Společnost Epson mění definici sublimačního tisku a uvádí na trh tiskárny SureColor F9500 a SC-F9500H 

Globální technologická společnost Epson rozšiřuje svou úspěšnou řadu nejprodávanějších 64palcových sublimačních tiskáren pro Evropu o dvě nové sublimační tiskárny. Inovativní modely SureColor F9500 a SC-F9500H nahradí modely SureColor F9400 a SC-F9400H a nabídnou výrazné zlepšení produktivity, praktičnosti a kvality obrazu.

Inovativní design a vyšší produktivita

Tiskárny SureColor F9500 a SC-F9500H nabízejí kompaktní design, který šetří místo. Ve srovnání s předchozími modely se jejich výška snížila o více než 300 mm. Tento elegantní design s nízkým profilem umožňuje instalaci v prostoru s omezenou výškou a poskytuje další pracovní prostor s plochou horní částí ideální pro umístění notebooku.

Velký 4,3palcový dotykový displej s funkcí naklápění zobrazuje aktuální stav tiskárny včetně množství inkoustu a nastavení médií, a uživatelé tak mají všechny důležité informace na dosah ruky.

Řada SureColor F9500 dosahuje významného zvýšení produktivity díky nové, větší tiskové hlavě PrecisionCore MicroTFP, která v režimu 4C zvyšuje produktivitu až o 30 %. Media Lifter usnadňuje obsluhu jediným uživatelem. Používání nového modelu je tak jednoduché a praktické.

Bezkonkurenční kvalita obrazu a rozšířený barevný gamut

Model SureColor F9500H, který lze nakonfigurovat s oranžovými a fialovými inkousty, posouvá hranice barevné reprodukce. Tato konfigurace rozšiřuje barevný gamut o 20 % a přináší živější a jemnější barvy. Tiskárny navíc podporují fluorescenční inkousty, které umožňují vytvářet jasné a živé sportovní oblečení, soft signage a módní aplikace.

Světlé inkousty v kombinaci s CMYK snižují zrnitost a zlepšují tonální gradaci. Tím zvyšují kvalitu tisku, zejména u pevných substrátů. Tiskárny řady SureColor F9500 mohou také zpracovávat obrazová data ve formátu CMYK a tisknout s automatickým využitím fluorescenčních inkoustů.

Spolehlivost a uživatelsky přívětivá údržba

Integrace funkcí NVT (Nozzle Verification Technology) a POL (Part OverLap) u tiskáren řady SC-F9500 ukazuje, jak velký důraz klade společnost Epson na spolehlivost. Tyto technologie automaticky zjišťují stav trysek a podle něj upravují kvalitu tisku, a tak zajišťují konzistentní a spolehlivý výkon.

Tiskové hlavy lze jednoduše uživatelsky vyměnit bez použití speciálních nástrojů a bez nutnosti servisního zásahu, čímž se zkracuje čas, kdy je stroj mimo provoz, a udržuje se vysoká produktivita. Velkokapacitní zásobníky inkoustu o objemu 1,6l, které mají o 45 % větší objem než předchozí modely, dále minimalizují prostoje tiskárny a zjednodušují výměnu inkoustu.

„Společnost Epson je hrdá na to, že může představit tiskárny SureColor F9500 a SC-F9500H, které ztělesňují náš závazek k inovacím,“ uvedl Slávek Gross, Commercial & Industrial Printing Manager ve společnosti Epson Europe CZ & SK „Nový kompaktní design spolu s vylepšenými funkcemi produktivity a použitelnosti nastavuje novou laťku v oblasti sublimačního tisku. Naše rozšířené sady inkoustů poskytují bezkonkurenční kvalitu obrazu. Pokročilé funkce podporující spolehlivost zase zajišťují konzistentní výkon. Tyto tiskárny jsou navrženy tak, aby efektivně a dokonale splňovaly rozmanité potřeby našich zákazníků, od živých barev sportovních oděvů až po vysoce kvalitní soft signage.“ 

„Společnost Epson se zavázala, že bude i nadále vyvíjet technologie, které odpovídají měnícím se potřebám našich zákazníků. S tiskárnami SureColor F9500 a F9500H přinášíme řešení, které nejen zvyšuje produktivitu a kvalitu obrazu, ale také podporuje trvale udržitelné postupy.“ 

Nové tiskárny SureColor F9500 a SC-F9500H budou v prodeji od října 2024.

O společnosti Epson

Společnost Epson je globální technologický lídr, jehož filozofie efektivních, kompaktních a precizních inovací obohacuje životy a pomáhá vytvářet lepší svět. Společnost se zaměřuje na řešení společenských otázek prostřednictvím inovací v oblastech domácího, firemního, komerčního a průmyslového tisku, výroby, projekce a zároveň životního stylu. Cílem společnosti Epson je do roku 2050 dosáhnout uhlíkové neutrality a eliminovat používání vyčerpatelných podzemních zdrojů, jako jsou ropa a kovy.

Globální korporace Epson Group vedená společností Seiko Epson Corporation se sídlem v Japonsku dosahuje ročních prodejů v hodnotě přes 1 bilion JPY.

AIKIT uzavřel partnerství s low-code platformou Tabidoo. Společně zrychlí tvorbu firemních aplikací v těžkých technických oborech

Česká vývojářská společnost AIKIT, která se zaměřuje na průmyslovou automatizaci a robotizaci s využitím AI ve firmách, uzavírá spolupráci s low-code platformou Tabidoo. Ta svým klientům nabízí jednoduchou tvorbu a správu firemních aplikací, které lze skrze API snadno integrovat s dalšími populárními nástroji a službami – od kancelářských nástrojů přes platební systémy, cloudová úložiště, chatovací aplikace až po řešení e-commerce. AIKIT tak doplňuje své portfolio o službu, která odlehčí i těžkým technickým oborům vyžadujícím značné know-how. Budovat s ní aplikace je totiž tak trochu jako stavět lego – jednoduché, intuitivní a variabilní.

AIKIT si Tabidoo vybralo především kvůli vysoké flexibilitě a schopnosti přizpůsobit vývoj aplikací různým potřebám klientů. Jako low-code platforma totiž Tabidoo nabízí řadu možností pro tvorbu firemních aplikací za pomoci jednoduchého a modulárního řešení. „Tabidoo dokáže rychle reagovat na změny ve firemních procesech a cílech, bez čeho se v dnešní době už neobejdete. Umožňuje vytvářet vlastní podnikové aplikace i bez pokročilých programovacích schopností pomocí vizuálních nástrojů a předdefinovaných šablon, ale také slouží jako všestranná integrační platforma. V praxi funguje velmi intuitivně, je to trochu jako stavět stavebnici Lego, v AIKIT jsme ho už předtím používali v rámci HR procesů, a sami proto chceme tuto službu nabídnout svým klientům v USA nebo v Portugalsku,“ říká CEO AIKIT Matěj Kult.

Hlavní přidanou hodnotou této platformy je data management. Díky integraci s Tabidoo můžou firmy snadno exportovat data do přehledných tabulek, což zjednodušuje a zrychluje analýzu a reporting. Další výhodou je kompletní historie změn a notifikace o změnách, které poskytuje Tabidoo. To znamená, že firmy mají vždy přehled o celém životním cyklu každého záznamu, což je nezbytné pro auditování a zajištění souladu s předpisy. V průmyslových odvětvích, kde je důležitá přesnost a sledovatelnost, je tato funkce zvláště cenná. Notifikace navíc pomáhají firmám včas reagovat na klíčové události, jako je například expirace smlouvy nebo potřeba uzavření nové smlouvy, což minimalizuje riziko přehlédnutí důležitých termínů.

Možnost integrace s dalšími aplikacemi pomocí API, Make nebo Zapier pak zajišťuje, že Tabidoo lze snadno propojit s již existujícími systémy, což výrazně zvyšuje interoperabilitu a zjednodušuje implementaci nových technologií. „Pro klienty z průmyslových odvětví, energetiky a bankovnictví je často dost klíčové, když můžou využívat výhody automatizace a AI, aniž kvůli tomu musejí kompletně přebudovat stávající IT infrastrukturu. Tabidoo funguje jako cloudové i on-premise řešení a nabízí podporu v českém a anglickém jazyce. Díky tomu jde o dostatečně flexibilní a přístupnou platformu pro všechny firmy, které hledají efektivní a škálovatelná řešení pro své komplexní potřeby,“ vysvětluje Jan Pinďák, CEO a spoluzakladatel Tabidoo.

Tabidoo je k dispozici v devíti světových jazycích a nabízí šablony aplikací pro různé potřeby. Chování formulářů a dalších částí aplikace si pak uživatelé v případě potřeby můžou přizpůsobit pomocí programovacího jazyka JavaScript, což jim umožňuje vytvořit řešení přesně odpovídající specifickým potřebám a interním procesům.

Další krok směrem k vyšší personalizaci a automatizaci

Česká technologická společnost AIKIT, která se zabývá průmyslovou automatizací, AI a robotizací, dosáhla loni obratu 133 milionů korun. Právě v oblasti s vysokými nároky na dodávané know-how a kvalitu vidí největší potenciál.

Propojení firmy AIKIT, která se zabývá softwary, a firmy Tabidoo pak má za cíl zkrácení doby potřebné k uvedení produktů na trh, snížení nákladů na vývoj a údržbu a lepší integraci s existujícími systémy. To by mělo být přínosem zejména pro firmy z průmyslových odvětví, energetiky a bankovnictví, které vyžadují robustní a adaptabilní řešení pro své komplexní operace. „Znamená to, že se již nemusíte potýkat se softwarem, který zcela neodpovídá potřebám společnosti, nebo zápolit s propojováním různorodých systémů. Tabidoo nabízí špičkové řešení, které dává firmám kontrolu nad vytvářením a integrací nástrojů, které posouvají vaše podnikání vpřed,“ dodává Matěj Kult.

O AIKIT

AIKIT je česká vývojářská společnost působící v České republice, Portugalsku a USA. Zaměřuje se na průmyslovou automatizaci, AI a robotizaci, tedy oblasti s vysokými nároky na dodávané know-how a kvalitu (při dodržení SLA nad 99,95 % pro zajištění podpory výrobních informačních systémů MES). Rovněž se zabývá vývojem aplikací, webů, výrobních systémů a PLC a robotikou, v neposlední řadě se soustředí na web3 a blockchain. Mezi její klienty patří ŠKODA Auto, Siemens, E.ON, GEN Digital, Česká spořitelna nebo Komerční banka a je strategickým partnerem Škoda Auto Vysoké školy.

Špičkový mobilní tarif nebo pevný internet za 299 Kč měsíčně, k tomu TV zdarma. To nejlepší od Vodafonu si může vyzkoušet každý

Startuje nová kampaň Vodafonu, který své služby nyní nabízí k vyzkoušení a bez závazků za mimořádně výhodných podmínek. Třeba zcela neomezený mobilní tarif Premium 5G jen za 299 korun měsíčně, k tomu zdarma službu Vodafone TV+, nabídka platí na první tři měsíce. I pevný internet do domácnosti, včetně rychlosti 1 Gb/s, lze získat za 299 korun měsíčně, a to na první půlrok. Ke každé rychlosti internetu až po 1 Gb/s je opět i Vodafone TV+, včetně služby prima+ PREMIUM, na tři měsíce zdarma. Se začátkem školního roku Vodafone myslí i na studenty.

Dnes spouští Vodafone kampaň, která se dá shrnout v jedné větě: „To nejlepší od nás si vyzkoušejte za 299 korun“. Cenovka „299“ se tak nově prolíná napříč nabídkou služeb.

„Vodafone má v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v Česku, a to podle výsledků nezávislého měření německé společnosti umlaut, která hodnotí přes 200 mobilních sítí ve více než 120 zemích světa. Naše nová kampaň se zaměřuje na to, aby ještě více lidí mohlo těžit z vynikající rychlosti, spolehlivosti a pokrytí naší sítě, což jim umožní naplno využívat digitální nástroje,“ říká Violeta Luca, generální ředitelka společnosti Vodafone Czech Republic.

Kampaň už tradičně doprovází ve spotech herec Martin Hofmann, který si užívá zábavu s rychlým internetem doma i venku. Například v restauraci ho sledování online filmu natolik pohltí, že se ptá, proč by měl jíst.

Mobilní tarify za 299 a Vodafone TV+ zdarma

Neomezené mobilní tarify Vodafonu nabízejí neomezené volání, SMS zprávy i objem dat. Tarify Premium 5G (neomezená rychlost stahování), Super+ (rychlost 20 Mb/s), Super (rychlost 10 Mb/s) i Basic+ (rychlost 4 Mb/s) ale nově spojuje i stejná startovací cena. Všechny první čtvrtrok vyjdou na 299 korun měsíčně.

Každý si tak může bez závazků vyzkoušet, co síť Vodafonu dokáže. Po uplynutí tří měsíců zaplatí zákazníci za služby standardní ceny podle jednotlivých tarifů (Vodafone i standardně nabízí cenově nejdostupnější neomezená data na trhu), nebo mohou službu bez sankcí ukončit. Kdo si zvolí tarif Premium 5G, získá k němu zdarma na první tři měsíce i službu Vodafone TV+.

Speciální nabídka pro studenty s tarify #jetovtobě

Cenovka 299 se týká také všech tarifů #jetovtobě pro mladé a studenty do věku 26 let, které čeká poprázdninový návrat do škol. Ti navíc na první tři měsíce získají službu OneNumber zdarma až do dvou zařízení a mohou tak telefon nechat doma a být neomezeně online i z chytrých hodinek pod stále stejným telefonním číslem. Také mladí získají k tarifu#jetovtobě Premium 5G zdarma na první tři měsíce službu Vodafone TV+.

Zároveň lze s tarify #jetovtobě získat slevu 5 000 korun na chytré hodinky podporující OneNumber, které se tak dají pořídit už za dva tisíce korun. Na mobily jsou k tarifům pro mladé připravené slevy až 6000 korun. Další tisícové slevy na zařízení ale může získat po splnění podmínek kdokoliv, nejen mladí.

Od srpna nabízí Vodafone internet s rychlostí až 2 Gb/s

Zájemce o ten nejrychlejší internet Vodafone potěší srpnovou novinkou. Ve vybraných lokalitách, jde ale už o stovky tisíc domácností, dokáže Vodafone díky partnerské spolupráci nabídnout ultrarychlé připojení až 2 Gb/s, a to za cenu 849 korun měsíčně.

Ultrarychlý internet potěší nejen technologické nadšence. V klidu tak například stáhnete, ale i odešlete velké datové objemy.

Pevné internetové připojení za 299 a Vodafone TV+ zdarma

Internet do domácnosti v nejrůznějších rychlostech až po 1 Gb/s také spojuje stejná cena 299 korun měsíčně, v tomto případě na první půlrok. K libovolné rychlosti pak zákazníci získají zdarma i Vodafone TV+, a to na první tři měsíce. Ta mimo jiné zahrnuje i předplatné prima+ rovnou s tarifem PREMIUM. Tato česká videoslužba nabízí originální seriály a zábavu pro celou rodinu. S tarifem PREMIUM si můžete pustit veškerý exkluzivní obsah bez reklam a k novým pořadům získáte přístup dříve než ostatní.

Prima přitom během srpna startuje s několika novinkami. Například jde o novou extrémní seznamovací reality show Honeymoon – líbánky k nepřežití. Dříve než televizní diváci budou moci zákazníci ve videoslužbě prima+ zhlédnout premiérové díly seriálů Dvojka na zabití II a Duch II. Nejnovější epizody seriálu ZOO tam najdou už nyní.

Nabídka i pro stávající zákazníky

Kdo už dnes od Vodafonu má pevný internet nebo mobilní tarif a dokoupí si nyní službu Vodafone TV+, získá zdarma na první tři měsíce balíček kanálů Sport, který jinak stojí 220 korun měsíčně a který obsahuje mino jiné kanály Nova Sport 5 a 6.

Pokud by měl někdo zájem pouze o samostatnou službu Vodafone TV+, může také využít aktuální výhodné ceny 299 korun měsíčně na první tři měsíce.

Více najdete na webové stránce www.vodafone.cz/zabava.

O společnosti Vodafone

Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě a Africe. Poskytujeme mobilní a pevné služby více než 300 milionům zákazníků v 15 zemích a v dalších 44 zemích spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. Máme jednu z největších platforem internetu věcí na světě. V Africe obsluhují naše finanční technologické nástroje téměř 80 milionů zákazníků v sedmi zemích – spravují tak více transakcí než kterýkoli jiný poskytovatel.

V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 4 miliony připadají na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Vodafone má v roce 2024 nejlepší mobilní datovou síť v ČR, a to podle měření nezávislé německé společnosti umlaut.

Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.

Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.

Honeywell a Odys Aviation budou spolupracovat na provozu bezpilotních letadel

  • Technologie vyvinutá společností Honeywell v Brně bude řídit hybridní stroje s kolmým startem a přistáním (VTOL).
  • Pozemní řídicí stanice společnosti Honeywell umožňuje provoz za hranicí viditelnosti a dynamické úpravy letového plánu.

Honeywell a společnost Odys Aviation, která vyvíjí pokročilá hybridní letadla s kolmým startem a přistáním (VTOL), podepsaly memorandum o porozumění ohledně spolupráce na návrhu nových pozemních řídicích stanic na podporu zavádění hybridních letadel VTOL společnosti Odys Aviation na Středním východě a v Tichomoří. Významná část vývoje a testování pozemní řídicí stanice společnosti Honeywell probíhá v jejím výzkumném a vývojovém centru v Brně.

Podle memoranda poskytne Honeywell pozemní řídicí stanici na podporu provozu bezpilotního leteckého prostředku (UAV) společnosti Odys Aviation nazvaného Laila. Očekává se, že pilotní programy využívající UAV Laila a novou pozemní řídicí stanici začnou v roce 2025.

Příspěvek společnosti Honeywell z velké části zajišťuje její tým v Brně, kde probíhá většina klíčových vývojových prací. Brněnský tým se zaměřuje na specifikaci požadavků na design tak, aby je bylo možné začlenit do celkového plánu vývoje. Zároveň tým pracuje na propojení pozemní řídicí stanice s řídicím systémem cílového stroje, aby byly oba systémy dobře integrovány a byly schopny bezpečně splnit misi.

Stroj Laila je navržen v několika konfiguracích pro přepravu nákladu. S doletem 230 mil (370 km) je to ideální letadlo pro podporu inspekcí potrubí, zjišťování úniků, geologických průzkumů, námořních operací a logistických služeb včetně dodávek časově kritického zboží.

Pozemní řídicí stanice Honeywell, kterou lze škálovat tak, aby vyhovovala potřebám jakékoli platformy VTOL, umožňuje vzdáleným pilotům řídit více strojů současně, na dlouhé vzdálenosti a bez přímého vizuálního kontaktu. Kromě toho několik pokročilých automatizovaných funkcí, jako je sledování provozu, řízení nepředvídaných událostí a pozemní detekce a vyhýbání se ostatnímu provozu, pomáhá snížit pracovní zátěž pilotů. Tyto vlastnosti, které byly úspěšně demonstrovány při testování, zvyšují bezpečnost a efektivitu provozu bezpilotních dronů.

„S tím, jak společnosti usilují o rozšíření vývoje a provozu bezpilotních strojů, je zásadní bezpečný provoz ze vzdáleného prostředí. Naše plánovaná spolupráce se společností Odys Aviation bude představovat významný milník, který posune naše inovativní řešení od testování k reálným scénářům,“ řekl David Shilliday, viceprezident Advanced Air Mobility, Honeywell Aerospace Technologies.

„Honeywell sdílí naše přesvědčení, že klíč ke komercializaci nových leteckých technologií a přechodu od výzkumu a vývoje na trh spočívá v partnerství. Společnost Honeywell prokázala vedoucí postavení v oblasti udržitelného letectví a jsme nadšeni, že můžeme ruku v ruce pracovat s jejich týmem na světové úrovni, abychom již v příštím roce splnili příslib v pokročilých leteckých technologiích,“ řekl James Dorris, generální ředitel a spoluzakladatel Odys Aviation.

Podle podmínek memoranda o porozumění mají obě společnosti v úmyslu úzce spolupracovat s MWASALAT, ománskou národní dopravní společností, na zavedení programů letecké logistiky v Ománu a Radě pro spolupráci arabských států v Zálivu.

„Společnost MWASALAT je nadšená, že posouvá hranice udržitelného letectví a spolupracuje se společnostmi jako Honeywell a Odys Aviation na přiblížení regionu k zahájení provozu. Společně s osvědčenými zkušenostmi společnosti Honeywell a technologickou inovací společnosti Odys Aviation pokládá Omán smysluplné základy k tomu, aby se stal lídrem v tomto vzrušujícím novém věku letectví, a jako vedoucí společnost v poskytování přepravy do Ománu jsme nadšeni, že můžeme být v čele této revoluce,“ řekl Bader AlNadabi, generální ředitel MWASALAT.

Plánovaná spolupráce mezi těmito dvěma společnostmi pomáhá posouvat vývoj autonomního letectví kupředu a podporuje sladění portfolia Honeywell s megatrendy automatizace a budoucností letectví.

O společnosti Honeywell

Produkty a služby od Honeywell Aerospace se nachází prakticky v každém stroji v komerčním i obranném letectví i v kosmické oblasti. Obchodní jednotka Aerospace Technologies vyrábí letecké motory, elektroniku kokpitů a kabin, systémy bezdrátového připojení, mechanické komponenty a mnoho dalšího. Její hardwarová a softwarová řešení umožňují vyrábět letadla s nižší spotřebou paliva, využívat přímější a přesnější lety i bezpečnější nebe a letiště. Pro více informací navštivte www.honeywell.com nebo nás sledujte na @Honeywell_Aero.

Honeywell je integrovaně působící společnost sloužící široké škále průmyslových odvětví a geografických oblastí po celém světě. Naše podnikání je v souladu se třemi silnými megatrendy – automatizací, budoucností letectví a energetickou transformací – podpořenými naším operačním systémem Honeywell Accelerator a platformou Honeywell Forge IoT. Jako důvěryhodný partner pomáháme organizacím řešit nejnáročnější, nejsložitější výzvy světa a prostřednictvím obchodních jednotek Aerospace Technologies, Industrial Automation, Building Automation a Energy and Sustainability Solutions poskytujeme řešení a inovace, které pomáhají učinit svět chytřejší, bezpečnější a udržitelnější. Další novinky a informace o společnosti Honeywell naleznete na webu www.honeywell.com/newsroom.

Využijte novou sezónu k optimalizaci prodejních taktik. Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

Konec léta je ideálním obdobím pro podnikatele, aby se zaměřili na optimalizaci svých obchodních strategií. S poklesem tempa a volnějším režimem se nabízí prostor pro plánování a implementaci nových taktik. Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů.

Bez důkladné přípravy nemůžete začít jednat

Téměř žádná úspěšně uzavřená dohoda se neobejde bez přípravné fáze, která ve skutečnosti dělá 50 % úspěchu. Ptáte se proč? „Nemůžete nabízet něco, co neznáte, někomu, o kom nemáte žádné informace,“ radí Jan Skovajsa, majitel a CEO firmy myTimi, www.mytimi.cz, a Bondbot, www.bondbot.cz. Každá příprava by měla mít 3 jasně definované body:

  1. Co budete prodávat?

Nejdůležitějším krokem je mít jasný produkt nebo službu, kterou budete prodávat. Je klíčové, aby obchodník produktu dobře rozuměl, věřil v jeho kvalitu a našel v něm něco zajímavého. Znalost produktu umožňuje mluvit o něm na racionální úrovni, což zahrnuje pochopení jeho přínosů, výhod a cílové skupiny. Důvěra v produkt je důležitá pro emocionální přesvědčení, které je nezbytné pro úspěšný prodej. Pokud obchodník produkt zajímá, bude o něm mluvit s nadšením, což je klíčové pro dlouhodobý úspěch.

  1. Komu to budete prodávat?

Po definování produktu je dalším krokem identifikace cílové skupiny. První možností je analyzovat stávající zákazníky a hledat typově podobné firmy. Tento přístup je efektivní, protože už máte zkušenosti s podobnými firmami a můžete využít relevantní reference. Pokud zatím zákazníky nemáte, je důležité si definovat ideálního zákazníka, včetně velikosti firmy, odvětví a rozhodovací pozice. Tímto způsobem zjistíte, kde můžete takové firmy najít a jak je oslovit​.

  1. Jak to budete prodávat?

Než začnete prodávat, zaměřte se na identifikaci problémů vaší cílové skupiny a na proposition value, v českém překladu hodnota nabídky. Je důležité vědět, jaké problémy může váš produkt řešit a na tom postavit svou komunikaci. Hodnota nabídky zahrnuje způsob, jakým prezentujete své služby nebo produkty, což má silný vliv na konverzní poměr. Silná hodnota nabídky a dobrý brand mohou výrazně zvýšit úspěšnost vašich prodejních aktivit.

Strategie získávání zákazníků

V oblasti B2B prodeje je získávání zákazníků klíčovým procesem, který lze rozdělit do 3 základních fází: mailing, calling a networking. Mailing je efektivní způsob, jak oslovit velké množství potenciálních zákazníků v krátkém čase, ačkoli může mít nevýhodu v podobě nižší odezvy a rizika, že e-mail zapadne do spamu. Strukturovaný a personalizovaný e-mail může však výrazně zvýšit šance na úspěch. Calling, umožňuje přímou interakci s potenciálními zákazníky, což usnadňuje okamžité řešení námitek a rychlejší dosažení cílů, i když je časově náročnější a pro mnoho obchodníků nepříjemný. Networking je pak ideální pro budování vztahů a získávání kontaktů na vyšších pozicích, přestože je časově náročný a vyžaduje pečlivý výběr akcí podle relevance. Každá z těchto metod má své výhody a nevýhody, ale jejich kombinace může výrazně zvýšit efektivitu akvizičního procesu.

Nepodceňujte vliv AI na direct sales

V poslední době se stále více hovoří o využití generativní umělé inteligence (AI) v oblasti direct sales. Podle studie z roku 2023 může generativní AI, jako je ChatGPT, zvýšit firemní zisky až o 4,4 bilionu dolarů ročně. „Mně přijde vynikající na vysvětlování produktů a segmentů juniornějším obchodníkům. Dá se na něm vytvořit poměrně kompetentní sales coach a trenér, dají se v něm vytvořit školení a dá se z něj parádně udělat call list segmentace,” říká Jan Skovajsa. AI nástroje navíc umožňují například automatizaci e-mailových kampaní, analýzu dat o zákaznících a predikci jejich chování.

Distribuci německé značky luxusní elektroniky LOEWE v ČR a na Slovensku přebírá BaSys CS

Německá značka luxusní spotřební elektroniky LOEWE obnovuje partnerství se společností BaSys CS, která se vrací do pozice výhradního distributora pro český a slovenský trh. V průběhu druhé poloviny srpna budou produkty LOEWE, včetně nové řady WE. BY LOEWE, dostupné v obou zemích u vybraných prodejců.

Rok 2024 je pro společnost LOEWE významným milníkem, během kterého představuje několik klíčových novinek a současně pracuje na vývoji dalších. V květnu LOEWE také oficiálně oznámilo informaci o novém ambasadorovi, kterým je fotbalová hvězda Kylian Mbappé, a u příležitosti této spolupráce uvedla společnost bluetooth reproduktor WE. HEAR PRO, který využívá zcela novou konstrukci. Kromě toho LOEWE oznámilo, že u vybraných modelů televizorů přechází na používání špičkových OLED TV panelů META 2.0 s cílem nabídnout svým zákazníkům nejlepší kvalitu a technologii, která v současné době existuje.

Těší nás, že můžeme obnovit naši spolupráci se společností BaSys. Díky více než třicetiletým zkušenostem s distribucí špičkových AV zařízení v České republice a na Slovensku má BaSys hluboké znalosti v oboru a dobře propracovanou prodejní síť. Obnovené partnerství obou společností má za cíl optimalizovat dostupnost produktů LOEWE na obou trzích a zajistit, aby se naše prémiové produkty dostaly k náročným zákazníkům prostřednictvím specializovaných a pravidelně kvalitně školených certifikovaných prodejců. Jsme přesvědčeni, že toto spojení vnese do přítomnosti značky LOEWE na českém a slovenském trhu novou dynamiku a umožní zákazníkům pochopit výjimečnost produktů LOEWE a vychutnant si naše špičkové technologie i unikátní design,” uvádí Andreas Höfner, viceprezident společnosti LOEWE pro globální prodej.

Společnost BaSys, jako přední distributor profesionálních i spotřebitelských audio produktů z oblasti audiovizuální techniky hledala partnera, který by náročným zákazníkům v České republice i na Slovensku nabídl komplexní ekosystém nejkvalitnějších AV produktů,” komentuje partnerství Martin Cakl, generální ředitel společnosti BaSys CS. „Značky LOEWE i WE. BY LOEWE tyto požadavky dokonale splňují a dále rozvíjí letitou tradici vývoje unikátních produktů a inovativních technologií. Legendární kvalitu a design výrobků LOEWE garantuje výrobce zákazníkům mimo jiné i výrobou podle nejvyšších technologických standardů v Německu, kterou doplňuje profesionální servis,” uzavírá Cakl.

O společnosti LOEWE:

Již více než sto let je společnost LOEWE synonymem vynalézavosti v oblasti luxusní třídy produktů spotřební elektroniky. Od svého založení v roce 1923 až do vynálezu elektronického televizoru v roce 1931 se společnost LOEWE stala tradičním globálním hráčem na trhu. Nyní zaměstnává LOEWE Technology GmbH vice než 200 zaměstnanců a prostřednictvím mezinárodní prodejní sítě jsou její vysoce kvalitní a designově výjimečné produkty z oblasti televizorů a audio produktů dostupné ve více než 45 zemích světa.. LOEWE si hrdě zakládá na své inovační síle, tradici a řemeslné dokonalosti „Made in Germany“. Jedinečná kombinace německého inženýrství, dokonalosti, exkluzivního designu a udržitelnosti utváří kulturu značky od jejího vzniku. Srdcem značky LOEWE je tradiční manufaktura a high-tech výrobní závod v hlavním sídle v Kronachu v Horních Frankách.

www.loewe.tv

O společnosti BaSys

Společnost BaSys CS je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, LOEWE, Elac, Rotel, SPL Audio, Unitra, BEC Akustik, beyerdynamic, Neutrik, Bugera, Behringer, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean, Energy Sistem a další. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.
www.basys.cz

Poptávka po elektromobilech v Česku roste. Začnou se brzy prodávat hlavně online?

Prodej elektromobilů u nás v tomto roce vzrostl o 44 procent. Ačkoli jsou čeští občané při výběru vozu spíše konzervativní a nová auta vybírají na prodejnách, v zahraničí sílí trend nákupu elektromobilů online. Tuzemští prodejci sice tuto tendenci vnímají, nepředpokládají však, že by mělo nakupování aut „na dálku“ v dohledné době začít dominovat.

Čeští zákazníci nakoupili v prvních sedmi měsících letošního roku celkem 4987 elektromobilů, což je o 44 procent více než loni ve stejném období. Vyplývá to z dat Svazu dovozců automobilů. Nejprodávanější značnou je Tesla s 1957 vozidly. Druhé místo náleží Škodě, jež prodala 473 vozidel Enyag. Na třetím místě je Volvo s prodejem 454 vozů. Následují značky Hyundai, BMW a Volkswagen.

Češi jsou při způsobu výběru vozu spíše konzervativnější a volí raději osobní návštěvu dealerství. Elektromobily, nabízející při koupi snadnou konfiguraci, se však do budoucna jeví jako vhodný produkt pro online nákup. Rozvoj tohoto způsobu prodeje aut, jehož popularita roste zejména v západních zemích, významně zrychlila pandemie. „Trend byl viditelný ještě před nástupem pandemie. Zavřené autosalony v době koronaviru však podnítily prodejce výrazněji obrátit svoji pozornost k online prodejním nástrojům. Zrychlili tak investice do zdokonalení online komunikace se zákazníkem, vylepšení virtuálních showroomů i celkového navýšení digitalizace nákupního procesu,“ vysvětluje Jan Nedělník, CEO společnosti Konecta Czech, Hungary a Slovakia, která působí v oblasti zákaznického servisu.

Automobilky stále vsází na silnou síť prodejen

I přes rychlý vývoj technologií však podle odborníka není pravděpodobné, že by online pořizování nových elektromobilů a aut obecně, začalo oproti nákupu v dealerstvích v příštích letech dominovat. Počítá spíše se stále těsnější provázaností obou variant. Podobný vývoj očekávají i zástupci automobilek „V blízkých letech rapidní nárůst online objednávek neočekáváme, nicméně je to oblast, kterou aktivně monitorujeme a zajímáme se o trendy a nástroje, které jsou k dispozici. V závěru tohoto roku plánujeme na český trh uvést menší a dostupný elektromobil Casper, v jehož případě online prodej skutečně zvažujeme,“ uvádí David Pavlíček, tiskový mluvčí Hyundai Motor Czech.

Právě Hyundai otevřel od roku 2019 v Česku hned 22 nových prodejen. Aktuálně nabízí tuzemským zákazníkům 60 dealerství. Jako důležitou vnímá silnou síť autorizovaných dealerů v tuzemsku i Toyota a Lexus. „Autorizované partnery považujeme za nejvyšší hodnotu, kterou máme. Proto plánujeme i nadále udržet současný řetězec prodeje. Aktuálně nás v ČR zastupuje 14 autorizovaných partnerů a po republice máme 32 showroomů značky Toyota a 6 showroomů značky Lexus,“ dokládá Jitka Jechová, PR managerka značek Toyota a Lexus na českém trhu.

Tuzemský lídr, automobilka Škoda Auto, měl na začátku roku 2023 v Česku otevřených 176 prodejních míst a dalších 155 obchodů v rámci programu prodeje ojetých vozů Škoda plus. Počtem 56 prodejen disponuje automobilka Kia. Celkem 46 jich má k dispozici Volkswagen, 64 Renault a 62 Dacia.

Třetina Čechů online nákup nezatracuje

Ačkoli se preference Čechů vůči online nákupu aut mění jen velmi pomalu, řada jich tuto alternativu nezavrhuje. V roce 2019 by podle výzkumu společnosti Ernst & Young zvažovala nákup auta online asi třetina tuzemských občanů. Podobně studie firmy McKinsey & Company uskutečněná před dvěma lety ve Francii, Velké Británii a Německu udává, že daná alternativa je zajímavá pro 33 procent dotázaných. Mezi výhody online nákupu jsou obvykle řazeny rychlost, pohodlí nebo přehlednost.

„Největší bariérou je naopak právě absence možnosti osobně se s autem před koupí seznámit. Tedy prohlédnout si jej, sednout do něj a vyzkoušet ho při testovací jízdě,“ doplňuje Jan Nedělník. Tuto překážku by v budoucnu mohla alespoň částečně odbourat zdokonalující se technologie virtuální a rozšířené reality. Tu už některé showroomy využívají jako zážitkový doplněk spojený s výběrem vozu. Takzvaná VR dokáže například věrohodně simulovat jízdu v různých povětrnostních podmínkách či na odlišných površích.

Je nový iPad vhodný i pro vývojáře?

Nové iPady již od samého začátku přitahují pozornost. Poskytují kombinaci nevídaného výkonu a praktické přenositelnosti. Po prozkoumání technických parametrů si možná nejen skalní fanoušci Apple začínají klást otázky, jak tyto zařízení efektivně využít a případně je také začlenit do svého každodenního pracovního procesu.

Je ale vhodný i pro jedny z těch nejnáročnějších uživatelů – developery? Dle vlastní zkušenosti je odpovědí téměř jednoznačné ano. IPady mohou být dobrými pomocníky, a to především v kombinaci s Macbookem.

V čem jako vývojář vnímám výhody iPadu?

1. Rozšíření pracovní plochy:

iPad jde použít jako druhý monitor pomocí funkce Sidecar. To umožňuje více místa pro okna, terminály, dokumentaci nebo další nástroje. Takový setup zároveň poskytuje volnost a mobilitu.

2. Využití Apple Pencil:

iPad může sloužit k rychlým náčrtům, diagramům nebo poznámkám, což je užitečné při brainstormingu nebo při práci na user interface designu.

3. Vývoj a testování aplikací:

iPad je ideální pro testování iOS aplikací přímo na zařízení. Vývojář může aplikaci spustit na Macbooku a testovat ji na iPadu.

4. Náhrada hlavního zařízení:

iPad může být použit pro rychlé úpravy kódu, čtení dokumentace nebo komunikaci v případech, kdy není přístup k Macbooku.

5. Remote Development:

iPad může sloužit jako lehký a přenosný nástroj pro vzdálený přístup k Macbooku nebo cloudovým vývojovým prostředím pomocí aplikací jako Microsoft Remote Desktop nebo VNC.

I v rámci softwaru určeného pro iPad už dnes existuje řada aplikací přímo pro vývojáře. Jmenujme třeba Swift Playground pro psaní a testování kódu ve Swiftu, Textastic nebo Koder pro HTML, CSS nebo Javascript. Jsou zde i klienti pro Terminus (SSH) či Working Copy (Git) umožňující vzdálenou správu serverů a správu verzí.

V praxi ale na iPadu můžete narazit na některá omezení daná systémem či samotnými aplikacemi. Jeho hlavní sílu tak jednoznačně dnes vidíme v kombinaci s hlavním zařízením, kdy přináší kvalitativní zvýšení efektivity a ergonomie. Technologie jako Sidecar nebo Universal Control poskytují plynulé propojení mezi iPadem a Macbookem, čímž usnadňují multitasking, zlepšují organizaci pracovního prostoru a umožňují pohodlnější interakci s různými aplikacemi a nástroji napříč zařízeními.

Autorem je Michał Weiser, vývojář a ambasador projektu Mac@Dev, spadající pod společnost iBusiness Thein. Cílem projektu je zvýšení počtu uživatelů Apple Maců v prostředí českých vývojářských týmů a firem.

O iBusiness Thein

iBusiness Thein a.s. je součástí investiční skupiny Thein Tomáše Budníka a J&T. Na českém trhu působí cca 20 let, dříve pod značkou Český servis. V roce 2023 firma zaměřená původně na opravárenství postupně rozšířila své kompetence díky získání autorizace prodejce Apple pro B2B a také díky partnerství s Applem v projektu zaměřeném na české vývojáře (Mac@Dev) a následně tuto transformaci završila přejmenováním na iBusiness Thein. Kromě obchodního týmu dnes iBusiness Thein disponuje týmem techniků – konzultantů, kteří firmám mohou poskytovat komplexní podporu při přechodu na Macy. Firmám nabízí zařízení od Apple kromě okamžitého prodeje nebo leasingu také formou služby DaaS (Device as a service).

O skupině Thein

Thein je investiční skupina založená zkušeným manažerem a investorem Tomášem Budníkem, která se zaměřuje na rozvoj technologických společností v oboru lCT, kyberbezpečnosti a průmyslu 4.0. Pomocí fondů Thein Private Equity SICAV a J&T Thein SICAV chce ve svém portfoliu propojovat zajímavé projekty a poskytovat jim byznysovou a infrastrukturní expertízu. Hlavní filosofií skupiny Thein je hledání nové synergie mezi jednotlivými projekty a udržení českého know-how v českých rukách.

T-Mobile spouští službu Magenta Wi-Fi na inteligentní pokrytí domácnosti bezdrátovou sítí. Internet na doma s gigabitovou rychlostí připojení nabídne za 199 Kč měsíčně

T-Mobile spouští novou službu Magenta Wi-Fi, která přináší stabilnější signál Wi-Fi a rozšiřuje jeho pokrytí do všech koutů domácnosti díky inteligentní mesh síti. Cena služby Magenta Wi-Fi se odvíjí od plochy domácnosti a zákazníci si ji mohou objednat k Fiber nebo Cable internetu. T-Mobile také od 15. srpna 2024 nabídne všem novým zákazníkům, včetně podnikatelů a drobných živnostníků, internet na doma s rychlostí 1 000 Mb/s za 199 Kč měsíčně po dobu jednoho roku.

Služba Magenta Wi-Fi spočívá v instalaci domácí mesh sítě, která je tvořena vzájemně (bezdrátově) propojenými síťovými zařízeními. Kvalifikovaný technik T-Mobile přímo na místě instalace posoudí prostředí a změří kvalitu signálu, navrhne optimální rozmístění jednotlivých zařízení a vyladí domácí Wi-Fi síť. To vše během jediné návštěvy spolu s instalací nového internetu na doma. Pro zákazníky se stávající službou Fiber nebo Cable Internet je připraven jednoduchý postup samoinstalace v aplikaci Můj T-Mobile.

S Magenta Wi-Fi získají zákazníci rovnoměrnou kvalitu signálu pro zařízení všech členů domácnosti, bez ohledu na vzdálenost od modemu nebo členitost vnitřních prostor.

Z komunikace s našimi zákazníky víme, že ve využívání rychlého pevného připojení naplno jim často brání nekvalitní pokrytí jejich domácnosti signálem Wi-Fi. Proto jsme vytvořili službu Magenta Wi-Fi, která v rámci paušálu poskytne nejen potřebná zařízení, ale i kompletní servis a podporu. Navíc naše řešení pokryje i sebevíce členitý a na pokrytí bezdrátovým signálem náročný prostor,“ vysvětluje Otakar Mráz, manažer rozvoje mobilních sítí v T-Mobile Czech Republic.

Smartphony, tablety, notebooky i další zařízení se v mesh síti vždy připojují ke zdroji signálu s nejlepšími parametry výkonu a stability. T-Mobile v rámci služby Magenta Wi-Fi dodává prémiový modem a zařízení mesh značky Sercomm s podporou Wi-Fi 6. Inteligentní algoritmus automaticky optimalizuje parametry domácí Wi-Fi sítě a hledá si volné kanály pro omezení rušení od okolních sítí. Zákazníci mohou svoji síť ovládat prostřednictvím mobilní aplikace Můj T-Mobile.

Nabídka Magenta Wi-Fi:

  • Nemovitost do 60 m2 (malý byt): 109 Kč měsíčně k tarifům Fiber nebo Cable Internet
  • Nemovitost od 60 do 100 m2 (větší byt): 139 Kč měsíčně k tarifům Fiber nebo Cable Internet
  • Nemovitost od 100 m2 (dům): 169 Kč měsíčně k tarifům Fiber nebo Cable Internet

Od 15. srpna navíc mohou zájemci o internetové připojení s rychlostí 1 000 Mb/s využít časově omezenou nabídku za 199 Kč měsíčně na dobu jednoho roku. Dostupnost je možné zdarma ověřit na našich stránkách.

T-Mobile aktuálně nabízí internet s rychlostí 1 000 Mb/s už 1,1 milionu domácností, z toho je více než půl milionu přípojek optických. Budování optické sítě patří k nejdůležitějším projektům operátora a připravuje infrastrukturu pro další rozvoj internetového připojení na následující desítky let. Optický internet T FIBER bez problémů zvládne chod celé domácnosti. Jeho výhodou je totiž nejen maximální stabilita sítě, ale také vysoká rychlost stahování i nahrávání.

Více informací o Magenta Wi-Fi naleznete zde.

V celostátní soutěži policejních videí zvítězil klip ze zásahu proti ozbrojenému muži v Chebu

Organizátoři soutěže Nejlepší důkaz, která hodnotí kvalitu veřejně publikovaných policejních videí, dnes vyhlásili nejlepší klip 1. pololetí 2024. Tím se stal videozáznam pořízený týmem prvosledové hlídky PČR, která v březnu letošního roku zpacifikovala ozbrojeného muže v restauraci v Chebu. Odborná porota soutěže klip vybírala ze 16 nominovaných videí a jako klíčový důvod k jeho ocenění uvedla profesionalitu zachyceného policejního zásahu. Šlo při tom o nejtěsnější hlasování v historii soutěže, protože stejný počet bodů nasbírala i další videa. Vítězný tým dnes převzal ocenění z rukou poroty na půdě Krajského ředitelství policie Karlovarského kraje za přítomnosti ředitele plk. Mgr. Michala Šavrni.

Expertní porota soutěže Nejlepší důkaz už třetím rokem oceňuje nejlepší veřejně publikovaná policejní videa. Soutěž, která se koná ve spolupráci se společností Axis Communications a online magazínem Týdeník policie, v aktuálním kole hodnotila videa 1. pololetí 2024. V užším výběru bylo 16 oficiálních klipů městských policií, Policie ČR a Celní správy ČR, které publikovala příslušná tisková oddělení od 1. ledna do 30. června 2024.

Nejlepším policejním videem prvního pololetí roku 2024 je podle porotců soutěže Nejlepší důkaz dokument pořízený 27. března 2024 při zásahu prvosledové hlídky v Chebu.

Profesionální zadržení potenciálního střelce

V ulicích Chebu se 27. března letošního roku pohyboval muž se střelnou zbraní v ruce, který kolemjdoucím osobám vyhrožoval fyzickým napadením a nakonec vešel do jednoho z restauračních zařízení v centru města Chebu, kde s nabitou zbraní manipuloval před hosty. Na místo se vydala prvosledová hlídka policie a video, které tuto akci zachycuje, vybrala odborná porota jako vítěze jarní části letošní soutěže s následujícím komentářem:

„Z taktického hlediska velmi nebezpečná situace nazývaná u Policie ČR FHQ. V tomto případě se jedná o zákrok proti muži ozbrojenému střelnou zbraní, a tak taky policisté prvosledové hlídky přistoupili k provedení služebního zákroku. Rychle, akceschopně a za použití majáků přijeli na místo události, vybavili se balistickou ochranou a s dlouhými zbraněmi vstoupili do objektu restaurace. Zákrok byl prakticky rychlý a důrazný, byť pachatel po příjezdu policie již zbraní nevyhrožoval a uposlechl pokyny zasahujících policistů, policisté provedli zákrok i úkony spojené s bezpečnostní prohlídkou a nasazením pout stejně, tak jak jsou pro takové případy vycvičeni. Policisté nemohli vědět, že se nejedná o skutečnou střelnou zbraň, ta je s pravou zbraní vizuálně zaměnitelná, a proto zákrok nepodcenili. Jasně zněly povely policistů i zákrok byl dynamický a z mého pohledu bezchybný.“ Martin Hrinko – kritérium Způsob provedení zásahu

„Úroveň videí v soutěži jde celkově nahoru. Už se zbytečně nepřidává hudba. Už se nedíváme na dlouhé nudné pasáže, kde se nic neděje – a to je i případ tohoto videa z Chebu. V našem hodnocení jednoznačně zvítězilo hledisko profesionality zásahu, ale z pohledu diváka je zde podle mého názoru střihu až příliš a zůstávají otázky: ‚A proč vlastně?‘ a ‚Co bylo potom, co ho dostali na zem?‘“ Mirek Vaňura – kritérium Popularizační význam videa

„Na rozdíl od většiny nominovaných klipů v této jarní části soutěže se zde jednalo o video ze zásahu v potenciálně velmi nebezpečné situaci vyžadující okamžité rozhodování. Je tedy potřeba pochválit policistu, že osobní kameru v akci vůbec stihl spustit, a dokument tak mohl vzniknout, což stále není běžné. Věrně je zachycený autentický zvuk, naproti tomu slabinou videa z důkazního hlediska je příliš mnoho střihů, protože tak část dějové linky chybí.” Martin Spurný – kritérium Význam videa jako důkazního materiálu

Krajský ředitel policie: „Kolegové odvedli dobrou práci.“

Porota v tomto kole rozhodla o vítězství ve zvláštním hlasování, protože shodný počet bodů získala i další videa v pořadí. Rozhodujícím faktorem při tom bylo hledisko profesionality zásahu. Ten okomentoval i ředitel Krajského ředitelství policie Karlovarského kraje plk. Mgr. Michal Šavrňa:

„Kolegové při zákroku proti nebezpečnému pachateli prokázali profesionální přístup. Tyto situace nejsou v našem kraji naštěstí příliš časté a i přesto, že se jednalo o nebezpečnou a velice stresovou situaci, odvedli kolegové velmi dobrou práci. Těší mě, že máme ve svých řadách takové policisty.“

Top 5 videí jarní části soutěže Nejlepší důkaz 2024

Pořadí Název (s proklikem na video) Počet bodů
1 Prvosledová hlídka v Chebu zpacifikovala ozbrojeného muže v restauraci 22
2-4 Strážníci v pražských Řeporyjích resuscitovali silně podchlazeného muže 22
2-4 Pachatel při loupeži v Brně ohrožoval obsluhu benzínky nožem 22
2-4 Vykradl byt v době, kdy v něm spal nájemník. Před policisty se v pražských Holešovicích snažil marně utéct 22
5 Kriminalisté z pražské Palmovky si před hypermarketem došli pro hledaného recidivistu 20

Vítězné video a související zprávu najdete na oficiálních webových stránkách PČR zde: https://www.policie.cz/clanek/vstoupil-do-restaurace-se-strelnou-zbrani.aspx

Hodnocení vítězného videa a další informace najdete také na adrese

www.nejlepsidukaz.cz

Soutěž dále pokračuje v druhém pololetí roku 2024.

O společnosti Axis Communications

Společnost Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí síťových řešení, která otevírají přístup k lepšímu zabezpečení a k novým způsobům podnikání. Axis jako lídr v oblasti síťového videa nabízí produkty a služby pro videodohled a analýzu videa, řízení přístupu a audiosystémy. Společnost Axis má přes 3 000 zaměstnanců víc než v 50 zemích a při poskytování klientských řešení spolupracuje s globální sítí partnerů. Společnost Axis byla založena v roce 1984 a sídlí ve švédském Lundu. Víc informací o společnosti Axis najdete na naší webové stránce

Exit mobile version