Doogee uvádí Blade 10 Pro, nejtenčí odolný telefon na trhu

Tenký jako čepel, odolný jako skála. Cenově dostupná novinka z dílny Doogee nabízí extrémní odolnost podle nejvyšších standardů, zároveň se však svými rozměry a váhou neliší od konvenčních chytrých telefonů.

Společnost Doogee rozšířila svou nabídku o telefon Blade 10 Pro, jenž disponuje rozměry a váhou konvenčních smartphonů, a přitom splňuje nejvyšší standardy IP68, IP69K a MIL-STD-810H, které garantují odolnost vůči prachu, dlouhodobému ponoření, vysokotlakým proudům horké vody a pádům z běžné výšky na všechny strany, hrany a rohy.

Odolná zařízení certifikovaná na tyto standardy se zpravidla vyznačují určitou zavalitostí, ale v případě Blade 10 Pro se Doogee podařilo udržet tloušťku telefonu na pouhých 11 milimetrech a celkovou váhu na 240 gramech, což jsou parametry srovnatelné s běžnými telefony, zejména pokud si je uživatelé chrání externím krytem – netřeba dodávat, že Blade 10 Pro dodatečnou ochranu nepotřebuje.

Novinka je zamýšlena jako cenově dostupné zařízení pro uživatele, kteří ocení kombinaci odolnosti, tenkosti a lehkosti, přesto však nabízí několik nadstandardních parametrů. Ve stísněném prostoru obrněného těla se například našlo místo pro 5150mAh baterii, která v kombinaci s úsporným procesorem Unisoc T606 poskytne telefonu dostatečnou výdrž i pro vícedenní pobyty v exteriéru.

Pro pohodlí uživatele je Blade 10 Pro dále vybaven trojicí slotů a lze jej tak současně osadit dvojicí SIM karet a microSD kartou o kapacitě až 2 TB. Operační paměť má základní kapacitu 6 GB, kterou je rovněž možné rozšířit o virtuální RAM „vypůjčenou“ z úložiště, a to až do 10 GB. Samotné vnitřní úložiště pak nabídne standardní kapacitu 256 GB.

Přední straně telefonu vévodí velký 6,56“ HD displej s nenápadným výřezem pro 8Mpx selfie kameru pod horním okrajem, na zádech se pak nachází soustava hlavního fotoaparátu s 50Mpx hlavním snímačem, pomocnými objektivy a integrovanými AI funkcemi.

Co se týče konektivity, Blade 10 Plus podporuje 4G, Wi-Fi 5 a Bluetooth 5.0, samozřejmostí je také NFC nebo podpora všech hlavních světových navigačních systémů.

Technické parametry Doogee V Max Plus 5G

  • Rozměry a hmotnost: 172,7 x 80,0 x 11,0 mm; 240 g
  • Stupeň odolnosti: IP68 | IP69K | MIL-STD-810H
  • Operační systém: Android 14
  • Displej: 6,56“, 720 x 1 612, 90 Hz
  • Procesor: osmijádrový Unisoc T606, GPU Arm Mali-G57
  • RAM: 6 GB + 10 GB vRAM
  • Úložiště: 256 GB + možnost rozšíření až o 2TB microSD kartu
  • Zadní fotoaparát: 50 Mpx, f/1,8
  • Přední fotoaparát; 8 Mpx, f/2,2
  • Konektivita: 2x nano SIM + 1x nano SIM, 4G, Wi-Fi 5, Bluetooth 5.0, USB-C, NFC, FM, OTG
  • Navigace: GPS, Galileo, GLONASS, Beidou
  • Baterie a nabíjení: 5 150 mAh, 10 W
  • Další výbava: kompas, akcelerometr, světelný senzor, senzor přiblížení

Dostupnost a cena

Doogee Blade 10 Pro je na českém a slovenském trhu dostupný za doporučenou maloobchodní cenu 4 590 Kč / 180 €.

O Doogee

Doogee je přední světová značka specializující se na navrhování a výrobu inovativních odolných smartphonů a odolných tabletů, chytrých telefonů a chytrých tabletů. Díky silnému závazku, který si společnost stanovila směrem ke kvalitě, inovacím a spokojenosti zákazníků, neustále posouvá hranice technologií a poskytuje produkty celosvětově. Společnost Doogee se zaměřuje na spokojenost zákazníků a špičkové technologie a jejím cílem je umožnit svým uživatelům neohroženě objevovat svět.

Pro více informací navštivte naše webové stránky nebo nás sledujte na Facebooku a Instagramu.

Analýza: DDoS útoky na české firmy rostou. Dlouhodobě jim kraluje Rusko

Počty DDoS útoků na české firmy i jejich celková intenzita v červnu mírně vzrostly. Trendem je využívání stále kvalitnějších a efektivnějších útoků, které se zaměřují zejména na aplikace a často útočí ze serverů v datových centrech. V poslední době se také stále více zneužívají i DNS servery. Nejvíce útoků již od července loňského roku míří z Ruska, které již třetí měsíc v řadě kralovalo také z pohledu intenzity útoků. Do čela se ale nově dostávají i další země bývalého Sovětského svazu. Vyplývá to z pravidelné měsíční analýzy statistik provozu služeb FlowGuard české společnosti ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku.

„Dlouhodobý trend přesunu od plošných hrubých útoků k větší efektivitě je evidentní. Kvalitnější a intenzivnější útoky, které dokáží napáchat stejně vysoké, nebo dokonce i větší škody, se samozřejmě i hůře odhalují. V posledních měsících se pak útočníci stále více soustředí na DNS servery. Ty jsou přitom klíčové pro správné fungování internetu v podobě, ve které jej známe,“ říká Jaroslav Cihelka, expert na kybernetickou bezpečnost a spolumajitel společnosti ComSource.

„V červnových datech nás zaujalo i to, že v některých ohledech jsou i po desítkách let země bývalého Sovětského svazu stále provázány. Na prvních příčkách zdroje útoků jsou pohrobky telekomunikačních firem působících nyní samostatně na více trzích, například v Rusku a Kazachstánu. Jejich infrastruktura má evidentně společné rysy, což útočníkům usnadňuje práci, zejména v případě plošného napadání,“ doplňuje Jaroslav Cihelka ze společnosti ComSource.

Stále oblíbenější útoky přímo na aplikační vrstvě umožňují útočníkům efektivně zvýšit dopad útoků a servery provozující služby jednodušeji zahltit i menší intenzitou síťového provozu. V kombinaci se zranitelností méně obvyklých internetových protokolů a nárůstem intenzity jednotlivých útoků to ukazuje na nutnost zabezpečení nových míst v rámci firemní IT infrastruktury. Z dat posledních měsíců vyplývá, že někteří telekomunikační operátoři a poskytovatelé připojení jsou si toho vědomi a investují do většího zabezpečení svých sítí. Ty pak nejsou útočníky tolik zneužívány.

Podle přehledu DDoS útoků zachycených službami FlowGuard společnosti ComSource přesáhl v červnu počet zemí, ze kterých na firmy a instituce v České republice útoky mířily, hodnotu 200. Nejvíce útoků z pohledu počtu i intenzity bylo z Evropy. Z pohledu zemí je již dlouhodobě největší počet útoků z Ruska, které je již tři měsíce za sebou také na první příčce intenzity útoků. Celkový objem odfiltrovaného škodlivého provozu v červnu v porovnání s předchozím měsícem mírně narostl.

O FlowGuard

Detekční zařízení FlowGuard vzniklo v laboratořích společnosti ComSource. Funguje na principu rozpoznání potenciální hrozby již v toku dat mířících na síť a jeho vyčištění od nežádoucího provozu. Organizacím pomáhá detekovat všechny druhy DDoS útoků. Blokuje data z podezřelých zdrojů, a přitom nezasahuje do běžného provozu jejich sítě. Díky strojovému učení FlowGuard neustále zvyšuje svou efektivitu a naddimenzovaná kapacita čistícího centra zaručuje spolehlivost v každé situaci.

O společnosti ComSource

Společnost ComSource se v oblasti kybernetické bezpečnosti a síťové infrastruktury pohybuje od roku 2010, od roku 2023 se soustředí i na oblast datové analytiky. Poskytuje vysoce profesionální služby a dodává ta nejlepší infrastrukturní a bezpečnostní řešení on-premise, v cloudu nebo v hybridních prostředích. Díky vlastní laboratoři ComSource vyvinul a dále rozvíjí i vlastní řešení a služby. Nejvýraznější z nich je systém FlowGuard chránící před DDoS útoky. ComSource má CSIRT tým, je aktivním členem AFCEA a projektu FENIX. Společnost má své pobočky v Praze, Brně, Písku a v Bratislavě.

Za oponou UEFA EURO 2024: 200 IT expertů pro 13 milionů fanoušků

Klíčové IT služby a aplikace úspěšně dodala společnost Atos

Společnost Atos jako oficiální IT partner Federace evropských fotbalových svazů (UEFA) pomohla s úspěšnou organizací šampionátu UEFA EURO 2024, který se konal od 14. června do 14. července 2024 v Německu. Firma dodala nejen klíčové IT služby a aplikace. V terénu a IT centrále se 200 expertů Atos nepřetržitě staralo, aby si zážitek z jednoho z nejproslulejších fotbalových turnajů mohlo užít nejen 13 000 000 návštěvníků stadionů a fanouškovských zón, ale také další stovky milionů fanoušků u televizorů, počítačů a chytrých telefonů po celém světě.

„Jsme nadšeni, že se nám podařilo překonat očekávání UEFA a poskytnout bezchybné služby. Využili jsme přitom našich jedinečných zkušeností a poskytli tolika fotbalových fanoušků po celém světě nezapomenutelný zážitek z turnaje,“ řekl Patrick Adiba, generální ředitel divize Major Events společnosti Atos.

Při organizaci šampionátu společnost Atos podpořila UEFA v klíčových IT řešeních. Mezi ně patřil systém řízení akcí, správa akreditace nebo řešení pro řízení zápasů. Teda taková, která vyžadují nejvyšší úroveň spolehlivosti, efektivity a bezpečnosti.

Řada nástrojů a funkcí měla na šampionátu EURO 2024 světovou premiéru. Klíčovou premiérou byla tzv. Platforma fotbalových služeb. Ta poskytovala všem zúčastněným stranám data a statistiky, včetně výsledků, sestav, živých přenosů zápasů, stavu hráčů a jejich pořadí. Experti z týmu Atos se podíleli na fungování mobilní aplikace a webových stránek, které zvýšily zapojení fanoušků třeba prostřednictvím herní aplikace UEFA.

Celý tým Atos hrál zásadní roli při zajišťování provozu a bezpečnosti služeb poskytovaných UEFA a fanouškům. Rozhodujícím způsobem přispěl k bezproblémovému průběhu a celosvětovému úspěchu poháru EURO 2024. V sestavě společnosti Atos byli IT manažeři a koordinátoři aplikací pro jednotlivá místa zápasů. Nechyběli specialisté podpory přítomní na všech deseti stadionech. Soupisku doplňovalo 85 techniků, kteří pracovali v Mezinárodním vysílacím centru a IT centrále UEFA v německém Lipsku a na dalších místech od švýcarského Nyonu přes španělský Madridu, Barcelonu či Tenerife až po lokace ve Francii, Rumunsku, Polsku nebo Egyptě.

„Jsme potěšeni, že se nám podařilo úspěšně realizovat UEFA EURO 2024 s podporou našeho oficiálního IT partnera, společnosti Atos. Se společností Atos na palubě máme pocit, že dosahujeme technologické dokonalosti, která je nezbytná pro zpřístupnění našich soutěží milionům fotbalových fanoušků po celém světě,“ prohlásil Hosni Ajala, šéf ICT organizace UEFA.

Podpora společnosti Atos pro šampionát UEFA EURO 2024 v kostce:

Fyzická podpora:

  • 200 podporovaných aplikací
  • Přes 200 zaměstnanců Atosu (120 v terénu a 85 vzdálených techniků na pracovištích Atosu)
  • 11 lokalit, včetně 10 stadionů
  • 1 480 notebooků, 1 500 mobilních telefonů, 335 tabletů, 80 videokonferenčních systémů, 1 500 zařízení pro kontrolu přístupu, 975 televizorů.
  • 13 milionů návštěvníků na stadionech a ve fanouškovských zónách
  • 130 000 žádostí o akreditaci

Digitální podpora:

  • 1,3 miliardy e-mailových a push oznámení v aplikaci
  • 451 milionů návštěv webu a aplikací od začátku soutěže
  • 4,18 milionu nových registrací v aplikaci
  • 47,2 milionu účtů v CRM databázi
  • 0 dopadů na šampionát z důvodů kybernetických incidentů

Během soutěže se Atos mohl spolehnout na svého dlouholetého a důvěryhodného cloudového partnera AWS. Na své špičkové cloudové platformě poskytl veškerá řešení potřebná ke škálování kritické infrastruktury v souladu s poptávkou uživatelů, k zajištění dostupnosti služeb a distribuci dat v reálném čase všem zúčastněným stranám. Společnosti Atos tím pomohl posunout šampionát EURO 2024 na novou úroveň.

V rámci osmiletého partnerství s UEFA, které se datuje od roku 2022, bude společnost Atos nadále fotbalovou federaci podporovat v každodenní správě a zdokonalování jejích globálních systémů a aplikací. Zároveň se bude UEFA pomáhat s organizaci dalších akcích, jako bude například Liga národů 2025.

Atos je celosvětovým IT partnerem olympijských a paralympijských her a v současné době pracuje na přípravě olympiády v Paříži 2024.

Atos je jedinou mezinárodní společností poskytující IT služby svým partnerům a zákazníkům prostřednictvím specializované interní divize pro sport a významné události.

Další informace o řešeních společnosti Atos pro sportovní akce a významné události naleznete na jejích internetových stránkách.

O společnosti Atos

Atos je globálním lídrem v digitální transformaci se 107 000 zaměstnanci a s ročním obratem ve výši více než 11 miliard EUR. Skupina, která je evropskou jedničkou v oblasti kybernetické bezpečnosti, poskytování cloudových služeb a výpočetní techniky s vysokým výkonem, poskytuje end-to-end řešení na míru pro všechna průmyslová odvětví v 69 zemích. Společnost Atos, průkopník v oblasti dekarbonizačních služeb a produktů, se zavázala poskytovat svým zákazníkům bezpečná a dekarbonizovaná digitální řešení. Atos je SE (Societas Europaea), kótovaná na Euronext Paris.

Cílem společnosti Atos je napomáhat ve vytváření budoucnosti informačních technologií. Svými odbornými znalostmi a službami podporuje rozvoj vědomostí, vzdělávání a výzkumu multikulturním přístupem a přispívá k rozvoji vědeckotechnické excelence. Atos na celém světě umožňuje svým zákazníkům a zaměstnancům, jakož i členům společností, aby žili, pracovali a rozvíjeli se udržitelně v bezpečném informačním prostoru

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition v GeForce NOW a nová odměna pro hráče World of Warships

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition je nově možné hrát prostřednictvím GeForce NOW v cloudu díky rozšíření knihovny podporovaných titulů o 9 her. Klasické RPG si mohou hráči užít napříč zařízeními od PC, přes Chromebook až po Mac, aniž by se museli starat o hardwarovou náročnost, instalaci hry nebo dobu jejího stahování.

Navíc se vrací nová odměna: Členové GeForce NOW, kteří se do 30. července zúčastní výzvy od Wargamingu ve World of Warships, mohou každý den získat jednodenní kód na GeForce NOW Priority.

Stále běží také GeForce NOW Summer Sale s 50% slevou na členství Priority a Ultimate.

Seznam všech novinek v knihovně GeForce NOW:

  • Cataclismo (novinka, Steam, 22.7.)
  • CONSCRIPT (novinka, Steam, 23. 7.)
  • F1 Manager 2024 (novinka, Steam, 23. 7.)
  • EARTH DEFENSE FORCE 6 (novinka, Steam, 25. 7.)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim (Steam)
  • The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition (Steam, Epic Games Store a Xbox, dostupné i na PC Game Pass)
  • Gang Beasts (Steam a Xbox, dostupné i na PC Game Pass)
  • Kingdoms and Castles (Steam)
  • The Settlers: New Allies (Steam)

Celý blog: https://blogs.nvidia.com/blog/geforce-now-thursday-elder-scrolls-skyrim/

Wi-Fi, Bluetooth nebo chytrý reproduktor: Který z nich je pro vaše potřeby ten pravý?

Ve všech případech se jedná o bezdrátové reproduktory. To znamená, že je ke zdroji hudby není potřeba připojovat kabelem. V čem tedy spočívá rozdíl mezi Wi-Fi, Bluetooth a chytrým reproduktorem? Wi-Fi a chytré reproduktory počítají primárně s připojením k internetu přes domácí internetový router a streamováním hudby přímo z některé z oblíbených hudebních služeb (například Spotify nebo Apple Music). Pomocí Wi-Fi je možné s routerem propojit prakticky neomezený počet reproduktorů současně. Bluetooth reproduktor je aktivně spárován vždy s jedním konkrétním zařízením a přehrává hudbu z něj, jako v případě telefonu a bezdrátových sluchátek.

Bluetooth tedy propojuje aktivně vždy dvě konkrétní zařízení. Pokud jsou zařízení ve vzájemném dosahu, jedním kliknutím lze aktivovat velmi jednoduše jejich propojení, které zůstává aktivní, dokud ho uživatel nepřeruší. Některá zařízení využívají vícebodové Bluetooth rozhraní a díky tomu lze jejich propojení snadno přepínat. Konkrétně to znamená, že v případě Bluetooth lze hudbu z telefonu bezdrátově v jednu chvíli posílat do jednoho ze spárovaných reproduktorů.

Wi-Fi reproduktor, Bluetooth reproduktor a chytrý reproduktor

Konkrétní názvosloví nebývá vždy jednotné či zcela jednoznačné. Existují reproduktory, které nabízí reprodukci jen pomocí Wi-Fi nebo naopak Bluetooth. Pak tu jsou další, často označované jako „chytré“, které umí používat a kombinovat obě formy bezdrátové technologie a navíc by měly podporovat některý ze standardů umožňujících bezdrátový rozvod hudby po domě – typickým příkladem takového řešení je současné přehrávání stejného hudebního podkresu ve více místnostech s možností centrálního ovládání pomocí aplikace. Chytrý reproduktor může zpravidla streamovat (stahovat pomocí Wi-Fi a současně přehrávat) hudbu přímo z internetu a telefon slouží de facto jen jako dálkový ovladač obsahu a hlasitosti. Mimo dosah Wi-Fi nabízí zároveň Bluetooth konektivitu pro přehrávání hudby z telefonu nebo tabletu. Pro případ poslechu mimo dosah elektrické zásuvky musí být ale vybaven vestavěnou baterií.

Čistě Bluetooth reproduktory jsou zase většinou malé a snadno přenosné, takže je lze vzít kamkoli s sebou. Pro účely poslechu venku mají některé z nich vysokou odolnost. Ukázkovým příkladem jsou v tomto ohledu přenosné Bluetooth reproduktory Bose SoundLink Flex a Bose SoundLink Max, které splňují specifikaci IP67 a neublíží jim ani působení jemného plážového písku nebo úplné ponoření do vody – když do ní spadnou, vyplavou dokonce zpátky na hladinu. Kromě toho jsou vybaveny dobíjecí baterií s dlouhou výdrží – například SoundLink Max dokáže přehrávat hudbu hlasitě až 20 hodin a je vybaven i stereo AUX vstupem 3,5 mm pro připojení jakéhokoli audio zdroje, kterým může být i DJ pult.

Bluetooth reproduktor Bose SoundLink Max

Výhody a nevýhody obou řešení

Pokud si nejste jisti, zda zvolit Wi-Fi, Bluetooth nebo chytrý reproduktor, posuďte následující vlastnosti:

Dosah: Wi-Fi má větší dosah, obvykle až přibližně 30 metrů. Podle místních možností lze tak například streamovat hudbu ze Spotify přes Wi-Fi router v obývacím pokoji pomocí reproduktoru umístěného až na zahradě nebo v jakékoli místnosti v domě. Dosah Bluetooth je naproti tomu zpravidla jen asi 9 metrů. Pokud se zdrojový telefon vzdálí mimo dosah, je hudba v reproduktoru přerušena. V obou případech bezdrátového přenosu mohou dosah signálu snižovat stěny nebo jiné překážky.

Konektivita: K jedné Wi-Fi síti lze připojit současně více zařízení (v našem případě reproduktorů). S využitím kompatibilních chytrých reproduktorů lze snadno vytvořit komplexní zvukový systém hrající po celém bytě nebo domě. Technologie Bluetooth umožňuje naproti tomu přehrávat hudbu z jednoho zdroje (typicky telefonu, tabletu nebo počítače) prostřednictvím jednoho reproduktoru s tím, že je možné mezi reproduktory přepínat. Bluetooth reproduktor zajistí na druhou stranu poslech z telefonu kdekoli mimo dosah jakékoli Wi-Fi sítě.

Poměr cena/výkon: Bluetooth reproduktory jsou obecně řečeno levnější než Wi-Fi nebo chytré reproduktory. V oblasti audio zařízení je nicméně velký cenový rozptyl a kvalita reprodukce a další vlastnosti, jako například odolnosti či kvalita provedení jsou vykoupeny vyšší pořizovací cenou. Například zmíněná značka Bose nabízí širokou škálu Bluetooth i chytrých reproduktorů a jejich legendární zvuk je známý vynikajícím vyplněním prostoru místnosti a také poměrem velikosti reproduktoru a kvality reprodukce včetně basů.

A vítězem je…

Pokud budete poslouchat hudbu převážně doma a nechcete být závislí na dosahu Bluetooth mezi reproduktorem a telefonem, je pro vás vhodný Wi-Fi, nebo lépe chytrý reproduktor, jako například Bose Portable Smart Speaker, který umí přímo streamovat hudbu z internetu i vytvořit s dalšími reproduktory komplexní domácí bezdrátový rozvod. V případě, že si ho budete chtít vzít mimo domov, elektrickou zásuvku a dosah Wi-Fi, můžete přehrávat hudbu z telefonu přes Bluetoooth a využít vestavěnou baterii. Jestli ale budete chtít mít prostředek k hlasité hudbě v podstatě pořád s sebou a zároveň vám bude sloužit pro poslech vždy v jedné místnosti, pak je pro vás jako dělaný některý z odolných přenosných Bluetooth reproduktorů, jako Bose SoundLink Flex nebo SoundLink Max.

Chytrý reproduktor s baterií Bose Portable Smart Speaker

O společnosti Bose:

Společnost Bose založil v roce 1964 profesor elektrotechniky na Massachusetts Institute of Technology, pan Amar G. Bose. Již první audiosystém Bose přinesl revoluční způsob řešení a revoluci v zážitku reprodukované hudby. Až do dnešní doby je společnost řízena jejími původními principy, kterými jsou investice do dlouhodobého výzkumu s cílem vývoje nových technologických řešení, které přinesou reálný přínos zákazníkům. Kromě audiotechniky vyvíjí a vyrábí Bose také zařízení pro několik dalších průmyslových odvětví. S produkty a patentovanými technologiemi Bose se setkáváme v domácnosti, autě, na cestách i na veřejných prostranstvích.

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys CS je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Elac, Rotel, SPL Audio, Unitra, BEC Akustik, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

HTC VIVE Polygon Streaming přináší snadnou integraci interaktivních 3D modelů v pracovním procesu i jejich online sdílení

VIVE Polygon Streaming přináší revoluční řešení pro streamování 3D obsahu, které dramaticky snižuje nároky na hardware a umožňuje plynulé zobrazení komplexních modelů na jakémkoli zařízení.

Společnost HTC VIVE dnes oznámila uvedení nové samostatné služby Polygon Streaming, která umožňuje snadnou integraci vysoce kvalitních interaktivních 3D modelů do profesionálních ekosystémů, prodejních kanálů i zábavních platforem. Technologie, původně vyvinutá pro VIVERSE, je nyní poprvé dostupná i mimo tuto platformu. Využít ji tak lze prakticky s jakýmkoli hardware i v rámce proprietárních aplikací třetích stran.

Špičkové zobrazení a úspora výkonu i dat

Polygon Streaming kombinuje serverové zpracování s vykreslováním na straně klienta, což výrazně snižuje nároky na šířku pásma a výpočetní výkon. Služba streamuje skutečná 3D data modelu, přenášející pouze nezbytné polygonové údaje pro části 3D modelu, které uživatel právě sleduje, a to v úrovni detailů odpovídající vzdálenosti od objektu. Vnímaná kvalita zobrazení a detailu tak může být výrazně vyšší i bez růstu nároků na přenosové rychlosti.

Tento přístup bez ohledu na cílové zařízení zajišťuje bezproblémový přístup k nejmodernější imerzivní grafice a interaktivitě pro všechny uživatele. Díky univerzalitě řešení nezáleží, zda používají chytré telefony, tablety, notebooky a PC, nebo XR headsety.

„Vývoj 3D modelů nikdy nebyl jednodušší, ale jejich sdílení s ostatními zůstávalo překážkou. Polygon Streaming otevírá nové možnosti pro všechny, transformuje jakékoli zařízení tak, aby lidé mohli využívat vše od interaktivních produktových prezentací až po spolupráci a imerzivní virtuální prostředí,“ řekl Joseph Lin, generální ředitel VIVERSE.

Technologie pro profesionály i hry a zábavu

Polygon Streaming je ideální pro jakékoli odvětví využívající 3D modely, včetně médií a zábavy, strojírenství, průmyslového designu, architektonické vizualizace, vývoje her a e-commerce. Technologie umožňuje sdílet 3D modely s lidmi, kteří nemají přístup k pokročilému hardwaru a softwaru, což je klíčové zejména při vzdáleném hodnocení obsahu klienty a zákazníky.

Testování* Polygon Streaming ukázalo působivé výsledky:

  • Až 8násobné snížení doby načítání
  • Až 2násobné zvýšení průměrného FPS
  • Až 81% snížení celkové velikosti projektu

Polygon Streaming je nyní k dispozici v rané verzi s flexibilními cenovými možnostmi začínajícími na 99 USD. Technologie je již integrována do platformy VIVERSE for Business pro vzdálenou prostorovou spolupráci skrze VR i 2D rozhraní.

Pro více informací a registraci navštivte www.viverse.com/polygon-streaming.

O společnosti HTC VIVE

HTC Vive je první komplexní systém virtuální reality vyvinutý ve spolupráci firem HTC a Valve, který je od základu designován pro virtuální realitu v pokojovém měřítku (room-scale VR). Umožnil tak rozvoj VR technologie do podoby, v jaké ji známe dnes. Nové modely HTC VIVE Pro 2, VIVE Focus 3 a VIVE Flow, které na průkopnický headset navazují tak uživatele pohltí vizuálně, fyzicky i emocionálně, ať už se jedná o náročné hráče či profesionály.

Více informací na www.htcvive.com.

Další informace naleznete na adrese www.divrlabs.com.

Nothing získalo prestižní ocenění Red Dot Awards 2024 a iF Design Awards za svůj ikonický design u svých produktů

Technologická společnost Nothing se sídlem v Londýně dosáhla významného úspěchu, a to ocenění od dvou renomovaných komisí zabývajících se designem: Red Dot Award 2024 a iF Design Award. Získání těchto prestižních ocenění je významným úspěchem a potvrzuje vedoucí postavení společnosti Nothing v oblasti produktového designu a inovací.

Red Dot Award je jednou z nejuznávanějších komisí pro design na světě, do které se hlásí jen špičkové společnosti a designéři z více než 50 zemí. V letošním roce byla již podruhé udělena cena právě společnosti Nothing, přičemž uznání získala jak vlajková loď Phone (2), tak i Phone (2a) nebo sluchátka Ear (a)

Poprvé také byly oceněny produkty dceřiné značky CMF by Nothing a to: Buds, Buds Pro, Watch Pro, Power 65W GaN a Neckband Pro.

Rok 2024 je prvním rokem, kdy Nothing i CMF by Nothing navrhly svá nejnovější zařízení na ocenění organizace iF Design, která je zároveň jednou z nejprestižnějších světových cen za design. Již od roku 1954 je značka iF pro spotřebitele a designerskou komunitu spolehlivou známkou skvělého designu. V letošním roce mezinárodní odborníci na design hodnotili a ocenili zařízení Phone (2) a Ear (2) certifikátem iF. Stejné uznání udělila organizace také produktové řadě CMF by Nothing a to konkrétně: Buds Pro, Watch Pro, Power 65W GaN, Neckband Pro a Buds.

Adam Bates, Design Director ve společnosti Nothing, se podělil o svůj pohled na design hardwaru, který odráží inovativní filozofii společnosti: „Ve společnosti Nothing přistupujeme k produktům s novým pohledem, zaměřujeme se na konstrukční řešení, jedinečné zážitky a respektujeme kreativitu. Cílem tohoto přístupu je vrátit do designu chytrých telefonů i audio produktů překvapení a zábavu a čelit tak trendu uniformity v tomto odvětví”. 

Akis Evangelidis, Co-Founder of Nothing dodal: „Minulý rok jsme uvedli naší dceřinou značku CMF by Nothing. Cílem CMF je přiblížit silné stránky značky Nothing v oblasti designu a uživatelského zážitku více lidem. Většina společností projevují péči a lásku pouze svým vlajkovým zařízením, zatímco my chceme vytvářet produkty, na které jsme hrdí ve všech cenových kategoriích. Přijetí na trhu těchto produktů je neuvěřitelné a uznání od tak prestižních oceněné nás utvrzuje v tom, že jsme na správné cestě. Již teď se nemůžeme dočkat všeho, co nás čeká dále!

Základem poslání společnosti Nothing je kreativita, inovace a design. Díky ocenění Red Dot a iF Design je Nothing odhodlanější než kdykoli předtím posouvat hranice a vytvářet intuitivní, bezchybně propojené produkty, které zlepšují životy milionům lidí.

O společnosti Nothing

Společnost Nothing, která byla založena v roce 2020 je tu proto, aby se technologie staly opět zábavou. Její první telefon Phone (1) získal prestižní ocenění časopisu Time za nejlepší vynálezy v oblasti inovativního designu chytrých telefonů. Díky špičkovému designu a inovacím uživatelského rozhraní vytváří tato londýnský společnost alternativní ekosystém technologických produktů pro mladé a kreativní lidi.

V roce 2023 společnost na trh uvedla pokročilá sluchátka Ear (2) a velmi očekávaný telefon Phone (2), který se setkal s širokým ohlasem komunity, médií i nadšenců do designu a přispěl k dosažení dvou miliónů dodaných kusů napříč celou produktovou řadou za necelé tři roky působení společnosti. Taktéž Phone (2) znamenal pro společnost vstup na trh v USA. V roce 2023 společnost Nothing uvedla i svou dceřinou značku CMF by Nothing, která se zaměřuje na zpřístupnění úžasného a nadčasového designu všem. V březnu 2024 společnost představila svůj třetí telefon Phone (2a). Výkonné a jedinečné zařízení, které poskytuje optimální každodenní zážitek s perfektním mixem parametrů a atraktivní ceny. Později také Nothing vylepšil své telefony a sluchátka integrací ChatGPT.

Všechny produkty Nothing jsou vyvíjeny v úzké spolupráci s rozsáhlou komunitou, která zahrnuje více než 8 000 soukromých investorů, a jsou vytvářeny s ohledem na udržitelnost.

Wienerberger s.r.o. zveřejňuje hospodářský výsledek za rok 2023

Obrat společnosti Wienerberger s.r.o. klesl meziročně o 26 % na 3,6 miliardy korun. Výsledek hospodaření před zdaněním klesl meziročně na 428 milionů korun. Za poklesem výsledků společnosti stojí ochlazení na trhu stavebnictví, které souviselo především s nepříznivou ekonomickou situací na českém trhu, výrazně zvyšující se provozní náklady a investice zaměřené na inovace a odpovědné podnikání. Přesto se společnosti Wienerberger podařilo úspěšně udržet pozici i ve srovnání s rokem 2022, který byl doprovázený enormní poptávkou, a to především díky přísnému řízení provozních nákladů a efektivním opatřením.

Stabilní hospodářský výsledek i v době, která pro stavební trh byla synonymem útlumu, je odrazem proaktivního a efektivního řízení nákladů. „Cílem společnosti Wienerberger je i nadále pokračovat v nákladové disciplíně, strategickém a dlouhodobém nákupu energií, ale také v udržitelných aktivitách a investicích zaměřených na inovace, které jsou pro strategii naší společnosti prioritou, a ve které vidíme v budoucnu potenciál pro zefektivňování provozů a úsporu nákladů,” říká generální ředitel a jednatel společnosti Wienerberger s.r.o. Kamil Jeřábek.

Rok 2023 byl téměř celý poznamenaný prudkým zastavením stavebního boomu z let předešlých. Důsledkem byl propad poptávky po stavebních materiálech. Ekonomická situace v Česku nenahrávala soukromým investorům a ti se rozhodli vyčkat na lepší podmínky financování.

V souvislosti se sníženou poptávkou společnost rozhodla o prodloužení běžných technologických odstávek výrobních závodů Wienerberger v zimních měsících. Bohužel, v důsledku snížení výroby, byla společnost nucena propustit některé zaměstnance. „Jednalo se o velmi obtížná rozhodnutí, která byla provedena s hlubokým ohledem na všechny zaměstnance. Zaměstnanci zůstávají pro naši firmu stále největší prioritou,” říká Kamil Jeřábek. Díky těmto krokům se společnosti Wienerberger podařilo zajistit dlouhodobou udržitelnost a konkurenceschopnost firmy.

Wienerberger považuje investice za nástroj vedoucí k budoucímu rozvoji, proto technologické odstávky přes meziroční pokles hospodářského výsledku naplno využil k modernizaci, zefektivňování a automatizaci výrobních procesů, které povedou k zajištění maximální kvality dodávaných výrobků.

Společnost si je vědoma své společenské odpovědnosti a v rámci politiky dlouhodobé udržitelnosti během roku 2023 investovala do aktivit spojených s udržitelným a odpovědným podnikáním. „I nadále budeme usilovat o zodpovědný přístup k přírodě a dekarbonizaci výrobního procesu. Celý koncern Wienerbergeru věří, že investice jsou nutnou a jedinou cestou, jak realizovat transformaci podnikání v kontextu „zelené dohody“ a zajistit budoucím generacím zdravé a k přírodě šetrné produkty podporující udržitelné bydlení,” říká generální ředitel a jednatel společnosti Wienerberger Kamil Jeřábek.

Po období enormního růstu poptávky a následného ochlazení se trh vrací ke stabilnějšímu tempu výstavby srovnatelnému s výkonem let 2020 – 2021. „Jsme přesvědčeni, že rok 2024 je pro stavebnictví obdobím očekávání a pozvolného růstu. Za oživením trhu stojí jednoznačně vývoj výše úrokových sazeb, které začínají pozvolným tempem klesat. To jsou první pozitivní signály pro vyčkávající investory,” říká Kamil Jeřábek.

I nadále společnost Wienerberger dodržuje strategii stát se lídrem v oblasti inovativních systémových řešení. Prioritou pro rok 2024 je tak integrace aktivit se společností Pipelife Czech s cílem dodávat na trh komplexní portfolio pro výstavbu. Spojením aktivit v oblastech potrubních a stavebních systémů bude na trh dodávat inovativní a ekologicky šetrná řešení pro novostavby, rekonstrukce a infrastrukturní projekty.

Společnost Wienerberger s. r. o., je největším výrobcem pálených cihel a střešních tašek v České republice. Její portfolio na trhu v ČR nyní zahrnuje zdicí systém Porotherm, pálenou střešní krytinu a doplňky střech Tondach, obkladové a lícové cihly Terca, keramickou dlažbu Penter, betonové produkty Semmelrock a dodavatel potrubních systému Pipelife. Wienerberger s. r. o., je součástí nadnárodního koncernu Wienerberger Group, který představuje největšího světového výrobce cihel a současně lídra v produkci pálených střešních krytin v Evropě. Více informací na www.wienerberger.cz.

 

LIDL ZAČNE POSÍLAT LETÁKY PŘES APLIKACI WHATSAPP

Společnost Lidl se od 25. července 2024 připojuje k digitální revoluci a začíná zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlný, ale i ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězec tak odpovídá na rostoucí oblibu digitálních médií a zároveň šetří přírodní zdroje. Digitální letáky nabídnou přehledné informace a budou šetrné k životnímu prostředí.

Každou neděli zašleme našim zákazníkům, kteří se přihlásili k našemu WhatsApp kanálu, nový digitální leták s nabídkami na následující týden. Jako poděkování za přihlášení bude mít zákazník možnost využít exkluzivní 5% kupón na jeden nákup. Ten obdrží noví odběratelé přímo do aplikace Lidl Plus. Tento kupón bude platný pouze jednou a jeho cílem bude motivovat zákazníky k využívání našich digitálních služeb.

„Tento krok nám umožní efektivněji komunikovat s našimi zákazníky a současně přispět k udržitelnosti, což je pro nás prioritou. S nadšením očekáváme, že naši zákazníci tuto novinku uvítají a pomohou nám tak chránit životní prostředí,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

AI s pomocí NVIDIA RTX umožnuje efektivní tvorbu napříč nástroji Adobe

Aplikace ze sady Adobe Creative Cloud dokáží v řadě případu využít možností GPU NVIDIA RTX k usnadnění a zefektivnění pracovních postupů při práci s fotografiemi, videem i 2D a 3D grafikou.

Generativní funkce AI: Adobe Firefly poháněný GPU NVIDIA RTX nabízí ve Photoshopu nástroje vyžívající AI. Jsou mezi nimi Generative Fill pro přidání nebo odstranění prvků nebo Generative Expand umožňující rozšířit obrázek na požadovaný poměr stran.

Vektorová a barevná grafika: Adobe Illustrator integruje AI funkce pro převod textu na vektorovou grafiku a přebarvení. Grafikům pomůžouí při vytváření škálovatelné vektorové grafiky a vlastních barevných motivů.

Úprava a střih videa: Adobe Premiere Pro využívá umělou inteligenci s akcelerací RTX pro funkce, jako je Enhance Speech and Auto Reframe, které zlepšují kvalitu zvuku a inteligentně upravují obsah videa.

Vizuální efekty a 3D modelování: Adobe After Effects a Substance 3D Collection využívají AI pro izolaci objektů, vytváření fotorealistického 3D obsahu a generování pozadí.

Nástroje pro úpravu fotografií: Funkce Adobe Lightroom s podporou AI, jako jsou Raw Details a Super Resolution, navýší rozlišení a vylepší detaily pro potřeby velkoformátových tisků nebo zobrazení ve vysokém rozlišení.

Detaily nabízí blog AI Decoded: https://blogs.nvidia.com/blog/ai-decoded-adobe-firefly-creative-cloud-rtx

Exit mobile version