Odhaleno: Tipy, které vám pomohou při lovu slev na Black Friday

Podle průzkumu společnosti HONOR jsme zahlceni slevovými nabídkami 

Lidé tráví hodiny hledáním slev na internetu

[Praha, 12. listopadu 2024] – Nový průzkum ukázal, že Evropané vynakládají mimořádné úsilí, aby nakoupili za zvýhodněné ceny.  Přitom ale přehlížejí jednoduché tipy, které jim mohou pomoci výrazně ušetřit.

Průzkum mezi 9 000 dospělými, který si HONOR nechal vypracovat, ukázal, že 65 % respondentů neodolá výhodné koupi, a každý třetí respondent se těší na Black Friday. Toto nadšení vede i k takovým kreativním strategiím, jako je používání více e-mailových adres k získání co nejvíce slevových kódu a nabídek pro nové zákazníky.

Pozoruhodné je, že 43 % lovců slev přiznalo, že mají tři nebo více e-mailových adres jen pro získávání slevových nabídek a během Black Friday stráví v průměru téměř tři hodiny procházením pěti a více otevřených záložek v prohlížeči.

Ačkoli 41 % respondentů nakupuje během Black Friday nebo Cyber Monday, pouze jeden ze tří si své nákupy plánuje dopředu a jen čtvrtina používá cenové srovnávače.

Mnoho nakupujících však opomíjí základní triky. Méně než 10 % si předem vytvoří účty u hlavních prodejců, což je spolehlivý způsob, jak urychlit proces platby, když se spustí slevy.

Pouze 15 % nakupujících zůstává vzhůru do půlnoci, aby využilo slevy jako první, což je strategie, která pomáhá vyhnout se vyprodání oblíbených položek.

Je také důležité ujistit se, že je na listopadový nakupovací nápor připravena i vaše technika. 1 ze 3 nakupujících uvedl, že mu během lovu na slevy selhala technika. 20 % uvedlo, že se cítí zahlceno obrovským množstvím nabídek a 1 z 6 nakupujících je frustrovaný z pomalé techniky.

„Nakupující pociťují napětí při hledání výhodných nabídek, protože sledování velkého množství slev a prodejců je stojí zbytečně mnoho času a trpělivosti. K nalezení těch nejlepších nabídek během Black Friday je klíčová příprava a správná technika,“ říká Martin Pipek, ředitel marketingu ve společnosti HONOR Česko. „Ve společnosti HONOR chápeme nadšení z hledání výhodných nabídek i výzvy, které s tím souvisejí. Proto se snažíme podpořit zákazníky inovativními technologiemi, jako je HONOR Magic V3, který díky své schopnosti multitaskingu a spolehlivému výkonu posouvá zážitek z nakupování na vyšší úroveň.“

Pro ty, kteří při nakupování používají více zařízení a záložek, nabízí HONOR Magic V3 chytřejší řešení pro letošní Black Friday. Jeho velký, skládací displej umožňuje současné zobrazení několika aplikací a prohlížečových záložek pro porovnávání cen v reálném čase.

Nakupování za nejlepší ceny je s funkcí Magic Portal ještě jednodušší. Funkce využívá umělou inteligenci, aby rozpoznala potřeby zákazníků a porozuměla jejich záměrům. Dokáže zjistit, kdy procházíte internet s cílem najít ty nejlepší Black Friday slevy, a nabízí rychlý přístup k několika aplikacím a e-shopům pro snadné vyhledávání slev.

Vidíte na Instagramu produkt, který vás zaujal, a chcete zjistit, jestli je na něj nějaká sleva? Stačí jednoduše přetáhnout obrázek na stranu obrazovky a Magic Portal s intuitivním rozhraním, které se učí vaše preference, vás automaticky přesměruje na nákupní aplikace, které často používáte.

A špičková křemíkovo-uhlíková baterii vám zajistí, že se smartphone nevybije právě ve chvíli, kdy se chystáte dokončit nákup.

Průzkum také ukázal, že lidé jsou ochotni výrazně změnit svůj životní styl, aby ušetřili na velké nákupy v rámci Black Friday: 45 % respondentů by přestalo jíst venku, 34 % by přestalo objednávat jídlo domů, 30 % by se vzdalo svého zvyku chodit co kavárny a téměř čtvrtina by omezila předplatné, aby omezila výdaje.

Klíčová zjištění výzkumu

– 65 % Evropanů přiznává, že nedokáže odolat výhodné koupi.

– Každý třetí se těší na Black Friday.

– 41 % již během Black Friday nebo Cyber Monday pořídilo výhodný nákup.

– Jen 1 ze 3 respondentů si předem připraví seznam věcí, které chce pořídit.

– Čtvrtina respondentů využívá cenové srovnávače k nalezení nejlepší nabídky.

– 43 % dotázaných má tři nebo více e-mailových adres.

– Lovci slev stráví v průměru téměř tři hodiny prohlížením nabídek na pěti či více záložkách.

– Méně než 10 % respondentů si u prodejců předem vytvoří účty.

– Pouze 15 % dotázaných zůstává vzhůru až do půlnoci, aby získalo přístup k slevám jako první.

– 1 ze 3 respondentů přiznává, že mu zařízení vypovědělo službu během vyhledávání slev.

– 1 ze 6 respondentů frustruje pomalé zařízení.

– 20 % dotázaných je zahlceno množstvím slevových nabídek na Black Friday.

– Když šetří na velký nákup:

  • 45 % respondentů by přestalo jíst v restauracích,
  • 34 % respondentů by omezilo dovážku jídla,
  • 30 % respondentů by se vzdalo své obvyklé návštěvy kaváren,
  • téměř čtvrtina by zrušila předplatné.

Poznámka pro redaktory:

Průzkum byl proveden společností OnePoll.com mezi 9 000 dospělými respondenty z Evropy, konkrétně z Velké Británie, Irska, Francie, Německa, Španělska, Portugalska, Itálie a Polska.

Další informace o značce HONOR najdete na oficiálních webových stránkách: www.honor.com/cz.

O značce HONOR

Společnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se globální ikonickou technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvářet nový inteligentní svět pro každého. Neochvějně se zaměřuje na výzkum a vývoj a snaží se vyvíjet technologie, které lidem po celém světě umožňují jít dál a dávají jim svobodu dosáhnout a udělat víc. HONOR nabízí řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení, které vyhovují každému rozpočtu, a díky svému portfoliu inovativních, prémiových a spolehlivých produktů umožňuje lidem stát se lepší verzí sebe samých.

Sledujte HONOR na sociálních sítích:

Instagram: https://www.instagram.com/honorczsk/

Facebook: https://www.facebook.com/Honorcz/

Twitter: https://twitter.com/HonorCZSK

 

Autor: PressMob

Obsah dodala společnost v rámci tiskové zprávy.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Exit mobile version