SECURITAS ČR otevírá první český e-shop s bezpečnostními službami. Nabídne jednoduchost a transparentní ceny

Český lídr v oboru bezpečnostních řešení a služeb SECURITAS ČR otevírá novou exkluzivní e-commerce platformu s názvem Securitas Store. Zákazníci si zde můžou jednoduše a ve zrychleném režimu objednat služby, jako je připojení na pult centralizované ochrany, vzdálený videodohled nebo tísňové tlačítko.

Nastavení komplexního zabezpečovacího řešení obvykle není otázkou několika kliků na internetu, přesto existují služby, jejichž nabídka a prodej by mohly být jednodušší a transparentnější. Vstříc potřebám klientů nyní vyšla společnost SECURITAS ČR a představuje první e-shop s bezpečnostními službami v Česku, který je určený hlavně pro individuální zákazníky a zákazníky ze segmentu SME.

Kamerový dohled nebo tísňové tlačítko

V rámci první verze platformy SECURITAS ČR nabízí několik základních produktů, jako je například Monitoring PCO, tedy vzdálený monitoring elektronického zabezpečovacího systému (EZS nebo PZTS) díky připojení na pult centralizované ochrany Securitas Operation Center, dále Tísňové tlačítko, službu spojenou s IoT tlačítkem připojeným na dispečink. Služba Mobilní videodohled nabízí ke koupi nebo pronájmu přenosné kamerové stanoviště ve dvou variantách, buď s elektrickou přípojkou nebo ve zcela autonomním řešení s methanolovým generátorem. Mezi další služby patří Dočasný videodohled nebo Vzdálený videodohled pro zákazníky, kteří již kamerový systém instalovaný mají a chtějí bezpečnost objektu povýšit na vyšší úroveň.

Bezpečnost pro všechny, přednostní doručení a transparentní ceny

„Hlavní výhodou Securitas Store je to, že si zde může vybrané bezpečnostní služby objednat prakticky kdokoli, ať to jsou individuální zákazníci, kteří řeší ochranu svého bytu, domu nebo seniora v rodině, nebo klienti z menších a středních firem,“ říká Tomáš Pánek, obchodní a marketingový manažer SECURITAS ČR. „Objednání je oproti klasickému poptávkovému formuláři na webu jednoduché a intuitivní, zároveň na e-shopu nabízíme přednostní doručení. Výhodou je také otevřená cenová politika, kdy klient ve většině případů přesně ví předem, kolik ho produkt bude stát – což v našem oboru skutečně není běžné.“

Spuštění e-commerce platformy Securitas Store koresponduje s celkovým trendem digitalizace v oblasti komerční bezpečnosti – součástí většiny produktů Securitas Store je například mobilní aplikace MySecuritas, kterou společnost uvedla v roce 2023 a která umožňuje jednoduché ovládání všech služeb i přímou komunikaci s bezpečnostní agenturou.

Mastercard a Twisto prodlužují partnerství o dalších pět let

Společnost Mastercard prodloužila partnerství s platebním fintechem Twisto o dalších pět let, tedy do konce roku 2028. Obě společnosti tak navazují na svou dosavadní spolupráci, kterou zahájily už v roce 2019. Twisto je průkopníkem v oblasti odložených plateb (BNPL) a společně s technologickou společností Mastercard plánuje pokračovat v zavádění inovativních služeb a strategií a v růstu na další evropské trhy.

Už první pětiletá spolupráce přinesla celou řadu inovací pro klienty. Například v roce 2020 Twisto jako první ve střední Evropě získalo od Mastercard certifikaci Digital First, která významně zjednodušila vydávání virtuálních platebních karet. V minulém roce pak fintech díky Mastercard jako první v České republice a třetí v Evropě implementoval do své mobilní aplikace platební metodu Click to Pay.

„Twisto je nejrychleji rostoucí fintech ve střední a východní Evropě a moc mě těší, že prodlužujeme dosavadní partnerství, během kterého se nám daří zvyšovat komfort zákazníků při placení. Spojují nás hodnoty a důraz na smysluplné inovace a proto věřím, že v nadcházejícím období společně posuneme digitalizaci plateb zase o kus dál,“ říká Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

„Společnost Mastercard je pro Twisto i Param důležitým strategickým partnerem. Obě společnosti sdílejí s Mastercard dlouhodobý strategický vztah. Vzhledem k našim plánům na expanzi do nových zemí a zavádění nových obchodních cílů chceme pro Twisto v Evropě vyvíjet inovativní platební produkty a služby, podobně jako je Param vyvíjí v Turecku. Jsme přesvědčeni, že právě spolupráce s Mastercard bude i nadále podporovat náš růst a úspěch na trzích Evropské unie,” říká Nemika Menevse, CEO Twisto.

Twisto má aktuálně za sebou první dekádu působení na českém a polském trhu a nedávno vstoupilo do nové etapy. Od loňského roku totiž spadá pod jeden z největších tureckých fintechů Param. Twisto se tak stalo vůbec první investicí Paramu v Evropské unii. V nové fázi vývoje se chce primárně zaměřit na expanzi na další evropské trhy, dosažení profitability a představení nových produktů.

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

O společnosti Twisto

Twisto představuje chytré řešení pro platby a nakupování a je českou jedničkou mezi poskytovateli platebních služeb BNPL (Buy Now, Pay Later). Twisto nabízí také novinku Nákup na třetiny bez navýšení, se kterou si lidé mohou opět zcela bezplatně a bez registrace rozkládat větší nákupy na tři platby. Twisto působí i na polském trhu. V roce 2021 proběhl prodej Twista do zahraničí a v současnosti ho vlastní fintech Param. www.twisto.cz Press kit k dispozici zde.

Z Kolína až do Hamburku: Nejdelší jízda na fotbal a další statistiky Uberu během evropského fotbalového šampionátu a Mistrovství světa v ledním hokeji

Česká republika a Německo jsou letos hostiteli dvou významných sportovních šampionátů. Po úspěšném Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které přilákalo rekordní počet fanoušků do Prahy a Ostravy, se pozornost sportovních nadšenců přesunula do Německa, kde právě probíhá fotbalový šampionát. Uber, který se letos stal partnerem Českého hokeje, zajistil tisícům fanoušků pohodlnou a bezpečnou přepravu na stadiony obou sportovních akcí. Kolik jízd bylo uskutečněno během hokejového mistrovství v České republice? Které národy využívaly během fotbalového svátku Uber nejčastěji a co si objednávali k snídani? Společnost nyní zveřejnila zajímavé statistiky o přepravě a objednávkách zahraničních hostů.

Přátelští Maďaři a noční jízdy

Během prvních dvou týdnů turnaje si v Německu objednali jízdu Uberem cestující ze 118 zemí. Nejlépe hodnocení fanoušci jsou z Maďarska, s průměrným hodnocením 4,98 hvězdiček z pěti, následováni Chorvaty (4,96) a Italy (4,93). Údaje Uberu také ukazují, které národy preferují noční jízdy a které jsou ranními ptáčaty. Nejvyšší podíl nočních jízd byl zaznamenán u Portugalců, těsně následovaných Chorvaty. Naopak Španělé a Ukrajinci začínají svůj den velmi brzy.

O tom, že logistika během šampionátu může být náročná, svědčí nejdelší jízda, kterou absolvoval gruzínský fanoušek z Kolína nad Rýnem do Hamburku, pravděpodobně na zápas Gruzie s Českou republikou. Cesta dlouhá 435 kilometrů trvala řidiči asi pět a půl hodiny. Co se týče nejvyššího počtu jízd, obzvláště aktivní byl nizozemský fanoušek, který se prostřednictvím aplikace Uber svezl celkem 35krát.

Ztracené předměty ve vozidlech naznačují, že fanoušci myslí poslední dobou jen na fotbal. Zapomenuto bylo nadprůměrné množství dresů a šál, ale objevily se i bizarní ztracené předměty, jako například elektrická koloběžka nebo psí obojek. Nejvíce jízd proběhlo mezi 23. a 6. hodinou ranní, což odpovídá časům konce mnoha zápasů.

Co si fotbaloví fanoušci objednávají k jídlu?

Nejzdravěji se podle statistik Uber Eats v Německu stravovali polští fanoušci, kteří konzumovali nejvíce salátů a dalších zdravých pokrmů, po nich následovali Němci a Portugalci. Naopak Španělé dávali přednost vydatným jídlům a nejčastěji si objednávali hamburgery. Daleko za nimi následovali Švýcaři a Francouzi. Španělský tým se vzhledem ke svým působivým výkonům zřejmě choval o něco disciplinovaněji. V objednávkách alkoholu byli jasnými vítězi Angličané a Skoti, následováni Francouzi a Nizozemci. Ti, kdo hojně slaví, potřebují vydatnou snídani. Angličané a Skoti měli také nejvyšší podíl snídaňových objednávek. V těsném závěsu za nimi se umístili Poláci a Nizozemci. Napínavý souboj probíhá mezi belgickým a španělským fanouškem, kteří si během Eura objednali Uber Eats již 29krát. Jak tento souboj dopadne? Kromě fotbalu mají fanoušci společnou ještě jednu věc: všechny zúčastněné národy si v uplynulých dvou týdnech objednaly hamburgery.

360 tisíc jízd během hokejového mistrovství v Praze

Zatímco fotbaloví fanoušci stále s napětím sledují výkony svých týmů, hokejoví nadšenci zažili v květnu v České republice nezapomenutelný turnaj. Český národní tým vyhrál po 14 letech vytoužené zlato a stadiony v Praze a Ostravě pokořily rekord v počtu diváků ze stejných měst z roku 2015. Uber, jako oficiální partner Českého Hokeje, odbavil v Praze během turnaje celkem 360 tisíc jízd, z nichž 14 369 směřovalo přímo na stadiony. V Ostravě bylo na stadiony uskutečněno 1 551 jízd. Nejdelší jízda v Praze měřila 387 kilometrů a v Ostravě 348 kilometrů. Mezi nejčastější destinace v Ostravě patřily ulice Stodolní, Hlavní nádraží, Masarykovo náměstí a Ostravská univerzita. V Praze pak Letiště Václava Havla, Hotel Hilton, Václavské náměstí, Staroměstské náměstí a Letiště Letňany. Mezi top 10 národností podle počtu jízd se zařadily Česká republika, USA, Velká Británie, Německo, Švýcarsko, Francie, Polsko a Slovensko.

O společnosti Uber

Posláním Uberu je vytvářet příležitosti prostřednictvím pohybu. Začali jsme v roce 2010, a to řešením jednoduchého problému: jak se spolehlivě a bezpečně svézt jediným dotykem tlačítka? O více než 49 miliard jízd později vytváříme produkty, s nimiž se lidé dostanou vždy tam, kam chtějí. Uber je platforma, která mění způsob, jakým se lidé, jídlo i předměty pohybují městy, a otevírá tak pro svět nové možnosti. Více informací o společnosti naleznete na www.uber.com.

Venture Club investuje 35 milionů Kč do fondu Tensor Ventures, členové Venture Clubu si díky tomu nově sáhnou na unikátní deep tech startupy

Venture Club, investiční a společenský klub, investuje do specializovaného česko-lucemburského deep tech fondu Tensor Ventures 35 milionů Kč. Díky této čerstvé investici Venture Clubu získávají investoři z neveřejného klubu příležitost investovat do zcela unikátního a rychle rostoucího segmentu deep tech, který byl doposud většině investorů nedostupný.

Tensor Ventures se od roku 2017 zaměřuje na investice do tzv. deep tech oblastí, jedné z nejrychleji rostoucích sfér rizikového kapitálu. Konkrétně jde o investice do umělé inteligence (AI), kvantových technologií, biotechnologií, decentralizovaných technologií (DLT), software 2.0, ale i nových technologií v oblasti energetiky, klimatu a v neposlední řadě i do vesmírných technologií. Tento deeptechový fond má za sebou první exity do rukou nadnárodních gigantů. Nedávno byl rovněž vybrán jako správce prvního fondu rizikového kapitálu, který bude financován z Národního plánu obnovy ČR, přičemž tento koinvestiční fond Tensor Ventures cílí na celkovou velikost 1,25 miliardy Kč.

„Tensorům se podařilo během uplynulých let vstoupit do unikátních deep tech startupů po celém světě, stejně jako se jim podařilo prodat své podíly ve firmách Ultimate Suite či Neuronix AI nadnárodním gigantům, kótovaným na amerických burzách,” popisuje Petr Šedivý, CEO Venture Club Invest a pokračuje: „Kvantové technologie, biotechnologie či například vesmírné technologie jsou ale oblasti, kde se investor může bez zkušeného a důvěryhodného partnera velmi rychle ztratit. Jsme proto rádi, že se tento rychle rostoucí, ale doposud uzavřený svět otevřel i našim členům.”

Původně Venture Club zamýšlel poslat na zhodnocení 25 milionů Kč, nakonec se však částka vyšplhala na 35 milionů Kč. „Jde o investiční příležitost, která se neopakuje, takže jsme neváhali. Navíc si s našimi partnery v Tensor Ventures rozumíme i lidsky, i to je pro nás velmi důležitý ukazatel,” dodává Petr Šedivý.

Projekt Tensor Ventures tak byl úspěšně zainvestován. Investoři se však stále ještě mohou připojit k členům Venture Clubu a společně investovat do dynamického sektoru technologií prostřednictvím jiných otevřených možností. V exkluzivní nabídce pro všechny členy Venture Clubu je momentálně dostupná například příležitost v podobě investice do projektu Sanezoo, kterému se podařilo dokončit produkty pro automatizaci ve výrobních firmách, přinášející zvýšení efektivity, snížení nákladů a zajištění kvality. Ty jsou zaměřeny na kontrolu povrchové kvality a navádění robotických ramen ve výrobních procesech.

O Venture Club:

Venture Club z.s. je investiční a společenský klub investorů a zájemců o investice, který sdružuje na 280 členů v investiční on-line platformě, provozované servisní organizací klubu, společností Venture Club Invest s.r.o. Skupina se zaměřuje na vyhledávání, organizování, spoluřízení investic, společenskou a vzdělávací činnost, zprostředkovává svým členům networking. Od roku 2016 přes něj prošly investice o objemu přes 600 milionů Kč, z toho v roce 2023 to bylo přes 80 milionů Kč. Mezi zainvestované projekty patří z již prodaných například všeobecné zdravotní pojištění psů a koček PetExpert a developerský projekt výstavby 108 bytů Klíčanka, z běžících investic projekt pro influencery a značky LaFluence, automobilka ZEBRA Group, dodavatel úložišť a FVE Greenbuddies Charging, výrobce baterií HE3DA Magna Energy Storage, deep-tech společnost SANEZOO, zabývající se náročnými kontrolami kvality povrchů a strojovým viděním, či poslední investovaná Vím o všem, dodavatel elektronického stavebního deníku Stavar.io.

O Tensor Ventures:

Tensor Ventures je globální deep tech fond se sídlem v Praze a Lucembursku, který založili Roman Smola, Martin Drdúl a Petr Ulvr. Fond podporuje revoluční myšlenky deep tech start-upů v rané fázi vývoje. V současné době tvoří portfolio Tensor Ventures více než dvacet start-upů z Evropy, Velké Británie, Izraele, USA, České republiky a Slovenska. Fond podpořil start-upy jako Tatum, Veracity Protocol, kvantového čipy QC82 a další v jejich silném růstu. Více informací naleznete na adrese

www.tensor.ventures.

Tomáš Braverman nastupuje jako CEO Slevomatu, střídá Matěje Dvorského

Na pozici generálního ředitele největšího českého zážitkového portálu Slevomat nastupuje Tomáš Braverman, který střídá Matěje Dvorského. Braverman přichází ze společnosti Heureka Group, kde působil deset let jako generální ředitel celé skupiny. Dvorský po odchodu Ladislava Veselého jako interim CEO působil tři a půl měsíce, nyní se vrací na pozici komerčního ředitele.

Výběrové řízení na nového generálního ředitele začalo už ke konci roku 2023, když dlouholetý ředitel Slevomatu Ladislav Veselý oznámil přání odejít na otcovskou dovolenou. Výsledky výběrového řízení s vítězným kandidátem Tomášem Bravermanem byly oznámeny v dubnu letošního roku. „Slevomat má skvělou strategickou pozici v oblasti e-commerce i cestování a má ohromný potenciál k dalšímu růstu. Nyní je pro mě klíčové sejít se se všemi novými kolegy, nasát jejich know-how a teprve pak rozhodovat o dalším směřování. Moc se těším, až budu moct uplatnit své zkušenosti z desetiletého vedení Heureka Group,“ říká Tomáš Braverman, nový CEO společnosti Slevomat.

Do nástupu Bravermana na pozici zastupujícího ředitele od dubna působil Matěj Dvorský. „Slevomat s příchodem letní sezóny ukázal, že Češi mají velkou chuť cestovat a oceňují při tom výhodné nabídky. Nejen díky tomu jsme zvládli od dubna zpracovat enormní množství poptávky po letních dovolených, kdy stoupl zájem hlavně o zahraniční destinace. Jsem tak rád, že společnost ve stabilním růstu můžu předat dál,“ zhodnocuje bývalý interim CEO Dvorský.

Slevomat loňský rok uzavřel s rekordními tržbami 3,4 miliard korun, které oproti roku 2022 vzrostly o pětinu. Navzdory poklesu e-commerce sektoru tak hlásí stabilní růst. Své úspěchy přisuzuje kvalitní a široké nabídce, kterou dnes ze 70 % tvoří hlavně nabídky ze segmentu cestování.

K dnešnímu dni také vychází nový díl Podcastu Tomáše Bravermana, ve kterém nový CEO Slevomatu zpovídá předchozího ředitele společnosti Ladislava Veselého. Kromě úvah nad e-commerce segmentem se tak doslechnete více podrobností o úspěšné transformaci Slevomatu ze slevového byznysu na cestování nebo o firemní kultuře vládnoucí v jeho kancelářích.

O společnosti Slevomat

Společnost Slevomat byla založena v Praze v roce 2010. Z původního týmu o třech lidech firmu k dnešnímu dni tvoří přes 300 zaměstnanců v Česku a na Slovensku. Tento portál na zážitky opakovaně plní kalendáře 6 milionům registrovaných zákazníků. V jejich nabídce, která čítá desetitisíce inspirací na zážitek, je možné najít nejen vhodný dárek, ale také aktivity na víkend či dovolenou. Díky opatrnému výběru partnerů a vysokým nárokům na kvalitu služeb Slevomat zákazníkům garantuje spokojenost. Pro své partnery, kteří na jejich platformě nabízí své služby, je významným prodejním kanálem i marketingovou agenturou. Společnost od roku 2019 pomáhá menším neziskovým organizacím zaměřeným na seniory skrze každoměsíční charitativní sbírky.

Motorola dlouhodobě zlevňuje nový razr 50 v České republice na cenu 19 999 Kč

Stylový ohebný kapesní smartphone dává uživatelům s plnohodnotným vnějším displejem do rukou sílu umělé inteligence a dostává se pod magickou cenovou hranici 20 000 Kč

Nové zařízení razr se dvěma displeji je od svého nedávného uvedení na trh pozitivně hodnocen hned za několik vlastností. Díky většímu 3,6-palcovému displeji nemusí uživatelé tak často otevírat telefon a mnoho úkonů zvládnou na vnější obrazovce, která je velmi dobře čitelná i na slunci. Vnější displej je plnohodnotný a lze na něm spustit všechny aplikace.

Jednoznačný prim při hodnocení hraje odvážný design včetně materiálu z veganské kůže a zážitek již od chvíle rozbalení telefonu. Ochrana před vodou je také na čelních příčkách plusů (vydrží ponoření do hloubky 1,5 metru po dobu až 30 minut) a byla již lokálně nezávisle testována i v silných průtržích mračen posledních týdnů.

Přístup k fotografiím Google se objevuje u většiny pozitivní zpětné vazby o telefonu. Uživatelé zařízení razr mají totiž poprvé přistup k aplikaci Gemini1 od společnosti Google přímo z externího displeje. Díky přístupu ke službě Fotky Google mohou okamžitě sdílet, prohlížet, mazat nebo označovat obrázky a videa jako oblíbené.

Oceňován je také vyšší výkon telefonu a výdrž baterie (4200mAh) včetně 30W nabíjení TurboPower a také přítomnost 15W bezdrátového nabíjení. Čipová souprava navíc vylepšuje úlohy založené na umělé inteligenci a zároveň podporuje vizuální efekty.

Od 11. 7. 2024 budou moci zákazníci pořídit tento výjimečný telefon za cenu 19 999 Kč, která platí pro všechny prodejní kanály na celém území České republiky. Telefon je dostupný ve třech barevných variantách a balení obsahuje stylové pouzdro s řemínkem.

Doogee představuje V Max Plus 5G, kapesní tank s extrémní výdrží

Novinka z dílny Doogee svým uživatelům nabídne extrémní odolnost podle nejvyšších standardů, neuvěřitelnou výdrž baterie s kapacitou 22 000 mAh a bohaté specifikace včetně 200Mpx fotoaparátu a nočního vidění.

Společnost Doogee posílila své portfolio o odolný telefon V Max Plus 5G, který svým uživatelům přinese nevídanou kombinaci odolnosti, výkonu a bezprecedentní výdrže, nezklame je v extrémních povětrnostních podmínkách, udrží s nimi krok při extrémních outdoorových aktivitách a doprovodí je na mnohadenních pobytech mimo civilizaci.

Tak jako všechna odolná zařízení Doogee splňuje i V Max Plus trojlístek standardů IP68, IP69K a MIL-STD-810H, které značí, že je telefon zcela prachuvzdorný a prakticky neutopitelný, odolá vysokotlakým proudům horké vody a vydrží vydrží nárazy a pády z běžné výšky na všechny strany, hrany a rohy, aniž by došlo k poškození displeje či vnitřních komponentů.

Extrémní odolnost je u modelu V Max Plus doplněna také extrémní výdrží baterie. Je-li u konvenčních telefonů standardem kapacita okolo 5 000 mAh, V Max Plus nabízí více než čtyřnásobek (!) a díky 22 000mAh baterii vydrží v provozu více než týden běžného používání na jedno nabití, případně může posloužit jako powerbanka pro doplnění energie dalším zařízením.

Za extrémní se pak dá označit i fotografická výbava. V Max Plus disponuje hlavní kamerou s AI funkcemi a velmi jemným rozlišením 200 Mpx. Po setmění je pak k dispozici 20Mpx infračervený snímač, který dokáže pořídit ostré snímky uprostřed noci a v případě potřeby promění telefon v přístroj na noční vidění pro snadnou orientaci i v naprosté temnotě.

Přední straně telefonu vévodí 6,58“ displej s FHD+ rozlišením (1 080 x 2 408 px), 120Hz obnovovací frekvencí a nenápadnou výsečí pro 32Mpx přední fotoaparát pod horním okrajem. Pod ním se pak skrývá srdce telefonu – osmijádrový procesor MediaTek Dimensity 7050 podporovaný 16 GB operační pamětí RAM s možností rozšíření o dalších 20 GB virtuální RAM dočasně „vypůjčené“ z úložiště.

Uživatel však nemusí mít strach, že by neměl dostatek místa na své soubory, neboť vnitřní paměť má štědrou kapacitu 512 GB a pokud by ani to náhodou nestačilo, V Max Plus má volný slot, který lze osadit až 2TB microSD kartou, alternativně pak druhou SIM kartou.

Z hlediska konektivity V Max Plus podporuje 5G, Wi-Fi 6 a Bluetooth 5.2, samozřejmostí je také NFC, podpora všech hlavních světových navigačních systémů nebo sestava kompasu a dalších senzorů pro snadnou orientaci v terénu.

Technické parametry Doogee V Max Plus 5G

  • Rozměry a hmotnost: 178,5 x 83,1 x 26,3 mm; 536 g
  • Stupeň odolnosti: IP68 | IP69K | MIL-STD-810H
  • Operační systém: Android 14
  • Displej: 6,58“, 1 080 x 2 408 px, 120 Hz
  • Procesor: osmijádrový Mediatek Dimensity 7050, GPU Mali-G68 MC4
  • RAM: 16 GB + 20 GB vRAM
  • Úložiště: 512 GB + možnost rozšíření až o 2TB microSD kartu
  • Zadní fotoaparát: 200 Mpx, f/1,95 hlavní snímač + 20 Mpx noční vidění + 8 Mpx širokoúhlý a makro
  • Přední fotoaparát; 32 Mpx, f/1,8
  • Konektivita: 2x nano SIM, nebo 1x nano SIM a 1x microSD, 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2, USB-C, NFC, OTG
  • Navigace: GPS, Galileo, GLONASS, Beidou
  • Baterie a nabíjení: 22 000 mAh, 33 W
  • Další výbava: kompas, gyroskop, akcelerometr, čtečka otisku prstu, světelný senzor, senzor přiblížení

Dostupnost a cena

Doogee V Max Plus 5G je na českém a slovenském trhu dostupný za doporučenou maloobchodní cenu 13 990 Kč / 556 €.

O Doogee

Doogee je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost Doogee se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Komentář: Pokud likvidujete zásoby, nezapomeňte na protokol

V nedávném rozsudku se Nejvyšší správní soud zabýval otázkou daňové uznatelnosti
nákladů na likvidaci znehodnocených zásob v případě, kdy daňový subjekt nepořídil
o likvidaci protokol, byť to bylo podle zákona o daních z příjmů jeho povinností. Přesto
Nejvyšší správní soud nevyloučil, aby daňový subjekt prokázal likvidaci jinak. Jinými slovy, absence protokolu o likvidaci zásob ještě automaticky neznamená, že náklady na likvidaci budou daňově neuznatelné. Dále se tématu věnuje v komentáři advokát Jakub Šotník, partner poradenské kanceláře Rödl & Partner.

V tomto konkrétním případě si daňový subjekt primárně nárokoval výdaje na pořízení kartonových obalů, které měl použít k balení zboží – dveří před jejich prodejem. Správce daně však vyjádřil pochybnosti o pořízení kartonových obalů, protože zjistil, že daňový subjekt žádné dveře nenakupoval, neprodával a ani nevyráběl. Navíc dané zboží – dveře nevedl v přehledu majetku a závazků. Podle správce daně daňový subjekt rovněž neprokázal samotný záměr dveře prodávat. Pochybnosti správce daně o pořízení kartonových obalů určených k balení dveří proto i nadále přetrvávaly.

Daňový subjekt se snažil pochybnosti správce daně o pořízení kartonových obalů rozptýlit. Začal tvrdit, že kartonové obaly určené k balení dveří nemohl v konečném důsledku použít, protože byly poškozeny povětrnostními vlivy. Obaly proto musel zlikvidovat ve sběrném dvoře. Za tímto účelem předložil kopii příjmového pokladního dokladu, který uváděl předání 1 340 kg papírových lepenkových obalů na sběrně, přijatých bezplatně. Navíc navrhoval uskutečnit výslech zaměstnankyně sběrny, která obaly přijala.

Správce daně však zpochybnil také samotnou likvidaci kartonových obalů ve sběrně, protože daňový subjekt nepředložil žádné dokumenty dokládající zničení a likvidaci obalů, jako jsou soupis vyřazených zásob či likvidační protokol. Navíc správce daně zpochybnil, že by likvidaci kartonových obalů provedl sběrný dvůr zdarma na své náklady.

Pokud jde o výslech zaměstnankyně sběrny, ta potvrdila převzetí „nějakého papíru“ a vystavení pokladního dokladu, ale nemohla si přesně vzpomenout na detaily převzetí ani na stav materiálu, což oslabilo pozici daňového subjektu.

Daňový subjekt tak čelil značným důkazním obtížím, když bez likvidačního protokolu specifikujícího likvidované zásoby a okolnosti likvidace nebyl schopen s jistotou prokázat daňovou uznatelnost nákladů na likvidaci. V důsledku toho nebyl daňový subjekt schopen ani prokázat výdaje na pořízení samotných kartonových obalů, když neprokázal jejich použití při balení dveří a ani jejich tvrzenou likvidaci sběrným dvorem.

Zákon o daních z příjmů přitom jasně stanoví, že pro doložení likvidace musí daňový subjekt vytvořit likvidační protokol. Ten však daňový subjekt neměl. Přesto Nejvyšší správní soud nevyloučil možnost doložení likvidace jinak, například svědeckou výpovědí nebo záznamem v knize jízd. Ale ani tyto důkazní prostředky nebyl v tomto případě daňový subjekt schopen předložit.

Podle Nejvyššího správního soudu sice nedodání protokolu o likvidaci ještě neznamená automatické vyloučení daňové uznatelnosti nákladu za likvidaci, nicméně daňový subjekt musí být schopen poskytnout správci daně odpovídající doklady (likvidační protokol, předávací protokol) či jiné důkazní prostředky prokazující údaje uvedené v daňovém přiznání.

Autor: Jakub Šotník, advokát se specializací na daňové právo a partner poradenské kanceláře Rödl & Partner

Ženy v těžké situaci mohou získat stipendium na rekvalifikaci pro IT pozice

Ještě do 24. 7. se mohou ženy hlásit na Digitální akademie Czechitas a také o stipendia z Nadačního fondu této organizace. Na stipendia daruje jeden milion korun každý rok také společnost Pluxee, největší poskytovatel zaměstnaneckých benefitů v ČR, ve spolupráci s nadací Stop Hunger. Deset znevýhodněných žen tak může každý rok studovat IT akademie zcela zdarma a otevřít si dveře do světa IT a nových pracovních příležitostí.

Zájemkyně o Digitální akademii od Czechitas se mohou na podzimní tříměsíční kurzy hlásit do 24. července na webu www.czechitas.cz a do stejného data mohou žádat i o stipendia na webu: nadacnifondczechitas.cz.

Během absolvování Digitální akademie získají ženy znalosti z oblasti datové analýzy, testování nebo webového vývoje, které hned aplikují na vlastním projektu. V rámci akademie dostanou i kariérní poradenství, trénink soft-skills, propojení na partnerské firmy a šanci nahlédnout do jejich práce a firemní kultury.

Právě o kandidáty v oboru informačních technologií je v současné době na trhu práce velký zájem. Jedná se přitom o nadstandardně ohodnocený obor, kde lze většinu pracovních pozic vykonávat na dálku z domova. „Práce v IT ženám umožňuje nejen finanční stabilitu, ale i časovou flexibilitu, kdy pak mohou dobře skloubit volný čas s péčí o rodinu. Během rekvalifikačních kurzů od Czechitas získají vědomosti a zkušenosti, které mohou ihned uplatnit na pracovním trhu,“ říká Tereza Knířová, tisková mluvčí Pluxee. „Ženám kromě IT kurzu poskytneme i stravenkové karty, technické vybavení, mentoring a další pomoc, kterou aktuálně potřebují,“ doplňuje.

Pro koho je stipendium určené a jak ho získat?

Czechitas stipendium se zaměřuje na podporu znevýhodněných žen. Může se tedy jednat o matky samoživitelky, ženy z dětských domovů, ženy s handicapem či jinak znevýhodněné ženy, které na sobě chtějí pracovat. Potenciální zájemkyně by také měly mít zájem o IT a chuť se v tomto oboru dále realizovat. Pokud výše zmíněné splňují, mohou zažádat o stipendium přes Nadační fond Czechitas (www.nadacnifondczechitas.cz), kde následně projdou výběrovým řízením a v případě úspěchu je čeká několik měsíců vzdělávání a seberozvoje, které jim mohou změnit život.

O nové značce Pluxee

Od ledna 2024 se Sodexo Benefity v České republice přejmenovalo na Pluxee. Sodexo Benefity, přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, dostává nové jméno Pluxee proto, aby lépe pomohl firmám se změnami na pracovním trhu a s očekáváním jednotlivých zaměstnanců v oblasti well-beingu a pracovního naplnění a aby podpořil svou strategii růstu prostřednictvím vytvoření větší hodnoty pro všechny cílové skupiny. Přijetím nové identity se chce Sodexo Benefity výrazněji odlišit od konkurence na mimořádně dynamickém trhu.

Pluxee umožní svým klientům podporovat značku zaměstnavatele tím, že svým zaměstnancům nabídne inovativní a personalizovaná řešení, a to tváří v tvář velkým změnám na pracovním trhu. Cílem Pluxee je pomoci každému zaměstnanci užívat si více toho, na čem mu skutečně záleží.

Průzkum Mastercard: Už 4 z 10 zákazníků využívají při nakupování na internetu digitální peněženky. Vadí jim neustálé opisování čísla karty

Nakupování na internetu je pro české zákazníky běžnou součástí každodenního života. Z eshopů si zboží objednává 93 procent lidí, kteří v průměru uskuteční 2 až 3 nákupy měsíčně. Nejoblíbenější způsob platby je přitom karta, pomocí které nejčastěji nakupuje 65 procent zákazníků. Na vzestupu jsou hlavně digitální peněženky a moderní platební metody jako Click to Pay, které umožňují rychlou a bezpečnou platbu online bez zdlouhavého opisování údajů z platební karty. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu Mastercard.[1]

Lidé nakupují na internetu především kvůli pohodlí. Mohou snadno porovnávat ceny a najít nejnižší možnou cenu produktů. Dále si cení širšího výběru zboží a možnosti nakupovat kdykoli a odkudkoli, aniž by museli opustit svůj domov. Stejné pohodlí očekávají i od procesu platby. Vadí jim například, když musí hledat svou kartu v peněžence a pak ručně zadávat údaje do platební brány.

Prostřednictvím platební karty nejčastěji nakupuje 65 procent zákazníků. V posledních letech ale přibývá těch, kteří namísto přepisování čísla karty využívají nejrůznější digitální peněženky. V roce 2020 pomocí nich platilo 13 procent zákazníků, dnes už je to 41 procent. Od roku 2022 Mastercard v Česku nabízí inovativní platební metodu Click to Pay, která funguje na zařízeních všech výrobců a umožňuje nákup na pár kliknutí bez nutnosti zadávání hesel nebo ručního vkládání údajů z platební karty.

„Cílem společnosti Mastercard je poskytnout zákazníkům při placení na internetu stejný komfort, jako při nákupech v kamenných obchodech, kde stačí přiložit bezkontaktní platební kartu k terminálu. Tokenizaci, tedy nahrazování karet zejména v online prostředí jejich zabezpečenými digitálními otisky, jsme zavedli už před deseti lety a jde o trend, který se postupně stává ve světě i u nás standardem. Pro zákazníky totiž při nakupování na internetu přináší přesně to, co vyžadují: bezpečnost, rychlost a pohodlí,“ říká Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Proces tokenizace nahrazuje citlivá data platební karty jedinečným identifikátorem neboli tokenem. Tento proces zvyšuje bezpečnost plateb tím, že chrání skutečné údaje karty před zneužitím při online a bezkontaktních transakcích. Použití tokenu snižuje riziko podvodů a zlepšuje ochranu osobních údajů spotřebitelů.

Společnost Mastercard navíc nedávno zveřejnila svou vizi stoprocentní tokenizace online elektronického obchodu v Evropě do roku 2030. Tato vize je součástí globálního cíle zcela odstranit nutnost ručního zadávání údajů platební karty, což veškerý elektronický obchod učiní nejen bezpečnějším, ale také výrazně dostupnějším. V Česku se podíl plateb provedených tokenem za posledního dva a půl roku zdvojnásobil.

V posledních letech u nás také roste oblíbenost nakupování přímo z mobilních aplikací. Tento způsob využívají 4 z 10 zákazníků. Naopak stále méně lidí si objednává zboží na dobírku a když tuto možnost zvolí, platí kartou, ne hotovostí. Mezi hlavní důvody, proč lidé volí právě dobírku, patří nedůvěra v konkrétního obchodníka a možnost neplatit za zboží předem, ale až v momentu, kdy doopravdy přijde.

O společnosti Mastercard (NYSE: MA)

Mastercard je technologická společnost s celosvětovou působností v oboru zprostředkování plateb. Zajišťováním bezpečných, jednoduchých, chytrých a snadno dostupných platebních transakcí Mastercard podporuje a propojuje inkluzivní digitální ekonomiku prospěšnou všem, kdekoliv na světě. Inovace a řešení využívající zabezpečených dat a sítí, partnerství a energie společnosti Mastercard pomáhají jednotlivcům, finančním institucím, vládním orgánům i firmám naplňovat beze zbytku jejich potenciál. Se společností Mastercard je možné se spojit ve více než 210 zemích a oblastech. Mastercard vytváří udržitelný svět, v němž se všem nabízejí možnosti k nezaplacení. www.mastercard.com

Exit mobile version