GeForce NOW odhaluje plány na listopad. Do knihovny přidá přes 2 desítky her

V listopadu přibude do GeForce NOW 23 nových her. Tento týden je možné hrát očekávané hry jako Virtua Fighter 5 R.E.V.O. World Stage a nově vydanou Europa Universalis V (4. listopadu). V dalším průběhu měsíce je plánováno například Call of Duty: Black Ops 7 (14. listopadu), Anno 117: Pax Romana (novinka na Steamu a Ubisoftu, 13. listopadu), Assetto Corsa Rally (novinka na Steamu, 13. listopadu), Project Motor Racing (novinka na Steamu, 25. listopadu) a další tituly.

Tento týden také přecházejí na servery třídy GeForce RTX 5080 Montreal a Amsterdam, Phoenix je dalším v pořadí.

Novinky pro tento týden:

  • Europa Universalis V (novinka na Steamu, GeForce RTX 5080-ready, 4. listopadu)
  • 7 Days Blood Moons (novinka na Steamu, 4. listopadu)
  • Whiskerwood (novinka na Steamu a Xboxu, dostupné v PC Game Pass, 6. listopadu)
  • The Last Caretaker (novinka na Steamu, 6. listopadu)
  • Voidtrain (novinka na Xboxu, dostupné v PC Game Pass, 7. listopadu)
  • Virtua Fighter 5 R.E.V.O. World Stage (Steam)

Listopadová nabídka dále obsahuje:

  • INAZUMA ELEVEN: Victory Road (novinka na Steamu, 10. listopadu)
  • Surviving Mars: Relaunched (novinka na Steamu, 10. listopadu)
  • Possessor(s) (novinka na Steamu, 11. listopadu)
  • Rue Valley (novinka na Steamu, 11. listopadu)
  • Anno 117: Pax Romana (novinka na Steamu a Ubisoftu, 13. listopadu)
  • Assetto Corsa Rally (novinka na Steamu, 13. listopadu)
  • Where Winds Meet (novinka v Epic Games Store, 14. listopadu)
  • SpongeBob SquarePants: Titans of the Tide (novinka na Steamu, 18. listopadu)
  • Long Drive North (novinka na Steamu, 18. listopadu)
  • Demonschool (novinka na Steamu, 19. listopadu)
  • Monsters Are Coming! Rock & Road (novinka na Steamu a Xboxu, dostupné v PC Game Pass, 20. listopadu)
  • Project Motor Racing (novinka na Steamu, 25. listopadu)
  • Call of Duty: Black Ops 7 (novinka na Steamu, Battle.net a Xboxu, dostupné v PC Game Pass, 25. listopadu)
  • Brotato (Steam)
  • GODBREAKERS (Steam)
  • Megabonk (Steam)
  • R.E.P.O. (Steam)

Nejlepším prémiovým televizorem je Loewe Stellar 65 DR+, vybrala ho letošní mezinárodní porota EISA

Praha, 6. listopadu 2025: Prémiové televizory tvoří samostatnou kategorii – kromě toho, že využívají nejmodernější technologie je nejvíce definuje exkluzivní design. Neprodávají se prostřednictvím tradičních sítí elektro prodejen a do svých interiérů si je vybírají zájemci, kteří si potrpí na výjimečnost. Letošním králem této kategorie je v Německu vyráběný televizor Loewe Stellar 65 DR+, potvrdila to porota EISA složená z více než 50 zástupců redakcí odborných časopisů, portálů a expertů z celého světa. Loewe Stellar 65 DR+ si odnesl první cenu EISA Award v kategorii prémiových televizorů.

Tento exkluzivní televizor pochází od německé značky, která představila světu v roce 1931 svůj první komerčně dostupný televizor a od svého založení v roce 1923 buduje své renomé na propojení technologií, designu a precizního řemesla.

Na prvním místě design a unikátnost každého kusu

Loewe Stellar je především výrazným designovým prvkem domácnosti a každý kus je díky vysokému podílu ruční výroby opravdovým originálem. Jeho rám z vysoce kvalitního hliníku zdobí povrchová úprava dokončená ručním kartáčováním. Kromě úhlopříček 77, 83 a 97“ si zákazník volí jedno ze tří designových provedení zadní části televizoru, což dodává každému kusu další vrstvu jedinečnosti. Na výběr jsou „záda” z ručně finalizovaného betonu (provedení concrete) se 70procentním obsahem přírodního kamene, nebo pak v barvě luxusní matné černé lávy či v provedení „alu chrome“.

Porota vyzdvihla elegantní provedení včetně zmíněných designových specifik i brilantní obraz, který zajišťují nejnovější technologie. Významný je také vestavěný audio systém s výkonem 80 W a šesti reproduktory, integrovaný rekordér Loewe DR+ s 1TB SSD diskem.

Ocenění EISA letos potvrdilo pozici Loewe jako značky, která již více než 100 let spojuje německou preciznost, ruční výrobu a luxusní design s nejmodernějšími technologiemi.

Dostupnost a cena
Televizory řady Loewe Stellar jsou dostupné prostřednictvím vybraných autorizovaných prodejců, jejich výhradním distributorem značky pro ČR a Slovensko je společnost BaSys CS. Model Loewe Stellar 65 DR+ je v prodeji podle konfigurace a provedení za doporučenou koncovou cenu od 152 000 korun.

O společnosti LOEWE:

Již více než sto let je společnost LOEWE synonymem vynalézavosti v oblasti luxusní třídy produktů spotřební elektroniky. Od svého založení v roce 1923 až do vynálezu elektronického televizoru v roce 1931 se společnost LOEWE stala tradičním globálním hráčem na trhu. Nyní zaměstnává LOEWE Technology GmbH vice než 200 zaměstnanců a prostřednictvím mezinárodní prodejní sítě jsou její vysoce kvalitní a designově výjimečné produkty z oblasti televizorů a audio produktů dostupné ve více než 45 zemích světa. LOEWE si hrdě zakládá na své inovační síle, tradici a řemeslné dokonalosti „Made in Germany“. Jedinečná kombinace německého inženýrství, dokonalosti, exkluzivního designu a udržitelnosti utváří kulturu značky od jejího vzniku. Srdcem značky LOEWE je tradiční manufaktura a high-tech výrobní závod v hlavním sídle v Kronachu v Horních Frankách. Výhradním distributorem značka pro ČR a Slovensko je BaSys CS. Více na www.loewe.tv

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Canvas, Elac, beyerdynamic PRO, Meze Audio, Rotel, spl, Unitra, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

Kategorii prémiových televizorů vládne Loewe Stellar 65 DR+

Praha, 6. listopadu 2025: Prémiové televizory tvoří samostatnou kategorii – kromě toho, že využívají nejmodernější technologie je nejvíce definuje exkluzivní design. Neprodávají se prostřednictvím tradičních sítí elektro prodejen a do svých interiérů si je vybírají zájemci, kteří si potrpí na výjimečnost. Letošním králem této kategorie je v Německu vyráběný televizor Loewe Stellar 65 DR+, potvrdila to porota EISA složená z více než 50 zástupců redakcí odborných časopisů, portálů a expertů z celého světa. Loewe Stellar 65 DR+ si odnesl první cenu EISA Award v kategorii prémiových televizorů.

Co konkrétně nabídne svému majiteli tento exkluzivní televizor od značky, která představila světu v roce 1931 svůj první komerčně dostupný televizor a od svého založení v roce 1923 buduje své renomé na propojení technologií, designu a precizního řemesla? Porota EISA vyzdvihla kombinaci nadčasového designu, použití prémiových materiálů i špičkových technologií a ocenila luxusní provedení v industriálním stylu. Loewe Stellar 65 DR+ je výjimečným televizorem nejen z pohledu obrazového a zvukového zážitku, ale také jako unikátní „výstavní kousek, který promění váš prostor”[1].

Spojení německé preciznosti, moderních technologií a ruční výroby – každý kus je originál

Řada Stellar obecně představuje z pohledu technologií to nejlepší, co Loewe aktuálně nabízí, dostupná je ve velikostech úhlopříček od 42“ do 97“. Loewe Stellar zaujme už na první pohled výjimečným provedením – rám z vysoce kvalitního hliníku zdobí povrchová úprava dokončená ručním kartáčováním. Kromě úhlopříček 77, 83 a 97“ si zákazník volí jedno ze tří designových provedení zadní části televizoru, což dodává každému kusu další vrstvu jedinečnosti. Na výběr jsou „záda” z ručně finalizovaného betonu (provedení concrete) se 70procentním obsahem přírodního kamene, nebo pak v barvě luxusní matné černé lávy či v provedení „alu chrome“. Každý televizor Stellar je díky tomu opravdovým originálem. Ve standardním provedení stojí televizor na stolním designovém podstavci, volitelně je k dispozici i motorizovaný podlahový podstavec s plynulou rotací 45° na každou stranu, další unikátní možnost nabízí instalace do prostoru na svislou designovou tyč rozepřenou mezi podlahu a strop otáčením v celkovém rozsahu 180°.

O špičkový obraz se stará nejnovější panel META 3.0 OLED s jasem až 1500 cd/m s mimořádně nízkou odrazivostí světla, širokým barevným gamutem a sníženou spotřebou energie. Podporovány jsou všechny klíčové formáty HDR včetně Dolby Vision IQ Precision Detail, HDR10+ a HLG a divák tak získává obraz v nejvyšší možné kvalitě.

Funkce, které tvoří rozdíl

Loewe Stellar 65 DR+ je vybaven integrovaným systémem Loewe DR+ se čtyřmi tunery a integrovaným 1TB SSD diskem. To umožňuje využívat timeshift či například pohodlnou možnost nahrávání při sledování jiného kanálu. O skvělý zvuk se stará vestavěný audio systém, jehož základem je zesilovač třídy D s výkonem 80 W v kombinaci se šesti reproduktory. Vysoce nadstandardní kvalita zvuku adekvátně doplňuje obrazový zážitek a televizor lze díky tomu vhodně použít i jako plnohodnotné multimediální centrum domácnosti. Loewe Stellar běží na platformě Vidaa U9, která nabízí přehledné prostředí, snadné ovládání a přístup k populárním streamovacím službám včetně oblíbených českých aplikací, jako například Oneplay, LepšíTV, Skylink Live TV, Magenta nebo Telly.

Ocenění EISA – záruka světové kvality

Ceny EISA jsou mezinárodním měřítkem kvality. Zisk ocenění v kategorii prémiových televizorů potvrzuje pozici nejen tohoto konkrétního televizoru, ale i značky jako takové. Loewe zůstává synonymem pro luxusní, technologicky vyspělé a designově výjimečné produkty.

Dostupnost a cena
Televizory řady Loewe Stellar jsou dostupné prostřednictvím vybraných autorizovaných prodejců, jejich výhradním distributorem značky pro ČR a Slovensko je společnost BaSys CS. Model Loewe Stellar 65 DR+ je v prodeji podle konfigurace a provedení za doporučenou koncovou cenu od 152 000 korun.

O společnosti LOEWE:

Již více než sto let je společnost LOEWE synonymem vynalézavosti v oblasti luxusní třídy produktů spotřební elektroniky. Od svého založení v roce 1923 až do vynálezu elektronického televizoru v roce 1931 se společnost LOEWE stala tradičním globálním hráčem na trhu. Nyní zaměstnává LOEWE Technology GmbH vice než 200 zaměstnanců a prostřednictvím mezinárodní prodejní sítě jsou její vysoce kvalitní a designově výjimečné produkty z oblasti televizorů a audio produktů dostupné ve více než 45 zemích světa. LOEWE si hrdě zakládá na své inovační síle, tradici a řemeslné dokonalosti „Made in Germany“. Jedinečná kombinace německého inženýrství, dokonalosti, exkluzivního designu a udržitelnosti utváří kulturu značky od jejího vzniku. Srdcem značky LOEWE je tradiční manufaktura a high-tech výrobní závod v hlavním sídle v Kronachu v Horních Frankách. Výhradním distributorem značka pro ČR a Slovensko je BaSys CS. Více na www.loewe.tv

O společnosti BaSys:

Společnost BaSys je předním distributorem prémiové audio a video techniky se sídlem ve Švýcarsku a s distribučními společnostmi v několika zemích Evropy. Od roku 1990, kdy byla společnost založena, zastupuje světové značky, jako Pioneer, Bose, Loewe, Canvas, Elac, beyerdynamic PRO, Meze Audio, Rotel, spl, Unitra, Neutrik, Bugera, Behringer, Monster, TC electronics, Midas, KlarkTeknik, Turbosound, Cordial, Rean. Česká pobočka BaSys CS v poslední době významně rozvíjí také distribuční divizi prémiových domácích spotřebičů s aktuálně nabízenými značkami Laurastar a Cuisinart.

Umělá inteligence v marketingu: Technologie bez strategie a citu nestačí

Komentář Jana Skovajsy, zakladatele a CEO digitální agentury myTimi

Umělá inteligence zásadně mění způsob, jakým marketingové týmy pracují. Zatímco algoritmy zvládají data a automatizaci, klíčem k úspěchu zůstává lidská kreativita, strategie a cit pro značku. Marketéři budoucnosti musí umět propojit technologie s emocemi, které dokážou zákazníky skutečně oslovit.

Nástup umělé inteligence zásadně ovlivnil práci marketingových týmů. Rutinní úkoly, jako je analýza dat nebo generování prvních návrhů textů, dnes zvládají algoritmy rychle a efektivně.

Marketéři a copywriteři se proto stále více posouvají do role strategických partnerů, kteří dokážou propojit výstupy AI s hlubším porozuměním značce a jejím zákazníkům. AI je nepostradatelný nástroj, který nám marketérům umožňuje pracovat efektivněji a s většími daty. Ale nikdy nenahradí lidského stratéga, který rozumí byznysu klienta a jeho cílové skupině.

AI jako pomocník, ne náhrada

Moderní marketingové agentury využívají umělou inteligenci především pro automatizaci procesů, prediktivní analýzu a optimalizaci kampaní. AI dokáže odhalovat vzorce v datech, vyhodnocovat výkon obsahu nebo efektivně rozdělovat rozpočty. Využíváme AI pro optimalizaci kampaní a analýzu dat, ale klíčové strategické rozhodování a tvorba obsahu zůstávají vždy v rukou našich expertů.

Hlavním přínosem je zrychlení a zpřesnění rozhodování, díky čemuž mají marketéři více prostoru soustředit se na kreativní a strategické činnosti.

Kde hrozí největší rizika

Spoléhání výhradně na AI nese riziko uniformity obsahu a ztráty autenticity. Další hrozbou je šíření faktických chyb či nejednoznačnost dat. Proto je nezbytné, aby každý výstup prošel lidským dohledem. Důsledně kontrolujeme fakta, autorská práva i to, aby obsah neztratil osobitý tón značky. Za největší hrozbu pro celý obor považujeme uniformitu komunikace – pokud se firmy budou spoléhat výhradně na AI, budou znít všechny stejně.

Emoce a jedinečný hlas značky

Ani nejpokročilejší algoritmus nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi. Emoční inteligence a jedinečný hlas značky vycházejí z hluboké znalosti klienta a jeho cílové skupiny.

AI může sehrát významnou roli při testování či škálování obsahu, ale kreativní vize a strategické směřování musí zůstat v rukou lidí.

Proč kampaně často selhávají

Nejčastějším důvodem neúspěchu marketingových kampaní je nedostatečná strategie. Firmy se často nechají unést momentálním trendem, spustí komunikaci bez jasně definovaného cíle a následně zklamaně vyhodnocují výsledky. Kampaně selhávají, když chybí jasná strategie a znalost cílové skupiny. Trendy nestačí – důležitá je strukturovaná příprava a promyšlený plán.

Budoucnost spočívá v synergii

Budoucnost marketingu leží v chytré kombinaci umělé inteligence a lidské kreativity. Technologie budou čím dál efektivněji analyzovat data a optimalizovat kampaně, zatímco lidé zůstanou nezastupitelní při tvorbě strategií, příběhů a emocí, které dokážou oslovit zákazníka. Úspěšní budou ti, kteří zvládnou propojit oba světy do harmonického celku.

Kdo je Jan Skovajsa?

Zakladatel a CEO digitální agentury myTimi, podnikatel a autor knihy Evoluce podnikání.
Jan se dívá na byznys očima praktického experta – bez zbytečných frází, s důrazem na férovost, data a funkční strategie. V myTimi zajišťuje hlavně komplexní pohled na nastavení byznysu a marketingové strategie, které mají reálný dopad. Ve volném čase se věnuje cestování.

T-Mobile je technologickým partnerem Horácké multifunkční arény v Jihlavě – v moderní hale zajistí 5G pokrytí a umožní divákům užít si emoce na maximum

Už tuto sobotu proběhne oficiální otevření Horácké multifunkční areny v Jihlavě s názvem Vítej, Aréno. Technologickým partnerem jedné z nejmodernějších hokejových hal v Česku bude T-Mobile – v aréně zajistí 5G pokrytí a umožní připojení i ostatním operátorům. Hala je novým domovem HC Dukla Jihlava – klub zde ve zkušebním provozu arény odehrál 25. října první zápas. Od 8. listopadu bude aréna patřit nejen sportu, ale i kultuře – vystoupení desítek umělců nejen z Vysočiny završí Ewa Farna.

T-Mobile přináší do arény moderní řešení mobilní konektivity, které garantuje spolehlivé připojení i při plné kapacitě haly – až 5 750 hokejových fanoušků nebo 7 000 návštěvníků koncertů a dalších akcí. Síť je navržena tak, aby poskytovala stabilní a bezpečný provoz, podporovala moderní digitální služby pro návštěvníky a nabízela prostor pro budoucí technologický rozvoj.

„Přinášíme lidem technologie, které jim umožní prožívat výjimečné momenty naplno – a to jak přímo na stadionu, tak na dálku. Horácká multifunkční aréna propojí fanoušky, sportovce i umělce. Jsme rádi, že díky našemu 5G pokrytí si všichni budou moci užít spoustu zážitků bez jakýchkoli omezení tak, aby se cítili #MeziSvými,“ říká Petar Babić, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky v T-Mobile Czech Republic. „Zároveň potvrzujeme svou roli technologického lídra, podporujícího rozvoj digitální infrastruktury nejen ve velkých městech, ale i v regionech. Jde už o druhou arénu, zaštítěnou naší konektivitou.“

„Aréna navazuje na tradici původního Horáckého zimního stadionu – ten na místě stál od padesátých let minulého století. Naším cílem je zajistit, aby všichni návštěvníci měli komfort srovnatelný s velkými evropskými halami. Silná a spolehlivá síť je pro nás jedním ze základních předpokladů pro pořádání akcí s ambicemi posunout město i celý region dál,“ doplňuje Bedřich Musil, mluvčí Horácké multifunkční arény.

Technické řešení zahrnuje dvě hlavní části – hlediště a zázemí. Hlediště je rozděleno do čtyř sektorů, což zajišťuje precizní a rovnoměrné rozložení kapacity napříč celou halou. O pokrytí se postarají čtyři panelové antény, které poskytují přenosovou rychlost až 1 Gb/s (DL). Využita jsou pásma GSM900, NR700, LTE800, LTE1800, LTE2100, LTE2600 a C-Band – ta nabízejí dostatečnou kapacitu i při maximálním zatížení během sportovních utkání nebo koncertů. Pro pokrytí zázemí, tedy technických a provozních částí, jako jsou gastroprovozy nebo garáže, jsou využita pásma GSM900, NR700, LTE800, LTE1800 a LTE2100. Síť zde dosahuje rychlosti až 270 Mb/s (DL). V těchto prostorách je instalováno 40 antén systému iDAS pro stabilní pokrytí.

Rozvod iDAS je připraven pro sdílení s ostatními mobilními operátory za účelem maximální interoperability a efektivního využití infrastruktury. Vysílací technologie v hledišti budou samostatné pro každého operátora – to zaručuje flexibilitu a nezávislost jednotlivých sítí.

Řešení je navrženo s důrazem na bezpečnost a odolnost infrastruktury. Zajišťuje spolehlivou komunikaci složek IZS i v kritických situacích a plnou dostupnost signálu ve všech prostorách arény. Síť zároveň poskytuje IZS prioritní přístup i při maximálním zatížení.

 

Univerzální nástroj pro nakupování – Skip Pay nyní v aplikaci nabízí bezpečné placení, rozložení nákupu na třetiny i půjčku až 100 000 korun

Nakoupit tenisky v akci, platit dovolenou po třetinách anebo kompletně vybavit kuchyni díky digitální půjčce. Skip Pay, fintech ČSOB, dokončuje svou vizi aplikace pro 99 % všech nákupů. K odložené platbě, nákupu na třetiny, revolvingovém úvěru a rozesplátkování vyúčtování nyní přidává možnost čerpat půjčku až 100 000 Kč. Novinka je od října přístupná jak novým, tak i stávajícím klientům. Skip Pay tak reaguje na rostoucí popularitu „super-app“ – zákazníci v ní nyní najdou univerzální nástroj pro nakupování, se kterým bezpečně na pár kliknutí koupí sluchátka i ojeté auto.

Zatímco dosud byla možnost čerpat půjčku k dispozici jen pro klienty s balíčkem MAXI, nyní si ji mohou sjednat i noví uživatelé, kteří si aktivují základní balíček MINI. Skip Pay tak vytváří univerzální „švýcarský nůž“ pro nákupy nejen na e-shopech – v jediné aplikaci se dá pohodlně zaplatit, rozložit vyúčtování i financovat větší výdaje, a zároveň na pár kliknutí i zboží vrátit. Zároveň funguje Skip Pay jako štít proti podvodníkům, liknavým e-shopům i vlastní rozpočtové nekázni.

„Dlouhodobě pozorujeme rostoucí tlak na UX – jak mezi obchodníky, tak mezi poskytovateli platebních služeb mají jasně navrch ti, kteří dokáží poskytnout uživateli hladký proces od prvotního kontaktu s platformou až po zaplacení nákupu nebo převzetí zboží. Proto nám dává smysl právě jednotná aplikace, se kterou je zákazník ‚vyzbrojen‘ pro nákup na jakémkoli e-shopu i mimo něj,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay. „Po nákupu si pak může zákazník přímo v aplikaci archivovat účtenku a samozřejmě také sbírat odměny za věrnost – ať už ve formě cashbacku nebo kupónů od oblíbených obchodníků. Zároveň je v aplikaci zahrnuto i bezpečnostní řešení – pokud zákazník nakoupí s odloženou platbou, nikam neposílá vlastní peníze, dokud nemá zboží skutečně v ruce.“

Jednoduché prověření během chvilky – od pár stovek až po sto tisíc

Právě bezpečnost je vedle plynulosti dalším klíčovým aspektem, na který se Skip Pay zaměřuje. Stávajícím uživatelům aplikace i novým zákazníkům nabízí prověření více než 33 000 českých a slovenských e-shopů. Pokud zákazník najde na e-shopu mezi platebními metodami Skip Pay, ví, že obchod prověřil buď přímo Skip Pay nebo jedna z partnerských platebních bran a nejedná se tedy o podvodný e-shop. Zásadním prvkem je ale i bezpečnost na straně zákazníka – rozpočtová odpovědnost, kdy aplikace Skip Pay jednoduše nedovolí klientovi čerpat více, než je pro něj finančně zdravé.

Veškeré prověřování i schvalování probíhá přímo v rámci uživatelského rozhraní aplikace Skip Pay. Poskytnutý úvěrový rámec vychází z interního skóringového modelu Skip Pay, který v reálném čase dokáže posoudit platební historii a finanční zdraví klienta. Klientům k prvnímu využití Skip Pay a vstupu do aplikace stačí jen vybrat si zboží, v platebních metodách zvolit Skip Pay, vyplnit doručovací údaje na e-shopu a následně potvrdit kódem z SMS telefonní číslo a aktivovat tak balíček MINI. Klient se tedy dopředu nemusí nikde registrovat, ani si vytvářet účet, jednoduše nakoupí na e-shopu a Skip Pay za něj v momentě objednávky zboží e-shopu zaplatí – klient má následně až 30 dní na prohlédnutí a zaplacení zboží. Prověření klienta probíhá na základě telefonního čísla, u některých služeb Skip Pay ho doplňuje ještě ověření přes Bank iD – i s tím se ale uživatelé setkají plynule v aplikaci a mohou prověření realizovat během pár kliknutí.

„Díky kombinaci stávajících odložených plateb a nově zaváděné půjčky se otevírá prostor pro flexibilnější správu osobních financí – klient si v případě potřeby může například rozesplátkovat vyúčtování z balíčku MAXI a následně čerpat další prostředky formou půjčky, nebo zkrátka čerpat půjčku bez rozesplátkování, jen na základě balíčku MINI,“ říká Tomáš Krásný. „Chceme našim klientům nabídnout možnost financovat nečekané výdaje nebo plánované investice například do vybavení domácnosti jednoduše, bezpečně a za férových podmínek. Výhodou našeho přístupu je, že vždy vycházíme z reálné schopnosti klienta splácet – půjčku tak nabídneme jen tam, kde dává smysl, což je nedílná součást DNA Skip Pay.

O Skip Pay

Skip Pay je fintech přední české banky ČSOB (Československá obchodní banka, a. s), který momentálně působí v Česku a na Slovensku. Jeho misí je vytvořit komplexní ekosystém chytrých služeb spojených s placením.

S chytrou platební kartou Skip Pay, kterou využívají desetitisíce spokojených Čechů, je možné zdarma odkládat platbu až o 50 dní do výše 100 tisíc korun. Součástí služby je také možnost snadného vrácení zboží a uložení všech účtenek – vše online na jednom místě v pohodlí zákaznické zóny, kde klienti navíc mohou získat cashback až 10 % zpět z nákupů ve vybraných e-shopech. Z limitu je možné také hradit platby libovolným třetím stranám, nastavit si trvalý příkaz nebo si vybrat peníze z bankomatu po celém světě. Skip Pay nabízí také možnost odložit si bez registrace platbu až o 30 dní do výše 10 tisíc korun. Pro větší nákupy a hodnotnější zboží je tu pak nákup na Třetinu, díky kterému si může zákazník rozdělit platbu až 100 tisíc korun do tří bezúročných splátek – třetinu zaplatí hned, další po 30 a 60 dnech. Pro klienty, kteří preferují delší splatnost a nižší měsíční splátku, Skip Pay nově nabízí také možnost rozložení vyúčtování za všechny jejich nákupy během daného měsíce na 4–37 měsíčních splátek a nově i půjčku pro stávající i nové klienty

Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 33 000 českých e-shopech nebo online službách, jako je Datart, Astratex, Mountfield, Invia, Košík.cz, Vivantis, Můjkoberec.cz, Qerko, Niceboy, Luxor.cz, Slevomat, Knihy Dobrovský nebo Kytary.cz.

 

Dvojitá radost s Vodafonem: Vánoce plné dárků s druhým zařízením za korunu a možností ušetřit až 8 000 Kč

Vodafone právě spustil vánoční kampaň „Dvojitá radost“, která potěší všechny bez ohledu na to, zda využívají služby Vodafonu. V rámci ní si můžou noví i stávající zákazníci a zákaznice nadělit pod stromeček hned dva nové telefony, a to díky nabídce 1+1 s možností získat druhé zařízení za symbolickou jednu korunu. Akce 1+1 je přitom bez jakýchkoli závazků, respektive bez nutnosti pořízení tarifu. Vodafone přináší v období Vánoc ale také několik dalších výhod: například slevu na tarify a zařízení ve výši až 8 000 Kč nebo extra porci dat navíc pro předplacené karty. Vánoční kampaň běží od dnešního dne až do 6. ledna 2026 s dostupností on-line i na pobočkách.

Magický čas Vánoc je neodmyslitelně spojen s nadělováním dárků. Vodafone proto letos připravil pro zákazníky i zákaznice skutečně štědrou paletu speciálních akcí, slev a zvýhodnění. Na své si přijde každý, ať už chce obdarovat sebe nebo své blízké novým telefonem, novým příslušenstvím, nebo špičkovým mobilním tarifem.

Letošní vánoční motto Vodafonu zní „dvojitá radost“, a to se promítá i do televizních spotů. „Letošní vánoční nabídku jsme chtěli maximálně zjednodušit,” uvádí Doğu Kir, viceprezident Vodafonu pro spotřebitelský segment. „Speciální sváteční nabídku, kdy lze získat dvě zařízení za cenu jednoho, doprovází kampaň, která zdvojnásobí radost ze všeho, co k Vánocům patří: od stromečků přes sněhuláky až po telefony od nás. V našich vánočních spotech hrají i dva psi nebo dvě veverky. Dvojnásobná porce radosti ale na všechny čeká hlavně v našich prodejnách a na webových stránkách v podobě exkluzivních vánočních benefitů,“ říká Doğu Kir.

Za kreativní částí vánoční kampaně stojí agentura McCann Prague, která ve spolupráci s agenturami Carat a Procoma přichystala vánoční reklamy zasazené do Prahy a Tábora. Veškeré spoty, ať už hlavní půlminutová reklama, 15sekundové video či dvojice reklam vyzdvihujících vánoční nabídku ve spolupráci se Samsungem a Xiaomi, budou k vidění v televizi, ale také v kinech. Chybět nebude ani reklama v rádiích a další formy zviditelnění.

1+1: Dvě zařízení za cenu jednoho, bez podmínek a pro každého

V rámci akce 1+1 lze pořídit druhé zařízení za symbolickou korunu, a to například chytré hodinky nebo telefon při nákupu vybrané dvojice. Nabídka je dostupná na vodafone.cz, stejně jako na všech našich prodejnách, a platí pro všechny, bez ohledu na způsob platby či to, zda využívají služby Vodafonu. Dalším praktickým benefitem je možnost získat navíc ochranné sklo včetně jeho instalace za 1 Kč a zadní kryt za 1 Kč k vybraným telefonům v rámci nabídky 1+1, pokud si zákazník či zákaznice zvolí tarif ve verzi Extra.

Za pouhou jednu korunu lze například získat chytré hodinky Samsung Galaxy Watch8 při nákupu vlajkového modelu Samsung Galaxy S25 128 GB. Za korunu lze také pořídit telefon Samsung Galaxy A17 5G 128 GB při nákupu smartphonu Samsung Galaxy A56 5G 256 GB. Nabídka 1+1 platí i pro několik modelů Xiaomi. Kompletní možnosti najdou zájemci a zájemkyně na webu vodafone.cz/vanoce.

Sleva na zařízení až 8 000 Kč a trvalé slevy na nové tarify

Vodafone naděluje také výrazné vánoční slevy, a to až 8 000 Kč na zařízení a desítky procent na nové tarify. Například tarif BezLimitu M Extra lze pořídit s trvalou slevou 23 % za 693 Kč měsíčně. Součástí tarifu je také sleva na pojištění zařízení, bezplatná výměna rozbitého displeje telefonu od Vodafonu po dobu tří měsíců od nákupu nebo služba OneNumber pro datovou konektivitu v chytrých hodinkách či tabletu. Jako bonus lze na prodejně získat i malý dárek v podobě stylových vánočních vykrajovátek na cukroví s praktickým receptem.

Více o vánoční nabídce Vodafonu najdete na Vodafone.cz.

O společnosti Vodafone
everyone.connected

Vodafone je přední evropská a africká telekomunikační společnost. Poskytujeme služby více než 355 milionům zákazníků v oblasti mobilních a širokopásmových sítí. Provozujeme sítě v 15 zemích, máme investice v dalších pěti zemích a jsme partnery ve více než 40 dalších. Naše podmořské kabely přenášejí zhruba šestinu světového internetového provozu a v současné době vyvíjíme novou satelitní komunikační službu pro přímé připojení k mobilům, která má pokrýt oblasti bez signálu. Vodafone provozuje jednu z největších IoT platforem na světě s 215 miliony IoT připojeními globálně a poskytuje finanční služby přibližně 92 milionům zákazníků v sedmi afrických zemích – spravujeme více transakcí než jakýkoli jiný poskytovatel.Od mořského dna až ke hvězdám, posláním společnosti Vodafone je udržet všechny připojené. Pro více informací navštivte, prosím, www.vodafone.com, sledujte nás na platformě X na účtu @VodafoneGroup nebo se s námi spojte na síti LinkedIn: www.linkedin.com/company/vodafone.

Motorola představuje model motorola edge 70 s neuvěřitelně tenkým a odolným designem, moto g57 power a sluchátka moto buds bass

  • Motorola Edge 70, první zařízení řady Edge 70, je nejtenčím zařízením ve své kategorii1 s inovativním designem, který zahrnuje tři 50MP senzory ve všech fotoaparátech, funkce moto ai2 a největší baterii v ultratenkém smartphonu3
  • moto g57 power nabízí masivní baterii s kapacitou 7000 mAh4, profesionální systém fotoaparátů Sony LYTIA™ 600 poháněný moto ai, výjimečnou odolnost a je první řadou smartphonů na světě s mobilní platformou Snapdragon® 6s Gen 4
  • moto buds bass kombinuje basový zvuk, dlouhou výdrž – až devět hodin používání na jedno nabití6 – a každodenní odolnost pro všestranný zvukový zážitek

Společnost Motorola, která patří do skupiny Lenovo, oznámila uvedení modelu motorola edge 70 spolu s novými modely moto g57 power a moto buds bass, které nabízejí výkon, odolnost a styl v různých cenových relacích. Model motorola edge 70 je prvním zástupcem generace edge 70 a z hlediska designu překonává hranice možného. S tloušťkou 5,99 mm je nejtenčím zařízením ve své kategorii, aniž by to mělo negativní vliv na design, baterii a další vlastnosti. Nejnovější zařízení moto g nabízejí vyváženou kombinaci specifikací, od systému fotoaparátů Sony LYTIA™ 600 až po výjimečnou odolnost. U modelu moto g57 power mohou uživatelé očekávat masivní 7000mAh4 baterii s vysokou energetickou hustotou z křemíku a uhlíku, která vydrží více než dva dny.7

Představujeme motorola edge 70: neuvěřitelně tenký a promyšleně navržený

Motorola edge 70 přichází s ultratenkým designem a nezapomenutelným povrchem. Zařízení je v ruce velmi lehké, takže se snadno drží při čtení v posteli nebo při ranním joggingu. Jeho štíhlý profil definuje jeho průlomovou estetiku a kombinuje rám z leteckého hliníku s povrchovou úpravou inspirovanou nylonem. Výsledkem je moderní, ale zároveň příjemné zařízení, které vyzařuje nenucenou sebejistotu. A to také díky odstínům vybraným společností Pantone s barevnými akcenty kolem objektivů fotoaparátu, které představují nový vzhled řady edge, také zanechává trvalý dojem.

Kromě estetiky má zařízení také ultratenký a odolný profil. Ať už se vydáte na túru do pouště nebo vás zastihne liják, tento nový model edge zvládne extrémní klimatické podmínky a živly díky voděodolnosti IP69,8 vojenským standardům odolnosti a sklu Corning® Gorilla® Glass 7i.

Jako jediný ultratenký telefon se třemi vysokým rozlišením 50 MP fotoaparáty3,10 nabízí motorola edge 70 nekonečný tvůrčí potenciál. Spotřebitelé si všimnou vylepšené ostrosti a většího množství detailů na svých fotografiích, získají díky OIS nezaostřené snímky a dosáhnou realistických barev a odstínů na zařízení díky Pantone™ Validated barvám a tónům pleti.11 Uživatelé se mohou spolehnout na výjimečný hardware, fotoaparátu včetně:

  • 50MP hlavní fotoaparát s nahráváním 4K videa a 3x větším pokrytím HDR12
  • 50MP10 ultraširokoúhlý + makro objektiv pro zorné pole 120°, který zachytí více do každé fotografie
  • 50MP přední fotoaparát, který pořizuje úchvatné selfie a skupinové fotografie
  • speciální 3v1 světelný senzor pro lepší citlivost na světlo a správnou expozici

Obrázky jsou dále zdůrazněny technologií moto ai2 a jejím Photo Enhancement Engine, které přidávají extra přesnost a přesnost. Spotřebitelé mohou využít funkce založené na umělé inteligenci, jako je Signature Style, k použití přednastavení na své fotografie pro soudržný vzhled, získat ostrý pohyb s Action Shot nebo použít Group Shot, aby se ujistili, že všichni mají otevřené oči.

Kromě brilantních snímků moto ai2 vylepšuje každodenní život – odpovídá na rychlé otázky, generuje přizpůsobené vizuály a zachycuje každodenní detaily, které stojí za zapamatování. Funkce Next Move rozumí tomu, co se nachází na obrazovce uživatele, a pomáhá mu okamžitě vyhledávat informace nebo podnikat kroky. Nabízí možnosti aktivovat Playlist Studio2 pro vytvoření vlastního seznamu skladeb na základě zobrazení nebo použít Image Studio13 k proměně vlastní fantazie v obrázky, nálepky, avatary a tapety. Uživatelé mohou také využívat pokročilé funkce, jako jsou Catch me up, Pay attention a Remember this, které zvyšují produktivitu a ukládají důležité informace.

Uživatelé si mohou užít neuvěřitelnou výdrž baterie a ultratenký profil motorola edge 70, protože revoluční technologie křemíkovo-uhlíkové baterie umožňuje obojí. Obrovská baterie s kapacitou 4800 mAh14 umožňuje uživatelům maximalizovat čas strávený na svém zařízení s až 50 hodinami smíšeného používání7 a až 29 hodinami nepřetržitého přehrávání videa.15 Když je čas na dobití, zařízení nabízí uživatelům na výběr mezi 68 W kabelovým nabíjením TurboPower™16 nebo 15 W bezdrátovým

nabíjením TurboPower™17 pro elegantní vzhled.

V balení motorola edge 70 je také magnetické pouzdro, které doplňuje jeho elegantní tvar. Odolná polykarbonátová konstrukce pouzdra chrání ultratenký profil zařízení a zároveň zdůrazňuje jeho barevné provedení Pantone™. Je ideální pro plynulé bezdrátové nabíjení. K jeho efektivitě přispívá také mobilní platforma Snapdragon® 7 Gen 4, která vylepšuje výkon AI, CPU a GPU.

Motorola se zavázala poskytovat svým uživatelům bezpečné a aktuální prostředí. Proto motorola edge 70 obdrží čtyři významné aktualizace operačního systému Android, včetně Android 16, spolu s dvouměsíčními bezpečnostními aktualizacemi až do července 2031.

Kromě samotného zařízení se motorola edge 70 vyznačuje také obalem, materiály a odolnými komponenty, které podporují cíle Lenovo Group v oblasti udržitelnosti pro lepší budoucnost. Tento produkt má ve srovnání s předchozí generací vyšší skóre ekologického hodnocení a nižší uhlíkovou stopu. Mezi klíčové milníky patří:

  • Obal bez plastů, který je potištěn sójovým inkoustem a je plně recyklovatelný.
  • Udržitelné materiály s více než 20% obsahem recyklovaného plastu (PCR), které dávají komponentům telefonu druhý život.
  • Účinnost baterie a energetická účinnost díky bateriím se silikonovou anodou, které zvyšují energetickou účinnost, a funkcím péče o baterii, které pomáhají omezit zbytečné nabíjení a tepelné namáhání. To pomáhá maximalizovat dlouhodobou životnost baterie a minimalizovat elektronický odpad.
  • Dlouhou životnost a odolnost díky podvodní ochraně IP69, certifikacím MIL-STD-810 H a sklu Gorilla Glass 7i na displeji.

Další podrobnosti jsou k dispozici v environmentálních zprávách o produktech na stránce Motorola Corporate Responsibility.

Seznamte se s moto g57 power: výjimečná výdrž baterie a vysoce odolný design

Model moto g57 power je určen pro ty, kteří chtějí prémiové funkce, aniž by museli utrácet jmění. Nabízí neuvěřitelnou výdrž baterie, profesionální fotoaparáty Sony LYTIA™ s technologií moto ai, pokročilou ochranu před povětrnostními vlivy a pády5 a je prvním smartphonem na světě s novou ultrarychlou mobilní platformou Snapdragon 6s Gen 4.

S moto g57 power mohou uživatelé zvládnout i ty nejnáročnější dny díky masivní 7000mAh4 silikon-uhlíkové baterii s vysokou energetickou hustotou, která vydrží na jedno nabití více než dva dny.7 Když je čas na dobití, podpora 30 W TurboPower18 nabíjení umožní uživatelům rychle se vrátit do provozu. Funkce Battery Care optimalizuje výkon baterie správou aplikací na pozadí a sledováním využití. Baterie je navržena tak, aby vydržela, a po 1000 nabíjecích cyklech si zachovává více než 80 % své kapacity, takže uživatelé mohou svůj telefon využívat po mnoho let.19

Telefon umožňuje uživatelům zachytit své příběhy pomocí pokročilého 50MP fotoaparátu s čipem Sony LYTIA™ 600. Technologie Quad Pixel zachycuje více světla pro jasnější a ostřejší fotografie i za zhoršených světelných podmínek. 8MP ultraširokoúhlý fotoaparát rozšiřuje kreativitu a nabízí úžasné

širokoúhlé snímky, zatímco 2v1 senzor blikání zajišťuje dokonalý obraz v každém snímku a 8MP přední fotoaparát pořizuje bezchybné selfie. Díky inteligentnímu zpracování obrazu moto ai tento fotoaparát bez námahy pořizuje fotografie v profesionální kvalitě. Foto vylepšovací engine funguje hladce na všech objektivech a aplikuje přesné úpravy barev, jasu a textury, aby fotografie ožily s výjimečnou čistotou a živostí. Navíc nástroje pro úpravu fotografií Google Photos pomáhají snadno vylepšovat fotografie pomocí inteligentních úprav založených na umělé inteligenci.

Telefon je certifikován podle normy MIL-STD-810 H pro odolnost a prošly komplexními testy odolnosti vůči extrémním teplotám, změnám tlaku a náhlým pádům.5 Gorilla® Glass 7i poskytuje 3x lepší odolnost proti pádům21 a certifikace IP64 nabízí ještě větší jistotu.22 Měkký luxusní povrch nejen chrání zařízení před prachem a otisky prstů, ale také zajišťuje bezpečné uchopení. Tento telefon, který je k dispozici v barvách vybraných společností Pantone, je módním doplňkem, který doplní jakýkoli styl.

Moto g57 power je první smartphon na světě s mobilní platformou Snapdragon 6s Gen 4, který nabízí bleskurychlé 5G připojení,23 extrémně nízkou spotřebu energie a mimořádně spolehlivou stabilitu. Ať už streamujete, hrajete hry nebo používáte náročné aplikace, multitasking je díky až 24 GB RAM vylepšené technologií RAM Boost24 hračkou. Vychutnejte si až 128/256 GB úložiště UFS 2.2.25

Displeje FHD+ o úhlopříčce 6,72 palce oživují nejlepší pořady, hry a fotografie v živých detailech a zářivých barvách. Díky obnovovací frekvenci 120 Hz26 je posouvání a přepínání aplikací velmi plynulé. Režim vysokého jasu automaticky nastavuje až 1050 nitů pro lepší viditelnost venku a funkce Display Colour Boost snižuje odlesky a zajišťuje křišťálově čistý obraz i v náročných světelných podmínkách. Funkce Water Touch navíc udržuje displej citlivý, ať už uživatelé pořádají párty u bazénu nebo vaří v kuchyni. Dolby Atmos® odhaluje větší hloubku, čistotu a detaily pro pohlcující zvukový zážitek. Tato zařízení jsou také vybavena zvukem ve vysokém rozlišení a stereofonními reproduktory, takže uživatelé si mohou vychutnat bohatý zvuk při sledování své oblíbené zábavy.27

Nejnovější softwarové funkce na zařízeních motorola edge 70 a moto g57 power

Uživatelé motorola edge 70 a moto g57 power mohou hned po vybalení vyzkoušet nejnovější verzi Androidu. S Androidem 16 získávají spotřebitelé více soukromí, bezpečnosti a flexibility, pokud jde o personalizaci svého zařízení. Mohou také použít funkci Google Circle to Search k okamžitému vyhledávání všeho, co vidí na svém telefonu, od psaní e-mailů po plánování událostí s Google Gemini.

Motorola rozšiřuje portfolio moto things o moto buds bass

Sluchátka moto buds bass kombinují výkonný basový zvuk s dlouhou výdrží a odolností pro každodenní použití. Dodávají oblíbeným skladbám spotřebitelů extra šťávu a vytvářejí hluboké basy a čisté výšky. Sluchátka moto buds bass jsou navržena pro život na cestách a poskytují až devět hodin přehrávání na jedno nabití a až 43 hodin s pouzdrem, plus dvě hodiny přehrávání po pouhých 10 minutách nabíjení.6

Každá sluchátka jsou vybavena systémem tří mikrofonů s technologií CrystalTalk AI, který zajišťuje čistější hovory díky potlačení ozvěny, okolního hluku a šumu větru. Navíc jsou sluchátka navržena s vodoodpudivým povrchem, takže odolávají stříkající vodě, dešti a každodennímu opotřebení.28

Díky 12,4 mm dynamickému měniči vyladěnému pro vylepšené basy a certifikaci Hi-Res Audio29 poskytují sluchátka silné basy a zvuk ve studiové kvalitě s trojnásobným množstvím dat oproti standardní kvalitě CD, což zaručuje neuvěřitelnou detailnost.30 Díky dynamickému aktivnímu potlačení hluku, které nabízí izolaci až 50 dB31 a ultraširoký rozsah potlačení 4 kHz32, se uživatelé mohou plně ponořit do své hudby. Adaptivní ANC se navíc inteligentně přizpůsobuje okolí uživatele a nabízí možnost ručního výběru z různých režimů potlačení hluku, aby vyhovovaly danému prostředí. Režim Transparency Mode umožňuje uživatelům v případě potřeby vnímat své okolí.

Akční nabídka balíčku Edge 70 dostupná v České republice:

Motorola Edge 70 12/512GB bude dostupný v České republice za zaváděcí cenu 19.999 Kč, ve vybraných prodejnách při předložení slevového kódu za 16.499 Kč.

Balení bude mimo samotného zařízení obsahovat příslušenství společnosti Motorola: Motorola Moto Tag, hodinky Moto Watch Fit, sluchátka Moto Buds Loop Green, a sluchátka Moto Buds Loop Swarovski.

V České republice je možné předobjednat již od 5.11., skladem bude telefon v průběhu listopadu.

Moto G57 power bude v České republice dostupný ve verzi 12/256GB, termín uvedení na trh bude teprve upřesněn.

Moto buds bass také zavítá na český trh, cena a dostupnost bude ještě upřesněna.

Sociální média

Motorola – YouTube

motorola (@Moto) / X

Motorola LinkedIn

Motorola | Facebook

Motorola | Instagram

Právní upozornění

Některé funkce, vlastnosti a specifikace produktů mohou být závislé na síti a podléhat dalším podmínkám a poplatkům. Vše se může změnit bez předchozího upozornění. MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a řada značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. „LYTIA“ je registrovaná ochranná známka nebo ochranná známka společnosti Sony Group Corporation. Corning a Gorilla jsou registrované ochranné známky společnosti Corning Incorporated. PANTONE Chip Design © Pantone LLC, 2025. Všechna práva vyhrazena. Jedná se o autorizovaný produkt s licencí Pantone vyrobený společností Motorola. Google, Google Gemini a Android jsou ochranné známky společnosti Google, LLC. Dolby a Dolby Atmos jsou registrované ochranné známky společnosti Dolby Laboratories. Snapdragon je ochranná známka nebo registrovaná ochranná známka společnosti Qualcomm Incorporated. Snapdragon je produkt společnosti Qualcomm Technologies, Inc. a/nebo jejích dceřiných společností. Produkt je v souladu se standardem „Hi-Res Audio Logo“ definovaným Japan Audio Society. Logo je používáno na základě licence od Japan Audio Society. Slovní značka a loga Bluetooth® jsou registrované ochranné známky společnosti Bluetooth SIG, Inc. a jakékoli použití těchto značek společností Motorola je na základě licence. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. ©2025 Motorola Mobility LLC. Všechna práva vyhrazena.

  1. EMEA: Na základě smartphonů v cenové kategorii 799 až 899 EUR v zemích EMEA k srpnu 2025.
  2. Pro přístup k funkcím moto ai je nutné se přihlásit k účtu Motorola. Pro fungování je nutné připojení k internetu nebo mobilní síti.
  3. Na základě „ultratenkých“ smartphonů s tloušťkou 6,99 mm nebo méně, stav k srpnu 2025.
  4. Typická kapacita je 7000 mAh. Typická hodnota je odhadovaná průměrná kapacita série baterií na základě interních testů, která představuje očekávaný výkon za normálních podmínek. Jmenovitá kapacita je 6790 mAh. Jmenovitá kapacita je minimální garantovaná kapacita baterie za kontrolovaných podmínek.
  5. Norma MIL-STD 810 H stanoví metodiku testování produktů proti vlivům prostředí za kontrolovaných laboratorních podmínek. Společnost Motorola používá normy MIL-SPEC amerického ministerstva obrany k testování zařízení proti nebezpečným fyzickým a environmentálním podmínkám za účelem stanovení jejich odolnosti. Takové testování není zárukou budoucího výkonu za těchto testovacích podmínek. Zařízení moto g57/moto g57 power bylo testováno podle 13 kategorií a 11 postupů normy MIL-STD-810 H, aby se prokázala jeho odolnost. Zneužití, jaké je obsaženo v testování podle normy MIL-STD 810 H, není pokryto standardní zárukou společnosti Motorola.
  6. Baterie musí být podstatně vybitá; rychlost nabíjení se s postupujícím nabíjením zpomaluje. Všechny údaje o výdrži baterie jsou přibližné a vycházejí z optimálních podmínek s vypnutou funkcí aktivního potlačení hluku. Skutečný výkon baterie se bude lišit a závisí na mnoha faktorech, včetně nastavení zařízení, teploty, stavu baterie a způsobu používání.
  7. Všechny údaje o výdrži baterie jsou přibližné a vycházejí z průměrných hodnot naměřených u uživatelů s různým profilem používání (zahrnujícím dobu používání i pohotovostní režim) za optimálních síťových podmínek. Skutečný výkon baterie se bude lišit a závisí na mnoha faktorech, včetně síly signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty, stavu baterie a způsobu používání.
  8. Telefon byl testován v kontrolovaných laboratorních podmínkách a je odolný proti vodě, stříkající vodě a prachu podle norem IP68 a IP69 (IEC 60529). Telefon lze ponořit do klidné sladké vody do hloubky 1,5 metru na dobu až 30 minut a je chráněn proti silným proudům vody o vysoké teplotě po dobu až 30 sekund. Vystavení podmínkám přesahujícím tyto normy není kryto zárukou. Odolnost se snižuje v důsledku běžného opotřebení. Není určen k provozu pod vodou. Nevystavujte jiným kapalinám než sladké vodě. Nepokoušejte se nabíjet mokrý telefon. Navržen tak, aby poskytoval ochranu proti vniknutí pevných cizích předmětů jakékoli velikosti. Není vodotěsný.
  9. Normy MIL-SPEC amerického ministerstva obrany stanovují metodiky pro testování produktů proti vlivům prostředí v kontrolovaných laboratorních podmínkách. Společnost Motorola testuje zařízení proti nebezpečným fyzickým a environmentálním podmínkám podle vybraných kategorií a postupů normy MIL-STD-810 H, aby určila jejich odolnost. Takové testování není zárukou budoucího výkonu za těchto testovacích podmínek. motorola edge 70 byla testována v 16 kategoriích a 14 postupech MIL-STD-810 H, aby se prokázala její odolnost. Zneužití, jako je to obsažené v testování MIL-STD 810 H, není pokryto standardní zárukou společnosti Motorola.
  10. Ultraširokoúhlý snímač s rozlišením 50 MP kombinuje 4 pixely do 1, což dává efektivní rozlišení fotografií 12,5 MP.
  11. PANTONE je světová autorita v oblasti barev a tvůrce barevných systémů PANTONE Matching System (PMS) a PANTONE SkinTone.
  12. Ve srovnání s předchozí generací motorola edge 60.
  13. Výsledky generované umělou inteligencí se mohou lišit.
  14. Typická kapacita je 4800 mAh. Typická hodnota je odhadovaná průměrná kapacita série baterií na základě interních testů, která představuje očekávaný výkon za normálních podmínek. Jmenovitá kapacita je 4655 mAh. Jmenovitá kapacita je minimální garantovaná kapacita baterie za kontrolovaných podmínek.
  15. Všechny údaje o výdrži baterie jsou přibližné a vycházejí z nepřetržitého používání zařízení za optimálních síťových podmínek. Skutečný výkon baterie se bude lišit a závisí na mnoha faktorech, včetně síly signálu, nastavení sítě a zařízení, teploty a stavu baterie.
  16. Maximální nabíjecí výkon 68 W; rychlé nabíjení je možné pouze s nabíječkou Motorola TurboPower™ 68 W nebo vyšší (prodává se samostatně); nabíječky s vyšším výkonem nezvýší maximální nabíjecí výkon.
  17. Vyžaduje bezdrátovou nabíječku Motorola TurboPower™ 15 W; prodává se samostatně.
  18. Maximální nabíjecí výkon 30 W; rychlé nabíjení je možné pouze s nabíječkou Motorola TurboPower™ 33 W nebo vyšší (prodává se samostatně na všech evropských trzích); nabíječky Motorola TurboPower™ 33 W nebo vyšší nezvýší maximální nabíjecí výkon.
  19. Na základě interních testů simulujících denní nabíjecí návyky uživatelů v kontrolovaném laboratorním prostředí; skutečná životnost baterie se bude lišit v závislosti na osobních návycích používání, způsobech nabíjení, teplotě a dalších faktorech; výkon baterie se může časem snižovat.
  20. Typická kapacita je 5200 mAh. Typická hodnota je odhadovaná průměrná kapacita série baterií na základě interních testů, která představuje očekávaný výkon za normálních podmínek. Jmenovitá kapacita je 5100 mAh. Jmenovitá kapacita je minimální garantovaná kapacita baterie za kontrolovaných podmínek.
  21. Ve srovnání s loňským modelem je moto g57/moto g57 power nyní vybaveno sklem Corning® Gorilla® Glass 7i, které

v laboratorních testech prokázalo až trojnásobně lepší odolnost proti pádům na povrchy napodobující asfalt a poskytuje vysokou odolnost proti poškrábání, jakou od skla Corning® Gorilla® Glass očekáváte.

  1. Odolnost proti vodě a prachu byla testována podle norem IP64 za kontrolovaných laboratorních podmínek. Navrženo pro ochranu před mírným vystavením sladké vodě, jako je náhodné rozlití, postříkání nebo lehký déšť. Není určeno k ponoření do vody, vystavení tlaku vody nebo jiným kapalinám. Odolnost se sníží v důsledku běžného opotřebení. Navrženo pro ochranu před vniknutím pevných cizích předmětů jakékoli velikosti. Není vodotěsné.
  2. Vyžaduje se tarif 5G a pokrytí sítí; k dispozici pouze ve vybraných oblastech. Rychlosti stahování jsou založeny na připojení k síti 5G sub-6G Hz při průměrném síťovém provozu. K dispozici s tarifem 5G a pokrytím sítí 5G; k dispozici pouze ve vybraných oblastech. Podrobnosti si vyžádejte u svého operátora.
  3. RAM Boost rozšířená RAM vyžaduje použití interního úložiště telefonu jako virtuální paměti, což snižuje kapacitu úložiště; během používání je k dispozici méně úložného prostoru pro uživatele; funkce je ve výchozím nastavení zapnutá, pokud není vypnuta. 4 GB fyzické RAM + až 8 GB RAM Boost (4 GB výchozí | 8 GB max.). 8 GB fyzické RAM + až 16 GB RAM Boost (4 GB výchozí | 16 GB max.). 12 GB fyzické RAM + až 12 GB RAM Boost (4 GB výchozí | 12 GB max.). Dostupná RAM je menší kvůli operačnímu systému, softwaru a dalším funkcím; může se změnit s aktualizacemi softwaru. Liší se podle trhu. Dostupnost ověřte u svého operátora nebo prodejce.
  4. Dostupná uživatelská paměť a interní paměť je menší kvůli operačnímu systému, softwaru a dalším funkcím, které část této kapacity využívají. Dostupná kapacita se může změnit s aktualizacemi softwaru. Liší se podle trhu. Dostupnost ověřte u svého operátora nebo prodejce.
  5. Režim Smart & Balance má minimální obnovovací frekvenci zařízení 30 Hz a maximální obnovovací frekvenci 120 Hz; skutečná obnovovací frekvence může být nižší a bude se lišit v závislosti na omezeních a požadavcích aplikace/obsahu, nastavení režimu zařízení a dalších faktorech.
  6. Lze použít pouze s kabelovými sluchátky kompatibilními s Hi-Res (prodávají se samostatně) a aplikacemi. Kompatibilitu ověřte u příslušných zařízení a aplikací.
  7. Vodoodpudivý design vytváří bariéru, která chrání před mírným vystavením vodě, jako je náhodné polití, postříkání nebo lehký déšť. Není určeno k ponoření do vody, vystavení tlakové vodě nebo jiným kapalinám; může se časem opotřebovat. Není vodotěsné.
  8. Vyžaduje zařízení a aplikaci nebo službu kompatibilní s Hi-Res Audio. Zkontrolujte kompatibilitu příslušných zařízení a aplikací.
  9. Ve srovnání s kvalitou CD 16 bitů/96 dB.
  10. 50 dB potlačení šumu je teoretické maximum. Skutečný výkon se může lišit v závislosti na prostředí.
  11. Ultraširoký frekvenční rozsah potlačení šumu 4 kHz je teoretické maximum. Skutečný výkon se může lišit v závislosti na prostředí.
  12. Liší se podle trhu. Dostupnost ověřte u svého operátora nebo prodejce.

O společnostech Lenovo a Motorola
Lenovo je globální technologická společnost s obratem 57 miliard USD, která se umístila na 248. místě v žebříčku Fortune Global 500 a každý den obsluhuje miliony zákazníků na 180 trzích. Lenovo se zaměřuje na odvážnou vizi poskytovat chytřejší technologii pro všechny a staví na svém úspěchu jako největší světová společnost v oblasti osobních počítačů s portfoliem zařízení (osobní počítače, pracovní stanice, smartphony, tablety), infrastruktury (servery, úložiště, edge, vysoce výkonné výpočetní systémy a softwarově definovaná infrastruktura), softwaru, řešení a služeb, které jsou vybaveny umělou inteligencí, připraveny pro umělou inteligenci a optimalizovány pro umělou inteligenci. Lenovo neustále investuje do inovací, které mění svět, a buduje tak spravedlivější, důvěryhodnější a chytřejší budoucnost pro všechny a všude. Lenovo je kótováno na hongkongské burze pod názvem Lenovo Group Limited (HKSE: 992) (ADR: LNVGY). Více informací najdete na https://www.lenovo.com a nejnovější zprávy si můžete přečíst na našem StoryHub.

Společnost Motorola Mobility LLC byla v roce 2014 převzata společností Lenovo Group Holdings. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností Lenovo a zodpovídá za navrhování a výrobu všech mobilních telefonů a řešení značek Moto a Motorola. Další informace najdete na stránkách https://www.lenovo.com a nejnovější zprávy si můžete přečíst na našem StoryHub a Motorola Global Blog.

 

Tesco Mobile přidá novým zákazníkům extra data, stávajícím dá na 24 hodin neomezená

Největší český virtuální operátor Tesco Mobile přichází s novou zimní kampaní plnou výhod pro nové i stávající zákazníky. Ti mohou až do konce roku získat extra data, dárky i šanci vyhrát dovolenou snů.

Všichni noví zákazníci, kteří si od listopadu aktivují SIM kartu Tesco Mobile a zaplatí tarif Extra platební kartou, získají dalších 60 GB dat. Zákazníci, kteří si pořídí telefon Redmi 15C, k němu dostanou zdarma powerbanku Xiaomi.

Tesco Mobile myslí i na své věrné uživatele. Každý, kdo provede jakoukoliv transakci od 299 Kč, získá jako odměnu neomezená data zdarma na 24 hodin.

A to není vše – všichni zákazníci se automaticky zapojí do soutěže o dovolenou za 100 000 Kč v rámci mobilní hry Suri Jump. Vánoční akce Tesco Mobile potrvá do konce letošního roku.

„Naším cílem je odměňovat zákazníky, kteří využívají naše služby aktivně – ať už jsou s námi dlouho, nebo se k nám právě přidali,“ říká generální manažer Tesco Mobile ČR a SR Tomáš Martiňák.

Tesco Mobile svou vánoční kampaň podpoří také v rámci nejvyšší fotbalové Chance ligy. Po celý listopad a prosinec se během televizních přenosů na platformě Oneplay bude zobrazovat virtuální grafika s motivy kampaně.

O společnosti Tesco Mobile

Tesco Mobile je s téměř 200 tisíci aktivními zákazníky největším virtuálním operátorem v ČR. Rovněž v dalších zemích, kde Tesco Mobile působí, je jedničkou mezi virtuálními operátory – ve Velké Británii má přes 5,4 milionu zákazníků, v Irsku 450 tisíc a na Slovensku 300 tisíc.

V České republice funguje jako 50/50 joint venture mezi O2 Czech Republic a Tesco Stores ČR. Díky této spolupráci nabízí kvalitní služby – od volání až po datové připojení v síti O2 včetně 5G.

Roborock spouští největší slevovou akci roku: Black Friday s až 46% slevami po celý listopad!

Pořiďte si vybrané robotické a tyčové vysavače Roborock nyní za speciální ceny!

Praha, 3. listopadu 2025 – Společnost Roborock, světový lídr v oblasti inteligentních řešení pro úklid domácnosti, zahajuje se začátkem listopadu svou největší slevovou akci roku, Black Friday 2025. Jedná se o mimořádnou příležitost pro všechny, kteří chtějí posunout svůj úklid na vyšší úroveň a pořídit si prémiové produkty za bezkonkurenční ceny.

Od roku 2024 je Roborock nejprodávanější značkou robotických vysavačů v České republice podle hodnoty prodejů a zároveň světovou jedničkou mezi značkami robotických vysavačů.

Zákazníci se mohou těšit na atraktivní slevy až 12 000 Kč napříč celým portfoliem značky, od špičkového modelu Saros 10R přes oblíbené robotické vysavače Qrevo Curv, Qrevo 5AE, Q10 VF+ či QR 798, až po praktické tyčové modely H60 a F25 Combo. Akce probíhá od 1. do 30. listopadu 2025 prostřednictvím oficiálních prodejních kanálů a partnerů, jako jsou Alza.cz a Datart.cz.

Robotické vysavače za výjimečné ceny

Robotické vysavače značky Roborock využívají nejmodernější technologie, které uživatelům umožňují zcela se osvobodit od každodenního manuálního vysávání. Jsou téměř plně autonomní – vysávají, vytírají a samy se čistí, takže se o úklid starají s minimálním zásahem uživatele.

Vlajková loď značky, Roborock Saros 10R, patří mezi nejtenčí robotické vysavače na trhu, jelikož měří na výšku pouhých 7,98 cm. Díky technologii Starsight® Navigation spolehlivě rozpozná a vyhne se nábytku, kabelům či drobným předmětům, a tak dokonale vyčistí i prostory pod nízkým vybavením domácnosti či kanceláře. Podvozek AdaptiLift™ mu navíc umožňuje překonávat prahy až do výšky 4 cm bez jakéhokoli zásahu uživatele, takže si poradí i s členitým prostorem. Saros 10R je v rámci akce zlevněný z původních 37 990 Kč na akčních 25 990 Kč.

Výkonný robotický vysavač Roborock Qrevo Edge 5v1 nabízí sací výkon HyperForce® se silou 18 500 Pa a systémem Dual Anti-Tangle, který účinně brání namotávání vlasů. Kombinace kartáče DuoDivide™ a bočního kartáče FlexiArm™ zajišťuje perfektní úklid i v rozích, zatímco zvedací podvozek AdaptiLift™ si hravě poradí s koberci. Multifunkční dokovací stanice 3.0 automaticky vyprazdňuje prach, doplňuje vodu a suší mopovací podložky teplým vzduchem. Tento robotický pomocník je možné pořídit za 17 499 Kč oproti původní ceně 22 990 Kč.

Model Roborock QR 798 patří do dostupnější řady, ale překvapí funkcemi, které běžně najdeme až u prémiových robotických vysavačů. Nabízí multifunkční stanici, která sama pere a suší mopovací podložky, sací výkon 10 000 Pa a gumový hlavní kartáč, jenž zabraňuje zamotávání vlasů. O přesné mapování prostoru a vyhýbání překážkám se stará technologie PreciSense™ LiDAR v kombinaci s Reactive Tech. Během Black Friday ho je možné zakoupit místo 11 499 Kč za skvělých 8 999 Kč.

Již od 3 399 Kč je dostupná praktická řada robotických vysavačů Roborock Q7 Series s precizní LiDAR navigací, odnímatelným mopem a ochranou proti vodnímu kameni. Model Q7 BF+ je navíc vybaven RockDock Plus stanicí, která automaticky vysypává prach a umožňuje až 9 týdnů provozu bez manuálního vyprazdňování.

Moderní řada robotických vysavačů Roborock Q10 Series s automatickým vyprazdňováním prachové nádoby, zdvihem mopu a ultrazvukovou detekcí koberců je zlevněna až o 28 %. Díky technologii Ultrasonic VibraRise 2.0 zvládá rychlé a efektivní mopování a výkonná 5200 mAh baterie zajišťuje dlouhý provoz i ve velkých domácnostech. Vyšší modely navíc disponují navigací PreciSense LiDAR pro dokonalé pokrytí prostoru.

Tyčové modely s výhodnou nabídkou

Tyčové modely typu Wet & Dry jsou ideální volbou pro rodiny se zvířaty či malými dětmi, a snadno si poradí s každodenním nepořádkem i se zaschlými a smíšenými skvrnami.

Všestranný pomocník 5v1, Roborock F25 Combo, který zvládne suché i mokré čištění a díky třem vyměnitelným kartáčovým hlavicím se snadno přizpůsobí jakékoli situaci. Technologie JawScrapers™ zabraňuje namotávání vlasů a zanechávání stop, zatímco samočisticí a sušící dokovací stanice zajišťuje, že přístroj je vždy čistý a připravený k dalšímu použití. Systém FlatReach™ 2.0 umožňuje úklid i pod nízkým nábytkem a motorizovaná asistence SlideTech 2.0 výrazně usnadňuje manipulaci. F25 Combo přináší rychlý, precizní a bezstarostný úklid celé domácnosti a při jeho koupi zákazníci ušetří 3 900 Kč.

Nejnovější bezdrátové tyčové vysavače přinášejí díky pokročilým technologiím ještě větší pohodlí a lehkost při úklidu, čímž proměňují povinnosti v příjemnou rutinu.

Řada bezdrátových tyčových vysavačů H60 je navržena pro důkladný, ale snadný úklid. Nabízí vysoký sací výkon až 210 AW, výdrž až 90 minut a ohebnou tyč, díky které se snadno dostane pod nábytek. Zelené LED světlo odhalí i skrytý prach a 5stupňový filtrační systém zachytí až 99,95 % mikročástic o velikosti 0,3 μm. Výhodně je možné pořídit i řadu H60 Hub, kde každý model disponuje univerzálním dokem s automatickým vyprazdňováním.

Veškeré výše uvedené ceny se mohou mírně lišit v závislosti na konkrétním prodejním kanálu.

O společnosti Roborock

Roborock je přední značka chytrých úklidových řešení, známá svými inovativními technologiemi pro domácnost. Podle údajů IDC se v roce 2024 stala nejprodávanější značkou robotických vysavačů na světě. Nabízí širokou škálu robotických, bezdrátových i mokro-suchých vysavačů a kombinovaných praček-sušiček. Díky přístupu zaměřenému na uživatele a neustálým inovacím přináší Roborock řešení pro miliony domácností ve více než 230 zemích a regionech. Společnost má sídlo v Pekingu a pobočky ve Spojených státech, Japonsku, Nizozemsku, Polsku, Německu a Jižní Koreji. K roku 2025 používá produkty Roborock více než 19 milionů domácností po celém světě. Více informací naleznete na https://cz.roborock.com.

Exit mobile version