Logitech Rally Board 65 zjednodušuje pořádání videokonferencí

Řešení „vše v jednom“ sdružuje pokročilé funkce v jednoduchém mobilním zařízení

Praha, 22. ledna 2025 – Společnost Logitech dnes představila Rally Board 65, flexibilní mobilní videokonferenční řešení, které kombinuje inteligentní zvuk a obraz s 65″ dotykovým displejem. Rally Board 65 je dostatečně jednoduchý a kompaktní systém, aby se dal přivézt na vozíku do satelitních kanceláří, a zároveň natolik sofistikovaný, aby dokázal obohatit běžné jednací prostory o sadu funkcí s podporou umělé inteligence, detekci obsazenosti a monitorování stavu prostředí.

Firmy často narážejí na problém, že chtějí svým hybridním pracovním silám dopřát moderní videokonferenční nástroje, ale týmy IT, které by to měly mít na starosti, jsou zahlceny jinou narůstající pracovní zátěží, protože jejich technologická prostředí jsou stále složitější.

„Hybridní zaměstnanci očekávají, že všechny prostory budou vybaveny snadno použitelným videokonferenčním systémem pro okamžitou komunikaci, ať už se jedná o kancelář, zasedací místnost nebo učebnu,“ řekl Prakash Arunkundrum, provozní ředitel a generální ředitel divize Logitech for Business. „Položili jsme si tedy otázku: ‚Jak vytvořit inteligentní, mimořádně sofistikovaný konferenční systém a zároveň výrazně zjednodušit jeho instalaci a použití?‛ Odpovědí je Rally Board 65, flexibilní řešení, které odstraňuje technické komplikace s nimiž se firmy dosud potýkají.“

Všestranné výkonné řešení pro pořádání videokonferencí lze zprovoznit během několika minut pro Android, PC nebo vlastní zařízení zaměstnanců, ať už týmy používají aplikace Microsoft Teams, Zoom nebo Google Meet*. Jednoduše přivezte Rally Board 65 na vozíku do volného prostoru a nastavte tak, aby se kamera nacházela ve výšce očí, nebo jej nainstalujte nastálo do zasedací místnosti s kamerou umístěnou nad nebo pod obrazovkou, přičemž se prakticky obejdete bez podpory ze strany týmu IT.

Rally Board 65 nabízí výjimečně ostrý obraz v rozlišení 4K a je vybaven audiovizuálními technologiemi RightSight 2 a RightSound 2 s umělou inteligencí, které se staly charakteristickými přednostmi videokonferenčních systémů Logitech. Další vylepšení uživatelské zkušenosti přinášejí funkce Camera Zone a Mic Zone, které umožňují vymezit oblast pro snímání obrazu a zvuku. Nová technologie Depth Blur zastírá okolní prostředí a vytváří efekt podobný rozostření pozadí, který jsou lidé zvyklí používat během videohovorů na svých počítačích.

„Tuto trojici funkcí si můžete představit jako jakýsi „digitální stan“ pro schůzky v otevřeném prostoru,“ řekl Henry Levak, viceprezident pro produkty divize Logitech for Business. „Rally Board 65 využívá technologie 3D mapování prostoru pro potlačení potenciálně rušivých okolních jevů, aby se účastníci mohli lépe soustředili na sledování průběhu jednání.“

Rally Board 65 obsahuje navíc senzory, které detekují přítomnost osob, takže týmy IT mají přesné údaje o způsobu a době využití videokonferenčních prostorů. Tyto senzory analyzují také vlastnosti okolního prostředí, jako je vlhkost, teplota a hladina CO2, což lze použít ke stanovení zdravotních podmínek, vyhodnocení energetického skóre a získání doporučení na zlepšení ventilace, častější přestávky v jednání nebo snížení maximálního počtu účastníků schůzek v jednotlivých místnostech.

Naměřené údaje jsou přenášeny do Logitech Sync, centralizované platformy pro týmy IT, které tak mohou získat ucelený přehled o vybavení firmy, podrobněji se seznámit s parametry a využitím konkrétní místnosti a zajistit automatickou rezervaci a uvolňování místností.

Přístup k udržitelnosti

S využitím našich zásad designu na podporu udržitelnost byl systém Rally Board 65 navržen s ohledem na minimalizaci jeho dopadu na životní prostředí, a to díky využití až 41 %* recyklovaných plastů, nízkouhlíkového hliníku, recyklovaných tkanin a obalů s certifikací FSC.

Přínosem pro životní prostředí je však nejen samotný fyzický design. Detekční systém v Rally Board 65 dokáže přepnout zařízení automaticky do stavu nižší spotřeby, když ve sledovaném prostoru nikdo není, což může přispět ke snížení spotřeby energie ve firemních budovách.

Ceny a dostupnost

Rally Board 65 bude k dispozici od května 2025 za  8 499 € prostřednictvím autorizovaných distributorů a prodejců a na stránkách logitech.com.

Funkce detekce přítomnosti osob, analýzy prostředí a vyhodnocení spotřeby energie v místnosti jsou dostupné také prostřednictvím samostatného zařízení Logitech Spot.

* Podrobnosti o certifikaci zde
** Grafitová: 41 %, krémová: 27 %

O společnosti Logitech

Společnost Logitech pomáhá všem lidem realizovat jejich touhy nabídkou technologií, které umožňují každému tvořit, být úspěšnější a užívat si více života. Navrhuje a vytváří produkty, které spojují lidi prostřednictvím počítačů, her, videa, hudby nebo streamování a tvorby obsahu. Mezi značky společnosti Logitech patří Logitech, Logitech G, Astro Gaming, Streamlabs, Ultimate Ears, Jaybird a Blue Microphones. Společnost Logitech International byla založena v roce 1981 a je registrována ve Švýcarsku; její akcie se obchodují na švýcarské burze SIX Swiss Exchange (LOGN) a na americké burze Nasdaq Global Select Market (LOGI). Více informací o společnosti Logitech můžete získat na webových stránkách www.logitech.com, firemním blogu, Facebooku nebo na Twitteru s hashtagem @Logitech.

Logitech a další značky Logitech jsou ochranné známky nebo registrované ochranné známky společnosti Logitech Europe S.A. a/nebo jejích přidružených společností ve Spojených státech a dalších zemích. Veškeré ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. Více informací o společnosti Logitech a jejích produktech můžete získat na webových stránkách společnosti na adrese www.logitech.com.

První v EU: T-Mobile se společností Primoco UAV SE představují šíření mobilního signálu UAV dronem, poprvé jej plánuje nasadit na Jizerské 50

Největší český mobilní operátor T-Mobile Czech Republic se spojil s předními experty v bezpilotním letectví z Primoco UAV SE. Společně vyvinuli a otestovali unikátní řešení pro posílení signálu při krizových událostech i komerčních akcích konajících se mimo běžné pokrytí. Technologie umožňuje šíření mobilního signálu výhradně vzduchem – bez použití pozemního vysílače. Projekt se vyvíjí a pilotuje v Česku s potenciálním využitím v rámci skupiny Deutsche Telekom. T-Mobile CZ jako první operátor v Evropě představil toto inovativní řešení v praxi spolu s úspěšnými výsledky testu. Technologii plánuje nasadit v ostrém provozu za dva týdny v rámci Jizerské 50.

T-Mobile jako leader v oblasti technologických inovací představil koncem loňského roku unikátní kompaktní přenosnou mobilní mikrostanici. Po pilotu z loňska nyní přináší další alternativu v oblasti pokrývání mobilním signálem – posílení sítě budoucnosti s využitím dronu. Prostřednictvím bezpilotního letounu s mobilní stanicí dokáže za vhodných povětrnostních podmínek „doručit“ mobilní signál kamkoli, kde je to zapotřebí – a to jako vůbec první operátor v Evropě. T-Mobile během posledních dvou let investoval do rozvoje mobilní sítě okolo 5 miliard korun a realizoval více než 4 100 projektů za účelem modernizace sítě pro podporu 5G technologie.

„Tato technologie má velký potenciál nejen v mimořádných krizových situacích, jako jsou požáry, zemětřesení nebo povodně. Jde o všechny situace, kdy pozemní vysílače dočasně či zcela vypoví službu, nebo je nutné pokrýt oblast, kde signál běžně není k dispozici,“ říká Vladan Peković, CTIO T-Mobile Czech Republic, a pokračuje: „Rozsáhlé možnosti může přinést i do komerčního využití – s rostoucí oblibou masových sportovních či kulturních akcí v přírodě roste i potřeba dočasně posílit signál v době konání těchto akcí. Jde třeba o území se zvláštní právní ochranou, kde není možné postavit trvale pozemní vysílač nebo kvůli nepřístupnému terénu typicky v horských a hustě zalesněných oblastech či CHKO vyřešit situaci ani dočasně postavenou mobilní stanicí.“

Bezpilotní dron Primoco One 150 je navržený a vyráběný v České republice. Vestavěný mobilní vysílač může být připojen do dedikovaného lokálního jádra sítě a vytvořit například i samostatnou kampusovou síť, třeba pro záchranné složky. Přímo do jádra živé sítě ale může být připojen i přes satelit. Dron obsluhuje specialista z řídicího centra, z důvodu pohybu v terénu nejčastěji z vozidla. Bezpilotní letouny Primoco One 150 nesou vybavení dodané T-Mobilem o hmotnosti 8 kg, unesou ale až 30 kg a pohybují se v operačním nasazení ve výšce 1-2 km nad zemí.

Dron používaný T-Mobilem ve spolupráci s Primoco UAV SE má dobu letu až 15 hodin, letovou výšku do 3 300 m a při cestovní rychlostí 120 km/h je jeho dolet až 1 800 km – v řádu hodin tak dokáže pokrýt jakoukoli oblast v EU. Pro přenos signálu se využívá kanál o šířce 10 MHz, přenosová rychlost dosahuje až 90 Mbps. Dosah signálu závisí na výšce letu a použitých frekvencích. Běžně jde o pokrytí plochy zhruba 9 km2, přičemž limit se blíží 20 km2. Jeden dron v rámci distribuce mobilního signálu dokáže obsloužit až tisíc aktivních uživatelů. Z pohledu uživatele se přitom kromě pokrytí nic nemění, stačí mít mobilní telefon podporující 4G nebo 5G a aktivní SIM kartu od T-Mobilu. Pro maximální využití potenciálu sítě je nejlepší využít telefon s podporou 5G.

„Primoco One 150 je první certifikovaný bezpilotní letoun v této kategorii v civilní oblasti – má oprávnění EASA LUC na úroveň SAIL III a je ve finální fázi vojenské certifikace dle normy NATO STANAG 4703. To znamená, že je prakticky roven běžnému dopravnímu letadlu – může létat nad zastavěnou oblastí a nemusí při tom mít povolení Úřadu civilního letectví, což zvyšuje flexibilitu a efektivitu jeho nasazení,“ uvádí Ladislav Semetkovský, CEO Primoco UAV SE. Společnost vyrobila přes 200 letounů, které létají na čtyřech kontinentech. „Letos zahájíme stavbu nového výrobního závodu s kapacitou 250 dronů ročně, abychom dokázali uspokojit rostoucí požadavky nadnárodních partnerů jako Airbus Defence. Partnerství s T-Mobilem a skupinou Deutsche Telekom vnímáme jako skvělou příležitost jak potenciál, který drony nabízí, poskytnout k užitku většinové populace, ať už půjde o krizové situace nebo velké komerční akce.“

To potvrzuje i Jaroslav Holiš, Research & Development Senior Manager Deutsche Telekom: „Máme velikou radost, že tento inovační projekt zaštítěný skupinou Deutsche Telekom probíhá právě v Česku. Znamená to velkou důvěru, míří sem značné investice a vyvíjí se tu inovace použitelné i pro další země ve skupině. Česká republika se tak podílí na unikátních inovacích jako první v EU. Toto řešení může rychle pomoci v mimořádných situacích všem složkám integrovaného záchranného systému, potenciál technologie je ale tak velký, že vnímáme jako povinnost se o ni podělit se všemi, kdo budou mít zájem. Jsme samozřejmě na začátku, nicméně již v tuto chvíli probíhají jednání s relevantními resorty vlád EU o nabídce technologie pro podporu jejich IZS nebo obranných složek.“

Společnost Primoco je od roku 2018 veřejně obchodovatelnou společností na hlavním trhu Burzy cenných papírů Praha s tržní kapitalizací 4,5 miliardy korun.

Český Mews si již potřetí odnáší ocenění za nejlepší PMS v soutěži HotelTechAwards

Praha 22. ledna 2025 – Český scaleup Mews, přední poskytovatel systému pro správu ubytovacích zařízení, získal ocenění nejlepšího systému pro správu nemovitostí (PMS) v HotelTechAwards, a to již druhým rokem po sobě. Celkově jde o třetí ocenění Mews jako nejlepší PMS. Zároveň společnost Atomize, jejíž akvizice proběhla v listopadu loňského roku, získala třetí místo v kategorii Nejlepší systém pro řízení výnosů. Součástí úspěšné platformy Mews Hospitality Cloud je i Mews POS, který se v kategorii Point-of-Sale umístil na třetím místě.

„Vítězství dva roky po sobě v kategorii Nejlepší systém pro správu nemovitostí ukazuje, že přichází nová éra pohostinství. Jedná se o unikátní odvětví a důvodem našeho stálého úspěchu jsou všichni lidé, kteří jsou součástí komunity Mews. Ať už se jedná o náš tým, technologické partnery, nebo spolupracující hoteliéry, každý má svůj podíl v utváření zážitků jak pro hosty, tak pro personál,“ uvádí Richard Valtr, zakladatel společnosti Mews.

HotelTechAwards každoročně uděluje HotelTechReport, platforma oceňující nejlepší technologické hotelové společnosti z celého světa. Zohledňuje několik faktorů, mezi které patří recenze zákazníků, doporučení partnerů, integrace a globální dosah. V letošním roce Mews získal 100 bodů HT, což je nejvyšší možný počet bodů, stejného skóre dosáhl i v roce 2024.

„Druhé po sobě jdoucí vítězství Mews v kategorii Nejlepší PMS v HotelTechAwards potvrzuje jeho pozici lídra v oblasti hotelových technologií. Mews je známý účinnou automatizací, bezproblémovými integracemi a uživatelsky přívětivým designem, což umožňuje efektivnější hotelový provoz. Díky neustálým inovacím a kvalitní zákaznické podpoře je nepostradatelný pro budoucnost hotelových technologií,“ říká Jordan Hollander, CEO společnosti HotelTechReport.

Mews získává ocenění na více frontách

Součástí integrované platformy Mews Hospitality Cloud je i Mews POS, který v kategorii Point-of-Sale obsadil díky rychlému vývoji v uplynulém roce třetí místo. Mews POS pomáhá personálu i hostům efektivněji zvládat procesy související s občerstvením a funguje ve více než 1 000 objektech. Obsahuje funkce, mezi něž patří digitální objednávání a spropitné, přesná evidence jednotlivých zásob, integrované platby a pokročilé reportování. Systém byl také oceněn jako Hlavní hráč v IDC MarketScape: Worldwide Hotel Point-of-Sale Software 2024 Vendor Assessment.

„Mám radost, že jak Mews POS, tak Atomize RMS jsou ve svém oboru považovány za přední systémy. Naším cílem je nabídnout odborníkům jednotné integrované řešení, které zahrnuje všechny složky potřebné pro správu hotelů. Uznání tak patří našemu týmu, že toho dosáhl. Vždy se snažíme jít naproti inovacím a díky tomu můžeme letos na trh uvést nové funkce,“ dodává Matt Welle, CEO Mews.

Ocenění přicházejí po přelomovém roce v růstu, kdy společnost Mews získala financování ve výši 110 milionů dolarů, uskutečnila čtyři akvizice a uzavřela partnerství se značkami BWH hotels, Small Luxury Hotels of the World™ a Lark Hotels. Mews bylo také druhým rokem po sobě zařazeno jako jedno z The Best Places to Work v oblasti hotelových technologií.

Více o Mews

Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá pět tisíc zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub a Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností HotelTechReport, získal také tituly Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost Mews má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii.

Výzvy v zabezpečení cloudu: bezpečí je pro firmy nejvyšší prioritou, 63 % plánuje v tomto roce navýšit rozpočty

Zavedení cloudové platformy je základem digitální transformace a poskytuje organizacím flexibilitu, kterou potřebují k udržení konkurenceschopnosti na dnešním rychle se měnícím trhu. I když síla cloudu umožňuje podnikům se rychle přizpůsobit vyvíjejícím se požadavkům, přináší také výzvy, které musí bezpečnostní týmy zvládnout. Patří k nim například ochrana citlivých dat, soulad s předpisy a udržení přehledu a kontroly ve stále složitějších hybridních a multicloudových prostředích. 76 % organizací přitom pro to nemá dostatek odborných znalostí a lidských zdrojů. Vyplývá to z nejnovější studie 2025 State of Cloud Security Report společností Cybersecurity Insiders a Fortinet.

„Zavádění cloudu nadále definuje provoz IT, přičemž hybridní a multicloudové modely se stávají hlavními strategiemi pro většinu organizací. 82 % dotázaných organizací nyní využívá cloudová prostředí k dosažení větší škálovatelnosti, flexibility a odolnosti. Za tímto účelem vzrostlo zavádění hybridního cloudu na 54 %, což organizacím umožňuje integrovat lokální systémy s veřejnými cloudovými platformami,“ říká Ondřej Šťáhlavský, regionální ředitel společnosti Fortinet pro střední a východní Evropu.

Výzvy v oblasti zabezpečení cloudu

Zavedení cloudu sice nabízí značné výhody, ale přináší také značné bezpečnostní problémy. 61 % respondentů uvedlo, že obavy o bezpečnost a dodržování předpisů jsou pro ně největší překážkou při zavedení cloudu. Mezi nejpalčivější problémy patří chybná konfigurace, nedodržování předpisů a úniky dat, zejména s rozšiřováním hybridních a multicloudových prostředí.

K těmto problémům se přidává nedostatek dovedností v oblasti kybernetické bezpečnosti. Ohromujících 76 % organizací hlásí nedostatek odborných znalostí a lidských zdrojů v oblasti cloudové bezpečnosti, což omezuje schopnost nasadit a spravovat komplexní bezpečnostní řešení. Tento nedostatek zdůrazňuje nejen potřebu cíleného školení a zvyšování kvalifikace, ale také potřebu přehodnotit strategie nasazení cloudu, aby se snížila složitost a zvýšila účinnost zabezpečení.

Klíčovým řešením je jednotná cloudová bezpečnostní platforma

Zpráva klade důraz na implementaci strategie jednotné cloudové bezpečnostní platformy, která by tyto problémy řešila. „Organizace jsou proto vyzývány, aby investovaly do nasazení jednotné cloudové platformy. Ta by přitom měla v ideálním případě poskytovat komplexní ochranu a přehled, který organizacím pomůže plně porozumět jejich cloudovému prostředí, lépe ho provozovat a zvýšit účinnost zabezpečení – to vše při současném snížení složitosti,“ dodává Ondřej Šťáhlavský.

Zvyšování investic do zabezpečení cloudu

Na zabezpečení cloudu v současnosti připadá v průměru 35 % celkových výdajů na zabezpečení IT, což odráží rostoucí význam ochrany hybridních a multicloudových prostředí. Vzhledem k tomu, že bezpečí cloudu je nyní pro organizace nejvyšší prioritou, plánuje 63 % z nich v příštích 12 měsících navýšit své rozpočty.

Vytváření odolné cloudové bezpečnostní pozice

Rostoucí složitost dnešních hybridních a multicloudových prostředí vede k naléhavé potřebě proaktivních strategií pro řešení jejich vyvíjejících se problémů. Mezi kritické kroky patří:

  • Využití jednotných platforem pro zjednodušení správy zásad a zajištění konzistence napříč prostředími
  • Investice do školení s cílem překlenout nedostatek dovedností v oblasti kybernetické bezpečnosti
  • Využití platformy typu CNAPP, která kombinuje pokročilé nástroje pro ochranu kloubových aplikací, správu konfigurace, zabezpečení kontejnerů a detekci a potlačení hrozeb
  • Využívání end-to-end šifrování a automatizované nápravy rizik ke zlepšení ochrany dat

Navíc nové trendy, jako je integrace detekce hrozeb pomocí umělé inteligence, vzestup edge computingu a rostoucí důraz na zero-trust architekturu, budou určovat další vlnu cloudových bezpečnostních řešení.

Vydání zprávy 2025 State of Cloud Security Report, sponzorované společností Fortinet a vypracované společností Cybersecurity Insiders, poskytuje komplexní analýzu nejnovějších trendů, výzev a strategií, které ovlivňují zabezpečení cloudu. Na základě poznatků od více než 800 odborníků na kybernetickou bezpečnost z různých odvětví a zeměpisných oblastí tato zpráva odhaluje, co je hnací silou zavádění hybridních a multi-cloudových řešení, jaké výzvy se před organizacemi vyvíjejí a jaké jsou realizovatelné kroky pro zabezpečení těchto dynamických prostředí.

Náctiletých podnikavců v Česku rychle přibývá. Trefují se do potřeb své generace

PRAHA, 22. LEDNA 2025 – Každý devátý podnikatel v Česku je mladší 30 let. Od roku 2018 konstantně roste počet byznysmenů ve věku 21 až 25 let a počet náctiletých podnikavců se bezmála zdvojnásobil. Studenti sbírají zkušenosti v trainee programech a se založením vlastních start-upů jim pomáhá moderní metoda Design Thinking.

Donedávna podíl mladých podnikatelů v Česku zvolna klesal, v loňském roce se ale situace změnila. Otěže přebrali hlavně ti nejmladší, zástupci silné populační generace Z (lidé narození zhruba v letech 1997 až 2012). „V každé společnosti mají mladí lidé potenciál stát se tvůrci nových řešení. Nyní navíc vyrostla generace, pro kterou je zásadní, aby jim práce dávala smysl, nebojí se technologií a chtějí je efektivně využívat. Práci nehodlají věnovat všechen svůj čas, musí jim dávat smysl. Záleží jim na životním prostředí, lidských vztazích a jsou ochotní se neustále rozvíjet, objevovat. To vše jsou ideální předpoklady k realizaci vlastních projektů. Když jim dáme příležitost prezentovat své nápady firmám a propojíme je se zkušenými lidmi z praxe, získají rozhled, sebevědomí a o to snáz úlohu inovátorů, kteří přispívají k formování pracovního trhu i společnosti, převezmou,“ míní Zuzana Mravík Zelenická, CSR manažerka společnosti Samsung, která v Česku realizuje rozvojový program pro studenty Samsung Solve for Tomorrow.

PROJEKTY STUDENTŮ, KTERÉ POMÁHAJÍ

Osmiměsíční program pro podnikavé středoškoláky se od své premiéry v Česku v roce 2021 setkává s rychle rostoucím zájmem studentů. „Pokud mají mladí lidé chuť a motivaci do vlastních technologických projektů, v programu Solve for Tomorrow mají šanci předvést je profesionálům z oboru, získají jejich zpětnou vazbu, zkušenosti, jak funguje pracovní trh, i cenné kontakty. Není výjimkou, že účastníci ve svých projektech dál pokračují i po skončení programu, což nesmírně rádi vidíme a podporujeme,“ uvedla Zuzana Mravík Zelenická.

Pro představu, v uplynulých ročnících studenti ve věku od 15 do 19 let zkonstruovali například systém na ochranu elektrokol před krádeží nebo prototyp „chytrého“ patníku, který může zvýšit bezpečnost na silnicích. Nejlepší tým loňského 3. ročníku vyvinul brýle pro nevidomé, které díky vsazené kameře s AI umí svému uživateli hlasově popsat věci v okolí.

Letošního 4. ročníku programu Samsung Solve for Tomorrow, který nese téma AI: Cesta k udržitelnější budoucnosti?, se účastní 230 studentů v 103 týmech. „A opět se nám potvrzuje, jak kreativní a vynalézaví dokážou středoškoláci být. Není pravda, že kvůli AI už ‚nemají potřebu přemýšlet‘, naopak nám ukazují, jak dokáží novou technologii přirozeně využít k tomu, aby skutečně vylepšila životy nás všech,“ poukázala Zuzana Mravík Zelenická.

POTENCIÁL MLADÝCH VE FIRMÁCH

Podle majitelky personální agentury Advantage Consulting Olgy Hyklové má tzv. generace Z nejen odvahu, ale také nástroje měnit pracovní prostředí k lepšímu. „Jsou otevření technologiím, aktivně využívají AI a podporují rychlé zavádění inovací. Z jejich nápadů a digitální zdatnosti mohou firmy jen těžit. Znalosti ze školy studentům a absolventům obvykle nechybí, ale praxe ukazuje nedostatky v měkkých dovednostech, jako je týmová kooperace či zvládání stresu. Tento přechod jim pomáhají zvládnout trainee programy a mentoring, studentům umožňují získat zkušenosti a lépe se adaptovat na reálné pracovní prostředí. Pro firmy jsou pak efektivním nástrojem, jak mladé lidi zapojit do pracovního procesu a využít jejich potenciál,“ potvrdila. Klíčem k úspěchu je podle Olgy Hyklové nabízet mladým lidem moderní formy spolupráce, smysluplné projekty a podpořit jejich osobní růst.

KOUZLO ÚSPĚCHU – DESIGN THINKING

Zvýšený zájem mladých lidí o seberozvoj a talentové programy sleduje ve své práci také osobní koučka Karolína Harries. „Ze vstupu na pracovní trh má mnoho studentů obavu. Nevěří si, neznají své silné stránky, neví, jak je komunikovat firmám. Bohužel se v řadě škol stále soustředí na dorovnání toho, v čem silní nejsme, a na rozvinutí silných stránek už nezbývá prostor. Potkáte-li se ale s mladými lidmi v nějakém rozvojovém programu, zjistíte, jak jsou motivovaní a velmi oceňují skutečné vzdělávání do praxe,“ uvedla.

Mladí inovátoři v programu Samsung Solve for Tomorrow se například seznámí s metodou Design Thinking, která je funkčním nástrojem pro jakoukoli profesi i život v soukromí. Umožňuje vcítit se do myšlení ostatních lidí, rozpoznat jejich potřeby a nalézt efektivní a užitečné řešení ke zlepšení stavu věcí. „Je jedno, jestli vyvíjíte produkt pro zákazníky, anebo plníte úkoly od zaměstnavatele, vždy je třeba na situaci empaticky nahlédnout perspektivou druhé strany a pochopit její požadavky. Chce po vás šéf prezentaci? Vyplatí se doptat na její účel, užitek, který má přinést, pro koho je určena, jak bylo téma prezentováno v minulosti, co fungovalo, co ne? Kdo je posluchač, co ho zajímá, na co může slyšet, jaký je jeho problém, který řeší? Podobně jako je třeba uvažovat v začátcích všech byznys plánů. Metoda Design Thinking má pět přesných bodů, které při správném užití vedou k úspěchu, rozvíjí kreativitu a učí vyrovnat se s chybou,” popsala školitelka Karolína Harries.

Zvlášť mladým lidem, kteří hýří nápady, ale zatím jim chybí zkušenosti, může tato světově uznávaná metoda pomoci v „rozjezdu“ jakéhokoli projektu. „Design Thinking není jen výdobytkem rozvojového programu, odráží praxi, kterou všechny úspěšné start-upy a podnikatelské nápady musely zákonitě projít, aby správně odhadly svůj produkt a svého zákazníka. Jedná se o metodu, která se dá uplatnit ve všech oblastech života, v zaměstnání i podnikání, proto do ní plánujeme zasvětit také učitele, kteří mají velký vliv na přípravu a motivaci studentů v kariérním rozvoji. Na podzim už proběhly první dva 6hodinové workshopy pro středoškolské učitele v Praze a Bratislavě a na základě poptávky chystáme další,“ uvedla Zuzana Mravík Zelenická.

Tab 1: Vývoj počtu mladých podnikatelů v Česku (vždy se jedná o 3. čtvrtletí roku)

2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
skupina <18 15 13 15 15 23 22 34
skupina 18-20 6 642 7 165 7 670 8 177 9 295 10 669 12 905
skupina 21-25 62 690 60 066 59 626 62 001 66 347 69 177 74 893
skupina 26-30 142 195 141 824 139 990 136 087 132 393 127 247 125 395
celkem 211 542 209 068 207 301 206 280 208 058 207 115 213 227
v rámci ČR 10,44 % 10,21 % 10,00 % 9,82 % 9,77 % 10,88 % 11,12 %

Zdroj: Ministerstvo průmyslu a obchodu

Samsung SOLVE FOR TOMORROW, www.solvefortomorrow.cz

Program Samsung Solve for Tomorrow je součástí globálního závazku společnosti Samsung ke vzdělávání mladých lidí s cílem rozvíjet problémové a kritické myšlení studentů při řešení společenských problémů současného světa. V duchu hlavní vize „Together for Tomorrow. Enabling people. Education for future generations“ umožňuje budoucím inovátorům dosáhnout jejich plného potenciálu a stát se další generací vůdců, kteří budou průkopníky pozitivních sociálních změn.

Realizátorem programu Samsung Solve for Tomorrow je nevládní organizace JA Czech, která se věnuje rozvoji podnikatelského myšlení na českých školách od roku 1992.

 

LAMAX CyberWave1, repráků král

Impresivní zvuk, ať už posloucháš hudbu nebo oblíbený podcast? Představujeme LAMAX CyberWave1, party reproduktor se 4 nastavitelnými Cyber LED efekty, co posune tvůj zvukový prožitek o level výš. Jeho tělo s dvoupásmovými repráky s výkonem až 50 W a BeatBass® technologie tě nenechají na pochybách, že máš v ruce krále soundu. Podporuje širokou škálu formátů i připojení a nejmodernější Bluetooth 5.3 tě automaticky propojí s nejrůznějšími zařízeními až na 15 metrů. Baterie repráku vydrží až 20 hodin a znovu ho dobiješ přes USB-C. Luxusní Cyber design s madlem pro snadné přenášení je samozřejmostí. Potěší voděodolnou ochranou IPX5, takže si ho s sebou bez obav můžeš vzít ven, i když předpověď zrovna slunci nepřeje.

LAMAX CyberWave1 je k dostání za 1 999 Kč na www.lamax-electronics.com/cz

Produktové a imageové fotografie jsou k dispozici zde.

 

Přetavte představivost do reality s LAMAX ArtKid1 3D

Zábava, která pomáhá rozvíjet jemnou motoriku? S ergonomickým perem LAMAX ArtKid1 3D se vaše dítko pobaví a současně potrénuje motoriku, představivost i kognitivní vnímání. 3D pero se používá bezdrátově a pomocí LAMAX TouchSafe Technology využívá nižšího stupně tavného bodu, pero proto na povrchu zůstává zcela chladné. Jeho používání je tak maximálně bezpečné. Výdej netoxických hypoalergenních náplní je k dispozici ve 2 rychlostních stupních a 2 jsou i teplotní stupně tavení. Náplně mají nižší tavný bod, takže ani ty nejsou žhavé. Fantazie nezná hranic, proto balení obsahuje 12 barevných náplní, a kdyby nestačily, lze dokoupit rozšiřující set s roboty LAMAX ArtKid1 3D Robo Set. Jakmile peru dojde šťáva, pohodlně ho dobijete díky USB-C a za 2-3 hodiny můžete opět tvořit. K dostání je v růžovém a modrém provedení.

LAMAX ArtKid1 3D je k zakoupení za 799 Kč na www.lamax-electronics.com/cz

Produktové a imageové fotografie jsou k dispozici zde.

 

Řečové analýzy a stále inteligentnější „boti“. Co čeká zákaznický servis v roce 2025?

Brno, 22. ledna 2025

Oblast zákaznické podpory bude v roce 2025 výrazně ovlivňovat řada technologických trendů, zejména v kontextu dalšího rozvoje AI. Umělá inteligence nabídne prostor pro efektivnější využití řečových analýz, které umožňují vyhodnocovat hovory v reálném čase. Další pokrok je očekáván i na poli voicebotů a chatbotů. Ti budou schopni řešit stále pokročilejší zadání a vytvářet komplexní a personalizované interakce.

Jen málokterý obor je tak těsně provázán s vývojem nových komunikačních technologií jako zákaznický servis. Pokrok na poli AI pomohl v posledních letech výrazně zautomatizovat a zefektivnit řadu procesů v komunikaci se zákazníky. I v tomto roce bude podle expertů umělá inteligence hlavním hybatelem trendů v odvětví.

Podle emocí přiřadí agenta

Jednou z oblastí, kde se AI výrazně projeví, je rozvoj hlasové analýzy. Jedná se o proces, při němž dokáže specializovaný software v reálném čase v rámci hovoru s klientem identifikovat stovky rozličných parametrů. Vedle porozumění požadavku volajícího zvládne určit například jeho emoční rozpoložení, pohlaví, přibližný věk a mnoho dalšího.

„V praxi je pomocí tohoto nástroje možné automaticky přidělit konkrétního volajícího takovému agentovi, který má nejlepší předpoklady úspěšně a rychle jeho požadavek vyřešit,“ vysvětluje Radek Šlang, CIO Konecta CZ. Například nespokojeného klienta řešícího složitý zákaznický problém tak může systém automaticky přepojit seniornímu pracovníkovi podpory, který má v daném směru bohatší zkušenosti. Kromě automatického přerozdělování hovorů se hlasové analýzy v call centrech již dnes aktivně využívají pro vyhodnocování úspěšnosti řešení zákaznických požadavků. Systémy dokážou upozornit na chyby v agentově jednání nebo vysledovat opakující se vzorce chování u klientů. Získaná data mohou společnosti dále využívat pro zkvalitnění služeb.

Další rozvoj virtuálních asistentů

Inteligentní chatboti a voiceboti nejsou v zákaznické péči ničím novým. Jejich využití však prošlo zásadním vývojem. Od poskytování statických, předem naprogramovaných odpovědí se díky generativní umělé inteligenci posouvají ke schopnosti vytvářet komplexní a personalizované interakce. „Navzdory těmto pokrokům však lidští agenti zůstávají nepostradatelnou součástí call center, protože přinášejí klíčové schopnosti, jako je intuice, empatie a hlubší pochopení kontextu. Tyto dovednosti přitom bývají při řešení komplexnějších problémů klíčové,“ doplňuje zástupce společnosti Konecta.

Nejefektivnější variantou je tak v současnosti vzájemná kooperace lidských a robotických asistentů. Příkladem takové spolupráce je koncept „super agenta“, který kombinuje dovednosti lidského pracovníka s podporou digitálního asistenta poháněného umělou inteligencí. Takzvaný Co-Pilot pomáhá zaměstnanci během hovoru v reálném čase rychle získat potřebné informace z interních dokumentů, zatímco agent se může soustředit na budování vztahu se zákazníkem.

Pomůže i školit zaměstnance

Umělá inteligence se v zákaznickém servisu stává klíčovým nástrojem také při školení zaměstnanců. „AI dokáže efektivně nasimulovat reálné situace, s nimiž se může agent v praxi potkat. Následně zvládne poskytnout zaměstnanci zpětnou vazbu a návrhy na zlepšení,“ popisuje Radek Šlang. Tento přístup tak umožňuje agentům trénovat různé scénáře, od řešení stížností až po náročná vyjednávání, a to ještě před tím, než se setkají se skutečnými zákazníky. Personalizované tréninkové plány navíc zohledňují individuální potřeby a slabé stránky každého zaměstnance, což výrazně zrychluje jejich zaučení.

Vedle zmíněných trendů se zákaznický servis podle odborníků bude rychle rozvíjet i v dalších oblastech. Mezi očekávané inovace lze zařadit například hlubší propojení s virtuální realitou, díky níž mohou zákazníci zažít zcela nový způsob interakce s firmami, nebo širší využití prediktivní analýzy, která dokáže identifikovat potřeby zákazníků ještě předtím, než je sami vyjádří.

O společnosti Konecta

Konecta je předním inovativním globálním poskytovatelem služeb v oblasti řízení zákaznických procesů a digitálního outsourcingu s 120 000 zaměstnanci, kteří pracují ve 30 jazycích na 4 kontinentech a ve 26 zemích.

Soustředí se na jedinečné potřeby a příležitosti každého odvětví a nabízí kompletní škálu komplexních řešení řízení zákaznických procesů – včetně akvizice, retence, zákaznického servisu, technické podpory a vymáhání pohledávek – to vše na základě udržitelného obchodního modelu. Tyto služby jsou postaveny na portfoliu špičkových odborných znalostí v oblasti zákaznické zkušenosti a řízení procesů, digitálních řešení a nejmodernějších technologií.

Společnost Konecta, jejíž sídlo je v Madridu, dosahuje globálních příjmů ve výši 2 miliardy eur a obsluhuje více než 500 klientů, včetně nejvýznamnějších jmen v oblasti telekomunikací, energetiky, bankovnictví, mobility, maloobchodu a e-commerce.

Více informací naleznete na webu https://konecta-group.com/ .

DLSS míří do Eternal Strands, Orcs Must Die! Deathtrap nebo Virtua Fighter 5 R.E.V.O.

30. ledna bude dostupné DLSS 4, které obsahuje funkci DLSS Multi Frame Generation pro grafické karty GeForce RTX řady 50 a notebooky s nimi i vylepšení všech ostatních technologií DLSS. 75 her a aplikací s funkcí Frame Generation půjde updatovat na DLSS Multi Frame Generation prostřednictvím NVIDIA App a další budou aktualizovány s nativní podporou DLSS Multi Frame Generation ve hře.

A samozřejmě i tento týden vycházejí hry s podporou DLSS:

  • Eternal Strands: Fantasy akční adventura od Yellow Brick Games vychází 28. ledna s podporou DLSS Super Resolution a Frame Generation. Díky technologii NVIDIA Reflex se navíc sníží latence počítače, takže hraní bude svižnější. A pokud je snímková frekvence dostatečně vysoká, lze spustit DLAA pro vylepšení kvality obrazu.
  • Jotunnslayer: Hordes of Hel: Grindstone, Games Farm and ARTillery stojí za Jotunnslayer: Hordes of Hel, novou roguelike hra pro přeživší hordy, která je nyní k dispozici v předběžném přístupu. Vydejte se do temné říše severské mytologie v roli jednoho ze čtyř hrdinů a dokažte, že jste hodni boje s vlnami mýtických protivníků. Jen nezapomeňte aktivovat funkci DLSS Super Resolution na grafických kartách GeForce RTX a noteboocích, abyste zrychlili snímkovou frekvenci ve svých zběsilých bitvách.
  • Orcs Must Die! Deathtrap: Nejnovější díl kritiky oceňované série Orcs Must Die! kombinuje boj z pohledu třetí osoby s kladením pastí. Novinka přichází 28. ledna s podporou DLSS Super Resolution a DLAA.
  • Virtua Fighter 5 R.E.V.O.: Inovativní série Virtua Fighter, která baví fanoušky bojových her od roku 1993, se také vrací na 28. ledna s titulem Virtua Fighter 5 R.E.V.O. od společností SEGA a Ryu Ga Gotoku Studio. Hra bude také obsahovat podporu DLSS Super Resolution v den vydání.

Fujifilm představil hybridní instantní fotoaparát instax WIDE Evo

Praha, 21. ledna 2025 – Společnost FUJIFILM přináší na český trh hybridní instantní fotoaparát instax WIDE Evo (WIDE Evo). Novinka umožňuje fotit snímky na velký formát WIDE, který má dvakrát větší plochu než klasické filmy instax mini. Nechybí možnost náhledu fotky ještě před jejím vytištěním, abyste zbytečně neplýtvali filmy. WIDE Evo si navíc rozumí se smartphony se systémy iOS a Android a dokáže tisknout i fotky v nich uložené prostřednictvím praktické mobilní aplikace. Tento hybrid přináší spontánní radost z momentek pořízených tradičními instantními fotoaparáty a snoubí ji s výhodami digitálních technologií, jejichž prostřednictvím můžete pořízené fotky dále upravovat, ukládat a sdílet. Instax WIDE Evo se v Česku začne prodávat 4. února 2025 za 9699 Kč včetně DPH.

Stejně jako dříve uvedený instantní fotoaparát instax mini Evo nabízí i WIDE Evo kreativní způsob, jak zachytit vaše vzpomínky. Pokouší se přitom o propojení digitální a analogové fotografie. Tento hybridní fotoaparát totiž dává fotografovi možnost vybrat si, které snímky okamžitě vytiskne, které bude sdílet na sociálních sítích a které si uloží na později. WIDE Evo nabízí řadu nových a vylepšených efektů objektivu a filmu a nejrůznějších režimů, které ještě více umocňují radost z jeho používání. Díky velkému formátu filmu instax WIDE poskytuje fotografům ještě větší prostor pro kreativitu.

WIDE Evo dokáže tisknout vysoce kvalitní snímky přímo z fotoaparátu. Umí však tisknout i fotky uložené v telefonu se systémem iOS nebo Android pomocí bezplatné mobilní aplikace instax WIDE Evo. Tato aplikace také umožňuje focení na dálku a přináší další funkce pro vylepšení fotek. instax inspiruje ke kreativitě a povzbuzuje uživatele ke sdílení svých snímků online. V aplikaci instax WIDE Evo proto najdete novou funkci „Discover Feed“, která umožňuje objevovat vytištěné instax snímky nahrané do Discover Feed ostatními uživateli fotoaparátu WIDE Evo. V této fotogalerii se můžete inspirovat a zjišťovat, jaké efekty objektivu, filmu a styly autoři jednotlivých snímků použili. Pomocí Bluetooth navíc můžete olajkovat zobrazené efekty a zopakovat jejich kombinace na svém fotoaparátu prostřednictvím aplikace.

Hlavní funkce fotoaparátu WIDE Evo:

Integrované širokoúhlé focení

Fotoaparát WIDE Evo je vybaven nejširokoúhlejším objektivem ze všech instantních fotoaparátů instax a nabízí ohniskovou vzdálenost 16 mm. Uživatelé si mohou vybrat, zda chtějí pořizovat snímky standardně na šířku, nebo zvolit širokoúhlý režim, který zvyšuje na maximum možnosti objektivu fotoaparátu a dokáže zachytit na fotce co největší záběr.

10 efektů objektivu x 10 filmových efektů = 100 kombinací pro kreativní vyjádření, nově s přidanou funkcí Degree Control

Stejně jako instantní fotoaparát instax mini Evo, i WIDE Evo nabízí 10 efektů objektivu a 10 filmových efektů, což uživatelům dává 100 různých kombinací, jejichž prostřednictvím se mohou vyjádřit. WIDE Evo přidává funkci Degree Control, která umožňuje uživateli určit, do jaké míry se na snímek aplikují jednotlivé efekty objektivu.

6 filmových stylů pro vylepšení vzhledu fotek

Kromě efektů objektivu a filmu nabízí WIDE Evo také 6 filmových stylů, které umožňují další úpravy snímků, včetně normálního vzhledu, filmového vzhledu s černými pruhy přes horní a dolní část snímku, klasického vzhledu filmového pásu, tradičního formátu s datem a časem, vzhledu kontaktního listu nebo vintage efektu s kolodiovým zpracováním.

Selfie, úložiště a další

Fotoaparát WIDE Evo je vybaven 3,5palcovým LCD displejem na zadní straně, který uživatelům umožňuje zobrazit přidané efekty a úpravy. Novinka má integrovanou lithium-iontovou baterií, která dovolí vytisknout až 100 snímků na jedno nabití. Slot na Micro SD kartu (pozn. paměťová karta není součástí balení) zajišťuje dostatek místa pro ukládání dalších snímků pro pozdější využití. Do interní paměti fotoaparátu se vejde přibližně 45 snímků. Nechybí ani selfie zrcátko, které pomáhá uživatelům pohodlně pořizovat selfie snímky.

Pouzdro pro instax WIDE Evo  

Současně s uvedením fotoaparátu WIDE Evo bylo představeno pouzdro pro tento model, které se prodává samostatně. Pouzdro je vyrobeno z prvotřídní umělé kůže a má nastavitelný ramenní popruh zaručující pohodlí při přenášení. Pro větší pohodlí lze jeho horní část sejmout, aby byl fotoaparát chráněn, i když se právě používá.

Instantní film instax WIDE Brushed Metallics

Instantní film instax WIDE Brushed Metallics má kovový, tmavý gradientní rámeček. Film je k dispozici v balení po 10 snímcích a je kompatibilní se všemi instantními fotoaparáty instax WIDE, tiskárnou instax Link WIDE pro smartphony a hybridním instantním fotoaparátem instax WIDE Evo.

Ceny a dostupnost

Hybridní instantní fotoaparát instax WIDE Evo se bude v Česku prodávat v klasické černošedé kombinaci za doporučenou cenu 9699 Kč s DPH od 4. února 2025.

Technické parametry modelu instax WIDE Evo

Film Film: instantní film FUJIFILM „instax WIDE“ (prodává se samostatně)

Rozměry filmu: 86 mm x 108 mm, velikost snímku – 62 mm x 99 mm

Doba vyvolání filmu: přibližně 90 sekund (liší se v závislosti na okolní teplotě)

Expozice Clona: F2.4

Rychlost závěrky: 1/4 sekundy až 1/8000 sekundy (automatické přepínání)

Citlivost snímání: ISO100 až 1600 (automatické přepínání)

Kontrola expozice: programovatelná automatická expozice

Kompenzace expozice: -2,0 EV až +2,0 EV (krok 1/3 EV)

Úložiště Paměťová média: interní paměť, paměťová karta microSD/microSDHC (prodávají se samostatně)

Kapacita úložiště: přibližně 45 snímků ve vnitřní paměti, přibližně 850 snímků (WIDE ANGLE vypnutý) nebo 280 snímků (WIDE ANGLE zapnutý) na 1GB paměťové kartě microSD/microSDHC (prodává se zvlášť)

Systém souborů: DCF kompatibilní s Exif Ver. 2.3

Snímač Obrazový snímač: 1/3“ CMOS s primárním barevným filtrem

Počet zaznamenaných pixelů: 4608 x 3456 (WIDE ANGLE je zapnutý a microSD karta vložena), 2560 × 1920 (ostatní)

Parametry tisku Doba tisku: přibližně 16 sekund

Funkce tisku: snímky v interní paměti a snímky na paměťové kartě lze vytisknout

Tisknutelný formát snímků z interní paměti fotoaparátu nebo karty microSD/microSDHC: snímky ve formátu JPEG pořízené tímto fotoaparátem

Tisknutelný formát snímků ze smartphonu: JPEG, PNG, HEIF

Rozlišení expozice: 25 bodů/mm × 12,5 bodu/mm (635 × 318 dpi, rozteč bodů 40 x 80 μm), 12,5 bodu/mm při tisku z mobilní aplikace (318 dpi, rozteč bodů 80 μm)

Odstupňování expozice: RGB gradace 256 barev

Rozhraní: standardní shoda: Bluetooth Ver. 5.1

Baterie Baterie: lithium-iontová (interní)

Doba nabíjení: přibližně 2 až 3 hodiny (doba nabíjení závisí na teplotě)

Externí rozhraní: port USB Type-C (pouze pro nabíjení)

Kapacita tisku: přibližně 100 (od plného nabití), počet snímků závisí na podmínkách použití

Provozní prostředí: teplota +5 ºC až +40 ºC, vlhkost 20 % až 80 % (bez kondenzace)

Objektiv Vzdálenost ostření: f = 16 mm (ekvivalent 35mm filmu)

Automatické zaostřování: jednoduchý AF, AF s rozpoznáním obličeje (zapnuto/vypnuto) (s pomocným světlem)

Vzdálenost při snímání: 10 cm až nekonečno

Blesk Automatický blesk/vynucený blesk/potlačený blesk

Dosah fotografování s bleskem: přibližně 30 cm až 1,5 m

Samospoušť Přibližně 2 sekundy/přibližně 10 sekund
Kreativní možnosti 10 efektů objektivu s funkcemi ovládání nastavení, 10 filmových efektů a 6 filmových stylů
LCD displej 3,5palcový TFT barevný LCD displej

Počet pixelů: přibližně 460 000 bodů

Rozměry: 138,7 mm × 125 mm × 62,8 mm (bez promítacích částí)

Hmotnost: přibližně 490 g (kazeta s filmy, záznamové médium a krytka objektivu nejsou součástí balení)

O značce instax

Značka instax byla uvedena na trh v roce 1998. instax vznikl v Japonsku a brzy se stal globální značkou, která působí ve více než 100 zemích světa, včetně Evropy, Ameriky, Číny a jihovýchodní Asie. Instax vám nejen umožňuje vytisknout si důležité okamžiky rovnou na místě, ale využít ho i jako nový komunikační nástroj pro vyjádření svých pocitů kreativním způsobem. Kromě analogových instantních fotoaparátů jsme rozšířili naši nabídku o hybridní instantní fotoaparáty, které vám umožňují fotografovat a zároveň sledovat displej na zadní straně fotoaparátu, na kterém můžete vybírat a tisknout snímky, které se vám líbí. instax nabízí také tiskárny pro smartphony, které umožňují snadný a rychlý tisk snímků z telefonu. Kromě toho aktivně podporujeme spolupráci v celé řadě oblastí po celém světě, například v oblasti módy, hudby, sportu a her. V oblasti sportu se podílíme na sponzorování mezinárodní soutěže v breakdance s názvem FUJIFILM instax Undisputed Masters a široce propagujeme hodnotu značky instax.

O společnosti Fujifilm v Evropě

Společnost Fujifilm provozuje v Evropě více než 50 společností a poboček a zaměstnává více než 6 000 lidí, kteří se zabývají výzkumem a vývojem, výrobou, prodejem a servisem. Strategickou centrálou pro tento region je společnost FUJIFILM Europe GmbH se sídlem v německém Ratingenu. Společnosti Fujifilm působí v celé Evropě v řadě odvětví včetně lékařské techniky, biofarmacie, elektronických materiálů, průmyslových výrobků, chemikálií, grafických systémů, optických zařízení, ukládání dat a všech aspektů fotografie. V posledních 20 letech se společnost intenzivněji zaměřuje na zdravotní péči – od diagnostiky po prevenci a léčbu. Společnost Fujifilm dnes v Evropě poskytuje celé spektrum péče o pacienty, kromě výzkumu, vývoje a výroby v oblasti pokročilých terapií, genových terapií a vakcín poskytuje také média pro buněčné kultury a řešení pro regenerativní medicínu.

Více informací najdete na adrese fujifilm.com

FUJIFILM, instax mini evo, instax wide evo, instax wide a instax jsou registrované ochranné známky nebo ochranné známky společnosti FUJIFILM Corporation.

© 2025 FUJIFILM Europe a její pobočky. Všechna práva vyhrazena.

Exit mobile version