OPPO oznámilo, že obnovilo partnerství s Unií evropských fotbalových asociací (UEFA) na další tři sezóny. Partnerství se bude týkat několika soutěží UEFA, včetně Ligy mistrů UEFA, Superpoháru UEFA, finále Ligy mistrů UEFA ve futsalu a finále Ligy mládeže UEFA. Na základě spolupráce z předchozích dvou sezón bude OPPO ve spojení s UEFA i nadále využívat své špičkové technologie v oblasti chytrých telefonů, sluchátek a chytrých hodinek, aby fanoušky přiblížilo k fotbalovému zápasu.
OPPO a UEFA slaví obnovení partnerství
OPPO oznámilo obnovení partnerství jako oficiální produktový partner chytrých telefonů společně s UEFA, a to na speciální akci v Madridu. Té se zúčastnili Billy Zhang, prezident marketingu, prodeje a servisu společnosti OPPO, a Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA. Na akci se překvapivě objevila také fotbalová legenda Iker Casillas Fernández, který se setkal s fanoušky a předvedl nejnovější produkty OPPO a technologie umělé inteligence.
„Naše spolupráce s UEFA v uplynulých dvou letech zdůraznila společné hodnoty v oblasti propojování a inspirace fanoušků všech generací. Těšíme se, že v příštích třech letech budeme vzájemné partnerství nadále posilovat, že díky inovacím společnosti OPPO v oblasti zobrazovacích technologií a umělé inteligence přiblížíme fanoušky k zápasu a že budeme věnovat více prostředků na pomoc mladým hráčům a širší globální fotbalové komunitě tak, aby zažili to pravé kouzlo fotbalu,“ komentuje spolupráci Billy Zhang z OPPO.
„V uplynulých dvou sezónách chytré telefony a celkově technologie OPPO pozvedly zážitek fanoušků z Ligy mistrů UEFA po celém světě, a to díky svým pokročilým zobrazovacím funkcím a schopnostem umělé inteligence. Teď se těšíme, že budeme moci dále rozvíjet naši spolupráci a zajistit, aby mohlo ještě více lidí prožít fotbalovou vášeň a nechat se inspirovat Ligou mistrů UEFA,“ dodává Guy Laurent Epstein z UEFA.
Podpora Ligy mistrů UEFA pomocí mobilního zobrazování a technologií umělé inteligence
Díky více než desetiletým zkušenostem v oblasti mobilních zobrazovacích technologií vytvořilo OPPO telefon Matchday Phone pro fotbalové fanoušky. Díky kombinaci vynikajícího teleobjektivu a nočního fotografování pomáhají smartphony OPPO fanouškům zachytit všechny vzrušující okamžiky na stadionu, poskytují ostré a čitelné záběry z výšky tribun a zachycují živé barvy a detaily během večerních zápasů.
Aby OPPO fanouškům fotbalové vzrušení přiblížilo, pozvalo také fotbalovou legendu Ikera Casillase Fernándeze, aby během akce k obnovení partnerství předvedl nejnovější funkci OPPO AI Studio. Během následujících tří sezón bude OPPO také pokračovat v posilování interakce s fanoušky v různých fotbalových bodech prostřednictvím neustálých inovací v oblasti technologie AI a generativních funkcí AI, jako jsou AI Studio a AI Eraser.
Trvalý závazek společnosti OPPO ke sportovní filantropii
V nadcházejících sezónách OPPO rozšíří svůj závazek vůči fotbalu na celém světě a zahájí řadu programů pro rozvoj fotbalu mládeže, a to mimo jiné ve Španělsku, Mexiku, Egyptě nebo v Číně. Prostřednictvím těchto iniciativ budou OPPO a UEFA poskytovat prostředky a jinou podporu mladým fotbalistům a komunitním fotbalovým klubům, a inspirovat je tak k cestě za jejich fotbalovými sny.
O ZNAČCE OPPO
OPPO je přední světová značka na poli chytrých telefonů a zařízení. Svůj první mobilní telefon společnost uvedla na trh již v roce 2008 a od samého začátku se snaží do technologií vkládat své srdce i duši. Zároveň neúnavně usiluje o dokonalou harmonii designu a inovací. Dnes OPPO nabízí širokou škálu chytrých zařízení v čele se sériemi smartphonů s označeními Find a Reno. Mimo ta poskytuje OPPO svým uživatelům vlastní softwarovou nadstavbu uživatelského prostředí ColorOS. OPPO působí ve více než 40 zemích světa. Po celém světě má také 6 vlastních výzkumných ústavů a 5 center výzkumu a vývoje. V Londýně sídlí OPPO International Design Center. Po celém světě má OPPO více než 40 000 zaměstnanců.
oppo.com facebook.com/oppomobilecz instagram.com/oppoczech