Poskytovatel platebních služeb PayU nově nabízí zákazníkům rychlé a bezpečné placení za nákupy přes internet Click to Pay. E-shopy a prodejci, kteří jsou zákazníky PayU, tak umožní svým zákazníkům platit kartami Mastercard ještě rychleji a pohodlněji, bez nutnosti zdlouhavě vyplňovat citlivé údaje ze své platební karty nebo je ukládat do aplikací a prohlížečů.

Jako přední středoevropský poskytovatel online platebních řešení reaguje PayU ve spolupráci s Mastercard na preference rychlých platebních metod. Nejnovější průzkum Mastercard ukázal, že 65 % českých zákazníků, kteří nakupují online, platí primárně kartou, a čím dál častěji využívají platební peněženky jako je Click to Pay. Zatímco v roce 2020 podle Mastercard používalo digitální peněženky pravidelně pouze 13 % zákazníků[1], podle aktuálních údajů již 44 % transakcí zpracovaných platební bránou PayU bylo provedeno pomocí digitálních peněženek.

Bezpečnost digitálních peněženek je vyšší

Důvodů, proč zákazníci čím dál častěji preferují digitální peněženky, je hned několik. Lidé nakupují na různých zařízeních, nejčastěji na mobilních telefonech, a oceňují rychlost a pohodlnost, kterou nabízí možnost platit jedním kliknutím z mobilu, tabletu i počítače.

Digitální peněženky jsou navíc bezpečnější než opakované opisování údajů z karty nebo jejich ukládaní do aplikací a prohlížečů. Uživatel aktivuje Click to Pay jen jednou v centrálním prostředí Mastercard, a poté platby probíhají na principu tokenizace – číslo karty je nahrazeno náhodně vygenerovanou šifrou. „Tokenizace je zárukou maximální bezpečnosti. Zákazník si jednoduše uloží platební kartu do svého platebního profilu a pak ji při nakupování v e-shopech může jen opakovaně využívat. Už není třeba neustále zadávat platební, dodací a fakturační údaje ani hesla, všechny informace jsou bezpečně uloženy pomocí pokročilé platební technologie Mastercard. Click to Pay je výhrou pro spotřebitele, obchodníky i vydavatele platebních karet,“ vysvětluje Jana Lvová, generální ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Bez oblíbené platební metody zákazník nákup nedokončí

Schopnost prodejců nabídnout konečným spotřebitelům platební metodu, kterou preferují, je klíčová. Podle dat PayU opustí zhruba polovina zákazníků nákupní košík v okamžiku, kdy mezi možnostmi platby nenajdou svou preferenci[2].

„Naším primárním cílem je, aby e-shopy a prodejci mohli nabízet stále žádanější možnosti platby a oslovovali tak co největší počet zákazníků,“ říká Martin Prunner, Country Manager PayU pro Česko a Slovensko. „Doba, kdy se za objednávky platilo v hotovosti kurýrovi, je dávno pryč – dokládají to relevantní oborová šetření, naše vlastní data i nejnovější průzkum od Mastercard. Spotřebitelé chtějí platit nejen bezpečně, ale také rychle a pohodlně, a metoda Click to Pay splňuje tato kritéria,“ dodává.

PayU implementuje nové platební metody vždy s ohledem na místní specifika, přičemž v případě Česka je při nakupování online často klíčovým požadavkem právě zmiňovaná rychlost a pohodlnost.

O společnosti PayU GPO

PayU GPO je jedním z hlavních poskytovatelů online plateb na českém trhu. Místním obchodníkům poskytuje širokou nabídku řešení pro online platby, včetně plateb přes digitální peněženky jako Apple Pay a Google Pay, odložené platby Twisto, platby bankovním převodem i úhrady s pomocí QR kódu. Českým obchodníkům PayU GPO zároveň prostřednictvím přeshraničních finančních služeb přináší snadný přístup na mezinárodní trhy. Pro malé a střední e-shopy nabízí firma možnost aktivace platební brány prostřednictvím automatického onboardingu. Službám PayU v Česku důvěřují společnosti jako Smartwings, Student Agency, AboutYou či Allianz.

Na globální úrovni společnost působí na více než 50 rychle rostoucích trzích napříč střední a východní Evropou, Latinskou Amerikou a Afrikou. PayU GPO se věnuje vytváření špičkových finančních služeb přizpůsobených potřeb téměř půl milionu obchodníků a milionů spotřebitelů. PayU GPO podporuje stovky platebních metod a prostřednictvím platformy s certifikací PCI denně zpracovává miliony transakcí. Misí PayU GPO je poskytování nástrojů a služeb, které vytváří svět bez finančních hranic, v rámci něhož každý může prosperovat.

Více na https://czech.payu.com/

  1. Každoroční průzkumy Mastercard iResearch zkoumají trendy v bezhotovostních platbách na vzorku více než 1 200 českých spotřebitelů.
  2. Data z Polska, Kolumbie a USA: https://corporate.payu.com/resource-hub/cross-border-e-commerce-what-consumers-want/

 

Napsat komentář