TD SYNNEX se stává hlavním partnerem České asociace umělé inteligence

Praha, 7. listopadu 2024 – Česká asociace umělé inteligence (ČAUI) oznamuje klíčové partnerství se společností TD SYNNEX v České republice, lokálním zastoupením předního globálního distributora a agregátora řešení v oblasti IT. Toto strategické spojení představuje významný krok v podpoře rozvoje a aplikace umělé inteligence v České republice.

TD SYNNEX dlouhodobě podporuje společnosti v oblasti digitální transformace a umělé inteligence. S širokou nabídkou dodavatelů a rozsáhlou sítí partnerů poskytuje TD SYNNEX předem validovaná řešení pro snadné nasazení AI technologií do praxe. Cílem nového partnerství je podpořit české firmy a instituce při zavádění inovativních AI řešení, která zlepšují efektivitu, bezpečnost a produktivitu napříč různými odvětvími.

„Spojení s takto silným partnerem je dalším důležitým krokem k ambicióznímu cíli, kterým je pro nás AI transformace celé České republiky. Partnerství nám otevírá dveře nejen do celého ekosystému kvalitních a ověřených řešení, ale také ke zkušenostem a jedinečnému know-how společnosti TD SYNNEX,“ říká Lukáš Benzl, ředitel asociace.

Jedním z klíčových prvků partnerství je zajištění školení a technické podpory pro české subjekty, které se chtějí zapojit do využívání umělé inteligence. V rámci programu Destination AI poskytuje v Evropě TD SYNNEX komplexní sadu služeb a řešení v oblasti umělé inteligence od více než 40 vendorů.

Pavel Klimuškin, VAD Director, TD SYNNEX AS Czech, dodává: „Česká asociace umělé inteligence se díky svému rychlému růstu a promyšlené strategii stala zcela bez diskuze hlavní křižovatkou umělé inteligence v České republice. V roli partnera jsme připraveni nabídnout nejen jejím členům příkladnou podporu a AI řešení na míru.“

Spojení TD SYNNEX a České asociace umělé inteligence je zásadním krokem pro zvýšení povědomí a širšího využití AI technologií v České republice, a to jak ve veřejném, tak soukromém sektoru.

O společnosti TD SYNNEX

TD SYNNEX (NYSE: SNX) je předním globálním distributorem a agregátorem řešení pro ekosystém IT. Jsme inovativní partner, který pomáhá více než 150 000 zákazníkům ve více než 100 zemích maximalizovat hodnotu investic do technologií, prokazovat obchodní výsledky a otevírat růstové příležitosti. Společnost se sídlem v Clearwateru na Floridě a ve Fremontu v Kalifornii zaměstnává přibližně 23 000 pracovníků, kteří se věnují spojování podmanivých IT produktů, služeb a řešení od více než 2 500 nejlepších dodavatelů technologií ve své třídě. Naše portfolio edge-to-cloud je ukotveno v dynamicky rostoucích technologických segmentech, včetně cloudu, kybernetické bezpečnosti, big data/analytiky, AI, IoT, mobility a modelu „everything as a service“. Společnost TD SYNNEX se zavázala sloužit zákazníkům a komunitám. Věříme, že můžeme mít pozitivní dopad na obyvatele a naši planetu, protože záměrně jednáme jako zodpovědný člen společnosti. Usilujeme o to, abychom byli rozmanitým a inkluzivním zaměstnavatelem s příležitostmi pro talenty napříč IT ekosystémem. Pro více informací navštivte www.TDSYNNEX.com, náš newsroom nebo nás sledujte na sociálních sítích LinkedInFacebook a Instagram.

Thein Digital vyzývá podniky k využití dalšího kola dotačního programu MPO pro podporu digitalizace průmyslu s využitím 5G sítí

Praha, 7. listopadu 2024 – Thein Digital, přední český dodavatel digitálních řešení, upozorňuje české průmyslové podniky na další příležitost využít dotačního programu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR (MPO), který je dostupný od 31. října do 31. prosince 2024. Projekt opět běží s cílem podpořit komplexní digitalizaci českého průmyslu a implementaci moderních technologických řešení s podporou 5G privátních sítí.

Dotační program MPO umožňuje firmám získat finanční podporu pro nákup hardware, software a implementaci pokročilých digitálních nástrojů s využitím 5G technologie, a tím posílit svou konkurenceschopnost. Aktuálně probíhá již třetí kolo programu, do něhož se české průmyslové podniky mohou hlásit až do konce roku.

„Spuštění dalšího kola dotačního programu je pro český průmysl šancí se dostat na novou technologickou úroveň. Podniky bez ohledu na velikost, které s implementací digitálních nástrojů váhají, tímto dostávají novou příležitost akcelerovat svou digitální transformaci, vyřešit problémy s konektivitou a pořídit potřebné aplikace. Doporučujeme tuto šanci nepromeškat,” komentuje David Spies, vedoucí produktového vývoje 5G Thein Digital.

Příkladem, jak lze dotační program využít, je strojírenská výrobní společnost PONEC, která za podpory MPO digitalizuje řízení výroby a implementuje privátní 5G síť s cílem zefektivnit podstatnou část provozních procesů. Díky privátní 5G síti se digitalizuje celý proces řízení výroby, což umožní bezpečné a rychlé připojení strojů, kamerových systémů a dalších zařízení v reálném čase. Toto propojení v praxi usnadňuje monitorování a optimalizaci výrobních operací, poskytuje aktuální data pro rozhodování a zajišťuje plynulou komunikaci mezi jednotlivými zařízeními v provozu.

Thein Digital se na tomto projektu aktivně podílí a pomáhá firmě dosáhnout vyšší produktivity a další optimalizace výrobních operací. Zároveň aktuálně nabízí konzultace a pomoc při přípravě podkladů a technického designu pro návrhy a realizaci projektů zahrnujících jak 5G privátní sítě, tak další digitální technologie, i dalším společnostem. Na webu www.thein.eu/portfolio-digital/privatni-5g-site-2 jsou k dispozici podrobnější informace.

O Thein Digital

Společnost Thein Digital s.r.o. se na českém trhu pohybuje téměř 30 let, od roku 2020 patří do investiční skupiny Thein zakladatele Tomáše Budníka, která se zaměřuje na technologické společnosti v oboru ICT, kyberbezpečnosti a průmyslu 4.0 z České a Slovenské republiky. Po celou dobu svého působení Thein Digital sehrává roli průkopníka a inovátora. Je jednou z prvních firem věnujících se dodávkám a provozu technologií ATM a SAN v České republice a na Slovensku. Její klienti pocházejí zejména z oblasti bankovnictví, telekomunikací, energetiky a automobilového průmyslu.

O skupině Thein

Thein je investiční skupina založená zkušeným manažerem a investorem Tomášem Budníkem, která se zaměřuje na rozvoj technologických společností v oboru lCT, kyberbezpečnosti a průmyslu 4.0. Pomocí fondů Thein Private Equity SICAV a J&T Thein SICAV chce ve svém portfoliu propojovat zajímavé projekty a poskytovat jim byznysovou a infrastrukturní expertízu. Hlavní filosofií skupiny Thein je hledání nové synergie mezi jednotlivými projekty a udržení českého know-how v českých rukách.

Strategické partnerství Woltu s Revolutem přináší předplatné Wolt+ zdarma prémiovým zákazníkům Revolutu

Technologická společnost Wolt uzavřela partnerství s globální fintech společností Revolut s více než 850 tisíci klienty v Česku a 45 miliony po celém světě. Zákazníci Revolutu s prémiovými tarify mohou nyní využívat program Wolt+, který nabízí doručení bez poplatků a exkluzivní slevy. Tato výhoda je dostupná pro držitele tarifů Premium, Metal a Ultra v 17 zemích Evropy.

Uživatelé programu Wolt+ ušetřili od jeho uvedení v roce 2021 již více než 200 milionů eur*. Služba je dostupná ve více než 1 000 městech a nabízí doručení nebo osobní vyzvednutí z širokého výběru restaurací, obchodů s potravinami a od lokálních prodejců. Díky spolupráci s Revolutem nyní mohou členové s placeným tarifem využívat výhody Wolt+ bez dalších poplatků, což jim usnadní a zlevní každodenní nákupy.

Hlavní výhody pro držitele karet Revolut:

Předplatné Wolt+ zdarma: Zákazníci s placenými plány Premium, Metal a Ultra od Revolutu získají bezplatný přístup k programu Wolt+, což jim umožní neomezené bezplatné doručení.

Pohodlí na dosah ruky: Předplatitelé Wolt+ mohou objednávat z bohaté nabídky místních restaurací, obchodů s potravinami a prodejen, a snadno tak získat přístup k důležitým produktům a službám.

„Máme obrovskou radost z partnerství s Revolutem, díky kterému přinášíme ještě větší smysluplnost a jednoduchost našim zákazníkům,“ uvedl Joonas Bienek, vedoucí Wolt+. „Díky integraci našeho členství Wolt+ do placených plánů Revolutu nabízíme našim zákazníkům po celé Evropě nejen bezplatné doručení, ale také exkluzivní slevy a speciální kampaně,“ dodal Bienek.

Tara Massoudi, generální manažerka pro prémiové služby společnosti Revolut, doplnila: „Wolt si mezi evropskými zákazníky získal oblibu díky jednoduchosti a snadnému užívání, a tak pro nás byla spolupráce jasnou volbou. Naše partnerství s Woltem je krokem vpřed a dalším v řadě vylepšení, od partnerských nabídek po body RevPoints a další výhody, které zajišťují, že prémioví zákazníci Revolutu získávají za své peníze maximum.“

Služba je dostupná v 17 zemích

Tato nabídka bude k dispozici pro předplatitele plánů Premium, Metal a Ultra od Revolutu v následujících 17 evropských zemích: Rakousko, Kypr, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Chorvatsko, Maďarsko, Řecko, Litva, Lotyšsko, Malta, Norsko, Polsko, Slovensko, Slovinsko a Švédsko.

*Informace vychází z interních dat společnosti Wolt.

O společnosti Wolt

Wolt je technologická společnost se sídlem v Helsinkách, jejímž cílem je přinášet radost, jednoduchost a hodnotu do komunit po celém světě. Wolt vytváří lokální obchodní platformu, která propojuje lidi, kteří chtějí objednat jídlo, potraviny a další zboží s místními prodejci a kurýry. Společnost byla založena v roce 2014 a v roce 2022 se spojila s DoorDash (NASDAQ: DASH). Společně působí ve více než 30 zemích, přičemž Wolt dominuje na 28 trzích. Více informací naleznete na webových stránkách Woltu.

O společnosti Revolut

Revolut je globální finanční aplikace, která pomáhá lidem využít maximum ze svých financí. Od svého spuštění ve Spojeném království v roce 2015, kdy nabízela služby převodu a směny peněz, dnes více než 45 milionů zákazníků po celém světě využívá desítky inovativních produktů Revolutu, které umožňují provést více než půl miliardy transakcí měsíčně. Prostřednictvím našich osobních a firemních účtů poskytujeme zákazníkům větší kontrolu nad jejich financemi a propojujeme lidi po celém světě.

Tenisky, židle nebo protéza na míru? Díky 3D tisku roste masová výroba „na přání“

Praha, 7. listopadu 2024

Technologie 3D tisku nabízí něco, co dříve bylo téměř nepředstavitelné: masovou výrobu produktů na míru, ať už to jsou běžecké boty upravené na přesný tvar nohy, šperk navržený podle vkusu zákazníka, nebo zdravotnická pomůcka přizpůsobená specifickým potřebám pacienta. Trh s personalizovanými výrobky z 3D tisku dosahuje několika miliard dolarů a každoročně roste o desítky procent.

3D tisk je čím dál rychlejší a levnější, a prosazuje se proto i ve výrobě produktů pro koncové zákazníky. Výrobky na míru nejsou jen otázkou pohodlí a luxusu, personalizované produkty pomáhají řešit zdravotní omezení a podporují udržitelný přístup k nakupování.

Zajímavé možnosti otevírá 3D tisk v oblasti módy a sportovních potřeb. Firmy jako Nike a Adidas již několik let experimentují s 3D tiskem ve výrobě sportovní obuvi. Zákazníci si pomocí 3D skenování mohou vytvořit i obuv dokonale přizpůsobenou tvaru a velikosti jejich nohy, zvolit si tvar stélky, podporu klenby nebo polohování tlakových bodů. Takové běžecké boty zajistí lepší výkon a zároveň poskytnou maximální pohodlí. Podle odhadů Allied Market Research má trh s 3D tištěnou obuví do roku 2030 dosáhnout hodnoty 5 miliard USD, přičemž roční růst se očekává na úrovni 20 %.

Pro řadu profesionálních i amatérských sportovců je perfektní zpracování jejich vybavení nutností. „U vrcholných sportovních výkonů často rozhodují detaily. Pokud lyžař zjistí, že mu hůlky přesně uzpůsobené tvaru jeho těla umožní sjet svah rychleji, je ochoten do nich investovat. Běžně se prodávají cyklistická sedla nebo golfové hole na míru. A netýká se to jen profesionálů, stejně to vidí i mnoho rekreačních sportovců,“ vysvětluje Jakub Olbert, CEO společnosti Bert solutions, která vyrábí dekorace a další produkty pomocí 3D tisku.

Vkus i tvar těla je individuální

V módním průmyslu se technologie 3D tisku uplatňuje také při tvorbě oděvů a doplňků. Značky jako GlassesUSA či Fitz Frames již nabízejí personalizované brýle vyráběné pomocí 3D tisku, což umožňuje upravit tvar i velikost obrouček podle vkusu a potřeb zákazníka. Oděvní návrháři mohou vytvářet složité a originální designy, které by bylo těžké nebo nemožné vyrobit tradičními metodami, a navíc je vyrobí přesně dle proporcí zákazníka.

V kosmetickém průmyslu se 3D tisk využívá pro výrobu personalizovaných obalů na kosmetiku a parfémy. Firmy jako Gillette spolupracují na projektech, díky nimž si zákazníci mohou navrhnout vlastní rukojeť holicího strojku. Zákazníci si pak užívají pocit, že vlastní něco unikátního, co bylo vytvořeno speciálně pro ně.

Tato touha se pak promítá do nejrůznějších oblastí užitného designu. „Lidé si mohou nechat přesně podle svých představ upravit nábytek a vybavení domácnosti, ať už jde o židle a gauče přizpůsobené tvaru těla, kliky, které padnou přesně do ruky, nebo dekorační předměty, jako například trojrozměrný reliéf namísto klasických fotografií,“ popisuje Jakub Olbert, podle něhož bude pro vstupní data na výrobu užitných předmětů brzy stačit použít skenování pomocí mobilního telefonu.

3D tisk se nevyhýbá ani automobilovému průmyslu. Některé značky, například Porsche, nabízejí zákazníkům možnost personalizace interiérových prvků vozidel. Může se jednat o speciální kryty přístrojových desek, řadicí páky, nebo dokonce sedadla, která jsou vytvářena na základě osobních preferencí zákazníka. Na vzestupu je i zdobení exteriéru, kdy si zákazník kupříkladu může nechat vyrobit přední masku na přání.

Zdravotnictví: lepší funkce i pohodlí

Personalizace je klíčová také v medicíně, kde 3D tisk umožňuje výrobu zdravotnických pomůcek přizpůsobených konkrétním pacientům. Zubní implantáty, ortopedické protézy nebo naslouchátka mohou být navrženy podle individuálních potřeb, což zajišťuje větší pohodlí a funkčnost. Například firma Align Technology vyrábí pomocí 3D tisku zubní protézy na míru, které přesně odpovídají tvaru čelistí pacientů, což zkracuje dobu léčby a zvyšuje komfort nošení.

V oblasti ortopedie se technologie 3D tisku používá k vytváření lehkých a velmi přesných protéz, které pacientům poskytují větší pohyblivost a pohodlí. Technologie využívá kombinaci pokročilého skenování a tisk z biokompatibilních materiálů, které tělo snáší lépe než tradiční protézy. Kromě toho 3D tisk zkracuje výrobní cyklus, což zlepšuje dostupnost těchto produktů pro pacienty.

Zpráva Grand View Research odhaduje, že globální trh se zdravotnickými pomůckami vyrobenými pomocí 3D tisku měl v roce 2021 hodnotu přibližně 2 miliardy USD a do roku 2028 se očekává růst na více než 6 miliard USD.

Ekologický přístup a udržitelnost

3D tisk navíc nabízí výhody týkající se udržitelnosti a snižování plýtvání. Protože výrobky vznikají na zakázku, výrobci nemusejí držet velké skladové zásoby nebo vyrábět nadbytečné množství standardizovaných produktů, které by mohly skončit neprodané. To snižuje množství odpadu a nadbytečných emisí, což je v době rostoucího tlaku na ekologickou odpovědnost velká výhoda.

Technologie 3D tisku se neustále vyvíjí, což v oblasti personalizovaných produktů otevírá dveře dalším inovacím. V blízké budoucnosti můžeme očekávat, že se tato technologie stane běžnou součástí našich životů – tisknout se bude vše od oblečení přes doplňky až po produkty zdravotní péče. Zákazníci tak budou mít stále větší možnost ovlivňovat nejen vzhled, ale i funkčnost výrobků, které používají.

ADATA spolupracuje se společností Intel a předními výrobci základních desek, aby vytvořili ideální prostředí pro přetaktování

Paměti XPG DDR5 CUDIMM prošly testy a dostaly se na Qualified Vendor List (QVL) výrobců základních desek pro stabilní přetaktování až na 9600MT/s

Společnost XPG, značka společnosti ADATA a přední světový výrobce pamětí, počítačových komponent a periferií pro hráče a technologické nadšence, oznamuje, že jejich paměti DDR5 CUDIMM byly certifikovány jako kompatibilní čtyřmi předními světovými značkami základních desek ASRock, ASUS, Gigabyte a MSI podporujících nejnovější desktopové procesory řady Intel Core Ultra 2 a zařazeny na příslušné seznamy kvalifikovaných dodavatelů (QVL).

Paměti XPG DDR5 CUDIMM lze využít se základními deskami řady Z890 určenými pro platformu Intel od společností ASRock, ASUS, Gigabyte a MSI. Výsledkem úzké spolupráce tří stran je vynikající výkon na všech frekvencích, ať už jde o osazení dvou nebo čtyř paměťových modulů CUDIMM. Stabilní vysokorychlostní výkon dosahuje až 9600MT/s, což představuje výrazně vyšší přenosovou rychlost, zatímco provoz systému zůstává plynulý, a to vše bez nutnosti zdlouhavého nastavování systémových parametrů. XPG DDR5 CUDIMM také prezentují jedinečnou technologii IC a CKD (Clock Driver), které jsou klíčovými vlastnostmi posilujícími stabilitu a efektivitu a posunují přenosové rychlosti paměti na novou úroveň. S cílem dále posílit své produktové portfolio pamětí DDR5 oznamuje společnost ADATA uvedení pamětí ADATA DDR5 CUDIMM 6400. Společnost XPG zároveň plánuje uvést na trh nové herní paměti LANCER RGB DDR5 CUDIMM se čtyřmi ultra vysokými takty: 8400, 8800, 9200 a 9600 MT/s.

Aby ADATA mohla i nadále poskytovat uživatelům maximální a zároveň stabilní zážitek z přetaktování, udržuje úzkou spolupráci se společností Intel a nadále se účastní programu Intel „Better Together Program“. Úspěšná spolupráce v rámci tohoto programu vyústila ve vysoký výkon paměťových modulů CUDIMM nové produktové řady pamětí ADATA a XPG. Společnost ADATA zároveň pokračuje ve spolupráci se světovými výrobci základních desek na certifikaci, což zajišťuje bezproblémovou kompatibilitu i vynikající výkon při přetaktování na platformě Intel.

Společnost ADATA, staví na vzájemné spolupráci s různými partnery v rámci počítačového segmentu a pokračuje ve vytváření nejlepšího, nejstabilnějšího a nejbezpečnějšího uživatelského prostředí pro hráče a profesionály a současně upevňuje svou konkurenční sílu na globálním trhu s pamětí. Společnost ADATA a její herní značka XPG budou i nadále působit na trhu v duchu překonávání limitů a vytváření dalších vysoce kvalitních a inovativních paměťových produktů, které budou splňovat stále rostoucí potřeby vysoce výkonných počítačů.

Seznamy kvalifikovaných dodavatelů (QVL) předních výrobců

Asrock-https://asrock.com/mb/Intel/Z890%20Taichi/index.asp#MemoryARLK

ASUS-https://rog.asus.com/us/motherboards/rog-maximus/rog-maximus-z890-hero/helpdesk_qvl_memory/

Gigabyte-https://www.gigabyte.com/Motherboard/Z890-AORUS-MASTER/support#support-memsup

MSI-https://www.msi.com/Motherboard/MEG-Z890-UNIFY-X/support#mem

Pro více informací navštivte https://xpg.com/.

O značce XPG – Xtreme Performance Gear

Značka XPG (Xtreme Performance Gear) byla založena společností ADATA s cílem poskytovat spolehlivé produkty pro hráče, profesionální eSport hráče a technické nadšence. XPG se snaží vyvíjet produkty, které nabízejí maximální výkon, a úzce spolupracuje s herními a eSport komunitami, aby získala detailní přehled o potřebách uživatelů. Kompletní sortiment produktů XPG zahrnuje celý ekosystém včetně komponent a periferií vyrobených s podle nejvyšších standardů kvality, spolehlivosti a výkonu. Produkty XPG získaly také řadu renomovaných mezinárodních ocenění, jako jsou iF Design a Good Design za moderní design. XPG aktivně sponzoruje celosvětové eSport soutěže a týmy, aby umožnila dokonalé herní zážitky na nejvyšší úrovni. Další informace naleznete na oficiálních webových stránkách www.xpg.com.

Pracovat z domova lze 2-3 dny v týdnu bez ztráty efektivity, zjistil výzkum. Je potřeba dodržovat několik pravidel, říká expert Cisco

Práce na home office 2-3 dny v týdnu neovlivňuje negativně firemní kulturu ani efektivitu zaměstnanců, vyplývá ze studie Stanfordovy univerzity publikované letos v létě ve vědeckém časopisu Nature. Dle studie jsou zaměstnanci pracující hybridně stejně produktivní jako kolegové v kanceláři, navíc u nich klesl počet výpovědí až o třetinu. Experti společnosti Cisco, která se zabývá technologiemi pro vzdálenou komunikaci a spolupráci, navrhli několik pravidel efektivní práce na dálku. Patří mezi ně například zapnutá kamera během online schůzek, vypnutý mikrofon nebo zákaz multitaskingu.

Studie Stanfordovy univerzity, která byla letos v létě publikovaná ve vědeckém časopisu Nature, zjistila, že práce z domova 2-3 dny v týdnu nemá negativní vliv na udržení firemní kultury, na inovace nebo možnost mentoringu zaměstnanců. Ze studie vyplynulo, že zaměstnanci pracující hybridně jsou stejně produktivní jako jejich kolegové, kteří pracují v kanceláři na plný úvazek. U zaměstnanců, kteří přešli na hybridní režim, klesl počet výpovědí až o 33 %. U žen nebo zaměstnanců dojíždějících delší vzdálenost do práce jde dokonce o více než 50 %. Práce na dálku se však neobejde bez kvalitních technologií, které propojení vzdálených zaměstnanců umožňují. Je také nutné dbát na pravidla efektivní spolupráce na dálku.

Základní pravidla spolupráce na dálku dle expertů Cisco

Schůzka na dálku by v ideálním případě měla působit jako kdyby spolu uživatelé seděli u jednoho stolu v kanceláři. Vyžaduje to samozřejmě nezbytné technické vybavení, ale také dodržování určitých etických principů. Na základě dlouhodobých zkušeností našich klientů i zaměstnanců jsme vytvořili několik pravidel, která jsou absolutně nezbytná pro efektivní spolupráci na dálku. Porušování jakéhokoli z těchto pravidel kvalitu této spolupráce výrazně snižuje,“ říká Jaroslav Martan, Cisco Collaboration Specialist.

Pravidlo č. 1: Při schůzce mějte zapnutou kameru

Jedním z klíčových pravidel je zapnutá kamera, která poskytuje vizuální kontakt mezi vzdálenými účastníky a dává pocit, jako kdyby seděli vedle sebe v jedné místnosti. Video je zásadní pro udržení vazeb mezi lidmi. V praxi se lze setkat s tím, že někteří zaměstnanci kameru vypínají, často z technických důvodů. V takovém případě je potřeba zaměstnancům zajistit adekvátní vybavení a dostatečně rychlé připojení k internetu. Zároveň platí, že je stále lepší mít zapnutou kameru s horším obrazem než žádnou.

Pravidlo č. 2: Nerušte kolegy hlukem

Při hybridních schůzkách je také nezbytné, aby měli účastníci mikrofon nastavený na „mute“ ve výchozím nastavení, čímž se minimalizují nežádoucí zvuky z okolí. Každý rušivý prvek v pozadí, ať už je to štěkot psa nebo plačící dítě, může negativně ovlivnit průběh schůzky a pozornost účastníků. Investice do sluchátek s funkcí potlačování okolního ruchu může výrazně zlepšit zážitek z videokonference. Nástroj Cisco Webex pro online schůzky umí také díky prvkům umělé inteligence odstraňovat rušivé zvuky na pozadí hovoru.

Pravidlo č. 3: Vyhněte se multitaskingu

Dále je podstatné vyhnout se multitaskingu. Mnoho účastníků má tendenci během schůzky dělat více věcí najednou, např. kontrolovat maily nebo procházet sociální sítě. To však výrazně snižuje pozornost a tím i schopnost účastníků aktivně přispívat do diskuze. „Online schůzku bychom měli vnímat stejně jako osobní setkání a dodržovat totožná pravidla a zásady. Při osobním jednání se také plně soustředíme na osobu nebo osoby, s nimiž mluvíme a nevěnujeme se např. vyřizování korespondence na mobilním telefonu. Zaprvé by to bylo neslušné, za druhé bychom tříštili pozornost. Veškeré činnosti, které přímo neslouží účelům konkrétní offline či online schůzky, je vhodné odložit na později,“ dodává Jaroslav Martan.

Pravidlo č. 4: Plánujte kratší schůzky

K vyšší efektivitě přispívají zároveň schůze o kratším trvání, ideálně v rozmezí 20-30 minut. U schůzek, které trvají více než hodinu hrozí, že koncentrace účastníků již nebude stoprocentní. Není neobvyklé, že dlouhé porady či strategické schůzky mohou vyžadovat delší trvání. V takovém případě je vhodné schůzky zařadit na začátek pracovní doby a nenechávat je na pozdní hodiny, kdy je únava zaměstnanců vyšší a pozornost naopak nižší. Plná koncentrace na průběh online setkání je klíčem k rychlému a efektivnímu dosažení požadovaných výsledků.

O Cisco Systems

Cisco (NASDAQ: CSCO) je celosvětovým lídrem v oblasti technologií, které zajišťují fungování internetu. Cisco inspiruje a otevírá nové možnosti tím, že mění váš pohled na aplikace, zabezpečuje vaše data, transformuje vaši infrastrukturu a pomáhá vašim týmům k úspěchu v globální a inkluzivní budoucnosti. Další informace naleznete na newsroom.cisco.com nebo nás sledujte na Twitteru na @Cisco.

Cisco a logo Cisco jsou registrované ochranné známky společnosti Cisco Systems, Inc. ve Spojených státech amerických a dalších zemích. Všechny další registrované ochranné známky uvedené v tomto dokumentu jsou majetkem příslušných vlastníků.

 

Počet kyberútoků vzrostl o 75 % a dosáhl historického maxima

  • Ve 3. čtvrtletí 2024 čelila každá organizace v průměru 1 876 kybernetickým útokům týdně, což je meziroční nárůst o 75 % a nárůst o 15 % oproti předchozímu čtvrtletí.
  • Každá česká společnost čelila v průměru 2 153 kyberútokům týdně, což je meziroční nárůst o 69 %.
  • Nejčastějším cílem útoků byly výzkumné a vzdělávací společnosti, následoval vládní a vojenský sektor a zdravotnictví.

 

Kyberbezpečnostní společnost Check Point Software Technologies zveřejnila novou analýzu kyberzločinu. Ve 3. čtvrtletí 2024 se počet kyberútoků vyšplhal na historické maximum, v průměru čelila jedna společnost 1 876 útokům týdně, což je meziroční nárůst o 75 % a nárůst o 15 % oproti předchozímu čtvrtletí.

„Na jednu českou společnost přitom mířilo v průměru 2 153 kyberútoků týdně, což je meziroční nárůst o 69 %. Česká republika patří v tomto ohledu nadále k nejméně bezpečným zemím v Evropě. Například v Polsku čelila v průměru každá společnost 1 548 kyberútokům týdně, v Německu míří na jednu organizaci v průměru 1 220 kyberútok týdně, ve Francii to je 987, ve Švýcarsku 1 415, ve Spojeném království 1 176, ve Španělsku 1 775, v Rakousku 1 740 a v Řecku 1 219. Vysoký počet útoků je dlouhodobě v Itálii 1877 a v Portugalsku 1813, přičemž evropský průměr je 1 557 kyberútoků týdně na jednu společnost. Většímu riziku než v Česku čelí organizace v Itálii (2 301 útoků) a také v Rusku (2 983),“ říká Peter Kovalčík, regionální ředitel, Security Engineer Eastern Europe z kyberbezpečnostní společnosti Check Point Software Technologies.

Nejčastějším cílem útoků jsou vzdělávací a výzkumné instituce, v průměru se jedná o 3 828 útoků týdně na jednu společnost, což je meziroční nárůst o 119 %. Druhým nejčastěji napadaným odvětvím je vládní a vojenský sektor (2 553 útoků týdně na jednu společnost), zdravotnictví na třetí příčce čelí v průměru 2 434 kyberútokům týdně na jednu organizaci. Druhý kvartál za sebou zaznamenali největší meziroční nárůst útoků (o alarmujících 191 %) dodavatelé hardwaru.

Největší počet útoků hlásí Afrika, v průměru 3 370 útoků týdně na jednu společnost, což je nárůst o 90 % ve srovnání se stejným obdobím roku 2023. K výraznému nárůstu útoků došlo ale ve všech regionech.

Region Průměrný týdenní počet útoků na jednu organizaci Meziroční změna
Afrika 3370 +90 %
APAC 2863 +55 %
Latinská Amerika 2844 +72 %
Evropa 1557 +86 %
Severní Amerika 1298 +55 %

Ransomwarové útoky

Ve 3. čtvrtletí 2024 byl zaznamenáno přibližně 1 230 ransomwarových incidentů. Nejvíce zasažena byla Severní Amerika s 57 % všech nahlášených ransomwarových útoků, zatímco Evropa zaznamenala přibližně čtvrtinu (24 %) incidentů.

Region Procento ze zveřejněných ransomwarových útoků
Severní Amerika 57 %
Evropa 24 %
APAC 13 %
Latinská Amerika 4 %
Afrika 2 %

„Nejvíce zasaženým odvětvím byl opět výrobní sektor, na který připadá 30 % zveřejněných ransomwarových útoků. Následuje zdravotnictví (13 % útoků) a maloobchod a velkoobchod (10 %),“ dodává Peter Kovalčík.

Odvětví Procento ze zveřejněných ransomwarových útoků
Výroba 30 %
Zdravotnictví 13 %
Maloobchod a velkoobchod 10 %
Finanční sektor a bankovnictví 8 %
Vzdělávání a výzkum 8 %
Pojištění a právní služby 6 %
Vládní a vojenský sektor 6 %
Komunikační služby 5 %
Dodavatelé softwaru 4 %
Doprava 4 %
Volný čas a pohostinství 3 %
Poradenství 2 %

V této sekci jsou uvedeny informace získané ze „stránek hanby“, které provozují ransomwarové skupiny využívající techniku dvojitého vydírání. Kyberzločinci tyto stránky používají k zesílení tlaku na oběti, pokud okamžitě nezaplatí výkupné. Data sice mohou poskytovat trochu zkreslený pohled, přesto se jedná o velmi cenné informace o rozsahu ransomwarového ekosystému, který je v současnosti hrozbou číslo jedna pro organizace po celém světě.

Tipy pro prevenci a zmírnění rizik

Organizace musí proaktivně chránit svá data a systémy a dodržovat osvědčené postupy:

  • Vícevrstvé zabezpečení: Zásadní je použití vícevrstvých bezpečnostních opatření, včetně firewallů a ochrany koncových bodů.
  • Školení a vzdělávání zaměstnanců: Pravidelná školení mohou zaměstnance seznámit s nejnovějšími kybernetickými hrozbami a taktikami kyberzločinců a podpořit zabezpečení organizace.
  • Pokročilá prevence hrozeb: Využívejte technologie, jako jsou sandboxing a antiransomwarové nástroje, k odhalování a blokování sofistikovaných útoků.
  • Architektura nulové důvěry: Bez výjimek ověřujte identitu každé osoby a každého zařízení, které se pokouší získat přístup k síťovým zdrojům.
  • Pravidelné zálohování a plánování reakce na incidenty: Zajistěte pravidelné zálohování kritických dat a vypracujte komplexní plány reakce na incidenty, abyste mohli rychle řešit případné útoky a zmírnit jejich dopad.
  • Segmentace sítě: Izolujte kritické systémy, abyste omezili šíření útoků a ochránili citlivé informace.
  • Správa zranitelností: Pravidelně analyzujte zranitelnosti, provádějte penetrační testy a stanovte priority podle potenciálního dopadu.

Novinky od českého týmu společnosti Check Point Software Technologies:

Facebook: https://www.facebook.com/CheckPointCzech

X: https://twitter.com/CheckPointCzech

LinkedIn: https://cz.linkedin.com/showcase/checkpointczech

Sledujte novinky o bezpečnostním týmu Check Point Research:

Blog: https://research.checkpoint.com/

X: https://twitter.com/_cpresearch_

Sledujte novinky o společnosti Check Point Software Technologies:
X: http://www.twitter.com/checkpointsw
Facebook: https://www.facebook.com/checkpointsoftware
Blog: http://blog.checkpoint.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/CPGlobal
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/check-point-software-technologies

O výzkumném týmu Check Point Research

Check Point Research poskytuje zákazníkům společnosti Check Point Software a širší bezpečnostní komunitě detailní informace o kyberhrozbách. Výzkumný tým shromažďuje a analyzuje data o globálních kyberútocích ze sítě ThreatCloud, chrání tak před hackery a zajišťuje, že všechny produkty Check Point jsou aktualizované a mají nejnovější ochranu. Výzkumný tým se skládá z více než 100 analytiků a výzkumných pracovníků, kteří spolupracují také s dalšími bezpečnostními společnostmi, donucovacími orgány a organizacemi CERT.

O společnosti Check Point Software Technologies

Check Point Software Technologies Ltd. (www.checkpoint.com) je přední poskytovatel kyberbezpečnostních řešení pro vlády a organizace po celém světě. Chrání zákazníky před kyberútoky 5. generace prostřednictvím unikátních řešení, která nabízí bezkonkurenční úspěšnost zachycení malwaru, ransomwaru a jiných pokročilých cílených hrozeb. Check Point nabízí víceúrovňovou bezpečnostní architekturu, Infinity Total Protection s pokročilou prevencí hrozeb 5. generace, a tato kombinovaná produktová architektura chrání podnikové sítě, cloudová prostředí a mobilní zařízení. Check Point navíc poskytuje nejkomplexnější a nejintuitivnější nástroje pro správu zabezpečení. Check Point chrání více než 100 000 organizací všech velikostí.

Jak si změřit krevní tlak pomocí chytrých hodinek Huawei Watch D2?

Chytré hodinky Huawei Watch D2 jsou prvním zdravotnicky certifikovaným nositelným zařízením měřící krevní tlak 24 hodin denně. Ten si tak můžete monitorovat během všech svých denních aktivit včetně spánku, díky čemuž budete mít neustále přehled o stavu svého srdce i jeho potenciálních abnormálních změnách. Abyste ale mohli dát tradičním nepohodlným tlakoměrům sbohem a nahradit je chytrými hodinkami, je potřeba vědět, jak na správné měření, aby byl celý proces co nejpřesnější a efektivní.

Pohodlné sledování tlaku ve dne v noci, kdykoli a kdekoli

S Huawei Watch D2 můžete svůj krevní tlak měřit ve stoje, vsedě, v pololeže i v leže. Nezáleží proto, jestli jste během dne na nákupech, pracovní schůzce, relaxujte u filmu nebo spíte, hodinky ve stanovených intervalech změří váš krevní tlak, aniž by vás jakkoli rušily. Tradiční přístroje často vyžadují, aby se uživatelé probudili, ručně nafoukli manžetu, zapojili hadičku a tak podobně, což může narušit spánek a vést k nepřesným údajům například kvůli stresu z náhlého probuzení. Toho se však s novými smartwatch obávat nemusíte. Airbag je totiž navržený tak, aby se plynule nafukoval a zajistil vám klidný a nerušený spánek i po čas měření. Nepřetržité monitorovaní – včetně sledování hodnot po celou noc – je zásadní pro včasné identifikování problémů, jako je noční hypertenze. Pro úspěšné měření je klíčové dodržovat správný postup i přípravu před měřením.

Příprava před samotným měřením

Aby měření vašeho krevního tlaku bylo co nejpřesnější, je důležité nejen dodržet správný postup, ale i nepodcenit přípravu před samotným měřením. Držte se proto následujících kroků a své chytré hodinky si přizpůsobte.

  1. Změřte si obvod zápěstí.
  2. Podle naměřené šířky si vyberte řemínek s airbagem vhodné velikosti. Měření bude totiž přesné jen při správné velikosti řemínku.
  3. Řemínek by vám měl být mírně těsný – nesmí být ale těsný příliš, jelikož nafukovací manžeta při měření zvětší svou velikost. Zároveň řemínek nesmí být ani příliš volný, pak by výsledky nemusely být dostatečně přesné.

Nemusíte mít obavy, řemínky přichází v delší i kratší délce, takže si hodinky snadno přizpůsobí pánové i dámy. Hodinky navíc zavádějí funkci rozpoznání těsnosti nošení, která v případě zjištění, že je řemínek příliš volný, vyzve uživatele, aby si před měřením řemínek upravil.

Během měření je klíčový správný postoj

Pokud se budete řídit následujícími pokyny, bude pro vás měření krevního tlaku hračka a své výsledky budete mít téměř okamžitě k dispozici.

  1. Hodinky musí být umístěny ve výšce srdce – ve stejné rovině.
  2. Svoje zápěstí a dlaň nechte přirozeně prodloužené – nezatínejte v pěst ani ruku nenapínejte.
  3. Podepřete si loket volnou rukou.
  4. Nemluvte, nehýbejte svými prsty, rukou ani celým tělem, dýchejte klidně.
  5. Pokud sedíte, nohy nechejte na zemi vedle sebe – nijak je nepřekřižujte ani nedávejte nohu přes nohu a opřete se pohodlně do opěradla. Pokud stojíte, snažte se stát klidně a hýbat se co nejméně je nutné.
  6. Vyhněte se přílišnému mačkání airbagu.

Na co si dát během měření pozor

Když hodinky měří váš krevní tlak, je důležité mít na paměti zmíněné pokyny a vyhnout se nesprávným polohám, silným emocím a extrémnímu prostředí – to všechno může výsledky vašeho měření negativně ovlivnit. Takže se v klidu usaďte, vydechněte a nadechněte se, a pokuste se během měření zůstat co nejvíce v klidu, fyzicky i mentálně. Pokud ale například zaujmete nevědomky špatný postoj, hodinky automaticky rozpoznají polohu nebo umístění vaší ruky a navedou vás k tomu, jak správný postoj najít.

Přehledné vyhodnocení po měření

Po každém měření si uživatelé mohou na hodinkách rychle prohlédnout výsledky monitorování, které zobrazují i průměrný krevní tlak za posledních 24 hodin. V aplikaci Huawei Health pak získají týdenní zprávy o měření a komplexnější přehled o svém stavu. Uživatele trpící hypertenzí jistě ocení možnost si své výsledky a zprávy z aplikace vytisknout a sdílet je s jejich lékařem.

Chytré upomínky pro bezproblémové monitorování

Využít můžete i chytrých upomínek, kdy vám hodinky podle nastavených intervalů samy zahlásí, že je čas na měření krevního tlaku. V tu chvíli stačí zvednout zápěstí, zaujmout správný postoj a své výsledky budete mít za moment pod kontrolou, aniž byste museli přerušit posezení s přáteli nebo důležitou pracovní schůzku.

Pokud chcete dát sbohem tradičním tlakoměrům, ale potřebujete mít svůj tlak neustále pod kontrolou, jsou Huawei Watch D2 ideální volbou. Na oficiálním e-shopu Huawei nyní můžete získat exkluzivní výhody při koupi hodinek Huawei Watch D2, jako je například výměna airbag řemínku po roce užívání úplně zdarma. Zakoupit je můžete za cenu 9 999 Kč. K dostání jsou i u prodejce Alza.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer Business Group naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 34letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.

Nový inovativní interkomový systém od společnosti Saramonic

Saramonic WiTalk9 nově definuje týmovou komunikaci a kombinuje jednoduchost, spolehlivost a špičkový zvukový výkon s novým bezdrátovým interkomovým systémem WiTalk9.

Nový bezdrátový interkomový systém WiTalk9 je špičkový systém navržený pro bezproblémovou a vysoce kvalitní komunikaci pro střední až velké týmy v různých odvětvích, od filmových scén až po živé akce a rozsáhlé provozy. Nový systém využívá technologii DECT na frekvenci 1,9 GHz a nabízí výkonný dosah až 500 metrů v přímé viditelnosti, což zajišťuje, že každý člen týmu zůstane jasně spojen i v náročném prostředí.

Díky inovativní konstrukci funguje systém Saramonic WiTalk9 bez nutnosti použití rozbočovačů nebo bodypacků a podporuje až devět uživatelů bez použití rukou. Systém může také podporovat až 30 osob se 4 sadami připojenými pomocí kabelového kaskádového propojení. Tato zjednodušená konstrukce bez rozbočovačů zvyšuje mobilitu a zjednodušuje nastavení, takže je ideální pro rychlá a dynamická pracovní prostředí.

Nový interkomový systém je vybaven soustavou tří mikrofonů a technologií ClearTalk, která je charakteristická pro společnost Saramonic, takže WiTalk9 poskytuje vynikající kvalitu zvuku. Dvojité antény a pokročilé šifrování zajišťují stabilní a bezpečnou komunikaci i v oblastech náchylných k silnému RF rušení. Ať už koordinujete záběry na filmovém place, řídíte živé vystoupení nebo dohlížíte na sportovní událost, WiTalk9 poskytuje spolehlivý a nepřerušovaný zvuk.

Lehká a přitom robustní náhlavní souprava je vybavena chladicími gelovými náušníky letecké kvality, měkkou koženkovou čelenkou a voděodolností IPX5, která odolá i extrémním podmínkám. Sluchátka WiTalk9 jsou vyrobena pro maximální pohodlí a odolnost a zajišťují neúnavné nošení i během nejdelších dnů na place nebo v terénu. Každá náhlavní souprava váží pouze 242 g, což je o 30 % méně než u předchozích modelů. Hlavní náhlavní souprava má 9hodinovou výdrž baterie, zatímco dálková náhlavní souprava má výdrž baterie až 15 hodin.

Systém WiTalk9 se snadno připojuje k chytrým telefonům, tabletům nebo počítačům pro vzdálenou komunikaci a je kompatibilní s oblíbenými platformami, jako jsou Zoom, Teams a Skype. Aplikace Saramonic Master App umožňuje monitorování a ovládání v reálném čase, včetně řízení stavu baterie, stavu uživatele a možnosti vysílat prioritní zprávy nebo zahájit soukromé konverzace.

Saramonic WiTalk9 nově definuje týmovou komunikaci a kombinuje jednoduchost, spolehlivost a špičkový zvukový výkon s novým bezdrátovým interkomovým systémem WiTalk9. Ať už se jedná o produkci, události nebo sportovní management, tento všestranný systém zajišťuje, že profesionálové mohou pracovat chytřeji, zůstat ve spojení a udržovat špičkovou efektivitu.

Ceny a dostupnost

Nový interkomový systém je k dispozici k okamžité expedici.

Doporučená prodejní cena je

129144  SARAMONIC WITALK9 WT2S 2-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 13.590,- Kč / 535 €

129145  SARAMONIC WITALK9 WT2S 3-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 19.390,- Kč / 765 €

129146  SARAMONIC WITALK9 WT2S 4-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 26.390,- Kč / 1.041 €

129147  SARAMONIC WITALK9 WT2S 5-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 32.690,- Kč / 1.287 €

129148  SARAMONIC WITALK9 WT2S 6-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 38.490,- Kč / 1.517 €

129149  SARAMONIC WITALK9 WT2S 7-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 43.190,- Kč / 1.701 €

129150  SARAMONIC WITALK9 WT2S 8-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 47.790,- Kč / 1.885 €

129151  SARAMONIC WITALK9 WT2S 9-PERSON FULL-DUPLEX 1.9GHZ WIRELESS HEADSET INTERCOM SYSTEM W/ CARRY CASE – 52.490,- Kč / 2.069 €

Lexar posiluje kreativní pracovní postupy

Nová řada Lexar Professional Workflow je modulární systém navržený pro zjednodušení procesu přenosu a zálohování multimediálních souborů pro fotografy a kameramany. Řada se skládá z přizpůsobitelné dokovací stanice Workflow Dock, bleskurychlých čteček paměťových karet CFexpress typu A a B a SD a MicroSD a SSD s krytím IP68 ve velikostech až 4 TB. Uživatelé si mohou systém přizpůsobit výběrem modulů, které odpovídají jejich specifickým formátům médií a potřebám ukládání, což zajišťuje zjednodušený a efektivní pracovní postup. Díky možnosti přenášet data z více karet současně systém výrazně snižuje čas strávený správou souborů. Modulární konstrukce nabízí možnost rozšiřování a umožňuje snadnou integraci nových modulů, jakmile budou k dispozici nové formáty karet a úložná řešení, čímž zůstane systém stále aktuální a přizpůsobivý.

  • Profesionální dokovací stanice Lexar Professional Workflow Dock je přizpůsobitelná šestipozicová dokovací stanice, která umožňuje uživatelům kombinovat čtečky a přenosné SSD moduly a optimalizovat tak jejich pracovní postupy, přičemž připojení Thunderbolt 4 nabízí rychlost až 40 Gb/s a podporuje displeje 8K HDMI. Dokovací stanice má pevnou hliníkovou konstrukci pro odvod tepla, vestavěné chlazení ventilátorem, další porty USB-C a USB-A a podporuje současné přenosy dat na více discích. Je kompatibilní s nejnovějšími formáty karet CFexpress a UHS-II a lze ji zapojit do řetězce pro zvýšení produktivity, včetně možností úprav 8K.
  • Čtečka karet Lexar Professional USB 3.2 Workflow je k dispozici ve dvou verzích, jedna se dvěma sloty pro SD karty UHS-II a microSD a druhá s duálním slotem pro SD kartu UHS-II. Obě čtečky mohou načítat data z obou karet současně. S přenosovou rychlostí až 312 MB/s na jeden slot maximalizuje efektivitu a zároveň se vyznačuje odolným hliníkovým povrchem odolným proti poškrábání. Čtečka se dodává s kabelem USB-C na USB-C, adaptérem USB-A a je kompatibilní se systémy Lexar Professional Workflow a Workflow Go pro přizpůsobené nastavení.
  • Čtečky karet Lexar Professional Workflow CFexpress 4.0, které jsou k dispozici pro karty CFexpress typu B i typu A, jsou navrženy tak, aby se hladce integrovaly s dokovací stanicí Lexar Professional Workflow a nabízely optimalizovanou a efektivní správu dat. Obě čtečky poskytují působivé přenosové rychlosti až 40 Gb/s, čímž výrazně zvyšují efektivitu pracovních postupů, a jejich odolný hliníkový povrch odolný proti poškrábání zajišťuje spolehlivý výkon i při náročném natáčení v terénu.
    Čtečka karet typu B podporuje nejnovější karty CFexpress 4.0 typu B a je zpětně kompatibilní s kartami CFexpress 2.0, takže je ideální pro maximalizaci produktivity. Čtečka karet typu A poskytuje rychlost čtení až 1800 MB/s a rychlost zápisu až 1650 MB/s a je zpětně kompatibilní s kartami CFexpress 2.0 typu A, což dále zvyšuje její všestrannost.
  • Přenosný SSD disk Lexar Professional Workflow je k dispozici ve verzích 2 TB a 4 TB a je navržen tak, aby urychlil postprodukční pracovní postupy díky působivé rychlosti čtení a zápisu až 2000 MB/s. Je vybaven konstrukcí s krytím IP68, která poskytuje špičkovou ochranu proti vodě, prachu a pádům z výšky až ze tří metrů, zatímco jeho pevná hliníková konstrukce zajišťuje odolnost a účinný odvod tepla pro stabilní výkon. SSD disk zůstává chladný i při vysokých rychlostech díky konstrukci s tepelnou regulací. SSD disk nabízí přizpůsobitelná řešení pro maximální efektivitu.

Ještě letos na podzim Lexar rozšíří řadu Professional Workflow o nový dvoukomorový dok s vestavěnou 5000mAh powerbankou, který nabídne ještě větší všestrannost pro správu médií na cestách.

Ceny a dostupnost

Všechny produkty Lexar Workflow jsou k dispozici k okamžitému odeslání.

Doporučená prodejní cena:

128979  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW WITH THUNDERBOLT4 UPLINK, 6 MODULE BAY – 12.590,- Kč / 497 €

128980  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW USB 3.2 GEN2 READER, UHS-I/UHS-II, SUPPORT SD/MICROSD – 1.190,- Kč / 45,90 €

128981  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW USB 3.2 GEN2 READER, UHS-II, SUPPORT DUAL SLOT SD – 1.190,- Kč / 45,90 €

128982  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW USB4 READER, SUPPORT CFEXPRESS 4.0 TYPE A – 2.390,- Kč / 91,90 €

128983  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW USB4 READER, SUPPORT CFEXPRESS 4.0 TYPE B – 2.390,- Kč / 91,90 €

128984  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW PORTABLE SSD, UP TO R2000/W2000, IP68, 2TB – 8.090,- Kč / 319 €

128985  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW PORTABLE SSD, UP TO R2000/W2000, IP68, 4TB – 13.290,- Kč / 525 €

128986  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW GO WITH 2 MODULE BAY – 2.390,- Kč / 91,90 €

128987  LEXAR PROFESSIONAL WORKFLOW GO POWER BANK WITH 5000MAH DETACHABLE BATTERY – 1.190,- Kč / 45,90 €

Exit mobile version