmito údaji umožňují předvídat kvantitativní a kvalitativní metriky, jako jsou výnos nebo kvalita sklizně. Používá technologii Federated Learning, která pomáhá zvyšovat přesnost prediktivních modelů, aniž by byla ohrožena bezpečnost dat.
  • Ackee je přední česká vývojářská firma, která se specializuje na design a vývoj mobilních a webových aplikací. Od roku 2012 zanechala digitální stopu na více než 300 projektech a její aplikace usnadňují život milionům lidí po celém světě. Po otevření pobočky v Berlíně v roce 2016 a ocenění na mezinárodní soutěži Deloitte Technology Fast 50 Central Europe se firma v roce 2020 zařadila také mezi 500 nejrychleji rostoucích technologických společností v regionu EMEA a vítěze mezinárodní soutěže pořádané prestižním German Design Councilem. O rok později založila s Rockaway Blockchain Fund společný podnik Ackee Blockchain, který se věnuje bezpečnosti smart kontraktů. V roce 2023 Ackee spojilo síly se skupinou Expandia a pokračuje na misi za udržitelnou digitalizací. Více informací na www.ackee.cz.

PO TEMELÍNU A DUKOVANECH ODHALUJÍ ZAPOVĚZENÁ MÍSTA I DLOUHÉ STRÁNĚ. SKRZ VIRTUÁLNÍ REALITU POUŠTÍ VEŘEJNOST DO NEJVÝKONNĚJŠÍ TURBÍNY V EVROPĚ

Už třetí virtuální prohlídku pro ČEZ připravilo kreativní studio Brainz Immersive. Tentokrát představuje nejvýkonnější přečerpávací vodní elektrárnu v České republice Dlouhé stráně. Za první dva měsíce se virtuální prohlídka setkala s obrovským zájmem – v návštěvnickém centru ji vidělo více než 7 tisíc lidí. Dlouhé stráně i další virtuální prohlídky Temelína a Dukovan budou k vidění v rámci doprovodného programu i na MFF v Karlových Varech. V čem je nová virtuální exkurze unikátní?

Dlouhé stráně, elektrárna s několika “nej”, včetně největší reverzní turbíny v celé Evropě, odhaluje ve virtuální realitě svá skrytá zákoutí. Návštěvníkům nabízí jedinečnou možnost podívat se přímo dovnitř elektrárny – třeba na dno vypuštěné nádrže, do nitra generátoru, nebo do speciálního výtahu skrytého uprostřed hory.

Kromě těchto dokumentárních pohledů, provázených hlasem vypravěče a zpestřených vědomostními kvízy, si diváci mohou vyzkoušet i interaktivní 3D model celé elektrárny. Poměrně složité fungování přečerpávací elektrárny, která slouží jako obří power banka, tu lze vidět doslova “jako na dlani.”

„Je to naše už třetí virtuální prohlídka pro ČEZ a pokaždé jsme se pokusili ji uchopit trochu jinak. Tentokrát jsme pracovali místo postavy průvodce více s voiceoverem a kromě 360° dokumentárních videí jsme dali velký důraz na interaktivní 3D model elektrárny. Prvek interaktivity je tím, co všechny naše prohlídky spojuje – považujeme ho zásadní pro edukační potenciál zážitku,“ vysvětluje zakladatel studia Brainz Immersive Robin Pultera.

Na konci celé prohlídky, která ukazuje spoustu dalších veřejnosti zapovězených míst, se mohou diváci těšit na simulaci provozu celé přehrady, kterou si mohou vypustit pouhým stisknutím tlačítka a vidět tak celý koloběh vody v akci.

Dlouhé stráně už ted patřily k nejnavštěvovanější technickým divům Česka a virtuální exkurze jejich návštěvu ještě zatraktivnily. Jen v roce 2023 sem zavítalo více než 35 000 lidí a VR headsety mohou pomoci toto číslo letos ještě překonat. Jednou z nejčastějších návštěvnických skupin jsou školní výpravy, které si sem přijíždí zpestřit výuku fyziky.

“Dlouhodobě se snažíme přenést na návštěvníky naše nadšení pro technická díla, kterými elektrárny jsou. Fyzické návštěvě se nic nevyrovná, ale má jedno úskalí – do zajímavých míst se často nelze dostat, ať už z bezpečnostních, legislativních nebo technických důvodů. A to je naprosto ideální chvíle pro využití všech výhod virtuální reality,“ oceňuje vedoucí informačních center Skupiny ČEZ Kateřina Bartůšková.

Virtuální prohlídky všech elektráren jsou otevřeny široké veřejnosti, včetně organizovaných návštěv škol, veřejných institucí a soukromých společností. Každý ze tří virtuálních zážitků je k dispozici v české i anglické verzi a stopáž je zhruba 20 minut.

Všechny tři virtuální prohlídky vytvořené společností Brainz Immersive pro ČEZ – Temelín, Dukovany a nyní i Dlouhé stráně -– budou aktuálně k vidění v rámci doprovodného programu Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.

Kreativní studio Brainz Immersive ze skupiny Brainz Studios, které má ve svém portfoliu i další virtuální toulky místy, kam se běžně člověk nedostane – včetně série prohlídek pro Pražské vodovody a kanalizace, nebo sklářskou firmu Preciosa – a také “virtuální divadlo” Brejlando nebo mezinárodně úspěšný VR film Tmání.

Do kreativní skupiny BRAINZ STUDIOS spadají studia BRAINZ DISRUPTIVE, které se věnuje strategickému budování značek, BRAINZ IMMERSIVE nabízející komplexní služby a prémiové zážitky v oblasti rozšířené a virtuální reality a BRAINZ NARRATIVE zaměřené na PR a marketingovou komunikaci s orientací na technologické firmy, inovační projekty a rychle rostoucí startupy.

Přesvědčte se, že na velikosti opravdu záleží: Největší televizi na světě – 115“ QD-mini LED TV – si nyní prohlédnete v prodejnách DATART v Praze

Maloobchodní prodejce elektroniky DATART představuje významný přírůstek do své nabídky – aktuálně největší televizi na světě s bezmála třímetrovou úhlopříčkou a převratnou technologií QD-mini LED od předního světového výrobce TCL. Už nyní je tento technologický zázrak k vidění v prodejnách DATART v nákupních centrech Eden, Nový Smíchov a Chodov. Zákazníci tak mohou na vlastní oči zažít vrchol inovací v oblasti televizorů.

Maloobchodní prodejce elektroniky DATART si dlouhodobě zakládá na tom, že svým zákazníkům přináší ty nejnovější inovace a nejmodernější technologie. Není tak překvapením, že do svého sortimentu nově zařadil aktuálně největší televize na světě od výrobce TCL. Zájemci si mohou tuto novinku vybavenou převratnou technologií QD-mini LED prohlédnout v prodejnách DATART v Praze.

„V DATARTu chceme být vždy na špičce a jít ostatním příkladem. Stejný přístup s námi na poli technologických inovací sdílí i společnost TCL. Jsme proto rádi, že můžeme spojit síly a našim zákazníkům zprostředkovat opravdu mimořádný vizuální zážitek, který tento model televize přináší. Jsem rád, že si mohou zákazníci tuto revoluční novinku prohlédnout právě v našich prodejnách,“ uvádí Jan Pospíšil, obchodní ředitel DATART.

Dokonalý obraz, který jen tak nepřehlédnete

Nová QD-mini LED televize od značky TCL se pyšní obrazovkou o úhlopříčce 115 palců, tedy bezmála tří metrů (291 centimetrů). Vybavená je špičkovou technologií Quantum Dot (QD) a mini LED podsvícením, které společně zajišťují mimořádnou kvalitu obrazu s výjimečnou jasností, přesností barev a kontrastem. Divákům nabízí hlubší černou, jasnější bílou a živější barvy, které vás doslova vtáhnou do děje. Je proto perfektní pro všechny milovníky filmů, sportovních přenosů a her, kteří hledají to nejlepší na trhu.

O dokonalý prostorový zvuk, který náležitě doplní obrazový zážitek, se stará celkem 12 reproduktorů značky ONKYO o celkovém maximálním výkonu 240 wattů s rozložením 6.2.2. Televize dále disponuje vysoce kvalitní antireflexní vrstvou pro minimalizaci odlesků a podporou všech HDR standardů aktuálně dostupných na trhu.

Ocenění Strategic partner pro DATART

Na konferenci Global Partner Conference 2024, která proběhla 19. dubna v Číně, získal DATART od společnosti TCL ocenění za strategické partnerství (Strategic partner). Toto ocenění slouží jako uznání výjimečné spolupráce a strategického partnerství mezi oběma společnostmi. 

O TCL:

TCL je globální výrobce elektroniky a přední hráč na poli televizních technologií, zavázaný přinášet spotřebitelům inovativní a kvalitní produkty, které obohacují jejich životy.

O DATARTu:

DATART je přední maloobchodní prodejce elektroniky a domácích spotřebičů a lídr na trhu, který je vždy napřed a neustále přináší něco nového. Své špičkové produkty a služby poskytuje zákazníkům po celé České republice a na Slovensku.

Informační technologie živí přes 80 tisíc podnikatelů. Evropskou IT velmocí je Brno

Byznysu v informačních technologiích se v Česku nebývale daří. Firmy ročně vydělají desítky miliard. S nástupem umělé inteligence mají firmy i živnostníci žně – poptávka po jejich službách je enormní.

Podle nejnovějších statistických dat Svazu průmyslu a dopravy ČR z roku 2022 působí v České republice více než 30 500 firem podnikajících v oblasti informačních technologií a telekomunikací, živnostníků je 50 tisíc. A každoročně přibývají další. „Poptávka po zkušených odbornících v oblasti vývoje softwaru, kybernetické bezpečnosti, cloudových řešení, umělé inteligence a dalších progresivních technologií každým rokem výrazně roste. Zatímco v některých tradičních odvětvích dochází ke stagnaci či propouštění, pro IT specialisty je aktuálně doba velmi příznivá. To je samozřejmě důvod, proč v Česku velmi rychle vznikají nové IT společnosti. Sektor IT patří v Česku k nejrychleji rostoucím oborům vůbec, každým rokem se počet společností zvýší o pět až sedm procent. Počet OSVČ v IT oblasti roste ještě víc, konkrétně okolo deseti až 15 procent ročně,“ popsala Denisa Janatová, ředitelka společnosti smitio.

Většina firem působících v informačních technologiích kombinuje zaměstnanecké poměry se spoluprací s „ičaři“. Živnostníci o zaměstnanecké výhody ale zpravidla nepřicházejí. „Práce na živnostenský list může být pro „ajťáky“ výhodná – mohou pracovat na více projektech najednou, vybírat si ze zajímavějších nabídek a zároveň si lépe organizovat čas. Pokud jsou schopni své projekty efektivně řídit, mohou si vydělat vysoko nad průměrným platem „ajťáků“, který se aktuálně pohybuje kolem 75 tisíc korun měsíčně. Některé IT firmy mají navíc nastavený systém, že i živnostníci mohou plně čerpat zaměstnanecké benefity, jako jsou například penze, pokrytí částky za zálohy na zdravotním pojištění nebo jazykové kurzy či placenou dovolenou. Některé IT firmy nabízejí samozřejmě i zaměstnanecké pozice, zejména pro zkušené odborníky,“ sdělila Kateřina Marešová, ředitelka obchodního oddělení a oddělení péče o zákazníky společnosti smitio.

Vlastnictví živnostenského oprávnění a povrchní ovládání informačních technologií ale k úspěšnému podnikání nestačí. „Přitažlivé podmínky v informačních technologiích neznamenají, že by byl tento obor vhodný pro každého. Každým rokem končí tisíce neúspěšných živnostníků, kteří své možnosti jednoduše přecenili a na obor nestačí. Pro úspěšnou kariéru v informačních technologiích je podmínkou neustálé vzdělávání. Informační technologie jsou velmi dynamický obor, který se s nástupem nových technologií neustále mění. Komu „ujede vlak“, už do něj jen velmi těžko naskočí zpět,“ uvedla Denisa Janatová.

Nejvíce pracovních příležitostí nabízejí velká města, ve kterých sídlí světové IT firmy. Velmocí v informačních technologiích je Brno. Druhým největším centrem IT aktivit je Praha, na třetí příčce pak Ostrava. „Brno je považováno za jedno z nejvýznamnějších center IT v tuzemsku. Významnou roli v rozvoji českého IT sektoru sehrávají také veřejné investice do výzkumných center a institucí zaměřených na digitální technologie. Brno se díky této podpoře etablovalo jako jedno z předních evropských měst pro umělou inteligenci, kybernetickou bezpečnost a superpočítačové centrum CERIT,“ řekla Denisa Janatová.

SMITIO, smitio.com/cs

Na začátku bylo smitio kariérní platformou pro IT komunitu, která klade důraz na transparentnost a otevřenou komunikaci. V rychle se měnícím a dynamickém trhu se smitio neustále rozvíjelo a přizpůsobovalo se novým potřebám a trendům. Postupně rostlo a reagovalo na výzvy trhu, až dosáhlo své současné podoby jako komplexní služby pro nábor, včetně recruitmentu.

Smitio vychází ze zkušeností a potřeb IT komunity a spojuje je s projektovými týmy. Jeho vývoj je důkazem toho, jak se dokáže adaptovat a inovovat v souladu s potřebami a dynamikou trhu. Smitio je nejen prostředkem pro efektivní nábor IT specialistů, ale také platformou, která posiluje propojení a spolupráci mezi jednotlivci a týmy v oblasti IT.

Revolut Business spouští FlexiFondy pro české firmy, které demokratizují přístup k fondům peněžního trhu

  • Revolut Business demokratizuje přístup k fondům peněžního trhu, aby podpořil růst evropského podnikání, a to uvedením své nabídky FlexiFondů pro zákazníky s placenými plány.
  • FlexiFondy nabízejí zákazníkům Revolut Business pohodlný, bezpečný a nízkorizikový způsob, jak ze svých peněz vytěžit maximum..
  • Zákazníci Revolut Business investující do FlexiFondů mohou denně vydělávat a přijímat výnosy s úrokem více než 5 % APY (variabilní) v USD.[1]
  • Zákazníci Revolut Business v EHP v průměru vkládají na své běžné účty více než 5 miliard eur měsíčně.

Revolut, globální fintech s více než 40 miliony zákazníků s osobním účtem a stovkami tisíc zákazníků s účtem Business, dnes uvádí na trh svou zcela novou nabídku FlexiFondů pro zákazníky s placenými plány Business na vybraných trzích EHP včetně České republiky. Prostřednictvím FlexiFondů mohou zákazníci Revolut Business investovat do nízkorizikových fondů peněžního trhu, které jsou tradičně dostupné pouze velkým podnikům s nejvyšším množstvím volného kapitálu.

Demokratizací přístupu k fondům peněžního trhu prostřednictvím nabídky FlexiFondů pro zákazníky s placenými plány pomáhá Revolut českým podnikům podporovat jejich budoucí růst. S úrokem více než 5 % APY (variabilní) na 1 USD mohou FlexiFondy pomáhat podnikům vytvářet hotovostní rezervy v jakékoli fázi růstu a pro jakýkoli scénář – od akvizic a reinvestic až po platby daní a zmírnění dopadů výdajů. Za posledních šest let se objemy fondů peněžního trhu ve Spojených státech zhruba zdvojnásobily. Fondy peněžního trhu EU držely na konci roku 2021 aktiva v objemu více než 1,4 bilionu eur.[2]

Oznámení přichází v době, kdy úrokové sazby a inflace v celé Evropě zůstávají vysoké. Jinými slovy, podniky, které nepracují na svých peněžních zůstatcích tvrdě tím, že vydělávají výnosy, riskují reálné ztráty. V celém EHP klienti Revolut Business již vkládají na své běžné účty více než 5 miliard eur měsíčně.

Díky FlexiFondům mohou zákazníci Revolut Business vydělávat a získávat výnosy každý den, přidávat a vybírat peníze do dvou pracovních dnů bez poplatků nebo omezení za běžných tržních podmínek, nastavit řízení přístupu pro každého v podniku a otevřít až 100 FlexiFondů v dostupných měnách (GBP, EUR a USD) bez minimální nebo maximální výše investice.

James Gibson, ředitel Revolut Business, řekl: „Ve společnosti Revolut jsme neúnavní v našem cíli zjednodušit vše, co se týká financí, a pro Revolut Business to znamená usnadnit společnostem škálování a investování. FlexiFondy dělají přesně to – umožňují našim zákazníkům Business budovat svůj kapitál a plánovat svůj budoucí růst. Jsme opravdu nadšeni, že zpřístupňujeme fondy peněžního trhu podnikům všech velikostí, nejen těm s obrovskými hotovostními rezervami a správcům aktiv.“

FlexiFondy jsou jen jedním ze způsobů, jak mohou zákazníci využívat Revolut Business k budování kapitálu, řízení měnového rizika a plánování do budoucna. Zákazníci si také mohou směňovat peníze za mezibankovní kurz (na základě limitů plánu, během tržních hodin) a chránit své podnikání před volatilitou měny prostřednictvím forwardů – uzamknout směnné kurzy, aby získali pevný směnný kurz pro budoucnost, již dnes.

Revolut Business byl navržen tak, aby pomáhal podnikům škálovat a šetřit pomocí účtů ve více měnách, globálních plateb a chytřejších plateb, které jsou dostupné prostřednictvím webu, aplikace a rozhraní API.

FlexiFondy Revolut investují do fondů peněžního trhu s konstantní čistou hodnotou aktiv (CNAV) nebo nízkou volatilitou čisté hodnoty aktiv (LVNAV) spravovanými společností FIL Investment Management (Lucembursko) S.A., dceřinou společností Fidelity International, jednoho z největších správců aktiv na světě. Tyto fondy peněžního trhu jsou klasifikovány jako 1 ze 7 z hlediska rizika – nejnižší možný ukazatel rizika. Investice a finanční prostředky jsou pojištěny do výše 22 000 EUR litevským pojištěním závazků investorů. Uživatelé mohou snadno najít další podrobnosti o tom, kam investují své peníze, když se podívají na rozpis fondů v aplikaci a přečtou si dokument s klíčovými informacemi o každém fondu dostupném v aplikaci.

O Revolut Business:

Revolut Business je finanční platforma pro firmy, která pomáhá začínajícím, rozšiřujícím se firmám a podnikům přijímat a provádět platby po celém světě, směňovat peníze za skvělé ceny a spravovat své výdaje.

Naším posláním je být jedinou platformou pro správu všech firemních financí. Na Revolut Business, který byl spuštěn v roce 2017, se dnes spoléhají tisíce firem jako na platformu pro růst. Chcete-li se dozvědět více, navštivte https://www.revolut.com/business/.

Poznámka

FlexiFondy jsou investiční produkt, jehož prostřednictvím můžete investovat do fondů peněžního trhu. Investiční riziko. Výnosy nejsou zaručeny. Hodnota investic může stoupat i klesat a můžete získat méně, než byla vaše původní investice, nebo ztratit hodnotu celé vaší investice. Minulá výkonnost a prognózy nejsou spolehlivým ukazatelem budoucích výsledků. Kolísání měnového kurzu může nepříznivě ovlivnit celkovou návratnost vaší původní investice. Tato tisková zpráva je určena pouze pro informační účely a nepředstavuje investiční radu ani doporučení.

Investiční služby poskytované společností Revolut Securities Europe UAB (kód společnosti: 305799582; registrovaná adresa: Konstitucijos ave. 21B, Vilnius, Litva, LT-08130), která je regulována Litevskou centrální bankou a poskytuje své služby v jiných zemích EHP podle Systému svobody služeb bez poboček nebo vázaných zástupců. Platí podmínky a ujednání. Návštivte: https://www.revolut.com/business/flexible-cash-funds/?geo-redirect=true

Multiměnové účty Revolut Business, směnárny, globální platby a chytřejší platby poskytuje Revolut Bank UAB nebo její pobočky. Platí podmínky a ujednání. Návštivte: https://www.revolut.com/business/?geo-redirect=true

  1. Roční procentní výnos (APY) je uveden bez poplatků k 20. 6. 2024 a je založen na informacích poskytnutých správcem fondu, které se mohou denně měnit. Jedná se o nejvyšší APY nabízené zákazníkům plánu Enterprise, APY zákazníků může být nižší v závislosti na jejich předplatném Business a příslušných poplatcích.
  2. https://www.ecb.europa.eu/stats/policy_and_exchange_rates/key_ecb_interest_rates/html/index.en.html

Představení nových produktů realme: řada realme GT 6 s nejnovějšími čipsety Snapdragon, novinka Buds Air6 Pro a diskuse o AI

realme, nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů na světě, bude dne 20. června 2024 hostit celosvětové uvedení nových produktů. Na této události budou představeny vlajkové produkty – řada realme GT 6 a nová řada Buds Air6 Pro s špičkovou zvukovou technologií. Součástí akce bude také diskuse u kulatého stolu věnovaná umělé inteligenci ve spolupráci s organizací UNESCO.

Inovace produktů: Čip Snapdragon 8s Gen 3 a chvála od vedoucího pracovníka Qualcommu

Dle nejnovějšího oficiálního oznámení je řada realme GT 6 vybavena špičkovými čipsety Snapdragon, které jsou známé svou výkonností a efektivitou. Na čele této řady stojí realme GT 6, poháněný nejnovějším čipsetem Snapdragon 8s Gen 3 od společnosti Qualcomm. Tento čipset stanovuje nový standard se svým výjimečným benchmarkovým skóre, které přesahuje 1 650 000, což dokazuje jeho schopnost poskytovat uživatelům bezkonkurenční rychlost a odezvu. Mezitím realme GT 6T přináší čipset Snapdragon 7+ Gen 3, který vyniká v rovnováze mezi výkonem a efektivitou, což ho činí ideálním pro uživatele hledající vysoce výkonný zážitek bez kompromisů v oblasti životnosti baterie.

realme navázalo dlouhodobé a stabilní partnerství se společností Qualcomm. Emiliano Sottani, senior ředitel produktového marketingu ve společnosti Qualcomm Europe, vystoupí v rámci eventu, aby podrobně popsal výkon nového čipsetu. Podle oficiálních údajů Qualcommu nabízí čipset Snapdragon 8s Gen 3 ve srovnání se Snapdragonem 8 Gen 1 nárůst výkonu CPU o 20 % a zlepšení výkonu GPU o 15 %. Tento čipset v realme GT 6 představuje významný skok vpřed jak ve výkonu, tak v efektivitě v rámci nabídky společnosti Qualcomm

realme Buds Air6 Pro: Nový standard v audio technologii

Kromě uvedení nových chytrých telefonů představí realme také realme Buds Air6 Pro, které ukazují pokročilou audio technologii. Díky systému se dvěma mikrofony s konfiguracemi pro zpětnou a přímou vazbu dokáží Buds Air6 Pro efektivně detekovat a eliminovat vnější i vnitřní šum. Sluchátka jsou také vybavena chytrým adaptivním potlačením hluku, které dynamicky upravuje úrovně redukce v reálném čase, aby optimalizovalo uživatelovo sluchové prostředí.

Jádrem sluchátek Buds Air6 Pro je jejich Hi-Fi systém se dvěma měniči, který zahrnuje 11mm basový měnič a 6mm mikro-planární výškový měnič. Toto uspořádání zajišťuje hluboké, bohaté basy a křišťálově čisté vysoké frekvence. Navíc sluchátka podporují bezdrátový přenos LDAC HD, který nabízí třikrát vyšší přenosovou rychlost než tradiční bezdrátový přenos, spolu s certifikací Hi-Res Audio pro pohlcující a detailní zvukový zážitek.

AI pro mladé: Revoluce v digitálním životním stylu mládeže

Po představení svých nejnovějších produktů bude realme, jako technologická značka hluboce citlivá na potřeby mladých uživatelů, spolupracovat s panelem technologických influencerů z Indie, jihovýchodní Asie a Jižní Ameriky na zasvěcené diskusi s názvem ‚AI pro mladé: Revoluce v digitálním životním stylu mládeže‘.

Cílem tohoto kulatého stolu je prozkoumat, jak technologie AI může podpořit inovace, uvolnit kreativní potenciál a způsobit revoluci ve vzdělávacích a profesních cestách mladých lidí po celém světě.

O realme

realme je globální technologická společnost zaměřená na spotřební elektroniku, která narušuje trh s chytrými telefony tím, že dělá špičkové technologie přístupnějšími. Nabízí širokou škálu chytrých telefonů a technologických zařízení pro životní styl s prvotřídními specifikacemi, kvalitou a trendovým designem pro mladé spotřebitele. Založena Sky Li v roce 2018, realme se za pouhé tři roky stala jedním z top 5 hráčů na trhu s chytrými telefony ve 30 zemích po celém světě a rozšířila se do mnoha trhů, včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Blízkého východu, Latinské Ameriky a Afriky, s globální uživatelskou základnou přes 200 milionů uživatelů. Rok 2024 je pro realme rokem rebrandingu s novým heslem „Make it real.“ Pod novým duchem značky se realme bude více zaměřovat na mladé uživatele než kdy dříve a přinese jim skutečné, jasné a hmatatelné výhody do jejich životů. Pro více informací navštivte www.realme.com.

StartupJobs: Víc než třetina inzerujících firem se chová ke kandidátům zodpovědně. Za odměnu získaly přes 4,5 milionu korun na další pracovní inzeráty

Ve světě náboru se každá odpověď počítá – i ta negativní. Kariérní portál StartupJobs už třetím rokem pomáhá zlepšovat komunikaci mezi firmami a uchazeči o práci prostřednictvím programu Cashback. Ten motivuje jednotlivé inzerenty k odpovědi každému kandidátovi, který projeví zájem o pracovní nabídku. Za odměnu pak inzerující firma obdrží kredity, které může použít k další inzerci. Ke konci května 2024 portál rozdal celkem 8 406 kreditových kuponů v hodnotě 4 491 620 korun.

Na portále StartupJobs je registrováno 3 387 firem, z nichž 1 270 splnilo v uplynulých letech podmínky pro obdržení cashbacku. Program, který vznikl s cílem zlepšit zkušenost s náborovým procesem ze strany kandidátů a motivovat je k reakcím na další pracovní nabídky, umožňuje skrze kreditový systém zveřejňovat další inzeráty výrazně levněji, případně zcela zdarma. „Doposud jsme firmám inzerujícím na naší platformě rozdali téměř 4,5 milionu korun, a to nejen za jejich férový přístup, ale i včasné proplácení faktur. Míříme tím ke zvyšování odpovědnosti společností, jejich lepší pověsti i pozitivnější zkušenosti kandidátů s hledáním práce, která je neodradí na první dobrou,“ říká zakladatel StartupJobs Filip Mikschik.

Firmy, které splní podmínky programu, získají po skončení platnosti každé nabídky 500 kreditů, které mohou použít na další inzerci nebo další služby. Portál svým inzerentům nabízí řadu nástrojů k propagaci jednotlivých nabídek i firmy jako takové, na něž lze kredity taktéž využít. Mezi tyto nástroje patří například PPC kampaně, přístup do databáze talentů s možností přímo oslovit relevantní uživatele platformy nebo třeba copywriting, kdy odborníci ze StartupJobs pomáhají ladit pracovní inzeráty k lepšímu s využitím interních poznatků. Společnosti se také můžou ukázat kandidátům pomocí propagace prémiového článku či například v newsletteru. Portál přitom nabízí pět typů propagace pracovních nabídek, které tyto nástroje a možnosti různě kombinují. Kredity z cashbacku pak inzerující firma může použít na jakoukoli službu.

S včasnými odpověďmi firmám pomáhá automatická kontrola

To, jestli společnosti odpověděly všem uchazečům, denně automaticky kontroluje naprogramovaný robot StartupJobs, který umí upozornit i na malé nedostatky v cestě za bonusem. Firma díky němu v rozhraní vidí, kolik uchazečů zatím neobdrželo odpověď. Portál se snaží firmám pomoci, aby odpovídaly všem kandidátům. Systém umožňuje poslat hromadnou zprávu pro odmítnutí uchazečů u konkrétní nabídky nebo nabízí šablony zpráv o zamítnutí žádosti, které správcům firemních profilů šetří čas. Uživatelská platforma disponuje přednastavenými náborovými koly, díky nimž mají personalisté lepší přehled, v jaké fázi výběru zaměstnanců se nacházejí.

„Záleží nám na větší spokojenosti kandidátů, kteří se rozhodují, do kterých firem pošlou svůj životopis. Uchazeči o práci zkrátka potřebují vědět, že vynaložený čas a úsilí v reakci na pracovní inzerát nejsou zcela zbytečné a že se na StartupJobs dostanou v náborovém procesu dál. Díky našemu systému obdrží kandidáti informaci do 14 dnů od skončení nabídky,“ vysvětluje Mikschik. „A to je důležité jak pro kandidáty, tak i pro firmy, kterým lepší komunikace pomáhá budovat značku zaměstnavatele v době, kdy je na pracovním trhu mnoho aktivních zájemců o práci.“

Podle Mikschika se totiž v posledních měsících na trhu nachází nejvíce zájemců o práci za celou dobu fungování StartupJobs. Vyplývá to z analýzy dat se zaměřením na oblasti vývoje, marketingu a obchodu, managementu a administrativy. Od začátku roku 2024 hledalo práci ve zmíněných oborech přes 85 000 lidí. Ze svých nároků ale uchazeči zatím zásadně neslevují. Pozitivní zkušenost s náborem proto patří mezi výrazný faktor, který pomáhá firmu odlišit od ostatních a budovat její employer brand.

Více o StartupJobs

StartupJobs je platforma pro startupy a technologické firmy, kterým pomáhá rozrůst se o ty správné lidi, uchazečům o práci zprostředkovává jejich vysněnou práci.

Dvaadvacátý ročník Zaměstnavatele roku zná své vítěze

Letošní ročník ocenění Pluxee Zaměstnavatel roku, nejprestižnější soutěže pro zaměstnavatele v ČR, ocenil vítězné firmy. Poté, co byly uděleny tituly v jednotlivých krajích, proběhlo slavnostní vyhlášení finalistů na celostátní úrovni 18. června v Metronom Business Center v pražských Nových Butovicích. Celorepublikové trofeje vítězů si odnesly společnosti Aspironix, Sazka a ČEZ.

„Blahopřeji všem celostátním i regionálním vítězům. Prosadit se v tak široké konkurenci, navíc v době nízké nezaměstnanosti a situaci, kdy pracovní trh prochází velkými změnami, je úspěch,“ řekl Daniel Čapek, generální ředitel společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která je hlavním partnerem soutěže. Dodal, že: „Před firmami nyní stojí výzvy, se kterými musí počítat a přizpůsobit tomu své strategie, protože přístup k práci se z pohledu zaměstnanců výrazně proměnil.“

Podobný pohled mají i zástupci firem, které se umístily na prvních pozicích. Zábavní společnost Sazka, která si oproti loňsku polepšila o jednu příčku, bere změny na trhu práce jako výzvu a na nástup mladé generace reaguje. „Studujeme průzkumy, trendy a využíváme přirozených generačních rozdílů mezi zaměstnanci, a to jak v otázkách byznysových, tak i personálních záležitostech,“ řekla při převzetí ocenění Kateřina Lukášová, HR ředitelka. „Nedávno jsme naše nejmladší zaměstnance zapojili do focus groups při vytváření nových firemních hodnot. Snažíme se přizpůsobit jejich poptávce po náplni práce, flexibilitě nebo třeba benefitech,“ doplnila přístup firmy k zaměstnancům.

V kategorii nad 5 000 zaměstnanců obhájila prvenství již potřetí v řadě společnost ČEZ. Že je potřeba na změny reagovat potvrdil při přebírání ocenění Josef Lejček, ředitel útvaru personalistiky Skupiny ČEZ. „Energetika je rychle se měnící obor. Přechod na obnovitelné zdroje, rozvoj jaderných elektráren, dekarbonizace, chytré řízení výroby i spotřeby, nové technologie, tomu všemu se Skupina ČEZ věnuje a nabízí perspektivní a různorodé uplatnění zaměstnanců. Energetikou žijeme a jsme hrdí na to, že ji děláme dobře, proto u nás najdete tisíce srdcařů, kteří to vnímají stejně. Jsme navíc velmi stabilní firmou, pro niž je průběžné vzdělávání a kariérní růst zaměstnanců prostřednictvím komplexních programů stěžejní.“

Na slavnostním večeru nechybělo ani představení finalistů Ceny personalistů za nejlepší HR projekt a Kantýny roku, kteří vzešli z regionálních kol a postupují do listopadového finále na Výročním setkání Klubu zaměstnavatelů. Popáté byl letos vyhlášen také Férový zaměstnavatel s dobrou atmosférou, který vychází z hodnocení samotných zaměstnanců na webu Atmoskop.cz. „V letošním roce jsme ale přistoupili ke změnám v kategorizaci a nově se vyhlašovalo v kategoriích do 100, do 1000 a nad 1000 zaměstnanců,“ přiblížil za organizátora soutěže Pavel Hulák, ředitel Klubu zaměstnavatelů. „Těší nás i rostoucí zájem ze strany státních podniků, veřejné a neziskové sféry. Po loňské úspěšné premiéře jsme podruhé přistoupili k udělení ceny Zaměstnavatel roku v kategorii Státní správa a neziskový sektor, tentokrát pro Czechitas z.ú.,“ dodal Hulák.

Přestože je v České republice různých žebříčků a firemních soutěží celá řada, ocenění Zaměstnavatel roku je specifické svou transparentností a hodnotícími kritérii. „Je to jediná soutěž, která tuzemské firmy hodnotí z pohledu lidských zdrojů dle jasné a mezinárodně uznávané metodiky. Zároveň má nejdelší tradici, letos uzavíráme již 22. ročník,“ podtrhl význam soutěže Daniel Čapek, generální ředitel Pluxee. „K hodnocení je využívána metodika Saratoga, kterou pro sledování zdraví firem vyvinula společnost PricewaterhouseCoopers. Naše soutěž není žádnou anketou, ale opravdu náročnou prověrkou konkrétních ukazatelů jednotlivých přihlášených firem,“ doplnil za organizátora soutěže Pavel Hulák.

Výsledky v jednotlivých kategoriích Pluxee Zaměstnavatel roku

Hlavní soutěž:

Do 500 zaměstnanců

1. Aspironix s.r.o.

2. HOPI HOLDING a.s.

3. Motherson SAS Automotive Service Czechia s.r.o.

4. Quadient Technologies Czech, s.r.o.

5. MAN Truck & Bus CR, s.r.o.

6. Linde Pohony s.r.o. – závod Český Krumlov

7. České Radiokomunikace a. s.

8. Linde Pohony, s.r.o. – závod KION Stříbro

9. Tenneco CA Czech Republic s.r.o.

10. PKF APOGEO Group, SE

Do 5000 zaměstnanců

1. SAZKA a.s.

2. Hyundai Motor Manufacturing Czech s.r.o.

3. ORLEN UNIPETROL RPA, s.r.o.

4. Foxconn Česká republika

5. Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o.

6. Vodafone Czech republic, a.s

7. SAP ČR, spol. s r.o.

8. ČEZ Distribuce, a.s.

9. ZF Engineering Plzeň, s.r.o.

10. Plzeňský Prazdroj, a.s.

Nad 5000 zaměstnanců

1. ČEZ, a.s.

2. Škoda Auto a.s.

3. Komerční banka, a.s.

4. Continental Barum s.r.o.

5. Česká spořitelna a.s.

Speciální ocenění Zaměstnavatel roku ve státní správě a neziskovém sektoru

Czechitas z.ú.

CZC zůstává. Allegro souběžně vyvíjí CZC shop na své sdílené platformě

Společnost Allegro vyvíjí v současné době nový CZC shop na své sdílené platformě. Díky tomu mohou nyní zákazníci nakupovat produkty dostupné na CZC také prostřednictvím Allegro a využívat přitom známé prostředí CZC s Allegro benefity. Při nákupu prostřednictvím Allegro mohou zákazníci s aktivním členstvím v programu Allegro Smart! využít výhody, jako je například doprava nebo možnost vrácení zboží zdarma. Veškeré reklamace či vracení zboží jsou a budou vyřizovány jako doposud.

S postupným rozšiřováním nabídky na celé nákupní platformě allegro.cz roste i množství zboží, které nabízejí prostřednictvím tohoto tržiště partnerské e-shopy, mezi které patří i CZC – přední český prodejce elektroniky ze skupiny Allegro. Díky tomu, že, všechny společnosti skupiny Allegro přechází na společnou IT infrastrukturu, mohou nyní zákazníci nakupovat zboží prostřednictvím nové platformy – CZC shopu na Allegro, který spojuje výhody rozsáhlého sortimentu specializovaných technologických produktů a zařízení z nabídky CZC s benefity poskytovanými marketplacem Allegro. Cenově výhodné nabídky, pohodlné nakupování na jednom místě v rámci platformy Allegro, přístup ke speciálním akcím a časově omezeným nabídkám – to vše jsou výhody, které mohou zákazníci nakupující na CZC shopu na Allegro využít. Zákazníci mohou nyní nakupovat jak přímou skrze CZC shop na doméně Allegro.cz, tak na webu CZC.cz. Nový CZC shop na Allegro běží prozatím v testovacím režimu, v následujících týdnech a měsících budou přibývat další funkce a vylepšení.

Vzhledem k pokračující expanzi společnosti Allegro v regionu představuje toto řešení pro CZC možnost, jak snadněji získat také nové zahraniční zákazníky. V současné době lze prostřednictvím Allegro nakupovat všechny kategorie produktů z nabídky CZC, a to se všemi výhodami, na které jsou čeští zákazníci zvyklí, jako je například dodání do druhého pracovního dne.

„Díky tomu, že náš sortiment nabízíme prostřednictvím allegro.cz, dokážeme oslovit mnohem větší skupinu zákazníků než dosud, mimo jiné i ty, kteří na našem e-shopu na doméně CZC.cz nikdy nenakupovali. To potvrzuje i počet nových zákazníků, které jsme od začátku spolupráce zaregistrovali. Nehledě na to, že na CZC shopu na Allegro mohou zákazníci využít díky programu Allegro Smart! další výhody,“ říká Matthias Frechen, obchodní ředitel společnosti Allegro.

Na allegro.cz nakupuje opakovaně již přibližně 1,6 milionu Čechů a přes půl milionu z nich již využívá věrnostní klub Allegro Smart. Jeho prostřednictvím lze čerpat řadu výhod, například dopravu či možnost vrácení zboží zdarma. Nejžádanější forma dopravy, kterou Češi využívají, je aktuálně doručení domů a čím dál populárnější je také doručení do výdejních boxů.

Objevujte. Relaxujte. Zůstaňte ve spojení

Doporučená příslušenství Belkin na prázdninové cesty

Pořiďte si snadné bezdrátové nabíjení, kvalitní audio a další příslušenství. Sluchátka SoundForm s potlačením šumu a bezdrátová sluchátka přes uši nabízejí vysoce věrný poslech a zároveň vám umožní slyšet a být slyšet při hovorech.

Používejte powerbanky, produkty pro nabíjení více zařízení a audio vhodné pro děti. Pokud cestujete s více zařízeními, zvažte nabíječky s více porty USB-C nebo kombinací portů USB-C a USB-A, abyste mohli nabíjet zařízení všech současně.

Zůstaňte nabití, mějte svá zařízení připojená a nikdy nezmeškejte žádný hovor. Tedy pokud nechcete. Když léto znamená služební cestu, oceníte kompaktní a lehkou nabíječku, kterou snadno sbalíte do zavazadla. Přenosné rozbočovače pomohou z vašeho notebooku vytvořit výkonnou pracovní stanici vhodnou na cesty.

Belkin BoostCharge – magnetická bezdrátová power banka 5K se stojánkem

Přenosná magnetická bezdrátová powerbanka 5K + stojánek poskytuje vašemu iPhonu bezpečný 7,5W bezdrátový nabíjecí výkon bez kabelů a nutnosti připojení ke zdroji napájení. Rozkládací stojánek nabízí pohodlný a hands-free způsob, jak během nabíjení streamovat nebo vést videohovory.

Belkin SoundForm Pulse – sluchátka s potlačením okolního šumu

Vychutnejte si vysoce věrný zvuk a prémiové funkce. Tři mikrofony v každém náušníku s technologii Hybrid ANC (Active Noise Cancelling), která ztiší rušivé vlivy okolí.

Belkin BoostCharge Pro – bezdrátová nabíjecí podložka 3 v 1 s podporou MagSafe 15 W

Nabíjejte svá zařízení Apple rychleji a pohodlně pomocí nabíjecí podložkou s magnetickým rychlonabíjecím modulem pro Apple Watch Series 7, 8, 9 a technologií MagSafe pro modely iPhone 15, 14, 13 a 12.

Belkin USB-C Multimedia Hub – multimediální rozbočovač s USB-C

Díky kompaktním rozměrům a robustní konstrukci můžete tento dokovací rozbočovač USB-C snadno vzít kamkoli s sebou, stačí ho hodit do tašky a vyrazit.

Další doporučené produkty Belkin pro prázdninové cesty najdete zde.

Výhradním distributorem značky Belkin pro Českou republiku je SWS a.s. a AT Computers a.s.

O společnosti Belkin

Společnost Belkin je kalifornský lídr v oblasti příslušenství, který již 40 let dodává oceňované produkty pro napájení, ochranu, produktivitu, konektivitu a audio. Společnost Belkin, která byla navržena a zkonstruována v jižní Kalifornii a prodává se ve více než 100 zemích po celém světě, si zachovává své stálé zaměření na výzkum a vývoj, komunitu, vzdělávání, udržitelnost, a především na lidi, kterým slouží. Od skromných začátků v garáži v jižní Kalifornii v 80. letech až po dnešní rozmanitou globální technologickou společnost zůstáváme navždy inspirováni planetou, na které žijeme, a spojením mezi lidmi a technologiemi.

Exit mobile version